Nechci soudit na zaklade neuplnych informaci, ale uz se to ve vasich clancich objevilo vicekrat.
Sex je to jedine, co dokaze zena muzi nabidnout, a chudak muz to potrebuje? Pricemz zena to dobre vi a podle toho jej muzi davkuje?
Mam pro vas reseni! Zkuste masturbaci! Homosexualni sex! Prostitutky! Nahodne znamosti! Svobodu pro sexem zotrocene muze, konkurenci manzelskemu sexu!
Nemuzu si pomoct, ale mam pocit, ze by to vyresilo, kdyz ne vsechny, tak drtivou vetsinu problemu, o kterych Challenger pise.
Zena je vskutku neunavny behemoth, pokud se dostane k moci. Ale zrovna u toho sexu je snadne ji o tu moc pripravit. A funguje to dobre.
Ostatne mam dojem, ze to je duvod, proc se muzi celou znamou historii venuji sexu mezi sebou. Tady, v techto clancich, vidite dusledky homofobie. Frustrovane muze a dominantni manzelky.
Challenger
Víte, pane, v mém věku už sex zas tolik nepotřebuji. A mám jej osobně víc, než mohu zkonzumovat. Ale těší mě, že jste se svým shamingem přihlásil k tezím mého článku. Na to vemte jed, že soudit chcete, přestože víte úplné hovno. Vy jeden sprostej patologickej pičulínskej debile. Vyhoňte si ho sám, pokud vám ho vaše mesetrika dávkuje.
sinuhet
Jasne ze chci. Ale ne vas, je jasne,ze vy jste nad veci a tak prizemni veci se vas netykaji. Spis ty, pro ktere clanky pisete.
Tohle neni o tom, kolik sexu mate vy nebo ja, ale ve svych clancich jej popisujete jako zensky nastroj moci. Pritom neni tak slozite zenam ten nastroj sebrat a ziskat svobodu.
Komicke je to tady, a proto jsem to napsal, kde je tolik homofobu. Pritom se to sa zvladnout i bez homosexualniho styku, sam jsem prikladem. Ale opravdu myslim, ze prave to je zpusob, jak to muzi resili poslednich nekolik desitek tisic let, a zjevne nejen lidsti muzi.
Challenger
Náhražková sexuální aktivita bohužel není řešením biologického esencialismu – pokud by byla, lidsto by v podobě, jak ho známe, neexistovalo. Biologické naprogramování muže ve smyslu mít co nejatraktivnější partnerku je dáno geneticky, je to váš hardware, pokud není porouchaný, je dokonce dominantním důvodem, proč se mnozí muži snaží vynikout – aby měli lepší sexuální partnerky. Své osobní zkušenosti nemůžete tudíž aplikovat na celou populaci. Co se týče masturbace, ta sama o sobě není problémem, pokud se excesivně nevyužívá porno, což vede PIED. Transformace na homokládu je progresivistickým výmyslem – ostatně z progresivismu vás již usvědčuje používání slov jako homofob.
Postup v závěrečné fázi článku jím částečně je – to znamená soustředit se ja jiné zdroje štěstí a uznání, než validace od ženy a zachovat si odstup a autonomii a přeznačkovat důležitost ženy v mužově životě, to jde a změní to mocenskou dynamiku vztahu, neboť když na vás nemá páku, nakonec se podřídí a zjistí, že reciprocita a zásluhovost je základem každého zdravého vztahu.
sinuhet
Páni, právě jste mě usvědčil z progresivismu.
S tím homosexuálním sexem půjdu ještě dál; nemusíte být homosexuál, abyste ho mohl mít. Jsem dokonce přesvědčen, že celou historii lidstva bylo daleko více homosexuálních styků než samotných homosexuálů. To, že chlap vykouřil nebo ošukal chlapa, neznamenalo, že je teplej. Stejně jako když pštros ošuká pštrosa, neznamená to, že před tím a i potom nebude mít pštrosici. Zdá se mi, že problematiku zjednodušujete tak, abyste mě dostal, kam potřebujete; v tomto případě usvědčit mě z progresivismu, a to tím, že jsem tu prohlásil, že chlapi mezi sebou souloží už asi 40 000 let, a nejspíš souložili i dříve.
To, že mám nejatraktivnější partnerku, neznamená, že musím mít sex jen s ní. Ani to není pro lidstvo typické a historicky nikdy nebylo. Tzn. klidně si najděte co nejatraktivnější partnerku, taky to tak dělám, ale jakmile zaútočí na vaše nejnižší pudy a začne vám dávkovat sex, tak ji toho monopolu na sex zbavte. To neznamená, že o ni přijdete, to znamená, že ji seberete moc. Vracím se k tomu původnímu příspěvku, vyřeší to obrovské množství problémů, které popisujete.
Jakákoli závislost je špatná. Závislost na sexu s vaší ženou vás dostává do područí oné ženy, a byla by to hloupá (a tedy ne tolik atraktivní, v mém případě alespoň) žena, pokud by si to neuvědomila. Článek jsem do konce nečetl, ale pokud končí tím, že reciprocita ve vztahu je nutná, tak tleskám, a tvrdím, že to si každá žena, i ta hloupější, zvládne uvědomit. Občas je jen potřeba se tomu konfliktu postavit a vyřešit ho, nastavit si ty hranice. Některý vztah to vydrží, jiný ne. Ostatně řešení konfliktů je asi největší problém dnešních, chcete-li progresivistických, mužů.
Jihočech Honza
Jenom bych dodal, že většina mužské homosexuality v dějinách byla pederastie, tedy láska k chlapcům, klasický příklad je řecká kultura, ale údajně také většina perské milostné poezie je věnována efébům.
Challenger
Nebo bacha-bazi v Afghanistánu. To přetrvává dodnes. Kompatibilita s naší bělošskou kulturou je vysoce sporná. Ale bacha-bazi a pedofilní homosexualitu zde jistě pán propagovat nebude.
sinuhet
Na šestnáctiletých chlapcích mi nic pedofilního nepřijde. Třeba ve Spartě byla ta hranice, do kdy muž kouřil a kdy se kouřit nechával, až za dospělostí, někde kolem 21 let.
Co se historicky změnilo, je to, že dneska se chlapi drží za ruce. To společnost dříve nepřijímala. Ale toho homosexu byly vždycky hromady.
Pán, já, se tady snažím propagovat nezávislost na manželském sexu, pokud se z něj stává nástroj ženské moci. Reaguji na vaše články, ne vaše tvrzení o pedofilii.
Sysop
Chlapi za ruce? Jako ze jdou spolu po ulici a drzi se za ruce? No at se drzi kdo chce za co chce, ale ja bych to nedaval, sorry jako. S chlapem se muzu obejmout, pokud jde o pozdrav, nebo emoce, ale za rucicku vodit, to fakt ne. A je to ve me, bez ohledu na spolecnost.
fatdwi
Sysop: naopak, je to jen místní společenský konstrukt a stal ses obětí nenávistné homofobní výchovy:-) Poddej se tomu a uvidíš, jak tím dostaneš manželku, až zjistí, že to řvaní na nesvéprávného souseda byl jen póza a ve skutečnosti je to príma kluk, díky kterému nad ní získáváš sexuální nezávislost:-)
Sysop
Re: fatdwi 7.7.2025 v 11:26
No ja nevim, moje zena s mym Mossbergem umi hodne dobre a ten drevenej plot souseda uz taky neni nejmladsi. Radeji se nebudu poustet do vetsich akci :-)
sinuhet
Souhlasím, taky jsem chlapa držel za ruku naposledy ve školce. Ale dnešní společnost to toleruje. Sto a více let zpátky to ale neexistovalo.
Měl to být příklad toho, že zatímco homosexulální sex je tady déle než lidstvo, homosexuální partnerské vztahy jsou, přinejmenším pro společnost, novinka.
fatdwi
sinuhet: jako vážně vidíte jako alternativu manželského sexu zapíchat si s chlapem a vodit se s ním za ručičku? A Vy jste to udělal a přitom si myslíte, že nejste ani teplej, ani aspoň bi?
Možná to ve Spartě fungovalo (a možná na tréninku funguje i dnes) jinak, ale argumentace extrémy mi nepřijde moc šťastná.
sinuhet
Zejména je mi úplně jedno, jestli jsem teplej nebo bi, nebo jak to vlastně je.
A ne, neudělal, protože se mi chlapi nelíbí. Prostě jsem zatím nenarazil na chlapa, se kterým bych něco takového chtěl dělat, ani nečekám, že narazím.
Jenže to je čistě můj případ. Historie ukazuje, že pro spoustu mužů takový sex akceptovatelný je. A mně je to jedno, dokud se mě to netýká. Není to jen o Spartě, je to hromadě antických kultur. I toho středověku se to týkalo.
Dokonce si troufnu tvrdit, že homosexualita, jak ji dnes známe, neexistovala. Ti lidi spolu prostě měli homosexuální styk, a vůbec neřešili, jestli to nějaká homosexualita je nebo není. Ať už to byl sex z nouze, nástroj dominance, nebo zvrácená touha, ta antika, alespoň co vím, nějakou homosexualitu vůbec neřešila. To přišlo až později, pak z toho byla homofobie, a dneska najednou máme homosexuální partnery, co se drží na ulici za ruce. To podle mě v té antice taky nebylo.
Ale jinak je mi to celkem fuk, co si dva lidi dělají mezi sebou, aniž by to omezovalo ostatní, je jejich věc. Pro mě to cesta není, ale ne proto, že bych musel být heterosexuál, ale protože se mi docela striktně líbí jen ženy. Dokážu si ale představit, že sex s mužem bude mít spoustu výhod, a nikomu to neberu.
fatdwi
sinuhet: OK, takže jen tak teorizujete na základě historie, která s dneškem nic moc společného nemá. To z Vašeho příspěvku poznat nebylo.
Ad poslední věta: připomněl jste mi jednoho známého, co dával k dobru historku, jak ho chtěl sbalit teplej. A ten ho lákal na to, že tak, jako chlap, mu ho žádná ženská nikdy nevykouří. Známého tím teda nepřesvědčil, ale ve Spartě by to nejspíš zabrat mohlo:-)
sinuhet
S dneskem ma spolecneho to, ze chlapi spolu sukaji porad.
A kdyz uz jsem u toho, a to je ciste vyplod moji fantazie, umim si predstavit ze to bylo z nedostatku sexu s zenami.
To koureni dava perfektni smysl. Az tak daleko, ze urcite existuji nejaci gay lektori, protoze kdyz uz me to bavi a delam to dobre, proc to neucit za prachy.
Blizi se k tomu jeden dil Black Mirror, jediny, ktery jsem videl, kde spolu takhle blbne parta dvou kamosu online AR VR souboji, neco jako mortal combat z prvni osoby. Takze si vezmete skin co nejhezci sexy holky, vas kamos taky, no a proc byste se vlastne meli jen prat, kdyz uz se dotykate tak sexy tela.
Hupert
sinuhet: Pokud budu v příštím životě taky vězeňským kaplanem, nejspíš si ujasním, jak to je s tím homosexuálním šukáním bez homosexuality.
Challenger
Závislost na sexu s mojí exženuškou? No kdyby to nebylo pro ni moc kruté, napojil bych ji na vás.
Oblažte mě ještě nějakými vašimi spekulacemi. Děkuji vám za ně. Nebo radši ne. Cokoli napíšete je ztráta času.
sinuhet
What the hell, co jste to tam v tom komentari dokazal najit? Co ja muzu asi tak tusit o vasi exzenusce, vim ja vubec, jestli nejaka je?
Neberete si to prilis osobne?
Pro vas to mozna ztrata casu je, me to bavi. Jsem si tady dovolil trochu pichnout, a, koukam, rovnou do vosiho hnizda.
Hupert
I šukání vosího hnízda dobrý?
Forge
Sinuhet to dneska podivně pojal.Doteď jsem si myslel, že je ten Waltariho kůň.
Asi skrvny na slunci…
sinuhet
Tak Waltari uz tady nejakej ten patek neni, je treba vydat se svou cestou :-)
Diskuzi se tu ucastnim cim dal tim mene, dneska jsem se trochu rozjel, mi to holt nedalo.
Shisco
Pán je znalec a labužník. Máš ho malého? Nezoufej! Vraž ho do úlu a zabouchej!
SkReT
##################################################
Sorry za OT:
Moc rád bych si promluvil se soudcem, který označil, že se nejedná o tresnej čin.
Challenger
spis. zn. 10 T 77/2024, řešitel Mgr. Josef Prach, OS Plzeň -město, číslo fízlího spisu 2 ZT 156 / 2024
obž. Martin Švec (je divné, že gauner a prase Biskup (pro novinky dělají justiční kauzy 2 – zmrd Kozelka a zmrd Biskup) zveřejnil jeho jméno, když nic neudělal, soudružku neúspěšnou vražedkyni Petrášovou ten zmetek důsledně šanoval.)
vyžádejte si anonymizovanou verzi rozsudku a teprve pak zkuste soudruhu soudci napsat. Možná vám odpoví ale spíš na vás hodí bobana. Můžete si na něj stěžovat k přecedovi. Nic bych ale od toho neočekával, pokud to soudruh soudce nemá jinak polepený. Ale třeba má.
Arnold J Rimmer
Takovejch písmenek a přitom je to tak jednoduchý.
Musíš mít navrch a kontrolu pouštět pokud, tak řízeně.
No a navíc další, co asi dosud nepochopil, že zamilovanost a láska jsou dvě úplně odlišný, ne moc související věci.
billyboy2
Autor určitě nepatří k hloupým lidem, ale to neznamená vlastně nic. Párkrát jsem zkusil ty slohy číst, ale je to soubor nenávistných, vulgárních, generalizujících blitků, při jejichž čtení se nebe zatáhne a ze kterých by se osypal i Voldemort. Na světě to sice není lehké, dějí se tam i nespravedlnosti, ale podle tohoto jsou všichni zlí, ženy obzvláště, nikdo nemá normální vztah, každý ženatý muž je blbec … a tak dál. Musí to být bájo mít někoho takového v okolí, kdo vám pravidelným nechtěným kontaktem akorát ničí náladu. Možná to napsat jednou, ale každý týden zas a znovu … Tohle prostě není nejlepší způsob léčení bolístek. Zkuste Tritticco a smát se na sebe do zrcadla, třeba to pomůže …
Challenger
Shaming od zamindrákovaných pičulínů je celkem očekávatelná reakce. KDyž nemůžu argumentovat věcně a intelektově na to nemám, tak začnu zostuzovat a falešně moralizovat. Vězte, že pokud napíšu, abyste neplaval v moři v blízkosti čtyřhranky smrtelné nebo pokud napíšu, že kobra indická je prudce jedovatá, neznamená to, že čtyřhranku smrtelnou nebo kobru indickou nenávidím. Zanemná to prostý fakt, že jsou oba živočichové prostě z pohledu biologického prudce jedovatí a není radno se k nim bez dobrých znalostí přibližovat. To samé se týká manželství.
Vědecké teze článku jsou pravdivé, dokonce prošly nezávislou recenzí, jsou mimochodem antitezí progresivismu, a jelikož vy se neumíte argumentačně postavit k tomu, co tam napsáno je, tak si vybíráte hnidy podobně jako váš předřečník, vyrobíte si slaměného panáka, do kterého se spolu s ostatními vohnouty trefujete, abyste si dodal odvahy. Inu pište dál, protože odpovědi v této diskusi jsou pečlivě analyzovány (nikoli mnou ale hraji si s umělou inteligencí a sociometrickou analýzou tohoto blogu včetně analýzy inkonzistence odpovědí jendotlivých diskutérů skrze jednoitlivé články, abych si udělal obrázek – kdo na co odpovídá, jak se chová, to je dnes skoro jako zlato, protože na rozdíl od vás, který chce být udržován v komfortu, že ženy jsou jednorožci a velcí bezbranní chudáci, já simyslím, že jedině pravda muže osvobodí. Je vidět, jak s vámi manipulovala velká média, ale někteří lidé chtějí znát pravdu a to vás hrozně sere. Doufejme, že těch lidí bude tváří v tvář utužováíní progresivismu a feminismu víc a víc. Moje články obvykle ustojí zub času.
Pokud se týče vulgarismů – ale ano, tento blog léta publikuje subjektivlí články na různá témata a dává věcem pravdivý obsah a používá k tomu vulgarismy, aby nasral a vyprovokoval zmrdy a vohnouty. No tak jste vyprovokovanej, to, husička zakejhala. Tím se odlišujeme od ostatních médií, kteří manipulovat chtějí a na vašem příkladu je vidět, že tak činí úspěšně. Pokud se vám nelíbí výrazivo, zaplaťte televizní poplatek a běžte poslouchat Českou televizi. Tam žádné vulgarismy neuslyšíte.
sinuhet
Mrzí mě, že si myslíte, že jsem si z vás vyrobil slaměného panáka. To bych se za sebe musel stydět.
Ne, jenom jsem narazil na váš článek, a vzpomněl si na ty předchozí, na kterých mě zaujalo, jak jako jednu ze základních charakteristik žen uvádíte schopnost fungovat v sexu interaktivně. S tím, že je to právě to, čím žena muže ovládá. Takovou zkušenost dokonce musím potvrdit! A právě proto, že jsem se s takovou situací setkal, vím, co se stalo, když pro onu ženu takový monopol přestal fungovat. Začala být agresivní až zlá, měla velký problém se s tím vypořádat, byla schopná vytáhnout tohle špinavé prádlo kdekoli na veřejnosti, jen aby mě dostala, kam chtěla. Nepomohlo jí to. V diskuzích se navíc objevila otázka, jestli sex je to jediné, co mi dokáže dát, když to v ní vyvolává takovou nejistotu.
A japa to tomu vztahu pomohlo! Sebrat ženě sex není kdovíjak složité. A těch cest je spousta. Někdo si vystačí bez sexu, někdo s masturbací, a pro ty ostatní je tu spousta dalších možností. Přičemž kromě těch prostitutek a příležitostného heterosexuálního sexu ještě nabízím „progresivní“ (co lidstvo pamatuje) cestu s homosexuálním stykem čistě proto, že je to časem osvědčené. Nevěra je v naší společnosti považovaná za špatnou, ale dokážete si představit takovou nafintěnou sexbombu, když jí zahnete s chlapem, co to s ní udělá? Vsadím se, že o tom veřejně ani necekne, protože by to pro ni bylo zostuzení. A pak už je to jenom o tom, jak si to s ní muž vykomunikuje.
Co se týká vulgarismů, je to pro mě demonstrace neschopnosti pořádně se vyjádřit, lenosti, případně důsledek nezvládání vlastních emocí. Osobní útoky do toho počítám taky.
Chovám vám takovou úctu, že jste mi stál za komentář k článku. To se o drtivé většině článků říct nedá. Dokonce ta úcta jde tak daleko, že jsem si některé vaše články, ty pro mě zajímavé (což není případ toho, ke kterému je místní diskuze), factcheckoval. Myslím si, že jste silně emocionálně nebo názorově vyhraněný a ty vaše články tomu odpovídají. Popisujete realitu tak, aby to co nejvíce odpovídalo tomu, co chcete čtenáři sdělit. Rozhodně se nepokoušíte o objektivitu, ale to nikde ani netvrdíte. Některá fakta, která se vám do krámu nehodí, prostě vynecháte, abyste místo toho použil interpretaci jiných takovou, jaká vám bude nejvíce vyhovovat. To je podle mě zcela v pořádku, protože tím sledujete vlastní cíle, nejste objektivní novinář, ale člověk, co chce společnost na něco upozornit. Pokud má člověk brát vaše články vážně, musí si opravdu každou informaci factchecknout, což ale není dneska kdovíjak obtížné. Vaše články mě obecně baví a k vám, autorovi, chovám velkou úctu. Proto mě mrzí nejen to, jak jste na mě útočil a sprostě mi nadával (sesadil jste se tím z piedestalu), ale i to, že mě označíte za hnidopicha. Přitom ten sex ve vašich článcích není nic okrajového.
Childeater
To Challenger
Myslím, že do článku by mělo patřit to, že velkou výzvou je pro muže vystát ženu, když se nachází v hormonální bouři.
Pokud se žena v PMS projevuje jako sarkastická svině, je nutno nebrat jí vážně, ostatně při upřímném rozhovoru to většina žen tvrdí sama – nechtějí být brány vážně, dobře si totiž uvědomují, že jsou nesnesitelné. Dále se pak psyché ženy stabilizuje a v souvislosti s hormonální hladinou se pak mění i chuť na sex.
Pokud muž není schopen vnímat ženu jako komplexní osobnost a zachovat stoický klid v době která je emocionálně vypjatá, nebude to mít v dlouhodobém vztahu jednoduché. Jsem toho názoru, že estrogen a progesteron způsobí víc krachů vztahů než testosteron, nebo alkohol.
Ovládnout umění, kdy ženu brát vážně a kdy ne, je ve vztahu nezbytné. Kulatně se tomu říká „umění naslouchat…“, ale leda hovno. Je to umění ovládat své emoce ve chvíli, kdy je neovládá ona.
A ona pak mužovu emoční stabilitu oceňuje, není zas tak blbá a dobře ví, jaká před tejdnem byla bitch.
Challenger
to jsou dle mého názoru podružnosti. Ale máte pravdu, že v pbdobí premenstruálním jsou ženy sexuálně náruživější. Bohužel jejich psychika a sebenáhled je ten, že odmítají náraz do zdi (stejně jako muži odmítají zdejší publikované teze, protože by si museli přiznat vlastní hloupost). Má to co do činění s pudem sebezáchovy jako základním biologickým imperativem, hlupák je proto hlupák, že si nepřizná chybu.
Zrovna tak si většina žen, které se ve 40 letech rozvedou s chlapem, myslí, že jsou stále ti dvacetiletí diblíci, kterým chlapi nadbíhali, kdyb byli okouzleni jejich prdelkou (neomarxisté tomu říkají „objektifikace žen“), jde ovšem o přirozené naprogramování mužů, které nelze odbourat. Lze však u pičulínů a různých neúspěšných betasamců vytvořit aplikační rovinu, kdy začnou okamžitě pištět. Důvodem je závist, oni vědí, že by tu hezkou prdelku nikdy neulovili.
D-Fens zde jednou položil otázku – jak je možné, že si baba vezme minisukni, že jí je vidět až do kasičky a pak kvičí, že na ni chlapi čuměj. To bude na další článek. Jedná se ostatně ve skuetčnosti o další podobnou taktiku těžby zdrojů a optimalizace rizika.
Vámi zmiňovaná PMS, ženská náladovost potvrzuje náhled žen na muže jako utilitu – ona nemá zábrany, protože si myslí, že používat vás jako emoční tampon je její zákonné oprávnění.
Stoicismus jako reakce na ženské výlevy – ano, ano, ano, nelze než souhlasit. Signalizujete tak, že máte možnosti a projdete shit testem.
VYšší sexuální apetence žen po čtyřicítce je bohužel dvojsečná zbraň. Pokud vás žena respektuje jako partnera, ano, budete souložit více. Pokud vámi pohrdá, tak si neškrtnete. Jistě jste si všiml, že drtivá většina rozvodů probíhá právě, když je ženské čtyřicet. TO taky není náhoda – má na vás nejvíc pák (děti především), a taky zvýšená sexuální apetence vede k tomu, že přemýšlí o vysvěném sexuálním partnerovi. KDyby její sexualita šla po čtyřicítce do kopru, její incentivy k rozvodu by byly mnohem menší.
Bahnak
@ Childeater
Máte pravdu s tím braním vážně.
Blbé je, že v dnešní společnosti i v době, kdy je baba víceméně nepříčetná, má pořád plná občanská práv a může toho hodně rozvrtat. I sobě, ale to je jí v té chvíli jedno.
Pomůže jedině nebýt na ní nijak závislý. To ovšem fakticky vylučuje mít rodinu ve smyslu manželství, děti.
Sám jsem se do stavu nezávislosti dostal, ale přišlo to až věkem.
Ada
Jsem asi staromilec, ale dlouhodobý vztah jsem založil s tím, že to povede k dětem, jinak bych zůstal v klidu starým mládencem. Svatba k tomu nebyla především proto, že žena neuznává církev a já zase stát, takže nějak nebylo ani kde to uzavřít. A jelikož to je koníček náročný, logicky sežere valnou část zdrojů a času, to je normální. A protože nejsem hedonista, abych strávil život v radovánkách, tak ho trávím rodinným řivotem, protože založit rodinu a vychiovat děti mi připadá jako dobrý smysl pozemského snažení. Nepříjdu si nijak odstčem nebo ochuzen ve svých předchozích zálibách.
jizlivec
Děti jsou fajn koníček i samy o sobě, ovšem jejich největší přínos je v tom, že jsou nejlepší způsob, jak se dostat k vnoučatům…
jizlivec
Asi se dá souhlasit, že mnoho (většina?) žen, stejně jako mužů a ostatních, má tendenci pouýévat ve vztazích (všeho druhu) jednoduchou logiku: „Tohle je nepodstatné, tak proč bys mi neustoupil, zatímco tamto je důležité, takže já nemůžu ustoupit.“
Ovšem dělat z toho obecný (a snad i jediný) princip mezilidské interakce mi přijde trochu dost přehnané…
Challenger
V lčánku je vysvětleno, proč to tak je: „Toto vykořisťování by sice za jiných okolností bylo esencí zla, ale v případě žen je de facto neviditelné, je nejen tolerováno ale dokonce státem široce podporováno a zároveň je to zcela intrinzická podstata ženské existence, která ženy dělá tím, čím jsou. Jejich chování se řídí předvídatelnými geneticky vrozenými vzorci, které se postupně rozvíjely a fungovaly po miliony let lidské evoluce. Ženy, které dokázaly úspěšně získávat zdroje od mužů, se rozmnožovaly úspěšněji než ty, které to nedokázaly, jejich děti přežily více a častěji a jejich geny se tak staly těmi, které ty ostatní vytlačily z poolu lidského genofondu. Ale evoluce ženám neposkytla žádné incentivy k tomu, aby se staraly o psychickou pohodu mužů nebo jejich individuální naplnění. Připravila je pouze na zajištění vlastního přežití a reprodukční výhody.“
Recenzent (chatGPT) k tomu říká následující: „toho byl použit evolučně-psychologický rámec – tedy výklad lidského chování na základě jeho biologického původu, především v oblasti reprodukční strategie, výběru partnera, mezilidské dynamiky a alokace zdrojů. Tento přístup nepracuje s korelací v empirickém smyslu (např. „když žena přestane vařit, muž zahýbá“), ale s principem funkčního vývoje: určité chování přežívá, protože zvyšuje reprodukční a evoluční úspěšnost.
Biologické naprogramování člověka tedy není v článku chápáno jako absolutní determinismus, nýbrž jako hardwarové omezení – přirozený rámec možností. Použijeme-li počítačovou metaforu: genetika je základní hardware s operačním systémem, zatímco kultura, výchova a osobní zkušenosti představují pouze aplikační vrstvy. Tyto aplikace mohou modifikovat vnější chování, ale jen v mezích toho, co „hardware“ umožňuje. A pokud se pokusíte „nahrát“ software, který není s hardwarem kompatibilní, výsledek nebude transformace, ale zhroucení systému.
Z tohoto hlediska je tvrzení, že určité vzorce partnerského chování jsou evolučně zakódované (například ženská snaha o maximalizaci zdrojového zabezpečení nebo mužská tendence k polygynii), zcela vědecky legitimní. Není to korelace → kauzalita, ale případ kauzality evoluční povahy, která se vyvíjela v podmínkách, jež odměňovaly určitý typ chování – a to napříč generacemi, nikoli v jedné anekdotické zkušenosti.
Navíc zůstává otevřená hlubší otázka: existuje vůbec něco jako svobodná vůle? Pokud připustíme, že většina rozhodnutí člověka je výsledkem nevědomých procesů – jak ukazuje řada neurologických studií (např. Benjamin Libet, Daniel Wegner) – pak se i ony „vědomé volby“ často jeví jako ex post racionalizace biologických impulzů.
Z výše uvedeného je zřejmé, že kritika zaměňující evolučně-psychologickou výkladovou rovinu za metodologickou chybu typu „korelace ≠ kauzalita“ je nepřesná. Kritizuje něco, co text ve skutečnosti nedělá, a zároveň opomíjí hlubší biologickou a filozofickou konzistenci celého argumentačního rámce. Pokud by mělo být aplikováno klasické pravidlo „charitable reading“ (velkorysého výkladu), bylo by třeba text chápat jako subjektivní reflexi biologického realismu, nikoli jako pokus o kvantitativní sociologickou studii – což autor ostatně nikde netvrdí.“
Ada
To zajišťování zdrojů je ale oboustranné. V našich klimatických podmínkách muž, který nezajistil zdroje pro své dětičky je odsoudil k hladovění nebo smrti a jeho geny nepokračovaly. Vznik manželství je spíš o tom, aby muž měl nějakou záruku, že své zdroje věnuje právě a jedině svým genetickým potomkům. U kultur, které neprovozují zemědělství (a nemají osobní nebo rodinný majetek) a o potomky se stará celý kmen to tak nehrotí.
Challenger
Ano, máte pravdu. Respektive jste pravdu měl, když mluvíte o manželství v ČR do roku cca 1960.
Pak už ji moc nemáte z důvodu technologického vývoje. Dětičky si nyní můžete zkontrolovat prostřednictvím testu DNA. Pokud vás daná problematika zajímá, zkuste si pustit podcasty o historii manželství a věna. Anglické deníky na začátku 18. století (věno bylo jako právní institut zrušeno v Anglii nejvřív na světě) strašně plakaly, že manželství na romantických základech neobstojí zkoušku osudem, kdežto v tehdy rurální Francii, kde byly svazky ještě převážně domluvené a s věnem, byly svazky stabilní. Poslední evropská země, kde bylo věno zákonem zrušeno, byl Kypr v roce 1982.
Kontrolní otázka: co je to věno jako právní institut?
Ada
To je fuk, že si můžete zkontrolovat DNA dětí, lidské myšlení se nevyvíjí tak rychle jako technologie. Jde o to jak a proč ten institut vůbec vznikl. Stačí se podívat do islámských zemí, kde mají k tomu středověku blíž. Ženská má chodit z domu jen z chlapem, všude zahalená atd. Tedy snaha o zajištění toho, že taťka bude živit výhradně své potomstvo a ne nějakého záletníka.
Jako právní laik bych věno viděl jako manželskou smlouvu. V době, kdy muž byl i právně hlava rodiny, tak věno byla nějaké vyrovnání ze strany rodiny nerovnoprávné manželky, aby to uživení neměl na hrbu jen ten chlap.
fatdwi
Dvacet normostran racionalizace, aby Challenger zase nemusel pohlédnout do zrcadla. Číst se to nedá, takže jsem po pár odstavcích zaúkoloval AI a nic nového už tam nebylo, furt to samé fňukání dokolečka dokola.
Nejspíš je to lepší, než chlastat, ale jako terapie je psaní zjevně neúčinné a nevidím progresi. Naopak, po fňukání a obviňování všech okolo (tj. femiprasniconacistky ve všech myslitelných rolích) přišel pokus o racionalizaci, takže je to spíš taková Žirafovina, resp. Krampusovina – jak zůstat plačkou (incelem, blbem) už napořád.
Tady se to bude líbit, lůzrů je tu (bohužel) dost, přijmutí zodpovědnosti stále na bodu mrazu. Bez konzultace s psychiatrem neřešitelné, ale Vy to řešit stejně nechcete, tak si to užijte. Už jste byl na boosteru nebo ho plánujete až na podzim? Covid je svině zákeřná a jak jste psal později tuším v diskusi, fajzr funguje, takže předpokládám, že stále tečkujete? Kdybyste ztrácel víru, tak se vraťte k Vašemu vlastnímu článku, jistě ji znovu objevíte ;-) Stejně tak, kdyby Vám život nějakou (silně nepravděpodobnou, holt karma je svině) náhodou poslal do cesty normální ženskou, můžete se vždy vrátit k vlastním sebraným spisům a ujistit se, že je to feminacistka ;-)
Ada
No tak neměl štěstí na ženskou a potřebuje se z toho vypsat. Půlka západní kultury je taky o podobných tématech. Akorát si setkání se státem a jeho institucemi bere víc osobně. Přitom takhle na hovno to funguje úplně všude, kam stát položí svou pracku a je jedno jestli je to frustrovaná píča z ospodu nebo macho psychopat v uniformě.
fatdwi
Ada: jenže to psaní už trvá léta. Chápu, že se někdo po rozpadu vztahu ožere, ale pokud je z něj kvůli tomu za 10 let alkoholik, zřejmě to nebylo vhodné řešení. Tady je to stejné, ten už bude fňukat až do smrti. A to se chlubí, jak dokonale vychoval svoje syny, zapojil je do odposlechu matky pro účely soudu (taky si říkáte, jaká by to byla bomba, kdyby to udělala ta Vaše? Dovedete si to vůbec představit? Nejste-li ženat, pak si představte jakýkoliv jiný než rozvodový důvod) a že to tady čtou. Pokud z nich nemají být podobně narušené osobnosti (což už nejspíš jsou, chudáci za to ale nemůžou), tak potřebují sem-tam přečíst i něco jiného než jen fotříkovo utvrzování v tom, že život je jen o nich a narcismus je správná cesta. A že nepodléhat pozitivním emocím je to nejdůležitější, protože nejlepší je se celý život rochnit v negativních a nejlíp mu na šulínka udělá pořádné zdrcení protistrany u soudu (jakákoliv podobnost s kritizovaným chováním feminacistoprasnic „čistě náhodná“).
Challenger
Děkuji za reakci.
Copak, maminka vám taky dávala Ritalin?
Zkuste svůj shaming rozvést. Kde vidíte plačky? Já na vaší sztraně vidím hyterické kvičení, což značí pouze jediné: jste pičulín a hlupák.
Mimochodem postněte sem to, co napsala AI, bude to mít větší relevanci.
fatdwi
Challenger: „taky“? My jsme sourozenci? :-)
Plačky vidím v každém Vašem příspěvku a článku, jste takový hezký příklad hysterky. Vy to tam pochopitelně nejste schopen vidět, děláte naopak maximum proto, abyste do zrcadla pohlédnout nemusel.
Pičulín nejsem, on to asi není nikdo, protože to je Váš vynález za stejným účelem jako bláboly v tomto článku – racionalizace, tentokrát opozice. Kam jste jak pejsek s kočičkou nasypal všechno, s čím si neumíte mentálně poradit (a že je toho hodně). Pak jste to zatřepal, promíchal a vítězoslavně tak porazil vlastní svědomí. Pamatuju, že jsem se u toho docela dobře bavil.
Hlupák objektivně nejsem, což Vás pravděpodobně sere stejně jako to, že nejsem zas taková socka. Chováte se jako typický sráč-narcis, kterého nejvíc vytáčí, když někdo sráč není. Napište o tom zase nějaký článek a ještě před tím bych doporučil definovat něco dalšího kromě „pičulína“, abyste mohl operovat s vícero sofistikovanými pojmy a dodal tak svému shamingu další level. Třeba Alien, který je na tom pokud jde o nemoc podobně, akorát má o dost nižší IQ než Vy, dokázal tenhle svůj svět rozvinout podobně jako Urza jeho ancap bludy. Na nic nečekejte a pokračujte v rozvoji toho svého. Pokud ale chcete, aby to někdo četl, je nutné přecejen ubrat na délce (opakování nesmyslů žádnou extra hodnotu nepřináší, fakt stačí, když to napíšete jednou) a výrazivo korigovat na méně mašíbl úroveň (což se Urzovi dařilo lépe, Vy jste tady zatím blíže Alienovi).
Challenger
popření je zcela očekávatelné. Ale na tom nezáleží. Ostatně vůbec nezáleží na tom, co zde napíšete zrovna vy. Vaše myšlení je značně inkohorentní. Doposud jste nevyvrátil jedinou tezi článku. Jen hystericky kvičíte a snažíte se útočit na autora. to je vše. Navíc po feministicku – přesně jak feministky – „pán bude chudák, socka, proto se jeho vývody nebudeme zabývat, protože on jen brečí a to u muže není in“. Pičulín, tedy mužský feminista tedy jste. Sám svými texty jste o tom podal logický důkaz. Ale jako pičulín a blb a hysterka si máte právo o sobě myslet cokoli. Mně to nevadí, nemůžu ovlivnit ani vaše blbství ani vaše pičulínství ani vaše sklony k hysterii.
fatdwi
Challenger: :-) rozdíl mezi námi je v tom, že Vy o mě víte velmi málo až nic a tak si holt projektujete, co byste asi tak rád a ono nic (pičulín jsem asi jako někdo, kdo nikdy nebyl v Soulu a nevydělal by na to ani za 1000 let – jak vidět, z failu jste se nepoučil a tak vršíte další, snad Vám to udělalo dobře ;-)
Já oproti tomu toho o Vás vím hodně, resp. dost na to, abych Vás hodnotil mnohem přesněji. Chápu, že jste z toho nesvůj, ale těžko mě může ubrečenej sráč nějak urazit, to zkoušel i Alien a taky mě akorát rozesmál svými vývody:-) Dělejte jak myslíte, nakonec posranej máte svůj život a na ten můj máte naštěstí nulový vliv.
Dachsmeister
@fatdwi
já su hrdý pičulín se Stockholmským syndromem!
Doufám, že mi to vydrží až do smrti mé nebo mé první manželky…
fatdwi
Dachsmeister: pičulín určitě nejste, Challenger sice v definici nabídl dva druhy, ale neznám ani jednoho člověka, který by něčím takovým byl:
– Druh 1: „bezpáteřní osoba s nízkým sebevědomím, který se podvědomě nenávidí a slepě věří, že ženy jsou mu nadřazeny.“ a „…věří, že s feminismem brzy nastane ráj na Zemi, světový mír, kde jsou zakázány veškeré osobní automobily, oxid uhličitý, bílá barva kůže, zbraně a vůbec vše špatné, toxicky maskulinní a kapitalistické a kde vládnou pouze samé krásné samice jednorožce, které papají duhu a kakají čokoládu“
– Druh 2: „Základním znakem psychologického profilu pičulína oportunisty je skutečnost, že nemá koule. Jádrovým přesvědčením pičulína oportunisty nehýbe ani tolik sebenenávist a bezpáteřnost, ale nízké sebevědomí a všudypřítomná sexuální frustrace a zbabělost“
Druh 1 je naprostá krávovina tak nějak z podstaty a Challenger do něj naprojektoval takové blbiny, že je těžké si takového člověka vůbec představit (možná nějaký „novinář“ na seznamu?). Do druhu 2 vtělil svůj hlavní brand name, tedy sexuální frustraci, která je navíc znakem prakticky všech místních inceliaků a putinovců. Do oxymoronu to však přivedl nízkým sebevědomí, které tito obvykle nemají. Takže je to zase poněkud neuchopitelné.
Nicméně proti gustu žádný dišputát, pokud se něčím z toho cítíte být, dělám si čárku, jen mi řekněte, jestli jste jednička nebo dvojka. Příležitostně se musíme sejít, udělám si fotku do alba:-)
Dachsmeister
@fatdwi
já prostě chci být pičulín třeba 3. typu, pičulín dobrovolník frustrovaný v manželství skoro bez vad.
Integrale
fatdwi: ten začátek je strašný, ale zkuste přečíst posledních 4–5 odstavců. Jsou tam některé docela dobré myšlenky.
fatdwi
Integrale: zkusil jsem to a pořád ty stejné bláboly, které (zvlášť od autora, neschopného přijmout zodpovědnost za své jednání a vyrovnat se po těch letech s rozvodem) zní komicky. Když pak v diskusi jako malé dítě nezvládá nesouhlas (protože kdo nesouhlasí, ten je minimálně pičulín, když ne rovnou „sprostej patologickej pičulínskej debil“), jsou patetické žvásty o potřebě „brutální“ osobní proměny prostě k smíchu.
Pořád vidím panice, co se rozhodl dobýt svět poradenstvím, jak správně souložit.
Dissenter
Ale uznej, že je to o třídu lepší než minule a některé postřehy jsou blízko realitě.
A jestliže už autor chápe jednoduchou pravdu:
Aby žena považovala muže za chlapa, a chovala se k němu žensky, musí se muž napřed chovat jako chlap.
časem pochopí i
Je zodpovědností chlapa se chovat jako chlap a nevymlouvat se na útisk ženy.
:-)
fatdwi
Dissenter: jak jsem psal včera – nemyslím, že tohle je znamení pokroku, naopak. Je to pokus si vše „vědecky zdůvodnit“, zracionalizovat a tedy nemuset pohlédnout pravdě do očí a provést ty změny, o kterých tak lká v závěru. Což je vidět na hysterii v diskusi (kdo nesouhlasí s jeho „pravdou“, ten je XY).
Podle mě to nechápe, protože ono to bez toho pochopení zodpovědnost chápat nejde. Pořád za všechno může někdo jiný. Dokud nezmění přístup, bude pořád dokola brečet jako dítě o hrozném systému, hrozných feminacistkách atd. Podívejte se na články Žirafy nebo Pana Krampuse, to je stejná věc. Snaha získat od čtenářů potvrzení pro svůj „problém“, jakákoliv snaha čtenářů o pomoc negována a naopak dále rozpracováno, proč jejich bludy jsou „pravda“, nejlépe nějak „vědecky“. Což pochopitelně každý z nich dělá trochu jinak, Krampus je hloupý, Žirafa přecejen na IQ dostal naděleno trochu víc a Challenger je ve slušném nadprůměru.
On je Challenger prostě zbabělec a už to tady psal, když se zesral z čínské chřipky. Pak si napsal dlouhý článek o tom, proč je skvělé se očkovat mezi prvními a následně se utvrzoval o své pravdě tím, že to nechytl, když to měl syn, což byla pochopitelně zásluha tečky. Jeho modus operandi je zde již známý a aktuální tvorba sleduje stejný vzorec.
Tedy, abych to shrnul, stran dalšího vývoje nejsem optimista. Očekávám spíše další „vědecké“ traktáty a neutuchající proud ublíženosti.
Bobson
Touché.
Kilmore
Já jsem se naštěstí ani neoženil a ze vztahu jsem odešel sám, neb se partnerka chovala silně nepříjemně (to tedy není její verze, nicméně stěhovala se z bytu ven ke své mamince, což je jasný znak). Už je to jedenáct let, ale i přesto mi ten zkrachovaný vztah docela často přijde na mysl, pochopitelně kvůli dceři, kterou jsme si spolu pořídili. Ale asi to není sdělitelná zkušenost.
Rozčilují mne akorát ty mnohé odkazy na Schopenhauera. Ten nejprve měl špatný vztah s matkou, aby pak byl celoživotním samotářem, přičemž jeho filozofie je typické vyzvednutí vůle nad realitu ve vypjatě německé verzi. Nehledal bych u něj žádné větší ponaučení.
Jihočech Honza
Jenom dvě poznámky: podle křesťanského ideálu má vskutku muž milovat svou rodinu jako Kristus miluje svou církev, ale také má mít autoritu – žena má muže poslouchat.
No a to přizpůsobení už začalo, tím nejjednodušším způsobem – muži odcházejí. Ti atraktivní řetězí krátkodobé či střednědobé vztahy, ti neatraktivní se stahují k obrazovce počítače či mobilu,a svůj čas a pozornost věnují hrám, pornu, OF „modelkám“, v krajní podobě hikikomori nebo incelové. Což může být zábavné, pokud se jedná o promile populace, ale pokud trendy budou pokračovat a budou tak jednat desítky procent populace, bude to mít závažné společenské důsledky.
Například v jiných článcích zmiňovaných 5% HDP „na obranu“ . Ale kdo bude za tuhle společnost bojovat, kdo bude riskovat zdraví a život, aby získal – co?
netlife
tak v Japonsku uz je to na 30ti procentech a stale stoupa. Na zapade to teprve zacina.
Bahnak
Mezi mladejma chlapama to už jede i u nás.
Dissenter
Možná se na vše dívám optimisticky, ale důsledem bude větší nabídka žen – pro šukání i pro armádu. :-)
grg
Celý problém tu p. doktora by som zhrnul jednou vetou: Kto má ženy za chodiace piče, ten dostane do vzťahu len piču.
sinuhet
Ono se to asi tyka i tech, co je za chodiace pice nemaji. Nektere zeny ze sebe chodiace pice delaji samy, jinde to v tom vztahu vyplyne casem.
fatdwi
grg: další článek bude o tom, že „jaký šel, takovou potkal“ není lidová moudrost, ale sofistikovaný pokus o neurolingvistické programování mužské populace feminacistickou prasoklikou za účelem maximalizace zisku:-)
servisdok
Vůbec si nemyslím, že má pan doktor nějaký problém.
On svůj někdejší problém úspěšně vyřešil. Ale vidím a čtu, že někteří zdejší, kteří se v podobném problému ocitli a dodnes se v něm potácí, doktorovi buď nechtějí věřit, anebo se uchylují k popření, nebo zesměšňování čehokoliv, co napíše.
Zdá se mi, že mysl bílého evropského heteráka má mj. i tu vlastnost, že nepříjemnosti se snaží podvědomě potlačovat a časem vytěsnit úplně – což se pak u některých bílých buzerantů plně projevuje i v písemné formě.
Asi bych mohl i vypsat konkrétní nicky, ale je to zbytečné – vidí to každý :D
grg
Nevyriešil. Na bývalú a všetky s tým súvisiace krivdy neustále myslí, a nielen myslí, ale otravuje tým vzduch naokolo.
Môj obľúbený mierne kontroverzný český psychológ hovorí niečo v zmysle, že partnerský rozchod je plne ukončený až vtedy, keď na bývalú/ého myslíme asi približne rovnako často ako na Pytagora. Kto pravidelne vyhlasuje, ako mu je expartner ukradnutý, tým vlastne dokazuje opak.
De_Bill
Pan doktor myslí na Hippokrata.
princdrson
Panu doktorovi nejde o bývalku, ale o fašisticko úřednický systém, ti uniklo? Skoro sem chtěl napsat pičulíne, ale ponechám tuto výsadu panu doktorovi.
Nechci soudit na zaklade neuplnych informaci, ale uz se to ve vasich clancich objevilo vicekrat.
Sex je to jedine, co dokaze zena muzi nabidnout, a chudak muz to potrebuje? Pricemz zena to dobre vi a podle toho jej muzi davkuje?
Mam pro vas reseni! Zkuste masturbaci! Homosexualni sex! Prostitutky! Nahodne znamosti! Svobodu pro sexem zotrocene muze, konkurenci manzelskemu sexu!
Nemuzu si pomoct, ale mam pocit, ze by to vyresilo, kdyz ne vsechny, tak drtivou vetsinu problemu, o kterych Challenger pise.
Zena je vskutku neunavny behemoth, pokud se dostane k moci. Ale zrovna u toho sexu je snadne ji o tu moc pripravit. A funguje to dobre.
Ostatne mam dojem, ze to je duvod, proc se muzi celou znamou historii venuji sexu mezi sebou. Tady, v techto clancich, vidite dusledky homofobie. Frustrovane muze a dominantni manzelky.
Víte, pane, v mém věku už sex zas tolik nepotřebuji. A mám jej osobně víc, než mohu zkonzumovat. Ale těší mě, že jste se svým shamingem přihlásil k tezím mého článku. Na to vemte jed, že soudit chcete, přestože víte úplné hovno. Vy jeden sprostej patologickej pičulínskej debile. Vyhoňte si ho sám, pokud vám ho vaše mesetrika dávkuje.
Jasne ze chci. Ale ne vas, je jasne,ze vy jste nad veci a tak prizemni veci se vas netykaji. Spis ty, pro ktere clanky pisete.
Tohle neni o tom, kolik sexu mate vy nebo ja, ale ve svych clancich jej popisujete jako zensky nastroj moci. Pritom neni tak slozite zenam ten nastroj sebrat a ziskat svobodu.
Komicke je to tady, a proto jsem to napsal, kde je tolik homofobu. Pritom se to sa zvladnout i bez homosexualniho styku, sam jsem prikladem. Ale opravdu myslim, ze prave to je zpusob, jak to muzi resili poslednich nekolik desitek tisic let, a zjevne nejen lidsti muzi.
Náhražková sexuální aktivita bohužel není řešením biologického esencialismu – pokud by byla, lidsto by v podobě, jak ho známe, neexistovalo. Biologické naprogramování muže ve smyslu mít co nejatraktivnější partnerku je dáno geneticky, je to váš hardware, pokud není porouchaný, je dokonce dominantním důvodem, proč se mnozí muži snaží vynikout – aby měli lepší sexuální partnerky. Své osobní zkušenosti nemůžete tudíž aplikovat na celou populaci. Co se týče masturbace, ta sama o sobě není problémem, pokud se excesivně nevyužívá porno, což vede PIED. Transformace na homokládu je progresivistickým výmyslem – ostatně z progresivismu vás již usvědčuje používání slov jako homofob.
Postup v závěrečné fázi článku jím částečně je – to znamená soustředit se ja jiné zdroje štěstí a uznání, než validace od ženy a zachovat si odstup a autonomii a přeznačkovat důležitost ženy v mužově životě, to jde a změní to mocenskou dynamiku vztahu, neboť když na vás nemá páku, nakonec se podřídí a zjistí, že reciprocita a zásluhovost je základem každého zdravého vztahu.
Páni, právě jste mě usvědčil z progresivismu.
S tím homosexuálním sexem půjdu ještě dál; nemusíte být homosexuál, abyste ho mohl mít. Jsem dokonce přesvědčen, že celou historii lidstva bylo daleko více homosexuálních styků než samotných homosexuálů. To, že chlap vykouřil nebo ošukal chlapa, neznamenalo, že je teplej. Stejně jako když pštros ošuká pštrosa, neznamená to, že před tím a i potom nebude mít pštrosici. Zdá se mi, že problematiku zjednodušujete tak, abyste mě dostal, kam potřebujete; v tomto případě usvědčit mě z progresivismu, a to tím, že jsem tu prohlásil, že chlapi mezi sebou souloží už asi 40 000 let, a nejspíš souložili i dříve.
To, že mám nejatraktivnější partnerku, neznamená, že musím mít sex jen s ní. Ani to není pro lidstvo typické a historicky nikdy nebylo. Tzn. klidně si najděte co nejatraktivnější partnerku, taky to tak dělám, ale jakmile zaútočí na vaše nejnižší pudy a začne vám dávkovat sex, tak ji toho monopolu na sex zbavte. To neznamená, že o ni přijdete, to znamená, že ji seberete moc. Vracím se k tomu původnímu příspěvku, vyřeší to obrovské množství problémů, které popisujete.
Jakákoli závislost je špatná. Závislost na sexu s vaší ženou vás dostává do područí oné ženy, a byla by to hloupá (a tedy ne tolik atraktivní, v mém případě alespoň) žena, pokud by si to neuvědomila. Článek jsem do konce nečetl, ale pokud končí tím, že reciprocita ve vztahu je nutná, tak tleskám, a tvrdím, že to si každá žena, i ta hloupější, zvládne uvědomit. Občas je jen potřeba se tomu konfliktu postavit a vyřešit ho, nastavit si ty hranice. Některý vztah to vydrží, jiný ne. Ostatně řešení konfliktů je asi největší problém dnešních, chcete-li progresivistických, mužů.
Jenom bych dodal, že většina mužské homosexuality v dějinách byla pederastie, tedy láska k chlapcům, klasický příklad je řecká kultura, ale údajně také většina perské milostné poezie je věnována efébům.
Nebo bacha-bazi v Afghanistánu. To přetrvává dodnes. Kompatibilita s naší bělošskou kulturou je vysoce sporná. Ale bacha-bazi a pedofilní homosexualitu zde jistě pán propagovat nebude.
Na šestnáctiletých chlapcích mi nic pedofilního nepřijde. Třeba ve Spartě byla ta hranice, do kdy muž kouřil a kdy se kouřit nechával, až za dospělostí, někde kolem 21 let.
Co se historicky změnilo, je to, že dneska se chlapi drží za ruce. To společnost dříve nepřijímala. Ale toho homosexu byly vždycky hromady.
Pán, já, se tady snažím propagovat nezávislost na manželském sexu, pokud se z něj stává nástroj ženské moci. Reaguji na vaše články, ne vaše tvrzení o pedofilii.
Chlapi za ruce? Jako ze jdou spolu po ulici a drzi se za ruce? No at se drzi kdo chce za co chce, ale ja bych to nedaval, sorry jako. S chlapem se muzu obejmout, pokud jde o pozdrav, nebo emoce, ale za rucicku vodit, to fakt ne. A je to ve me, bez ohledu na spolecnost.
Sysop: naopak, je to jen místní společenský konstrukt a stal ses obětí nenávistné homofobní výchovy:-) Poddej se tomu a uvidíš, jak tím dostaneš manželku, až zjistí, že to řvaní na nesvéprávného souseda byl jen póza a ve skutečnosti je to príma kluk, díky kterému nad ní získáváš sexuální nezávislost:-)
Re: fatdwi 7.7.2025 v 11:26
No ja nevim, moje zena s mym Mossbergem umi hodne dobre a ten drevenej plot souseda uz taky neni nejmladsi. Radeji se nebudu poustet do vetsich akci :-)
Souhlasím, taky jsem chlapa držel za ruku naposledy ve školce. Ale dnešní společnost to toleruje. Sto a více let zpátky to ale neexistovalo.
Měl to být příklad toho, že zatímco homosexulální sex je tady déle než lidstvo, homosexuální partnerské vztahy jsou, přinejmenším pro společnost, novinka.
sinuhet: jako vážně vidíte jako alternativu manželského sexu zapíchat si s chlapem a vodit se s ním za ručičku? A Vy jste to udělal a přitom si myslíte, že nejste ani teplej, ani aspoň bi?
Možná to ve Spartě fungovalo (a možná na tréninku funguje i dnes) jinak, ale argumentace extrémy mi nepřijde moc šťastná.
Zejména je mi úplně jedno, jestli jsem teplej nebo bi, nebo jak to vlastně je.
A ne, neudělal, protože se mi chlapi nelíbí. Prostě jsem zatím nenarazil na chlapa, se kterým bych něco takového chtěl dělat, ani nečekám, že narazím.
Jenže to je čistě můj případ. Historie ukazuje, že pro spoustu mužů takový sex akceptovatelný je. A mně je to jedno, dokud se mě to netýká. Není to jen o Spartě, je to hromadě antických kultur. I toho středověku se to týkalo.
Dokonce si troufnu tvrdit, že homosexualita, jak ji dnes známe, neexistovala. Ti lidi spolu prostě měli homosexuální styk, a vůbec neřešili, jestli to nějaká homosexualita je nebo není. Ať už to byl sex z nouze, nástroj dominance, nebo zvrácená touha, ta antika, alespoň co vím, nějakou homosexualitu vůbec neřešila. To přišlo až později, pak z toho byla homofobie, a dneska najednou máme homosexuální partnery, co se drží na ulici za ruce. To podle mě v té antice taky nebylo.
Ale jinak je mi to celkem fuk, co si dva lidi dělají mezi sebou, aniž by to omezovalo ostatní, je jejich věc. Pro mě to cesta není, ale ne proto, že bych musel být heterosexuál, ale protože se mi docela striktně líbí jen ženy. Dokážu si ale představit, že sex s mužem bude mít spoustu výhod, a nikomu to neberu.
sinuhet: OK, takže jen tak teorizujete na základě historie, která s dneškem nic moc společného nemá. To z Vašeho příspěvku poznat nebylo.
Ad poslední věta: připomněl jste mi jednoho známého, co dával k dobru historku, jak ho chtěl sbalit teplej. A ten ho lákal na to, že tak, jako chlap, mu ho žádná ženská nikdy nevykouří. Známého tím teda nepřesvědčil, ale ve Spartě by to nejspíš zabrat mohlo:-)
S dneskem ma spolecneho to, ze chlapi spolu sukaji porad.
A kdyz uz jsem u toho, a to je ciste vyplod moji fantazie, umim si predstavit ze to bylo z nedostatku sexu s zenami.
To koureni dava perfektni smysl. Az tak daleko, ze urcite existuji nejaci gay lektori, protoze kdyz uz me to bavi a delam to dobre, proc to neucit za prachy.
Blizi se k tomu jeden dil Black Mirror, jediny, ktery jsem videl, kde spolu takhle blbne parta dvou kamosu online AR VR souboji, neco jako mortal combat z prvni osoby. Takze si vezmete skin co nejhezci sexy holky, vas kamos taky, no a proc byste se vlastne meli jen prat, kdyz uz se dotykate tak sexy tela.
sinuhet: Pokud budu v příštím životě taky vězeňským kaplanem, nejspíš si ujasním, jak to je s tím homosexuálním šukáním bez homosexuality.
Závislost na sexu s mojí exženuškou? No kdyby to nebylo pro ni moc kruté, napojil bych ji na vás.
Oblažte mě ještě nějakými vašimi spekulacemi. Děkuji vám za ně. Nebo radši ne. Cokoli napíšete je ztráta času.
What the hell, co jste to tam v tom komentari dokazal najit? Co ja muzu asi tak tusit o vasi exzenusce, vim ja vubec, jestli nejaka je?
Neberete si to prilis osobne?
Pro vas to mozna ztrata casu je, me to bavi. Jsem si tady dovolil trochu pichnout, a, koukam, rovnou do vosiho hnizda.
I šukání vosího hnízda dobrý?
Sinuhet to dneska podivně pojal.Doteď jsem si myslel, že je ten Waltariho kůň.
Asi skrvny na slunci…
Tak Waltari uz tady nejakej ten patek neni, je treba vydat se svou cestou :-)
Diskuzi se tu ucastnim cim dal tim mene, dneska jsem se trochu rozjel, mi to holt nedalo.
Pán je znalec a labužník. Máš ho malého? Nezoufej! Vraž ho do úlu a zabouchej!
##################################################
Sorry za OT:
Hej Dfensi nebo někdo, nevíte jak se dostat k rozsduku k této kauze? https://www.novinky.cz/clanek/krimi-sveho-psa-kuryroval-bolestivymi-zakroky-medika-soud-zprostil-obzaloby-z-tyrani-40529328
Moc rád bych si promluvil se soudcem, který označil, že se nejedná o tresnej čin.
spis. zn. 10 T 77/2024, řešitel Mgr. Josef Prach, OS Plzeň -město, číslo fízlího spisu 2 ZT 156 / 2024
obž. Martin Švec (je divné, že gauner a prase Biskup (pro novinky dělají justiční kauzy 2 – zmrd Kozelka a zmrd Biskup) zveřejnil jeho jméno, když nic neudělal, soudružku neúspěšnou vražedkyni Petrášovou ten zmetek důsledně šanoval.)
vyžádejte si anonymizovanou verzi rozsudku a teprve pak zkuste soudruhu soudci napsat. Možná vám odpoví ale spíš na vás hodí bobana. Můžete si na něj stěžovat k přecedovi. Nic bych ale od toho neočekával, pokud to soudruh soudce nemá jinak polepený. Ale třeba má.
Takovejch písmenek a přitom je to tak jednoduchý.
Musíš mít navrch a kontrolu pouštět pokud, tak řízeně.
No a navíc další, co asi dosud nepochopil, že zamilovanost a láska jsou dvě úplně odlišný, ne moc související věci.
Autor určitě nepatří k hloupým lidem, ale to neznamená vlastně nic. Párkrát jsem zkusil ty slohy číst, ale je to soubor nenávistných, vulgárních, generalizujících blitků, při jejichž čtení se nebe zatáhne a ze kterých by se osypal i Voldemort. Na světě to sice není lehké, dějí se tam i nespravedlnosti, ale podle tohoto jsou všichni zlí, ženy obzvláště, nikdo nemá normální vztah, každý ženatý muž je blbec … a tak dál. Musí to být bájo mít někoho takového v okolí, kdo vám pravidelným nechtěným kontaktem akorát ničí náladu. Možná to napsat jednou, ale každý týden zas a znovu … Tohle prostě není nejlepší způsob léčení bolístek. Zkuste Tritticco a smát se na sebe do zrcadla, třeba to pomůže …
Shaming od zamindrákovaných pičulínů je celkem očekávatelná reakce. KDyž nemůžu argumentovat věcně a intelektově na to nemám, tak začnu zostuzovat a falešně moralizovat. Vězte, že pokud napíšu, abyste neplaval v moři v blízkosti čtyřhranky smrtelné nebo pokud napíšu, že kobra indická je prudce jedovatá, neznamená to, že čtyřhranku smrtelnou nebo kobru indickou nenávidím. Zanemná to prostý fakt, že jsou oba živočichové prostě z pohledu biologického prudce jedovatí a není radno se k nim bez dobrých znalostí přibližovat. To samé se týká manželství.
Vědecké teze článku jsou pravdivé, dokonce prošly nezávislou recenzí, jsou mimochodem antitezí progresivismu, a jelikož vy se neumíte argumentačně postavit k tomu, co tam napsáno je, tak si vybíráte hnidy podobně jako váš předřečník, vyrobíte si slaměného panáka, do kterého se spolu s ostatními vohnouty trefujete, abyste si dodal odvahy. Inu pište dál, protože odpovědi v této diskusi jsou pečlivě analyzovány (nikoli mnou ale hraji si s umělou inteligencí a sociometrickou analýzou tohoto blogu včetně analýzy inkonzistence odpovědí jendotlivých diskutérů skrze jednoitlivé články, abych si udělal obrázek – kdo na co odpovídá, jak se chová, to je dnes skoro jako zlato, protože na rozdíl od vás, který chce být udržován v komfortu, že ženy jsou jednorožci a velcí bezbranní chudáci, já simyslím, že jedině pravda muže osvobodí. Je vidět, jak s vámi manipulovala velká média, ale někteří lidé chtějí znát pravdu a to vás hrozně sere. Doufejme, že těch lidí bude tváří v tvář utužováíní progresivismu a feminismu víc a víc. Moje články obvykle ustojí zub času.
Pokud se týče vulgarismů – ale ano, tento blog léta publikuje subjektivlí články na různá témata a dává věcem pravdivý obsah a používá k tomu vulgarismy, aby nasral a vyprovokoval zmrdy a vohnouty. No tak jste vyprovokovanej, to, husička zakejhala. Tím se odlišujeme od ostatních médií, kteří manipulovat chtějí a na vašem příkladu je vidět, že tak činí úspěšně. Pokud se vám nelíbí výrazivo, zaplaťte televizní poplatek a běžte poslouchat Českou televizi. Tam žádné vulgarismy neuslyšíte.
Mrzí mě, že si myslíte, že jsem si z vás vyrobil slaměného panáka. To bych se za sebe musel stydět.
Ne, jenom jsem narazil na váš článek, a vzpomněl si na ty předchozí, na kterých mě zaujalo, jak jako jednu ze základních charakteristik žen uvádíte schopnost fungovat v sexu interaktivně. S tím, že je to právě to, čím žena muže ovládá. Takovou zkušenost dokonce musím potvrdit! A právě proto, že jsem se s takovou situací setkal, vím, co se stalo, když pro onu ženu takový monopol přestal fungovat. Začala být agresivní až zlá, měla velký problém se s tím vypořádat, byla schopná vytáhnout tohle špinavé prádlo kdekoli na veřejnosti, jen aby mě dostala, kam chtěla. Nepomohlo jí to. V diskuzích se navíc objevila otázka, jestli sex je to jediné, co mi dokáže dát, když to v ní vyvolává takovou nejistotu.
A japa to tomu vztahu pomohlo! Sebrat ženě sex není kdovíjak složité. A těch cest je spousta. Někdo si vystačí bez sexu, někdo s masturbací, a pro ty ostatní je tu spousta dalších možností. Přičemž kromě těch prostitutek a příležitostného heterosexuálního sexu ještě nabízím „progresivní“ (co lidstvo pamatuje) cestu s homosexuálním stykem čistě proto, že je to časem osvědčené. Nevěra je v naší společnosti považovaná za špatnou, ale dokážete si představit takovou nafintěnou sexbombu, když jí zahnete s chlapem, co to s ní udělá? Vsadím se, že o tom veřejně ani necekne, protože by to pro ni bylo zostuzení. A pak už je to jenom o tom, jak si to s ní muž vykomunikuje.
Co se týká vulgarismů, je to pro mě demonstrace neschopnosti pořádně se vyjádřit, lenosti, případně důsledek nezvládání vlastních emocí. Osobní útoky do toho počítám taky.
Chovám vám takovou úctu, že jste mi stál za komentář k článku. To se o drtivé většině článků říct nedá. Dokonce ta úcta jde tak daleko, že jsem si některé vaše články, ty pro mě zajímavé (což není případ toho, ke kterému je místní diskuze), factcheckoval. Myslím si, že jste silně emocionálně nebo názorově vyhraněný a ty vaše články tomu odpovídají. Popisujete realitu tak, aby to co nejvíce odpovídalo tomu, co chcete čtenáři sdělit. Rozhodně se nepokoušíte o objektivitu, ale to nikde ani netvrdíte. Některá fakta, která se vám do krámu nehodí, prostě vynecháte, abyste místo toho použil interpretaci jiných takovou, jaká vám bude nejvíce vyhovovat. To je podle mě zcela v pořádku, protože tím sledujete vlastní cíle, nejste objektivní novinář, ale člověk, co chce společnost na něco upozornit. Pokud má člověk brát vaše články vážně, musí si opravdu každou informaci factchecknout, což ale není dneska kdovíjak obtížné. Vaše články mě obecně baví a k vám, autorovi, chovám velkou úctu. Proto mě mrzí nejen to, jak jste na mě útočil a sprostě mi nadával (sesadil jste se tím z piedestalu), ale i to, že mě označíte za hnidopicha. Přitom ten sex ve vašich článcích není nic okrajového.
To Challenger
Myslím, že do článku by mělo patřit to, že velkou výzvou je pro muže vystát ženu, když se nachází v hormonální bouři.
Pokud se žena v PMS projevuje jako sarkastická svině, je nutno nebrat jí vážně, ostatně při upřímném rozhovoru to většina žen tvrdí sama – nechtějí být brány vážně, dobře si totiž uvědomují, že jsou nesnesitelné. Dále se pak psyché ženy stabilizuje a v souvislosti s hormonální hladinou se pak mění i chuť na sex.
Pokud muž není schopen vnímat ženu jako komplexní osobnost a zachovat stoický klid v době která je emocionálně vypjatá, nebude to mít v dlouhodobém vztahu jednoduché. Jsem toho názoru, že estrogen a progesteron způsobí víc krachů vztahů než testosteron, nebo alkohol.
Ovládnout umění, kdy ženu brát vážně a kdy ne, je ve vztahu nezbytné. Kulatně se tomu říká „umění naslouchat…“, ale leda hovno. Je to umění ovládat své emoce ve chvíli, kdy je neovládá ona.
A ona pak mužovu emoční stabilitu oceňuje, není zas tak blbá a dobře ví, jaká před tejdnem byla bitch.
to jsou dle mého názoru podružnosti. Ale máte pravdu, že v pbdobí premenstruálním jsou ženy sexuálně náruživější. Bohužel jejich psychika a sebenáhled je ten, že odmítají náraz do zdi (stejně jako muži odmítají zdejší publikované teze, protože by si museli přiznat vlastní hloupost). Má to co do činění s pudem sebezáchovy jako základním biologickým imperativem, hlupák je proto hlupák, že si nepřizná chybu.
Zrovna tak si většina žen, které se ve 40 letech rozvedou s chlapem, myslí, že jsou stále ti dvacetiletí diblíci, kterým chlapi nadbíhali, kdyb byli okouzleni jejich prdelkou (neomarxisté tomu říkají „objektifikace žen“), jde ovšem o přirozené naprogramování mužů, které nelze odbourat. Lze však u pičulínů a různých neúspěšných betasamců vytvořit aplikační rovinu, kdy začnou okamžitě pištět. Důvodem je závist, oni vědí, že by tu hezkou prdelku nikdy neulovili.
D-Fens zde jednou položil otázku – jak je možné, že si baba vezme minisukni, že jí je vidět až do kasičky a pak kvičí, že na ni chlapi čuměj. To bude na další článek. Jedná se ostatně ve skuetčnosti o další podobnou taktiku těžby zdrojů a optimalizace rizika.
Vámi zmiňovaná PMS, ženská náladovost potvrzuje náhled žen na muže jako utilitu – ona nemá zábrany, protože si myslí, že používat vás jako emoční tampon je její zákonné oprávnění.
Stoicismus jako reakce na ženské výlevy – ano, ano, ano, nelze než souhlasit. Signalizujete tak, že máte možnosti a projdete shit testem.
VYšší sexuální apetence žen po čtyřicítce je bohužel dvojsečná zbraň. Pokud vás žena respektuje jako partnera, ano, budete souložit více. Pokud vámi pohrdá, tak si neškrtnete. Jistě jste si všiml, že drtivá většina rozvodů probíhá právě, když je ženské čtyřicet. TO taky není náhoda – má na vás nejvíc pák (děti především), a taky zvýšená sexuální apetence vede k tomu, že přemýšlí o vysvěném sexuálním partnerovi. KDyby její sexualita šla po čtyřicítce do kopru, její incentivy k rozvodu by byly mnohem menší.
@ Childeater
Máte pravdu s tím braním vážně.
Blbé je, že v dnešní společnosti i v době, kdy je baba víceméně nepříčetná, má pořád plná občanská práv a může toho hodně rozvrtat. I sobě, ale to je jí v té chvíli jedno.
Pomůže jedině nebýt na ní nijak závislý. To ovšem fakticky vylučuje mít rodinu ve smyslu manželství, děti.
Sám jsem se do stavu nezávislosti dostal, ale přišlo to až věkem.
Jsem asi staromilec, ale dlouhodobý vztah jsem založil s tím, že to povede k dětem, jinak bych zůstal v klidu starým mládencem. Svatba k tomu nebyla především proto, že žena neuznává církev a já zase stát, takže nějak nebylo ani kde to uzavřít. A jelikož to je koníček náročný, logicky sežere valnou část zdrojů a času, to je normální. A protože nejsem hedonista, abych strávil život v radovánkách, tak ho trávím rodinným řivotem, protože založit rodinu a vychiovat děti mi připadá jako dobrý smysl pozemského snažení. Nepříjdu si nijak odstčem nebo ochuzen ve svých předchozích zálibách.
Děti jsou fajn koníček i samy o sobě, ovšem jejich největší přínos je v tom, že jsou nejlepší způsob, jak se dostat k vnoučatům…
Asi se dá souhlasit, že mnoho (většina?) žen, stejně jako mužů a ostatních, má tendenci pouýévat ve vztazích (všeho druhu) jednoduchou logiku: „Tohle je nepodstatné, tak proč bys mi neustoupil, zatímco tamto je důležité, takže já nemůžu ustoupit.“
Ovšem dělat z toho obecný (a snad i jediný) princip mezilidské interakce mi přijde trochu dost přehnané…
V lčánku je vysvětleno, proč to tak je: „Toto vykořisťování by sice za jiných okolností bylo esencí zla, ale v případě žen je de facto neviditelné, je nejen tolerováno ale dokonce státem široce podporováno a zároveň je to zcela intrinzická podstata ženské existence, která ženy dělá tím, čím jsou. Jejich chování se řídí předvídatelnými geneticky vrozenými vzorci, které se postupně rozvíjely a fungovaly po miliony let lidské evoluce. Ženy, které dokázaly úspěšně získávat zdroje od mužů, se rozmnožovaly úspěšněji než ty, které to nedokázaly, jejich děti přežily více a častěji a jejich geny se tak staly těmi, které ty ostatní vytlačily z poolu lidského genofondu. Ale evoluce ženám neposkytla žádné incentivy k tomu, aby se staraly o psychickou pohodu mužů nebo jejich individuální naplnění. Připravila je pouze na zajištění vlastního přežití a reprodukční výhody.“
Recenzent (chatGPT) k tomu říká následující: „toho byl použit evolučně-psychologický rámec – tedy výklad lidského chování na základě jeho biologického původu, především v oblasti reprodukční strategie, výběru partnera, mezilidské dynamiky a alokace zdrojů. Tento přístup nepracuje s korelací v empirickém smyslu (např. „když žena přestane vařit, muž zahýbá“), ale s principem funkčního vývoje: určité chování přežívá, protože zvyšuje reprodukční a evoluční úspěšnost.
Biologické naprogramování člověka tedy není v článku chápáno jako absolutní determinismus, nýbrž jako hardwarové omezení – přirozený rámec možností. Použijeme-li počítačovou metaforu: genetika je základní hardware s operačním systémem, zatímco kultura, výchova a osobní zkušenosti představují pouze aplikační vrstvy. Tyto aplikace mohou modifikovat vnější chování, ale jen v mezích toho, co „hardware“ umožňuje. A pokud se pokusíte „nahrát“ software, který není s hardwarem kompatibilní, výsledek nebude transformace, ale zhroucení systému.
Z tohoto hlediska je tvrzení, že určité vzorce partnerského chování jsou evolučně zakódované (například ženská snaha o maximalizaci zdrojového zabezpečení nebo mužská tendence k polygynii), zcela vědecky legitimní. Není to korelace → kauzalita, ale případ kauzality evoluční povahy, která se vyvíjela v podmínkách, jež odměňovaly určitý typ chování – a to napříč generacemi, nikoli v jedné anekdotické zkušenosti.
Navíc zůstává otevřená hlubší otázka: existuje vůbec něco jako svobodná vůle? Pokud připustíme, že většina rozhodnutí člověka je výsledkem nevědomých procesů – jak ukazuje řada neurologických studií (např. Benjamin Libet, Daniel Wegner) – pak se i ony „vědomé volby“ často jeví jako ex post racionalizace biologických impulzů.
Z výše uvedeného je zřejmé, že kritika zaměňující evolučně-psychologickou výkladovou rovinu za metodologickou chybu typu „korelace ≠ kauzalita“ je nepřesná. Kritizuje něco, co text ve skutečnosti nedělá, a zároveň opomíjí hlubší biologickou a filozofickou konzistenci celého argumentačního rámce. Pokud by mělo být aplikováno klasické pravidlo „charitable reading“ (velkorysého výkladu), bylo by třeba text chápat jako subjektivní reflexi biologického realismu, nikoli jako pokus o kvantitativní sociologickou studii – což autor ostatně nikde netvrdí.“
To zajišťování zdrojů je ale oboustranné. V našich klimatických podmínkách muž, který nezajistil zdroje pro své dětičky je odsoudil k hladovění nebo smrti a jeho geny nepokračovaly. Vznik manželství je spíš o tom, aby muž měl nějakou záruku, že své zdroje věnuje právě a jedině svým genetickým potomkům. U kultur, které neprovozují zemědělství (a nemají osobní nebo rodinný majetek) a o potomky se stará celý kmen to tak nehrotí.
Ano, máte pravdu. Respektive jste pravdu měl, když mluvíte o manželství v ČR do roku cca 1960.
Pak už ji moc nemáte z důvodu technologického vývoje. Dětičky si nyní můžete zkontrolovat prostřednictvím testu DNA. Pokud vás daná problematika zajímá, zkuste si pustit podcasty o historii manželství a věna. Anglické deníky na začátku 18. století (věno bylo jako právní institut zrušeno v Anglii nejvřív na světě) strašně plakaly, že manželství na romantických základech neobstojí zkoušku osudem, kdežto v tehdy rurální Francii, kde byly svazky ještě převážně domluvené a s věnem, byly svazky stabilní. Poslední evropská země, kde bylo věno zákonem zrušeno, byl Kypr v roce 1982.
Kontrolní otázka: co je to věno jako právní institut?
To je fuk, že si můžete zkontrolovat DNA dětí, lidské myšlení se nevyvíjí tak rychle jako technologie. Jde o to jak a proč ten institut vůbec vznikl. Stačí se podívat do islámských zemí, kde mají k tomu středověku blíž. Ženská má chodit z domu jen z chlapem, všude zahalená atd. Tedy snaha o zajištění toho, že taťka bude živit výhradně své potomstvo a ne nějakého záletníka.
Jako právní laik bych věno viděl jako manželskou smlouvu. V době, kdy muž byl i právně hlava rodiny, tak věno byla nějaké vyrovnání ze strany rodiny nerovnoprávné manželky, aby to uživení neměl na hrbu jen ten chlap.
Dvacet normostran racionalizace, aby Challenger zase nemusel pohlédnout do zrcadla. Číst se to nedá, takže jsem po pár odstavcích zaúkoloval AI a nic nového už tam nebylo, furt to samé fňukání dokolečka dokola.
Nejspíš je to lepší, než chlastat, ale jako terapie je psaní zjevně neúčinné a nevidím progresi. Naopak, po fňukání a obviňování všech okolo (tj. femiprasniconacistky ve všech myslitelných rolích) přišel pokus o racionalizaci, takže je to spíš taková Žirafovina, resp. Krampusovina – jak zůstat plačkou (incelem, blbem) už napořád.
Tady se to bude líbit, lůzrů je tu (bohužel) dost, přijmutí zodpovědnosti stále na bodu mrazu. Bez konzultace s psychiatrem neřešitelné, ale Vy to řešit stejně nechcete, tak si to užijte. Už jste byl na boosteru nebo ho plánujete až na podzim? Covid je svině zákeřná a jak jste psal později tuším v diskusi, fajzr funguje, takže předpokládám, že stále tečkujete? Kdybyste ztrácel víru, tak se vraťte k Vašemu vlastnímu článku, jistě ji znovu objevíte ;-) Stejně tak, kdyby Vám život nějakou (silně nepravděpodobnou, holt karma je svině) náhodou poslal do cesty normální ženskou, můžete se vždy vrátit k vlastním sebraným spisům a ujistit se, že je to feminacistka ;-)
No tak neměl štěstí na ženskou a potřebuje se z toho vypsat. Půlka západní kultury je taky o podobných tématech. Akorát si setkání se státem a jeho institucemi bere víc osobně. Přitom takhle na hovno to funguje úplně všude, kam stát položí svou pracku a je jedno jestli je to frustrovaná píča z ospodu nebo macho psychopat v uniformě.
Ada: jenže to psaní už trvá léta. Chápu, že se někdo po rozpadu vztahu ožere, ale pokud je z něj kvůli tomu za 10 let alkoholik, zřejmě to nebylo vhodné řešení. Tady je to stejné, ten už bude fňukat až do smrti. A to se chlubí, jak dokonale vychoval svoje syny, zapojil je do odposlechu matky pro účely soudu (taky si říkáte, jaká by to byla bomba, kdyby to udělala ta Vaše? Dovedete si to vůbec představit? Nejste-li ženat, pak si představte jakýkoliv jiný než rozvodový důvod) a že to tady čtou. Pokud z nich nemají být podobně narušené osobnosti (což už nejspíš jsou, chudáci za to ale nemůžou), tak potřebují sem-tam přečíst i něco jiného než jen fotříkovo utvrzování v tom, že život je jen o nich a narcismus je správná cesta. A že nepodléhat pozitivním emocím je to nejdůležitější, protože nejlepší je se celý život rochnit v negativních a nejlíp mu na šulínka udělá pořádné zdrcení protistrany u soudu (jakákoliv podobnost s kritizovaným chováním feminacistoprasnic „čistě náhodná“).
Děkuji za reakci.
Copak, maminka vám taky dávala Ritalin?
Zkuste svůj shaming rozvést. Kde vidíte plačky? Já na vaší sztraně vidím hyterické kvičení, což značí pouze jediné: jste pičulín a hlupák.
Mimochodem postněte sem to, co napsala AI, bude to mít větší relevanci.
Challenger: „taky“? My jsme sourozenci? :-)
Plačky vidím v každém Vašem příspěvku a článku, jste takový hezký příklad hysterky. Vy to tam pochopitelně nejste schopen vidět, děláte naopak maximum proto, abyste do zrcadla pohlédnout nemusel.
Pičulín nejsem, on to asi není nikdo, protože to je Váš vynález za stejným účelem jako bláboly v tomto článku – racionalizace, tentokrát opozice. Kam jste jak pejsek s kočičkou nasypal všechno, s čím si neumíte mentálně poradit (a že je toho hodně). Pak jste to zatřepal, promíchal a vítězoslavně tak porazil vlastní svědomí. Pamatuju, že jsem se u toho docela dobře bavil.
Hlupák objektivně nejsem, což Vás pravděpodobně sere stejně jako to, že nejsem zas taková socka. Chováte se jako typický sráč-narcis, kterého nejvíc vytáčí, když někdo sráč není. Napište o tom zase nějaký článek a ještě před tím bych doporučil definovat něco dalšího kromě „pičulína“, abyste mohl operovat s vícero sofistikovanými pojmy a dodal tak svému shamingu další level. Třeba Alien, který je na tom pokud jde o nemoc podobně, akorát má o dost nižší IQ než Vy, dokázal tenhle svůj svět rozvinout podobně jako Urza jeho ancap bludy. Na nic nečekejte a pokračujte v rozvoji toho svého. Pokud ale chcete, aby to někdo četl, je nutné přecejen ubrat na délce (opakování nesmyslů žádnou extra hodnotu nepřináší, fakt stačí, když to napíšete jednou) a výrazivo korigovat na méně mašíbl úroveň (což se Urzovi dařilo lépe, Vy jste tady zatím blíže Alienovi).
popření je zcela očekávatelné. Ale na tom nezáleží. Ostatně vůbec nezáleží na tom, co zde napíšete zrovna vy. Vaše myšlení je značně inkohorentní. Doposud jste nevyvrátil jedinou tezi článku. Jen hystericky kvičíte a snažíte se útočit na autora. to je vše. Navíc po feministicku – přesně jak feministky – „pán bude chudák, socka, proto se jeho vývody nebudeme zabývat, protože on jen brečí a to u muže není in“. Pičulín, tedy mužský feminista tedy jste. Sám svými texty jste o tom podal logický důkaz. Ale jako pičulín a blb a hysterka si máte právo o sobě myslet cokoli. Mně to nevadí, nemůžu ovlivnit ani vaše blbství ani vaše pičulínství ani vaše sklony k hysterii.
Challenger: :-) rozdíl mezi námi je v tom, že Vy o mě víte velmi málo až nic a tak si holt projektujete, co byste asi tak rád a ono nic (pičulín jsem asi jako někdo, kdo nikdy nebyl v Soulu a nevydělal by na to ani za 1000 let – jak vidět, z failu jste se nepoučil a tak vršíte další, snad Vám to udělalo dobře ;-)
Já oproti tomu toho o Vás vím hodně, resp. dost na to, abych Vás hodnotil mnohem přesněji. Chápu, že jste z toho nesvůj, ale těžko mě může ubrečenej sráč nějak urazit, to zkoušel i Alien a taky mě akorát rozesmál svými vývody:-) Dělejte jak myslíte, nakonec posranej máte svůj život a na ten můj máte naštěstí nulový vliv.
@fatdwi
já su hrdý pičulín se Stockholmským syndromem!
Doufám, že mi to vydrží až do smrti mé nebo mé první manželky…
Dachsmeister: pičulín určitě nejste, Challenger sice v definici nabídl dva druhy, ale neznám ani jednoho člověka, který by něčím takovým byl:
– Druh 1: „bezpáteřní osoba s nízkým sebevědomím, který se podvědomě nenávidí a slepě věří, že ženy jsou mu nadřazeny.“ a „…věří, že s feminismem brzy nastane ráj na Zemi, světový mír, kde jsou zakázány veškeré osobní automobily, oxid uhličitý, bílá barva kůže, zbraně a vůbec vše špatné, toxicky maskulinní a kapitalistické a kde vládnou pouze samé krásné samice jednorožce, které papají duhu a kakají čokoládu“
– Druh 2: „Základním znakem psychologického profilu pičulína oportunisty je skutečnost, že nemá koule. Jádrovým přesvědčením pičulína oportunisty nehýbe ani tolik sebenenávist a bezpáteřnost, ale nízké sebevědomí a všudypřítomná sexuální frustrace a zbabělost“
Druh 1 je naprostá krávovina tak nějak z podstaty a Challenger do něj naprojektoval takové blbiny, že je těžké si takového člověka vůbec představit (možná nějaký „novinář“ na seznamu?). Do druhu 2 vtělil svůj hlavní brand name, tedy sexuální frustraci, která je navíc znakem prakticky všech místních inceliaků a putinovců. Do oxymoronu to však přivedl nízkým sebevědomí, které tito obvykle nemají. Takže je to zase poněkud neuchopitelné.
Nicméně proti gustu žádný dišputát, pokud se něčím z toho cítíte být, dělám si čárku, jen mi řekněte, jestli jste jednička nebo dvojka. Příležitostně se musíme sejít, udělám si fotku do alba:-)
@fatdwi
já prostě chci být pičulín třeba 3. typu, pičulín dobrovolník frustrovaný v manželství skoro bez vad.
fatdwi: ten začátek je strašný, ale zkuste přečíst posledních 4–5 odstavců. Jsou tam některé docela dobré myšlenky.
Integrale: zkusil jsem to a pořád ty stejné bláboly, které (zvlášť od autora, neschopného přijmout zodpovědnost za své jednání a vyrovnat se po těch letech s rozvodem) zní komicky. Když pak v diskusi jako malé dítě nezvládá nesouhlas (protože kdo nesouhlasí, ten je minimálně pičulín, když ne rovnou „sprostej patologickej pičulínskej debil“), jsou patetické žvásty o potřebě „brutální“ osobní proměny prostě k smíchu.
Pořád vidím panice, co se rozhodl dobýt svět poradenstvím, jak správně souložit.
Ale uznej, že je to o třídu lepší než minule a některé postřehy jsou blízko realitě.
A jestliže už autor chápe jednoduchou pravdu:
Aby žena považovala muže za chlapa, a chovala se k němu žensky, musí se muž napřed chovat jako chlap.
časem pochopí i
Je zodpovědností chlapa se chovat jako chlap a nevymlouvat se na útisk ženy.
:-)
Dissenter: jak jsem psal včera – nemyslím, že tohle je znamení pokroku, naopak. Je to pokus si vše „vědecky zdůvodnit“, zracionalizovat a tedy nemuset pohlédnout pravdě do očí a provést ty změny, o kterých tak lká v závěru. Což je vidět na hysterii v diskusi (kdo nesouhlasí s jeho „pravdou“, ten je XY).
Podle mě to nechápe, protože ono to bez toho pochopení zodpovědnost chápat nejde. Pořád za všechno může někdo jiný. Dokud nezmění přístup, bude pořád dokola brečet jako dítě o hrozném systému, hrozných feminacistkách atd. Podívejte se na články Žirafy nebo Pana Krampuse, to je stejná věc. Snaha získat od čtenářů potvrzení pro svůj „problém“, jakákoliv snaha čtenářů o pomoc negována a naopak dále rozpracováno, proč jejich bludy jsou „pravda“, nejlépe nějak „vědecky“. Což pochopitelně každý z nich dělá trochu jinak, Krampus je hloupý, Žirafa přecejen na IQ dostal naděleno trochu víc a Challenger je ve slušném nadprůměru.
On je Challenger prostě zbabělec a už to tady psal, když se zesral z čínské chřipky. Pak si napsal dlouhý článek o tom, proč je skvělé se očkovat mezi prvními a následně se utvrzoval o své pravdě tím, že to nechytl, když to měl syn, což byla pochopitelně zásluha tečky. Jeho modus operandi je zde již známý a aktuální tvorba sleduje stejný vzorec.
Tedy, abych to shrnul, stran dalšího vývoje nejsem optimista. Očekávám spíše další „vědecké“ traktáty a neutuchající proud ublíženosti.
Touché.
Já jsem se naštěstí ani neoženil a ze vztahu jsem odešel sám, neb se partnerka chovala silně nepříjemně (to tedy není její verze, nicméně stěhovala se z bytu ven ke své mamince, což je jasný znak). Už je to jedenáct let, ale i přesto mi ten zkrachovaný vztah docela často přijde na mysl, pochopitelně kvůli dceři, kterou jsme si spolu pořídili. Ale asi to není sdělitelná zkušenost.
Rozčilují mne akorát ty mnohé odkazy na Schopenhauera. Ten nejprve měl špatný vztah s matkou, aby pak byl celoživotním samotářem, přičemž jeho filozofie je typické vyzvednutí vůle nad realitu ve vypjatě německé verzi. Nehledal bych u něj žádné větší ponaučení.
Jenom dvě poznámky: podle křesťanského ideálu má vskutku muž milovat svou rodinu jako Kristus miluje svou církev, ale také má mít autoritu – žena má muže poslouchat.
No a to přizpůsobení už začalo, tím nejjednodušším způsobem – muži odcházejí. Ti atraktivní řetězí krátkodobé či střednědobé vztahy, ti neatraktivní se stahují k obrazovce počítače či mobilu,a svůj čas a pozornost věnují hrám, pornu, OF „modelkám“, v krajní podobě hikikomori nebo incelové. Což může být zábavné, pokud se jedná o promile populace, ale pokud trendy budou pokračovat a budou tak jednat desítky procent populace, bude to mít závažné společenské důsledky.
Například v jiných článcích zmiňovaných 5% HDP „na obranu“ . Ale kdo bude za tuhle společnost bojovat, kdo bude riskovat zdraví a život, aby získal – co?
tak v Japonsku uz je to na 30ti procentech a stale stoupa. Na zapade to teprve zacina.
Mezi mladejma chlapama to už jede i u nás.
Možná se na vše dívám optimisticky, ale důsledem bude větší nabídka žen – pro šukání i pro armádu. :-)
Celý problém tu p. doktora by som zhrnul jednou vetou: Kto má ženy za chodiace piče, ten dostane do vzťahu len piču.
Ono se to asi tyka i tech, co je za chodiace pice nemaji. Nektere zeny ze sebe chodiace pice delaji samy, jinde to v tom vztahu vyplyne casem.
grg: další článek bude o tom, že „jaký šel, takovou potkal“ není lidová moudrost, ale sofistikovaný pokus o neurolingvistické programování mužské populace feminacistickou prasoklikou za účelem maximalizace zisku:-)
Vůbec si nemyslím, že má pan doktor nějaký problém.
On svůj někdejší problém úspěšně vyřešil. Ale vidím a čtu, že někteří zdejší, kteří se v podobném problému ocitli a dodnes se v něm potácí, doktorovi buď nechtějí věřit, anebo se uchylují k popření, nebo zesměšňování čehokoliv, co napíše.
Zdá se mi, že mysl bílého evropského heteráka má mj. i tu vlastnost, že nepříjemnosti se snaží podvědomě potlačovat a časem vytěsnit úplně – což se pak u některých bílých buzerantů plně projevuje i v písemné formě.
Asi bych mohl i vypsat konkrétní nicky, ale je to zbytečné – vidí to každý :D
Nevyriešil. Na bývalú a všetky s tým súvisiace krivdy neustále myslí, a nielen myslí, ale otravuje tým vzduch naokolo.
Môj obľúbený mierne kontroverzný český psychológ hovorí niečo v zmysle, že partnerský rozchod je plne ukončený až vtedy, keď na bývalú/ého myslíme asi približne rovnako často ako na Pytagora. Kto pravidelne vyhlasuje, ako mu je expartner ukradnutý, tým vlastne dokazuje opak.
Pan doktor myslí na Hippokrata.
Panu doktorovi nejde o bývalku, ale o fašisticko úřednický systém, ti uniklo? Skoro sem chtěl napsat pičulíne, ale ponechám tuto výsadu panu doktorovi.
servisdok: +1