Ochlokracie tedy galérka prorostlá do státu bude poslouchat nato/eu bruseladon kalergiádu biderberkátu lobystů globálních lichvářů výměny obyvatel za jejich prostředky.
Baj baj a čaulidi, má to humorné konotace ale zase budete brzo „u pána, možná z vás bude mít radost a dovoli kerberovi s charonem výměnu do podsvětí dárečků „vjedomých. Nazdar bazar
IDe
Je úsměvné, když si eurosvazácké, parazitické PRASE Zamazal bere do huby údajné komunisty. :-)
P.S.Být o něco starší byl by tenhle bezcenný ničema kovaným soudruhem stalinského střihu…
corona
IDe:
„… byl by…“
– – –
Nejspíš ano. Obě ruce levé, namáhat hlavu ho bolí.
tcdd
v článku je za komunisty označováno pouze hnutí Stačilo!, které je tvořeno stranami, z nichž dvě mají komunismus přímo v názvu (a dohromady v onom hnutí tvoří přes 46%) a ostatní jsou jim programově blízké, což často a bez problémů deklarují.
slovo „údajné“ ve vašem příspěvku tedy není zcela na místě.
se zbytkem souhlas.
Sysop
Jiste, chybou komunistu je, ze tu partaj nazvali komunisticka. Kdyby ji nazvali treba ‚Nejpravicovejsi europokrokova strana‘, nemuseli by jinak vubec nic menit a v tu ranu by to byli pravicaci jako remen.
Dachsmeister
@Sysop
bývalý komunista je něco jako bývalý černoch…
Sysop
Samozrejme, ovsem plati to napric partajim i Hradem.
Alan.Cox
Nepomůže ani prací prášek Árijec?
quadra
Onehda v povojnovej BRD bol Persilschein.. a z presvedceneho nacistu sa stal kovany demokrat.
Sysop
To z nich udelal Adenauer skrtem pera ze vsech naraz.
Jihočech Honza
Nebuď tak přísný, ze Šavla se mohl stát Pavel a z Petra Pavla Václav Havel 2.0.
nove.kostatko
Majkl by po tobě něco hodil. V pozdějších dobách možná i celou ruku.
Sysop
Te by se nevzdal, tou hladil deti.
Childeater
Sysop 7:47
To ovšem není reálné, protože Konečná je skutečná a přesvědčená komunistka.
Proto je tak autentická.
Foundryman
Takových je plná Evropská komise + vlády v EU.
Childeater
Zajisté.
Sysop
Vsak prave taxem to myslel. Brusel tvrdi, jak je pravicova, prece. Takovej Druncker ma doma v obyvaku beztak bustu Lenina, Marxe i Engelse.
Foundryman
Třeba Štrougal by byl v dnešní EU lehce pravicový mainstream.
Alan.Cox
Všichni jsme komunisti. I ty.
Tak jako jsme všichni postupně byli označeni za dezolátní proruské svině. Přičemž kritériem se postupně stalo cokoli, aby dostal člověk nálepku proruského.
Tak všichni nakonec skončíme s nálepkou komunisté. To se rozjede úplně stejně, až to naši bojovníci proti dezinformacím a hybridním hrozbám rozjedou.
Asi začnu previentivně všechny na d-fensu rovnou nazývat „soudruhu“.
Childeater
He?
Bahnak
No je to tak. Já třeba nálepku komunisty dostal, když se mi nelíbila Kaplickýho chobotnice přesně v tom místě, kde ji chtěl maestro. Pravda, to bylo dočasný. Ale když jsem projevil nesouhlas s plošnou inkluzí, měl jsem ten „proruský narativ“ nalepenej definitivně.
Alan.Cox
Nálepkování už se tak přehání, že se stalo samoúčelným.
Každý budeme onálepkován postupně všemi málepkami. Všichni jsme proruští dezoláti, všichni jsme komunisti. A jestli nebudeš volit SPOLU, tak jsi zcela jistě i babišova kobliha. A tisíc dalších nálepek.
Na světě jsou jen tři jistoty: a) smrt, b) daně, c) že i ty budeš onálepkován komunistou.
nove.kostatko
Sysop: I když si na Traboše dáš logo BMW, furt je to Traboš. A ani se nemusí rozjet, abys to poznal.
Sysop
Jo, panecku, tak tohle uz taky neplati. Pred dvema tejdnama mne na dalnici u Mnichova predjeli tri Trabosi, odhadem mazali tak kilo osmdesat. Nemecky SPZ. Predpokladam, ze v Cesku je takova prestavba naprosto mimo realitu, neverim, ze to pres nase urady muze projit. Ja osobne mam s TÜV vyborne zkusenosti, nejsou to debilove. Zato v Cesku totalni katastrofa.
Kazdopadne, videl jsem siroky babovky, ale nelezly z blatniku, takze musela byt upravena podlaha, evidentne hliny a fakt mala mezera mezi kolem a podbehem. Vic jsem si vsimnout nestihl. Netusim, co tam meli za motor/brzdy/atd.
nove.kostatko
Jasně, přestavby jsou fajn. Ale oni si tam to logo Trabanta nechali, ne?
Jasne, logo tam bylo, zmercil jsem i sedadla (skoda, jsem si to nestahl z dashcam), zadnej vnitrni ram. Nevim, co tam narvali dopredu za motor, ono tam zase tak moc mista neni. Evidetne parta kamaradu.
Patricius54
Paradox je, že komunizmus má korene v Nemecku a Anglicku. Výstavné skrine demokracie a civilizácie……😁😁
quadra
A este k tomu zidovske korene.
cocoqg
Hlavně je Zamazal s hodnocením vyhlídek Babiše úplně vedle. Pro Babiše to vůbec není dobrý.
grg
Na to, ako veľmi on „Fialovu drahotu“ naštartoval a nakopol, to vyzerá preňho mega extra dobre. To, ako dopadol u nás Matovič (ktorý za covidu robil podobne, a snažil sa tiež rozdávať a rozhadzovať), ukazuje, že nie je podstatné, čo politik robí, ale čo, ako a komu hovorí.
cocoqg
Spíš na Slovensku nemáte živelní pohromu Fiala.
Alan.Cox
Fialovu drahotu nastartoval sám Fiala s pětikoalicí.
Nikdo nenutil Fialu posílat na Ukrajinu stovky miliard Kč v aktivech. Nebyl to Babiš, kdo přijal 3/4 miliónu ekonomických uprchlíků z Ukrajinu od 2022, a štědře jim rozhazoval z vrtulníku sociální dávky. Ani to nebyl Babiš, kdo tyhle ukrajinské vyžírky pověsil na českých zdravotnický systém.
Nebyl to Babiš, který se agilně a nadšeně zbavoval levných ruských energií. Nebyl to Babiš, kdo zdražil energie Čechům a českým firmám ad absurdum.
Nebyl to Babiš, ale Fialova vláda, kteří vsadili veškerou svou reputaci a kariéru na porážku Ruska a podporu Ukrajiny.
Nebyl to Babiš, který zadlužoval ČR jak o život. Fialova vláda nedokázala sestavit za 4 roky ani jeden státní rozpočet bez podrazů, lží, utajování a nesmyslů.
Podrazy typu vybereme na povodně 40 miliard Kč, rozdáme 9 miliard, a většině postižených oblastí nedáme ani floka – to si dovolila až Fialova vláda.
Totálně rozvrácené zdravotnictví není vinou Babiše. Ono když neustále kradete prachy zdravotním pojišťovnám, protože potřebujete posílat na Ukrajinu. Navěsíte na ně o 3/4 miliónu víc banderovských Ukrajinců, kterým zdarma léčíte desítky let zanedbané nemoci ze špatného ukrajinského zdravotnictví. Do toho nejste schopni zajistit ani Penicilín a plejádu základních léků. Do předsednictví VZP dáte Kalouska, který je schopen vysát a zlikvidovat úplně všechno. Nestaráte se o státní nemocnice, kde se tuneluje a krade jako nikdy, namísto toho si Válek hraje tančíky s Černochovou. A jedete stavět a financovat nemocnice na Ukrajině. — to jsem popsal možná setinu ze sedmi ran egyptských od Fialovy vlády českému zdravotnictví.
Bartoš ve Fialově vládě totálně rozvrátil stavební řízení svým debilním pokusem o digitalizaci. Prý tozumí IT.
Zahraniční politika Fialovy vlády je asi nejhorší na světě za posledních několik tisíc let vůbec. Je zralá na popravčí četu na celém zamini, i na půlce členů české vlády.
Atd. atd. atd.
Childeater
Babiš je vlastně zlatej člověk, to ti ostatní, to ta kampáň.
On to taky říká, tak to tak holt muší bejt.
Alan.Cox
Děkuji za manipulaci. Vaše hysterie a emoce pavlačové báby mimo téma jsou mimo téma.
Téma bylo, zda Fialovu inflaci nastartoval Babiš nebo ne. Vy si raději vezměte něco na bolavou menstruaci, podle vaší reakci máte tento problém.
Childeater
Na mě ty tvoje emopindy nepůsobí, hysterie, menstruace si schovej na koledu.
U toho elaborátu postačí u poloviny výskytů „Fiala“ napsat „Babiš“ a bude to taky sedět.
cocoqg
To myslíš vážně? Babiš sem pustil půl mega Ukrů? Babiš posílá první poslední, od penicilinu po poslední náboj vyškrabaný ve skladu AČR, Ukrajině? Babiš se rozhádal se všema sousedama? Asi jsi včera přiletěl z Marsu, ne?
To Cox…Proc furt tak lzes? Zbytek republiky sem postovat nebudu, to by bylo vlakno jak Bible.
Nuselská lékárna Táborská 321/59, Praha 4, 14000 Praha
Lékárna Vodičkova 38 Vodičkova 1935/38, Praha 1, 11000 Praha
Lékárna AVE Havlíčkova 5, 11000 Praha 1 Praha 1
Lékárna AVE Jungmannovo náměstí 763/3, Praha 1, 11000 Praha 1
Lékárna AVE Počernická 62, Praha 10, 10100 Praha 10
Lékárna Olšanka Táboritská 17/26, Praha 3, 13000 Praha 3
Lékárna U sv. Pankráce Na Pankráci 976/99, Praha 4, 14000 Praha 4
Lékárna Nová poliklinika Zbraslav Elišky Přemyslovny 1325, Praha 5, 15600 Praha 5
Lékárna Erbenova Erbenova 193/7, Praha 5, 15000 Praha 5
Lékárna Nad Knížecí Kováků 1083/3, 150 00 Praha 5 Praha 5
Místní Lékárna S City Nádražní 3385/9, 150 00 Praha 5-Smíchov Praha 5
Lékárna Slunce Pirnerova 1395, Praha 5, 15600 Praha 5
Lékárna Zamzam Tilleho náměstí 793/1, Praha 5, 15200 Praha 5
Lékárna Zamzam Nebušice Nebušická 324, Praha 6, 16400 Praha 6
Lékárna Chabry (OOVL L Kbely) K Ďáblicům 1117/1, Praha 8, 18400 Praha 8
Lékárna U Zlatého Slunce Křižíkova 159/56, Praha 8, 18600 Praha 8
Lékárna Karlín Sokolovská 5/49a, Praha 8 Praha 8
Lékárna Kbely Tauferova 1041/2, Praha 9, 19700 Praha 9 – Kbely
ygorek
Slecna Ling 26.9.2025 v 2:52
Děkuji.
Škoda, že jste seznam nepublikovala dříve, nemusel bych pětileté dítě tahat přes půl Prahy do Krče na injekce.
Tetě obvodní lékař diagnostikoval boreliózu, dostala poslední balení na okrese (Jihlava), druhé balení prostě nebylo (předepsána byla dvě) a s následky se potýká dosud s jistotou, že tak bude činit do konce života.
cool
? Mne zázrak učitel nechal skákát do dálky hodinu a to jsem na tom byl že jsem ani prostěnemohl běžet a já poslušný blbec/autorita brrr na žvásty krypla doudy skákal protože prý musím trénovat a tlemil se že mám špinavé nohy s pruhy od boreliózy. To ještě málokdo věděl co je to za sajrajt. Rok 1970? Fakt je ten že jsem ji měl nejméně 3x, potom na vojně a před 2.dekádámi a doktor mi řekl že mu nadávají že mi dal drahá antibiotika, hezké ne?
Panek
Blud jo?
In response to Russia’s military aggression, the EU is coordinating the largest EU civil protection mechanism operation to date.
Given the immense need for medical supplies in Ukraine, the EU has deployed its strategic rescEU reserves.
Zatímco Karl Lauterbach včas pochopil, jaký bude dopad vyprázdnění rescEU reserves s ohledem na nutnost povinného doplnění těchto zásob a také jaký bude pro EU negativní dopad sankcí na Rusko (recip. Indie+Čína), tak náš Válek, spíše lidé na jím řízeném ministerstvu, nedělali nic a pak byli překvapeni. Jo! Vlastně u nás se vlastně zmohli na UST-43 s účinností od 5.12.2024. Naše státní správa vše jaksi řeší „co by dup“. Ještě, že si Češi poradili a spustili dostupnost-leku.cz (díky Romane a Tomáši!)
Luterbach udělal řadu opatření, ale hlavně zrušil povinné cenové stropy pro nákup, aby německé zdravotní pojišťovny vyplácely více za léky a tím mohly řetězce nakoupit jinak cenově nedostupné klíčové látky z alternativních trhů. A přeplatil tak všechny. Omezil volný pohyb strategického zboží (chápejme jako, že schlamstl dodávky do JČS právě pro Německo).
Negativní dopad protiruských sankcí se často bohužel zmiňuje zejména v energetice, ale že EU tahle sranda s dopadem na zásobách pro farma průmysl stála skoro 13 mld. EUR navíc, už se moc nemluví. Ostatně z pohledu mezinárodních vztahů bylo úsměvné, jak po čtvrtém souboru sankcí vůči Rusku najednou v Číně neplánovaně rozbolela hlava víc jak 250 mil. obyvatel a v Indii propukla stafylokoková infekce, která zasáhla téměř 500 mil. obyvatel. :-)
@SL
Argumentovat Coxovi, že lže s uvedením adres lékáren s ohledem na jejich aktuální zásoby v druhé polovině září 2025, když tento zmiňuje situaci z let 2022-2023, mi přijde jako dosti nedomyšlený argumentační faul. Asi jako, když někdo řekne, že o Vánocích silničáři zase nezvládli situaci a Vy mu v srpnu napíšete, že lže, protože silnice jsou bez sněhových závějí a jazyků, že to každý přece vidí pohledem z okna.
Stačilo se zeptat AI na časové období, pražské lékárny a hned jsem dostal odkazy na zprávy o nedostupnosti včetně zdrojů na archive.org
Asi bych Vám slečo Ling doporučil věnovat trochu času nalezení opravdových faktů a pročíst si např. příspěvkové vlákno FB dostupnostleku: cit. … Léky na schizofrenii (aripiprazol), akné a vysoký tlak. Jsou bez náhrady, loni měly rozsáhlé výpadky, ale na rozdíl od penicilinových antibiotik nikdy nezmizely úplně. Někde byly, jen nikdo nevěděl, kde.
Dissenter
Pánku a další plochozemci, realita:
Pencilin vyrábí několik (relativně málo) výrobců, je to nejlevnější antibiotikum široko daleko, navíc s nízkou úhradou v naší zemi (založena na průměru 3 nejlevnějších zemí v EU). Proto se výpadek jednoho může projevit, než distributor objedná jinde. Každopádně to, co opravdu chybělo (bez možnosti snadné náhrady), byl PNC sirup! Vše ostatní bylo buď bez problémů k dispozici, event. regionálně a krátkodobě bylo občas potřeba předepsat podobné antibiotikum typu cefalosporinu 1G. Nehrozilo nikomu vůbec nic a s UA to nemá nic společného, je to obecný problém levných léků s minimální marží.
Všechny skupiny antihypertenziv dtto, občas vždycky chybí nějaký konkrétní preparát, ale zastupitelnost je v pohodě.
Bláboly na sociálních sítích zůstanou bláboly, AI generuje příspěvky ze zdrojů právě takových plochozemců, jako jste vy. :-)
Celá pseudoaféra ilustruje neblahý trend dnešní doby, že se moc píše, málo čte (relevantní zdroje) a vůbec nemyslí.
shifty
tvl… UDH …
cocoqg
Penicilin a endiaron – základní léky na frontu a do zákopů.
Alan.Cox
Childeater> Pindej si jak chceš, ale jsi mimo téma.
Řídit stát jako Rakušan Českou poštu – to je asi tvá vysněná česká vláda.
Já jen pochybuji, že ANO by dělalo něco výrazně jiného než ODS, pokud by byli u moci
Alan.Cox
ANO a Babiš byli u moci 8 let, a dělali něco výrazně jiného než ODS.
Já sice Babiše volit nebudu. Ale kdybych měl volit pouze mezi ODS a ANO, tak volím na prvním místě ANO, na druhém místě ANO, na třetím místě ANO, pak dlouho nic, a pak zase ANO.
Babiš sice nebyl žádná sláva, ale pořád tisíckrát lepší než ODS.
Panek
Když to jsou takové krásné politizované věci. Že největší soukromý zaměstnavatel v ČR pobírá víc jak 2 mld. dotací (většina je nárokovatelných), tak je to ďábel. Ale, že nás jen valorizace příspěvků církvím stojí ročně navíc už 12,8 mld., to se nikdo z demokratický médií nedozví. Církve nás stojí teď každý rok 58 mld. Kč. To je 23 300,- ročně z našich daní za každého věřícího. Což je mimochodem o 3600,- na hlavu víc, než kolik stát platí za jednoho žáka základní školy.
Kdyby se tyto prostředky, co dáváme církvím, cpaly pravidelně jako splátky na nové dva bloky JE Dukovany, tak je máme bez úvěru zaplaceny ještě před jejím testovacím provozem.
Nebo třeba 360 km nových dálnic každý rok.
Childeater
Ovšem to skončí, jak jste ve Vašem příspěvku důvtipně abstrahoval, konkrétně příspěvek na činnost v roce 2030, tak zněla dohoda.
Kompenzace církvím za nevydání majetku je kapitola jiná.
Pokud byste preferoval církvím majetek prostě ukrást a nenahradit, neshodneme se.
Dissenter
To číslo je založené na čem? Výdaje státu na katolickou církev jsou v řádu jednotek G Kč ročně, a jsou to peníze, které kompenzují ukradený majetek.
Chci zdroj, nebo to považuju za další blábol.
Ne, to nejsou peníze, které kompenzují ukradený majetek. Vlivem lidovců se jim do „ukradeného majetku“ započítalo asi 20 x více než církvím náleželo.
Kromě toho církve samy často ten majetek v minulosti ukradly.
nove.kostatko
To ale nic nemění na tom, že to co napsal Panek (59 mld za rok) je naprostá volovina. Když napíše volovinu Panek, nic se nestane. Když to napíše nějaký tvůj guru, chytneš se toho jak hovno košile.
cocoqg
Výstižné. Childeater tradičně začne o koze (Babišovi), aby odvedl pozornost od katastrofy Fiala.
Childeater
Fialovi a jeho katastrofy jsou probírány nepřetržitě, nevidím důvod se v nich hrabat nepřetržitě dál a věnovat jim dále pozornost, po které voláte.
Fialova éra skončila.
Mnohem zajímavější mi přijde debata o Babišovi, jehož hnutí teď pravděpodobně vyhraje a který je taky ksidlem věru nemalým.
Foundryman
Mě nejvíc děsí ta tetka, která znovu nastoupí na ministerstvo financí. Kéž by si SPD zvládla urvat minfin – mají tam hned 2 lidi, které bych na tom postu rád viděl. Ševčíka a Šichtařovou.
Arnold J Rimmer
No, Dorota Máchalová, to si zas užijem spoustu srandy.
Já hlasuju pro Šefčíka nebo Pikoru. Dejme jim šanci se znemožnit.
Alan.Cox
Babišova dehonestace je probírána nepřetržitě. Fiala a jeho katastrfoy jsou tajeny a natírány na růžovo.
nove.kostatko
Alain: hele, už asi 3 roky mám sbalenou velkou polní a čekám povolávák, abych maširoval na Ukrajinu. Můžeš mi říct, kdy už to bude, něco už bude chtít přemáchnout, už to pár let nevětralo. Ale jak tak koukám na tu bandu, co bude příště vládnout, tak se to možná opravdu stane, ale spíš skončím vedle Severekorejce v Ruský armádě.
No tak že to všechno stojí za vyližprdel to víme už léta. Leč já teď stojím před otázkou, komu to tam teda hodit a jestli se vůbec obtěžovat. Programově mám historicky nejblíž ke Svobodným, ale ten personál co tam je dneska a hlavně spolčování s Trikolorou atd. mi v tom brání. Uvažovali jsme „šak srat na to, v lese bude líp“, prázdnou obálku, monarchisty…
Navíc on program vůbec nic nezaručuje. Za pár let budeme poslouchat „Nejsme jako my.“
Nějaké tipy a doporučení?
corona
HonzaV:
„…Svobodným…monarchisty…
…tipy a doporučení?“
– – –
Odvahu, Dynamiku a Sílu. Mercedes mezi politickými stranami.
Jako zastánce svobo&demo přece nebudeš zbytečně tříštit síly…
Panek
Já to hodím těm, co jsem je volil i v evrovolbách. Uzavírací klauzuli přelezli tenkrát, tak snad i teď.
Sysop
To jsem to hodil Hranatymu, ale do Ceska to dam SPD, maji vetsi potencial. Motoristi potrebuji prelecit pubertalni nemoci.
Jack Torrance
HonzaV: Moje skromné doporučení zní: „Vol tak, jak bys chtěl, aby volili všichni“, tzn. vol toho, koho bys chtěl vidět vyhrát. Protože to, že ostatní volili jinak, už není tvůj problém (já vím, je:-)). A samozřejmě do toho počítám i možnost k volbám vůbec nejít.
Ada
Nejít tam je škoda. Náklady na volbu jsou minimální. I kdyby tam měl člověk hodit prázdný lístek, aby rozložil procenta. Stejně už se systémem kolaborujeme. Máme občanku, jsme v matrice, platíme daně, máme registrované auto atd. Čest odvážným vyjímkám.
Latimerie podivna
Já bych nechtěl, aby všichni volili stejně – čili aby kterákoliv ze stran (včetně té co budu volit) dostala 100%. Vládu jedné strany jsme tu už měli a za mě nikdy více. Doteď si pamatuju přiblblý verš našeho ředitele na střední (psal básně, kretén): „Kdo podle větru mění košili, nepatří do naší rudé flotily“. Ona i ta EU pomalu začíná připomínat vládu jedné strany. Oproti komunistům to má sice ještě nějaké ty mouchy, ale pilně pracují na jejich vyřešení.
Arnold J Rimmer
To je geniální! Máte kompletní dílo k dispoézici?
Latimerie podivna
Já ne, já souhlasím s jedním vyučujícím (češtinář), který prý (mám to jen z doslechu) už v té době prohlásil, že to není čtení ani na hajzl.
Ovšem v knihovnách to zřejmě stále je. https://search.mlp.cz/cz/titul/maly-manifest/2589/
Sysop
Dat tomu modrej prebal s hvezdickama a napis svabachem ‚Mein Manifest‘,je z toho v Bruseli bestseller.
Latimerie podivna
Netřeba to přebalovat. Já myslím, že určitě někdo v Evropě (a nejspíš nebude jen jeden) píše oslavné básně na EU, jen nejsou třeba v češtině. Tahle „umělecká angažovanost“ funguje všude a za všech režimů.
Arnold J Rimmer
Češtinář je vůl, nerozpoznal genialitu průmyslového básníka samouka!
Rozhodim sítě v antikvariátech – tohle prostě musim mít!
Arnold J Rimmer
A ta anonce Autor se snaží vědomě navázat na neumannovskou či bieblovskou linii v naší poezii, avšak proti těmto představitelům nemá příliš mnoho šancí dosáhnout stejných hodnot či výsledků. mne rozdráždila ještě víc!
To už tam mam leta. Možná že už jsem postoupil z dvoustýho místa na stopadesátý. Lidi umíraj…
Jihočech Honza
Chce to kontrolovat mail a rychle reagovat. Tyhle žádané věci se tam dlouho neohřejí.
Jihočech Honza
Sub specie aeternitatis, AB i Nutellák jsou jen epizodky v naší tisíciletí historii. Kdo si dnes vzpomene na Paroubka?
V tuhle chvíli je zásadní:
1) žádná válka
2) žádná barevná, zejména muslimská imigrace
Pak se zkus zamyslet, s kým je větší šance (nikoli jistota, samozřejmě) se tomu vyhnout.
Childeater
Já jsem tuhle poslouchal Tomia a naznal jsem, že ten člověk je hloupej. Normálně lidsky blbej. Asi vychcanej, ale pod čepicí mu sotva křeše (Václav Čtvrtek – popis starosty Humpála).
Jinak, co se týče muslimů, a to zvláště těch radikálních, nejsem si úplně jist, zdali nás ochrání Agrofronta, která tradičně tíhne k Ruské federaci, která má v tuhle chvíli asi 20% populace muslimské a to těch nejtvrdších islamistů.
Oproti těch asi 7-8% muslimů v EU je to dost rozdíl a díky demografii se v Rusku šíří islám relativně svižně.
Takže, koho?
Childeater
A ještě doplním, že nejvíce odrazuje přivandrovalce nízká životní úroveň a mizerný sociální program v ČR (ve srovnání se zeměmi na západ od nás).
Pokud je to cesta, tak bych se přidržel stávající vládní garnitury, která odpuzuje barevné a islámské imigranty velmi úspěšně.
Ukrajinci kteří u nás pracují mi neva.
Sysop
No ja nevim, kolegove maji deti ve skolkach a skolach a fest prikyvovali na posledni vyrok sefa Paprikasu. Ze dneska nejsou slimaci jeste tak big problem neznamena, ze trend je spravny a podle mne, to do 30 let bude v Risi arabske peklo. Ze sem zatim slimaci nejdou, neznamena, ze je sem nekdo nedostane tlakem. Ja v praci fasuju nejakejch 50 € mesicne na kartu, se kterou zaplatim jen v nasem okrese. Je to nejak danove zvyhodneny, ale podle mne je to i test, jak tohle funguje. V okamziku, kdy nejakej Mohamed nafasuje kartu, se kterou nakoupi jen zradlo a jen v Praze, tak fakt nelze cekat, ze pujde do Berlina. Proc by to jako delal?
Dissenter
Už se opakuju, ale proč je tak těžký pochopit, že problém není Mohamed nebo Dežo nebo Petr, ale ten, kdo jim dává ty peníze. V širším smyslu ten, kdo vytvořil v lidech představu, že musí existovat nějaký systém, který lidi bezpracně živí.
Sysop
No jasne, ale kde je napsano, ze EU nemuze udelat nejakej spolecnej fond, do kteryho budeme hezky sypat a ten bude ty davky rozmistovat pekne podle predstav Brusele?
Ja jsem rad, ze zatim to je, jak to je. Ale nechci se ukolibat falesnym klidem.
Dissenter
Z mého pohledu je dosti nepodstatné, jestli fond spravuje vrchnost v ČR nebo Bruselu, podstatné je, aby fond nebyl.
Dobrý argument býval, že čím menší je jurisdikce, tím menší je pravděpodobnost existence od života odtrženého sociálního debila, který bude v mylné představě klidu a nižší kriminality dotovat lenochy. V praxi to nefunguje; respektive v měřítku obce ano, ale český stát nebo EU, jeden bordel a naopak, mnohem větší státy dovedou být asociální.
Sysop
Samozrejme souhlas, ale obavam se, ze toto prani bude nevyslyseno. Vykopat migrose z Evropy se uz nikdy nepodari. Takze silnejsi zeme (N, F) se je budou snazit zuby nehty prerozdelovat, aby tim uklidnili svoje lokalni volice. A v tom tahame proste kratsi sirku. Jasne, tuhle muze nejaka ubytovna lehnout popelem, tuhle muze v nejake hospode nekdo omylem zhasnout a vyhazet je oknem, ale driv, nebo pozdeji lidi rezignuji, protoze Brusel utahne srouby.
Staci se podivat, jakej bordel delaji migrosi konkretne v Bruseli. Peklo. A nedeje se vubec nic. Presne tohle budou chtit i u nas.
Dissenter
Ale my se pořád nechápeme. Já nechci migranty vykopat z Evropy; za mě jsou tu užiteční v několika rozměrech – namátkou zvyšují genetickou rozmanitost a tedy i populační odolnost (vzpomeň si na nesnáze příbuzenského křížení), dělají práce, které nikdo nechce dělat.
Co já chci, je nastolit pro migranty i Čechy systém obvyklý v kapitalismu; pokud nejsi užitečný pro druhé, tedy nepracuješ, budeš mít hlad, protože nemáš právo být vykrmován (přesněji řečeno nikdo nemá tuto povinnost). Pokud se tohoto neexistujícího práva budeš domáhat zločinem, budeš varován, potrestán a popraven, postupně v rostoucím pořadí počtu zločinů.
V minulosti to fungovalo a to, že jsme zdegenerovali do dnešní „humánní“ podoby, nemusí být nevratné. Jen je o tom potřeba mluvit.
Sysop
Jenze mezi migrantama je jednoznacne nejvetsi pocet nefachcenku a migranti an bloc si na sebe proste nevydelaji. Plus, je mezi nimi suverenne nejvetsi kriminalita a postupne predelaji Evropu prave na ten bordel, ze kteryho sami utekli.
Druhej problem je segregace, kdy migrant ma uplne jiny prava a povinnosti, nez soucasny Evropan.
Takze kdyz vychazim z toho, ze System zmenit nemuzeme, je treba se imigraci branit. Kdyby System fungoval pro nas racionalne, pak by to bylo idealni. Pracujici migranti by delali, co maji a nepracujici by bud vychcipali, nebo sli nekam do prdele. Jenze to je prave ta utopie.
Dissenter
To by mě teda zajímal zdroj.
Ukrajinci jsou stejně zločinní jako Češi, Vietnamci míň a obě skupiny si na sebe vydělají. Černí migranti asi ne, ale těch tu máme moc málo na posouzení. Otázka je, jestli si nevydělají proto, že nemusí – jako cikáni.
Nemyslím si, že by bylo možné se imigraci bránit, v delším čase, kdy se projeví nízká bílá versus vyšší černá porodnost, se určitě neubráníme. Proto mi přijde logičtější pracovat na změně systému v čistý kapitalismus.
Na druhou stranu máš pravdu, jistá utopie to je; jednoduchou cestu ke změně neznám, jen ukazovat lidem, jak debilní je a jaké zlo plodí jakékoli nedobrovolné sociálno. Jenže dělat to ve větším měřítku mě nebaví, proto nejsem v politice. :-)
Foundryman
Ono je to jak s tím vínem a sračkama – když vyleješ půllitr vína do sudu sraček, máš furt sud sraček. Když vyleješ půllitr sraček do sudu vína, máš zase sud sraček.
Ti migranti mají v sobě zažrané kulturní stereotypy, které způsobily bordel a bídu u nich doma. Překročením evropských hranic se jich rozhodně nezbaví.
S Vietnamci není problém, protože ani doma nemají bordel a bídu. Jsou tam chudší, to ano, ale hlavně z vnějších příčin.
tvl už zas ty pohádky jak chochli berou v průměru asi 150 klacků měsíčně, aby se z nich vybraly ty vyskoý desítky miliard ročně, co do nich štyrdemolyca sype…
dyzentére ty seš fakt nemocnej kokot
Foundryman
Je to tak. Když si vytvořili bordel doma, není důvod, aby to nezvládli i v Evropě.
Dissenter
Foundry: To bych se hádal. Bubáci v Bubákově (vezměme jako příklad Saúdskou Arábii) se chovají velmi slušně. Právě proto, že jim jiné chování není trpěno.
Foundryman
Jistě, u nás si Cikáni za komunistů taky moc nevyskakovali. Tady ale čistý kapitalismus nepomůže, jedině tvrdá diktatura.
Foundryman
Ostatně, černí v JAR za apartheidu taky šlapali brázdu. Když se dostali k vládě, nejbohatší africkou zemi totálně zdevastovali. O Rhodesii škoda mluvit. Proč by to mělo v Evropě skončit jinak?
Dissenter
O Rhodesii škoda mluvit.
Souhlasím. Tedy potřebujeme nastolit podobné poměry jako v Rhodesii. Cesta vede přes kapitalismus, expanzi a „imperiální“ chováním, nikoli přes ustrašené krčení se v zamčeném sklepě.
Dissenter
Vymáhání spravedlnosti a potírání zločinů je možné i v kapitalismu. A dokonce možnější, protože paraziti nehlasují, kolik si můžou z hostitele užrat.
Sysop
@Foundryman
Cistej kapik by urcite pomohl, protoze nefachcenky by nezivil. To by se vycistilo ein zwei. Jenze kdyz i kapik musi ustoupit ideologickemu fasismu, pak nelze cekat, ze by neco zvladal resit s neprizpusobivejma.
Sysop
Kolik mame v EU Saudskych Arabu?
Ja osobne nevidim problem v UKckach. Sice to bylo hodne zivelny a kurva nas to hodne stoji, ale budiz. Ja vidim problem v tom odpadu, co vidim napriklad v Nemecku. A to UKcka fakt nejsou.
Dissenter
Čili Afričani. Vidím tam paralelu s Romy, nicméně nemůžu soudit, osobních znalostí prakticky nemaje.
Sysop
@Dissenter
Cikani jsou podobni, ale nemaji to debilni nabozo, ktery se snazi lidem okolo narvat. Stojej prachy, okay, mnozej se mal zwei kazdych 16 let, okay, ale aspon nam necpou tu jejich kulturu a nevyrvavaj, ze jednou tahle zeme bude jejich. Cikana se samopalem jsem nevidel ani v te jejich Indii. Jsou proste jinej level.
Childeater
Sysop 21:30
A to si vem, že Německo je ještě zlatý, civilizovaný a má pevně ukotvený nějaký hodnoty.
V Ruský federaci představuje 20% populace muslimy toho nejhoršího ražení (Ural, Dagestán, Čečna, Baškirové, Tataři) a tenhle ksindl za chvíli přečíslí tu tradiční pravoslavnou ruskou základnu.
Pak nastane liberální nirvána, protože očekávám v horizontu 30-50 let nábožensky motivovanou válku v Evropě s cílem spláchnout nevěřící, nebo si je aspoň porobit tak, jak Kniha káže. Pak se spojí domestikované západoevropské muslimské vojsko – nabuzení jsou dost – a východní ruské křídlo.
No, a smáznou nás jako zpocený vokno a použijí k tomu naše zbraně.
Bylo by chybou považovat na nepřítele pravoslavné Rusko, rozhodně by ale bylo mnohem větší chybou podcenit Rusko muslimské. Na západ od nás dtto.
fatdwi
Childeater: místní putinovci Vám řeknou, že slimáci v Rusku jsou bez problémů a navíc gosudar to má pevně v ruce, takže tam jich může být kolik chce a není to problém. Oproti tomu u nás nejsou skoro žádní, ale to je ta hrůůůůza a dekadence, bojím bojím, rychle, ať nás báťuška zachrání!
Někde jsem četl, že ty statisíce mrtvých na ukrajinské frontě budou mít za následek zrychlení propadu ruské (bílé) populace, takže kdo ví, jestli tam bude muset nějaká válka vůbec být (přesná čísla si nepamatuju, ale byl to rapidní úbytek během dalších 50 let). Mrtví bezdětní vojcli už nikdy žádné děti mít nebudou a ve výsledku takhla imperialistická šaškárna bude Rusáky stát víc, než si na začátku při plánování třídenní války-neválky mysleli (finančně je to samozřejmě stojí obrovské peníze už dnes, ale to není ta největší cena za tenhle megalomanský egotrip).
Jihočech Honza
A my blbci v tom muslimům ještě pomáháme. Už chápete, proč jsem tak naštvaný?
Childeater
JH 10:10
Nevzpomínám si, že bychom v této oblasti byli někdy ve při.
Jihočech Honza
ChE: vskutku nebyli, zato s fatdwim ano.
Tohle považuji za vrchol absurdity současného „clown worldu“. EU, která nebrání vlastní hranice a připravuje tak původním evropských národů osud Srbů v Kosovu nebo křesťanů v Libanonu, brání hranice jedné východoslovanské země proti jiné východoslovanské zemi. E podporuje i ty nejtvrdší nacionalisty, pro které má jinak jen slova pohrdání, soudy, pokuty a kriminály.
Dissenter
E podporuje i ty nejtvrdší nacionalisty
Přitom proti této podpoře protestují nejvíc naši nacionalisté, bojící se o skývu chleba, a komunisti, což je vlastně dnes totéž. Mitrofanov to trefně popsal jako bůčkové ksichty.
Jihočech Honza
Naši nacionalisté jsou proti ukronacistům a banderovcům jen takoví pivní strejci.
A že se chudí lidé bojí o skývu chleba je celkem logické a mají plné právo hájit své zájmy.
Dissenter
Však ať je hájí. Jestli je jim zatěžko z minimálních daní, které platí (snad DPH a daň z nemo) část věnovat na pomoc obětem Ruska / nebo na expanzi Západu (oba motivy jsou možné), mají na protest plné právo. Ale ať druhými ústy nežádají po ostatních, více produktivních, aby živily právě je samé.
Jsem si docela jistý, že zavedení daňových asignací a možnost se rozhodnout, jestli dám raději třeskutý dárek Rusku nebo dávku socce, by se nejvíc vymstila právě těm největším dezolátním křiklounům.
Sysop
@Dissenter 26.9.2025 v 14:19
Toje prave presne to, co zadna vlada nikdy neudela. Zeby kazdej pekne dostal kompletni vyuctovani toho, na co vsechno jdou jeho dane (uplne by stacilo treba jen dvacet zasadnich polozek, at v tom neni bordel) plus nejaky jednoduchy plebiscit formatu ‚chcete radeji poslat deset miliard na UA, nebo mit zubni nahrady zdarma‘, ci neco podobneho. To by se videla sounalezitost…
Hupert
Dissenter: Pohádky o produktivitě miluju. Jak jí měříš, podle počtu křížků na fonendoskopu?
Sysop
@fatdwi 26.9.2025 v 10:04
Tezko rict, co by pro Rusaka byl vetsi pruser. Jestli jedno krasne rano preventivni uder clenu NATO (samozrejme, ze NATO nikoho neprepadne, jak by mohla), nebo postupne sezrani vlastnimi slimaky.
Kazdopadne je to pohled nas, Rus to muze videt uplne jinak.
Foundryman
Řekl bych, že v ruské armádě budou příslušníci různých národností a vyznání zhruba proporcionálně zastoupeni. Možná je tam tšch „jinověrců“ dokonce víc.
Alan.Cox
Čečenský Kadyrov a jeho armáda byla velmi úspěšná a vyhlášená ve válce na Ukrajině.
Když se bojovalo o Arťjomovsk (uváděný v českých médiích výhradně ukrajinským patvarem Bachmut), tak dokonce kromě bojů jejich tanky jezdily se sovětskými vlajkami, a snižovaly morálku ukrajinských nacistů z ampliónů „Chachól, vzdavájsa!“
Sysop
@Alan.Cox 26.9.2025 v 16:51
Jo Cesi, panecku… na delani bordelu v nazvech mest eksperti. Porad s tim mam v praci problem s kolegy. Klattau, Schüttenhofen, Neuern,…
Je to proste tezky. A nedaj si rict a nedaj.
Sysop
@Childeater 26.9.2025 v 9:52
Jo, taky kolikrat premyslim, kde se ti pravi slimaci dostanou k atomu driv, jestli na vychode, nebo na zapade.
Já. Podle mě byl Paroubek druhý nejlepší popřevratový premiér (po Zemanovi).
Childeater
Mně Paroubek utkvěl v hlavě jen v souvislosti s třemi událostmi:
– když o něm ta důra prohlásila, že má sexy mozek
– sako – kdo z Vás na to má?
– když dostal vejcem do obličeje a dštil síru směrem k vrhačům: „To jsi hrdina…“
Alan.Cox
Paroubek byl dobrej. Ale šel do kopru, jakmile se na něho navěsila ta zlatokopka, co obdivovala jeho „sexy mozek“. Pak úplně zblbl.
Sysop
Jyrka se jeste vezl na vlne konjunktury a nemyslim si, ze by to byla jeho prace. Tou dobou taky jeste Brusel neodhodila rukavice a tak. Dneska by se tam fest zapotil.
Alan.Cox
Paroubek měl velmi dobrý potenciál, ale nestihl se projevit. Premiéroval asi jen rok a půl. Pak se na něho přisála okamžitě ta pijavice Petra Kováčová / Paroubková, a on začal myslet genitáliemi a chovat se jako podpantoflák a idiot.
Paroubek nastoupil poté, co Gross se pokusil doživotně korupčně finančně zaopatřit, ale nectil mafiánské zákony, takže skončil politicky a brzy i na onom světě.
Po Paroubkovi pak nastoupil Topolánek.
Nicméně proti Paroubkovi byla šílená dehonestační kampaň zvíci dnešníhop antibabiš.
cocoqg
Přesně. Čím silnější antikampaň, tím lepší to je premiér. Dneska by to pořádně schytával i Zeman, ostatně on to schytával celou dobu prezidentování, i když jako prezident neměl žádnou velkou moc. Podle mě byl Paroubek poslední státnická osobnost, ale nerozvinul se. Podezřelé byly jenom vazby na severočeské veksláky.
servisdok
Myslím, že paní Petra Paroubkovi tu část mozku, která prý byla sexy, vyjebala z hlavy.
Bohužel i včetně té racionálně a státnicky myslící části, takže z celkem schopného chlapa zbyla jen omlácená a orvaná troska. On se sice během pár let jaksi zvetil, ale už bylo pozdě.
Slecna Ling
Paroubkovy schopnosti shrnoval dobovej pokrik „Plnou parou back“…Nekdy na tech zjednodusujicich zkratkach ale neco je :-).
ygorek
Slecna Ling 26.9.2025 v 4:47
Ani ne.
Slogan vymyslel nějaký Mareš, co dodával do Reflexu každý týden jeden kreslený vtip (dnes to má nějaký název v novořeči). Tyto vtipy neměly s realitou společného nic – podle toho předmětného měl Paroubka tímto výkřikem doporučit jistému Grossovi Tony Blair (návštěva Londýna v únoru 2005). Pamatuji si jeden z těch parou-back předcházejících vtipů, kde byl zobrazen Karel Gott s včelkou Májou v jednoznačné konfiguraci a popisem Takhle tedy píchá Včelka Mája.
Pamatuji si z té doby také jedno představení Na stojáka, kde nějaký Knor oznamoval, že na fotce viděl pána…, a ten vám, milé děti, měl takovou velkou bradavici, že přes ni nebylo vidět, jaká je to svině.
Konkrétně: Paroubka jsem osobně neznal, vím, že starosta ze sousední vsi ho byl neúspěšně žádat o nějakou dotaci, ale nepochodil, okolnosti nezmiňoval, pro Paroubka měl jen slova pohrdání.
Bahnak
Já se s ním kdysi dostal do diskuze, když to byl ještě řadový pražský zastupitel. Tak hnusně se chovajícího člověka jsem snad nepotkal. Přitom o nic důležitého nešlo.
corona
Bahnak:
Odhaduju mu zisk pod 1 %.
Bahnak
Paroubek je politická mrtvola. On nějaký možnosti měl, ale zabil to debilním chováním. Ten jeho LEV ještě existuje?
corona
Bahnak:
LEV21 skončil jakousi fúzí. Paroubek má nyní tohle:
To vis, Restaurace a jidelny, tam se jeden nauci chovani reznickyho psa.
Hupert
V RaJi asi dobrý, ale když tě ztama vyženou a začne jít o život, to musí poznamenat každýho.
vinicius
Vezmeme-li v úvahu Ukrajinu, tak to je mezi USA a Ruskem. Válce nikdo v ČR zabránit nemohl. I kdybychom přestali uznávat Ukrajinskou vládu v roce 2014, nic by to nepomohlo.
Co by chytrá vláda mohla udělat: Rozpoznat, že jde o nevyhratelnou boudu na Ukrajinu ze strany USA a minimalizovat naše angažmá, nebrat sem bývalé okupanty a tím vším minimalizovat i hospodářské škody.
Co udělaly naše vlády? Angažmá a tím i hospodářské škody jsou maximální.
Dissenter
Společně s Topolánkem bych to hodil svým nejoblíbenějším kreténům. :-)
maherik
Díky za pěkný rozbor. Ovšem pro Česko by za daných okolností byla nejlepší vláda ANO + Spolu, případně ANO + ODS.
Ada
Jo to by mohlo deziluzi lidí z obou táborů dokonale prohloubit tak, že už by tam nikdy nešli nebo by se konečně vysrali na průzkumy a volili podle sebe.
shifty
Tím by si tyhle dvě strany definitivně nasrali do huby a přišli by o nemalé procenta voličů. Takže se to nikdy nestane, tak blbí nejsou. Hlasovat občas spolu budou, to je stále stejné.
shifty
(rád se budu mýlit, upřímně).
Ada
Na druhou stranu Andrejovi voliči zkousnou asi cokoli a voliči pětidemolice zas uvidí jak jsou jejich vůdci odpovědní, to víte jinak to nešlo, jsme státotvorní, odpovědní, koukněte na mandáty.
cocoqg
Ono to tak nakonec dopadne. Babiš SPD dlouhodobě nesnáší a Stačilo taky nechce, protože komunismus vole. Babiš vždycky chtěl vládnout s ODS, je mu nejbližší, ale odsáci ho poslali dopr… Kdyby se po volbách ODS zbavila Fialy, do vedení dala pragmatiky jako Kuba, tak by „očištěnou“, „novou“ ODS Babiš okecal i u svých voličů. Ale i tahle varianta vypadá jenom na těsnou většinu nebo menšinu, bude to o pár poslanců. Nejlepší by bylo Babišovi rozhodování ulehčit a volit tak, aby bez SPD a Stačilo nikdo vládu nesestavil, ani menšinovou.
Ada
Já doufám v těsný a vyvážený výsledek ať to bude kdokoli. Doba, kdy se nedaří sestavit vláda nebo se hádají mezi sebou je pro občana nejstabilnější období, bo se ty kundy žerou mezi sebou a nežerou občany. Největší pohroma je výrazné vítězství jedné party.
LD
Přesně, slušná hrůzováda by bylo třeba spojení ANO a SPOLU nebo STAN.
Nicméně nezapomínejme, že zmrdi v popředí jsou jen špiška ledovce, kterou navanou nebo odvanou volby, ty mraky parazitů vespod, kteří jen dělají svoji práci a mají na současném byrokraticko-dotačním mordoru postavené živobytí ještě všem ukáží, co vše jde zdanit, ať už tomu budou říkat daň, pojištění, poplatek, pokuta, apod. a připraví další nesmyslné rituály od klimakultu po dopravní fašismus.
HonzaV
+1!
Dissenter
Přesně. Mým ideálem je rozpočtové provizorium na 4 roky, to by pomohlo víc než realizace programu libovolné větší politické strany.
Alan.Cox
Ada: „Já doufám v těsný a vyvážený výsledek ať to bude kdokoli. Doba, kdy se nedaří sestavit vláda nebo se hádají mezi sebou je pro občana nejstabilnější období, bo se ty kundy žerou mezi sebou a nežerou občany“
V době, kdy se po 80 letech znovu geopoliticky rozdávají karty, a vytyčují se pozice států na dalších půl století – je bezvládí něco co by odsralo příštích asi šest generací Čechů. Protože všechny státy kolem ČR ojebou, když není silné a svéprávné – viz Fialova vláda.
Just saying…
Bahnak
Tak Fiala ještě rád Čechy nechá ojebat…
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že „naše“ elity prostě nemají rády vlastní národ. Kdy naposled řekly o Češích něco dobrého?
Jak Babiš, netuším, tam to asi bude otázka ceny. Averzi k Čehúnom IMHO nemá, jde mu o prachy.
Sysop
Fijala potrebuje hlavne zabezpecit svoji rodinku. Pokud budou vsichni opentleni dostatecnym poctem titulu a budou mit tepla mistecka nekde ve strukture statu, taxe taky vypari.
Challenger
To určitě. Pokud byste chtěl další vlnu inflace a občanskou válku, pak jednoznačně.
Ada
Inflace je jistota, deflaci jsem potkal jen v knížkách liberálního institutu. A občanská válka je zase krajně nepravděpodobná. Poslední pořádné občanské násilí se tu odehrálo 1619. I 1848 byla v podstatě nevinná taškařice oproti ostatním zemím.
Jihočech Honza
Deflační politiku razil Alois Rašín. Takže čistě virtuální realito to není.
Ada
Toho já nezažil. Navíc to je pravěk před odpoutáním se od zlata. Počítal bych to od konce Bretton Wood, zbytek jsou druhohory – neaplikovatelné na dnešní systém.
Foundryman
Jenže dnešní systém je zřetelně neudržitelný, ta hora dluhů, jejíž vytvoření konec Bretton-woodského systému umožnil, se jednou zřítí. A čím později, tím větší apokalypsa to bude.
Dissenter
Jakkoli principielně je to pravda, řeči o neudržitelnosti zadlužení slýchám už desítky let.
Inflace to požere. :-)
LD
Snad se místní dost vybouřili v době husitských válek.
shane
deflaci měli asi 20 let v Japonsku. Prej to bylo dost naprd
Foundryman
Deflace je na prd, pokud se paralelně zvyšuje státní dluh (v případě Japonska 237% HDP – Řecko může závidět). Speciálně v případě Japonska se nejedná o deflaci v původním slova smyslu (snížení objemu oběživa), nýbrž o pokles cen v důsledku vlasteneckého nákupu státních dluhopisů namísto zboží.
Sysop
Tak to vypada, ze dneska bude na Hluboke velka oslava, Vrata to prej plati:
Vráťa Mynář, to je takovej chlap, kterýmu jde hlavně o to, aby byl ve věcech pořádek.
Sysop
Skoda, ze to nedotah do bilyho baracku, moh’ za Bidena udelat s autopenem velkou karieru.
Childeater
Tvl. To by se v Osvětimanech začaly sloužit černý mše.
Sysop
To by mistni cuceli, jak by se tam rozjela vystavba. Tuhle by tam pristal nejakej U.S. vladni vrtulnik se stavebnim matrijalem, pak zase by tam U.S. Air Force shodila par baliku se stromkama, travnikem, plotem,… jo, tam by se dely veci.
Panek
Prvně by byl postaven produktovod z blízkého lihovaru, následně pivovaru. Až pak by sázel zeleň.
Sysop
A nebo by Kongres cucel,ze bilej bbarak koupil lihovar a pivovar,ktere nasledne presunul do fondu s nejasnym vladtnikem.
Latimerie podivna
OT: Sarkozy byl odsouzen na pět let. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sarkozy-vinen-ze-zlocinneho-spiknuti-40540520
Tak si říkám, jestli za většinu těch migrantů z Afiky (nemyslím ty ze Sýrie/Afgánistánu) nemůže pouhých 5 miliónů EUR (ve srovnání se škodami a problémy co ti migranti z Afriky v Evropě způsobili).
Kdyby Sarkozy nevzal ty prachy od Kaddáfího, tak by se ho zřejmě nesnažil tak urputně v roce 2011 zlikvidovat a třeba by to „Arabské jaro“ Kaddáfí ustál a cesta migrantům z Afriky přes Sýrii by zůstala zavřená. Nebo taky ne. Svět je holt komplikovaný.
Jihočech Honza
Čmoudů bylo v Evropě dost už před „syrskou“ krizí, Pim Fortuyn byl zavražděn někdy 2006-7, Theo van Gogh tuším ještě dříve.
Kaddáfí uměl zastavit negry z Afriky, ale neřešilo by to Syřany, Afghánce a spol. prchající přes Turecko.
ale hodně škody sarkozy napáchal, o tom žádná.
Sysop
Ale zase udelal celkem zajimavej precedens. Jeden vidi, jak to probiha, kdyz nekdo chce po Frantikovi splacet dluhy.
Dissenter
Za mě bude reálný výsledek voleb o něco lepší pro Spolu a o něco horší pro extremisty, protože je (ze strany extremistů) hodně vyhrocená atmosféra, Fiala je zatlačený do defenzivy a to je lidem sympatické.
Jestli ANO zvítězí masivně, ukradne pár poslanců z ministran (především nekomunistické Stačiláky a nefašistické SPĎáky) a povládne sám.
Jestli půjde složit koalice ANO + Motoristi s tichou podporou SPD (Okamura jako předseda parlamentu, a tak dále), pak vznikne.
Jestli ne a jestli se Babiš smíří s rolí loutkáře (nedovedu posoudit), bude ANO koalovat se „státotvornými“ stranami, jen nesouhlasím s Prchalem, myslím že to bude spíš defializovaná ODS (Kuba a další) než STAN.
Bude to nejspíš trvat.
shane
Kuba už ODS šéfoval, jako prozatímní předseda, nebo jak se to jmenovalo. Hned po Nečasovi. Za jeho šéfování měla ODS nejhorší volební výsledky v historii. Za ten propad sice Kuba nemoh, ale ve funkci nijak extra nezazářil, jinak by zvolili řádným předsedou jeho a ne Fialu.
Dissenter
Mně na něm vadí i jiné věci, třeba to, jak se s některými ostatními hejtmany přizdisráčsky chovali za covid games. Ale nevidím v ODS jiného leadera.
ptáci ať táhnou do pýče, a ty tam můžeš za něma :o)
Dissenter
Kam by taky jinam… zrovna ptáci… :-)
cool
Nesmějte se pořád
.Rudy 25.9.2025 19:02:04 Odpovědět
The Real Person Badge!
The commenter acts as a real person and verified as not a bot. Passed all tests against spam bots. Anti-Spam by CleanTalk.
Nesouhlasim. Ropusan podepsal prijem uprchliku, takze mnohem radeji prijmu na stalo 10 Ukrajincu nez jednoho negra. Co s nim? Jen potize, problemy, slucovani s celou vesnici a nikdo z nich nikdy pracovat nebude, to by byl rasismus. A pokud by je nekdo kratkodobe pracovat prinutil, vlada jim postsvi za pul miliardy pomnik, uz je to vyzkousene. https://pravyprostor.net/predvolebni-boj-graduje/#comments
Ochlokracie tedy galérka prorostlá do státu bude poslouchat nato/eu bruseladon kalergiádu biderberkátu lobystů globálních lichvářů výměny obyvatel za jejich prostředky.
Baj baj a čaulidi, má to humorné konotace ale zase budete brzo „u pána, možná z vás bude mít radost a dovoli kerberovi s charonem výměnu do podsvětí dárečků „vjedomých. Nazdar bazar
Je úsměvné, když si eurosvazácké, parazitické PRASE Zamazal bere do huby údajné komunisty. :-)
P.S.Být o něco starší byl by tenhle bezcenný ničema kovaným soudruhem stalinského střihu…
IDe:
„… byl by…“
– – –
Nejspíš ano. Obě ruce levé, namáhat hlavu ho bolí.
v článku je za komunisty označováno pouze hnutí Stačilo!, které je tvořeno stranami, z nichž dvě mají komunismus přímo v názvu (a dohromady v onom hnutí tvoří přes 46%) a ostatní jsou jim programově blízké, což často a bez problémů deklarují.
slovo „údajné“ ve vašem příspěvku tedy není zcela na místě.
se zbytkem souhlas.
Jiste, chybou komunistu je, ze tu partaj nazvali komunisticka. Kdyby ji nazvali treba ‚Nejpravicovejsi europokrokova strana‘, nemuseli by jinak vubec nic menit a v tu ranu by to byli pravicaci jako remen.
@Sysop
bývalý komunista je něco jako bývalý černoch…
Samozrejme, ovsem plati to napric partajim i Hradem.
Nepomůže ani prací prášek Árijec?
Onehda v povojnovej BRD bol Persilschein.. a z presvedceneho nacistu sa stal kovany demokrat.
To z nich udelal Adenauer skrtem pera ze vsech naraz.
Nebuď tak přísný, ze Šavla se mohl stát Pavel a z Petra Pavla Václav Havel 2.0.
Majkl by po tobě něco hodil. V pozdějších dobách možná i celou ruku.
Te by se nevzdal, tou hladil deti.
Sysop 7:47
To ovšem není reálné, protože Konečná je skutečná a přesvědčená komunistka.
Proto je tak autentická.
Takových je plná Evropská komise + vlády v EU.
Zajisté.
Vsak prave taxem to myslel. Brusel tvrdi, jak je pravicova, prece. Takovej Druncker ma doma v obyvaku beztak bustu Lenina, Marxe i Engelse.
Třeba Štrougal by byl v dnešní EU lehce pravicový mainstream.
Všichni jsme komunisti. I ty.
Tak jako jsme všichni postupně byli označeni za dezolátní proruské svině. Přičemž kritériem se postupně stalo cokoli, aby dostal člověk nálepku proruského.
Tak všichni nakonec skončíme s nálepkou komunisté. To se rozjede úplně stejně, až to naši bojovníci proti dezinformacím a hybridním hrozbám rozjedou.
Asi začnu previentivně všechny na d-fensu rovnou nazývat „soudruhu“.
He?
No je to tak. Já třeba nálepku komunisty dostal, když se mi nelíbila Kaplickýho chobotnice přesně v tom místě, kde ji chtěl maestro. Pravda, to bylo dočasný. Ale když jsem projevil nesouhlas s plošnou inkluzí, měl jsem ten „proruský narativ“ nalepenej definitivně.
Nálepkování už se tak přehání, že se stalo samoúčelným.
Každý budeme onálepkován postupně všemi málepkami. Všichni jsme proruští dezoláti, všichni jsme komunisti. A jestli nebudeš volit SPOLU, tak jsi zcela jistě i babišova kobliha. A tisíc dalších nálepek.
Na světě jsou jen tři jistoty: a) smrt, b) daně, c) že i ty budeš onálepkován komunistou.
Sysop: I když si na Traboše dáš logo BMW, furt je to Traboš. A ani se nemusí rozjet, abys to poznal.
Jo, panecku, tak tohle uz taky neplati. Pred dvema tejdnama mne na dalnici u Mnichova predjeli tri Trabosi, odhadem mazali tak kilo osmdesat. Nemecky SPZ. Predpokladam, ze v Cesku je takova prestavba naprosto mimo realitu, neverim, ze to pres nase urady muze projit. Ja osobne mam s TÜV vyborne zkusenosti, nejsou to debilove. Zato v Cesku totalni katastrofa.
Kazdopadne, videl jsem siroky babovky, ale nelezly z blatniku, takze musela byt upravena podlaha, evidentne hliny a fakt mala mezera mezi kolem a podbehem. Vic jsem si vsimnout nestihl. Netusim, co tam meli za motor/brzdy/atd.
Jasně, přestavby jsou fajn. Ale oni si tam to logo Trabanta nechali, ne?
ostatně, jde leccos https://www.youtube.com/watch?v=KqU-gMcfi7w
Jasne, logo tam bylo, zmercil jsem i sedadla (skoda, jsem si to nestahl z dashcam), zadnej vnitrni ram. Nevim, co tam narvali dopredu za motor, ono tam zase tak moc mista neni. Evidetne parta kamaradu.
Paradox je, že komunizmus má korene v Nemecku a Anglicku. Výstavné skrine demokracie a civilizácie……😁😁
A este k tomu zidovske korene.
Hlavně je Zamazal s hodnocením vyhlídek Babiše úplně vedle. Pro Babiše to vůbec není dobrý.
Na to, ako veľmi on „Fialovu drahotu“ naštartoval a nakopol, to vyzerá preňho mega extra dobre. To, ako dopadol u nás Matovič (ktorý za covidu robil podobne, a snažil sa tiež rozdávať a rozhadzovať), ukazuje, že nie je podstatné, čo politik robí, ale čo, ako a komu hovorí.
Spíš na Slovensku nemáte živelní pohromu Fiala.
Fialovu drahotu nastartoval sám Fiala s pětikoalicí.
Nikdo nenutil Fialu posílat na Ukrajinu stovky miliard Kč v aktivech. Nebyl to Babiš, kdo přijal 3/4 miliónu ekonomických uprchlíků z Ukrajinu od 2022, a štědře jim rozhazoval z vrtulníku sociální dávky. Ani to nebyl Babiš, kdo tyhle ukrajinské vyžírky pověsil na českých zdravotnický systém.
Nebyl to Babiš, který se agilně a nadšeně zbavoval levných ruských energií. Nebyl to Babiš, kdo zdražil energie Čechům a českým firmám ad absurdum.
Nebyl to Babiš, ale Fialova vláda, kteří vsadili veškerou svou reputaci a kariéru na porážku Ruska a podporu Ukrajiny.
Nebyl to Babiš, který zadlužoval ČR jak o život. Fialova vláda nedokázala sestavit za 4 roky ani jeden státní rozpočet bez podrazů, lží, utajování a nesmyslů.
Podrazy typu vybereme na povodně 40 miliard Kč, rozdáme 9 miliard, a většině postižených oblastí nedáme ani floka – to si dovolila až Fialova vláda.
Totálně rozvrácené zdravotnictví není vinou Babiše. Ono když neustále kradete prachy zdravotním pojišťovnám, protože potřebujete posílat na Ukrajinu. Navěsíte na ně o 3/4 miliónu víc banderovských Ukrajinců, kterým zdarma léčíte desítky let zanedbané nemoci ze špatného ukrajinského zdravotnictví. Do toho nejste schopni zajistit ani Penicilín a plejádu základních léků. Do předsednictví VZP dáte Kalouska, který je schopen vysát a zlikvidovat úplně všechno. Nestaráte se o státní nemocnice, kde se tuneluje a krade jako nikdy, namísto toho si Válek hraje tančíky s Černochovou. A jedete stavět a financovat nemocnice na Ukrajině. — to jsem popsal možná setinu ze sedmi ran egyptských od Fialovy vlády českému zdravotnictví.
Bartoš ve Fialově vládě totálně rozvrátil stavební řízení svým debilním pokusem o digitalizaci. Prý tozumí IT.
Zahraniční politika Fialovy vlády je asi nejhorší na světě za posledních několik tisíc let vůbec. Je zralá na popravčí četu na celém zamini, i na půlce členů české vlády.
Atd. atd. atd.
Babiš je vlastně zlatej člověk, to ti ostatní, to ta kampáň.
On to taky říká, tak to tak holt muší bejt.
Děkuji za manipulaci. Vaše hysterie a emoce pavlačové báby mimo téma jsou mimo téma.
Téma bylo, zda Fialovu inflaci nastartoval Babiš nebo ne. Vy si raději vezměte něco na bolavou menstruaci, podle vaší reakci máte tento problém.
Na mě ty tvoje emopindy nepůsobí, hysterie, menstruace si schovej na koledu.
U toho elaborátu postačí u poloviny výskytů „Fiala“ napsat „Babiš“ a bude to taky sedět.
To myslíš vážně? Babiš sem pustil půl mega Ukrů? Babiš posílá první poslední, od penicilinu po poslední náboj vyškrabaný ve skladu AČR, Ukrajině? Babiš se rozhádal se všema sousedama? Asi jsi včera přiletěl z Marsu, ne?
Jděte do háje s tím penicilinem, to je blud.
https://www.google.com/search?q=penicilin+chybi&ie=utf-8&oe=utf-8
To Cox…Proc furt tak lzes? Zbytek republiky sem postovat nebudu, to by bylo vlakno jak Bible.
Nuselská lékárna Táborská 321/59, Praha 4, 14000 Praha
Lékárna Vodičkova 38 Vodičkova 1935/38, Praha 1, 11000 Praha
Lékárna AVE Havlíčkova 5, 11000 Praha 1 Praha 1
Lékárna AVE Jungmannovo náměstí 763/3, Praha 1, 11000 Praha 1
Lékárna AVE Počernická 62, Praha 10, 10100 Praha 10
Lékárna Olšanka Táboritská 17/26, Praha 3, 13000 Praha 3
Lékárna U sv. Pankráce Na Pankráci 976/99, Praha 4, 14000 Praha 4
Lékárna Nová poliklinika Zbraslav Elišky Přemyslovny 1325, Praha 5, 15600 Praha 5
Lékárna Erbenova Erbenova 193/7, Praha 5, 15000 Praha 5
Lékárna Nad Knížecí Kováků 1083/3, 150 00 Praha 5 Praha 5
Místní Lékárna S City Nádražní 3385/9, 150 00 Praha 5-Smíchov Praha 5
Lékárna Slunce Pirnerova 1395, Praha 5, 15600 Praha 5
Lékárna Zamzam Tilleho náměstí 793/1, Praha 5, 15200 Praha 5
Lékárna Zamzam Nebušice Nebušická 324, Praha 6, 16400 Praha 6
Lékárna Chabry (OOVL L Kbely) K Ďáblicům 1117/1, Praha 8, 18400 Praha 8
Lékárna U Zlatého Slunce Křižíkova 159/56, Praha 8, 18600 Praha 8
Lékárna Karlín Sokolovská 5/49a, Praha 8 Praha 8
Lékárna Kbely Tauferova 1041/2, Praha 9, 19700 Praha 9 – Kbely
Slecna Ling 26.9.2025 v 2:52
Děkuji.
Škoda, že jste seznam nepublikovala dříve, nemusel bych pětileté dítě tahat přes půl Prahy do Krče na injekce.
Tetě obvodní lékař diagnostikoval boreliózu, dostala poslední balení na okrese (Jihlava), druhé balení prostě nebylo (předepsána byla dvě) a s následky se potýká dosud s jistotou, že tak bude činit do konce života.
? Mne zázrak učitel nechal skákát do dálky hodinu a to jsem na tom byl že jsem ani prostěnemohl běžet a já poslušný blbec/autorita brrr na žvásty krypla doudy skákal protože prý musím trénovat a tlemil se že mám špinavé nohy s pruhy od boreliózy. To ještě málokdo věděl co je to za sajrajt. Rok 1970? Fakt je ten že jsem ji měl nejméně 3x, potom na vojně a před 2.dekádámi a doktor mi řekl že mu nadávají že mi dal drahá antibiotika, hezké ne?
Blud jo?
In response to Russia’s military aggression, the EU is coordinating the largest EU civil protection mechanism operation to date.
Given the immense need for medical supplies in Ukraine, the EU has deployed its strategic rescEU reserves.
Zatímco Karl Lauterbach včas pochopil, jaký bude dopad vyprázdnění rescEU reserves s ohledem na nutnost povinného doplnění těchto zásob a také jaký bude pro EU negativní dopad sankcí na Rusko (recip. Indie+Čína), tak náš Válek, spíše lidé na jím řízeném ministerstvu, nedělali nic a pak byli překvapeni. Jo! Vlastně u nás se vlastně zmohli na UST-43 s účinností od 5.12.2024. Naše státní správa vše jaksi řeší „co by dup“. Ještě, že si Češi poradili a spustili dostupnost-leku.cz (díky Romane a Tomáši!)
Luterbach udělal řadu opatření, ale hlavně zrušil povinné cenové stropy pro nákup, aby německé zdravotní pojišťovny vyplácely více za léky a tím mohly řetězce nakoupit jinak cenově nedostupné klíčové látky z alternativních trhů. A přeplatil tak všechny. Omezil volný pohyb strategického zboží (chápejme jako, že schlamstl dodávky do JČS právě pro Německo).
Negativní dopad protiruských sankcí se často bohužel zmiňuje zejména v energetice, ale že EU tahle sranda s dopadem na zásobách pro farma průmysl stála skoro 13 mld. EUR navíc, už se moc nemluví. Ostatně z pohledu mezinárodních vztahů bylo úsměvné, jak po čtvrtém souboru sankcí vůči Rusku najednou v Číně neplánovaně rozbolela hlava víc jak 250 mil. obyvatel a v Indii propukla stafylokoková infekce, která zasáhla téměř 500 mil. obyvatel. :-)
@SL
Argumentovat Coxovi, že lže s uvedením adres lékáren s ohledem na jejich aktuální zásoby v druhé polovině září 2025, když tento zmiňuje situaci z let 2022-2023, mi přijde jako dosti nedomyšlený argumentační faul. Asi jako, když někdo řekne, že o Vánocích silničáři zase nezvládli situaci a Vy mu v srpnu napíšete, že lže, protože silnice jsou bez sněhových závějí a jazyků, že to každý přece vidí pohledem z okna.
Stačilo se zeptat AI na časové období, pražské lékárny a hned jsem dostal odkazy na zprávy o nedostupnosti včetně zdrojů na archive.org
Asi bych Vám slečo Ling doporučil věnovat trochu času nalezení opravdových faktů a pročíst si např. příspěvkové vlákno FB dostupnostleku: cit. … Léky na schizofrenii (aripiprazol), akné a vysoký tlak. Jsou bez náhrady, loni měly rozsáhlé výpadky, ale na rozdíl od penicilinových antibiotik nikdy nezmizely úplně. Někde byly, jen nikdo nevěděl, kde.
Pánku a další plochozemci, realita:
Pencilin vyrábí několik (relativně málo) výrobců, je to nejlevnější antibiotikum široko daleko, navíc s nízkou úhradou v naší zemi (založena na průměru 3 nejlevnějších zemí v EU). Proto se výpadek jednoho může projevit, než distributor objedná jinde. Každopádně to, co opravdu chybělo (bez možnosti snadné náhrady), byl PNC sirup! Vše ostatní bylo buď bez problémů k dispozici, event. regionálně a krátkodobě bylo občas potřeba předepsat podobné antibiotikum typu cefalosporinu 1G. Nehrozilo nikomu vůbec nic a s UA to nemá nic společného, je to obecný problém levných léků s minimální marží.
Všechny skupiny antihypertenziv dtto, občas vždycky chybí nějaký konkrétní preparát, ale zastupitelnost je v pohodě.
Bláboly na sociálních sítích zůstanou bláboly, AI generuje příspěvky ze zdrojů právě takových plochozemců, jako jste vy. :-)
Celá pseudoaféra ilustruje neblahý trend dnešní doby, že se moc píše, málo čte (relevantní zdroje) a vůbec nemyslí.
tvl… UDH …
Penicilin a endiaron – základní léky na frontu a do zákopů.
Childeater> Pindej si jak chceš, ale jsi mimo téma.
Řídit stát jako Rakušan Českou poštu – to je asi tvá vysněná česká vláda.
Nikdo asi neví jestli fakt o svém melounu opravdu v kampeličce nevěděl, třeba to má tak že mega sem mega tam a za podstatné má „hodnotové qality. :-) rautýř
https://www.youtube.com/watch?v=MainE_tbrxk&list=RDMainE_tbrxk&start_radio=1
Já jen pochybuji, že ANO by dělalo něco výrazně jiného než ODS, pokud by byli u moci
ANO a Babiš byli u moci 8 let, a dělali něco výrazně jiného než ODS.
Já sice Babiše volit nebudu. Ale kdybych měl volit pouze mezi ODS a ANO, tak volím na prvním místě ANO, na druhém místě ANO, na třetím místě ANO, pak dlouho nic, a pak zase ANO.
Babiš sice nebyl žádná sláva, ale pořád tisíckrát lepší než ODS.
Když to jsou takové krásné politizované věci. Že největší soukromý zaměstnavatel v ČR pobírá víc jak 2 mld. dotací (většina je nárokovatelných), tak je to ďábel. Ale, že nás jen valorizace příspěvků církvím stojí ročně navíc už 12,8 mld., to se nikdo z demokratický médií nedozví. Církve nás stojí teď každý rok 58 mld. Kč. To je 23 300,- ročně z našich daní za každého věřícího. Což je mimochodem o 3600,- na hlavu víc, než kolik stát platí za jednoho žáka základní školy.
Kdyby se tyto prostředky, co dáváme církvím, cpaly pravidelně jako splátky na nové dva bloky JE Dukovany, tak je máme bez úvěru zaplaceny ještě před jejím testovacím provozem.
Nebo třeba 360 km nových dálnic každý rok.
Ovšem to skončí, jak jste ve Vašem příspěvku důvtipně abstrahoval, konkrétně příspěvek na činnost v roce 2030, tak zněla dohoda.
Kompenzace církvím za nevydání majetku je kapitola jiná.
Pokud byste preferoval církvím majetek prostě ukrást a nenahradit, neshodneme se.
To číslo je založené na čem? Výdaje státu na katolickou církev jsou v řádu jednotek G Kč ročně, a jsou to peníze, které kompenzují ukradený majetek.
Chci zdroj, nebo to považuju za další blábol.
59G Kč je celý dluh církvím, rozložený do 30 let.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Církevní_restituce_v_Česku
Ne, to nejsou peníze, které kompenzují ukradený majetek. Vlivem lidovců se jim do „ukradeného majetku“ započítalo asi 20 x více než církvím náleželo.
Kromě toho církve samy často ten majetek v minulosti ukradly.
To ale nic nemění na tom, že to co napsal Panek (59 mld za rok) je naprostá volovina. Když napíše volovinu Panek, nic se nestane. Když to napíše nějaký tvůj guru, chytneš se toho jak hovno košile.
Výstižné. Childeater tradičně začne o koze (Babišovi), aby odvedl pozornost od katastrofy Fiala.
Fialovi a jeho katastrofy jsou probírány nepřetržitě, nevidím důvod se v nich hrabat nepřetržitě dál a věnovat jim dále pozornost, po které voláte.
Fialova éra skončila.
Mnohem zajímavější mi přijde debata o Babišovi, jehož hnutí teď pravděpodobně vyhraje a který je taky ksidlem věru nemalým.
Mě nejvíc děsí ta tetka, která znovu nastoupí na ministerstvo financí. Kéž by si SPD zvládla urvat minfin – mají tam hned 2 lidi, které bych na tom postu rád viděl. Ševčíka a Šichtařovou.
No, Dorota Máchalová, to si zas užijem spoustu srandy.
Já hlasuju pro Šefčíka nebo Pikoru. Dejme jim šanci se znemožnit.
Babišova dehonestace je probírána nepřetržitě. Fiala a jeho katastrfoy jsou tajeny a natírány na růžovo.
Alain: hele, už asi 3 roky mám sbalenou velkou polní a čekám povolávák, abych maširoval na Ukrajinu. Můžeš mi říct, kdy už to bude, něco už bude chtít přemáchnout, už to pár let nevětralo. Ale jak tak koukám na tu bandu, co bude příště vládnout, tak se to možná opravdu stane, ale spíš skončím vedle Severekorejce v Ruský armádě.
https://www.youtube.com/watch?v=K8lyuhkNUUg&list=RDK8lyuhkNUUg&start_radio=1
https://www.youtube.com/watch?v=9Gykb-AzR5g&list=RD9Gykb-AzR5g&start_radio=1
No a jsou asi co vám hrají mimikry za vaši likvidaci $trha. Co nemůžete pochopit?
chudáci zrůd inkluzek
No tak že to všechno stojí za vyližprdel to víme už léta. Leč já teď stojím před otázkou, komu to tam teda hodit a jestli se vůbec obtěžovat. Programově mám historicky nejblíž ke Svobodným, ale ten personál co tam je dneska a hlavně spolčování s Trikolorou atd. mi v tom brání. Uvažovali jsme „šak srat na to, v lese bude líp“, prázdnou obálku, monarchisty…
Navíc on program vůbec nic nezaručuje. Za pár let budeme poslouchat „Nejsme jako my.“
Nějaké tipy a doporučení?
HonzaV:
„…Svobodným…monarchisty…
…tipy a doporučení?“
– – –
Odvahu, Dynamiku a Sílu. Mercedes mezi politickými stranami.
Jako zastánce svobo&demo přece nebudeš zbytečně tříštit síly…
Já to hodím těm, co jsem je volil i v evrovolbách. Uzavírací klauzuli přelezli tenkrát, tak snad i teď.
To jsem to hodil Hranatymu, ale do Ceska to dam SPD, maji vetsi potencial. Motoristi potrebuji prelecit pubertalni nemoci.
HonzaV: Moje skromné doporučení zní: „Vol tak, jak bys chtěl, aby volili všichni“, tzn. vol toho, koho bys chtěl vidět vyhrát. Protože to, že ostatní volili jinak, už není tvůj problém (já vím, je:-)). A samozřejmě do toho počítám i možnost k volbám vůbec nejít.
Nejít tam je škoda. Náklady na volbu jsou minimální. I kdyby tam měl člověk hodit prázdný lístek, aby rozložil procenta. Stejně už se systémem kolaborujeme. Máme občanku, jsme v matrice, platíme daně, máme registrované auto atd. Čest odvážným vyjímkám.
Já bych nechtěl, aby všichni volili stejně – čili aby kterákoliv ze stran (včetně té co budu volit) dostala 100%. Vládu jedné strany jsme tu už měli a za mě nikdy více. Doteď si pamatuju přiblblý verš našeho ředitele na střední (psal básně, kretén): „Kdo podle větru mění košili, nepatří do naší rudé flotily“. Ona i ta EU pomalu začíná připomínat vládu jedné strany. Oproti komunistům to má sice ještě nějaké ty mouchy, ale pilně pracují na jejich vyřešení.
To je geniální! Máte kompletní dílo k dispoézici?
Já ne, já souhlasím s jedním vyučujícím (češtinář), který prý (mám to jen z doslechu) už v té době prohlásil, že to není čtení ani na hajzl.
Ovšem v knihovnách to zřejmě stále je.
https://search.mlp.cz/cz/titul/maly-manifest/2589/
Dat tomu modrej prebal s hvezdickama a napis svabachem ‚Mein Manifest‘,je z toho v Bruseli bestseller.
Netřeba to přebalovat. Já myslím, že určitě někdo v Evropě (a nejspíš nebude jen jeden) píše oslavné básně na EU, jen nejsou třeba v češtině. Tahle „umělecká angažovanost“ funguje všude a za všech režimů.
Češtinář je vůl, nerozpoznal genialitu průmyslového básníka samouka!
Rozhodim sítě v antikvariátech – tohle prostě musim mít!
A ta anonce Autor se snaží vědomě navázat na neumannovskou či bieblovskou linii v naší poezii, avšak proti těmto představitelům nemá příliš mnoho šancí dosáhnout stejných hodnot či výsledků. mne rozdráždila ještě víc!
tady prý i s věnováním:
https://www.antikvariat-olomouc.cz/jiri-sumara-maly-manifest-1985-venovani-autora/
60 Kc…
…dekadence umeni.
Checht díky, je moje. Doprava dražší veledíla.
Jste dobrej, možná tady mrháte potenciálem. Nevidíte někde Němejcovo paleobotaniku, všechny díly? Pasu po ní nejmíň dvacet let…
Jestli u tebe nekdy fizlove udelaji staru, zavrou te uz jen za tu knihovnu.
Jsme zvyklá a odolná rodina. Ve všech režimech, už od Hitlera.
Za paleobotaniku je trest smrti na místě. Proto kulce do hlavy není odolný nikdo.
Ale notak, pane kolego… takove nehumanni metody. Pan proste dostane trojitou davku mRNA smakulady. Pan spokojenej, farmalobby spokojenej, Flegr spokojenej, vsichni spokojenej.
už to nehul.
Nejjednodušší je dát si požadavek tady:
https://www.trhknih.cz/autor/jes3r7xex
nebo tady:
https://muj-antikvariat.cz/
dříve nebo později se to tam objeví.
To už tam mam leta. Možná že už jsem postoupil z dvoustýho místa na stopadesátý. Lidi umíraj…
Chce to kontrolovat mail a rychle reagovat. Tyhle žádané věci se tam dlouho neohřejí.
Sub specie aeternitatis, AB i Nutellák jsou jen epizodky v naší tisíciletí historii. Kdo si dnes vzpomene na Paroubka?
V tuhle chvíli je zásadní:
1) žádná válka
2) žádná barevná, zejména muslimská imigrace
Pak se zkus zamyslet, s kým je větší šance (nikoli jistota, samozřejmě) se tomu vyhnout.
Já jsem tuhle poslouchal Tomia a naznal jsem, že ten člověk je hloupej. Normálně lidsky blbej. Asi vychcanej, ale pod čepicí mu sotva křeše (Václav Čtvrtek – popis starosty Humpála).
Jinak, co se týče muslimů, a to zvláště těch radikálních, nejsem si úplně jist, zdali nás ochrání Agrofronta, která tradičně tíhne k Ruské federaci, která má v tuhle chvíli asi 20% populace muslimské a to těch nejtvrdších islamistů.
Oproti těch asi 7-8% muslimů v EU je to dost rozdíl a díky demografii se v Rusku šíří islám relativně svižně.
Takže, koho?
A ještě doplním, že nejvíce odrazuje přivandrovalce nízká životní úroveň a mizerný sociální program v ČR (ve srovnání se zeměmi na západ od nás).
Pokud je to cesta, tak bych se přidržel stávající vládní garnitury, která odpuzuje barevné a islámské imigranty velmi úspěšně.
Ukrajinci kteří u nás pracují mi neva.
No ja nevim, kolegove maji deti ve skolkach a skolach a fest prikyvovali na posledni vyrok sefa Paprikasu. Ze dneska nejsou slimaci jeste tak big problem neznamena, ze trend je spravny a podle mne, to do 30 let bude v Risi arabske peklo. Ze sem zatim slimaci nejdou, neznamena, ze je sem nekdo nedostane tlakem. Ja v praci fasuju nejakejch 50 € mesicne na kartu, se kterou zaplatim jen v nasem okrese. Je to nejak danove zvyhodneny, ale podle mne je to i test, jak tohle funguje. V okamziku, kdy nejakej Mohamed nafasuje kartu, se kterou nakoupi jen zradlo a jen v Praze, tak fakt nelze cekat, ze pujde do Berlina. Proc by to jako delal?
Už se opakuju, ale proč je tak těžký pochopit, že problém není Mohamed nebo Dežo nebo Petr, ale ten, kdo jim dává ty peníze. V širším smyslu ten, kdo vytvořil v lidech představu, že musí existovat nějaký systém, který lidi bezpracně živí.
No jasne, ale kde je napsano, ze EU nemuze udelat nejakej spolecnej fond, do kteryho budeme hezky sypat a ten bude ty davky rozmistovat pekne podle predstav Brusele?
Ja jsem rad, ze zatim to je, jak to je. Ale nechci se ukolibat falesnym klidem.
Z mého pohledu je dosti nepodstatné, jestli fond spravuje vrchnost v ČR nebo Bruselu, podstatné je, aby fond nebyl.
Dobrý argument býval, že čím menší je jurisdikce, tím menší je pravděpodobnost existence od života odtrženého sociálního debila, který bude v mylné představě klidu a nižší kriminality dotovat lenochy. V praxi to nefunguje; respektive v měřítku obce ano, ale český stát nebo EU, jeden bordel a naopak, mnohem větší státy dovedou být asociální.
Samozrejme souhlas, ale obavam se, ze toto prani bude nevyslyseno. Vykopat migrose z Evropy se uz nikdy nepodari. Takze silnejsi zeme (N, F) se je budou snazit zuby nehty prerozdelovat, aby tim uklidnili svoje lokalni volice. A v tom tahame proste kratsi sirku. Jasne, tuhle muze nejaka ubytovna lehnout popelem, tuhle muze v nejake hospode nekdo omylem zhasnout a vyhazet je oknem, ale driv, nebo pozdeji lidi rezignuji, protoze Brusel utahne srouby.
Staci se podivat, jakej bordel delaji migrosi konkretne v Bruseli. Peklo. A nedeje se vubec nic. Presne tohle budou chtit i u nas.
Ale my se pořád nechápeme. Já nechci migranty vykopat z Evropy; za mě jsou tu užiteční v několika rozměrech – namátkou zvyšují genetickou rozmanitost a tedy i populační odolnost (vzpomeň si na nesnáze příbuzenského křížení), dělají práce, které nikdo nechce dělat.
Co já chci, je nastolit pro migranty i Čechy systém obvyklý v kapitalismu; pokud nejsi užitečný pro druhé, tedy nepracuješ, budeš mít hlad, protože nemáš právo být vykrmován (přesněji řečeno nikdo nemá tuto povinnost). Pokud se tohoto neexistujícího práva budeš domáhat zločinem, budeš varován, potrestán a popraven, postupně v rostoucím pořadí počtu zločinů.
V minulosti to fungovalo a to, že jsme zdegenerovali do dnešní „humánní“ podoby, nemusí být nevratné. Jen je o tom potřeba mluvit.
Jenze mezi migrantama je jednoznacne nejvetsi pocet nefachcenku a migranti an bloc si na sebe proste nevydelaji. Plus, je mezi nimi suverenne nejvetsi kriminalita a postupne predelaji Evropu prave na ten bordel, ze kteryho sami utekli.
Druhej problem je segregace, kdy migrant ma uplne jiny prava a povinnosti, nez soucasny Evropan.
Takze kdyz vychazim z toho, ze System zmenit nemuzeme, je treba se imigraci branit. Kdyby System fungoval pro nas racionalne, pak by to bylo idealni. Pracujici migranti by delali, co maji a nepracujici by bud vychcipali, nebo sli nekam do prdele. Jenze to je prave ta utopie.
To by mě teda zajímal zdroj.
Ukrajinci jsou stejně zločinní jako Češi, Vietnamci míň a obě skupiny si na sebe vydělají. Černí migranti asi ne, ale těch tu máme moc málo na posouzení. Otázka je, jestli si nevydělají proto, že nemusí – jako cikáni.
Nemyslím si, že by bylo možné se imigraci bránit, v delším čase, kdy se projeví nízká bílá versus vyšší černá porodnost, se určitě neubráníme. Proto mi přijde logičtější pracovat na změně systému v čistý kapitalismus.
Na druhou stranu máš pravdu, jistá utopie to je; jednoduchou cestu ke změně neznám, jen ukazovat lidem, jak debilní je a jaké zlo plodí jakékoli nedobrovolné sociálno. Jenže dělat to ve větším měřítku mě nebaví, proto nejsem v politice. :-)
Ono je to jak s tím vínem a sračkama – když vyleješ půllitr vína do sudu sraček, máš furt sud sraček. Když vyleješ půllitr sraček do sudu vína, máš zase sud sraček.
Ti migranti mají v sobě zažrané kulturní stereotypy, které způsobily bordel a bídu u nich doma. Překročením evropských hranic se jich rozhodně nezbaví.
S Vietnamci není problém, protože ani doma nemají bordel a bídu. Jsou tam chudší, to ano, ale hlavně z vnějších příčin.
Dissenter
25.9.2025 v 21:21
tvl už zas ty pohádky jak chochli berou v průměru asi 150 klacků měsíčně, aby se z nich vybraly ty vyskoý desítky miliard ročně, co do nich štyrdemolyca sype…
dyzentére ty seš fakt nemocnej kokot
Je to tak. Když si vytvořili bordel doma, není důvod, aby to nezvládli i v Evropě.
Foundry: To bych se hádal. Bubáci v Bubákově (vezměme jako příklad Saúdskou Arábii) se chovají velmi slušně. Právě proto, že jim jiné chování není trpěno.
Jistě, u nás si Cikáni za komunistů taky moc nevyskakovali. Tady ale čistý kapitalismus nepomůže, jedině tvrdá diktatura.
Ostatně, černí v JAR za apartheidu taky šlapali brázdu. Když se dostali k vládě, nejbohatší africkou zemi totálně zdevastovali. O Rhodesii škoda mluvit. Proč by to mělo v Evropě skončit jinak?
O Rhodesii škoda mluvit.
Souhlasím. Tedy potřebujeme nastolit podobné poměry jako v Rhodesii. Cesta vede přes kapitalismus, expanzi a „imperiální“ chováním, nikoli přes ustrašené krčení se v zamčeném sklepě.
Vymáhání spravedlnosti a potírání zločinů je možné i v kapitalismu. A dokonce možnější, protože paraziti nehlasují, kolik si můžou z hostitele užrat.
@Foundryman
Cistej kapik by urcite pomohl, protoze nefachcenky by nezivil. To by se vycistilo ein zwei. Jenze kdyz i kapik musi ustoupit ideologickemu fasismu, pak nelze cekat, ze by neco zvladal resit s neprizpusobivejma.
Kolik mame v EU Saudskych Arabu?
Ja osobne nevidim problem v UKckach. Sice to bylo hodne zivelny a kurva nas to hodne stoji, ale budiz. Ja vidim problem v tom odpadu, co vidim napriklad v Nemecku. A to UKcka fakt nejsou.
Čili Afričani. Vidím tam paralelu s Romy, nicméně nemůžu soudit, osobních znalostí prakticky nemaje.
@Dissenter
Cikani jsou podobni, ale nemaji to debilni nabozo, ktery se snazi lidem okolo narvat. Stojej prachy, okay, mnozej se mal zwei kazdych 16 let, okay, ale aspon nam necpou tu jejich kulturu a nevyrvavaj, ze jednou tahle zeme bude jejich. Cikana se samopalem jsem nevidel ani v te jejich Indii. Jsou proste jinej level.
Sysop 21:30
A to si vem, že Německo je ještě zlatý, civilizovaný a má pevně ukotvený nějaký hodnoty.
V Ruský federaci představuje 20% populace muslimy toho nejhoršího ražení (Ural, Dagestán, Čečna, Baškirové, Tataři) a tenhle ksindl za chvíli přečíslí tu tradiční pravoslavnou ruskou základnu.
Pak nastane liberální nirvána, protože očekávám v horizontu 30-50 let nábožensky motivovanou válku v Evropě s cílem spláchnout nevěřící, nebo si je aspoň porobit tak, jak Kniha káže. Pak se spojí domestikované západoevropské muslimské vojsko – nabuzení jsou dost – a východní ruské křídlo.
No, a smáznou nás jako zpocený vokno a použijí k tomu naše zbraně.
Bylo by chybou považovat na nepřítele pravoslavné Rusko, rozhodně by ale bylo mnohem větší chybou podcenit Rusko muslimské. Na západ od nás dtto.
Childeater: místní putinovci Vám řeknou, že slimáci v Rusku jsou bez problémů a navíc gosudar to má pevně v ruce, takže tam jich může být kolik chce a není to problém. Oproti tomu u nás nejsou skoro žádní, ale to je ta hrůůůůza a dekadence, bojím bojím, rychle, ať nás báťuška zachrání!
Někde jsem četl, že ty statisíce mrtvých na ukrajinské frontě budou mít za následek zrychlení propadu ruské (bílé) populace, takže kdo ví, jestli tam bude muset nějaká válka vůbec být (přesná čísla si nepamatuju, ale byl to rapidní úbytek během dalších 50 let). Mrtví bezdětní vojcli už nikdy žádné děti mít nebudou a ve výsledku takhla imperialistická šaškárna bude Rusáky stát víc, než si na začátku při plánování třídenní války-neválky mysleli (finančně je to samozřejmě stojí obrovské peníze už dnes, ale to není ta největší cena za tenhle megalomanský egotrip).
A my blbci v tom muslimům ještě pomáháme. Už chápete, proč jsem tak naštvaný?
JH 10:10
Nevzpomínám si, že bychom v této oblasti byli někdy ve při.
ChE: vskutku nebyli, zato s fatdwim ano.
Tohle považuji za vrchol absurdity současného „clown worldu“. EU, která nebrání vlastní hranice a připravuje tak původním evropských národů osud Srbů v Kosovu nebo křesťanů v Libanonu, brání hranice jedné východoslovanské země proti jiné východoslovanské zemi. E podporuje i ty nejtvrdší nacionalisty, pro které má jinak jen slova pohrdání, soudy, pokuty a kriminály.
E podporuje i ty nejtvrdší nacionalisty
Přitom proti této podpoře protestují nejvíc naši nacionalisté, bojící se o skývu chleba, a komunisti, což je vlastně dnes totéž. Mitrofanov to trefně popsal jako bůčkové ksichty.
Naši nacionalisté jsou proti ukronacistům a banderovcům jen takoví pivní strejci.
A že se chudí lidé bojí o skývu chleba je celkem logické a mají plné právo hájit své zájmy.
Však ať je hájí. Jestli je jim zatěžko z minimálních daní, které platí (snad DPH a daň z nemo) část věnovat na pomoc obětem Ruska / nebo na expanzi Západu (oba motivy jsou možné), mají na protest plné právo. Ale ať druhými ústy nežádají po ostatních, více produktivních, aby živily právě je samé.
Jsem si docela jistý, že zavedení daňových asignací a možnost se rozhodnout, jestli dám raději třeskutý dárek Rusku nebo dávku socce, by se nejvíc vymstila právě těm největším dezolátním křiklounům.
@Dissenter 26.9.2025 v 14:19
Toje prave presne to, co zadna vlada nikdy neudela. Zeby kazdej pekne dostal kompletni vyuctovani toho, na co vsechno jdou jeho dane (uplne by stacilo treba jen dvacet zasadnich polozek, at v tom neni bordel) plus nejaky jednoduchy plebiscit formatu ‚chcete radeji poslat deset miliard na UA, nebo mit zubni nahrady zdarma‘, ci neco podobneho. To by se videla sounalezitost…
Dissenter: Pohádky o produktivitě miluju. Jak jí měříš, podle počtu křížků na fonendoskopu?
@fatdwi 26.9.2025 v 10:04
Tezko rict, co by pro Rusaka byl vetsi pruser. Jestli jedno krasne rano preventivni uder clenu NATO (samozrejme, ze NATO nikoho neprepadne, jak by mohla), nebo postupne sezrani vlastnimi slimaky.
Kazdopadne je to pohled nas, Rus to muze videt uplne jinak.
Řekl bych, že v ruské armádě budou příslušníci různých národností a vyznání zhruba proporcionálně zastoupeni. Možná je tam tšch „jinověrců“ dokonce víc.
Čečenský Kadyrov a jeho armáda byla velmi úspěšná a vyhlášená ve válce na Ukrajině.
Když se bojovalo o Arťjomovsk (uváděný v českých médiích výhradně ukrajinským patvarem Bachmut), tak dokonce kromě bojů jejich tanky jezdily se sovětskými vlajkami, a snižovaly morálku ukrajinských nacistů z ampliónů „Chachól, vzdavájsa!“
@Alan.Cox 26.9.2025 v 16:51
Jo Cesi, panecku… na delani bordelu v nazvech mest eksperti. Porad s tim mam v praci problem s kolegy. Klattau, Schüttenhofen, Neuern,…
Je to proste tezky. A nedaj si rict a nedaj.
@Childeater 26.9.2025 v 9:52
Jo, taky kolikrat premyslim, kde se ti pravi slimaci dostanou k atomu driv, jestli na vychode, nebo na zapade.
problémy jsou totiž voba, slimáci ai brusele
Já. Podle mě byl Paroubek druhý nejlepší popřevratový premiér (po Zemanovi).
Mně Paroubek utkvěl v hlavě jen v souvislosti s třemi událostmi:
– když o něm ta důra prohlásila, že má sexy mozek
– sako – kdo z Vás na to má?
– když dostal vejcem do obličeje a dštil síru směrem k vrhačům: „To jsi hrdina…“
Paroubek byl dobrej. Ale šel do kopru, jakmile se na něho navěsila ta zlatokopka, co obdivovala jeho „sexy mozek“. Pak úplně zblbl.
Jyrka se jeste vezl na vlne konjunktury a nemyslim si, ze by to byla jeho prace. Tou dobou taky jeste Brusel neodhodila rukavice a tak. Dneska by se tam fest zapotil.
Paroubek měl velmi dobrý potenciál, ale nestihl se projevit. Premiéroval asi jen rok a půl. Pak se na něho přisála okamžitě ta pijavice Petra Kováčová / Paroubková, a on začal myslet genitáliemi a chovat se jako podpantoflák a idiot.
Paroubek nastoupil poté, co Gross se pokusil doživotně korupčně finančně zaopatřit, ale nectil mafiánské zákony, takže skončil politicky a brzy i na onom světě.
Po Paroubkovi pak nastoupil Topolánek.
Nicméně proti Paroubkovi byla šílená dehonestační kampaň zvíci dnešníhop antibabiš.
Přesně. Čím silnější antikampaň, tím lepší to je premiér. Dneska by to pořádně schytával i Zeman, ostatně on to schytával celou dobu prezidentování, i když jako prezident neměl žádnou velkou moc. Podle mě byl Paroubek poslední státnická osobnost, ale nerozvinul se. Podezřelé byly jenom vazby na severočeské veksláky.
Myslím, že paní Petra Paroubkovi tu část mozku, která prý byla sexy, vyjebala z hlavy.
Bohužel i včetně té racionálně a státnicky myslící části, takže z celkem schopného chlapa zbyla jen omlácená a orvaná troska. On se sice během pár let jaksi zvetil, ale už bylo pozdě.
Paroubkovy schopnosti shrnoval dobovej pokrik „Plnou parou back“…Nekdy na tech zjednodusujicich zkratkach ale neco je :-).
Slecna Ling 26.9.2025 v 4:47
Ani ne.
Slogan vymyslel nějaký Mareš, co dodával do Reflexu každý týden jeden kreslený vtip (dnes to má nějaký název v novořeči). Tyto vtipy neměly s realitou společného nic – podle toho předmětného měl Paroubka tímto výkřikem doporučit jistému Grossovi Tony Blair (návštěva Londýna v únoru 2005). Pamatuji si jeden z těch parou-back předcházejících vtipů, kde byl zobrazen Karel Gott s včelkou Májou v jednoznačné konfiguraci a popisem Takhle tedy píchá Včelka Mája.
Pamatuji si z té doby také jedno představení Na stojáka, kde nějaký Knor oznamoval, že na fotce viděl pána…, a ten vám, milé děti, měl takovou velkou bradavici, že přes ni nebylo vidět, jaká je to svině.
Konkrétně: Paroubka jsem osobně neznal, vím, že starosta ze sousední vsi ho byl neúspěšně žádat o nějakou dotaci, ale nepochodil, okolnosti nezmiňoval, pro Paroubka měl jen slova pohrdání.
Já se s ním kdysi dostal do diskuze, když to byl ještě řadový pražský zastupitel. Tak hnusně se chovajícího člověka jsem snad nepotkal. Přitom o nic důležitého nešlo.
Bahnak:
Odhaduju mu zisk pod 1 %.
Paroubek je politická mrtvola. On nějaký možnosti měl, ale zabil to debilním chováním. Ten jeho LEV ještě existuje?
Bahnak:
LEV21 skončil jakousi fúzí. Paroubek má nyní tohle:
https://www.cssdlidem.cz/
Kompilat z jinych serveru plus vlastni nazory.
Hmmm…
…asi ne, dekuji.
To vis, Restaurace a jidelny, tam se jeden nauci chovani reznickyho psa.
V RaJi asi dobrý, ale když tě ztama vyženou a začne jít o život, to musí poznamenat každýho.
Vezmeme-li v úvahu Ukrajinu, tak to je mezi USA a Ruskem. Válce nikdo v ČR zabránit nemohl. I kdybychom přestali uznávat Ukrajinskou vládu v roce 2014, nic by to nepomohlo.
Co by chytrá vláda mohla udělat: Rozpoznat, že jde o nevyhratelnou boudu na Ukrajinu ze strany USA a minimalizovat naše angažmá, nebrat sem bývalé okupanty a tím vším minimalizovat i hospodářské škody.
Co udělaly naše vlády? Angažmá a tím i hospodářské škody jsou maximální.
Společně s Topolánkem bych to hodil svým nejoblíbenějším kreténům. :-)
Díky za pěkný rozbor. Ovšem pro Česko by za daných okolností byla nejlepší vláda ANO + Spolu, případně ANO + ODS.
Jo to by mohlo deziluzi lidí z obou táborů dokonale prohloubit tak, že už by tam nikdy nešli nebo by se konečně vysrali na průzkumy a volili podle sebe.
Tím by si tyhle dvě strany definitivně nasrali do huby a přišli by o nemalé procenta voličů. Takže se to nikdy nestane, tak blbí nejsou. Hlasovat občas spolu budou, to je stále stejné.
(rád se budu mýlit, upřímně).
Na druhou stranu Andrejovi voliči zkousnou asi cokoli a voliči pětidemolice zas uvidí jak jsou jejich vůdci odpovědní, to víte jinak to nešlo, jsme státotvorní, odpovědní, koukněte na mandáty.
Ono to tak nakonec dopadne. Babiš SPD dlouhodobě nesnáší a Stačilo taky nechce, protože komunismus vole. Babiš vždycky chtěl vládnout s ODS, je mu nejbližší, ale odsáci ho poslali dopr… Kdyby se po volbách ODS zbavila Fialy, do vedení dala pragmatiky jako Kuba, tak by „očištěnou“, „novou“ ODS Babiš okecal i u svých voličů. Ale i tahle varianta vypadá jenom na těsnou většinu nebo menšinu, bude to o pár poslanců. Nejlepší by bylo Babišovi rozhodování ulehčit a volit tak, aby bez SPD a Stačilo nikdo vládu nesestavil, ani menšinovou.
Já doufám v těsný a vyvážený výsledek ať to bude kdokoli. Doba, kdy se nedaří sestavit vláda nebo se hádají mezi sebou je pro občana nejstabilnější období, bo se ty kundy žerou mezi sebou a nežerou občany. Největší pohroma je výrazné vítězství jedné party.
Přesně, slušná hrůzováda by bylo třeba spojení ANO a SPOLU nebo STAN.
Nicméně nezapomínejme, že zmrdi v popředí jsou jen špiška ledovce, kterou navanou nebo odvanou volby, ty mraky parazitů vespod, kteří jen dělají svoji práci a mají na současném byrokraticko-dotačním mordoru postavené živobytí ještě všem ukáží, co vše jde zdanit, ať už tomu budou říkat daň, pojištění, poplatek, pokuta, apod. a připraví další nesmyslné rituály od klimakultu po dopravní fašismus.
+1!
Přesně. Mým ideálem je rozpočtové provizorium na 4 roky, to by pomohlo víc než realizace programu libovolné větší politické strany.
Ada: „Já doufám v těsný a vyvážený výsledek ať to bude kdokoli. Doba, kdy se nedaří sestavit vláda nebo se hádají mezi sebou je pro občana nejstabilnější období, bo se ty kundy žerou mezi sebou a nežerou občany“
V době, kdy se po 80 letech znovu geopoliticky rozdávají karty, a vytyčují se pozice států na dalších půl století – je bezvládí něco co by odsralo příštích asi šest generací Čechů. Protože všechny státy kolem ČR ojebou, když není silné a svéprávné – viz Fialova vláda.
Just saying…
Tak Fiala ještě rád Čechy nechá ojebat…
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že „naše“ elity prostě nemají rády vlastní národ. Kdy naposled řekly o Češích něco dobrého?
Jak Babiš, netuším, tam to asi bude otázka ceny. Averzi k Čehúnom IMHO nemá, jde mu o prachy.
Fijala potrebuje hlavne zabezpecit svoji rodinku. Pokud budou vsichni opentleni dostatecnym poctem titulu a budou mit tepla mistecka nekde ve strukture statu, taxe taky vypari.
To určitě. Pokud byste chtěl další vlnu inflace a občanskou válku, pak jednoznačně.
Inflace je jistota, deflaci jsem potkal jen v knížkách liberálního institutu. A občanská válka je zase krajně nepravděpodobná. Poslední pořádné občanské násilí se tu odehrálo 1619. I 1848 byla v podstatě nevinná taškařice oproti ostatním zemím.
Deflační politiku razil Alois Rašín. Takže čistě virtuální realito to není.
Toho já nezažil. Navíc to je pravěk před odpoutáním se od zlata. Počítal bych to od konce Bretton Wood, zbytek jsou druhohory – neaplikovatelné na dnešní systém.
Jenže dnešní systém je zřetelně neudržitelný, ta hora dluhů, jejíž vytvoření konec Bretton-woodského systému umožnil, se jednou zřítí. A čím později, tím větší apokalypsa to bude.
Jakkoli principielně je to pravda, řeči o neudržitelnosti zadlužení slýchám už desítky let.
Inflace to požere. :-)
Snad se místní dost vybouřili v době husitských válek.
deflaci měli asi 20 let v Japonsku. Prej to bylo dost naprd
Deflace je na prd, pokud se paralelně zvyšuje státní dluh (v případě Japonska 237% HDP – Řecko může závidět). Speciálně v případě Japonska se nejedná o deflaci v původním slova smyslu (snížení objemu oběživa), nýbrž o pokles cen v důsledku vlasteneckého nákupu státních dluhopisů namísto zboží.
Tak to vypada, ze dneska bude na Hluboke velka oslava, Vrata to prej plati:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-zemanuv-kancler-mynar-zada-odskodne-19-milionu-za-trestni-stihani-286887
Vráťa Mynář, to je takovej chlap, kterýmu jde hlavně o to, aby byl ve věcech pořádek.
Skoda, ze to nedotah do bilyho baracku, moh’ za Bidena udelat s autopenem velkou karieru.
Tvl. To by se v Osvětimanech začaly sloužit černý mše.
To by mistni cuceli, jak by se tam rozjela vystavba. Tuhle by tam pristal nejakej U.S. vladni vrtulnik se stavebnim matrijalem, pak zase by tam U.S. Air Force shodila par baliku se stromkama, travnikem, plotem,… jo, tam by se dely veci.
Prvně by byl postaven produktovod z blízkého lihovaru, následně pivovaru. Až pak by sázel zeleň.
A nebo by Kongres cucel,ze bilej bbarak koupil lihovar a pivovar,ktere nasledne presunul do fondu s nejasnym vladtnikem.
OT: Sarkozy byl odsouzen na pět let.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sarkozy-vinen-ze-zlocinneho-spiknuti-40540520
Tak si říkám, jestli za většinu těch migrantů z Afiky (nemyslím ty ze Sýrie/Afgánistánu) nemůže pouhých 5 miliónů EUR (ve srovnání se škodami a problémy co ti migranti z Afriky v Evropě způsobili).
Kdyby Sarkozy nevzal ty prachy od Kaddáfího, tak by se ho zřejmě nesnažil tak urputně v roce 2011 zlikvidovat a třeba by to „Arabské jaro“ Kaddáfí ustál a cesta migrantům z Afriky přes Sýrii by zůstala zavřená. Nebo taky ne. Svět je holt komplikovaný.
Čmoudů bylo v Evropě dost už před „syrskou“ krizí, Pim Fortuyn byl zavražděn někdy 2006-7, Theo van Gogh tuším ještě dříve.
Kaddáfí uměl zastavit negry z Afriky, ale neřešilo by to Syřany, Afghánce a spol. prchající přes Turecko.
ale hodně škody sarkozy napáchal, o tom žádná.
Ale zase udelal celkem zajimavej precedens. Jeden vidi, jak to probiha, kdyz nekdo chce po Frantikovi splacet dluhy.
Za mě bude reálný výsledek voleb o něco lepší pro Spolu a o něco horší pro extremisty, protože je (ze strany extremistů) hodně vyhrocená atmosféra, Fiala je zatlačený do defenzivy a to je lidem sympatické.
Jestli ANO zvítězí masivně, ukradne pár poslanců z ministran (především nekomunistické Stačiláky a nefašistické SPĎáky) a povládne sám.
Jestli půjde složit koalice ANO + Motoristi s tichou podporou SPD (Okamura jako předseda parlamentu, a tak dále), pak vznikne.
Jestli ne a jestli se Babiš smíří s rolí loutkáře (nedovedu posoudit), bude ANO koalovat se „státotvornými“ stranami, jen nesouhlasím s Prchalem, myslím že to bude spíš defializovaná ODS (Kuba a další) než STAN.
Bude to nejspíš trvat.
Kuba už ODS šéfoval, jako prozatímní předseda, nebo jak se to jmenovalo. Hned po Nečasovi. Za jeho šéfování měla ODS nejhorší volební výsledky v historii. Za ten propad sice Kuba nemoh, ale ve funkci nijak extra nezazářil, jinak by zvolili řádným předsedou jeho a ne Fialu.
Mně na něm vadí i jiné věci, třeba to, jak se s některými ostatními hejtmany přizdisráčsky chovali za covid games. Ale nevidím v ODS jiného leadera.
ptáci ať táhnou do pýče, a ty tam můžeš za něma :o)
Kam by taky jinam… zrovna ptáci… :-)
Nesmějte se pořád
.Rudy 25.9.2025 19:02:04 Odpovědět
The Real Person Badge!
The commenter acts as a real person and verified as not a bot. Passed all tests against spam bots. Anti-Spam by CleanTalk.
Nesouhlasim. Ropusan podepsal prijem uprchliku, takze mnohem radeji prijmu na stalo 10 Ukrajincu nez jednoho negra. Co s nim? Jen potize, problemy, slucovani s celou vesnici a nikdo z nich nikdy pracovat nebude, to by byl rasismus. A pokud by je nekdo kratkodobe pracovat prinutil, vlada jim postsvi za pul miliardy pomnik, uz je to vyzkousene.
https://pravyprostor.net/predvolebni-boj-graduje/#comments