Neboj, oni z toho udelaji serial, v dalsim dile se najde vypoved nejake Ukrajinky, ktera popise, jak ji tam vsichni znaslinili.
Jako jo, mit znicenej barak nasere. Zejmena ten pocit bezmoci, kam to vlada zeme dotahla svoji diplomacii. Ale to fakt presstituti nemaji nic nepsiho, nez, jak rikaji kolegove ‚Ein Bonbon aus Scheiße machen‘?
ModrýKlokan
Ve Všechnopárty herec Ant. Procházka citoval otázku své 17 leté dcery… Tati, a co když mě někdo znásilní, a pak nezavolá?
s vohledem na to, jak je teď doba těhotná, tím narážíš přesně na co? mohl by to bejt ten nepodepsanej glejt vo vzájemným souhlasu se stykem, ale kdo ví, taky půltuctu dalších věcí :o)
ModrýKlokan
to behemot
narážím na sysopa… abys neotěhotněl spolu s dobou např. v CPZ… je dobrý vyjasnit si cenu úkonu, tudíž nezapomenout aspoň zavolat
Sysop
Ono zalezi na tom, kdo ten udajny nasilnik je, ze. Podle nemeckeho doporuceni ma mit zena utocnika na delku natazene paze. Paklize ma ovsem jeho ptaka ve svoji vagine, pak je to dost nedbale dodrzovani tohoto doporuceni, napriklad. Eventualne, dle svedske studie, muze jit take o vyjadreni nabozenskeho nazoru.
Proste… to neni jen tak, rict, ze ji nekdo znasilnil. Doba pokrocila.
Jihočech Honza
Znásilňujou jenom běloši. A to již vilnými pohledy nebo plácnutím po zadku, eventuelně pozváním na rande.
Sysop
Akorat to nekdy i 20 let trva, nez si to znaslinena uvedomi.
Sysop
A co myslis, je lepsi, kdyz mas mezi nohama homemade peska a nebo kdyz ti kruci v brise?
Sankce rozhodne funguji, to se zpochybnit neda, jde ale spise o to, kterym smerem funguji vic.
U nas se dneska jede rallye Sumava, vypada to dost podobne, i ty drifty ve vraceckach… :-)
hanns
k sobotní kávičce:
Západní země se velmi mýlí, když spoléhají na velké dodávky zbraní pro ukrajinskou armádu. Uvedl to rakouský plukovník a vojenský expert Markus Reisner. Většina území DLR a LLR, včetně velkých měst, je již pod kontrolou ozbrojených sil RF.
Západ se podle plukovníka snaží nemluvit o zjevném postupu ruských ozbrojených sil, což je vážná chyba.
„Potřebujeme objektivní obraz situace. Musíme přestat předstírat, že ruští vojáci jsou ve špatném stavu. Taková pozice je v rozporu s tím, jak se věci mají ve skutečnosti. Rusové jsou zcela schopní rozhodnout, kdy, kde a jak udeřit. Rusko bychom neměli podceňovat,“ řekl expert.
„Podle údajů USA, zbraně, které Západ přiveze na Ukrajinu v průběhu týdne, se spotřebují během dne, to znamená, že je okamžitě použijí Ukrajinci nebo je zaberou nebo zničí Rusové. Ruská armáda zabavila spoustu zbraní,“ řekl Markus Reisner.
„Ruská ofenzíva na Donbasu v současné době probíhá pomalu, ale vytrvale a důkladně, s významnou dělostřeleckou a pěchotní podporou. Není to známka slabosti. Spíše to ukazuje, že taktické skupiny spolu těsněji interagují a jsou řízeny centrálně,“ řekl Reisner.
cyklista
To fakt mluví pěkně. A je to třeba vidět na nějakých mapách? Nebo videích? Protože reálně rusáci ukazují osmkrát přemalované registrační číslo toho samého dronu nebo Javeliny bez špuntu = vystřelené prázdné roury.
cyklista
A když jim to na Ukrajině tak pěkně jde, proč všechno nasvědčuje tomu, že budou mobilizovat?
Nech ho, neslap mu do babovicek. Pockame si na vysledek, ten se pocita.
ygorek
cyklista 7.5.2022 v 11:59
Vystřelené prázdné roury, jak jinak?
Samozřejmě, v tuzemských médiích jsem zahlédl několik hrubých výpočtů spotřeby javelinů od pěti do padesáti kusů na jeden rusý tank. Počítali to samozřejmě novináři, mohli udělat nějakou početní chybu. Ten nejpodrobnější výpočet výpočet bral v úvahu již dodaný počet javelinů zvýšený o dodávky požadované (500 kusů měsíčně) a odhadovaný počet provozuschopných ruských tanků. Zde samozřejmě bude problematická volba délky časové osy.
notyvole
Rusko nikto nepodceňuje.
Preto Západ začal ládovať na Ukrajinu aj ťažké zbrane, lebo charakter vojny sa zmenil. Len s protitankovkami sa bojoval nedalo. Ťažké zbrane sú ale zložitejšie na ovládanie a výcvik nejaký čas trvá. Či budú Ukrajinci schopní úplne zastaviť ruskú ofenzívu, prípadne začať protiofenzívu sa ešte len ukáže.
ani hovno, nemají techniku, nemají lidi, co sou schopní to ovládat, přestávají mít i kannonenfutr, ti padesátiletí fotři jako branci jsou k hovnu a ne k vedení války tvl
merce
Kolomojskij a Arestovič měli mizerné karty, místo betla hráli 107 v červených, což je fiasko. To není hazard, ale zlý úmysl. Ti vaťáci by měli viset.
rusáci tam mají zatím aspoň mladý kluky, staří fotři sou veteráni elitních jednotek se spoustou bojovejch zkušeností, naprosto nesrovnatelný
notyvole
Rusi používajú ako kanónenfutr separátov z DĽR a LĽR, kde bola mobilizácia snáď od 18 do 60 rokov.
Rusi môžu mať nejakých veteránov, ale žiadny z nich nezažil a nie je pripravený na takúto vojnu.
Jihočech Honza
A úáčka snad jo? Mobilizují 18-60 úplně stejně.
quadra
Kolomojsky, Achmetov a dalsi oligarchovia sa potesia, bude sa rozkradat a kseftovat zase vo velkom aj s tazkymi zbranami.. tak ako s lahkymi doteraz.
Sysop
Nojo, ale zlaty casy jsou pryc. Ted je to smeska jak u vetesnika. A diky kompatibilite NATO do toho v Rusku, ani na Ukrajine nesezenes strelivo. No kurvadrat.
Jihočech Honza
„charakter vojny sa zmenil“
Jako že natvrdo řekli, že jde o to maximálně Rusko oslabit? Že nejde o nějakou svobodu nebo suverenitu (od představitelů EU opravdu dojemná péče o suverenitu nějaké země), ale čistě o proxy válku s nepohodlnou velmocí?
notyvole
Rusko si samé vybralo túto vojnu. Tak ju má.
Jihočech Honza
to ovšem Ukrajina taky.
merce
Protiofenzívu? A čím? Ukři jsou zakopaní a vpodstatě obětovaní těma židovskýma šmejdama ve vedení a kdoví kým ještě, tam je dlouhý seznam. To je dávno na ručník, ale ti potkani, co jako první zdrhnou s nakradenýma prachama, autentické ukrajince nechají utopit v krvi.
notyvole
Tí autentickí Ukrajinci nemajú veľa iných možností. Bojovať alebo sa vzdať Rusku, pod ktorým ich naveky bude čakať len bieda a hlad.
Jihočech Honza
A co je čeká pod Západem? Buzeranti, feministky a multikultury.
A že by to Ukři bačovali nějak líp než Rusáci, to se mi moc nezdá.
Kdyže se úrovní HDP dostali nad rok 1991?
notyvole
Máš nejaké mindráky z buzerantov, feministiek atď.?
Potom chápem, že by si si radšej vybral biedu, hlad a aj smrť.:-)
Jihočech Honza
Smrt nás čeká všechny, příteli milý. A někdy je potřeba zemřít, abychom žili.
Mindráky mám ze svých nedostatků jako každý druhý, ne z toho, co se děje kolem. A zajímalo by mě, jestli Ukrajinci opravdu ví, za co tak urputně bojují.
notyvole
Ukrajinci urputne bojujú, lebo vidia, čo by ich čakalo pod ruskou nadvládou. Rusi to názorne predviedli na okupovaných územiach.
Pred vojnou boli Ukrajinci asi väčšinou chudobní, ale mali aspoň pokoj. Ale Rus sa rozhodol, že nemajú právo na existenciu a čakala by ich „prevýchova“. Takže by boli nielen chudobní, ale nemali by ani ten pokoj – tak bojujú.
Jako, ze by USA dovolily prodat Sevastopol? To jako vazne? Nechces si nechat upravit medikaci?
Jan Mrcasik
Západ však v žádném případě nejsou jen multikultu, lgbt a feministky. Třeba v takovém Texasu by ti to vysvětlili rázně a jasně.
A Zelenský už jasně a veřejně deklaroval první týden války, že pokud Ukrajina vyhraje, nebude „liberálním státem západního střihu“ ale zachová si svůj konzervativní charakter. Viz jeho rozhovor v Jerusalem Post, který je dle mého také silnou indicií, že jej nikdo ze zápaďáků nepase – protože to by mu dali jiné notičky.
Jihočech Honza
Zrovna ten Texas už není tak dokonalý příklad, stačí se podívat na volební výsledky. Díky svým svobodám a úspěchu si tam natahali voliče, kteří se nevzdali svých sluníčkových názorů.
Jan Mrcasik
Ano, pořád ta samá písnička jako „z islamistánů do Němec“, „z Němec do Čech“ apod. Trotli se zvrácenou ideologií si zničí vlastní zem, tak zdrhnou ale své zvrácené ideologie si vezmou s sebou.
Jihočech Honza
Předválečné Německo a USA jsou podobný příklad. Rio Preisner uvádí příklad německého nekomunistického intelektuála, který začal svou přednášku „Když vás tady tak vidím, zhoubci Německa, škoda, že vás Hitler nechal emigrovat…“
Trochu reality: běh života okupantů na Zmijím ostrově za poslední tři dny: nejdříve zničená PVO na ostrově Bayaktarem, k ostrovu připlouvají na pomoc dva rychlé čluny, zničeny Bayaktarem, k ostrovu bez PVO připlouvá fregata, trefená Neptunem. Fakt rusáci vyhrávají na všech frontách a soustavně.
Jihočech Honza
Norové taky potopili Blüchera a Britové Königsberg a Karslruhe, a co jim to bylo platné.
starter25
Tak cyklistovy představy o válce jsou zábavné…mě ty jeho výkřiky teda vždycky pobaví. Někteří si asi fakt myslí, že to funguje jak v béčkových akčních filmech, kde skupina herců v důchodovém věku či jeden bývalý kulturista porazí celou armádu, pochopitelně beze ztrát.
Zvláštní, že si pak lze přečíst, že nebojová činnost jako třeba provoz klimatizace pro americké vojáky na blízkém východě stála život asi tisíc amerických vojáků.
PrincJason
To zní zajímavě, můžete trochu rozepsat, jakým způsobem způsobí provoz klimatizace smrt?
PrincJason
už sem to našel, zřejmě máte na mysli útoky na konvoje přepravující palivo pro agregáty pohánějící vzduchotechniku.
přestaň to tady zasírat nefunkčníma hovnama ty magore
cyklista
Hele, asi máš pravdu, na tu žumpu, co tady provozuješ, je to fakt málo hovnoidní.
cyklista
Hele, a už ses byl podívat do té Stromovky, co tam všechno rusáci ukradli po 68. a oplotili a nechtějí vrátit?
PrincJason
Ukradli rusáci ve stromovce snad tvůj pozemek? Pokud ne, tak nechápu proč to vůbec řešíš?
Hele víš co, zkus nejdřív vyřešit něco důležitějšího, co by prospělo všem lidem v Čechách, třeba to, aby cena silové elektřiny nebyla 10x vyšší než za kolik se vyrábí v Dukovanech. Když se ti to povede, půjdu ti osobně pomoct vykopat rusáky ze stromovky.
ModrýKlokan
to cyklista
to nikoho nezajímá… až to bude naše vláda nebo místní starosta pirát chtít… tak si to vezmou… tvoje starosti bych fakt chtěl mít… Zetko v rusku a barák ve Stromovce… vole chceš to restituovat nebo co?
ygorek
ModrýKlokan 7.5.2022 v 13:34
Přesně!
Zatím bylo důležitější odstranění maršálovy sochy, je vidět že boj na symbolické úrovni považuje místní radnice nebo magistrát za důležitější. Stát do toho asi nemá co kecat, pokud zabrané pozemky nebyly státní.
Hezký by byl soud o vydržení, ten by mohli dávat ve veřejnoprávní televizi v přímém přenosu.
kdyby sochy, ale pár tisíc lidí si bude muset možná měnit vofčanky, stovky firem měnit veškerý marketingový materiály, miliony kupovat nový mapy, no pěkně na hovno
i dyž, napřed to šmejdi honem vodmávali (je vidět, jaký řeší starosti s jakou prioritou) a teď se prej budou ptát vofčanů, esli vůbec přemalovávat ulicu chcou; ale předpokládám, že přinejhorším se budou ptát tak dlouho a tak obskurním způsobem, že nakonec to ti blbci chtít budou, žejo
sibirsky.rosomak
kokrhel123
6.5.2022 v 11:30
To rosomák:
Vaše „zapracujou na svým podvědomí, to jich možná osvobodí“ je poučování. Vaše „Že bych někoho chtěl poučovat nevím,“ je důkazem toho, že neudržíte v paměti, co vlastně říkáte. To v podstatě vylučuje kontinuitu komunikace.
Moje informace nejsou výlučné, myslím, že je může mít každý, kdo se danou oblastí nějakou dobu zabývá. Jsou autentické a osobní proto, že osobně denně o situaci komunikuji s lidmi (moji příbuzní, blízcí známí a pracovní kontakty) ve všech větších městech Ukrajiny (samozřejmě i v oblastech, kde se bojuje), a v několika významných městech Běloruska, ruska a Moldavska. I v dalších post-sov. zemích by se něco našlo. Dále se starám o uprchlíky, kteří si válečným stavem prošli, nebo byli v ohrožených oblastech, jejich výpovědi jsou také velmi autentické a osobní. Současně sleduju zprávy z bojiště na uzavřených kanálech (kam se dostanete jen na pozvání) z Ukr, sleduji oficiální i neoficiální informační kanály Ukrajiny, ruska, Běloruska, Krymu, abych měl srovnání a další zdroje.
Tuzemská oficiální zpravodajství nesleduji, a pokud se k něčemu nachomýtnu, nepřikládám tomu váhu. Vždy píšou to, co vím o den dva dříve a je to rozmělněné, přefiltrované, pokroucené.
A teď mi řekněte, co z toho máte vy, a co máte navíc, abyste mohl zpochybňovat moje poznatky, jak se opakovaně pokoušíte
Pro kokrhele123:
„Poprávu užasli a budou žasnout králové a knížata celého křesťanstva nad tím, že vám byla vlita tak veliká moudrost.“
Jacq
„Une guerre inévitable et improvisée
Inéluctable parce que depuis la déclaration de Zelenski sur la reprise de la Crimée et du Donbass par la force en mars 2021, Ukrainiens et Américains avaient décidé de la déclencher au plus tard au début de cette année. La concentration des troupes ukrainiennes dans le Donbass depuis l’été, les livraisons massives d’armes par l’OTAN pendant ces derniers mois, la formation au combat accélérée des régiments Azov et de l’armée par des instructeurs occidentaux, le pilonnage intensif de Donetsk et Lougansk par les Ukrainiens dès le 16 février (tout cela resté ignoré des médias Occidentaux bien sûr), prouvent qu’une opération militaire d’envergure était prévue par Kiev à la fin de cet hiver. L’objectif consistait à répliquer l’opération Tempête déclenchée par la Croatie contre la Krajina serbe en août 1995 et à s’emparer du Donbass au cours d’une offensive éclair sans laisser le temps aux Russes de réagir, de façon à prendre le contrôle de la totalité du territoire ukrainien et à rendre possible une adhésion rapide du pays à l’OTAN et à l’UE. Cela explique au passage pourquoi les Etats-Unis n’ont cessé d’annoncer une attaque russe depuis cet automne : ils savaient qu’une guerre aurait lieu, d’une façon ou d’une autre.“
Sankce nefungují: https://twitter.com/bamr69/status/1522665619975454721
Nefunguje už ani některá propaganda.
Neumím si představit, proč by se 30 chlapů tlačilo v jednom takovém domečku..
Trochu soudnosti jsem požadoval asi tak před měsícem, evidentně ale redakce jedou v módu „bot“ a tlačí na kvanta.
https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/zlocince-ze-zmasakrovane-buci-usvedcuje-i-milostny-dopis-40396215
Neboj, oni z toho udelaji serial, v dalsim dile se najde vypoved nejake Ukrajinky, ktera popise, jak ji tam vsichni znaslinili.
Jako jo, mit znicenej barak nasere. Zejmena ten pocit bezmoci, kam to vlada zeme dotahla svoji diplomacii. Ale to fakt presstituti nemaji nic nepsiho, nez, jak rikaji kolegove ‚Ein Bonbon aus Scheiße machen‘?
Ve Všechnopárty herec Ant. Procházka citoval otázku své 17 leté dcery… Tati, a co když mě někdo znásilní, a pak nezavolá?
s vohledem na to, jak je teď doba těhotná, tím narážíš přesně na co? mohl by to bejt ten nepodepsanej glejt vo vzájemným souhlasu se stykem, ale kdo ví, taky půltuctu dalších věcí :o)
to behemot
narážím na sysopa… abys neotěhotněl spolu s dobou např. v CPZ… je dobrý vyjasnit si cenu úkonu, tudíž nezapomenout aspoň zavolat
Ono zalezi na tom, kdo ten udajny nasilnik je, ze. Podle nemeckeho doporuceni ma mit zena utocnika na delku natazene paze. Paklize ma ovsem jeho ptaka ve svoji vagine, pak je to dost nedbale dodrzovani tohoto doporuceni, napriklad. Eventualne, dle svedske studie, muze jit take o vyjadreni nabozenskeho nazoru.
Proste… to neni jen tak, rict, ze ji nekdo znasilnil. Doba pokrocila.
Znásilňujou jenom běloši. A to již vilnými pohledy nebo plácnutím po zadku, eventuelně pozváním na rande.
Akorat to nekdy i 20 let trva, nez si to znaslinena uvedomi.
A co myslis, je lepsi, kdyz mas mezi nohama homemade peska a nebo kdyz ti kruci v brise?
Sankce rozhodne funguji, to se zpochybnit neda, jde ale spise o to, kterym smerem funguji vic.
Asi takto, hihihi:
https://www.youtube.com/watch?v=ZeMD40zvXGA
Vidim dobre, Vlkova jako sboristka 1:30?
Vidíš, Dana Vlková z Kamélií, to mě poser :D
JAk se buduje národní pohádka: https://www.youtube.com/watch?v=zkQQmh-Fw-A
U nas se dneska jede rallye Sumava, vypada to dost podobne, i ty drifty ve vraceckach… :-)
k sobotní kávičce:
Západní země se velmi mýlí, když spoléhají na velké dodávky zbraní pro ukrajinskou armádu. Uvedl to rakouský plukovník a vojenský expert Markus Reisner. Většina území DLR a LLR, včetně velkých měst, je již pod kontrolou ozbrojených sil RF.
Západ se podle plukovníka snaží nemluvit o zjevném postupu ruských ozbrojených sil, což je vážná chyba.
„Potřebujeme objektivní obraz situace. Musíme přestat předstírat, že ruští vojáci jsou ve špatném stavu. Taková pozice je v rozporu s tím, jak se věci mají ve skutečnosti. Rusové jsou zcela schopní rozhodnout, kdy, kde a jak udeřit. Rusko bychom neměli podceňovat,“ řekl expert.
„Podle údajů USA, zbraně, které Západ přiveze na Ukrajinu v průběhu týdne, se spotřebují během dne, to znamená, že je okamžitě použijí Ukrajinci nebo je zaberou nebo zničí Rusové. Ruská armáda zabavila spoustu zbraní,“ řekl Markus Reisner.
„Ruská ofenzíva na Donbasu v současné době probíhá pomalu, ale vytrvale a důkladně, s významnou dělostřeleckou a pěchotní podporou. Není to známka slabosti. Spíše to ukazuje, že taktické skupiny spolu těsněji interagují a jsou řízeny centrálně,“ řekl Reisner.
To fakt mluví pěkně. A je to třeba vidět na nějakých mapách? Nebo videích? Protože reálně rusáci ukazují osmkrát přemalované registrační číslo toho samého dronu nebo Javeliny bez špuntu = vystřelené prázdné roury.
A když jim to na Ukrajině tak pěkně jde, proč všechno nasvědčuje tomu, že budou mobilizovat?
to cyklista
zkus tohle… https://www.michalapetr.com/
nebo https://vk.com/wall-78411245
nebo https://www.youtube.com/channel/UCrqsgwCOdqbaJtoxPNCdrHQ
když budeš chtít, najdeš
Nech ho, neslap mu do babovicek. Pockame si na vysledek, ten se pocita.
cyklista 7.5.2022 v 11:59
Vystřelené prázdné roury, jak jinak?
Samozřejmě, v tuzemských médiích jsem zahlédl několik hrubých výpočtů spotřeby javelinů od pěti do padesáti kusů na jeden rusý tank. Počítali to samozřejmě novináři, mohli udělat nějakou početní chybu. Ten nejpodrobnější výpočet výpočet bral v úvahu již dodaný počet javelinů zvýšený o dodávky požadované (500 kusů měsíčně) a odhadovaný počet provozuschopných ruských tanků. Zde samozřejmě bude problematická volba délky časové osy.
Rusko nikto nepodceňuje.
Preto Západ začal ládovať na Ukrajinu aj ťažké zbrane, lebo charakter vojny sa zmenil. Len s protitankovkami sa bojoval nedalo. Ťažké zbrane sú ale zložitejšie na ovládanie a výcvik nejaký čas trvá. Či budú Ukrajinci schopní úplne zastaviť ruskú ofenzívu, prípadne začať protiofenzívu sa ešte len ukáže.
ani hovno, nemají techniku, nemají lidi, co sou schopní to ovládat, přestávají mít i kannonenfutr, ti padesátiletí fotři jako branci jsou k hovnu a ne k vedení války tvl
Kolomojskij a Arestovič měli mizerné karty, místo betla hráli 107 v červených, což je fiasko. To není hazard, ale zlý úmysl. Ti vaťáci by měli viset.
To sedí aj na Rusov.
rusáci tam mají zatím aspoň mladý kluky, staří fotři sou veteráni elitních jednotek se spoustou bojovejch zkušeností, naprosto nesrovnatelný
Rusi používajú ako kanónenfutr separátov z DĽR a LĽR, kde bola mobilizácia snáď od 18 do 60 rokov.
Rusi môžu mať nejakých veteránov, ale žiadny z nich nezažil a nie je pripravený na takúto vojnu.
A úáčka snad jo? Mobilizují 18-60 úplně stejně.
Kolomojsky, Achmetov a dalsi oligarchovia sa potesia, bude sa rozkradat a kseftovat zase vo velkom aj s tazkymi zbranami.. tak ako s lahkymi doteraz.
Nojo, ale zlaty casy jsou pryc. Ted je to smeska jak u vetesnika. A diky kompatibilite NATO do toho v Rusku, ani na Ukrajine nesezenes strelivo. No kurvadrat.
„charakter vojny sa zmenil“
Jako že natvrdo řekli, že jde o to maximálně Rusko oslabit? Že nejde o nějakou svobodu nebo suverenitu (od představitelů EU opravdu dojemná péče o suverenitu nějaké země), ale čistě o proxy válku s nepohodlnou velmocí?
Rusko si samé vybralo túto vojnu. Tak ju má.
to ovšem Ukrajina taky.
Protiofenzívu? A čím? Ukři jsou zakopaní a vpodstatě obětovaní těma židovskýma šmejdama ve vedení a kdoví kým ještě, tam je dlouhý seznam. To je dávno na ručník, ale ti potkani, co jako první zdrhnou s nakradenýma prachama, autentické ukrajince nechají utopit v krvi.
Tí autentickí Ukrajinci nemajú veľa iných možností. Bojovať alebo sa vzdať Rusku, pod ktorým ich naveky bude čakať len bieda a hlad.
A co je čeká pod Západem? Buzeranti, feministky a multikultury.
A že by to Ukři bačovali nějak líp než Rusáci, to se mi moc nezdá.
Kdyže se úrovní HDP dostali nad rok 1991?
Máš nejaké mindráky z buzerantov, feministiek atď.?
Potom chápem, že by si si radšej vybral biedu, hlad a aj smrť.:-)
Smrt nás čeká všechny, příteli milý. A někdy je potřeba zemřít, abychom žili.
Mindráky mám ze svých nedostatků jako každý druhý, ne z toho, co se děje kolem. A zajímalo by mě, jestli Ukrajinci opravdu ví, za co tak urputně bojují.
Ukrajinci urputne bojujú, lebo vidia, čo by ich čakalo pod ruskou nadvládou. Rusi to názorne predviedli na okupovaných územiach.
Pred vojnou boli Ukrajinci asi väčšinou chudobní, ale mali aspoň pokoj. Ale Rus sa rozhodol, že nemajú právo na existenciu a čakala by ich „prevýchova“. Takže by boli nielen chudobní, ale nemali by ani ten pokoj – tak bojujú.
A Krym?
https://www.youtube.com/watch?v=h9RwYPsVpfM&ab_channel=misha
Krym si mohli Rusi pokojne od Ukrajincov kúpiť aj s prístupom k pitnej vode. Podľa megajácht ruských oligarchov na to určite mali.:-)
https://www.youtube.com/watch?v=AoM-Eq9nMNc&ab_channel=MonarchistMusic
Jako, ze by USA dovolily prodat Sevastopol? To jako vazne? Nechces si nechat upravit medikaci?
Západ však v žádném případě nejsou jen multikultu, lgbt a feministky. Třeba v takovém Texasu by ti to vysvětlili rázně a jasně.
A Zelenský už jasně a veřejně deklaroval první týden války, že pokud Ukrajina vyhraje, nebude „liberálním státem západního střihu“ ale zachová si svůj konzervativní charakter. Viz jeho rozhovor v Jerusalem Post, který je dle mého také silnou indicií, že jej nikdo ze zápaďáků nepase – protože to by mu dali jiné notičky.
Zrovna ten Texas už není tak dokonalý příklad, stačí se podívat na volební výsledky. Díky svým svobodám a úspěchu si tam natahali voliče, kteří se nevzdali svých sluníčkových názorů.
Ano, pořád ta samá písnička jako „z islamistánů do Němec“, „z Němec do Čech“ apod. Trotli se zvrácenou ideologií si zničí vlastní zem, tak zdrhnou ale své zvrácené ideologie si vezmou s sebou.
Předválečné Německo a USA jsou podobný příklad. Rio Preisner uvádí příklad německého nekomunistického intelektuála, který začal svou přednášku „Když vás tady tak vidím, zhoubci Německa, škoda, že vás Hitler nechal emigrovat…“
https://www.databazeknih.cz/knihy/kritika-totalitarismu-485719
Bidu a hlad nam zaridi EU, ani nemusime byt Ukri, nebo Rusaci.
Anketa, je to vážně, nebo je to nějaká Ruská soda? Vzhledem k tomu, že Mrazík je myšlen naprosto vážně, jsem na rozpacích: https://twitter.com/mdorazin/status/1522640435574882309
Každý přispívá k válečnému úsilí, jak umí :-)
Trochu reality: běh života okupantů na Zmijím ostrově za poslední tři dny: nejdříve zničená PVO na ostrově Bayaktarem, k ostrovu připlouvají na pomoc dva rychlé čluny, zničeny Bayaktarem, k ostrovu bez PVO připlouvá fregata, trefená Neptunem. Fakt rusáci vyhrávají na všech frontách a soustavně.
Norové taky potopili Blüchera a Britové Königsberg a Karslruhe, a co jim to bylo platné.
Tak cyklistovy představy o válce jsou zábavné…mě ty jeho výkřiky teda vždycky pobaví. Někteří si asi fakt myslí, že to funguje jak v béčkových akčních filmech, kde skupina herců v důchodovém věku či jeden bývalý kulturista porazí celou armádu, pochopitelně beze ztrát.
Zvláštní, že si pak lze přečíst, že nebojová činnost jako třeba provoz klimatizace pro americké vojáky na blízkém východě stála život asi tisíc amerických vojáků.
To zní zajímavě, můžete trochu rozepsat, jakým způsobem způsobí provoz klimatizace smrt?
už sem to našel, zřejmě máte na mysli útoky na konvoje přepravující palivo pro agregáty pohánějící vzduchotechniku.
https://www.theatlantic.com/international/archive/2011/06/us-military-spends-20-billion-air-conditioning-troops/352200/
Ano, to je ono.
Ale ne, cyklista ma v zasade pravdu, valku o Zmiji ostrov Rusove vedou tak nejak blbe, da se rict.
Ale asi by mel cyklistovi nekdo citlive vysvetlit, ze ono nejde o jeden uplne zbytecnej ostrov…
Ono to s tím potápěním nebude tak horké. Fotky fregaty z dnešního rána jsou na telegramu, je zakotvená a nevypadá nějak poškozená.
Tak na to, aby sa stala boja neschopnou na tak dlho, aby to už bolo potom jedno, ju netreba úplne potopiť…
A tohle je ještě lepší propaganda, než kostelecké uzeniny: https://twitter.com/mdorazin/status/1522609057705697281/photo/1
přestaň to tady zasírat nefunkčníma hovnama ty magore
Hele, asi máš pravdu, na tu žumpu, co tady provozuješ, je to fakt málo hovnoidní.
Hele, a už ses byl podívat do té Stromovky, co tam všechno rusáci ukradli po 68. a oplotili a nechtějí vrátit?
Ukradli rusáci ve stromovce snad tvůj pozemek? Pokud ne, tak nechápu proč to vůbec řešíš?
Hele víš co, zkus nejdřív vyřešit něco důležitějšího, co by prospělo všem lidem v Čechách, třeba to, aby cena silové elektřiny nebyla 10x vyšší než za kolik se vyrábí v Dukovanech. Když se ti to povede, půjdu ti osobně pomoct vykopat rusáky ze stromovky.
to cyklista
to nikoho nezajímá… až to bude naše vláda nebo místní starosta pirát chtít… tak si to vezmou… tvoje starosti bych fakt chtěl mít… Zetko v rusku a barák ve Stromovce… vole chceš to restituovat nebo co?
ModrýKlokan 7.5.2022 v 13:34
Přesně!
Zatím bylo důležitější odstranění maršálovy sochy, je vidět že boj na symbolické úrovni považuje místní radnice nebo magistrát za důležitější. Stát do toho asi nemá co kecat, pokud zabrané pozemky nebyly státní.
Hezký by byl soud o vydržení, ten by mohli dávat ve veřejnoprávní televizi v přímém přenosu.
Soudkyne Babrala?
kdyby sochy, ale pár tisíc lidí si bude muset možná měnit vofčanky, stovky firem měnit veškerý marketingový materiály, miliony kupovat nový mapy, no pěkně na hovno
i dyž, napřed to šmejdi honem vodmávali (je vidět, jaký řeší starosti s jakou prioritou) a teď se prej budou ptát vofčanů, esli vůbec přemalovávat ulicu chcou; ale předpokládám, že přinejhorším se budou ptát tak dlouho a tak obskurním způsobem, že nakonec to ti blbci chtít budou, žejo
kokrhel123
6.5.2022 v 11:30
To rosomák:
Vaše „zapracujou na svým podvědomí, to jich možná osvobodí“ je poučování. Vaše „Že bych někoho chtěl poučovat nevím,“ je důkazem toho, že neudržíte v paměti, co vlastně říkáte. To v podstatě vylučuje kontinuitu komunikace.
Moje informace nejsou výlučné, myslím, že je může mít každý, kdo se danou oblastí nějakou dobu zabývá. Jsou autentické a osobní proto, že osobně denně o situaci komunikuji s lidmi (moji příbuzní, blízcí známí a pracovní kontakty) ve všech větších městech Ukrajiny (samozřejmě i v oblastech, kde se bojuje), a v několika významných městech Běloruska, ruska a Moldavska. I v dalších post-sov. zemích by se něco našlo. Dále se starám o uprchlíky, kteří si válečným stavem prošli, nebo byli v ohrožených oblastech, jejich výpovědi jsou také velmi autentické a osobní. Současně sleduju zprávy z bojiště na uzavřených kanálech (kam se dostanete jen na pozvání) z Ukr, sleduji oficiální i neoficiální informační kanály Ukrajiny, ruska, Běloruska, Krymu, abych měl srovnání a další zdroje.
Tuzemská oficiální zpravodajství nesleduji, a pokud se k něčemu nachomýtnu, nepřikládám tomu váhu. Vždy píšou to, co vím o den dva dříve a je to rozmělněné, přefiltrované, pokroucené.
A teď mi řekněte, co z toho máte vy, a co máte navíc, abyste mohl zpochybňovat moje poznatky, jak se opakovaně pokoušíte
Pro kokrhele123:
„Poprávu užasli a budou žasnout králové a knížata celého křesťanstva nad tím, že vám byla vlita tak veliká moudrost.“
„Une guerre inévitable et improvisée
Inéluctable parce que depuis la déclaration de Zelenski sur la reprise de la Crimée et du Donbass par la force en mars 2021, Ukrainiens et Américains avaient décidé de la déclencher au plus tard au début de cette année. La concentration des troupes ukrainiennes dans le Donbass depuis l’été, les livraisons massives d’armes par l’OTAN pendant ces derniers mois, la formation au combat accélérée des régiments Azov et de l’armée par des instructeurs occidentaux, le pilonnage intensif de Donetsk et Lougansk par les Ukrainiens dès le 16 février (tout cela resté ignoré des médias Occidentaux bien sûr), prouvent qu’une opération militaire d’envergure était prévue par Kiev à la fin de cet hiver. L’objectif consistait à répliquer l’opération Tempête déclenchée par la Croatie contre la Krajina serbe en août 1995 et à s’emparer du Donbass au cours d’une offensive éclair sans laisser le temps aux Russes de réagir, de façon à prendre le contrôle de la totalité du territoire ukrainien et à rendre possible une adhésion rapide du pays à l’OTAN et à l’UE. Cela explique au passage pourquoi les Etats-Unis n’ont cessé d’annoncer une attaque russe depuis cet automne : ils savaient qu’une guerre aurait lieu, d’une façon ou d’une autre.“
https://guymettan.blog.tdg.ch/archive/2022/04/01/les-dessus-et-les-dessous-de-la-guerre-en-ukraine-321227.html?fbclid=IwAR05-EVB5ry8R0YC8SiKWG0vAHyvdduOkOn6PCJmXWTalx5sT8Ql83loV1s