Musi se furt riesit ta 3 dnova specialna operacia? Az skonci tak to zhodnotime. Zatial ani jedna strana nechce kapitulovat tak ich nechajme a potom uvidime…
já sem pro, gde se můžu vodhlásit vod posílání naprosto všeho do chochlistánu, vod podpory chochlů co nalezli sem, vod nákupu zastaralýho 5×předraženýho zápaďáckýho šrotu pro zelený mozky, a tak? a kolik dostanu zlevu na berních?
Jihočech Honza
Zrovna tohle se bude muset rozetnout, zda pomáhat Ukrajině, nebo Ukrajincům.
Co třeba ti lidé, kterým skončí platnost pasu, můžou dostat nějaký náš dočasný doklad, nebo jak to funguje?
Ada
Když jsme s UA režimem kámoši a posíláme zbraně, pak by bylo od nás ošklivé jim sabotovat válečné úsilí tím, že budem švejkovat s jejich kanonenfutrem. Jo kdybychom se do toho nesrali a jen dávali azyl…
LD
Na odchyt Ukrajinců by mohl vzniknou nějaký nový úřad a včetně ozbrojené složky. např. „Uřad pro znovunastolení hodnot v říšském komisariátu Ukrajina“ :-)
Ada
Dojde k dokonalé synergii. Jedním razítkem uděláme z legálních pracovníků psance a ti se začnou živit jako psanci, kteří nemají co ztratit. Tím se ukáže, že problém o kterém se mluví je skutečný. Bude potřeba rozšířit pravomoce, navýšit rozpočty, najmou víc fízlů a celníků, kontrolovat informace, namontovat víc kamer. Prostě sen státní správy..
quadra
Komisariaty a sudruhov komisarov uz davno mame v EU, tak nevidim problem vyuzit niekdajsie oznacenie z Neue Europa (aka EU v1).
Sysop
Tady ji ale nikdo neresi, resi to momentalne Kijev, Mosqa, Londyn a Washington. Jinak co se te mely tyce, tak ta uz tam byla davno pred ruskou tridenni Blitzkrieg, jak vime.
fort
Bacha na použití těch podpůrných historek. V těchto příkladech extrémně dobrých (jednotlivých) Ukrajinců se musí dávat pozor na fenomén, který v Čechách již poznali vyšetřovatelé různých druhoválečných svinstev. Totiž pořekadlo, že “každý Čech měl za války svého žida “. Kterého podporoval, zachraňoval, etc. Tohle tehdy použil každý kolaborant – jako krycí story při svém vlastním výslechu. Vždy najdu krycí story. Tím chci říct, že dobré příklady vždy najdu a podepřu si s nimi své stanovisko. Někdy v osmdesátkách jsem se jako spolupacient učil ve Vojenské nemocnici angličtinu od arabského teroristy, na kterém se naši vojáci – doktoři učili léčit průstřel kolene. A byl jako jednotlivec v dané situaci taky super. Voják, co za Adolfa vojel na opušťáku s Romelem v Africe černošku také tvrdil, že v jeho případě to nebylo prznění rasy, protože šlo o “hoch zivilisierte Negerin”. Tady v JČ před 14 dny ukroš téměř k smrti ukopal Vietnamce (mluvil jsem s primářem i s ženou s rozmlácenou tváří, která se snažila svého manžela bránit). To se moc nepopularizuje. Proto si z těhle článků snažím odfiltrovat ty svaté a pracovité Koljy. Těch hajzlů, co mi do budoucna budou ovlivňovat život je většina.
Foundryman
No, oni tam u nich doma mají od malička daleko tvrdší výcvik v umění přežít než my tady u nás. A podle toho i řeší různé situace.
fort
Přesně
Ada
Těch hajzlu, co mi ovlivňují život je plná strakovka. Vždy byla a vždy bude. Jinak si zkuste spočítat všecky ty dělníky, prodavačky, pplkare atd a spočítejte ty mafiány. Třeba to nebude tak hrozný.
princdrson
je to hrozný, jednou jsem s UK kamošem, jehož život je tedy opravdu námět pro dobrodružný román, zajel pro jeho výplatu u mafie. Rozuměj Úřadem práce registrovanou agenturou. Protože mám vzhled tajného a stejně podezíravé chování, tak mu řekli ti zoufalce, co to tam hlídali, že dokud nezmizím, nedostane ani haléř. A stejně ho okradli, žádné pojštění, daně, nic. Když se na to ptal na personálním „německé“ globální firmy, u které vytvářel hodnoty, tak paní mu ukázala smlouvu s agenturou. 2/3 zůstávají agentuře, a z toho neplatí daně, ale uplácí české úředníky, aby dělali, že nic nevidí.
Alan.Cox
Mně hlavně neleze do hlavy, když jsou na Ukrajině tak skvělí, spolehliví a výborní lidé – proč ta Ukrajina podle toho nikdy nevypadala. Podle Ježíšova „po ovoci poznáte je“ to spíše vypadalo tak, že kdyby jim Sověti nepostavili infrastrukturu a továrny, které pak v roce 1990-1991 při osamostatňování dostali do vínku, byli by rozvojová země ála Zimbabwe. Od té doby už to šlo jen zu grunt.
Na základě HLP příběhů z d-fensova pera se nijak nedozvídám, proč bylo tolik Ukrajinců obávaných mafiánců. Policajti 90. let to v Česku dost dlouho řešili a tehdy vyřešili. Teď to vznikne nejspíše znovu.
Nebo jak takový národ se skvělými povahami došel k masakrům a genocidám? Což je asi jediný sled událostí, kterým je ukrajinská historie proslulá.
Je pravda, že podle Kyjevem sepsaného dějepisu byli Adam a Eva Ukrajinci. Ukrajinci také postavili pyramidy v Egyptě. Tím se dostáváme k dalšímu aspektu ukrajinské povahy – chorobné lhavosti. To nejspíše bude součástí i části vyprávění HLP těch 8 osob.
Jo, ten poslední odstavec má asi taky dost do sebe, na to sem nevzpomněl.
princdrson
je to tak, oni lžou a kradou z podstaty, pokud vyrostli v ukrajinském prostoru, je to způsob přežití. Několik sem jich musel přesvědčit, že mě lhát nemusí, ani se nemusíme okrádat a nosit mi co někde ukradli také ne.
Alan.Cox
Ono se to málo ví, ale i ČR je prolezlá značným množstvím ukrajinských agentů SBU. Mají poměrně slušný přehled nad Ukrajinci i v zahraničí. A dost značnou moc. Spolu s ukrajinskou mafií to nevěstí nic dobrého.
Dost ukrajinců musí platit i tady, aby neměli problémy.
A hlavně si nejsou jisti, kdo a co je slyší. A zda se to nedostane k SBU i v ČR. Proto poměrně dost kecají a lžou – jednak jsou Ukrové dost ulhaní ze svého charakteru, druhak si taky chrání kejhák před případnou SBU. Takže pravdu se od nich člověk dozví jen výjimečně, a v případě obrovské důvěry.
Ukrajina je vlastně takový ukázkový případ anarchokapitalismu. Kdy si SBU i ukrajinské mafie vytvořily vlastní nestátní sktruktury. Teď by mohl Urza nebo d-fens prozradit, co mají dělat běžní Ukrové v tomto anarchokapitalistickém prostředí, aby jim SBU a mafie občas někoho nazavraždili nebo je neodírali o většinu prostředků. Je to reálná anarchokapitalistická situace.
Já nevím, co hodláte poradit Ukrajincům na jejich situaci anarchokapitalismu. Mně se to netýká.
Barn Swallow
Ja si nemyslim ze D-Fens je anarchokapitalista…
…nicmene, s tou mafii mate pravdu. Minimalne nekteri ukrajinsti delnici plati za ochranu a jsou pod dohledem svoji „mafie“. Dokonce z doslechu mezi nimi probihaji ruzne akce jak vystrizene z Kmotra.
Snazim se s nimi byt kamarad protoze jsou jich tu statisice – dospelych pracovitych chlapu, vsichni udrzi Kalacha. Ale to jsou pocty ktere nase ministerstvo obrany zrejme nezajimaji.
Nasi babu, ktera lecila obeti z Cernobilu a dosmrti nadavala „kdo to zaplati?“ – tu by z aktualni situace trefil slak. Ale ne z nenavisti k ukrajincum – ale z toho ze musi makat na nejake cizince. Baba byla takova, asi vychova tricatych let…
Ja osobne se snazim udrzet muj konspiracni nadhled: Uz od dob staroveke Assyrie imperia k porobeni narodu pouzivaji armady slozene z cizich, dnes bychom rekli „zahranicnich“, kmenu… Ja se teda neobavam ze bysme sli s Ukrajincema na ferofku ale – jsou to veci ktere by lide meli mit na pameti, vzdy kdyz doma vitaji cizince.
Alan.Cox
D-fens tu silně propagaoval zrušení policie.
Jenomže byla to právě česká policie, která v devadesátkách ukončila řádění ukrajinských mafií. Nebyl to snadný oříšek. Ukrjainské mafie se neštítily ničeho – včetně vražd, únosů, vydírání, mrzačení lidí.
Teď to bude nanovo a nezabrání jim nikdo.
Vítání cizáků je věc, která má kořeny trochu výše než je česká vláda. Dokonce výše než je EU.
Cílem je zadlužit země, zničit jim průmysl, a utopit je v občanských válkách. Tento plán jede zatím báječně, salámovou taktikou krok po kroku. Kdo se plánu podvolí, je chválem (třeba i ta Ukrajina), kdo se rozhodl se nepodvolit, je ho třeba nenávidět (Rusko, Maďarsko, …). Jinak řečeno, celý plán zničení některých států je mediálně i jinak dobře vyfutrován. Odkud asi vítr vane?
Vajo
On to nejspíš není anarchokapitalismus, ale spíš anarchofeudalismus nabo něco podobného. Jestli lze přirovnat mafii k feudálům. Prostě anarchomafianismus.
Alan.Cox
Rozhodně je to příkladný anarhcokapitalismus nebo krok k němu. Ale hlavně ukázka, jak by skutečný anarchokapitalismus dopadl.
Namísto ukrajinského státu tu máte nestátní mafiánské struktury. Totální sen každého odpůrce státu.
Dokonce i ty nacistické oddíly vytvořené Kolomojskij vznikly proti vůli ukrajinského státu. Vznik a podpora nacismu na Ukrajině byla dokonalá nestátní, anarchokapitalistická aktivita soukromých osob. Žádný stát či soucialismus – pěkně po kapitalisticku, pěkně anarchisticky. Sice s tichým souhlasem kyjevských prezidentů, kterým se idea vyvraždění Donbasu velice líbila a ani to neskrývali. Viz Porošenkova řeč po inauguraci.
Píšu to v trochu eště delším příspěvku dole. Tím, že se pohybuju po stavbách, sem si východní svoloče a kvality jejich práce užil až až, a užívám i teď, pže sou ti kokoti nasraní všude. Ve kšeftech kde to taky pomalu nechápe, co po nich chceš, i dyž sou navlíklí v kšeftovým mundůru a tak se jich logicky deš na neco zeptat, taky opravdu úchvatný.
Takže storka, jak zrovna nekde u nich ve fabrice je pět supr kousků je tak k pousmání a akorát potvrzení toho, jak by to být mělo – vybrat si ty nejlepší a nejschopnější – ale není.
Vono ostatně nebýt toho, že na západě je to taky samej zkurvenej lempl, a tak vysávají gastarbajtry vodsud, tak by nechybělo tolik řemeslníků, co umí, tady, a to by zas nebylo potřeba řešit vysáváním dál z východu.
Sysop
Vetsina zrejme ne. I kdyz ruzne narazim na zrovna ty neprizpusobive, protoze biji do oci, netroufam si tvrdit, ze jich je mezu UKcky vetsina.
Rozhodne ale jich je v jejich mensine procentualne vice, nez podobnych zmetku v nasi vetsine.
Foundryman
S článkem souhlas, jen bych se nesměle zmínil, že to „odrbávání zlodějskými agenturami“ už dávno není pravda. Pokud to tak bylo, bylo to maximálně před válkou, kdy zde hodně Ukrajinců pracovalo na polská, slovenská, zhusta turistická víza, tedy na černo a pak byli vskutku odkázáni na své „bosse“, kteří uměli leccos zařídit.
Nicméně čas pokročil, Ukrajinci s vízem dočasné ochrany mají úplně volný přístup na pracovní trh, ani nepotřebují pracovní povolení, pro Ukrajince s vízem strpění (ti, co tu byli před válkou a pobyt si takto legalizovali) lze pracovní povolení vyřídit bez problémů do týdne.
Místní Ukrajinci tím pádem vůbec nejsou odkázáni na pracovní agentury, pokud jejich servis využívají, pak skutečně za účelem zprostředkování práce. Protože hodně z nich láme češtinu dost zoufale a samostatně se českou byrokracií prostě neprokoušou.
Rovněž se sluší upozornit, že ukrajinská komunita si zde vytvořila paralelní sociální sítě (povětšinou přes Viber), kde se nevzájem informují o pracovních příležitostech a především o platových podmínkách. Mohu sdělit sladké tajemství, že žádný Ukrajinec nepůjde nikam pracovat pod 150,- Kč/hod. čistého, přičemž vyžaduje měsíční fond pracovní doby minimálně 200 hodin, aby „si vydělal“. Jen málo fabrik je mu to ochotno a schopno oficiálně poskytnout, neboť máme tuhletu „ochranu pracujících“ a potenciální zaměstnavatel by se dostal do konfliktu se ZP, protože přesčasy. Takže i zde poslouží agentura, která to nějak zprůměruje, aby výkazy seděly a všichni byli spokojení.
Rozepsal jsem se, neb jsem do jisté míry insider, mezi mými klienty jsou jak agentury, tak výrobní fabriky jejich služeb využívající. O souvisejících číslech mám tedy detailní přehled.
A právě proto tady ty mafiánský struktůry budou dycky. Je to jejich mentalita, jak to popsal Tlustej, rozkecal sem to trochu níže.
Karkulka
No, a ty se divíš? V novinách se občas nastíní, že polovina IT sektoru „švarcuje“, protože „ušetří hrozné prachy na odvodech“. Nikdo samozřejmě nezmiňuje ty další věci – že když se nestíhá a pracovník je svolný, občas je prostě 70+ pracovní týden. A pak to buď zaměstnavatel zaplatí, nebo se ajťák sbalí, a vyrazí na dva měsíce nebo půl roku kamsi do Káthmándú, Turku, nebo Xian Thinhu. Někdo tam jen „je“, jindy odtam pracuje. Problém je, že zaměstnavatel by na to kývl, zaměstnanec by na to kývl, ale pro stát je to neakceptovatelné – kdyby přišla „kontrola“, tak je firma v pytli. A proto je jednodušší se se zaměstnancem domluvit na živnosti. On to ve výsledku stejně švarc není, protože spousta z nich dělá na vlastním vybavení, a hlavně krom práce pro zaměstnavatele má vlastní kšeftíky, kterýma vykrývají to, kdy zrovna není do čeho píchnout v práci.
Bohužel je to jak se vším: stát chce chránit určitou skupinu zaměstnanců, tak se postará o to, aby byli chránění i ti, kteří o to zase tak moc nestojí. A pak je cesta buď to odrbat přes živnost, nebo v případě námezdních pracovníků přes agenturu. Část těch agenturních zaměstnanců o to stojí, část jsou v podstatě novodobí otroci.
Lukas B.
ano, „agentury“ živí především naprosto nepružný zákoník práce.
dělník chce makat od nevidím do nevidím aby si vydělal.
stavba nebo zelinářství (protože není montovna) chce v pondělí dvacet lidí, v úterý čtyřicet, ve středu protože prší jen čtyři, ve čtvrtek pětadvacet a tak dál.
průnikem je agentura. bohužel.
Alan.Cox
Ani slovo o tom, kdo ve skutečnosti ten kanónenfutr Ukrajinců požaduje?
Zelenskij je totálně obklopen Brity a britskými agenty, kteří hlídají, aby Zelenskij dělal jen to, co je v zájmu Anglosasů.
Ostatně Boris Johnson, co jel v dubnu 2022 vyčinit Zelenskému, že mírová dohoda, kterou dohadují s Ruskem – je nepřijatelná. Že Ukrajina půjde pěkně do války cedit krev, a prodávat svou zemi BlackRocku a dalším, aby se zaplatily válečné výdaje. (Nějak podobně se Britové kdysi významně podíleli na startu 2. světové války, když Polákům vyjádřili podporu v napadení Německa a Sovětského svazu. Následně silně se cítící Polsku začalo válečně vyhrožovat Německu a SSSR vojenským napadením. Následně Polsko padlo do pár týdnů.)
O tom, že USA tlačí na Zelenského, aby snížil věk mobilizovaných. Jinak žáné lóve. Nic v tom článku o tom nečtu.
O Židovce Viktorii Nulandové, která si jako celoživotní dílo dala vehnat Ukrajince do války s Ruskem. A druhá barevná revoluce Euromajdan 2024 se podařila. Osobně tam Nulandová dělala zásobovací jednotku s pečivem. Od té doby Kyjev mluvil o miliónech zbytečných lidí na východě Ukrajiny, co je potřeba zabít. Plakáty „Zabij si svého Moskala“ visely ve velkých počtech. Upálení lidí v Domě odborů v Oděse. Genocidy na Ukrajině. Aleje andělů.
Židovka Viktorie Nulandová propálila plán „fuck EU“, stejně jako biolaboratoře USA na Ukrajině, stejně jako leccos dalšího.
Na Ukrajině začaly vznikat nacistické vojenské oddíly. Azov, Ajdar, Kraken, Galicie, … několik desítek jich bylo.
V únoru 2022 se shromáždilo 160 tisíc vojáků na Donbase, a chtěli konečně dokončit holoukast těch zbytečných východních ukrajinských občanů. Totální čistka. Ruská federace měla na výběr – nechat je to provést, nebo je předejít. Tak začal vpád Ruské federace na Ukrajinu na konci února 2022. Proto je to v pořádku i podle OSN, což Západ sere.
Prostě v tom článku toho strašně moc chybí.
yoker
Ano, to, co říkáte je základ. Třeba Rusko by mělo požádat Anglii o vydání Borise, protože jde o válečného zločince. Tenhle článeček je ale pohled z druhé strany – od jednotlivce.
Já jsem osobně konec druhé světové nezažil. Ale vím, že ještě několik let po jejím skončení honili vojáci a četníci banderovce po horách a po lesích. Ale v pětačtyřicátém, jak matka říkala, zastavil před naším barákem tank a vojáci se ptali, zda by se mohli někde umýt a děda je vedl k pumpě. Byli taky z Ukrajiny …
O současných Ukrajincích nic nevím. Potkávám je jen na parkovištích.
semancko
Je to tak, jednalo sa o viac ci menej koordinovanu akciu CSLA a na druhej strane hranice Poliakov. Ako dosledok, poliaci vystahovali tam(Beskydy) zijucich Lemkov na zapad krajiny, pretoze ich podozrievali so spoluprace s banderovcami. Dnes zijuci Rusini su na nasej strane hranice, ale na Ukrajine su povazovani za ukrajincov, nemaju tam statut mensiny, v Polsku pokial viem nie su vobec.
Alan.Cox
No, a v roce 2018 Ukrajina přiznala všem Banderovcům a nacistům z 20. století status válečného veterána se všemi výhodami.
semancko
Ano a rusinov ako mensinu neuznavaju… Ked som ukrajincovi povedal ze som polovicny rusin tak ma opravil ze polovicny ukrajinec… Ba hovno.
Alan.Cox
Musíte to chápat. Pro Brity a ještě více pro Američany je strašně lákavé vyvolávat války. Kalkulují s tím, že jsou daleko od centra, případně za průlivem či oceánem. Anglosasové si pak dojdou jen pro zisky z válek.
Banderovci vraždili v Československu a Polsku ještě dekádu let po válce. Samotného Banderu museli Sověti skolit až v Mnichově. Západ jako vždy chránil všechny nacisty a válečné zločince.
Současní Ukrajinci nejsou jednotná masa. Ukrajina coby nárazníkový stát je slepenec několika kousků a několika totálně různých charakterů lidí. Podstatou západního vměšování se do politiky Ukrajiny bylo vysvětlit Kyjevu, že hitlerovský Mein Kampf a die saubere Rasse je skvělý koncept, který by měli aplikovat. Nadřazená kyjevská rasa začla Konečné řešení otázky podřadných ras ukrajinských občanů. K čemuž USA dodalo veškerou možnou podporu. Tak nějak to začlo.
Sysop
Valky jsou zaklad politiky USA tam, kde neakceptuji zivot podle jejich pravidel.
A co se Anglie tyce, tak ta se vzdy snazila, aby se Evropa mlela, protoze jinak by to pro ni mohl byt ekonomocky pruser. Kdyby se skutecne pevne spojili Francouzi s Nemci a Rusy, tak by Anglie byla v takove prdeli, jakou nikdy nezazila. Takze i kdyz neni schopna si Evropu podmanit jako USA Nemecko, tak ale valky EU proti RF, byt ekonomicke, jsou pro Anglii zivou vodou.
Alan.Cox
Je to pochopitelné a prosté jak bulharská striptérka. Ale z nějakých důvodů má mnoho lidí pocit, že USA a Británie kope za Českou republiku, za Evropu, nebo za Ukrajinu.
Anglosasové se snaží vyvolávat války v Evropě i na ostatních kontinentech, protože z toho velmi profitují – finančně i mocensky. Pro ně je to minimální riziko a maximální vejvar. Proč, na to stačí pohled do mapy světa.
Hroch_bahenni
„Ukrajina coby nárazníkový stát je slepenec několika kousků a několika totálně různých charakterů lidí.“
Jo. Třeba Rusíni bývají docela v pohodě, na RČs tam vzpomínají se slzou v oku. Do Prahy mají blíž než do Kyjeva…
cool
Vychytnul jsem na pokec24 a dám sem ctrl.
Pijack
14. 12. 2024 09:30
Ohodnotit příspěvek :
Zrzavý gestapáček Kolář by řekl, že článek je to proruská dezinformace a že Rusko léta dává biliony na dezinformační válku proti nám a Evropa léta krčí rameny, bránit se neumí, natož aby dokázala hrozbám předcházet. “Dnes jsme to řešili na brífingu s kolegy z Centra pro informovanou společnost. Úkol pro nás zní jasně – přestat se bát a začít se změnou legislativy, abychom ruským trollům přestali ukazovat břicho a konečně pro svou bezpečnost něco skutečně udělali”.
Jéjda, tak oni si založili Centrum pro informovanou společnost, se smíchy pokálím 🙂 Oni jsou ti praví na ty správné informace 🙂 No já nevím, ale ten zrzavý pasgřivec se nemusí vůbec starat o to co si myslím já a vůbec k tomu nepotřebuji Ruskou propagandu. Zdroj té propagandy je můj vlastní mozek. Sám si dokáži za celý život udělat názor, vlastní zakotvení, uvědomění kam patřím, nebo dokázat rozlišit propagandu od vlastního přání nebo citů. Na to fakt nepotřebuji zdegenerovaného gestapáka Koláře.
No jaksi ovšem tadle jejich posraná mentalita na všecko jebat a zdrhnout je to, co tu zem přivedlo, kde je. Teda většiny z nich, na Donbasu se šprajcli a na hlavy si srát nenechali, i dyž na ně začli pršet chocholský granáty. Někteří, 90 % se totiž zas jenom vezlo.
To je totiž ten důvod, proč se i tady nechávají vojebávat mafiánskejma bossama vo polovinu, a proč zelenáčova diktátorská junta dávno nebyla u zdi a prozatímní vláda nedojednala aspoň příměří. Ví, že můžou po vohnoutech šlapat jak chcou, a ti budou s nadšením chodit hákovat a nechat si srát na hlavu. To, co k nám dolezlo, si tudle mentalitu přineslo a NEZMĚNÍ ju. Takže až se trochu přivostří, zdrojů ubude a mafiáni budou muset taky přivostřit, můžem se zas těšit na přestřelky a vybuchující auta za bílýho dne. Tlustej to tady u Xavera perfektně obkecal: https://youtu.be/7Unz51HZ-2s?feature=shared&t=982 (až asi do 21. minuty).
Todle mě sere, nechcou bojovat, OK, ať si teda doma ten bordel vyřeší, aby bojovat nemuseli, a rovnou tam pak můžou teda zas zůstat. Nasrat se v síle invazní armády jinam fakt není řešení! Jejich pobyt tady nic na ukravíně neřeší, a sorryjako, ale přínos prostě nejsou. Pokaváď už to stálo 150 giga, musel by každej z nich, co nekam hákovat chodí, brát minimálně čtvrt mega hrubeše, aby byl daňovým přínosem, což asi nemá ani jeden jedinej, nejak nevim, že by neke ředitelovali. Takže fyjalový kurvy (dle očekávání) akorát lžou a tidle do konce života na podřadnejch profesích nevydělají tolik, aby tudle sekeru zalátali, což ostatně už kdeaký renomovaný zápaďácký studie říkají. Nicméně kriminalita už ukrutně stoupla, a tvoja sociální bublina rozhodně není v souladu s tou mojí. Já se totiž pohybuju tam, kde jich je nejvíc, né pět jak u vás ve fabrice.
Podle té mojí ti kreténi neumí žbletnout česky a nemají ani zájem, takže dyž kokotům řikám třikrát, ať si kurva dají minerální vlnu, nasranou na celé chodbě v baráku, nekam do prdele, že jim to nebudu přeskakovat! (jako WTF??), tak jim to holt příště asi budu muset vodkopnout do prdele. Výsledky jejich práce vidím dnes a denně – tak příkladmo tady v baráku jo: tejden vyměněný dveře na dvoře, ovšem bez zámku, takže to tady mohl kdokoli vybrat. Pak se tam vobjevil zámek, celej mechanismus tejden nefunkční, dtto. Nakonec eště nechali dveře do baráku dokořán a šli do hajzlu (venku asi 3 °C). Vchodový dveře po velkejch vonaniích, ani druhej den po osazení nechodily korektně, to snad musel až zámečník spravit, nebo nevim. Už se dají vodevřít a zavřít bez hrubé síly, bezva. BRANO doteď nefunkční.
Při té příležitosti sem začal s novým správcem baráku řešit, že předchozí banda negramotnejch debilů asi nedala úplně nejlíp do vejšky asi 5 metrů, přímo kolmo nade dveřma, nejlevnější možný světlo s PÍRem na trhu, úplně nejlíp, dyž člověk (kór jak tam byly dočasný OSB dveře bez vokna) jde, napřed si rozbije držku vo schody, a teprve potom nekdy na 2. schodu se to uráčí rozsvítit.
Já neřikám, že všici chochli jsou dementi a všici místní sou samej řemeslnickej zwajšatjn, ale ty sračky co za sebou kdejaká tadle negramotná svoloč odněkud z východních stepí zanechává jsou do nebe volající a na málokteré stavbě sem zažil neco jinýho. Co není z oceli nebo betonu, to zkurví. Osobně sem např. hlásil na jedné radniční tunelárně asi napopátý vyplavovanej barák, tentokrát zvládli navrtat trubku za SDK příčkou. Nebo takový, přídeš jeden den, sklep OK, přídeš druhej den, supr vole, celej obrovskej sklep nastříkanej 10cm vrstvou sádrové omítky, je to nádherný, hladý, krása. A KABELY CO TAM BYLY A CO JIM BYLO ŘEČENÝ TŘIKRÁT AŤ JE PŘI TOM STŘÍKÁNÍ VYTÁHNOU SOU KURVA KDE?!?!?
Za mně radši ať to nedělajou vůbec a počká se, až bude nekdo s půlkou mozku mít čas, než honem honem hlavně že sou levní, akorát toho kreténi poserou tolik, že sou zadarmo drazí. Anebo jim musí za prdelou stát mimo jejich předáka, co umí lámaně česky, eště celou směnu dozor, aby všecko nezkurvili. Nejak teda potom nevidim tu levnost, a režim si následně ty daně, který nevybere na nich, příde vybrat na vostatních. Bezva deal!
Kdyby fungoval výběr tak, že tady bude 5 % těch, co fakt sou kvalifikovaní, mají zájem, umí a skončí na těch profesích, na který kvalifikaci mají, bezva, ale tak to nebylo, není a nebude. Jede se tady montovna, je sem nalezlá svoloč a jak ty montovny končí a přitom nikdo neřeší, co s nima, tak si lidi vyžírají devadesátky all over again. Kolem pilsenu by mohli vyprávět (dyby si teda nedovolovali ai hatemana ustřihnout v půlce).
cool
Předevčírem jsem zahlédl že nebudou muset dělat přijímačky na střední školy tak češi jim budou dělat šmíráky bez maturit v otrokárnách, nebo co.
Alan.Cox
Na Východě Ukrajiny je ruské etnikum. To se nedá.
Západ Ukrajiny a Kyjev jsou echt Ukrajinci. Všechno ojebat, podělat, a nechat to slíznout druhé.
Sysop
To, ze zdrhli a nic s tim neudelali, naprosto chapu. Ten jejich nepritel je prilis velkej na to, aby to nejaka parta chytrejsich Ukru nejak zmenila. Pokud plujes na Titaniku a jses jeden z mala, co hulaka, ze vepredu je ledovec a ti, kteri jsou na mustku, maji potrebu do nej vrazit, taxtim proste nic nenadelas. Bud se zachranis a lod se potopi, nebo se nezachranis a lod se potopi.
Co se jejich pracovni moralky a schopnosti tyce, tak neni jejich chybou, pokud se stane pruser. Pokud jsou nekde jako neqalifikovana sila, pak maji mit odborny dohled. Pokud nemaji, neni to jejich problem. Pokud maji a presto to nefunguje, neni to jejich problem. Rvat ma hlavne investor. A pokud je to statni zakazka, pak je to zase a jen bordel, proti kterymu bychom meli bojovat my, co to platime. Bojujeme? Ne? Tak proc by mel nejak bojovat ten Ukr?
Ja jsem v tomto smeru rezignoval. Taky nejsem schopen zastavit ten EUrounijni bordel, coz je jedna velka zlodejna a RVHP proti tomu byl svatostanek. Takze jediny, co si preju je, at se to konecne co nejdriv posere a budu doufat, ze v pristim kole se karty rozdaji o neco lip. Jo, vim, ze prvni u kormidla zase budou ty nejvetsi kurvy, jako obvykle. Ale nez zase lidi osedlaji, treba jim to dvacet let zabere. Za mne – dobrejch dvacet let svobodnejsiho zivota.
UKcka momentalne jsou na moji strane barikady. Delaji bordel na ulicich, delaji bordel na stavbach, zdimaji zdravotni a socialni system, za mne dobry. Dalsi dira, kterou to potece. Jen houst.
jasně, takže mám jít na stavbu všecko zkurvit a jít hulákat, že to já ne, že na to měl byt dozor? ses asi posral tvl, sou tam dodaní jako odborná síla na daný řemesla…jako dobrá kurvárna cos vymyslel, ale to u mě fakt neprojde
potíž právě je, že dyž to proteče tady, kde se jim nechce – kór teď s chráněnejma chochlama – s tím neco dělat, tak přídou vokrást všecky vostatní, jak letos pjetydemolyca, takže supr no
Sysop
Ja te chapu, ale jak rikam, dohled si ma delat investor. Ten si rozhodl o dodavateli, tak at nebreci, jakej povl tam ma. Jenze to je prave princip padajiciho hovna. Investor chce usetrit a mysli si, ze mu tam qalitni lidi pujdou delat za ukrajinsky mzdy.
Pirath
Jo, mám tenhle dojem taky, už od počátku. Navíc naprosto pohrdám všemi, kteří podporují zabíjení cizích lidí mezi sebou navzájem jen pro uspokojení svých vlastních pomatených politických představ. Žít pod zkorumpovaným ruským režimem nebo žít pod ještě zkorumpovanějším ukrajinským režimem, jaký je v tom rozdíl? Ale pořád je to „žít“. Naši chytrolíni říkají: Není to podle nás, tak CHCÍPNĚTE! Může vůbec existovat větší lidský hnus než tihle štváči?
Co se týče zločinců z vlády, všechno je to jenom póza. Dovedu si představit, jak si hňup Nutella po vypnutí kamer odplivne: „tfuj tajbl, úkáčka“. Věřte, že on sice vypadá jako dement, ale ještě větší je to svině.
Vo tom fyjalovi to ani nedejchám…si vobčas řikám že ty kurvy na tech ČTčkách asi chcou tolik peněz z půlky za to, aby všecky tydle věci neprovavlily ven. Vobčas to musí byt i na ty jejich kachní žaludky moc.
Foundryman
Já především marně přemýšlím, v čem by byl ten údajný „ruský vliv“ horší než to, co tady máme teď. Skutečně mi na to fantazie nestačí.
Alan.Cox
Zlevnila by se sobolina na českém trhu. :-)
Hlavní problém by mělo USA, a také Británie a Francie – protože pro ty by byl ruský vliv konkurencí.
Strategie poslat Německo ke dnu, rozeštvat Německo proti Rusku, a udržet Rusko mimo Evropu = základní strategie Anglosasů a Francouzů několik století. Jen proto je propagována nenávist vůči Rusku, a slabý duchem kdo to následuje.
„Ruský vliv“, to dneska taková oblíbená floskule. Nikdo nad tím nepřemýšlí, ale je to zcela špatné. Podobně „rasismus a xenofobie“. Minulý režim takhle požíval pojmy jako „reakce“ nebo „imperialismus“, církevní deformátoři 20.století měli (ovšem v pozitivním smyslu) „aktivní účast“ nebo „duch koncilu“, protestanti zase měli jiného strašáka – „papežence“.
Forge
JH:
Opomněl jsi renegáty a přisluhovače CIA.To ale brzy přijde.
S vírou to nesouvisí, je zbytečné a marné to sem tahat.
Jihočech Honza
Zaprodanci, ztroskotanci, samozvanci, agenti Washingtonu, Londýna či Vatikánu. Revanšisté.
Není zač.
Arnold J Rimmer
Hm, až teda na to že „ztroskotanci a samozvanci“ byl jednou jeden anonymní článek v Tribuně ohledně Nový vlny, což taknějak nakonec zlidovělo, anžto to bylo od bolševika pitomý jako vždycky, ale klidně fabulujte dál.
Forge
AJR:
Jj,Tam byl ten zmrd Krýzl.Pseudonym samo.
Arnold J Rimmer
Forge: Nemůžu si vzpomenout jak se tam podepsal, paměť je milosrdná…
Forge
Ale teď mi vyvstalo, že Krýzl-fízl byl v časopise Tvorba.
Pamatuju si článek Nová vlna se starým obsahem.Tak soráč, jsme jenom lidi…
Arnold J Rimmer
Hups já si splet „ztrozkotance a somzvance“ s jiným bolševickým veledílem „nová vlna se starým obsahem“. No to se stává. :))
ygorek
Arnold J Rimmer 15.12.2024 v 15:12
Pamatuji si to jinak, článek v Tribuně č.12 (1983) podepsaný Jan Krýzl se jmenoval Nová vlna se starým obsahem. Něco jako polemiku s tím článkem pak vydal Vladimír Kočandrle (tehdy OK Band). Ztroskotanci a samozvanci byli tehdy popisováni v Rudém právu, kde se i hojně vyskytovali na žertovných ilustracích Jiřího Žentela.
Arnold J Rimmer
Jo máš pravdu, splet jsem to, mezitim jsem si to uvědomil, viz nahoře.
ygorek
Arnold J Rimmer 15.12.2024 v 15:27
Jojo, léta už nám nestojí…
Mladší ročníkové by mohli ten článek znát z citací v seriálu Bigbít, ale přesný odkaz nemám.
Arnold J Rimmer
…. nakonec jsme to kolektivní pamětí stále ještě dali a to je důležitý! :)
Co se zvrhlého umění týče (entartete Kunst), jsem spíše na straně tehdejšího mejnstrýmu.
Foundryman
Jo, to se ukázalo po roce 1989. Všechna ta kvanta geniálních umělců a vědců, které režim nenechal jejich díla publikovat, někam záhadně ze dne na den zmizela.
Jihočech Honza
FM: S vědou to bylo podobné. Stanislav Komárek píše o svých kolezích, kteří dožili v přesvědčení, že mít kontakty a západní přístroje, nobelka by je neminula. I když jediný opravdu světový vědec byl Antonín Holý.
Forge
JH:
Co máš proti krásám Prahy?Vždyť je to Matka měst.Teď je v kurzu Brno, ale jen dočasně…
Jihočech Honza
Na krásách Prahy mi vadí hlavně lidé, kteří je obývají. Kteří (kromě debilních politických názorů) za poslední roky udělali z živého centra napůl skanzen a napůl lunapark. Ne, že bychom proti tomu třeba tady na jihu byli imunní, viz Krumlov, ale Praha je extrém.
Forge
JH:
Proto jsem ti poslal ten druhý odkaz.I dneska to je k vidění.Musíš ale koukat a nebejt zpruzelej v depce negativní.Nevím jak to už vysvětlit jednodušejc.
Vyhodou dnesni doby ovsem je, ze klidne mohu rict, ze jsem rasista a xenofob. To za minule totality jsem se za imperialistu a reakcionare prohlasit nemohl.
Alan.Cox
Až do roku 1948 mohl. My teď jedeme po spirále opakování dějin bolševiků. Jen se jede s opačným znaménkem a o level výše s vyšší akcelerací.
Přijde čas, kdy některé věci prohlásíš jen jednou, a podruhé už to nestihneš.
LD
Vyjebanci typu banderovců nebo fialové bandy jsou asi v každé zemi, ale vždy jim někdo musí dát noty …
Alan.Cox
Většinu nacistických paramilitárních vojenských oddílů od 2014-2022 na Ukrajině financoval štědře Žid Kolomojskij.
Pak Kolomojského napadlo, že by mohl dosadit v Ukrajině svého vlastního prezidenta. I financoval prezidentskou kampaň pyjanistovi (rozuměj: kabaretnímu hráči penisem na pijáno, Zelenskij vystupoval v estrádách s hraním židovských národních písní na klavíru svým penisem). Zaplatil dokonce film, kde Zelenskij hraje hlavní roli a nekompromisně představuje politika, který pro dobro ukrajinského lidu ničí korupci a jiné jevy. Film se jmenoval „Sluha národa“. A ten film vyšel pár dní před prezidentskými volbami a bylo ho všude plno.
Zelenskij založil politickou stranu „Sluha národa“ a v kampani sliboval, že zajistí mír pro všechny Ukrajince – i pro Donbas – pokud ho zvolí. Ukrajinci ho zvolili prezidentem.
A pak mu několik dní po zvolení Britové vysvětlili, že se hrozně plete, pokud si Zelenskij myslí, že bude dělat mír. Pro jistotu už Britové zůstali v okolí prezidenta a dohlíželi na to, aby genocida a občanská válka pokračovala a eskalovala.
Žid Kolomojskij také neplatil své astronomické peníze na desítky nacistických oddílů proto, aby byl mír, ne? To chápete.
Pan_tofel
A mate alespon nejakou predstavu o tom, co se za Zelenskijeho v UA udelalo? Regana si taky dobirali, ze jako herec nemuze US pod jeho vedenim prosperovat, ale historie rika neco jineho.
Jaky je Zelenskij valecny prezident nemluvim. Ani o tom, k cemu se (mozna z donuceni) upsal.
corona
Pan_tofel:
„… co se za Zelenskijeho v UA udelalo?“
– – –
Samá pozitiva. Pro nás v ČR je nejvýznamnějsí jejich odhodlaný boj za svobo&demo. Přispíváš…?
:OD
Sysop
…a je tu snad mezi nami nekdo, kdo neprispiva? ;-)
Btw, Rehka uz place, ze na Leoprdy, co chce Afroafricanova, prej nejsou penize. Predpokladam, ze to je palebna priprava pro dalsi seskrtani duchodu, zvyseni nejake sikovne dane, nejlepe te z nemovitosti (pred tou fakt nezdrhnes) a mozna nejake dalsi vychytavky.
corona
Sysop:
„.. seskrtani duchodu + dane z nemovitosti..“
– – –
Podobné svinstvo se dá čekat. A možná taky úbytek obyvatelstva, až ho nažene hadrfous do konfliktu.
jizlivec
Reagan udělal pro USA hodně, nicméně jeho zásluhy domácí se většinou přehlížejí a ty globální přeceňují…
Na uzbrojení říše zla mu připravil půdu dnes skoro zapomenutý Carter, když ukončil politiku uvolňování napětí a skokově zvýšil vojenský rozpočet…
Jo a pod Reaganem také výrazně prosperovala Kalifornie, což ale jiný herec nezopakoval…
cool
Zajímavé bylo že už tenkrát hodil vidle do toho kšeftu že nebudou užívat uhlí „stopičkáři, což zamítnul z toho pro jasnou chudobu většiny. Pravda potom ho postřelil turek z náboženských důvodů, určitě?
Alan.Cox
Vím.
Hned po svém nástupu Zelenskij coby prezident 2019 rozpustil celý parlament, protože měl poněkud diktátorské sklony.
Zelenskij roku 2021 dohodl vstup Ukrajiny do NATO, čímž dohodl zničení Ukrajiny. Taková sebevražda Ukrajiny.
Mimochodem, na Ukrajině jsou zakázány opoziční politické strany, jsou zakázány nestátní názory. Je to takový velký sen vlády Petra Fialy a Uršuly Lejenové. Prostě demokracie a svoboda každým coulem.
Sysop
Skoda, ze FonLejno prisla o Jourovou, velky to pilir demokracie podle EUpravidel.
Alan.Cox
Jsem přesvědčen, že v Bruseli je tisíc stejně kvalitních kádrů, velmi eurohodnotných.
Jen mám dojem, že Karlova univerzita, kde Jourová bude dělat prorektorku, je příliš malá na takovou velikánku a kvalitní posilu jako je Jourová. Nevím, jestli to Karlova univerzita přežije.
Sysop
Inu, lekarstvi a exaktni vedy sice utrpi, zato posili filosofie a socialni vedy.
tak médyja a vlastně cokoli, co kyjevské juntě nevoní
princdrson
celkem přesné, jen Kolomojský se dost spletl. U Azova přišel o obrovský majetek, nyní investuje na západě ukrajiny do turismu. Jako by žádná válka nebyla.
quadra
A ze sa pytam, jevrej Kolomojskij este stale ma zakazany vstup do USA?
Foundryman
Nikoliv, právě naopak, Američani (nebo spíš jejich justice) po něm neskonale touží. Na Ukrajině se proslýchá, že proto ho Zelenský strčil do kriminálu, aby ho nemusel/nemohl vydat do USA.
Kolomojskij je hlavně podvodník a zločinec takového formátu, že nezvládá ani základ: podvádět a vraždit pouze ty málo mocné. Takže si nakadil všude kam přišel. I v Rusku, USA i na Ukrajině.
Když byl Kolomojskij v USA, stálo ho několik miliard dolarů soudního vyrovnání za jeho vraždy a krádeže v USA. Slíbil, že už to podruhé neudělá.
Když prostě podvádíte a vraždíte v každém státě, v každé společenské skupině od plebsu až po elitu, no tak nakonec dojedete všude. Kolomojskij je rozhodně přesně ten charakter, který nacistou je do morku kostí.
Mimochodem, víte o tom, že Kolomojskij tak jednal i se světovou židovskou komunitou? Oni byli Židé celého světa docela dost štajf a opaření, když jim dělal obří podvody i v rámci mezinárodních židovských organizací. Když ho ptáčka vyloučili, tak aspoň z trucu si založil svou evropskou komunitu.
Kolomojskij rozhodně nezemře přirozenou smrtí, to má ve své povaze.
Sysop
Nech bejt, kdyby nahodou treba lid povesil nekde na benzince Zelenskyho a nasledne Kolomojskyj chytil oprate, tak CNN s nim udela okamzite rozhovor jako s osvoboditelem. Ted to takhle probehlo v jednom state, honem si nemuzu vzpomenout, kde…
Alan.Cox
O hodnotové a morální ukotvenosti, stabilitě a neměnnosti Západu si nedělám žádné iluze. I tak jsem poměrně často překvapován, protože dokáží překonat i mou bohatou fantazii, co by se dalo ještě udělat za kurvárny.
Nicméně chápu směr a cíl. Jen mi přijde poněkud na zvracení, když se z lupičství a mafiánského spolčování dělá morálka, hodnoty, andělská zář. I to jsem schopn pochopit, protože je mnoho blbců, co tak Západu dělá užitečné idioty, když se to natře na bílo. Ale co už vůbec nechápu je snahu západních představitelů dávat zbytku světa kázání o morálce. Východ a Jih si musí pak o Západu myslet, že je mentálně nemocný či co.
Sysop
Na rohu ulice vrah o moralce kaze.
corona
Osudy osob uvedených v článku jsou velmi podobné osudům několika státních příslušníků UA, které jsem poznal v ČR převážně při pracovní činnosti. Ač téma konfliktu obvykle v hovoru s nimi nezavádím, vypozoroval jsem zhruba stejný názorový podíl, jako autor.
Nedávno jeden uá cestující z roboty sledoval na mobilu, co povídá Putin a následně jsem zahlédl, že ho zajímá i mapa situace. Tvářil se docela spokojeně. Krátce před vystoupením komusi telefonoval a rozuměl jsem každé slovo – ua bleptik tedy určitě nepoužíval.
Musi se furt riesit ta 3 dnova specialna operacia? Az skonci tak to zhodnotime. Zatial ani jedna strana nechce kapitulovat tak ich nechajme a potom uvidime…
já sem pro, gde se můžu vodhlásit vod posílání naprosto všeho do chochlistánu, vod podpory chochlů co nalezli sem, vod nákupu zastaralýho 5×předraženýho zápaďáckýho šrotu pro zelený mozky, a tak? a kolik dostanu zlevu na berních?
Zrovna tohle se bude muset rozetnout, zda pomáhat Ukrajině, nebo Ukrajincům.
Co třeba ti lidé, kterým skončí platnost pasu, můžou dostat nějaký náš dočasný doklad, nebo jak to funguje?
Když jsme s UA režimem kámoši a posíláme zbraně, pak by bylo od nás ošklivé jim sabotovat válečné úsilí tím, že budem švejkovat s jejich kanonenfutrem. Jo kdybychom se do toho nesrali a jen dávali azyl…
Na odchyt Ukrajinců by mohl vzniknou nějaký nový úřad a včetně ozbrojené složky. např. „Uřad pro znovunastolení hodnot v říšském komisariátu Ukrajina“ :-)
Dojde k dokonalé synergii. Jedním razítkem uděláme z legálních pracovníků psance a ti se začnou živit jako psanci, kteří nemají co ztratit. Tím se ukáže, že problém o kterém se mluví je skutečný. Bude potřeba rozšířit pravomoce, navýšit rozpočty, najmou víc fízlů a celníků, kontrolovat informace, namontovat víc kamer. Prostě sen státní správy..
Komisariaty a sudruhov komisarov uz davno mame v EU, tak nevidim problem vyuzit niekdajsie oznacenie z Neue Europa (aka EU v1).
Tady ji ale nikdo neresi, resi to momentalne Kijev, Mosqa, Londyn a Washington. Jinak co se te mely tyce, tak ta uz tam byla davno pred ruskou tridenni Blitzkrieg, jak vime.
Bacha na použití těch podpůrných historek. V těchto příkladech extrémně dobrých (jednotlivých) Ukrajinců se musí dávat pozor na fenomén, který v Čechách již poznali vyšetřovatelé různých druhoválečných svinstev. Totiž pořekadlo, že “každý Čech měl za války svého žida “. Kterého podporoval, zachraňoval, etc. Tohle tehdy použil každý kolaborant – jako krycí story při svém vlastním výslechu. Vždy najdu krycí story. Tím chci říct, že dobré příklady vždy najdu a podepřu si s nimi své stanovisko. Někdy v osmdesátkách jsem se jako spolupacient učil ve Vojenské nemocnici angličtinu od arabského teroristy, na kterém se naši vojáci – doktoři učili léčit průstřel kolene. A byl jako jednotlivec v dané situaci taky super. Voják, co za Adolfa vojel na opušťáku s Romelem v Africe černošku také tvrdil, že v jeho případě to nebylo prznění rasy, protože šlo o “hoch zivilisierte Negerin”. Tady v JČ před 14 dny ukroš téměř k smrti ukopal Vietnamce (mluvil jsem s primářem i s ženou s rozmlácenou tváří, která se snažila svého manžela bránit). To se moc nepopularizuje. Proto si z těhle článků snažím odfiltrovat ty svaté a pracovité Koljy. Těch hajzlů, co mi do budoucna budou ovlivňovat život je většina.
No, oni tam u nich doma mají od malička daleko tvrdší výcvik v umění přežít než my tady u nás. A podle toho i řeší různé situace.
Přesně
Těch hajzlu, co mi ovlivňují život je plná strakovka. Vždy byla a vždy bude. Jinak si zkuste spočítat všecky ty dělníky, prodavačky, pplkare atd a spočítejte ty mafiány. Třeba to nebude tak hrozný.
je to hrozný, jednou jsem s UK kamošem, jehož život je tedy opravdu námět pro dobrodružný román, zajel pro jeho výplatu u mafie. Rozuměj Úřadem práce registrovanou agenturou. Protože mám vzhled tajného a stejně podezíravé chování, tak mu řekli ti zoufalce, co to tam hlídali, že dokud nezmizím, nedostane ani haléř. A stejně ho okradli, žádné pojštění, daně, nic. Když se na to ptal na personálním „německé“ globální firmy, u které vytvářel hodnoty, tak paní mu ukázala smlouvu s agenturou. 2/3 zůstávají agentuře, a z toho neplatí daně, ale uplácí české úředníky, aby dělali, že nic nevidí.
Mně hlavně neleze do hlavy, když jsou na Ukrajině tak skvělí, spolehliví a výborní lidé – proč ta Ukrajina podle toho nikdy nevypadala. Podle Ježíšova „po ovoci poznáte je“ to spíše vypadalo tak, že kdyby jim Sověti nepostavili infrastrukturu a továrny, které pak v roce 1990-1991 při osamostatňování dostali do vínku, byli by rozvojová země ála Zimbabwe. Od té doby už to šlo jen zu grunt.
Na základě HLP příběhů z d-fensova pera se nijak nedozvídám, proč bylo tolik Ukrajinců obávaných mafiánců. Policajti 90. let to v Česku dost dlouho řešili a tehdy vyřešili. Teď to vznikne nejspíše znovu.
Nebo jak takový národ se skvělými povahami došel k masakrům a genocidám? Což je asi jediný sled událostí, kterým je ukrajinská historie proslulá.
Je pravda, že podle Kyjevem sepsaného dějepisu byli Adam a Eva Ukrajinci. Ukrajinci také postavili pyramidy v Egyptě. Tím se dostáváme k dalšímu aspektu ukrajinské povahy – chorobné lhavosti. To nejspíše bude součástí i části vyprávění HLP těch 8 osob.
Jo, ten poslední odstavec má asi taky dost do sebe, na to sem nevzpomněl.
je to tak, oni lžou a kradou z podstaty, pokud vyrostli v ukrajinském prostoru, je to způsob přežití. Několik sem jich musel přesvědčit, že mě lhát nemusí, ani se nemusíme okrádat a nosit mi co někde ukradli také ne.
Ono se to málo ví, ale i ČR je prolezlá značným množstvím ukrajinských agentů SBU. Mají poměrně slušný přehled nad Ukrajinci i v zahraničí. A dost značnou moc. Spolu s ukrajinskou mafií to nevěstí nic dobrého.
Dost ukrajinců musí platit i tady, aby neměli problémy.
A hlavně si nejsou jisti, kdo a co je slyší. A zda se to nedostane k SBU i v ČR. Proto poměrně dost kecají a lžou – jednak jsou Ukrové dost ulhaní ze svého charakteru, druhak si taky chrání kejhák před případnou SBU. Takže pravdu se od nich člověk dozví jen výjimečně, a v případě obrovské důvěry.
Ukrajina je vlastně takový ukázkový případ anarchokapitalismu. Kdy si SBU i ukrajinské mafie vytvořily vlastní nestátní sktruktury. Teď by mohl Urza nebo d-fens prozradit, co mají dělat běžní Ukrové v tomto anarchokapitalistickém prostředí, aby jim SBU a mafie občas někoho nazavraždili nebo je neodírali o většinu prostředků. Je to reálná anarchokapitalistická situace.
tvl už zas ty žvásty, ty seš pošuk
Ale radu, co dělat za této anarchokapitalistické situace nikdo nemá žádnou, co?
ACHD:
Poraď si sám, nebo zajdi na oubytě.
mám volat záchranku?
Já nevím, co hodláte poradit Ukrajincům na jejich situaci anarchokapitalismu. Mně se to netýká.
Ja si nemyslim ze D-Fens je anarchokapitalista…
…nicmene, s tou mafii mate pravdu. Minimalne nekteri ukrajinsti delnici plati za ochranu a jsou pod dohledem svoji „mafie“. Dokonce z doslechu mezi nimi probihaji ruzne akce jak vystrizene z Kmotra.
Snazim se s nimi byt kamarad protoze jsou jich tu statisice – dospelych pracovitych chlapu, vsichni udrzi Kalacha. Ale to jsou pocty ktere nase ministerstvo obrany zrejme nezajimaji.
Nasi babu, ktera lecila obeti z Cernobilu a dosmrti nadavala „kdo to zaplati?“ – tu by z aktualni situace trefil slak. Ale ne z nenavisti k ukrajincum – ale z toho ze musi makat na nejake cizince. Baba byla takova, asi vychova tricatych let…
Ja osobne se snazim udrzet muj konspiracni nadhled: Uz od dob staroveke Assyrie imperia k porobeni narodu pouzivaji armady slozene z cizich, dnes bychom rekli „zahranicnich“, kmenu… Ja se teda neobavam ze bysme sli s Ukrajincema na ferofku ale – jsou to veci ktere by lide meli mit na pameti, vzdy kdyz doma vitaji cizince.
D-fens tu silně propagaoval zrušení policie.
Jenomže byla to právě česká policie, která v devadesátkách ukončila řádění ukrajinských mafií. Nebyl to snadný oříšek. Ukrjainské mafie se neštítily ničeho – včetně vražd, únosů, vydírání, mrzačení lidí.
Teď to bude nanovo a nezabrání jim nikdo.
Vítání cizáků je věc, která má kořeny trochu výše než je česká vláda. Dokonce výše než je EU.
Cílem je zadlužit země, zničit jim průmysl, a utopit je v občanských válkách. Tento plán jede zatím báječně, salámovou taktikou krok po kroku. Kdo se plánu podvolí, je chválem (třeba i ta Ukrajina), kdo se rozhodl se nepodvolit, je ho třeba nenávidět (Rusko, Maďarsko, …). Jinak řečeno, celý plán zničení některých států je mediálně i jinak dobře vyfutrován. Odkud asi vítr vane?
On to nejspíš není anarchokapitalismus, ale spíš anarchofeudalismus nabo něco podobného. Jestli lze přirovnat mafii k feudálům. Prostě anarchomafianismus.
Rozhodně je to příkladný anarhcokapitalismus nebo krok k němu. Ale hlavně ukázka, jak by skutečný anarchokapitalismus dopadl.
Namísto ukrajinského státu tu máte nestátní mafiánské struktury. Totální sen každého odpůrce státu.
Dokonce i ty nacistické oddíly vytvořené Kolomojskij vznikly proti vůli ukrajinského státu. Vznik a podpora nacismu na Ukrajině byla dokonalá nestátní, anarchokapitalistická aktivita soukromých osob. Žádný stát či soucialismus – pěkně po kapitalisticku, pěkně anarchisticky. Sice s tichým souhlasem kyjevských prezidentů, kterým se idea vyvraždění Donbasu velice líbila a ani to neskrývali. Viz Porošenkova řeč po inauguraci.
todle je na záchytku tvl
Ale věcný argument není, co?
Píšu to v trochu eště delším příspěvku dole. Tím, že se pohybuju po stavbách, sem si východní svoloče a kvality jejich práce užil až až, a užívám i teď, pže sou ti kokoti nasraní všude. Ve kšeftech kde to taky pomalu nechápe, co po nich chceš, i dyž sou navlíklí v kšeftovým mundůru a tak se jich logicky deš na neco zeptat, taky opravdu úchvatný.
Takže storka, jak zrovna nekde u nich ve fabrice je pět supr kousků je tak k pousmání a akorát potvrzení toho, jak by to být mělo – vybrat si ty nejlepší a nejschopnější – ale není.
Vono ostatně nebýt toho, že na západě je to taky samej zkurvenej lempl, a tak vysávají gastarbajtry vodsud, tak by nechybělo tolik řemeslníků, co umí, tady, a to by zas nebylo potřeba řešit vysáváním dál z východu.
Vetsina zrejme ne. I kdyz ruzne narazim na zrovna ty neprizpusobive, protoze biji do oci, netroufam si tvrdit, ze jich je mezu UKcky vetsina.
Rozhodne ale jich je v jejich mensine procentualne vice, nez podobnych zmetku v nasi vetsine.
S článkem souhlas, jen bych se nesměle zmínil, že to „odrbávání zlodějskými agenturami“ už dávno není pravda. Pokud to tak bylo, bylo to maximálně před válkou, kdy zde hodně Ukrajinců pracovalo na polská, slovenská, zhusta turistická víza, tedy na černo a pak byli vskutku odkázáni na své „bosse“, kteří uměli leccos zařídit.
Nicméně čas pokročil, Ukrajinci s vízem dočasné ochrany mají úplně volný přístup na pracovní trh, ani nepotřebují pracovní povolení, pro Ukrajince s vízem strpění (ti, co tu byli před válkou a pobyt si takto legalizovali) lze pracovní povolení vyřídit bez problémů do týdne.
Místní Ukrajinci tím pádem vůbec nejsou odkázáni na pracovní agentury, pokud jejich servis využívají, pak skutečně za účelem zprostředkování práce. Protože hodně z nich láme češtinu dost zoufale a samostatně se českou byrokracií prostě neprokoušou.
Rovněž se sluší upozornit, že ukrajinská komunita si zde vytvořila paralelní sociální sítě (povětšinou přes Viber), kde se nevzájem informují o pracovních příležitostech a především o platových podmínkách. Mohu sdělit sladké tajemství, že žádný Ukrajinec nepůjde nikam pracovat pod 150,- Kč/hod. čistého, přičemž vyžaduje měsíční fond pracovní doby minimálně 200 hodin, aby „si vydělal“. Jen málo fabrik je mu to ochotno a schopno oficiálně poskytnout, neboť máme tuhletu „ochranu pracujících“ a potenciální zaměstnavatel by se dostal do konfliktu se ZP, protože přesčasy. Takže i zde poslouží agentura, která to nějak zprůměruje, aby výkazy seděly a všichni byli spokojení.
Rozepsal jsem se, neb jsem do jisté míry insider, mezi mými klienty jsou jak agentury, tak výrobní fabriky jejich služeb využívající. O souvisejících číslech mám tedy detailní přehled.
A právě proto tady ty mafiánský struktůry budou dycky. Je to jejich mentalita, jak to popsal Tlustej, rozkecal sem to trochu níže.
No, a ty se divíš? V novinách se občas nastíní, že polovina IT sektoru „švarcuje“, protože „ušetří hrozné prachy na odvodech“. Nikdo samozřejmě nezmiňuje ty další věci – že když se nestíhá a pracovník je svolný, občas je prostě 70+ pracovní týden. A pak to buď zaměstnavatel zaplatí, nebo se ajťák sbalí, a vyrazí na dva měsíce nebo půl roku kamsi do Káthmándú, Turku, nebo Xian Thinhu. Někdo tam jen „je“, jindy odtam pracuje. Problém je, že zaměstnavatel by na to kývl, zaměstnanec by na to kývl, ale pro stát je to neakceptovatelné – kdyby přišla „kontrola“, tak je firma v pytli. A proto je jednodušší se se zaměstnancem domluvit na živnosti. On to ve výsledku stejně švarc není, protože spousta z nich dělá na vlastním vybavení, a hlavně krom práce pro zaměstnavatele má vlastní kšeftíky, kterýma vykrývají to, kdy zrovna není do čeho píchnout v práci.
Bohužel je to jak se vším: stát chce chránit určitou skupinu zaměstnanců, tak se postará o to, aby byli chránění i ti, kteří o to zase tak moc nestojí. A pak je cesta buď to odrbat přes živnost, nebo v případě námezdních pracovníků přes agenturu. Část těch agenturních zaměstnanců o to stojí, část jsou v podstatě novodobí otroci.
ano, „agentury“ živí především naprosto nepružný zákoník práce.
dělník chce makat od nevidím do nevidím aby si vydělal.
stavba nebo zelinářství (protože není montovna) chce v pondělí dvacet lidí, v úterý čtyřicet, ve středu protože prší jen čtyři, ve čtvrtek pětadvacet a tak dál.
průnikem je agentura. bohužel.
Ani slovo o tom, kdo ve skutečnosti ten kanónenfutr Ukrajinců požaduje?
Zelenskij je totálně obklopen Brity a britskými agenty, kteří hlídají, aby Zelenskij dělal jen to, co je v zájmu Anglosasů.
Ostatně Boris Johnson, co jel v dubnu 2022 vyčinit Zelenskému, že mírová dohoda, kterou dohadují s Ruskem – je nepřijatelná. Že Ukrajina půjde pěkně do války cedit krev, a prodávat svou zemi BlackRocku a dalším, aby se zaplatily válečné výdaje. (Nějak podobně se Britové kdysi významně podíleli na startu 2. světové války, když Polákům vyjádřili podporu v napadení Německa a Sovětského svazu. Následně silně se cítící Polsku začalo válečně vyhrožovat Německu a SSSR vojenským napadením. Následně Polsko padlo do pár týdnů.)
O tom, že USA tlačí na Zelenského, aby snížil věk mobilizovaných. Jinak žáné lóve. Nic v tom článku o tom nečtu.
O Židovce Viktorii Nulandové, která si jako celoživotní dílo dala vehnat Ukrajince do války s Ruskem. A druhá barevná revoluce Euromajdan 2024 se podařila. Osobně tam Nulandová dělala zásobovací jednotku s pečivem. Od té doby Kyjev mluvil o miliónech zbytečných lidí na východě Ukrajiny, co je potřeba zabít. Plakáty „Zabij si svého Moskala“ visely ve velkých počtech. Upálení lidí v Domě odborů v Oděse. Genocidy na Ukrajině. Aleje andělů.
Židovka Viktorie Nulandová propálila plán „fuck EU“, stejně jako biolaboratoře USA na Ukrajině, stejně jako leccos dalšího.
Na Ukrajině začaly vznikat nacistické vojenské oddíly. Azov, Ajdar, Kraken, Galicie, … několik desítek jich bylo.
V únoru 2022 se shromáždilo 160 tisíc vojáků na Donbase, a chtěli konečně dokončit holoukast těch zbytečných východních ukrajinských občanů. Totální čistka. Ruská federace měla na výběr – nechat je to provést, nebo je předejít. Tak začal vpád Ruské federace na Ukrajinu na konci února 2022. Proto je to v pořádku i podle OSN, což Západ sere.
Prostě v tom článku toho strašně moc chybí.
Ano, to, co říkáte je základ. Třeba Rusko by mělo požádat Anglii o vydání Borise, protože jde o válečného zločince. Tenhle článeček je ale pohled z druhé strany – od jednotlivce.
Já jsem osobně konec druhé světové nezažil. Ale vím, že ještě několik let po jejím skončení honili vojáci a četníci banderovce po horách a po lesích. Ale v pětačtyřicátém, jak matka říkala, zastavil před naším barákem tank a vojáci se ptali, zda by se mohli někde umýt a děda je vedl k pumpě. Byli taky z Ukrajiny …
O současných Ukrajincích nic nevím. Potkávám je jen na parkovištích.
Je to tak, jednalo sa o viac ci menej koordinovanu akciu CSLA a na druhej strane hranice Poliakov. Ako dosledok, poliaci vystahovali tam(Beskydy) zijucich Lemkov na zapad krajiny, pretoze ich podozrievali so spoluprace s banderovcami. Dnes zijuci Rusini su na nasej strane hranice, ale na Ukrajine su povazovani za ukrajincov, nemaju tam statut mensiny, v Polsku pokial viem nie su vobec.
No, a v roce 2018 Ukrajina přiznala všem Banderovcům a nacistům z 20. století status válečného veterána se všemi výhodami.
Ano a rusinov ako mensinu neuznavaju… Ked som ukrajincovi povedal ze som polovicny rusin tak ma opravil ze polovicny ukrajinec… Ba hovno.
Musíte to chápat. Pro Brity a ještě více pro Američany je strašně lákavé vyvolávat války. Kalkulují s tím, že jsou daleko od centra, případně za průlivem či oceánem. Anglosasové si pak dojdou jen pro zisky z válek.
Banderovci vraždili v Československu a Polsku ještě dekádu let po válce. Samotného Banderu museli Sověti skolit až v Mnichově. Západ jako vždy chránil všechny nacisty a válečné zločince.
Současní Ukrajinci nejsou jednotná masa. Ukrajina coby nárazníkový stát je slepenec několika kousků a několika totálně různých charakterů lidí. Podstatou západního vměšování se do politiky Ukrajiny bylo vysvětlit Kyjevu, že hitlerovský Mein Kampf a die saubere Rasse je skvělý koncept, který by měli aplikovat. Nadřazená kyjevská rasa začla Konečné řešení otázky podřadných ras ukrajinských občanů. K čemuž USA dodalo veškerou možnou podporu. Tak nějak to začlo.
Valky jsou zaklad politiky USA tam, kde neakceptuji zivot podle jejich pravidel.
A co se Anglie tyce, tak ta se vzdy snazila, aby se Evropa mlela, protoze jinak by to pro ni mohl byt ekonomocky pruser. Kdyby se skutecne pevne spojili Francouzi s Nemci a Rusy, tak by Anglie byla v takove prdeli, jakou nikdy nezazila. Takze i kdyz neni schopna si Evropu podmanit jako USA Nemecko, tak ale valky EU proti RF, byt ekonomicke, jsou pro Anglii zivou vodou.
Je to pochopitelné a prosté jak bulharská striptérka. Ale z nějakých důvodů má mnoho lidí pocit, že USA a Británie kope za Českou republiku, za Evropu, nebo za Ukrajinu.
Anglosasové se snaží vyvolávat války v Evropě i na ostatních kontinentech, protože z toho velmi profitují – finančně i mocensky. Pro ně je to minimální riziko a maximální vejvar. Proč, na to stačí pohled do mapy světa.
„Ukrajina coby nárazníkový stát je slepenec několika kousků a několika totálně různých charakterů lidí.“
Jo. Třeba Rusíni bývají docela v pohodě, na RČs tam vzpomínají se slzou v oku. Do Prahy mají blíž než do Kyjeva…
Vychytnul jsem na pokec24 a dám sem ctrl.
Pijack
14. 12. 2024 09:30
Ohodnotit příspěvek :
Zrzavý gestapáček Kolář by řekl, že článek je to proruská dezinformace a že Rusko léta dává biliony na dezinformační válku proti nám a Evropa léta krčí rameny, bránit se neumí, natož aby dokázala hrozbám předcházet. “Dnes jsme to řešili na brífingu s kolegy z Centra pro informovanou společnost. Úkol pro nás zní jasně – přestat se bát a začít se změnou legislativy, abychom ruským trollům přestali ukazovat břicho a konečně pro svou bezpečnost něco skutečně udělali”.
Jéjda, tak oni si založili Centrum pro informovanou společnost, se smíchy pokálím 🙂 Oni jsou ti praví na ty správné informace 🙂 No já nevím, ale ten zrzavý pasgřivec se nemusí vůbec starat o to co si myslím já a vůbec k tomu nepotřebuji Ruskou propagandu. Zdroj té propagandy je můj vlastní mozek. Sám si dokáži za celý život udělat názor, vlastní zakotvení, uvědomění kam patřím, nebo dokázat rozlišit propagandu od vlastního přání nebo citů. Na to fakt nepotřebuji zdegenerovaného gestapáka Koláře.
15
0
Odpovědět
cool
14. 12. 2024 11:41
Odpovědět Pijack
Jo jo
https://www.youtube.com/watch?v=Z-vmrIbbqKc
6
0
Odpovědět
* ěšťě
cool 14.12.2024 22:39:32 Odpovědět
Dydlace
vizíři, budeš to platit ty ty ty, on, támhleten aby se „kalergiádas klimaalarmisty uhlíčko100pičkovými 123. pohlavními mohli bastlit soroš bendy na zisk z krizí z brutálně nevzdělaných inkluzů směrnic nekňuby.
čas 46:33
https://www.facebook.com/61551549951801/videos/1515465822474907?locale=cs_CZ
https://www.youtube.com/shorts/ZMy-jxCWlFI
https://www.youtube.com/watch?v=UWUppUMhtIg
https://pravyprostor.net/prituhuje-2/#comments
No jaksi ovšem tadle jejich posraná mentalita na všecko jebat a zdrhnout je to, co tu zem přivedlo, kde je. Teda většiny z nich, na Donbasu se šprajcli a na hlavy si srát nenechali, i dyž na ně začli pršet chocholský granáty. Někteří, 90 % se totiž zas jenom vezlo.
To je totiž ten důvod, proč se i tady nechávají vojebávat mafiánskejma bossama vo polovinu, a proč zelenáčova diktátorská junta dávno nebyla u zdi a prozatímní vláda nedojednala aspoň příměří. Ví, že můžou po vohnoutech šlapat jak chcou, a ti budou s nadšením chodit hákovat a nechat si srát na hlavu. To, co k nám dolezlo, si tudle mentalitu přineslo a NEZMĚNÍ ju. Takže až se trochu přivostří, zdrojů ubude a mafiáni budou muset taky přivostřit, můžem se zas těšit na přestřelky a vybuchující auta za bílýho dne. Tlustej to tady u Xavera perfektně obkecal: https://youtu.be/7Unz51HZ-2s?feature=shared&t=982 (až asi do 21. minuty).
Todle mě sere, nechcou bojovat, OK, ať si teda doma ten bordel vyřeší, aby bojovat nemuseli, a rovnou tam pak můžou teda zas zůstat. Nasrat se v síle invazní armády jinam fakt není řešení! Jejich pobyt tady nic na ukravíně neřeší, a sorryjako, ale přínos prostě nejsou. Pokaváď už to stálo 150 giga, musel by každej z nich, co nekam hákovat chodí, brát minimálně čtvrt mega hrubeše, aby byl daňovým přínosem, což asi nemá ani jeden jedinej, nejak nevim, že by neke ředitelovali. Takže fyjalový kurvy (dle očekávání) akorát lžou a tidle do konce života na podřadnejch profesích nevydělají tolik, aby tudle sekeru zalátali, což ostatně už kdeaký renomovaný zápaďácký studie říkají. Nicméně kriminalita už ukrutně stoupla, a tvoja sociální bublina rozhodně není v souladu s tou mojí. Já se totiž pohybuju tam, kde jich je nejvíc, né pět jak u vás ve fabrice.
Podle té mojí ti kreténi neumí žbletnout česky a nemají ani zájem, takže dyž kokotům řikám třikrát, ať si kurva dají minerální vlnu, nasranou na celé chodbě v baráku, nekam do prdele, že jim to nebudu přeskakovat! (jako WTF??), tak jim to holt příště asi budu muset vodkopnout do prdele. Výsledky jejich práce vidím dnes a denně – tak příkladmo tady v baráku jo: tejden vyměněný dveře na dvoře, ovšem bez zámku, takže to tady mohl kdokoli vybrat. Pak se tam vobjevil zámek, celej mechanismus tejden nefunkční, dtto. Nakonec eště nechali dveře do baráku dokořán a šli do hajzlu (venku asi 3 °C). Vchodový dveře po velkejch vonaniích, ani druhej den po osazení nechodily korektně, to snad musel až zámečník spravit, nebo nevim. Už se dají vodevřít a zavřít bez hrubé síly, bezva. BRANO doteď nefunkční.
Při té příležitosti sem začal s novým správcem baráku řešit, že předchozí banda negramotnejch debilů asi nedala úplně nejlíp do vejšky asi 5 metrů, přímo kolmo nade dveřma, nejlevnější možný světlo s PÍRem na trhu, úplně nejlíp, dyž člověk (kór jak tam byly dočasný OSB dveře bez vokna) jde, napřed si rozbije držku vo schody, a teprve potom nekdy na 2. schodu se to uráčí rozsvítit.
Já neřikám, že všici chochli jsou dementi a všici místní sou samej řemeslnickej zwajšatjn, ale ty sračky co za sebou kdejaká tadle negramotná svoloč odněkud z východních stepí zanechává jsou do nebe volající a na málokteré stavbě sem zažil neco jinýho. Co není z oceli nebo betonu, to zkurví. Osobně sem např. hlásil na jedné radniční tunelárně asi napopátý vyplavovanej barák, tentokrát zvládli navrtat trubku za SDK příčkou. Nebo takový, přídeš jeden den, sklep OK, přídeš druhej den, supr vole, celej obrovskej sklep nastříkanej 10cm vrstvou sádrové omítky, je to nádherný, hladý, krása. A KABELY CO TAM BYLY A CO JIM BYLO ŘEČENÝ TŘIKRÁT AŤ JE PŘI TOM STŘÍKÁNÍ VYTÁHNOU SOU KURVA KDE?!?!?
Za mně radši ať to nedělajou vůbec a počká se, až bude nekdo s půlkou mozku mít čas, než honem honem hlavně že sou levní, akorát toho kreténi poserou tolik, že sou zadarmo drazí. Anebo jim musí za prdelou stát mimo jejich předáka, co umí lámaně česky, eště celou směnu dozor, aby všecko nezkurvili. Nejak teda potom nevidim tu levnost, a režim si následně ty daně, který nevybere na nich, příde vybrat na vostatních. Bezva deal!
Kdyby fungoval výběr tak, že tady bude 5 % těch, co fakt sou kvalifikovaní, mají zájem, umí a skončí na těch profesích, na který kvalifikaci mají, bezva, ale tak to nebylo, není a nebude. Jede se tady montovna, je sem nalezlá svoloč a jak ty montovny končí a přitom nikdo neřeší, co s nima, tak si lidi vyžírají devadesátky all over again. Kolem pilsenu by mohli vyprávět (dyby si teda nedovolovali ai hatemana ustřihnout v půlce).
Předevčírem jsem zahlédl že nebudou muset dělat přijímačky na střední školy tak češi jim budou dělat šmíráky bez maturit v otrokárnách, nebo co.
Na Východě Ukrajiny je ruské etnikum. To se nedá.
Západ Ukrajiny a Kyjev jsou echt Ukrajinci. Všechno ojebat, podělat, a nechat to slíznout druhé.
To, ze zdrhli a nic s tim neudelali, naprosto chapu. Ten jejich nepritel je prilis velkej na to, aby to nejaka parta chytrejsich Ukru nejak zmenila. Pokud plujes na Titaniku a jses jeden z mala, co hulaka, ze vepredu je ledovec a ti, kteri jsou na mustku, maji potrebu do nej vrazit, taxtim proste nic nenadelas. Bud se zachranis a lod se potopi, nebo se nezachranis a lod se potopi.
Co se jejich pracovni moralky a schopnosti tyce, tak neni jejich chybou, pokud se stane pruser. Pokud jsou nekde jako neqalifikovana sila, pak maji mit odborny dohled. Pokud nemaji, neni to jejich problem. Pokud maji a presto to nefunguje, neni to jejich problem. Rvat ma hlavne investor. A pokud je to statni zakazka, pak je to zase a jen bordel, proti kterymu bychom meli bojovat my, co to platime. Bojujeme? Ne? Tak proc by mel nejak bojovat ten Ukr?
Ja jsem v tomto smeru rezignoval. Taky nejsem schopen zastavit ten EUrounijni bordel, coz je jedna velka zlodejna a RVHP proti tomu byl svatostanek. Takze jediny, co si preju je, at se to konecne co nejdriv posere a budu doufat, ze v pristim kole se karty rozdaji o neco lip. Jo, vim, ze prvni u kormidla zase budou ty nejvetsi kurvy, jako obvykle. Ale nez zase lidi osedlaji, treba jim to dvacet let zabere. Za mne – dobrejch dvacet let svobodnejsiho zivota.
UKcka momentalne jsou na moji strane barikady. Delaji bordel na ulicich, delaji bordel na stavbach, zdimaji zdravotni a socialni system, za mne dobry. Dalsi dira, kterou to potece. Jen houst.
jasně, takže mám jít na stavbu všecko zkurvit a jít hulákat, že to já ne, že na to měl byt dozor? ses asi posral tvl, sou tam dodaní jako odborná síla na daný řemesla…jako dobrá kurvárna cos vymyslel, ale to u mě fakt neprojde
potíž právě je, že dyž to proteče tady, kde se jim nechce – kór teď s chráněnejma chochlama – s tím neco dělat, tak přídou vokrást všecky vostatní, jak letos pjetydemolyca, takže supr no
Ja te chapu, ale jak rikam, dohled si ma delat investor. Ten si rozhodl o dodavateli, tak at nebreci, jakej povl tam ma. Jenze to je prave princip padajiciho hovna. Investor chce usetrit a mysli si, ze mu tam qalitni lidi pujdou delat za ukrajinsky mzdy.
Jo, mám tenhle dojem taky, už od počátku. Navíc naprosto pohrdám všemi, kteří podporují zabíjení cizích lidí mezi sebou navzájem jen pro uspokojení svých vlastních pomatených politických představ. Žít pod zkorumpovaným ruským režimem nebo žít pod ještě zkorumpovanějším ukrajinským režimem, jaký je v tom rozdíl? Ale pořád je to „žít“. Naši chytrolíni říkají: Není to podle nás, tak CHCÍPNĚTE! Může vůbec existovat větší lidský hnus než tihle štváči?
Co se týče zločinců z vlády, všechno je to jenom póza. Dovedu si představit, jak si hňup Nutella po vypnutí kamer odplivne: „tfuj tajbl, úkáčka“. Věřte, že on sice vypadá jako dement, ale ještě větší je to svině.
Vo tom fyjalovi to ani nedejchám…si vobčas řikám že ty kurvy na tech ČTčkách asi chcou tolik peněz z půlky za to, aby všecky tydle věci neprovavlily ven. Vobčas to musí byt i na ty jejich kachní žaludky moc.
Já především marně přemýšlím, v čem by byl ten údajný „ruský vliv“ horší než to, co tady máme teď. Skutečně mi na to fantazie nestačí.
Zlevnila by se sobolina na českém trhu. :-)
Hlavní problém by mělo USA, a také Británie a Francie – protože pro ty by byl ruský vliv konkurencí.
Strategie poslat Německo ke dnu, rozeštvat Německo proti Rusku, a udržet Rusko mimo Evropu = základní strategie Anglosasů a Francouzů několik století. Jen proto je propagována nenávist vůči Rusku, a slabý duchem kdo to následuje.
Spin doktoři marody už „ss-praví. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=d3de4SDu3Iw
„Ruský vliv“, to dneska taková oblíbená floskule. Nikdo nad tím nepřemýšlí, ale je to zcela špatné. Podobně „rasismus a xenofobie“. Minulý režim takhle požíval pojmy jako „reakce“ nebo „imperialismus“, církevní deformátoři 20.století měli (ovšem v pozitivním smyslu) „aktivní účast“ nebo „duch koncilu“, protestanti zase měli jiného strašáka – „papežence“.
JH:
Opomněl jsi renegáty a přisluhovače CIA.To ale brzy přijde.
S vírou to nesouvisí, je zbytečné a marné to sem tahat.
Zaprodanci, ztroskotanci, samozvanci, agenti Washingtonu, Londýna či Vatikánu. Revanšisté.
Není zač.
Hm, až teda na to že „ztroskotanci a samozvanci“ byl jednou jeden anonymní článek v Tribuně ohledně Nový vlny, což taknějak nakonec zlidovělo, anžto to bylo od bolševika pitomý jako vždycky, ale klidně fabulujte dál.
AJR:
Jj,Tam byl ten zmrd Krýzl.Pseudonym samo.
Forge: Nemůžu si vzpomenout jak se tam podepsal, paměť je milosrdná…
Ale teď mi vyvstalo, že Krýzl-fízl byl v časopise Tvorba.
Pamatuju si článek Nová vlna se starým obsahem.Tak soráč, jsme jenom lidi…
Hups já si splet „ztrozkotance a somzvance“ s jiným bolševickým veledílem „nová vlna se starým obsahem“. No to se stává. :))
Arnold J Rimmer 15.12.2024 v 15:12
Pamatuji si to jinak, článek v Tribuně č.12 (1983) podepsaný Jan Krýzl se jmenoval Nová vlna se starým obsahem. Něco jako polemiku s tím článkem pak vydal Vladimír Kočandrle (tehdy OK Band).
Ztroskotanci a samozvanci byli tehdy popisováni v Rudém právu, kde se i hojně vyskytovali na žertovných ilustracích Jiřího Žentela.
Jo máš pravdu, splet jsem to, mezitim jsem si to uvědomil, viz nahoře.
Arnold J Rimmer 15.12.2024 v 15:27
Jojo, léta už nám nestojí…
Mladší ročníkové by mohli ten článek znát z citací v seriálu Bigbít, ale přesný odkaz nemám.
…. nakonec jsme to kolektivní pamětí stále ještě dali a to je důležitý! :)
Jakoby se stalo:
https://www.youtube.com/watch?v=MAoeeSNEAco
https://www.youtube.com/watch?v=kcPLLWd6rAQ
Co se zvrhlého umění týče (entartete Kunst), jsem spíše na straně tehdejšího mejnstrýmu.
Jo, to se ukázalo po roce 1989. Všechna ta kvanta geniálních umělců a vědců, které režim nenechal jejich díla publikovat, někam záhadně ze dne na den zmizela.
FM: S vědou to bylo podobné. Stanislav Komárek píše o svých kolezích, kteří dožili v přesvědčení, že mít kontakty a západní přístroje, nobelka by je neminula. I když jediný opravdu světový vědec byl Antonín Holý.
JH:
Co máš proti krásám Prahy?Vždyť je to Matka měst.Teď je v kurzu Brno, ale jen dočasně…
Na krásách Prahy mi vadí hlavně lidé, kteří je obývají. Kteří (kromě debilních politických názorů) za poslední roky udělali z živého centra napůl skanzen a napůl lunapark. Ne, že bychom proti tomu třeba tady na jihu byli imunní, viz Krumlov, ale Praha je extrém.
JH:
Proto jsem ti poslal ten druhý odkaz.I dneska to je k vidění.Musíš ale koukat a nebejt zpruzelej v depce negativní.Nevím jak to už vysvětlit jednodušejc.
teto bude celý moderný, zas tam bude jezdit šulína a opět je tam víc betóna a kameňa, neber to!
Vám z Volstrýtu!!
https://www.youtube.com/watch?v=7z5oxEMVx5A
https://www.youtube.com/watch?v=3zhI5XGqJ1E&ab_channel=AlsenHanson
Vyhodou dnesni doby ovsem je, ze klidne mohu rict, ze jsem rasista a xenofob. To za minule totality jsem se za imperialistu a reakcionare prohlasit nemohl.
Až do roku 1948 mohl. My teď jedeme po spirále opakování dějin bolševiků. Jen se jede s opačným znaménkem a o level výše s vyšší akcelerací.
Přijde čas, kdy některé věci prohlásíš jen jednou, a podruhé už to nestihneš.
Vyjebanci typu banderovců nebo fialové bandy jsou asi v každé zemi, ale vždy jim někdo musí dát noty …
Většinu nacistických paramilitárních vojenských oddílů od 2014-2022 na Ukrajině financoval štědře Žid Kolomojskij.
Pak Kolomojského napadlo, že by mohl dosadit v Ukrajině svého vlastního prezidenta. I financoval prezidentskou kampaň pyjanistovi (rozuměj: kabaretnímu hráči penisem na pijáno, Zelenskij vystupoval v estrádách s hraním židovských národních písní na klavíru svým penisem). Zaplatil dokonce film, kde Zelenskij hraje hlavní roli a nekompromisně představuje politika, který pro dobro ukrajinského lidu ničí korupci a jiné jevy. Film se jmenoval „Sluha národa“. A ten film vyšel pár dní před prezidentskými volbami a bylo ho všude plno.
Zelenskij založil politickou stranu „Sluha národa“ a v kampani sliboval, že zajistí mír pro všechny Ukrajince – i pro Donbas – pokud ho zvolí. Ukrajinci ho zvolili prezidentem.
A pak mu několik dní po zvolení Britové vysvětlili, že se hrozně plete, pokud si Zelenskij myslí, že bude dělat mír. Pro jistotu už Britové zůstali v okolí prezidenta a dohlíželi na to, aby genocida a občanská válka pokračovala a eskalovala.
Žid Kolomojskij také neplatil své astronomické peníze na desítky nacistických oddílů proto, aby byl mír, ne? To chápete.
A mate alespon nejakou predstavu o tom, co se za Zelenskijeho v UA udelalo? Regana si taky dobirali, ze jako herec nemuze US pod jeho vedenim prosperovat, ale historie rika neco jineho.
Jaky je Zelenskij valecny prezident nemluvim. Ani o tom, k cemu se (mozna z donuceni) upsal.
Pan_tofel:
„… co se za Zelenskijeho v UA udelalo?“
– – –
Samá pozitiva. Pro nás v ČR je nejvýznamnějsí jejich odhodlaný boj za svobo&demo. Přispíváš…?
:OD
…a je tu snad mezi nami nekdo, kdo neprispiva? ;-)
Btw, Rehka uz place, ze na Leoprdy, co chce Afroafricanova, prej nejsou penize. Predpokladam, ze to je palebna priprava pro dalsi seskrtani duchodu, zvyseni nejake sikovne dane, nejlepe te z nemovitosti (pred tou fakt nezdrhnes) a mozna nejake dalsi vychytavky.
Sysop:
„.. seskrtani duchodu + dane z nemovitosti..“
– – –
Podobné svinstvo se dá čekat. A možná taky úbytek obyvatelstva, až ho nažene hadrfous do konfliktu.
Reagan udělal pro USA hodně, nicméně jeho zásluhy domácí se většinou přehlížejí a ty globální přeceňují…
Na uzbrojení říše zla mu připravil půdu dnes skoro zapomenutý Carter, když ukončil politiku uvolňování napětí a skokově zvýšil vojenský rozpočet…
Jo a pod Reaganem také výrazně prosperovala Kalifornie, což ale jiný herec nezopakoval…
Zajímavé bylo že už tenkrát hodil vidle do toho kšeftu že nebudou užívat uhlí „stopičkáři, což zamítnul z toho pro jasnou chudobu většiny. Pravda potom ho postřelil turek z náboženských důvodů, určitě?
Vím.
Hned po svém nástupu Zelenskij coby prezident 2019 rozpustil celý parlament, protože měl poněkud diktátorské sklony.
Zelenskij roku 2021 dohodl vstup Ukrajiny do NATO, čímž dohodl zničení Ukrajiny. Taková sebevražda Ukrajiny.
Mimochodem, na Ukrajině jsou zakázány opoziční politické strany, jsou zakázány nestátní názory. Je to takový velký sen vlády Petra Fialy a Uršuly Lejenové. Prostě demokracie a svoboda každým coulem.
Skoda, ze FonLejno prisla o Jourovou, velky to pilir demokracie podle EUpravidel.
Jsem přesvědčen, že v Bruseli je tisíc stejně kvalitních kádrů, velmi eurohodnotných.
Jen mám dojem, že Karlova univerzita, kde Jourová bude dělat prorektorku, je příliš malá na takovou velikánku a kvalitní posilu jako je Jourová. Nevím, jestli to Karlova univerzita přežije.
Inu, lekarstvi a exaktni vedy sice utrpi, zato posili filosofie a socialni vedy.
tak médyja a vlastně cokoli, co kyjevské juntě nevoní
celkem přesné, jen Kolomojský se dost spletl. U Azova přišel o obrovský majetek, nyní investuje na západě ukrajiny do turismu. Jako by žádná válka nebyla.
A ze sa pytam, jevrej Kolomojskij este stale ma zakazany vstup do USA?
Nikoliv, právě naopak, Američani (nebo spíš jejich justice) po něm neskonale touží. Na Ukrajině se proslýchá, že proto ho Zelenský strčil do kriminálu, aby ho nemusel/nemohl vydat do USA.
ten fešáckej kriminál v resortu https://verkhovyna-resort.com/
bude asi bez ostrahy
Nejspíš tam někde bude cela, kde přijímá návštěvy, kdyby něco…
Vzhledem k poměrům na Ukrajině to může kučírovat i z kriminálu.
https://tsn.ua/ru/exclusive/delo-igorya-kolomoyskogo-chto-izvestno-o-sledstvii-i-chto-govoryat-advokaty-biznesmena-2652531.html
Kolomojskij je hlavně podvodník a zločinec takového formátu, že nezvládá ani základ: podvádět a vraždit pouze ty málo mocné. Takže si nakadil všude kam přišel. I v Rusku, USA i na Ukrajině.
Když byl Kolomojskij v USA, stálo ho několik miliard dolarů soudního vyrovnání za jeho vraždy a krádeže v USA. Slíbil, že už to podruhé neudělá.
Když prostě podvádíte a vraždíte v každém státě, v každé společenské skupině od plebsu až po elitu, no tak nakonec dojedete všude. Kolomojskij je rozhodně přesně ten charakter, který nacistou je do morku kostí.
Mimochodem, víte o tom, že Kolomojskij tak jednal i se světovou židovskou komunitou? Oni byli Židé celého světa docela dost štajf a opaření, když jim dělal obří podvody i v rámci mezinárodních židovských organizací. Když ho ptáčka vyloučili, tak aspoň z trucu si založil svou evropskou komunitu.
Kolomojskij rozhodně nezemře přirozenou smrtí, to má ve své povaze.
Nech bejt, kdyby nahodou treba lid povesil nekde na benzince Zelenskyho a nasledne Kolomojskyj chytil oprate, tak CNN s nim udela okamzite rozhovor jako s osvoboditelem. Ted to takhle probehlo v jednom state, honem si nemuzu vzpomenout, kde…
O hodnotové a morální ukotvenosti, stabilitě a neměnnosti Západu si nedělám žádné iluze. I tak jsem poměrně často překvapován, protože dokáží překonat i mou bohatou fantazii, co by se dalo ještě udělat za kurvárny.
Nicméně chápu směr a cíl. Jen mi přijde poněkud na zvracení, když se z lupičství a mafiánského spolčování dělá morálka, hodnoty, andělská zář. I to jsem schopn pochopit, protože je mnoho blbců, co tak Západu dělá užitečné idioty, když se to natře na bílo. Ale co už vůbec nechápu je snahu západních představitelů dávat zbytku světa kázání o morálce. Východ a Jih si musí pak o Západu myslet, že je mentálně nemocný či co.
Na rohu ulice vrah o moralce kaze.
Osudy osob uvedených v článku jsou velmi podobné osudům několika státních příslušníků UA, které jsem poznal v ČR převážně při pracovní činnosti. Ač téma konfliktu obvykle v hovoru s nimi nezavádím, vypozoroval jsem zhruba stejný názorový podíl, jako autor.
Nedávno jeden uá cestující z roboty sledoval na mobilu, co povídá Putin a následně jsem zahlédl, že ho zajímá i mapa situace. Tvářil se docela spokojeně. Krátce před vystoupením komusi telefonoval a rozuměl jsem každé slovo – ua bleptik tedy určitě nepoužíval.