Exitus jako veřejný statek - zpět na článek

Počet komentářů: 358

  1. V elektorátu to možná úplně nebude. Copak přes_půlku „lidu“ představovaného přítomnými poslanci má něco z ročního zkurvení života společnosti? Pochybuji, že přes_polovinu lidí je pro. Problém je v tom parlamentním „lidu“. Parlamentní „lid“ může_obratem poslat vládu do háje. Přičemž: vláda v háji = žádná opatření = žádné testování = žádný kovid-přelud. Za deset minut může být všechno jiný. A 10 milionů obyvatel Čech a Moravy má před sebou pár desítek let pilné práce na nápravu ročního bordelu.

  2. Consider yourself warned:

    Exclusive: Former Pfizer VP to AFLDS: ‘Entirely possible this will be used for massive-scale depopulation’

    https://www.americasfrontlinedoctors.com/exclusive-former-pfizer-vp-to-aflds-entirely-possible-this-will-be-used-for-massive-scale-depopulation/

    Kdo neumi anglicky, tak si text ve vyse zminenem odkazu prelozte treba via Google. Jde o pomerne zasadni informace.

    1. Jenže to je zase jenom další konspirační teorie, stejně jako byla ještě před rokem konspirační teorie tohle https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/jedine-mesto-v-nemecku-se-vraci-k-normalnimu-zivotu-zavedlo-denni-kartu-40355122. Když to před rokem někdo někam napsal, tak si všichni ťukali na čelo a nadávali mu do paranoidních bláznů. Voilà.

      A až se ukáže, že tohle není jenom konspirační teorie, bude už pozdě.

      1. The term conspiracy theory has been invented to denigrate people who harbor a dissenting opinion.

        Pokud nekomu neni divny ze mrdky z establishmentu hystericky propaguji experimentalni vaccine na nemoc ktera neexistuje respektive ktera je pro naprostou vetsinu lidi naprosto neskodna (ani nevedi ze jsou nemocny – a jedna se vo KASEL), tak by se meli zamyslet proc se to deje.

        Kdyby to bylo jenom aby si pharma firmy nahrabaly penize, tak by to bylo jeste dobry. To by ale nebylo potreba to pichat do lidi. Ty pharma firmy uz dostaly zaplaceno.

        Takze se nabizi otazka – teda pro ne-imbecily ktery maji odvahu se ptat – co je kurva za tim? Proc? Dopicit lidem imunitu/zdravi (nic jinyho ockovani nedela). Pathogenic priming? Redukce populace? Pourquoi pas? Ty mrdky se nestitej niceho, zacinaj valky, vybijej lidi jak se jim zachce. Lidi jsou jim u prdele.

        Kdo se necha dobrovolne ockovat je zralej na Darwin Award.

        1. Jacq:
          Hatlé hais médke isp trága pafbus. Šams pét ígi jét berbe xingo happas, ili króma jeppép pas-pas.
          Dirchs hamée blijó….

          1. Ber trochu ohledy na ty, kteri to tady musej sledovat v ramci svoji pracovni naplne…

        2. Teorií, proč se to do nás snaží narvat horem dolem je mnoho (depopulation/vaccinated will eventually become super-spreaders/ mark of the beast, atd.), faktem zůstává, že CDC nedávno na svých stránkách umístila článek o ‚zombie preparedness‘.

          http://themillenniumreport.com/2021/03/zombie-apocalypse-brought-to-you-by-the-cdc/

          1. Ja mam zcela zasadni hypotezu: snazej se to do nas narvat, protoze jiny reseni nemaji a protoze na tom par lidi nemalo vyrejzuje. Snadne, mily Watsone.

            1. To je hypotéza úplně nahovno, protože neobsahuje depopulaci, globální elity a Spiknutí Velkejch Židů. Oni tomu věřej. Fakt nekecám, věřej.

              1. Ja na ty slozity veci nejak nemam mozkovou kapacitu. Ale chapu, jak to myslis… jeden muj kamarad (70+) mi furt preposila maily, ktery jsou psany dvacetistupnovym pismem, verzalkama a vagon vykricniku za kazdou vetou. Aeronet na steroidech. Ne, ze by kamarad mel spatny oci, ma tak blby zdroje. A tam se to presne hemzi temahle srackama a on tomu veri.

                Jako jo, ze vzdycky ten vychcanejsi se chce mit lip a chce, aby na nej makal nekdo druhej, to je stary jak lidstvo samo. Ale tyhle hypotezy o depopulaci a podobne jsou na tom asi jako vira v Boha jedineho. Kdyz se pak ukazalo, ze Buh se na svoje verici v kazde valce vysral (nebo nelepe obe party verily v toho stejnyho), tak se ty pindy zase aktualizovaly.

                1. Tak ty pindy o depopulaci jsou „pindy“ jenom proto ze ty jsi presvedceny, pomerne naivne, ze staty respektive ti kdo je ridi se nebudou chovat nepratelsky ke svym populacim.

                  Vzhledem k tomu ze uz rok staty vedou vuci otevrenou valku vuci lidem tak by se dalo hovorit o tom ze to neni naivita ale debilita. To co se behem posledniho roku deje nema v historii obdobu – totalita je horsi nez za komunismu.

                  Jak muze mit clovek ruzovy brejle respektive hlavu zarazenou v pisku nebo v prdeli svyho ridiciho dustojnika nechapu.

                  Prestava ze se to deje pro „penize“ je smesna. Pokud tohle bude pokracovat jeste par let, tak lidi budou uplne na mizine a prijdou o vsechno. Nejaky penize budou uplne k hovnu. Lidi nebudou vlastnit nic. Budou votroci. Na co „penize“? To je zastaralej koncept.

                  1. Jacq:
                    It pindás át pindás, hjú métle oppican talb ulianni dorta megs. Hepré, ili dumba fous BitCoin prime botta yl prime.

                  2. Rychle to zdílej ZRGU, protože VONI TO SMAŽOU!!!!

                2. Sysop:
                  Jo, pamatuju si ty srdceryvný pohádky o tom, jak si vojáci Wehrmachtu a o kus dál v zákopech vojáci CA o Vánocích nosili dárky, zpívalo se a nestřílelo. Tak jasně. V jednoho Boha věřiti budeš.

                  1. To byly Vánoce 1914 na západní frontě. Jiná doba a hodně jiná válka.

                    1. Aha, tak to jsem poplet. Sorry

                    2. A ještě k tomu relativně pohodovej začátek. Vánoce 1915 už taková selanka nebyly.

            2. Korekce: Protože nemají řešení, na kterém by se vyrejžovalo víc. Kdyby se objevilo, je vakcinace utlumená na symbolickou hodnotu a můžou za to lidi.

              1. Jojo, trzni hospodarstvi v cele sve krase.

                1. „Trzni hospodarstvi“ … cha cha cha …?

                  Trzni …???? Kde je kurva nejakej trh?

                  1. Jacq:
                    Klitlí „trha“. Šmá BitCoin prime, idí Mukkas ot Jacqass, to niko nima chitts.

                    1. Pěkně jste to tady vyzdobili, jen co je pravda.
                      corono, je to fakt nutný?

                    2. servisdok:
                      Vzhledem k tomu, že ten pán se domnívá, že to je nutné, pak i já reaguji tak, jako by to bylo nutné…

                  2. Trh je to, že si můžeš vybrat mezi šmejdem a ještě větším šmejdem. Je to trh? Je. Zapracovala neviditelná ruka trhu, resp. česká peněženka? Zapracovala. Volil jsi v devadesátkách ODS? Volil, stejně jako já, protože mě nechávali na pokoji a hleděli si svého.
                    Tak co pičuješ?

                    1. Mimochodem, dnešní ODS má s tehdejší ODS společný jen název strany.
                      Jinak jsou to sráči zkurvený a jak už AJR správně podotkl, kdyby ten jejich slavnej demoblok opravdu chtěl, tak je bureš už minimálně ze hry, ideálně ve vazbě.

                    2. Jenže pak by průser s koronáčem a reakcí na něj museli řešit sami.

                    3. No to je bezvadný. Takže oni teda vlastně vládnout teda nechtějí, jo? A proč by je teda měli lidi volit? Aby to jako nevyhráli???

                      Zamyslete se nad tim, vždyť to je úplně padlý na hlavu!

                    4. A zatimco to nechtějí řešit, protože je kasa rozkradená, tak tady ty mantáci – zločinci likvidujou lidi a jejich obživu. Ať to jdou říct hospodskýmu pod Kaštanem, tohleto. Že by ten průser museli řešit, takže se na něj taky vysrali.

                    5. Ve filmu „Habemus papam“ je krásná scéna, jak se kardinálové na konkláve v duchu modlí „Hlavně ať to nejsem já“.

                      ODS žije z podstaty. Ten étos změnit věci k lepšímu už tam dávno není.

                    6. @JH Já chápu co se snažíte říct a rozumim i jejich motivacím. Ale mam na to jedinou odpověď.

                      Ať teda táhnou z politiky, na tohle tam nemusí bejt, sráči. Nikdo je teda na nic nepotřebuje.

                      Já velmi doufam, přeju si, a nevěřim že jim to lidi u voleb taky spočítaj.

                    7. No, já bych si především šel stěžovat hostinskému U Kaštanu, protože kdyby tenkrát tu partu vyhodil na ulici, možná bylo o pár problémů méně.

                    8. Hele, ja jsem kdysi, nekdy v puli 90ek byl na seanci Herbalife. Ciste ze zvedavosti. Tina Turner buracela z repraku, lidi s plackama na prsou se osmivali, vsechno zality sluncem… a ve finale uz tam jsem si rikal – tak vsechny tyhle vofce si nakoupi hromady tech sracek domu do skrini, zatimco tamhle ta elita vpredu se pojede za odmenu valet na jachtu Herbalife do Karibiku.

                      A takhle nejak na mne pusobi soucasna politicka scena.

                    9. Jo, Herbalife… po pár minutách jsem měl chuť se zeptat, jestli hledají odběratele, nebo distributory. Ovšem velmi demagogicky vysvětlili, že kdo to nežere, nemůže být pro zákazníka příkladem.

                      Další parádní zážitek bylo vystoupení několika úspěšných prodejců, příběhy přes kopírák – nic mi nešlo, žil jsem z ruky do huby, nikdo mě neměl rád a s touhle firmou se koupu v prachách a jsem oblíbený i oblíbaný. Nebyl tam nikdo, kdo by byl úspěšný před tím a potom se dal na tohle.

                    10. @LWG – zááááá-sah, potopená! :))

                    11. to bylo k tomu Kaštanu

                    12. V podstate se v tom da videt, ze soucasne uzavreni hopsod je preventivni opatreni proti zakladani opozicnich partaji.

                    13. Tak od doby papá Klause je politika dělána v kuchyni, že.

                2. Ne, to je právě přesný opak tržního hospodářství…

            3. To ale nedava smysl samo o sobe. Vsechny staty objednaly a zaplatili za vacciny predem. Muze jim bejt jedno jestli to do lidi napichaj nebo ne.

              Skutecny reseni je jednoduchy – na vsechno se od zitrka vysrat, coz ale z mnoha duvodu udelat nemuzou ani kdyby chteli.

              Predstava ze tady jde jenom o penize je myopicka. Jde mnohem o vic.

              1. Jacq:
                Á vaccine potos malyb í šútr kármás. Hemta passé yli buks hopkoff, šmíthé myopic brulant.

            4. To je naivita houpacího koně. Kvůli prachům by asi nedělali celý tohle divadlo. Krást se dá v pohodě i za normální situace.

              1. Ne v tomto rozsahu a tak snadno. Tenhle mejdan je obrovskej!

              2. Právě. Tenhle mejdan je naprosto bez rizika, že na ně někdo vlítne a bude chtít vysvětlení, nebo je dokonce obviní. Pod NS se dá schovat tolik prachů, že za „normálního“ stavu by jim to trvalo další volební období, než by přišli k takovému vývaru. A tenhle je kurevsky silný.
                Zfušovaný roušky, co skončily v DD jenom za kilčo, nebo stejně dokurvený a s velkým tartasem ChinaCargem dovezený KN95 za 770,-.
                Rejžák má momentálně tolik prachů a díky koncentraci výroby i tolik koncentrované moci, že si může za tu jejich pojebanou zeď koupit a přestěhovat zbytek světa.

                Kurva, že ti čuráci z US/Evropy, lačnící po původně levné práci, za tu zeď vůbec lezli…To se nikdy nemělo stát. Je ale třeba rozlišovat vyspělý Taiwan a agrobolševiky z pevniny.
                Viděl jsem to už někdy v roce 1992-94 a potom 1998-99.
                Po dodávkách skutečně výborných a nepříliš drahých, origo součástek německých, holandských a amerických výrobců (jásal jsem nad každým skvělým MJčkem od Motoroly, Toshibami či SanKeny z Taiwanu) se tu zničehonic objevily desítky tun ultralevných, samozřejmě zfušovaných a zpajcovaných součástek. Od insidera z GM a Rystonu víme, že běžný tranzistory TO92, TO126, skleněný, plastový diody a funkčně jednodušší šváby, dodával rejžák nikoli na kusy, ale na váhu.
                No a samozřejmě v nákupce to rejže dávaly 6,5x levněji, než součástky DE/NE/US/JP/TW výrobců, jen aby se vesrali i na tak malej trh, jako je v tomhle segmentu ČR/SR.
                To byl už tehdá fakt takovej zával, že společnosti jako Motorola, RCA, Texas a podobný, vůbec nebyly schopný tomu závalu čelit, protože Evropa tehdy odmítla na tenhle odporný šrot uvalit dovozní cla, protože jsme se zabývali nesmyslnými embargy na Rusa, který ve výsledku uškodily nejvíc nám.

                Výsledek toho všeho byl – a dosud trvá – že si můžete i při koupi většího množství pro vlastní malou výrobu, vybrat jen mezi šmejdem, anebo šmejdem. Lišily se od sebe jen potiskem, ale shořely oba shodně už při poloviční zátěži, o které origoš ani nevěděl, že jím něco teče.
                Ano, přiznávám, že zvláště v tomto směru, ale i ve směru zdravotně závadných a děti oblbujících hraček, nemám pro rejžáky adekvátní označení.

                Tehdy, počátkem 90.´s, se ještě firmy jako AMD, Intel, Burr-Brown, Analog Devices a další snažily, aby jejich knowhow i technologie zůstaly v amerických rukou.
                No ony sice papírově zůstaly, ale stovky miliard opajcovaných padělků je cenově fakticky položily na lopatky. Markantně to bylo vidět na Huawei, které Trump jako první zakázal dodávat čipsady. Víc už toho nestihl a ani by to nemělo smysl.
                A rejžák udělal na Amíka fakáč jak mrakodrap a řekl: „tak si vážení naserte i s vašima čipsadama. Máme už dávno vlastní, dali jste nám je vlastně sami a teď už nedostanete ani ty licenční poplatky“.
                Většina hrubé výroby těch čipsad /bonding, pouzdření/ probíhala stejně u rejžáka, takže měli mraky času to opajcovat.
                Američan byl už tak moc líný, že to „za pár mizerných stovek miliónů dolarů“ na amerických mzdách nechtěl dělat sám. A tak to dopiče dopadlo se vším.

                Čím si myslíte, že je způsobený momentální katastrofický nedostatek téměř všech polovodičů? Nedostatkem kontejnerových lodí, nebo nemocnejma rejžákama? Akorát hovno – rejžák si testuje, kam až dosáhne a co to způsobí. Kromě snad Japonců, co mají jednak nasysleno a jednak si nezničili třeba původní výrobu v SanKenu a Hitachi, tak všecka ostatní automobilová výroba dojíždí zbytky a bude stát.
                Například kvůli takovým pitomostem, jako jsou diodový čipy do usměrňovačů alternátorů, chybí výkonový součástky do vstřiků, zapalování i všemožných dalších řídicích jednotek. A nejvíc samozřejmě ty, které už nejde nikde a u nikoho náhradně vyrobit, což samozřejmě rejžák díky špionáži moc dobře ví.

                Tohle neskončí ničím dobrým. Která z těch Sibyl to byla, co tak přesně vyvěštila, že to tady v budoucnu zasere žluté plémě?

                1. [i]Tohle neskončí ničím dobrým. Která z těch Sibyl to byla, co tak přesně vyvěštila, že to tady v budoucnu zasere žluté plémě?[/i]

                  Periodikum Plain Truth, ktoré vydává jeden z najbohatších svätých demagógov, aby podnietil svoje podnikanie, prinieslo vo vydaní pre február 1983 článok „Bude 21. storočie japonským storočím?“ Začína sa tým, že americkí klenotníci ubezpečujú svojich zákazníkov o špičkovej kvalite hodiniek „totálne vyrobených v Japonsku“ a že japonské železnice sú najlepšie na svete, čo implicitne kontrastuje so železnicami, na ktoré boli USA hrdé než ich vládne sabotáže zmenili na haraburdie. A v článku sa uvádza základný fakt: priemerný pracovník v Japonsku, bez ohľadu na to, ako je jeho úloha podradná alebo banálna, „má zmysel pre zodpovednosť za svoju prácu, zamestnávateľa a svoju krajinu“. Tento článok je v skutočnosti dobrý, až kým sa nedostaneme k posledným odsekom, kde nájdeme staré blábolenie o „biblickom proroctve“ a o tom, čo Yahweh urobí pre všetkých (vrátane austrálskych domorodcov a afrických Pygmejov!) keby sme ho len upokojili spôsobmi, ktoré sú známe svätým mužom.

                  Priemerný americký čitateľ takýchto článkov si pravdepodobne zapálil cigaru a uvoľnil sa, špekuloval o ženách, ktoré by mohol večer nájsť v „šťastnej hodine“ vo svojej obľúbenej prevádzkarni, alebo o pravdepodobnom výkone dobre platených zabávačov v ďalšom futbalovom zápase. A ak si prečítal jednu položku (19. novembra), neprekvapila ho nepodstatná správa, že Japonsko môže vyrábať obvody na polovodičoch a predávať ich „za polovicu amerických cien a stále vytvárať zisk“. Ak ale vedome čítal posledný odsek tohto článku, možno zabudol siahnuť po cigarete niekoľko minút. Tento odsek citoval japonského úradníka, ktorý povedal: „Japonci … môžu vyrábať produkt uniformity a vynikajúcej kvality, pretože Japonci sú rasou porovnateľne čistej krvi, nie skríženou rasou ako v Spojených štátoch.“

                2. To už jsem říkal dávno, veškerá kapitalistická výroba založená na neviditelné ruce trhu je dnes de facto založená na plánovaném hospodářství komunistické Číny. To by nevymyslel ani Orwell. A takhle to potom vypadá v praxi. Vtipné na tom je, že to nikomu ani nepřipadá divné…
                  No, ještě dlouho si ve VR na PC nezahraju, pokud ještě vůbec…. :-(

              3. Ale takhle je to mnohem jednodušší, a výnosnější…

            5. 2 Sysop:
              Právě proto, že jiný řešení nemají. Rusák by byl blbý, aby si v této době vědomě poškozoval pověst, proto věřím, že jejich vakcína je nejspíše nezávadná, ať už to s tím vytloukáním politiky vypadá, jak chce.
              Až dojde na lámání chleba a společnost se bude striktně dělit na ýbrmenš, untrmenš, chodící zdechliny a budou požadovány chřipečkové pasy i v obchodě, nebudu už očkování odmítat, ale budu chtít ruskou.
              Jak je to s vytvořením protilátek, pokud to člověk prodělá lehčí formou?

              1. Osobne si myslim to samy, proto doufam, ze se Nemcum podari protlacit tu licencni vyrobu. S protilatkama je to slozity, kus od kusu. Mam kamarada, co to prodelal, aniz by to tusil a kdyz si nechal zmerit protilatky, tak rovnou mazal na darovani plazmy.

                Obracene mam v praci kolegyni, ktera to vzdy prodelava brutalne s horeckama, schody uz skoro nevyjde a pritom uz to prodelala dvakrat, naposledy v lednu a ted ma zase protilatky fpici.

                Na cem to zavisi, tezko rict. Je to ultrasracka.

    2. Jacq
      Sranda je že tento bývalý viceprezident od Pfizera, Dr. Yeadon zmizel. Jeeho účty na Twitru, FB a Instagramu již neexistují, prostě se někam vypařil.

      1. Cancel culture, censorship, vyhazovani lidi z prace, eliminace nepohodlnych lidi se rozmaha extremnim tempem a v extremnim rozsahu.

        Fascinuje me jak si random blbecci delaji srandu ve stylu „rychle to sdilej nez to smazou“ protoze oni ruzna videa nebo pripevky pripadne lidi mazou. Nakonec to ze si Twitter dovolil vymazat US presidenta hovori za vsechno.

        Ale asi to tak ma bejt. Lidi maj moc hluboko zarazenou hlavu ve vlastni prdeli

        1. A zkousel sis ji vytahnout?

  3. Tak tu je jiný stav do 11. 4. Stačilo 53 poslanců – 25 procent „lidu“.
    A pak bude pokračovat to samé, nebo -jen- postup dle pandemického zákona doblba.
    To je hodně divná „demokracie“.

    1. Divné!?
      Divné je tak leda to, že mám stejný názor na toto prodloužení jako Pitomio a Obušek.
      Dnes jsem venku potkal 3, slovy tři osoby s čínským plastem na rypáku.
      Hranice okresu umí projet každý kdo chce.
      Data ukazují, že je to celé k hovnu, ale je to marné, do 11.4. bude hra pokračovat.
      Ani 12.4. se děti nevrátí do škol a i kdyby, tak systém týden týden je jen další výplod chorých mozků.
      Už se nepokrytě přiznává, že neočkovaní budou untermensch, co zatím nebudou jen cestovat a chodit na různé akce, ale ess kommt der tag a vyhodí vás bez očkování z práce a nepustí ani do tramvaje či hitlermarketu.
      A v říjnu ať vyhraje kdokoli, bude si s ním Miloš hrát své hry protivného dědka.
      Smeruje to tu do riadnej piči
      https://youtu.be/wIpEfZxtwNo

      1. Je to banda zmrdů. Zprava doleva … myslím strany té jejich haluzny, metaforicky je to tak v prdeli, že krajní pravice v našem parlamentu jsou bolševici.

        A za ten dnešek to nipončíkovi hodím … sice je křivej jak turecká šavle a jde mu jen o sebe a podrazí každýho, jen když se mu to vyplatí, ale … aspoň v téhle nouzové truchlohře fakt držel lajnu a říkal a hlasoval přesně tak, jak jsem si přál. Stejně je ten hlas v prdeli a líp nebude, tak aspoň takhle.

        1. To je bída, co? Nakonec je tady jediná opozice korejskej gaidžin. Svět se v prdel obrátil. Já se pro jistotu nejspíš nezúčastním, protože jinak bych byl v silným pokušení mrsknout mu to tam taky.

          1. Nerozumím.
            Opozice hlasovala komplet proti.
            Komouši, na jejichž „toleranci“ tahle vláda od začátku stojí a padá opět „nezklamali“.
            Toť celé.

            1. Hrajou akorát chytrou horákyni, mohli už Bureše dávno sundat. „Opozice“ toleruje tuhle vládu skrytě, komouši to dělají veřejně.

              1. Chytrá horákyně hlasovala proti, aby bylo možné chválit Okamuru. To je fakticky fikaný.

                BTW, tohle je hnus a klíč k celé věci:

                Poslanec Bohuslav Svoboda: Další: Poslanecká sněmovna ukládá vládě zveřejnit veškeré smlouvy uzavřené k nákupům v období nouzového stavu.

                Místopředseda PSP Tomio Okamura: Slyšeli jsme všichni? (Ano.)
                Zahajuji hlasování. Kdo je pro? Kdo je proti?

                V hlasování číslo 12 přihlášeno 97 poslanců, pro 48, proti žádný. Návrh byl zamítnut. Prosím.

                1. Chytrá horákyně hlasuje vždycky proti, když ví že se nic nestane, protože mají dost, aby to prohlasovali.

                  1. — bez nich.

            2. Nemá někdo link na to hlasování? Díky.

            3. 1. P-STAN jasně řekli, že kdyby ne bolšáni, tak oni v tom případě jo. Plaga je včera zcela uchvátil. Fuck off.

              2. NS a ODS+její hejtmani a Grolich k tomu … takže nasrat.

              3. Kdykoli v těch dvou předchozích případech … NS kvůlu hejtmanům a teď ten poslední, který si vláda opět vyhlásila sama, jako že nový … mohla opozice ve Sněmovně ten NS utnout, resp, to aspoň zkusit. Jedinej, kdo s tím přišel, byl japončík.

              Prostě jsou to přizdisráči, jeden větší než druhej.

              Veškeré výhrady vůči Pitomiovi beru, ale v otázce NS se choval zcela konzistentně a jako jedinej furt slušně, jakkoli je to u něj protimluv.

            4. Nepovažujete-li za opozici Piráty (11 přihlášených = 11 se zdrželo) a lidovce (5 = 5) za opozici, tak jo.

            5. Ano, nerozumíš nebo nechceš rozumět. Na akci hejtmanů to bylo jasně vidět i neskrytě.
              Celá opozice jásá, že je teď u kormidla stbák, jen místo toho, aby něčeho dosáhli tak mu jen marketingově okopávají kotníky a i to jim moc nejde. Komunisti jsou jediná opozice, která své požadavky u stbáka realizuje.

              1. Takzvaná opozice je domluvená se socany, kdysi byli jedna ruka, pamatujete? Tím, že jsou socani ještě ve vládě, je umožněno potichu a neviditelně krást i té takzvané opozici, snad vyjma těch bolševiků, paradoxně. Kdysi se jim vyčítalo, jak se na úkor státu funkcionáři KSČ obohacovali, nechávali si stavět vily. Fakt? Existuje něco, jako Štrougalova, Jakešova vila, nějaké nadčasové dílo za tehdejších deset mega československých? Ubozí chudáci a jejich rodiny je dnes musí proklínat, jak byli slušní a poctiví, když vidí, co dělá současná garnitura. Mizerný KN95 za 70 až 770,-Kč a to jsou jen hlouposti, co jsou vidět. Nechtěl bych vidět pod pokličku těch testů, nebo vakcín, nebo i nenápadných, nemedializovaných transferů peněz v rámci vlády, co dostala bianco šek na 500G s výhledem na vypůjčené dva biliony korun. Dvojka s dvanácti nulama a zatím jsme se ani nedověděli, kolik a za co padlo peněz z těch 500G, když se kráva nechala slyšet, že z té sumy už toho moc nezbývá!!
                Jojo, nebát se a nekrást, to se snadno řekne, ale hůř udělá.
                Darujte mi někdo rakovinu a CZ75. Udělám s tím aspoň to, že se někdo začne bát.

                1. Jakeš a Štrougal si nemuseli nechávat nic stavět, bo zabrali to, co jiní postavili před válkou. Ta Jakešova v Kozlovský jako ok, ale takový standard, to Lubomír byl podstatně esteticky rozvinutější a vybral si tak, že to skoro líp nešlo.

              2. No … u těch bolšánů … vždy mu nakonec píchli, s jedinou výjimkou, a vždy si s nima vytřel prdel. Týká se jak nouzáku, tak rozpočtu.

                V reálu zrealizovali úplné hovno, co se nouzáku týče, a z těch slavných 10 giga mají lampasáci 5 už zpátky a těch 5 slíbenejch … a taky je dostanou, bo se to v těch megasekerách v poho ztratí.

                Tolik k realizaci bolševických požadavků. Možná je realizují někteří konkrétní soudruzi, to jo. Kvůli tomu jim to tam fakt nehodím … leda by se Falmer rozdělil:-))).

            6. Jak proti? A proč teda furt nějakej nouzovej stav platí? :-P

        2. a co Trikolora-Svobodni-Soukromnici? Jasne ze ted jsou v parlamentu celkem 3 a nic moc toho nezvladli, ale proti nouzovemu stavu hlasovali pokazde a pandemicky zakon taky nepodporili. v te koalici maji sanci se tam dostat, ale musi se jim podarit spravne zapusobit na „odmitace“…

          1. No, můj hlas leží na zemi, jen ho zvednout.

            Rád bych viděl:

            Jako poděkování AČR za střežení hranic státu a hranic okresů výrazné odnětí financí. Ne, soudruhu Filipe, deset miliard nestačí.

            Jako optimalizaci PČR redukci stavu o počet policajtů nasazených v terénu pro potírání svobodného pohybu.

            Zrušení pandemického zákona, neboť převádí nouzový stav do stavu běžného, zákona o bezpečnosti ČR, protože sirky nepatří do rukou pyromanům.

            1. Taknějak to vidím i já, jenom jsem byl línej to zformulovat. Pro tento rok jsem dokonce ochoten neakcelerovat otázku CZEXITu.

            2. Jo, to by šlo

            3. A kdo nás bude chránit proti putlerovi, který jen kousek za našimi hranicemi haraší zbraněmi a spřádá imperiální plány? Kdo zastaví rejdy jeho agentů a diverzantů? A kdo bude stíhat nenávist?

              1. Ušetřený prachy od armády se šoupnou do boje s ideologickou diverzí. Armáda je ČR stejně na prd a Čechy je stejně mnohem lepší mít jako nepřítele než jako spojence.
                Naše národní motto by mělo znít „Neptejme se, co můžeme udělat pro jiné, ptejme se, co jiní mohou udělat pro nás“.

              2. Helejte, je mi to docela fuk. Co třeba Jihočeský matky?

                1. Když budou boubelatý…

                2. Co třeba jihočeský mulatky, nebylo by to přeci jen o fous zajímavější? :-)

                  1. Já jsem pro každou špatnost..

                  2. jenom aby to nakonec nebyly jihočeský morgošky, jak dycky :D

                    1. Co čekáš? :-D

                    2. Hm takže z bláta do hovna? Meh…

            4. LWG 26.3.2021 v 22:18

              No, můj hlas leží na zemi, jen ho zvednout.
              Bohužel, také mám ten dojem.
              V takhle hluboké háji jsem ještě nebyl…

          2. Zcela upřímně, bez mladýho Vaška, kterej byl jedinej, koho lidi znali, budou rádi za volební příspěvek kasičky. Třeba se pletu, ale …

            Leda by to vzal starej, tomu bych to asi ze sentimentu i hodil:-).

  4. Když si probírám ty hlasování, tak tu hlasuje proti ten, tu onen, ale vždycky se schválí, co „je potřeba“. Mi ta opozice přijde spíš taková „naoko“. Hlavně si nepodříznout větev/koryto a domluvit se, aby nás „proti“ nehlasovalo moc :-)

  5. „nová garnitura, žijící a tvořící etatistické peklo, posedlá státem, mající stát za fetiš a adorující jeho moc nad občany“

    Velmi trefné. Ovšem nijak nové. Přesně před tím varují křesťanští konzervativci už od časů Edmunda Burka. Místo Boha všemohoucího Stát všemohoucí. Hlavně že si dvě generace pořádně zašukaly.

  6. Tak vam/nam v protektoratu prodlouzili nouzovy stav. Velmi smutne ze to ODS podporila, zatlouka tim posledni hrebicky do rakve. Tak mi drazi poradte koho volit, pokud chci volit konzervativce. Neni strasidelne ze jen SPD se snazi obstruovat hlasovani a chce ukoncit NS ?

    1. psal jsem o kousek vyse o Trikolore…

      1. To vlakno jsem uplne preskocil, prehlidl, nojo. Je videt ze nas to podobne vytaci…

      2. Bez Mlause jsou definitivně v prdeli. Svobodní jsou loseři co naposledy dostali asi tolik hlasů jako Mlaus v Praze a o Soukromníkách nikdo předtím neslyšel.

  7. Ahoj Dfensi. Skutečně brilantně jsi shrnul můj názor. Mě nejvíc zaskočila loni ta pasivita ovčanů, když se zničehonic zavřela jedna evropská země za druhou a nic se nedělo. Vypadá to, že tato hysterie zasáhne naše životy víc než si myslíme. Druhá část ovčanů zase úplně ignoruje že jsou staří, tlustí, hulí dvacku denně a už není rok 1980. I když podle zpráv a dění venku to tak vypadá. Fronty, zákazy, optické v ulicích

  8. Ahoj Dfensi. Skutečně brilantně jsi shrnul můj názor. Mě nejvíc zaskočila loni ta pasivita ovčanů, když se zničehonic zavřela jedna evropská země za druhou a nic se nedělo. Vypadá to, že tato hysterie zasáhne naše životy víc než si myslíme. Druhá část ovčanů zase úplně ignoruje že jsou staří, tlustí, hulí dvacku denně a už není rok 1980. I když podle zpráv a dění venku to tak vypadá. Fronty, zákazy, v obchodech hovno, opicie v ulicích ruku v ruce s vojcly a v televizi mluví lámanou češtinou slovenský kokot. Mezi tím se tiskne menšina lidí, kteří se snaží se svým zdravím něco dělat ale restrikce jim nepomáhají. Když by to nebylo k pláči, tak by to byla fraška. Bohatí budou bohatnout a chudým zůstane jejich chudoba. V článku který jsem před dvěma lety zveřejnil, jsem psal něco o tom, že jsme na vrcholu, po kterém budeme lidsky a dějinně padat dolů. Už je to tady.

    1. Krájení salámu, jako vždycky. Režim po únoru 1948 taky nespadl z nebe, ale připravoval se minimálně od roku 1945, spíše dřív. V tom březnu/dubnu se fakt moc nevědělo, media to sice přifoukla, ale to že žluťáci takhle drsně odřízli celou aglomeraci nebylo jen tak. Ono nic moc jiného než omezit pohyb lidí neuděláš, a letadle, letiště a turistika obecně jsou epidemiologicky problematické. A jak tyhle restrikce roztočíš, je už skoro nemožné z nich nějak rozumně vystoupit, jako války, podívej se na Afghánistán. A tak jsou z dnů týdny, z týdnů měsíce, najednou je tu rok.

  9. Že bych vzpomínal na Krnáčovou, to teda ani náhodou. Jo parta kolem Čižinskýho dopráváků je hrůzostrašná. Ale celkově je to oproti Krndě o řád lepší. Kdyby nic, tak je na to aspoň vidět a na otázky dostávám odpovědi. Dle mých zkušeností se Praha zlepšuje. To neznamená, že se mi všechno líbí. A že bych v dobrým vzpomínal na Bureše a Blatnýho si fakt neumím představit.

    1. Asi tak.

    2. Krnda byla sama o sobě super, bo nerozuměla ničemu a nic ji v podstatě nezajímalo … jen se udržet v křesle … a řídila se čistě osobními sympatiemi a antipatiemi (těch bylo řádově víc:-). A kdyby nic, tak má docela luxusní nohy, takže když se někde objevila, bylo se aspoň na co dívat:-).

      Pokud jde o dopravu … tam je to populistický matlák Dolínek vs Praha sobě (přeloženo Praha nám:-/), kteří sice nejsou ve valné většině vůbec blbí, ale skoro výlučně jde o mladé progresivní náplavy a jejich představy o tom, jak by to v Praze mělo fungovat jsou pro většinu ostatních dost děs běs. Pokud je někdo na cca stejné vlně jako oni, tak je to pro něj samozřejmě zlepšení. Pokud ale ne, tak …

      Obecně vzato jsou v Praze Piráti to menší zlo a v rámci koaly spíš takový lavírující střed, ta aktivistická úderka ze sedmičky je o dost větší průser.

      1. Jen bych pro mimopražáky upřesnil, že magistrát má na život pražana jen poměrně malý vliv, mnohem důležitější je zastupitelstvo té městské části, kde dotyčný přebývá. Magistrát je taková pražská obdoba krajského úřadu.
        Pro ilustraci, za posledních opatření radnice MČ Praha 12 obehnala všechna dětská hřiště páskou a olepila cedulemi se zákazem vstupu, zatímco radnice MČ Praha 4 je nechala volně přístupná, ačkoliv starostka P4 je Anonistka a starosta P12 je Pirát.

        1. Tak obecně vztah Prahy (magoš je jen úřad) a městských částí je něco, proti čemu je manželství po 20 letech úplná selanka:-).
          Ale MČ, když na to dojde, skoro vždy tahají za kratší provaz. Viz jednička, poté, co malého Čižinského poslali do opozice.
          Na druhou stranu je pravda, že Praha se do řady věcí nesere.

          Nicméně když je něco špatně, tak na MČ budou do roztrhání těla tvrdit, že to Praha, a Praha bude úplně stejně tvrdit, že to MČ … a ve velké většině případů to podělala buď neřízená střela TSK:-), nebo jásánkovský IPR:-))).

          1. Tak pardon, koukám že Libuš sice spadá pod P12, ale má vlastní Úřad Městské Části, takže starosta dvanáctky je v tom možná* nevinně. Libuši šéfuje TOP09.

            *podle toho jak je na tom zbytek P12.

            1. Ono je to vcelku jedno. TOP disponuje v parlamentu též aktivist- y/kami.
              Tuším že k nim patří i ta poslankyně v modrém, co důrazně vyčítala nezařazeným poslancům trousení virů. Přitom měla na_mordě modrou ochranu, jistě nejméně 2 třídy, takže cože.

            2. Tady je jedna pěkná fotka z Prahy:

              http://casopisargument.cz/?p=28102

              1. …vsichni ukazuji nekam nahoru, ci co…

                1. Nj, Prag. Největší německý město v Království českém.

                  1. Procentualne ale vic Nemcu bylo v Brne. Tam se muselo hajlovat o 107.

                  2. Kde v Praze to je? Dům s vežičkou na konci bulváru, náměstí s kandelábrem uprostřed a křížení tramvaje.
                    ???
                    Liberec to asi není, tam davy měly jistě větší radost.
                    Ale celkově mě to nepohoršuje. Obyvatel s mateřským jazykem německým žilo v ČSR dost, a těžko jim mít za zlé, že neměli nic proti Protektorátu.
                    Děda ve druhé řadě uprostřed vypadá skoro jako já, když jdu domu k večeři (když ještě byly dobré večeře).
                    Řekl bych, že Němci zbodali, co mohli. Tady i na Východě.

                    1. Je to určitě v Asii. Adolf Jebavý byl brněnský velkouzenář „The company had several shops in Brno at the Křenová street, on the Náměstí Svobody square, in Královo Pole, but also in other cities, for example in Luhačovice.

                    2. Ona ta fotka je už u zdroje označená jako Praha 1939.

                    3. Re: servisdok
                      27.3.2021 v 20:50

                      Chyba, holt autor nepoznal koleje tramvaje od koleji saliny :-)

                    4. Ta fotka je pohled ze Svobodaku nahoru na Rasinovu. Cili Brno.

                    5. Aha, děkuji.

        2. No teda, ohradit hřiště, to by mě nenapadlo.
          Tady (Praha jižní – jihovýchodní) zátarasy na hřištích nejsou a nebyly.
          U Pirátů to ale člověka neudivuje: progresivní aktivní iniciativní „pusťenásnaně“ + propagace všech moderních hnusností, co jich EU zplodila a v praxi bordel. Na jeden volební experiment to stačilo – a co nejdřív zařadit k Unii svobody, ODA, VV a dalším kadaverům éry pravdolásky.

          Bohužel zatím žádná z možných náhrad nezveřejnila náhradní program pro mladé, ale zoufale prosté frikulíny. Něco v tom smyslu, že být přešitej apod. je sice kůl, ale úplně na hovno. Něco jako dívat se sice svobodnej, volnej, plnej práv, kovid třikrát očkovanej Mgr. et Mgr., PhD, MBA tč. neutrálního či jakého sexusu – ale hladovej – na baštu přes široký údolí.

          Ale bejt fyzicky, psychicky a morálně v mezích možností zdravej, užitečnej a spokojenej – to je kumšt.

          1. Ono je to co mč, to jinak … třeba tady na 6 je na všech hřištích nápis, že je hřiště uzavřeno. Asi aby si na písku hrající špunti měli na čem učit slabikovat:-).

            Na hovno jsou školní hřiště, bo to jsou téměř jediné prostory, kde se dá aspoň trochu trénovat … ta jsou zavřená a jako opravdu.

            S Piráty máte smůlu, ti nejsou tak blbí jako uvedené hrůzy a třeba takový Bartoš vypadá v tom našem panoptiku min jako lepší průměr. Což není moc jeho zásluha, jako smutný důkaz jak v prdeli jsme, ale na to se u voleb nikdo ptát nebude, volit se holt musí jen to, co je v nabídce … a vysrat se na to úplně fakt není nic, čím by si člověk pomohl.

        3. Mimopražáci děkují za upřesnění, informaci ale považují za poměrně nezajímavou.

          Jelikož jak je obecně známo, všechno zlo přichází z Prahy, mimopražáci by rádi věděli kdy už se to konečně zatopí na Český moře a bude koupačka a tahání sumců.

          1. To nevim. Vltavskou kaskádu ovládaj vesničani.

          2. Ale akorát tak hovno.

            To se nejdřív ta nej hrůza z vidlákovů nahrne do Prahy a pak začnou budovat lepší zítřky. Tady a všude. Kdybyste si je tam hned vodmala značkovali, izolovali a nepouštěli mimo katastr obce, tak je to vyřešené.

            A to vy ne … furt ať jdou mladý do světa a ať poznají velkoměsto a podobně, a pak to takhle dopadá.

            To je normoš nelegální vývoz odpadu, tohle to!!!

            1. Ale no tak 8-)
              I když vlastně nevím, jak to je v současnosti.
              Kdysi jsme měli naše vzdálené příbuzné z venkova rádi. Přijeli do Prahy jednou za pár let, a koukali jak puci na to hemžení, na metro, na Máj (jeden z velkých obchodních domů, kdysi). Člověk, pravda, se mírně nadmul pýchou, ale vzápětí si připomněl, že ty lidi jsou schopni pohodově přežít v drsnějsích podmínkách než my a že jejich schopnosti se uplatní v jejich prostředí. Že nepíšou na stroji? A mě prase rozšlape, kdy si vzpomene… Navíc si člověk připomněl, že ty lidi dodávají městu jídlo – což je okolnost, přes kterou nejede vlak. Takže výsledek byl: já pán, ty pán.
              Ale je to už dávno.

              1. To bylo špatně pochopeno.
                Pointa byla v tom, že čím dál tím víc lidí se jebe do Práglu, bo město, a příležitosti a kultůra a život a já nevím co ještě, a když tu jsou, tak veškeré své úsilí věnují tomu, aby z toho tady udělali ten vidlákov, ze kterého přišli. Tak ať tam kua zůstanou a neserou se sem.

                Já kdybych se sebral a odstěhoval natrvalo na chalupu, tak se prostě budu snažit fungovat jako místní a nebudu furt bědovat jak to tam hrozný a jiný a snažit se z toho udělat zpátky ten Prágl. To bych v něm mohl rovnou zůstat, ne?

                1. To máte naprostou pravdu. Človeka by nenapadlo chovat se na vesnici po městsku. Naopak.
                  Aniž by ze sebe dělal sedláka, dnes farmáře.
                  Prostě by tak nějak zpřírodnil.
                  Jo, kdyby to šlo… Všema deseti.

                2. Zajimalo by me, jak jsou na tom Prazaci vs. naplavy treba na tom IPRu jako organizaci, ktera ma podstatne slovo v tom, jakym smerem se bude Praha vyvijet. Je proste problem, kdyz chci nejak menit mesto, ve kterem ziju sotva par let, a mam z nej pomerne uzky zazitek (vetsinou behem studii, nemam auto, ziju na Strahove nebo nekde na Vinohradech/Letne). Z toho (nejen) prameni vselijake zprasky.

                  1. Pražáci prohrávaj, navíc když už, tak jsou to starší lidi co tam přešli z magoše když IPR vznikal. Mladí a neklidní, tedy perspektivní a progresivní, už z Prahy moc nejsou. I když třeba Boháč z Prahy je, ale ten je příběh sám o sobě.

                    1. Nebo to tak alespoň před dvěma roky bylo, už jsme pro ně dlouho nic nedělali. Nicméně pochybuji, že za nového vedení Prahy se na tom trendu, co tam byl, něco výrazně změnilo.

                    2. Vidim to podobne, na IPRu znam teda jen par spis mladsich lidi a do jednoho jsou to naplaveniny. Rekl bych bohuzel, ze je to feature, ne bug.

                3. To jsou ty kulturní střety, pane Hans.

                  Na vidlákově na mne nastoupila pražačka že co si to dovoluju plavit koně v rybníce, když ona se tam koupe s dětma? Podotýkám ještě ke všemu v mým rybníce! No slíbil jsem jí, že už to nikdy neudělám. :))

                  Nebo se u mne jednou večer ožral starosta a smutně vyprávěl jak se musí tvářit že řeší stížnosti pražáků na rušení víkendovýho klidu skrze traktory a cirkulárky a co s tím všechno má. Politoval jsem ho u litrovky hruškový pálenky.

                  1. jo, neni nad pribehy ze zivota.. :))

                  2. Já bych neřekl, že to jsou kulturní střety … to začalo za bolšánů a současný eurosocialismus (i když třeba Amerika už taky dělá co může) tomu jde vší mocí naproti. Prostě přesvědčení, že všechno je vlastně všech a všichni do všeho mají právo kecat, což se samozřejmě u značné části takto smýšlejících hovad promítá do postoje … já mám názor, já mám právo a všichni ostatní se musí podle toho řídit.

                    To není město vs venkov … bohužel, to bylo ještě easy.

                    Já jako takový Y vůbec nemusím (mi to jako celek přijde strašně zbastlené) a tohle je fakt extrém (a nebožka císařovna by asi úplně nesouhlasila:-), nicméně má to hodně do sebe … https://www.youtube.com/watch?v=LOrkILQmpRk

                    https://www.youtube.com/watch?v=LOrkILQmpRk

                    1. Jako dobrý! Teda trailer. Takhle už jsem si bohužel hodněkrát připadal.

                      My si ho chcem jenom pohladit…

                    2. Na druhou stranu ale, nemalo Amiku (a tusim to rekla i Thatcherova?) otevrene reklo, ze je nespravedlive, aby tak malo Rusu vlastnilo tak velkou zemi. Ja nevim, kde se v tech lidech ta pece o cizi majetek bere.

                  3. To znam. Cajzl zaparkovanej se svoji pleckou uprostred moji louky a prej, ze hleda kesku. Pres zahradu mi projede banda luftaku na kolech a jeste se certej, ze musej sesednout a obejit vlek, na kterej hazim travu pri seceni. Takovej ten pocit, ze vsechno je vsech… ja ale nevim, kde se to v nich bere, to jako taky treba zaparkujou auto na travniku pred magorsrat?

                    Ja jsem zil 25 let v Brne, ale kdykoli jsem z nej kamkoli vytahl paty, choval jsem se tak, abych nejlepe vubec nebyl videt. Asi jina generace, ci co.

    3. Zlepšuje se jako v čem přesně? Ve věšení duhových vlajek a buzeraci řidičů? Krnda byla jen neschopná a blbá. Tihle chtějí lidi vychovávat.

      Na Bureše s Blatným nebudeme vzpomínat kvůli pandemii, protože to je katastrofická událost, která tu nebude věčně. Ale ohledně dejme tomu takové té kulturní války (jak tento termín nemám moc rád) jako na ještě celkem rozumnou vládu, uvidíte. Ti co přijdou po nich, taky s ničím nehnou a navíc nebudou mít prachy. O to víc nás budou buzerovat a vychovávat, protože vykazovat činnost musí.

      1. Tady nesouhlasím … intenzita omezování svobod která tady nastala je zcela bezprecedentní, nebyla rozhodně nutná a na toho, kdo toho džina vypustil z flašky … do které s ebude kua špatně strkat zpátky … by nemělo být zapomenuto. Ve špatném a ještě horším.

        Může se stát, že to, co bude následovat bude rovněž k posrání, ale v takovém případě tomu trio BHB otevřelo bránu dokořán.

        Asi jako kdysi Eda Klémovi.

        1. Prosakuji informace, ze uzavreni okresu melo prinos k potlaceni vira asi tak 1/56, mozna 1/49, ale vic ne. Nicmene, jako cviceni pro ozbrojene slozky to jiste prinos melo, ne?

          1. Tak pochopitelně. Rajzuje se furt. Je plná prdel výjimek.

        2. Intenzita omezovani svobod byl jeden z ucelu hoaxu COVID-1984.

          Snazit se pochopit to co se deje skrzne nejakeho Burese nebo Hamrdacka je totalne naivni. Snad i ten nejprovincnejsi buran si uz vsiml ze to co se deje je globalni vec a ze to jak byla zkurvena ekonomika neni v zajmu nikoho. Nebo aspon urcite ne vsech. Politici jsou mrdky vsude na svete, ale ne uplne vsichni.

          Oni ale vicemene nemuzou delat nic jinyho. Je to vsechno rizeny skrze WHO ktera ma smlouvy ze statama a jeji narizeni musi byt vicemene implemetovany jednotlivyma statama.

          Nevzeprel se tomu nikdo krome Lukashenka a Mugufiliho (the guy who had PCR-tested a goat and has been since been bumped off as a reward for his trouble). Trump to zkusil, ale rychle stahnul wocas mezi nohy. Bures se tomu rozhodne nebude vzpirat – to je curak ktery si bude hledat jak na tom profitovat. A kdyz se to vezme v globalu, tak ceska vlada jednala jeste relativne mirne.

          https://ourworldindata.org/grapher/covid-stringency-index

          Jsme v WWIII … global coup d’etat … neo-feudalni digitalni revoluce …

          Predstava ze nejaky Bures nebo nejaka jina provincni politicka ves neco zmeni je myopicky naivni.

    4. Co se zlepšuje ty hňupe? Tankodromy sou tady pořád jenom horší, mosty žádný nejsou ani opravený, ani postavený, tunel doteď není zkolaudovanej, dráha doteď není zkolaudovaná, akorát ti čuráci dál čmárajou po silnici vyhrazený pruhy aspol. Třeba na Bělohorské to dopravě fakt pomohlo ty kokotiny.

      Ai na úrovni MČ je to v prdeli, Vinohrady teď jenom v oblasti asi 5×5 bloků ty píče rozjebaly víc jak šest ulic najednou, takže v už tak v prdeli oblasti je z ničeho nic minimálně vo sto parkovacích míst míň. Rozumnej člověk si dovede představit, co to tam udělá. A stejně způsob jakým ty posraný kostky flikujou ve výsledku znamená, že za půl roku tam budou zase vlny a rigóly jak kráva. Ať si kostky strčijou doprdele, proč tam není všude asfalt?

      Je sice fakt, že krnda byla pyča, ale sestupnej trend je tam furt, nic se rozhodně nezlepšuje. Ale poslední na koho má smysl vzpomínat je Bém, sice kradli jak straky, ale furt za nima byly vidět výsledky. Vod kundry je vidět jenom rozvrat, zmar a ideologický buzerace.

      1. @Behemot
        Díky, měl jsem to již připravené. Chtěl jsem se těch pánů zeptat,v který Praze žijí, bo podle jejich slov, já žiju asi v nějaké jiné Praze.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025