Komoušův plodný týden - zpět na článek

Počet komentářů: 898

    1. Mělo být okurková sezóna, jo. Teda letos už si nevypěstuju a v ochodech jsem nenašel tu správnou „ambrozii. Možná že by šli koupit nakládačky a zvyzíral jsem že ve spižírně jsou původní zásoby „deko na naložení. To už dává smysl.
      https://www.youtube.com/shorts/xOkmPBcxgvE

  1. zdravím zde ctěné čtenářstvo,
    nade mnou se tam někdo zmiňoval o vzdělání asiatů, no, přes týden jsem byl svědkem , toho, že dva asiatičti týpci, v klasických montérkách, montovali a svařovali konstrukci pod nějakou nádrž, nedalo mi to, a zeptal jsem se jich , zda jsou vietnamci, odpověď byla , že ne , že jsou češi , ale že jejich prarodiče jsou z Vietnamu, pokud mohu posoudit, robota jim fakt šla od ruky, k ruce mněli tak okolo 5 ukrošů, ,,,,,,,,na cele stavbě ,spalovna recyklovaných plastů z půlky až cele evropy a přilehlého okolí, byl čechem snad jen zástupce investora, má maličkost , pokud těšínsko je v česku, a děvče na bráně, evidentně zaměstnána v programu zaměstnání znevýhodněných osob.

    1. Tzv. Banáni. Navrch žlutí, uvnitř bílí. Tyhle už lze fakticky brát za Čechy, zvlášť od druhý generace narozený u nás. Ti už většinou znají Vietnam akorát z vyprávění a občasných výletů.

    2. Těšínsko v Česku samozřejmě je. To kde není jsou Čechy. (Jestli je ve Slezsku nebo na Moravě si tam v Zemi Moravskoslezské vyŕiďte sami 😀 )

      1. no a vida, ani v tom pobenešově, pohavlově, a poklausovomečárově, není to s tou národností uplně jasno, co pak potom v tom post zovjetskem ukrajinsku,

        1. S národností to není jasný nikde. Narozen v Hodoníně, matka napůl Češka, napůl Němka, otec Slovák. Otázka: jaké národnosti to, kurde, TGM vlastně byl? Odpověď: Té, ke které se přihlásil.
          U mnohonàrodnostních státních utvarů pojmenovaných po jednom z tamo žijících národů je navíc komplikace, že čeština nerozlišuje mezi národností a státní nebo zemskou příslušností. Tudíž občan ruské národnosti může být rus i Ukrajinec a rusem může být i Tuvinec Šojgu nebo Čečenec Kadilov.
          Státy pojmenované jinak to mají jednodušší. Národnost Švýcarská, Britská nebo Belgická neexistují, takže Belgičan se může klidně jmenovat Nguyen a Konrád Henlein byl do roku 1938 Čechoslovák, stejně jako Rus Vojcechovský nebo Gustav Husák.

          1. :-) To jo. Ale každý nenenechal prostřelit lenina jako masarik žel chromou pidlovokou kachnou.
            https://www.ceskatelevize.cz/porady/10362011008-ceske-stoleti/

          2. Čeština umí rozlišovat mezi národností a státní příslušností, akorát to dělá velice nedůsledně…
            Používá třeba Kazach a Kazachstánec, ale už ne Rus a Rušťan…
            Navíc pojem „národnost“ zdánlivě odpovídá pojmu „nationality“, což je právě státní příslušnost, naše národnost je „ethnicity“…

            1. .-) Jen technickou. ..ěšťě
              Rusen, nebo rasén od rassia ale to nevím jestli jsem dal spisovně taky.
              Arkona byla po labi až k moři.
              https://www.youtube.com/watch?v=5QpWwTtX5sI

              1. To mě taky dostalo, že že Asie je pojmenované od rusů (r)assia. Čili Asia = území kde žijí rassijci. A i teď obávají polovonu její rozlohy. Zřejmě to tak bylo odvěků. Ty historické bláboly nevysvětlující uspokojivě původ slovanů, vyspělou Tripolskou kulturu s patrovými domy tisíce lat nazpět, …atd.

                A nejen to, Evropa byla de facto slovanská, jen na západě se někde v koutě krčili žabožrouti frankové.

                Stalin po válce na Jaltě v podstatě jen zabral původní slovanské území, a to ještě nedůsledně. Co by taky dělal třeba s franky nebo anglosasy, kteří byli keltského původu ? Hezky zabrat slovanská území a šmytec.
                Takže „vstup do NATO“ byl jen novou okupací slovanských území anglosionisty, i s pomocí židovského skrčka hÁbela. Prostě hurá, my patříme na západ, čistit anglosasům jejich ucpané záchody a dělat otroky na jahodových plantážích.

                1. Název Asia je prvně doložen na chetitských klínopisných tabulkách z doby bronzové a v antice se již běžně používal (Asia Minor a Asia Major). Původně jako označení pro oblast v okolí Anatolie (chetitsky aššuva) později pro tamní část perské říše a následně pro římskou provincii Asia, rovněž tamtéž. Jako označení pro celý asijský kontinet to prvně použil Plinius Starší, někdy kolem roku 60 n.l.
                  Debile blbej.

                  1. Šejne, ty tupá bukvice, ty seš taky historik? Úplná vícečetná osobnost. Se poseru. Ale piš dál, eksperte, ať je prdel.

            2. Jo, protože Kazachstán je složenina, Stát Kazachů, nebo tak něco. Kdyby se česky řeklo Kazašsko, tak je rozlišení stejně v prdeli jako s Českem, Bengálskem nebo ruskem.

              1. Jinak obyvatel Kazachstánu by měl být správně Kazachstánec. Kazach je národnost. Použít to pro obyvatele Kazachstánu je stejný, jako použít Čech pro obyvatele ČR nebo Chan pro obyvatele Číny. Ale u států, o jejichž národnostním složení víme dohromady prd je to jednodušší, než mluvit o obyvatelích Velké Británie jako o Angličanech :)

                1. Pardon, ten Čech pro obyvatel ČR je tam navíc.

              2. Vtip je v tom, že mnohonárodnostní stát Rusko funguje. A s vyjímkou čečenců a gruzínců se mezi sebou ani moc nemydlili.
                NA rozdíl od mutikulti hrůz jako je západní evropa nebo USA, kde černoši rabují a podpalují města. Za nadšeného hýkání bílých levičáků.

                I tak ty národnostní třenice nejčastěji na okrajových územích rozdmýchávali anglosionisti. Nejen čečensko, ale třeba i Arménie/Azerbajdžán.

                Byly nějaké pokusy poštvat třeba tatary a jiné milionové menšiny proti centrálním autoritám, ale zatím hodně neúspěšné.

                V jugoslávii pak ten Titův nábožensko národnostní slepenec už nefungoval. Ale i tam se anglosionisti snažili. Kdoví jak by to tam vypadalo dnes, kdyby do toho masivně nezasahovali USA, Británie, Německo a jejich rozvědky, co tam naimportovali celé jednostky džihádistů a teroristů.

                1. Jo a nechtějí snad poláci halič, i to žluté? No mne podrž. Co že to tam je na té mapě etnik?
                  https://aeronet.news/wp-content/uploads/EthnicMapUkraine-1024×717.jpg
                  https://www.treking.cz/blog/ukrajina-historie7.htm

                  1. Ve 30. letech 20. století byl Lvov třetím největším polským městem (po Varšavě a Lodži).
                    https://cs.wikipedia.org/wiki/Lvov
                    Napravo je menší mapka s umístěním města.
                    Když se to „luští tak je to samé překvapení, že jo.

                2. když je zájem a zdroje, tak není problém poštvat kohokoliv proti komukoliv…

                  1. Ale je, je potřeba k tomu dodat další ingredience, nejlépe hyperinflaci.

          3. shane 128.2023 v 9:15

            K tomu Belgičanovi něco z tuzemského soudku: v pořadí četnosti příjmení se mezi Dvořáky, Černé a Procházky vklínili Nguyenové s devátým nejčastějším příjmením.

            1. Logicky. Každej druhej Vietnamec je Nguyen. Zbytek je obvykle Tranh. To je jak u Arabů. Každej má aspoň dvě jména, z nichž jedno je nějaká varianta Mohameda.

          4. A ještě výživnější to měl Jan Masaryk. Tam se k Tatíčkovu česko-německo-moravskému guláši přidal i maminčin americko-francouzsko-anglicko-dánský-čertvíještějaký stew.

            1. Česko-německo-slovenskému guláši

      2. shane 12.8.2028 v 7:41

        Těšínsko v Česku být nemůže, protože Česko neexistuje.
        Jistě, pokud si někdo myslí, že existuje, přeji mu to.

        1. Je to oficiální jednoslovný název pro ČR. Pokud při jeho zaslechnoutí po někom lezou slimáci, tak budiž mu upřímná soustrast.

          1. shane 12.8.2023 v 10:36

            Děkuji za vysvětlení.
            Takže co vláda rozhodne, nelze už zase zpochybňovat, stačilo jen pár měsíců.

          2. strč si to do prdele a zatoč s tím vole

          3. @ shane

            Oficiální jednoslovný název je Czechia. I kdyby nebyl oficiální, je to fuk, mluvit můžem jak chceme, vládě je do toho hovno.

            Šejne ty ses už narodil jako dement, nebo ti dodatečně udělali lobotomii?

        2. Tak on už název Československo byl podivný slepenec. Jen jsme si na něj prostě zvykli. Jeho absurdnost vynikne až když použijeme jen „Česko-“ což je logicky správně, ale co do malebnosti jazyka z toho naskakuje husí kůže.

          Měli jsme se jmenovat „Velká morava“ nebo „Velkomoravská říše“ a basta. Nebyly by žádné pomlčkové války, Mečiarové a Klausové. A řídili by to moudří vyklidnění moraváci :-D

          1. Samozřejmě. Taky se to v tý době kritizovalo. Názvy se holt mění a někdy holt vznikají zcela nové. Ygorkovou logikou rovněž neexistuje Havlíčkův Brod, Máchovo jezero, pražský Žižkov, Nizozemsko, Německo, Velká Británie ani Izrael, neexistoval Sovětský Svaz, Leningrad, Gottwaldov, Pik Komunisma, Karl-Marx-Stadt ani neexistuje Mount Everest.

            1. A už vůbec neexistuje Pákistán.

              1. Hindustan zindabad!

                1. A tzechischen szimulaten bande. :-)
                  A král český německý a císař římský.
                  https://www.youtube.com/watch?v=NZNn3zpjT6U

            2. shane 12.8.2023 v 10:59

              Názor jest tedy od nynějška logikou?
              Vy budete také „dobrý kousek“, jak to nazýváte.
              Všiml jsem si, jak jste umně abstrahoval fakt, že názor prezentuji, aniž bych o něm někoho přesvědčoval nebo ho někomu vnucoval.
              Jen tak dál, za logiku!

          2. Ona je to ve střední Evropě taková tradice. Habsburkové byli císaři Svaté říše římské, ale jejich slepenec zemí (Koruna Česká, Uhry, rakouské země etc) vlastně žádný název neměl, mluvilo se o habsburské monarchii, někdy o Rakousku, ale oficiální název nebyl. Pak Říši zrušil Napolijón a František pro sebe vymyslel umělý titul císaře rakouského. No a po vyrovnání byl oficiální název naší části říše „Království a země na říšské radě zastoupené“.

            1. No, zo je dost unikát. Státní útvar, který víc jak 200 let nemá název.
              No, on i ten název Čechy je mírně pochybnej. Nejstarší doložený název pro náš region je Bohemia/Boiohemum, který se navíc kontinuálně používá skoro 2000 let.

            2. obdobně třetí říše byla snad necelý rok

              1. Ani nevím, jestli to vůbec bylo oficiální označení. Mimochodem, neodkazuje to na starověkou Říši římskou, ale na Svatou Říši římskou (národa německého) a Německou Říši (aka Vilémovské Německo 1871-1918).

                1. Mám dojem, že oficiální označení bylo „Deutsches Reich“ – aspoň takto snad na poštovních známkách…

                  1. To bylo. Ale nevylučuju, že to v posledních měsících změnili. V tý době vymejšleli různý voloviny a reformy. Třeba v Protektorátu definitivně zakázali psát český transkripce německých jmen, takže jsi nejel do Drážďan nebo do Mnichova, ale do Dresden nebo do München a Husa neupálili v Kostnici, ale v Konstanz a jeho popel hodili do Rhein.

                    1. Kokoti. Vsechno ordentlich, ale nemecky Regensburg je cesky ‚Řezno‘ a bavorsky ‚Regnšpurk‘. Pochybuju, ze Bavori se z tech narizeni tehda nejak posrali.

                  2. Myslím, že to nakonec přejmenovali na Grossdeutsches Reich.
                    Jinak reich to byl i za výmarské republiky. Inu střední Evropa.

        3. „Česko neexistuje“ je tuším deklarovaný názor Společenství legitimních věřitelů České republiky…

          1. To jsou ti jak mají na průkazce československá republika s malým č? To jsou taky dobrý kousci.

            1. To je ještě lepší byznys s merchem jak Valašské království. /Uznale kývám hlavou/

      3. @shane
        Těšínsko je ve Slezsku, jeho západní hranicí je Ostravice, východní říčka Biała.

  2. ofiko název česká repoblika, je naprostým nesmyslem, neb v česku mení republika,

    1. Japato? To je vcelku unikátní teorie, tu ještě neznám. Povídej, přeháněj, i kreslit můžeš.

      1. německá demokratická republika – to je jako bílé černo, buď to je republika nebo demokracie,
        já za tu idiocii, tedy zaměňování pojmu stát za pojem republika, nemůžu,
        dobrým náznakem jsou spojené státy americké, nikolivěk spojené republiky americké,
        shane—-tu indokrinaci ti vtloukanou do hlavy od samého počátku tvého uvědomění si sebe sama ti nemůžu vyčítat,
        republika je republikou a demokracie demokracii, česko není ani jedno ani druhé,
        např: pokud se budu držet Marxe, jako snad nejlepšího politického ekonoma 19.stol. tak zdanění u nás, počínaje z daní z přijmu , daní socialní a zdravotní , přes DPH , daní z luxusu, viz benzin a lihoviny a cigarety a další, a další daně z popelnic z rozhlasu a televize atd atd , jistě přesahují 50%, tedy pokud stát vlastní tyto tvoje příjmy , v tomto množství, pak je státem stále autokratickým, sice mu vládne jakože demokraticky zvolené zastupitelstvo, ve skutečnosti je to forma určité polyarchie

        1. Republika je jeden z typů státu. Jiný typ je třeba monarchie. Demokracie je způsob řízení státu. Popravdě řečeno, jediný státní útvar, který může být opravdu demokratický je právě republika. Monarchie demokratická být z principu nemůže. S přimhouřením obou očí i konstituční monarchie s omezenou mocí panovníka a dědičné šlechty, ale to je trochu kočkopes. Kmenová uspořádání se pak neberou jako státní útvary, i když tam jakási jednoduchá forma přímé demokracie často bývá.

          1. jasně vole, federace sou totiž naprosto totalitní, samozřejmě :D

            1. Federace je slepenec republik. V cem je problem?

              1. je to jinej stádní útvar, už taky zapomněl učivo prvního stupně střední?

                přičemž nekerý ty prdelstány v RF jsou spíš takový gubernie, ovšem furt mají samostatně kdemohkradicky volený zástupce ve federální dumě, je tak?

                1. Ten pricip slepovani je i v EU a ja nejak moc nedam na to, jak se to nazyva. Ve finale stejne fura veci funguje jinak, nez se na papire pise.

                2. Pane Behemot, a to „R“ ve zkratkách „ČSFR“ nebo „BRD“ podle vás teda znamená co?

                  1. Reich?

              2. V tom, že si každý pod demokracií představuje něco jiného. Pak může shane klidně napsat, že demokratická může být jen republika.
                Proč? Pokud bychom zůstali ve federaci se Slováky, tak bychom společně byli méně demokratičtí?
                Nebo poraď, jak jinak ti tu pičovinu mám omlátit o rypák?

                1. Pokud si to dobre pamatuju, Ceskoslovensko byla federace ceske a slovenske republiky.

                  1. ty republigy samostadně jsou nic, hovno; stádní útvar je FEDERACA, a to je JINEJ outvar, než raspublika, kapíš? tvl fak se vrať zpátky do učiva střední, učebnice mají beztak děcka doma

                    1. Myslim, ze to zbytecne dramatizujes. Mezinarodni subjektivita je jina vec a tu jsem neresil. CSSR melo vnitrostatni, jako treba USA. Takze ano, pak Slovensko, jako treba Wyoming, nemelo mezinarodni pravni subjektivitu. Ale to neznamena, ze jsou nejake hovno, jak ty pises. Je to jen o tom, jakou formou je ta federativni smlouva postavena. SSSR melo omezenou mezinarodni federaci, takze jednotlive staty mohly, v ramci pravomoci federativni smlouvy, vystupovat i mezinarodne.
                      Takze utvary porad ty same, ale prave ta smlouva, definujici pravidla federace, udavala, jakou ma ta, ci ona republika, mezinarodni subjektivitu.

                    2. Sysop:
                      Behe v tom má bordel.
                      V ČSSR bylo vše samo dvakrát a pak nahoře to „nadvládí“.
                      OT: Akorát bylo nahovno, že Husák do svého rodiště lifroval zdroje, kde nebyl potenciál.Vzpomínáme na první video od Filipa, kdy bratři dokázali tu stavebnici zkurvit.Např. tím, že u přívodu propojili fázi s nulákem.To mám z první ruky.
                      A bylo toho samo víc…

                    3. Forge
                      12.8.2023 v 23:57

                      vlákno začlo nejakým kecem, že jediná kdemohkradcia je raspublika, což sem vyloučil jako kec tím, že existujou federace, což je prostě z definice JINEJ outvar jak samotná raspublika

                      že to pak kdejakej sysop začal rozmatlávat úplně vobráceně z toho dělá jenom bordel, prostě k původní věci to je absolutně irelevantní a esli to je federaca raspublik bo konstitučních monarchií je úplně u prdele

              3. Malajsie ani SAE nejsou slepenec republik…

                1. SAE jsou slepenec emiratu. Ja teda federaci chapu jako slepenec nejakych mensich statnich utvaru, ktere proste spolu maji nejakou dohodu. Jestli federaci byla i Ukrajina s Krymem, to nevim. Ale Krym mel a ma vlastni ustavu i statni strukturu, napriklad.

                  1. Krym byl, ještě za USSR ne že samostatný, ale „víc ruský“, nebo jak ten tehdejší extra statut vyjádřit. Alespoň tak se Rusáci o Krymu vyjadřovali před rozpadem SSSR. Ještě v roce 1985 to bylo dobře pozorovatelné. Prostě se tam mluvilo extra o ruině všech světových stran – a extra o Krymu.
                    Rusáci tam odsud (z Krymu), od příbuzných co tam zřejmě měli, vozili kvanta ovoce a zeleniny.

                    1. Za SSSR mel Krym vlastni mezinarodni subjektivitu. Tam je to jasne. Ale nevim, jestli to uplne stejne preslo pod UA. Domnivam se, ze ano.

                    2. Mezinárodní ne, ale vnitrostátní ano. Taky se hned v devadesátkách chtěli trhnout.

                      Ale demogratická Ukrajina jim to nechtěla poskytnout. Na vše ruské plivali, ale hranice, území, které jim Moskva dobyla za posledních 300 let, ty pro ně byly posvátné.

                    3. Krym za SSSR mezinárodní subjektivitu samozřejmě neměl.

        2. @Marx
          Chachá, ekonom co neuměl hospodařit s vlastnímu penězi a bez soudruha Engelse by skončil v chudobinci…

          1. hm, předpokládám, že ti , co kritizují Marxe , ani nevíděli Kapitál, natož aby ho četli, bo nečetli ho ani kovaní komančové,
            Kdo ho četl , je jistě postprezidente Klaus, bo kuponofku obšlehnul právě z velkodíla Marxova,
            kapitál je starý cca 200let, a mnoho věcí nesedí na dnešní dobu, jako ostatně v mnoha jiných oborech, např určení proudu toku od plus k mínus nikdo nekritizuje, a taktéž obdobně je dnešní ekonomický systém západu nazyván kapitalistický, ačkoliv je opakem, tedy debtaickým, tož k těm genium doby,

            1. Jeden je referecni tok pro potreby urceni a druhy jenrealny pouzivaji SE oba systemy

              1. :D

            2. To jungvoj
              Když jste teda ten znalec Marxe, tak mě vysvětlete tu nadhodnotu, kterou si nechává ten zlý kapitalista. To jsem nikdy nechápal.
              Jinak za Marxe hovoří výsledky jeho následovníků. Nebo patříš k těm co tvrdí, že Marx má pravdu, jen jeho myšlenky se špatně aplikovali? Doteď to bylo vždycky špatně (často to znamenalo hodně utrpení a spousta mrtvých – zejména u těch druhých, nesouhlasících), ale ta další aplikace Marxových myšlenek už konečně vyjde a nastane ráj na zemi.

              1. Tak dva roky dozadu mel Urza ve studiu marxistu a ten se to snazil vysvetlit. Krasne se do toho potom zamotaval vic a vic.

                Najdete na youtube – svobodny pristav

                1. Je to už dávno, ale třeba si pamatuju na VŠ v předmětu „Mezinárodní dějiny dělnického hnutí“, jak na cvičení dva spolužáci hráli v první lavici, přímo proti vyučující ostentativně piškvorky. Tak asi po půl hodině to už nevydržela a vstala a naprosto vážně na ně začala křičet:“ JÁ VÍM NA KTERÉ STRANĚ BARIKÁDY VY STOJÍTE…“, dál si to nepamatuju, ale v té době jsem nevěřil, že toto někdo může myslet vážně. Nebo na střední škole ředitel psal básně. Utkvělo mě v paměti: „Kdo podle větru mění košili, nepatří do naší rudé flotily“.
                  Za sebe musím říct, že to byla hnusná doba. Naštěstí už je to dávno pryč, a žádných pokusů s aplikací Marxových myšlenek se nechci účastnit.

                  1. Latimerie podivna 13.8.2023 v 11.08

                    Nejprve mě vaše přezdívka připadala exotická, ale ono je to jak vidno nomen omen.
                    Asi jste zde již jediný, kdo události padesátých let zažil na vlastní kůži…
                    Nu, hodně zdraví do těch několika dalších let.

                    1. To nebyly padesátá, ale osmdesátá léta. Zas tak starý nejsem :).

                    2. Latimerie podivna 13.8.2023 v 11:40

                      Osmdesátá léta?
                      To byl kurz školské archeologie?
                      Myslel jsem, že to jsou jen pověsti…

                    3. Dejiny MRH (medzinarodne robotnicke hnutie) a KSC boli na kazdej VS v 80. rokoch.. dobre pamatam.

                    4. quadra 14.8.2023 v 11:07

                      Veď hej, boli, nepopieram, lebo som to obsolvoval.
                      Ale čo tá „druhá strana barikády“? Aj vy ste to teda v tých rokoch v škole počuli?

              2. hm, encyklopedisté, např dAlembert či Diderot, či pomatenec Roussea, taky neměli ve všem pravdu, stejně jako Marx, ostatně, miluj bližního svého , motto největšího milovníka lidstva, nějakého Ježíše, z nějakéj pouštní prdele, kdesi na východě, se nějakým způsobem přetransformovaly v křížové výpravy, pálení čarodějnic, a v neposled koncentráky , napalm a atomové bomby, v posled v kazetové a termobarické,
                Marxovy teorie platí pro kapitálismus, ovšem kapitalismus nikdy nikde v zásadě nebyl, od chvíle, kdy bankéř vydal první nekryté peníze, fiat měnu, nelze hovořit o kapitalizmu, a to nastalo ešče za rozvinutého feudalismu, Marx popisoval výborně fiktivní ekonomiku,

                1. Ta zkratka od Ježíš k termobarickým bombám je na mě trochu moc.
                  Souhlasím s Vámi, že Marx popisoval fiktivní ekonomiku, ekonomiku která neexistovala a neexistuje. Jeho užitečnost jako ekonoma je tedy nulová. To by mě ani tak nevadilo, problémem je ta jeho revoluce a třídní boj. Abych tak trošku mistra parafrázoval, tak marxismus je opium lidstva (nebo alespoň některých jeho jedinců).

                  1. Latimerie podivná 13.8.2023 v 17:41

                    Otcové zakladatelé ekonomický teorií popisovali fiktivní ekonomiku všichni.
                    Ve vaší parafrázi pak lze zaměnit slovo „marxismus“ libovolným slovem jiným.

        3. Republika je státní systém, demokracie je režim. Systém a režim jsou dvě různé věci.

  3. https://prazska.drbna.cz/zpravy/doprava/12581-ses-cu-ak-polez-ven-agresivni-policista-v-civilu-nadaval-ridici.html

    Seš ču*ák? Policie! Doklady!“ křičel na řidiče policista. „Polez ven! Co děláš?“ pokračoval. „Máte tam plnou čáru,“ odpovídal mu mezitím muž klidně a hledal doklady. „Takhle se chovat nebudeš, ty zm*de,“ ukončil policista proud nadávek, nasedl do auta a odjel.

    1. koukám že kurvatykundoopicieplzeň už je vyčpelá, tak tady máme po dlouhé době novou zábavu, seščurákvolevylezopiciepraha :D

      1. Srandičky srandičky ? Brzo budeme policajty potřebovat, ty skutečné, kvalitní, vzhledem k sebrance co nám sem během posledního roku a půl nalezla.
        A nějaké infantilní kvílení, že se někteří policajti chovají neuctivě, to už nikoho nebude vzrušovat. Když půjde o to, jestli ti tu nějaký psychovap z Azova podřeže dceru či umlátí manželku kvůli zlatému řetízku. A nebo jen tak pro zábavu a z nudy.

        Ona se ta militarizace a banderizace Ukrajiny prostě nemohla obejít bez totálního zezvířečtění a zagresivnění populace jako celku. Naopak, s tím Nula-ndová a spol. velmi dobře počítali.

        Neměl ten magor co znásilnil a pokusil se zavraždit tu 15letou holku, náhodou teprv 18 let ? Tohle je děsivé, ten výsledek, kdy za pouhých 9 let dokázali udělat z mladé populace školou povinné, vraždící psychopaty.

        Oni rusáci moc dobře ví, že s takovýmto „materiálem“ se nedá dělat nic jiného, než to zaorat do černozemě dělostřeleckými granáty či to zkremovat termobarikou. Takoví jsou v podstatě nenapravitelní a i když je zavřeš na 15 let do kriminálu a pokusíš se o nějakou převýchovu, tak po propuštění budou dělat to samé.

        1. neuctivě? tpč potkat takovou kundu já, tak to reálně může skončit tím, že nekdo do toho druhýho našije půl zásobníku, taková pizda by mohla tak vytírat hajzly nekde u měšťáků

          tydle arogantní kurvy co si myslijou že můžou cokoli sou přesně ten typ soldatesky co má teď pré pod pyjanistovou juntou a zdírá tam všecky, všema způsobama, to patří střílet ty debile, pže je řádově větší pravděpodobnost, že to bude s mafyjánama spolupracovat, než že by se to staralo vo nejakej blbej plebs…vobčas seš fakt úplně vymaštěnej

          1. Vážně? Takže zrušíme policii a ty bodeš pobíhat po ulici a šermovat pictolkou, jak si to tady hurvínkové s flintičkama představujou ?
            Jen upozorňuju, že ukropi si těch flintiček (vojenských, plně automatických) sem dotahali plné kufry meďourů. Krom toho s tím umí zacházet o dosta líp, někteří mají zkušenost z fronty či z výcviku (nebo ZVS).
            Takže internetoví pictolníci budou tahat za hodně kratší konec oprátky.

            a) obecní policii má na starosti zastupičitelstvo. Takže za to může každý vohnout, že si nejde došlápnout na radnici či magoostrát, jaké troglodyty k obecní opicii přijímají a co tito vyvádějí.
            To je věc, kterou dokáže ovlivnit v místě každý obyvatel obce. (snad krom Prahy, Brna, kde už je to takové anonymní)

            b) A s organizovaným zločinem si bez profi policajtů a detektivů poradíš jak ?
            To nejhorší není, že nám tu přišly tisíce těžkých notoriků, ale že jsou tu stovky oligarchů a mafiánů. Kteří si budou najímat ty bezprizorní úkáčka jako kanonefutter pro svoje zločinné praktiky.
            S těmi chceš taky bojovat pomocí pictolky ?

            Vždy mě fascinovalo, kolik je zde na DF totálně infantilních 40-50níků, kteří nechápou základní nenahraditelnou funkci policie, tedy boj proti organizovanému zločinu a hospodářské kriminalitě. Které když se rozmůžou, tak jde země totálně do sraček a v podstatě není jak to dostat zpět.
            Proto tito infantilové taky volí kurvy z ODSS, které především likvidují a paralyzují tyto policejní útvary co mají na starosti organizovaný zločin a hospodářskou kriminalitu.

            Takže jsi to ty, kdo pro stromy nevidí les, respektive skrz tu rudou mlhu co máš před očima, nevidíš realitu v celé komplexnosti.
            Přeju hodně štěstí, při boji proti organizovanému ukrajinskému zločinu pomocí pictolky či nožíku.

            1. V každém případu organizovaného zločinu za posledních 30 od obchodu s drogami, kurvami až po nájemné vraždy byli policajti namočení nebo ho dokonce sami organizovali. Někteří po odchodu ze služby a někteří to řídili i když měli ještě placku v kapse. Taková jsou fakta.
              Copak? Fízl v rodině?

              1. je to ten typ co ujíždí na vozbrojenech složkách v dětinsky naivní přectavě, jak se voňho pan vopicajt postará…akorát už nedomyslí, že to starání bude tak bota na jeho držce :D

              2. No tak hoši, co kdybyste se místo toho vzteklého házení písku kolem sebe, a mlácení lopatičkou do plechového kyblíčku, sundali pemprsky a konečně se pochlapili ?

                Tím myslím odstěhování se do nějakého afrického či jiného ráje 3.světa, kde neexistují ti zlí bubáci-policajti. Tudíž vraždy, únosy a znásilnění jsou tam na denním pořádku. A sousedi se tam nebaví o počasí, ale o tom, koho v jejich ulici přepadli, čí mrtvolu našli ve křoví, a komu z místních rodin posílá kriminální gang 1 prst jejich příbuzného za týden, a tito horečnatě přemýšlejí, kde vzít prachy na výkupné.

                Místo toho dřepíte zde v nany-state s policajtem na každém rohu, kde se po většině měst můžete pohybovat i v noci v zapadlých uličkách a nic se vám nestane.

        2. Mezi nama, stran hodnoty lidskeho zivota si Ukri s Rusakama muzou rovnou podat ruce. Rozdil mezi nima a Amikama je jen v tom, ze Amik si nevazi zivota jinych narodu, Ukrajinec/Rus si nevazi zivota ani sveho souseda.

          1. @Sysop
            Drobný rozdíl je pak v tom, že Rus si neváží ani života obyvatel jeho státu, což nutně nemusí být Rusové.
            Ukrajinec aspoň předstírá, že si životů vlastních obyvatelstva váží.

            1. Ja myslim, ze tohle je tam od derevni k derevni jinak. Ukrajinec Rusy nesnasi a to i na Ukrajine, Rus zase opovrhuje prakticky vsim, co je na vychod od Uralu, atd… na druhou stranu zase rodinna semknutost je tam mnohdy vetsi, nez u nas. A ted si vyber.

            2. a to kerej konkrétně, ti co se flinkají v kyjevě? lvově? ti jo teda :DDD

          2. Nejlepší je jak i v mainstreamu se objevují články, že za současných podmínek, tedy bez naprosté vzdušné nadvlády, by žádná západní armáda na připravenou, zakopanou obranu nezaútočila. A Zelenáč je stejně do těch minových polí a před zastřílené dělostřelectvo nahnal. Aby mohli natočit pár videí, jak „osvobozují“ nějakou dávno opuštěnou vesnici v zemi nikoho.

            Finsko mělo Mannerheima, Ukrajina má Zelenského.

            1. Ta podpora historicky byla dost rozdílná, když teda zapřemýšlím o tej tvej celkem hloupej paralele.

              Jsou dvě varianty na stole. Mír nikdo nechce, jinak by byl už dávno.

              1. – Nechá se to takhle vyhnisat, vyhnisávat, Krym padne(ať už jedna nebo druhá strana), a nějak se to domluví.

              2. – Rus tohle neustojí, hodí nějakou malou atomovku, cokoliv v tomhle střihu. Vloží se do toho US Army a za tejden bude mír.

              1. Západ by byl Finsko rád podpořil, jenže jaksi neměl co a neměl jak (anebo kudy).

                Nevím, proč je můj příměr hloupý. Finsko dosáhlo strategického vítězství, přes lidské a územní ztráty. Ukrajina taky. jen ho teď promarňují.

                1. Není mě úplně jasné, jakého strategického vítězství dosáhla Ukrajina. Tím že přišla o část území, ale mohla přijít o celé? V rámci politického marketingu to vítězstvím nazvat můžete a můžete k tomu přidat i to slovo strategické, aby to nevypadalo jako úplný nesmysl, ale vítězství vypadá přece jenom trošku jinak.
                  Spíše bych to viděl tak, že se Ukrajina (zatím) ubránila, i když přišla o území. A s tím Finskem je to to samé.

                  1. Nezhroutila se s prvním úderem, což mnozí očekávali. Udržela si nezávislost. Území vem čert.

                    1. :o))))))))))) Svatá prostoto. :o))

                    2. asi tak

                      mimochodem, teď si zase se všema rusáci vytřeli prdel, očividně s rejžema jedou podstatně větší a delší, utajenou vojenskou spolupráci, pže tak jak rejže představily loni ty flotily drónůch vovládanejch z J-20tek, tak teď rusáci zavádí do hromadné výroby Su-70, ovládaný z Su-57, technologicky eště lepší jak ty rejžácký

                      esli i přes todle chce nejaká stará pyzda vyházet stamiliardy za už teď zastaralý šmejdy k zastaralejm doktrínám, který hlavně UŠAndi nedokážou ani vyrábět – teď z pentagona voficiálně prej vypadlo, že i přes autsórcink výroby do ázije nedokážou dodávat víc jak sto lítavek ročně (a to eště v takovým stavu, že to zákazníci odmítají převzít :DDD), tak to dopadne tak, že taky asi dekádu nebude lítat nic :o)

                    3. Ale jo, v tom s Vámi souhlasím. Jen to vítězství mě tam neštymuje.

                    4. Víš, ty malý katolický fašounku, ty žiješ uzavřen v dogmatech, které ti asi tlačil do hlavy katecheta během toho co jsi ho jako malý hošík kouřil v zákristiji :o))))

                    5. Ty ani vzdáleně netušíš co se děje …. jako většina ostatních.

                    6. Honza2130
                      13.8.2023 v 13:28

                      tak nás vosvítil, pááán vélkomožny

                      ooommmmmmmmmmm…ooommmmmmmmmmmmmmmm…

                    7. JH:
                      Jen díky Minsk I. a II. A kdoví, jak dlouho to tam futrovali předtím. Ruskou vojenskou rozvědku nemám za blbce.

        3. A nemůže to být tím, že ti mladší vetřelci si třeba dva roky nešáhli na babu, nebo nezašukali a už jim to valí i ušima? A na bordel nemají, nebo je tam s tímhle jazykem radši ani nepustí? Tak to odesírají baby na ulicích, čistě náhodou Češky?

          1. Spíš si nikdy nešáhli na babu. To bylo součástí militarizace a nacifikace Ukrajiny od Nulandové a expertů z CIA.
            Vytvořit co nejširší vrstvu agresivních sexuálně frustrovaných mladíků 15-25, kteří si ty hormony vybouří na frontě a pomocí znásilňování ruských žen a dívek na okupovaném území.
            Jen to dopadlo poněkud jinak. Rus moc dobře věděl, že si tuhle sebranku v žádném případě nesmí pustit na svoje území. Takže místo toho jsou na našem území, kde praktikují to co měli dle plánu praktikovat proti rusovi.

            Cíleně byl vytvářen tento typ psychiky pro bojové využití jako vysoce agresivní motivovaný kanonefutter.
            Který má motivaci k dobytí území i proto že mu tlačí semeno na mozek. Přičemž naprosto netuší jak babu sbalit, kromě znásilnění.
            To je součástí banderovské mentality známé již z „volyňského masakru“. Je to cílené vytváření ne-lidí jejichž zvrácené činy jsou pro člověka kterému zbylo aspoň trochu lidskosti, zcela nepochopitelné.

            Holt český pivní pepík si myslel, že všechno ošvejkuje a nějak vohnoutsky zbaběle obejde.
            Jenže takhle svět nefunguje. Banderovského alkoholika co je schopný kvůli pár korunám umlátit člověka nebo kvůli sexu zabít mladou holkuprostě nijak neošvejkuješ.

            Rusák je mírumilovný tvor přesně do doby, než mu začneš ohrožovat jeho rodinu, ženu, děti. Pak se změní v nelítostného nepřítele.
            Zatímco pivní čecháček si nechá mordovat děti a příbuzné vakcínama, terorizovat nosošťourama a náhubkama a díky zbabělosti ani necekne.
            Tak je logické že si tu vykoledoval banderovské zvířata, kterým se už musí postavit, pokud chce přežít.

            1. Chápu správně, že ruští chlapci nikdy a nikde neznásilňují? Že představují výjimku na tomto široširém světě?

              1. No, vemte si takové Karlovy Vary.
                Kolik Češek tam bylo Rusama znásilněno?
                Žádné? A proč?

        4. Fízlové budou na straně tyranie proti nám. Jako vždycky.

    2. Nechapu, proc ten napadeny hledal nejake doklady. Ten typek se jako policista nechoval, jako policista nebyl oblecen a ani se jako policista nelegitimoval. Mel na nej v klidu srat.

  4. To obohacení banderovskou kulturou se začíná nějak rozjíždět:

    V Budapešti byl zadržen Ukrajinec, který kvůli 14 dolarům ubil k smrti Maďara.

    30letý Ukrajinec 11. srpna požadoval po 49letém muži sedícím v noci na lavičce peníze, a když nedostal, co chtěl, zabil ho a pak si vzal 5 000 forintů (cca 314 kč).

    Ukrajince doprovázela žena. Ta podle vyšetřování „pasivně přihlížela týrání oběti a poté s pachatelem popíjela víno, které si koupil za ukradené peníze“.

      1. Kolik znáš notoriků kteří kvůli flašce vína umlátili člověka ?

        Český notorik se spořádaně v klidu uchlastává k smrti, občas je agresivní a vyhrožuje že dá někomu přes držku, většinou ale přes držku dostane.

        Tohle je úplně jiný level totálně zvířecí morálky, u nás neznámý. V banderastánu běžný.

        Kdosi tu vyprávěl děsivý příběh jak na ukrajině našli mladou znásilněnou a zavražděnou holku ve výtahu a nikoho to moc nevzrušovalo, bo tam je to běžné. No a teď to máme už tady se vším všudy.
        To se tak lidi smáli cikorkám že to hrotí s tím zavražděným. A teď to tu máme taky a ukazuje se, že jsme na stejné lodi.

        1. checht, převeliký Stálin věděl , jak tam udělat pořádek,
          a propo, ví někdo, kdo nebo co je ukrajina ?

          1. Tak on takhle dokázal zpacifikovat celé kavkazské národy, ty co se kamarádili s nacistama a s radostí se dopouštěli těch nejhorších zvěrstev na ženách, dětích a zajatcích (kde jen jsem toto nedávno viděl ?). O to víc, oč byli zbabělí tváří v tvář vycvičenému odhodlanému vojákovi. Prostě jim dopřál „sibiřskou převýchovu“ že je jako celek deportoval někam na výchd, plus pracovní terapie, aby jim ty genocidy rusů vyhnal z hlavy.

            Jenže zmrd Chruščov tyhle divoké národy zase ihned vrátil zpátky na jejich území. Což bylo dobrým budoucím základem pro obě čečenské války, současné problémy v dagestánu, bordel v Gruzii apod. A ten zmetek to moc dobře věděl.

            Havloidi samozřejmě neustálé kvílí o zlém Stalinovi který chtěl zgenocidovat a týrat hodňoučké ňu ňu kavkazské národy. A hodném humanistovi Chruščovovi který je zase osvobodil.
            I ty banderovce západ po válce všemožně chránil a podporoval, stejně jako později Chruščov osobně. A tím bylo zaděláno na dnešní problémy na Ukrajině. Byť to celé začalo ještě o hodně dřív v Thalerhofu a Terezíně.

            1. ale ukrajinci nejsou národ, jako takový, jsou to mimo jiné hlavně rusové, stejně jako neexistuje americký národ, tedá krom původních indianů, kdy sami sebe označovali jako národ např Navacho, Kriek a pod

              1. ešče doplním, že v konečné fázi si malorusové s velkorusy padnou do náručí, jako ostatně vždy, daj stakana nebo víc, a budu se docela divit, když společně nevytáhnou na nenáviděné Polsko

        2. notorik co je vole naprosto bezprizorní v cizí zemi kde se ani nedomluví a potřebuje svou dáfku, udělá cokoli…tomu nasvědčuje i to, že se pak do rána zmašťoval, vůbec mu nedocházelo, co provedl a že skončil a možná by se měl nekam zdekovat, to ukazuje na vod chlastu už děravej mozek jak houbu

          ten reálně nepude ani sedět, zavřou ho do ústavu s vostrahou, kde ho budou ládovat vodmašťovadlama spolu s opiátama, tzn. přejde na snad eště horší závislost :D nakonec zdechne na selhání orgánů…

          1. Každý ukravinec je „notor“. To není chlastem nebo motorismem, pardon notorismem, to je podstata těchhle zviřátek. Mimochodem, na začátku roku se k nám do firmy přišel „představit“ ukrop. Ani slovo anglicky, ani slovo holandsky. Byl po „jazykovém kurzu“ holandštiny. Přišel s jiným ukropem, který tu žije delší dobu a mluvil holandsky a překládal mu. Nic neuměl, jak odbornou práci, tak jakýkoliv jazyk kromě ruštiny nebo toho jejich úsměvného nářečí, ale zato už měl v deset ráno svou hladinku a dost to z něho táhlo. Jen ten alkoholový smarad. Jinak na něm nebylo nic vidět. Prostě fungují jenom s tou základní hladinou v krvi.
            Politicky korektně jsem našemu menedžrovi sdělil, že jako fakt ne :)

        3. Pamatuju si případ z doby krátce předmajdanové, kdy dva příslušníci zlaté mládeže znásilnili, zmlátili a někde pohodili holku, která ovšem načas přežila, nahlásila je, a nebýt mediální pozornosti, tak by jim to v pohodě prošlo. Totálně zkorumpovaný, prohnilý, rozpadající se stát, jehož elita je ochotna hnát svoje lidi do války proti Rusku, a tím jsou najednou demokraté plní evropských hovnot.

          1. Tak ti ukropové ji i zapálili. Na následky popápenin taky umřela. V tomhle případu z banderovské Pilsen ji taky polil. A můj názor je ten, že žije jen díky tomu, že neměl čím by ji zapálil …..

  5. Tak sice se vtíránými nechtěnými spamy komp, kurvajs drát. Ale mne to nerozhodí pod 3°° apropó kdo chcete sjet votroci. Zase vyskakující echt digoš pro dementy nosičů spamu, to jsem mysleL že pole neorané „moje je bez plevele superkategorie, nuly. To je jedno jo, ale přišla tam fakt tyciánka a kdyby byla neoblečená tak to je je jedno a bylo by putna jestli by prudili s superkategorií 6 mrtvých za sekundu normálně i jó, dravci. Co co :-)) HRAVĚ ..votroci Aha,
    konec rétorického cvičení ve snech a ve vzpomínkách. lidi ěšťě, no

      1. sergej:
        Dobrrrrrden!

        1. na něho tak dobrmááááán

          1. https://pravyprostor.net/?p=164388
            ..azoři vypelicaní volezlí „edizony :-)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025