Tohle má ještě diametrálně horší úroveň, než obvyklé výplody autora. Přestože o těch jsem se domníval že jsou absolutním dnem.
Škoda, když už tedy autor ví, co který ze světových politiků čím zamýšlel a co kterým svým činem sledoval a proč je to úplně špatně, že jim neporadí jak to udělat správně. Svět by byl o galaxii lepším místem :-)
Sysop
Nojo, kdyz takovych rozumbradu, co se driv melo a jaxe melo, je vsude plna prdel.
nove.kostatko
Víte, že autorovy články jsou dno, ale konzumujete další? to je nějaký druh sebemrskačství nebo masochismu?
Takhle nepojedeš. https://www.youtube.com/watch?v=V3XiUDjGYkg
No neposlouchá, k čertu když jsem nakoukl z okna na teploměr ale náhle zpomalil ale jestli něco zmerčil nevím protože po ránu nerad tělocvik a nenaklonil jsem se že jo.
Ranní ptáče dál doskáče musela vymyslet určitě baba a to vím s prozřetelností, no fuj nebo nějak tak.
A povídám vám jak můžete být vědomí, chápaví či rozumní když nevěříte či nejste v obraze tohodle matrixu jo? Představ, přání, projekcí a realizací, samozřejmě. Když i já dokonce mám „kapličku (a žel nepořádek, nejsou lidi :-)) marie z meždugorje co ze dne na den ukončila válku v jugoslávii, že prý no. Holt multidimenzionální bytosti mají jiné možnosti. Potom co jsem tam dal orgonit, tedy kovové pigmenty barev v plastu. Moc hezké a jednou ji fak opalizovala sukně asi ze zvláštních světelnýchpodmínek nebo to byl učiněný zázrak. No nic, jdu si udělat ambrózii kontra nektar kouzelně sýrové polévky do šálku se lžičkou sušeného granulovaného česneku a v tom ňoumálně v horkém lžička stojí nakřivo, učiněný & level než se opře o kraj, potom taky.
Ale zdálo se mi* že tuhle jak jsem šel okolo hradu kam vede z mé zahrady 6-8. kilometrů chodba nebo z dochovaných prý materiálů. Šmajdal tam kdysi můj mistr z traktorové stanice s ostatními dětmi a nikdy s baterkami, svíčkami a sirkami a nikdy nedošli na konec, bodejť. Než se naštvali hasiči že jim tam děti lezou a já vykopal kousek klenby a zíral jsem tak dva metry pod ni s opuky i když tam je podklad žula, cože to z vyváděli.
Jo a *zdálo se mi že jsem tam zahlédl podobně jako kosmonaut vyjíždějíci vlak z tunelu z oběžné dráhy okaté děvče jo upřeně mne sledující, no teda. Moment to se mi nezdálo a že prý to je i možné že oči ty schopnosti i mají na tu vzdálenost a když pán bůh dá i sekera spustí ale to znáte. Možná taky ne a vůbec nic. 🙂
Soudruh domovní důvěrník Vykálel Rozmazal opět perlí. To je zase snůška zbytečných blábolů.
cool
Vikompti
No, mi pragmatici a vůbec eksperti víme že talentů „dáme tečku, za kecky co zazpívali v kovidovém nebi bylo hodně, málem dokonce i bureš bez nich/škoda, ano ale hlody se musí umět jako slavík a herec. Opravdu https://www.youtube.com/watch?v=Zfbg0xwQ23s
Foundryman
Já jen furt nechápu ty tuzemské vášně. Rusi i Ukrajinci jsou jedna banda, mentalitou i způsobem života. Míchat se do jejich rvaček je jako míchat se do bitky znepřátelených cikánských gangů. Nakonec se beztak sjednotí proti nám a to bude ten velký úspěch západní diplomacie.
Sysop
To mas jak Sparta-Slavia. Oboji jsou prazaci, ale lidi se potrebujou hecovat, hadat, fandit… aspon zapomenou na problemy v praci, doma,…
Cerny Mor
to Foundryman:
To nesouhlasim ani náhodou. Už hodně hodně dlouho mám něco společnýho s lidma z obojích států, a je to úplně o něčem jiném. Pracovitost a sociální a přátelské chování (většina Ukrajinců) versus arogance, nefoukanost a agresivita (Rusové). Mimochodem historicky je tohle determinované úplně stějně, ty rozdíly v mentalitách tam jsou už hodně dlouho, zejména v západní či střední Ukrajině versus západní Rusko.
Imperialismus a export extremismu, to byla vždy taky věc ruského národa.
Foundryman
No vidíte, já strávil 5 let v Rusku a 3 roky na Ukrajině a nějaké výrazné rozdíly jsem tedy nepozoroval. Spíš naopak, když se na něčem domluvím s Rusem, platí to. Domluva s Ukrajinci může být napsaná a podepsaná třeba krví a stejně nikdy nevím, jestli bude dodržena. Ale zase, vždycky to záleží na konkrétním člověku. Současní ukrajinští náčelníci jsou však značně odpudivá parta i pro Ukrajince. Kdyby to tam nedržela pohromadě hrůza z SBU (reinkarnace gestapa), asi bychom se nestačili divit.
YouTube: Zdechovský Černé ovce.
Den D Zdechovský
Prostě svině
quadra
Neviem, preco mi to zaradilo sem.. ale plne suhlasim, v Rusku sa staci dohodnut s hlavnym sefom (a zaplatit prislusnu sumu) a dohoda plati, na Ukrajine vydieraju a drankaju prachy vsetci, dohoda nedohoda – od sefa po posledneho policajta ci mafianskeho poskoka.
Foundryman
Ono to snad ani není mentalitou, ta se až tak neliší, jako spíš všeobecnou bídou, kdy se každý snaží urvat, co jenom může. Rusko si tím prošlo za Jelcina, pak Putin drancování zarazil (a proto má v Rusku tak vysokou podporu). Na Ukrajině trvají „jelcinovské“ poměry už 35 let a povedlo se jim vlastní stát totálně zdevastovat.
Stačí jen zběžně sledovat alespoň přibližně nezávislý ukrajinský tisk a je zřejmé, že úplně každý ze současných vládců je napojený na nějakou oligarchickou (nebo spíš mafiánskou) skupinu.
U nás to bude asi podobné, ale přece jen se to odehrává víc v rukavičkách a pokud zrovna nevládnou debilové, nechávají obyvatelstvo alespoň trochu dýchat.
Cerny Mor
Foundryman:
pokud jde o SBU, vysoce si cením jejich prokázané schopnosti roky plánovat, úspěšně ty plány tajit, a provádět neuvěřitelně sofistikované diverzní akce. Ten nový šéf vypadá, že to má v hlavě hodně dobře srovnané, a že umí vymýšlet i plánovat a provádět. Navíc vyvíjet a integrovat inovativní vojenské prostředky s minimem peněz.
Ty akce mi připomínají zlatou dobu mladých izraelských tajných služeb MOSSAD a Šin Bet; za jejich akcemi stáli velmi zajímaví a progresivně a netradičně smýšlející osoby.
A obviňovat někoho z tvrdosti, když je jeho země z pětiny okupovaná a cílem je její zničení? Ukrajinci mají právo na sebeobranu a my s naší zkušeností Mnichova 38 a srpna 68 máme povinnost jim pomoci udržet se.
Foundryman
SBU bojuje hlavně proti „vnitřnímu nepříteli“. Diverzní akce (nebo teroristické útoky) umí provést každej a zabránit všem je prakticky nemožné, jak se neustále přesvědčují i Američani, západní Evropa i Izrael. Války se ale vyhrávají jinde a jinak.
Foundryman
Ještě bych dodal, že s touto logikou lze „vysoce ocenit neuvěřitelně sofistikovanou diverzní akci“, tedy útok na WTC v září 2001.
Bahnak
Tak pamatuju, jak měla nějaká česká kulturní elita (Šusktrová? Šiklová?) hluboké pochopení pro útok na beslanskou školu. Za oběti samozřejmě mohla výhradně policie, která proti teroristům zasáhla.
Dachsmeister
@Foundryman
no a nelze?
Majstrštyk amatérských pilotů!
I když vlastně, to byli agenti CIA nebo to odpálili až pak a vůbec kdoví jak to bylo…
misaka
Vždycky to bude CIA…jak jinak by to ti idioti od traktorů dokázali.
Slendrian u druhé strany nehledej, tam nemůže být.
Dachsmeister
A jakó tí amatérští pilotí mňeli vodvahu!
To vocenili aj nekeří američaní, teda vlastně jeden:
„We have been the cowards, lobbing cruise missiles from 2,000 miles away. That’s cowardly. Staying in the airplane when it hits the building, say what you want about it, it’s not cowardly.“
(c) Bill Maher
máme leda pýču vole a né vokrádat vlastní lidi a lifrovat to do prdele nejakejm zkurvenej rozkrádačům ty vole, aby vo měsíc-dva pozdějš těmadle zbraněma slimácký bojůvky vraždily lidi po tisících v čistkách třeba v Sýrii, bo kdekoli jinde, hňupe
Jihočech Honza
CM: škoda, že podobné schopnosti plánovat a provádět nevyužili k budování státu, ze kterého by jeho občané nemuseli po milionech utíkat, ve kterém by se dalo normálně podnikat a žít, který by prozíravou politikou a diplomacií žil v míru se svými sousedy.
A udržet se, to je nějaký skromný cíl, nebylo to ještě nedávno „hranice z roku 1991“?
misaka
Taky by to šlo, jde o to, aby většina byla spokojená, že?
misaka
Ještě mne rozesmála ta prozíravá klidná politika Vladimíra, mohl to udělat stejně jako ti před ním, asimilovat rusaky dal do struktur, podplacet, uchlastávat, slibovat a držet, dávat ne hrozit.
Ne, on tam vlítne se zkorumpovanou, podfinancovanou rozkradenou parodií armády a diví se, že mu to rozpráší už u přepadu hostomelu, pak že to trvá tři roky a zisky nikde. Půlka světa alespoň zdvihá obočí a popularita kromě Sahelu nikde. Nebýt toho, že trump je neléčený magor, tak už je po všem.
Celý UV SSSR vědělo jak to dělat po Stalinových pruserech, a šlo to.
Vytvořit si protivníka to chce fistron.
Foundryman
V letech 2000 – 2005 to takhle provozoval. Panika na Ukrajině vypukla v momentě, kdy začal likvidovat ruské mafiány a jejich ukrajinští partneři zjistili, že v Rusku už to dosavadními metodami nepůjde. Tak usoudili, že bude lepší a bezpečnější pro změnu zkasírovat naivní trouby na západě (plynová Julča a spol., vydírání tranzitem plynu atd.). Tenkrát to ale přepískli, ze západu nic nekáplo, tak další volby vyhrál Janukovič. V roce 2014 Kolomojský, Firtaš, Achmetov, Porošenko už stejnou chybu neudělali a šlápli do toho tvrdě a napřímo, v USA mezitím nastoupil Obama a situace se ukázala pro inkasování nadmíru výtečnou.
misaka
Ale no tak, největší země na světě to snad umí lépe. Zejména s takovou zpravodajskou kvalitou. To je jako říci, že si nechá USA zvolit komunisty v Mexiku.
Provar.
shifty
Těžkej provar, ale to tak nějak nezapadá do narativu, takže radši…. mlčet…
Jihočech Honza
Trvá to tři roky a má zabezpečený Krym, pozemní most a většinu Donbasu a roztočil masomlýnek, který rozemílá ukrajinskou armádu, banderovce stejně jako ty pochytané chudáky. Popularita je kromě Sahelu ve většině Asie a nemalé části Latinské Ameriky, a v západní Evropě by se našlo dost lidí, kteří si kvůli chochlům nechtějí pálit prsty.
Protivníka si úplně zbytečně a nesmyslně vytvořil KoZa.
misaka
Popularitu v Argentině měl již leckdo (ty víš kdo, ale ale) a nevěřím tomu, že současná situace byla plán. Tedy ten úspěšný.
nove.kostatko
Jo, trvá to tři roky, ale podle tebe a podobných už vlastně Ukrajina přestala loni existovat.
A ten zabezpečenej most na Krym – hm, a že jim tam teď dopravili nálož přímo před nosem. A ty drony na letiště, který si tam Ruský tiráci sami přivezli, to je taky hento ono zabezpečení?
Jihočech Honza
Most stojí, košťátko, a stát bude dál.
A drony, to byl husarský kousek, ale ty války nevyhrávají. Italové taky podminovali Valiant a Queen Elisabeth, a k čemu jim to bylo.
Ukrajina je jen obal, nafukovaný západní pomocí. Případně polomrtvola zavěšená na cizích vláknech.
nove.kostatko
Já vím, že stojí, ale pointa je v tom, že jim tam dopraví prskavku před nosem jako nic.
Samozřejmě, že drony válku nevyhrají, ani to nikdo neříká. Uvidíme, jaký to mělo cíl.
Aktuální Ukrajina, bohužel pro ní, je hlavně oběť ega jednoho magora z Kremlu, kterej už prostě měl bojovej absťák.
corona
nove.kostatko 5.6.2025 v 18:09
„… je hlavně oběť ega jednoho magora z Kremlu, kterej už prostě měl bojovej absťák.“
– – –
Pouze dle výkladu, který se ti líbí. Onen konflikt je zájmem toho, komu z něj sype. Na tebe těžká matematika, jako pif-paf u Klánovic či buchlá muniční hacienda.
nove.kostatko
Matematika netřeba, stačí logika. Bohužel, netušíš, co to je.
Jihočech Honza
Chochli dostali, co si zasloužili, aneb Faust a „nezbavím se duchů, které jsem volal“.
Tahle válka není Putinova libůstka, anebo nějakej „absťák“, to je přirozená reakce zvířete, kterému se vysmívají, pošťuchují ho, zahánějí ho do kouta, a pak se hrozně diví, když nevyprovokovaně zaútočí.
nove.kostatko
JH Jo? Takže Gruzie, Osetie, čecensko, Podnětří a já nevím kde ještě všude Rus dělal poslední dobou bordel, je to samý? taky se mu vysmívali, poš´tuchovali? Pendrek, pane vachmajstr. Je to rozšiřování vlivu a v případě Putina ještě nasranost, že v dnešním světě (kde se derou dopředu čína, Indie, Emiráty, Jižní Korea atd.) je z Ruska prostě bezvýznamnej chudobinec.
gruzia, to jako jak sakašlivák v rozporu s nařízeníma vésen furt sypal separátům na hlavy granáty, až to RF na základě mandátu šla vyřešit?
nove.kostatko
behemot: ano, jak přes kopírák s Ukrajinou. Separáti z Osetie podporovaní Rusáky začali dělat bordel a když je Gruzínci chtěli srovnat, vletělo tam Rusko s tankama.
Dobrej článek, ale že by to souznělo s tvým názorem, mi moc nepřijde.
cituji:
Majdan vznikl jako lidový protest, který prostřednictvím médií podpořily různé vrstvy ukrajinské společnosti. Dozrála v nich.
Všechny řeči o tom, že byl někým zvenčí inspirován, jsou jen výmyslem ruské propagandy.
To je pravý opak toho, co tu tvrdí ta vaše banda.
Jihočech Honza
Odkaz jsem dal kvůli tomu tvrzení, že se Janukovyč chtěl stát ukrajinským Putinem a proto oligarchové podpořili majdan.
A majdan asi opravdu začal spontánně, ale byl zvenčí jednoznačně podporován a hecován, dokonce se tím ani moc netajili. Hodně ukázalo Trumpovo nadzvednutí pokličky u USAID a i to bude jen špička ledovce.
fatdwi
JH: no hlavně, že jste se tady týden-dva zpátky se mnou hádal:-)) Vy nakonec ještě přijdete na to, že Rusák je na Ukrajině a že tam vede válku a nikoliv že by se tam bránil ;-) (teda, když to napíše správnej server)
ModrýKlokan
@ fatdwi
Pane někam si s tím zkuste zajít. Už Vám to přešlo do chronického stadia.
shifty
kdo neskáče není Čech, hop hop hop!
ModrýKlokan
@ šitty
Zkus ty svoje prášky vysadit. Evidentně nefungují.
Dachsmeister
@fatdwi
tak Rusové už hlavně vyhráli, již brzy je bude Behemot vítat v Kramatorsku.
JH se bude radovat na slavným vítězstvím ala Михаил Богданович Барклай-де-Толли; zároveň se nad tím kolik to stálo ukrajinských životů, ruských mu kupodivu líto není, нас много.
A ukrajinští ústavní právníci Sysop & Foundryman rozvíjet teorie o nelegitimitě pyjanisty, který ani neumí (nemusí) zfalšovat (optimalizovat) volby a měnit ústavu jako jejich guru Putin, doživotní gosudar širé Rusi a okolí.
A Kačka Konečná vystoupí s projevem v Evropském parlamentu na sankce proti Severni Koreji, která nepřestala dodávat zbraně Rusku a rozdmýchává konflikt.
shifty
Jawohl, amen, tak jest pravda.
Sysop
Tak ja osobne se Zelim nic podepisovat nepotrebuju a ze ho nazyvam diktatorem, je jen muj problem a nema to na nic vliv. Ze s nim ale Amici nechteji nic podepsat, protoze nema platnej mandat, uz je vec jina a vahu to zrejme ma.
Bahnak
No já nevím, teď to vypadá, že Ukrajina definitivně slavně zvítězila, dokonce i Marian Kechlibar asi po roce napsal článek na téma UA.
Akorát to má dvě mouchy. Rusko je navenek celkem v klidu, ona každá válka přináší ztráty. Víc je evidentně nasral ten most, co spadnul na civilní rychlík. (ČéTé o rychlíku nemluvila? Hm, tak to se to nestalo.)
Ale hlavně je blbý, že oproti všemu očekávání Rusové nebouchli dveřma v Istanbulu. Což teda samozřejmě z naší (= ukrajinské) strany vůbec, ani trochu, nebylo v plánu, my strašně chceme mír, už asi měsíc, předtím chtít mír byl nejhorší zločin, ovšem my jsme si to teď hodnotově zdůvodnili.
Sysop
Pokud jsem ten posledni Instanbul dobre pochopil, tak Rusaci prisli, dohodli vymenu zajatcu, pak prednesli memorandum se stejnymi pozadavky jako minule a do hodiny sli do prdele, protoze dal nebylo o cem kecat. A vypada to, ze pokud nedojde k nejakemu zasadnimu posunu ukrajinske politiky, tak dalsi Instanbul uz bude jen o te vymene zajatcu.
Rusaci tou akci s dronama a sabotazema byli chyceni s trenkama dole, o tom zadna. Neni az tak dulezity, co chteli Ukri (koneckoncu zas az tak moc letadel nerozmlatili, jen nadelali urcitou skodu. Spis vetsi problem jsou ti mrtvi civilove ve vlaku), spis jde o to, jak to Kreml odprezentuje Rusum, kteri chteji videt ukrajinskou krev. Podle mne neni v zajmu Kremlu udelat nejakej mega kopanec treba s jadrem. To neudela.
Vsichni ted ale cekaji, co bude a nejvic cekaji Rusove, coz pro Vovku neni dobry.
Sysop
Mmchdm, neni v zajmu Ukru liqidovat nejaky bombardery jaderne triady 4000 km od fronty. To je pitomost. Tohle bylo v zajmu jen a pouze NATO.
Bahnak
No je. Jim hoří fronta.
IMHO to byl pokus vyprovokovat nějakej masovej úder na ně, a následně z toho vytlouct politickej kapitál a dodávky, ideálně intervenci. To samý ten útok na Kerčskej most.
Ono asi není moc o čem jednat, pokud pozice UA je „okamžité příměří na měsíc a pak hranice 1991, vstup do NATO a reparace“. Vzhledem k tomu, že Ukrajinci nemůžou mít ve vedení samý idioty, mi připadá, že o žádnej výsledek ani nestojej. Nevím, co je jejich cílem (kromě toho zatažení NATO do války), jesli nějakej vůbec mají.
Sabotážím na mostě se zabránit nedá, to nedokázali ani Němci za WW2, a tam byl tvrdej režim, ne de facto normální život jako v dnešní RF. Útok na základnu je pro Rusy určitě nepříjemnej, ale zas to není nic, co by se nemohlo stát, takovejch slabejch míst bude víc. On ten jejich bordel nezmizí za rok.
Jaderným úderem by si sami uškodili, je silně nepravděpodobnej, ale něco Vovka bude muset udělat a pouhej jadernej test na Nový zemi to nebude, to by doma neukecal. Ovšem co to bude, nevíme. Možná to ještě neví ani on.
Uvidíme, co UA zkusí dál, jestli útok na nějakou JE.
nove.kostatko
Tyhle bombardery se používají k útokům na Ukrajinu. Jistě, že ne ty z východních letišť, ale budou tam muset přesunout některé ze západu. Jsou sice součástí triády, ale v podstatě už jenom proto, že je prostě mají. proti ponorkám a balistickým raketám je to nejzranitelnější část jaderného arzenálu, dneska v podstatě k ničemu.
Ale hlavně to mělo mít psychologický účinek, že to může v Rusku bouchnout kdekoliv. A díky tomu budou muset hodně šachovat s obrannými prostředky.
Bahnak
Ale to přece vědí, že to může bouchnout odkudkoli. Země takové velikosti se uhlídat prostě nedá. Proto jsou taky celkem v klidu (co o tom píše český mainstream, je mi jedno – nečtu ho).
Rozhodující je, co se děje na frontě a kousek za ní. Zastaralé bombardéry v tomto směru moc neřeší. Jediný význam, co to má, bude, že Rusy to bude stát dost peněz, protože letadla jsou drahá. No a samozřejmě je to varování a ucpou další díru – uklidí letadla do hangárů.
Ta akce byla dobře načasovaná, pokud měla narušit jednání v Istanbulu. V ostatních případech byla načasovaná špatně, protože něco takového má přijít v klíčovém okamžiku.
nove.kostatko
bahnak: ta akce se připravovala rok a půl, s istanbulem to nemá nic společného.
Sysop
Re: nove.kostatko 5.6.2025 v 23:22
No jasne, kdyz moje zena chysta nekolik dni vicepatrovej dort na svatbu, tak je vlastne jen dilem uplne nahody, ze ho vytahnou primo pred svatebni hostinou. Taky jsem vzdy preqapenej.
nove.kostatko
Re Sysop No jasne, kdyz moje zena chysta nekolik dni vicepatrovej dort na svatbu, tak je vlastne jen dilem uplne nahody, ze ho vytahnou primo pred svatebni hostinou. Taky jsem vzdy preqapenej.
Tak to ej demagogie jak z učebnice, docela klesáš.
Sysop
Re: nove.kostatko 6.6.2025 v 10:42
Tvoje prohlaseni, ze je to demagogie, je pro mne vyznamenanim. Dekuji.
Bahnak
Jistě, a když uplynul rok a půl, musela se spustit bez ohledu na datum. Určitě, určitě.
Vlavně se příště vyseru na nejaký další STARTy, a rejžáci se ani nebudou namáhat chodit na jednání, že by do toho vlezli taky. Prej notně navýšili množství hlavic až nekam k tisícovce, v podstatě aktuálně zbrojijou ze všech nejvíc, konvenčně ai jaderne.
Bahnak
@ Behe 23:34
Jo. Celkově to znamená, že jakýkoli jednání je komplikovaný, protože zase poklesne důvěra v ochotu dodržovat nějaký základní rámce.
Je otázka, zda o tom Američani věděli, a pokud ano, kteří Američani.
Rozhovor Trumpa s Putinem se nepochybně taky týkal útoku a následný odpovědi.
Navíc mi do toho neštymuje ten rychlík. Klasickej teroristickej útok má smysl, když se o něm mluví. Tady ale ten rychlík byl překrytej útokem na základny letectva.
Zase ten souběh dává smysl jedině v případě, že to mělo vyprovokovat tvrdou reakci. Ukrajinci si zřejmě chtěli pojistit, že něco přilítne, optimálně jaderka na nějaký město. Což se nestalo, Vovka jako obvykle udržel nervy.
Vole blbej, TYDLE bombardéry nenesou žádný bomby, ale rakety vzduch-země dlouhýho doletu, s těma se prudí při hranicích a pak pošle raketa s doletem nekolik tisíc kiláků, která to může poslat kamkoli. Balistiky s FOBS jsou balistiky s FOBS, ale todle vodpálenýho z dobrýho místa se taky dá krapet utajit a hlavně se to může vyhnout radarům a jinejm deštníkům.
corona
Bahnak 4.6.2025 v 22:08
„… dokonce i Marian Kechlibar asi po roce napsal článek na téma UA.“
– – –
Z článku:
„.. F-35, .. mě zneklidňuje závislost těch strojů na špičkově vybavených letištích, .. budou úplně stejně na ráně, jako byla teď ta ruská.“
Kechlibara to zneklidňuje. Ale Kechlibar chtěl. Časem bude Kechlibar ještě neklidnější…
Sysop
Az my ty F-35 konecne dostaneme, tak uz budou technologicky totalne prekonane. Ale to nevadi, nas bude hrat pocit, ze jsme akcionare Lockheed Martin uchranili pred bidou a dluhy. A to se pocita.
quadra
Tak hadam by si nechcel, aby chudaci v Lockheede skrachovali, onehda pred 50 rokmi ich zachranoval Nixon vladnou pozickou 250 milionov (co bolo zakonom zakazane, Nixon musel kvoli tomu nechat schvalit novy Emergency loan guarantee act).
Sysop
Jsou to nasi pratele, prodavaji nam plyn a ropu, diky nim na nich nejsme zavisli. Musime je podporit, je to nase povinnost.
Bahnak
JJ. translatlanickej vazba. Ehm… eště furt? I když je tam odporná bytost?
misaka
Tak pomalu s tou povinností. Musíš jenom platit daně a umřít.
Sysop
My zadnou povinnost vuci UA nemame.
Sysop
Hm, to ale nemuzes pausalizovat. Ja znam Nemce, kteri by se rozdali (beznej sedlak nekde v Prdelau) a Nemce, kteri s tebou jednaji jaxonuci (napr. technici v Audi). A je to pritom jeden narod.
Ja mam kamarady v RF a par znamych na UA a nevidim mezi nima rozdil.
Taky muzu najit hromadu prikladu, kdy bude pohodovej sumavak a nafoukanej prazak. Pritom i v tom Praglu mam par super kamosu motorkaru.
Jak se staví hadrfous:
https://www.youtube.com/watch?v=M12byjW_hGU
Vrteti psem, czech edition.
Esoutiejšnpress
https://www.youtube.com/watch?v=pxlZlRNb5fs
Tohle má ještě diametrálně horší úroveň, než obvyklé výplody autora. Přestože o těch jsem se domníval že jsou absolutním dnem.
Škoda, když už tedy autor ví, co který ze světových politiků čím zamýšlel a co kterým svým činem sledoval a proč je to úplně špatně, že jim neporadí jak to udělat správně. Svět by byl o galaxii lepším místem :-)
Nojo, kdyz takovych rozumbradu, co se driv melo a jaxe melo, je vsude plna prdel.
Víte, že autorovy články jsou dno, ale konzumujete další? to je nějaký druh sebemrskačství nebo masochismu?
Japa dělá cozyčca 🧐
https://odysee.com/@PosloveBudoucnosti-ZlatyVek:c/KOMPAS-59—Odkud-přicházíme-a-kam-směřujeme-_-1_-část—2_6_2025:7
No, přecíí méééééé
Takhle nepojedeš.
https://www.youtube.com/watch?v=V3XiUDjGYkg
No neposlouchá, k čertu když jsem nakoukl z okna na teploměr ale náhle zpomalil ale jestli něco zmerčil nevím protože po ránu nerad tělocvik a nenaklonil jsem se že jo.
Ranní ptáče dál doskáče musela vymyslet určitě baba a to vím s prozřetelností, no fuj nebo nějak tak.
A povídám vám jak můžete být vědomí, chápaví či rozumní když nevěříte či nejste v obraze tohodle matrixu jo? Představ, přání, projekcí a realizací, samozřejmě. Když i já dokonce mám „kapličku (a žel nepořádek, nejsou lidi :-)) marie z meždugorje co ze dne na den ukončila válku v jugoslávii, že prý no. Holt multidimenzionální bytosti mají jiné možnosti. Potom co jsem tam dal orgonit, tedy kovové pigmenty barev v plastu. Moc hezké a jednou ji fak opalizovala sukně asi ze zvláštních světelnýchpodmínek nebo to byl učiněný zázrak. No nic, jdu si udělat ambrózii kontra nektar kouzelně sýrové polévky do šálku se lžičkou sušeného granulovaného česneku a v tom ňoumálně v horkém lžička stojí nakřivo, učiněný & level než se opře o kraj, potom taky.
Ale zdálo se mi* že tuhle jak jsem šel okolo hradu kam vede z mé zahrady 6-8. kilometrů chodba nebo z dochovaných prý materiálů. Šmajdal tam kdysi můj mistr z traktorové stanice s ostatními dětmi a nikdy s baterkami, svíčkami a sirkami a nikdy nedošli na konec, bodejť. Než se naštvali hasiči že jim tam děti lezou a já vykopal kousek klenby a zíral jsem tak dva metry pod ni s opuky i když tam je podklad žula, cože to z vyváděli.
Jo a *zdálo se mi že jsem tam zahlédl podobně jako kosmonaut vyjíždějíci vlak z tunelu z oběžné dráhy okaté děvče jo upřeně mne sledující, no teda. Moment to se mi nezdálo a že prý to je i možné že oči ty schopnosti i mají na tu vzdálenost a když pán bůh dá i sekera spustí ale to znáte. Možná taky ne a vůbec nic. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=DaB17ArI10s
Soudruh domovní důvěrník Vykálel Rozmazal opět perlí. To je zase snůška zbytečných blábolů.
Vikompti
No, mi pragmatici a vůbec eksperti víme že talentů „dáme tečku, za kecky co zazpívali v kovidovém nebi bylo hodně, málem dokonce i bureš bez nich/škoda, ano ale hlody se musí umět jako slavík a herec. Opravdu
https://www.youtube.com/watch?v=Zfbg0xwQ23s
Já jen furt nechápu ty tuzemské vášně. Rusi i Ukrajinci jsou jedna banda, mentalitou i způsobem života. Míchat se do jejich rvaček je jako míchat se do bitky znepřátelených cikánských gangů. Nakonec se beztak sjednotí proti nám a to bude ten velký úspěch západní diplomacie.
To mas jak Sparta-Slavia. Oboji jsou prazaci, ale lidi se potrebujou hecovat, hadat, fandit… aspon zapomenou na problemy v praci, doma,…
to Foundryman:
To nesouhlasim ani náhodou. Už hodně hodně dlouho mám něco společnýho s lidma z obojích států, a je to úplně o něčem jiném. Pracovitost a sociální a přátelské chování (většina Ukrajinců) versus arogance, nefoukanost a agresivita (Rusové). Mimochodem historicky je tohle determinované úplně stějně, ty rozdíly v mentalitách tam jsou už hodně dlouho, zejména v západní či střední Ukrajině versus západní Rusko.
Imperialismus a export extremismu, to byla vždy taky věc ruského národa.
No vidíte, já strávil 5 let v Rusku a 3 roky na Ukrajině a nějaké výrazné rozdíly jsem tedy nepozoroval. Spíš naopak, když se na něčem domluvím s Rusem, platí to. Domluva s Ukrajinci může být napsaná a podepsaná třeba krví a stejně nikdy nevím, jestli bude dodržena. Ale zase, vždycky to záleží na konkrétním člověku. Současní ukrajinští náčelníci jsou však značně odpudivá parta i pro Ukrajince. Kdyby to tam nedržela pohromadě hrůza z SBU (reinkarnace gestapa), asi bychom se nestačili divit.
Sudruh sa stazuje a ide zalovat do Bruselu
https://x.com/TomasZdechovsky/status/1929542365074620898
YouTube: Zdechovský Černé ovce.
Den D Zdechovský
Prostě svině
Neviem, preco mi to zaradilo sem.. ale plne suhlasim, v Rusku sa staci dohodnut s hlavnym sefom (a zaplatit prislusnu sumu) a dohoda plati, na Ukrajine vydieraju a drankaju prachy vsetci, dohoda nedohoda – od sefa po posledneho policajta ci mafianskeho poskoka.
Ono to snad ani není mentalitou, ta se až tak neliší, jako spíš všeobecnou bídou, kdy se každý snaží urvat, co jenom může. Rusko si tím prošlo za Jelcina, pak Putin drancování zarazil (a proto má v Rusku tak vysokou podporu). Na Ukrajině trvají „jelcinovské“ poměry už 35 let a povedlo se jim vlastní stát totálně zdevastovat.
Stačí jen zběžně sledovat alespoň přibližně nezávislý ukrajinský tisk a je zřejmé, že úplně každý ze současných vládců je napojený na nějakou oligarchickou (nebo spíš mafiánskou) skupinu.
U nás to bude asi podobné, ale přece jen se to odehrává víc v rukavičkách a pokud zrovna nevládnou debilové, nechávají obyvatelstvo alespoň trochu dýchat.
Foundryman:
pokud jde o SBU, vysoce si cením jejich prokázané schopnosti roky plánovat, úspěšně ty plány tajit, a provádět neuvěřitelně sofistikované diverzní akce. Ten nový šéf vypadá, že to má v hlavě hodně dobře srovnané, a že umí vymýšlet i plánovat a provádět. Navíc vyvíjet a integrovat inovativní vojenské prostředky s minimem peněz.
Ty akce mi připomínají zlatou dobu mladých izraelských tajných služeb MOSSAD a Šin Bet; za jejich akcemi stáli velmi zajímaví a progresivně a netradičně smýšlející osoby.
A obviňovat někoho z tvrdosti, když je jeho země z pětiny okupovaná a cílem je její zničení? Ukrajinci mají právo na sebeobranu a my s naší zkušeností Mnichova 38 a srpna 68 máme povinnost jim pomoci udržet se.
SBU bojuje hlavně proti „vnitřnímu nepříteli“. Diverzní akce (nebo teroristické útoky) umí provést každej a zabránit všem je prakticky nemožné, jak se neustále přesvědčují i Američani, západní Evropa i Izrael. Války se ale vyhrávají jinde a jinak.
Ještě bych dodal, že s touto logikou lze „vysoce ocenit neuvěřitelně sofistikovanou diverzní akci“, tedy útok na WTC v září 2001.
Tak pamatuju, jak měla nějaká česká kulturní elita (Šusktrová? Šiklová?) hluboké pochopení pro útok na beslanskou školu. Za oběti samozřejmě mohla výhradně policie, která proti teroristům zasáhla.
@Foundryman
no a nelze?
Majstrštyk amatérských pilotů!
I když vlastně, to byli agenti CIA nebo to odpálili až pak a vůbec kdoví jak to bylo…
Vždycky to bude CIA…jak jinak by to ti idioti od traktorů dokázali.
Slendrian u druhé strany nehledej, tam nemůže být.
Dachsmeister
A jakó tí amatérští pilotí mňeli vodvahu!
To vocenili aj nekeří američaní, teda vlastně jeden:
„We have been the cowards, lobbing cruise missiles from 2,000 miles away. That’s cowardly. Staying in the airplane when it hits the building, say what you want about it, it’s not cowardly.“
(c) Bill Maher
Taky ho vyrazili.
máme leda pýču vole a né vokrádat vlastní lidi a lifrovat to do prdele nejakejm zkurvenej rozkrádačům ty vole, aby vo měsíc-dva pozdějš těmadle zbraněma slimácký bojůvky vraždily lidi po tisících v čistkách třeba v Sýrii, bo kdekoli jinde, hňupe
CM: škoda, že podobné schopnosti plánovat a provádět nevyužili k budování státu, ze kterého by jeho občané nemuseli po milionech utíkat, ve kterém by se dalo normálně podnikat a žít, který by prozíravou politikou a diplomacií žil v míru se svými sousedy.
A udržet se, to je nějaký skromný cíl, nebylo to ještě nedávno „hranice z roku 1991“?
Taky by to šlo, jde o to, aby většina byla spokojená, že?
Ještě mne rozesmála ta prozíravá klidná politika Vladimíra, mohl to udělat stejně jako ti před ním, asimilovat rusaky dal do struktur, podplacet, uchlastávat, slibovat a držet, dávat ne hrozit.
Ne, on tam vlítne se zkorumpovanou, podfinancovanou rozkradenou parodií armády a diví se, že mu to rozpráší už u přepadu hostomelu, pak že to trvá tři roky a zisky nikde. Půlka světa alespoň zdvihá obočí a popularita kromě Sahelu nikde. Nebýt toho, že trump je neléčený magor, tak už je po všem.
Celý UV SSSR vědělo jak to dělat po Stalinových pruserech, a šlo to.
Vytvořit si protivníka to chce fistron.
V letech 2000 – 2005 to takhle provozoval. Panika na Ukrajině vypukla v momentě, kdy začal likvidovat ruské mafiány a jejich ukrajinští partneři zjistili, že v Rusku už to dosavadními metodami nepůjde. Tak usoudili, že bude lepší a bezpečnější pro změnu zkasírovat naivní trouby na západě (plynová Julča a spol., vydírání tranzitem plynu atd.). Tenkrát to ale přepískli, ze západu nic nekáplo, tak další volby vyhrál Janukovič. V roce 2014 Kolomojský, Firtaš, Achmetov, Porošenko už stejnou chybu neudělali a šlápli do toho tvrdě a napřímo, v USA mezitím nastoupil Obama a situace se ukázala pro inkasování nadmíru výtečnou.
Ale no tak, největší země na světě to snad umí lépe. Zejména s takovou zpravodajskou kvalitou. To je jako říci, že si nechá USA zvolit komunisty v Mexiku.
Provar.
Těžkej provar, ale to tak nějak nezapadá do narativu, takže radši…. mlčet…
Trvá to tři roky a má zabezpečený Krym, pozemní most a většinu Donbasu a roztočil masomlýnek, který rozemílá ukrajinskou armádu, banderovce stejně jako ty pochytané chudáky. Popularita je kromě Sahelu ve většině Asie a nemalé části Latinské Ameriky, a v západní Evropě by se našlo dost lidí, kteří si kvůli chochlům nechtějí pálit prsty.
Protivníka si úplně zbytečně a nesmyslně vytvořil KoZa.
Popularitu v Argentině měl již leckdo (ty víš kdo, ale ale) a nevěřím tomu, že současná situace byla plán. Tedy ten úspěšný.
Jo, trvá to tři roky, ale podle tebe a podobných už vlastně Ukrajina přestala loni existovat.
A ten zabezpečenej most na Krym – hm, a že jim tam teď dopravili nálož přímo před nosem. A ty drony na letiště, který si tam Ruský tiráci sami přivezli, to je taky hento ono zabezpečení?
Most stojí, košťátko, a stát bude dál.
A drony, to byl husarský kousek, ale ty války nevyhrávají. Italové taky podminovali Valiant a Queen Elisabeth, a k čemu jim to bylo.
Ukrajina je jen obal, nafukovaný západní pomocí. Případně polomrtvola zavěšená na cizích vláknech.
Já vím, že stojí, ale pointa je v tom, že jim tam dopraví prskavku před nosem jako nic.
Samozřejmě, že drony válku nevyhrají, ani to nikdo neříká. Uvidíme, jaký to mělo cíl.
Aktuální Ukrajina, bohužel pro ní, je hlavně oběť ega jednoho magora z Kremlu, kterej už prostě měl bojovej absťák.
nove.kostatko 5.6.2025 v 18:09
„… je hlavně oběť ega jednoho magora z Kremlu, kterej už prostě měl bojovej absťák.“
– – –
Pouze dle výkladu, který se ti líbí. Onen konflikt je zájmem toho, komu z něj sype. Na tebe těžká matematika, jako pif-paf u Klánovic či buchlá muniční hacienda.
Matematika netřeba, stačí logika. Bohužel, netušíš, co to je.
Chochli dostali, co si zasloužili, aneb Faust a „nezbavím se duchů, které jsem volal“.
Tahle válka není Putinova libůstka, anebo nějakej „absťák“, to je přirozená reakce zvířete, kterému se vysmívají, pošťuchují ho, zahánějí ho do kouta, a pak se hrozně diví, když nevyprovokovaně zaútočí.
JH Jo? Takže Gruzie, Osetie, čecensko, Podnětří a já nevím kde ještě všude Rus dělal poslední dobou bordel, je to samý? taky se mu vysmívali, poš´tuchovali? Pendrek, pane vachmajstr. Je to rozšiřování vlivu a v případě Putina ještě nasranost, že v dnešním světě (kde se derou dopředu čína, Indie, Emiráty, Jižní Korea atd.) je z Ruska prostě bezvýznamnej chudobinec.
gruzia, to jako jak sakašlivák v rozporu s nařízeníma vésen furt sypal separátům na hlavy granáty, až to RF na základě mandátu šla vyřešit?
behemot: ano, jak přes kopírák s Ukrajinou. Separáti z Osetie podporovaní Rusáky začali dělat bordel a když je Gruzínci chtěli srovnat, vletělo tam Rusko s tankama.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/rozhovor-putin-chce-rozvracenou-ukrajinu.A220405_204447_p_zahranici_wag
Dobrej článek, ale že by to souznělo s tvým názorem, mi moc nepřijde.
cituji:
Majdan vznikl jako lidový protest, který prostřednictvím médií podpořily různé vrstvy ukrajinské společnosti. Dozrála v nich.
Všechny řeči o tom, že byl někým zvenčí inspirován, jsou jen výmyslem ruské propagandy.
To je pravý opak toho, co tu tvrdí ta vaše banda.
Odkaz jsem dal kvůli tomu tvrzení, že se Janukovyč chtěl stát ukrajinským Putinem a proto oligarchové podpořili majdan.
A majdan asi opravdu začal spontánně, ale byl zvenčí jednoznačně podporován a hecován, dokonce se tím ani moc netajili. Hodně ukázalo Trumpovo nadzvednutí pokličky u USAID a i to bude jen špička ledovce.
JH: no hlavně, že jste se tady týden-dva zpátky se mnou hádal:-)) Vy nakonec ještě přijdete na to, že Rusák je na Ukrajině a že tam vede válku a nikoliv že by se tam bránil ;-) (teda, když to napíše správnej server)
@ fatdwi
Pane někam si s tím zkuste zajít. Už Vám to přešlo do chronického stadia.
kdo neskáče není Čech, hop hop hop!
@ šitty
Zkus ty svoje prášky vysadit. Evidentně nefungují.
@fatdwi
tak Rusové už hlavně vyhráli, již brzy je bude Behemot vítat v Kramatorsku.
JH se bude radovat na slavným vítězstvím ala Михаил Богданович Барклай-де-Толли; zároveň se nad tím kolik to stálo ukrajinských životů, ruských mu kupodivu líto není, нас много.
A ukrajinští ústavní právníci Sysop & Foundryman rozvíjet teorie o nelegitimitě pyjanisty, který ani neumí (nemusí) zfalšovat (optimalizovat) volby a měnit ústavu jako jejich guru Putin, doživotní gosudar širé Rusi a okolí.
A Kačka Konečná vystoupí s projevem v Evropském parlamentu na sankce proti Severni Koreji, která nepřestala dodávat zbraně Rusku a rozdmýchává konflikt.
Jawohl, amen, tak jest pravda.
Tak ja osobne se Zelim nic podepisovat nepotrebuju a ze ho nazyvam diktatorem, je jen muj problem a nema to na nic vliv. Ze s nim ale Amici nechteji nic podepsat, protoze nema platnej mandat, uz je vec jina a vahu to zrejme ma.
No já nevím, teď to vypadá, že Ukrajina definitivně slavně zvítězila, dokonce i Marian Kechlibar asi po roce napsal článek na téma UA.
Akorát to má dvě mouchy. Rusko je navenek celkem v klidu, ona každá válka přináší ztráty. Víc je evidentně nasral ten most, co spadnul na civilní rychlík. (ČéTé o rychlíku nemluvila? Hm, tak to se to nestalo.)
Ale hlavně je blbý, že oproti všemu očekávání Rusové nebouchli dveřma v Istanbulu. Což teda samozřejmě z naší (= ukrajinské) strany vůbec, ani trochu, nebylo v plánu, my strašně chceme mír, už asi měsíc, předtím chtít mír byl nejhorší zločin, ovšem my jsme si to teď hodnotově zdůvodnili.
Pokud jsem ten posledni Instanbul dobre pochopil, tak Rusaci prisli, dohodli vymenu zajatcu, pak prednesli memorandum se stejnymi pozadavky jako minule a do hodiny sli do prdele, protoze dal nebylo o cem kecat. A vypada to, ze pokud nedojde k nejakemu zasadnimu posunu ukrajinske politiky, tak dalsi Instanbul uz bude jen o te vymene zajatcu.
Rusaci tou akci s dronama a sabotazema byli chyceni s trenkama dole, o tom zadna. Neni az tak dulezity, co chteli Ukri (koneckoncu zas az tak moc letadel nerozmlatili, jen nadelali urcitou skodu. Spis vetsi problem jsou ti mrtvi civilove ve vlaku), spis jde o to, jak to Kreml odprezentuje Rusum, kteri chteji videt ukrajinskou krev. Podle mne neni v zajmu Kremlu udelat nejakej mega kopanec treba s jadrem. To neudela.
Vsichni ted ale cekaji, co bude a nejvic cekaji Rusove, coz pro Vovku neni dobry.
Mmchdm, neni v zajmu Ukru liqidovat nejaky bombardery jaderne triady 4000 km od fronty. To je pitomost. Tohle bylo v zajmu jen a pouze NATO.
No je. Jim hoří fronta.
IMHO to byl pokus vyprovokovat nějakej masovej úder na ně, a následně z toho vytlouct politickej kapitál a dodávky, ideálně intervenci. To samý ten útok na Kerčskej most.
Ono asi není moc o čem jednat, pokud pozice UA je „okamžité příměří na měsíc a pak hranice 1991, vstup do NATO a reparace“. Vzhledem k tomu, že Ukrajinci nemůžou mít ve vedení samý idioty, mi připadá, že o žádnej výsledek ani nestojej. Nevím, co je jejich cílem (kromě toho zatažení NATO do války), jesli nějakej vůbec mají.
Sabotážím na mostě se zabránit nedá, to nedokázali ani Němci za WW2, a tam byl tvrdej režim, ne de facto normální život jako v dnešní RF. Útok na základnu je pro Rusy určitě nepříjemnej, ale zas to není nic, co by se nemohlo stát, takovejch slabejch míst bude víc. On ten jejich bordel nezmizí za rok.
Jaderným úderem by si sami uškodili, je silně nepravděpodobnej, ale něco Vovka bude muset udělat a pouhej jadernej test na Nový zemi to nebude, to by doma neukecal. Ovšem co to bude, nevíme. Možná to ještě neví ani on.
Uvidíme, co UA zkusí dál, jestli útok na nějakou JE.
Tyhle bombardery se používají k útokům na Ukrajinu. Jistě, že ne ty z východních letišť, ale budou tam muset přesunout některé ze západu. Jsou sice součástí triády, ale v podstatě už jenom proto, že je prostě mají. proti ponorkám a balistickým raketám je to nejzranitelnější část jaderného arzenálu, dneska v podstatě k ničemu.
Ale hlavně to mělo mít psychologický účinek, že to může v Rusku bouchnout kdekoliv. A díky tomu budou muset hodně šachovat s obrannými prostředky.
Ale to přece vědí, že to může bouchnout odkudkoli. Země takové velikosti se uhlídat prostě nedá. Proto jsou taky celkem v klidu (co o tom píše český mainstream, je mi jedno – nečtu ho).
Rozhodující je, co se děje na frontě a kousek za ní. Zastaralé bombardéry v tomto směru moc neřeší. Jediný význam, co to má, bude, že Rusy to bude stát dost peněz, protože letadla jsou drahá. No a samozřejmě je to varování a ucpou další díru – uklidí letadla do hangárů.
Ta akce byla dobře načasovaná, pokud měla narušit jednání v Istanbulu. V ostatních případech byla načasovaná špatně, protože něco takového má přijít v klíčovém okamžiku.
bahnak: ta akce se připravovala rok a půl, s istanbulem to nemá nic společného.
Re: nove.kostatko 5.6.2025 v 23:22
No jasne, kdyz moje zena chysta nekolik dni vicepatrovej dort na svatbu, tak je vlastne jen dilem uplne nahody, ze ho vytahnou primo pred svatebni hostinou. Taky jsem vzdy preqapenej.
Re Sysop No jasne, kdyz moje zena chysta nekolik dni vicepatrovej dort na svatbu, tak je vlastne jen dilem uplne nahody, ze ho vytahnou primo pred svatebni hostinou. Taky jsem vzdy preqapenej.
Tak to ej demagogie jak z učebnice, docela klesáš.
Re: nove.kostatko 6.6.2025 v 10:42
Tvoje prohlaseni, ze je to demagogie, je pro mne vyznamenanim. Dekuji.
Jistě, a když uplynul rok a půl, musela se spustit bez ohledu na datum. Určitě, určitě.
Bahnak
5.6.2025 v 19:46
Vlavně se příště vyseru na nejaký další STARTy, a rejžáci se ani nebudou namáhat chodit na jednání, že by do toho vlezli taky. Prej notně navýšili množství hlavic až nekam k tisícovce, v podstatě aktuálně zbrojijou ze všech nejvíc, konvenčně ai jaderne.
@ Behe 23:34
Jo. Celkově to znamená, že jakýkoli jednání je komplikovaný, protože zase poklesne důvěra v ochotu dodržovat nějaký základní rámce.
Je otázka, zda o tom Američani věděli, a pokud ano, kteří Američani.
Rozhovor Trumpa s Putinem se nepochybně taky týkal útoku a následný odpovědi.
Navíc mi do toho neštymuje ten rychlík. Klasickej teroristickej útok má smysl, když se o něm mluví. Tady ale ten rychlík byl překrytej útokem na základny letectva.
Zase ten souběh dává smysl jedině v případě, že to mělo vyprovokovat tvrdou reakci. Ukrajinci si zřejmě chtěli pojistit, že něco přilítne, optimálně jaderka na nějaký město. Což se nestalo, Vovka jako obvykle udržel nervy.
nove.kostatko
5.6.2025 v 18:00
Vole blbej, TYDLE bombardéry nenesou žádný bomby, ale rakety vzduch-země dlouhýho doletu, s těma se prudí při hranicích a pak pošle raketa s doletem nekolik tisíc kiláků, která to může poslat kamkoli. Balistiky s FOBS jsou balistiky s FOBS, ale todle vodpálenýho z dobrýho místa se taky dá krapet utajit a hlavně se to může vyhnout radarům a jinejm deštníkům.
Bahnak 4.6.2025 v 22:08
„… dokonce i Marian Kechlibar asi po roce napsal článek na téma UA.“
– – –
Z článku:
„.. F-35, .. mě zneklidňuje závislost těch strojů na špičkově vybavených letištích, .. budou úplně stejně na ráně, jako byla teď ta ruská.“
Kechlibara to zneklidňuje. Ale Kechlibar chtěl. Časem bude Kechlibar ještě neklidnější…
Az my ty F-35 konecne dostaneme, tak uz budou technologicky totalne prekonane. Ale to nevadi, nas bude hrat pocit, ze jsme akcionare Lockheed Martin uchranili pred bidou a dluhy. A to se pocita.
Tak hadam by si nechcel, aby chudaci v Lockheede skrachovali, onehda pred 50 rokmi ich zachranoval Nixon vladnou pozickou 250 milionov (co bolo zakonom zakazane, Nixon musel kvoli tomu nechat schvalit novy Emergency loan guarantee act).
Jsou to nasi pratele, prodavaji nam plyn a ropu, diky nim na nich nejsme zavisli. Musime je podporit, je to nase povinnost.
JJ. translatlanickej vazba. Ehm… eště furt? I když je tam odporná bytost?
Tak pomalu s tou povinností. Musíš jenom platit daně a umřít.
My zadnou povinnost vuci UA nemame.
Hm, to ale nemuzes pausalizovat. Ja znam Nemce, kteri by se rozdali (beznej sedlak nekde v Prdelau) a Nemce, kteri s tebou jednaji jaxonuci (napr. technici v Audi). A je to pritom jeden narod.
Ja mam kamarady v RF a par znamych na UA a nevidim mezi nima rozdil.
Taky muzu najit hromadu prikladu, kdy bude pohodovej sumavak a nafoukanej prazak. Pritom i v tom Praglu mam par super kamosu motorkaru.
Bjesuyte zodpovjednje děti, infernocionála.
https://www.youtube.com/watch?v=H6IdXM1vQss