Je to na nás kampaň! - zpět na článek

Počet komentářů: 202

  1. Kdyby se soudruzka jednou normalne nazrala, treba by ji docvaklo, jaka je kunda.

    1. Teď jsi jdi dát přes držku, moravskej Šumaváku.

      1. Ted nevim… poslal jsem te uz do prdele, nebo jsi odtud prave prisel?

        1. Sysop bacha, to je jeden z těch submisivních šulinků z A2larmu. To už je marné, už jenom kamaráčoft s uvedenou sebrankou je diagnóza sama o sobě.
          Dali ti aspoň pozinkovaný řetízek a nerezový misky, hafiku?

          1. Dik za info.

          2. Taky děkuji za info. To všechno vysvětluje.

  2. Autore, na tohle je těžký nějak rozumně reagovat ..

    Byl jsem před lety docela blízko cause Kulínský a tam to taky rozhodně nebylo úplně černobílý.
    A už vůbec jak to presentovala tehdejší, z dnešního pohledu vlastně ještě relativně nezávislá a objektivní média.
    Jak známo k..da proti vodě utáhne i tři lodě a normální bílý heterosexuální chlap je víceméně bez šance. Jedině, že by si teď Cimický namaloval xicht krémem na boty a prohlásil se za bukvici od narození …

    1. Lékař – psychiatr – podlehl kundě proti vodě? Fakt? Anebo to bylo naopak?

      1. Myslet si můžete co chcete ale dva psychoštourače znám osobně víc než 25 let a jejich „historky z ordinací“ obzvláště s paničkami rozhodně nejdou vysílat před desátou večerní. Ano, něco může být trochu nadsazené ale reálný základ tam asi bude…

        1. Aha? A cože to teda?

        2. Aneb, kdo je podle vás v té ordinaci profesionál?

          1. Ten, kdo má klíče.

            1. Takže uklízečka?
              Ovšem nesmí u vytírání klečet!

              1. Muze, ale nesmi se divit a nebo po dvaceti letech vyrvavat, ze ten vzadu byl ten a ten.

  3. Cw pan doktor se evidentně blbě rozved, a tak trochu vůči ženckejm zapšknul.
    Při rozvodu se naučil pár dobře znějících právních formulací.
    Incelové a strejdové 50+ mu zatleskaj, protože jim klouže po pindíku a navíc je ten rebel, páč jde proti tomu Brucelskýmu proudu LGBTREW+, žejo, Máňo.

    1. Znate snad nekoho kdo se rozvedl „dobre“?

      1. Ano; vy ne?

        1. Kdyz se nad tim zamyslim tak jedini lide, kteri se dobre rozvedli, jsou lide jako stara Bezosova, ktera si vyrozvodila „zaslouzenych“ 38 miliard dolaru. Ale jeste sem nevidel muze nebo dite kteremu by rozvod jakkoliv pomohl, naopak.

          1. Znam dost lidi, co se dobre rozvedli. Ergo, stav po rozvodu byl lepsi, nez pred rozvodem. Ze treba nebyl lepsi, nez pred svatbou, to je jina.

            1. Z tohoto pohledu i ja znam lidi co se dobre rozvedli – protoze to bylo svym zpusobem vyvrcholeni bezvychodne situace, tak zbyla posledni moznost. Ale nikdy jsem nevidel rozvod kdy by po rozvodu muz se zenou zustali kamaradi, spis prave naopak, zpravidla velke emoce, deti breci, z muze se na nejakou dobu stane bezdomovec, zena nastoupi do prace a preda deti skolce a skole…

              1. @Barn Swalow
                fifty fifty, dokonce jsem znal borca, už umřel, co si po rozvodu za 6 let vzal tu samou paní podruhé…

                1. Tak třeba Richard Burton a Liz Taylor, žáno.

                  1. U nás Josef Vinklář a Ivanka Devátá.

                2. Takoveho mam i kamarada s kamaradkou. Dvakrat vzati, jednou rozvedeni.

        2. podotek:
          Jsem se už ptal, zda jsi sluníčkář/pražská kavárna.
          Nuže…?

          :OD

          1. K čemu ti ta odpověď bude? Jakože když napíše že ne, tak mu uvěříš?

          2. Corono, vytáhni ho z gatí a zkus s ním diskutovat. Nejde to? No a to stejný je, pokoušet se diskutovat s tímhle buzerantem. Občas vystříkne a to je tak všecko.

      2. Ja jsem se rozvedl dobre. V nicem nebyl zadny problem. Posledni problem byl majetek. Rozvedli jsme se kvuli konfliktu osobnosti ne protoze bysme byli hajzli a chteli jeden druhyho vojebat.

  4. @Challenger
    Na feministku 3. nebo 4. generace jsem příliš konzervativní, proto neberte následující dotaz jako obhajobu MeeToo aktivistek.

    Nicméně by mě velmi zajímalo, jestli si jste vědom, že přesně toto probíhá na obou stranách „genderové barikády“? Že existuje nezanedbatelné množství mužů, kteří po letech veřejně vystoupí s tím, že oznámí/svěří se, že je před lety někdo znásilnil… To je taky opovržení hodné chování, stejná arogance a hysterie na jejich straně?
    Tváříte se, že jste emotivně zvedl prapor odporu proti MeeToo hysterii, obávám se však, že jen vyléváte vaničku i s dítětem… laciné a nikomu ku prospěchu!

    1. pics or didn’t happen?

      1. @Behemot 14.11.2021 v 10:26
        Ale kuš, chlape! Nebo že byste jako nikdy nečetl nic o sexuálních obětech, které zneužívali kněží (ale klidně i učitelé, vedoucí táborů)? V tom případě wake up! ;-)
        Tyto oběti o svém zneužití taky roky nedokázali mluvit. A pokud se svěřili, tak bývali úplně stejně umlčeni. Pokud se o to budete trochu zajímat, tak vás možná překvapí, že ne vždy byli těmi obětmi děti, ale normální mladí heterosexuální muži.
        Jen doufám, že počty těchto obětí příliš nezvednou procento hysteriků v populaci… to už by mohlo jednomu rozhodit sandál!

        1. @lola
          touché

        2. Docela bych chtěl vidět tyhle borce kdyby jim nějakej buzík násilím projel anál, jak by si na pohodu dali horkou sprchu a nadšeně klusali vyprávět svůj zážitek ještě zatepla bandě policajtů a vysvětlovat jim, že to opravdu bylo proto jejich vůli a Ne, pane strážníků, to že jsem se s ním bavil v hospodě opravdu nebyl souhlas se stykem a ne, nešel jsem do tý hospody abych se nechal opíchat.
          A pak to nudou nadšeně opakovat u soudu a pak budu roky poslouchat blbý kecy, že jsou hovno chlapi, protože mu měli dát facku a bylo by hotovo.
          Znásilnění nebo zneužití je především pro oběť velký ponížení a většina lidí se snaží to moc nerozmazávat, aby se jim ještě okolí nesmálo.
          No a článek jako je tenhle je přesně ten důvod, proč se tak málo znásilnění a zneužití hlásí.

          1. @shane 14.11.2021 v 12:34
            Přesně tak! Ta problematika (bez ohledu na to, zda obětí násilí je muž nebo žena) je hrozně bolestivá a ty lidi poznamenává na dlouho dobu. Nijak nepopírám i to, že často bývá obvinění zneužívané. Ale šmahem je všechny olejblovat jako přecitlivělé hysterky, které chtějí jen profitovat z nové situace bývalého agresora, je fakt kontraproduktivní.
            Lidové soudy jsou k hovnu, ale o to houšť si je tu pěstujeme :-/

            1. Ono nejen sexuální násilí. Třeba i šikana a týrání. Většina lidí se na ponížení snaží zapomenout a vyrovnává se tím, že strčí hlavu do písku a poslední o co stojí je to, aby si to museli připomínat a hrabat se v tom u výslechu a u soudu. Oni ti policajti nemusí nutně být ani necitlivá hovada, ale prostě neumí s obětmi jednat dostatečně citlivě a šikovně. O přístupu běžné veřejnosti darmo mluvit.
              Ostatně viktimologie není věda úplně zbytečně.

              1. Tady bych doporučil ke stažení a zhlédnutí polský film Klér.
                Kurva to je hukot a docela se divím, že to v Polsku prošlo a tvůrcům se nepřihodily nějaké „nepříjemnosti“.
                Ještě si matně pamatuju, co za cirkus předvedli Poláci u Sexmise – a to byla jenom komedie, ale specificky zabarvená, jak to dovedli jenom tam, anebo těsně před hranou pádu v NDR.
                Psal o tom tenkrát dost zajímavě tuším Mladý svět, nebo 100+1, už nevím.

                1. Jo, to je skvěle příklad. Jdi si v deseti letech svým hluboce věřícím rodičům stěžovat, že tě šoustá farář, zástupce Boha na zemi.

                2. Film Klér je naprostá sračka sračka na úrovni angažovaného filmového umění z 50. let.

        3. Ne, vo dospělejch sem fakt nikdá nic neviděl ani jinak nečetl. Vo těch děckách se vobčas nekde dělají nejaký skandály, to asi jo, naštěstí nemám televízor ani podobný lživiny.

    2. „vyléváte vaničku i s dítětem“

      Problém je v tom, že radikálním feministkám jde o ty různě zneužité či znásilněné oběti zhruba tak jako šlo komunistům o vykořisťované dělníky.

      1. nojo, jenže ne každá je radikální feministka a pokud se bude diskuze na tohle téma potlačovat s odvoláním na radikální feminismus, tak to akorát těm radikálním feministkám přižene vodu na jejich mlejn. prootže pokud umírněný přístup ovoce nepřinese, tak je holt třeba přistoupit na radikální řešení.
        A fakt je, že postoj veřejnosti k sexuálnímu násilí je celkem mizerný a strkání hlavy do písku a tváření se, že problém neexistuje situaci nevylepší.
        Ostatně, celkem šokující zjištění je, že nejběžnější trest za prokázané znásilnění je v ČR podmínka. Aby to dotyčnej dostal natvrdo, tak už v tom musí bejt recidiva, dítě, nejlépe několik, nebo musí bejt dotyčnej násilník migrant (viz ten negr co dostal čtyři roky natvrdo. Na český poměry exemplární trest).

      2. @Jihočech Honza 14.11.2021 v 14:03
        „…radikálním feministkám jde o ty různě zneužité či znásilněné oběti zhruba tak jako šlo komunistům o vykořisťované dělníky“

        Může být, neumím to posoudit… Ale pokud vy jim sedáte na lopatu, tak jste součástí problému, jen na jiné straně barikády ;-)

      3. @Jihočech Honza 14.11.2021 v 14:03
        Chtěla jsem ještě dodat, že snad umíte dohlédnout dál a vidět reálný problém, aniž vám ho jakákoliv aktivistická skupina předžvýkala :-)

      4. To Jihočech Honza 14.11.2021 v 14:03

        To je ale přece úplně jedno, co dělá pár nějakejch radikálních hus, který se urazí i kvůli tomu, že jim chlap podrží dveře. Problém je v tom, že se tím mělní pozornost od základního problému a sice, že tu není vytvořeno takové prostředí, aby se poškozené / poškození nebáli svůj případ nahlásit. Sex má bejt konsezuální, není- li a jestli je vymáhán násilím, je to problém. Je to celkem jednoduchý.

  5. Když jí ojebete, udá vás za znásilnění. Když jí odmítnete ojebat, tak taky.

    1. @Mr.Mr.
      Nebyla to ta 3.varianta, nedala Vám? ;-)

      1. Hele a nějaká zodpovědnost by u toho chlapa bejt neměla? Za mě teda rozhodně měla.
        Obzvlášť u někoho kdo se tváří jako velkej konzervativec.

    2. Odmitnout se da i tak, ze se spanila ani nenasere, ani neurazi. Taky jsem se s tim setkal a slo z toho vybruslit.

      Nejde jen o sex, ono obecne nekoho odmitnout pro vztah chce nejprve si to promyslet. Ano, pokud je clovek zaskocen, ma to blby.

  6. jo sorry, to bylo na Mr. Mr.

  7. „nedala Vám?“

    To by me zajimalo co by jako komu kdo mel davat. To jestli „dala“ nebo „nedala“ ve smyslu toho jestli nejaka holka let some loser get his dick wet se pokud si pamatuju resilo tak nekdy kdyz mi bylo kolem 16-17. V okamziku kdy clovek dosahne nejaky sexualni maturity se snad tohle kurva neresi.

    Predpokladam ze jak muz tak zena muze se muzou do sebe zahledet (v ramci non-discrimance osob jine sexualni orientace by se v pripade buzerantu jednalo o muz/muz, zena/zena nebo jak se ty buzny identifikujou) a sblizit se. Co to ale je „dala/nedala“? Nebo „dal/nedal“? Tak pokud se mi mam the hots for some woman tak se ji pokusim sbalit, teda kdyz vidim ze tam je aspon nejakej elementarni o me. Pokud ne, tak se na to vyseru. Rozhodne nebudu na zensky loudit aby mel „dala“. Co to je za uchylnost? Pokud neni sexualni naklonnost, tak k cemu je pak sex? Mechanicky prirazeni do nejaky osoby ktera se uvolila mi „dat“?

    Grow the fuck up …!

  8. Vidím, že Vás věrohodná historka hysterické Nanynky zaujala také. Je s doktorem v ordinaci a najednou ani neví jak, ho drží za lohengrína. Byla z toho tak zmatená, že nevěděla kam s ním rychle, aby se na to nemusela dívat a tak tu ohavnost schovala k sobě do pusy. Ta příhoda ji natolik traumatizovala, že ji opakovala mnohokrát za sebou, aby se ujistila, že je to fakt traumatizující. Protože se styděla, tak nenašla lepší cestu, než to po 20 letech vykvákat do médií.

    Chtěl jsem o tom napsat také nedělník, ale předstihl jste mne ;) a už bych se jen opakoval, protože mám na věc stejný názor.

    1. Tak teď už jenom zbejvá vysvětlit, proč je těch nanynek tolik a proč pana doktora za sexuální excesy v roce 1996 zbavili funkce primáře v Bohnicích a vyrazili ho.

      1. @shane 14.11.2021 v 12:35
        Já už si tu trapně říkám, že nebudu reagovat, protože von to stejně shane zvládne líp a rychlejc! :-D

      2. Vážený pane,

        Vy jste poněkud nepochopil klíčové sdělení textu. Princip je přece obrácený. Pan Cimický nemá co vysvětlovat a vyviňovat se. Snad ještě platí, že nemusí dokazovat svou nevinu, ne? Nebyl odsouzen soudem, a tudíž je naprosto nepřípustné ho vláčet médii a takto skandalizovat. Je v tuto chvíli jedno, zda je to pravda nebo není. Musí existovat nezvratné důkazy a ty neposuzují bulvární novináři. Na tom se snad shodneme, že platí předpoklad neviny.

        Navíc tohle feministky mají jako účelovou kampaň a nechci se časem dostat do situace, že před sexem bude nutné odkliknout v apce oboustranný souhlas. Přece jen snad nejsme takové ovce jako na Západě.

        Osobně jsem přesvědčen, že svědectví žen v podobných případech je nutné dělit minimálně deseti a k jejich tvrzení přistupovat velice obezřetně. Zhrzená žena nejhorší nepřítel není nijak nové přísloví. Protože znásilněná oběť zní lépe, než jsem nesnesitelná nána, a proto mne odkopl.

        Co se týče toho, proč ho vyhodili, nevím. Ale i v roce 1996 bylo znásilnění trestné.

        1. To Josef 14.11.2021 v 13:12

          Svěděctví žen je nutno dělit v podobných případech deseti? To jste se inspiroval Koránem, kde to měli kluci ušatý zavedený nějak podobně? Brrr, teda já už začínám chápat, že to ty baby nehlásí. Pak poslouchat takovýhle bagatelizování a rozumy, to je teda nářez.

          1. na islámu je blbý, že se tam nesmí chlastat a žrát bůček. Jinak by spoustě Čechů celkem vyhovoval.
            Co se týče váhy svědectví, tak tam je to rozdělený na mužský a ženský oblasti. V mužských záležitostech má svědectví ženy poloviční váhu, nicméně v ženských oblastech má naopak poloviční váhu slovo muže. V zásadě to není špatně vymyšlený a v tradičních společenstvích to může celkem dobře fungovat. Problém je, že vývoj už šel jinam a mužské a ženské role přestávají být tak striktně oddělený. Už teda si sto let, od první světový, co pro nedostatech chlapů musely ženský převzít i jejich profese.

            1. S.Komárek v jedné své eseji rozvíjí myšlenu skopovo-knedlo-zelo zapíjené nealkoholickým pivem…

              1. Nealkopivo je dost vo hovně, ale skopový bych moh.

                1. Skopový se ale pro středoevropana hodně rychle přejí. A smrdí a vystydlý je odporný. Studený vepřový nebo kuřecí je 100x lepší. Představa nealkopiva v čechách je potom dost úsměvná :-)))
                  Ale jinak je to s tím islámem dobrej point.

                2. A v ulicích bude bezpečno, klimatické krize nebo kolapsu důchodového systému se nikdo bát nebude, před mešitou budou budou cikáni spínat pahýly rukou a prosit o bakšiš…

        2. @Josef 14.11.2021 v 13:12
          Ale prd staré Blažkové, pane Josefe! Pokud nevíte, proč ho vyhodili, ale takto reagujete na shaneův post, tak se zkuste trochu poinformovat na běžně dostupných zdrojích… nic snazšího! ;-)

          Vyjádření Bašného k vyhození Cimického: „Nedozvěděl jsem se to přímo od těch obětí, ale od jejich blízkých osob, které si stěžovaly, nebo spíš ještě dotazovaly, jestli některé postupy, které popsali jejich blízcí v kontaktu s Cimickým, jestli jsou přípustné a zda bývají v rámci terapie vůbec prováděny“

          Takže opět totální selhání a neochota řešit porušení profesních i lidských pravidel/zákonů! A dnes se všichni můžeme zjevit z MeeToo, proč to po tolika letech někdo vytahuje na světlo! To je úplně na palici!

          1. jenom na upřesnění – oznamovací povinnost v příadě sexuálních trestních činů existuje pouze u mladistvých a dětí. U dospělých osob není a je k tomu třeba oznámení oběti. A pokud oběť řekne, že na policii nepůjde a všechno popře…

          2. A jsou ty „dostupné zdroje“ naprosto věrohodné, důvěryhodné, mnoha lety předchozí činnosti prověřené a osvědčené jako spolehlivé?
            Jsou, nebo už nám někdy (nedávno) předtím lhali, či případně servírovali podobný kampaňovitý sračky?

            1. Tak zrovna Bašnej tim moc co získat nemá, spíš naopak, už teď se mu vyčítá, že s tím nic nedělal. Řekněme, že bych se opatrně přiklonil k tomu, že to spíš pravda bude. Zdá se, že to zas tak velký tajemství nebylo. N

            2. Je ovšem pravda, že v případě Bašného a Fifkové jde o svědectví z doslechu. Že jim někdo říkal, že Cimický něco dělal…

          3. Úplně na palici je, že prodleva je tam nejméně 20 let, ale spíše až třicet let.
            A v naprosté většině publikovaných případů, se „oznamovatelka“ (ani jediný zmermomocněný chlap!!) snaží buď zviditelnit, v případě výrazně odlišné kultury a justičního systému napakovat, či získat jiný podobný profit, plynoucí z oznámení třeba po čtvrtstoletí. Je to vždy a jako přes kopírák na člověka, který mezitím získal nějaké úspěchy a stejně tak peníze či vliv.
            Všimněte si prosím – žaluje někdo málo majetné, málo úspěšné, nebo případně málo známé jedince, ale se zdravým sebevědomím?

            1. @servisdok 14.11.2021 v 15:11
              „…žaluje někdo málo majetné, málo úspěšné, nebo případně málo známé jedince, ale se zdravým sebevědomím?“
              No ale jistěže! Anebo vy žijete v nějakém paralelním vesmíru, kde stačí být nemajetný nebo neúspěšný či neznámý jedinec, nejlépe však kombinace všeho najednou, a dopouštět se násilných trestných činů, abyste měl posichrováno, že vás nikdo nežaluje?! :-D
              Jen se o to nejspíš nezajímají média. Nicméně média odráží realitu života velmi zkresleně… řekla bych :-)

              1. Ano, v tomdle stádě stačí mít pobyt na oruadě, před režimem schovanej majetek (což je brnkačka) a můžeš si krást, loupit a podvádět, jak chceš. Potvrdí 4 z 5 drobnejch ksindlů. Ten pátej se to dozví až ho poprvé, po pěti letech, na rok zavřou, a příště už se to znova nestane.

                S ohledem na zdvojnásobení hranic škody si to dneska můžeš vynásobit deseti.

            2. Ta prodleva je spíš pro tenhle typ traumat typická, to není nic proti ničemu. Jdi jako pacoš z psychiny obvinit doktora že tě šoustal. Se ti vysmějou. A většina obětí se s tím snaží vyrovnat sama, což zabere čas, než zjistěj, zda se to podaří nebo ne.
              Čímž neříkám že to musí být pravda, ale prodleva nepřekvapí. Pana faráře taky těžko udáš ve dvanácti. Ve třiceti už třeba tu odvahu sebereš.

              1. Po takové době si budou pamatovat pěkný hovno, je to naprosto absurdní.

            3. To Servisdok 14.11.2021 v 15:11

              Nejen žaluje, ale i třeba pracovně popotahuje. Pamatuju si z časů svého studia na takovou pikantní historku, kterak pan učitel smilnil se svou žačkou. Ta ho nenaprášila, protože románek jí z různých důvodů všestranně vyhovoval, ale správnej průser nastal v momentě, kdy se slečna pochlubila pár známým, s kým že to randí a mimo jiné se při tom profláklo, že jí pan učitel vede bakalářku. V tu chvíli se hodně studentů naježilo, že bude mít dotyčná patrně velké výhody při obhajobě a nastal Ragnarok. Takže jak napsala Lola, bejt chudej a anonymní nestačí.

              1. Nj, kariéra přes postel zrovna obdiv kolektivu nezajistí.

              2. Hajzli nepřející…

                Jinak k těm „vztahům“ profesor-studentka jsem četl takový trefný komentář, že v padesátých letech (v USA) by vás za to ukřižovali, naopak ve šedesátých a sedmdesátých letech byste byl byl označen za fašistu, kdybyste se studentkami nespal. No a dneska vás zase ukřižují, i když z plně jiných důvodů.

                1. Tak mě napadlo, že bych mohl jít s donou a po 10ti letech jít naprášit mojí angličtinářku, protože ta mě po 8 pivech a zavlečení k ní domů regulérně znásilnila :-)
                  dost jsem si o sobě tenkrát myslel, než jsem zjistil, že tak dopadla skoro půlka naší třídy :-D
                  ta se s tím moc nesrala… :-D

                  1. s dobou …

                  2. shifty 14.11.2021 v 15:50
                    Jen technická – je ti jasný, že to znásilnění by sis neměl až tak moc užívat? :-D

                    1. Tak to byla jen sranda samozřejmě. To byla děsná nymfomanka, bylo to na nástavbě, nám všem kolem 20ti, ona z vejšky 27 let. To nešlo odolat, navíc s nám furt chodila do hospody. To pak šlo ráz na ráz. Rozhodně tam nebyl ani jeden chlap, co by si to neužil.

                    2. @shifty 14.11.2021 v 16:08
                      Tak teď už jen doufat, že nebudeš za 10 let v balíku, provařený v médiích a/nebo aspirant na státní vyznamenání… protože bys pak měl na průser zaděláno ;o)
                      Jasně, že jen joke, kterým nechci problém nijak zlehčovat. Jen občas člověk toho kašpara v sobě těžko drží na uzdě… :o)

                    3. No tyvole!
                      To abych se bál, že mě bude žalovat naše „vychovatelka“ z intru!
                      Tehdy mladá holka, těsně po škole, jen asi o 6 roků starší, nežli ta divá zvěř, co měla „vychovávat“. Byla to formální pozice, zřízená nejspíš jen proto, abychom ten barák nezbořili, nepodpálili hulením na cimrách a aby tam po desátý byla jakože tma. :D
                      Došlo k tomu při jednom z vysílání dřív nevyužívaného, ale poměrně kvalitního internátního rozhlasu. Každý úterý a čtvrtek jsem na něm dělal takový jakože „relace“, převážně ale z hudebních novinek ze světa – a aby se neřeklo a nemohlo bonzovat za šíření zápaďácké propagandy, tak semtam se tam vešlo i nějaké oznámení ze školy, z intru a občas se něco opsalo z Mladého světa, obvykle nějaké pikantnosti od Sally a Hanky.
                      Měla docela pěknou kostru a zkušenější věděli, že i pod neslušivými brýlemi byla decentně namalovaná a velice hezká. Přilítla na mě do kabiny hned na začátku jednoho úterý a byl jsem z toho teda dost vyvalený, holt začátek druháku.
                      Kdo ví, jak dlouho hraje celá 15cm cívka pásku a rychlostí 19cm/s? :D
                      Musel jsem pak vysvětlovat, proč během celé relace nepadlo ani slovo (bývával jsem dost ukecaný a všecky komentáře se vysílaly live) – a nakonec se kurva našel nějaký dobrák, co řekl, že ji do té rozhlasové kabiny viděl jít :D
                      Když jsem na konci třeťáku musel intr nedobrovolně opustit („je to rebel!“), tak už to bylo skoro veřejné tajemství, že „spolu něco máme“, ačkoliv nás nikdy nikdo v žádné prekérce neviděl. A při mém odchodu z intru se jako jedna z mála pracovníků intru přišla rozloučit s tím, že za mnou na nový privát (který mi pomohla sehnat, byla místní) občas zaskočí, jak se mi daří – což se i mnohokrát stalo :D
                      Kupodivu – přestože to bylo veřejné tajemství, zůstalo to na patře a nikdo to nenabonzoval. V těch letech věc nevídaná. Mohli jsme vyletět oba a ona navíc s tím, že by si nikde jako pedagog už neškrtla.
                      Bylo to supr – škola co mě bavila a bonusy k tomu. Co v těch posraných letech chtít víc :D

                    4. Kurva ty vole servismloku, to kazdej vi ze ses „rebel“ vole. Dal sis prece do vlasu vole misto gumicky cervenej drat, to je fucking rebellion jako prase vole …

                    5. Jako že jsem na škole znásilnil mou učitelku u ní doma? To by asi neklaplo :)

                      Každopádně já nejsem ani slavnej, ani bohatej, takže jsem v klidu.

                      Sysop – hele tohle není na chození. Jejího manžela jsem pak měl tu čest potkat a bylo mi ho dost líto. Tahle paní neudržela nohy ani den u sebe…ono to je přesně jak píšeš, spíš noční můra než sen každýho muže.

                    6. Ja jsem s opravdovou nymfomankou chodil 2 roky a paxem to vzdal. Zpocatku super, ale uz po par mesicich mi zacal dochazet dech a to mi nebylo jeste ani 30. Navic se kolikrat zasekla a ze proste a tam a tam nepujde, dokud ji to poradne neudelam. Coz treba pri planovane navsteve kina, nebo divadla, bylo fakt nahovno. Takze, ten sen mnoha muzu, je uuuzasnej, ale prvnich par dni.

                      Na druhou stranu ano, jen s ni jsem se odvazal nejvic. Sukat napriklad uprostred linkoveho autobusu, to uz jsem s jinou nedal. Takze vzpominky zustaly smisene. Co jsem pak po letech mluvil s jejim tatou, tak ma dve deti a skoncila nakonec doma, protoze to nikdo nedal vic, nez par mesicu.

                      Mimochodem – krasna zrzka.

                    7. Nezkoušela na to něco přírodního, případně medikaci? I když, to si musí přiznat, že je to fakt už moc, a že by bylo dobrý to trochu zvolnit. Což je asi kámen úrazu.

                    8. Skutecna nymfomanka dle definice udajne nedosahuje orgasmu. V tomto smyslu tedy ona nymfomanka nebyla, bo sekala jeden za druhym. Rvat ji sedativama neni pro moji naturu, na vseobecne prasky nesnasim a neuzivam. Jednou jedinkrat si vzala Postinor, kdyz se ji nejak vysral ten jeji system ‚ne do 5 dni pred a 2 po ovulaci‘. Jinak jsem odpurce i chemicke antiko, tak prece ji nebudu ladovat nejakym svinstvem. Doufal jsem, ze najde nekoho, kdo to da.

                      Treba bych to jeste nejakej cas tahl, ale zacalo mne desit, jak by to probihalo treba o 20 let pozdeji, az by mi nestal a ona byla porad pri chuti. Do toho jeste rada experimentovala, bylo to dost slozity.

                    9. Mimochodem – krasna zrzka.
                      Jo, jo…mohu potvrdit, že to má něco do sebe.

                      Treba bych to jeste nejakej cas tahl, ale zacalo mne desit, jak by to probihalo treba o 20 let pozdeji, az by mi nestal a ona byla porad pri chuti. Do toho jeste rada experimentovala, bylo to dost slozity.
                      Při vašem rozhledu..nebylo škoda se vzdát ambiciózního cíle?:-)

                    10. Sysop
                      14.11.2021 v 21:23

                      Nemluvím hned vo žádné medikaci. Máš moře přírodních věcí, některý aktivitu zvyšujou, některý zase utlumujou. Pokud je to takovej extrém, tak i 10 % dobrejch ne :D

                      Samozřejmě chemický bobule na to máš taky.

                2. To Jihočech Honza 14.11.2021 v 15:45

                  Tak můj osobní názor je, že na vejšce už jsou lidi dospělí a když se mají rádi, tak je mi totálně šumák, kdo s kým co…ale neměl by tam bejt střet zájmů. Vedení bakalářky / diplomky u své milé fakt není šťastnej nápad :-)

                  1. Proč? Spadne kvůli tomu most nebo vybuchne jaderný reaktor? Jasně když si hrajeme na akademickou výjimečnost u 40% populačního ročníku na VŠ…

                    1. To Jihočech Honza 14.11.2021 v 16:59
                      Protože když učíte na univerzitě, která skloňuje férovost ve všech pádech, je to trochu laps. Co si představujete pod pojmem akademická výjimečnost netuším. Já mám tituly dva. Ale zas i jeden akademickej neúspěch za sebou, takže svoje vzdělání až tak neprožívám. Jsou i chytřejší než já, jsem s tím okay :-) Asi teda akademickou výjimečnost necejtím. V životě mě nenapadlo táhnout na někoho nos, jen třeba proto, že je vyučenej. A můj sociální okruh a rodina to má podobně.

                    2. Chodí se na vysoké školy pro znalosti, nebo pro tituly?

                    3. Člověk bez titulu před jménem je dnes neplnohodnotný. Zejména jsou-li před ním a za ním ve firemním telefonním seznamu otitulovaní. Jen společenský tvrďák tomu odolává, má to možná něco společného s kovid odolností.

                      Komické – např. učitel na ZŠ bez titulu? Třicet slepic Mgr., asistentky aspoň Bc. Bez titulu se píšící (středoškolský prof.) tělocvik-němčina, byť by CSc. byl, je dle řady rodičů asi – debil.

                    4. Pro tituly. Co jinýho? Skripta si můžu šprtat i doma. Skriptárna je volně přístupná. I na přednášky moh přijít každej a nemusel se prokazovat indexem.

                  2. Za sebe by mě vztah vedoucí-diplomant(ka) vůbec nevzrušoval…
                    Když už, pozastavil bych se na vztahu uchazeče/uchazečky s oponentem/oponentkou…

                    1. Pokud jsou v tom oba dobrovolne, tak je do toho kazdymu prd.

                    2. A tak určitě, šefové píchají sekretářky, šéfky asistenty, doktoři sestřičky, doktorky lapiduchy, proč by vedoucí diplomek nemohli(y) píchat se studenty a studentkami.
                      Snad jen horníci v podzemí mají s babami smůlu…
                      Myslím, že přesně o tomhle pojednával poslední díl propagandistického seriálu pražské kavárny a ČT Ochránce, v hlavní roli bisexuál Lukáš Vaculík.
                      https://blog.aktualne.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=13384

                    3. Vaculík??
                      Sprchového Ošaha-Omaka tam přece hrál Langmajer, jestli se nepletu a bylo tam řečeno, že má rodinu a děti..

                    4. V hlavní roli celého seriálu bylo myšleno

                    5. To je teda fakt nechutnej sloupek, co to má jako bejt?

                    6. @shifty
                      to mělo bejt to jsou paradoxy, Vaculík hraje heterosexuála, Langmajer bisexuála, ač je to v reálu naopak…

                    7. Vaculík je taky homokláda?

                    8. A tak určitě, šefové píchají sekretářky, šéfky asistenty, doktoři sestřičky, doktorky lapiduchy, proč by vedoucí diplomek nemohli(y) píchat se studenty a studentkami.
                      Jenom debil klátí svého aktuálního studenta/studentku, vzhledem k tomu, že má dost příležitostí jinde…

                    9. Za sebe by mě vztah vedoucí-diplomant(ka) vůbec nevzrušoval…
                      Když už, pozastavil bych se na vztahu uchazeče/uchazečky s oponentem/oponentkou…

                      Mno a vedoucí a oponentka?:-)

            4. @servisdok
              tady je „pár“ chlapců co to neohlásili ani jako chlapi
              https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/cirkev-sexualni-zneuzivani-francie-katolici-krestanstvi-pariz-obeti-reholnici_2110051248_ere
              A myslím, že já jednoho takového znám osobně, je mu 74 a nevím co mu katolíci udělali, ale dle jeho vývoje od ministranta k antikristovi bych to tipoval na něco podobného…

        3. Tyhle clanky a diskuze jsou dobry. Aspon se clovek dozvi jak na tom kdo je.

          To je teda perla: „svědectví žen v podobných případech je nutné dělit minimálně deseti “ Podobny tomu co napsal ten kreten v clanku ze „hloupejsi kdo nebere.“

          Poblit se z vas vy zmrdi.

          Na druhou stranu me celkem potesil shitty, v tomhle ohledu vypada ze nejakej rozum ma.

    2. Problem je s tim ze dochtor mysoginisticky extrapoluje prihodu jedne hystericke nanynky tak nejak na celou zenskou populaci. O okoreneni svych zvastu takovymi skvosty jako ze „hloupejsi kdo nebere“ ani nemluve.

      Za tuto literarni sracku si dochtor naprosto pravem zaslouzi poslat do prdele. Mozna by mel navstivit nejakyho kolegu psychologa – kterej teda neni takovej curak jako ten co vojel pacientovu starou nekde ve svym smrdutym nemocnicnim pokoji – aby mu vysvtelil ze svoje mindraky ze zenskej tim ze bude predstirat falesnou masculinitu nevyresi.

  9. co je kurva kompulsivní monkey-branching ?
    Jacq přelož to do češtiny, bo to google nedává.

    1. Monkey branching je kdyz partner ve vztahu se poohlizi po nekom jinym nebo po nekolika jinejch. Kompulsivni vole znamena ze clovek kterej to dela nad tim nema kontrolu, musi to udelat.

      MUDRc. Challenger umi anglicky tak nejak napul a vetsinou tak uplne nechape vyznam toho co kokrha.

      To ze ta zenska vojela toho jinyho dochtora asi bylo kompulsivni. Nicmene s monkey branching to nema co delat. Jestli tomu u MUDRce Challengera tak v ordinaci rikaj, jako kdyz nejaka zenska vojede nejakyho dochtora – asi se to tam deje jak na bezicim pase, tak to nemuzu slouzit. Vyjebany (both literally and figuratively) jsou na to dost.
      Hope that answers your question.

      1. děkuji

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025