Co je to prosím pěkně hen ta „ruská trestanecká kolonie“ ? Když někdo vysloví „trestanecká kolonie“ tak si představuju něco jako bylo ve filmu „Motýlek“ , kde je na dvoře gilotina a kdo trochu víc zlobí je ráno popraven před nastoupenými vězni.
Kromě toho je to za polárním kruhem, takže to musí být dost luxusní a dobře vytápěné vězení, v podstatě něco o čem si český doochodce či rodiny s dětmi při dnešních cenách plynu jen můžou nechat zdát.
A to už z toho důvodu, že zatímco vypínání topení Gonzalo Lirovi na Ukrajině mělo za důsledek jen těžký zápal plic, tak v případě vypínání topení za polárním kruhem by Navalného museli ráno odsekat cepínem od postele aby ho mohli převézt do márnice.
Holt Rusko už není co bývalo. Ani tu osvědčenou arbeitsterapii na stavbě transsibiřské magistrály tam neprovozují. Přičemž tohle by Navalnému a podobným výlupkům co chtějí převrat a návrat divokých 90. let dost prospělo a možná by jim to vyhnalo ty kraviny z hlavy.
Nehledě na to, že Rusko druhou severní větev transsibiřské magistrály potřebuje jako sůl, pro rozvoj nalezišť ropy a plynu i ze strategického hlediska.
Jak říkam, Rusko není co bývalo.
Redneck
Mě zase pobavila představa tučňáčí kolonie….
Sysop
Jaaaj more tady taky mely gadzo myt ocy zavreny! Dyskrymysymus!
Mateš moskevským vencl placem, no kde by se vzalo křoví na rudém náměstí. Tam přistál s česnou akorát týnejdžr holandr?, asi chtěl zalehnout v gulagu. Kolik mu dali a jak se jmenoval už fakt nevím, Ale zexhibicionoval kromě sebe armádu i vemloc.
kaBrnak
Holt musí s tím prcáním začít v raném věku, aby si do 18 naprcali nějaké děti na obživu skrz sociální systém a staly se tak „soběstačnými emancipovanými cikánkami“. Oni holt pro dospělost a samostatnost mají jiné měřítka.
Otázka ovšem je nakolik je momentálně tento jejich systém funkční a efektivní. Když preferovanou menšinou se stali banderovci a jejich banderčata místo cigáňat.
A vůbec veškerá sociální sféra je přesměrována na válečnou mašinerii.
servisdok
Jak se zdá, tak minimálně část banderovců má ještě nějaké pracovní návyky, které morgoši nikdy neměli.
Pokud nějaké jednotlivé kusy za socialismu pracovaly, tak to bylo čistě tím svištícím bičem nad hlavou, za trestný čin příživnictví. To ale padlo, takže prakticky už dvě generace žijí z dávek, papírů na palice, dýlování fetu na severu a krádeží čehokoliv.
Neslyšel jsem o tom, že by banderovci dýlovali fet – i když možný je u nich všechno. Asi tak podobně, jak to předváděli jejich obávaní, afghánem prošlí krajani už v devadesátkách. Ti se sice nežinýrovali u čehokoliv, včetně střelby z ákáček na ulici a později trhavin u novinky-bankomatů, nicméně mrtvoly do beček, myslím dávali výhradně čeští soudruzi.
Hele, ja jsem za minulyho totace videl v Brne na Konevove (dnesni Videnska), jak se tam kopal vykop na inzenyrske site. Cikani na to dostali zalohu a mesic. Jsem si rikal – ty prachy uz nikdy nikdo neuvidi. Tri tejdny je tam nikdo nevidel. Tri dny pred terminem predani tam byli vsichni snad z celyho Brna i s deckama. A ten vykop stihli. Asi jim to vyuctovani stalo za to a nebo na ne meli komari paku.
Konečně jsi dal nějaký smysluplný odkaz. Dost zajímavě mluví ta žencká kolem 45. minuty.
Něco z čeho by sysop měl týden noční můry. Tedy že ty (ž)grýndýly jsou naplánované už 60 let. Včetně absolutní likvidace všech zemědělců i těch drobných a naprostého zákazu pěstování čehokoliv. Veškeré jídlo budou mít pod palcem korporace.
A dojde i k vytrhání silnic vedoucích na venkov, aby to znemožnilo přesun zboží vesnice-město a aby to zničilo venkovany, kteří budou nuceni se stěhovat do (15minutových) měst. Ovšem to u nás nebude nutné, ty silnice se promění v tankodromy samy.
Svůj podíl na tom bude mít i likvidace automobilek a výroby automobilů.
Bohužel od 50. minuty tam nějaký chlápe zase začne blábolit o Nesaře a Gesaře a zjevné nesmysly o bankovním systému.
Vypadá to že globalisti mají nastrčené „krtky“ a agenty úplně všude. Aby paralyzovali jakoukoliv snahu o nápravu na základě blábolů a dezinformací.
Megaselia
Cool, kaBrnak
To je stará vec. Stačí si nájsť heslo Frankfurtská škola. Zistíte, že sa to začalo už v 30. rokoch minulého storočia echt komunistom Antoniom Gramscim
Mám ešte stručnú charakteristiku cieľov Frankfurtskej školy od Timothy Mathewsa:
Frankfurtská škola, aniž by ostatním blíže odkrývala své záměry, prosazuje pro zdárný postup „sametové“ kulturní revoluce mezi jinými následující věci:
1. zvláštní trestnost rasových zločinů;
2. zavádění nového jazyka a změnu obsahu a vnímání pojmů;
3. sexuální výchovu a šíření homosexuality mezi dětmi;
4. podkopávání autority učitelů a školy;
5. podporu přistěhovalectví ke zničení kulturního rázu země;
6. rozšíření užívání drog;
7. útok na náboženství;
8. nejistý právní systém nastavený proti obětem zločinů;
9. závislost na státu nebo státních příspěvcích;
10. ovládnutí sdělovacích prostředků;
11. oslabování role rodiny a její rozbití.
kaBrnak
Rozložit funkční bílou společnost multikulturalizmem, LGBT a zničením rodiny, to je jedna věc. A o tom se mluví už dlouho.
Ale udělat ze států obří koncentráky, zavřít lidi do 15minutových měst připomínajících vězeňské bloky, připravit lidi o potraviny a krmit je rakovinným masem z tanků dokud nepochcípají, to už je věc druhá.
To už je čirá depopulace a řízená genocida. A mě překvapilo že už i tohle bylo známé před 60 lety.
Nicméně jak vidím reakci zdejšího čtenářstva, tak je tu hrubá kognitivní disonance.
Lidsky řečeno, jsou z toho tak zestraní strachy, že před tím radší budou strkat hlavu do písku a popírat okolní realitu do poslední chvíle.
kaBrnak:
Pekné, problém je v tom, že Fico je obyčajný populistický kok…, ktorý jedno hovorí, druhé myslí a tretie robí :)
kaBrnak
Kokoti jsou především slováci, když si mysleli že odstraněním Fica dostanou nějakou zázračně lepší vládu a ne agenty CIA převlečené za politiky a vychované v Aspenu a podobných institutech pro prostituty.
Nicméně my tu stejnou chybu udělali s Babišem.
Většině debilů to zjevně ještě nedošlo.
A nedojde dokud nebudou mít co žrát a budou se třást v nevytopených barácích.
Zrovna Putin oznámil dodávku tisítů tun obilí zdarma do několika afrických zemí. DOufám že v příští dodávce nezapomene na nás, protože to brzy budeme potřebovat.
Sysop
My tady mame ukrajinske obili, ruske nepotrebujeme. Ukrajinci rikaji, ze jejich obili krmi v EU prasata.
Alan.Cox
Myslíte prasata jako Čechy, co si to kupují v supermarketech (protože kvalita českých potravin v supermarketech se často už ani pro prasata nehodí). Nebo jako prasata na porážku ve Španělsku?
Alan.Cox
On hlavně Megaselia je fanatik s tunelovým viděním, takže jeho tvrzení je třeba brát stejně obezřetně, jako tvrzení třeba Petra Fialy. Do značné míry jsou to jeho přání.
karban
Fico je nejlepší politik, jakého samostatné Slovensko kdy mělo. Narozdíl od období Mečiara, Dzurindy, Radičové, Matoviče a jeho stejně dementních náhradníků, se Slovensko za Fica vždycky viditelně pozvedlo jak na pohled, tak v životní úrovni. Sice musí vládnout s pakem jako je Danko, ale tomu stačí, že může kosit semafory s modelky a jinak neškodí. Naopak když vidím všechny ty Šimečky, Sulíky, Matoviče, Kollára – peklo. S Kollárem je sice sranda, jak za sebou trousí ty děcka, ale u vesla by být neměl. Jo a ti prezidenti n
karban
jo a ti prezidenti na dálkové ovládání a na jedno použití – rákosníček Kiska a šmoulinka na penzi Čaputová… to je nářez. Po všech stránkách zlatej Fico.
Megaselia
Karban
Fico bol pri moci nepretržite 12 rokov. Pri jeho nástupe patrilo Slovensku druhé miesto v EÚ v investíciách, raste produktivity, výroby, v modernizovaní infraštruktúry, inováciách. Počas jeho nepretržitej vlády sme stihli postúpiť na skvelé predposledné miesto, za nami je už len Bulharsko. Za Fica sa inovovalo a udržiavalo asi tak ako ste mohli vidieť na prípade vykoľajenia Pendolina na stanici v Žiline pre zlý stav koľajiska. ČD zvažovali obmedzenie vysielania súprav na Slovensko, pretože pre zlý stav tratí potrebovali vlaky trikrát častejšiu údržbu. Dokončovali sa veci, ktoré sa začali ešte pred Ficom (rýchlostná cesta cez Považskú Bystricu do Žiliny, napr.). Dvaja ministri z jeho vlády vyfasovali tepláky pre rozkrádanie. Podozrení, a oprávnených, z korupcie, zneužívania postavenia a moci, pochybných súdnych rozhodnutí, gangsterské zmocňovanie sa majetku, ktorý sa vyvoleným zapáčil nebolo nič mimoriadne (prípad sudkyne a štátnej tajomníčky Jankovskej). Stane sa, že niekto neodolá pokušeniu, ale to, čo sa dialo za Ficovej vlády bolo predsa len trochu moc. Toho vola zachraňuje len krátka pamäť, závistlivosť a hlúposť zhruba 30% – 40% ľudí, čo idú k voľbám (ale asi je to percento vyššie). Díval som sa na Ficov posledný volebný program – tomu dáme, tomu dáme. Ako tá myška z rozprávky – tomu dala, tomu dala, až sa z myšky kurva stala. Zdroje hodlá získať nie podporou rozvíjania podnikania, modernizáciou, lepším hospodárením, to tam skutočne nie je okrem frázy „budeme podporovať podnikanie“ :))), ale zoberie sa tomu a tomu a ešte ak ten posledný neujde do daňového raja, tak aj tomu. Po nás potopa, typický ľavicový prístup – kým to ide, tak hodujeme, účet nech platí ten, čo príde po nás.
A k tým kokotom Slovákom – to isté platí aj pre Čechov, zvolíte si raz Babiša, raz Fialu a nedôjde vám, že kde nie je ani smrť neberie. Trochu rozmýšľajte, kým začnete vynášaj kategorické súdy. Žiaľ, v tom zlom sa podobáme na vás až moc.
Teraz niečo na nasratie: prijal by som výmenu Babiša za Fica, aby vás tie roupy prešli, Babiš aspoň zamestnáva ľudí, odvádza dane v Česku, nie v Nemecku, či Francúzsku. Fico zamestnáva akurát tak svoju kamarilu na teplých miestečkách.
kaBrnak
Pořád mi není jasné, jak se tedy liší ficova vláda od ostatních?
Protože rozkrádání a dohazování kamarádíčkům je tam tradice už od Mečiara.
Každý politik má na sebe napojené mafiánské klany které ho podporují a drží. Bez nich by ho odstranili do roka.
Spíš bych řekl že se slováci nechali zblbnout médii napojenými na CIA. Protože rázem po Ficově volební porážce se dle médií stala zemí zaslíbenou, kde neexistuje žádný zločin. Alespoň podle slovenských médií které předtím kopaly do FIca zleva zprava, stejně jako u nás do Babiše.
A investice do infrastruktury a rozvoje ?
Nenech se vysmát. Ty byly i u nás jen a pouze díky rozvojovým programům EU které se blbě rozkrádaly. To nemělo s vládami nic společné, to byl program EU. U nás se z toho taky opravovaly tratě, mosty, kupovaly nové vlakové soupravy. Jinak by u nás dodnes jezdil starý šrot z 90. let nebo vyřazené krámy z Rakouska a z Maďarska.
Krom toho opravu infrastruktury (zejména železniční a silniční) tu měli pod palcem američani kteří to potřeboval v rámci dopravy válečného materiálu západ-východ. Ta váka s rusem je naplánovaná už nejmíň 20 let.
Takže to se nedělo pro naše dobro ale pro válečné účely.
Megaselia
kaBrnak:
Práve že sa nelíši :)
Slovenské médiá mám u pr…, čo sa deje okolo si dokážem zhodnotiť aj sám. Tvrdenie, že v SR sú médiá napojené na CIA patrí skôr koloritu dôb Kojzara a Klokoča, podobne ako Ficove prehlásenia, že Čaputová si chodí pre príkazy na ambasádu USA. Jej myslenie je prakticky totožné s progresivistami v EÚ a USA, tak načo by tam, preboha, chodila.
Investície zďaleka neboli len z fondov EÚ (rozhľadne a cyklotrasy ani za zmysluplné investície nepovažujem), ale tie podstatné sú od firiem zo Západu, Japonska, Južnej Kórey – tam EK veľmi nemala ako do toho kafrať. Posledná veľká investícia, ešte zásluhou Sulíka v predošlej katastrofickej Matovičovej vláde, bolo Volvo s elektroautami (Volvo už prakticky patrí Číne, ktorá sa takto snaží obísť snahy EÚ zabrániť dovoz elektroáut z Číny). Dotácie z EÚ sa veľmi neprejavili – pár opravených železničných staníc, nejaké vlakové súpravy, opravy pár historických pamiatok, vytváranie prírodných rezervácií a občas totálne praštená ochrana prírody (známa aféra s premnoženým medveďom)… fajn, treba aj to, ale nič také, čo by zvýšilo HDP, aký zmysel pre praktičnosť však od absolventov humanitných štúdií v EK možno čakať. Zvyšok za jednofarebnej Ficovej vlády sa pridelil „našim“ ľuďom a dotovali sa napríklad asfaltové plochy parkovísk ako výnosné poľnohospodárske pozemky, ak chceš konkrétne, tak poslankyňa SMER-u Rošková, agrobarónka z východu ako jedna z mnohých. Tieto podvody riešil aj OLAF.
Slovensko v deväťdesiatych rokoch odmietlo 60 miliónov dolárov od USA na rozvoj železničnej infraštruktúry, pretože sa ukázalo, že za tie prachy sa zaplatí štúdia o doprave u nás nejakej firme v USA – Amíci tie peniaze akože uvoľnia pre naše dobro, ale z nich neuvidíme ani cent. Štúdia z pohľadu firmy niekde v USA je pre nás určite fajn, totálne použiteľná a nedoceniteľná. Možno by vyriešila rýchlu prepravu americkej armády na hranice Ruska – ale nie si tak trochu paranoidný? Ale všetko je možné, v Tibete som videl rýchlo vystavanú Diaľnicu slobody, ktorá slúžila takmer výlučne pre čínsku armádu, aspoň podľa počtu vojenských vozidiel na nej, civilných bolo ako šafránu (takže je možné, že to zlomyseľné USA plánujú aj u nás). Bola síce nová, ale už v nej chýbali celé kusy jazdných pruhov, ako sa po dažďoch prejavila kvalita čínskych cestárov.
Veľmi si ma však vydesil informáciami (asi z prvej ruky) o neodvratnom útoku USA na Rusko. Myslel som, že Amíci dávajú prednosť expandovať skôr obchodom a v prípade inej jadrovej veľmoci by sotva riskovali vlastné zničenie. Tento divný sebazničujúci pud lumíkov je vlastný skôr autokratickým režimom s komplexami imperiálnych ambícií. Tie štáty si skús doplniť sám.
Jihočech Honza
„divný sebazničujúci pud lumíkov“
Obávám se, že u západních elit (jak evropských, tak amerických) můžeme pozorovat přesně toto – viz grýndýl, imigrace a výměna obyvatel, ale i militantní vystupování vůči Rusko a Číně, aniž by měli „křídla“.
Viz komentář Petra Hampla:
Už dlouho upozorňuji, že bychom neměli podceňovat kreativitu západních elit. Jejich schopnost působit škodu vlastním zemím je větší, než si dokážeme představit. A to i poté, co jsme viděli vítání migrantů a Green Deal.
Poté, co byly ukrajinské jednotky NATO rozdrceny v úplně zbytečném konfliktu a evropská i americká veřejnost volá po mírových jednáních, řeší evropští státníci, jak válku eskalovat. Řeči o pozemní ofenzívě jsou bezvýznamné. Žádný západoevropský stát už nemá zbraně ani vojáky, které by mohl proti Rusku postavit. Jenže zazněla i další možnost. Raketová válka mezi západní Evropou a Ruskem! Ano, tím Ruskem, které má největší raketové arzenály a o němž se všeobecně předpokládá, že právě rakety jsou jeho nejsilnější stránkou. A tu válku má vést Evropa bez protiraketové obrany a bez krytů pro obyvatele. Pravděpodobně na základě předpokladu, že když Rusové uvidí vlastní města v plamenech, neodváží se provést odvetný protiúder.
Byl by to jeden z nejhumornějších okamžiků v dějinách, kdybychom se to netýkalo i nás.
Alan.Cox
On hlavně pokročil kapitalismus. Ten opravdový užitečný kapitalismus coby tvůrčí síly a zlepšování hospodářství rakovinně zmutoval do „hlavní je zvyšování zisku“.
No, a už nejde zvyšovat zisk standardními metodami, to narazilo na mez. Skrze globalizaci a vysávání různých zemí – to už také narazilo na mez. Požadavky na zisk jsou takové, že už je dokáže uspokojit jen válka a obrovská hromada krve – cokoli jiného je příliš malý zisk.
quadra
To si tak naivny, ze si myslis, USA nemaju imperialne ambicie? Ci nemaju oligarchov, pardon tam sa nazyvaju podnikatelia a lobbisti?
Mimochodom, este si pamatam, ako sa pridelovali ksefty po znamosti (dotacie este neboli v kurze) za sudruha vitazneho februara, dvojnasobneho kandidata KSS Miklosa a dalsich demokratov, ako sudruhovia Palacka, Kucej a dalsi kradli ako straky, o svatuskaroch z KDH ani nehovorim.. pri privatizacnej rabovacke sa kadeco dalo uliat.. ako sa utajovali privatizacne zmluvy na 10 rokov, vdaka sudruhovi Miklosovi.
O prihranych kseftoch kamaradskym firmam a rozobratych dotaciach tym spravnym kamaratom a sponzorom (o covidovych kseftoch ani nehovorim) za vlady trnavskeho kretena, supermana s vypchatymi gulami by sa tiez dali pisat romany.. takze nevidim velky rozdiel voci Ficovi.
Alan.Cox
Je to Megaselia! To je proukrajinský slepý fanatik! Nemůžete od něho čekat nic jiného.
Megaselia
Bavíme sa o Rusoch. Neodkláňaj, prosím, diskusiu podľa zásad Schopenhauerovej eristiky. Nie je to fér a diskusia potom stráca zmysel. Ale keď si s tým začal – čo sa mi nepáči u Rusov, nemám rád ani u Američanov, Číňanov a ďalších pretendentov na svetové líderstvo. Vychádzam z poučky, že štáty nemajú priateľov, len svoje záujmy. Preto je v našom prípade jediná možnosť držať basu s tým, koho predstavy o fungovaní štátu sa najviac zhodujú s našimi (neutralita je totálny nezmysel, kto by mal dôvod nám ju zaručiť?). Aj keď v dnešnej progresivistickej dobe som dosť na rozpakoch ku komu tam sa prichýliť dubisku, platanu, či jinanu :). Ale to dubisko radšej nie, to som už zažil, ďakujem ale nie.
K tým ďalším zlodejom – asi to je všade, rozdiel je len v možnosti dať im po prstoch. Dnešní (a aj veľká časť minulých) politikov je mentálna a etická podúroveň, preto som sa zmienil o mojej účasti na voľbách. Medzi touto bandou jednoducho slušný človek skončí ako snehová vločka v pekle. Spočiatku tam bolo pár slušných ľudí, pán Zemko, napríklad, ale postupne odtiaľ sami odišli, lebo sa to už jednoducho nedalo (alebo sa nedostali k lizu, ťažko povedať).
Alan.Cox
Megaselia: Ovšem první polovina odstavce odporuje druhé polovině odstavce. Pokud státy nemají přátele, jen zájmy (důsledné uplatňování této teze je důvod, proč čím dál více států nesnáší Západ a odklání se od něho). Pak nem,á smysl držet basu s nikým, protože nás stejně odkopne, jakmile jeho zájmy mu to zavelí.
Holt fanatismus a tunelové vidění vedou k nekonzistentní verzi nelogiky.
quadra
Rusi robia iba to, co kazda velmoc, USA na prvom mieste.. nic viac a nic menej.
Politika a sposoby velmoci sa nemusi pacit, ale nic s nou nenarobime.
Alan.Cox
Akorát by se hodilo zavést v České republice: ČR na prvním místě.
Kdo „zaručuje“ neutralitu Rakušáků, ty debile ?? NATO snad, nebo někdo jinej?
Panebože, to snad není ani možný…Tohle teď roste na Slovensku?
fatdwi
servisdok: když nevím, můžu se zeptat…nebo ze sebe udělat úplného debila. Gratuluji k výběru druhé možnosti a praktickému předvedení:-)
Ano, NATO. Skrze Partnerství pro mír.
servisdok
Partnerství pro mír má na rakouských hranicích PR/PL baterie, ano?
fatdwi
servisdok: spousta lidí na Vašem místě by to udělala stejně a začala o koze, když o voze byli za dementy, z toho si nic nedělejte:-)
servisdok
To A.C.:
Už ho znám, vím co je to za hajzla. U mě to má jistý.
Alan.Cox
fatdwi: Hele, víš o tom, že členem „NATO, Partnerství pro mír“ je i Rusko? Partnerství pro mír je program NATO pro státy, které NEJSOU členy NATO.
Aneb můžeš se zeptat … nebo ze sebe udělat úplného debila. Gratuluji k výběru druhé možnosti.
Alan.Cox
Kdysi byla neutrálním státem i Ukrajina, od svého vzniku 24. srpna 1991. Pak se ale rozhodla neutralitu zrušit, protože si to tak přáli západní páníčkové, a štěstí jí to nepřineslo.
A pokud jde o Ukrajinu – zase předvádíte černobílé vidění říznuté hlupcem:-) Je to přesně naopak, Ukrajině štěstí nepřineslo paktování se s Rusákem, který rozjel LLR-DLR a ukradl jí Krym. Za této situace další paktování se s Rusákem jaksi nedávalo smysl. Jako jo, Vy jste tak tupej, že byste na jejich místě nic neměnil a nechal si tu zemi postupně ukrást celou, Ukrajinci ale hodlali něco dělat. Jo že to nevyšlo, protože ruskej zmrd jim tam vlítl s tankama, to je věc jiná.
Podobně my jsme tady svého času měli celkem velkou německou komunitu, ale s ohledem na její počínání jsme hledali ochranu mimo Německo. Taky nám to ale bylo houby platné a zmrd sem přijel s tankama krást pod zástěrkou ochrany oné menšiny.
Alan.Cox
fatdwi: Můžete udělat vědeckou studii. Kdy se Ukrajině dařilo lépe – když se paktovala s Ruskem, nebo když se paktovala v Anglosasy. Hlupák se pozná tak, že ignoruje fakta a realitu.
A k poslednímu odstavci: Stýská se vám po Adolfu Hitlerovi a Reinhardu Heydrichovi?
Možná to není pro hlupáky zřejmé, ale Rus neměl tendenci vraždit ani Čechy (Protektorát Čechy a Morava: 360 tisíc zavražděných Čechů, 2. světová válka: 70 miliónů mrtvých), ani Ukrajince. Současní mrtví a invalidní na Ukrajině, stejně jako chudoba v Evropě jde na vrub zájmů západní elity, zejména USA.
Já pořád nevidím v realitě tu ruskou agresi. Jakákoli takzvaně ruská agrese byla vždy důsledkem západní skutečné agrese. To platí pro 20. století, stejně jako to platí pro Ukrajinu.
fatdwi
A.C: dneska jedete:-D Zeptal bych se na dealera, ale chápu, že je to zbytečný, ten je vyprodanej na rok dopředu:-)) „Hlupák se pozná tak, že ignoruje fakta a realitu.“ „Já pořád nevidím v realitě tu ruskou agresi.“
Dokonalý. Prostě dokonalý.
Alan.Cox
fatdwi: Jestli hodláte pokračovat bez věcných argumentů, já si vás dám do ignore, abych snížil prázdnotu informací. Těch, co umějí pouze zajíkavě nadávat bez schopnosti argumentace jsou všude plné pytle.
Megaselia
servisdok
Milý debil! Rakúsku zaručili neutralitu víťazné mocnosti po 2. svetovej. Medzi nimi bol aj ZSSR, ktorého záväzky Rusko prebralo.
A máš najvyšší čas ísť na veľkú, už ti to lezie aj z klávesnice. To snáď nie je ani možné, čo to dnes v Česku rastie, panebože :)
Človek narazí v diskusiách na všeličo, ale až na takého vola ako ty…
Alan.Cox
Rakousko podepsalo neutralitu se všemi tehdejšími velmocemi roku 1955. Tak se to dělá. Součástí smlouvy o neutralitě je vyloučení členství ve vojenských spolcích, zejména NATO.
Podobně neustrální státy v Evropě jsou Irsko, Švýcarsko, Malta.
Do roku 2014 byla Ukrajina neutrální stát, než se rozhodla nechat se zlikvidovat USA páníčky.
Do roku 2022 byly neutrální ještě Švédsko a Finsko, než se rozhodli nechat se rozjebat USA páníčky.
karban
Můj pohled čehúna: Ani Fico samozřejmě neudělal všechno skvěle, třeba jsem nechápal ty vlaky zdarma pro určité skupiny obyvatel, nechal bych aspoň symbolické jízdné.
Zavírání ministrů – v tom u nás ani u vás nevidím důkaz ničeho – ty kauzy jsou zpolitizované, klika u moci se snaží zavřít lidi od těch, co byli u moci před tím, při tom sami kradou stejně, ne-li víc. To je tady politický folklór.
Mimochodem speciální prokuratura je blbost, ani my nic takového nemáme, a to jsme Mekka fízlů a byrokratů.
Investice – to na papíře vypadá krásně, ale za to si ještě nic nekoupíte, když se většina rozkrade. Důležité je, co se reálně postaví. Třeba kdy budou hotové ty dva chybějící kusy dálnice – kolem Žiliny k Martinu a ten navazující až za Ružomberok. Ale to je průser i u nás, stejně jako železnice.
Zaměstnávání taky bylo, máte víc automotive průmyslu než my – akorát to EU škrtí, tak vymyslet co dál, to je otázka za miliardu, ovšem i v takovém Německu.
Podle mě Fico narozdíl od konkurentů vždycky nechal lidem něco v peněžence, takže rostla životní úroveň a soukromý sektor. Srovnejte s katastrofou za Matelka a spol. i když už pak žádný covid dávno nebyl. Fakt si někdo myslí, že to případně za Šimečky bude v čemkoli lepší? Superblbost.
Babiš má svoje mouchy a má jich dost. Ale i on by pro vás byl lepší volba než PS & Co. Tady už chápe většina národa, že petikolka je totální průser. Včetně půlky těch, co se ztrapňovali na antibabišovských demoškách Milionu chvilek (to je takové naše Slušné Slovensko – užiteční idioti a ani nevědí pro koho)
Jinak doufám, že Slováci tentokrát poruší tradici a nezvolí si za prezidenta dalšího kašpara na jedno období, toho Leslieho Nielsena, jak se jmenuje – Korčok?
Megaselia
Karban:
Fico, opakujem to ešte raz, je oportunistický a bezškrupulózny „technológ moci“. Využíva každú možnosť ako získať ešte silnejšiu pozíciu a pri tom mu nehnusí nijaký logický kotrmelec v prezentácii svojich zjavných či skrytých úmyslov. Pre podporu domácej ekonomiky toho neurobil veľa (vlastne ani neviem, či vôbec urobil niečo významnejšie ako pridelenie dotácií). Tí dvaja ministri jeho vlády boli odsúdení za konkrétne, dokázané úplatkárstvo a zneužívanie postavenia, tam nebolo nič spolitizované a dokonca ani veľkohubý Fico nevykrikoval nič o politických procesoch. PS je neokomunistická banda nemakačenkov (už som niekde napísal, že prvýkrát som nebol voliť, lebo nebolo koho – dokonca aj SaS, ktorá dovtedy dostávala môj hlas, sa spriahla so Šimečkom). Tak isto sa zachovám aj pri voľbe prezidenta, jedine ak by sa tam zázrakom dostal Kubiš, bývalý skúsený diplomat bez afér a kostlivcov v skrini. Katastrofa je, že sa u nás už nedá ani voliť menšie zlo. Napísal by som, že je to v prdeli, ale som slušne vychovaný…
Fico naozaj nie je človek, ktorého by bolo za čo obdivovať, jedine ak za jeho schopnosť vždy vyliezť zo žumpy a znova ponoriť Slovensko ešte hlbšie. Taký uhladenejší Mečiar, ale aj on už začína prechádzať na vlnu hrubostí, urážok, otvorených klamstiev a prekrúcania skutočnosti. Urobí všetko, aby presvedčil svojich anencefalických priaznivcov a voličov, že ON sa o nich postará. Rozkošné bolo, keď v ktoromsi podkaste povedal, že on je gentleman :))). Na pozadí jeho vulgarizmov, jednoznačných klamstiev a ohovárania na adresu prezidentky (nemusím ju, ale voči žene sa tak obyčajný slušný človek, nieto gentleman nechová) to pôsobilo komicky. Váš pohľad z diaľky je poznačený práve tou diaľkou. Ja som na mieste a „odtiaľto to naozaj tak vyzerá“.
Dodatok:
Výraz „čehún“ som u nás ešte nepočul, je to český konštrukt. Ale je možné, že sme si ho už osvojili. Ja poznám výraz „čechúr“ alebo „čechúň“, lepšie zodpovedajúci slovotvorbe v slovenčine, ale vyskytuje sa prakticky výlučne u mentálne menej vybavenej časti Slovákov – najčastejšie u prívržencov SNS alebo kotlebovcov. Na rozdiel od pôvabného „čobolák“, ktoré zdomácnelo hlavne u strednej a vyššej triedy Čechov.
Jihočech Honza
„Katastrofa je, že sa u nás už nedá ani voliť menšie zlo. “
Neříkalo se něco podobného o trhu práce, že už došli i líní blbci?
Megaselia
JH:
:)))
Alan.Cox
Momentálně je situace, kdy si můžete volil koho budete nenávidět.
Mohli jste si před pár lety zvolit, jestli je pro vás hlavní nenávidět Andreje Babiše – a jiný politický program nabízen nebyl.
Dnes si můžete vybrat, jestli budete nenávidět Rusko. Jinou volbu nemáte.
Megaselia
Abychom si rozuměli, já neříkám, že Fico je nějaký hodný strýček, nebo někdo, s kým bych chtěl jít na pivo.
Ale na Slovensku jsem celkem často, a to nejen na nějaké lyžování nebo horské túry. A o politice se samozřejmě občas se Slováky a Slovenkami bavím, od důchodců přes dělníky po pracující vysokoškoláky.
Více jich je pro Fica než proti němu, i pod dojmem fiaska Matovičovy vlády. Spíš nechápou jak to, že Fico nevyhrál volby výraznějším rozdílem. Přičítají to až nereálně kritickému přístupu medií. Vesměs říkají, že za Fica se vždycky tak nějak dá žít, ale za jeho „demokratických“ náhražek je to pro běžné lidí vždy složitější, po stránce nárůstu životních nákladů i zhoršení funkce úřadů, když člověk potřebuje něco vyřídit. Ale neznám teda nikoho, kdo by se dal označit jako „bratislavská kavárna‘. S těmi médii narozdíl od kolegy až tak nevěřím na CIA, ale to, že politici jako Fico nebudou zrovna oblíbenci nadnárodních korporací, je snad jasné.
I proto pořád vidím Fica jako nejrozumnější současnou variantu pro Slovensko, chcete-li nejmenší zlo. Nehrozí s ním nějaké zelené nebo LGBT nápady, ani podpora imigrace, do bezedné díry na Ukrajině necpe zbraně a prachů jen nutné minimum, aby o něm v Bruselu neřekli, že je proruský arciďábel. Jak osvěžující oproti těm našim dementům. Jo a nějakou vojenskou účast Slováků rovnou nahlas odpískal.
Nevím, co máte na mysli, že řekl prezidentce. Zaznamenal jsem něco o US agentce, no to mi nepřijde až tak zlé, navíc její jednání by tomu někdy i nasvědčovalo. Jinak ona věděla, do čeho jde, komu bude sloužit. Opět bych neřekl, že by byla přímo napojená na nějakou zahraniční zpravodajskou službu, ale tipnul bych si, že „dobře míněné přátelské řady“ z ambasády přes nějakého zprostředkovatele občas přijdou. A že madam jim často věří a řídí se jimi.
A díky za upřesnění čehúna – čechúňa. Tohle jsem s místními neprobíral, prostě na to nikdy nepřišla řeč – ještě mě napadá, jestli s tím „h“ to není z nějaké varianty východňárského dialektu.
treb
ono už se totiž nehraje o to, jestli je Fico (Orbán, či dosaďte si dle vlastního uvážení) hajzlík, socan, já nevím kdo, ale o to, kdo ještě chce hájit státní suverenitu. A to je to, proč leží Fico s Orbánem (a u nás např. Klaus) progresivistům v žaludku. Fica taktéž neřešim, páč už ukázal dřív co je zač. Ale vyhrál volby a zájmy Slovenska jak vidno hájí.
Z vnějšího pohledu moraváka mě to přijde lepší alternativa než ten bruselskej řiťolez.
a k těm čehúnum, čechúnum. Chcodil jsem do školy se slovákama, dělal jsem se slovákama…. a výraz čehuni jsem od nich slyšel. Jeden byl snad z Topolčan (pokud se pamatuju), další z Nitry. Obecně slováci nás nazývají česi, což mě a kamaráda přivedlo na myšlenku jim to oplatit, takže jim od té doby říkáme šlováci.
grg
Fica si netreba idealizovať. Doma má husté reči, ale v Bruseli podpíše, čo mu strčia pod nos. A nedá ani jeden vyradený náboj (ani staré rakety do KUBu, ani nič) Ukrajine, ale zbrojovky vlastnené Kaliňákom&spol. tam vyvážajú vo veľkom (akurát za cudzie peniaze).
treb
nerozporuju, neidealizuju si ho, ale taky z něj nedělám démona
karban
O těch zbrojovkách vím. Ale teď teprve mi došlo, kde ti dva šaškové Pavel s Fialou ve skutečnosti sehnali tu munici, na kterou se má celá čtvrtá říše složit. Tak to je jasný, že to nemůžou říct nahlas.
Megaselia
Treb:
ono už se totiž nehraje…
Rozdiel medzi Česi a Šlováci je v tom, že názov Česi je v slovenčine správny :)
A Fico je vrtielka. To, že sa dnes náhodou ocitol na správnej strane (a ja to vítam) vôbec neznamená, že sa jeho postoj podľa potreby nemôže zmeniť. Je to oportunista ako vyšitý, už to párkrát predviedol. Keď ide o peniaze z EÚ, tak sa vráti akoby si vytrel s Uši z Lajna …, no radšej nenapíšem, a potom sa postupne dostáva von, že to až také horúce nebolo. Za jeho vlády sa napr. vytvorila dohoda o US vojakoch na našom území, potom vypadol z hry a odrazu nebolo väčšieho bojovníka proti obsadeniu SR Američanmi a za suverenitu Slovenska, len zabudol, že už za jeho éry sa text zostavoval podľa podobných zmlúv. (Ale ak by sme sa mali baviť o Šimečkovi a spol., môžeme, bude to tiež výživné. Aj preto som ostal cez voľby doma.) Ale to už je náš problém…
Fico a PS – Sofiina voľba, Scylla a Charybda, je to v….
Alan.Cox
Megaselia: A hlavně Fico Megaseliu naštval, protože Megaselia je ukrajinský fanatik. Fico nechce na Ukrajinu posílat zbraně. Proto je pro Megaseliu špatný, a hledá cokoli proti Ficovi.
grg
Vidíš do slovenskej politiky ako hus do piva. Fico samozrejme na Ukrajinu zbrane posielať chce, ale len z Kaliňákových zbrojoviek, zaplatené tvrdou menou, a z toho čo-to kvapne aj jemu. Ale voličovi povie najmä to, že bude ako lev bojovať proti vyslaniu slovenských vojakov na UA (čo nikto nikdy nepýtal), aj keby ho to malo stáť funkciu (čím by sa to teoretické vyslanie aj tak neovplyvnilo).
grg
Ešte treba pripomenúť, kohože vláda objednala tie hnusné imperialistické F-16ky…
Megaselia
karban 12:26
Problém je, že sa Fico v prípade potreby bez problému otočí z odporcu na zastáncu EÚ. To už párkrát predviedol, je to typický oportunista. Zatiaľ sa drží toho, čo je pre jeho voličov dôležité (paradoxne s jeho postojom napr. voči imigrácii súhlasím). Horšia je však cena za jeho vládu. SR zadlžuje tak, že to nemôže skončiť dobre. A schopnosti jeho finančných a ekonomických ministrov sú založené na báze reálsocializmu, nie sú schopné racionálnej ekonomickej činnosti. To tu už bolo a skončilo to tak ako skončilo. Zatiaľ to ešte ide, sme na druhom poschodí, ku chodníku je to ešte kus, ale ide to na úkor štátneho dlhu. Silne pochybujem, že Ficova vláda splní aspoň to polpercentné zníženie rozpočtového schodku, a ak, tak nejakou účtovnou fintou, to už SMER predviedol. Myslím, že vkladáš do Fica prehnané nádeje. Buď sa to všetko zosype a padne to na hlavu obyčajných ľudí (nie Matovičových) a zvolia nejakého neonácka, alebo (o čom pochybujem) ekonomicky zdatnejších, aby ten bordel dali do poriadku. To však bude bolieť, tak sa po vzchopení ekonomiky v štáte zase objaví nejaký Fico, ktorý sľúbi, že dá každému trpiacemu, keď ho zvolia. A tak dookola, iba ak by medzitým nastala šťastná éra vlády koránu :))). Ale Fico určite bude medzi prvými, čo zloží sľub vernosti.
Ja už na menšie zlo prestávam veriť.
Alan.Cox
Megaselia: Problém je, že Fico nechce podporovat válku na Ukrajině. A to Megaselia neodpouští.
Megaselia
Ešte niečo k Ficovi – tvrdý boj proti imigrácii skončil súhlasom s financovaním priprchlíkov k Mutti Merkel – asi 3,7 miliónov eur, a každý rok dostaneme na stravu a byt ďalších. Tak sme to teda vyhrali, namiesto toho, aby sme týždeň počkali, kým pridelení utečenci okamžite zdrhnú do Nemecka ako sa to pravidelne stáva, budeme im posielať alimenty. To nevymyslíš.
Bráni slovenskú armádu, ktorú nik na Ukrajinu neposiela – lacný cirkus nášho spasiteľa. Ministerka kultúry a minister financií sú proti financovaniu politických neziskoviek. Zatlieskal by som, ale tie prachy im dá Brusel (aj z našeho príspevku) a škodiť budú ďalej. Na prijatie podobného zákona ako v USA, ktorý by im to rozosieranie spoločnosti dosť sťažilo, nemá Fico gule. Pohneval by si EÚ a sponzorom strany sa treba zavďačiť, čo keby nám zablokovali dotácie… Je to obyčajný pozér a tlčhuba. Skutek utek, ako hovoria bratia Česi.
Alan.Cox
Megaselia: To hlavní je, že Fico nepodporuje boj na Ukrajině. A není fanaticky proukrajinský jako Megasealia. Všechno ostatní jsou jen zástupné pseudoargumenty, kterými se Megaselia snaží racionalizovat svou hlavní pohnutku jeho vztahu k Ficovi.
Fico holt dělá, kam sahají jeho pravomoce. Na rozdíl od prezidenta USA tančí Fico na mnohem tenčím ledě. Snaží se v nich udělat maximum co může.
quadra
Dzurinda zbabelo podpisal suhlas s preletom USAF lietadiel na humanitarne bombardovanie Srbska, potom dristal a klamal, ze nic take neurobil.. zatlkal, ze to nie su americke lietadla na oblohe!
Karafiatova stiahla chvost medzi nohy, o psychiatrickom pacientovi Matovicovi ani nehovorim, co ten nadristal a vymyslal.
Na taky zakon nema nikto gule, pri vreskote a stekote kulturnej fronty a progresivneho hnoja.. sam vidis, ako zaluje progresivny hnoj cokolvek v Bruseli.
Megaselia
quadra
No tak vidíš :)). Nie je veľmi z čoho vyberať. Keby mi v programe nejakej strany nesedeli len nejaké menej podstatné plány, tak sa to dá do urny s určitým sebazaprením hodiť. Ale tu to už naozaj nejde. A KDH je strana príliš zaťažená ideológiou (katolíckou, ani tak nie kresťanskou), tak sa divím, že sa divíš kádehákovi Dzurindovi.
Fico nie je zrejme ani dobrý právnik, všetky kauzy, kde zastupoval SR na Európskom súde, prehral (možno sa ale naozaj nedali vyhrať, neviem). Právnik, ktorý sa chcel dostať na Ústavný súd preukázal svoje kvality, keď ani na dva pokusy nedokázal správne sformulovať otázky do referenda :)
Všimni si, že vždy, keď sa na čele vlády objavili právnici, šli sme samospádom do pr… (Mečiar, Fico). Kým tam boli technokrati, napriek všetkým výhradám sa ekonomike darilo, a tak mali neskôr právnici čo rozhadzovať. Hayek a Smith nepustia, a to som sa živil „závislou činnosťou“. Viem však, že bez fungujúcej ekonomiky to jednoducho nemôže dlhšie fungovať. Neberiem do úvahy úradnícku vládu, tí v danej konštelácii mohli len kúriť a svietiť, cez parlament by im nič neprešlo, aj keď pár márnych pokusov tam bolo.
Alan.Cox
Najlepšie u vás bolo za Čaputovej. :-)
Megaselia
karban, 28.2. v 12.26
Na Bratislavskom mítingu dement Bláha opakovane jačal z pódia do mikrofónu pred rozvášneným davom (jeden volič tam bol úžasný – klasický stetson na hlave, na brušisku Putinov obrázok), že „Prezidentka je americká kurva“ (za blahosklonného úsmevu Robertka, stojaceho za jeho chrbtom. Zrejme súhlasil, lebo ani pri opakovaní necítil potrebu zasiahnuť). Nebola to pre neho pani prezidentka, bežne Čaputová, raz Čaputka, výnimočne len prezidentka – skrátka, ako o sebe vyhlásil, je gentleman. Zo 4. cenovej, ale keď prešlo Mečiarovi pred kamerami:“Ešte raz sa spýtaj a takú ti jebnem…“, tak v porovnaní s ním je Robko fakt skoro gentleman :). Keby Fica zvolili za prezidenta, tak síce s nevôľou, ale z povinnej úcty k úradu, ktorý zastáva, bude aj pre mňa „pán prezident“. Ale ja už asi patrím k vymierajúcemu druhu.
Putinovi, či USA agenti – to už ani neriešim, to je diskusný folklór, netreba dlhé vysvetľovanie, vsjo jasno. :)
Alan.Cox
Konečně to někdo říká naplno, jak to je.
karban
Megaselia 29.2.2024 v 21:41
Jasně, ale to o té kurvě neřekl Fico. Podle mě Fico nemá tyhle blbce rád, myslím jako toho Bláhu nebo Danka, ale dobře ví, že je potřebuje.
Dneska se totiž dělá politika tak, že „seriózní politik“ řekněme třeba premiér ČR Fiala má ve straně „prostořekého srdcaře“, v tomto případě starostu Pavla Novotného. Novotný řekne, že bychom měli všechny Rusy v ČR rituálně rozřezat motorovkou, pak ještě za tepla sežrat s tvrdým chlebem a fakt ostrým křenem. Fiala pak na „náhodně“ položenou otázku reportérky ČT řekne, že to teda ne, ale majetek a prachy jim zabavíme.
Je to stejné, jako když Medveděv někdy po obědě zahuláká, že Rusko okamžitě zničí celou Českou republiku nukleárními zbraněmi. Putin pak ve večerním vysílání prohlásí, že rozhodně nikdy neměl v úmyslu vymazat z mapy celé Česko. Když tak maximálně jenom Přerov. A hned vypadá zase o něco rozumněji a přijatelněji, takhle to funguje.
Alan.Cox
Přerov může, protože ten dodnes vypadá tak, že by člověk věřil, že právě prožil kruté válečné hrůzy. A že ještě v pondělí se lidi schovávali v krytech, stříleli po sobě sapíkama, a tanky střílely na různé domy.
Přerov můžete klidně bombardovat měsíc v kuse. Nikdo nepozná rozdíl mezi současným stavem Přerova, a případným následným stavem po jeho měsíčním bombardování.
To by si Putin moc nepomohl.
karban
Ale nám jo.
Slovanská vzájemnost.
A současně by se vyřešilo, kam uložit vyhořelé palivo z Dukovan…
Alan.Cox
karban: No tak vzhledem k tomu, že do řeky Bečvy, které protéká Přerovem, už nalili všechny jedy včetně kyanidu – viz ta aféra s uhynulými rybami v září 2020, kterou chtěli hodit na Babiše. Tak jestli tam vylejou i nějakej radiaktivní sajrajt, už to moc změna ani nebude.
Přerov ale jinak nebude dobré skladiště pro vyhořelé palivo. Řeky a vody to roznesou po celém středu a jihu Moravy. Prostějov, Olomouc, Kroměříž, Vyškov a bůhvícovšechno by pak zářilo tak, že by to bylo vidět z vesmíru. Nejvíce by zářily Troubky, kde se pravidelně vylévá povodeň.
Ale jinak uznávám, že likvidací Přerova by bylo Moravě dost pomoženo. Víc pomoci by šlo už jen vybombardování Brna, respektive Prahy.
karban
Alan.Cox 29.2.2024 v 23:02
To byl humor.
Ve skutečnosti oba víme, že jaderný úder na ČR by přečkal jenom Přerov. Není tam už co zničit a obyvatelé jsou zvyklí na cokoli.
Megaselia
karban:
Hovorí sa, že kto mlčí, svedčí. Títo blbci by si to bez Ficovho povolenia sami netrúfli, je to strana jedného muža tak ako za Mečiara neblahej pamäti. Strečkoval v podstate le Pelle, ale toho si RF (Robert Fico, nie Ruská federácia) skrotil po voľbách. Teraz ho strká za prezidenta a potom schlamstne SMER v. 2.0. Stále si stojím za tým, že Fico je nebezpečný populista. V tomto prípade som za Trumpovu predstavu: Najprv vlastný štát a potom riešme problémy iných. Fico zahraničnými problémami odvádza pozornosť od skutočných bolehlavovov, tie akosi nie a nie riešiť. Teraz momentálne rieši dotačnú elektromobilitu, lebo z toho by sa dalo niečo odkloniť. Len stále obchádza rozvrat verejných financií.
Jihočech Honza
A já myslel, že to byl Kiska – americká filcka. Čaputová měla být Sorošova…
quadra
Kiska bol komunisticka filcka, z dobrej papalasskej rodiny.. sluzil by hocikomu, svina bez chrbtovej kosti.
karban
quadra 1.3.2024 v 10:47
Koho mi to jen připomíná… Petře? …Pavle?
Vždycky když jsem viděl Kisku, pokaždé se mi vybavila kreslená postavička Rákosníček. Nevím, jestli ten večerníček vysílali i na Slovensku.
Čaputová je jasná Šmoulinka, tak trochu už na penzi, ale chápu, že po kariéře v seriálu život nekončí.
Tak uvidíme, jestli teď budete mít prezidenta nebo zase nějakou kreslenou postavičku na jedno použití (volební období).
grg
karban 1.3.2024 v 12:21
A ktorý prezident sa ti teda páčil? Gašparovič „myslím náhodne, jazdím závodne“ s jeho srbským morom, Organizáciou spojených nádorov, verný služobníček Mečiara, až kým sa nejako nerozkmotrili?
kaBrnak
Fico se právě vrátil ze setkání evropských ̶p̶s̶y̶c̶h̶o̶p̶a̶t̶ů̶ lídrů. https://www.youtube.com/watch?v=QYTBB2gGoOQ
A potvrdilo se to nejhorší. Skutečně se ti největší šílenci zmocnili vlády nad psychiatrickým ústavem jménem EU.
Všichni chtějí válku a pokračování zbrojení. Téhle pošahané elitě jsou občané zcela a neprosto ukradení.
Jediný Fico rezolutně odmítl poslání svých vojáků na Ukrajinu.
Dak jsem dva odkazy, nic víc. Myslete si co chcete.
fatdwi
Kublaj: nedal jste dva odkazy. Dal jste jeden jako fakt a druhý jste měl potřebu shodit jako kravinu. Stejný zdroj. Nezamyslíte se nad tím aspoň?
Alan.Cox
fatdwi: Já chápu, že svět je pro vás černobílý.
Ale přemýšlející lidé rozumějí tomu, že články na téma „štvanice proti Rusku“ jsou na Lukačovičových webech totální lži. Zatímto článků na stejných webech ohledně toho, že student se přihlásil k českým vojákům věřit lze.
Je to ale smutné mít svět a reakci na něj jen podle signálních a klíčových slov, že? To je zhruba na úrovni reakce psa na povely.
fatdwi
A.C: mě to naopak přijde veselé, protože mě tím vždycky pobavíte:-) Dal jsem sem odkaz na indické noviny, ale Vy budete dál kolovrátkovat, že Lukačevič lže, to je naprosto dokonalá ilustrace:-)
Alan.Cox
fatdwi: Říká se tomu životní zkušenost. Když prostě Lukačovič ve stejné věci lhal už tisíckrát, tak zákony pravděpodobnosti praví, že nejspíše bude lhát i po tisící první.
To, že jste až později dal odkaz na indické noviny (o jejichž zaměření a orientaci a pravdivosti nic nevíme) – to je věc druhá.
karban
fatdwi 28.2.2024 v 14:53
No prosím, na tohle by měl pan Fiala zareagovat: „Kdyby je Rus nevrátil, tak my vám pošleme nějaké z vlastních zásob.“
Fico hlavně nechce štvát proti Rusku, to je jeho hlavní chyba z pohledu Megaselie.
Megaselia je proukrajinský fanatik. Kdo nechce podporovat válku na Ukrajině, dodávat tam zbraně, nechat si rozližit Slovensko importem ukrjainského obilí – a vůbec zničit Slovensko ve prospěch Ukrajiny – ten je z pohledu Megaselie špatný lídr.
Proto Megaselie plive špínu na Fica. Jen proto.
Megaselia
Ad karban:
Ja by som za prezidenta predsa len popostrčil kapitána Danka. Bola by s ním fakt sranda, je to echt Slovák, ktorý má obrovský problém na prvý pokus správne vysloviť viacslabičné slovo (darmo, je to právnik, len neviem, či z víkendového práva v Plzni alebo v Šamoríne), jeho stavba viet a gramatika je preslávená aj u protinožcov a hlavne: dostal by služobného šoféra, tak by aspoň ostali zvyšné semafory v Bratislave v bezpečí. Možno by zase, (tak ako kapitánske výložky, čo mu podstrčili kamaráti z Ficovej vlády) bozkával menovací dekrét za prezidenta. Keď už má byť bieda, tak sa aspoň od srdca zasmiať.
K Mečiarovi – toho by mali zavesiť za gule do prievanu hlavne kvôli jednému – ukázal svojim chrapúnskym nasledovníkom, že sa vždy nájde dosť blbcov, čo ich budú voliť, nech beztrestne spáchajú hocičo…
quadra
Semafory su najmensi problem, stacilo by, keby progresivny kokot Vallo (a to je este mierne oznacenie) nerozkradal a nelikvidoval hlavne mesto.. ale co si tupa bratislavska luza zvolila, to ma.
Trnavsky kreten nedostal lieky, tak sa to prejavilo.. ale na to sme zvyknuti, taky bordel robi v parlamente vyse 10 rokov.
fatdwi
JH: tak to je boží:-)) To je jak na základce, zajímavé taky je, jak je tam prázdno, to je jak generálka před premiérou:-)
Jihočech Honza
Slovensku už chybí jen pořádná hromadná bitka v parlamentu.
fatdwi
Jihočech Honza: :-)))))))) i kdyby se zapojili všichni přítomní, tak se tomu nedá „hromadná bitka“ říkat ani s oběma zavřenýma očima:-)
Jako jo, člověk se prostě zasměje – když už se stydí za ty svoje, tak škodolibě potěší, že jinde to jde ještě hůř.
karban
Jihočech Honza
Třeba je to v plánu, za pár dnů tu máme výročí Jánošíka…
karban
Nakonec by to byl nejlepší způsob, jak vybrat toho prezidenta. Volby stojí dost peněz.
Jihočech Honza
Jako battle royale? Poslední, kdo bude stát na nohou, bude vítěz?
karban
Jihočech Honza 28.2.2024 v 14:38
To radši ne. Třeba Danko by nebyl úplně bez šance. Jak se říká u nás „Direkt nic moc, ale slušná práce s židlí“.
Já myslel spíš, že by poslanci jednotlivých partají ukázali, jak vážně myslí podporu svých kandidátů.
fatdwi
karban: a nebylo by jedno, kdo by vyhrál? Mě přijde, že výhrou pro občany by bylo už jen to, že by zůstal stát jen jeden:-)))
karban
fatdwi 28.2.2024 v 14:56
To oni se z toho proberou. Zase tolik by se to od běžného pracovního dne poslance nelišilo. Někteří si stejně nepamatujou, co ten den dělali a jak se dostali domů. Od toho tam mají policajty, ti jim to ráno řeknou.
fatdwi 28.2.2024 v 15:30
Jasně, znám. Vycházel jsem z toho, jak psal „Poslední, kdo bude stát na nohou“.
Tu drsnější variantu bych nedoporučoval. Ono to na první pohled vypadá lákavě, ale co se týká institucí jako parlament, tak po odchodu kokota většinou nastoupí megakokot.
fatdwi
karban: myslím, že počet smajlíků jsem dal dostatečný:-) V reálu je to samozřejmě nesmysl a nad hlubším přesahem jsem pro zjevnou absurditu samotné realizace ani nepřemýšlel. To bych v první řadě musel přemýšlet nad tím, proč by vůbec mělo dojít k situaci, kdy se prezident vybírá tímto způsobem. Nejspíš by to tady muselo vypadat o dost jinak v tolika věcech, že se dostáváme do sci-fi.
karban
fatdwi 28.2.2024 v 15:43
Však jo, já „hen tento konár“ neberu jako vážnou debatu, akorát ty smajlíky moc nepoužívám. Ale abyste neřek :-D
karban
Slovensko mám rád, takže Danko ne (naštěstí to není reálné). Ale než každé dva týdny nějaká ostuda s kapitánem, to už by fakt byl menší zlo i nějaký podržtaška v cizích službách jako ten Korčok.
Alan.Cox
Ale Danko by zase podporoval Ukrajinu ve válce a byl proti Rusku – to je jedioné kritérium vhodnosti lídra pro Slovensko ze strany Megaselie.
Sysop
Babis zamestnava jen ty lidi, kteri byli uz predtim ve firmach, ktery koupil. Takze zasluhy nula. Naopak on byl ten, kdo v Cesku vyrvaval, jak je proti EU narizenim, ale ledva prijel do Brusele, uz se shanel, co ma kde v hlubokem predklonu podepsat.
V soucasnosti nejde o ekonomiku, tu nam vsem stejne nadiktuje Brusel, ale spis o to, aby nas neposlali nekam do masomlejnku. Az se tohle vyresi, muzeme se zase zabyvat ekonomickym rozvojem.
Alan.Cox
Oni nás nepošlou do masomlejnku. Oni vyrobí válku přímo na našem území.
Beru sázky: Jak dlouho bude trvat než Rusové zasáhnou raketou nějaký zbrojní sklad či vojenskou základnu na území ČR, která se extrémně angažuje v dodávkách proti Rusku? S USA základnami tam můžeme mít i atomové zbraně, a naše vláda o tom nemusí ani vědět.
Třeba dejte čas 27:00
https://www.facebook.com/camillo.paja/videos/2147836278911159/
Co je to prosím pěkně hen ta „ruská trestanecká kolonie“ ? Když někdo vysloví „trestanecká kolonie“ tak si představuju něco jako bylo ve filmu „Motýlek“ , kde je na dvoře gilotina a kdo trochu víc zlobí je ráno popraven před nastoupenými vězni.
Kromě toho je to za polárním kruhem, takže to musí být dost luxusní a dobře vytápěné vězení, v podstatě něco o čem si český doochodce či rodiny s dětmi při dnešních cenách plynu jen můžou nechat zdát.
A to už z toho důvodu, že zatímco vypínání topení Gonzalo Lirovi na Ukrajině mělo za důsledek jen těžký zápal plic, tak v případě vypínání topení za polárním kruhem by Navalného museli ráno odsekat cepínem od postele aby ho mohli převézt do márnice.
Holt Rusko už není co bývalo. Ani tu osvědčenou arbeitsterapii na stavbě transsibiřské magistrály tam neprovozují. Přičemž tohle by Navalnému a podobným výlupkům co chtějí převrat a návrat divokých 90. let dost prospělo a možná by jim to vyhnalo ty kraviny z hlavy.
Nehledě na to, že Rusko druhou severní větev transsibiřské magistrály potřebuje jako sůl, pro rozvoj nalezišť ropy a plynu i ze strategického hlediska.
Jak říkam, Rusko není co bývalo.
Mě zase pobavila představa tučňáčí kolonie….
Jaaaj more tady taky mely gadzo myt ocy zavreny! Dyskrymysymus!
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-ustecti-teenageri-se-oddavali-sexu-na-verejnosti-divce-ale-jeste-nebylo-15-let-40462102
Mateš moskevským vencl placem, no kde by se vzalo křoví na rudém náměstí. Tam přistál s česnou akorát týnejdžr holandr?, asi chtěl zalehnout v gulagu. Kolik mu dali a jak se jmenoval už fakt nevím, Ale zexhibicionoval kromě sebe armádu i vemloc.
Holt musí s tím prcáním začít v raném věku, aby si do 18 naprcali nějaké děti na obživu skrz sociální systém a staly se tak „soběstačnými emancipovanými cikánkami“. Oni holt pro dospělost a samostatnost mají jiné měřítka.
Otázka ovšem je nakolik je momentálně tento jejich systém funkční a efektivní. Když preferovanou menšinou se stali banderovci a jejich banderčata místo cigáňat.
A vůbec veškerá sociální sféra je přesměrována na válečnou mašinerii.
Jak se zdá, tak minimálně část banderovců má ještě nějaké pracovní návyky, které morgoši nikdy neměli.
Pokud nějaké jednotlivé kusy za socialismu pracovaly, tak to bylo čistě tím svištícím bičem nad hlavou, za trestný čin příživnictví. To ale padlo, takže prakticky už dvě generace žijí z dávek, papírů na palice, dýlování fetu na severu a krádeží čehokoliv.
Neslyšel jsem o tom, že by banderovci dýlovali fet – i když možný je u nich všechno. Asi tak podobně, jak to předváděli jejich obávaní, afghánem prošlí krajani už v devadesátkách. Ti se sice nežinýrovali u čehokoliv, včetně střelby z ákáček na ulici a později trhavin u novinky-bankomatů, nicméně mrtvoly do beček, myslím dávali výhradně čeští soudruzi.
(https://jihlavsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/strelba-i-pervitin-dealer-z-ukrajiny-pujde-do-vezeni-chce-ho-i-rakousko-20220216.html)
(https://www.novinky.cz/clanek/domaci-ruskojazycne-drogove-mafie-se-chteji-vetrit-do-ceska-pres-uprchliky-40393486)
Hele, ja jsem za minulyho totace videl v Brne na Konevove (dnesni Videnska), jak se tam kopal vykop na inzenyrske site. Cikani na to dostali zalohu a mesic. Jsem si rikal – ty prachy uz nikdy nikdo neuvidi. Tri tejdny je tam nikdo nevidel. Tri dny pred terminem predani tam byli vsichni snad z celyho Brna i s deckama. A ten vykop stihli. Asi jim to vyuctovani stalo za to a nebo na ne meli komari paku.
Můžete si dát odkaz třeba od času 27:30
https://odysee.com/@PosloveBudoucnosti-ZlatyVek:c/22HoaxZaznam:8
Konečně jsi dal nějaký smysluplný odkaz. Dost zajímavě mluví ta žencká kolem 45. minuty.
Něco z čeho by sysop měl týden noční můry. Tedy že ty (ž)grýndýly jsou naplánované už 60 let. Včetně absolutní likvidace všech zemědělců i těch drobných a naprostého zákazu pěstování čehokoliv. Veškeré jídlo budou mít pod palcem korporace.
A dojde i k vytrhání silnic vedoucích na venkov, aby to znemožnilo přesun zboží vesnice-město a aby to zničilo venkovany, kteří budou nuceni se stěhovat do (15minutových) měst. Ovšem to u nás nebude nutné, ty silnice se promění v tankodromy samy.
Svůj podíl na tom bude mít i likvidace automobilek a výroby automobilů.
Bohužel od 50. minuty tam nějaký chlápe zase začne blábolit o Nesaře a Gesaře a zjevné nesmysly o bankovním systému.
Vypadá to že globalisti mají nastrčené „krtky“ a agenty úplně všude. Aby paralyzovali jakoukoliv snahu o nápravu na základě blábolů a dezinformací.
Cool, kaBrnak
To je stará vec. Stačí si nájsť heslo Frankfurtská škola. Zistíte, že sa to začalo už v 30. rokoch minulého storočia echt komunistom Antoniom Gramscim
https://www.syrzdarma.cz/clanek/frankfurtska-skola-mensiny-by-mely-rozvratit-svobodnou-spolecnost
https://www.syrzdarma.cz/clanek/nejvlivnejsi-marxista-minuleho-stoleti-ktereho-nikdo-nezna
Mám ešte stručnú charakteristiku cieľov Frankfurtskej školy od Timothy Mathewsa:
Frankfurtská škola, aniž by ostatním blíže odkrývala své záměry, prosazuje pro zdárný postup „sametové“ kulturní revoluce mezi jinými následující věci:
1. zvláštní trestnost rasových zločinů;
2. zavádění nového jazyka a změnu obsahu a vnímání pojmů;
3. sexuální výchovu a šíření homosexuality mezi dětmi;
4. podkopávání autority učitelů a školy;
5. podporu přistěhovalectví ke zničení kulturního rázu země;
6. rozšíření užívání drog;
7. útok na náboženství;
8. nejistý právní systém nastavený proti obětem zločinů;
9. závislost na státu nebo státních příspěvcích;
10. ovládnutí sdělovacích prostředků;
11. oslabování role rodiny a její rozbití.
Rozložit funkční bílou společnost multikulturalizmem, LGBT a zničením rodiny, to je jedna věc. A o tom se mluví už dlouho.
Ale udělat ze států obří koncentráky, zavřít lidi do 15minutových měst připomínajících vězeňské bloky, připravit lidi o potraviny a krmit je rakovinným masem z tanků dokud nepochcípají, to už je věc druhá.
To už je čirá depopulace a řízená genocida. A mě překvapilo že už i tohle bylo známé před 60 lety.
Nicméně jak vidím reakci zdejšího čtenářstva, tak je tu hrubá kognitivní disonance.
Lidsky řečeno, jsou z toho tak zestraní strachy, že před tím radší budou strkat hlavu do písku a popírat okolní realitu do poslední chvíle.
O traviny?
https://www.facebook.com/watch/?v=1109003576968980
🤣😊🙏🙋♀️🤦♂️ Čo s tým robíš do půče…
https://www.youtube.com/watch?v=UvXxZfqyCtI&list=RDUvXxZfqyCtI&start_radio=1
Nebezpeční proruští agenti z čeledi hlodavců ničí na ukrajině západní techniku !
https://www.irishsun.com/news/274135605/rodents-damaging-western-hardware-in-ukraine-le-figaro
Prý jsou kabely vojenské techniky částečně z ekologických kukuřičných vláken, které hlodavcům chutnají.
Takový kocourkov prostě nevymyslíš.
kaBrnak 27.2.2024 v 11:04
Historie se opakuje?
https://www.rbth.com/history/333340-how-mice-helped-red-army
Konečně to někdo řekl na plnou hubu:
https://cz24.news/fico-jedinym-planom-eu-je-podporovat-vzajomne-zabijanie-slovanov-video-sk-4-min/
kaBrnak:
Pekné, problém je v tom, že Fico je obyčajný populistický kok…, ktorý jedno hovorí, druhé myslí a tretie robí :)
Kokoti jsou především slováci, když si mysleli že odstraněním Fica dostanou nějakou zázračně lepší vládu a ne agenty CIA převlečené za politiky a vychované v Aspenu a podobných institutech pro prostituty.
Nicméně my tu stejnou chybu udělali s Babišem.
Většině debilů to zjevně ještě nedošlo.
A nedojde dokud nebudou mít co žrát a budou se třást v nevytopených barácích.
Zrovna Putin oznámil dodávku tisítů tun obilí zdarma do několika afrických zemí. DOufám že v příští dodávce nezapomene na nás, protože to brzy budeme potřebovat.
My tady mame ukrajinske obili, ruske nepotrebujeme. Ukrajinci rikaji, ze jejich obili krmi v EU prasata.
Myslíte prasata jako Čechy, co si to kupují v supermarketech (protože kvalita českých potravin v supermarketech se často už ani pro prasata nehodí). Nebo jako prasata na porážku ve Španělsku?
On hlavně Megaselia je fanatik s tunelovým viděním, takže jeho tvrzení je třeba brát stejně obezřetně, jako tvrzení třeba Petra Fialy. Do značné míry jsou to jeho přání.
Fico je nejlepší politik, jakého samostatné Slovensko kdy mělo. Narozdíl od období Mečiara, Dzurindy, Radičové, Matoviče a jeho stejně dementních náhradníků, se Slovensko za Fica vždycky viditelně pozvedlo jak na pohled, tak v životní úrovni. Sice musí vládnout s pakem jako je Danko, ale tomu stačí, že může kosit semafory s modelky a jinak neškodí. Naopak když vidím všechny ty Šimečky, Sulíky, Matoviče, Kollára – peklo. S Kollárem je sice sranda, jak za sebou trousí ty děcka, ale u vesla by být neměl. Jo a ti prezidenti n
jo a ti prezidenti na dálkové ovládání a na jedno použití – rákosníček Kiska a šmoulinka na penzi Čaputová… to je nářez. Po všech stránkách zlatej Fico.
Karban
Fico bol pri moci nepretržite 12 rokov. Pri jeho nástupe patrilo Slovensku druhé miesto v EÚ v investíciách, raste produktivity, výroby, v modernizovaní infraštruktúry, inováciách. Počas jeho nepretržitej vlády sme stihli postúpiť na skvelé predposledné miesto, za nami je už len Bulharsko. Za Fica sa inovovalo a udržiavalo asi tak ako ste mohli vidieť na prípade vykoľajenia Pendolina na stanici v Žiline pre zlý stav koľajiska. ČD zvažovali obmedzenie vysielania súprav na Slovensko, pretože pre zlý stav tratí potrebovali vlaky trikrát častejšiu údržbu. Dokončovali sa veci, ktoré sa začali ešte pred Ficom (rýchlostná cesta cez Považskú Bystricu do Žiliny, napr.). Dvaja ministri z jeho vlády vyfasovali tepláky pre rozkrádanie. Podozrení, a oprávnených, z korupcie, zneužívania postavenia a moci, pochybných súdnych rozhodnutí, gangsterské zmocňovanie sa majetku, ktorý sa vyvoleným zapáčil nebolo nič mimoriadne (prípad sudkyne a štátnej tajomníčky Jankovskej). Stane sa, že niekto neodolá pokušeniu, ale to, čo sa dialo za Ficovej vlády bolo predsa len trochu moc. Toho vola zachraňuje len krátka pamäť, závistlivosť a hlúposť zhruba 30% – 40% ľudí, čo idú k voľbám (ale asi je to percento vyššie). Díval som sa na Ficov posledný volebný program – tomu dáme, tomu dáme. Ako tá myška z rozprávky – tomu dala, tomu dala, až sa z myšky kurva stala. Zdroje hodlá získať nie podporou rozvíjania podnikania, modernizáciou, lepším hospodárením, to tam skutočne nie je okrem frázy „budeme podporovať podnikanie“ :))), ale zoberie sa tomu a tomu a ešte ak ten posledný neujde do daňového raja, tak aj tomu. Po nás potopa, typický ľavicový prístup – kým to ide, tak hodujeme, účet nech platí ten, čo príde po nás.
A k tým kokotom Slovákom – to isté platí aj pre Čechov, zvolíte si raz Babiša, raz Fialu a nedôjde vám, že kde nie je ani smrť neberie. Trochu rozmýšľajte, kým začnete vynášaj kategorické súdy. Žiaľ, v tom zlom sa podobáme na vás až moc.
Teraz niečo na nasratie: prijal by som výmenu Babiša za Fica, aby vás tie roupy prešli, Babiš aspoň zamestnáva ľudí, odvádza dane v Česku, nie v Nemecku, či Francúzsku. Fico zamestnáva akurát tak svoju kamarilu na teplých miestečkách.
Pořád mi není jasné, jak se tedy liší ficova vláda od ostatních?
Protože rozkrádání a dohazování kamarádíčkům je tam tradice už od Mečiara.
Každý politik má na sebe napojené mafiánské klany které ho podporují a drží. Bez nich by ho odstranili do roka.
Spíš bych řekl že se slováci nechali zblbnout médii napojenými na CIA. Protože rázem po Ficově volební porážce se dle médií stala zemí zaslíbenou, kde neexistuje žádný zločin. Alespoň podle slovenských médií které předtím kopaly do FIca zleva zprava, stejně jako u nás do Babiše.
A investice do infrastruktury a rozvoje ?
Nenech se vysmát. Ty byly i u nás jen a pouze díky rozvojovým programům EU které se blbě rozkrádaly. To nemělo s vládami nic společné, to byl program EU. U nás se z toho taky opravovaly tratě, mosty, kupovaly nové vlakové soupravy. Jinak by u nás dodnes jezdil starý šrot z 90. let nebo vyřazené krámy z Rakouska a z Maďarska.
Krom toho opravu infrastruktury (zejména železniční a silniční) tu měli pod palcem američani kteří to potřeboval v rámci dopravy válečného materiálu západ-východ. Ta váka s rusem je naplánovaná už nejmíň 20 let.
Takže to se nedělo pro naše dobro ale pro válečné účely.
kaBrnak:
Práve že sa nelíši :)
Slovenské médiá mám u pr…, čo sa deje okolo si dokážem zhodnotiť aj sám. Tvrdenie, že v SR sú médiá napojené na CIA patrí skôr koloritu dôb Kojzara a Klokoča, podobne ako Ficove prehlásenia, že Čaputová si chodí pre príkazy na ambasádu USA. Jej myslenie je prakticky totožné s progresivistami v EÚ a USA, tak načo by tam, preboha, chodila.
Investície zďaleka neboli len z fondov EÚ (rozhľadne a cyklotrasy ani za zmysluplné investície nepovažujem), ale tie podstatné sú od firiem zo Západu, Japonska, Južnej Kórey – tam EK veľmi nemala ako do toho kafrať. Posledná veľká investícia, ešte zásluhou Sulíka v predošlej katastrofickej Matovičovej vláde, bolo Volvo s elektroautami (Volvo už prakticky patrí Číne, ktorá sa takto snaží obísť snahy EÚ zabrániť dovoz elektroáut z Číny). Dotácie z EÚ sa veľmi neprejavili – pár opravených železničných staníc, nejaké vlakové súpravy, opravy pár historických pamiatok, vytváranie prírodných rezervácií a občas totálne praštená ochrana prírody (známa aféra s premnoženým medveďom)… fajn, treba aj to, ale nič také, čo by zvýšilo HDP, aký zmysel pre praktičnosť však od absolventov humanitných štúdií v EK možno čakať. Zvyšok za jednofarebnej Ficovej vlády sa pridelil „našim“ ľuďom a dotovali sa napríklad asfaltové plochy parkovísk ako výnosné poľnohospodárske pozemky, ak chceš konkrétne, tak poslankyňa SMER-u Rošková, agrobarónka z východu ako jedna z mnohých. Tieto podvody riešil aj OLAF.
Slovensko v deväťdesiatych rokoch odmietlo 60 miliónov dolárov od USA na rozvoj železničnej infraštruktúry, pretože sa ukázalo, že za tie prachy sa zaplatí štúdia o doprave u nás nejakej firme v USA – Amíci tie peniaze akože uvoľnia pre naše dobro, ale z nich neuvidíme ani cent. Štúdia z pohľadu firmy niekde v USA je pre nás určite fajn, totálne použiteľná a nedoceniteľná. Možno by vyriešila rýchlu prepravu americkej armády na hranice Ruska – ale nie si tak trochu paranoidný? Ale všetko je možné, v Tibete som videl rýchlo vystavanú Diaľnicu slobody, ktorá slúžila takmer výlučne pre čínsku armádu, aspoň podľa počtu vojenských vozidiel na nej, civilných bolo ako šafránu (takže je možné, že to zlomyseľné USA plánujú aj u nás). Bola síce nová, ale už v nej chýbali celé kusy jazdných pruhov, ako sa po dažďoch prejavila kvalita čínskych cestárov.
Veľmi si ma však vydesil informáciami (asi z prvej ruky) o neodvratnom útoku USA na Rusko. Myslel som, že Amíci dávajú prednosť expandovať skôr obchodom a v prípade inej jadrovej veľmoci by sotva riskovali vlastné zničenie. Tento divný sebazničujúci pud lumíkov je vlastný skôr autokratickým režimom s komplexami imperiálnych ambícií. Tie štáty si skús doplniť sám.
„divný sebazničujúci pud lumíkov“
Obávám se, že u západních elit (jak evropských, tak amerických) můžeme pozorovat přesně toto – viz grýndýl, imigrace a výměna obyvatel, ale i militantní vystupování vůči Rusko a Číně, aniž by měli „křídla“.
Viz komentář Petra Hampla:
Už dlouho upozorňuji, že bychom neměli podceňovat kreativitu západních elit. Jejich schopnost působit škodu vlastním zemím je větší, než si dokážeme představit. A to i poté, co jsme viděli vítání migrantů a Green Deal.
Poté, co byly ukrajinské jednotky NATO rozdrceny v úplně zbytečném konfliktu a evropská i americká veřejnost volá po mírových jednáních, řeší evropští státníci, jak válku eskalovat. Řeči o pozemní ofenzívě jsou bezvýznamné. Žádný západoevropský stát už nemá zbraně ani vojáky, které by mohl proti Rusku postavit. Jenže zazněla i další možnost. Raketová válka mezi západní Evropou a Ruskem! Ano, tím Ruskem, které má největší raketové arzenály a o němž se všeobecně předpokládá, že právě rakety jsou jeho nejsilnější stránkou. A tu válku má vést Evropa bez protiraketové obrany a bez krytů pro obyvatele. Pravděpodobně na základě předpokladu, že když Rusové uvidí vlastní města v plamenech, neodváží se provést odvetný protiúder.
Byl by to jeden z nejhumornějších okamžiků v dějinách, kdybychom se to netýkalo i nás.
On hlavně pokročil kapitalismus. Ten opravdový užitečný kapitalismus coby tvůrčí síly a zlepšování hospodářství rakovinně zmutoval do „hlavní je zvyšování zisku“.
No, a už nejde zvyšovat zisk standardními metodami, to narazilo na mez. Skrze globalizaci a vysávání různých zemí – to už také narazilo na mez. Požadavky na zisk jsou takové, že už je dokáže uspokojit jen válka a obrovská hromada krve – cokoli jiného je příliš malý zisk.
To si tak naivny, ze si myslis, USA nemaju imperialne ambicie? Ci nemaju oligarchov, pardon tam sa nazyvaju podnikatelia a lobbisti?
Mimochodom, este si pamatam, ako sa pridelovali ksefty po znamosti (dotacie este neboli v kurze) za sudruha vitazneho februara, dvojnasobneho kandidata KSS Miklosa a dalsich demokratov, ako sudruhovia Palacka, Kucej a dalsi kradli ako straky, o svatuskaroch z KDH ani nehovorim.. pri privatizacnej rabovacke sa kadeco dalo uliat.. ako sa utajovali privatizacne zmluvy na 10 rokov, vdaka sudruhovi Miklosovi.
O prihranych kseftoch kamaradskym firmam a rozobratych dotaciach tym spravnym kamaratom a sponzorom (o covidovych kseftoch ani nehovorim) za vlady trnavskeho kretena, supermana s vypchatymi gulami by sa tiez dali pisat romany.. takze nevidim velky rozdiel voci Ficovi.
Je to Megaselia! To je proukrajinský slepý fanatik! Nemůžete od něho čekat nic jiného.
Bavíme sa o Rusoch. Neodkláňaj, prosím, diskusiu podľa zásad Schopenhauerovej eristiky. Nie je to fér a diskusia potom stráca zmysel. Ale keď si s tým začal – čo sa mi nepáči u Rusov, nemám rád ani u Američanov, Číňanov a ďalších pretendentov na svetové líderstvo. Vychádzam z poučky, že štáty nemajú priateľov, len svoje záujmy. Preto je v našom prípade jediná možnosť držať basu s tým, koho predstavy o fungovaní štátu sa najviac zhodujú s našimi (neutralita je totálny nezmysel, kto by mal dôvod nám ju zaručiť?). Aj keď v dnešnej progresivistickej dobe som dosť na rozpakoch ku komu tam sa prichýliť dubisku, platanu, či jinanu :). Ale to dubisko radšej nie, to som už zažil, ďakujem ale nie.
K tým ďalším zlodejom – asi to je všade, rozdiel je len v možnosti dať im po prstoch. Dnešní (a aj veľká časť minulých) politikov je mentálna a etická podúroveň, preto som sa zmienil o mojej účasti na voľbách. Medzi touto bandou jednoducho slušný človek skončí ako snehová vločka v pekle. Spočiatku tam bolo pár slušných ľudí, pán Zemko, napríklad, ale postupne odtiaľ sami odišli, lebo sa to už jednoducho nedalo (alebo sa nedostali k lizu, ťažko povedať).
Megaselia: Ovšem první polovina odstavce odporuje druhé polovině odstavce. Pokud státy nemají přátele, jen zájmy (důsledné uplatňování této teze je důvod, proč čím dál více států nesnáší Západ a odklání se od něho). Pak nem,á smysl držet basu s nikým, protože nás stejně odkopne, jakmile jeho zájmy mu to zavelí.
Holt fanatismus a tunelové vidění vedou k nekonzistentní verzi nelogiky.
Rusi robia iba to, co kazda velmoc, USA na prvom mieste.. nic viac a nic menej.
Politika a sposoby velmoci sa nemusi pacit, ale nic s nou nenarobime.
Akorát by se hodilo zavést v České republice: ČR na prvním místě.
(https://twitter.com/rapotamol/status/1761368061628584062)
Kdo „zaručuje“ neutralitu Rakušáků, ty debile ?? NATO snad, nebo někdo jinej?
Panebože, to snad není ani možný…Tohle teď roste na Slovensku?
servisdok: když nevím, můžu se zeptat…nebo ze sebe udělat úplného debila. Gratuluji k výběru druhé možnosti a praktickému předvedení:-)
Ano, NATO. Skrze Partnerství pro mír.
Partnerství pro mír má na rakouských hranicích PR/PL baterie, ano?
servisdok: spousta lidí na Vašem místě by to udělala stejně a začala o koze, když o voze byli za dementy, z toho si nic nedělejte:-)
To A.C.:
Už ho znám, vím co je to za hajzla. U mě to má jistý.
fatdwi: Hele, víš o tom, že členem „NATO, Partnerství pro mír“ je i Rusko? Partnerství pro mír je program NATO pro státy, které NEJSOU členy NATO.
Aneb můžeš se zeptat … nebo ze sebe udělat úplného debila. Gratuluji k výběru druhé možnosti.
Kdysi byla neutrálním státem i Ukrajina, od svého vzniku 24. srpna 1991. Pak se ale rozhodla neutralitu zrušit, protože si to tak přáli západní páníčkové, a štěstí jí to nepřineslo.
(https://www.e15.cz/zahranicni/ukrajina-rusi-neutralitu-bude-usilovat-o-clenstvi-v-nato-1148324)
A.C: vím o tom, šokující, že? A?
A pokud jde o Ukrajinu – zase předvádíte černobílé vidění říznuté hlupcem:-) Je to přesně naopak, Ukrajině štěstí nepřineslo paktování se s Rusákem, který rozjel LLR-DLR a ukradl jí Krym. Za této situace další paktování se s Rusákem jaksi nedávalo smysl. Jako jo, Vy jste tak tupej, že byste na jejich místě nic neměnil a nechal si tu zemi postupně ukrást celou, Ukrajinci ale hodlali něco dělat. Jo že to nevyšlo, protože ruskej zmrd jim tam vlítl s tankama, to je věc jiná.
Podobně my jsme tady svého času měli celkem velkou německou komunitu, ale s ohledem na její počínání jsme hledali ochranu mimo Německo. Taky nám to ale bylo houby platné a zmrd sem přijel s tankama krást pod zástěrkou ochrany oné menšiny.
fatdwi: Můžete udělat vědeckou studii. Kdy se Ukrajině dařilo lépe – když se paktovala s Ruskem, nebo když se paktovala v Anglosasy. Hlupák se pozná tak, že ignoruje fakta a realitu.
A k poslednímu odstavci: Stýská se vám po Adolfu Hitlerovi a Reinhardu Heydrichovi?
Možná to není pro hlupáky zřejmé, ale Rus neměl tendenci vraždit ani Čechy (Protektorát Čechy a Morava: 360 tisíc zavražděných Čechů, 2. světová válka: 70 miliónů mrtvých), ani Ukrajince. Současní mrtví a invalidní na Ukrajině, stejně jako chudoba v Evropě jde na vrub zájmů západní elity, zejména USA.
Já pořád nevidím v realitě tu ruskou agresi. Jakákoli takzvaně ruská agrese byla vždy důsledkem západní skutečné agrese. To platí pro 20. století, stejně jako to platí pro Ukrajinu.
A.C: dneska jedete:-D Zeptal bych se na dealera, ale chápu, že je to zbytečný, ten je vyprodanej na rok dopředu:-))
„Hlupák se pozná tak, že ignoruje fakta a realitu.“
„Já pořád nevidím v realitě tu ruskou agresi.“
Dokonalý. Prostě dokonalý.
fatdwi: Jestli hodláte pokračovat bez věcných argumentů, já si vás dám do ignore, abych snížil prázdnotu informací. Těch, co umějí pouze zajíkavě nadávat bez schopnosti argumentace jsou všude plné pytle.
servisdok
Milý debil! Rakúsku zaručili neutralitu víťazné mocnosti po 2. svetovej. Medzi nimi bol aj ZSSR, ktorého záväzky Rusko prebralo.
A máš najvyšší čas ísť na veľkú, už ti to lezie aj z klávesnice. To snáď nie je ani možné, čo to dnes v Česku rastie, panebože :)
Človek narazí v diskusiách na všeličo, ale až na takého vola ako ty…
Rakousko podepsalo neutralitu se všemi tehdejšími velmocemi roku 1955. Tak se to dělá. Součástí smlouvy o neutralitě je vyloučení členství ve vojenských spolcích, zejména NATO.
Podobně neustrální státy v Evropě jsou Irsko, Švýcarsko, Malta.
Do roku 2014 byla Ukrajina neutrální stát, než se rozhodla nechat se zlikvidovat USA páníčky.
Do roku 2022 byly neutrální ještě Švédsko a Finsko, než se rozhodli nechat se rozjebat USA páníčky.
Můj pohled čehúna: Ani Fico samozřejmě neudělal všechno skvěle, třeba jsem nechápal ty vlaky zdarma pro určité skupiny obyvatel, nechal bych aspoň symbolické jízdné.
Zavírání ministrů – v tom u nás ani u vás nevidím důkaz ničeho – ty kauzy jsou zpolitizované, klika u moci se snaží zavřít lidi od těch, co byli u moci před tím, při tom sami kradou stejně, ne-li víc. To je tady politický folklór.
Mimochodem speciální prokuratura je blbost, ani my nic takového nemáme, a to jsme Mekka fízlů a byrokratů.
Investice – to na papíře vypadá krásně, ale za to si ještě nic nekoupíte, když se většina rozkrade. Důležité je, co se reálně postaví. Třeba kdy budou hotové ty dva chybějící kusy dálnice – kolem Žiliny k Martinu a ten navazující až za Ružomberok. Ale to je průser i u nás, stejně jako železnice.
Zaměstnávání taky bylo, máte víc automotive průmyslu než my – akorát to EU škrtí, tak vymyslet co dál, to je otázka za miliardu, ovšem i v takovém Německu.
Podle mě Fico narozdíl od konkurentů vždycky nechal lidem něco v peněžence, takže rostla životní úroveň a soukromý sektor. Srovnejte s katastrofou za Matelka a spol. i když už pak žádný covid dávno nebyl. Fakt si někdo myslí, že to případně za Šimečky bude v čemkoli lepší? Superblbost.
Babiš má svoje mouchy a má jich dost. Ale i on by pro vás byl lepší volba než PS & Co. Tady už chápe většina národa, že petikolka je totální průser. Včetně půlky těch, co se ztrapňovali na antibabišovských demoškách Milionu chvilek (to je takové naše Slušné Slovensko – užiteční idioti a ani nevědí pro koho)
Jinak doufám, že Slováci tentokrát poruší tradici a nezvolí si za prezidenta dalšího kašpara na jedno období, toho Leslieho Nielsena, jak se jmenuje – Korčok?
Karban:
Fico, opakujem to ešte raz, je oportunistický a bezškrupulózny „technológ moci“. Využíva každú možnosť ako získať ešte silnejšiu pozíciu a pri tom mu nehnusí nijaký logický kotrmelec v prezentácii svojich zjavných či skrytých úmyslov. Pre podporu domácej ekonomiky toho neurobil veľa (vlastne ani neviem, či vôbec urobil niečo významnejšie ako pridelenie dotácií). Tí dvaja ministri jeho vlády boli odsúdení za konkrétne, dokázané úplatkárstvo a zneužívanie postavenia, tam nebolo nič spolitizované a dokonca ani veľkohubý Fico nevykrikoval nič o politických procesoch. PS je neokomunistická banda nemakačenkov (už som niekde napísal, že prvýkrát som nebol voliť, lebo nebolo koho – dokonca aj SaS, ktorá dovtedy dostávala môj hlas, sa spriahla so Šimečkom). Tak isto sa zachovám aj pri voľbe prezidenta, jedine ak by sa tam zázrakom dostal Kubiš, bývalý skúsený diplomat bez afér a kostlivcov v skrini. Katastrofa je, že sa u nás už nedá ani voliť menšie zlo. Napísal by som, že je to v prdeli, ale som slušne vychovaný…
Fico naozaj nie je človek, ktorého by bolo za čo obdivovať, jedine ak za jeho schopnosť vždy vyliezť zo žumpy a znova ponoriť Slovensko ešte hlbšie. Taký uhladenejší Mečiar, ale aj on už začína prechádzať na vlnu hrubostí, urážok, otvorených klamstiev a prekrúcania skutočnosti. Urobí všetko, aby presvedčil svojich anencefalických priaznivcov a voličov, že ON sa o nich postará. Rozkošné bolo, keď v ktoromsi podkaste povedal, že on je gentleman :))). Na pozadí jeho vulgarizmov, jednoznačných klamstiev a ohovárania na adresu prezidentky (nemusím ju, ale voči žene sa tak obyčajný slušný človek, nieto gentleman nechová) to pôsobilo komicky. Váš pohľad z diaľky je poznačený práve tou diaľkou. Ja som na mieste a „odtiaľto to naozaj tak vyzerá“.
Dodatok:
Výraz „čehún“ som u nás ešte nepočul, je to český konštrukt. Ale je možné, že sme si ho už osvojili. Ja poznám výraz „čechúr“ alebo „čechúň“, lepšie zodpovedajúci slovotvorbe v slovenčine, ale vyskytuje sa prakticky výlučne u mentálne menej vybavenej časti Slovákov – najčastejšie u prívržencov SNS alebo kotlebovcov. Na rozdiel od pôvabného „čobolák“, ktoré zdomácnelo hlavne u strednej a vyššej triedy Čechov.
„Katastrofa je, že sa u nás už nedá ani voliť menšie zlo. “
Neříkalo se něco podobného o trhu práce, že už došli i líní blbci?
JH:
:)))
Momentálně je situace, kdy si můžete volil koho budete nenávidět.
Mohli jste si před pár lety zvolit, jestli je pro vás hlavní nenávidět Andreje Babiše – a jiný politický program nabízen nebyl.
Dnes si můžete vybrat, jestli budete nenávidět Rusko. Jinou volbu nemáte.
A na dohléne Policie ČR…
https://www.prahain.cz/krimi/policie-zavadi-opatreni-proti-skupinam-s-odlisnymi-ideovymi-postoji-17302.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
(https://twitter.com/karel_sedivy/status/1762795706069254338/photo/1)
Megaselia
Abychom si rozuměli, já neříkám, že Fico je nějaký hodný strýček, nebo někdo, s kým bych chtěl jít na pivo.
Ale na Slovensku jsem celkem často, a to nejen na nějaké lyžování nebo horské túry. A o politice se samozřejmě občas se Slováky a Slovenkami bavím, od důchodců přes dělníky po pracující vysokoškoláky.
Více jich je pro Fica než proti němu, i pod dojmem fiaska Matovičovy vlády. Spíš nechápou jak to, že Fico nevyhrál volby výraznějším rozdílem. Přičítají to až nereálně kritickému přístupu medií. Vesměs říkají, že za Fica se vždycky tak nějak dá žít, ale za jeho „demokratických“ náhražek je to pro běžné lidí vždy složitější, po stránce nárůstu životních nákladů i zhoršení funkce úřadů, když člověk potřebuje něco vyřídit. Ale neznám teda nikoho, kdo by se dal označit jako „bratislavská kavárna‘. S těmi médii narozdíl od kolegy až tak nevěřím na CIA, ale to, že politici jako Fico nebudou zrovna oblíbenci nadnárodních korporací, je snad jasné.
I proto pořád vidím Fica jako nejrozumnější současnou variantu pro Slovensko, chcete-li nejmenší zlo. Nehrozí s ním nějaké zelené nebo LGBT nápady, ani podpora imigrace, do bezedné díry na Ukrajině necpe zbraně a prachů jen nutné minimum, aby o něm v Bruselu neřekli, že je proruský arciďábel. Jak osvěžující oproti těm našim dementům. Jo a nějakou vojenskou účast Slováků rovnou nahlas odpískal.
Nevím, co máte na mysli, že řekl prezidentce. Zaznamenal jsem něco o US agentce, no to mi nepřijde až tak zlé, navíc její jednání by tomu někdy i nasvědčovalo. Jinak ona věděla, do čeho jde, komu bude sloužit. Opět bych neřekl, že by byla přímo napojená na nějakou zahraniční zpravodajskou službu, ale tipnul bych si, že „dobře míněné přátelské řady“ z ambasády přes nějakého zprostředkovatele občas přijdou. A že madam jim často věří a řídí se jimi.
A díky za upřesnění čehúna – čechúňa. Tohle jsem s místními neprobíral, prostě na to nikdy nepřišla řeč – ještě mě napadá, jestli s tím „h“ to není z nějaké varianty východňárského dialektu.
ono už se totiž nehraje o to, jestli je Fico (Orbán, či dosaďte si dle vlastního uvážení) hajzlík, socan, já nevím kdo, ale o to, kdo ještě chce hájit státní suverenitu. A to je to, proč leží Fico s Orbánem (a u nás např. Klaus) progresivistům v žaludku. Fica taktéž neřešim, páč už ukázal dřív co je zač. Ale vyhrál volby a zájmy Slovenska jak vidno hájí.
Z vnějšího pohledu moraváka mě to přijde lepší alternativa než ten bruselskej řiťolez.
a k těm čehúnum, čechúnum. Chcodil jsem do školy se slovákama, dělal jsem se slovákama…. a výraz čehuni jsem od nich slyšel. Jeden byl snad z Topolčan (pokud se pamatuju), další z Nitry. Obecně slováci nás nazývají česi, což mě a kamaráda přivedlo na myšlenku jim to oplatit, takže jim od té doby říkáme šlováci.
Fica si netreba idealizovať. Doma má husté reči, ale v Bruseli podpíše, čo mu strčia pod nos. A nedá ani jeden vyradený náboj (ani staré rakety do KUBu, ani nič) Ukrajine, ale zbrojovky vlastnené Kaliňákom&spol. tam vyvážajú vo veľkom (akurát za cudzie peniaze).
nerozporuju, neidealizuju si ho, ale taky z něj nedělám démona
O těch zbrojovkách vím. Ale teď teprve mi došlo, kde ti dva šaškové Pavel s Fialou ve skutečnosti sehnali tu munici, na kterou se má celá čtvrtá říše složit. Tak to je jasný, že to nemůžou říct nahlas.
Treb:
ono už se totiž nehraje…
Rozdiel medzi Česi a Šlováci je v tom, že názov Česi je v slovenčine správny :)
A Fico je vrtielka. To, že sa dnes náhodou ocitol na správnej strane (a ja to vítam) vôbec neznamená, že sa jeho postoj podľa potreby nemôže zmeniť. Je to oportunista ako vyšitý, už to párkrát predviedol. Keď ide o peniaze z EÚ, tak sa vráti akoby si vytrel s Uši z Lajna …, no radšej nenapíšem, a potom sa postupne dostáva von, že to až také horúce nebolo. Za jeho vlády sa napr. vytvorila dohoda o US vojakoch na našom území, potom vypadol z hry a odrazu nebolo väčšieho bojovníka proti obsadeniu SR Američanmi a za suverenitu Slovenska, len zabudol, že už za jeho éry sa text zostavoval podľa podobných zmlúv. (Ale ak by sme sa mali baviť o Šimečkovi a spol., môžeme, bude to tiež výživné. Aj preto som ostal cez voľby doma.) Ale to už je náš problém…
Fico a PS – Sofiina voľba, Scylla a Charybda, je to v….
Megaselia: A hlavně Fico Megaseliu naštval, protože Megaselia je ukrajinský fanatik. Fico nechce na Ukrajinu posílat zbraně. Proto je pro Megaseliu špatný, a hledá cokoli proti Ficovi.
Vidíš do slovenskej politiky ako hus do piva. Fico samozrejme na Ukrajinu zbrane posielať chce, ale len z Kaliňákových zbrojoviek, zaplatené tvrdou menou, a z toho čo-to kvapne aj jemu. Ale voličovi povie najmä to, že bude ako lev bojovať proti vyslaniu slovenských vojakov na UA (čo nikto nikdy nepýtal), aj keby ho to malo stáť funkciu (čím by sa to teoretické vyslanie aj tak neovplyvnilo).
Ešte treba pripomenúť, kohože vláda objednala tie hnusné imperialistické F-16ky…
karban 12:26
Problém je, že sa Fico v prípade potreby bez problému otočí z odporcu na zastáncu EÚ. To už párkrát predviedol, je to typický oportunista. Zatiaľ sa drží toho, čo je pre jeho voličov dôležité (paradoxne s jeho postojom napr. voči imigrácii súhlasím). Horšia je však cena za jeho vládu. SR zadlžuje tak, že to nemôže skončiť dobre. A schopnosti jeho finančných a ekonomických ministrov sú založené na báze reálsocializmu, nie sú schopné racionálnej ekonomickej činnosti. To tu už bolo a skončilo to tak ako skončilo. Zatiaľ to ešte ide, sme na druhom poschodí, ku chodníku je to ešte kus, ale ide to na úkor štátneho dlhu. Silne pochybujem, že Ficova vláda splní aspoň to polpercentné zníženie rozpočtového schodku, a ak, tak nejakou účtovnou fintou, to už SMER predviedol. Myslím, že vkladáš do Fica prehnané nádeje. Buď sa to všetko zosype a padne to na hlavu obyčajných ľudí (nie Matovičových) a zvolia nejakého neonácka, alebo (o čom pochybujem) ekonomicky zdatnejších, aby ten bordel dali do poriadku. To však bude bolieť, tak sa po vzchopení ekonomiky v štáte zase objaví nejaký Fico, ktorý sľúbi, že dá každému trpiacemu, keď ho zvolia. A tak dookola, iba ak by medzitým nastala šťastná éra vlády koránu :))). Ale Fico určite bude medzi prvými, čo zloží sľub vernosti.
Ja už na menšie zlo prestávam veriť.
Megaselia: Problém je, že Fico nechce podporovat válku na Ukrajině. A to Megaselia neodpouští.
Ešte niečo k Ficovi – tvrdý boj proti imigrácii skončil súhlasom s financovaním priprchlíkov k Mutti Merkel – asi 3,7 miliónov eur, a každý rok dostaneme na stravu a byt ďalších. Tak sme to teda vyhrali, namiesto toho, aby sme týždeň počkali, kým pridelení utečenci okamžite zdrhnú do Nemecka ako sa to pravidelne stáva, budeme im posielať alimenty. To nevymyslíš.
Bráni slovenskú armádu, ktorú nik na Ukrajinu neposiela – lacný cirkus nášho spasiteľa. Ministerka kultúry a minister financií sú proti financovaniu politických neziskoviek. Zatlieskal by som, ale tie prachy im dá Brusel (aj z našeho príspevku) a škodiť budú ďalej. Na prijatie podobného zákona ako v USA, ktorý by im to rozosieranie spoločnosti dosť sťažilo, nemá Fico gule. Pohneval by si EÚ a sponzorom strany sa treba zavďačiť, čo keby nám zablokovali dotácie… Je to obyčajný pozér a tlčhuba. Skutek utek, ako hovoria bratia Česi.
Megaselia: To hlavní je, že Fico nepodporuje boj na Ukrajině. A není fanaticky proukrajinský jako Megasealia. Všechno ostatní jsou jen zástupné pseudoargumenty, kterými se Megaselia snaží racionalizovat svou hlavní pohnutku jeho vztahu k Ficovi.
Fico holt dělá, kam sahají jeho pravomoce. Na rozdíl od prezidenta USA tančí Fico na mnohem tenčím ledě. Snaží se v nich udělat maximum co může.
Dzurinda zbabelo podpisal suhlas s preletom USAF lietadiel na humanitarne bombardovanie Srbska, potom dristal a klamal, ze nic take neurobil.. zatlkal, ze to nie su americke lietadla na oblohe!
Karafiatova stiahla chvost medzi nohy, o psychiatrickom pacientovi Matovicovi ani nehovorim, co ten nadristal a vymyslal.
Na taky zakon nema nikto gule, pri vreskote a stekote kulturnej fronty a progresivneho hnoja.. sam vidis, ako zaluje progresivny hnoj cokolvek v Bruseli.
quadra
No tak vidíš :)). Nie je veľmi z čoho vyberať. Keby mi v programe nejakej strany nesedeli len nejaké menej podstatné plány, tak sa to dá do urny s určitým sebazaprením hodiť. Ale tu to už naozaj nejde. A KDH je strana príliš zaťažená ideológiou (katolíckou, ani tak nie kresťanskou), tak sa divím, že sa divíš kádehákovi Dzurindovi.
Fico nie je zrejme ani dobrý právnik, všetky kauzy, kde zastupoval SR na Európskom súde, prehral (možno sa ale naozaj nedali vyhrať, neviem). Právnik, ktorý sa chcel dostať na Ústavný súd preukázal svoje kvality, keď ani na dva pokusy nedokázal správne sformulovať otázky do referenda :)
Všimni si, že vždy, keď sa na čele vlády objavili právnici, šli sme samospádom do pr… (Mečiar, Fico). Kým tam boli technokrati, napriek všetkým výhradám sa ekonomike darilo, a tak mali neskôr právnici čo rozhadzovať. Hayek a Smith nepustia, a to som sa živil „závislou činnosťou“. Viem však, že bez fungujúcej ekonomiky to jednoducho nemôže dlhšie fungovať. Neberiem do úvahy úradnícku vládu, tí v danej konštelácii mohli len kúriť a svietiť, cez parlament by im nič neprešlo, aj keď pár márnych pokusov tam bolo.
Najlepšie u vás bolo za Čaputovej. :-)
karban, 28.2. v 12.26
Na Bratislavskom mítingu dement Bláha opakovane jačal z pódia do mikrofónu pred rozvášneným davom (jeden volič tam bol úžasný – klasický stetson na hlave, na brušisku Putinov obrázok), že „Prezidentka je americká kurva“ (za blahosklonného úsmevu Robertka, stojaceho za jeho chrbtom. Zrejme súhlasil, lebo ani pri opakovaní necítil potrebu zasiahnuť). Nebola to pre neho pani prezidentka, bežne Čaputová, raz Čaputka, výnimočne len prezidentka – skrátka, ako o sebe vyhlásil, je gentleman. Zo 4. cenovej, ale keď prešlo Mečiarovi pred kamerami:“Ešte raz sa spýtaj a takú ti jebnem…“, tak v porovnaní s ním je Robko fakt skoro gentleman :). Keby Fica zvolili za prezidenta, tak síce s nevôľou, ale z povinnej úcty k úradu, ktorý zastáva, bude aj pre mňa „pán prezident“. Ale ja už asi patrím k vymierajúcemu druhu.
Putinovi, či USA agenti – to už ani neriešim, to je diskusný folklór, netreba dlhé vysvetľovanie, vsjo jasno. :)
Konečně to někdo říká naplno, jak to je.
Megaselia 29.2.2024 v 21:41
Jasně, ale to o té kurvě neřekl Fico. Podle mě Fico nemá tyhle blbce rád, myslím jako toho Bláhu nebo Danka, ale dobře ví, že je potřebuje.
Dneska se totiž dělá politika tak, že „seriózní politik“ řekněme třeba premiér ČR Fiala má ve straně „prostořekého srdcaře“, v tomto případě starostu Pavla Novotného. Novotný řekne, že bychom měli všechny Rusy v ČR rituálně rozřezat motorovkou, pak ještě za tepla sežrat s tvrdým chlebem a fakt ostrým křenem. Fiala pak na „náhodně“ položenou otázku reportérky ČT řekne, že to teda ne, ale majetek a prachy jim zabavíme.
Je to stejné, jako když Medveděv někdy po obědě zahuláká, že Rusko okamžitě zničí celou Českou republiku nukleárními zbraněmi. Putin pak ve večerním vysílání prohlásí, že rozhodně nikdy neměl v úmyslu vymazat z mapy celé Česko. Když tak maximálně jenom Přerov. A hned vypadá zase o něco rozumněji a přijatelněji, takhle to funguje.
Přerov může, protože ten dodnes vypadá tak, že by člověk věřil, že právě prožil kruté válečné hrůzy. A že ještě v pondělí se lidi schovávali v krytech, stříleli po sobě sapíkama, a tanky střílely na různé domy.
Přerov můžete klidně bombardovat měsíc v kuse. Nikdo nepozná rozdíl mezi současným stavem Přerova, a případným následným stavem po jeho měsíčním bombardování.
To by si Putin moc nepomohl.
Ale nám jo.
Slovanská vzájemnost.
A současně by se vyřešilo, kam uložit vyhořelé palivo z Dukovan…
karban: No tak vzhledem k tomu, že do řeky Bečvy, které protéká Přerovem, už nalili všechny jedy včetně kyanidu – viz ta aféra s uhynulými rybami v září 2020, kterou chtěli hodit na Babiše. Tak jestli tam vylejou i nějakej radiaktivní sajrajt, už to moc změna ani nebude.
Přerov ale jinak nebude dobré skladiště pro vyhořelé palivo. Řeky a vody to roznesou po celém středu a jihu Moravy. Prostějov, Olomouc, Kroměříž, Vyškov a bůhvícovšechno by pak zářilo tak, že by to bylo vidět z vesmíru. Nejvíce by zářily Troubky, kde se pravidelně vylévá povodeň.
Ale jinak uznávám, že likvidací Přerova by bylo Moravě dost pomoženo. Víc pomoci by šlo už jen vybombardování Brna, respektive Prahy.
Alan.Cox 29.2.2024 v 23:02
To byl humor.
Ve skutečnosti oba víme, že jaderný úder na ČR by přečkal jenom Přerov. Není tam už co zničit a obyvatelé jsou zvyklí na cokoli.
karban:
Hovorí sa, že kto mlčí, svedčí. Títo blbci by si to bez Ficovho povolenia sami netrúfli, je to strana jedného muža tak ako za Mečiara neblahej pamäti. Strečkoval v podstate le Pelle, ale toho si RF (Robert Fico, nie Ruská federácia) skrotil po voľbách. Teraz ho strká za prezidenta a potom schlamstne SMER v. 2.0. Stále si stojím za tým, že Fico je nebezpečný populista. V tomto prípade som za Trumpovu predstavu: Najprv vlastný štát a potom riešme problémy iných. Fico zahraničnými problémami odvádza pozornosť od skutočných bolehlavovov, tie akosi nie a nie riešiť. Teraz momentálne rieši dotačnú elektromobilitu, lebo z toho by sa dalo niečo odkloniť. Len stále obchádza rozvrat verejných financií.
A já myslel, že to byl Kiska – americká filcka. Čaputová měla být Sorošova…
Kiska bol komunisticka filcka, z dobrej papalasskej rodiny.. sluzil by hocikomu, svina bez chrbtovej kosti.
quadra 1.3.2024 v 10:47
Koho mi to jen připomíná… Petře? …Pavle?
Vždycky když jsem viděl Kisku, pokaždé se mi vybavila kreslená postavička Rákosníček. Nevím, jestli ten večerníček vysílali i na Slovensku.
Čaputová je jasná Šmoulinka, tak trochu už na penzi, ale chápu, že po kariéře v seriálu život nekončí.
Tak uvidíme, jestli teď budete mít prezidenta nebo zase nějakou kreslenou postavičku na jedno použití (volební období).
karban 1.3.2024 v 12:21
A ktorý prezident sa ti teda páčil? Gašparovič „myslím náhodne, jazdím závodne“ s jeho srbským morom, Organizáciou spojených nádorov, verný služobníček Mečiara, až kým sa nejako nerozkmotrili?
Fico se právě vrátil ze setkání evropských ̶p̶s̶y̶c̶h̶o̶p̶a̶t̶ů̶ lídrů.
https://www.youtube.com/watch?v=QYTBB2gGoOQ
A potvrdilo se to nejhorší. Skutečně se ti největší šílenci zmocnili vlády nad psychiatrickým ústavem jménem EU.
Všichni chtějí válku a pokračování zbrojení. Téhle pošahané elitě jsou občané zcela a neprosto ukradení.
Jediný Fico rezolutně odmítl poslání svých vojáků na Ukrajinu.
Pokud dneska ještě někdo neblinkal, tak si může pustit Fialu na setkání V4.
https://www.youtube.com/watch?v=nZEpsYdbzIg
Naštěstí je tam i Orbán a FIco kteří mluví rozumně.
A kavárna už reaguje:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nazory-komentare-komentar-at-uz-se-visegrad-odporouci-na-smetiste-dejin-246720
Na Moskvu! Tahle vojna je vyhraná!
Pěkné PR na rekrutování čerstvého masa:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-sestnactilety-student-z-dvoriste-se-upsal-armade-40462316#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest242_shorts_varCC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
A k tomu další reklama:
(https://medium.seznam.cz/clanek/sirael-muzi-maji-jasno-nez-byt-za-hlupaka-ceske-partnerce-tak-radeji-ukrajinku-47947)
Red pill theory prosakuje z anglosaského světa mezi Slovany :-)
Kublaj: tak jde to samozřejmě i jinak:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-podvodem-naverbovali-chude-indy-na-frontu-indie-zada-aby-rusove-pustili-jeji-obcany-domu-40462061
fatdwi: To jsou přesně ty typy článků, které Lukačovičovi věříme na 0 %.
Nedávno jsem četl něco o „chudácích“ z Nepálu… a opět Lukačovič…
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-za-rusko-bojuje-15-000-nepalcu-hluboce-litujeme-rikaji-navratilci-40460534
Kublaj: s ohledem na to, že jste s hovinkami začal, neviděl jsem problém v nich jako zdroji pokračovat.
Z Vaší dikce ale soudím, že nevěříte jen když se to hodí a současně ani neumíte použít gugl. Tohle je teda fake taky? Patří to Lukačevičovi? Stavíte se na stranu největšího místního šaška coxe záměrně?
https://indianexpress.com/article/india/india-russia-early-discharge-indians-russian-army-support-staff-9177277/
Dak jsem dva odkazy, nic víc. Myslete si co chcete.
Kublaj: nedal jste dva odkazy. Dal jste jeden jako fakt a druhý jste měl potřebu shodit jako kravinu. Stejný zdroj. Nezamyslíte se nad tím aspoň?
fatdwi: Já chápu, že svět je pro vás černobílý.
Ale přemýšlející lidé rozumějí tomu, že články na téma „štvanice proti Rusku“ jsou na Lukačovičových webech totální lži. Zatímto článků na stejných webech ohledně toho, že student se přihlásil k českým vojákům věřit lze.
Je to ale smutné mít svět a reakci na něj jen podle signálních a klíčových slov, že? To je zhruba na úrovni reakce psa na povely.
A.C: mě to naopak přijde veselé, protože mě tím vždycky pobavíte:-) Dal jsem sem odkaz na indické noviny, ale Vy budete dál kolovrátkovat, že Lukačevič lže, to je naprosto dokonalá ilustrace:-)
fatdwi: Říká se tomu životní zkušenost. Když prostě Lukačovič ve stejné věci lhal už tisíckrát, tak zákony pravděpodobnosti praví, že nejspíše bude lhát i po tisící první.
To, že jste až později dal odkaz na indické noviny (o jejichž zaměření a orientaci a pravdivosti nic nevíme) – to je věc druhá.
fatdwi 28.2.2024 v 14:53
No prosím, na tohle by měl pan Fiala zareagovat: „Kdyby je Rus nevrátil, tak my vám pošleme nějaké z vlastních zásob.“
(https://cnn.iprima.cz/skoly-rozdavaji-kredity-za-vojensky-vycvik-spoluprace-je-v-obrane-statu-klicova-rika-armada-426005)
Fico hlavně nechce štvát proti Rusku, to je jeho hlavní chyba z pohledu Megaselie.
Megaselia je proukrajinský fanatik. Kdo nechce podporovat válku na Ukrajině, dodávat tam zbraně, nechat si rozližit Slovensko importem ukrjainského obilí – a vůbec zničit Slovensko ve prospěch Ukrajiny – ten je z pohledu Megaselie špatný lídr.
Proto Megaselie plive špínu na Fica. Jen proto.
Ad karban:
Ja by som za prezidenta predsa len popostrčil kapitána Danka. Bola by s ním fakt sranda, je to echt Slovák, ktorý má obrovský problém na prvý pokus správne vysloviť viacslabičné slovo (darmo, je to právnik, len neviem, či z víkendového práva v Plzni alebo v Šamoríne), jeho stavba viet a gramatika je preslávená aj u protinožcov a hlavne: dostal by služobného šoféra, tak by aspoň ostali zvyšné semafory v Bratislave v bezpečí. Možno by zase, (tak ako kapitánske výložky, čo mu podstrčili kamaráti z Ficovej vlády) bozkával menovací dekrét za prezidenta. Keď už má byť bieda, tak sa aspoň od srdca zasmiať.
K Mečiarovi – toho by mali zavesiť za gule do prievanu hlavne kvôli jednému – ukázal svojim chrapúnskym nasledovníkom, že sa vždy nájde dosť blbcov, čo ich budú voliť, nech beztrestne spáchajú hocičo…
Semafory su najmensi problem, stacilo by, keby progresivny kokot Vallo (a to je este mierne oznacenie) nerozkradal a nelikvidoval hlavne mesto.. ale co si tupa bratislavska luza zvolila, to ma.
Teď psali na idnes, že máte veselo:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/slovensko-andrej-danko-igor-matovic-hadka-v-parlamentu-magorko-pipka.A240228_091211_zahranicni_kha
Trnavsky kreten nedostal lieky, tak sa to prejavilo.. ale na to sme zvyknuti, taky bordel robi v parlamente vyse 10 rokov.
JH: tak to je boží:-)) To je jak na základce, zajímavé taky je, jak je tam prázdno, to je jak generálka před premiérou:-)
Slovensku už chybí jen pořádná hromadná bitka v parlamentu.
Jihočech Honza: :-)))))))) i kdyby se zapojili všichni přítomní, tak se tomu nedá „hromadná bitka“ říkat ani s oběma zavřenýma očima:-)
Jako jo, člověk se prostě zasměje – když už se stydí za ty svoje, tak škodolibě potěší, že jinde to jde ještě hůř.
Jihočech Honza
Třeba je to v plánu, za pár dnů tu máme výročí Jánošíka…
Nakonec by to byl nejlepší způsob, jak vybrat toho prezidenta. Volby stojí dost peněz.
Jako battle royale? Poslední, kdo bude stát na nohou, bude vítěz?
Jihočech Honza 28.2.2024 v 14:38
To radši ne. Třeba Danko by nebyl úplně bez šance. Jak se říká u nás „Direkt nic moc, ale slušná práce s židlí“.
Já myslel spíš, že by poslanci jednotlivých partají ukázali, jak vážně myslí podporu svých kandidátů.
karban: a nebylo by jedno, kdo by vyhrál? Mě přijde, že výhrou pro občany by bylo už jen to, že by zůstal stát jen jeden:-)))
fatdwi 28.2.2024 v 14:56
To oni se z toho proberou. Zase tolik by se to od běžného pracovního dne poslance nelišilo. Někteří si stejně nepamatujou, co ten den dělali a jak se dostali domů. Od toho tam mají policajty, ti jim to ráno řeknou.
karban: JH mluvil o formátu „battle royale“, tam přežije jen jeden:-) Je to zlidovělý název jedné japonské kultovky: https://www.csfd.cz/film/75154-battle-royale/prehled/
fatdwi 28.2.2024 v 15:30
Jasně, znám. Vycházel jsem z toho, jak psal „Poslední, kdo bude stát na nohou“.
Tu drsnější variantu bych nedoporučoval. Ono to na první pohled vypadá lákavě, ale co se týká institucí jako parlament, tak po odchodu kokota většinou nastoupí megakokot.
karban: myslím, že počet smajlíků jsem dal dostatečný:-) V reálu je to samozřejmě nesmysl a nad hlubším přesahem jsem pro zjevnou absurditu samotné realizace ani nepřemýšlel. To bych v první řadě musel přemýšlet nad tím, proč by vůbec mělo dojít k situaci, kdy se prezident vybírá tímto způsobem. Nejspíš by to tady muselo vypadat o dost jinak v tolika věcech, že se dostáváme do sci-fi.
fatdwi 28.2.2024 v 15:43
Však jo, já „hen tento konár“ neberu jako vážnou debatu, akorát ty smajlíky moc nepoužívám. Ale abyste neřek :-D
Slovensko mám rád, takže Danko ne (naštěstí to není reálné). Ale než každé dva týdny nějaká ostuda s kapitánem, to už by fakt byl menší zlo i nějaký podržtaška v cizích službách jako ten Korčok.
Ale Danko by zase podporoval Ukrajinu ve válce a byl proti Rusku – to je jedioné kritérium vhodnosti lídra pro Slovensko ze strany Megaselie.
Babis zamestnava jen ty lidi, kteri byli uz predtim ve firmach, ktery koupil. Takze zasluhy nula. Naopak on byl ten, kdo v Cesku vyrvaval, jak je proti EU narizenim, ale ledva prijel do Brusele, uz se shanel, co ma kde v hlubokem predklonu podepsat.
V soucasnosti nejde o ekonomiku, tu nam vsem stejne nadiktuje Brusel, ale spis o to, aby nas neposlali nekam do masomlejnku. Az se tohle vyresi, muzeme se zase zabyvat ekonomickym rozvojem.
Oni nás nepošlou do masomlejnku. Oni vyrobí válku přímo na našem území.
Beru sázky: Jak dlouho bude trvat než Rusové zasáhnou raketou nějaký zbrojní sklad či vojenskou základnu na území ČR, která se extrémně angažuje v dodávkách proti Rusku? S USA základnami tam můžeme mít i atomové zbraně, a naše vláda o tom nemusí ani vědět.
*Zpýveyte
Na znělku inter vizion
Gdiš žmakovice zráli, vylezli hašiši vesele se smáli …
https://www.youtube.com/watch?v=rCgzbm0cZ64
https://www.youtube.com/watch?v=m7Y2L6nx230
Ne až tohle ě „šou vadavady, á dva tři šou dvatři.
Ať se práší za kočárem. °!° °!°ci a tragediomatici.
Blilík eu genic bude rozhazovat drobné v panské jízdě.
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/1514619622728880/
Mimochod osobní rodinný lékař vzápětí zemřel když oudal že jeho děti nejsou očkované.
🙏 I e tam ědová chýše, no?
https://www.youtube.com/watch?v=QR5NXWHSzxo
Není snad tohle ta alastra o religióznících?
Nicméně pan Staněk je řádově průměru se znalostmi.
https://www.facebook.com/Creativesociety.cs/videos/3330282803949070
https://www.youtube.com/watch?v=xXGWSdUraeo
https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/943550600454915/?locale=cs_CZ
Pan Bílý to dobře sází.
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/1043820403387402