S tou úhradou vyšetřovaného za vyšetřování to si děláte prdel? Já jsem myslel že v tom neveselém filmu Brazil vymyslel Gilliem úplnou absurditu, když tam přemlouvali zatčeného ať se přizná že to bude mít levnější…
Pripada vam na odkazovanem pripadu exzamestnance z Aera neco v neporadku? Muzeme se bavit o vysi pokuty 1MKc a jeji vymahatelnosti, ale zbytek nakladu ve vysi 300k mi prijde s ohledem na vytrvalost a opakovana rizeni jako vcelku realisticka suma. (LWG necht se vyjadri, cte-li.) A co je dulezitejsi, az na diskutabilni vysi pokuty (je to moc? malo? Z informaci vyse neodhadnu) mi vysledek pripada kvalitativne spravedlivy.
Challenger
To já nemohu posoudit, spis jsem nečetl. Jen mi připadá divné, že při trestním řízení (tuším že vydírání) soud přistoupil k psychologickému a psychiatrickému vyšetření, když jeho výsledek zjevně nemohl jakkoli ovlivnit výrok o vině, když navíc jsou obě vyšetření zcela irelevantní – vrtá mi hlavou, jak může pičus psycholog/psychiatr stanovit diagnózu psychopatie u pacientka, který nespolupracuje. To je takový ten justičně prasečí folklór – člověka na jeho účet ještě více ponížit. V trestním řízení to jinou funkci neplní.
podotek
Proč si myslíte, že výsledek nemohl nijak ovlivnit výrok o vině? Pokud by obžalovaný skutky páchal v atace např. paranoidní schizofrenie, nemusel by za ně být trestně odpovědný.
Challenger
Jistěže nemohl. V teoretické rovině ano – můžeme předpokládat, že obviněný mohl trpět psychickým onemocněním a být exkulpován z důvodu nepříčetnosti. V takovém případě by ovšem muselo existovat důvodné podezření z psychického onemocnění, které se z jednání dotyčného nedá dovodit, neboť jeho jednání bylo racionální. V takovém případě je pouze možné, aby o provedené vyšetření požádala obhajoba, což neudělala. Samotný přístup obviněného k psychiatrickému vyšetření celkem jednoznačně svědčil o tom, že jej bral jako další akt zátěže a ponižování, čili zde soudkyně celkem jednoznačně nešetřila všech základních práv a svobod dotyčného, neboť nemůže intrudovat takto do jeho osobnostních práv, když to není důležité k objasnění věci. Soudkyně měla se zeptal obviněného zda má v jeho prospěch nařídit znalecký posudek ohledně jeho psychického zdraví, pokud by s tím obviněný nesouhlasil, pak nemá ta odporná bolševická prasnice co pátrat na jeho účet, zda je či není psychopat a ještě to šířit po mediálním prostoru. Toto morálně zavrženíhodné jednání justice nese jasné známky ponižování a ztěžování pozice obviněnému, neboť jej lze brát jako další trest ve smyslu peněžitého trestu a intruze do jeho osobnostních práv a rozšiřování hanlivých nálepek na obviněného.
O tom svědčí i postoj znaleckého prasete. Ten nemůže napsat, pokud před ním vyšetřovaný mlčí a nespolupracuje, že je psychopat nýbrž musí napsat, že bez pozitivní spolupráce vyšetřovaného vyšetření nemá smysl a nenaplňuje zákonné aspekty trestního řízení. Jenže to by prasáček už žádný posudeček s přívýdělečkem nedostal.
Tak odporná prasnice se jmenuje Mgr. Adéla Hovorková, soudkyně OS Praha-východ.
„V takovém případě je pouze možné, aby o provedené vyšetření požádala obhajoba, což neudělala.“
Vypracování posudku může nařídit soud i státní zástupce. Je to trestní řízení.
Challenger
§ 2 odst. 4 TrŘ:
„orgány činné v trestním řízení musí trestní věci musí co nejrychleji a s plným šetřením práv a svobod zaručených Listinou základních práv a svobod a mezinárodními smlouvami o lidských právech a základních svobodách, jimiž je Česká republika vázána; při provádění úkonů trestního řízení lze do těchto práv osob, jichž se takové úkony dotýkají, zasahovat jen v odůvodněných případech na základě zákona a v nezbytné míře pro zajištění účelu trestního řízení.“
Jinými slovy, pokud není úkon psychiatrického vyšetření nutný k objasnění skutkového stavu a zajištění účelu trestního řízení. Tudíž rozsáhlé vyšetřování nějaké psychopatie dotyčného, která nesouvisí s trestní odpovědností, je nezákonná.
podotek
Zkoumání příčetnosti nebo duševního zdraví s trestní odpovědností přece souvisí.
Challenger
Zkoumání příčetnosti s trestním řízením souvisí, zkoumání duševného zdraví souvisí s trestním řízením pouze v rozsahu zkoumání příčetnosti.
Je nepřípustné zkoumat a zveřejňovat jakékoli osobnostní charakteristiky či perorativné ale pro trestní řízení nevýznamné dg. nesouvisející s příčetností (typicky psychopatie aka poruchy osobnosti a chování) – což koneckonců stanoví i trestní řád.
Vycházím z toho, že pokud jste se dopustil trestného činu, pak není významné, jakou máte strukturu osobnosti zrovna jako není významné jak ho máte velkýho. Pokud se to v rozsudcích explicitně zveřejňuje, pak je to ponižování a krajní sprosťáctví justice.
Něco jiného je třeba osobnostní profiling u vrahů, jejichž identitu neznáte, ale tam taková informace typicky přispívá k objasnění trestné činnosti. Pokud ale o týpkovi víte, že něco udělal a nemáte pochybnosti o skutkovém stavu, pak rozhodně není namístě zkoumat jeho osobnost úplně stejně jako délku jeho péra.
turbosele
Diky za objasneni postoje, tohle smysl dava.
podotek
„Duševní poruchou se rozumí mimo duševní poruchy vyplývající z duševní nemoci i hluboká porucha vědomí, mentální retardace, těžká asociální porucha osobnosti nebo jiná těžká duševní nebo sexuální odchylka.“ Myslím, že význam tohoto sousloví je z hlediska trestního práva poněkud jiný než v lékařském světě strictu senso.
Pokud jde o psychologický obraz osobnosti, bývá to předmětem posuzování kvůli důvodnosti ukládaného trestu z hlediska výchovného působení a schopnosti resocializace, a je součástí rozsudku kvůli přezkoumatelnosti.
Challenger
§ 123 Tretního zákoníku definuje duševní poruchu zcela redundantně a hloupě.
Ano, pokud má vyšetření osobnosti nějaký vztah k trestnímu řízení, tak je přípustné příslušné vyšetření. V takovém případě musí soudce tento vztah k trestnímu řízení v uvedeném usnesení o přibrání znalce definovat, což nedělá.
V případě výše uvedeného trestního řízení nebyl absolutně žádný vztah k účelu tohoto řízení, navíc nebyl znalecký posudek ani řádně proveden – u vyšetřovaného, který mlčí a nespolupracuje, duševní poruchu diagnosticky uzavřít.
Svého času byl takto šikanován jeden advokát (tuším Kolja Kubíček)
Znovu opakuji, to, že nějaký justiční zmrd má něco zákonem dovoleno automaticky neznamená, že to může zneužívat k účelům, které zákon nedovoluje a tím lidi sprostě šikanovat. Tečka.
deacon
Ja ti to vysvetlim asi takhle. Predstav si, ze jsi odsouzenej za zabiti z nedbalosti. Shit happens. Tak, ted rekneme, ze sedis ve vazbe v Brne, pravnika mas z Ostravy – to neni nic nerealneho BTW a obcas zlocinci dostanou prideleneho pravnika z vetsi vzdalenosti. Ten pravnik za tebou parkrat prijede a to je pekne draha legrace, protoze jenom na palivu se ti protoci panenky, k tomu pridej pul dne pravnika v hajzlu. Weeeeee. Popojedem, prvni trest ti prijde moc velkej, tak se odvolas, probehnou nejaky cukanice a dostanes minimum – 3 roky v base. A k tomu ucet na 180 000 KC. A ted si predstav, ze nejsi podnikatel s velkym perem, ale realnej ceskej jouda. Budes vic nez rok v base, budes mit hovno prijem, mas na baraku hypoteku, mas doma zenskou s malym ditetem a … uz chapes, kam to miri? Je to jeden z duvodu recidivy, spousta zlocincu vyleze z basy s osobnim bankrotem a znicenym socialnim zazemim. Napravne zarizeni… Jak napravis cloveka, kterej po trestu ma jeste trest financni a to VUCI STATU, nikoliv vuci obetem.
turbosele
O tomhle se urcite hadat nebudu, nemam na to ani jednoznacny nazor. Muj komentar vyse byl pouze ke konkretnimu pripadu z odkazovaneho clanku.
Sysop
Naklady trestniho rizeni samozrejme jdou za odsouzenym (ted mne napada, jestlipa poslalo nase ministerstvo ucet za vrbetickou kauzu do Kremlu, odsouzeni uz probehlo, dokonce demokraticky – polovina lidi je presvedcena, ze media maji pravdu, tak jakepa copa – takze sup sup, melo by se to vyuctovat, ne?), ale JASAN se ptal na naklady za vysetrovani, coz netusim, jestli se dava odsouzenemu k uhrade.
SimonR
Nejsem fanda MeToo, ale ani lidí, co si myslí, že jim projde všechno. Hodnej čoko afro méďa je ve skutečnosti násilník. Kdo by to řekl? Co za exoty tam v tý politice máme? Já vím, že jsme země Švejků, ale to ještě není důvod abychom měli modrýho prezidenta France a premiéra – smažku Bartoše. (viděl jsem jak Bartoš sportuje, takže je to nejspíš bývalá smažka, ale jak má někdo bílej dredy tak minimálně hulí ganju. Jenže podle toho ztrhanýho xichtu bych ho tipoval i na perníček.
A Feri je co? Token black character, který má oslovit mladé lidi, kteří si minority spojujou s cool emerickým stajlem a progresivní neoliberální multi kulti společností… Když teď jeho strana má problém najít někoho, kdo by ty mladé voliče dostatečně oslovil… Co třeba Ben Cristovao?? Černej je. Což mě přivádí k další otázce, proč tu děláme multi kulti bordel a jako českého vyslance do eurovize posíláme toho brazilskýho mulata Bena Cristovaa a jeho otřesnou angličtinu??? Země, kde mají milióny černochů to nedělaj a my, kde máme tak 10 černejch v celý republice musíme být zase světový a cool a hype…
servisdok
Kdyby ukecali Gabču Gunčíkovou, ať se na chvilku vrátí z US, řádně jí za to zaplatili, tak s těmi zkušenostmi, které už odtamtud má a se všemi svými dispozicemi, by to nepochybně dotáhla do finále.
Jenže z toho by různí protežovatelé opic, buzerantů a jiných úchylů neměli nic, takže se o tom ani neuvažovalo.
Neslyšel jsem v rádiu ani jednoho z těch všech, co se od nás ESC zúčastnili. Nebo to byla tak přehlédnutelná/přeslechnutelná sračka, že se mi nikdo nevybavil. Kdo je kurva Mikolas Josef? Pingl z nějaké pražské pizzerky?
Kdo je, v nechutné změti typicky negerských postupů, vokodérovo-modulátorově kvičící Ben Cristovao? Odpad ze Superstar, co jen plní stránky bulváru? Viděl a slyšel ho někdy někdo zpívat živě, bez podmáznutých elektronických vícehlasů?
Jasněže jsem klasická staromrdka, když je pro mě skutečná muzika to, co skuteční muzikanti odehrajou rukama a zpěváci odzpívají vlastní hubou. Už jsem si na to zvykl.
Jestli nějaký v srpnu vyjde, tak to album si koupím buď jako FLAC, nebo v nejhorším jako CD. Nesnáším ztrátový komprese.
Jacq
Tak mam pro tebe spatnou zpravu.
1) Schvalne jsem si poslechl tu hudbu a urcite to nekdo odehral rukama a odzpival. Nicmene nazivo ne, tohle je slick production s extremnim editovanim. Do jaky miry se treba upravovalo falesne zpivani, nevim, je vic nez pravdepodobny ze jo.
2) Kdyz uz mas takovej mindrak z negru ty idiote, tak bys nemel glorifikovat negerskou hudbu. Ta hudba kterou jsi odkazoval ma vsechna koreny v Africe respektive v cernossky hudbe z Ameriky ktera se dal ruzne rozprostrela po svete. Jinyma slovama, nadavat na negry a propagovat negerskou hudbu, to se jen tak nejakymu idiotovi nepodari … ha ha …
Jinak to ze skutecna muzika je to co lidi skutecne odehrajou ti schvaluju, v tom s tebou souhlasim. Akorat ze asi uplne nevis jak se hudba produkuje.
servisdok
Zbláznil ses?
Co na těch třech odkazech, má kořeny v Africe a co je tam za negerskej postup? Hardrock má kořeny v Africe, ty zasranej vymatlanej čuráku? Jebe ti už úplně?
Chceš i s tím slovenským čurákem mermomocí dosáhnout toho, že se domácí nasere a začne trolly nemilosrdně mazat?
Jacq
Presne tak chlapce. Hard rock ma koreny v Africe. Zjisti si nekdo co znamena backbeat. Odkud se vzala rhythmicka struktura te hudby. Dostanes se k tomu ze to pochazi s classic rock z 1950s coz pochazi z traditional blues coz pochazi od Americkejch cernochu. Ruzne se to pohybovalo po svete a samozrejme jsou tam i jiny influence. Nicmene roots jsou v Africe chlapecku. O hudbe zjevne vis naprosty kulovy hovno tak si necintej pentli.
Pro cloveka kterej vi o cem mluvi a vidi dementa kterej adoruje kulturu postavenou na negerskejch zakladech kterej nadava na negry je to pohled jak z jinyho sveta.
Predpokladam ze tvoje percepce ostatni veci je tak nejak podobne vypicena … ha ha …
corona
Jacq:
1.
Jsi z Moravy.
2.
Používáš zde několik přezdívek, např. zrg1 nebo Mefayor.
3.
Věříš na chemtrails a jsi tedy chemtard. To znamená, že jsi slabomyslný a nelze brát vážně tvoje výroky.
Jacq
Jasne kretene. Ted jeste nejak vysvetli jakou to ma souvislost s vyse napsanym.
Specifically backbeat or, more generally, the origin of music styles and subcultures.
The point is, you endlessly ignorant asshole, ze pokud nekdo nadava na negry tak it would behoove him to make sure that a large part of his own person (sub)culture neni postavena na negerskejch zakladech.
A ted stahni wocas mezi nohy a tahni zpatky do prdele.
corona
Jacq:
Pokud zde píšeš výroky, kterými se prezentuješ jako chemtard (konkrétně jsi je psal pod tvým nickem „zrg1“), pak je jisté, že trpíš některou formou psychické poruchy. A já považuji za vhodné na tuto skutečnost upozornit, zvláště když obsah tvého příspěvku obsahuje nesmysly…
Jacq
Soudruhu corona, jestli nekdo trpi psychickou poruchou jses to nepochybne ty. Nemam potuchu co je nejaky zrg1 a je mi to u prdele. Ditto Mefayor. Kdyz te tyto entity serou, proc se na ne soudruhu nevyseres. soudruhu? Jses masochista nebo ses do JAcq zamiloval? Necti to imbecile. Omez se na texty produkovane tvym ridicim dustojnikem ktere jsou k dispozici v jeho prdelni dire.
Jacq
Addendum:
Mimochodem, ty zasranej bolsevickej slidilskej uchyle, i kdybych byl nejakej zerg nebo kdovi co, tak co ma bejt? Nechapes ze ucel diskuzniho fora je svobodne respektivne anonymne vyjadrovat nazory?
Tahni s tim svym slidenim do prdele ty stebacky spicle. Jses jak zasrana bolsevicka domovni duvernice co spehuje lidi z baraku.
Praetorian
Ono to šlo napsat i v kratší formě:
– Člověče, jak to, že mě vždycky poznáte?
– Protože nosíš furt tu samou taštičku.
Ale jinak ta Jacq, ta feministická buzna, která ani neumí pořádně česky, za nějaké reakce nestojí.
RomanL
Já jsem v tom příspěvku o té muzice žádné nesmysly neviděl… :-P
Nomad
Jacq mě sice svým tapetováním diskusí taky sere, ale ohledně historie rocku má pravdu, což se pokřikováním o chemtardech těžko zvrátí.
montagna
jojo, vsechno to zacalo, kdyz Robert Johnson potkal nekde v delte Mississippi Satana, co mu preladil kytaru, to je znama vec
Jacq
Contrary to popular belief, blues – that is 12-bar blues, coz je jak se blues obecne hraje, i kdyz existuji i jine formy – zformalizoval jisty WC Handy, coz byl nigger s hudebnim vzdelanim. Jinak je to hudba ktera tak nejak kopiruje sablonu call, call, response. At je to jak chce, prakticky veskera popularni hudba 20teho stoleti ma koreny v Africe, s tim ze treba v jazz hrala pomerne znacnou roli influence Americkych zidovskych skladatelu.
Suma sumarum, pulka z vas tu nadava na negry a pritom jste do znacny miry adoptovali jejich kulturu. Totalni phantasmagorie !!!
Boggles the ol‘ mind …
montagna
Mluv za sebe, sefku. Ja si jdu pustit Curtise Mayfielda.
ygorek
montagna 1.6.2021 v 13:03
Traduje se, že blues vzniklo, když černoch na plantáži zahodil motyku a neprodleně to zhudebnil: – Já dvě černý pracky mám
– Já dvě černý pracky mám
– Já dvě černý pracky mám
– Dohromady šest černejch pracek….
a protože to byl černoch a bylo to na plantáži, znělo to v originále asi takhle: – Ichhabe cvó šmucigfuzige hende…
atd.
(Jiří a Vladimír Justové, Praha, 1987)
Jacq
Tak chapu ze se toporne snazis bejt vtipnej a protoze na to abys vtipnej byl nemas sense of humor, tak citujes nejaky jiny lidi kteri jsou na tom podobne.
Zaklad blues je = call, (modified) call, response. Tomu odpovida i harmonicka struktura tonic, subdominant, dominant.
Neco ne tenhle zpusog:
Call: ygorek is an asshole, an asshole, I shout,
Modified call: ygorek is an asshole, a big fucking asshole, I shout,
Response: I’m gonna come and knock all his fucking teeth right out!
Disclaimer: The lyrics above serve purely for instruction purpose. Any resemblance to some random fucking asshole is purely coincidental and carries no meaning whatsoever.
Here endeth the lesson
lola
@ygorek
Checht! Já se teda bavím ohromně! :-D Ostatně cit pro ten správný suchý humor s lehkou stopou sarkasmu oceňuji dost často ;-)
corona
Nomad:
„… pokřikováním o chemtardech…“
– – –
A co ty? Věříš na chemtrails…?
:OD
Nomad
Jak to souvisí s muzikou, to bys uměl vysvětlit?
corona
Nomad:
Souvisí s „Jacq“, kterej tu třepe bludy. A tenhle Jacq tu mele zrovna o hudbě. A jelikož to je chemtard, nelze jeho čvochty brát vážně – a je fuk, zda část toho blití je podobná skutečnosti…
RomanL
Nesmysl. :-P
RomanL
Tak jsem šel na zahrádku a dal jsem si jedno pivo. A co ty, věříš na pivo? :-P
RomanL
Je to tak.
vasek
Co to meles?
Rock, puvodne rockabilly vychazi z Country, do ktereho primichali prvky Rythm & Blues.
kaBrnak
Mě překvapilo jak idol všech žen Robbie Williams, namakaný hezoun, který má docela dobré písničky (ty mu píše někdo jiný), má v reálu hlas něco mezi buzerantem a kozlem. A dlouho jsem si toho nevšímal přes ty „podmázlé elektronické vícehlasy“.
To je něco jako když nějakou šlapku z ulice vezmou pod kudlu špičkového plastického chirurga,nacpou do ní kila silikonu, a udělají z ní supermodelku a celebritu.
Je to opravdu pozoruhodné, jaké zvukové fígle dnes existují.
Co mi ale připadá mnohem zajímavější agenda, je agenda „ghost writerů“ kteří těm šaškům na pódiu píšou skvělé songy.
Kde jsou ty časy, kdy si zpěváci uměli i skládat vlastní skvělé písničky.
Mluvil o tom kdysi i Frank Zappa. Že je v hudebním průmyslu trend kdy na pódium nacpou nějakého šaška s hezkým ksichtem, a tradiční muzikanti jsou odsouzeni jen k tomu, aby jim psali písničky a tihle je pak vydávali za své.
Že bez hezkého ksichtu vás nikdo na pódium už nepustí.
Další zajímavá věc. Viděl jsem koncert Erica Claptona z doby cca 40 let zpátky. A pak se podíval na 10 let starý koncert. No vypadalo to, že všichni bílí muzikanti vymřeli na nějakou záhadnou nemoc, protože všechny ty původní bílé spoluhráče mezitím vyměnil za černé.
Multikulti mafie v praxi.
Jacq
Myslim ze si ani nedokazes predstavit jake zvukove figle se daji udelat. Dnes se software. A slo to i driv. Kdyz uz mluvis of Frank Zappa, tak si precti tady
In 1986 when I released Jazz from Hell, an album realized on the Synclavier, a lot of reviewers, especially the British ones, said that it was cold, and lacked the ‚human‘ element — and so, with great delight, the following year I released London Symphony Orchestra Vol. II — because it is filled with ‚human element artifacts.‘
On the last day of the last session for that album, I was trying to record a piece called „Strictly Genteel.“ Union rules specified a short break every hour, and during the last hour of the session, the entire trumpet section left the Twickenham Studio grounds and invaded a pub across the street, arriving back to work fifteen minutes late.
Meanwhile the rest of the orchestra had been sitting in the studio waiting for their trumpet buddies to return. Fifteen minutes might not sound like very much time but, in a professional recording session involving 107 players, fifteen minutes is A LONG TIME. In a recording session, every second counts — and is being paid for in Large Dollars. In spite of the fact that the piece wasn’t near being recordable, there was no way I could make the orchestra play overtime; I couldn’t regain the fifteen minutes at the end of the session at any price.
They made so many mistakes, and played so badly on that piece, that it required forty edits (within seven minutes of music) to try to cover them. We used every mixing trick in the book to hide the out-of-tune notes.“
To ze nekde nacpou saska je stara praxe. Nikdy to nebylo uplne jinak.
Jinak s tim ze by se protezovali cernosi jsem se nikdy uplne nesetkal. Naopak, ja jsem napriklad hral v kapele plny negru a byl jsem jedinej beloch. Vlastne este tam byl beloch trumpetista. A v klubu taky moc belochu nebylo … ha ha … samej negr nebo east indian pripadne neco mezi nima …
Ale to bylo v jinym zivote …
ygorek
servisdok 1.6.2021 v 10:07
Nevím, zda jste klasická staromrdka, spíše jste zmatený.
Proč si to myslím?
1) Protože míchat dohromady umělecký projev a výrobu spotřebního zboží považuji za nesmysl.
2) Protože jedná-li se o umění, je naprosto lhostejné, jak a čím je produkce uskutečněna. Prakticky to vaší generaci předvedl Don Van Vliet, těm mladším pak nejspíš Christian Emmerich a v tuzemsku Petr Kvíčala (jejich kamarády, respektive členy hudebních t.zv.skupin, snad netřeba uvádět) – pokud namítnete, že jsem zapomněl na tisíce dalších, vím o tom a je to irelevantní.
Jacq
Ted jeste definovat co znamena „umelecky projev“ . cha cha cha .. a mas to v cajku. What the fuck is „umelecky projev“?
ygorek
Jacq 1.6.2021 v 11:28
Mohla by to být i zajímavá diskuse, kdybych porušil zásadu, že trollové se krmit nemají.
Snad bych jen podotkl, že dnes je uměleckým projevem míněno to, co se dá jako takový prodat.
servisdok
Kde přesně, jsem v tom svém původním příspěvku s linky, psal něco o umění?
Tak kdo je tady zmatenej?
ygorek
servisdok 1.6.2021 v 11:37
Máte pravdu, zmatený jsem já.
Předpokládal jsem bláhově, že alespoň u vlastních příspěvků chápete jejich smysl.
Jacq
Diskuze muze probihat pouze mezi interlocutory kteri maji zakladni znalost o tom o cem zvani. Coz se v tvem pripade neaplikuje.
Zakrakani “ že dnes je uměleckým projevem míněno to, co se dá jako takový prodat.“ je naprosto bezobsazne a implikuje X phenomenu ktere clovek nevi kde zacit aby je rozpletal.
Jinak nez se pustis do amaterskyho filozofovani tak se zamysli nad tim jestli by bylo umeni kdyby dneska nekdo zkomponoval dejme tomu fugu ve stylu ve kterem skladal Bach. Nebo symphony ve stylu Beethoven. Jo nebo ne? Je umeni si nepochcat nohy kdyz chcijes proti vetru …jo nebo ne?
Zkus se nad tim zamyslet a pak se zas prihlas rozumbrado.
corona
Jacq:
Tak ty jako chemtard určitě můžeš radit někomu, nad čím se má zamyslet…
:OD
Jacq
Nerekl jsem ti estabackej spicle ze mas stahnou wocas mezi nohy a tahnout zpatky na misto?
corona
Jacq:
Uvědom si, že jakožto prokazatelný chemtard nemůžeš být brán vážně…
:OD
Jacq
Uvedomuju si to soudruzko domovni duvernice.
Proc jses do me tak zamilovanej uchyle kdyz nemuzu bejt branej vazne? Lubrikuje se ti vagina kdyz ctes ty imbecility co Jacq napise?
Při podobnejch žvanírnách vo umění a „umění“ se mi dycky vybaví tadydle citace: …that’s the only way to judge beauty. Not by the price, but how it touches the soul.
Maj teď dilema, jestli protěžovat afroevropany nebo feministky, tak připravili kvíz pro ovčanstvo a budou zkoumat reakce. Zatim to vypadá 1:0 pro šlapky :-)
Jihočech Honza
Tomu se říká intersekcionalita.
Sysop
A ja jsem Moravocech. Dostanu taky neco? Mam prece sva prava!
…nebo ne…? :-)
Jihočech Honza
Máš právo mlčet, nechat si srát na hlavu za všechny zločiny bělošské křesťanské civilizace, a hlavně pracovat a platit daně a udržovat civilizaci v chodu.
Sysop
No proto! Ja vedel, ze ma smysl za ty prava bojovat. Nejsme… jako… oni. Nejsme… jako… oni.
Jacq
Tak vona je celkem pravda ze belosske krestanska civilizace toho na svete pomerne dost zkurvila. Pomerne dlouhou dobu si taky belosska krestanska civilizace obecne zila v pomerne velkym luxusu na ukor ruznej bosatejch, fousatejch „insurgents“ nekde v prdelni dire v horach na druhym konci sveta nebo treba i tech votroku ktery nekde posbirala. Jisty je ze ta belosske krestanska civilizace si ukradla kde chtela co chtela.
To tak nejak z ruznejch pricin is coming to an historical end.
Z pohledu belocha – ozbvlast lidi kterem ten beloskej system taky jebe prdel – to neni nic moc, je to injustice jako prase, nicmene spousta veci je historicky skladani uctu.
Mimochodem, belosska civilizace adoruje cernosskou kulturu uz skoro 100 let. Cela popularni kultura 20teho stoleti, obzvlast od poloviny je de facto cernosska. Skuhrat ted vo niggers kdyz celek zivot ujizdite na jejich kulture je dost imbecilni.
Pokud byste chteli vedet jaky by to bylo kdyby tu byla belosska krestanska kultura, tak byste chodil kazdou nedeli do kostela a poslouchali dechovku.
Tak zklidene hormon.
kaBrnak
Tak tohle je nesmysl. Černošská hudba ovlivnila hudební prostředí velmi zásadně. To je pravda. Ale současný rock nebo i pop rozhodně nelze považovat za černošský.
Je to převážně bělošká záležitost, zvlášť Evropa a Británie.
A než se do toho začali srát multikulti neomarxisti, tak to tak převážně bylo. Dnes když nemáte v kapele pár černých, tak si v branži ani neštěknete.
Tady v Evropě a v ČR frčel převážně britský rock, který je nám bližší. Protože je víc „bílý“ a jeho interpreti a skladatelé měli většinou vzdělání v klasické hudbě.
I bělošský „intelektuální“ jazz se zásadně liší od jazzu černého. Černý je spontánnější a živější, emotivnější, rytmičtější, bílý je zase propracovanější, složitější, harmoničtější a melodičtější. A to říkám jako někdo kdo má rád Stevie Wondera i Ray Charlese.
Ale prostě bílá evropaská hudba je mi bližší. Zvlášť pokud do toho dotyčný umí dát emoce. V černošské hudbě jsou emoce, což je fajn, ale někdy až moc divoké.
Zklidni se vole ty, řada tradičních folků a něco mi řiká, že i z toho vzniknuvší country, má s černejma společnýho opravdu málo až nic. A jako že country se dá najít fakt masakrózní a to nemluvím vo různejch národních dechovkách. Takoví The Dubliners sou pastva pro uši, kurva!
Jo a je dobrý taky v rámci svatýho boje proti civilizaci, která všechny ty levičácký a jiný netáhla vyrobila (jinak by buď vůbec neexistovali, nebo od 8 let stáli někde u pásu v manufaktuře), nebýt úplná kurva a nevytahovat jenom jak byla místní civilizace ach tak špatná, ale podívat se, co za hrdlořezácký svině byly negerský impéria, případně všechny arabsko/muslimácký. Mj. se aktivně účastnili otroctví zrovna tak a provozovali (resp. eště provozujou) podstatně delší dobu poté, co od toho místní civilizační okruh ustoupil svým, doufejme, kladným vývojem. Ve srovnání už to není tak blbý, vlastně v zásadě to tady bylo většinu času podstatně lepší místo k životu, než většina známýho světa, že?
rory2k
Tahle aférka je přímo klasická ukázka, jak čokl žere čokla. Vůbec bych se nedivil, kdyby ta jakože feministická 3,14ča byla navedená (s patřičnou finanční motivací) s cílem zdiskreditovat korunního prince českého neomarxismu Feriho a ten, který celou tu šarádu v pozadí financuje, už teď vyhlíží další oběť pro změnu z jiné konkurenční politické stáje.
Nebinární kokoto dostává prostor v médiích aby nás varovalo před konzumem a oteplením. Za nějaký čas si zvyknete. Je dobré se podívat do diskuse, tam nikdo nemá pro oba protagonisty pochopení, přesto mají článek v píár v jednom z nejenějších deníků. Tohle je mi divný. Kdbych si vytáhnul chuj a mlátil jim na náměstí o mrvou lišku, bylo by to podobý bizár, ale myslím, že by se mi tolik pozornosti nedostalo.
montagna
Kouzelne jak vlastne mezi radky rikaji, ze je to v pici, protoze jsem prijdou migracci z jihu. A to jsem myslel, ze jsou to vitaci :D
JASAN
No tak jsem to zkouknul skoro celé ze studijních důvodů a pochopil jsem následující:
1, největší problém ČR jsou uhelné elektrárny
2, omezit se musí ti co můžou aby se nemuseli omezovat ti co nemůžou (kolikrát jsem tohle už slyšel…)
3, čim později se zavřou uhelné elektrárny tim míň to bude „sociálně spravedlivé“
4, nemáme čas se zabývat detaily
5, nemáme čas vysvětlovat jednotlivůcm jak se mají chovat je potřeba aby jim to vysvětlila vláda…
Zajímavé pochody….
podotek
Pane doktore, jsem asi nedovtipný, ale jak přesně jste z článku, kde se píše o tom, že „neexistující se nedokazuje“ není v civilních sporech absolutní zásada (neb neexistenci tvrzené platby lze dokázat např. výpisem z účtu), dovodil povinnost obžalovaného dokázat souhlas se sexuální praktikou?
montagna
Prijde mi, ze paralely mezi Ferim a MeToo nejsou tak uplne na miste. V MeToo herecky kourily/prcaly/nevimcovsechno s vidinou nejakeho budouciho zisku (penez, roli, slavy), cimz se dle meho nelisily od prostitutek, akorat si po x letech vzpomnely, ze se jim to vlastne nelibilo (a tak nejak zamlcely, ze honosny zivot, ktery si mohly dovolit vest, byl z velke casti treba kvuli tomu). Kazdopadne ony byly v aktivni pozici.
Na druhe strane Feriho udajne eskapady popisuji pripady, kdy Feri je tim sexualnim agresorem, kde ty holky o jeho pozornost nestaly. Je treba slapat velmi opatrne, protoze MeToo uderka mezi timhle mozna nevidi rozdil, ale pro me je to dost doocibijici. Viz ty vypovedi, kdy ho jakozto poslance zvali studenti na stredni skoly, aby tam popularizoval politiku, a on tam mel sve praktiky zkouset na naivni sedmnactky. Jako co je na tom fakt zarazejici, je podobnost vsech tech vypovedi (a jsou jich desitky), kdy se ty holky zjevne neznaly. Vsechny taky mluvi o jakemsi jeho vlivu a slave jako duvodu, proc s tim nesly ven, do prostredi, kde se jim apriori nebude verit, coz zas dost dobre nechapu, co ma jako za vliv takovejhle panak, ale to bude asi tuten instagram s milionem sledujicich.
Jsem trochu skodolibe rad, ze dostal ochutnat vlastni medicinu, na druhou stranu doufam, ze se dojde zaveru skrz vysetrovani, a ne skrz lidove soudy.
deacon
Velka cast tech storek od herecek je docela podobna tomu, co delal Feri. Rozdil je ovsem v tom, ze ty herecky to pretrpely, aby mely role. Navic ty herecky jsou medialne zname pripady, dost meetoo byla od beznych zenskych, kde ty problemy byly vicemene prave v te Feristyle rovine.
Problem samozrejme je, ze jako obvykle se toho chytly oba extremy. Jak ten US/Can/Aus tak ten Challengersky
montagna
Jo, s tema extremama souhlasim. Docela me zarazilo, jak to cast lidi bagatelizovala stylem „boys will be boys“.
Mimochodem nacasovani s Feriho kampani Mam hlas je teda uplne genialni.
Zajimavy nahled na vec. Ale dle meho dost redukuje lidi na to, co maji mezi nohama, a uplne ignoruje osobnostni rysy s pohlavim nesouvisejici. Od rany jsou zenske i chlapi, stejne jako ti, co si nechaji vsecko libit, jsou mezi obema pohlavima. Myslim, ze zvlast ve zvracenem svete influenceru a socialnich siti je premisa, ze vsichni budou defaultne „silni a sebevedomi“ licha. Ale urcite minimalizace rizika je na miste, viz. priklad s humanitni studentkou na delnicke ubytovne, to zni opravdu spis jak scenar :D :D
Sysop
Lidove soudy funguji, zejmena v Cesku skvele. Usetri se hodne penez statu na jine rozkradacky a lidem to dava konecne ten realnej dotyk demokracie.
Jihočech Honza
Dokážu pochopit, že se ženské bály odmítnout Bormanna nebo Beriju, ale Feri…
montagna
asi tak, ty hlasky typu: Kdo by si znepratelil Dominika Feriho, tak na PfUK prakticky vykona socialni sebevrazdu… To je jak z nejakeho debilniho filmu z americke stredni, fotbalisti a roztleskavacky vs. parta socialnich vyvrhelu, co kazdy den visi na plote za trencle. Aspon je videt, co tam chodi za material.
JASAN
Možná je to tím že vypadá tak úředně – když si stoupne na kufr a připaží tak vypadá jako razítko.
montagna
Prave ze obracene, ta jeho kstice je idealni do inkoustu.
JASAN
Myslíte jako že když se obrátí, tak vypadá jako černá štětka?
HonzaV
Objekt shodil afro. Je po razítku. A máte po prdeli :D
evlo
Já vidím hlavní problém těchhle věcí v tom, že pak ženám znásilnění těžko věří. Ono to je jak s tou rozdílností, když pak nějakou slečnu vývojářku přijmou, tak musí překonávat bariéru toho, že si o ní napřed všichni myslí, že byla přijata pro rozdílnost.
Daimon
Napadá mně jediný důsledek tohoto feministického třeštění: vyhyneme. Už dnes je demografická křivka bílého heterosexuála na dlouhodobém sestupu a tohle to ještě urychlí. Vůbec nezávidím dnešním mladým, protože zmíněné prasnice budou stále víc slyšet a posilovat. Jsem rád, že mě se to už netýká, ale nikdy jsem si nemyslel, že se na tu dobu budu těšit. Svět se zbláznil a není kam se před tím schovat ani kam utéct.
S tou úhradou vyšetřovaného za vyšetřování to si děláte prdel? Já jsem myslel že v tom neveselém filmu Brazil vymyslel Gilliem úplnou absurditu, když tam přemlouvali zatčeného ať se přizná že to bude mít levnější…
To je míněno smrtelně vážně. Pokud jste odsouzen, hradíte náklady trestního řízení.
A když se soudruhu soudci znelíbíte, můžou vám pěkně zavařit a náklady mohou astronomicky narůst. Především za různé posudky.
Takže i když budete mít jen podmínku, můžete se propadnout do spirály dluhů a strávit zbytek života v exekuci.
viz.: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/byvaly-zamestnanec-aero-vodochody-pomluvy-urazky-vulgarity-firma-povest-soud.A200511_183137_domaci_iri
Pripada vam na odkazovanem pripadu exzamestnance z Aera neco v neporadku? Muzeme se bavit o vysi pokuty 1MKc a jeji vymahatelnosti, ale zbytek nakladu ve vysi 300k mi prijde s ohledem na vytrvalost a opakovana rizeni jako vcelku realisticka suma. (LWG necht se vyjadri, cte-li.) A co je dulezitejsi, az na diskutabilni vysi pokuty (je to moc? malo? Z informaci vyse neodhadnu) mi vysledek pripada kvalitativne spravedlivy.
To já nemohu posoudit, spis jsem nečetl. Jen mi připadá divné, že při trestním řízení (tuším že vydírání) soud přistoupil k psychologickému a psychiatrickému vyšetření, když jeho výsledek zjevně nemohl jakkoli ovlivnit výrok o vině, když navíc jsou obě vyšetření zcela irelevantní – vrtá mi hlavou, jak může pičus psycholog/psychiatr stanovit diagnózu psychopatie u pacientka, který nespolupracuje. To je takový ten justičně prasečí folklór – člověka na jeho účet ještě více ponížit. V trestním řízení to jinou funkci neplní.
Proč si myslíte, že výsledek nemohl nijak ovlivnit výrok o vině? Pokud by obžalovaný skutky páchal v atace např. paranoidní schizofrenie, nemusel by za ně být trestně odpovědný.
Jistěže nemohl. V teoretické rovině ano – můžeme předpokládat, že obviněný mohl trpět psychickým onemocněním a být exkulpován z důvodu nepříčetnosti. V takovém případě by ovšem muselo existovat důvodné podezření z psychického onemocnění, které se z jednání dotyčného nedá dovodit, neboť jeho jednání bylo racionální. V takovém případě je pouze možné, aby o provedené vyšetření požádala obhajoba, což neudělala. Samotný přístup obviněného k psychiatrickému vyšetření celkem jednoznačně svědčil o tom, že jej bral jako další akt zátěže a ponižování, čili zde soudkyně celkem jednoznačně nešetřila všech základních práv a svobod dotyčného, neboť nemůže intrudovat takto do jeho osobnostních práv, když to není důležité k objasnění věci. Soudkyně měla se zeptal obviněného zda má v jeho prospěch nařídit znalecký posudek ohledně jeho psychického zdraví, pokud by s tím obviněný nesouhlasil, pak nemá ta odporná bolševická prasnice co pátrat na jeho účet, zda je či není psychopat a ještě to šířit po mediálním prostoru. Toto morálně zavrženíhodné jednání justice nese jasné známky ponižování a ztěžování pozice obviněnému, neboť jej lze brát jako další trest ve smyslu peněžitého trestu a intruze do jeho osobnostních práv a rozšiřování hanlivých nálepek na obviněného.
O tom svědčí i postoj znaleckého prasete. Ten nemůže napsat, pokud před ním vyšetřovaný mlčí a nespolupracuje, že je psychopat nýbrž musí napsat, že bez pozitivní spolupráce vyšetřovaného vyšetření nemá smysl a nenaplňuje zákonné aspekty trestního řízení. Jenže to by prasáček už žádný posudeček s přívýdělečkem nedostal.
Tak odporná prasnice se jmenuje Mgr. Adéla Hovorková, soudkyně OS Praha-východ.
https://infosoud.justice.cz/InfoSoud/public/search.do?org=OSSTCPY&krajOrg=KSSTCAB&cisloSenatu=16&druhVec=T&bcVec=86&rocnik=2016&typSoudu=os&autoFill=true&type=spzn
„V takovém případě je pouze možné, aby o provedené vyšetření požádala obhajoba, což neudělala.“
Vypracování posudku může nařídit soud i státní zástupce. Je to trestní řízení.
§ 2 odst. 4 TrŘ:
„orgány činné v trestním řízení musí trestní věci musí co nejrychleji a s plným šetřením práv a svobod zaručených Listinou základních práv a svobod a mezinárodními smlouvami o lidských právech a základních svobodách, jimiž je Česká republika vázána; při provádění úkonů trestního řízení lze do těchto práv osob, jichž se takové úkony dotýkají, zasahovat jen v odůvodněných případech na základě zákona a v nezbytné míře pro zajištění účelu trestního řízení.“
Jinými slovy, pokud není úkon psychiatrického vyšetření nutný k objasnění skutkového stavu a zajištění účelu trestního řízení. Tudíž rozsáhlé vyšetřování nějaké psychopatie dotyčného, která nesouvisí s trestní odpovědností, je nezákonná.
Zkoumání příčetnosti nebo duševního zdraví s trestní odpovědností přece souvisí.
Zkoumání příčetnosti s trestním řízením souvisí, zkoumání duševného zdraví souvisí s trestním řízením pouze v rozsahu zkoumání příčetnosti.
Je nepřípustné zkoumat a zveřejňovat jakékoli osobnostní charakteristiky či perorativné ale pro trestní řízení nevýznamné dg. nesouvisející s příčetností (typicky psychopatie aka poruchy osobnosti a chování) – což koneckonců stanoví i trestní řád.
Vycházím z toho, že pokud jste se dopustil trestného činu, pak není významné, jakou máte strukturu osobnosti zrovna jako není významné jak ho máte velkýho. Pokud se to v rozsudcích explicitně zveřejňuje, pak je to ponižování a krajní sprosťáctví justice.
Něco jiného je třeba osobnostní profiling u vrahů, jejichž identitu neznáte, ale tam taková informace typicky přispívá k objasnění trestné činnosti. Pokud ale o týpkovi víte, že něco udělal a nemáte pochybnosti o skutkovém stavu, pak rozhodně není namístě zkoumat jeho osobnost úplně stejně jako délku jeho péra.
Diky za objasneni postoje, tohle smysl dava.
„Duševní poruchou se rozumí mimo duševní poruchy vyplývající z duševní nemoci i hluboká porucha vědomí, mentální retardace, těžká asociální porucha osobnosti nebo jiná těžká duševní nebo sexuální odchylka.“ Myslím, že význam tohoto sousloví je z hlediska trestního práva poněkud jiný než v lékařském světě strictu senso.
Pokud jde o psychologický obraz osobnosti, bývá to předmětem posuzování kvůli důvodnosti ukládaného trestu z hlediska výchovného působení a schopnosti resocializace, a je součástí rozsudku kvůli přezkoumatelnosti.
§ 123 Tretního zákoníku definuje duševní poruchu zcela redundantně a hloupě.
Ano, pokud má vyšetření osobnosti nějaký vztah k trestnímu řízení, tak je přípustné příslušné vyšetření. V takovém případě musí soudce tento vztah k trestnímu řízení v uvedeném usnesení o přibrání znalce definovat, což nedělá.
V případě výše uvedeného trestního řízení nebyl absolutně žádný vztah k účelu tohoto řízení, navíc nebyl znalecký posudek ani řádně proveden – u vyšetřovaného, který mlčí a nespolupracuje, duševní poruchu diagnosticky uzavřít.
Svého času byl takto šikanován jeden advokát (tuším Kolja Kubíček)
Znovu opakuji, to, že nějaký justiční zmrd má něco zákonem dovoleno automaticky neznamená, že to může zneužívat k účelům, které zákon nedovoluje a tím lidi sprostě šikanovat. Tečka.
Ja ti to vysvetlim asi takhle. Predstav si, ze jsi odsouzenej za zabiti z nedbalosti. Shit happens. Tak, ted rekneme, ze sedis ve vazbe v Brne, pravnika mas z Ostravy – to neni nic nerealneho BTW a obcas zlocinci dostanou prideleneho pravnika z vetsi vzdalenosti. Ten pravnik za tebou parkrat prijede a to je pekne draha legrace, protoze jenom na palivu se ti protoci panenky, k tomu pridej pul dne pravnika v hajzlu. Weeeeee. Popojedem, prvni trest ti prijde moc velkej, tak se odvolas, probehnou nejaky cukanice a dostanes minimum – 3 roky v base. A k tomu ucet na 180 000 KC. A ted si predstav, ze nejsi podnikatel s velkym perem, ale realnej ceskej jouda. Budes vic nez rok v base, budes mit hovno prijem, mas na baraku hypoteku, mas doma zenskou s malym ditetem a … uz chapes, kam to miri? Je to jeden z duvodu recidivy, spousta zlocincu vyleze z basy s osobnim bankrotem a znicenym socialnim zazemim. Napravne zarizeni… Jak napravis cloveka, kterej po trestu ma jeste trest financni a to VUCI STATU, nikoliv vuci obetem.
O tomhle se urcite hadat nebudu, nemam na to ani jednoznacny nazor. Muj komentar vyse byl pouze ke konkretnimu pripadu z odkazovaneho clanku.
Naklady trestniho rizeni samozrejme jdou za odsouzenym (ted mne napada, jestlipa poslalo nase ministerstvo ucet za vrbetickou kauzu do Kremlu, odsouzeni uz probehlo, dokonce demokraticky – polovina lidi je presvedcena, ze media maji pravdu, tak jakepa copa – takze sup sup, melo by se to vyuctovat, ne?), ale JASAN se ptal na naklady za vysetrovani, coz netusim, jestli se dava odsouzenemu k uhrade.
Nejsem fanda MeToo, ale ani lidí, co si myslí, že jim projde všechno. Hodnej čoko afro méďa je ve skutečnosti násilník. Kdo by to řekl? Co za exoty tam v tý politice máme? Já vím, že jsme země Švejků, ale to ještě není důvod abychom měli modrýho prezidenta France a premiéra – smažku Bartoše. (viděl jsem jak Bartoš sportuje, takže je to nejspíš bývalá smažka, ale jak má někdo bílej dredy tak minimálně hulí ganju. Jenže podle toho ztrhanýho xichtu bych ho tipoval i na perníček.
A Feri je co? Token black character, který má oslovit mladé lidi, kteří si minority spojujou s cool emerickým stajlem a progresivní neoliberální multi kulti společností… Když teď jeho strana má problém najít někoho, kdo by ty mladé voliče dostatečně oslovil… Co třeba Ben Cristovao?? Černej je. Což mě přivádí k další otázce, proč tu děláme multi kulti bordel a jako českého vyslance do eurovize posíláme toho brazilskýho mulata Bena Cristovaa a jeho otřesnou angličtinu??? Země, kde mají milióny černochů to nedělaj a my, kde máme tak 10 černejch v celý republice musíme být zase světový a cool a hype…
Kdyby ukecali Gabču Gunčíkovou, ať se na chvilku vrátí z US, řádně jí za to zaplatili, tak s těmi zkušenostmi, které už odtamtud má a se všemi svými dispozicemi, by to nepochybně dotáhla do finále.
Jenže z toho by různí protežovatelé opic, buzerantů a jiných úchylů neměli nic, takže se o tom ani neuvažovalo.
Neslyšel jsem v rádiu ani jednoho z těch všech, co se od nás ESC zúčastnili. Nebo to byla tak přehlédnutelná/přeslechnutelná sračka, že se mi nikdo nevybavil. Kdo je kurva Mikolas Josef? Pingl z nějaké pražské pizzerky?
Kdo je, v nechutné změti typicky negerských postupů, vokodérovo-modulátorově kvičící Ben Cristovao? Odpad ze Superstar, co jen plní stránky bulváru? Viděl a slyšel ho někdy někdo zpívat živě, bez podmáznutých elektronických vícehlasů?
Jasněže jsem klasická staromrdka, když je pro mě skutečná muzika to, co skuteční muzikanti odehrajou rukama a zpěváci odzpívají vlastní hubou. Už jsem si na to zvykl.
Mrkněte třeba na tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=R-txUwRfoLY
Je to už třetí kus téže sestavy.
První dva kousky jsou tady:
https://www.youtube.com/watch?v=eA9k8xcN938
https://www.youtube.com/watch?v=RmEt6FnFl54
Jestli nějaký v srpnu vyjde, tak to album si koupím buď jako FLAC, nebo v nejhorším jako CD. Nesnáším ztrátový komprese.
Tak mam pro tebe spatnou zpravu.
1) Schvalne jsem si poslechl tu hudbu a urcite to nekdo odehral rukama a odzpival. Nicmene nazivo ne, tohle je slick production s extremnim editovanim. Do jaky miry se treba upravovalo falesne zpivani, nevim, je vic nez pravdepodobny ze jo.
2) Kdyz uz mas takovej mindrak z negru ty idiote, tak bys nemel glorifikovat negerskou hudbu. Ta hudba kterou jsi odkazoval ma vsechna koreny v Africe respektive v cernossky hudbe z Ameriky ktera se dal ruzne rozprostrela po svete. Jinyma slovama, nadavat na negry a propagovat negerskou hudbu, to se jen tak nejakymu idiotovi nepodari … ha ha …
Jinak to ze skutecna muzika je to co lidi skutecne odehrajou ti schvaluju, v tom s tebou souhlasim. Akorat ze asi uplne nevis jak se hudba produkuje.
Zbláznil ses?
Co na těch třech odkazech, má kořeny v Africe a co je tam za negerskej postup? Hardrock má kořeny v Africe, ty zasranej vymatlanej čuráku? Jebe ti už úplně?
Chceš i s tím slovenským čurákem mermomocí dosáhnout toho, že se domácí nasere a začne trolly nemilosrdně mazat?
Presne tak chlapce. Hard rock ma koreny v Africe. Zjisti si nekdo co znamena backbeat. Odkud se vzala rhythmicka struktura te hudby. Dostanes se k tomu ze to pochazi s classic rock z 1950s coz pochazi z traditional blues coz pochazi od Americkejch cernochu. Ruzne se to pohybovalo po svete a samozrejme jsou tam i jiny influence. Nicmene roots jsou v Africe chlapecku. O hudbe zjevne vis naprosty kulovy hovno tak si necintej pentli.
Pro cloveka kterej vi o cem mluvi a vidi dementa kterej adoruje kulturu postavenou na negerskejch zakladech kterej nadava na negry je to pohled jak z jinyho sveta.
Predpokladam ze tvoje percepce ostatni veci je tak nejak podobne vypicena … ha ha …
Jacq:
1.
Jsi z Moravy.
2.
Používáš zde několik přezdívek, např. zrg1 nebo Mefayor.
3.
Věříš na chemtrails a jsi tedy chemtard. To znamená, že jsi slabomyslný a nelze brát vážně tvoje výroky.
Jasne kretene. Ted jeste nejak vysvetli jakou to ma souvislost s vyse napsanym.
Specifically backbeat or, more generally, the origin of music styles and subcultures.
The point is, you endlessly ignorant asshole, ze pokud nekdo nadava na negry tak it would behoove him to make sure that a large part of his own person (sub)culture neni postavena na negerskejch zakladech.
A ted stahni wocas mezi nohy a tahni zpatky do prdele.
Jacq:
Pokud zde píšeš výroky, kterými se prezentuješ jako chemtard (konkrétně jsi je psal pod tvým nickem „zrg1“), pak je jisté, že trpíš některou formou psychické poruchy. A já považuji za vhodné na tuto skutečnost upozornit, zvláště když obsah tvého příspěvku obsahuje nesmysly…
Soudruhu corona, jestli nekdo trpi psychickou poruchou jses to nepochybne ty. Nemam potuchu co je nejaky zrg1 a je mi to u prdele. Ditto Mefayor. Kdyz te tyto entity serou, proc se na ne soudruhu nevyseres. soudruhu? Jses masochista nebo ses do JAcq zamiloval? Necti to imbecile. Omez se na texty produkovane tvym ridicim dustojnikem ktere jsou k dispozici v jeho prdelni dire.
Addendum:
Mimochodem, ty zasranej bolsevickej slidilskej uchyle, i kdybych byl nejakej zerg nebo kdovi co, tak co ma bejt? Nechapes ze ucel diskuzniho fora je svobodne respektivne anonymne vyjadrovat nazory?
Tahni s tim svym slidenim do prdele ty stebacky spicle. Jses jak zasrana bolsevicka domovni duvernice co spehuje lidi z baraku.
Ono to šlo napsat i v kratší formě:
– Člověče, jak to, že mě vždycky poznáte?
– Protože nosíš furt tu samou taštičku.
Ale jinak ta Jacq, ta feministická buzna, která ani neumí pořádně česky, za nějaké reakce nestojí.
Já jsem v tom příspěvku o té muzice žádné nesmysly neviděl… :-P
Jacq mě sice svým tapetováním diskusí taky sere, ale ohledně historie rocku má pravdu, což se pokřikováním o chemtardech těžko zvrátí.
jojo, vsechno to zacalo, kdyz Robert Johnson potkal nekde v delte Mississippi Satana, co mu preladil kytaru, to je znama vec
Contrary to popular belief, blues – that is 12-bar blues, coz je jak se blues obecne hraje, i kdyz existuji i jine formy – zformalizoval jisty WC Handy, coz byl nigger s hudebnim vzdelanim. Jinak je to hudba ktera tak nejak kopiruje sablonu call, call, response. At je to jak chce, prakticky veskera popularni hudba 20teho stoleti ma koreny v Africe, s tim ze treba v jazz hrala pomerne znacnou roli influence Americkych zidovskych skladatelu.
Suma sumarum, pulka z vas tu nadava na negry a pritom jste do znacny miry adoptovali jejich kulturu. Totalni phantasmagorie !!!
Boggles the ol‘ mind …
Mluv za sebe, sefku. Ja si jdu pustit Curtise Mayfielda.
montagna 1.6.2021 v 13:03
Traduje se, že blues vzniklo, když černoch na plantáži zahodil motyku a neprodleně to zhudebnil:
– Já dvě černý pracky mám
– Já dvě černý pracky mám
– Já dvě černý pracky mám
– Dohromady šest černejch pracek….
a protože to byl černoch a bylo to na plantáži, znělo to v originále asi takhle:
– Ichhabe cvó šmucigfuzige hende…
atd.
(Jiří a Vladimír Justové, Praha, 1987)
Tak chapu ze se toporne snazis bejt vtipnej a protoze na to abys vtipnej byl nemas sense of humor, tak citujes nejaky jiny lidi kteri jsou na tom podobne.
Zaklad blues je = call, (modified) call, response. Tomu odpovida i harmonicka struktura tonic, subdominant, dominant.
Neco ne tenhle zpusog:
Call: ygorek is an asshole, an asshole, I shout,
Modified call: ygorek is an asshole, a big fucking asshole, I shout,
Response: I’m gonna come and knock all his fucking teeth right out!
Disclaimer: The lyrics above serve purely for instruction purpose. Any resemblance to some random fucking asshole is purely coincidental and carries no meaning whatsoever.
Here endeth the lesson
@ygorek
Checht! Já se teda bavím ohromně! :-D Ostatně cit pro ten správný suchý humor s lehkou stopou sarkasmu oceňuji dost často ;-)
Nomad:
„… pokřikováním o chemtardech…“
– – –
A co ty? Věříš na chemtrails…?
:OD
Jak to souvisí s muzikou, to bys uměl vysvětlit?
Nomad:
Souvisí s „Jacq“, kterej tu třepe bludy. A tenhle Jacq tu mele zrovna o hudbě. A jelikož to je chemtard, nelze jeho čvochty brát vážně – a je fuk, zda část toho blití je podobná skutečnosti…
Nesmysl. :-P
Tak jsem šel na zahrádku a dal jsem si jedno pivo. A co ty, věříš na pivo? :-P
Je to tak.
Co to meles?
Rock, puvodne rockabilly vychazi z Country, do ktereho primichali prvky Rythm & Blues.
Mě překvapilo jak idol všech žen Robbie Williams, namakaný hezoun, který má docela dobré písničky (ty mu píše někdo jiný), má v reálu hlas něco mezi buzerantem a kozlem. A dlouho jsem si toho nevšímal přes ty „podmázlé elektronické vícehlasy“.
To je něco jako když nějakou šlapku z ulice vezmou pod kudlu špičkového plastického chirurga,nacpou do ní kila silikonu, a udělají z ní supermodelku a celebritu.
Je to opravdu pozoruhodné, jaké zvukové fígle dnes existují.
Co mi ale připadá mnohem zajímavější agenda, je agenda „ghost writerů“ kteří těm šaškům na pódiu píšou skvělé songy.
Kde jsou ty časy, kdy si zpěváci uměli i skládat vlastní skvělé písničky.
Mluvil o tom kdysi i Frank Zappa. Že je v hudebním průmyslu trend kdy na pódium nacpou nějakého šaška s hezkým ksichtem, a tradiční muzikanti jsou odsouzeni jen k tomu, aby jim psali písničky a tihle je pak vydávali za své.
Že bez hezkého ksichtu vás nikdo na pódium už nepustí.
Další zajímavá věc. Viděl jsem koncert Erica Claptona z doby cca 40 let zpátky. A pak se podíval na 10 let starý koncert. No vypadalo to, že všichni bílí muzikanti vymřeli na nějakou záhadnou nemoc, protože všechny ty původní bílé spoluhráče mezitím vyměnil za černé.
Multikulti mafie v praxi.
Myslim ze si ani nedokazes predstavit jake zvukove figle se daji udelat. Dnes se software. A slo to i driv. Kdyz uz mluvis of Frank Zappa, tak si precti tady
http://pierroule.com/ZappaRealBook/TheRFZBook.htm
„The ‚Human‘ Element
In 1986 when I released Jazz from Hell, an album realized on the Synclavier, a lot of reviewers, especially the British ones, said that it was cold, and lacked the ‚human‘ element — and so, with great delight, the following year I released London Symphony Orchestra Vol. II — because it is filled with ‚human element artifacts.‘
On the last day of the last session for that album, I was trying to record a piece called „Strictly Genteel.“ Union rules specified a short break every hour, and during the last hour of the session, the entire trumpet section left the Twickenham Studio grounds and invaded a pub across the street, arriving back to work fifteen minutes late.
Meanwhile the rest of the orchestra had been sitting in the studio waiting for their trumpet buddies to return. Fifteen minutes might not sound like very much time but, in a professional recording session involving 107 players, fifteen minutes is A LONG TIME. In a recording session, every second counts — and is being paid for in Large Dollars. In spite of the fact that the piece wasn’t near being recordable, there was no way I could make the orchestra play overtime; I couldn’t regain the fifteen minutes at the end of the session at any price.
They made so many mistakes, and played so badly on that piece, that it required forty edits (within seven minutes of music) to try to cover them. We used every mixing trick in the book to hide the out-of-tune notes.“
To ze nekde nacpou saska je stara praxe. Nikdy to nebylo uplne jinak.
Jinak s tim ze by se protezovali cernosi jsem se nikdy uplne nesetkal. Naopak, ja jsem napriklad hral v kapele plny negru a byl jsem jedinej beloch. Vlastne este tam byl beloch trumpetista. A v klubu taky moc belochu nebylo … ha ha … samej negr nebo east indian pripadne neco mezi nima …
Ale to bylo v jinym zivote …
servisdok 1.6.2021 v 10:07
Nevím, zda jste klasická staromrdka, spíše jste zmatený.
Proč si to myslím?
1) Protože míchat dohromady umělecký projev a výrobu spotřebního zboží považuji za nesmysl.
2) Protože jedná-li se o umění, je naprosto lhostejné, jak a čím je produkce uskutečněna. Prakticky to vaší generaci předvedl Don Van Vliet, těm mladším pak nejspíš Christian Emmerich a v tuzemsku Petr Kvíčala (jejich kamarády, respektive členy hudebních t.zv.skupin, snad netřeba uvádět) – pokud namítnete, že jsem zapomněl na tisíce dalších, vím o tom a je to irelevantní.
Ted jeste definovat co znamena „umelecky projev“ . cha cha cha .. a mas to v cajku. What the fuck is „umelecky projev“?
Jacq 1.6.2021 v 11:28
Mohla by to být i zajímavá diskuse, kdybych porušil zásadu, že trollové se krmit nemají.
Snad bych jen podotkl, že dnes je uměleckým projevem míněno to, co se dá jako takový prodat.
Kde přesně, jsem v tom svém původním příspěvku s linky, psal něco o umění?
Tak kdo je tady zmatenej?
servisdok 1.6.2021 v 11:37
Máte pravdu, zmatený jsem já.
Předpokládal jsem bláhově, že alespoň u vlastních příspěvků chápete jejich smysl.
Diskuze muze probihat pouze mezi interlocutory kteri maji zakladni znalost o tom o cem zvani. Coz se v tvem pripade neaplikuje.
Zakrakani “ že dnes je uměleckým projevem míněno to, co se dá jako takový prodat.“ je naprosto bezobsazne a implikuje X phenomenu ktere clovek nevi kde zacit aby je rozpletal.
Jinak nez se pustis do amaterskyho filozofovani tak se zamysli nad tim jestli by bylo umeni kdyby dneska nekdo zkomponoval dejme tomu fugu ve stylu ve kterem skladal Bach. Nebo symphony ve stylu Beethoven. Jo nebo ne? Je umeni si nepochcat nohy kdyz chcijes proti vetru …jo nebo ne?
Zkus se nad tim zamyslet a pak se zas prihlas rozumbrado.
Jacq:
Tak ty jako chemtard určitě můžeš radit někomu, nad čím se má zamyslet…
:OD
Nerekl jsem ti estabackej spicle ze mas stahnou wocas mezi nohy a tahnout zpatky na misto?
Jacq:
Uvědom si, že jakožto prokazatelný chemtard nemůžeš být brán vážně…
:OD
Uvedomuju si to soudruzko domovni duvernice.
Proc jses do me tak zamilovanej uchyle kdyz nemuzu bejt branej vazne? Lubrikuje se ti vagina kdyz ctes ty imbecility co Jacq napise?
Při podobnejch žvanírnách vo umění a „umění“ se mi dycky vybaví tadydle citace: …that’s the only way to judge beauty. Not by the price, but how it touches the soul.
Uda na eurovizi asi nepošlem, ale tohle bychom mohli: https://www.youtube.com/watch?v=4f-9Pgpa-qo :)
Maj teď dilema, jestli protěžovat afroevropany nebo feministky, tak připravili kvíz pro ovčanstvo a budou zkoumat reakce. Zatim to vypadá 1:0 pro šlapky :-)
Tomu se říká intersekcionalita.
A ja jsem Moravocech. Dostanu taky neco? Mam prece sva prava!
…nebo ne…? :-)
Máš právo mlčet, nechat si srát na hlavu za všechny zločiny bělošské křesťanské civilizace, a hlavně pracovat a platit daně a udržovat civilizaci v chodu.
No proto! Ja vedel, ze ma smysl za ty prava bojovat. Nejsme… jako… oni. Nejsme… jako… oni.
Tak vona je celkem pravda ze belosske krestanska civilizace toho na svete pomerne dost zkurvila. Pomerne dlouhou dobu si taky belosska krestanska civilizace obecne zila v pomerne velkym luxusu na ukor ruznej bosatejch, fousatejch „insurgents“ nekde v prdelni dire v horach na druhym konci sveta nebo treba i tech votroku ktery nekde posbirala. Jisty je ze ta belosske krestanska civilizace si ukradla kde chtela co chtela.
To tak nejak z ruznejch pricin is coming to an historical end.
Z pohledu belocha – ozbvlast lidi kterem ten beloskej system taky jebe prdel – to neni nic moc, je to injustice jako prase, nicmene spousta veci je historicky skladani uctu.
Mimochodem, belosska civilizace adoruje cernosskou kulturu uz skoro 100 let. Cela popularni kultura 20teho stoleti, obzvlast od poloviny je de facto cernosska. Skuhrat ted vo niggers kdyz celek zivot ujizdite na jejich kulture je dost imbecilni.
Pokud byste chteli vedet jaky by to bylo kdyby tu byla belosska krestanska kultura, tak byste chodil kazdou nedeli do kostela a poslouchali dechovku.
Tak zklidene hormon.
Tak tohle je nesmysl. Černošská hudba ovlivnila hudební prostředí velmi zásadně. To je pravda. Ale současný rock nebo i pop rozhodně nelze považovat za černošský.
Je to převážně bělošká záležitost, zvlášť Evropa a Británie.
A než se do toho začali srát multikulti neomarxisti, tak to tak převážně bylo. Dnes když nemáte v kapele pár černých, tak si v branži ani neštěknete.
Tady v Evropě a v ČR frčel převážně britský rock, který je nám bližší. Protože je víc „bílý“ a jeho interpreti a skladatelé měli většinou vzdělání v klasické hudbě.
I bělošský „intelektuální“ jazz se zásadně liší od jazzu černého. Černý je spontánnější a živější, emotivnější, rytmičtější, bílý je zase propracovanější, složitější, harmoničtější a melodičtější. A to říkám jako někdo kdo má rád Stevie Wondera i Ray Charlese.
Ale prostě bílá evropaská hudba je mi bližší. Zvlášť pokud do toho dotyčný umí dát emoce. V černošské hudbě jsou emoce, což je fajn, ale někdy až moc divoké.
Zklidni se vole ty, řada tradičních folků a něco mi řiká, že i z toho vzniknuvší country, má s černejma společnýho opravdu málo až nic. A jako že country se dá najít fakt masakrózní a to nemluvím vo různejch národních dechovkách. Takoví The Dubliners sou pastva pro uši, kurva!
Jo a je dobrý taky v rámci svatýho boje proti civilizaci, která všechny ty levičácký a jiný netáhla vyrobila (jinak by buď vůbec neexistovali, nebo od 8 let stáli někde u pásu v manufaktuře), nebýt úplná kurva a nevytahovat jenom jak byla místní civilizace ach tak špatná, ale podívat se, co za hrdlořezácký svině byly negerský impéria, případně všechny arabsko/muslimácký. Mj. se aktivně účastnili otroctví zrovna tak a provozovali (resp. eště provozujou) podstatně delší dobu poté, co od toho místní civilizační okruh ustoupil svým, doufejme, kladným vývojem. Ve srovnání už to není tak blbý, vlastně v zásadě to tady bylo většinu času podstatně lepší místo k životu, než většina známýho světa, že?
Tahle aférka je přímo klasická ukázka, jak čokl žere čokla. Vůbec bych se nedivil, kdyby ta jakože feministická 3,14ča byla navedená (s patřičnou finanční motivací) s cílem zdiskreditovat korunního prince českého neomarxismu Feriho a ten, který celou tu šarádu v pozadí financuje, už teď vyhlíží další oběť pro změnu z jiné konkurenční politické stáje.
Dneska je prvního, ale nějak nevím, jestli června, nebo dubna:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/extinction-rebellion-alzbetko-a-veronika-holcnerova-aktiviste-zoufalstvi-migrace.A210531_101706_domaci_vov
Nebinární kokoto dostává prostor v médiích aby nás varovalo před konzumem a oteplením. Za nějaký čas si zvyknete. Je dobré se podívat do diskuse, tam nikdo nemá pro oba protagonisty pochopení, přesto mají článek v píár v jednom z nejenějších deníků. Tohle je mi divný. Kdbych si vytáhnul chuj a mlátil jim na náměstí o mrvou lišku, bylo by to podobý bizár, ale myslím, že by se mi tolik pozornosti nedostalo.
Kouzelne jak vlastne mezi radky rikaji, ze je to v pici, protoze jsem prijdou migracci z jihu. A to jsem myslel, ze jsou to vitaci :D
No tak jsem to zkouknul skoro celé ze studijních důvodů a pochopil jsem následující:
1, největší problém ČR jsou uhelné elektrárny
2, omezit se musí ti co můžou aby se nemuseli omezovat ti co nemůžou (kolikrát jsem tohle už slyšel…)
3, čim později se zavřou uhelné elektrárny tim míň to bude „sociálně spravedlivé“
4, nemáme čas se zabývat detaily
5, nemáme čas vysvětlovat jednotlivůcm jak se mají chovat je potřeba aby jim to vysvětlila vláda…
Zajímavé pochody….
Pane doktore, jsem asi nedovtipný, ale jak přesně jste z článku, kde se píše o tom, že „neexistující se nedokazuje“ není v civilních sporech absolutní zásada (neb neexistenci tvrzené platby lze dokázat např. výpisem z účtu), dovodil povinnost obžalovaného dokázat souhlas se sexuální praktikou?
Prijde mi, ze paralely mezi Ferim a MeToo nejsou tak uplne na miste. V MeToo herecky kourily/prcaly/nevimcovsechno s vidinou nejakeho budouciho zisku (penez, roli, slavy), cimz se dle meho nelisily od prostitutek, akorat si po x letech vzpomnely, ze se jim to vlastne nelibilo (a tak nejak zamlcely, ze honosny zivot, ktery si mohly dovolit vest, byl z velke casti treba kvuli tomu). Kazdopadne ony byly v aktivni pozici.
Na druhe strane Feriho udajne eskapady popisuji pripady, kdy Feri je tim sexualnim agresorem, kde ty holky o jeho pozornost nestaly. Je treba slapat velmi opatrne, protoze MeToo uderka mezi timhle mozna nevidi rozdil, ale pro me je to dost doocibijici. Viz ty vypovedi, kdy ho jakozto poslance zvali studenti na stredni skoly, aby tam popularizoval politiku, a on tam mel sve praktiky zkouset na naivni sedmnactky. Jako co je na tom fakt zarazejici, je podobnost vsech tech vypovedi (a jsou jich desitky), kdy se ty holky zjevne neznaly. Vsechny taky mluvi o jakemsi jeho vlivu a slave jako duvodu, proc s tim nesly ven, do prostredi, kde se jim apriori nebude verit, coz zas dost dobre nechapu, co ma jako za vliv takovejhle panak, ale to bude asi tuten instagram s milionem sledujicich.
Jsem trochu skodolibe rad, ze dostal ochutnat vlastni medicinu, na druhou stranu doufam, ze se dojde zaveru skrz vysetrovani, a ne skrz lidove soudy.
Velka cast tech storek od herecek je docela podobna tomu, co delal Feri. Rozdil je ovsem v tom, ze ty herecky to pretrpely, aby mely role. Navic ty herecky jsou medialne zname pripady, dost meetoo byla od beznych zenskych, kde ty problemy byly vicemene prave v te Feristyle rovine.
Problem samozrejme je, ze jako obvykle se toho chytly oba extremy. Jak ten US/Can/Aus tak ten Challengersky
Jo, s tema extremama souhlasim. Docela me zarazilo, jak to cast lidi bagatelizovala stylem „boys will be boys“.
Mimochodem nacasovani s Feriho kampani Mam hlas je teda uplne genialni.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-hampl-co-by-mely-mlade-damy-vedet-o-sexualnich-utocich/
Zajimavy nahled na vec. Ale dle meho dost redukuje lidi na to, co maji mezi nohama, a uplne ignoruje osobnostni rysy s pohlavim nesouvisejici. Od rany jsou zenske i chlapi, stejne jako ti, co si nechaji vsecko libit, jsou mezi obema pohlavima. Myslim, ze zvlast ve zvracenem svete influenceru a socialnich siti je premisa, ze vsichni budou defaultne „silni a sebevedomi“ licha. Ale urcite minimalizace rizika je na miste, viz. priklad s humanitni studentkou na delnicke ubytovne, to zni opravdu spis jak scenar :D :D
Lidove soudy funguji, zejmena v Cesku skvele. Usetri se hodne penez statu na jine rozkradacky a lidem to dava konecne ten realnej dotyk demokracie.
Dokážu pochopit, že se ženské bály odmítnout Bormanna nebo Beriju, ale Feri…
asi tak, ty hlasky typu: Kdo by si znepratelil Dominika Feriho, tak na PfUK prakticky vykona socialni sebevrazdu… To je jak z nejakeho debilniho filmu z americke stredni, fotbalisti a roztleskavacky vs. parta socialnich vyvrhelu, co kazdy den visi na plote za trencle. Aspon je videt, co tam chodi za material.
Možná je to tím že vypadá tak úředně – když si stoupne na kufr a připaží tak vypadá jako razítko.
Prave ze obracene, ta jeho kstice je idealni do inkoustu.
Myslíte jako že když se obrátí, tak vypadá jako černá štětka?
Objekt shodil afro. Je po razítku. A máte po prdeli :D
Já vidím hlavní problém těchhle věcí v tom, že pak ženám znásilnění těžko věří. Ono to je jak s tou rozdílností, když pak nějakou slečnu vývojářku přijmou, tak musí překonávat bariéru toho, že si o ní napřed všichni myslí, že byla přijata pro rozdílnost.
Napadá mně jediný důsledek tohoto feministického třeštění: vyhyneme. Už dnes je demografická křivka bílého heterosexuála na dlouhodobém sestupu a tohle to ještě urychlí. Vůbec nezávidím dnešním mladým, protože zmíněné prasnice budou stále víc slyšet a posilovat. Jsem rád, že mě se to už netýká, ale nikdy jsem si nemyslel, že se na tu dobu budu těšit. Svět se zbláznil a není kam se před tím schovat ani kam utéct.