Pro Zelenskýho tohle musí bejt existenční ztráta pozornosti.
Naopak přeíqéčkovaní icíkové fofrem posunujou hraniční kameny a odlovují poslední problematický zrzavý arabáče.
DF
Měl by se vrátit k pyánu, tím si pozornost Bruselskych bukvic zase získá..
Sysop
Ten chlap je odepsanej. Bud bude odbouchnut jeste na UA a svede se to na Rusaky, nebo ho najdou utopenyho ve vane na Floride a svede se to na Rusaky.
Alan.Cox
A nebo se ztratí se změněnou identitou v ráji pro ukrajinské nacisty – Kanadě.
servisdok
Těch adeptů je tam ale víc. Je to hnízdo a dokud se bude krmit, poroste to tam.
Čas na dárky, tihle extrémně hloupí vysmívající lháři všem se nám nadělili s dominionem rychty s gusty v skutku příkladně a s bezpočty ikváčů třeba v šikanech mazání nutelly okolo hub a jen s dvoumi prstíčky ohřát jezinek svetr ová a nemoci z neohřáté vody v řádu a nesčetnými extempóre třeba hemlách ve vlaku a mezi civilisty, ale demokradtůrně v chuntě aspen group ale odjet ze služební cesty zpátky do pindostanu nechtějí, baví se.
Sysop
Ono je vubec zajimavy, ze se rozhodl pro ten masakr zrovna ve sve skole. Asi by se nad tim mohla skola a studentici zamyslet. Kdyby motivem bylo opravdu jen udelat mega masakr, tak to mohl udelat treba v metru, nebo nekde na Staromaku. Vybavu na to rozhodne mel.
bůhví vo co de, většinou magoři napíšou nejakou svou biblu a tam spoustu plků, tady se akorát sám edituje nejakej asocyjálný nesmysl kde není nic, všecko divný
Alan.Cox
Breivik napsal bichli své filozofie s radami pro druhé.
Jeden co se upálil na Václavském náměstí v roce 2003 napsal aspoň list, že pokud nebude lidstvo používat Linux, tak spěje k armageddonu.
Všichni mají tendenci něco napsat. Ať sebevrahové nebo vrahové. Ale tento nic.
Jel jako zabíjecí mašina – mně to smrdí. Dokonce si myslím, že Rakušan vydal příkaz, že bychom neměli připomínat vraha – právě proto, aby se připravila uvěřitelná oficiální verze.
Hupert
No, pokud se tvrdí, že šílenec se chtěl mstít celému světu, je zvláštní, že vynaložil tolik cestovního úsilí, aby postřílel lidi, které zřejmě znal.
cool
Komu? Sami sobě v houfu si nevěří ani půl slova co vyžvejknou, pravda s perlami třeba závětrných elektráren. Ale i u těch na větru spočítali že nikdy nevyrobí tolik energie co se spotřebuje na materiály, dopravu a výstavbu.
kaBrnak
Mě hlavně nesedí ta motivace. Žádný lůzr to nebyl, spíš naopak ve všech směrech.
Že breivikovi hráblo z té šílené všudypřítomné multikulti skandinávské pakárny, tam už to logiku dává.
Další věc, že se na tom ochozu nahoře pohyboval dost chladnokrevně a promyšleně na to aby se pak sám zastřelil. Fakt nevypadal ve stresu ani nijak jinak rozrušeně. Vůbec jako člověk co se chystá postřílet lidi a pak se zabít. Až příliš chladnokrevný při tom byl.
Prostě v tom případu nesedí prakticky vůbec nic, i kdyby nakrásně počet obětí seděl, tak všechno ostatní nesedí.
Alan.Cox
Jako kdyby šlo o false flag akci profesionálů, že?
Hupert
Při všech dosud známých atributech je celkem náročné takovou variantu vyloučit.
ModrýKlokan
@ Kabrnak
Tys mu měřil tlak a tep během akce? Ty víš jak se projevuje chladnokrevnost a promyšlenost střelce v akci? Jak se projevuje stres a rozrušení? Studoval jsi to někde? Trénoval? Máš nějaký studijní materiály a manuály? Můžeš dát odkaz, ať se taky přiučíme?
Já ti řeknu zase svůj názor: Podle mě jsi vyplašenka a sázíš sem volný nekorigovaný tok smyšlenek. Informační hodnota takových „dat“ je nula.
Tak jsem to nemyslel… třeba jo, třeba ne… je to až další nadřazený téma… já jsem rozporoval technicky Kabrnakuv přístup v hodnocení té akce… je potřeba mít nějaký relevantní věrohodný poznatky, doplňující se indicie, důkazy, zkušenosti…
tohle je jen cintání mašle a neřízený tok náhodných smyšlenek v panenském rozrušení… sorry… nechci urážet, ale tenhle styl mě fakt už sere… je toho plnej internet… každej, kdo má do prdele díru, žvaní jak Palackýho kočí
Mohl by mi prosím někdo ze zdejších pictolkářů objasnit, jak je možné po zásahu ráží .308 win z několika metrů do pánevní oblasti, či do končetiny vesele vegetit dlouhé minuty (desítky minut).
U něčeho s čím je možné ulovit i losa či soba na slušnou vzdálenost, bych předpokládal masivní krvácení a vykrvácení nejpozději do 5-10 minut při zásahu končetiny.
A co se týče zásahu hrudníku, tak tam bych čekal ne ani tak pneumothorax, jako spíš okamžitou smrt, v lepším případě zalití plic krví do max. 3 minut a pak konečná rovněž.
Tak nevím, buď tam střílel vzduchovkou, nebo je průměrný student fildy prostě terminátor.
Sysop
Rekni mi, jake mel strely a pak ma smysl neco vysvetlovat.
kaBrnak
Asi klasický celoplášť. Pochybuju že by si tento premiant z prestižních škol sháněl nějaké lovecké. Nicméně, pokud jelen po zásahu do plic za pár minut zdechne někde ve křoví, tak předpokládám, že člověk ještě mnohem dřív, notabene ichtyl z fildy a k tomu žencká, podle opicejního videa na kterém je houby vidět.
Jen ta úsťová energie a rychlost musí být u této ráže devastující.
I u celopláště podle mě dojde k potrhání tkáně okolo, takže nevám jestli lze hovořit o „čistém průstřelu“ plic a i u zásahu končetiny to krvácení bude masivní. Ne jako u .223rem kde bych předpokládal přežití i po zásahu plíce, o noze nemluvě.
A i kdyby měl něco v ráži 9×19 tak z blízka do plic to taky není úplně k přežití.
No nejsem forenzní specialista, ale takhle nějak to odhaduju.
ModrýKlokan
@ Kabrnak
No to je asi problém. „Odhaduješ“ množství větší než snesitelné.
Jak víš, že jelen po zásahu do plic za pár minut zhasne? A jakou střelou? Co víš o mechanismu vzniku devastujících poranění?
Jak víš, které střely použil v budově? Přebíjel jsi mu? Jak víš, kterou zbraň použil v budově? Podával jsi mu? Jediná zbraň ze záznamu videa je ta na ochozu. Z té zranil tři lidi na ulici.
Myslíš, že tsunami záplava tvých hypotéz, má nějaký vyšší smysl? Mě tedy uniká.
Alan.Cox
Winchester 308
Dachsmeister
@Sysop
myslím, že na tu vzdálenost je to jedno jaké střely byly použity.
Magor nešetřil na zbrani, tedy ani nábojích, jestli doma nepřebíjel fotr, tak on asi taky ne.
.308 Win na prvních 30m po opuštění hlavně bude v drobných tělech filozofů, povětšinou žen, zanechávat poměrně „hladké“ průstřely i kdyby narazila na větší kost.
Narychlo jsem poguglil třeba tohle https://myslivost.cz/Casopis-Myslivost/Myslivost/2015/Duben-2015/Naboje-RWS-HIT-v-razi-308-Win
Sysop
Zajimave, cekal bych, ze lovecke strely se budou deformovat i pri vyssi energii. Hmmm… Nikdy mne to nezajimalo, ale prilezitostne vyzkousim.
Jihočech Honza
Na zvěři, ne na filosofkách :-)
Co si pamatuju z přednášek z traumatologie a první pomoci, nejhorší je „malorážkové“ výkonné střelivo 5,45×39 nebo 5,56×45 NATO/.223 Remington – malá dírka na vstřelu, malá na výstřelu, mezi tím paseka. Aneb efekt nadzvukové rychlosti v tkáni složené převážně z nestlačitelné vody..
shane
Hypoteticky nejhorší byly starý střely minié do drážkovaných předovek a prvních zadovek. Velký těžķý střely z měkkýho olova, ale s poměrně vysokou rychlostí, v podstatě na hranici rozpadu. Ráže okolo 14 mm. Při nárazu se okamžitě deformovaly a často i fragmentovaly a způsobovaly tak příšerný zranění. Zasaženou kost dokázaly rozdrtit na kousky, takže zbývala jedině amputace.
Což byl hlavní důvod, proč Haagský konvence (nikoliv Ženevský!) zakázaly neplášťovaný střely.
na vojenský ráže? páč neplášťovaný náboje si můžeš v klidu kupovat i sám přebíjet
Sysop
Pneumothorax, pokud se nemylim, je obecne punkce hrudniho kose nad branici, vedouci ke splasknuti plice. Alespon tak mne to ve skole kdysi vysvetlovali. Takze pokud slo o cisty prustrel a pritom v nejakem miste, kde neni masivni krvaceni dovnitr, pak nemusi jit nutne o smrt v radech desitek sekund, nebo par minut. Ale to je moje domnenka.
Alan.Cox
Plíce potřebují podtlak. Po průstřelu se jaksi vyrovná tlak s okolní atmosférou – a tomu se říká pneumotorax. Aspoň pokud to správně chápu. Podtlak umožňuje plíci se nadechnout a roztáhnout. Bez podtlaku smolenka.
Ko-za
To ne. Protože když se udělá výpotek nebo něco krvácí v hrudní dutině, tak plíce tlakem splaskne a člověk nemůže pořádně dýchat. A lékař pak musí udělat punkci hrudníku, aby to odteklo a plíce znova reexpadnovala a začala se plnit vzduchem. Pokud je ovšem plíce prostřelená, tak to bude trošku jiný.
Dachsmeister
@Sysop
zaznamenal jsem na jednom videu, kterak cajti nasazovali před poskytnutím PP gumové rukavičky a vykřikovali něco o pneumotoraxu.
Sysop
Jojo, ta holcina, co ji odnaseli, mela pneumothorax. Nebyla v zaberu, ale byla slyset.
hellfire
Sysop:
Pneumothorax je vzduch v pohrudniční dutině, tedy volný vzduch v prostoru mezi plící a hrudní stěnou, kde je normálně lehký podtlak umožňující rozvinutí plíce. Vzduch se tam může dostat punkcí (penetrací) hrudní stěny nebo perforací plíce, případě obojím mechanismem. Pokud je vzduchu mnoho nebo je komunikace mezi vnějškem a hrudníkem trvalá (otevřený pneumothorax), zkolabuje celá plíce. Samotný kolaps jedné plíce není smrtící a zdravý člověk jej vykompenzuje, akorát se bude více zadýchávat i při běžné námaze, ale ne nezbytně, závisí na rezervách a velikosti pneumothoraxu. Jak jsi správně napsal, průstřel plíce nemusí být nutně rychle smrtící. Při průstřelu hrudníku člověka v krátkém časovém úseku zabije buď masivní krvácení, kontuze srdce s následnou arytmií (poranění rázovou vlnou, pokud není srdce přímo zasaženo) nebo tenzní (ventilový )pneumothorax, což je zvláštní stav, kdy se při nádechu vzudch dostává do pohrudniční dutiny, ale při výdechu již nemůže ven. V pohrudniční dutině narůstá tlak, což vede ke stlačení plicních žil vedoucí k srdci a zástavě oběhu. Z tohoto důvodu se penetrační poranění hrudníku dává semiokluzivní obvaz, který při výdechu umožňuje uniknout vzduchu ven z hrudníku a při nádechu se připlácne na hrudník a zamezí vniknutí vzduchu zpět.
Sysop
Dekuji za vycerpavajici vysvetleni. Tuseni jsem mel spravne, ale ne plnohodnotne.
Jihočech Honza
Jako první pomoc aspoň igelitový pytlík, zabránit nasávání vzduchu.
ModrýKlokan
@ hellfire
Dotaz na doplnění: znamená tedy stav u ventilového pneumotoraxu nutnost co nejdříve uvolnit hrudní tlak vsunutím nějaké trubičky/katetru do rány a utěsnění rány? A jak v takovém případě následně zamezím přisávání vzduchu při nádechu do hrudi? Nasazením nějaké měkké hadičky/ventilu na ten pevný katetr? Díky za odpověď.
hellfire
MoudrýKlokan:
Ventilový pneumothorax je život ohrožující stav vyžadující okamžité řešení (v řádu minut). První pomoc, a v podstatě záchrana života postiženého, spočívá v provedení punkce hrudníku na postižené straně dutou jehlou nebo kanylou. Tím se uvolní přetlak (slyšitelně, syčí to) a vznikne tak pneumothorax otevřený (kanylou či jehlou proudí vzduch při nádechu dovnitř a při výdechu zase kanylou ven). Pokud je na hrudníku rána, je možné k otevření hrudní dutiny použít tuto ránu, do které se pouze zavede slabá trubička. Tlustá (např. ventilační) kanyla může být naopak kontraproduktivní, jelikož vzduch bude při nádechu proudit cestou menšího odporu do hrudníku kanylou namísto přirozených dýchacích cest. Pokud chci následně hrudník uzavřít a vytvořit uzavřený pneumothorax, na kanylu či jehlu se přišroubuje ventil. Není-li k dispozici, lze ventil improvizovaně vytvořit např. z prstu latexové rukavice. Prst rukavice se ustřihne, jeho baze se nasadí na kanylu a stáhne se nití nebo páskou tak, aby okolo neunikal vzduch. Následně se na špičce prstu rukavice vystřihne malý otvor. Tím je umožněn jednosměrný pohyb vzduchu s z hrudníku ven, ale dovnitř se vzduch nedostane, jelikož při nádechu latexový prst zkolabuje a uzavře prostor pro proudění vzduchu dovnitř. Můžeš si to doma vyzkoušet na latexové rukavici, které ustřihneš špičku jednoho prstu, následně budeš do rukavice vydechovat a přes rukavici se zkusíš nadechnout.
ModrýKlokan
hellfire
dík za školení doktore :-). Mini nůžky i rukavice s sebou nosím, tak ještě třeba kapilární trubičku vod analyzátoru, škrtidlo a budu vybavenej. Na náhodný opravy invalidních vozíků u kámošů mě taky stačí unišroubovák, malý kleště, dva imbusy, lámací nůž a izolepa, který nosím furt s sebou. V podstatě se to vleze do jedný kapsy pidibatůžku. Jsem československý pionýr: „Vždy připraven“. :-D)))
ModrýKlokan
hellfire
Akorát mě ještě napadá, že to nebude tak jednoduchý. Ten ventilovej pneumotorax může být asi bez vnější otevřené rány, například propíchnutím plíce zlomeným žebrem po nárazu. Není mi jasný jak bez výcviku propíchnu nebo proříznu hruď, aniž bych zajel do plíce. Zepředu, zezadu, zboku? Asi je taky nutný rozeznat příznaky mezi normálním a ventilovým. Tipnu si, že u ventilovýho budou mizet dýchací pohyby hrudi a břicha? Půjde do bezvědomí po dušení? Bude mít krev z úst po výdechu? A co když při pneumotoraxu a například zlomených žebrech bude zástava, jak se pak dává masáž srdce? Otázky, samé otázky. Musím si to někde najít.
hellfire
MK:
Odpovědi, samé odpovědi.
Řešení urgentních stavů nebývá jednoduché. Není to tak, že před tebou leží klidný spolupracující pacient (často v polobezvědomí i klade odpor) a rychle utíká čas. Máš pravdu, že ventilový pneumothorax může vznitknnout i při uzavřeném (tupém) poranění hrudníku. Typicky motorkář se seriovou zlomeninou žeber s peforací jedná plíce.
Klinicky přetlakový pneumotorax vede k rychlému rozvoji dechové nedostatečnnosti (postižený se dusí doslova před očima). Doprovodným příznakem bývá brunátný obličej a rozšířené žíly na krku (přetlakem v hrudníku způsobené městnání v žilách na hlavě a na krku), nízký a dále rychle klesající tlak se slabým pulzem s následným bezvědomím. Krev nebo krvavou pěnu v puse mít nemusí vůbec, pokud není současně vetší poranění dutiny ústní či dýchacích cest. Profesionál musí jednat rychle a zavést podtlakovou hrudní drenáž na postižené straně (zajistí rozepětí plíce a drenáž krve či výpotku) + při bezvědomí připojit na umělou plicní venntilaci (zajistí průchodné dýchací cesty i při zástavě oběhu). V případě nejistoty o postižené straně se zavádí podtlaková drenáž do obou pohrudničních dutin.
Jako laik (většinou polní podmínky) se musíš rozhodnout mezi tím neudělat nic a čekat na případnou profesionnálnní pomoc, nebo zasáhnout tak, že zavedeš jehlu¨/kanylu do postižené poloviny hrudníku (viz výše), ale musíš trefit tu správnou stranu (někdy napoví poranění kůže, případně uchem přiloženým na hrudník poslechnout dechový šelest, což ale vyžaduje trochu zkušeností), jinak vyrobíš pneumothorax oboustranný a pro postiženého to znamená okamžitou konečnou. Vpich se provádí nad III. nebo IV. žebrem v čáře procházející kolmo k zemi středem klíční kosti. Tam nehrozí poranění cévy a plíce obvykle kolabuje směrem dozadu Pokud píchneš tehnicky správněš a i do správné strany a propíchneš jehlou plíci, nic se neděje. Z ventilového pneumothoraxu bude pneumothorax otevřený a pokkud nezasáhneš velkou cévu (typycky mezižebrní tepnu), tak malá dírka v plíci se zalepí po zavedení následné hrudní drenáže.
V případě současné srdeční zástavy při poranění hrudníku je velmi malá šance na obnovení srdeční činnosti i oběhu a to i v případě, že už zasahují na místě profesionnálové. Srdeční zástava po porannění hrudníku bývá známkou devastačních poranění plic, srdce a magistrálních cév. Nicméně resuscitace těchto nešťastníku se rutinně provádí dle platných regulí, navzdory nestabilitě hrudního koše při mnohočetných zlomeninách žeber, buď nepřímou masáží, nebo i přímou.
ModrýKlokan
hellfire
Super webinář, díky za námahu. Ještě si raději pořádně prohlídnu nějaký obrázky z anatomie, ať mám v hlavě pořádnou vizualizaci. Pár lidí jsem už takhle řešil. V lese, v kanclu, na ulici, autonehody. Naštěstí šlo vždy jen o hypoglykemický koma, otřesenou cyklistku napíchnutou na řidítka, který nakonec skoro nic nebylo, nebo otřes mozku a zlomeniny nepřipoutaný řidičky.
Nejhorší bylo tahat kilometr z lesa v 80.letech bez mobilu do civilizace cukrovkářku v bezvědomí bez inzulínu. Naštěstí jsme ji našli tři a nalili pak kafem a cukrem. Nejbližší obec byla skoro hodinu chůze lesem. Lidi jsou někdy střelení.
hellfire
MK:
Pro řešení hypoglykemických poruch vědomí (komatu či zmatenosti) je možno nosit u sebe glukozový bonbon či přášek. Tento stačí osobě postižené (i v bezvědomí) aplikovat na sliznici do prostoru mezi dáseň a měkké tkáně rtů či tváře. Pokud jsou obtíže či porucha vědomí na podkladě hypoglykémie, může toto zachránit život. Pokud se netrefíš a postižený má hyperglykémické koma (jako laik nerozeznáš), tak aplikace další glukozy tímto způsobem není život ohrožující a nic tím nezkazíš. Jinak diabetici většinou svoje stavy znají a nosí s sebou nezbytné léky. Stějně tak třeba astmatici.
Pokud chceš laický level první pomoci dovést na vyšší uroveň, tak si kromě kurzu pořiď i IFAK a nauč se s ním zacházet. Dosáhneš tak výbavou a umem na dovednost polního zdravotníka. A troufám si říci, že pak strčíš do kapsy kdejakého záchranáře vozícího se sanitkou (a bohužel i doktora).
A navrhuji tímto D-fensovi, aby tě jmenoval Hlavním lékařem a Zdravotním náčelníkem tohoto lazaretu.
Sysop
Tady je potreba spis psycholog a psychiatr, rekl bych…
hellfire
Sysop:
Tento web považuji za pravicový, praktický a k společenským anomáliím toužícím po sebeprezentaci shovívavý. Netřeba zde odborníků uzavírajících diskutéry do škatulek a předepisující jim personalizovanou medikaci za účelem veřejného blaha.
Sysop
Souhlasim, jen jsem uvedl priority pripadne lekarske odbornosti, pokud by melo jit lecbu nekolika malo diskuteru ;-) Urcite neni zapotrebi nejaky plosny dohled.
Hupert
Problém někdy bývá odhadnout, o co jde. Můj tatínek měl jednou jakousi slabost, až díky ní sešel z chodníku do vozovky a mohl skončit pod autem. Naštěstí ho nějaký kolemjdoucí vrátil zpět, nicméně s domněnkou, že je opilý, ač nebyl. Vím, viditelné označení odlišnosti někdy vyvolává značnou nevoli, ale možná by bylo praktické, aby diabetici, astmatici či jinak postižení jedinci nosili raději zjevněji než skrytě nějaké označení a informaci, co dělat při krizi. Takhle se ke zdroji dostane zřejmě jen kapsář, který informaci vzhledem k jiným zájmům zpravidla ignoruje. Hypochondři by mohli mít na krku pověšenou celou brožuru první pomoci.
Panek
Tak u magora se 7 zbraněmi se dá předpokládat, že v budově se neoháněl tou dlouhou s optikou. Řekl bych pumpa s velkými broky a pistole.
jizlivec
To jsou technikálie, které se časem dostanou na veřejnost…
Docela mě překvapilo, jaxou všichni překvapení – přitom 13 expertů z každého tuctu už celé roky naprosto otevřeně říkalo, že otázka není zda, ale kdy a kde…
Jo a dle mého skromného názoru představitelé státu nemají žádné právo být šokováni, zděšeni, zhrozeni a jinak otřeseni, jak trapně předvádějí…
Namístě je pobouření, pohoršení, zhnusení, nanejvýše „bezmocný vztek“ (skutečná reakce)…
cool
Dalo by se to čekat od režisérů choreografie, jestli tu nejde s falze flagisty o kompars s notami úrovně intelektu podrbaných a víme co si máme myslet o působení (zkázy) za roky 5-6. demolice kromě naformátovaných. Oběti inkluzek jsou ztracený, prostě kývači bez kritických myšlení. A navíc ani by se nevyučili.
A jo máš dobrou poznámku.
jizlivec
Také všichni experti slibovali, že až se něco podobného stane, zvedne se obrovská vlna volání po zákazech, psychotestech, omezeních, kontumacích a konfiskacích…
Sysop
Pry zbrane k nicemu dobremu nejsou, to neni jako auta, nebo noze. Tak ocekavam, ze zakazou i koureni.
jizlivec
A ne snad? Předskokan je tuším NZ…
jizlivec
Teď mě s hrůzou napadá, jestli zakážou i to druhé kouření…
Sysop
Populaci je treba regulovat, zadne hratky nebudou.
Hupert
Pokud je třeba regulovat populaci, bude brzy kouření naopak doporučenou hrátkou, a to v obou variantách.
Soudruzi jsou šokováni, jak se mohlo něco takového stát u nás – ve státě, plném šťastných, spokojených a sluníčkových lidí. U nás přece nikdo nemůže být ničím frustrovaný!
No a jaký je motiv David Kozáka? To je dost podstatná věc, kterou se nikdo nesnaží objasnit. Jako kdyby se nevyšetřovala masová vražda, nebo nechtěli ji vyšetřit, ale pouze politicky použít pro přitvrzení.
shane
Pokud po sobě nenechal nějaký manifest, tak se bude motiv určovat dost těžko, takhle posmrtně. Patrně to bude podobný jako „lesní vrah“ Kalivoda. Ten měl ostatně podobný modus operandi, akorát ho chytli dřív, než stačil vystřílet to metro.
Sysop
Tak nejak. Bude vagon spekulaci, bude nejaka pravde nejpodobnejsi verze a tim to zhasne.
shane
Upřímně bych se ani nedivil, kdyby mu sperma tlačilo na mozek. Podle toho co o obětech prosáklo na veřejnost mi přijde, že střílel hlavně ženský. Takže je klidně možný, že mu hráblo z toho, že mu žádná nechtěla dát.
Sysop
Pokud exsituje nejaka jeho bejvala, tak ta by to mohla vedet.
tak co se divíš, tam to nebude jiný, než na ekonomce – vedle těch, co vyloženě šlapou, tak většina vostatních nastavuje nekomu, koho považujou za „smetánku“ (v tomdle případě hlavně z henté kůltůry a jinejch místních hvězdiček), aby po dvaceti letech békaly jak ovce mí-tůů, mí-tůůůůůůůůůů…
plus eště taky ty pobouchaný krávy co se místo šukání chodijou lepit na silnice a melou sračky vo tom jak všichni chcípnemééééé a né že nemít děcka, ale v poslední instanci rovnou pro jistotu žrát kojence! máme pár měsícůůů bééééé
s tímdle matrijálem se upřímně divím, že po světě ty vypatlaný píče nekdo nestřílí každej tejden…ale s tímdle na to dojde, pokud sou tak vypatlaný, že už šahají na děcka, hodně brzo…
Slecna Ling
Hele Behe,ty mas nejakej prehled,kdo jak slape. Ja teda na fildu chodila pred deseti lety na nektery prednasky, ale neslapal tam nikda nikdo. Delej s tou ukrivdenosti vuci babam neco, nejsi prece takova traga jako Alien atp…A myslim to vazne, na debility s navrhama na zenskou femicidu en bloc je te snad skoda.
shane
Pravda je, že Behe je v poslední době těmahle amatérskejma šlápotama nějakej posedlej. Až se vkrádá myšlenka, že má nějakou takovou v rodině. Jen je otázka, jestli je to kurva (dá každýmu), nebo kurva zkurvená (dá každýmu, kromě něj).
Slecna Ling
B bude spravne:-). Mit prima babu, nevymejsli kokotinky. Jinak krasny Vanoce, Shane. Hlavne zdravicko.
ModrýKlokan
@ Filosofka Cililink
Mít tebe, tak si hodí mašli už před Vánocema. Jak na eMimino.cz, už jsi ostatním slepicím nasypala zrní a popřála Slunce v duši?
shane
Díky Ling. Tobě taky. Zdraví a štěstí. Na Titanicu byli zdraví všichni :)
tvl to je snad veřejný tajemství že na ekonomce šlape asi půlka (ať už všeobecně, unicastově, nebo specificky že hulí vyučující), tak posledních 15 let :D jediná nová informace je, že mezi komediantama a jinou humanitní pakáží to není vo moc jiný
a já za to nemůžu, že seš takovej tragéd, že ti „kamarádi a známí“ nic neřeknou…možná kdybys nebyl takovej debil, jak mnohdy předvádíš tady v diskusích, tak by se svěřovali s onačejšíma věcma…naposled sem byl sám docela překvapenej, do dotyčné bych to vůbec neřek, ale holt, no…:D
Slecna Ling
To Behemot: Hele, Pavle a nemuze to bejt treba tim, ze si sexualne neuspesny vymejslej slozity teorie, proc jim ta ktera nedala a sirej tu kolektivni lez o amaterskym slapani dal :-)?Je to takovy pohodlnejsi, nez si priznat, ze jsem pupkatej pantata bez penez, zato s pleskou a horkosti v srdci:-)
ModrýKlokan
@ Sociální Pracovnice Cililink
13:58
Takže chápu tě správně, že kdyby měl Behemot prachy na tvou taxu, tak by jsi mu podržela? Za kolik tak běžně chodíš na hotel na hoďku?
netrvalo moc dlouho, než se vodkopala jako klasická zneužívačsko-podělávačská „osoba s kundou“ (čili dnešní standardní jednání těchto), a do toho ještě tydlety od reality odtržený kecy…fakt ne tvl, mám jedny nervy, těch pár trotlů, co eště v ygňoru nemám, poskytuje zábavy i tak dost :o)
ModrýKlokan
@ Ling Potrefená Husa
Podle řady renomovaných výzkumů z liberálních madmééééédyjí šlape v ČR každá třetí vysokoškolačka.
Jinak začínám chápat tvůj vítr mezi ušima. Bývalá studentka FF. Asi čekáš, že se ti fluidní spolužačky s přišitým pérem pochlubí, ne? Ty seš fakt ještě větší jelito, než se zdálo.
Slecna Ling
To MK -Ja cekala, ze se ozves, ty blbe :-) Je na tebe spoleh. Nauc se ale malinko vic cist, na fildu jsem chodila jen na nektere prednasky,necham tedy k tve laskave uvaze zda ze zajmu, z perverze, z povinnosti nebo zasti :-) Plysi zdar, trdlo.
ModrýKlokan
@ Cililink
Taky tě zdravím Lásko. Tipnu si, že tys tam chodila z perverze? Děláš s klientama taky nějaký zajímavý prasečinky? Ptám se jen ze studijního zájmu. Myslím, že bych tě nechtěl ani kdybys byla poslední žena na zemi. I když možná za prachy a ze soucitu bych se přemoh.
Slecna Ling
Urcite nepremahat. To pak lidska psyche trpi a dostavujou se vselijaky erektilni dysfunkce ci psychicky neduhy. Jsem laskava bytost, takze radim ku klidu, nic si nenutit ale hlavne opustit utkvelou predstavu o holkach vysokoskolackach kurvach…ja chapu, ze jsou hot a ze na vas ,kucí, prdej, ale takovej uz je zivotabeh….Mne Clint Eastwood na moje srdecryvny vyznani taky neodpovida. A ze se snazim :-)
ModrýKlokan
@ Ling
Sex se podle mě dost přeceňuje. Po pár letech soužití je potřeba si vzájemně vyhovět. Stejně tak smutná spolužačka co napovídá a není lakomá, si zaslouží aspoň vyprstit. Přemáhání bych tomu neříkal, to máš pravdu.
Jinak hot vysokoskokačky je dnes oxymoron. Myslíš ty tlustý vykrmený b(r)ojlery?
Slecna Ling
Myslim ty krehky utly divozenky, co vidam obcas kolem pravnicky fakulty ci kolem Vinohradsky nemocnice…Ale nejsem tu porad, of course…A u nas v US jsou teda holky jak lusk, pokud odmyslim prdelaty hispanky.
ModrýKlokan
@ Ling
„U nás v US, holky jak lusk“. Máš básnický střevo :-D))).
Ale nevím, jestli ti můžu úplně věřit. Mě lakuješ, ne? Z US znám jen vzducholodě s mejkapem. Ale neříkám, třeba jsi v nějakým regionu s normálníma lidma.
Sysop
Prijde na to, od jaky rostliny ten lusk je. Ja jsem ve Statech uz nebyl mnoho let, ale kdyz obcas vidim nejaky poulicni video, tak tam pekne zenske teda nevidim.
Slecna Ling
Panove: Vkus je samozrejme vysoce individualni zalezitost, takze nikomu nehodlam nutit sve metriky, ale treba San Antonio je pro me pastva pro oci…Nevim,kde se to tam vzalo, ale stihle blondyny, s hezky upravenymi vlasy i tvari…Pozor,zadnej heavy make up, ale jen rasenka, rtenka, drobet pudru….Ditto Oregon…sportovni kocky, co se ale pestej…Za velkejma prdelema racte do Alabamy nebo do Goergie….ja mam nejak stesti na ty pekny, zadny brontosaurky
ModrýKlokan
@ Ling
Aha, ty myslíš ty transsexuály. Jo máš recht, jsou hezky udržovaný.
Mě na vzhledu záleží jen částečně. Mám rád chytré ženy. Taková vždy ví, kolik promile je potřeba ke zdárnému průběhu akce. Ale je fakt, že za mlada jsem býval trochu estét. Nestydím se za to, ale ani se tím nechlubím. Je potřeba včas dospět a podívat se životu zpříma a odvážně do řasenky.
Slecna Ling
Verim, ze jste na sebe zbytecne prisnej. Nebojte se chtit od zivota vic. Kor s vasim plysem a sarmantnimi reakcemi…? To nemuzete jit pod cenu
ModrýKlokan
@ Ling 15:24
Díky za radu. Jsem sice dobrák, ale svině. Pod 500 dolarů nejdu.
hellfire
Sysop:
Lusk je lusk. Pokřivený, samá boule a barva rozhodně není bílá.
ModrýKlokan
@ hellfire
Ale fuj…
shane
Když jsem byl naposled ve Státech, tak tam bílá populace vypadala podobně jako u nás, akorát tam bylo o něco víc velryb. Ale nijak výrazný procento.
U hispánců a černochů to bylo horší. O dost.
koukám už podle náhledu napravo, že vehementně dokazuje ty stereotypy vo blonckách, co? :D
jako tvl dělat ďáblovo advokátku, když ve své naivitě a tuposti ví vo skutečnosti naprostý hovno…to je fakt dobrý :DDD samozřejmě, „kamaráky“, kerý zná tak na dvě hodiny jednou ročně, jí vyblejvají celý srdíčko a rozhodně by nevynechaly, kolikrát nekde nekomu podržely za přímej finanční, ale i nefinanční benefit, jistě!
i když pravda, řada ženckejch je tak vychcaná (a poslední desetiletí moderní západní výchovy je v tom notně podporuje), že jim to přijde naprosto normální a v pořádku a vůbec jim nepřijde na mysl, že jsou vlastně děvky…což je stále víc převládající názor i spousty odporníků v oblasti sociologie a psychologie, že jim to asociální chování připadá naprosto fpohodě, a jejich údiv nad tím, že pak nikoho soudnýho ani nenapadne se byť jenom pokoušet s takovejma existencema navázat cokoli aspoň vzdáleně připomínajícícho normální, obyčejnej vztah, je opravdu skutečnej
nepostoval tady onehdá JH jeden takovej případ rozbory takové plačky, že ju nikdo nechce a že vlastně chlapy sou sfině a za všecko můžou voni (jako dycky :DDD), kdy se ukázalo, že vo neco takovýho by si nikdo kolo nevopřel nejpozdějš poté, co to votevře hubu?
ModrýKlokan
@ Behemot
Nevím. Mě na lidských samičkách přitahuje, že nejsou tak chlupatý, jako naše plyšový Oshoanky. Mám z toho vždycky plnou hubu modrejch chlupů.
Jinak je lepší se samičkám vyhejbat na Zemi i u nás na Osho. To je v celým vesmíru stejný. Po sexu i před sexem, si rači zajdem do hospody všude. Pokecat, zahrát šachy, fotbálek a tak. Akorát na Osho pijem modrý piliheň 16 st. fermentovanej z Hydrozoa oshoata. Takže tady na pozemské misi se nevožeru ani z deseti piv.
A nehrajeme futsal v tělocvičně, ale 3D futosho v přesličkovým pralese.
jako ale musím uznat, že k nejakýmu posunu došlo – dřív skutečně nekde šukaly za prachy; teď se jich stále víc akorát kroutí před foťákama a kamerama a patlá na sebe nutelu na ónlyfansech a jinéch snepčetech (a co je nejmíň pochopitelný, nadrženci jim za to platí nesmysle), každopádně to je takový soft šlapání, nicméně mastit si frndu zatímco na to v přímým přenosu čumí tisíce borců, v nekterejch ohledech je to eště ujetější, jak 1:1 naživo :D
no nic, děti, byla to s váma švanda, aspoň neco v tech zkurvenejch dobách, ale budu muset jet převzít pracoviště (než všici zdrhnou) a vydělávat na chléb vezdejší (kerej je už skoro dražší jak na západě, kde berou 2× víc)
a neberte drogy :o) pak ste kreténi a nedá se bavit vůbec (všecky ty vyfetlovský trosky, babče recept by je vyléčil raz-dva, vzít glacek a tak dlouho to mazat po zádech, než začnou šlapat brázdu!)
ModrýKlokan
@ Behemot 14:59
Jak říkáš Náčelníku. Čest práci a lovu zdar.
Hupert
Jsem z tebe Behemote trochu zmatenej. Podle předchozích informací jsem soudil, že ti pasení vysokoškolaček, zvlášť po převedení na eshop, musí snášet zlatý vejce a jsi za vodou….a teď to vypadá, že si ještě musíš zaplavat.
vůbec nechápu, jaks na neco takovýho z toho textu došel, to sou nejaký kurzy tvůrčího čtení? bo máš eště lepší matroš, jak tamten modrej sjížděč vo kousek vejš? :D
Hupert
Behemot: Tak teď jsem datově zklamán, vida, že informace o lehkých VŠ nemáš z praxe, ale zřejmě jen z prstu cucané, nejsi-li celostátním každodenním klientem. Realita je ovšem následující. Je-li v ČR cca 140tis. vysokoškolaček a cca 13 tis. prostitutek, může být z vš studentek prostitutkou nejvýš tak každá jedenáctá, pokud prostitutce studium VŠ uvěříš.
zkus si přečíst eště ty zbývající posty, možná ti něco uniklo
no a tu statistiku sis zfalšoval sám, nebo čerpáš ze živnostenskýho úřadu? :DDDDDDDD
Hupert
Každej rok si přečtu všechny statistiky ČSÚ a pak už to dávám z hlavy.
shane
Velmi pravděpodobně. I podle toho článku, kde měli doktoři vytahat z jedné zraněné devět střel. AR 10 s optikou je pro CQB dost nevhodná zbraň.
Zřejmě plánoval vykosit to uvnitř a pak to sypat z balkónu na ulici.
Sysop
Ten balkon mi prisel jako Plan B, nebyl na to poradne pripravenej a ani nic poradne netrefil. V boude byli vsichni uz zasperovani a policajti sli nahoru, takze to vidim spis na pripraveny ustupovy manevr (samozrejme bez navratu – nikam odtamtud neutikal)
shane
Tak kvůli něčemu tam tu AR10 s optikou přitáh a na střelbu v místnostech to nejspíš nebylo. Ale otázka je, nakolik měl plán a nakolik improvizoval
Sysop
Na te strese mel prakticky laboratorni podminky a pritom nic zasadniho netrefil. Takze priprava nula. Proto se domnivam, ze s tim nepocital jako na stezejni program.
shane
Moh podcenit situaci. Moh čekat, že náměstí bude plný cílů, nebo už byl vyšťavenej, klepaly se mu ruce, nebo prostě po tom adrenalinovym vypětí přecházel do útlumu. Moh plánovat co chtěl, ale nevěděl do čeho jde a ty plány prostě mohly bejt nerealistický.
Ale jo, klidně můžeš mít pravdu.
Sysop
Ta hromada plnych zasobniku do kratke, co se valela v baraku na chodbe, mi prijde, ze tam mela byt ta stezejni mela. To mu nastesti nevyslo, takze se stahl, ale i na videu bylo videt, ze na ochozu tak ruzne strilel okolo sebe, bez nejakeho soustredeni. Pry trefil dve auta na moste, ale do plechu. Takze zadna mirenka na ridice, proste ‚pic a uvidime‘.
Samozrejme, ze i kdyz prostredi znal, tak vsechno naplanovat nemohl a nijak dukladne propracovany ten plan nemel. Jedine dobre.
Faktor adrenalinu – samozrejme, ja netusim, jak reagoval na stres. A toto pro nej stres bezpochyby byl.
hlavně s nekrytejma zádama, tam ale IMO hrubě přecenil vopičáky, mu mělo byt jasný, že z tech netáhlenskejch lemer tam nikdo nepoleze a že to machrování div že nemají v kufrech granátomety a RPGčka je tak žvanení pro blbky, aby jim z toho zvlhlo a žvaniči měli čerstvý kundy
ostatně kdyby se mladej přidal je zboru, tak by měl všecko – spoustu zbraní (v kufru), černej hábit co vodvírá nejeden klín (ano, skutečně je nemálo naivních kačen, co sou ujetý na uniformy, to nepochopíš dyž si vemeš, že průměrnej příslušník je sviňa nebo kretén) a dá mu pocit nadrazenosti a že může buzerovat koho se mu zachce, zajištění až do smrti (dyž tam vydrží aspoň 15 let)…samý jistoty a pozitíva
servisdok
Pokud je známo, tak na ulici nikoho nezastřelil, ani nepostřelil.
Ve vzduchu pak visí otázka, co tam s tou puškou vlastně šel dělat.
Nepálil ani po tom novináři, co na něj řval, to by to video vypadalo jinak.
quadra
Prieskum v šiestich krajinách EÚ ukázal, že približne len tretina Európanov podporuje vstup Ukrajiny do Únie.
„Treba predpokladať, že odpovede v prieskume boli čisto intuitívne a budú mať tendenciu zhoršovať sa, keď sa respondenti dozvedia, že napríklad podľa interných výpočtov Európskej komisie alebo Inštitútu pre nemecké hospodárstvo (IW) by na podporu Ukrajiny musela ísť osmina celého rozpočtu EÚ.“
Kde jenom soudruzi udelali chybu..
Ko-za
A to ta třetina bude spíš hodně nadsazená.
Hupert
Doufejme, že ta třetina spolu s příjemci té osminy při rozhodnutí o spojení těchto dvou parodií na demokracii nepřeválcuje celý neprofitující zbytek.
cool
Při strč prst skrz krk se pomáhá znevýhodněným bojovníkům za rudý koberec tejčrovky jak řekla svým podnikatelům že v rusku mohou na svých ložiscích surovin a energií zaměstnat 10. milionů lidí což snad teď optimalizovali na 7. Není jich k 150M, tak potom by se jak oni říkají přirozeně „optimalizovali. A tak dlouho že budou mít prdlajs taky? Nehledě že tady potencionálních kanonfutrů.
Uráááááá
No to jsem si mohl odpustit.
Advokátka Monika Čírtková se vyjádřila k tragické střelbě na Filosofické fakultě a také napsala pár slov ke Dni státního smutku. Podivila se, proč se o něčem mluví, a jiné věci též podstatné zůstavají tabu. „Vláda velmi správně vyhlásila Den státního smutku. Je na nás, jakým způsobem si památku obětí střelby na Filosofické fakultě připomeneme: půjdeme do kostela, pomodlíme se, zapálíme svíčku, promluvíme se svými dětmi, zastavíme se v předvánočním ruchu. A k takovému zastavení přináším několik námětů, kterými se naše úvahy mohou ubírat,“ uvedla ve svém prohlášení Čírtková.
„První reakce na Alarmu, médiu blízkém postižené fakultě, z pera Ondřeje Bělíčka nese název ,Nejbezpečnější místo v našich životech se stalo obětí masové vraždy. Zlomené srdce, strach a hrdost na fildu‘. Autor v něm – zcela příznačně a v prvotním šoku jistě i pochopitelně – úplně pomíjí fakt, že pachatel zločinu byl součástí té fakultní komunity. Nebyl to někdo zvenčí, nějaký cizí nepřátelský element, který přijde
a nenávistně ničí bezpečné prostředí. On z tohoto bezpečného prostředí sám vyšel.
Čtu velmi pozorně články mladých humanitně zaměřených autorů a autorek. Mají plná ústa ,péče‘. Bez ,péče‘ se v textech vůbec neobejdou, tedy bez vzájemné péče, kterou si máme v tom nepřátelském světě všichni vzájemně projevovat. A ani tito lidé si nevšimli, že v jejich bezprostředním okolí se nachází člověk, v němž narůstá nekonečná frustrace, vztek a nenávist, který hromadí zbraně (už to je u studenta takové fakulty velmi neobvyklé) a směřuje k fatálnímu ,řešení‘ své osobní krize. Přímo v jejich středu vyrostl člověk, kterému se pomoci vůbec nedostalo; možná nikdo ani netušil, že ji potřebuje,“ poznamenala advokátka Čírtková ve svém příspěvku na facebooku.
„Opakovaně se poukazuje na to, že psychický stav mladých lidí je velice špatný. Tohle může být jen extrémní ukázka, kam až mohou neřešené problémy zajít. Kolik takových lidí mezi námi žije? A kolik se jich nechá tímhle příšerným činem inspirovat? Koho dalšího semele nihilismus, beznaděj, frustrace a žal? Nesnažme se vyřešit situaci hlídáním zbraní. Hlídejme sebe navzájem, v tom dobrém slova smyslu. Podívejme se kolem sebe: neznáme někoho, koho si vlastně nevšímáme – a měli bychom? Proč neudělat v den státního smutku právě tohle?“ zakončila tento status Čírtková se slovy, že myslí na rodiče, kterým dnes už děti do školy neodejdou. Čértková ještě o něco později připsala k původnímu textu jednu poznámku.
„Kdyby to byl někdo zvenčí, mimo fakultu, celé týdny bychom poslouchali litanie o nenávisti ve společnosti obecně a o nenávisti konzervativců k humanitním oborům zvlášť. Ale protože to byl student přímo té dotčené fakulty, je ticho. Je to totiž naopak: studenta humanitního oboru zachvátila nenávist vůči společnosti. A to je něco jiného, než když společnost trpí přílišnou averzí k progresivním humanitním oborům. Prostě to je něco jiného. O tom jednom se mluví. O tom druhém ne,“ doplnila advokátka Čírtková.
cool
.. doplnila advokátka Čírtková. A já dodám péče o druhé snad bossingostalkingové bajonetizace brutopýrace kádrováků? Gramatiky slabikáře hejkalů vřískajících autistů bez sebereflexí a kontrol, i sebe. 🤣 👍
Sysop
Chytra a hezka.
Jihočech Honza
Bohužel třetí vrchol trojúhelníku bývá „zlá“. Jako Adina Mandlová.
Přiznám se, že jsem nikdy nechápal tu latentně homosexuálně-sadomasochistickou estetiku Sturmabteilung, kterou používají Rammsteini.
To prostě nění můj šálek kávy.
Já tedy radší českou klasiku:
Rammsteini balancuji na hrane toho, co si v Nemecku muzes dovolit. A proto maji narvany koncerty.
Alan.Cox
Tak vzhledem k tomu, že muslimové si mohou v Německu vcelku téměř beztrestně dovolit znásilňovat, vraždit lidi nebo ničit kostely – tak Rammsteiny si raději ani představovat nechci, když se dostali až na hranu dovoleného…
Sysop
Na hranu toho, co je dovoleno bilemu Nemci… jsem neupresnil.
kaBrnak
Tak to vysvětluje oblibu u němců. Ale nikoliv oblibu i v zahraničí. A tyky to nevysvětluje tu jejich SA homosexuální BDSM uměleckou estetiku.
Dívat se na jejich klipy, to je jako místo do lesa či na hory jet na výlet do průmyslového porůří na konci výmarské republiky.
:-))))))
Prostě to stvárnění přiteplaých „kamaraden“ kdy to mužné kamarádství je už poněkud za hranou. Nehledě na některé vyloženě misogynní písničky a videa. V tomhle ohledu se to moc nevymyká standardní LGBT propagandě.
Zrovna Lindemann je docela znamej tim, ze fanynky ma rad. Hodne rad. Takze to, co dela na podiu, je proste extrem, ve kterem se rochni. Ale bukva neni ani omylem.
Sysop
Btw, kdyby u toho druhyho videa pred nim klecela zenska, tak ho feministky a nemecka media sezerou. Takhle nikdo ani necekl. Je to hodne ulet a v podstate nechutny, ale ma moje sympatie, ze se s tim nesere.
merce
Kabrňák je úplně mimo, Rammsteini pervertují to, čemu se vysmívají. Lindemann je lokální patriot, co se nechal slyšet,že sjednocení Německa je katastrofa, proto v Deutschlandu vykreslil Germania Magna jako zlou multikulti obludu, co je dobré pro Germánii, to je špatné pro Deutschland. Potírá říšské projekty. Ta jejich videa jsou koncipována jako nadsazené provokace. A kabrňák to sežral i s navijákem, jako vždy.
kaBrnak
Fakt je to že ženské jsou dosti blbé a chtějí ošukat každého kdo je aspoň trošičku slavný (třeba opičaká Feriho byť je blbej jak necky a arogantní kretén k tomu), zatímco slušnej kluk Franta odvedle co by jim snesl modré z nebe, tak tam maj kundu na visací zámek.
A s tím BDSM dtto. Na tom si ujíždí když je to drsněj chlapák a občas jim jednu flákne jen tak protože se mu prostě zachtělo.
Když jsem se před lety letoucími dostal s hudebním nástrojem na pódium, tak mě napadaly různé opičárny, ale světe div se, zbastlit si plechový čurákostroj kterým bych stříkal na obecenstvo, nebo to že bych ohnul bubeníka a předstáral kopulaci, to mě nenapadlo ani náznakem.
Na to fakt musé být člověk hodně ujetej a nebo si nechává readit někde po půlnoci v berlínských gayklubech.
kabrnák:
Opravdu vzrušená žena udělá cokoliv, aby se spářila s cílovým objektem, jehož charisma či společenský statut ji uvedly do stavu tekoucího. Ovšem na druhé straně, ta samá zrhzelá a neuspojojená žena často udělá cokoliv, aby poškodila objekt, který zklamal její cíle a očekávání, případně ji ponížil svým povrchním zájmem či úplným nezájmem. Hraní si se ženami může být příjemný gamble, nicméně se značně nejistým výsledkem, přičemž sbalit ji bývá ta snadnější část úspěchu. Zbavit se jí následně představuje další část (trestuhodně opomíjenou), velmi často ještě složitější a především komplikovanější, především v případě citových her a předcházejících slibů hodnot trvalých. Hraní si s ohněm může být vzrůšo a zábava, hašení už takové vzrůšo nebývá a často si s sebou nese trvalé následky.
Jihočech Honza
hellfire: zachytil jsi ty agenty třípísmenkových agentur, které se zamilovaly do svých „objektů zájmu“, tedy bojovníků IS a podobně?
hellfire
JH:
Zachytil. Investovali svůj čas, peníze i „srdce“ a něco budou chtít zpátky. A neradno zde věřitele činit zhrzelým. Půjde nejen o peníze.
cool
Už jste docákali vošousti ještě zdeorietujente přirozené m.mrdy, lotři to radči běžte uautodátovi malovat koleje na schody a potom se můžete divit že je pořád tak pobouchaney, chudák. https://www.youtube.com/watch?v=ae8qGjDlqP8
kaBrnak
hellfire:
Je to poněkud jinak. Zhrzená žena se mstí výhradně na BETA samcích. Protože na ně si troufne.
Naopak chroničtí obšourníci a machos, tedy ALFA samci jsou zcela v pohodě, protože jich se bojí, na ně si netroufne. A pak ještě si netroufne na psychopaty, protože ti jsou taky nebezpeční a umí ženu zmanipulovat a zastrašit. Případně přítel-pasák je další kategorie protože ten to s nima fakt umí.
Pokud jsi tedy alfa agresivní primitiv, pasák či psychopat tak si se ženama můžeš hrát dle libosti a žádný problém nenastane.
Co tak vidím kolem sebe rozvody a krachy manželství, tak vždy jde o „hodné hochy“ které ta fůrie tahá po soudech a ospodech a vymýšlí si obvinění.
Ženská se tě musí BÁT aby tě respektovala. Koho se nebojí, toho nerespektuje. Natrefit na to 1% žen které tě budou respektovat kvůli tomu kdo jsi a ne kvůli tomu že jsi macho co jí vyšuká mozek z hlavy, případně „oslíček otřes se“ díky kterému se má jak v luxusní bavlnce, to je skoro vyloučeno.
Ač si většina vohnoutů myslí, že má doma právě tu 1%. Ale jen proto že jsou slepí a že jejich vztah neprošel zatěžkávací zkouškou. Případně dotyčná stárnoucí ví, že kdyby zdrhla k jinému, tak si jen pohorší.
ps: situace se trochu změnila s „MeToo“ kdy je blbkám do hlavy cpáno vrchem spodem ze všech médií, že si mají vzpomenout na to jak před 30 lety byly „znásilněny“ když nadržené a ožralé vlezly nějakému alfasamci do postele. Takže sebraly kuráž a jsou schopné žalovat třeba i Feriho. Ale toto se takovým dřív naprosto nestávalo. Jen těm „hodným klukům“.
hellfire
kabrnák:
Není to jinak, mstí se na BETA samcích, což je většina sebevědomých, prosperujících a řekněme slušných chlapů. Koneckonců, níže uvozovaná vaše věta pokrývá i mou zkušenost (i když přiznejme, chlap v tom není tak úplně nevinně).
„Co tak vidím kolem sebe rozvody a krachy manželství, tak vždy jde o „hodné hochy“ které ta fůrie tahá po soudech a ospodech a vymýšlí si obvinění.“
Pokud se jedná o predátorské ALFy (jsou o krok napřed před ženskými a s kopancem do dámské řiti počítají ještě před samotným aktem balení), tam to samozřejmě může mít trochu jiný průběh, který si ALFA apriori aktivně zajistí, nebo ex post s dostatečně pádným argumentem „(nikolivirtuálního) nože na krku a pekla na zemi“. Tohohle ale dle mé zkušenosti většina mužů není schopna. Zkušené, ale otlocitné baliče považuji za BETY.
Tak zase nashle za půl roku. Už jsem poučený. Fatdwi zůstane navěky v ignore, už ho nevyndám ven jako dříve. A jeho kumpáni také.
kaBrnak
Měl jsi raději napsat nějaký článek.
Znalosti na to máš, i solidní vyjadřovací schopnosti a smysl pro humor, kvůlivá kterému právě na Dfense už roky chodím.
Sysop
To nechapu – Lipavsky chce Rusko drzet co nejdale od nasich hranic, ale kdyz Rusko chce NATO drzet co nejdale od svych hranic, tak se Lipavsky muze posrat.
Lipavsky je zrovna kandidat na to, aby nemel ZP. Clovek, ktery trpi predstavou, ze ma Rusa i pod posteli, asi nebude zpusobily…
Jihočech Honza
Co se divíš, to už známe dva tisíce let – quod licet Iovis, non licet bovis.
Američané osvobozují, Rusové okupují (tedy, ve školních atlasech před rokem 89 to bylo naopak, ale což…).
Smutné je, že tomu možná i věří. Jako nám slibovali zuřivý odpor moderní prozápadní vlády v Afghánistánu a všeho afghánského lidu vůči středověkým fanatikům, kteří nemají s islámem nic společného :-)
Polska sudruzka Applebaumova je zarukou kvalitnej propagandistickej sracky.. a skorumpovany mafian Pincuk to financuje.
corona
quadra:
Z odkazu:
Pinčuk zbohatl v 90. letech po založení společnosti na výrobu trubek, … čelil obvinění z korupce. Pinčuk je zetěm druhého ukrajinského prezidenta Leonida Kučmy, kterého kritici obviňují z úplatkářství a napomáhání vzestupu oligarchie na Ukrajině.
Pinčuk podle Guardianu trvá na tom, že Globální iniciativa pro ukrajinskou historii je zcela nezávislá …
= = =
Vytvoří se nějaký materiál pro vhodný výklad doby pre-banderovské…
:OD
jizlivec
Konečně se dozvíme, jestli to správně popsal Sienkiewicz nebo Hohol…
quadra
Pincuk a Achmetov boli (ci su) najbohatsi chocholski mafiani.. Achmetov mal najvacsie aktiva na Donbase, Pincuk zase bohatol na tranzite surovin (plyn, ropa) na zapad.. obidvaja maju skrt cez rozpocet vdaka Rusom.
Nejaky Kolomojsky bol pri nich druha liga.. historia chocholskych mafianov od zaciatku 90. rokov minuleho storocia (kto s kym, kedy a proti komu) je velmi poucna, ale to asi sudruzka Applebaumova pisat nebude.
Pro Zelenskýho tohle musí bejt existenční ztráta pozornosti.
Naopak přeíqéčkovaní icíkové fofrem posunujou hraniční kameny a odlovují poslední problematický zrzavý arabáče.
Měl by se vrátit k pyánu, tím si pozornost Bruselskych bukvic zase získá..
Ten chlap je odepsanej. Bud bude odbouchnut jeste na UA a svede se to na Rusaky, nebo ho najdou utopenyho ve vane na Floride a svede se to na Rusaky.
A nebo se ztratí se změněnou identitou v ráji pro ukrajinské nacisty – Kanadě.
Těch adeptů je tam ale víc. Je to hnízdo a dokud se bude krmit, poroste to tam.
K tomu třetímu odkazu v záhlaví webu:
https://www.youtube.com/watch?v=O3bbFJlaw8U
Hošek je tak trochu magor, ale tohle má líp udělané stereo, než naprostá většina místních popových sraček..
Jakmile se utnou prachy, tak si to tam vycistej Ukrajinci sami.
Kolik hovinářů/řek tam ten filckař postřílel? Podle výčtu obětí a jejich brigadničení mám pocit, že je to spíš fakulta pro budoucí presstituty..
asi se tam líhne kdejaká svoloč, tidle tež
Čas na dárky, tihle extrémně hloupí vysmívající lháři všem se nám nadělili s dominionem rychty s gusty v skutku příkladně a s bezpočty ikváčů třeba v šikanech mazání nutelly okolo hub a jen s dvoumi prstíčky ohřát jezinek svetr ová a nemoci z neohřáté vody v řádu a nesčetnými extempóre třeba hemlách ve vlaku a mezi civilisty, ale demokradtůrně v chuntě aspen group ale odjet ze služební cesty zpátky do pindostanu nechtějí, baví se.
Ono je vubec zajimavy, ze se rozhodl pro ten masakr zrovna ve sve skole. Asi by se nad tim mohla skola a studentici zamyslet. Kdyby motivem bylo opravdu jen udelat mega masakr, tak to mohl udelat treba v metru, nebo nekde na Staromaku. Vybavu na to rozhodne mel.
bůhví vo co de, většinou magoři napíšou nejakou svou biblu a tam spoustu plků, tady se akorát sám edituje nejakej asocyjálný nesmysl kde není nic, všecko divný
Breivik napsal bichli své filozofie s radami pro druhé.
Jeden co se upálil na Václavském náměstí v roce 2003 napsal aspoň list, že pokud nebude lidstvo používat Linux, tak spěje k armageddonu.
Všichni mají tendenci něco napsat. Ať sebevrahové nebo vrahové. Ale tento nic.
Jel jako zabíjecí mašina – mně to smrdí. Dokonce si myslím, že Rakušan vydal příkaz, že bychom neměli připomínat vraha – právě proto, aby se připravila uvěřitelná oficiální verze.
No, pokud se tvrdí, že šílenec se chtěl mstít celému světu, je zvláštní, že vynaložil tolik cestovního úsilí, aby postřílel lidi, které zřejmě znal.
Komu? Sami sobě v houfu si nevěří ani půl slova co vyžvejknou, pravda s perlami třeba závětrných elektráren. Ale i u těch na větru spočítali že nikdy nevyrobí tolik energie co se spotřebuje na materiály, dopravu a výstavbu.
Mě hlavně nesedí ta motivace. Žádný lůzr to nebyl, spíš naopak ve všech směrech.
Že breivikovi hráblo z té šílené všudypřítomné multikulti skandinávské pakárny, tam už to logiku dává.
Další věc, že se na tom ochozu nahoře pohyboval dost chladnokrevně a promyšleně na to aby se pak sám zastřelil. Fakt nevypadal ve stresu ani nijak jinak rozrušeně. Vůbec jako člověk co se chystá postřílet lidi a pak se zabít. Až příliš chladnokrevný při tom byl.
Prostě v tom případu nesedí prakticky vůbec nic, i kdyby nakrásně počet obětí seděl, tak všechno ostatní nesedí.
Jako kdyby šlo o false flag akci profesionálů, že?
Při všech dosud známých atributech je celkem náročné takovou variantu vyloučit.
@ Kabrnak
Tys mu měřil tlak a tep během akce? Ty víš jak se projevuje chladnokrevnost a promyšlenost střelce v akci? Jak se projevuje stres a rozrušení? Studoval jsi to někde? Trénoval? Máš nějaký studijní materiály a manuály? Můžeš dát odkaz, ať se taky přiučíme?
Já ti řeknu zase svůj názor: Podle mě jsi vyplašenka a sázíš sem volný nekorigovaný tok smyšlenek. Informační hodnota takových „dat“ je nula.
A proto vyloučíš akci s žádanými následky, lágru. Jak z jedové chýše transhumanistů, či jak sebepřánými bohy z hedosu – heliosu? Černé šlechty s ududkovanými exoty. Spolčení takových kreatur že tomu až nejde uvěřit. Neřekl snad harari šwába že v izraeli mají 3,5 miliónu lidí pod 100% kontrolou a 2,2 milióny otroků v gaze?
https://bezpressu.news/videa/tucker-na-x-rozhovor-s-alexem-jonesem-1-cast/
https://bezpressu.news/videa/tucker-na-x-rozhovor-s-alexem-jonesem-2-cast/
@cool
Tak jsem to nemyslel… třeba jo, třeba ne… je to až další nadřazený téma… já jsem rozporoval technicky Kabrnakuv přístup v hodnocení té akce… je potřeba mít nějaký relevantní věrohodný poznatky, doplňující se indicie, důkazy, zkušenosti…
tohle je jen cintání mašle a neřízený tok náhodných smyšlenek v panenském rozrušení… sorry… nechci urážet, ale tenhle styl mě fakt už sere… je toho plnej internet… každej, kdo má do prdele díru, žvaní jak Palackýho kočí
Tak tomuhle se říká malování čerta na zeď. A sakra von to někdo dělá?
https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/1060215185313507/?locale=cs_CZ
Dejte třeba čas 42:00
https://www.youtube.com/watch?v=dUys5oxwiGk&t=30s
Mohl by mi prosím někdo ze zdejších pictolkářů objasnit, jak je možné po zásahu ráží .308 win z několika metrů do pánevní oblasti, či do končetiny vesele vegetit dlouhé minuty (desítky minut).
U něčeho s čím je možné ulovit i losa či soba na slušnou vzdálenost, bych předpokládal masivní krvácení a vykrvácení nejpozději do 5-10 minut při zásahu končetiny.
A co se týče zásahu hrudníku, tak tam bych čekal ne ani tak pneumothorax, jako spíš okamžitou smrt, v lepším případě zalití plic krví do max. 3 minut a pak konečná rovněž.
Ten opicejní zásah je celkově nějaký podivný: https://youtu.be/p-BsqgsAO3s
Tak nevím, buď tam střílel vzduchovkou, nebo je průměrný student fildy prostě terminátor.
Rekni mi, jake mel strely a pak ma smysl neco vysvetlovat.
Asi klasický celoplášť. Pochybuju že by si tento premiant z prestižních škol sháněl nějaké lovecké. Nicméně, pokud jelen po zásahu do plic za pár minut zdechne někde ve křoví, tak předpokládám, že člověk ještě mnohem dřív, notabene ichtyl z fildy a k tomu žencká, podle opicejního videa na kterém je houby vidět.
Jen ta úsťová energie a rychlost musí být u této ráže devastující.
I u celopláště podle mě dojde k potrhání tkáně okolo, takže nevám jestli lze hovořit o „čistém průstřelu“ plic a i u zásahu končetiny to krvácení bude masivní. Ne jako u .223rem kde bych předpokládal přežití i po zásahu plíce, o noze nemluvě.
A i kdyby měl něco v ráži 9×19 tak z blízka do plic to taky není úplně k přežití.
No nejsem forenzní specialista, ale takhle nějak to odhaduju.
@ Kabrnak
No to je asi problém. „Odhaduješ“ množství větší než snesitelné.
Jak víš, že jelen po zásahu do plic za pár minut zhasne? A jakou střelou? Co víš o mechanismu vzniku devastujících poranění?
Jak víš, které střely použil v budově? Přebíjel jsi mu? Jak víš, kterou zbraň použil v budově? Podával jsi mu? Jediná zbraň ze záznamu videa je ta na ochozu. Z té zranil tři lidi na ulici.
Myslíš, že tsunami záplava tvých hypotéz, má nějaký vyšší smysl? Mě tedy uniká.
Winchester 308
@Sysop
myslím, že na tu vzdálenost je to jedno jaké střely byly použity.
Magor nešetřil na zbrani, tedy ani nábojích, jestli doma nepřebíjel fotr, tak on asi taky ne.
.308 Win na prvních 30m po opuštění hlavně bude v drobných tělech filozofů, povětšinou žen, zanechávat poměrně „hladké“ průstřely i kdyby narazila na větší kost.
Narychlo jsem poguglil třeba tohle https://myslivost.cz/Casopis-Myslivost/Myslivost/2015/Duben-2015/Naboje-RWS-HIT-v-razi-308-Win
Zajimave, cekal bych, ze lovecke strely se budou deformovat i pri vyssi energii. Hmmm… Nikdy mne to nezajimalo, ale prilezitostne vyzkousim.
Na zvěři, ne na filosofkách :-)
Co si pamatuju z přednášek z traumatologie a první pomoci, nejhorší je „malorážkové“ výkonné střelivo 5,45×39 nebo 5,56×45 NATO/.223 Remington – malá dírka na vstřelu, malá na výstřelu, mezi tím paseka. Aneb efekt nadzvukové rychlosti v tkáni složené převážně z nestlačitelné vody..
Hypoteticky nejhorší byly starý střely minié do drážkovaných předovek a prvních zadovek. Velký těžķý střely z měkkýho olova, ale s poměrně vysokou rychlostí, v podstatě na hranici rozpadu. Ráže okolo 14 mm. Při nárazu se okamžitě deformovaly a často i fragmentovaly a způsobovaly tak příšerný zranění. Zasaženou kost dokázaly rozdrtit na kousky, takže zbývala jedině amputace.
Což byl hlavní důvod, proč Haagský konvence (nikoliv Ženevský!) zakázaly neplášťovaný střely.
na vojenský ráže? páč neplášťovaný náboje si můžeš v klidu kupovat i sám přebíjet
Pneumothorax, pokud se nemylim, je obecne punkce hrudniho kose nad branici, vedouci ke splasknuti plice. Alespon tak mne to ve skole kdysi vysvetlovali. Takze pokud slo o cisty prustrel a pritom v nejakem miste, kde neni masivni krvaceni dovnitr, pak nemusi jit nutne o smrt v radech desitek sekund, nebo par minut. Ale to je moje domnenka.
Plíce potřebují podtlak. Po průstřelu se jaksi vyrovná tlak s okolní atmosférou – a tomu se říká pneumotorax. Aspoň pokud to správně chápu. Podtlak umožňuje plíci se nadechnout a roztáhnout. Bez podtlaku smolenka.
To ne. Protože když se udělá výpotek nebo něco krvácí v hrudní dutině, tak plíce tlakem splaskne a člověk nemůže pořádně dýchat. A lékař pak musí udělat punkci hrudníku, aby to odteklo a plíce znova reexpadnovala a začala se plnit vzduchem. Pokud je ovšem plíce prostřelená, tak to bude trošku jiný.
@Sysop
zaznamenal jsem na jednom videu, kterak cajti nasazovali před poskytnutím PP gumové rukavičky a vykřikovali něco o pneumotoraxu.
Jojo, ta holcina, co ji odnaseli, mela pneumothorax. Nebyla v zaberu, ale byla slyset.
Sysop:
Pneumothorax je vzduch v pohrudniční dutině, tedy volný vzduch v prostoru mezi plící a hrudní stěnou, kde je normálně lehký podtlak umožňující rozvinutí plíce. Vzduch se tam může dostat punkcí (penetrací) hrudní stěny nebo perforací plíce, případě obojím mechanismem. Pokud je vzduchu mnoho nebo je komunikace mezi vnějškem a hrudníkem trvalá (otevřený pneumothorax), zkolabuje celá plíce. Samotný kolaps jedné plíce není smrtící a zdravý člověk jej vykompenzuje, akorát se bude více zadýchávat i při běžné námaze, ale ne nezbytně, závisí na rezervách a velikosti pneumothoraxu. Jak jsi správně napsal, průstřel plíce nemusí být nutně rychle smrtící. Při průstřelu hrudníku člověka v krátkém časovém úseku zabije buď masivní krvácení, kontuze srdce s následnou arytmií (poranění rázovou vlnou, pokud není srdce přímo zasaženo) nebo tenzní (ventilový )pneumothorax, což je zvláštní stav, kdy se při nádechu vzudch dostává do pohrudniční dutiny, ale při výdechu již nemůže ven. V pohrudniční dutině narůstá tlak, což vede ke stlačení plicních žil vedoucí k srdci a zástavě oběhu. Z tohoto důvodu se penetrační poranění hrudníku dává semiokluzivní obvaz, který při výdechu umožňuje uniknout vzduchu ven z hrudníku a při nádechu se připlácne na hrudník a zamezí vniknutí vzduchu zpět.
Dekuji za vycerpavajici vysvetleni. Tuseni jsem mel spravne, ale ne plnohodnotne.
Jako první pomoc aspoň igelitový pytlík, zabránit nasávání vzduchu.
@ hellfire
Dotaz na doplnění: znamená tedy stav u ventilového pneumotoraxu nutnost co nejdříve uvolnit hrudní tlak vsunutím nějaké trubičky/katetru do rány a utěsnění rány? A jak v takovém případě následně zamezím přisávání vzduchu při nádechu do hrudi? Nasazením nějaké měkké hadičky/ventilu na ten pevný katetr? Díky za odpověď.
MoudrýKlokan:
Ventilový pneumothorax je život ohrožující stav vyžadující okamžité řešení (v řádu minut). První pomoc, a v podstatě záchrana života postiženého, spočívá v provedení punkce hrudníku na postižené straně dutou jehlou nebo kanylou. Tím se uvolní přetlak (slyšitelně, syčí to) a vznikne tak pneumothorax otevřený (kanylou či jehlou proudí vzduch při nádechu dovnitř a při výdechu zase kanylou ven). Pokud je na hrudníku rána, je možné k otevření hrudní dutiny použít tuto ránu, do které se pouze zavede slabá trubička. Tlustá (např. ventilační) kanyla může být naopak kontraproduktivní, jelikož vzduch bude při nádechu proudit cestou menšího odporu do hrudníku kanylou namísto přirozených dýchacích cest. Pokud chci následně hrudník uzavřít a vytvořit uzavřený pneumothorax, na kanylu či jehlu se přišroubuje ventil. Není-li k dispozici, lze ventil improvizovaně vytvořit např. z prstu latexové rukavice. Prst rukavice se ustřihne, jeho baze se nasadí na kanylu a stáhne se nití nebo páskou tak, aby okolo neunikal vzduch. Následně se na špičce prstu rukavice vystřihne malý otvor. Tím je umožněn jednosměrný pohyb vzduchu s z hrudníku ven, ale dovnitř se vzduch nedostane, jelikož při nádechu latexový prst zkolabuje a uzavře prostor pro proudění vzduchu dovnitř. Můžeš si to doma vyzkoušet na latexové rukavici, které ustřihneš špičku jednoho prstu, následně budeš do rukavice vydechovat a přes rukavici se zkusíš nadechnout.
hellfire
dík za školení doktore :-). Mini nůžky i rukavice s sebou nosím, tak ještě třeba kapilární trubičku vod analyzátoru, škrtidlo a budu vybavenej. Na náhodný opravy invalidních vozíků u kámošů mě taky stačí unišroubovák, malý kleště, dva imbusy, lámací nůž a izolepa, který nosím furt s sebou. V podstatě se to vleze do jedný kapsy pidibatůžku. Jsem československý pionýr: „Vždy připraven“. :-D)))
hellfire
Akorát mě ještě napadá, že to nebude tak jednoduchý. Ten ventilovej pneumotorax může být asi bez vnější otevřené rány, například propíchnutím plíce zlomeným žebrem po nárazu. Není mi jasný jak bez výcviku propíchnu nebo proříznu hruď, aniž bych zajel do plíce. Zepředu, zezadu, zboku? Asi je taky nutný rozeznat příznaky mezi normálním a ventilovým. Tipnu si, že u ventilovýho budou mizet dýchací pohyby hrudi a břicha? Půjde do bezvědomí po dušení? Bude mít krev z úst po výdechu? A co když při pneumotoraxu a například zlomených žebrech bude zástava, jak se pak dává masáž srdce? Otázky, samé otázky. Musím si to někde najít.
MK:
Odpovědi, samé odpovědi.
Řešení urgentních stavů nebývá jednoduché. Není to tak, že před tebou leží klidný spolupracující pacient (často v polobezvědomí i klade odpor) a rychle utíká čas. Máš pravdu, že ventilový pneumothorax může vznitknnout i při uzavřeném (tupém) poranění hrudníku. Typicky motorkář se seriovou zlomeninou žeber s peforací jedná plíce.
Klinicky přetlakový pneumotorax vede k rychlému rozvoji dechové nedostatečnnosti (postižený se dusí doslova před očima). Doprovodným příznakem bývá brunátný obličej a rozšířené žíly na krku (přetlakem v hrudníku způsobené městnání v žilách na hlavě a na krku), nízký a dále rychle klesající tlak se slabým pulzem s následným bezvědomím. Krev nebo krvavou pěnu v puse mít nemusí vůbec, pokud není současně vetší poranění dutiny ústní či dýchacích cest. Profesionál musí jednat rychle a zavést podtlakovou hrudní drenáž na postižené straně (zajistí rozepětí plíce a drenáž krve či výpotku) + při bezvědomí připojit na umělou plicní venntilaci (zajistí průchodné dýchací cesty i při zástavě oběhu). V případě nejistoty o postižené straně se zavádí podtlaková drenáž do obou pohrudničních dutin.
Jako laik (většinou polní podmínky) se musíš rozhodnout mezi tím neudělat nic a čekat na případnou profesionnálnní pomoc, nebo zasáhnout tak, že zavedeš jehlu¨/kanylu do postižené poloviny hrudníku (viz výše), ale musíš trefit tu správnou stranu (někdy napoví poranění kůže, případně uchem přiloženým na hrudník poslechnout dechový šelest, což ale vyžaduje trochu zkušeností), jinak vyrobíš pneumothorax oboustranný a pro postiženého to znamená okamžitou konečnou. Vpich se provádí nad III. nebo IV. žebrem v čáře procházející kolmo k zemi středem klíční kosti. Tam nehrozí poranění cévy a plíce obvykle kolabuje směrem dozadu Pokud píchneš tehnicky správněš a i do správné strany a propíchneš jehlou plíci, nic se neděje. Z ventilového pneumothoraxu bude pneumothorax otevřený a pokkud nezasáhneš velkou cévu (typycky mezižebrní tepnu), tak malá dírka v plíci se zalepí po zavedení následné hrudní drenáže.
V případě současné srdeční zástavy při poranění hrudníku je velmi malá šance na obnovení srdeční činnosti i oběhu a to i v případě, že už zasahují na místě profesionnálové. Srdeční zástava po porannění hrudníku bývá známkou devastačních poranění plic, srdce a magistrálních cév. Nicméně resuscitace těchto nešťastníku se rutinně provádí dle platných regulí, navzdory nestabilitě hrudního koše při mnohočetných zlomeninách žeber, buď nepřímou masáží, nebo i přímou.
hellfire
Super webinář, díky za námahu. Ještě si raději pořádně prohlídnu nějaký obrázky z anatomie, ať mám v hlavě pořádnou vizualizaci. Pár lidí jsem už takhle řešil. V lese, v kanclu, na ulici, autonehody. Naštěstí šlo vždy jen o hypoglykemický koma, otřesenou cyklistku napíchnutou na řidítka, který nakonec skoro nic nebylo, nebo otřes mozku a zlomeniny nepřipoutaný řidičky.
Nejhorší bylo tahat kilometr z lesa v 80.letech bez mobilu do civilizace cukrovkářku v bezvědomí bez inzulínu. Naštěstí jsme ji našli tři a nalili pak kafem a cukrem. Nejbližší obec byla skoro hodinu chůze lesem. Lidi jsou někdy střelení.
MK:
Pro řešení hypoglykemických poruch vědomí (komatu či zmatenosti) je možno nosit u sebe glukozový bonbon či přášek. Tento stačí osobě postižené (i v bezvědomí) aplikovat na sliznici do prostoru mezi dáseň a měkké tkáně rtů či tváře. Pokud jsou obtíže či porucha vědomí na podkladě hypoglykémie, může toto zachránit život. Pokud se netrefíš a postižený má hyperglykémické koma (jako laik nerozeznáš), tak aplikace další glukozy tímto způsobem není život ohrožující a nic tím nezkazíš. Jinak diabetici většinou svoje stavy znají a nosí s sebou nezbytné léky. Stějně tak třeba astmatici.
Pokud chceš laický level první pomoci dovést na vyšší uroveň, tak si kromě kurzu pořiď i IFAK a nauč se s ním zacházet. Dosáhneš tak výbavou a umem na dovednost polního zdravotníka. A troufám si říci, že pak strčíš do kapsy kdejakého záchranáře vozícího se sanitkou (a bohužel i doktora).
https://www.armed.cz/slovnik/ifak/
hellfire
Provedu doktore.
A navrhuji tímto D-fensovi, aby tě jmenoval Hlavním lékařem a Zdravotním náčelníkem tohoto lazaretu.
Tady je potreba spis psycholog a psychiatr, rekl bych…
Sysop:
Tento web považuji za pravicový, praktický a k společenským anomáliím toužícím po sebeprezentaci shovívavý. Netřeba zde odborníků uzavírajících diskutéry do škatulek a předepisující jim personalizovanou medikaci za účelem veřejného blaha.
Souhlasim, jen jsem uvedl priority pripadne lekarske odbornosti, pokud by melo jit lecbu nekolika malo diskuteru ;-) Urcite neni zapotrebi nejaky plosny dohled.
Problém někdy bývá odhadnout, o co jde. Můj tatínek měl jednou jakousi slabost, až díky ní sešel z chodníku do vozovky a mohl skončit pod autem. Naštěstí ho nějaký kolemjdoucí vrátil zpět, nicméně s domněnkou, že je opilý, ač nebyl. Vím, viditelné označení odlišnosti někdy vyvolává značnou nevoli, ale možná by bylo praktické, aby diabetici, astmatici či jinak postižení jedinci nosili raději zjevněji než skrytě nějaké označení a informaci, co dělat při krizi. Takhle se ke zdroji dostane zřejmě jen kapsář, který informaci vzhledem k jiným zájmům zpravidla ignoruje. Hypochondři by mohli mít na krku pověšenou celou brožuru první pomoci.
Tak u magora se 7 zbraněmi se dá předpokládat, že v budově se neoháněl tou dlouhou s optikou. Řekl bych pumpa s velkými broky a pistole.
To jsou technikálie, které se časem dostanou na veřejnost…
Docela mě překvapilo, jaxou všichni překvapení – přitom 13 expertů z každého tuctu už celé roky naprosto otevřeně říkalo, že otázka není zda, ale kdy a kde…
Jo a dle mého skromného názoru představitelé státu nemají žádné právo být šokováni, zděšeni, zhrozeni a jinak otřeseni, jak trapně předvádějí…
Namístě je pobouření, pohoršení, zhnusení, nanejvýše „bezmocný vztek“ (skutečná reakce)…
Dalo by se to čekat od režisérů choreografie, jestli tu nejde s falze flagisty o kompars s notami úrovně intelektu podrbaných a víme co si máme myslet o působení (zkázy) za roky 5-6. demolice kromě naformátovaných. Oběti inkluzek jsou ztracený, prostě kývači bez kritických myšlení. A navíc ani by se nevyučili.
A jo máš dobrou poznámku.
Také všichni experti slibovali, že až se něco podobného stane, zvedne se obrovská vlna volání po zákazech, psychotestech, omezeních, kontumacích a konfiskacích…
Pry zbrane k nicemu dobremu nejsou, to neni jako auta, nebo noze. Tak ocekavam, ze zakazou i koureni.
A ne snad? Předskokan je tuším NZ…
Teď mě s hrůzou napadá, jestli zakážou i to druhé kouření…
Populaci je treba regulovat, zadne hratky nebudou.
Pokud je třeba regulovat populaci, bude brzy kouření naopak doporučenou hrátkou, a to v obou variantách.
ty seš cicin tvl:D
Soudruzi jsou šokováni, jak se mohlo něco takového stát u nás – ve státě, plném šťastných, spokojených a sluníčkových lidí. U nás přece nikdo nemůže být ničím frustrovaný!
K. Kraus 23.12.2023 21:45:05
https://pravyprostor.net/?p=170478#comments
https://www.youtube.com/watch?v=kvJElTaR5kM&list=RDEMd7KTl0gMlMyvf4FDqRshHA&start_radio=1
Tys studoval FF UK? Ne? No tak vidis…
No a jaký je motiv David Kozáka? To je dost podstatná věc, kterou se nikdo nesnaží objasnit. Jako kdyby se nevyšetřovala masová vražda, nebo nechtěli ji vyšetřit, ale pouze politicky použít pro přitvrzení.
Pokud po sobě nenechal nějaký manifest, tak se bude motiv určovat dost těžko, takhle posmrtně. Patrně to bude podobný jako „lesní vrah“ Kalivoda. Ten měl ostatně podobný modus operandi, akorát ho chytli dřív, než stačil vystřílet to metro.
Tak nejak. Bude vagon spekulaci, bude nejaka pravde nejpodobnejsi verze a tim to zhasne.
Upřímně bych se ani nedivil, kdyby mu sperma tlačilo na mozek. Podle toho co o obětech prosáklo na veřejnost mi přijde, že střílel hlavně ženský. Takže je klidně možný, že mu hráblo z toho, že mu žádná nechtěla dát.
Pokud exsituje nejaka jeho bejvala, tak ta by to mohla vedet.
tak co se divíš, tam to nebude jiný, než na ekonomce – vedle těch, co vyloženě šlapou, tak většina vostatních nastavuje nekomu, koho považujou za „smetánku“ (v tomdle případě hlavně z henté kůltůry a jinejch místních hvězdiček), aby po dvaceti letech békaly jak ovce mí-tůů, mí-tůůůůůůůůůů…
plus eště taky ty pobouchaný krávy co se místo šukání chodijou lepit na silnice a melou sračky vo tom jak všichni chcípnemééééé a né že nemít děcka, ale v poslední instanci rovnou pro jistotu žrát kojence! máme pár měsícůůů bééééé
s tímdle matrijálem se upřímně divím, že po světě ty vypatlaný píče nekdo nestřílí každej tejden…ale s tímdle na to dojde, pokud sou tak vypatlaný, že už šahají na děcka, hodně brzo…
Hele Behe,ty mas nejakej prehled,kdo jak slape. Ja teda na fildu chodila pred deseti lety na nektery prednasky, ale neslapal tam nikda nikdo. Delej s tou ukrivdenosti vuci babam neco, nejsi prece takova traga jako Alien atp…A myslim to vazne, na debility s navrhama na zenskou femicidu en bloc je te snad skoda.
Pravda je, že Behe je v poslední době těmahle amatérskejma šlápotama nějakej posedlej. Až se vkrádá myšlenka, že má nějakou takovou v rodině. Jen je otázka, jestli je to kurva (dá každýmu), nebo kurva zkurvená (dá každýmu, kromě něj).
B bude spravne:-). Mit prima babu, nevymejsli kokotinky. Jinak krasny Vanoce, Shane. Hlavne zdravicko.
@ Filosofka Cililink
Mít tebe, tak si hodí mašli už před Vánocema. Jak na eMimino.cz, už jsi ostatním slepicím nasypala zrní a popřála Slunce v duši?
Díky Ling. Tobě taky. Zdraví a štěstí. Na Titanicu byli zdraví všichni :)
shane
25.12.2023 v 13:37
tvl to je snad veřejný tajemství že na ekonomce šlape asi půlka (ať už všeobecně, unicastově, nebo specificky že hulí vyučující), tak posledních 15 let :D jediná nová informace je, že mezi komediantama a jinou humanitní pakáží to není vo moc jiný
a já za to nemůžu, že seš takovej tragéd, že ti „kamarádi a známí“ nic neřeknou…možná kdybys nebyl takovej debil, jak mnohdy předvádíš tady v diskusích, tak by se svěřovali s onačejšíma věcma…naposled sem byl sám docela překvapenej, do dotyčné bych to vůbec neřek, ale holt, no…:D
To Behemot: Hele, Pavle a nemuze to bejt treba tim, ze si sexualne neuspesny vymejslej slozity teorie, proc jim ta ktera nedala a sirej tu kolektivni lez o amaterskym slapani dal :-)?Je to takovy pohodlnejsi, nez si priznat, ze jsem pupkatej pantata bez penez, zato s pleskou a horkosti v srdci:-)
@ Sociální Pracovnice Cililink
13:58
Takže chápu tě správně, že kdyby měl Behemot prachy na tvou taxu, tak by jsi mu podržela? Za kolik tak běžně chodíš na hotel na hoďku?
ModrýKlokan
25.12.2023 v 14:13
začíná to byt zajímavý, dej vědět co ses dozvěděl :D já ty sračky mám v rámci zachování duševního zdraví dávno v ygňoru
@ Behemot
Jen jestli neděláš chybu s tím ignorem. Já tam nemám nikoho, přišel bych o zajímavý věci, nebo aspoň o srandu.
ModrýKlokan
25.12.2023 v 14:57
netrvalo moc dlouho, než se vodkopala jako klasická zneužívačsko-podělávačská „osoba s kundou“ (čili dnešní standardní jednání těchto), a do toho ještě tydlety od reality odtržený kecy…fakt ne tvl, mám jedny nervy, těch pár trotlů, co eště v ygňoru nemám, poskytuje zábavy i tak dost :o)
@ Ling Potrefená Husa
Podle řady renomovaných výzkumů z liberálních madmééééédyjí šlape v ČR každá třetí vysokoškolačka.
Jinak začínám chápat tvůj vítr mezi ušima. Bývalá studentka FF. Asi čekáš, že se ti fluidní spolužačky s přišitým pérem pochlubí, ne? Ty seš fakt ještě větší jelito, než se zdálo.
To MK -Ja cekala, ze se ozves, ty blbe :-) Je na tebe spoleh. Nauc se ale malinko vic cist, na fildu jsem chodila jen na nektere prednasky,necham tedy k tve laskave uvaze zda ze zajmu, z perverze, z povinnosti nebo zasti :-) Plysi zdar, trdlo.
@ Cililink
Taky tě zdravím Lásko. Tipnu si, že tys tam chodila z perverze? Děláš s klientama taky nějaký zajímavý prasečinky? Ptám se jen ze studijního zájmu. Myslím, že bych tě nechtěl ani kdybys byla poslední žena na zemi. I když možná za prachy a ze soucitu bych se přemoh.
Urcite nepremahat. To pak lidska psyche trpi a dostavujou se vselijaky erektilni dysfunkce ci psychicky neduhy. Jsem laskava bytost, takze radim ku klidu, nic si nenutit ale hlavne opustit utkvelou predstavu o holkach vysokoskolackach kurvach…ja chapu, ze jsou hot a ze na vas ,kucí, prdej, ale takovej uz je zivotabeh….Mne Clint Eastwood na moje srdecryvny vyznani taky neodpovida. A ze se snazim :-)
@ Ling
Sex se podle mě dost přeceňuje. Po pár letech soužití je potřeba si vzájemně vyhovět. Stejně tak smutná spolužačka co napovídá a není lakomá, si zaslouží aspoň vyprstit. Přemáhání bych tomu neříkal, to máš pravdu.
Jinak hot vysokoskokačky je dnes oxymoron. Myslíš ty tlustý vykrmený b(r)ojlery?
Myslim ty krehky utly divozenky, co vidam obcas kolem pravnicky fakulty ci kolem Vinohradsky nemocnice…Ale nejsem tu porad, of course…A u nas v US jsou teda holky jak lusk, pokud odmyslim prdelaty hispanky.
@ Ling
„U nás v US, holky jak lusk“. Máš básnický střevo :-D))).
Ale nevím, jestli ti můžu úplně věřit. Mě lakuješ, ne? Z US znám jen vzducholodě s mejkapem. Ale neříkám, třeba jsi v nějakým regionu s normálníma lidma.
Prijde na to, od jaky rostliny ten lusk je. Ja jsem ve Statech uz nebyl mnoho let, ale kdyz obcas vidim nejaky poulicni video, tak tam pekne zenske teda nevidim.
Panove: Vkus je samozrejme vysoce individualni zalezitost, takze nikomu nehodlam nutit sve metriky, ale treba San Antonio je pro me pastva pro oci…Nevim,kde se to tam vzalo, ale stihle blondyny, s hezky upravenymi vlasy i tvari…Pozor,zadnej heavy make up, ale jen rasenka, rtenka, drobet pudru….Ditto Oregon…sportovni kocky, co se ale pestej…Za velkejma prdelema racte do Alabamy nebo do Goergie….ja mam nejak stesti na ty pekny, zadny brontosaurky
@ Ling
Aha, ty myslíš ty transsexuály. Jo máš recht, jsou hezky udržovaný.
Mě na vzhledu záleží jen částečně. Mám rád chytré ženy. Taková vždy ví, kolik promile je potřeba ke zdárnému průběhu akce. Ale je fakt, že za mlada jsem býval trochu estét. Nestydím se za to, ale ani se tím nechlubím. Je potřeba včas dospět a podívat se životu zpříma a odvážně do řasenky.
Verim, ze jste na sebe zbytecne prisnej. Nebojte se chtit od zivota vic. Kor s vasim plysem a sarmantnimi reakcemi…? To nemuzete jit pod cenu
@ Ling 15:24
Díky za radu. Jsem sice dobrák, ale svině. Pod 500 dolarů nejdu.
Sysop:
Lusk je lusk. Pokřivený, samá boule a barva rozhodně není bílá.
@ hellfire
Ale fuj…
Když jsem byl naposled ve Státech, tak tam bílá populace vypadala podobně jako u nás, akorát tam bylo o něco víc velryb. Ale nijak výrazný procento.
U hispánců a černochů to bylo horší. O dost.
ModrýKlokan
25.12.2023 v 14:17
koukám už podle náhledu napravo, že vehementně dokazuje ty stereotypy vo blonckách, co? :D
jako tvl dělat ďáblovo advokátku, když ve své naivitě a tuposti ví vo skutečnosti naprostý hovno…to je fakt dobrý :DDD samozřejmě, „kamaráky“, kerý zná tak na dvě hodiny jednou ročně, jí vyblejvají celý srdíčko a rozhodně by nevynechaly, kolikrát nekde nekomu podržely za přímej finanční, ale i nefinanční benefit, jistě!
i když pravda, řada ženckejch je tak vychcaná (a poslední desetiletí moderní západní výchovy je v tom notně podporuje), že jim to přijde naprosto normální a v pořádku a vůbec jim nepřijde na mysl, že jsou vlastně děvky…což je stále víc převládající názor i spousty odporníků v oblasti sociologie a psychologie, že jim to asociální chování připadá naprosto fpohodě, a jejich údiv nad tím, že pak nikoho soudnýho ani nenapadne se byť jenom pokoušet s takovejma existencema navázat cokoli aspoň vzdáleně připomínajícícho normální, obyčejnej vztah, je opravdu skutečnej
nepostoval tady onehdá JH jeden takovej případ rozbory takové plačky, že ju nikdo nechce a že vlastně chlapy sou sfině a za všecko můžou voni (jako dycky :DDD), kdy se ukázalo, že vo neco takovýho by si nikdo kolo nevopřel nejpozdějš poté, co to votevře hubu?
@ Behemot
Nevím. Mě na lidských samičkách přitahuje, že nejsou tak chlupatý, jako naše plyšový Oshoanky. Mám z toho vždycky plnou hubu modrejch chlupů.
Jinak je lepší se samičkám vyhejbat na Zemi i u nás na Osho. To je v celým vesmíru stejný. Po sexu i před sexem, si rači zajdem do hospody všude. Pokecat, zahrát šachy, fotbálek a tak. Akorát na Osho pijem modrý piliheň 16 st. fermentovanej z Hydrozoa oshoata. Takže tady na pozemské misi se nevožeru ani z deseti piv.
A nehrajeme futsal v tělocvičně, ale 3D futosho v přesličkovým pralese.
ModrýKlokan
25.12.2023 v 15:14
to to moc netrvalo a už je zas sjetej jak sněhulák v létě tvl…
MK: A já se dosud mylně domníval, že piliheň se vyrábí z kvašených výměšků Loligo vulgaris.
@ Hupert
Taky to de, oshosocky si z toho pálí samohonku. Ale normálně si ty hovna z chobotnic mažou děcka na rohlík místo medu. Na Osho nejsou včely.
ModrýKlokan
25.12.2023 v 14:06
zas trepe nejaký její obvyklý cypoviny? :D
jako ale musím uznat, že k nejakýmu posunu došlo – dřív skutečně nekde šukaly za prachy; teď se jich stále víc akorát kroutí před foťákama a kamerama a patlá na sebe nutelu na ónlyfansech a jinéch snepčetech (a co je nejmíň pochopitelný, nadrženci jim za to platí nesmysle), každopádně to je takový soft šlapání, nicméně mastit si frndu zatímco na to v přímým přenosu čumí tisíce borců, v nekterejch ohledech je to eště ujetější, jak 1:1 naživo :D
@ Behemot
Pokrok se nedá zastavit :-D)))
ModrýKlokan
25.12.2023 v 14:22
no nic, děti, byla to s váma švanda, aspoň neco v tech zkurvenejch dobách, ale budu muset jet převzít pracoviště (než všici zdrhnou) a vydělávat na chléb vezdejší (kerej je už skoro dražší jak na západě, kde berou 2× víc)
a neberte drogy :o) pak ste kreténi a nedá se bavit vůbec (všecky ty vyfetlovský trosky, babče recept by je vyléčil raz-dva, vzít glacek a tak dlouho to mazat po zádech, než začnou šlapat brázdu!)
@ Behemot 14:59
Jak říkáš Náčelníku. Čest práci a lovu zdar.
Jsem z tebe Behemote trochu zmatenej. Podle předchozích informací jsem soudil, že ti pasení vysokoškolaček, zvlášť po převedení na eshop, musí snášet zlatý vejce a jsi za vodou….a teď to vypadá, že si ještě musíš zaplavat.
Hupert
25.12.2023 v 22:02
jakej éšop tvl?
Behemot: Tak si po sobě přečti, cos napsal dnes výš ve 14:12. Usoudil jsem, že už je máš na eshopu.
Hupert
25.12.2023 v 22:20
vůbec nechápu, jaks na neco takovýho z toho textu došel, to sou nejaký kurzy tvůrčího čtení? bo máš eště lepší matroš, jak tamten modrej sjížděč vo kousek vejš? :D
Behemot: Tak teď jsem datově zklamán, vida, že informace o lehkých VŠ nemáš z praxe, ale zřejmě jen z prstu cucané, nejsi-li celostátním každodenním klientem. Realita je ovšem následující. Je-li v ČR cca 140tis. vysokoškolaček a cca 13 tis. prostitutek, může být z vš studentek prostitutkou nejvýš tak každá jedenáctá, pokud prostitutce studium VŠ uvěříš.
Hupert
25.12.2023 v 23:09
zkus si přečíst eště ty zbývající posty, možná ti něco uniklo
no a tu statistiku sis zfalšoval sám, nebo čerpáš ze živnostenskýho úřadu? :DDDDDDDD
Každej rok si přečtu všechny statistiky ČSÚ a pak už to dávám z hlavy.
Velmi pravděpodobně. I podle toho článku, kde měli doktoři vytahat z jedné zraněné devět střel. AR 10 s optikou je pro CQB dost nevhodná zbraň.
Zřejmě plánoval vykosit to uvnitř a pak to sypat z balkónu na ulici.
Ten balkon mi prisel jako Plan B, nebyl na to poradne pripravenej a ani nic poradne netrefil. V boude byli vsichni uz zasperovani a policajti sli nahoru, takze to vidim spis na pripraveny ustupovy manevr (samozrejme bez navratu – nikam odtamtud neutikal)
Tak kvůli něčemu tam tu AR10 s optikou přitáh a na střelbu v místnostech to nejspíš nebylo. Ale otázka je, nakolik měl plán a nakolik improvizoval
Na te strese mel prakticky laboratorni podminky a pritom nic zasadniho netrefil. Takze priprava nula. Proto se domnivam, ze s tim nepocital jako na stezejni program.
Moh podcenit situaci. Moh čekat, že náměstí bude plný cílů, nebo už byl vyšťavenej, klepaly se mu ruce, nebo prostě po tom adrenalinovym vypětí přecházel do útlumu. Moh plánovat co chtěl, ale nevěděl do čeho jde a ty plány prostě mohly bejt nerealistický.
Ale jo, klidně můžeš mít pravdu.
Ta hromada plnych zasobniku do kratke, co se valela v baraku na chodbe, mi prijde, ze tam mela byt ta stezejni mela. To mu nastesti nevyslo, takze se stahl, ale i na videu bylo videt, ze na ochozu tak ruzne strilel okolo sebe, bez nejakeho soustredeni. Pry trefil dve auta na moste, ale do plechu. Takze zadna mirenka na ridice, proste ‚pic a uvidime‘.
Samozrejme, ze i kdyz prostredi znal, tak vsechno naplanovat nemohl a nijak dukladne propracovany ten plan nemel. Jedine dobre.
Faktor adrenalinu – samozrejme, ja netusim, jak reagoval na stres. A toto pro nej stres bezpochyby byl.
hlavně s nekrytejma zádama, tam ale IMO hrubě přecenil vopičáky, mu mělo byt jasný, že z tech netáhlenskejch lemer tam nikdo nepoleze a že to machrování div že nemají v kufrech granátomety a RPGčka je tak žvanení pro blbky, aby jim z toho zvlhlo a žvaniči měli čerstvý kundy
ostatně kdyby se mladej přidal je zboru, tak by měl všecko – spoustu zbraní (v kufru), černej hábit co vodvírá nejeden klín (ano, skutečně je nemálo naivních kačen, co sou ujetý na uniformy, to nepochopíš dyž si vemeš, že průměrnej příslušník je sviňa nebo kretén) a dá mu pocit nadrazenosti a že může buzerovat koho se mu zachce, zajištění až do smrti (dyž tam vydrží aspoň 15 let)…samý jistoty a pozitíva
Pokud je známo, tak na ulici nikoho nezastřelil, ani nepostřelil.
Ve vzduchu pak visí otázka, co tam s tou puškou vlastně šel dělat.
Nepálil ani po tom novináři, co na něj řval, to by to video vypadalo jinak.
Prieskum v šiestich krajinách EÚ ukázal, že približne len tretina Európanov podporuje vstup Ukrajiny do Únie.
„Treba predpokladať, že odpovede v prieskume boli čisto intuitívne a budú mať tendenciu zhoršovať sa, keď sa respondenti dozvedia, že napríklad podľa interných výpočtov Európskej komisie alebo Inštitútu pre nemecké hospodárstvo (IW) by na podporu Ukrajiny musela ísť osmina celého rozpočtu EÚ.“
Kde jenom soudruzi udelali chybu..
A to ta třetina bude spíš hodně nadsazená.
Doufejme, že ta třetina spolu s příjemci té osminy při rozhodnutí o spojení těchto dvou parodií na demokracii nepřeválcuje celý neprofitující zbytek.
Při strč prst skrz krk se pomáhá znevýhodněným bojovníkům za rudý koberec tejčrovky jak řekla svým podnikatelům že v rusku mohou na svých ložiscích surovin a energií zaměstnat 10. milionů lidí což snad teď optimalizovali na 7. Není jich k 150M, tak potom by se jak oni říkají přirozeně „optimalizovali. A tak dlouho že budou mít prdlajs taky? Nehledě že tady potencionálních kanonfutrů.
Uráááááá
No to jsem si mohl odpustit.
Pro každého měl svůj podíl …
https://www.youtube.com/watch?v=CJ81xkUnfUY
Skoda. Jedinecna sance EU totalne rozesrat.
Advokátka Monika Čírtková se vyjádřila k tragické střelbě na Filosofické fakultě a také napsala pár slov ke Dni státního smutku. Podivila se, proč se o něčem mluví, a jiné věci též podstatné zůstavají tabu. „Vláda velmi správně vyhlásila Den státního smutku. Je na nás, jakým způsobem si památku obětí střelby na Filosofické fakultě připomeneme: půjdeme do kostela, pomodlíme se, zapálíme svíčku, promluvíme se svými dětmi, zastavíme se v předvánočním ruchu. A k takovému zastavení přináším několik námětů, kterými se naše úvahy mohou ubírat,“ uvedla ve svém prohlášení Čírtková.
„První reakce na Alarmu, médiu blízkém postižené fakultě, z pera Ondřeje Bělíčka nese název ,Nejbezpečnější místo v našich životech se stalo obětí masové vraždy. Zlomené srdce, strach a hrdost na fildu‘. Autor v něm – zcela příznačně a v prvotním šoku jistě i pochopitelně – úplně pomíjí fakt, že pachatel zločinu byl součástí té fakultní komunity. Nebyl to někdo zvenčí, nějaký cizí nepřátelský element, který přijde
a nenávistně ničí bezpečné prostředí. On z tohoto bezpečného prostředí sám vyšel.
Čtu velmi pozorně články mladých humanitně zaměřených autorů a autorek. Mají plná ústa ,péče‘. Bez ,péče‘ se v textech vůbec neobejdou, tedy bez vzájemné péče, kterou si máme v tom nepřátelském světě všichni vzájemně projevovat. A ani tito lidé si nevšimli, že v jejich bezprostředním okolí se nachází člověk, v němž narůstá nekonečná frustrace, vztek a nenávist, který hromadí zbraně (už to je u studenta takové fakulty velmi neobvyklé) a směřuje k fatálnímu ,řešení‘ své osobní krize. Přímo v jejich středu vyrostl člověk, kterému se pomoci vůbec nedostalo; možná nikdo ani netušil, že ji potřebuje,“ poznamenala advokátka Čírtková ve svém příspěvku na facebooku.
„Opakovaně se poukazuje na to, že psychický stav mladých lidí je velice špatný. Tohle může být jen extrémní ukázka, kam až mohou neřešené problémy zajít. Kolik takových lidí mezi námi žije? A kolik se jich nechá tímhle příšerným činem inspirovat? Koho dalšího semele nihilismus, beznaděj, frustrace a žal? Nesnažme se vyřešit situaci hlídáním zbraní. Hlídejme sebe navzájem, v tom dobrém slova smyslu. Podívejme se kolem sebe: neznáme někoho, koho si vlastně nevšímáme – a měli bychom? Proč neudělat v den státního smutku právě tohle?“ zakončila tento status Čírtková se slovy, že myslí na rodiče, kterým dnes už děti do školy neodejdou. Čértková ještě o něco později připsala k původnímu textu jednu poznámku.
„Kdyby to byl někdo zvenčí, mimo fakultu, celé týdny bychom poslouchali litanie o nenávisti ve společnosti obecně a o nenávisti konzervativců k humanitním oborům zvlášť. Ale protože to byl student přímo té dotčené fakulty, je ticho. Je to totiž naopak: studenta humanitního oboru zachvátila nenávist vůči společnosti. A to je něco jiného, než když společnost trpí přílišnou averzí k progresivním humanitním oborům. Prostě to je něco jiného. O tom jednom se mluví. O tom druhém ne,“ doplnila advokátka Čírtková.
.. doplnila advokátka Čírtková. A já dodám péče o druhé snad bossingostalkingové bajonetizace brutopýrace kádrováků? Gramatiky slabikáře hejkalů vřískajících autistů bez sebereflexí a kontrol, i sebe. 🤣 👍
Chytra a hezka.
Bohužel třetí vrchol trojúhelníku bývá „zlá“. Jako Adina Mandlová.
Ramšteini aktuálně v obraze. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=SpmkNiIPflY
https://www.youtube.com/watch?v=b_su1Fc0Wwc
Přiznám se, že jsem nikdy nechápal tu latentně homosexuálně-sadomasochistickou estetiku Sturmabteilung, kterou používají Rammsteini.
To prostě nění můj šálek kávy.
Já tedy radší českou klasiku:
https://www.youtube.com/watch?v=I_vunic-c5E
Mají to rádi? Asi tak.
https://www.youtube.com/watch?v=skl6N3zGv-s
Rammsteini balancuji na hrane toho, co si v Nemecku muzes dovolit. A proto maji narvany koncerty.
Tak vzhledem k tomu, že muslimové si mohou v Německu vcelku téměř beztrestně dovolit znásilňovat, vraždit lidi nebo ničit kostely – tak Rammsteiny si raději ani představovat nechci, když se dostali až na hranu dovoleného…
Na hranu toho, co je dovoleno bilemu Nemci… jsem neupresnil.
Tak to vysvětluje oblibu u němců. Ale nikoliv oblibu i v zahraničí. A tyky to nevysvětluje tu jejich SA homosexuální BDSM uměleckou estetiku.
Dívat se na jejich klipy, to je jako místo do lesa či na hory jet na výlet do průmyslového porůří na konci výmarské republiky.
:-))))))
Prostě to stvárnění přiteplaých „kamaraden“ kdy to mužné kamarádství je už poněkud za hranou. Nehledě na některé vyloženě misogynní písničky a videa. V tomhle ohledu se to moc nevymyká standardní LGBT propagandě.
.. jak tam Lindeman jezdil na koncertě na tom obřím čuráko-stroji ze kterého sříkal pěnu na publikum…
https://www.youtube.com/watch?v=NyM25cjNkL0
a pak toto:
https://youtu.be/W46yYYZpofE?t=190
Zrovna Lindemann je docela znamej tim, ze fanynky ma rad. Hodne rad. Takze to, co dela na podiu, je proste extrem, ve kterem se rochni. Ale bukva neni ani omylem.
Btw, kdyby u toho druhyho videa pred nim klecela zenska, tak ho feministky a nemecka media sezerou. Takhle nikdo ani necekl. Je to hodne ulet a v podstate nechutny, ale ma moje sympatie, ze se s tim nesere.
Kabrňák je úplně mimo, Rammsteini pervertují to, čemu se vysmívají. Lindemann je lokální patriot, co se nechal slyšet,že sjednocení Německa je katastrofa, proto v Deutschlandu vykreslil Germania Magna jako zlou multikulti obludu, co je dobré pro Germánii, to je špatné pro Deutschland. Potírá říšské projekty. Ta jejich videa jsou koncipována jako nadsazené provokace. A kabrňák to sežral i s navijákem, jako vždy.
Fakt je to že ženské jsou dosti blbé a chtějí ošukat každého kdo je aspoň trošičku slavný (třeba opičaká Feriho byť je blbej jak necky a arogantní kretén k tomu), zatímco slušnej kluk Franta odvedle co by jim snesl modré z nebe, tak tam maj kundu na visací zámek.
A s tím BDSM dtto. Na tom si ujíždí když je to drsněj chlapák a občas jim jednu flákne jen tak protože se mu prostě zachtělo.
Když jsem se před lety letoucími dostal s hudebním nástrojem na pódium, tak mě napadaly různé opičárny, ale světe div se, zbastlit si plechový čurákostroj kterým bych stříkal na obecenstvo, nebo to že bych ohnul bubeníka a předstáral kopulaci, to mě nenapadlo ani náznakem.
Na to fakt musé být člověk hodně ujetej a nebo si nechává readit někde po půlnoci v berlínských gayklubech.
Vlastně jako by tu estetiku doslova okopírovali z této homosexuální gayclub klasiky:
https://www.youtube.com/watch?v=Yem_iEHiyJ0
No vidis, je to napadlo a vydelavaji miliony.
kabrnák:
Opravdu vzrušená žena udělá cokoliv, aby se spářila s cílovým objektem, jehož charisma či společenský statut ji uvedly do stavu tekoucího. Ovšem na druhé straně, ta samá zrhzelá a neuspojojená žena často udělá cokoliv, aby poškodila objekt, který zklamal její cíle a očekávání, případně ji ponížil svým povrchním zájmem či úplným nezájmem. Hraní si se ženami může být příjemný gamble, nicméně se značně nejistým výsledkem, přičemž sbalit ji bývá ta snadnější část úspěchu. Zbavit se jí následně představuje další část (trestuhodně opomíjenou), velmi často ještě složitější a především komplikovanější, především v případě citových her a předcházejících slibů hodnot trvalých. Hraní si s ohněm může být vzrůšo a zábava, hašení už takové vzrůšo nebývá a často si s sebou nese trvalé následky.
hellfire: zachytil jsi ty agenty třípísmenkových agentur, které se zamilovaly do svých „objektů zájmu“, tedy bojovníků IS a podobně?
JH:
Zachytil. Investovali svůj čas, peníze i „srdce“ a něco budou chtít zpátky. A neradno zde věřitele činit zhrzelým. Půjde nejen o peníze.
Už jste docákali vošousti ještě zdeorietujente přirozené m.mrdy, lotři to radči běžte uautodátovi malovat koleje na schody a potom se můžete divit že je pořád tak pobouchaney, chudák.
https://www.youtube.com/watch?v=ae8qGjDlqP8
hellfire:
Je to poněkud jinak. Zhrzená žena se mstí výhradně na BETA samcích. Protože na ně si troufne.
Naopak chroničtí obšourníci a machos, tedy ALFA samci jsou zcela v pohodě, protože jich se bojí, na ně si netroufne. A pak ještě si netroufne na psychopaty, protože ti jsou taky nebezpeční a umí ženu zmanipulovat a zastrašit. Případně přítel-pasák je další kategorie protože ten to s nima fakt umí.
Pokud jsi tedy alfa agresivní primitiv, pasák či psychopat tak si se ženama můžeš hrát dle libosti a žádný problém nenastane.
Co tak vidím kolem sebe rozvody a krachy manželství, tak vždy jde o „hodné hochy“ které ta fůrie tahá po soudech a ospodech a vymýšlí si obvinění.
Ženská se tě musí BÁT aby tě respektovala. Koho se nebojí, toho nerespektuje. Natrefit na to 1% žen které tě budou respektovat kvůli tomu kdo jsi a ne kvůli tomu že jsi macho co jí vyšuká mozek z hlavy, případně „oslíček otřes se“ díky kterému se má jak v luxusní bavlnce, to je skoro vyloučeno.
Ač si většina vohnoutů myslí, že má doma právě tu 1%. Ale jen proto že jsou slepí a že jejich vztah neprošel zatěžkávací zkouškou. Případně dotyčná stárnoucí ví, že kdyby zdrhla k jinému, tak si jen pohorší.
ps: situace se trochu změnila s „MeToo“ kdy je blbkám do hlavy cpáno vrchem spodem ze všech médií, že si mají vzpomenout na to jak před 30 lety byly „znásilněny“ když nadržené a ožralé vlezly nějakému alfasamci do postele. Takže sebraly kuráž a jsou schopné žalovat třeba i Feriho. Ale toto se takovým dřív naprosto nestávalo. Jen těm „hodným klukům“.
kabrnák:
Není to jinak, mstí se na BETA samcích, což je většina sebevědomých, prosperujících a řekněme slušných chlapů. Koneckonců, níže uvozovaná vaše věta pokrývá i mou zkušenost (i když přiznejme, chlap v tom není tak úplně nevinně).
„Co tak vidím kolem sebe rozvody a krachy manželství, tak vždy jde o „hodné hochy“ které ta fůrie tahá po soudech a ospodech a vymýšlí si obvinění.“
Pokud se jedná o predátorské ALFy (jsou o krok napřed před ženskými a s kopancem do dámské řiti počítají ještě před samotným aktem balení), tam to samozřejmě může mít trochu jiný průběh, který si ALFA apriori aktivně zajistí, nebo ex post s dostatečně pádným argumentem „(nikolivirtuálního) nože na krku a pekla na zemi“. Tohohle ale dle mé zkušenosti většina mužů není schopna. Zkušené, ale otlocitné baliče považuji za BETY.
Tak to prožíváš možná zaujatě, šokují hard rockem ale mají přesah. I nadhled. 🤣
https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4
Tak zase nashle za půl roku. Už jsem poučený. Fatdwi zůstane navěky v ignore, už ho nevyndám ven jako dříve. A jeho kumpáni také.
Měl jsi raději napsat nějaký článek.
Znalosti na to máš, i solidní vyjadřovací schopnosti a smysl pro humor, kvůlivá kterému právě na Dfense už roky chodím.
To nechapu – Lipavsky chce Rusko drzet co nejdale od nasich hranic, ale kdyz Rusko chce NATO drzet co nejdale od svych hranic, tak se Lipavsky muze posrat.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-lipavsky-rusko-si-brousi-zuby-i-na-nas-region-klicove-je-udrzet-ho-co-nejdal-od-hranic-40455347
Lipavsky je zrovna kandidat na to, aby nemel ZP. Clovek, ktery trpi predstavou, ze ma Rusa i pod posteli, asi nebude zpusobily…
Co se divíš, to už známe dva tisíce let – quod licet Iovis, non licet bovis.
Američané osvobozují, Rusové okupují (tedy, ve školních atlasech před rokem 89 to bylo naopak, ale což…).
Smutné je, že tomu možná i věří. Jako nám slibovali zuřivý odpor moderní prozápadní vlády v Afghánistánu a všeho afghánského lidu vůči středověkým fanatikům, kteří nemají s islámem nic společného :-)
Onehdá ho tam Zeman nechtěl…
.
Takto sa to robi..
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-historie-vladimir-putin-timothy-snyder-dejiny-iniciativa-londyn.A231207_200201_zahranicni_dtt
Polska sudruzka Applebaumova je zarukou kvalitnej propagandistickej sracky.. a skorumpovany mafian Pincuk to financuje.
quadra:
Z odkazu:
Pinčuk zbohatl v 90. letech po založení společnosti na výrobu trubek, … čelil obvinění z korupce. Pinčuk je zetěm druhého ukrajinského prezidenta Leonida Kučmy, kterého kritici obviňují z úplatkářství a napomáhání vzestupu oligarchie na Ukrajině.
Pinčuk podle Guardianu trvá na tom, že Globální iniciativa pro ukrajinskou historii je zcela nezávislá …
= = =
Vytvoří se nějaký materiál pro vhodný výklad doby pre-banderovské…
:OD
Konečně se dozvíme, jestli to správně popsal Sienkiewicz nebo Hohol…
Pincuk a Achmetov boli (ci su) najbohatsi chocholski mafiani.. Achmetov mal najvacsie aktiva na Donbase, Pincuk zase bohatol na tranzite surovin (plyn, ropa) na zapad.. obidvaja maju skrt cez rozpocet vdaka Rusom.
Nejaky Kolomojsky bol pri nich druha liga.. historia chocholskych mafianov od zaciatku 90. rokov minuleho storocia (kto s kym, kedy a proti komu) je velmi poucna, ale to asi sudruzka Applebaumova pisat nebude.