O pičulínech a jiné havěti - zpět na článek

Počet komentářů: 249

  1. Pane doktore, vite o tom, ze jsou Vanoce? Tedy cas klidu, pospolitosti, miru…Proc nas zasobujete zejmena o tomto case zase takovymito uvahami? Nechtel byste radeji zabrousit do treba vtipnych nebo klidne i dojimavych historek ( v tom dobrem of course) ze zdravotnictvi? Proc myslite, ze bychom si zejmena nyni chteli nebo meli cist o ehmmm…piculinech? Preji vam klidne svatky a neobtizne a vdecne pacienty

    1. P.S. A jakej sel, takovou potkal je bohuzel neokecatelna pravda. Muzete nad tim laterit sebevic.

      1. Ahoj, že přeju hezký vánoce a klidný a pohodový svátky :-)

        A souhlas, tak to je. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

        Ostatně v téhle době vypotit takovej článek… to je trošku smutný. Něco jinýho je dělat si prdel z blbů typu corony(ve chvílích mezi sklenicí šampaňského, řízkem, či kaprem a salátem od ženy, případně chlebíčkem od tchýně, nebo polívkou od matky… ostatně letos mě zřejmě fakt chtěla tchýně zabít. Od zítra nastupuju přísnou dietu, ona nám udělala asi 35 chlebíčků(facepalm))…. pukam ve švech. :D

        1. To jsi žlučníkář, nebo co? Pro pár chlebíčků…
          Ale taky mi přijde, že se ty kalhoty nějak srazily.

          1. Žlučník je v pohodě, ale ten pocit přežranosti už se mi nelíbí…

            1. Proto moudrá Církev předepisuje půst alespoň v pátek, mniši i ve středu.
              No a pak těch 40 dní před Velikonocemi.

              1. To Jihocech : Kazdou stredu? To je zajimave. A jak to vzniklo?

                1. Na památku, či lépe jako znamení smutku z Jidášovy zrady.

                  1. To Jihocech – dekuji za vysvetleni. Zajimave. Mimochodem, jak je aktualne vniman cirkvi pust? Jako zreknuti se pouze masa anebo pevne stravy vubec?

          2. To není přežráním, ty oděvy se opravdu smrskávaj…
            Jsem přesvědčen, že středověcí rytíři byli mohutní, akorát ta brnění v muzeích a na hradech se postupem času srazila a teď už se do nich průměrný chlap nevejde…

            1. Za vsim jsou uspory. Matrijal drahej, pasiri nevedeli, co by si za to rekli,… znas to.

      2. Něco jinýho je bejt takhle zapšklej a smutnej člověk. Je mi pana doktora líto, ten už se nezvedne.

        Na druhou stranu, tady si publikum najde a dobře to ví, tak ať si píše :-)

        1. Ahooooj, jeje, no ty se mas! Za dobry chlebicky bych zabijela. Hlavne mi nerikej, ze udelala i hermelinovy a uherakovy! Oboji miluju! Ale sezen v USA uherak, ze ano :-) V kazdym pripade ti moc moc preju, jak si uzivate a dej si chlebajz i za me. S dietou muzes zacit po Silvestru, ted by to byl normalni masochismus:-) At ti smakuje a hodne zdravicka a lasky tam k vam.

          1. Díky díky… jojo, uherák, čabajka… gorgonzolový sme taky měli… bylo to vymazlený. Ale pevně doufám, že si taky debužírujete a mějte se tam dobře :-) papaa

          2. Chlebicky… tsss….

            Spravnej chlap ji chlebak. Proste, tu veku krajet podel a ne napric…

            1. Žes tys koukals na Burijána…

              1. Mel jsem spoluzaka, rikali jsme mu Kyselina a na maturitnak jsme mu tyhle chlebaky delali. Taxem si vzpomnel.

                1. jeden známej si v období pubertální žravosti dělal namazaný chleby (prostě dva krajíce namazaným k sobě) tak, že krájel ten malý, tuším šestisetgramový bochník šumavy naplacato, a kůrku sežral jako bonus při mazání. pecen šumavy mu dal na dva dvoukrajíce.

                  1. kolik zabíral běžnejch sedaček?

                    1. Prý při letu balónem se první vyhazoval ven, když byla potřeba odhodit zátěž a ulehčit balónu.

  2. Zas tak jednoduchý to není. Zastávateli za každých okolností jsou i jiní.
    Někdo má White Knight Syndrome, myslí si, že on je povolán chránit ženy za všech okolností, to může spadat do prvního typu, ale taky tu jsou ti, co na všechny ostatní chlapy koukají jako na soupeře a snaží se je vyřadit ze hry. Žena není soupeř, ale trofej, takže ani typ 1 (dotyčnej není uťáplej), ani 2 (nepředstírá). Nebo ti, co jsou přesvědčeni, že jen oni dělají všechno správně a kdo nemá všechno hypa zupa jako oni, určitě je lůzr a debil a je to jeho vina (můj švagr, dokud mu neutekla žena). A určitě by se našly i další varianty.

    1. To Hroch bahenni – verim, ze ruznych kategorii a situaci existuje spousta, nicmene pripada Vam vkusne nebo pripadne tohle sepisovat zrovna o Vanocnich svatcich? Nereju, jen se nevinne ptam. Zirafak byl prvni, ted zas tohle, nezlobte se na me, mne to prijde strasne smutny, cim nektery lidi zijou.

      1. Hodnotil bych to smířlivě, jsou svátky, mají volno, čas na sepisování traktátů, pod vlivem vínka se do prstů dostává i údernost… Za mě, proč ne, je to zábavné.

      2. No, můj styl to není, já lidi moc neodsuzuju, a myslím, že ani neútočím. Nakonec můžete posoudit sama… Ale nevím, zda zrovna osobní útoky a odsuzování jsou to, co Vám vadí.
        Co se týká psychologie, ta mne baví. Klidně i o svátcích :)

        1. Co mi vadi je zhrzenost a utapeni se v bszinach vlastnich zalu. Ne, vy tim netrpite, vy netrpite ani nejste utocak, tot pravda.

          1. Kruci nejak se mi zdablovalo to utrpeni a netrpeni:-) pardon, sotek se vloudil

          2. Slecna Ling
            Takže ta námitka na mne je přesně v čem? Že na ten článek reaguju?

  3. Jakej šel, takovou potkal, je časem velmi prověřené přísloví, nikoli mýtus.

    Tentokrát se kvůli času předvánočnímu nebudu hádat, ale zajímalo by mě jediné – jak je to myšleno s tou fyziognomií? Piráti a členové slovenského PS mají dosti rozmanité zjevy. O Ferim, zjevně řazeném do stejné skvadry, nemluvě. Jestli to nebudou spíš píčoviny. :-)

      1. :-) To nevztahuj, mám hudební „pauzu.

  4. Kvetnatý štýl, prešpikovaný cudzími slovami, neologizmami až k nečitateľnosti mi pripomína práce absolventov FFUK Praha alebo Frankfurtskej školy. Keď to preložíte do normálnej reči, obyčajne z toho vyjde nejaký nezmysel. Každá takáto perla ducha sa potom tvári ako hlboká myšlienka. Stačilo napísať, že podľa neho sú ženy od prírody beštie a hlúpi a neschopní muži (99%) im vždy naletia. Mizogyn podľa definície. A to som aj ja rozvedený, ale takto sa zacyklovať …

    1. To jste asi četl jiný článek. V tom článku není globálně o ženách téměř nic (s výjimkou svobodných matek vychovávající pičulíny). Nosné téma je o mužích a jejich feministickém zaměření.

    1. ha, nekdo se naučil používat staříka, máš bludišťáka :D

  5. Ja jsem par takovych piculinu osobne poznal, i jejich rodiny, a dospel jsem k tomu ze je to forma Stockholmskeho Syndromu. Kdyz kluk, doslova od narozeni, nesmi kritizovat zenske (coz je naprosto bezne v rodinach kde vladne „svobodna matka“) – tak jakoby se mu to vrylo do mozku tak, ze hrichy zen totalne prechazi. Nikdy v zivote na to nesmela prijit rec, tak na to proste nikdy v zivote neprijde rec.

    Tihle piculini pak v dospelosti delali neskutecne veci, pro zenske… Kdyz jsem premyslel proc udelali co udelali, vzdycky byla nakonec v pozadi nejaka carodejnice, co se nesmela kritizovat, a pro tu carodejnici to udelali. Pica je neuveritelne mocna.

    No a pro tu picu pak chlapi ze sebe udelali totalni kurvy, ztratili kamarady, protoze jakoby totalne prejali to kurevsky uvazovani jejich manzelek a milenek nebo matek, ktere toho chlapa vyuzivaji jako proxy boxera pro vlastni majetnicke zisky (dedictvi atp.).

    Zkratka jsem byl vicekrat u toho, kdy se uplne rozesraly vztahy dokonce i mezi bratry v rodine, a pritom kdyz clovek jde dukladne proc se tak stalo, na konci jsou jejich zenske, ktere se nemely rady, a tlacili to do svych muzu tak dlouho az jejich muzi podlehli.

    Holkam to pak prijde asi vtipne, jak se jim podarilo rozesrat ten patriarchat, ale to jenom protoze si neuvedomuji jak samy sebe ochuzuji, kdyz si z pratel delaj nepratele.

    A ti dospeli chlapi pristoupili na tyhle zpiceny hry svych zen, a obvinujou se navzajem, a pritom koreny vzajemne nenavisti lze snadlo vysledovat k jejich „manzelkam“, ale to oni jakoby vubec nevidi – tohle oni uplne prechazi – sve manzelky totalne chrani… Ja nevim mozna kdo to nezazil tak by tomu ani neveril, ale obcas je to fakt diagnoza, s temi lidmi nelze o techto vecech ani mluvit, protoze jak se objevite na dohled cile, zacnou palit ze vsech zbrani a citi se ohrozeni… Nebo naopak jenom tupe cumi, a nereaguji. Nicmene – „slova rozumu“, jestli muzu byt tak drzy, se do jejich mozku nedostanou. Nelze prekonat prvni prekazku: Tu carodejnici co ho ovlada.

    Citi, ze kdyby priznali ze tady ted sve manzelce delali 20 let kokota, tak ze by byli za kokoty, tak se takovemu priznani totalne brani, a dal jsou za kokoty. Nutno podotknout – ze ty manzelky je za ty kokoty drzi pevne.

    Co maji ale piculini spolecne asi vsichni, ze vetsinou jsou to kluci z rozvedenych rodin, kdo takhle jednaji. Simpy z nich vychovavaji jejich matky. Dle meho skromneho nazoru.

    Ono je toho vic co matky delaji, ze kluci takhle dopadnou, napriklad je bezne, ze ze svych synu svobodne matky delaji nahradni manzele, nad kterymi ale maji totalni moc, takze kluka nauci slouzit matce, ktera nad nim ma totalni moc, a tim pro kluka skonci detstvi treba uz v 10 letech. Nicmene v dospelosti potom piculin vyhledava stejny, defektni rodinny system, kdy se snazi slouzit sve manzelce a ono to nefunguje…

    Dalsi vec, na kterou se pri vychove piculinu zapomina, ze Pracujici matky jsou z prace zpravidla vystresovane, a svuj stres a svoje problemy potom neustale tlaci na sve deti, ktere pred ni nemuzou utect a musi se jejim problemum venovat. To na diteti zanecha jiste nasledky.

    Zde je velky rozdil v pristupu muzu a zen, protoze chlapi problemy z prace na svou rodinu netlaci, ale zeny jo. A co pak takovy desetilety kluk zmuze, kdyz mu matka kazdy den tlaci jak to ma v praci tezky?

    Snazi se to resit na zaklade sve detinske naivni predstavy ze matka je dokonala – a pri tom se nauci ze to defektni chovani matky (nepriznani vlastnich chyb + tlaceni osobnich pracovnich problemu na deti) je „normalni“.

    Tohle vsechno by podle me uplne bez problemu vyresily krouzky – fotbal, modelar, skauti, pionyri, protoze podle me jde o tu „izolaci ditete pro sebe“ ktera obcas u svobodnych matek, a manzelek carodejnic, probiha az do smrti. Ten kluk se proste musi natvrdo setkat s „muzskym principem“ – jako „nenechat si srat na hlavu“ a tak podobne. Ovsem mnozi otcove, po hrichu, nechavaj sve kluky napospas svym pracujicim byvalym manzelkam, a mysli si ze to bude v pohode. Ale ono to nebude v pohode. Protoze Otec a Matka jsou dve ruzne role, a dite kteremu se nektere nedostava bude vazne handicapovano ve spolecenskych vztazich. Bude handicapovano na rozumu – protoze „matka se nesmi nikdy kritizovat“ – to ale neni logicke, takhle muz nesmi uvazovat.

    1. Barn Swallow: jste koukám rychle přejal doktorův newspeak, vážně ale „…ktere se nemely rady, a tlacili to do svych muzu tak dlouho az jejich muzi podlehli.“ popisuje jednání „pičulína“? Mě to spíš přijde jako jednání slabocha, což z mé zkušenosti nemá prakticky žádný statisticky významný průnik s „pičulínem“. Ne, že by některé charakteristicky dotyčný neměl, ale různí lidé mají různé, tedy je „pičulíny“ nazývat nelze a celá umělá kategorie je pouze odrazem nenávisti doktora vůči sobě samému a tak tam vtělil všechno, čeho by se rád zbavil nejen u sebe, ale i ve svém okolí a vyšel z toho dort jak od pejska a (femiprasnice, pochopitelně) kočičky.

      1. Jakýkoli název / termín je jen přiblížení skutečnosti. Reálné lidé nejsou vždy přesně synteticky přesným příkladem. Osobnosti lidí jsou komplexnější a složitější.

        Nicméně souhlasím, že pokud si žena omotá muže kolem prstu tak, že muž přestává myslet – je to dočasně vcelku pochopitelné. Díky tomu jsme nevymřeli. Ovšem škody, které se v té době nadělají (rozbité vztahy s okolím, dluhy, ba i trestné činy) jsou neřešitelné. Protože po pominutí smyslů a snížení tlaku v genitáliích by musel dotyčný přiznat, že jednal jako vůl – a to se obvykle neděje. Škody zůstávají a přetrvávají.

      2. fatdwi – ma to statisticky prakticky prunik s piculinem ten, ze oba jsou slabosi, slabosi vuci psychologickym natlakum zen. Ona je to realna vec, realny problem ktery kluci vuci zenskym maji, ze se nelogicky snazi podlezat „neznemu pohlavi“, pak vznikaj pojmy jako slabosi, bezpaterni kurvy, nebo „manginy“ – coz mel byt puvodni vyraz pro piculina. Ale piculin mozna neni nejstastnejsi preklad. Jsou to proste curaci, co podrizujou svoje jednani zajmum nejake vaginy.

        1. Barn Swallow: jenže touto logikou to má statistický průnik i s úplně normálním chlapem. Kategorie, do které nikdo nespadá (není nikdo, kdo by měl průnik s charakteristikami tak odhadem přes 30%) nedává smysl coby označení kohokoliv. Definice je prostě nesmyslná, vybájená panem doktorem.

          To, co popisujete samozřejmě znám a potkal jsem se s tím.

          Pokud jde o Vaši poslední větu – a není to právě takto velmi často, jen ne vždy je tam „vagína“? A současně u těch, kde tam někde ta vagína je to zdaleka není tak přímočaré a jednoduché? Pro primitiva je černobílé vidění nutné, aby neztratil orientaci, ale já teda ani nemusím koukat z okna a vidím, že svět je poněkud barevnější.

    2. Také pozoruji, že pičulíni (kdysi se razil termín hafíci) jsou téměř výhradně z rodin, kde je slabý nebo psychicky vykastrovaný nebo nepřítomný otec.

      U matek ovšem nezáleží na pohlaví dítěte. Jsou schopny k sobě připoutat nebo zotročit jako syna tak dceru. Řekl bych, že připoutání dcery je mnohem častější.

      1. o tom zadna – ja jen ze pripoutani dcery a pripoutani syna je mozna z principu stejne, ale dochazi pri tom k ruznym vysledkum vzhledem k tomu ze kluci a holky maji jiste odlisnosti. Zejmena v mladi to dopada zpravidla tak, ze holka si co nejdriv hleda kluka aby mohla zmizet z domu, zatimco kluk co pomaha matce prezit to ma s holkama zpravidla velmi tezky, protoze na sebe vezme „otcovske povinnosti“, a holky takovy taky moc nemusej, protoze tchyne a tak, a matce kluk pomaha s barakem a s autem. Vlastne jsem znal jednu co se starala o svou zlou matku, a ta zas jezdila matce varit a prat – takze to samy, ale presto jiny, v opacnym gardu.

        1. V praxi pozorouji u holek úplně jiné výsledky. Maminka dále dceři vybere / schválí partnera. A nadále dcera má mnohem užší vztah s matkou, zatímco její partner je sluha a dárce semene. Zhruba v 10 % to ústí k tomu, že dcera se začíná kurvit, a souloží jednoho chlapa za druhým, často až po narození dítěte zatímco partner na to v zásadě jen kouká – ať dělá co dělá, nezastaví to.

          Ve velké části případů se dcera nastěhuje do blízkosti matky nebo matku přestěhuje do své blízkosti – poté co se vdá nebo si najde stálého partnera.

          1. Spaciálně u dominantních matek je bezpečná vzdálenost od bydliště dcery minimálně 30 km. A chlap nesmí připustit, aby si dcera nastěhovala matku blíž. Jinak je po manželství, fakticky nebo i právně.

            1. To není bezpečné, protože maminka nebo dcera zařídí přistěhování. Viděl jsem přestěhování na vzdálenost 300 km, aby byla maminka blízko k dceři. Maminka i s tatínkem si pohoršili. Měli byt v krásném parku v nádherném městě. Odstěhovali se někam do cikánské vesnice ála Most nebo Litvínov. Aby to měli blízko k dceři.

              1. Tak přistěhování je vůbec tabu. To by byla smrt buď vztahu, nebo tchyně :o)

  6. Druhý svátek vánoční a zase jen žluč, nenávist a hromada nezvládnutých psychických problémů. Přitom by stačilo vyhledat odbornou pomoc a už léta mohl žít pan doktor jako normální člověk. Popisované „pičulíny“ ve společnosti prakticky nepozoruji, protože jak už to tak bývá, pan doktor své domnělé nepřátele opět nalakoval v odstínu „pitch black“, aby je mohl jaksepatří nenávidět a přitom jen popsal sebe. Nejvíc mi Challenger připomíná kovaného soudruha, plamenně odsuzujícího „pravičácké extrémisty z NSDAP“. Bez přijetí zodpovědnosti za své činy a jejich důsledky to lepší nebude, ale můj život to není a naštěstí pan doktor se tímto způsobem do obávané pozice člověka, co by mohl ovlivňovat můj život – podobně jako ten lůzr incel z vedlejšího článku nebo Alien – nedostane.

    Současně agresivní feminismus, kvo-kvo-kvóty atd. jsou samozřejmě problém, stejně jako jeho důsledky, ale člověk si nevystačí s „pičulínem“, protože motivace těch lidí jsou typicky mnohem komplikovanější. Stačí se podívat na incela, který plácá páté přes deváté a přitom volá po rozvoji „kritického myšlení“, protože ve své blbosti nevidí, že by jej sám potřeboval jako sůl. Kdysi jsem se tady se svou kritikou tvrdě střetl s moussou, pokud si ji někdo ještě pamatuje (tvrdila, že žádné nadržování ženám u soudů neexistuje, ha ha). Tyto jevy jsou ale dlouhodobé, už jsem tu párkrát doporučoval podcast Historie českého zločinu, kde jsou místy neuvěřitelné případy (soudružka tuším ve 20. letech zastřelila nápadníka, protože si ji pořád nechtěl vzít, jen to oddaloval a vyvázla snad bez trestu nebo s trestem minimálním, veřejnost na její straně, vzlykající ženy v hledišti, no masakr).

    Mohl bych tady popisovat příklady z okolí, kdy manžel je podpantoflák typu „na měsíc domluvenou akci nemůže přijít, protože po příchodu z práce domů na něj čeká zpráva, že manželka jde s kamarádkou a on musí hlídat děti“. Který ale nevykazuje prakticky žádné „pičulínské“ charakteristiky páně doktora (není z rozvedené rodiny, hlavní slovo měl otec, matka byla slabá, feminismus sám nijak nepodporuje atd.).

    Skutečné zmrdy lze však vidět mezi autory seznamrudézprávy a dalších moderních médiích. Naposled mě pobavil jistý Tomáš Stejskal z Aktuálně, protože jsem si prostě „musel“ přečíst recenzi Tří ekofeministek s názvem „Jedna za všechny, všechny za jednu. Štědrovečerní pohádka se letos povedla“, přestože hodnocení na ČSFD je ostudných 26% (sám nemám femosračky rád a masochismu mnohých si tímto kazit večer nedisponuji, ale zase se rád pobavím, třeba Omnibus to popsal hezky). Teda, já ji dokázal přečíst tak do třetiny, víc to nešlo. Proč to ale píšu – pan doktor jako obvykle dělá svým černobílým přístupem, který je poplatný především jeho vlastnímu pokřivenému charakteru, medvědí službu těm, kteří se skutečně snaží na problémy poukazovat a něco s nimi dělat. Holt vysoké IQ je špatná věc, pokud jím disponuje narušený narcis s egem velikosti Petronas Towers, neschopný přijmout odpovědnost za své činy a jejich důsledky.

    1. Dám jeden příklad ze života.

      Před mnoha lety jsem jednomu, asi třicetiletému muži, pronajal větší garáž coby autodílnu. Byl to velice šikovný a pracovitý člověk, hodně vydělal a zakázek bylo hodně. Jednou na začátku prosince se najednou ztratila jeho pohoda, byl čím dál vystresovanější, a někdy na přelomu roku se zhroutil s mrtvičkou. Jela pro něho rychlá, a ten člověk strávil určitě přes rok v nemocnici a už nikdy pracovat nebude.

      Co se stalo jsem pochopil až po pár měsících. Viděl jsem jeho ženu a jeho matku. Obě šly převzít majetek muže v dílně a vyrovnat zbytek nájemného.

      Žena byla echt ledová královna. Vytáhla pod záminkou vánoc z muže všechny prachy a úspory, aby bylo na dárky. Chlap neměl z čeho platit nájem garáže ani neměl na daně finančáku. Neměl ani floka, protože ta ludra to z něj vydřela. Při představě že nebude mít na finančáku jak zaplatit se prostě složil a je nadomsrti mrzák.

      Jednání s jeho matkou a jejím přítelem ukázalo zbytek příběhu. Maminka naučila syna vážit si žen, uctívat je a plnit jakákoli ženská přání. Protože tak to má být. Syn nedokázal ženě odmítnout ani její snahu o oslíčku otřes se, které ho uvedlo do prekérní situace. Prostě nedokázal, ženám se absolutně neodporuje a plní se jim všechna přání.

      Kdo ví, k čemu (kromě nemožnosti platit nájem a daně) ještě naložila jeho „lepší polovička“ na jeho záda za průsery.

      Jeho žena ještě přišla zpeněžit jeho auta, s čímž jsme jí rychle vyhodil. Majetek spadl do dědického řízení, a protože nebyli sezdaní, měla smůlu. Poté už nepřišla, protože vše ostatní už pro ni nebylo rentabilní. Zbytek padl na hrb matce.

      Matka tak svou výchovou de facto zlikvidovala syna – nenaučila ho možnosti říci ženám ne, aniž když dělají blbosti a sviňárny. Ostatně její přítel také poslouchal na slovo, takže jsem jednal jen s matkou.

      Od té doby, když čtu dojímavé povídky matek: „naučím ho k úctě k ženám“ má to pro mě smradlavou pachuť. Všeho moc škodí a může i zabíjet.

      1. Symptomatické pro dnešní civilizaci: muž rozháže své peníze za cetky pro svou ženu (a možná i pro sebe?), ale zodpovědná je za to jeho žena a jeho matka.
        O násilné souvislosti mrtvice a stresu nemluvě.

        Výmluvy jsou to, dámy, pánové a píčulíni. :-)

        1. Dissenter: +1

          Nakonec pan doktor je to stejné, jako ten incel – chyba je všude kolem a svého „Žida“ našel stejně jako Alien v ženských.

          1. Symptomatické pro fatdwi je, že okamžitě ve všem hledá VINU, a pičulínsky obhajuje ženy – i když někdo jen něco napsal. Já jsem jen, manipulační člověče, popsal příběh. Jsi s tím hledáním viny už fakt trapnej, kdykoli jde o popis mužsko-ženského konání. Ale opravdu trapný až do morku kostí.

            1. Na tomto webu se pravidelně vyskytuje už jen jediná identita, vystupující jako ženská.

              V době virtuální reality _úplně všeho_ bych tedy byl zatraceně opatrný.
              Přesto se tu najdou jiné identity, vždy schopné a ochotné, této virtuální babě lézt do prdele až tak, že se pan doktor musí posírat smíchy.
              Už jen z toho, co se v tomto směru objevuje tady, reakce na ten profil, by pan doktor asi dokázal stvořit o dost výživnější kazuistiku, než je tahle.

              Ten profil virtuální baby, ten byl už na počátku zdejšího působení tak trapně nekonzistentní, že dodnes nevěřím tomu, že pod tím profilem není schovaný, dobře se bavící, ženatý chlap okolo čtyřicítky.
              Totiž všecko, co z tohoto profilu prozatím vypadlo, je poměrně dobře známo i výše uvedené skupině chlapů.
              Někdy až trapně naivní dotazy, na některé typicky „babské záležitosti“, které snad každá vdaná baba musí znát, mě jen utvrzují v tom, že za nimi ve skutečnosti stojí řehotající se chlap.

              Možná by k tomu profilu virtuální baby, mohl něco připsat i pan doktor, docela bych to uvítal.
              Mívá dost trefné postřehy a hodnocení z míst i situací, které my obyčejní lidi bez průpravy můžeme snadno přehlédnout – právě proto, že nemáme ani té nejzákladnější, psychologicko-diagnostické průpravy.
              Každopádně bychom se minimálně pobavili.

              1. servisdok:

                „..chlap..“

                – – –

                Hledání zapeklitých závad ve složitých zařízeních dává člověku mnoho rozvoje…

              2. Technická: pokud bychom se pobavili minimálně, není o co stát…

              3. Nemyslím si, že by to za to nějakymu normalnimu chlapovi stalo. Leda psychousovi.. Ta „letuška“ bude ženská, minimálně to tak má nastaveny mezi ušima.

                1. DF:

                  „.. psychousovi..“

                  – – –

                  Ano.

                  1. To servis a corona : Chlapi, vy se vykaslete na vase obcansky profese a bydleni u sester, jak ku svymu politovani hodnymu neprofitu aktualne cinite a poridte si adekvatni mantiky ( ja vim, asi tohle slovicko neznate, ale potrapte google ). Myslim, ze vestirna corona a servis bude druhejma Thebama :-). Jinak mysi nebo potkany porizovat nemusite, jste oba docela obstojny hlodavci :-)

                    1. A az vas ohlas presahne i Delfy, prijdte podekovat, vy telata

        2. Symptomatické pro Dissentera je, že okamžitě ve všem hledá VINU. Já jsem jen, manipulační člověče, popsal příběh. Jsi s tím hledáním viny už fakt trapnej, kdykoli jde o popis mužsko-ženského konání. Ale opravdu trapný až do morku kostí.

          1. Doporučuju ti vzít se za ruku s místním Hrochem a jít si nastudovat něco o rozdílech mezi konceptem viny (totálně zbytečným pro partnerské vztahy) a zodpovědnosti.

            Krom toho jakákoli výmluva „to voni mě svedli!“ je nepřijatelná zhruba od 8 let věku.

            1. „Mám za to odpovědnost“ znamená, že když se něco posere, tak
              – padá to na mne
              – můžu za to já
              – moje vina
              Pokud nebudeme slovíčkařit, tak jsou všechna tři vyjádření ekvivalentní. Zrovna tak jako tvrzení „když vidím nešťastnou ženu, stojí za tím slabošský muž“ nebo jak to bylo. Je to odsudek, přisouzení viny.
              To, že slovo „vina“ být nesmí a „zodpovědnost“ nebo „stát za“ ano, je vykrucování se. Nejsme u soudu ani na náboženské disputaci.
              A samozřejmě je to vykrucování se z toho, že z ženských děláš děcka bez odpovědnosti za své jednání. Amorfní hmotu bez vůle a osobnosti.
              BTW předpokládám, že „zodpovědností“ myslíš odpovědnost, jinak by to celé byl nesmysl. Zodpovědných žen (lidská vlastnost, kdy dotyčný nahlédne důsledky svého konání a podle toho se chová) znám dost. Odpovědnost pak je pojem jak právní, tak morální/etický.

              1. Hroch_bahenni: se Vám do toho s dovolením vetřu (se zájmem jsem četl už tu minulou debatu). Ten Váš seznam není ekvivalentní a zodpovědnost není vina.

                Je klidně možné, že něco není Vaše vina, ale máte za to odpovědnost, stejně, jako něco být Vaše vina může, ale následky ponesou jiní.

                Pokud jde o vztahy, pak (za mě) je zcela mimo řešit nějakou zodpovědnost drahé polovičky. Za úplně ubohé pak považuji jakékoliv „ona ho obrala, ona ho donutila“ a podobné píčoviny. Zodpovědnost je na mě, dokonce je to inherentní součást systému. Neznám nikoho, koho by o ruku požádala žena. V dnešní pošahané době by to jistě bylo možné, ale pokud na takovou hru chlap přistoupí, well, opět je to jeho zodpovědnost. Nicméně když zůstaneme u normálních vztahů, kde o ruku žádá muž (i dnes počítám tak 99% případů, možná 99.9), pak tímto aktem si vzal na zodpovědnost vše, co bude následovat. Není-li s tím spokojen, může se vždy vrátit v čase k momentu, kdy o ruku žádal a uvědomit si, že pokud by to neudělal, nebudou ani současné problémy. A dle toho se jako chlap chovat a vyvodit z toho důsledky, nejen pro okolí, ale taky pro sebe.

                Hysterčení, že „mu žena sebrala výplatu“ a podobné píčoviny jsou prostě úsměvné, stejně jako že „ona utratila jeho peníze“ nebo že „on jí musel platit šminky a drahé dovolené“. Nemusel. Pokud to i tak dělal a přitom s tím nesouhlasil, pak je idiot a zaslouží, co dostal.

                Toto je mimochodem v ČR velmi typické, kolik já už zažil chytrolínů nejen ve vztazích, kteří nehli ani prstem pro nápravu (často např. reklamace nebo sousedské chování), ale nadávají jako oběti. Chlap, co se staví do role oběti, není chlap.

                Můžete samozřejmě namítnout, že ženská nemusela na požádání říkat o ruku „ano“ a když už řekla, musí teď nést zodpovědnost za svou část ona atd. To je ale úplně irelevantní. Některá se chová jako kráva, jiná (většina) ne. Některá zodpovědnost přijme, jiná (většina) ne. To je ale z pohledu chlapa úplně jedno, protože na mě záleží, co budu dělat a vezmu-li osud do svých rukou. Fňukání na to, co (ne)udělali ostatní je naopak odevzdání se libovůli druhých. Nechcete-li to, tak to prostě nedělejte. Nechcete-li to a přesto to děláte, tak si nestěžujte. Vcelku snadné.

                1. fatdwi: +1, Vy šovinistická konzervo, uvízlá hluboko v minulém století.

                2. fatdwi
                  Právně nebo eticky?
                  IMHO za vztah mají odpovědnost oba.
                  Situací, že by někdo jen tak zničeho nic požádal o ruku, podle mne dneska už moc není. Obvykle jde o dohodu.
                  Zbytek je Váš konstrukt, já si nestěžoval. Asi si mne s někým pletete.

                  1. Hroch_bahenni: fakticky.

                    Dohodu? Vy jste s někým před žádostí o ruku uzavíral „dohodu“? Jako fakt?

                    „Dohoda“ může být (třeba) o společném bydlení, dovolené atd. Ale žádost o ruku? To je snad Vaše individuální rozhodnutí. Nebo by být mělo. Nicméně pokud nebylo, pak začínám rozumět, proč se tolik dožadujete zodpovědnosti u druhé strany (protože máte dojem, že když to byla dohoda, tak ona ji musí dodržovat stejně jako Vy). To je ale omyl a tedy Vaše chyba.

                    Zkusím příklad úplně jiný: investujete peníze na základě doporučení (poradce, kamaráda, internetu, whatever). Rozhodnete se je do něčeho vrazit (fond, akcie, cokoliv). Následně o vše přijdete. Vaše dožadování se „zodpovědnosti za vztah“ ze strany ženy je pak zhruba na úrovni dožadování se toho, aby taky ten, kdo Vám radil, přišel o prachy. Pokud Vám to přijde jako blbost, tak možná začínáte chápat Vy mě, proč je blbost ono vyžadování odpovědnosti od ženy. Je to prostě VAŠE rozhodnutí a VY ponesete následky.

                    PS: argumentovat tím, že manželka je v jiném postavení vůči manželství než poradce vůči investici by jen potvrdilo, že to pořád chápat nechcete.

                    1. V tom případě opravdu nechci chápat.
                      Ano, u nás byla dohoda, že se vezmeme. Byli jsme spolu už dlouho. A netahejme do toho právo, dohodnout se můžete i s kámošem, že půjdete na tenis, a když nejdete, protože se Vám zrovna nechce, a on tam čeká jak trubka, tak je to porušení dohody a s řečmi o finančním poradci Vás pošle vítekam.
                      Podstata mého příspěvku ale je, že jsem si nestěžoval, takže jste zřejmě reagoval na někoho jiného.

                    2. Hroch_bahenni: teď mám dojem, že záměrně hrajete natvrdlého.

                      Samozřejmě, že svatba JE DOHODA. Ale Váš NÁVRH na ni by dohodou být neměl. Měl by být Vaším rozhodnutím, ušetřil byste spoustu zklamaných očekávání (jo jasně, Vy žádná nemáte, reaguju tedy na někoho jiného).

                      Musím běžet, takže odpověď na tenis nestíhám, nicméně to na tom půjde taky dobře ukázat.

                    3. Asi máte pravdu oba. Žádost o ruku by mělo bejt více méně překvápko, ale tipuju, že nezanedbatelné množství manželství opravdu vznikne tak, že se pár předem domluví, že se vezmou a k takové té „filmové“ žádosti o ruku buđ nedojde vůbec, nebo jenom formálně.

                    4. fatdwi
                      Však netvrdím, že to za mne rozhodl někdo jiný.
                      Jen jsem si nevzal latexovou vagínu model Jitka*, ale lidskou bytost s vlastní osobností, která tu odpovědnost za vztah a rodinu cítí taky. Kdyby necítila, dávno spolu nejsme.
                      Co se týká údajných zklamání, pro skutečnýho chlapa není problém napsat „sorry, spletl jsem si vás s…“, protože ví, že každý se občas zmýlíme.
                      * to fakt existuje

                    5. shane, Hroch_bahenni: jestli musí být překvápko neřeším. Řeším čistě samotný rozhodovací proces, který je (měl by být) jednostranný. Já to chci udělat (když neřekne ne, i to se stává) a jsem připraven s tím rozhodnutím žít, ať už to vyjde nebo ne. Pokud se z ní vyklube za 10 let kráva (narážím na pozdější Hrochův příspěvek o změně společnosti, podobných „otřesů“ ale může být hromada a ve finále je fuk, jestli se změnila společnost nebo jen ta jedna, co ji mám v občance), well, to bylo riziko daného rozhodnutí. MÉHO rozhodnutí. Tak se dle toho chovám.

                      Současně se celou akcí vystavuji i riziku, že se změním já a že třeba taky to budu já, kdo bude chtít změnu. Kdybych tenkrát tu paní o ruku nepožádal, byl bych dnes volnej a nemusel stát před nepříjemnými důsledky, jako je třeba jak jí to říct, co na to děti, rodina a tak. Prostě rozhodnutí „jít do toho“ je dobré dělat sám a s plným vědomím možného dopadu, byť třeba ve velmi vzdálené a nejisté budoucnosti.

                      Celé je to o tom, že je úplně jedno, co dělá druhá strana. Proto jsem jako příklad použil investice, protože tam je pro některé uchopitelnější, že nemá smysl se za důsledek mého rozhodnutí dožadovat zodpovědnosti u druhé strany.

                      To nijak neimplikuje, že žena žádnou svou zodpovědnost nemá nebo ji mít nemusí (a ani nevidím, že by to tvrdil Dissenter). Pouze to říká, že pokud ji nepřevezme, je i toto můj problém, na který jsem si zadělal, když jsem žádal a součást rizika, které jsem tím na sebe bral.

                    6. @ fatdwi
                      No žít s tím musíte, to je jasný.
                      Jenže to, že se z ní stane kráva nebo něco jiného, může, ale nemusí být výsledek Vašeho rozhodnutí. Jinými slovy, ne vždy je na vině muž, ne vždy „za každou nešťastnou ženou stojí slabošský muž“, abych sem vrátil Dissentera, s kterým zde polemizuju.
                      Jinými slovy, nemohu stoprocentně řídit svůj a už vůbec ne její život, protože nemohu vyloučit vnější vlivy. Soužití dvou lidí neprobíhá v digestoři. O tohle mi jde. A co nemohu ovlivnit, za to nejsem odpovědný.
                      To, že já se nemůžu jen tak vypařit, je druhá věc. Že entuální děti jsou pořád moje děti a že za rozvod nesu svůj díl viny, pokud k němu dojde. Jasně, moje bývalá žena je pořád moje bývalá žena, není to jen tak někdo neznámý. Je tu nějaká společná minulost. O tom snad není mezi námi spor.
                      Bohužel se stávám, že někdo, a častěji to bývají ženy, se jen tak vypaří. Mně se to nestalo, mimochodem. Nemyslím, že 100 % podíl na tom nese muž – jak zní klasická poučka, na vině v takové situaci vždy bývají dva, manželka a tchýně :)
                      Ale bylo by fajn, kdyby i baby občas přiznaly svůj podíl. Obvykle se to nestává, uznávají jedinou chybu, byla jsem příliš ušlechtilá. Statistický vzorek sice jen v desítkách (ne moje vztahy, takovej kanec nejsem – výroky žen), ale i to za něco vydá.
                      Dissenter to psal na článku o incelech. Myslím, že to znělo nějak jako „muž je ten, kdo nese zodpovědnost za vztah“. Tím debata začala. Vy tuším v takové situaci píšete, že to nebudete hledat, že nejste ničí sekretářka, tož já to taky hledat nebudu, je tam 700 komentů :)

                    7. Hroch_bahenni: a jsme na začátku, proč? Proč zase řešíte, co je čí vina? To jsem myslel, že jsme se posunuli, odbavil jsem to včera 12:31.
                      K čemu potřebujete, aby druhá strana přiznala svůj podíl?

                    8. @ Fawi 17:47 to Hroch

                      Správně. Zatloukej, zatloukej, zatloukej. Je vidět, že máš Plzákovu školu. Dotáhneš to daleko.

                    9. fatdwi
                      Víte, co je sranda? Já tem měl napsáno „a je mi jedno, že je slovo vina zakázané“, a pak jsem to smazal, říkal jsem si „tak přece se furt nebudem hádat o slovíčko, celkem se shodujeme“.
                      Když Vám to slovo vadí, tak to ignorujte.
                      Nepotřebuju to, jsou to cizí ženský. Ale pokud se má člověk k věci postavit poctivě, měl by si uvědomit, že i on udělal chybu. Pokud si to neuvědomí, udělá ji znova. Proto po sportovním zápase trenér běžně rozebírá, kdo co udělal blbě.
                      Jasný, může mi být jedno, že podělají další pokus. Ale přece tady komentujeme věci, ne? Nenadávám, neflušu po nikom. Popisuju lidské konání.

                    10. Hroch_bahenni: není zákazane, ale nesmyslné, resp. irelevantní.

                      Myslím, že to takhle nevyřešíme, ale byla by to fajn debata někde v příjemném prostředí s lahví něčeho dobrého:-) (dnes už budu mimo, píšu z vlaku zrovna cestou za něčím takovým)

                    11. já to našel :-)

                      žena je z podstaty věci mnohem přizpůsobivější tvor než muž a za téměř každou nešťastnou ženou většinou najdete muže slabocha (spíše než grázla), který tím slabošstvím ubližuje víc než ten grázl

                      Kontext – odpověď na to, proč se ve sporech žena/muž zastávám spíše žen. Asi je vidět, že říkám něco jiného, než že by ženy byly 100% dokonalé.

                    12. Tak jsem to našel taky.

                      Dissenter
                      25.12.2024 v 13:58

                      V běžných věcech ne, protože chlap je ten, kdo nese zodpovědnost za vztah.

                    13. Hroch_bahenni
                      28.12.2024 v 17:08

                      tvl no fak, 700 rovnejch! jdu tam neco přisypat X-D

                    14. se můžeme vykašlat na tu žádost o ruku. ale pan farář (nebo odávající úředník, třeba pan starosta) se vždycky zeptá: berete si zde přítomnou?

                    15. Lukas B.: To se mě několikrát týdně ptají v obchodě! „Berete si zde přítomnou USB nabíječku? Mám vám ji zabalit?“ „Berete si zde přítomnou šunku?“ „Berete si zde přítomnou baterku do hodinek?“

                    16. Alan.Cox
                      28.12.2024 v 17:40

                      chodíš do hodně divnejch krámů teda

                    17. Lukas B.: to už je jen formalita. Předpokládám, že ani Vy jste si nevzal 5 minut time out a nezačal zvažovat, co na to odpovíte. Jistě, i tady se někdy zadari, ale to bude tak promile a ani tak nepředpokládám, že tu odpověď dotyčný(á) vymyslel(a) až když byla položena otázka.

                    18. Tak přiznejme si, ona ta žádost o ruku dnes nemá moc význam, protože to kvůli čemu chlap žádal má dnes ve většině případů před svatbou i před žádostí. Naproti tomu motivace ženy být sezdaná zůstala.

                    19. Karkulka: však i to je rozhodnutí, se kterým budete muset žít:-) Ale znám takové, kde dnes už dotyčná natolik přijala volný svazek za svůj, že je to ona, kdo se nechce vdávat, takže hratelné je všechno. A to mají děti.

                    20. No, když se podívám po kamarádech, tak ve značné většině případů pokud žena začala tlačit na to aby „se posunuli dál“, tak se posunuli. Zasnoubení, svatba, barák, děti, a většinou i rozvod. Kupodivu to pro ty ženy vyšlo finančně poměrně dobře, a pro ty chlapy poměrně špatně, i v případě střídavky. Protože ten barák platil ve většině případů majoritně chlap z peněz ještě před svatbou. A ty páry z okolí, které byly ve „volném svazku“ zatím fungují prakticky všechny dál. Nechci tvrdit že korelace je kauzalita, to by bylo samozřejmě odporné.

                    21. Karkulka: taky mám takové v okolí, dokonce jsem nestačil zírat, jakým nátlakovým metodám podlehli (jsem na to extra citlivej, takže kdysi stačilo, aby na mě ex zkusila něco přes rodiče a hotovo). Přitom ale všichni jsou zatím v pohodě, děti, normální život. Takže kauzalita tam určitě není, jen máte kolem sebe trochu jiné lidi. Stejně tak třeba „spěchání“ – do roka svatba a někdo dnes rozvedenej, jiní v pohodě spolu. Faktorů je tolik, že v tom podle mě nelze nic smysluplného vysledovat (maximálně tak statisticky, jenže když statistika říká, že je něco 60:40, tak z toho nijak nelze dedukovat, kde skončí daný pár).

                    22. Tak rozvádí se zhruba polovina manželství. Jak říkal kolega, je smutné když si retrospektivně uvědomíš, že jsi „pro ni“ byl jen cesta k tomu jak se zabezpečit na zbytek života, a je jen otázka zda úplně od začátku, nebo až od nějaké doby (nutno podotknout, že kolegové vydělávají násobky průměrné mzdy, a i násobky toho co jejich partnerky).

                      On ten článek cosi popisuje, ale tak trochu ignoruje, že bude hůř. Stačí se podívat na dnešní „kulturu“. Dnešní seriály a filmy jsou v zásadě jen o tom, že hrdinka je úžasná a dokonalá, zatím co muži kteří v oněch „dílech“ vystupují jsou obvykle banda idiotů, životních ztroskotanců, a totálních ňoumů (které ty hrdinky musí zachraňovat). A samozřejmě zatím co fyzické násilí muže vůči ženě je ve filmu či seriálu prakticky tabu už tak 30 let, ženy běžně chlapovi facku nebo ránu do rozkroku dávají jako by se nechumelilo. Ne že bych čekal, že dnešní mládež tohle sleduje, ale je tristní se dívat na to, jak je to pořád dokola (a světe div se, Hollywood dál generuje něco podobného dokola a dokola). A protože žena je přece dokonalá tak jak je, vlastně v tom filmu nemá ani žádný vývoj, je plochá jako facka.

                      Ne že by teda „from zero to hero“ filmy byly nějak zásadně rozmanité, ale obvykle tam ten hrdina musel na sobě aspoň makat, a ne že byl dokonalý, jen to jako okolí nechápalo protože patriarchát, misogynie atd.

                    23. tak především je třeba se vyhýbat propagandě. Kdosi vyprávěl, jak si jakýsi psycholog z SSA v rozhovoru s kolegou zpoza bývalé „železné opony“ povzdechl. Vy jste měli socialistickou propagandu, která byla víceméně tupá, ale my měli a budeme mít vysoce sofistikovanou reklamu. A jen ten kdo si vybuduje imunitu vůči reklamě má naději na svobodu.

                    24. Karkulka: otázkou je, co to „bude hůř“ bude znamenat. Tyhle femosračky, které nedávám a tedy nesleduji (připadám si už jak děděk, protože nové filmy vidím tak tempem 2-3 za rok a spíš jedu staré, kde „byl svět ještě v pořádku“). Nevidím na ženské, co se chová jako chlap, nic atraktivního (opačně taky, ale to je mi fuk, protože nejsem teplej). Nicméně jsou všechny založené jen na zdegenerované pohodě. Pár set kiláků na východ nic takového nemají. Tedy, pokud začne být hůř jinak, tohle zmizí, protože jako všude v historii (severní Afrika, Čína) feminismus skončil s příchodem prvního okupanta, který vycítil slabost společnosti a běžná žena má k mužatce, napůl animované na základě debilního scénáře sakra daleko. V takové situaci je role ochránce velmi žádaná a lépe u plotny a dětí než v zákopu.

                      Tj. vůbec bych neextrapoloval, plus nezapomínejte, že v USA vyhrál Trump a přestože tady se zatím nic neděje (a sráči v mainstreamu vychvalují štědrovečerní Tři ekofeministky jako by se nechumelilo, přestože na ČSFD to má 26%), v USA už se dít začíná. Ani to nemusí dojít na „horkou“ válku, stačí, že běžným chlapům dojde trpělivost. I tady v této nebo vedlejší incelácké diskusi se řeší, že je mnoho žen, které ke svému údivu zjišťují, že je nikdo nechce. Dlouhodobě proti přírodě žít nejde, takže ono se to tak nějak srovná samo, protože až z těch „silných samostatných žen“ budou životní trosky, jejich atraktivita pro o generaci mladší bude úplně jinde, než dnes (tj. dnešní hustě samostatná slépka může být velmi přitažlivá pro dvacítku, co si představuje, jaká bude Xena, ale o jednu generaci dál už pro dvacítku bude šedesátiletá osamocená babizna spíše varovně zdviženým prstem).

                      Trochu by to navíc pročistí genofond, protože když se femoslepice a incelové nebudou množit, slepé vývojové větve zaniknou a to je podle mě pro dlouhý horizont jen dobře.

                    25. Já bych nesměle požádal o správné používání termitů, jinak debata skončí fiakrem – zodpovědnost je v mém chápání předcházení důsledkům, odpovědnost pak snášení důsledků. Je to jak voda a vodka – odna bukva i kakaja raznica :-)

                    26. Foundryman: Ústav pro jazyk český vám do toho háže vidle: (https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=zodpov%C4%9Bdnost)

                    27. Proto píšu „v mém chápání“. Ústav pro jazyk český v poslední době propaguje daleko horší prasárny, já tam prostě rozdíl cítím.

                    28. Foundryman: Já s vámi souhlasím. Dokonce mám teorii, že pro rozvoj českého jazyka nelze udělat víc než postavit všechny členy Ústavu pro jazyk český před popravčí četu a nikoho nešetřit. Kromě vrátného to vzít komplet včetně sekretářek – buď šibenice nebo elektrická křesla nebo popravčí zeď, aby se ta infekce škodící češtině zastavila.

                    29. Foundryman – OK, zodpovědnost :)

                3. Jinak bych ještě připomněl tři věci.
                  1) Lidé se během života mění. Ano, musím s tím počítat, že se někdo změní, ale to neznamená, že na tom mám podíl. A ano, musím se s tím nějak vypořádat a nést svůj díl odpovědnosti. Odmítám ale postoj, že žena za nic odpovědnost nemá. Bez odpovědnosti je pouze ten, kdo ještě nemá vyvinutou psychiku nebo je retardovaný.
                  2) Rodiče mají ve vztahu rukojmí – děti. Ten zodpovědnější samozřejmě myslí na děti více, než ten nezodpovědný; tím je znevýhodněn ve své pozici, má omezenou volnost jednání.
                  3) Pokud má mít ve vztahu odpovědnost pouze muž a žena má mít jen práva, je postoj MGTOW zcela racionální. Jen blbec by lezl do vztahu, v němž od začátku tahá za kratší konec. Ale já jsem ještě starší ročník, takže moje starost to naštěstí není.

                  1. Hroch_bahenni:
                    ad 1) zkuste mou odpověď z 12:55. Nikde jsem neřekl, že žena za nic odpovědnost nemá. Tvrdím, že je irelevantní, jak se ke své části postaví ona, záleží pouze na tom, jak se ke své postavíte Vy.

                    ad 2) dtto jako ad 1)

                    ad 3) nebavíme se o odpovědnosti za vztah, ale za vlastní rozhodnutí. Proč do toho pořád pletete sdílenou zodpovědnost sice přesně nevím, ale naznačil jsem to 12:55 (třeba se pletu).

                    1. fatdwi
                      ad 1) Tvrdí to Dissenter. Celá debata už asi třetí den se točí kolem toho.
                      ad 2) a 3) dtto.

                    2. ad 1) Bavíme se o realitě nebo o virtuální matrixu ála fatdwi?

                      Realita je o tom, že lidé nejsou nekonečně dokonalí (to je jen Stvořitel). Realita je o tom, že máte v rukách omezený soubor možností. Realita je o tom, že vaše „postavení se k něčemu“ je dost závislé na tom, jak se k tomu postavení druzí.

                      ad 2) viz ad 1)

                      ad 3) Hroch napsal „odpovědnost ve vztahu“, manipulační lhář fatdwi píše o „odpovědnosti za vztah“. Říká se tomu, že fatdwi vyvrací věci, které jeho oponent nikdy nenapsal a netvrdil. Typická manipulace.

                    3. Alan.Cox
                      Ono jde právě o to, že ten vztah neprobíhá ve vakuu. Mluví do toho vnější podmínky, významní druzí, zdraví, leccos se mění nepředvídaným způsobem.
                      Tolik proměnných se na sto procent předvídat prostě nedá.
                      Kolik do té doby funkčních vztahů se rozpadlo třeba v 90. letech po pádu socíku. Někomu najednou začalo vadit, že partnerka byla ve straně, jinej začal podnikat a běhat za kočičkama, někdo začal vyčítat partnerovi, že nepodniká, někdo zůstal za partnerovy prachy doma a nudil se, prostě otevřely se možnosti a změnil se životní styl. A nikdo tohle nemohl dejme tomu v roce 1975 vědět. (Pro fatdwiho: ne, fakt jsem se v roce 1975 neženil, to mi byl hluboce jednociferný počet let).

                4. Fatdwi:
                  Nechcete-li to, tak to prostě nedělejte. Nechcete-li to a přesto to děláte, tak si nestěžujte.

                  Děkuji! Takhle pregnantně se mi to nepodařilo napsat.

                  1. Přičemž v podtextu toho pregrantního tvrzení je omnipotence (všemocnost a všemohoucnost) daného člověka. Jako vše, co vychází z nesmyslu, je závěr podobný.

                  2. @ Dissenter, Fawi

                    Tak proč si pořád vy dva na něco nebo někoho stěžujete?

      2. V anglosfere v kruzich „redpill“ se obcas povida o tom, jak matky – jinak kurvy s lety praxe se stovkami ruznych partneru – kdyz maj syna tlaci synovi do hlavy hlavne „aby nebyl jako vsichni ti zmrdi, co ji osukali“. Je to opravdu univerzalni uvazovani takove zenske, prokazane na desitkach prikladu…

        …vysledky jsou taky vzdycky stejne. Synove „nejsou jako ti zmrdi, co sukali jeho mamu“ – tudiz – radsi ani nesukaj. Prece nebudou jako ti zmrdi, co osukali jeho mamu. Tyhle byvale kurvicky-matky dovedou klukum v hlave nadelat poradnej maglajz.

        1. Zahráváte si s tím, že vám lepšolidé jako Dissenter a fatdwi dají čočku. Vždy je to chyba muže i toho syna. Nikdy ne ženy, a už vůbec ne matky.

          1. @ Alan

            Ti dva nemůžou jinak. Jedou podle svého biologického programu. Prostě typičtí mangini. Shifty jim tvrdí partu.

      3. „je nadomsrti mrzák“
        „Majetek spadl do dědického řízení“

        Does not compute!

        1. To nadosmrti netrvalo příliš dlouho.

    2. promluvil píčulín, modlete se pičulíní, ostatní zdrhejte

  7. Když jsou ty vánoce, tak si dovolím ještě jeden upřímný dotaz. Často se tu píše něco ve smyslu:

    .. že dcera se začíná kurvit, a souloží jednoho chlapa za druhým, .. (AlanCox)
    .. jak matky – jinak kurvy s lety praxe se stovkami ruznych partneru .. (BarnSwallow)

    Uvažujme, že žen je zhruba stejně jako mužů. Od mužů si odečtěme celibátníky jako autora předchozího článku a žlučovité dědky jako autora tohoto článku, kteří nezasunou. Určitě budou i nějací věrní zadaní muži. Žen odmítajících sex v zajímavých věkových kategoriích je dost málo.

    Kde na to souložení máme my, normální ženatí muži, brát čas? :-)

    1. Já mám spíše pocit, že Dissenter je žlučovitý hafík. Který se okamžitě rozštěká na každého provinilce, který něco napíše o ženách. Haf, haf, pičulínku!

      1. Co kdybys radši odpověděl, kde se berou ty stovky zákazníků houfně se kurvících matek a dcer? :-)

        1. Tvl ty seš dement. V Pze+dojíždějících je zhruba 1M3 lidí víceméně denně. Řekněme tak mega dospělejch, z toho půl mega chlapů. Řádově to tak bude.

          Kurev může byt jednotek tisíc a to eště řada bude tzv. cestovat. Si myslim, že při poměru 100:1 fakt nemají problém.

          Hlavní město je modelovej příklad, ale řádově to bude všude tak nejak stejný (páč kdyby nekde byla výrazně větší poptávka nad počtem kurev v nabídce, tak je tam pasáci hned nahrnou).

        2. Já jsem jen odpověděl v komunikačním stylu Dissentera. Žlučovitý dědek Dissenter prostě ví, že žena se chová stejně jako v americkém romantickém sitkomu. Kdo tvrdí něco jiného je prostě vadný. Na to je nejlepší odpověď opakovat Dissenterovi stejný komunikační styl.

          Je to komunikační styl progresivních neomarxistů.

          a) Nejsi šťastný a nadšený ze strkání pavích per do prdele na LGBTQ pochodech! Pak jsi žlučovitý dědek a homofob!

          b) Nejsi nadšený z migrantů, jejich vraždění, znásilňování? Pak jsi žlučovitý dědek a islamofob a rasista! Netolerantní sráč, na kterého je třeba si posvítit!

          c) Nejsi nadšený z toho, že zemi zatáhneme do války? Pak jsi dezolátní proruská svině a chcimír!

          d) Nevidíš ženy jako nevinné bytosti, a za vše může pouze muž? Pak jsi podle Dissentera, fatdwi a pár dalších žlučovitý děděk a misogyn.

          Prostě soudružská komunikace soudruha Dissentera, soudruha fatdwi, apod. Popírání reality a obviňování těch, kdo nežijí v matrixu.

          Dokud budeš takto komunikovat, tak nemá smysl s přesvědčeným soudruhem o vlastní ideologické víře vůbec diskutovat.

          1. To A.Cox Nic podobneho jako pavi pera v anusu nebo znasilnujici migranty ani fatdwi ani Dissenter nikdy neobhajovali ani nevelebili. To jenom vam tecou nervy, tak zas lzete a prehanite az se vam od klavesnice prasit. Hele, nechcete se na to tak nejak vykaslat? Proste si nalejte panaka, natahnete nohy a jako dospelej jedinec clinteastwoodocsky koutkem ust procedte : Je me pro ne skoda. Seru na to.

            1. Hele, Slecno Ling, nechcete se na to vykašlat?

              Podstatou toho, co jsem napsal je, že Dissenter manipuluje jako protřelý neomarxistický soudruh. A jeho komunikační styl je stejný jako komunikační styl ekoteroristy, nebo woke aktivisty, genderového vědce, nebo jiného progresivního jedince post-marxistického směru.

              1. To A. Cox Krcim rameny, pac lat vam nechci, jsou Vanoce a evidentne ani nevidim, co vy, ale domnivam se, ze se mylite. Dissenter manipulativni typ neni. Na to tu mame jiny kadry.

                1. Ling: :-*

                  (teď už budu navždy veden jako měkký feminista :-))

    2. Dissenter: ono je to celé vadné, protože ani těch žen, co mají stovky partnerů nebude nijak závratné množství. Možná mám jen špatnou sociální bublinu, ale v mém okolí není snad ani jediná. Je teda samozřejmě možné, že u některých manželských párů manželky místo do práce chodí souložit a tak se na to zatím nepřišlo, ale nepovažuji to za významné. To je spíš zase klasický lůzrovský koncept „žena musí být špatná úplně ve všem, takže určitě taky šuká se stovkama chlapů“. Tenhle svět je jen v pomatených hlavách gaučových empiriků.

      Typickým „problémem“ představ o ženách se stovkami partnerů je to, co ví každý normální chlap, tedy že většina žen po sexu netouží. Touží po vztahu se sexem. Sem-tam nymfomanka není norma, ale výjimka. Především pak když to tady někteří dávají do souvislosti s dětmi, to je už úplné sci-fi. Neříkám, že takové nejsou – mám v okolí rozvedenou s malými dětmi, která po různu píchá s mladíky z diskoték – ale i kdyby toto provozovala dalších 50 let, ke stovkám partnerů se dostane pravděpodobně někde kolem průměrného věku dožití (pokud teda něco neudělá s frekvencí a nezačne se pořádně snažit). Na tuhle jednu připadá mnoho jiných, které nikam nechodí, po práci toho mají plné zuby a na lovení chlapů nemají čas ani energii a takových, které mají chlapa jenom jednoho (znám obojí).

      1. Ženský po sexu touží, ale ne s každým a ne za každou cenu. Takže obvykle neobráží bary, aby urvaly někoho na jednu noc a pokud už se nechají takhle klofnout, tak je to obvykle zdatný svůdník, kterých ale zase tolik není. Jinak to spíš skončí flirtem.
        Ženská promiskuita spíš spočívá ve věčném hledání partnera, kdy sice s přijatelným chlapem celkem snadno skončí v posteli, ale přijatelný chlap není každej, kdo je ochoten se s ní sejít.
        A tímhle způsobem fakt stovky partnerů nenahoníš, spíš tak max nízký desítky. Ona ta nabídka potenciálních partnerů starších 30 let je prej dost zoufalá, i když ženská netrvá na princi na bílém koni.

        1. Pokud vezmete nápad jednoho Dissentera (myslím, že to byl on), že příroda chce, aby se ženy souložily již v brzkém věku a ve 13 rodily, tak tam to funguje jinak. Tak holka za 5-10 let přijde na to, že si nic v životě neužila. A rozjede hrobeso (hromadnou bestiální soulož) ve velkém stylu. Sex s mnoha muži, jednoho za druhým.

          To jen pro ten blbý nápad, že příroda nám říká, že holky mají rodit už nezletilé.

          Totéž občas někdy, když se bigotní katoličky rozjedou.

          Holek / žen závislých na sexu moc není, ale když jsou – tak to stojí za to. Pak ojíždějí téměř každého na potkání.

          U nás na koleji jedna taková byla. Každý večer jiného kluka. Žádného nechtěla na víc než jednu noc. Vždycka přišla do chlapských sprch, někomu pochválila penis, a celá kolej věděla, že je to nabídka na společnou noc. Holka z ortodoxní katolické rodiny, velmi nábožně založené.

          1. Jestli si vymnenujem nechutny historky,ja mam zas jednu odposlechnutou z US military. Oni i chlapi ( ne,to vam urcite na mysl neprislo, pac chlapi jsou vzdy svetci ) jsou pekny prasata sem tam. Reknu to heslovite, pac na plnej pribeh nemam cas ani zaludek. Susenka, kolektivni honeni, kdo se udela nejdyl, trest se susenkou a vedlejsimi vyprodukovanymi produkty. Taky vlastne vysoce promiskuitni chovani, ze? Normalni clovek si nechava sexualitu do soukromi ne do krouzku…je mi vcelku lito jejich zen a pritelkyn

            1. To s tou sušenkou znám o britských elitních boarding schools. Je to fiktivní příběh mající naznačit, že absolventi těchto institucí jsou tzv. pětivteřiňáci, protože v sexu je pro ně nejdůležitější bejt hotovej co nejdřív.

            2. Pche, tímhle nelze nikoho ohromit, chcete jednu skutečně a doopravdy nechutnou z CZ military?

              1. Sem s ní :-D)))

                1. No tak jak je ctěná libost.

                  To se jednou kluci v hospodě za kasárnama zvané „Píčák“ nacamrali, pak obrazili ještě nějaký pajzly po městě a v noci dotáhli na rotu nějakou špinavou bezďáckou retardku, snad uprchlou z nějakýho ústavu nebo odkud. Pak ji chovali několik dnů pod postelema na rotě, krmili ji přineseným z kuchyně, večer ji vytáhli na světlo boží k protiplnění… obvykle do výstrojního skladu, to aby bylo to soukromí. Tak to šlo několik dnů, až ji nakonec jednou navečer objevil dévéťák. Odved ji na dévéťárnu a zlí jazykové povídali že služba na bráně odpřisáhla na holej pupek že ji vykopli z kasáren až ráno…

                  1. Fakt nechutný. Příběh jak přes kopírák znám ze svý ZVS v r.89 z Brna z kasína na Staňkové.

                  2. a pak že nejsou ochotný ženský …

      2. @ Fawi

        Ty vole máš absolvovanou aspoň malou násobilku ze základky? Jedna diskotéka týdně, může být minimálně jeden milenec týdně. Rok má přibližně 52 týdnů, takže ty tvoje „stovky“ partnerů zvládneš do dvou let s prstem v nose. Ty všechno tak překrucuješ a manipuluješ, že se do toho skoro vždycky sám zamotáš, klaune.

        1. ModrýKlokan: průměrně inteligentní člověk by z mého příspěvku pochopil, že ona po těch diskotékách nahání zajíce méně často než každý víkend. Dokonce jsem přímo napsal, že by to klidně stihnout mohla, ale musela by přidat.

          1. @ Fawi

            Tak jí domluv, ať to nefláká.

            Jinak co je „průměrně inteligentní“ člověk nevím, a uráží mě to. Já jsem bytost z planety Osho v Galaxii Arkana.

            1. MK: no právě, podprumerne inteligentní to nemá šanci pochopit.

              1. @ Fawi

                Hmmm, mrkev v zimě… Bejt tebou tak termity jako „inteligentní“ a „pochopit“ moc nepoužívám. Někdo by se mohl začít smát…

                1. Třeba někdo podprumerne inteligentní, kdo ty termíny nezná?

                  1. @ Fawi

                    Tvá umanutost je docela zábavná. Zkus se ovšem najíst, zdá se, že začínáš mlít z hladu.

  8. to zas čo trepeš, trochu slušná děvka, pokud nešlape nekde v zapadlým vokrese (a to bez cestování), možná má stovky ks za jedinej rok :D

    a s vohledem na to, kolik ženckejch se spouští všude možně, jenom doma chlapovi nedají, tak hádej, z jaké skupiny se asi zákazníci kurev rekrutujou…tvl…

    1. do píči zas to ujelo, toe na dyzentéra nahoře

    2. no však ano, je-li kurvení se typickým životním stylem matek i dcer, nevyhnutelně dojdou zájemci (chlapi) :-)

      1. Proč? Řada jich samozřejmě chodí vopakovaně. Si myslim, že děvky nemají vo klienty nouzi, nakonec, vždycky můžou zlevnit, nebo se přestěhovat jinam, kde budou „nový“. Potíž je s nima, že typicky neudrží korunu, ale to už jsme taky diskutovali taky stokrát a jednou. Např. taková ta do auta/eskort s výdajema max. 200 korun na gumy utrží měsíčně příkladmo padesát litrů, ale stejně je stále bez peněz :)

        Já samozřejmě utržím, třeba teď v lednu, něco přes kilo, ale z toho tak ~60 jde zase dodavatelům žejo, nájmy za prostory, PHM, a tak, a nic moc nezbude. Ale to je na mozečky většiny z nich moc namáhavý, takže kdybych s nejakou o tomto zapředl hovor, vůbec to nepochopí (taky proto skončily u toho :D).

        1. Nechci ani tak filosofovat nad životní úrovní kurev, jako ukázat, že kurvení se nemůže být typickým chováním matek a dcer, jinak by nesehnaly zákazníky. :-)

        2. pane, vy vůbec netušíte kolik stojí barvy na fasádu

          1. Ja jo. Kupoval jsem 2 mm skrabanou se silikonem a docela jsem se prohnul. A to nejen diky vaze tech kyblu.

            1. Tos nemohl zavolat nějakého grafiti umělce? On by ti to zmaloval zdarma.

        3. Tak 50 litrů měsíčně v Praze není pro singla na žádný velký hosana. Žít se z toho dá, ale že by nešetřila ranec, to zase ne. Navíc něco z tržeb si odloupne pasák, bez kterýho to na tomhle levelu moc nejde.

          1. seš úplně mimo mísu :)

              1. At jde ta tlusta krava do prdelEE. Uz jen proti jeji vuli budu platit cash, kde se da. Stat rozkrade biliony a bude se vozit po chudakach se stokorunou.

                1. Ja taky vyhledavam podniky, kde se neda platit kartou. Tyhle chudaky, co zijou ze dne na den je treba podporovat.. :)

              2. to je jasný, jinak nechápu souvis

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025