pěkný komentář od Petra Hampla:
Pokud chceme pochopit hysterickou reakci na to, co se v posledních dnech odehrává mezi Ruskem, Amerikou a Ukrajinou, musíme se vrátit k tomu, co se odehrávalo před tím. Za poslední měsíce jsem na sociálních sítích absolvoval řadu debat s figurkami „pražské kavárny“. Ti lidé byli vyloženě posedlí myšlenkou instalovat na rusko-ukrajinské hranici rakety s jadernými hlavicemi. Držet Rusy v šachu, ponižovat je, vysávat, nechat je umírat hlady, radovat se z jejich utrpení. Těšili se na zničení těch podlidí s vyloženě sadistickou radostí.
A najednou ti podlidé ukázali sílu. Americký prezident zalezl pod stůl. Americké obyvatelstvo to v podstatě nezajímá, tamní prioritou je ochrana vlastních hranic před migračními hordami. Ukrajinská chunta, jak se dalo čekat, zvládne tak maximálně rozkrádat vlastní zemi a vydávat bombastická prohlášení, podobná těm, jaká kdysi vydával ministr propagandy Saddáma Husajna.
Zhroutila se určitá verze světa. To je skutečná příčina hysterie. To je skutečná příčina strachu.
starter25
Tak teď mají příležitost, hned prvním autobusem na východ.
Hned sem si řikal, kolik těch velkejch bijců jede rukovat, dyž tam mají tu mobilizacu (a kolik že zatím narukovalo bránit papaláše, který okrádají lidi tak, že mnohdy doslova nemají co do huby, aby si vyváděli majetky na západ a tady skupovali co vidí?).
Zatím zvládla kavárna zablokovat pár nepohodlnejch webů a začít všeobecně rozesírat kde co, eště, že končí zima, pže plyn nebude a s ropou to začínám vidět taky hodně blbě. Asi abych pozastavil některý nákupy a šel natankovat tak půl kubíku, pže 35 na vonu zdaleka není vrchol.
Jan Mrcasik
Jestli mu chceš věřit… Petr Hampl vysloveně lhal, že Petr Mach chce přijímat migranty. Mach nikdy nic takového neřekl ani nenaznačil, naopak se proti tomu vymezoval, ale Hampl to usoudil svým mozkovým myšlením. Zlí jazykové říkají, že proto, že Macha bral jako konkurenta ve Svobodných.
Mimo to je Hampl už asi 20 let fanaticky proruský a omlouvá každý jeden krok Ruska na světové scéně a proti sousedům, takže opět – chceš li mu věřit…
A do třetice – Rusko tedy mělo právo napadnout Ukrajinu, protože pražští intelektuálové údajně něco psali na sociálních sítích? :D
Hupert
Podle dnešní zprávy CNN soudím, že plánem Ruska byla opravdu humanitární mise, která ale někde zadrhává. CNN pustila i záznam komunikace mezi vojáky:
Rusové: „Vzdejte se nebo zahájíme útok“.
Ukrajinci: „Jděte do prdele“.
Rusové:!!!!!!!!!!!!!
Zelenský: „Všech 13 padlých obdrží vyznamenání za hrdinství“.
Vyjádření matek, manželek ani dětí neuvedli, ale chápu, že budou navždycky nenávidět všechny Rusy.
Volba Ukrajinců sice nepřispěla k lepšímu skóre, ale jistě posílí bojového ducha pozůstalých, ne-li národa. Já bych za poslední dva roky poslal někam kdekoho, ale nad tím skóre bych se předem zamyslel.
Jan Mrcasik
Hele Huperte, a když by se celý svět spojil a Amerika, Evropa, Čína a Afrika napadly Rusko – tak bys Rusům také doporučoval, aby se vzdali?
Sysop
Rozhodne ano.
Hupert
Záleží na tom, jaký by by cíl agresora. Jinak v případě jednotek armády bylo a je v mnoha válkách běžné, že v bezvýchodné situaci jednotka či armáda kapituluje. Dokonce pro takové situace platí téměř celosvětově uznávaná pravidla pro zacházení se zajatci. Možná už Putinův projev nebude nikde dostupný, ale já jsem z něj pochopil, že v ideálním případě měla proběhnout akce obdobně Kazachstánu, vypadá to však, láska Ukrajinců k jejich kriminálním páníčkům bude větší, než se zdálo. To je nadsázka, protože v každém vlastenci samozřejmě při napadení především chytnou saze a už slyší jen ty, co ho ve válečném nadšení povzbudí….a co teprve když cítí podporu celého světa – téměř. Mně je těch lidí líto a válku nikomu nepřeju, na druhou stranu se domnívám, že Rus už byl fakt v koutě a dilema bylo, zda udělat tuto zoufalost anebo později bude pro jeho přežití situace bezvýchodná. Jistě, můžete říci, že Rusko teď dostalo Ukrajinu do té samé situace a nemá právo takto řešit obavy o vlastní bezpečnost. Možná by se nakonec měli i Rusové líp pod jinou kuratelou, s idejemi a vizemi WEF? Možná je to vše jen zvrhlé divadlo pro nezasvěcené. Putin je jistě na rozdíl od našich čestných a mírumilovných vládců prolhaný a záludný jako medvěd. Nevím ale, kdo ho řídí ani s kým se na té akci předem dohodl a uvidíme pozdě, kdo na ní nakonec zbohatne či posílí svojí moc. Jedno ale tuším, a to že Evropani se sjednotí. Budou totiž jednotně koukat jak puci, kam zmizely jejich prachy a v jaké prdeli se denně probouzejí. Pak jim nejspíš bude celá Ukrajina ukradená podobně jako všechny země, které od 2WW zažily invazi Frantíků, Britů a především Amíků, za kterými jsou miliony mrtvých, ostatně i díky plandemii. Individuální tragédie jsou bohužel součástí těchto vysokých her. Někdy i po nich. Jako ta, co mi vyprávěl děda, když se v 1918. vracel z války s Italy. Na nádraží v Benešově jeho nejlepší kamarád vylezl z vagónu a zapálil si retku. Poslední. Bez výstrahy ho zastřelil jeden sokol, hlídkující nad dodržováním karantény kvůli žloutence. Dost keců.
Jan Mrcasik
Tak řekněme, že cílem agresora by bylo zajmout a možná popravit Putina a poslance dumy, namísto toho udělat prezidentem Navalného s Chodorkovským, anektovat Kalinigrad a Rostovskou oblast, a rozložit ruskou armádu – „demilitarizovat“.
Měli by se vzdát?
Jan Mrcasik
A dobýt Moskvu s čestným slibem, že pak se určitě stáhnou a nehodlají Rusko okupovat.
Tak zrovna to ‚hrdinstvi‘ techto 13 vojaku na naprosto zbytecnym ostruvku bylo na urovni upaleni se Palacha. To je asi tak stejnej zpusob boje.
karban
Přesně.
Z vojenského hlediska to byla naprostá hloupost a zbytečná oběť.
Co měl dělat kapitán ruské lodi? Poslat tam výsadek na člunu a riskovat ztráty?
Posádce na ostrově bylo nabídnuto zajetí. Její velitel musel vědět, že loď nemůžou ohrozit a měl zajetí přijmout – v rámci odpovědnosti za životy svých mužů.
Ale chlapci se místo toho rozhodli stát symbolem. Z pohledu člověka blbost, ovšem jako prostředek propagandy bych to nepodceňoval. Podle vzoru toho Palacha, který konec sovětské okupace a vlády KSČ nijak neuspíšil. Ale pro spoustu méně bystrých lidí se stal symbolem, zvlášť na západě. Tipoval bych, že v případě vojáků z ostrůvku se dočkáme minimálně filmu a možná i sousoší. A kde bude stát? Nevím, ale ona se nějaká dostatečně angažovaná místní samospráva vždycky najde.
No tak já jsem si ten článek přečetl a koukám na ty posty přede mnou jako vrána. Těch pár anglických mariňáků nepadlo, ale po tom boji se vzdali. A kde se tam vzala ruská loď, když to byla válka UK a Argentíny, to opravdu nevím.
starter25
Tak dlouho se chodilo s Ukrajinou do NATO, až se Putin utrhl.
Jan Mrcasik
Připomenu ti, že před anexí Krymu bylo 60% ukrajinců proti vstupu do NATO, a členství UA v NATO bylo vetované.
Poměr se změnil na 60% UA pro vstup do NATO teprve po ruské anexi Krymu a tom svérázu na Donbase.
Opravdu ti přijde logické někoho oloupit, zmlátit a pak si stěžovat na to, že tě nemá rád?
Sysop
Jak vypadala tato statistika v Cesku, muzu se zeptat? A jak to Havel zohlednil? A nebo, jak moc rozhodl pruzkum verejneho mineni ohledne smlouvy Slovenska s USA stran pronajmu tech letist?
Nejsem si uplne jistej, jestli v techto vecech nekoho zajima vox populi.
Hupert
Za vox po papuli!
Hupert
To by mě taky zajímalo, neboť mám stále takovou nepotvrzenou fixní ideu, že stát, kde žiju, vlastně vůbec právně neexistuje, mám přetržené kořeny, ztrácím výživu a chátrám. A to jsem na tom coby česko-moravský kříženec stále lépe než kříženci česko-slovenští, kteří tím de facto ztratili schopnost dále se množit. Jo v tom by mohl pomoci JM se svými knihovnickými schopnostmi. Navrhněte mu to někdo, já se trochu bojím. Onehdá jsem do něj trochu rejpnul a po té verbální invazi, jakou jsem zažil, jsem si připadal, jak bych to nejlíp přiblížil – jako dnes Ukrajinci. Ta startovací dynamika byla obdivuhodná. Já se tenkrát upřímně omluvil, vědom si své provokace. Ostatně nože tahám jen při fyzickém ohrožení, z řečí si stačí vzít jen to, co je k užitku.
semancko
Prieskum nerozhodol nijako a zmluva bola prijata rychlostou ze by aj Hitlerovi generali bledli zavistou. A ked to teraz ludia za vydatnej podpory opozicie davaju panom volenym zastupcom vyzrat tak je zrazu velke halo ze co si to dovoluju.
Inak toto bola zaujimava vec pretoze negativny postoj voci tejto zmluve bol skrz cele spektrum volicov, nie iba opozicie ci „extremistov“. Nepamatam, ze by som zazil podobnu siroku zhodu medzi spoluobcanmi v comkolvek.
Jan Mrcasik
To jsem nemyslel dohromady, ale samostatně. Vstup do NATO nehrozil a zároveň byli Ukrajinci proti – a jen kvůli svému chování je Putin hromadně nahnal vysloveně do náruče Západu.
Ostatně řekni mi… Když zlý západ svrhává diktátora, vždy je to skrze tisíce a tisíce demonstrantů.
Jak je možné, že chudák Putin nesežene pár tisíc demonstrantů a místo toho musí dělat invazi?
shifty
No zatím spíš rusáci protestujou proti válce. Ono ty mladši generace dejme tomu 40 a méně už o nějaký války moc nestojej, spíš by se radši měli stejně dobře, jako viděj v Německu, Anglii atd. A tohle jim to zase kurevsky oddálí. Myslím si, že tahle akce bude Putina tak akorát mrzet.
Docela pěkný záběry jsou na znovunastartovaných stránkách NDR.
Pokud jsou ta data relevantni, a predpokladejme, ze ano, pak ale ten pomer neni nejak drtive jednoznacny, melo tam byt referendum.
shifty
No naštestí nebylo a naštestí jsme v Nato. Ono by to referendum stejně dopadlo jako to o EU, o tom bych si iluze nedělal. A ruský tanky bych tu nerad znova…
Sysop
Cili myslis, ze Rakousko se ma bat ruskych tanku?
shifty
Rakousko bylo ve Varšavské smlouvě, pod vlivem sovětského svazu a mělo 40 let komunismus? Pokud vím, tak se tady Putin obhajoval mimo jiné tím, že je nespokojený s rozšiřováním NATO po roce 89, jak s tím souvisí neutrální Rakousko?
Sysop
Souvisi s tim tak, ze Rakousko cvici s NATO a my jsme take mohli byt neutralni. Takze to zase tak jednoznacne nevidim. Navic, my nesousedime s Ruskem, ani Ukrajinou. Takze jsme nekde ve treti rade zajmu Ruska.
shifty
Na tenhle blabol, ktery nevidi historicke souvislosti, nebudu reagovat. Sorry jako, sysope. PS: jeste, ze tam teda ti slovaci jsou… Ze te huba neboli za tyhle zvasty…
shifty
Ukraine je aktualne taky oficialne neutralni, jestli sis ty vole nevsim
starter25
To oslím můstkem spojuješ něco co spolu nesouvisí. Veto se nekonalo kvůli názoru Ukrajinců, ale kvůli tomu, že Ukrajina nebyla v NATO chtěná hned několika zeměmi. Dneska by se dalo říci, že už tehdy věděli proč.
Jinak jen idiot, poté co mu řeknou, že ho do NATO nevezmou, dál s NATO jedná a nechá představitele různých členských států či tajemníka NATO prohlašovat, že UA do NATO vezmou a sám to dál taky prohlašuje.
A z pozice velmoci? Žádná, pokud může, nepřipustí „nepřítele“ na hranicích. Tisíce let osvědčená strategie.
Člověk by řekl, čemu se vlastně divíme? Že svět není sluníčková bublina, v které někteří evropané žijí? Není.
Co si teď za to UA, že „je v právu“ koupí, když jim Rus vykopl dveře a usídlil se v obýváku?
A jestliže Brusel tvrdošíjně zůstane u svých chimér, pak je třeba z postsovětských satelitů, kde ještě ohledně ruského imperialismu funguje kolektivní paměť, vytvořit v rámci EU politicko-vojenský blok, který se stane silným východním křídlem NATO, aby mohl říci ne jak Moskvě, tak Bruselu.
Akorát – nebyl jsi tu náhodou mezi těmi, kteří kritizovali zlé nejzlejší USA za to, že chtějí Evropě zdražovat báječný ruský plyn? Pokud ano, nerozumím jak můžeš schvalovat článek, který chce totéž a ještě více.
Hupert
Že by byl Jihočech Honza složitější osobnost a nevešel se do žádné z nachystaných škatulek? To je dotaz, ne atak.
Až se tohle dozví Poláci, pan anonymní analytik z MV asi dostane přes držku. Křivě obviňovat pšonky s jejich Středomořím a V4, že jsou rusofilové… Au.
shifty
No hlavně teď by jsme se k polákům měli spíš co nejvíc začít lísat. Je to jediná armáda široko daleko, z který můžou mít rusáci aspoň trošku respekt a vzhledem k nadstandartním vztáhům k USA pochybuju, že by si na ně troufli. Za to slováky nebo nás by přejeli ještě rychlejc než ukrainu.
Možná, že celá tahle ruská akce všecko paradoxně zase dorbet urovná. Němci a jejich proruská politika dostane na frak, dost možná i green deal pujde aspoň částečně doprdele(i když ty svině skopčácký ten swift nedaj, ekofanatici se radši budou koukat na rozmlácenou ukrainu, nebudu dál tyhle svině zkurvený ani komentovat)a my to třeba taky drobet přehodnotíme. Hlavně teda tu sousedskou orientaci a armádu jako takovou.
Jan Mrcasik
Třeba nakoupíme pásová BVPčka… A třeba i Černochové dojde, že bychom měli z tendru vyloučit Němce. Nebo by nám mohli zakázat exportovat jejich technologii do boje.
Mr. Mr.
Tak teď už se cenzuruje internet naprosto nepokrytě. Už nefunguje protiproud, ceskobezcenzury, aeronet a pár dalších webů. Za chvilku uděláme pápá i dfensovi. Prasata bolševický!
Hmmmmm, zkus zadat do gůglu invasion a ukraine. V podstatě nádo, nothing, nic. Ale ohledně protektorátu….ten je ekonomicky a celkově úplně, s prominutím, fpiči. Kdo máte tu možnost, odejděte. Cokoli bude lepší než tam zůstat.
Mr. Mr.
Není kam.
Honza2130
:) Když tě nikde nechtějí…..tak nemáš kam.
Honza2130
Dnes jsem celý den v práci přemýšlel jakým způsobem bude establisment řešit ten drobný problém s invazí „armády jakou svět neviděl“, a to doslova. A uvědomil jsem si, že stejně jako při COVIDu®. Tedy nijak. Bude se lhát dokud to nebude až tak do očí bijící, že už to nebude dál možné. A pak se to celé přejde s ledovým klidem, jako by se nic takového nestalo.
Vím, že v protektorátu jsou ovce krmené médyji vrchem spodem, ale taky v Holandsku jsou zmínky o „válce“ v Ukrajistánu velmi strohé. Typu, zatím nic nevíme, toto říkají ukrajinci, bla bla, a to je vše. Dnes ráno v rádiu citovali i Putina, že na území Ukrajiny nejsou žádné ruské jednotky a ani není pod palbou ruské armády. Ještě poslední co jsem v tom hluku zachytil bylo „… must be fake“.
fatdwi
Honza2130: a ten Putinův proslov, kde obhajoval invazi teda natočili na Barrandově? Protože pokud ne, pak nedává smysl obhajovat invazi, která se nekoná. Jedině že už by byl zhruba na úrovni slavné scénky s Hitlerem v bunkru (x-krát předělané pro jiná témata), kdy něco cintá do kamer a realita je úplně někde jinde. To mi ale jaksi nepřijde příliš pravděpodobné.
Honza2130
A kdepak je ten „projev“? Tedy celý, ne ústřižek, ze kterého je jasné o čem se mluví a na co odpovídá? :) V originále prosím.
Nechce se mi to poslouchat celou půlhodinu, tak mi řekni, kde mluví o invazi na Ukrajinu. Mám zato, že celou dobu mluví čistě a jen o Donbasu.
Honza2130
Zajímavé, komentáře jsou tam vypnuté. Ale znovu se ptám, kde, v který moment zmiňuje útok na Ukrajinu? Je to dost všeobecný projev. A nedatovaný.
fatdwi
Honza2130: jasně, a předžvejkat kroketten byste nechtěl? Chtěl jste link, přitom jste poněkud hloupě naznačoval, že neexistuje a teď, když ho máte, zase nic… Už byste se měl vyjevit s tou Vaší teorií, co vše vysvětluje.
Honza2130
Ale tam nepadne jediné slovo o Ukrajině. Já rusky rozumím, přeskákal jsem to.
Hupert
No, když kolem 20. min. mluví Putin o odstranění kyjevské junty, denacifikaci a demilitarizaci, tak pokud k nedošlo k ruské invazi jen v některém z matrixů místních diskutérů, mohlo by to být i v tom vašem o Ukrajině.
Dachsmeister
@fadtwi
dobře Vám tak
máte perly?
nebo hrách?
Jan Mrcasik
Vždyť je to troll v původním slova smyslu. Nikdy neměl žádné argumenty, jen cíleně vysírá a ukájí se tím, když protistrana mrhá svůj čas na to, vyvracet mu jeho bláboly nebo dokládat důkazy, které jakože požaduje.
Přesně na tyhle typy, které ne že mají jen odlišné názory – ale nechtějí vůbec debatovat, jen vysírat, je tu funkce ignore.
Dachsmeister
@JM
staniž se
fatdwi
Dachsmeister, Jan Mrcasik: měl jsem tu nějaké zbytky. Ale vážně – zatím každý podobný se tu odvařil předpověďmi. Zerg, DMTcosi (ten floridskej bitcoin trucker-addict) atd. Tak mě zaprvé zajímalo, co je ta jeho teorie, která mu zlomí vaz a teď se přiznám, že mě zajímá, jestli teda v tom projevu Putin mluvil o Ukrajině nebo ne? Asi mě to nezajímá dost na to, abych na ty studený prasečí oči půl hoďky koukal, ale pokud to víte…?
Jan Mrcasik
Podle mně žádnou teorii nemá, jen prudí. To není diskutér s „alternativními“ názory, to je vážně jen provokatér. Naprostá ztráta času.
Honza2130
Dej mi vědět zmrdcasíku, až bude v „dobytém“ Kyjevě ruská vojenská přehlídka. Pak řeknu otevřeně – Ano, rusové jsou na Ukrajině.
Honza2130
Mimochodem, zmrdcasíkovo bláboly jsem fakt nečetl, tak ani nevím, že tam nějaký link je :)
Sysop
Delas chybu. I kdyz s nekym nesouhlasis, vyslechni ho, pokud to neni idiot. Mrcasik neni idiot, jen ma jinej nazor.
Honza2130
Já ti dokonce povím, jaký je připravený pravděpodobný scénář. Neviditelná ruská armáda bude u Kyjeva „odražena“ a poté se stáhne do Donbasu. Odkud se ovšem nikdy nepohnula :o) A bude po válce :) Ukrajina slavně zvítězí a kdo bude pochybovat ……bude eliminován. Tohle je další dějství COVIDu®. To je ten lepší scénář, věř mi. Protože tohle jsou, nebo byly, Gliwice 2022. Dnes mě zaujala zpráva, že v Kyjevě povraždili nějakou skupinu vojáků. A já ti řeknu jak to asi proběhlo. Ti lidi narukovali a šli na „frontu“. Tam ale zjistili, že žádná „fronta“ neexistuje a žádní rusové u Kyjeva nejsou. Tak se otočili a chtěli se vrátit domů a říct to rodinám. A byli postříleni ……
hanns
Sdružení CZ.NIC na základě doporučení vlády zablokovalo osm vybraných dezinformačních webů, které představovaly ***** ohrožení národní bezpečnosti ***** v souvislosti s ruským útokem na Ukrajinu.
Zablokované byla stránky Aeronet.cz, Protiproud.cz ,Ceskobezcenzury.cz, Voxpopuliblog.cz, Prvnizpravy.cz, Czechfreepress.cz, Exanpro.cz a Skrytapravda.cz.
Premiér Petr Fiala (ODS) o opatřeních, která se kabinet rozhodl v boji proti dezinformacím, hovořil po jednání vlády. Detaily nicméně neupřesňoval. Jde o reakci na propagandu, který ruský útok provází.
merce: to ukazovali celou dobu, co byli s Babišem ve vládě, takže nechápu, kdo může být překvapen (pokud nebyl poslední 2 roky v hibernaci).
merce
Já vím, že to měli vpodstatě v programu, ale jedou plnou parou předehnat Babiše o parník. Vítejte v čínském režimu.
fatdwi
merce: však to je ta „změna“. Teď se bude totalita budovat rychleji, lépe a radostněji. Bohužel bláznů, kteří uvěřili, že ta „změna“ bude k lepšímu pro ně, znám mnoho…
merce
Je to jak říkáte, Babiš se z toho uměl vylhat, tihle se k tomu údernicky hlásí.
Když Amazon a Google odstřelily Parler na základě gumových smluvních ustanovení o „dobrých mravech“, podíval jsem se do svých smluv zda to tam mám také. Mám. Každý to tam má. Takže když se webhostingu nebo registrátoru TLD nebude líbit, co píšete, tak máte utrum.
Takže DynDNS, DarkWeb Onion URL, nebo znát statickou IP a cestu… A tak.
“Po intenzivních konzultacích s bezpečnostními složkami státu a na základě doporučení Vlády České republiky blokuje sdružení CZ.NIC vybrané dezinformační weby, které ohrožují naši národní bezpečnost. Tento zcela mimořádný krok je reakcí na vojenský útok armády Ruské federace proti svrchované Ukrajině a dezinformační kampaň, která ho provázela a stále provází,” informuje sdružení.
Jan Mrcasik
Ano, soukromá. Vláda jim nic nenařídila a nemohla, vláda jen řekla „prosímprosím smutně koukám“ – a CZNIC radostně vyhověl, ač nemusel.
Oni vážně tím užíváním si covidistické represe a cenzury úplně zblbli a myslí si, že čím víc budou lidi šikanovat a cenzurovat, tím budou poslušnější.
Brundibar
„Prosím prosím smutně koukám“ – to je taková miloučká soft verze. Já bych to viděl spíš na „bloknout to, to a to a to ihned! Vzkazuje ministr“ cvak
fatdwi
Jan Mrcasik: ale no tak, nedělejte blbého. Klaus Lisabon taky podepsat „nemusel“. Ale podepsal. Co pak nějakej manager ve firmě, nota bene možná navíc i s cenzurou souhlasící? I kdyby nesouhlasil, dobře by nedopadl. Sám od sebe NIC nic nevypnul.
Sysop
Kdybys byl majitel NIC, tak to bloknes, ledva ourada zvedne oboci. Budes drzet zobak a krok. Andrejovy metody zakleknuti by byl caj proti tomu, co by se na tebe sesypalo shora s tlacenkou z Brusele. To by se najednou dely tak zahadne veci, ze bys nestacil cucet.
Uvedom si, ze ten picus ve vlade, co do toho keca, taky jen plni ukoly sveho panicka.
Tady na hrdiny neni prostor. A nikoho se nedovolas.
Brundibar
Ještěže do těch hospod můžem tak do září. I když asi už šeptem…
Jan Mrcasik
Chci věřit, že to takto není. Například WEDOS (kde hostuje i D-F) právě tyhle vládní „prosím prosím“ rovnou háže do koše, a soudním příkazům vzdoruje advokáty i když je to pro ně ztrátové. To je webhosting dle mého gusta.
Sysop
Neumim posoudit, jak velky tlak byl na NIC a jak velky by mohl byt na WEDOS.
Sysop
No, takze Wedos se posral taky a zrusil webhosting skrytapravda.cz (IP 89.221.213.141). Takze s tim kosem to asi nebude tak horky…
Ko-za
Tak už začali buzerovat i hostingový firmy.
Jihočech Honza
Bylo tu s vámi dobře, hoši. Díky za všechno. Jen pro jistotu, kdyby to tu taky zavřeli.
Ko-za
Máme tady vítězný únor se vším všudy.
prasatko Bobik
Řekl bych, že Vítězný únor byl k dobru více lidem než těm, kterým se nelíbil. To je mírný rozdíl od toho, co se tady v posledních letech děje. Demokratický souhlas pomýlené části mas s tímhle bordelem se nepočítá. (To není úvod pře, jen názor.)
Sysop
No, lidi holt se presunou na servery, ktery nejsou hostovany v EU. Takze vic pofrci Sputnik.com, eventualne se servery prestehujou. Kdyz o to tem nasim fasistum jde… tak se jim to jiste podari.
Sysop
Prijde na to, kdo nakonec vyhraje.
Sysop
Hajek se oklepal jako prvni a je na protiproud.info. Ale jak to ma s hostingem, netusim.
Ko-za
casablanca
Sysop
Tak to nevim, jestli to vyhral.
Ko-za
Asi moc ne. Asi jenom změnili doméénu a hosting zůstal pražskej.
Hupert
Já volit pětikoalu, budu se bít za to, že v tom nemá prsty, do roztrhání těla.
Vložit tyhle záznamy do souboru hosts a voalá. „dezinformační weby“ jsou na světě
Ko-za
ale pozor – bez toho http://
to se mi tady vložilo samo
prasatko Bobik
Kouzlo nefunguje (tedy zadání čísel do řádku, k hosts se nedostaneme). Jen hlášení chyb stránek, firewalů, akcelerátorů.
Sysop
Musis zeditovat soubor hosts, vetsinou na c:\windows\system32\drivers\etc\hosts a pridat tu tabulku od Ko-za na konec zaznamu, co tam mas. Pak Windows nepujdou pres DNS.
Ko-za
Přesně tak
Sysop
Vypada to, ze nad DF se taky houpe ta zbran pana Damokla. Ty weby nejsou nijak extra zajimavy, vetsinou sracky. Ale pokud se nespusti mela, tak za par dni se stopne kdeco a bude to standard.
Ko-za
Lampasáci už žádají zablokovat dalších 14 serverů.
Ko-za
kdyby náhodou
46.28.106.34 dfens-cz.com
Sysop
Zalezi, kde DF hostuje. Z toho seznamu pred chvili uz byly odstreleny tri weby. Jestli DF jede dal na Wedosu, tak neni co resit, pujde do kopru.
Ko-za
Mě teda nefunguje jenom ta skryta pravda. ostatni vidim.
Sysop
Me nejede ani czechfreepress.cz, ale jsem pod Win, kde nemam plnou kontrolu, musel bych na Linux a to se mi ted uz nechce…
prasatko Bobik
Jo, dík, taktéž Ko-ze. Ale do obou hosts, co jsme objevili, tady nelze zapisovat, vyžaduje se „root“. Experimentovat nebudu, je to o pár facek a to člověk nemá zapotřebí.
Demokrati teď dosáhli svého, snad jim to budu moci vrátit.
Ko-za
Tak pokud nemáte práva přepsat ten soubor, tak se nedá nic dělat.
Mr. Mr.
Jak se dá otevřít?
Ko-za
Stačí poznámkovej blok, co je ve Windows
Hupert
Díky, zachránils mi život. Bez „konspirací a dezinformací“ vůbec netuším, co se v tomhle Matrixu děje a kam spěje.
Sysop
Konspirace jsou vsude, vcetne mainstreamu. Rozdil je jen v tom, ze ty konspirace z tech kospiracnich webu se drive stavaji realitou, nez ty z tech mainstreamovych.
Dezinformace je i to, ze vlada zablokovala ty vyjmenovane weby. Projel jsem je vsechny a normalne jedou. Takze zase jen lzi mainstreamu, jako obvykle.
fatdwi
Jan Mrcasik: soukromá iniciativa, ke které určitě nikdo z vlády nedodal vhodné pobídky… Takhle se dá říct, že tu přece cenzura není, vždyť soukromý subjekt si může dělat, co chce.
Jóoo, tenhle loutkový online-ancap se nám ještě jednou nebude vůbec líbit… E-likvidace je už zcela běžná cesta a průměrný balík je ještě nadšen. Kdyby mi někdo před nějakými 20 lety říkal, že tady bude cenzura jak v Číně, tak bych se mu vysmál, vždyť ty minulé komanče měl ještě každý v živé paměti. A dnes plnou parou do totality, škoda, že tam hlupci nemůžou jet sami, ale musí s sebou na transport vždycky vzít i ostatní.
Sysop
Jojo, staci se podivat do diskuse na Hovinkach. Narod jasa ve fronte na jatka. Kdyby treba nekdo poznamenal, ze holt Aeronet si za to muze sam, protoze jednak mel mit jinou domenu, druhak fakt mele sracky vseho druhu a tretak holt se valci i u nas, tak fajn. Ale lidi uplne chrochtaji blahem, jak je to fajn takhle nekoho odstrelit. Na tom si verchuska overi, ze je to cajk uplne stejne, jako s tema flastrama pro hospody za nezavreni, kdy narod jasal, ze konecne na ty hospodsky doslo. Ze pak tihle jasalove zustali s otevrenejma hubama nad inflaci, ktera je, mimo jine, take dusledkem toho, ze se zpretrhaly dodavatelske retezce, to uz je prece jina.
Az tech bloklejch serveru bude vice, to bude najednou diveni.
shifty
Je to svinstvo, ale furt lepší, než cenzurovanej internet ala Rusko nebo Čína. Moc chutná všem…
Jan Mrcasik
Je to svinstvo, ale ještě že je to jen pseudoblokace pro blbečky, kteří nerozumí DNS.
Taková soft blokace je asi nejmenší zlo. Rozhodně lepší, než firewallové odstřižení nebo dokonce vypínání serverů.
Jakkoli půlka mladých a progresivně-liberálních ajťáků si libuje, jaká je to paráda a že teď by vláda měla požádat právě síťové huby, aby úplně zařídly konektivitu do Ruska.
Kreténi.
Sysop
Ano, ustrelena jedna noha je furt lepsi, nez ustrelene obe. Jen nevim, jestli to jsou ty demokraticke hodnoty.
fatdwi
Sysop: bloklé budou jen ty špatné servery, takže žádný strach, když si cenzuru obhájíš jednou, obhájíš si ji už vždycky (podobně jako svědci covidovi, kteří na podzim obviňovali neočkované z toho, že nakazili očkované – tady je vidět, do jak obrovské debility je člověk schopen klesnout jen proto, aby nemusel zpochybnit svou víru v kravinu). A ti, co budou čumět na inflaci budou nadávat právě na diverzanty a reakcionáře, kterým je potřeba zatnout tipec a na Putina, co za všechno může. Průměrný dement se nikdy nepoučí, nemá na to mentální kapacitu. Kdyby měl, tak to tady vypadá jinak.
Sysop
+1
prasatko Bobik
Tý jo, první zprávy vážně nefungují, a přitom jsou krotké.
Demokratická věrchuška se spirálou vrátila po necelých 40 letech k rušičce, tomuto symbolu totality, ovšem na úrovni doby.
To jsou na tom demokrati už vážně špatně.
Ko-za
A víte co to znamená? Že jsme zase o krok před nimi!
prasatko Bobik
Že ta svoboda a demokracie bude mít i takovouhle tvář se cinkači ’89 nedozvídali. Aspoň v Praze se o tom nemluvilo.
Ukázala se nespolehlivost veřejné počítačové sítě, když „sdružení“ a národní správce pronic na základě svého uvážení odstřihne, co se momentálně nehodí.
Je to k posmání, spolu s fikcí doručení SMS – nejen v novém demokraticky uzákoněném zákonu, ale i u Vodafone a zřejmě i u dalších frikulínů. Přiotm o fikci zaplacení měsíčního poplatku v nových podmínkách není ani slovo.
„Česko musí udělat víc než Západ, říká Fiala. Nové sankce prý budou velmi tvrdé … dodal Fiala.“ Že by vláda_ČR měla něco udělat s životními podmínky občanů_ČR – to ne, to už nedodal.
„Sankce velmi tvrdé“, božebože, to je z blázince, ne? Nebo jsme už tak nacamraní? Kéž bychom se z toho do rána vyspali.
Honza2130
Proč USA neposkytne satelitní záběry bojů nebo aspoň pohybu těch „tankových kolon“ na území Ukrajiny? Nebo JAKÉKOLI záběry bojů.
hanns
Proč? :-D
To je řečnická otázka, že?
Honza2130
Jistě :)
Honza2130
Zřejmě je to tím, že ta „ruská invazní armáda“ má opravdu, ale opravdu dobrou maskyrófku.
cyklista
Mohli by mi zdejší obdivovatelé severní Asie vysvětlit konání toho kokota Putina? On nechce na hranicích NATO a proto okupuje Ukrajinu, aby měl na hranicích 4 členy NATO a další dva kousek přes vodu?
semancko
On este neokupuje, nedobyl Kyjev. Ked bude mat pod kontrolou ten, zacala okupacia. Navyse dnes deklarovali, ze Zelenskeho uznavaju ako prezidenta takze nechali moznost vyjednavat, akurat si nie som uplne isty ci teraz Zelenskeho nedaju dole jeho vlastni… Dufal som, ze sa ukrajinci nebudu velmi branit aby bolo co najmenej skod a obeti, aby co najskor zacali vyjednavacky a Zelensky dojednal neutralitu UA a uvidime ci to schvalia aj ostatni velki hraci a potom to rusi zabalia a odvezu domov. Uvidime, toto neovplyvnime a musime cakat na Putinov dalsi tah. Iba je mi tych ukrajincov luto a najhorsie je ze sme to predpovedali…
cyklista
Jasně, takže rusáci zaútočili ze tří směrů jen tak na výlet, zastřílet si a po dovolené se vrátí domů?
Jan Mrcasik
V Gruzii to udělali přesně takhle. Plus si „cestou domů“ už nechali ty separatistické provincie.
Teď se prostě uvidí, zda Rusové jedou „gruzínský scénář“ nebo „krymský scénář“. Nebo zda Ukrajina příjemně překvapí, tu invazi zastaví a vyjedná sice neutralitu, ale bez ztráty tváře a nikoli v podřízené pozici.
merce
Gazprom, Shell, Basf ad. maj obchodní dohodu. V nordstrýmu jsou obrovský prachy a ideologický kapitál (greendeal). Helmut potřebuje ruský plyn z mnoha důvodů. Ruský plyn zdraží, což dorovná těžební náklady Exxonu.
Ruský plyn pojede a kšefty poběží. Rusko si za tichého souhlasu USA, Německa a dalších zainteresovaných států dělá pořádek kolem svých hranic a plynových trubek. Nějací obyvatelé na Donbasu jsou až na posledním místě, jako vždy.
Co obě strany propagandisticky řvou, je irelevantní. Jedna z výhod je, že to odvede pozornost od covidu a problematických vakcín. Trump sankcionoval státy zainteresované na Nordstreamu, Biden v květnu minulého roku tyto sankce zrušil. Biden je s Čínou jedna ruka.
Nadnárodní koncerny si pojedou svoje kšefty a Vy se tu můžete ideologicky upsat k smrti. Nicméně, Váš článek hodnotím velmi kladně. Ukázal totiž, jak je „mezinárodní politika“ gumová a jak vyhovuje oběma stranám. Ještě si přečtěte Suttona, třeba Vás to trochu přeorientuje, protože tam je to účetně zdokumentovaný, proč je ta mezinárodní politika tak gumová.
Sláva svobodě, smrt diktátorům!
:)
Sysop
Jeden zdroj mi dnes potvrdil, ze z ceske lekarske databaze vakcin zmizela studie o zavadnosti mRNA z prosince 2020. Najednou je pfutsch… Abraka dabra. Ale kdo by to resil, ted frci Ukrajinaaaaaaa…uraaaaaaaaaa….
shifty
Už teda uznáváš, že tam ty Ruský vojska kolem Ukrainy byly? A teď už ti válka nevoní? Vždyť je to teprve druhej den od mírový mise. Covid sme tu řešili 2 roky.
merce
Proč by nebyly, když mají požehnání, vole
merce
A jaká mírová mise? Z ruských imperiálních mediálních sraček a západních korporátních neomarxistických mediálních sraček si bereš jako nějaký ponaučení? Tak zapoj vlastní rozum a na ty sračky se vybodni.
Sysop
Tak jako, normalni clovek tyhle nazvy nemuze brat vazne. Ukrajina delala na vychode protiteroristickou misi, Rusko dela ted na ukrajine denacifikaci, Turecko udelalo mirovou misi na serveru Kypru, atd. Nazvy nehraji roli. Nikdy a nikde.
Rus proste napadl Ukrajinu. To je fakt, at se to nazve jak chce.
merce
Jasně, Rus napadl Ukrajinu, ale v jakém zájmu? Lid na Donbasu? No to určitě … Rus napadl svobodu a demokracii? No to určitě
Celý cirkus je o záchraně nějakých obyvatel, ať už proruských nebo protiruských. Na nějaké obyvatele tam či onde sere pes. Tady jde o jiné zájmy.
Sysop
Rus napadl ukrajinsky bordel ve svem zajmu, aby v Kijeve nemel proamerickou vladu. Tak by to melo byt, pokud se Rusove nezblaznili a nenapadli Ukrajinu treba proto, aby se snizil export gumovych medvidku do Lybie.
merce
Jasně, takhle to Rus ideologicky vysvětlí. A k tomu odstřelení proamerické vlády dostal posvěcení od Američanů. Ani ty dodávky zbraní Ukrajině neprošly. Západ se prostě totálně posral před gigantickou ruskou armádou.
Nebo prostě tichá dohoda za mlhy ideologického řevu. Co myslíš, jestli myslíš?
Sysop
Amik neni blbej a takhle zabije vic much soucasne. Bordel na Ukrajine znamena bordel v Evrope. Na ukrajine zbrane, v Evrope zima a drahy zradlo. Proc by to mel nejak zariznout? Naopak to podpori, jde o zajmy.
On je Zapad a Zapad. Osobne si myslim, ze Amici nejsou hloupi. Ve srovnani s Nemcema rozhodne jsou chytrejsi. Jako vzdy z toho vytriskaji prachy.
merce
to sysop
Ty žiješ v naprosto bludném bipolárním myšlení. Není amík jako amík. Trump šel skutečně proti korporátům, už tím jak šel proti Číně, což je motor korporátů. Biden tenhle koncept zrušil. Ano, jak správně Jan Mrcasík poznamenal, mýtycké a fiktivní hnutí Q anon se o to opřelo, je to fikce.
Nelze z politiky západ vs. východ vyloučit korporátní nadnárodní zájmy. Jestli korporátní média tlačí neomarxismus, tak co korporáti asi tlačí ohledně ruského plynu, když tak ochotně a přátelsky obchodují s ruským gazpromem? Furt nic?
Sysop
Ale ja jsem nerikal, ze tam zadna vojska nejsou, to mi podsouvas spatne. Ja jsem rikal, ze zakladny, ktere byly na fortkach mainstreamu, jsou 160 kilometru od ukrajinske hranice, coz mi neprijde jako ‚vojsko u hranic‘. A taky jsem rikal, ze ty uplne stejne lokace vyuziva RF k vojenskym cvicenim kazde dva roky.
Ze RF presune svoje vojska behem dvou dni o sakrakus na zapad, to jsem nevedel a ani se o tom ansevase media nebavila. Ten utok podle mne prekvapil vsechny. Rozdil je jen v tom, ze nekteri ‚to rikali‘ a lisi se to jen v dobe, po kterou to rikali. Jedni den a jini 80 let.
semancko
Jaka dovolenka? Kyjev je ciel a zmena vlady, usporiadania krajiny pripadne smerovania, mozno neutralita. Rusko neudrzi Ukrajinu dlho, na to nema zdroje ved si len pozri jeho rozpocet. Na dlhodobu okupaciu zabudni. To skor uverim, ze sa Ukrajinci ubrania.
Sysop
To se neda vysvetlit jednou vetou. Musel bys trosku dele sledovat, co on vlastne rikal a na co vsichni srali.
Nesouhlasim s tim, co udelal, ale chapu, proc to udelal, protoze jsem ho, na rozdil od jinych, poslouchal.
Kdyz mi nabusenej soused desetkrat rekne, ze nechce, aby mu za mym plotem smrdel muj hnuj a ja na to budu srat s tim, ze je to muj hnuj a moje vec a on mi pak na zahradu vlitne s bagrem, tak je to od nej samozrejme svinarna. Hnusna. Bezohledna. Ale da se pochopit, proc to udelal.
cyklista
Já nevím, při tvé inteligenci, kdy ti dojde, že největší hnojař v celém okolí jsou rusáci.
A podle posledních zpráv vstup do NATO velmi zvažuje také Švédsko a Finsko, i když ještě před několika lety většina obyvatelstva byla proti. Takže okupací Ukrajiny Putin získá 7 nových sousedů v NATO.
shifty
JJ, jak to píšu jinde, ve finále tohle bude Putina mrzet. Strategicky to bude provar pro Rusko jako kráva. A nebo bude válka, ale pořádná, ale to chce tak možná sám fanatik Putin. Pochybuju, že by to tak věrchuška nechala.
Sysop
Jo, myslim si to stejny. Pokud Kijev nepadne do tydne, tak to Rusove nezvladnou, dlouhe valky oni proste neumi. Ale to je… doslova… ‚jeho valka‘.
Mne ted zajima to, jak se k tomu postavi nase verchuska a co se posere tady. Energie, inflace a tak. Aby to nedojebali vic, nez je potreba.
shifty
no to bude bolet, o tom žádná… ale dlouhodobě by to mohlo pomoct s kravinama typu závislot na ruském plynu, energetická burza v lipsku, atd…
to by pak mohlo být zase líp, ještě tu výrobu zase začít. Ale to jsem asi naivka no.
Sysop
Nemci zacinaji premyslet, ze by stopli SWIFT. Jeste ukecat Madary, Italy a Frantiky a bude sranda. A Gryndyl bude historie.
merce
Meleš sračky. Pro Putina je jedinný problém, že válkou na domácí scéně může ztratit, válka je špatný agitační artikl. Putin jako „agresor“ riskuje svoji reputaci. Rusko nic neztratí, protože do toho kšeftu s plynem jsou zainteresované všechny významné „západní“ = korporátní společnosti.
Jakože Bidet řekne, že nordsrým nebude, a helmut jakože přikývne, tak to znamená že nordstrým nebude? Hovno na entou! Nordstream bude do posledního ukrajince, vy kreténi!
Sysop
Obavam se, ze pokud Bidet rekne, ze NS2 nebude, tak Scholz se posere vstoje a NS2 zustane zavrenej. Tim to konci. A zavrenej bude tak dlouho, nez Nemcum docvakne, ze je neco spatne. Rus bude za divaka.
merce
Tak se neobávej a koukej, jak rychle se NS2 zrpovozní. Němec se s Rusem spojí, Bidet to podpoří. Jedinej kdo tomu bránil byl Trump.
Sundejte si ty bipolární brýle, ksakru
Brundibar
Proč by to měl geront podporovat?
Naopak.
merce
Protože je zalezlý v čínské řiti. Prostě tenhle neokomunistickej geront podporuje spojení Helmuta a Rusa. Co chceš vědět víc o čínském kreditovém systému? Zrušení bludného aeronetu je ti málo?
shifty
Ten kšeft s plynem se samozřejmě dá opustit, když se vysereme na green deal. Ono i ekofanatici tváří v tvář vybombardovanejm nemocnicím a školkám a mrtvejm v dětem najednou nebudou mít v západním světě takový slovo a důvěru. Ono ten plyn od ruska tolik chtěnej nebude, když to bude za cenu takovýho masakru. Tak uvidíme, kdo nakonec mele sračky…
Jihočech Honza
Pokud tu válku Rusko rychle ukončí…
Víš, jak to funguje v dnešní době – sejde s očí, sejde z mysli. Kdo si dnes vzpomene na Sýrii.
shifty
Syrie a zeme na hranicich Visegradu je drobatko rozdil. Drobatko dost. Na tohle se nezapomene 3 roky. To ti garantuju… Evropa, zapadni, levicove liberalni a zaroven humanisticka to nezkousne. Ani omylem.
merce
to shifty: Seš padlý na hlavu? Kdo se tu vysere na grýndýl? Sudetolancmanšaft Fiala a Helmut? Kvůli vybombardovanejm školkám? Ty máš v hlavě pěkně liberálně demokraticky nasráno. V čechiji tu budem žrát xnásobný ceny energií, protože umanutost bývalých nacistů je nekonečná, zaraženost Fialy v řiti těchto bývalých nacistů je rovněž nekonečná a ty od korporátních sraček vybombardovaných nemocnic čekáš nějakou výhru? Ty vole, ty seš blbější, než jsem si myslel.
Korporátně/politický systém sere na vybomardované nemocnice a utonulé migráčky v moři. V jakém světě to vlastně žiješ? Ten plyn poteče, na to si vsaď tu poslední mozkovou buňku co ti zbyla. A hlavně nebuď proruský ani prozápadní, protože budeš vždy za blbce.
shifty
Meles sracky
Sysop
Ale jo, ono je klidne mozny, ze ten nabusenej soused ma na zahrade jeste vetsi hromadu hnoje. Ale taky ma ten bagr. Zivot neni fer. Pokud jsem malej a nemam bagr, pak bud musim ten svuj hnuj uklidit, nebo se musim spojit s vetsim kamosem, co ma jeste vetsi bagr, ale taky se pak muze stat, ze az se kamos s nabusenym sousedem do sebe pusti, prijdu krome zahrady i o barak.
Jihočech Honza
Zcela přesné.
Jako v tom vtipu, kde sedí vrána na větvi nad propastí a kolemjdoucí veverka se ptá: „Vráno, co tam děláš?“ Machruju, machruju.“ “ A můžu machrovat s tebou?“ „No jasně“. Takhle jde kolem ještě ježek, zajíc a kuna. Nakonec se přikolébá medvěd a ptá se: „Zvířátka, co tam na větvi děláte?“ „Machrujeme, machrujem“ „A můžu machrovat s váma?“ „Jasně“
Medvěd vyleze na větev, ta se zlomí a všichni se řítí do propasti. Zajíc zoufale volá: „Vráno, co budeme dělat?“ „Roztáhnout křídla a odletět“ „Ale to my neumíme“
„Tak co machrujete, když nemáte křídla?“
PaKo
Fajn článek, díky za vyčerpávající shrnutí.
Člověk by čekal, že ve světle posledních událostí už konečně kremrole vytáhnou hlavu z Putinovi prdele. Když už i hradní fosil tak učinil, minimálně alespoň verbálně. No jak se zdá, naopak se odkopávaj kremrole nový. A to tu kdysi bejvala prima tlachárna svobodomyslných lidí…
Jan Mrcasik
Ale to furt je. Akorát že jak shrnul výborně na Echu Kaiser nebo kdo – jsou dva druhy lidí, kteří ruské jednání ospravedlňují. Jednak ti, kteří milují Rusko – a pak, těch je většina mezi pravičáky a konzervativci – lidé tak hyperkritičtí k současnému Západu s jeho progresivně-levicovou zátěží, že pro ně cokoli a kdokoli musí být vždy automaticky lepší.
Fanatismus, který nezná míru, je vždycky kontraproduktivní, no.
shifty
pravda +1
Opicak
Víte… Vy máte dar, přesně něco uhodit na hlavičku. Myšlenky, které mne napadly, ale absolutně jsem je nedokázal zformulovat. Tohle je tak přesné, včetně toho, že to popisuje mne, tedy ta druhá kategorie.
„Možná by stálo za to položit si otázku, jelikož už to začíná být vážné, o co vlastně jde. Proč tak nenávidím Putina? Nazval mě někdy Putin rasistou? Vyhrožoval mi, že mě nechá vyhodit z práce za to, že s ním nesouhlasím? Přesunul všechna pracovní místa střední třídy v mém městě do Ruska? Učí mé děti, aby přijímaly rasovou diskriminaci? Vyrábí fentanyl? Snaží se vyhladit křesťanství? Jí snad psy?“
prasatko Bobik
Jenže i toto střízlivá poznámka je zoufale vyhraněná. Kam nacpat ty, pro které je v této souvislosti máloco automaticky lepší a hypekritičnost – zaujatost považují za vadu?
Pravdou je, že v běžném životě se teď (nebo už delší dobu) obtížněji nacházejí jedinci řekněme umírnění.
Snahou by mohlo být takové nacházet a rozmnožovat, aspoň pro místní potřebu, když už to jde globálně do pr ůchodu. Koneckonců, lépe se jde i do zapomnění s rozumnými lidmi, než v obklopení současnými new world normálu vyhovujícími stvořeními.
fatdwi
prasatko Bobik: umírněný jedinec je pro loutkovodiče nevhodný materiál. A lidi z podstaty jsou předurčeni něčemu věřit. Radikalizace věřících je funkční strategie odjakživa, jen dnes si s tím dokáže člověk víc vyhrát ve smyslu více pravd. Dřív to ale nebylo jiné – myslíte, že byste s nějakým „umírněným“ názorem přesvědčil katolíka? Skončil byste přinejmenším na okraji společnosti a dle konkrétní doby často v base nebo na hranici.
Důvod, proč se Vám to dnes zdá jako nesprávné nebo špatné je v tom, že umíte použít mozek a doteď (resp. do doby před covidem) nebylo mnoho témat, kde by sklon lidí k víře a radikalizaci byl tak vidět. Volání po nacházení a rozmnožování lidí, kteří nejsou v tomto směru standardní bohužel nedává smysl a není tedy řešením. To jsme tam kde svědci ancapovi. Bohužel, pro člověka jako jste Vy (nebo Mrcasik, Sysop, já a další) je problém s tímto bojovat, protože skutečně funkčním bojem je holt vytváření fanatismu pro svou pravdu. Jenže to je nám jaksi proti srsti, že? Takže bysme radši, aby nebylo nutné oheň vyhánět ohněm, ale diskusí. Tak ale lidstvo není zařízené.
prasatko Bobik
Vědomé upozadění východiska podobného tomu, jakým řešil například p. Žižka záležitost Adamitů v Čechách* není motivováno problémem tohoto východiska, ale nedostatkem nutných hmotných zdrojů na straně řešitele.
Z rozporů posledních tří století vychází vítězně globální elita nikoliv díky své chytrosti natož „pravdě“, ale díky morální nekvalitě našich předků, kteří připustili existenci globální elity a související ovládnutí zmíněných zdrojů worldwide.
* Obdobně případ Slavníkovců, Katarů a jistě i dalších, v těchto případech žádném odpadu společnosti.
pěkný komentář od Petra Hampla:
Pokud chceme pochopit hysterickou reakci na to, co se v posledních dnech odehrává mezi Ruskem, Amerikou a Ukrajinou, musíme se vrátit k tomu, co se odehrávalo před tím. Za poslední měsíce jsem na sociálních sítích absolvoval řadu debat s figurkami „pražské kavárny“. Ti lidé byli vyloženě posedlí myšlenkou instalovat na rusko-ukrajinské hranici rakety s jadernými hlavicemi. Držet Rusy v šachu, ponižovat je, vysávat, nechat je umírat hlady, radovat se z jejich utrpení. Těšili se na zničení těch podlidí s vyloženě sadistickou radostí.
A najednou ti podlidé ukázali sílu. Americký prezident zalezl pod stůl. Americké obyvatelstvo to v podstatě nezajímá, tamní prioritou je ochrana vlastních hranic před migračními hordami. Ukrajinská chunta, jak se dalo čekat, zvládne tak maximálně rozkrádat vlastní zemi a vydávat bombastická prohlášení, podobná těm, jaká kdysi vydával ministr propagandy Saddáma Husajna.
Zhroutila se určitá verze světa. To je skutečná příčina hysterie. To je skutečná příčina strachu.
Tak teď mají příležitost, hned prvním autobusem na východ.
Hned sem si řikal, kolik těch velkejch bijců jede rukovat, dyž tam mají tu mobilizacu (a kolik že zatím narukovalo bránit papaláše, který okrádají lidi tak, že mnohdy doslova nemají co do huby, aby si vyváděli majetky na západ a tady skupovali co vidí?).
Zatím zvládla kavárna zablokovat pár nepohodlnejch webů a začít všeobecně rozesírat kde co, eště, že končí zima, pže plyn nebude a s ropou to začínám vidět taky hodně blbě. Asi abych pozastavil některý nákupy a šel natankovat tak půl kubíku, pže 35 na vonu zdaleka není vrchol.
Jestli mu chceš věřit… Petr Hampl vysloveně lhal, že Petr Mach chce přijímat migranty. Mach nikdy nic takového neřekl ani nenaznačil, naopak se proti tomu vymezoval, ale Hampl to usoudil svým mozkovým myšlením. Zlí jazykové říkají, že proto, že Macha bral jako konkurenta ve Svobodných.
Mimo to je Hampl už asi 20 let fanaticky proruský a omlouvá každý jeden krok Ruska na světové scéně a proti sousedům, takže opět – chceš li mu věřit…
A do třetice – Rusko tedy mělo právo napadnout Ukrajinu, protože pražští intelektuálové údajně něco psali na sociálních sítích? :D
Podle dnešní zprávy CNN soudím, že plánem Ruska byla opravdu humanitární mise, která ale někde zadrhává. CNN pustila i záznam komunikace mezi vojáky:
Rusové: „Vzdejte se nebo zahájíme útok“.
Ukrajinci: „Jděte do prdele“.
Rusové:!!!!!!!!!!!!!
Zelenský: „Všech 13 padlých obdrží vyznamenání za hrdinství“.
Vyjádření matek, manželek ani dětí neuvedli, ale chápu, že budou navždycky nenávidět všechny Rusy.
Volba Ukrajinců sice nepřispěla k lepšímu skóre, ale jistě posílí bojového ducha pozůstalých, ne-li národa. Já bych za poslední dva roky poslal někam kdekoho, ale nad tím skóre bych se předem zamyslel.
Hele Huperte, a když by se celý svět spojil a Amerika, Evropa, Čína a Afrika napadly Rusko – tak bys Rusům také doporučoval, aby se vzdali?
Rozhodne ano.
Záleží na tom, jaký by by cíl agresora. Jinak v případě jednotek armády bylo a je v mnoha válkách běžné, že v bezvýchodné situaci jednotka či armáda kapituluje. Dokonce pro takové situace platí téměř celosvětově uznávaná pravidla pro zacházení se zajatci. Možná už Putinův projev nebude nikde dostupný, ale já jsem z něj pochopil, že v ideálním případě měla proběhnout akce obdobně Kazachstánu, vypadá to však, láska Ukrajinců k jejich kriminálním páníčkům bude větší, než se zdálo. To je nadsázka, protože v každém vlastenci samozřejmě při napadení především chytnou saze a už slyší jen ty, co ho ve válečném nadšení povzbudí….a co teprve když cítí podporu celého světa – téměř. Mně je těch lidí líto a válku nikomu nepřeju, na druhou stranu se domnívám, že Rus už byl fakt v koutě a dilema bylo, zda udělat tuto zoufalost anebo později bude pro jeho přežití situace bezvýchodná. Jistě, můžete říci, že Rusko teď dostalo Ukrajinu do té samé situace a nemá právo takto řešit obavy o vlastní bezpečnost. Možná by se nakonec měli i Rusové líp pod jinou kuratelou, s idejemi a vizemi WEF? Možná je to vše jen zvrhlé divadlo pro nezasvěcené. Putin je jistě na rozdíl od našich čestných a mírumilovných vládců prolhaný a záludný jako medvěd. Nevím ale, kdo ho řídí ani s kým se na té akci předem dohodl a uvidíme pozdě, kdo na ní nakonec zbohatne či posílí svojí moc. Jedno ale tuším, a to že Evropani se sjednotí. Budou totiž jednotně koukat jak puci, kam zmizely jejich prachy a v jaké prdeli se denně probouzejí. Pak jim nejspíš bude celá Ukrajina ukradená podobně jako všechny země, které od 2WW zažily invazi Frantíků, Britů a především Amíků, za kterými jsou miliony mrtvých, ostatně i díky plandemii. Individuální tragédie jsou bohužel součástí těchto vysokých her. Někdy i po nich. Jako ta, co mi vyprávěl děda, když se v 1918. vracel z války s Italy. Na nádraží v Benešově jeho nejlepší kamarád vylezl z vagónu a zapálil si retku. Poslední. Bez výstrahy ho zastřelil jeden sokol, hlídkující nad dodržováním karantény kvůli žloutence. Dost keců.
Tak řekněme, že cílem agresora by bylo zajmout a možná popravit Putina a poslance dumy, namísto toho udělat prezidentem Navalného s Chodorkovským, anektovat Kalinigrad a Rostovskou oblast, a rozložit ruskou armádu – „demilitarizovat“.
Měli by se vzdát?
A dobýt Moskvu s čestným slibem, že pak se určitě stáhnou a nehodlají Rusko okupovat.
@hupert
No v identické situaci to může dopadnout čestně pro obě strany, ale na východě jsou jiná pravidla…
https://www.armyweb.cz/clanek/predehra-valky-o-falklandy-hrstka-britskych-marinaku-nedala-na-jizni-georgii-kuzi-zadarmo
Tak zrovna to ‚hrdinstvi‘ techto 13 vojaku na naprosto zbytecnym ostruvku bylo na urovni upaleni se Palacha. To je asi tak stejnej zpusob boje.
Přesně.
Z vojenského hlediska to byla naprostá hloupost a zbytečná oběť.
Co měl dělat kapitán ruské lodi? Poslat tam výsadek na člunu a riskovat ztráty?
Posádce na ostrově bylo nabídnuto zajetí. Její velitel musel vědět, že loď nemůžou ohrozit a měl zajetí přijmout – v rámci odpovědnosti za životy svých mužů.
Ale chlapci se místo toho rozhodli stát symbolem. Z pohledu člověka blbost, ovšem jako prostředek propagandy bych to nepodceňoval. Podle vzoru toho Palacha, který konec sovětské okupace a vlády KSČ nijak neuspíšil. Ale pro spoustu méně bystrých lidí se stal symbolem, zvlášť na západě. Tipoval bych, že v případě vojáků z ostrůvku se dočkáme minimálně filmu a možná i sousoší. A kde bude stát? Nevím, ale ona se nějaká dostatečně angažovaná místní samospráva vždycky najde.
No tak já jsem si ten článek přečetl a koukám na ty posty přede mnou jako vrána. Těch pár anglických mariňáků nepadlo, ale po tom boji se vzdali. A kde se tam vzala ruská loď, když to byla válka UK a Argentíny, to opravdu nevím.
Tak dlouho se chodilo s Ukrajinou do NATO, až se Putin utrhl.
Připomenu ti, že před anexí Krymu bylo 60% ukrajinců proti vstupu do NATO, a členství UA v NATO bylo vetované.
Poměr se změnil na 60% UA pro vstup do NATO teprve po ruské anexi Krymu a tom svérázu na Donbase.
Opravdu ti přijde logické někoho oloupit, zmlátit a pak si stěžovat na to, že tě nemá rád?
Jak vypadala tato statistika v Cesku, muzu se zeptat? A jak to Havel zohlednil? A nebo, jak moc rozhodl pruzkum verejneho mineni ohledne smlouvy Slovenska s USA stran pronajmu tech letist?
Nejsem si uplne jistej, jestli v techto vecech nekoho zajima vox populi.
Za vox po papuli!
To by mě taky zajímalo, neboť mám stále takovou nepotvrzenou fixní ideu, že stát, kde žiju, vlastně vůbec právně neexistuje, mám přetržené kořeny, ztrácím výživu a chátrám. A to jsem na tom coby česko-moravský kříženec stále lépe než kříženci česko-slovenští, kteří tím de facto ztratili schopnost dále se množit. Jo v tom by mohl pomoci JM se svými knihovnickými schopnostmi. Navrhněte mu to někdo, já se trochu bojím. Onehdá jsem do něj trochu rejpnul a po té verbální invazi, jakou jsem zažil, jsem si připadal, jak bych to nejlíp přiblížil – jako dnes Ukrajinci. Ta startovací dynamika byla obdivuhodná. Já se tenkrát upřímně omluvil, vědom si své provokace. Ostatně nože tahám jen při fyzickém ohrožení, z řečí si stačí vzít jen to, co je k užitku.
Prieskum nerozhodol nijako a zmluva bola prijata rychlostou ze by aj Hitlerovi generali bledli zavistou. A ked to teraz ludia za vydatnej podpory opozicie davaju panom volenym zastupcom vyzrat tak je zrazu velke halo ze co si to dovoluju.
Inak toto bola zaujimava vec pretoze negativny postoj voci tejto zmluve bol skrz cele spektrum volicov, nie iba opozicie ci „extremistov“. Nepamatam, ze by som zazil podobnu siroku zhodu medzi spoluobcanmi v comkolvek.
To jsem nemyslel dohromady, ale samostatně. Vstup do NATO nehrozil a zároveň byli Ukrajinci proti – a jen kvůli svému chování je Putin hromadně nahnal vysloveně do náruče Západu.
Ostatně řekni mi… Když zlý západ svrhává diktátora, vždy je to skrze tisíce a tisíce demonstrantů.
Jak je možné, že chudák Putin nesežene pár tisíc demonstrantů a místo toho musí dělat invazi?
No zatím spíš rusáci protestujou proti válce. Ono ty mladši generace dejme tomu 40 a méně už o nějaký války moc nestojej, spíš by se radši měli stejně dobře, jako viděj v Německu, Anglii atd. A tohle jim to zase kurevsky oddálí. Myslím si, že tahle akce bude Putina tak akorát mrzet.
Docela pěkný záběry jsou na znovunastartovaných stránkách NDR.
https://navratdoreality.cz/valka-na-ukrajine-3-13511.html
Však také většina Rusů, které zajali na Ukrajině, je prý ročník 2001. Odvedenci. Chudáci :(
Sysop – našel jsem tohle, jak je to validní netuším
https://www.stem.cz/ceska-verejnost-a-clenstvi-v-nato/
Pokud jsou ta data relevantni, a predpokladejme, ze ano, pak ale ten pomer neni nejak drtive jednoznacny, melo tam byt referendum.
No naštestí nebylo a naštestí jsme v Nato. Ono by to referendum stejně dopadlo jako to o EU, o tom bych si iluze nedělal. A ruský tanky bych tu nerad znova…
Cili myslis, ze Rakousko se ma bat ruskych tanku?
Rakousko bylo ve Varšavské smlouvě, pod vlivem sovětského svazu a mělo 40 let komunismus? Pokud vím, tak se tady Putin obhajoval mimo jiné tím, že je nespokojený s rozšiřováním NATO po roce 89, jak s tím souvisí neutrální Rakousko?
Souvisi s tim tak, ze Rakousko cvici s NATO a my jsme take mohli byt neutralni. Takze to zase tak jednoznacne nevidim. Navic, my nesousedime s Ruskem, ani Ukrajinou. Takze jsme nekde ve treti rade zajmu Ruska.
Na tenhle blabol, ktery nevidi historicke souvislosti, nebudu reagovat. Sorry jako, sysope. PS: jeste, ze tam teda ti slovaci jsou… Ze te huba neboli za tyhle zvasty…
Ukraine je aktualne taky oficialne neutralni, jestli sis ty vole nevsim
To oslím můstkem spojuješ něco co spolu nesouvisí. Veto se nekonalo kvůli názoru Ukrajinců, ale kvůli tomu, že Ukrajina nebyla v NATO chtěná hned několika zeměmi. Dneska by se dalo říci, že už tehdy věděli proč.
Jinak jen idiot, poté co mu řeknou, že ho do NATO nevezmou, dál s NATO jedná a nechá představitele různých členských států či tajemníka NATO prohlašovat, že UA do NATO vezmou a sám to dál taky prohlašuje.
A z pozice velmoci? Žádná, pokud může, nepřipustí „nepřítele“ na hranicích. Tisíce let osvědčená strategie.
Člověk by řekl, čemu se vlastně divíme? Že svět není sluníčková bublina, v které někteří evropané žijí? Není.
Co si teď za to UA, že „je v právu“ koupí, když jim Rus vykopl dveře a usídlil se v obýváku?
A další výborný článek z Psa:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/evropa-do-vlastnich-rad.A220223_161813_p_zahranici_wag
A jestliže Brusel tvrdošíjně zůstane u svých chimér, pak je třeba z postsovětských satelitů, kde ještě ohledně ruského imperialismu funguje kolektivní paměť, vytvořit v rámci EU politicko-vojenský blok, který se stane silným východním křídlem NATO, aby mohl říci ne jak Moskvě, tak Bruselu.
Ano, zejména ten odstavec je výborný. Ostatně léta tu linkuji tento článek:
https://krabice.wordpress.com/2016/05/03/ani-zapad-ani-vychod-svobodna-mitteleuropa-mezi-extremy/
Akorát – nebyl jsi tu náhodou mezi těmi, kteří kritizovali zlé nejzlejší USA za to, že chtějí Evropě zdražovat báječný ruský plyn? Pokud ano, nerozumím jak můžeš schvalovat článek, který chce totéž a ještě více.
Že by byl Jihočech Honza složitější osobnost a nevešel se do žádné z nachystaných škatulek? To je dotaz, ne atak.
Hezké, akorát podle analýzy uveřejněné na stránkách MV je „středoevropská identita … koncept politicky zneužívaný v boji proti Západu zejména aktéry prosazujícími kremelské a prokremelské zájmy.“
https://www.mvcr.cz/cthh/clanek/stredoevropska-identita-jako-soucast-protizapadniho-narativu-na-kvazi-medialni-scene.aspx
Až se tohle dozví Poláci, pan anonymní analytik z MV asi dostane přes držku. Křivě obviňovat pšonky s jejich Středomořím a V4, že jsou rusofilové… Au.
No hlavně teď by jsme se k polákům měli spíš co nejvíc začít lísat. Je to jediná armáda široko daleko, z který můžou mít rusáci aspoň trošku respekt a vzhledem k nadstandartním vztáhům k USA pochybuju, že by si na ně troufli. Za to slováky nebo nás by přejeli ještě rychlejc než ukrainu.
Možná, že celá tahle ruská akce všecko paradoxně zase dorbet urovná. Němci a jejich proruská politika dostane na frak, dost možná i green deal pujde aspoň částečně doprdele(i když ty svině skopčácký ten swift nedaj, ekofanatici se radši budou koukat na rozmlácenou ukrainu, nebudu dál tyhle svině zkurvený ani komentovat)a my to třeba taky drobet přehodnotíme. Hlavně teda tu sousedskou orientaci a armádu jako takovou.
Třeba nakoupíme pásová BVPčka… A třeba i Černochové dojde, že bychom měli z tendru vyloučit Němce. Nebo by nám mohli zakázat exportovat jejich technologii do boje.
Tak teď už se cenzuruje internet naprosto nepokrytě. Už nefunguje protiproud, ceskobezcenzury, aeronet a pár dalších webů. Za chvilku uděláme pápá i dfensovi. Prasata bolševický!
Jj už se tím ani netají
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/domenove-sdruzeni-cz-nic-zablokovalo-osm-dezinformacnich-webu.A220225_145407_domaci_indr
Hmmmmm, zkus zadat do gůglu invasion a ukraine. V podstatě nádo, nothing, nic. Ale ohledně protektorátu….ten je ekonomicky a celkově úplně, s prominutím, fpiči. Kdo máte tu možnost, odejděte. Cokoli bude lepší než tam zůstat.
Není kam.
:) Když tě nikde nechtějí…..tak nemáš kam.
Dnes jsem celý den v práci přemýšlel jakým způsobem bude establisment řešit ten drobný problém s invazí „armády jakou svět neviděl“, a to doslova. A uvědomil jsem si, že stejně jako při COVIDu®. Tedy nijak. Bude se lhát dokud to nebude až tak do očí bijící, že už to nebude dál možné. A pak se to celé přejde s ledovým klidem, jako by se nic takového nestalo.
Vím, že v protektorátu jsou ovce krmené médyji vrchem spodem, ale taky v Holandsku jsou zmínky o „válce“ v Ukrajistánu velmi strohé. Typu, zatím nic nevíme, toto říkají ukrajinci, bla bla, a to je vše. Dnes ráno v rádiu citovali i Putina, že na území Ukrajiny nejsou žádné ruské jednotky a ani není pod palbou ruské armády. Ještě poslední co jsem v tom hluku zachytil bylo „… must be fake“.
Honza2130: a ten Putinův proslov, kde obhajoval invazi teda natočili na Barrandově? Protože pokud ne, pak nedává smysl obhajovat invazi, která se nekoná. Jedině že už by byl zhruba na úrovni slavné scénky s Hitlerem v bunkru (x-krát předělané pro jiná témata), kdy něco cintá do kamer a realita je úplně někde jinde. To mi ale jaksi nepřijde příliš pravděpodobné.
A kdepak je ten „projev“? Tedy celý, ne ústřižek, ze kterého je jasné o čem se mluví a na co odpovídá? :) V originále prosím.
Honza2130: fakt neumíte kliknout na link v článku, pod kterým diskutujete?
https://www.youtube.com/watch?v=sIPIMD9sPhA&t=277s
Nechce se mi to poslouchat celou půlhodinu, tak mi řekni, kde mluví o invazi na Ukrajinu. Mám zato, že celou dobu mluví čistě a jen o Donbasu.
Zajímavé, komentáře jsou tam vypnuté. Ale znovu se ptám, kde, v který moment zmiňuje útok na Ukrajinu? Je to dost všeobecný projev. A nedatovaný.
Honza2130: jasně, a předžvejkat kroketten byste nechtěl? Chtěl jste link, přitom jste poněkud hloupě naznačoval, že neexistuje a teď, když ho máte, zase nic… Už byste se měl vyjevit s tou Vaší teorií, co vše vysvětluje.
Ale tam nepadne jediné slovo o Ukrajině. Já rusky rozumím, přeskákal jsem to.
No, když kolem 20. min. mluví Putin o odstranění kyjevské junty, denacifikaci a demilitarizaci, tak pokud k nedošlo k ruské invazi jen v některém z matrixů místních diskutérů, mohlo by to být i v tom vašem o Ukrajině.
@fadtwi
dobře Vám tak
máte perly?
nebo hrách?
Vždyť je to troll v původním slova smyslu. Nikdy neměl žádné argumenty, jen cíleně vysírá a ukájí se tím, když protistrana mrhá svůj čas na to, vyvracet mu jeho bláboly nebo dokládat důkazy, které jakože požaduje.
Přesně na tyhle typy, které ne že mají jen odlišné názory – ale nechtějí vůbec debatovat, jen vysírat, je tu funkce ignore.
@JM
staniž se
Dachsmeister, Jan Mrcasik: měl jsem tu nějaké zbytky. Ale vážně – zatím každý podobný se tu odvařil předpověďmi. Zerg, DMTcosi (ten floridskej bitcoin trucker-addict) atd. Tak mě zaprvé zajímalo, co je ta jeho teorie, která mu zlomí vaz a teď se přiznám, že mě zajímá, jestli teda v tom projevu Putin mluvil o Ukrajině nebo ne? Asi mě to nezajímá dost na to, abych na ty studený prasečí oči půl hoďky koukal, ale pokud to víte…?
Podle mně žádnou teorii nemá, jen prudí. To není diskutér s „alternativními“ názory, to je vážně jen provokatér. Naprostá ztráta času.
Dej mi vědět zmrdcasíku, až bude v „dobytém“ Kyjevě ruská vojenská přehlídka. Pak řeknu otevřeně – Ano, rusové jsou na Ukrajině.
Mimochodem, zmrdcasíkovo bláboly jsem fakt nečetl, tak ani nevím, že tam nějaký link je :)
Delas chybu. I kdyz s nekym nesouhlasis, vyslechni ho, pokud to neni idiot. Mrcasik neni idiot, jen ma jinej nazor.
Já ti dokonce povím, jaký je připravený pravděpodobný scénář. Neviditelná ruská armáda bude u Kyjeva „odražena“ a poté se stáhne do Donbasu. Odkud se ovšem nikdy nepohnula :o) A bude po válce :) Ukrajina slavně zvítězí a kdo bude pochybovat ……bude eliminován. Tohle je další dějství COVIDu®. To je ten lepší scénář, věř mi. Protože tohle jsou, nebo byly, Gliwice 2022. Dnes mě zaujala zpráva, že v Kyjevě povraždili nějakou skupinu vojáků. A já ti řeknu jak to asi proběhlo. Ti lidi narukovali a šli na „frontu“. Tam ale zjistili, že žádná „fronta“ neexistuje a žádní rusové u Kyjeva nejsou. Tak se otočili a chtěli se vrátit domů a říct to rodinám. A byli postříleni ……
Sdružení CZ.NIC na základě doporučení vlády zablokovalo osm vybraných dezinformačních webů, které představovaly ***** ohrožení národní bezpečnosti ***** v souvislosti s ruským útokem na Ukrajinu.
Zablokované byla stránky Aeronet.cz, Protiproud.cz ,Ceskobezcenzury.cz, Voxpopuliblog.cz, Prvnizpravy.cz, Czechfreepress.cz, Exanpro.cz a Skrytapravda.cz.
Premiér Petr Fiala (ODS) o opatřeních, která se kabinet rozhodl v boji proti dezinformacím, hovořil po jednání vlády. Detaily nicméně neupřesňoval. Jde o reakci na propagandu, který ruský útok provází.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/aeronet-dopsal-vlada-rozhodla-o-zablokovani-dezinformacnich-webu-40388394
Pětizmrdi bez obalu ukázali, co jsou zač.
merce: to ukazovali celou dobu, co byli s Babišem ve vládě, takže nechápu, kdo může být překvapen (pokud nebyl poslední 2 roky v hibernaci).
Já vím, že to měli vpodstatě v programu, ale jedou plnou parou předehnat Babiše o parník. Vítejte v čínském režimu.
merce: však to je ta „změna“. Teď se bude totalita budovat rychleji, lépe a radostněji. Bohužel bláznů, kteří uvěřili, že ta „změna“ bude k lepšímu pro ně, znám mnoho…
Je to jak říkáte, Babiš se z toho uměl vylhat, tihle se k tomu údernicky hlásí.
Ještě že nemám příponu CZ a webhosting v Česku.
Pozor, vláda nic nezablokovala. Na to totiž (ještě) nemá zákonnou pravomoc.
Tohle je iniciativní soukromá cenzura sdružení CZ.NIC:
https://www.nic.cz/page/4301/sdruzeni-cznic-zablokovalo-weby-sirici-dezinformace-spojene-s-rusko-ukrajinskym-konfliktem/
Když Amazon a Google odstřelily Parler na základě gumových smluvních ustanovení o „dobrých mravech“, podíval jsem se do svých smluv zda to tam mám také. Mám. Každý to tam má. Takže když se webhostingu nebo registrátoru TLD nebude líbit, co píšete, tak máte utrum.
Takže DynDNS, DarkWeb Onion URL, nebo znát statickou IP a cestu… A tak.
Soukromá?
https://www.lupa.cz/aktuality/spravce-narodni-domeny-kvuli-ukrajine-zablokoval-aeronet-a-dalsi-proruske-weby/
“Po intenzivních konzultacích s bezpečnostními složkami státu a na základě doporučení Vlády České republiky blokuje sdružení CZ.NIC vybrané dezinformační weby, které ohrožují naši národní bezpečnost. Tento zcela mimořádný krok je reakcí na vojenský útok armády Ruské federace proti svrchované Ukrajině a dezinformační kampaň, která ho provázela a stále provází,” informuje sdružení.
Ano, soukromá. Vláda jim nic nenařídila a nemohla, vláda jen řekla „prosímprosím smutně koukám“ – a CZNIC radostně vyhověl, ač nemusel.
Oni vážně tím užíváním si covidistické represe a cenzury úplně zblbli a myslí si, že čím víc budou lidi šikanovat a cenzurovat, tím budou poslušnější.
„Prosím prosím smutně koukám“ – to je taková miloučká soft verze. Já bych to viděl spíš na „bloknout to, to a to a to ihned! Vzkazuje ministr“ cvak
Jan Mrcasik: ale no tak, nedělejte blbého. Klaus Lisabon taky podepsat „nemusel“. Ale podepsal. Co pak nějakej manager ve firmě, nota bene možná navíc i s cenzurou souhlasící? I kdyby nesouhlasil, dobře by nedopadl. Sám od sebe NIC nic nevypnul.
Kdybys byl majitel NIC, tak to bloknes, ledva ourada zvedne oboci. Budes drzet zobak a krok. Andrejovy metody zakleknuti by byl caj proti tomu, co by se na tebe sesypalo shora s tlacenkou z Brusele. To by se najednou dely tak zahadne veci, ze bys nestacil cucet.
Uvedom si, ze ten picus ve vlade, co do toho keca, taky jen plni ukoly sveho panicka.
Tady na hrdiny neni prostor. A nikoho se nedovolas.
Ještěže do těch hospod můžem tak do září. I když asi už šeptem…
Chci věřit, že to takto není. Například WEDOS (kde hostuje i D-F) právě tyhle vládní „prosím prosím“ rovnou háže do koše, a soudním příkazům vzdoruje advokáty i když je to pro ně ztrátové. To je webhosting dle mého gusta.
Neumim posoudit, jak velky tlak byl na NIC a jak velky by mohl byt na WEDOS.
No, takze Wedos se posral taky a zrusil webhosting skrytapravda.cz (IP 89.221.213.141). Takze s tim kosem to asi nebude tak horky…
Tak už začali buzerovat i hostingový firmy.
Bylo tu s vámi dobře, hoši. Díky za všechno. Jen pro jistotu, kdyby to tu taky zavřeli.
Máme tady vítězný únor se vším všudy.
Řekl bych, že Vítězný únor byl k dobru více lidem než těm, kterým se nelíbil. To je mírný rozdíl od toho, co se tady v posledních letech děje. Demokratický souhlas pomýlené části mas s tímhle bordelem se nepočítá. (To není úvod pře, jen názor.)
No, lidi holt se presunou na servery, ktery nejsou hostovany v EU. Takze vic pofrci Sputnik.com, eventualne se servery prestehujou. Kdyz o to tem nasim fasistum jde… tak se jim to jiste podari.
Prijde na to, kdo nakonec vyhraje.
Hajek se oklepal jako prvni a je na protiproud.info. Ale jak to ma s hostingem, netusim.
casablanca
Tak to nevim, jestli to vyhral.
Asi moc ne. Asi jenom změnili doméénu a hosting zůstal pražskej.
Já volit pětikoalu, budu se bít za to, že v tom nemá prsty, do roztrhání těla.
192.124.249.14 aeronet.cz
217.11.249.162 http://www.protiproud.cz
78.24.14.63 http://www.prvnizpravy.cz
178.238.37.215 voxpopuliblog.cz
185.178.175.226 http://www.Czechfreepress.cz
88.86.120.88 http://www.exanpro.cz
89.221.213.141 http://www.skrytapravda.cz
Vložit tyhle záznamy do souboru hosts a voalá. „dezinformační weby“ jsou na světě
ale pozor – bez toho http://
to se mi tady vložilo samo
Kouzlo nefunguje (tedy zadání čísel do řádku, k hosts se nedostaneme). Jen hlášení chyb stránek, firewalů, akcelerátorů.
Musis zeditovat soubor hosts, vetsinou na c:\windows\system32\drivers\etc\hosts a pridat tu tabulku od Ko-za na konec zaznamu, co tam mas. Pak Windows nepujdou pres DNS.
Přesně tak
Vypada to, ze nad DF se taky houpe ta zbran pana Damokla. Ty weby nejsou nijak extra zajimavy, vetsinou sracky. Ale pokud se nespusti mela, tak za par dni se stopne kdeco a bude to standard.
Lampasáci už žádají zablokovat dalších 14 serverů.
kdyby náhodou
46.28.106.34 dfens-cz.com
Zalezi, kde DF hostuje. Z toho seznamu pred chvili uz byly odstreleny tri weby. Jestli DF jede dal na Wedosu, tak neni co resit, pujde do kopru.
Mě teda nefunguje jenom ta skryta pravda. ostatni vidim.
Me nejede ani czechfreepress.cz, ale jsem pod Win, kde nemam plnou kontrolu, musel bych na Linux a to se mi ted uz nechce…
Jo, dík, taktéž Ko-ze. Ale do obou hosts, co jsme objevili, tady nelze zapisovat, vyžaduje se „root“. Experimentovat nebudu, je to o pár facek a to člověk nemá zapotřebí.
Demokrati teď dosáhli svého, snad jim to budu moci vrátit.
Tak pokud nemáte práva přepsat ten soubor, tak se nedá nic dělat.
Jak se dá otevřít?
Stačí poznámkovej blok, co je ve Windows
Díky, zachránils mi život. Bez „konspirací a dezinformací“ vůbec netuším, co se v tomhle Matrixu děje a kam spěje.
Konspirace jsou vsude, vcetne mainstreamu. Rozdil je jen v tom, ze ty konspirace z tech kospiracnich webu se drive stavaji realitou, nez ty z tech mainstreamovych.
Dezinformace je i to, ze vlada zablokovala ty vyjmenovane weby. Projel jsem je vsechny a normalne jedou. Takze zase jen lzi mainstreamu, jako obvykle.
Jan Mrcasik: soukromá iniciativa, ke které určitě nikdo z vlády nedodal vhodné pobídky… Takhle se dá říct, že tu přece cenzura není, vždyť soukromý subjekt si může dělat, co chce.
Jóoo, tenhle loutkový online-ancap se nám ještě jednou nebude vůbec líbit… E-likvidace je už zcela běžná cesta a průměrný balík je ještě nadšen. Kdyby mi někdo před nějakými 20 lety říkal, že tady bude cenzura jak v Číně, tak bych se mu vysmál, vždyť ty minulé komanče měl ještě každý v živé paměti. A dnes plnou parou do totality, škoda, že tam hlupci nemůžou jet sami, ale musí s sebou na transport vždycky vzít i ostatní.
Jojo, staci se podivat do diskuse na Hovinkach. Narod jasa ve fronte na jatka. Kdyby treba nekdo poznamenal, ze holt Aeronet si za to muze sam, protoze jednak mel mit jinou domenu, druhak fakt mele sracky vseho druhu a tretak holt se valci i u nas, tak fajn. Ale lidi uplne chrochtaji blahem, jak je to fajn takhle nekoho odstrelit. Na tom si verchuska overi, ze je to cajk uplne stejne, jako s tema flastrama pro hospody za nezavreni, kdy narod jasal, ze konecne na ty hospodsky doslo. Ze pak tihle jasalove zustali s otevrenejma hubama nad inflaci, ktera je, mimo jine, take dusledkem toho, ze se zpretrhaly dodavatelske retezce, to uz je prece jina.
Az tech bloklejch serveru bude vice, to bude najednou diveni.
Je to svinstvo, ale furt lepší, než cenzurovanej internet ala Rusko nebo Čína. Moc chutná všem…
Je to svinstvo, ale ještě že je to jen pseudoblokace pro blbečky, kteří nerozumí DNS.
Taková soft blokace je asi nejmenší zlo. Rozhodně lepší, než firewallové odstřižení nebo dokonce vypínání serverů.
Jakkoli půlka mladých a progresivně-liberálních ajťáků si libuje, jaká je to paráda a že teď by vláda měla požádat právě síťové huby, aby úplně zařídly konektivitu do Ruska.
Kreténi.
Ano, ustrelena jedna noha je furt lepsi, nez ustrelene obe. Jen nevim, jestli to jsou ty demokraticke hodnoty.
Sysop: bloklé budou jen ty špatné servery, takže žádný strach, když si cenzuru obhájíš jednou, obhájíš si ji už vždycky (podobně jako svědci covidovi, kteří na podzim obviňovali neočkované z toho, že nakazili očkované – tady je vidět, do jak obrovské debility je člověk schopen klesnout jen proto, aby nemusel zpochybnit svou víru v kravinu). A ti, co budou čumět na inflaci budou nadávat právě na diverzanty a reakcionáře, kterým je potřeba zatnout tipec a na Putina, co za všechno může. Průměrný dement se nikdy nepoučí, nemá na to mentální kapacitu. Kdyby měl, tak to tady vypadá jinak.
+1
Tý jo, první zprávy vážně nefungují, a přitom jsou krotké.
Demokratická věrchuška se spirálou vrátila po necelých 40 letech k rušičce, tomuto symbolu totality, ovšem na úrovni doby.
To jsou na tom demokrati už vážně špatně.
A víte co to znamená? Že jsme zase o krok před nimi!
Že ta svoboda a demokracie bude mít i takovouhle tvář se cinkači ’89 nedozvídali. Aspoň v Praze se o tom nemluvilo.
Ukázala se nespolehlivost veřejné počítačové sítě, když „sdružení“ a národní správce pronic na základě svého uvážení odstřihne, co se momentálně nehodí.
Je to k posmání, spolu s fikcí doručení SMS – nejen v novém demokraticky uzákoněném zákonu, ale i u Vodafone a zřejmě i u dalších frikulínů. Přiotm o fikci zaplacení měsíčního poplatku v nových podmínkách není ani slovo.
„Česko musí udělat víc než Západ, říká Fiala. Nové sankce prý budou velmi tvrdé … dodal Fiala.“ Že by vláda_ČR měla něco udělat s životními podmínky občanů_ČR – to ne, to už nedodal.
„Sankce velmi tvrdé“, božebože, to je z blázince, ne? Nebo jsme už tak nacamraní? Kéž bychom se z toho do rána vyspali.
Proč USA neposkytne satelitní záběry bojů nebo aspoň pohybu těch „tankových kolon“ na území Ukrajiny? Nebo JAKÉKOLI záběry bojů.
Proč? :-D
To je řečnická otázka, že?
Jistě :)
Zřejmě je to tím, že ta „ruská invazní armáda“ má opravdu, ale opravdu dobrou maskyrófku.
Mohli by mi zdejší obdivovatelé severní Asie vysvětlit konání toho kokota Putina? On nechce na hranicích NATO a proto okupuje Ukrajinu, aby měl na hranicích 4 členy NATO a další dva kousek přes vodu?
On este neokupuje, nedobyl Kyjev. Ked bude mat pod kontrolou ten, zacala okupacia. Navyse dnes deklarovali, ze Zelenskeho uznavaju ako prezidenta takze nechali moznost vyjednavat, akurat si nie som uplne isty ci teraz Zelenskeho nedaju dole jeho vlastni… Dufal som, ze sa ukrajinci nebudu velmi branit aby bolo co najmenej skod a obeti, aby co najskor zacali vyjednavacky a Zelensky dojednal neutralitu UA a uvidime ci to schvalia aj ostatni velki hraci a potom to rusi zabalia a odvezu domov. Uvidime, toto neovplyvnime a musime cakat na Putinov dalsi tah. Iba je mi tych ukrajincov luto a najhorsie je ze sme to predpovedali…
Jasně, takže rusáci zaútočili ze tří směrů jen tak na výlet, zastřílet si a po dovolené se vrátí domů?
V Gruzii to udělali přesně takhle. Plus si „cestou domů“ už nechali ty separatistické provincie.
Teď se prostě uvidí, zda Rusové jedou „gruzínský scénář“ nebo „krymský scénář“. Nebo zda Ukrajina příjemně překvapí, tu invazi zastaví a vyjedná sice neutralitu, ale bez ztráty tváře a nikoli v podřízené pozici.
Gazprom, Shell, Basf ad. maj obchodní dohodu. V nordstrýmu jsou obrovský prachy a ideologický kapitál (greendeal). Helmut potřebuje ruský plyn z mnoha důvodů. Ruský plyn zdraží, což dorovná těžební náklady Exxonu.
Ruský plyn pojede a kšefty poběží. Rusko si za tichého souhlasu USA, Německa a dalších zainteresovaných států dělá pořádek kolem svých hranic a plynových trubek. Nějací obyvatelé na Donbasu jsou až na posledním místě, jako vždy.
Co obě strany propagandisticky řvou, je irelevantní. Jedna z výhod je, že to odvede pozornost od covidu a problematických vakcín. Trump sankcionoval státy zainteresované na Nordstreamu, Biden v květnu minulého roku tyto sankce zrušil. Biden je s Čínou jedna ruka.
Nadnárodní koncerny si pojedou svoje kšefty a Vy se tu můžete ideologicky upsat k smrti. Nicméně, Váš článek hodnotím velmi kladně. Ukázal totiž, jak je „mezinárodní politika“ gumová a jak vyhovuje oběma stranám. Ještě si přečtěte Suttona, třeba Vás to trochu přeorientuje, protože tam je to účetně zdokumentovaný, proč je ta mezinárodní politika tak gumová.
Sláva svobodě, smrt diktátorům!
:)
Jeden zdroj mi dnes potvrdil, ze z ceske lekarske databaze vakcin zmizela studie o zavadnosti mRNA z prosince 2020. Najednou je pfutsch… Abraka dabra. Ale kdo by to resil, ted frci Ukrajinaaaaaaa…uraaaaaaaaaa….
Už teda uznáváš, že tam ty Ruský vojska kolem Ukrainy byly? A teď už ti válka nevoní? Vždyť je to teprve druhej den od mírový mise. Covid sme tu řešili 2 roky.
Proč by nebyly, když mají požehnání, vole
A jaká mírová mise? Z ruských imperiálních mediálních sraček a západních korporátních neomarxistických mediálních sraček si bereš jako nějaký ponaučení? Tak zapoj vlastní rozum a na ty sračky se vybodni.
Tak jako, normalni clovek tyhle nazvy nemuze brat vazne. Ukrajina delala na vychode protiteroristickou misi, Rusko dela ted na ukrajine denacifikaci, Turecko udelalo mirovou misi na serveru Kypru, atd. Nazvy nehraji roli. Nikdy a nikde.
Rus proste napadl Ukrajinu. To je fakt, at se to nazve jak chce.
Jasně, Rus napadl Ukrajinu, ale v jakém zájmu? Lid na Donbasu? No to určitě … Rus napadl svobodu a demokracii? No to určitě
Celý cirkus je o záchraně nějakých obyvatel, ať už proruských nebo protiruských. Na nějaké obyvatele tam či onde sere pes. Tady jde o jiné zájmy.
Rus napadl ukrajinsky bordel ve svem zajmu, aby v Kijeve nemel proamerickou vladu. Tak by to melo byt, pokud se Rusove nezblaznili a nenapadli Ukrajinu treba proto, aby se snizil export gumovych medvidku do Lybie.
Jasně, takhle to Rus ideologicky vysvětlí. A k tomu odstřelení proamerické vlády dostal posvěcení od Američanů. Ani ty dodávky zbraní Ukrajině neprošly. Západ se prostě totálně posral před gigantickou ruskou armádou.
Nebo prostě tichá dohoda za mlhy ideologického řevu. Co myslíš, jestli myslíš?
Amik neni blbej a takhle zabije vic much soucasne. Bordel na Ukrajine znamena bordel v Evrope. Na ukrajine zbrane, v Evrope zima a drahy zradlo. Proc by to mel nejak zariznout? Naopak to podpori, jde o zajmy.
On je Zapad a Zapad. Osobne si myslim, ze Amici nejsou hloupi. Ve srovnani s Nemcema rozhodne jsou chytrejsi. Jako vzdy z toho vytriskaji prachy.
to sysop
Ty žiješ v naprosto bludném bipolárním myšlení. Není amík jako amík. Trump šel skutečně proti korporátům, už tím jak šel proti Číně, což je motor korporátů. Biden tenhle koncept zrušil. Ano, jak správně Jan Mrcasík poznamenal, mýtycké a fiktivní hnutí Q anon se o to opřelo, je to fikce.
Nelze z politiky západ vs. východ vyloučit korporátní nadnárodní zájmy. Jestli korporátní média tlačí neomarxismus, tak co korporáti asi tlačí ohledně ruského plynu, když tak ochotně a přátelsky obchodují s ruským gazpromem? Furt nic?
Ale ja jsem nerikal, ze tam zadna vojska nejsou, to mi podsouvas spatne. Ja jsem rikal, ze zakladny, ktere byly na fortkach mainstreamu, jsou 160 kilometru od ukrajinske hranice, coz mi neprijde jako ‚vojsko u hranic‘. A taky jsem rikal, ze ty uplne stejne lokace vyuziva RF k vojenskym cvicenim kazde dva roky.
Ze RF presune svoje vojska behem dvou dni o sakrakus na zapad, to jsem nevedel a ani se o tom ansevase media nebavila. Ten utok podle mne prekvapil vsechny. Rozdil je jen v tom, ze nekteri ‚to rikali‘ a lisi se to jen v dobe, po kterou to rikali. Jedni den a jini 80 let.
Jaka dovolenka? Kyjev je ciel a zmena vlady, usporiadania krajiny pripadne smerovania, mozno neutralita. Rusko neudrzi Ukrajinu dlho, na to nema zdroje ved si len pozri jeho rozpocet. Na dlhodobu okupaciu zabudni. To skor uverim, ze sa Ukrajinci ubrania.
To se neda vysvetlit jednou vetou. Musel bys trosku dele sledovat, co on vlastne rikal a na co vsichni srali.
Nesouhlasim s tim, co udelal, ale chapu, proc to udelal, protoze jsem ho, na rozdil od jinych, poslouchal.
Kdyz mi nabusenej soused desetkrat rekne, ze nechce, aby mu za mym plotem smrdel muj hnuj a ja na to budu srat s tim, ze je to muj hnuj a moje vec a on mi pak na zahradu vlitne s bagrem, tak je to od nej samozrejme svinarna. Hnusna. Bezohledna. Ale da se pochopit, proc to udelal.
Já nevím, při tvé inteligenci, kdy ti dojde, že největší hnojař v celém okolí jsou rusáci.
A podle posledních zpráv vstup do NATO velmi zvažuje také Švédsko a Finsko, i když ještě před několika lety většina obyvatelstva byla proti. Takže okupací Ukrajiny Putin získá 7 nových sousedů v NATO.
JJ, jak to píšu jinde, ve finále tohle bude Putina mrzet. Strategicky to bude provar pro Rusko jako kráva. A nebo bude válka, ale pořádná, ale to chce tak možná sám fanatik Putin. Pochybuju, že by to tak věrchuška nechala.
Jo, myslim si to stejny. Pokud Kijev nepadne do tydne, tak to Rusove nezvladnou, dlouhe valky oni proste neumi. Ale to je… doslova… ‚jeho valka‘.
Mne ted zajima to, jak se k tomu postavi nase verchuska a co se posere tady. Energie, inflace a tak. Aby to nedojebali vic, nez je potreba.
no to bude bolet, o tom žádná… ale dlouhodobě by to mohlo pomoct s kravinama typu závislot na ruském plynu, energetická burza v lipsku, atd…
to by pak mohlo být zase líp, ještě tu výrobu zase začít. Ale to jsem asi naivka no.
Nemci zacinaji premyslet, ze by stopli SWIFT. Jeste ukecat Madary, Italy a Frantiky a bude sranda. A Gryndyl bude historie.
Meleš sračky. Pro Putina je jedinný problém, že válkou na domácí scéně může ztratit, válka je špatný agitační artikl. Putin jako „agresor“ riskuje svoji reputaci. Rusko nic neztratí, protože do toho kšeftu s plynem jsou zainteresované všechny významné „západní“ = korporátní společnosti.
Jakože Bidet řekne, že nordsrým nebude, a helmut jakože přikývne, tak to znamená že nordstrým nebude? Hovno na entou! Nordstream bude do posledního ukrajince, vy kreténi!
Obavam se, ze pokud Bidet rekne, ze NS2 nebude, tak Scholz se posere vstoje a NS2 zustane zavrenej. Tim to konci. A zavrenej bude tak dlouho, nez Nemcum docvakne, ze je neco spatne. Rus bude za divaka.
Tak se neobávej a koukej, jak rychle se NS2 zrpovozní. Němec se s Rusem spojí, Bidet to podpoří. Jedinej kdo tomu bránil byl Trump.
Sundejte si ty bipolární brýle, ksakru
Proč by to měl geront podporovat?
Naopak.
Protože je zalezlý v čínské řiti. Prostě tenhle neokomunistickej geront podporuje spojení Helmuta a Rusa. Co chceš vědět víc o čínském kreditovém systému? Zrušení bludného aeronetu je ti málo?
Ten kšeft s plynem se samozřejmě dá opustit, když se vysereme na green deal. Ono i ekofanatici tváří v tvář vybombardovanejm nemocnicím a školkám a mrtvejm v dětem najednou nebudou mít v západním světě takový slovo a důvěru. Ono ten plyn od ruska tolik chtěnej nebude, když to bude za cenu takovýho masakru. Tak uvidíme, kdo nakonec mele sračky…
Pokud tu válku Rusko rychle ukončí…
Víš, jak to funguje v dnešní době – sejde s očí, sejde z mysli. Kdo si dnes vzpomene na Sýrii.
Syrie a zeme na hranicich Visegradu je drobatko rozdil. Drobatko dost. Na tohle se nezapomene 3 roky. To ti garantuju… Evropa, zapadni, levicove liberalni a zaroven humanisticka to nezkousne. Ani omylem.
to shifty: Seš padlý na hlavu? Kdo se tu vysere na grýndýl? Sudetolancmanšaft Fiala a Helmut? Kvůli vybombardovanejm školkám? Ty máš v hlavě pěkně liberálně demokraticky nasráno. V čechiji tu budem žrát xnásobný ceny energií, protože umanutost bývalých nacistů je nekonečná, zaraženost Fialy v řiti těchto bývalých nacistů je rovněž nekonečná a ty od korporátních sraček vybombardovaných nemocnic čekáš nějakou výhru? Ty vole, ty seš blbější, než jsem si myslel.
Korporátně/politický systém sere na vybomardované nemocnice a utonulé migráčky v moři. V jakém světě to vlastně žiješ? Ten plyn poteče, na to si vsaď tu poslední mozkovou buňku co ti zbyla. A hlavně nebuď proruský ani prozápadní, protože budeš vždy za blbce.
Meles sracky
Ale jo, ono je klidne mozny, ze ten nabusenej soused ma na zahrade jeste vetsi hromadu hnoje. Ale taky ma ten bagr. Zivot neni fer. Pokud jsem malej a nemam bagr, pak bud musim ten svuj hnuj uklidit, nebo se musim spojit s vetsim kamosem, co ma jeste vetsi bagr, ale taky se pak muze stat, ze az se kamos s nabusenym sousedem do sebe pusti, prijdu krome zahrady i o barak.
Zcela přesné.
Jako v tom vtipu, kde sedí vrána na větvi nad propastí a kolemjdoucí veverka se ptá: „Vráno, co tam děláš?“ Machruju, machruju.“ “ A můžu machrovat s tebou?“ „No jasně“. Takhle jde kolem ještě ježek, zajíc a kuna. Nakonec se přikolébá medvěd a ptá se: „Zvířátka, co tam na větvi děláte?“ „Machrujeme, machrujem“ „A můžu machrovat s váma?“ „Jasně“
Medvěd vyleze na větev, ta se zlomí a všichni se řítí do propasti. Zajíc zoufale volá: „Vráno, co budeme dělat?“ „Roztáhnout křídla a odletět“ „Ale to my neumíme“
„Tak co machrujete, když nemáte křídla?“
Fajn článek, díky za vyčerpávající shrnutí.
Člověk by čekal, že ve světle posledních událostí už konečně kremrole vytáhnou hlavu z Putinovi prdele. Když už i hradní fosil tak učinil, minimálně alespoň verbálně. No jak se zdá, naopak se odkopávaj kremrole nový. A to tu kdysi bejvala prima tlachárna svobodomyslných lidí…
Ale to furt je. Akorát že jak shrnul výborně na Echu Kaiser nebo kdo – jsou dva druhy lidí, kteří ruské jednání ospravedlňují. Jednak ti, kteří milují Rusko – a pak, těch je většina mezi pravičáky a konzervativci – lidé tak hyperkritičtí k současnému Západu s jeho progresivně-levicovou zátěží, že pro ně cokoli a kdokoli musí být vždy automaticky lepší.
Fanatismus, který nezná míru, je vždycky kontraproduktivní, no.
pravda +1
Víte… Vy máte dar, přesně něco uhodit na hlavičku. Myšlenky, které mne napadly, ale absolutně jsem je nedokázal zformulovat. Tohle je tak přesné, včetně toho, že to popisuje mne, tedy ta druhá kategorie.
Tady je ten článe:
https://echo24.cz/a/Si9nA/vitejte-v-postamerickem-svete-a-zoufejte
„Možná by stálo za to položit si otázku, jelikož už to začíná být vážné, o co vlastně jde. Proč tak nenávidím Putina? Nazval mě někdy Putin rasistou? Vyhrožoval mi, že mě nechá vyhodit z práce za to, že s ním nesouhlasím? Přesunul všechna pracovní místa střední třídy v mém městě do Ruska? Učí mé děti, aby přijímaly rasovou diskriminaci? Vyrábí fentanyl? Snaží se vyhladit křesťanství? Jí snad psy?“
Jenže i toto střízlivá poznámka je zoufale vyhraněná. Kam nacpat ty, pro které je v této souvislosti máloco automaticky lepší a hypekritičnost – zaujatost považují za vadu?
Pravdou je, že v běžném životě se teď (nebo už delší dobu) obtížněji nacházejí jedinci řekněme umírnění.
Snahou by mohlo být takové nacházet a rozmnožovat, aspoň pro místní potřebu, když už to jde globálně do pr ůchodu. Koneckonců, lépe se jde i do zapomnění s rozumnými lidmi, než v obklopení současnými new world normálu vyhovujícími stvořeními.
prasatko Bobik: umírněný jedinec je pro loutkovodiče nevhodný materiál. A lidi z podstaty jsou předurčeni něčemu věřit. Radikalizace věřících je funkční strategie odjakživa, jen dnes si s tím dokáže člověk víc vyhrát ve smyslu více pravd. Dřív to ale nebylo jiné – myslíte, že byste s nějakým „umírněným“ názorem přesvědčil katolíka? Skončil byste přinejmenším na okraji společnosti a dle konkrétní doby často v base nebo na hranici.
Důvod, proč se Vám to dnes zdá jako nesprávné nebo špatné je v tom, že umíte použít mozek a doteď (resp. do doby před covidem) nebylo mnoho témat, kde by sklon lidí k víře a radikalizaci byl tak vidět. Volání po nacházení a rozmnožování lidí, kteří nejsou v tomto směru standardní bohužel nedává smysl a není tedy řešením. To jsme tam kde svědci ancapovi. Bohužel, pro člověka jako jste Vy (nebo Mrcasik, Sysop, já a další) je problém s tímto bojovat, protože skutečně funkčním bojem je holt vytváření fanatismu pro svou pravdu. Jenže to je nám jaksi proti srsti, že? Takže bysme radši, aby nebylo nutné oheň vyhánět ohněm, ale diskusí. Tak ale lidstvo není zařízené.
Vědomé upozadění východiska podobného tomu, jakým řešil například p. Žižka záležitost Adamitů v Čechách* není motivováno problémem tohoto východiska, ale nedostatkem nutných hmotných zdrojů na straně řešitele.
Z rozporů posledních tří století vychází vítězně globální elita nikoliv díky své chytrosti natož „pravdě“, ale díky morální nekvalitě našich předků, kteří připustili existenci globální elity a související ovládnutí zmíněných zdrojů worldwide.
* Obdobně případ Slavníkovců, Katarů a jistě i dalších, v těchto případech žádném odpadu společnosti.