Překvapivé podobnosti mezi Palestinou a Ruskem a jejich nepřekvapivé důsledky - zpět na článek

Počet komentářů: 440

Přidat komentář
  1. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-prednaseli-jsme-v-cesku-detem-na-skole-chlubil-se-prorusky-gang-ze-slovenska-294585
    Napiště učiteli nebo řediteli o alternativně za přednášky úchyláků:-). Ať si děti postupně zvykají na ruské uniformy, poznat nepřítele nemusí být na škodu, když se chystá ta velká válka za blaho židáků z City, teda za spravedlivou věc…

    1. @LD
      také by bylo dobré prosvištět si některé fráze.
      Руки вверх!
      Давaй часы!
      Y вас есть водка?
      Есть ли дома какие-нибудь девушки?

      1. To může být užitečné, až Rus vtrhne do Bruselu zatknout zločince, co ukradli téměř 300 miliard dolarů ruských peněz.

        Západ krade jako straka, že mu není rovno.

        1. Nevadi, zase posleme 90 miliard na chocholske zlate hajzle.

          https://www.bbc.com/news/articles/c3e025vyppeo

          1. My a Slováci a Maďaři ne, i když se obávám, že nějakou kličku si bruseláci najdou.

            1. JH: ručí za to rezervním fondem, takže představa, že Babiš něco vyjednal je komická. To je jako kdyby si moje dítě vyjednalo výjimku, že neručí za hypotéku, kterou jsem si vzal na náš barák. Když mi banka barák sebere, tak se ho to jistě nijak nedotkne a dopadne to jen na mě a manželku:-D

              1. Taky si nedělám iluze, sebere se z jedné hromádky, přesype se na jinou, tohle umí aparátčíci dobře.

                1. JH: hlavně princip „rezervního fondu EU“ pravděpodobně nebude ten, že je jen pro někoho a že jeho případná likvidace dopadne tak, že ČR (SK, HU) dostanou to svoje a co bude chybět, doplatí do těch 90 Mld ostatní ze své kapsy.

                  Určitě to ale bude znamenat, že v případě, že se to podaří monetizovat, dostaneme hovno.

                  1. Já jsem to pochopil tak, že za tu půjčku sice „ručí“ EU, ale pokud EU nezaplatí, tak se věřitel(é) mohou obrátit na jednotlivé členské státy, aby ji jako další ručitelé „v pořadí“ uhradily (je vidět že EU zas tak moc nevěří). Ovšem v případě Česka, Slovenska, Maďarska to nejde, protože s tím ručení za tento „konkrétní“ dluh EU nesouhlasili. Ve skutečnosti o žádnou půjčku Ukrajině nejde, protože Ukrajina žádnou takovou půjčku nemá šanci splatit, takže EU dala Ukrajině peníze a tyto peníze pak bude „v budoucnu“ EU splácet. Ovšem půjčka zní lépe než dar.

                    1. LP: jenže pokud za to ručí rezervní fond, tak na tom se věřitelé zahojí a pokud tento zmizne (jakože je to jistota), pak přijdeme o peníze i my úplně stejně jako všichni ostatní. Až bude nutné rezervní fond znovu tvořit, pak se samozřejmě na tvorbě budeme podílet.

                      Jinými slovy:
                      – Ukrajina to rozhodně nezaplatí (Zelenský happy)
                      – EU na to vyplácá rezervní fond (věřitelé happy)
                      – Rezervní fond budou všechny země vč. nás doplňovat (občané EU zapláčou jako obvykle)

                      Věřitelné předpokládám nejsou idioti, takže určitě nečekají, že to zaplatí Ukrajina a určitě nečekají, že se o své peníze budou soudit s 24 zeměmi. To je naprosto absurdní scénář, z pohledu věřitele scifi. Tj. hrozba toho, že bysme my museli něco platit (stejně jako kdokoliv jiný) je úsměvná, peníze mají věřitelé jisté, padne na to ten rezervní fond, jinak by do toho nešli.

                      Ale chápu, že Babiš, Fico a Orbán jsou před svými zaostalými voliči za hrdiny, protože tohle jim dojde jen těžko.

                    2. Zkazils mi radost fatdwi a ještě ty kecy o zaostalcích. Já si pro tento týden ty tři na nástěnku do své síně slávy stejně přišpendlím, protože tak úplně nevím, co mohli aktuálně udělat víc. Nějaké hrdiny tam mít musím, abych dal síni vyšší úroveň. Zrovna nedávno jsem tam přestříkal žlutomodré prkénko i se základnou novým sprejem https://www.megaknihy.cz/tvoreni/4341023-dekoracni-sprej-zlaty-250ml.html, ale hrdina, to je jiná. Putina si na nástěnku dát nemůžu. To bych spoustu příbuzných nemohl pozvat na návštěvu, protože by sebe i síň potřísnili sotva by otevřeli dveře.

                    3. Já jdu na jistotu. Mám tam Krtečka a Sydney Sweeney! Proti tomu může něco namítat snad jenom zavilá chlupatá feministka!

                    4. Arnold J Rimmer
                      19.12.2025 v 15:03

                      krtečka znám, ale to druhý je co??

                    5. @Behemot

                      To je jedna s peknym krteckem.

                    6. Myslim, ze taki nemecki volici nijako nezaostavaju v zaostalosti, a tiez by som sa nechvalil urovnou ceskych volicov.

                      https://www.berliner-zeitung.de/politik-gesellschaft/geopolitik/die-neuen-kalten-finanzkrieger-sind-gescheitert-li.10010941

                    7. fatdwi 19.12.2025 v 13:29
                      Soudit se se státem s „vysoce pravděpodobnou“ výhrou v kapse bývá sice občas dlouhé, ale díky naběhlým úrokům docela lukrativní. Pan Šťáva by mohl vyprávět.
                      Scénář, že za půjčky EU ručí jednotlivé státy v určitém poměru není nijak neobvyklý – viz např. půjčka EU na výdaje spojené s Covidem. Toto bude další podobná „půjčka“.
                      https://www.consilium.europa.eu/cs/press/press-releases/2020/09/25/covid-19-council-approves-874-billion-in-financial-support-for-member-states-under-sure/
                      „Půjčky získané prostřednictvím nástroje SURE jsou zaštítěny rozpočtem EU a zárukami poskytnutými členskými státy podle jejich podílu na hrubém národním důchodu EU v celkové výši 25 miliard eur“.

                    8. Latimerie podivna: A když se velmoc jako je Ruská federace soudí s obyčejným evropským státem o prachy – tak je to ještě jednodušší.

                    9. LP: nejsme ve sporu, může být. Ale v tomto případě to tak (podle mně) není, protože ten rezervní fond existuje. Skoro se zdá, že se hledal vhodný způsob, jak ho převést do správných rukou než neválka skončí.

                    10. Já si taky myslím, že to zaplatí EU a na ručení jednotlivých států nedojde. Ale to „neručení“ je podle mě krok správným směrem. Sice je to nejspíš ta jedna vlaštovka co jaro nedělá, ale Babiš má za to u mě jedno malé, lehce smazatelné plus.

                    11. LP: to je právě ono, to je takové to „plus“, které ale v reálu nic nestálo a nic neznamenalo. V Bruseli si řekli, ať si soudruzi udělají plus, však je to fuk.

                      Tam, kde by to „plus“ skutečně mohlo něco znamenat, tam je úplně jiný řev (který samozřejmě končí podpisem čehokoliv, co soudruzi chtějí, když jsme u Babiše, tak třeba grýndeath).

                    12. Latimerie podivna
                      19.12.2025 v 16:42

                      jj, přičemž lžialovská banda zkurvenců si nechá nasrat na palicu tak, že zápaďácká svoloč dostane mnohem víc, než zaplatí, zatímco východní utrmenš vobráceně; řečeno naplacato, chudý východní žebrákostány OPĚT dotujou žití nad poměry zápata

                    13. Nadávat umíte hezky, ale co jste proti tomu v posledních 20, 30 letech reálně udělal BEHEMOTe?
                      Chodil volit?

                    14. Já to vidím tak, že USA rozšiřují svůj geopolitický vliv na úkor Ruska a EU jim na to částečně přispívá. Sice hodně peněz USA vynaložili sami, ale z tohoto pohledu zvládly USA podojit i EU. Zatímco USA ze svého vlivu na Ukrajině možná něco budou mít, EU a my (jako ČR) z toho budeme mít hovno. Takže sice platíme, ale vliv nebudeme mít žádný. Zas takový přítel USA nejsem, abych příspíval na rozšiřování jeho vlivu ve světě.
                      Já jsem pro, ať se Ukrajina vymaní z vlivu Ruska (a přejde pod vliv USA) když chce, ale přijde mě, že už je to pro nás (ČR i EU) příliš drahé a jestliže USA chce dostat a udržet Ukrajinu pod svým vlivem, ať si to financují sami.

                    15. V USA budou možná rádi, když si udrží to co doposud „drží“.
                      https://youtu.be/iGPATfEm8EQ?t=2700

                    16. Fatdwi
                      voliči druhej strany sú extraliga v inteligencii? Také jednoduchú zhrnutie pre zaostalých voličov Šimečku,Naďa, Fialu, TOP09…… 😁😁 pobavilo

                    17. Patricius54
                      Když momentálně zaostalý ignorant fatdwi trousí moudra a uráží ty chytřejší, to vždy pobaví.

  2. https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nadseni-je-pryc-odpor-vuci-pokracujici-imigraci-je-nejvyraznejsi-v-nemecku.A251218_173557_zahranicni_tvrk

    To jsem zvědavý, kdy přijde konec nadšení z války ve stepích kolem Dněpru. Troufám si říct, že to bude dřív než za deset let.

    1. Ani do wehrmachtu im nechcu mladi rukovat.. nejako sa ten Drang nach Osten zadrhava.

      1. No co! Tak se německá armáda zaplní muslimy, kteří tu příležitost uvítají. Jen se tím urychlí převzetí Německa nad domorodými německými Indiány.

        Kdy už konečně bude zákon, že Německo má jako úřední řeč arabštinu a turečtinu?

        1. Nerouhej se, jak mohamedáni převezmou NDR, pohrnou se na nás. Jedině předvídavý Polák proti nim zbrojí o sto6, což může zakrýt naratívem o hrozbě z východu. Ta taky přijde, ale ne dřív, než nějaký Mohamed vystřídá VVP.

          1. 1) Východní polovina Evropy se buď spojí proti Západu, nebo dopadne stejně.

            2) Žádná hrozba z Východu nebo Ruska nehrozí. Hrozí válka ze západu nebo severu Evropy.

            3) Poláci zbrojí vždy a všude. Větší válečné štváče aby pohledal. Pokud jde o to vyvolat válku v Evropě, na Poláky je absolutní spolehnutí.

            1. 2. Psal jsem, že dnes ještě ne, ovšem machometáni v porodnosti vedou na východě stejně jako na západě a mladý Rus bude možná stejný sobec jako mladí EUropáci a nemá chuť dělit se o svůj blahobyt s nějakými potomky nebo Rusky stejně blbé, pokud se nechaly raději opíchat fajzrovou šmakuládou namísto chlapem.

  3. A o te Venezuele uz.jste slysel?
    During the first and second presidencies of Donald Trump, the possibility of a United States–led invasion of Venezuela was discussed. Essentially no experts or analysts envisioned a ground invasion happening.
    Uz byl zabavenej tanker a co dal?Fascinuje me ta naivita radoby komentatoru.

    1. A to bude tiez hen ta specialna vojenska operacia? Nejako si nespominam, ze by Trump ci Kongres vyhlasil vojnu.. alebo bude Maddox v2?

      1. quadra: tak místní putinovská úderka bude spokojená, bude vzývat Trumpa jako silného vůdce a případnou invazi prohlásí za vnucenou. Teda předpokládám, že to jsou lidé pevných zásad a nebudou tady vytahovat nějaké nehezké dvojí metry ;-)

        1. Proč spokojená, spíš budeme s pobavením sledovat dvojí metry odsuzovatelů agrese a porušování mezinárodního práva. A aspoň mně je Maduro a jeho režim ukradený a pokud tam Američané instalují režim, ve kterém se lidem bude žít lépe… Ale zkušenosti s americkými intervencemi za posledních 30 let mne naplňují skepsí

          1. Madurův režim vykazuje značné podobnosti se Zelenského režimem.

            1. Čím to, že nedostatek demokracie a nutnost zasáhnout se vždy objevuje v místě výskytu ropy nebo jiných důležitých surovin?

              1. A.C:

                „nedostatek demokracie a nutnost zasáhnout se vždy objevuje v místě výskytu ropy…“

                – – –

                Černá břečka je pekelné podzemní zlo. Národy na ní bydlící nutno o ropu osvobodit…

                1. Ano, to už je takové západní klišé. Lidé žijící na místech, kde je hodně ropy, trpí pod diktátorským a tyranským režimem. Celý Západ se musí spojit, aby mohl trpící lid osvobodit.

                  A je jedno, jestli jde o Venezuelu, Libyi, Sýrii, Ruskou federaci, Írán, nebo další.

                  Jediné co mě na tom mrzí je, že těchto svinstev se aktivně a agilně účastnil i Miloš Zeman. Jakmile někde lid trpící nad nalezišti ropy našel svého zastánce dosazeného USA – vždy to Miloš Zeman podporoval.

                  1. A.C:

                    „Miloš Zeman podporoval“

                    – – –

                    On neměl v řadě věcí jasno (Matiční ulice). A v některých ač jasno měl, přizpůsobil se tlaku (výše jmenované či Bílý lev Zelebabovi).

          2. JH: protože furt žehráte na slabé vůdce a tohle je projev silného vůdce. Stejně jako třeba Starmerovo „naval prachy šmejde“.

            1. Ale my predsa chceme takehoto fuhrera! Kde sa da poziadat o podobnu bezurocnu pozicku?

              https://x.com/bundeskanzler/status/2001833920019743203

              1. Ten kancelár mi pripadá tak mierne retardovaný…..

                1. Friedrich Merz je klasický potomek nacisty. Nic víc a nic míň.

                  Tito hákenkrajcoví potomci se pokoušejí v Evropě o Čtvrtou říši. Vždyť i historie se opakuje. Hned poté, co nacisti znovu získali sebevědomí, už se znovu šturmuje na Rusa.

                  Rusové mají pravdu, že je potřeba denacifikovat. A postavit nacismus mimo zákon.

                  1. Dneska jsme meli v praci predvanocni vecirek, do prace se jde az sedmyho. A taxe kuci a holky pekne prdli, ze byla celkem zabava. Jedno z dlouho probiranych temat bylo, ze vlastne ten system, kterej se nastolil pocatkem tricatych let minuleho stoleti, bezi v Nemecku dodnes. Protoze ti, kteri se voli, jsou jen mala skupina. Kdezto ti, kteri se nikdy nevolili, tvori tu velikou skupinu socialistickych uredniku, kteri delaji to same. Jeden cas byli pod NSDAP, pak presli pod CDU/CSU a SPD, podle chuti, nicmene stejna mista, stejna prace, stejne lidi, jen se vymenily odznacky.

                    Clovek to tak nejak tusi, ale je hezke, kdyz to slysi primo od Nemcu :-)

                2. A není samozřejmě ani překvapení, že potomci nacistů jsou ve vedoucích funkcích Západu a korporací i mezinárodních institucí Západu. Dokonce by se dalo říci, že právě toto dětictví hitlerovských nacistů je jednou z příčin pádu Západu i Evropy.

                  Friedrich Merz je manažer společnosti BlackRock, pak poslenec Bungestagu a dnes kancléř. Jeho děda, starosta Josef Paul Sauvigny, člen NSDAP, Oberscharführer SA (Sturmabteilung), psal burcující projevy na oslavu führera.

                  (https://x.com/desox13/status/2001408105679028397)

                  1. Merz: „Jsem hrdý na svého obdivuhodného „opa” (dědu). Je mým největším politickým vzorem”.

                    Sdělil novinářům ještě jako komunální politik, ale už s minulostí europoslance a člena bundestagu, v přítomnosti zaskočenejch a rozpačitě tuhnoucích členů městský rady, kteří lokální historii děda, starosty za NSDAP a člena SA, samozřejmě velice dobře znali.

                    Děd totiž kdysi veřejně nazýval odpůrce Hitlerovo režimu „jedovatým výparem“.

                    Merz sám mimochodem rád používá slovník obdobnej. Má tvář i slovník cynickýho sadisty.

                    „Izrael dělá špinavou práci za nás a pro nás.” (Po masivním bombardování Íránu a Gazy).

                    O Ukrajině (a banderovcích) si samozřejmě myslí zhruba to samý.

                    Otázka zní, koho myslí tím zájmenem „nás”.

                    Němce? Nějaký evropský elitní „Übermeschen”? BlackRock?

                    „V tomto stále tvrdším světě platí jednoduché pravidlo: jen síla zachovává mír a slabost jej podkopává. To je jedna z historických lekcí, které si Evropa ze své historie odnesla.”

                    1. Psst, to sa predsa nerobi, takto pripominat historiu.. skoro kazdy originalny Nemec mal v rodine nejakeho clena NSDAP, podobne ako u nas skoro kazda rodina mala/ma nejakeho komunistu.

                      To je tak, bez tej spravnej stranickej legitimacie sa tazko robi kariera, to plati za kazdeho rezimu.. a ti spravne orientovani vzdy vedeli, ktoru treba zahodit a vybavit si inu.

                    2. On byl ten děda i v SA, ale určitě si to odpracoval.

                    3. Obuškem mlátil do chodníku, ne do Žida.

                    4. Nezaostávala přitom ani Merzova babi.

                      Stála v čele sdružení národně socialistických žen (NS-Frauenschaft).

            2. fatdwi: to je ovšem věc názoru. Byli silní vůdci, kteří žádné války nevedli, jako můj oblíbený car Alexander III.

              Čeho chtějí Amíci ve Venezuele dosáhnout? Připomenout, že jsou silní? Svrhnout nepřátelský režim? Získat kontrolu nad obrovskými nalezišti ropy? Vyslat signál BRICU, že tady je Krakonošovo?

              Starmer je sráč, který si dovolí jen na někoho výrazně slabšího. Šedá aparátčická myš, která se prozmrdila až do nejvyšších funkcí a teď neví, co by měla dělat.

              1. JH: ale Vy tady vzýváte Putina, který válku už skoro čtyři roky vede, takže Alexandra nechte spát.

                1. Ale VVP není jen válečník, předtím vládl dvacet let ku prospěchu veliké Rusi. A trvalo to hezkých pár let, než ho k té válce vyprovokovali.

                  1. Blby je, ze je valecnik docela uspesnej a nevalci za nas. Podobne, jako Trump je docela uspesnej obchodnik a neobchoduje za nas.

                    Vlastne kdyz nad tim tak premyslim, tak v Evrope nemame nikoho, kdo by realne umel prosadit zajmy nas, danovych poplatniku.

                    1. Vedení Evropy, politici, EK, poslanci, hlavouni, správní rady korporátů, se o žádné zájmy daňových poplatníků už dávno nestarají. Jsme zpět ve feudalismu, možná v nevolnictví. Plať, plať, plať, drž hubu a krok a jen přihlížej, jak přicházíš o svobodu, bezpečnost, o peníze, o majetek, v důsledku i o životní prostředí ….. Už dávno nic nebudují. Jen vládnou (některé stále vládnout baví) a okrádají miliony lidí. A neustále lžou. Je to smutný konec kdysi jakžtakž perspektivního společesntví.

                    2. Jeden clovek z vedeni nasi firmy odchazi do duchodu. Jde o par let do predcasnyho, protoze ma neco nasetreno a prohlasil, ze tak nejak citi, ze ted je ten nejlepsi okamzik. Vzhledem k tomu, ze za svuj zivot prosel bankovnim sektorem a i u nas mel na starosti strategicka rozhodovani, nemalo lidi se z toho skrabe na hlave. Nicmene jsem s nim vcera prohodil par slov, on pamatuje zlaty vek NSR a presne to, co pises, mi rekl on taky. A ze tim padem si ten duchod chce uzit, dokud je co, dokud je kde a dokud je za co.

                    3. btw ještě něco, starší němci, se kterými jsem v kontaktu jsou stejná kategorie a uvažují stejně, akorát pořád fungují, makají, přitom si přiměřeně užívají. jeden z celkem častých názorů je, že se straší rusákem a zbrojí kvůli tomu, ale realita je, že zbrojení je v očekávání domácích nepokojů, ne-li občanských válek v evropě. a co si budem nalhávat, těch ohnišť tu je dost…pak je druhá věc, že ty genderově vyvážený mláďata nebudou bojeschopný dle představ a nedá se očekávat, že by se s chutí vrhli proti svým vlastním (tento problém třeba úkáčka nemají, je to pro mně výhodný, tak klidně zlikviduju vlastního souseda)

                    4. recht maj. ale je otázka, jestli to tak zdegenerovalo nebo prostě jsou nakoupený a dosazený, čili jen plní rozkazy (podle mně pravděpodobnější)

              2. Osobne si myslim, ze Trump jde na Venezuelu jeho jednoduchou obchodni logikou:

                – uz jsme to tam jednou meli pod palcem, podarilo se nam to vykradat, kdyz se oni holt neumeli branit, no tak je potreba si to, co nam ti smradi znarodnili, si zase vzit z5 a vykradat to jako driv, kdyz se neumeji branit. Jejich minus.

                – pokud ovladneme Venezuelu, muzeme se na diktat OPEC vysrat a v klidu si stelovat ceny ropy tak, jak to bude vyhovovat nam.

                Ciste obchodne v tom nevidim chybu. Moralne – nejake ty mrtvoly a tak – nojo, no, ale to nebude nijak vybocovat z americkych tradic. Pokud teda nejaky paka neprijdou rvat pred Bilej barak, ze to neni nase valka a nejakej debilni novinar neudela nejaky blby fotky.

                1. souhlas. navíc někde jsem zaslechl, že oni tu jejich ropu potřebujou, páč je to složení, na kterou mají postavený rafinérie na celým jihu. podle mně je tam ještě jiná úvaha, zajistit si ropu pro usa, která je izolovaná od světového trhu potažmo opecu. protože je to tam provázané-srazit ceny poškodí rusáka, ale nahraje číně a indii. vyšpuntuje se světová cena, poškodí čínu a indii, ale vláďu potěší

                  jinak venezuela-v širším pohledu působení amíků výborně rozebírá daniele ganser (neznáš-li doporučuji), což je švýc.historik, který je samozřejmě strašně pravicový a nechtěný, protože ukazuje na pravdivé (prokázané) věci, třeba kolem majdanu, a to se nelíbí. asi jako tady padevět, ať je jaký chce, když píše o zločinech gestapa, je to borec, prostě náš člověk. když o řádění čechů po válce a mstách na němcích, je to kurva

          3. Jihočech Honza: „Proč spokojená, spíš budeme s pobavením sledovat dvojí metry odsuzovatelů agrese a porušování mezinárodního práva. A aspoň mně je Maduro a jeho režim ukradený a pokud tam Američané instalují režim, ve kterém se lidem bude žít lépe…“

            Zatím se ještě nikdy nestalo, že by Američané někam zasáhli a lid se tam měl lépe. Zatím se vždy měli hůře.

            1. Japonsko, západní Německo, jižní Korea.

              1. Fakt?

                Japonsko mělo našlápnuto předhonit v elektronice USA. Samo od sebe. Ostatně každý, kdo si pamatuje řekněme aspoň 70. nebo 80. léta 20. století velmi dobře ví, co znamenalo Japonsko a japonské firmy v elektronice.

                USA se rozhodlo tomu učinit přítrž, a skopnout Japonsko dolů ze stráně do pr…e.

                Bylo by na dlouhý článek, jak USA pomocí sankcí a různých omezení dusilo Japonsko. Kromě toho se rozhodlo vytvořit polovodičovou velmoc kdekoli jinde, jen aby Japonsko šlo do háje. Mimo jiné přepustilo řadu patentů holanské firmě ASML, z čehož postupem času vznikla výroba čipů na Tajwanu – firma TSMC, dnes jednička ve výrobě čipů.

                Ostatně i bez znalostí toho – Japonsko mělo ve 2. polovině 20. století našlápnuto na úplně jiné grády. A je z toho kulové. Dnes mají dluh tuším (nechce se mi to hledat) 200 % HDP, a všechno jde do háje.

                Podobně bych mohl okomentovat ty zbylé státu.

                1. AC: nemusíme Amíky adorovat, ale západní Německo bylo lepším státem než Třetí říše a poválečné Japonsko lepší než to předválečné, taktéž řízná jihokorejská diktatura vs kimovský totalitní blbinec. Rozhodně to platí pro dobu studené války, po roce 2000 je to pravda poněkud rozpačitější.

                  1. 1) Přiznejme, že západní Německo je hlavně důsledek porážky Adolfa Hitlera ze strany zejména Sovětského svazu, že ano. A Japonsko dtto. Tudíž to nesplňuje podmínku „samovolného zásahu ze strany USA“.

                    2) Korea a Korejci by zanikli jako celek, protože tam probíhala řízná genocida Korejců ze strany Japonska, protože kterému byl holokaust židů jen slabý čajíček.

                    Podobně jako Japonci genocidovali Koreu, tak zabíjeli milióny Číňanů, což dodnes ovlivňuje neoblíbenost Japonců v celém asijském regionu. Japonsko tak musí šlapat podle USA, například kupovat astrnomické hromady amerických dluhopisů, aby drželi dolar na scéně. Ekonomika Japonska jde nejen kvůli tomu čím dál víc do kopru.

                    Severní Korea a komunistická strana zachránila Koreu a Korejce před vyhlazením Japonci. Samozřejmě SSSR to podporoval. A to se nehodilo amíckým zájmům, takže do toho hodili vidle a pokusili se to zastavit. Aspoň Koreu rozdělili.

                    Jiřní Korea je režim, kde se zatím nepodařilo mít poctivého prezidenta, který by neskončil jako vyvrhel a zločinec. Poslední se nedávno dokonce pokusil o vojenský převrat, a skončil ve vězení.

                    1. Jihokorejský prezident se pokusil zrušit volby stanným právem a provést vojenský převrat:

                      (https://cs.wikipedia.org/wiki/Jun_Sok-jol)

                    2. Toto jsem si napsal o jižní Koreji na konci minulého roku do své databáze událostí:

                      Jižní Korea je vykreslována západní propagandou jako skvělá. Důvod je jednoduchý: Aby mohla být Severní Korea vykreslována jako špatná. Nic jiného v tom nehledejte. Skutečnost je ovšem na hony vzdálená propagandě. Prezidenti Jižní Koreje jsou … posuďte sami:

                      1. Syngman Rhee (1948-1960) – svržen.
                      2. Yoon Bo Sun (1960-1962) – svržen.
                      3. Park Chunghee (1962-1979) – zabit.
                      4. Choi Gyu Ha (1979 – 1980) – odstraněn vojenským převratem.
                      5. Chun Doo-hwan (1981-1988) – po skončení prezidentského období odsouzen k smrti.
                      6. Ro Deu (1988-1993) – odsouzen po skončení svého prezidentského období k 22 letům vězení.
                      7. Kim Yongsam (1993-1998) – Byl ve vězení za prezidenta číslo tři. Jako prezident dosáhl přesvědčení dvou svých předchůdců.
                      8. Kim Daejung (1998-2003) – vězněn za prezidenta číslo tři, odsouzen k smrti za prezidenta číslo pět (později omilostněn). Nositel Nobelovy ceny míru.
                      9. No Moohyun (2003-2008) – Obžalován (zrušen Ústavním soudem). Po skončení prezidentského období byl vyšetřován pro obvinění z korupce. Spáchal sebevraždu.
                      10. Lee Myung-bak (2008-2013) – po skončení svého prezidentského období byl zatčen na základě obvinění z korupce a odsouzen k 15 letům vězení.
                      11. Park Kun-hje (2013 -2016) – obviněn. Zatčen na základě obvinění z korupce. 24 let vězení.
                      12. Moon Jae-in – minulý prezident, nesedí. Byl podezřelý v korupční kauze.
                      13. Yoon Suk-yeol – impeachment je pravděpodobný.

                    3. Pro milovníky jižní Koreje ještě dodám, že v ČR působí jihokorejská náboženská sekta Sinčchondži. Zakladatel je Man Hee Lee. Asi nepřekvapí, že místem spásy světa má být Korea.

                      Ale prý umějí velice dobře vymývat mozky. S asijskou dokonalostí a násilností. A v Koreji prý způsobili smrt nějaké holky.

                      (https://cs.wikipedia.org/wiki/Sin%C4%8Dchond%C5%BEi)

                  2. JH
                    No, Německo bylo velmi vyspělým státem už před WW1/2 a lidi se tam měli na tehdejší poměry dobře. Vtip je v tom „na tehdejší poměry“. Když se srovná životní úroveň lidí v Západním Německu dejme tomu 1967 s životní úrovní lidí v Německu 1927, tak ta NSR pochopitelně vyhraje. Jenže když se srovná životní úroveň obyčejných lidí v ČSSR 1975 s životní úrovní obyčejných lidí v roce 1935 (aby to taky bylo o 40), tak vyhraje ten Husák. Musí se srovnávat životní úroveň ve stejným roce.
                    Německo je specifický, po WW2 bylo brutálně rozmydlený. Američani sice Marshallovým plánem pomohli, ale většinu práce udělali sami Němci a nebejt lakýrníka, tak jsou na tom stejně i bez Marshallova plánu, protože Němci prostě uměli dělat. DDR doplatila na socík.
                    Japonsko je jiná píseň, tam ústava vnucená Američany fakt asi pomohla. Jižní Korea dtto.

                    1. jak říká kolega z německa (ročník 49), rozdíly mezi východem a západem jsou patrné až ca od 60tých let. jinak západu pomohla brutálně vlna ze sudet, ač tehdy nechtěná, ale postavila německo na nohy. o vše přišli a chtěli zase něco mít

                    2. Prva vlna bola Sudeten/Pommern/Niederschlesien/Ostpreußen v 1945, druha nemenej podstatna z DDR 1949-61 (do postavenia berlinskeho muru), kedze to bola kvalifikovana pracovna sila, inteligencia, odbornici so vzdelanim a vedomostami.. flakaci zostali v Ulbrichtovom raji. Pamatam sa na jednu konferenciu pred 30 rokmi, kde nemecki ekonomovia tvrdili, ze pristahovalci z DDR mali dlhodobo vacsiu hodnotu ako Marshallov plan.

                      Tretia Risa sice bola vybombardovana kopa trosiek (mesta), ale priemysel nebol velmi dotknuty, naopak bol schopny este v 1945 obnovit vyrobu, ano bol nedostatok surovin a obmedzenia od vitaznych mocnosti.. a tiez je pravda, ze dederoni si to odskakali aj za zapadnych nemcov (reparacie do ZSSR boli ovela vacsie ako reparacie v zapadnych zonach).. nemecke patenty a know-how si spojenci zobrali tak ci tak.

          4. JH

            ..pokud tam Američané instalují režim, ve kterém se lidem bude žít lépe… pobavils‘
            Lidem se tam nežije daleko lépe proto, jelikož jim USA škodí ze všech sil už desítky let.
            Všude se lidem žilo lépe do doby, kdy si USA vzpomněli uskutečnit „mírovou misi“ za účelem přinést tamním lidem „demokracii“.

        2. Jakýpak dvojí metr? Jak USA, tak i Rusko si dělají pořádek na dvorku. Obojí dle stejného principu a ze stejných důvodů.

          1. Foundryman: pozitivní posun:-)

            1. @fatdwi
              ale běda kdyby si na dvorku udělala pořádek EU.
              Pro začátek s obskurními tankery co za sebou občas vlečou kotvu nebo se zbloudilými turisty, drony či lidmi co v perverzním LGBT migranty prolezlém KoZa ze záhadných důvodů pseudopodnikají či jen studují nebo influencerují, místo aby podporovali SVO doma na širé Rusi.

              1. Volaky som zmateny, to pises o udatnych chocholskych bojovnikoch, co by sa mali vratit bojovat za fuhrera Zelenskeho a zlate hajzle jeho kumpanov.. a samozrejme EU, ktora je smrtelne ohrozena?

                1. @quadra
                  Ne píšu o všech těch Rusech kteří ze záhadných důvodů posílali děti na Oxford místo na Lomonosovku a kupovali domy v Londonistánu, vily na Azurovém pobřeží a jachty kotvili v Itálii, kde se to jen hemžilo a hemží migranty, buzeranty a transkami.
                  Na stráž!

                  1. Pro začátek by stačilo, kdyby Ukrajinci poslali sami sebe i své děti do Kyjeva namísto do Evropy.

                  2. Mě spíše trápí, že když Ukrajina je tak skvělé místo. Ukrajina je skvělá demokracie, nikdy tam nebyla korupce, mají západní standardy civilizace – a vše další co zaznělo z České televize a od Fialovy vlády…

                    … že Ukrajinci po miliónech smrdí v Evropě, své děti posílají do Evropy a vyžírají Evropu.

                  3. Jenže tihle Rusi nejsou zrovna Putinovi příznivci, mají spíš blíže k LGBT-demokratům. Samozřejmě je ironií, že právě jim EU šlape na paty.

                    1. foundryman: Proto se právě Putin chechtá až se za břicho popadá.

                      Západ zabavil „ruské prachy“, ve skutečnosti prachy ruských oligarchů, co jsou proti Putinovi, a mají tendenci rozvrátit Rusko. Západ pracuje pro Putina.

                      Takže Putin teď nechá dohrát EU a Belgii akci „zabavení ruských peněz“ do konce. Což znamená, že Putin dostane do ruky bianco šek na mnoho represivních akcí vůči Evropě. Od žalob vůči řadě evropských států, zabavování evropského majetku, a mnoho dalšího. Navíc v atmosféře změněné geopolitiky, kdy mezinárodní soudy za pár let budou respektovat Rusko a nebo po něm dupat jako tomu bylo nedávno.

                      Navíc se Evropa konfiskací peněz ruských oligarchů totálně znevěrohodní. A to ji pošle na ekonomické i geopolitické dno.

                    2. No a? Manipulativní je už ten výraz „Lavrovova nevlastní dcera“ – Lavrov není ani jejím biologickým otcem, ani není ženatý s její matkou. Krom toho to nic neříká o jejích politických názorech.
                      To už tady můžeme citovat Aeronet nebo Deník N, zhruba stejná informační hodnota.

                    3. @Foundryman.

                      Bacha, at brzo necteme ‚Britanie uvalila sankce na pisatele na DF, ktery zminil jmeno Lavrov‘. Ja bych si s tim urcite nezahraval. Spravedlnost ma dlouhe prsty.

                    4. No jo, sakra, to abych radši rychle přesunul „aktiva“ :-)

                    5. První vlaštovky s těmi sankcemi se už objevují:
                      https://www.echo24.cz/a/HPDyp/komentar-kaiser-nezabit-ale-zakazat-existenci-pfizer-von-der-leyen
                      Toto je obzvláště výmluvné:
                      „Belgický podnikatel a lobbista Frederic Baldan, který podal žalobu na předsedkyni Evropské komise Ursulu von der Leyenovou kvůli netransparentnímu nákupu vakcín od firmy Pfizer, se letos v říjnu jednoho rána probudil, aby zjistil, že mu banky zavřely účty. Operace byla provedena tak důkladně, že se podařilo zavřít i spořicí účet jeho pětiletého syna“

                    6. To je tak, kdyz Baldan obchoduje s destskou prostituci. Nebo zbranemi. Nebo drogami. Nebo plni obcanskou povinnost.

                    7. Sysop 20.12.2025 v 8:22
                      Docela by mě zajímalo, jestli vůbec někomu, kdo obchoduje s dětskou prostitucí, zbraněmi nebo drogami, zavřely všechny účty bez toho, aniž by zahájili něaké „trestní“ řízení.

                    8. @Latimerie Podivna

                      Inu, to lze videt treba na pripadu ‚Epstein‘.

                    9. tak to je síla, voni tu foonLejnovou sebranku budou muset vyhnat vidlema, jinak to nepůjde

                    10. a Orbán popisuje foonLejnovic říšskou válečnou radu, snad jim někdo včas připomene, jak dopadli minule a předminule

                    11. @Foundryman
                      no a nic samozřejmě, kdyby měla barák v Pitěru a vilu v Soči, tak to mám v piči.
                      Pokrytecké to je, nic víc.

                    12. Dachsmeister
                      20.12.2025 v 7:19

                      a nebude to spíš tím, že seš debil? ;-)

                    13. @Behemot
                      tak lepší debil, tedy mentálně retardovaný, než pseudointeligentní pičus.

                  4. Uhlem tohoto pohledu to znamena, ze se mame stejne, jako Rusove.

                    Nemalo Cechu ma svoje deti na zapade, jejich deti maji byty v Londyne a myslim, ze nemalo Cechu ma i ty jachticky, zakotvene ruzne po Stredozemnim mori.

                    To jsme to teda dopracovali. Jsme v Rusku!

                    1. Navíc kolem sebe čím dál víc slyším ruštinu.

                    2. Sysop: to je ale špatný úhel pohledu, protože analogické by bylo, kdyby Rusák posílal děti do Běloruska, nikoliv do Londýna. Přecejen oni tam mají hen tu správnou svobodu, nejlepší armádu i nejlepší kvalitu života, zatímco na koze vládne dekadence, migranti, transky a feminacistky, takže kdo by tady co chtěl? Tuhle říkal Putin, že jsou jediná výspa těch správných hodnot. Asi si to prachatej Rusák tak úplně nemyslí.

                    3. @fatdwi

                      Ale ovsem, kazdy prachac chce to, co nabizi zapad. At uz je to prachaty Anglan, Amik, Nemec, Arab, Cinan, nebo Rus. Zapad umi nabizet krasne veci, pokud mas penize. To snad vsichni vime, taky jsme to chteli a mame to, pokud na to mame.

                      Jina vec je, cim se za to plati. Ne kazdy ma prijmeni Rotschild, Kolomojsky, Zelensky, Huang, Potanin nebo Talal. Takze bezni lide za to plati napriklad zadluzenim zeme, nebo bezpecnosti na ulicich. A to napric svetem.

                      Kazat bohatym Rusum, ze by meli svoje penize utracet v Rusku je, jako kazat treba bohatym Cechum, ze by svoje firmy nemeli mit v danovych rajich a svoje penize by meli utracet v Cesku. Proc jako? Nebo, ze by ti bohati nemeli kecat do politiky sve zeme, pokud tam neutraceji vsechny svoje penize? A pro ty chude to neplati? Musi chudy Cech jezdit na dovolenou jen do Beskyd a ne do Chorvatska, aby smel kritizovat ceskou politiku?

                      Prijde mi to byt srandovni. A uplne nejlepsi je, ze kdyz tuhle vyrvavali aktiviste pod okny Fialova baraku, taxe mohl cesky mainstream posrat, ze lidi necti soukromi a jen to od nich hnusne, vsak Fiala prece ma pravo na oddeleni soukromeho a profesniho zivota. No a ten stejny mainstream najednou prezentuje, ze profesionalni politik Lavrov nema pravo na oddeleni soukromeho a pracovniho zivota. No ty vole, to jsme to dopracovali. To, co jsme vycitali komarum – lzi, dvoji metry, pokrytectvi,… tak tady mame zas a jeste to nazyvame ‚evropske hodnoty‘. No to mi ho vyndej.

                      Nejsmutnejsi na tom ale je, ze tento server, ktery je jednim z mala, kde si clovek muze napsat, co si mysli, namisto aby byl mistem lidi, kteri, ac maji rozdilne nazory, taxe vzajemne toleruji a umi najit spolecnou cestu, taxe jen primitivne urazi, napadaji a hraji presne tu hru, kterou chteji ti, kterym je tento server soli v ocich.

                      Paxe ovsem neracte divit, ze prave ti, kteri ta svinstva chteji, to do te prdele vedou. Oni se totiz umi domluvit i presto, ze maji rozdilne zajmy.

                      My ne.

                    4. btw ten dvoji metr je dneska jeden z největších (a úmyslně tlačených) problémů. rozděl a panuj. je to od politiky přes osobní věci. rusko po tisících varováních všemi směry vlítne na ukrajinu, všichni se můžou posrat. izrael zaúčtočí bez varování na irán nebo kamkoliv, trochu genocidy v gaze, všechno cajk. když ženská řekne, že chce jenom týpka 185+, je to samozřejmě cajk, přirozené a normální. když chlap řekne, že chce kozatou, je sexistický prase atd. a tak můžeme pokračovat úplně všude

                    5. Sysop: to je ukázkovej kýbling. Nevidím tady nic o kázání. Vidím tady pouze kritiku pokrytectví, které bych si myslel, že vidíš taky. Asi se tě to nějak moc dotýká, že máš potřebu to takhle rozmazávat nebo nevím. Doporučuji se podívat nahoru, o čem diskuse původně byla.

                      Jinak já sem nechodím organizovat politiku ani nic podobného, takže potřebu domluvit se s blbýšem nepociťuji. Nakonec pokud vím, taky máš nemálo lidí v ignoru, takže mi přijde zvláštní, že to kritizuješ zrovna ty. Tedy abych byl konkrétní, já se fakt divit neráčím, přišlo by mi naopak divné, kdybych se divil.

                    6. @fatdwi

                      Lidi v ignoru mam ty, kteri diskutovat neumeji. Jinak je tady fura lidi, kteri maji i zcela opacny nazor, nez ja a klidne s nimi podiskutuju.

                      Ne, v tom pokrytectvi nevidim rozdil, sorry. Pokrytec je kdekdo, ale nekteri lide maji potrebu je tridit na ‚nase‘ a ‚ty jejich‘, pricemz u tech ‚nasich‘ se drzi huba, kdezto ‚ti jejich‘ se musi dehonestovat. Je to proste trapne, nic vic. Co se Lavrova tyce, tak mne osobne sere, ze statni zamestnanec jeho formatu nekope za nas, protoze my takoveho neumime bud vytvorit, nebo zaplatit. Nevim. Ze dela to, za co je placenej, mu nemuzu davat k tizi.

                      A nakonec, jestli mi muj doktor bude tvrdit, ze huleni je svinstvo, ale pritom sam huli prvni ligu, neshledavam jako problem. Protoze mi do duse mluvi jako lekar, ergo profesne, kdezto sam si vypaluje zobak soukrome a do toho je mi kulovy.

                      Jo, jina vec by byla, kdyby mi Lavrov nekde na rodinne party rikal, ze nejlepsi skoly jsou v Rusku, jak je tam blaze a vsechno super a jak ti, co svoje decka posilaji do zahranici, jsou uplne debilni kreteni. Ano, tak to by u me moralne spadl az dolu. Ale tuhle zkusenost s nim nemam, takze nemuzu soudit. Sorry jako.

                      Taky si uplne nemyslim, ze treba Tarantino je pokrytec, protoze nikdy nikoho opravdu nezabil. Tak nejak mam oddelenou profesi lidi od jejich soukromeho zivota.

                      Jina vec je, ze rikam, ze ti, ktere platim nedobrovolne ze svych dani za praci, kterou nedelaji, by to meli pocitit ve svem soukromem zivote, protoze jejich jednani bezprostredne na moje soukromi vliv ma. Ovsem to v pripade Lavrova je asi tak, jako ze treba ventil, kterej v praci vyrobim, bude v letadle, ktere tankuje stihacky, ktere bombarduji nejakej arabskej stat. Jako fakt to uz je moc daleko od nejake bezprostredni vazbe na moji osobu.

                    7. mne by zajímalo, co vedlo Kellnerovic holky, aby se stáhly z Holandska. Smrdí to tam?

                    8. @princdrson

                      Netusim, ale tipnu si – prilis mnoho cmoudu a statni neklid v zemedelske oblasti, kde by se jeden mohl nachomejtnout v blbej cas na blby misto a treba by problehlo nejaky to unaseni a tak?

                    9. @Sysop
                      a někteří Češi si vydělávají na svůj chléb vezdejší v zemi, kterou napůl kritizují a napůl obdivují, zejména když to něco hodí.
                      A to potomstvo nechají trápit se na provinčním gymplu v Prdelau.
                      A Vaše análogie jsou opravdu jako z análu…

                    10. @Dachsmeister
                      Jaky je rozdil mezi ditetem, bydlicim v Londyne a studujicim mistni univetzitu a ditetem, bydlicim v Londyne a studujicim mistni univerzitu? Zkus mu ten rozdil vysvetlit, namisto trapneho utoku na recnika. Fakt jsem si cela leta myslel, ze mas na vic. Dost jsi mne prave ted prekvapil, musim rict.

                      Kdybych nevedel, ze to o studujicich detech v Londyne a jachtach na Jadranu pises ty, musel bych si rict, ze je to bohapusta zavist. Jiny motiv tam nevidim. Kdyz prijdu prakticky do jakekoli Mariny ve Francii, tak jsou tam lode prachacu z celeho sveta. Mega velky, s hromadou personalu. Nikdy mne nenapadlo, ze je nejaky zasadni rozdil mezi tim, jestli se majitel jmenuje Abdul, Heinrich, Frank, nebo Ivan.

                    11. @Sysop
                      tak ještě jednou a naposled.
                      Kdybych nesnášel Korejce, nebudu pro ně dělat.
                      Nebudu posílat děti do polské školy ani školky, i když by mi to usnadlilo život a jejich úroveň je o něco vyšší.
                      Dcera nepůjde ani na polský gympl a pravděpobně ani na polskou universitu.
                      Nebudu se ani stěhovat do Polska.
                      A to polsky rozumím, domluvím se a nemám s nimi větší problém.
                      Ale jejich pokrytecký katolicismus a životní styl mi neimponuje.
                      Dtto německy mluvící země.
                      Ještě Slovensko bych snesl.
                      Nejde o žádnou závist, jde jen o to, že si někteří nevidí do huby a do zrcadla.
                      Pokud nechápete tu schizofrenii v kritice dekadentního západu, ve kterém nutně musím mít nemovitosti a nechat studovat děti, je to spíš Vaše jiné myšlení, které čím dál více není kompatibilní s mým.

                    12. @Dachsmeister

                      Jak rikam – nikdy jsem soukrome Lavrova neslysel, ze by nadaval na zapad.

                      Sorry.

                    13. Cože? Sysop se ještě nebavil s Lavrovem?
                      Někde se stala chyba. :-D

                    14. DM: co když jsou tam na misi „poznej svého nepřítele“, zkus pochopit jak žije, jak myslí…
                      Muslimáci taky „křižáky“ nijak nemilují, ale peníze nesmrdí. Latinos taky gringos zrovna nemilují, ale dolar je dolar.

                    15. Jeví se mi to tak, že specialitou našeho národa je nadávat na systém, ale v pohodě s ním kolaborovat na denní bázi jako by se nechumelilo. Nebo se pletu?

                    16. SAVOp:
                      Pleteš se v základu toho spojení.Ty nemáš žádný názor ani náhled.
                      Pouze se přisíráš odkazy a citáty.
                      V hlavě máš totiž průvan a evidentně času nazbyt.
                      To je nechutná kombinace.

                    17. Nikdy to na me nepusobilo, ze by Sysop Nemce nesnasel. Pouze pragmnaticky spojil bydleni v CR s vyhodami prace v DE. To snad neni nic proti nicemu. A to ze tam maka, ho hluchym nebo slepym vuci tamnim nesvarum nedela. Jako jina otazka je, kdyz ma nekdo obcanstvi a proti svy soucasny zemi pobytu, kterou si dobrovolne vybral, neustale popichuje a postiva, to je drobet highly illogical, jak by rekl Spock. Ale teziste bych hledala ve slove NEUSTALE popichuje a neustale prudi. Lze nekde zit a videt nedostatky a taky o nich mluvit, ale primerene, kdyz pozitiva prevazujou. Kdyby ne, je asi na case odejit nekam jinam, kde je to lepsatejsi.

                    18. A ze dela pro Nemce, zas naopak neznamena, ze nemuze pokritizovat Kotlinku…Jako co by nemohl.

                    19. @SL

                      Pokud neco platim, mam pravo to kritizovat. Zejmena pak, pokud neco platim nedobrovolne. Takze kritizuju to, co se mi nelibi v Nemecku, stejne, jako kritizuju to, co se mi nelibi v Cesku.

                      Ze bych nejaky narod nenavidel… to asi ne. Jednak umim rozlisit ‚narod‘ a ‚politiky v danem narode‘ a druhak ja obecne, pokud nekoho nesnasim, je to konkretni jednotlivec za jeho konkretni skutky. Napriklad migrosi mne serou, stejne, jako treba Cigosi, ale ze bych je vylozene nesnasel, to rict nemuzu. Jsem schopen s nim v pohode komunikovat, jen je nechci mit za sousedy. Smutne zkusenosti, nic jineho. To ale neni nenavist, to je jen opatrnost a prevence.

                      Naopak mam zname a pratele ruzne okolo sveta. A nevidim v tom nic mimoradneho, ani nelogickeho.

                    20. To Sysop

                      Tak ja jsem to tak myslela, ale Dach je s tim nejak asi v nepohode, tak jsem jenom napsala svuj nazor. Ale tak treba to prehodnoti, vid, chytrej on je.

                    21. Nebo respektive…ona to neni otazka az tak chytrosti,jako spis nezatvrzelosti…A on usi ucpany voskem obvykle nema, je to prima diskuter.

                    22. @SL

                      Neprehodnoti. Hloupej neni, ale proste ma svy manyry, no. Kazdej jsme nejakej. Jen mne trosku preqapil, nic vic.

                    23. Důležité je umět si to správně zdůvodnit. ;-)

              2. DM: pro začátek by stačilo, kdyby si udělala pořádek se statisíci migráčků, kteří se hrnou do evropského ráje. Kdyby vyšetřila, kdo vyhodil do vzduchu Nordstream, přestala se nechat šikanovat a vydírat Američany…

                1. To není problém. Dokáži si živě představit závěr vyšetřování: Nordstream vyhodil do vzduchu Babiš, a za migrační vlnu může Okamura s Turkem.

                2. Ono by pro začátek stačilo ukončit šaškárnu zvanou Vrbětice a ruští agenti, a vyrazit Koudelku z BISu. Možná by mohl být souzen i pro velezradu. Následně zavřít celou BIS, protože je to stejně jen pobočka USA.

                  1. A.C:

                    „Kou…“

                    – – –
                    Horní část jeho hlavy má poněkud kuželovitý tvar. Již jsem se všiml u řady jiných lidí, nesoucích tento znak, určitých společných symptomů v jednání – mají často tendence klamat, i když jsou již plně usvědčeni a přitom jde o poměrně marginální věc…

                    https://i3.cn.cz/15/1571647947_P201910210298601.jpg

                    1. V te horni casti lebecniho prostoru zrejme bude nejaky satelitni transponder.

                    2. corona: lakýrník a frenolog-amatér z Rakous by zaplesal, jakýho tady má kámoše. Co bude příště, vorlové z vólstrýtu s vorlím nosem?

                    3. fatdwi:

                      „corona“

                      – – –
                      https://ibb.co/Y48fd5X8

                      Tenhle jej nemá tak výrazný, ale zmíněných symptomů se našlo.
                      A co ty? Také máš podobný kužel…?

                    4. Kdo, že to je?

                    5. To je nějakej kvíz? :-D
                      Víte co mají rok 1977 a 1965 společného?

                    6. SAVP:

                      „kvíz“

                      – – –

                      Kde nějaký vidíš…?

                      :OD

                    7. No ty vaše domněnky o tvaru lebek.

                    8. SAVP:

                      Ale v kvízech se tipují odpovědi. Zde nikoliv. Jsou tam tři profláknuté figurky, trochu humorně poukázáno na jejich tvar kebulí…

                    9. Ten třetí se narodil ve kterém roce?

                    10. SAVP:

                      „třetí“

                      – – –

                      „Třetí“ jako třetí, kterého jsem linknul? Pak 1977…

                3. To Dachsmeister:

                  Myslím, že Vaše úvaha má jednu chybu. Předpokládáte homogenní společnost. V tomto případě ztotožňujete Rusy, kteří posílají své děti studovat do Londýna s těmi, kteří „válčí na Ukrajině“.
                  To však neplatí nikde na světě a v žádné zemi.
                  Konkrétní příklad pro naše prostředí:

                  Z vyznění Vašich příspěvků předpokládám (mohu se samosebou mýlit), že by Vám nebylo proti mysli poslat své děti studovat třeba do toho Londýna, protože tamní civilizaci považujete za tu správnou.

                  Jenže třeba já bych byl velmi nerad, kdyby mé děti učinily takové rozhodnutí, protože Brity pokládám za odporné burany, pokrytce a gaunery.

                  Takže vidíte, že, třebaže jsme z jedné země, nemáme stejné názory ani na takový pojem, co vlastně znamená civilizovanost.

                  A, pokud nejsme hlupáci, pak se snažíme zamyslit, proč máme tak odlišné názory. A nebudeme se místo toho snažit problém odbýt tím, že ten druhý je idiot. Tak to skoro nikdy totiž není.

                  1. @miv

                    Dachsmeister je obecne nastaveny proti Rusum, ma to nejak pod kuzi, cert vi proc, ale je to jeho vec. U toho Lavrova mu prislo nelogicke, ba pokrytecke, ze nekdo, kdo v televizi otevrene mluvi o nectnostech zapadu, tam pak ma nevlastni dite a je s tim (zrejme) v pohode.

                    To je proste nastaveni nekterych lidi, ze Milos Kopecky musi rozumet felcarine, protoze se k ni odborne vyjadroval ve Spitalu na kraji statlu. Lavrov ve sve profesi cti hodnoty sveho zamestnavatele. A dela svoji profesi dobre. V soukromi muze nektere veci videt treba jinak. To ale Dachsmeister vidi jinak. Podle nej, zrejme, pokud pravnik obahuje padoucha, je taky padouch, protoze jinak by to byl pokrytec.

                    Na druhou stranu, umim si predstavit, ze treba muj potomek by studoval nekde na zapade, ale bych bych radeji, kdyby se pak vratil a zil v Cesku. Pokud se rozhodne jinak, budu sice smutny, ale budu mu prat stesti.

  4. Jinak už jsem pochopil, proč d-fens často blbne. Proč se občas nenačte, nebo mi skončí poslání příspěvku chybou.

    To způsobuje Wedos!!! Web d-fense tam má nějakou ochranu, která je blbá jak punštok, a neustále vyrábí chyby.

    Dobře vám radím, vyhýbejte se Wedosu obloukem, protože jeho polofunkční nedodělky jsou na zvracení.

    1. Je to tak. Máte naprostou pravdu. Kdysi jsem nabízel DFensovi spolupráci, ale přirozeně se neznáme až tak.

  5. KAMA TYRES,,,,,,https://youtu.be/HtVN27HcnHU?si=5kh-A3sPxGzOwdz_,,,,,,tuž tam ti vožralí naprosto neschopní mužici robi, patlajo ty pneumatiky , není divu, že ty jich auta nejezdi

    1. jo,neni tam ani jeden mužik, bo ležo někde vožralí na ženščině,

      1. Nebo v zakopu.

      2. U tý z následujícího videa bych se jim ani nedivil.
        https://www.youtube.com/watch?v=d0lNLNl1Ij4

      3. Video z roku 2019. Jinak vše v pořádku?

        1. samosebou, tie videa nienisu z russácka, to je jen propaganda, russy neumí vyrobit přece ničevo, natož pneumatiku, kradou pračka, sice není jasné proč, bo jej neumí obsluhovat, s těmi hajzly to není jen tak, bo co když russáci počítali s tím, že by tam bylo v těch hajzlech zlato, bo na co jim hajzly z keramiky , když v lepčím případě serou do díry, normálně pod sebe

  6. V Izraeli padl člen Trikolory David Bohbot.

    1. tvl, asi majou málo práce, kurvy lenivý

      1. ty vole, ze ich to bavi, alebo su za to plateni? navrhoval by som este upravit onu vlajku a do stredu dat velky zlaty hajzel, bolo by to take udernejsie.

Napsat komentář

D-FENS © 2025