Jak jsem hajloval - zpět na článek

Počet komentářů: 614

Přidat komentář
  1. Pane doktore, k Vašemu srovnání Hitlera a Hřiba bych připomněl ještě jedno srovnání – co jsem kdy kde četl, tak v osobním jednání byl Hitler prý velice kultivovaný příjemný člověk. Zatímco Hřib je sprosté arogantní hovado.

    1. Z osobního jednání znám Andreje Blbiše a to je odporný hovado.

      1. Tak se rozepíšou vašnosto. Co jste dojednávali? Penam, Olmu, Duslo, Vodňanskou drůbež… :-D
        https://www.wikidata.org/wiki/Q5374450#P355

      2. Blízký člověk mi o zkušenosti z jednání s Babišem sdělil totéž.

        1. @Hupert
          otec s ním tak 3x ročně něco dojednával, a jeho zkušenost je zcela opačná.
          Svérázný to ano, ale dohody držel.

          1. To Dachsmeister

            Tak ono je to komplexnejsi, vid…Muze dodrzovat dohody, ale treba se chova neurvale, nebo je to buran, nebo si hraje na desnyho zraloka a kazdej je pro nej obtiznej hmyz…Ja nevim, ja ho neznam, ale prijemne ani kultivovane na me nepusobi.

            1. @SL
              ano já ho taky nemusím, nikdy jsem ho nevolil, ale připadalo mi fér to zmínit.

            2. Ovlivnit styl jednání může leccos. Nedávno jsem potkal známou – školní inspektorku. Došli jsme v řeči k šikaně, které je možná dnes ve škole víc než v našem mládí, možná je surovější, i když kopance do hlavy jsem prvně viděl na táboře v 10 letech u velkoměstskejch parchantů. Pro mě to byl tenkrát šok, když protivník skončil na zemi, už nebojoval a vítěz nekončil. S klukama jsme se mydlili pěstma, ale stačila porážka soupeře bez dorážky. To jsem ale odbočil od řeči mé známé, která pak řekla “ Víš, taky jsem se v dětství ve škole připojila k nějaké šikaně, ta spolužačka jakoby si o to říkala.“ Pak stačí, když se potká s kusem, co si vychutná svojí převahu bez ohledu na dobré mravy.

              1. Problém šikany je hlavně to nahrávání. Kdejaká z našich klukovských potyček by taky splnila kritéria šikany (zejména kdyby se selektivně použila jen část videozáznamu), a přitom se jednalo jen o trestání žalobníčka nebo útočníka „dovolujícího si“ na holky, například.

                1. Casto to bylo o te slepici a vejci. Cistokrevna sikana se videla malo, aspon teda za mne.

                2. Zásadním problémem je jistě už bezdůvodná, podstatou sadistická seberealizace násilníka projevená týráním slabšího jedince. Že děcka tyto akty ještě natáčejí a prezentují může být odrazem zvrácenějších hodnot, nejde-li jim o překonání filmové tvorby Hollywoodu, jako Tarantina apod., čím je denně inspiruje TV.

                  1. Někdy se ale i ČT sekne a pustí na obrazovku mezi běžné neideové násilí a pořady o třetí říši něco od „protinožců“, jako včera hudbou proložený dokument jakéhosi rusofila Rogera Waterse.

          2. To Bába nejspíš nechtěl pozřít jeho firmu.

            1. @Hupert
              to jednání nebylo ve formátu firma x firma

  2. Takže jsme se dozvěděli, že pam doktor byl v mládí takový blb a sráč, že v roce 1995 strašil na vojně. A to jsem mu držel doposud prst v prdeli. Ano, každý jsme byli mladí a blbí. Ale takhle blbí nikoliv. A to, co popisuje, jen o jeho sráčství svědčí. Já byl na vojně o osm let dřív a NIKDO by tu vojnu takhle nežral, gumy byly již tehdy TAKHLE malé. V podstatě nás kluky prosily o shovívavost, ať moc neblbneme, věděly, že jim to končí. Kdo nechtěl, nemusel. Nic. Taknějak se dodržoval systém, ale jen naoko. Čekalo se. A pak přišel osmdesátý devátý.

    1. h72:

      „… věděly, že jim to končí.“

      – – –

      Jak kdo a jak kde. Měli jsme kontráše a ten to věděl. Nevyvozoval už aktivity v určitém směru. Někteří ovšem jeli tvdou linii a kvůli hajlungu by byli schopni zařídit sabáč.

    2. To nevím, kde. Já končil v ’88 a gumy to žraly, zvlášť ti zkurvení politruci, o kontráších (mezi něž patřil i zelený kkt, co svou přítomností hanobí Hrad českých králů) nemluvě.

      1. „o kontráších (mezi něž patřil i zelený kkt, co svou přítomností hanobí Hrad českých králů) nemluvě.“
        PePa byl výsadkář. Jeho otec byl kontráš.
        https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Pavel_(plukovn%C3%ADk)
        Mnozí si to pletou.
        VKR – https://cs.wikipedia.org/wiki/Vojensk%C3%A1_kontrarozv%C4%9Bdka
        ZS/GŠ ČSLA – https://cs.wikipedia.org/wiki/Zpravodajsk%C3%A1_spr%C3%A1va_Gener%C3%A1ln%C3%ADho_%C5%A1t%C3%A1bu

        1. Jako jo no, jeden působil doma proti hentém agentům, druhej byl (teda měl byt) hentym agentem venku (kde by proti němu působila jejich kontrarozvědka).

          Za mě je teda větší ksindl ten, co se připravuje na špionážní a sabotážní akce do zahraničí, než ten, kterej to má kazit cizákům u sebe doma. Nebo ne?

  3. Nejlepší je ta poznámka na konci (nic jiného jsem ani nečet): držkujte v diskusi tím potvrdíte že mám pravdu. Tipuju, že když tam s ním budou všichni souhlasit, bude to taky potvrzení že má pravdu. Takže neexistuje jakákoliv možnost falzifikace – tenhle člověk prostě bude mít naprostou pravdu za všech okolností. Geniální! že to takhle nedělaj všichni všude – všichni budou mít vždycky pravdu a Challengerova zhovadilost se v tom ztratí :D

    1. „(T)enhle člověk prostě bude mít naprostou pravdu za všech okolností.“

      Hey! You cracked the code! :-)

    2. A přitom má Challenger pravdu.

      Věci se vyvracejí VĚCNÝMI ARGUMENTY, nikoli držkováním.

    3. To, že jste to nepochopil, celkem chápu. To se lidem vašeho IQ stává. Vy mi to klidně můžete vyvrátit. Můžete třeba prezentovat nějaké argumenty. Pokud zakvičí zraněné ego soudruha, pak je zcela evidentní, že článek je pravdivý a soudruh to svým zraněným egem potvrzuje. Ale může přijít třeba s fakty a argumenty a zabouchat mě do země ironií, kritikou zveřejněných tezí, napsat na téma článek, pan domácí mu ho jistě vydá. Třeba něco ve stylu – soudruh Pirát Hřib je hodný člověk, znám jej osobně, byli jsme spolu v neziskovce a nic takového jako falešné odměny, to on by nikdy nebral. Pan Pirát je dobrota sama.
      Kvičení kokotků se mi tady líbí mnohem víc, než by se mi líbily souhlasné komentáře. kokotek si stěžuje, že článek je moc dlouhý a že to vlastně ani nečte, ale zřejmě čirou náhodou tady po sobě zanechá tunu nenávistných komentářů. Co mohu chtít k potvrzení svých tezí víc? Víc takových kokotků! Navzdory jejich exkrementům a 15 normostranám to má 20 000 přečtení, hodnocení při přepočtu slušné, když odečteme ty opakované manipulace, což se dá snadno statisticky odfiltrovat.

      1. Když tě naposledy někdo zkoušel „zabouchat do země ironií, kritikou zveřejněných tezí“, tak se dozvěděl, že je pičulín, a zase to skončilo závěrem, že máš pravdu, protože pičulín pravdu logicky mít nemůže (proto je pičulín). Tedy z tvojí strany to tím skončilo. Za článek zjevně nikomu nestojíš, protože proč bys měl. Navíc u těch, kteří se s tvými tezemi neztotožňují, je o to vyšší pravděpodobnost, že budou mít něco jako život a na večer zajímavější program, než je vyvracení bludů nějakého paranoidního grafomana, kterýmu zdrhla stará a on z toho viní společnost.
        Ergo kladívko, asi ti nezbyde než dál být tak skvělý, brilantní a především neporažený, jako dosud.

        1. Pane doktore, pokud by nekdo proti vam pouzival jako argumet ironii, byl byste prvni, kdo by si ( a pravem ) stezoval, ze jde o emocionalne podbarvenou zalezitost nikoliv o racionalni oponenturu. Takze takhle asi ne. Jestli vas mohu poprosit, co se zas na chvilku vratit zas k tem medicinskym clankum. V Praze je pry abnormalni vyskyt zloutenky, nechcete treba napsat neco o tomto? Eventualne jak moc ucinnou ochranou je ci neni ockovani? Ja treba hepatitidy z titulu prace naockovane mam a jsem tomu rada, ale byla jsem prekvapena, jak pomerne nakladne tyto byly, byt mi tedy byly proplaceny.

          1. Jinak kdyz v clancich uberete na piculinech, feminazi a prasatech, bude to taky super. V diskuzi, proc ne, vulgarity jsou koreni zivota a nekdy se to bez nich kurde, sakra, himbajs neobejde :-), ale ja vazne ale vazne postradam vase lekarsky clanky. Sel jste vzdycky do hloubky a bejvalo to zatracene dobry a ctivy. Tak kdybyste mel chvilku…

            1. „vulgarity jsou koreni zivota a nekdy se to bez nich kurde, sakra, himbajs neobejde“

              Podle toho se pozná co? Intelekt dané osoby?

          2. Ironie? Myslím, že ironie není to pravé slovo. Ironie je postavena na reálném argumentačním základě kdežto tahle pičulínská smradlavá verbež komentuje na základě vlastních zcela fabulovaných představ. Já bych to spíš označil za nadávky. Ani bych za ironii neoznačoval, když vám zde prominentní pičulín vyhrožuje, že moji činnost „oznámí mému zaměstnavateli“. Někdy si přeji, aby to udělali, docela by mě zajímalo, co by se stalo, hehehe. Ale nechť komentují. Tyhle jejich kecy mě neurážejí, naopak, potvrzují moje teze.

            Ostatně podobné reakce se dají čekat téměř jistě a vždy, když člověk otevře podobné téma. Je to opakovaná zkušenost: americký MRA Paul Elam to tvrdil (některé postřehy o ženské psýché mám od něj, některé z „manosféry“, některé ), pan Luboš Patera, můj skrytý poradce v rozvodové kauze to tvrdil (už je na pravdě boží), prostě když začnete kritizovat feministické soudružky za všechny ty jejich sprosťárny, tak se najednou kde se vzali, tu se vzali objeví stádo pičulínských idiotů a místo aby vyvraceli vaše argumenty, začnou kvičet ad hominem (jak vy říkáte – ironicky) „ty musíš být mizogyn, hafík, neumí to s ženskejma, musí to být frustrát a tak podobně. Mě to vždycky rozesměje, když vidím jak tahle banda subalterních bolševicko-feministických zoufalců tapetuje diskuse plkama, které neobsahují vůbec nic, žádný argument, jen nadávky a přestože jsou jakože „nad věcí“, tak množství jejich plků i zoufalá snaha někoho pošpinit je sama o sobě dobrým argumentem pro to označit je za sexuálně neúspěšné frustráty, kteří se diví, že někdo neleze soudružkám do kakáčku, aby si čichl k vagíně, jak to dělají oni, to v nich vytváří tu kognitivní dizonanci, která je žene k podobným odsudkům. Tihle kreténi jsou frustrovanější, než ženské samotné, ta bych se nadávkám nedivil, z této pozice mi spíš přichází někdy odmítavá reakce, někdy pochopení. Ale víte, to je jejich věc, těch pičulínů. Klidně je využívejte pro podporu svého ega, já vím, že ženské někdy potřebují hafíky, které jim lezou do kakáčku nebo občas i do jiného orgánu, aby jim vykompenzovali jejich vlastní mindráky, takže to chápu.

            Ale věřte nebo ne, že ženy se staví do fronty, aby mohly spát a být s muži, jako jsem já. Protože skutečně nezávislé normální ženské chápou, že 1) urážka feministických prasnic se jich netýká 2) potřebují silného a nezávislého chlapa s nezávislým logickým myšlením s nímž by mohly „jít údolím smutku a nemusely se báti nedostatku“ 3) chápou pravidla reciprocity a vědí, že vztah se musí budovat. A to jim pičulíni, kteří jí budou tvrdit jakoukoli píčovinu a lozit jí do příslovečného análu jen proto, aby se jí dostali pod kalhotky, nedají. To jsou takoví zoufalci. Na všech rande co jsem kdy byl, byl můj „konverzní poměr“ 60 %, ale víte, taky si nevyberu každou. Rozvod mě naučil. V tuto chvíli jsem ve vztahu s velmi milou partnerkou – mimo jiné o 16 let mladší. Už to bude skoro 7 let.

            Dokonce i ten zasranej rozvod jsem „vyhrál“ na celé čáře. Všechny 4 děti mám ve své péči, moje ženuška mi platí aloše – bez rozhodnutí soudu, zhruba ze 12 mega společných aktiv dostala jako rozvodovou výslužku 2,6 mega a to jsem byl ještě tak hodnej, že jsem jí hned z těch 2,6 mega nevysál cca 1 MKč zpět na aloše. To by byla úplně v hajzlu. Nakonec ještě ráda podepsala všechny dohody, i když celou dobu na mě dělala ramena, jako kdyby z dřívějška nevěděla, že z jejích advokátů si na prdel nesednu. Kdyby byla u rozvodu vstřícná mohla dopadnout mnohem líp. Ono nakonec já ten rozvod jako svoji vlastní výhru necítím, především proto, co to udělalo s děckama. A taky si od žádného subalterního zkurveného neomarxistického justičního kripla nenechám nic diktovat. I kdybych neměl před soudy šanci, ona by stejně skončila blbě a bez peněz, jen já bych skončil v jednom soukromém špitálu v Africe na kontraktu za 250 kUSD ročně. Zmizel bych a byl bych zmizelej. Pak by přišla dobře načasovaná směnka. Řekl jsem jí, že dopis s pruhem od soudu bude znamenat válečný konflikt a že nevím, jak skončím já, ale její špatný konec je garantován. A tak se i stalo. Spolu se svojí blbou advokátkou neposlouchaly, myslely se že bluffuju, a proto skončila, jak skončila. Protože já bluffuju jen málokdy.
            Moje zásada je, že ten, kdo pošle justiční kurvy k nám do obýváku nezaslouží nic jiného než trest a pohrdání. Ale daleko větší pohrdání zaslouží ty justiční kurvy, protože kurva kdo jsou, aby se nám sraly do života. Pouto otec – děti je dáno Bohem a je nedotknutelné. Justiční kurvy by to mely respektovat. S justičníma kurvama ještě nejsem hotovej. A mám na své straně čas a moment překvapení.

            1. Tedy pane doktore, ja se bez muceni priznam, ze jsem se ve vasi odpovedi ponekud ztratila. Patrne spankovy deficit. Prastila me pres oci akorat vase veta „Ale věřte nebo ne, že ženy se staví do fronty, aby mohly spát a být s muži, jako jsem já.“ To mne zmatlo, ostatne jako i zbytek informaci…Ja se ptala ehmmm..na zloutenku :-). Pochopim, kdyz mi zdvorile napisete, ze na diskuzi o nemocech nemate po x hodinach v nemocnici chut a cas. Mohlo mne to napadnout.
              Jo a ta vase posledni veta, ze jeste nejste s nekym hotovej. Stoji vam to za to? Krivdy se proste nekdy dejou, ale proc to proste nepustit uz z hlavy. Chronickym stresem si clovek akorat ublizuje a uzene vredy nebo jinej moribundus. Dyt se mate vlastne fajn. Deti mate, penize mate, dobrou praci mate…a zivot jde proste dal.

              1. Čemu na tom nerozumíš? Prostě Chalík je sigma nebo spíš alfa, po které každá touží. A když říkám každá, tak myslím každá. Když na Mezinárodní filmový festival zrovna v době, kdy Chalík projížděl okolo Karlových Varů, přijeli Jean Reno, Götz George a Tom Cruise, tak potom všichni tři půl roku docházeli na skupinovou terapii, jejímž cílem bylo obnovit jejich sebedůvěru, protože nikoho nezajímali, všechny jejich (v tu chvíli již bývalé) fanynky sprintovaly po D6 za Chalíkovou prorezlou Felicií (o to jediné ho po rozvodu femiprasnice nepřipravily). Ženy chtějí být s ním, muži zase chtějí být jím. A to, že se projevuje jako ubohá ufňukaná zatrpklá buzna, která by nejlíp udělala, kdyby opravdu zteplala, a které se péro postaví akorát při uploadování dalšího „článku“ na D-FENS, to je čistě kvůli rozšíření portfolia. Učiní ho to mimořádným, kdo jiný si může s čistým svědomím na LinkedIn napsat „profesionální kyselá prdel since 2010“ :-)

                1. To Nitus

                  Ja tomu furt ne a ne prijit na kloub :-) Ja se ptala na hepatitidu a on mi odpovi toto. No delam neco blbe nebo tak? Jako jedinej prunik co me napada mezi hepatitidou a zenama ve fronte, je pohlavne prenosna zloutenka typu C :-). Ale to je za prve onemocneni necaste, za druhy..no ne..nevyznam se v te odpovedi. Ani ted, kurde, pomozte mi nekdo :-)))).

                  1. To je tím, že ses ptala blbě. Na infekční choroby ženy frontu nestojí. Na Chalíkovo péro ano*. Ve skutečnosti samozřejmě ne, ale Chalík si to chce myslet, a tím je definován rozsah témat. Víš, jak to bylo ve filmu „Já, Robot“: Mé možnosti jsou omezené, musíš se zeptat správně. Když se zeptáš „jak je možné, že jsi tak neskutečný bůh, borec, bodač a sekáč“, tak Ti garantuji, že mu přímá odpověď, jdoucí k podstatě věci, nebude činit ani ty nejmenší obtíže.
                    Případně ho můžeš požádat, ať na téma „jak to dělám, že jsem tak skvělý“ napíše článek. Tam je možnost neúspěchu hypotetická a víceméně daná rizikem, že Chalíkovi zítra spadne na hlavu meteorit. V každém jiném případě takový článek napíše nevyhnutelně.
                    —————————
                    *Pomiňme, že v případě péra, na které se stojí fronty, je to do jisté míry totéž.

              2. „…a zivot jde proste dal.“
                Teď trochu seriózně, nevykládej mi, že mu to žereš. Nebo je to nějaká extrémně cynická nadsázka? Život možná jde dál, ale rozhodně ne ten Chalíkův. Někdo, jehož „život jde dál“ se nechová jako chudák, co je tak strašně ukřivděnej, že mu na světě vlastně nezbylo nic než ta křivda, jež se mu stala bratrem, přítelem, koníčkem a mentorem.
                Pár lidí, co v životě zažili reálnou křivdu, jsem potkal. Například svého dědečka, kterému komunisti sebrali všechno, co měl (přičemž „všechno co měl“ zahrnovalo i hromadu peněz, za kterou by si mohl pana doktora koupit i s tou „soukromou nemocnicí v Africe“). Hotoví s ním byli někdy v době Stalinovy smrti, kdy velmi krátce i seděl, pak ho pustili, zbytek 50. let strávil víceméně po špitálech, protože už nebyl nejmladší a tohle mu samozřejmě na zdraví nepřidalo, těch zbylých „produktivních“ pár let ho milostivě nechali dělat něco jako knihovníka. Dožil se 93 let a vzpomínám na něj jako na neuvěřitelně pozitivního člověka, co si nikdy na nic nestěžoval. Absolutně si nedovedu představit, že by říkal věci jako „ještě s těma kurvama nejsem hotovej“, případně někam psal jak šťovík kyselé články o tom, jak ho komunistofašistickosvině nejen zavřely, ale taky zmrzačily a okradly o všechno, co kdy měl, jakkoliv to byla naprostá pravda. Tak vypadá člověk, jehož život jde dál, ne jako pan doktor.

                1. To Nitus

                  Jasne ze ne a jsem z tech jeho lamentu otravena jak svab. Ale protoze je mi ho taky lito, nabizim mu svuj uhel pohledu, at se zkusi zamyslet nad vsim co ma, a ze toho neni vubec malo a pusti veci, ktery uz proste nema a ktery mit nemuze. Dobry, nevyslo mu manzelstvi, udelal serii blbejch rozhodnuti a nejak to dopadlo. Teda spis nedopadlo. Ale uzirat se nad urednikama, nad exkou, nad tim, ze feminismus everywhere, cimz teda nazyva uz uplne vsechno…jezis, mne by z toho cvakalo v hlave. Je zdravej, profesne ctenej, nezustal bezdetnej, ma novou kost…Do psich usi, ma si uzivat zivota. Kdyz prijdes o nohu nebo dostanes blbou formu raka, to je tragedie…Ale doprcany manzelstvi? Pro lasku bozi! Chodim treba ja jsem brecet, jaka votrava to byla, kdyz jsem si vyrizovala papiry? Nebo jak me mrzi, ze uz nemam mamcu, ktera umrela po hodne hnusny nemoci a ktera mi chybi? Nebo ze jsme meli nedavno v rodine sebevrazdu? Nope…Jak rikaj moji oblibeny Nezfales : I pres ty hnusy, zit se musi :-) MUSI, povidam :-))!!!!

                  1. Snažíš se mu poskytnout svůj úhel pohledu, ale jeho úhel pohledu byl, je a zjevně i nadále bude, že na sex s ním se stojí delší fronta, než na korunovační klenoty a koncert Taylor Swift dohromady, jak kdyby dotek Chalíkova ptáka léčil rakovinu nebo co. Samozřejmě ti to vpálí i na otázku „jaký byl váš den?“, protože first things first. Tak se neprojevuje člověk, který nemá nějaký velmi vážný vnitřní problém.
                    BTW, tu současnou šťastnou rodinku mu věřím asi stejně, jako fronty v jeho ložnici. Ono to tak možná i vypadá, určitě si to o nich myslí sousedi, ale reálně prostě našel výrazně mladší partnerku, kterou groomuje natolik úspěšně, že od něj (zatím) nezdrhla ani tím nevyhrožuje. „At se zkusi zamyslet nad vsim co ma, a ze toho neni vubec malo“ je tím pádem přinejmenším rozporuplná rada, protože přesně to nejspíš udělal, a arteterapeutické články na téma „už jako mladý jsem byl naprosto skvělý“ jsou výsledek.

                    1. Oba si tu hrajete na ředitele vesmíru, a na dědu vševědu. Máte Napoleonský kompex.

                    2. Aldo, uz petkrat si se dusoval, ze me mas v ignoru a zatim houby z toho :-) A jinak nemavej furt tema diagnozama, telemedicina neni jednoduchej obor. Jdi si dat radsi neco sladkyho na nervy, teces zas jak prehrada Vajont :-) a pak pusobis jak neklidnej nenavistnej dedek, abych pouzila tvuj slovnik, ty bejku.

                2. Ty vole, jestli je tu někdo extrémně ukřivděný, tak je to zapšklý dědek Nitus. Kromě nálepkovacího a dehonestačního hnoje tu nic jiného Nitus nerozstřikuje.

                  Nitus je ten poslední, kdo by mohl někoho obviňovat z ukřivděnosti. Vždyť z tebe zapšklost, ukřivděnost, nenávist a hořkost jen stříká jak Niagarské vodopády!

                  Nikdy jsi nenapsal jediný post, který by nebyl smrdutou ukřivděnou žumpou zapšklého dědka Nituse. Nikdy z tene nevypadl jediný věcnýy argument.

                  1. Jasně Kokeš, já tu vykládám své paranoidní bludy o tom, jak je společnost tvořená komunistickejma nacistama, co mě pro vlastní zábavu připravili o všechno, co jsem kdy měl, jak si to s těma kurvama jednou vyřídím, jak na ně mám den ode dne víc nabito, můj dopis se zeleným pruhem bude konec těch feministickejch děvek bla bla bla, jak v nějaké šílené masturbační fantazii čtrnáctiletého aspirujícího school shootera.
                    Kdy už mě konečně dáš do toho ingoru, ty slintající chudáku? Tvé dožebrávání se pozornosti je už fakt trochu repetitivní.

                    1. To Nitus

                      Tak moment, nepredbihej. Ze jsme diskuzni kamosi neznamena, ze si se mnou vytres a pujdes jako prvni. Mne slibil ignor pred tebou! Hezky jedno po druhym, jako! Jdes az po mne :-) !

                    2. Jo, to uznávám. Neuvědomil jsem si, že místo v Kokešově ignoru je vzácné jak mluvící pes. Furt o něm žvaní, ale ještě do něj nedal nikoho, jaká je attention whore, tedy pardon, jak vynikající je diskutér :-)

              3. Tak… snaha byla. A mám se posrat?

                1. Tomu říkám odpověď gentlemana dámě. Copak zajímavého nám k tomu asi napíše Kokos, pardon, Alan?
                  A abych odpověděl, můžeš to zkusit. Ideálně to natoč a hoď na net. Rozhodně to bude zajímavější, než tvoje články. Ovšem doporučuju vodotěsnou kameru.

                  1. Nitus:
                    Nevylož si to tak, že jsem na něčí straně:
                    Dej si pauzu a půst někde v jeskyni.Vopruzuješ nadstandartně.Nejde o témata nebo objekty, ale o ten styl.
                    Jsi asi učený, ale blb.
                    Soráč.
                    Nazdárek, zdraví tě kašpárek.

                    1. Nevylož si to tak, že mě zajímáš, ale nikdo se tě na nic neptal.

                    2. V poho.Ty nikdy nezklameš.

            2. Mě teda zaujaly taky ty ženy ve frontě; takhle se vytahujou uhrovití panicové. :-)
              Gentlemanovi sluší understatement a velkorysost.

              1. Pokud jedná s gentlemanem, tak ano.

                S každým se musí jednat na jeho úrovni. Když se to dělá jinak, tak to dopadá jako když se z psychopatickými migranty vraždící a znásilňujíc lidi jedná na Západě jak s gentlemanem – nefunguje to.

                Hint: V Rusku je mnohem více muslimů než ve Francii či Švédsku, a přesto si nedovolí to co ve Francii nebo ve Švédsku. Protože jim neradí Dissenter, že se má se všemi jednat vždy gentlemansky.

                  1. Muslimské praktiky pronikají bohužel i k nám.

              2. kyselý hrozny, soudruhu. Ale ještě, že vás máme, abyste nás poučil. V zásadě jste nezajímavej, zatím z vás nic chytrého nevypadlo. Ostatně já se zde nechlubil, že jsem měl sex se svou ex…., není to patologický, když uže jsme u těch understatementů? Já pouze hrdě říkám, že na lidi jako jsem já ženy stojí frontu a za tím si stojím. Věřte nebo ne, na tom úplně nezáleží. Podrobnosti nepopisuju, vy understatemente.

                1. Pane doktore, ja vam do toho nechci mluvit, ale ac mam jako zena pro devkare, kurevniky, donchuany etc. velikou slabost, protoze to byvaji muzi dobre ladeni a radostni, u vas postradam momentalne tu radostnost… a dale jste pry vynikajici odbornik, nestoji u vas spise i fronty nektere nejake, co chteji treba protekcni lekarske zachazeni? Zvazte to.

                2. Jaké podrobnosti bys nám také chtěl popsat, že. Možná tak podrobný popis, jestli jsi ležel na levým nebo na pravým boku, když se ti o té frontě na banány zdálo (pokud už si to nepamatuješ, tak to poznáš snadno podle toho, na které části prostěradla jsou skvrny po poluci). Ale musím uznat, že prdel je s tebou náramná, to zase ano. Ve článcích ne, ty jsou čím dál tím víc vo hovně, ale v diskusích to vždycky doženeš. Když člověk ví, jak ty tvoje žvásty správně číst, tak deklasuješ i povídky Šimka a Grossmanna…

                3. Já bych taky chtěl, aby na mě stála frontu aspoň jedna. Jak být jako Vy, pane doktore?

                  1. Poradím ti za Challengera. Až se jim budeš představovat, použij tvůj místní nick bez křestního jména.

                4. „Já pouze hrdě říkám, že na lidi jako jsem já ženy stojí frontu a za tím si stojím.“
                  Vy byste mohl vyučovat skromnost na vysoké škole

            3. „Ale věřte nebo ne, že ženy se staví do fronty, aby mohly spát a být s muži, jako jsem já.“

              Ale jo, jednu co v mládí střídala doktory a právníky znám.
              Jak je na tom nyní netuším, ale říkala mi jak ji vychovávali rodiče a proč byla pak malinko „prostopášná“.
              .
              „Protože skutečně nezávislé normální ženské chápou…“

              Nezávislá žena muže fakt primárně nepotřebuje, protože je nezávislá, že jo? To dá rozum. A pokud se pak sejdou dva co měsíčně dají dokupy třeba půl míče, tak je spíše možná spojuje láska k prachům a práci než láska k sobě navzájem. Ale co já vím. Já nejsem ani doktor píšící na dfensu ani se na mě nestojí fronty. X-D

              Co raději zvolit seběvědomou ženu čili ženu, která si je plně vědoma svých kvalit, zná svoje potřeby (fyzické tělo, materiálno, psychika, seberozvoj), ví kam kráčí a s kým chce trávit svůj život?
              Ovšem to je pro některé sci-fi.

            4. Teda ten musi mit zenskejch :-D a asi to budou samy prvotridni nadprumerne inteligentni kusy ze stada. Doktore, vysadili ti prasky? Zacinam te podezrivat, ze jsi spis pacient, nez doktor.

      2. Ano, máte pravdu. V diskusi se všichni mýlíme, včetně tohoto komentáře

      3. Co napsat článek vo místních diskutujících, Maestro?
        Kdo vám fandí, kdo si hraje na vašeho proktologa, kdo vás z duše nenávidí a tááák.
        Třeba bude legranda. :-D

        P. S.: Zobrazení stránky nerovná se přečtení ale proklik.

        1. @SAVP
          kdysi tady Corona mastil seznamy diskutujících…

          1. „..kdysi tady Corona mastil seznamy..“

            – – –

            Bylo těch nových nicků od „bojovníků“ tolik, že se v tom nedalo orientovat. Tedy jsem je zpřehlednil. Bohužel málokdo pobral, oč jde. Samozřejmě mezi ty libtardy patří i Dachsmeister…

          2. Jo, jo. Důvěřuj, ale prověřuj. :-D
            Možná potřebuje škatulky…
            Aby mohl cílit a neztrácel přehled…
            Kdo ví, stárne, třeba se cítí nejistě, ale ještě něchce zmáčknout ignore jako jiní seniorní diskutéři.
            Mě bylo hned jasný vodkud vane, když naklusal se svým „dotazem“ a pak se spustil místní srajdomed.
            Smrádeček, ale teplíčko. Kucí a holky co spolu mluví. Mrk, mrk.

          3. „kdysi tady Corona mastil seznamy diskutujících…“
            Někde sem četl, že prej si seznamy vedlo GESTAPO, StB, КГБ atd. :-D

            1. SAVP:

              „prej si seznamy vedlo“

              – – –

              Tak určitě. A seznamy si samozřejmě nevede už nikdo další. Když přijdeš k lékaři na prohlídku, zajisté se jen hluboce zamyslí, bo má vše v hlavě…

              1. To je kartotéka. :-D

                1. SAVP:

                  „kartotéka“

                  – – –

                  Seznam, soupis, evidence, kartotéka, soubor, registr, databáze, úložiště dat. Slouží k tomu, aby se ta tykev na krku nemusela zbytečně zatěžovat.

              2. Ale je vidět, že si to umíte krásně vokecat.
                Doktoři si fakt nevedou kartotéku, aby měli „složky na lidi“. :-D

                1. SAVP:

                  „aby měli „složky na lidi“…“

                  – – –

                  A zrovna doktoři je na lidi maj.
                  V robotě je mám třeba na stroje, na materiál, na náhradní díly atd.

                2. SAVP:

                  Hele, mám na tebe jeden spec. dotaz. Týká se V. Havla. Jsi ochoten si jej přečíst?

      4. „Pokud zakvičí zraněné ego soudruha“

        Jakého soudruha? Tady sou nějací soudruzi? :-D
        Zatím se tu jen sfasácky kádruje.

  4. Tentokrát musím MUDr. Challengerovi dát za pravdu.

    Ta charakteristika soudruha Hřiba sedí „jak prdel na hrnec“.
    Ano. Vrchnímu pirátovi to lemplovství říznuté narcismem, morálním kýčem a hédonismem doslova kouká z očí.
    Takových zmetků je poměrně málo a tento se obzvlášť vydařil.

    Naprosto přesné!

    1. Mně by spíš zajímalo, jak je možné že to Hřibovi všechno prochází. Toho chlapa snad musí ochraňovat samotná FBI i Mossadem dohromady.

      1. tak když na Hradě rozdává medaile Skunk, tak Prahu může drancovat Hřib.

        1. Když je to 1/3 občanů, která nechodit volit jedno, tak co jako.

          1. Já mám silné obavy, že kdyby šla volit i ta zbývající třetina, tak by Skunk byl zvolen dvěma třetinami voličů… :-P

      2. Jak je to možné?
        Stačí se podívat kolem sebe. Části obyvatel je všechno jedno, druhé části zmrdi jako Hřib imponují nebo chtějí být vzornými lepševiky a nic proti tomu tedy logicky neudělají.

        1. Jak je to možné? I nu to prosté.
          Přeci nejlepčí z nejlepčích, kteří by to zmákli levou zadní, rozdávají rozumy v jedné e-knajpě kam nikdo relevantní, co něco v politice znamená, nechodí. A tak si v té knajpě vedou svoje imaginární fálky a nadávají 24/7 na systém, zatímco jim ujíždí poslední vlak.

  5. https://www.youtube.com/watch?v=o8ZrDwKkF-0

    1:38 minuty mnohem lepší zábavy, než si číst ten ubulenej pičulínskej fňukočlánek :-))

    1. Běž tahat kačera.

      1. Ono už se neříká tahat si voháňku? :-D

  6. Díky.

  7. převzato:
    Když se rusofobie mění v otevřený fašismus

    Když jsem včera četla článek Daga Daniše o odsouzení Svetlany Burcevové, estonské novinářky ruského původu, za spolupráci s ruskými státními médii, vzpomněla jsem si na Jožku Jabůrkovou, českou levicovou novinářku, která byla za své názory zatčena nacisty a odvezena do koncentračního tábora Ravensbrück, kde 31. července 1942 zemřela po krutém a nelidském mučení.

    V současné době se situace opakuje v „baště demokracie“, kterou je Evropská unie, a která se pyšní svými „demokratickými principy a hodnotami“.

    Bohužel, dehumanizace národů a lidí s odlišnými názory je v současné době považována za „nejvyšší demokratickou hodnotu“. Před dvěma lety jsem ve svém článku „Princip lidské rodiny“ psala o šílené rusofobní propagandě, kterou „pokročilá západní společnost“ vede již několik desetiletí a která v současné době už už vrcholí vypuknutím jaderného konfliktu.

    Před více než 5 měsíci jsme si připomněli Den vítězství nad fašismem, ale jak vidíme, fašismus v Evropě, nebo přesněji v Evropské unii, opět sílí. Prázdné fráze a klišé o demokracii mají pouze zakrýt podstatu režimu, který pronásleduje a vězní lidi za jejich názory.

    Odsouzení novinářky S. Burcevové je v současné době pouze špičkou ledovce fašismu v EU. Fašismu, který byl v EU oficiálně legitimizován během nedávných oslav „vítězství nad fašismem“.

    Co si máme myslet o režimu, který dokonce americký viceprezident D. J. Vance na Mnichovské bezpečnostní konferenci označil za autoritářský?

    Co si máme myslet o režimu, který umožňuje věznění novinářů, uzavírání alternativních médií a pronásledování lidí s odlišnými názory?

    Co si máme myslet o režimu, který je schopen zvrátit výsledky voleb, v nichž zvítězil kandidát s názory odlišnými od těch, které jsou oficiálně povoleny?

    Co si máme myslet o režimu, který finančně a materiálně podporuje vraždění válečného zločince a ochuzuje vlastní obyvatelstvo?

    Co si máme myslet o režimu, kterým vládne politická elita odtržená od reality a schopná vyprovokovat i jadernou apokalypsu?

    1. To leon:
      Leontýnko, tyto samé, malinko upravené, otázky můžeš pokládat i opačné straně.
      Stejně tě hajnej dostane..

      1. No hlavně že stále bojujete proti komunismu a předhazujete tu „strašnou“ totalitu, ale současný fašismus vás očividně nechává v klidu.
        Včetně toho, že se podílíme na zločinech fašistického KoZa.

        1. S „komunismem“ je to stará vesta, závěrem komunismu (nebo socialismu nebo co to bylo) jsme byli v Č(SS)R sockami Evropy, dnes jsme někde okolo průměru. Narostly interindividuální rozdíly, což je dobře – jednak pro ty „produktivní“, ale konec konců pro všechny, protože stoupla motivace. Takže zlepšení očividné.

          S „režimem“ je to taky jednoduché, ve světě zuří boj o zdroje a je potřeba proti protivníkům používat účinná řešení, jinak zdroje nebudou. Luxus měření stejným metrem a respektování práv protivníka (přičemž protivník naše nerespektoval nikdy) si už dovolit nemůžeme, už nejsme technologicky dostatečně vepředu a už nejsme silnější. Naopak pokud nemá být politická elita odtržená od reality, musí respektovat geopolitiku.
          A v bezhlavém strachu z tušené výzbroje protivníka se rovnou vzdát je opravdu nemístné.

          Mimochodem, za to zaostávání Západu mohou právě ti žvanilové o různých právech, pohlavích, ekologických a sociálních blbostech. Je jen logické se domnívat, že jsou podporováni z Ruska, nakonec u někdejších bojovníků proti radaru v Brdech se to i prokázalo.

          Takže ano, účinný návrat Západu k dominanci si možná bude vyžadovat eliminovat (doufejme, že postačí humánně pomocí zákonů) leony a světlany. Asi mi to není líto.

          1. Nemyslim si, ze se zapad vrati k dominanci. V podstate… asi to bude videt na Venezuele. Tam se to podle mne jasne ukaze. Bud tam Donik vlitne, rozmlati to a rozkrade, cimz ziska pod kontrolu cenu ropy, a nebo ho definitivne semele nova parta okolo BRICS. My jsme za divaky a dopadne to pro nas blbe tak, nebo tak.

            1. To se uvidí za pár let. Doník podle mě prošlapává cestu příštímu prezidentovi, který bude méně chaotický, ale už bude považováno za salonfähig používání síly proti protivníkům.
              My – míněna Evropa, ČR nebo my dva? :-) Staré země EU (typicky FR, DE) opravdu trochu ustoupí ze slávy, ale pro menší členy EU, zejména ty s dobrým zbrojním průmyslem a otevřenou ekonomikou vidím vyhlídky nadějnější.
              Co je pravda, že v českých volbách toto ovlivnit nelze.

              1. Tak tim, ze jsme mensi a u nas se (zatim a doufam naporad) dostatecne pevne neetablovaly GreenDeath, Woke, LGBTPSVZ, Willkomm a dalsi destrukcni picoviny zapadu, mame urcitou sanci se drive oklepat.

                Ze zbrojniho prumyslu nam toho mnoho nezbylo a v tomto smeru jsem dost skepticky.

                1) je potreba mit takovy zbrojni prumysl, ktery reflektuje potreby pristi valky
                2) je potreba mit veskere vyrobni, ale hlavne materialni zdroje pod kontrolou – od rudy pres energie az po kremik
                3) je potreba mit qalitni a vzdelane lidi napric prumyslem

                Priznam se, ze ani u jedne z veci nevim, kde bychom jaxi meli zacit, ze.

                Takze ano, sanci mame, ale otazka je, jestli ji budeme umet vyuzit.

                1. Ne že bych s tím až tak pomoc polemizoval, ale jaké jsou potřeby příští války?
                  To je jako kdybych řekl, že se musíme připravit na to co příjde.

                  1. Tak rozhodne to napriklad letadlova lod nebude. Naopak to velmi pravdepodobne bude treba roj qadrokopter. Atd., atp.

          2. Zrovna chce Trump eliminovat Venezuelu. Ale proč by to nějaké asociály jako Dissenter mělo trápit, že.
            Hospodařit na dluh není umění. Za socialismu jme nikoho neokrádali jako „demokratický“ Západ, měli jsme to, co jsme vlastními silami dokázali. Co je na tom špatně?
            Vysvětli proč je zločinecký Západ dobrý a Rusko špatné.
            Západ se už nikdy k dominaci nevrátí. Ty časy, kdy mohly beztrestně zabíjet a okrádat jiné národy už se nevrátí.

            1. Za socialismu okradli např. mého dědečka s babičkou, kteří přišli o to, co vlastními silami vydřeli (zahradnictví).

            2. Za socialismu okrádal stát většinu produktivních lidí, kterým nedovolil realizovat se v tržním prostředí. Proto byli chudí.

              1. A jak to že pro tebe není fujky fuj kapitalismus, kterého podstatou je okrádání jiných?? A navíc doprovázené eliminaci lidí.
                Chudý člověk se nevyznačuje tím, že má zděný rodinný domek a k tomu chatu na víkendy.

                1. Kapitalismus, přesněji řečeno tržní ekonomika, dává každému takovou ekonomickou váhu, jakou si svobodně vydobyde. Představa o okrádání je daná nepřiměřenou představou jednotlivců o ceně jejich zboží či práce.

                  1. Dissenter: Jak to v posledních desetiletích sleduji, v ČR nejčastěji svojí představu o okrádání veřejně prezentují pracovníci ve zdravotnictví, především doktoři.

                    1. Jak kteri. Moje svagrova bere cista ruka tusim kilo dvacet na metr a jako okradana si pry nepripada.

                    2. Sysop: Moje zorné pole je veřejný prostor, zatímco tvoje švagrová. Je hezká?

                    3. Je, ale je ted i cerstve vdana. A myslim, ze mu bude i verna. Zobe ji z ruky a domu prinese nasobek toho, co ona.

                    4. @Sysop
                      tak vidíte, konečně to dobře dopadlo.

                    5. @Dachsmeister

                      No, docela mne preqapilo, ze takovy pitomec existuje, musim rict. Chlap po padesatce, kterej umi vydelat slusny prachy a pritom se necha utahnout na picu…

                      Ale jo, je to holt jeji vyhra.

                    6. Sysop: záleží, jakou má historii. Že dokáže vydělat prachy neříká o sociální inteligenci nebo vůbec schopnosti fungovat vůbec nic, nakonec pod čím tady diskutujeme, že? :-)

                      Dokud si on myslí, že je to především jeho výhra, tak ať si to užije, ne? Nechápu akorát, proč blbnout kvůli staré, ale asi nechtěl dopadnout jak Potměšil v Discopříběhu 2, tam to bylo vykreslené krásně:-)

                    7. to fatdwi

                      Tak musel brat, co zbylo. Jak mi pred chvili prozradil Challenger, tak holky stoji frontu hlavne u nej :-) Inu, je mu prano :-).

                    8. Slecna Ling: kdybys nebyla blbá a nevzala si Amíka, mohlas taky stát frontu:-))

                    9. To fatdwi

                      Ja ti mam takovej pocit, ze by nam to neklapalo :-)))…. A on by me stejne ani nechtel :-). Je dobry znat svy limity :-)

                    10. SL: zase hafík by s tebou chodil všechno vybírat, pak by se vybrečel na blogísku, jak on by měl prestižky koupený už v prvním krámě a tys musela obejít deset kšeftů, než sis konečně vybrala boty a tak. Já myslím, že by to naději mělo a navíc byls měla svého pánečka pod kontrolou, protože by stačilo číst D-F a hned bys věděla, cos udělala špatně a opravila bys svoje nevhodné feminaciprasnické chování dle upřímné a konstruktivní zpětné vazby:-))

                      To teda nevím, jestli je Hank takovej formát, aby ti uměl dát takhle hezky vědět, v čem se ještě musíš vylepšit, abys mu plně vyhověla v jeho nemalých nárocích na feminaci služku. Ještě to zvaž, nikdy není pozdě a s přibývající Challengerovou frustrací je možné, že budeš na začátku fronty dřív, než řekneš „neomarxistka“. Jeho spotřeba neschopných kravek se bude zvyšovat a životnost vztahů půjde postupně dolů. Tvým úkolem bude tento neblahý trend zastavit a svou absolutní podřízeností si zajistit přízeň toho hajlujícího hřebce až do smrti.

                    11. To fatdwi

                      Ty hade :-). Pekny veci nam to s doktorem prejes. Uplne vidim, jak se nekde desem a hruzou otrasl i on :-))). Jinak uz jsem si zvykla na Hankovu lenost. On misto toho, aby kdesi cosi sepisoval a daval dohromady cenny rozbory, resi veci tak, ze mi je jen tak ledabyle oznamuje primo do oci. A i na emocich setri. Nerve, nekaci se, nelita barakem, nevrha porcelany…Clovece, kdyz o tom tak premejslim, on ti mne mozna vubec nemiluje. Jak jsem se tu naucila, spravny emoce jsou zaklad. Jak u tebe? Taky mate tak mrtvej nemastnej neslanej vztah? Ze ani ty nic nesepisujes? Ja te uz znam, ty budes taky pekne laxni…

                    12. @SL

                      Nojo, to jsou ty pripady ‚z lasky‘. Pockej, az ti to jednou dojde!

                      :-))

                    13. To Sysop

                      Ja jsem zabitej pripad. Trapne zamilovana furt do toho svyho, on je nejlepsejsi. A taky nejhodnejsi, ted mi treba spravuje myho debila DeVilla a ani moc nenadava, ze jsem trosku drncla dvere :-).

                    14. @SL

                      Challenger ti vysvetli, jak to s tebou dopadne, pockej!

                    15. To Sysop

                      S pokorou a trpelivou nehou, ktera je mi vlastni, si to rada vyslechnu. Ale je potreba to neodbejt :-). Probrat vsechny konce a nasledny dopady jak v kratkodobym, tak strednedobym nebo dlouhodobym horizontu :-) Vsechno kratsi me leda urazi.

                    16. Slecna Ling 2.11.2025 v 20:43

                      No tak pokud to nemá Challenger odbýt, tak to bude určitě na několik článků. Já bych ho neprovokoval.

                    17. To Latimerie

                      No dobre. Uz jsem zticha :-))).

                    18. @fatdwi
                      Jo, je to ten pripad chlapa, kterej ma sice dobrej cuch na xeft, ale jinak absolutni trouba ve vztazich. Jeho bejvalky si s nim paradne vytiraly prdel, pritom kazdou pak vybavil bytem nekde okolo Staromaku, lepil mesicne raketu a jeste jim to bylo malo. Rodinna saga k neuvereni, Dallas hadr.

                      Svagrova ho nema na prachy, tech ma dost a navic nema velkou spotrebu. Jen ma potrebu zit hogo-fogo a tak potrebuje chlapa, na kterym je videt, ze ‚ma‘.

                      No dvojka.

                    19. Sysop
                      2.11.2025 v 20:18

                      Tak to je eště věčí vůl, než sem myslel na první dobrou.

                      Počkej, pokud jí bez (její) práce bude nosit dvakrát víc co vona, tak to teprv uvidíš, jakou dokáže mít spotřebu, aby ukázala, jakej je nóblhóch :o)

                    20. @Behemot

                      Nene, jeji prvni pritel, kteryho si nevzala, byl a je tezkej vatar. Tezkej. Nikdy to na ni nemelo zasadni vliv. To je v tomto smeru zvlastni zenska, ona od chlapa proste prachy nepotrebuje a nechce. Ale potrebuje, aby ten jeji jako vatar vypadal pred jejima kamoskama.

                      Problem s tim prvnim byl, ze i pres prachy to je supr chlap a nema problem jet v aute klidne nekam v deravym vasilu a trenkach, protoze ma proste lidi fpici. Ostatne jejich rozchod byl tehda prave proto, ze ac ji mel rad, tak jeji logiku nedaval a predelavat ji nechtel. Tak ji kopl do zadnice a nasel si jinou.

                      Ona sama, coby bezdetna, ma minimalni spotrebu a svuj plat neutrati, i kdyz z nej financuje i hypo velkyho bytu v Pze, ve kterym nikdo nebydli.

                    21. Sysop
                      2.11.2025 v 19:59

                      Ale že jí to trvalo, co? Už je po přechodě, bo eště ne?

                      Votázka je, esli to vydrží von. Platit celkem velkejma lovema starou perzu, co ho komanduje jak dementa…jakmile se intervaly toho, kdy mu dá čuchnout ke kundě, natáhnou nad snesitelný meze, tak by se mohla divit :)

                    22. Sysop: Kolik ty toho hned nevykecáš. Já jen hledal důvod, proč utíkáš od globálu k jednotlivostem.

                    23. „Kolik ty toho hned nevykecáš. Já jen hledal důvod, proč utíkáš od globálu k jednotlivostem.“
                      Mno Huperte.
                      Votázka je, zda je to o vykecání (slepičí prdelka – výměna informací), chlubení anebo vidění sebe sama urpostřed svého pidi světa. :-D

                    24. Zrovna zdravotnictví v ČR má ke kapitalismu až na výjimky hodně daleko. Ale kvalifikovaných doktorů je tak málo, že pokud něco umíš, dá se k dobrému ohodnocení dostat.

                    25. Dissenter: To, že mají problém s kvalifikací bylo vidět, když ta banda nenažraných nabiflovaných opic, až na čestné a vpravdě statečné jedince, lokajsky rvala do lidí to Pfajzrovo svinstvo a jsou k tomu ochotní stále, třebaže už by se jim ve světle obnažených dokumentů Pfajzru mělo v kebulích rozsvítit: https://bezpressu.news/videa/dr-naomi-wolf-svedectvi-pfizer-papers-v-evropskem-vyboru/.

                    26. Na tom něco bude…

                    27. Vy už jste Huperte viděl nějakého doktora či doktorku, kterak se veřejně omlouvá za své selhání?
                      Já tedy ne. I u soudů se kroutěj, jen aby nešli za katr, nepřišli o licenci a neplatili odškodnění do konce života.

                    28. SAVP: Veřejně se přiznávat k pochybení se nechce nikomu. Jak jsem ale psal, existují i čestní a stateční jedinci, jak mezi doktory, tak všude jinde. Vedle toho pak zrůdy, co klidně někomu zničí život kvůli pár větám prezentujícím odlišný než stranou a vládou prosazovaný názor – viz justiční hon na paní učitelku Bednářovou.

                    29. SAVP
                      3.11.2025 v 12:20

                      Tak. Kdykoli před tím, potom ai mezitím mají pořád málo. Pže voni sou přece dottóre, a pořádnej život holt už nezačíná po padesátce…čistýho…to už je jenom kapesný.

                      Nejak mi to připomíná tu oucovskou svoloč, co na jedné straně vemou u huby doochoce, pže to by jinak byla národohospodářská škoda…ale jak se jim vosobně má né ubrat, ale jenom nepřidat, to je hned zborový kvičení a teprve druhej den to valí na vouctavního vouda, pže to je jako přece vohrožování nezávislosti a kdesicosi. To už žádná národohospodářská škoda není, ty stamiliony navrch pro ksindl, kterej si toho rozdílu ve šrajtofli ani nemůže všimnout…

                  2. To jako že můžeš svobodně kohokoliv napadnout, okrást a zabít? To je to tvoje svobodné vydobytí?

                2. Podstatou sociku je okradani vsech. Podstatou kapiku je okradani tech, jez se nechaji. Prast jako uhod.

                  1. Prašť jako uhoď ne. Okradení všech je určitě spravedlivější.

                    1. Více rovnostářské to ano, ale spravedlivější ne.

                    2. To si povíme, až budeš někde s partou a banda zlodějů obere jenom tebe.

                    3. Takže zloděj, který těch lidí okrade hodně je spravedlivější než zloděj, který těch lidí okrade méně?
                      A co mrtví, ti se také počítají? Že by „vůdce“, který způsobí smrt mnoha lidem byl spravedlivější než „vůdce, který těch smrtí zapříčiní méně?

                    4. LP: Zajímavé otázky. V uvedených případech bychom od odlišně dotčených skupin osob nejspíš obdrželi odlišné odpovědi a od jedné žádnou, pokud by nechtěla předjímat. I náš pohled se zjevně liší, nechme si tedy každý svůj.

                  2. Sysop:
                    Já vím jen to, co se nás dotklo.Máme v archivu plány od architekta na nový baráky.Pak ovšem dorazil se zpožděním černý pátek a bylo z toho hovno.Tak nás asi někdo okrad.
                    To zažíváme dnes.Pomalu a jistě.
                    Ovšem to, co udělali komanči se s tím nedá srovnávat.Tam to bylo rychlý plus vězení.

                  3. Podstatou socíku je právě okrádání zabránit. Vykořisťování není Marxův výmysl.
                    Pauperizace – úmyslné udržování dělníků v chudobě.
                    Ještě něco potřebuješ vysvětlit?

                    PS:
                    A nejen že se ti hlupáci nechali kapitalismem okrást ale ještě i zabít. Takoví nemají nárok žít, že, „hodný“, „empatický“ kapitalisto.

                    1. Vykořisťování je blud; představa komunistů, že cokoliv nad kopáním krumpáčem (od organizace celé té věci, sjednávání zakázek až po nápad) si nezaslouží odměnu.
                      Cena práce je v kapitalismu daná tržně. Pokud má někdo pocit, že ho zaměstnavatel platí málo, nechť jde zkusit štěstí jinam. Principielně nelze určit rovnovážnou hodnotu zboží i práce jinak než volným trhem.

                      Navíc jsi zamrzl v dávné minulosti, řemeslník je dneska placen mnohem víc než generický úředník. Společenský problém je opačný – zpovykaná nekvalifkovaná netáhla, která zlobí, protože jsou státem živena a na zlobení mají čas a sílu.

                    2. Dissenter:
                      Ty už běž taky spát!
                      Zabíráš pořád pravý sloupec.
                      Není ti to blbý?

                    3. Můžu já za to, že jsou reakce na příspěvek odsazené doprava? :-) Zvětši si okno.

                    4. @Dissenter

                      Presne tak. Kazdy ma v kapiku moznost bud zmenit zamestnavatele, nebo byt na vlastni noze. Vsechno okolo jsou pak uz jen kecy a vymluvy.

                      Vykoristovani existovalo v koloniich.

                    5. „Cena práce je v kapitalismu daná tržně.“

                      Jen prázdné fráze odtržené od reality. Proč asi stěhují svoje firmy do rozvojových zemí, nebo levnou pracovní sílu z rozvojových zemí k sobě.
                      Co je ale podstatné je porovnávat kapitalismus jaký byl před začátkem II. světové a jak se tehdy žilo obyčejným lidem.
                      Doporučuji místo vymýšlení si podívat se na vynikající několikadílný dokument „Industrie“.

                    6. re: leon

                      Mám dojem, že se to nevztahuje jen na dělníky. Teď jsem platil instaletéra.

                    7. leon 2.11.2025 v 19:26
                      „Vykořisťování není Marxův výmysl.“

                      Ve VUML nás učili, že v kapitalismu je vykořisťování člověka člověkem, zatímco v socialismu je tomu právě naopak…

                  4. Sysop: chápu teda správně, že jsi okrádán, protože se necháš? A já bláhový si myslel, že podstatnou kapitalismu je tržní ohodnocení práce, zdrojů a rizika.

                    Jinak jsem asi divnej, ale okrádán jsem si naposled přišel na brigádě, v práci myslím nikdy. Pokud se mi nelíbí nabízená cena, neberu ji. Zlatej eurosocík proti tomu komančskýmu rudýmu. Ale pochopitelně přituhuje, protože komančské zrůdy chtějí krást, když poctivě na trhu uspět nedokážou. Dnes především ti černí a zelení, to je zatím nejhorší varianta.

                    1. Nemam na mysli jen prijmovou stranku veci, ale i tu vydajovou. Napriklad mne stat nuti, abych platil vypalne za televizi, i kdyz mam jen PC. Nebo mne stat nuti platit povinne ruceni za kazde auto, ktere ma pravo jet po verejne komunikaci, ackoli v jednom case mohu ridit jen jedno. Atd.

                      U tech prijmu je to mnohem jednodussi, tam mam moznost volby.

                    2. Sysop: to pak ale nedává smysl, protože to není vlastnost kapitalismu, naopak, tento element je v socíku přítomen daleko víc. Nakonec kdo nás okrádá, nějakej kapitalista? Ne, čím dal zbytnělejší socanská verbež v bruseli a jejich kolaboranti tady.

                    3. @fatdwi
                      Ja nerikam, ze nas okrada nejaky konkretni kapitalista (byt jich nemalo je na ten cecek povesenych), ale ze mame kapitalisticky system a okradaji se jen ti, kteri se nechaji. To je mene, nez za sociku. Ano, muzeme se shodnout na tom, ze ti, co okradaji za kapiku, jsou stejna verbez, jako za sociku. Dokonce mnoho z nich ani nepozna nejaky rozdil v systemu, ktery k okradani pouzivaji.

                      Asi jsem to na pocatku blbe formuloval, mel jsem to ‚prast jako uhod‘ oznacit jako ironii, nebo tak neco, protoze v tom samozrejme rozdil je. Socik skutecne okradal vsechny a jen nekteri na tom vydelavali. V kapiku je to obracene. Jen nekteri jsou okradani, zato vydelavat muze kdokoli.

                      Neni to cernobile, ale ty miry jsou diametralne odlisne.

                    4. Sysop: my tade ale kapitalismus nemáme, máme tady jeho čím dál tím víc ořezanou verzi, kterou ořezává ten stejný komančský xindl co posledně.

                      Ale v zásadě se shodnem, nemám teď prostor se sáhodlouze vykecávat:-)

                    5. @fatdwi

                      No jasne, v tom neni sporu. Ja jsem to taky psal obecne.

                3. Protože to kapitalismus NEDĚLÁ, soudruhu. :-P

              2. Tak ale uznej, že je furt spravedlivější vokrádat vlastní, než nejaký cizáky, jak ti k tomu, chudáci, přídou, žejo.

                1. V teorii je špatné okrádat kohokoliv.
                  V praxi je horší okrádat členy vlastní smečky než cizí.

                  1. To přeci jako volič ODS nemůžeš myslet vážně.

              3. „Za socialismu okrádal stát většinu produktivních lidí, kterým nedovolil realizovat se v tržním prostředí. Proto byli chudí.“

                Jo a proto existují studie, že kreativních lidí je sotva 10 – 15%, geniálních do 5% a zbytek se veze.
                Kreativní i geniální se neztratí v žádném režimu. Navíc jim nejde ani tak o peníze a moc, ale spíše o možnost se realizovat.

    2. Odkaz prosím. Díky.

    3. leon:
      „Co si máme myslet o režimu, který dokonce americký viceprezident D. J. Vance na Mnichovské bezpečnostní konferenci označil za autoritářský?
      Že je to zkurvenej socialismus.

      Co si máme myslet o režimu, který umožňuje věznění novinářů, uzavírání alternativních médií a pronásledování lidí s odlišnými názory?
      Že je to zkurvenej socialismus.

      Co si máme myslet o režimu, který je schopen zvrátit výsledky voleb, v nichž zvítězil kandidát s názory odlišnými od těch, které jsou oficiálně povoleny?
      Že je to zkurvenej socialismus.

      Co si máme myslet o režimu, který finančně a materiálně podporuje vraždění válečného zločince a ochuzuje vlastní obyvatelstvo?
      Že je to zkurvenej socialismus.

      Co si máme myslet o režimu, kterým vládne politická elita odtržená od reality a schopná vyprovokovat i jadernou apokalypsu?
      Že je to zkurvenej socialismus.

      Nějaké další otázky?

      1. Ne, už jsi dokázal že na fakta nedokážeš mít argument a že si zaslepený fanatik.
        Umíš akorát okecávat a zveřejňovat svoje názory v rozporu s fakty.

  8. Věta: „Dříve než se rozepíšu o svém slavném hajlování…“ s následným popisem celé historky mě připoměla červeného trpaslíka, začátek dílu Roztavení
    L: „Mě by zajímalo, jak si můžeš pamatovat, jaký kostky jsi hodil, když ti bylo 17 let“
    R: „Zavedl jsem si herní záznamník. Všechny hody jsem zvěčnil, abych si moh nad sklenkou brandy přehrávat své okamžiky slávy“.

    1. Chalík takový zápisník nepotřebuje, ty tři momenty slávy (když se mu postavil, když se mu nepostavil, a tenhle), které za to stojí, si zapamatuje i bez něj.

  9. Né že bych se chtěl „soudružky Zdíši“ vyloženě zastávat, ale celkem by mě zajímalo, který z těch dvou neuronů, podle autora, používala, když vytáhla na Blažka bitcoiny? Bez její práce by Don Pablo seděl na ministerstvu ještě teď…

    1. A změnilo by to něco?

      1. Já jen, že to hlavní, že Turek hajloval a znásilňoval, jsme se nakonec dozvěděli.

    2. @vanthomas
      Zdíša sere fšecky, co jí je do BTC a nasraného Jaguáristy co ho Turek ojebal a svým chováním sral?
      Před 13 dny neomylný všeználek Ch. datloval toto:
      „Obvinění paní Zdislavy Pokorné stojí na vodě a je mnoho důvodů si myslet, že jde o fabrikaci a cílenou denunciaci. Zatím nevíme, kdo za tím stojí a pevně doufám, že se to vyšetří. Já chápu, že levicová novinářská scéna si myslí, že výsledek voleb pro ni neplatí, ale jednou se smiřte s tím, že volby dopadly, jak dopadly. S panem Turkem o záležitosti mluvil, a on mi podal spolu s dalšími osobami svědectví, že minimálně část výroků, které o něm paní Pokorná říká, je nepravdivá a možná i cíleně a vědomě lživá. Proto nyní sestavujeme speciální vyšetřovací tým elitních kriminalistů, kteří budou záležitost velmi razantně vyšetřovat. Zasahování do výsledků voleb je zásah do ústavního pořádku této země a takové činy se musejí trestat s nejvyšší razancí. Kromě toho pan Turek podá občanskoprávní žalobu a já pevně doufám, že soudy budou tuto žalobu posuzovat optikou nebezpečnosti a škodlivosti této denunciace.“
      Taky ukázal svou toleranci vůči jiným názorům, když navrhoval zakleknout na Deník N.
      Kdyby zaklekli Aeronet a Protiproud, tak by kvičel o svobodě slova.
      Země, kde tato neexistuje ovšem zároveň adoruje a obdivuje.
      Potkal jsem za svůj život pár arogantních hovad v bílém plášti, a to jsem poměrně zdráv.
      Možná to byli i dobří lékaři, ale podobně jako nechodím do hospody u drzého výčepního a do autoservisu k arogantním čurákům, nešel jsem nikdy znovu ani k těm hovadům.
      Tohle navíc trpí misogynií a grafomanií, a už léta tady zasírá svými bláboly tento web.
      Kdybych na to nahlížel optikou jeho nápadů stran Zdíši, tak bych ho měl nabonzovat jeho zaměstnavateli aby na něj zakleknul.
      Ale nejsem taková nenávistná svině jako on, jen prostý pičulín co ho má na háku a jeho výplody bere jako pobavení a důkaz toho, že vzdělání a inteligence nejsou zárukou inteligence sociální.

      1. Dachsmeister: „Kdybych na to nahlížel optikou jeho nápadů stran Zdíši, tak bych ho měl nabonzovat jeho zaměstnavateli aby na něj zakleknul.
        Ale nejsem taková nenávistná svině jako on, jen prostý pičulín co ho má na háku a jeho výplody bere jako pobavení a důkaz toho, že vzdělání a inteligence nejsou zárukou inteligence sociální.“
        Je fakt, že se Challenger projevuje velmi nesmiřitelně, rozhodně proti jím vnímaném zlu. V tom, že za zlo zřejmě považuje i názory protivné, je tu ale mezi mnoha svými, tak kam by jinam měl psát. Je-li Zdíša padnikomupadni informátorkou či řízenou likvidátorkou názorových protivů jistých zájmových skupin se lze dohadovat a z toho pak odvozovat, jakou mzdu si zaslouží, ne-li třeba i profesně likvidační.

        1. Ulítlo mi to nedopsané, tak jen doplním. Článek mi přijde dobrý i s tou typickou expresí, která mi u keců k politickým tématům nevadí. Je-li Challenger stejně prudký i v profesi, bylo by to horší, ale netuším, tak nepředjímám.

      2. Dachsmeister: +100

      3. Dachsmeister – tím bylo řečeno vše :)

      4. A je Ch opravdu doktor nebo si to o sobě hlavně myslí? Nebo si myslí, že má lickypravo být doktorem, protože je chytřejší než většina doktorů? A on navíc prodává biorezonanční přístroj, který opravdu funguje? Na rozdíl od těch jejich mouder, které mají akorat zapsané v diplomu? Diskutujme!

        1. Je doktor a ve svém oboru kvalitní.
          O to horší je ten zbytek.

          Ale nediskutujme o lidech, nýbrž o tématech, myšlenkách, to je mnohem užitečněšjší.

          1. „Je doktor a ve svém oboru kvalitní.“
            Tvrdí kdo? On? Protože pokud neznáme jeho identitu (a z toho by asi radost neměl bez ohledu na to, jak moc nám (ne)lhal), pak můžeme jedině věřit tomu, co on sám nám o sobě navykládá. Že zjevně má znalosti (například) odborné terminologie, to nic neznamená, pořád je to rovina, ve které James Bond může být každý, kdo bude mít volný víkend a po ruce odbornou literaturu (v dnešní době otázka dvou kliknutí myši).

            1. Tvrdím já a identitu znám. Podezírat mě ze sympatií k jeho politickým natož misogynním názorům není třeba. Tím bych to uzavřel.

              1. @Dissenter
                amen

              2. A je i „v civilu“ takovej kokot, anebo se mu musí vztyčit e-péro a ta frustrace se musí „nabudit“, aby se z něj stala ublížená troska?

                1. Nitus: Pokud se někdy trochu zkomplikuješ, možná Challengera uvidíš jako člověka plného vášně… a neber se tak vážně.

            2. Nitus: svého času, když ještě sráčoval s manželkou, byl sice nervózní, ale odborné články byly velmi dobré. Proto jsem taky na začátku toho fňukseriálu ještě radil, co má dělat, aby mu to nepřerostlo přes hlavu. Ale ono už to přerostlo, jen chvíli trvalo, než mi to došlo, že je to beznadějné.

              Takže pochybnosti o tom, jestli je to doktor nemám a už dřív to tady Dissenter potvrzoval, myslím, že i on žil před nějakým rokem-dvěma v iluzi, že kolega, kterého asi zná spíš z té profesní stránky, je skutečně taková troska.

              Je spíš smutné, že u mě už tento článek (resp. to málo, co jsem dokázal přečíst) vzbuzuje takový ten schovívavý úsměv, jako když třídní panic rozdával rozumy o píchání. Když vrchní sráč píše sebeoslavné články na to, jakej je husťouš, ztratilo smysl to komentovat. Uvidíme dál, jaká bude progrese, čekám, že s ohledem na věk okolo 55 let možná ještě zažijeme články o tom, kterak ho justiční feminaciprasnicepičulínský feminaciprasák sprostý neomarxistický zmrd ředitel vyhodil. Nebo to se štěstím doplácá do důchodu a bude nás oblažovat stále více fantaskními bláboly o své domnělé dominanci a atraktivitě. Netroufám si vsadit ani na jedno, to první mu nepřeju a to druhé nepřeju sobě:-)

              1. Hmm, zajímavé, špatně jsem dal závorky nebo nevím, ale mezi „feminaciprasnice“ a „pičulínský“ bylo ještě „poslaly do blázince a“.

              2. No, je fakt, že s takovým zapšklým chudákem musí být radost například letět někam na zahraniční konferenci, protože když to na něj přijde, tak to musí být takový příval pozitivity, že trochu citlivější jedinec bude mít problém vydržet s ním v tom samém hotelu. Takže pokud ho dosud nevyhodili, tak za to vděčí buď tomu, že se opravdu mistrně přetvařuje (což musí být nepředstavitelnej záhul na nervy), anebo tomu, že skutečně je vynikající odborník.
                Pokud jde o ty prognózy, jak se jeho kariérní nerůst protne s jeho publicistikou, tak já především neočekávám, že tak dlouho mu ta publicistika vydrží (případně že tak dlouho vydrží tenhle web jeho publicistiku). I ten Alien, a to byl fakt magor na plný úvazek, nakonec odešel v podstatě sám od sebe.

                1. Nitus: on se nepřetvařuje, on je prostě sráč a hafík, co se „bojí pípnout“, když ho jebe nadřízený nebo když je na vodítku tahán obchody. Můj osobní tip ohledně hajlující historky je takový, že se to sice skutečně stalo, ale hajlujícím nebyl autor. Ten se pouze dokonale vžil do role dominantního rebela, ač dle všech jeho projevů je myslím vcelku jasné, jak jeho ZVS vypadala, možná i zažil nějakou šikanu, to by taky mohlo být jedním z důvodů jeho neutěšené psýché. Ale to je jen spekulace a je to fuk, on tomu věří a je jedno, co se stalo:-)

                  Ad prognóza publicistická – tam bych vzal v úvahu, že Alien byl vyloženě debil, který navíc neměl se ženami (kromě matky, bez které by ani neměl kde bydlet) žádné zkušenosti, takže většina lidí se mu tady vysmála (a kromě nějakého pošuka, co tady nikdy jindy nepsal a tedy mohlo jít o alienovo alter ego ho bránili akorát kaBrnak a servisdok).

                  Ale soudruh doktor tady našel zlatou žílu rozvedených ztroskotanců a další životních lůzrů, takže má mnohem větší úspěch a protože jeho ego vyžaduje vpravdě mamutí porce obdivu jeho dojemné údajné dokonalosti, nemyslím, že jen tak přestane. Zatím se to už léta zhoršuje, tedy zvyšuje se frekvence článků a míra nenávisti v nich je off the charts. Sám se nezastaví a místní sráči jej naopak podporují. Takže je spíš pravděpodobné, že ještě chvíli a z Žirafo-Challengero-blogísku odejdou ti normální. Jedině, že by objevil ještě víc sráčů v nějakém jejich hnízdě na redditu, kde už nikdo normální nebude, takže mu jeho kruhy nebude rušit už žádná kritika, což nutně potřebuje a nedokáže ji snést. Pak by to bylo pro D-F vysvobození a král pičulínů by odtáhl. Čas ukáže.

                  1. Vybájené príbehy o tom, ako naňho stoja ženy vo frontách, to je sranda. Ale ten jeho opis „víťazstva“ nad exkou uvedený v tom istom príspevku, to len ukazuje, čo za opovrhnutiahodnú osobnosť on je (čo je skutočným víťazstvom pri rozvode, popisoval nedávno LWG).

                    1. Ano, skutečnost, že LWG, který se tím živí, popisuje tu problematiku naprosto jinak, je podle mého názoru jedním z hlavních Challengerových problémů. Když já řeknu „rozcházel jsem se v životě třikrát, a mohu prohlásit, že takhle to prostě nefunguje“, tak to těžko něco znamená. LWG absolvoval tři případy jen za dnešní dopoledne.

              3. @ Fuckwí

                S těma psychedelikama neděláš dobře. Přestáváš je mít pod kontrolou, aby se ti to nevymstilo.

    3. Žádný nebyl potřeba, zafungovala jako pošťák. Obdržela, přebalila, vyexpedovala.

Napsat komentář

D-FENS © 2025