Piráti s EU chtějí zdražit benzin na 44 kč za litr (a ODS tomu nechce bránit) - zpět na článek

Počet komentářů: 594

  1. Zase ti tu Jane poněkud chybí širší souvislosti, jako obvykle.
    V Německu hodlají zdražit benzín až na 75kč:
    https://aeronet.cz/news/na-autosalonu-v-mnichove-predstavuji-automobilky-misto-aut-rodinna-motokola-na-nakupy-pro-lidi-kteri-si-po-zakazu-spalovacich-aut-nebudou-moci-dovolit-elektricke-auto-benzin-muze-stat-75-korun/

    Což popsal i Klaus Schwab v té své nechvalně známé příručce. Ikdyž tu příručku napsaly mnohem chytřejší hlavy než on, on je jen propagační figurka toho celého Great Reset – New Green Deal svinstva. Něco jako u McDonalda klaun Ronald.

    1. napadá mě jediná možnost jak to urychlit, co na hranicích přešmiknout dráty ? Aby Německo zažilo nějakej skutčnej blackout a nejlíp tak aby to nešlo opravit jen lanovou spojkou. To by byla dobrá volební reklama.

      1. Člověče tak jsem si to představil v praxi a vsadím se, že by to prostě uhráli propagandou. Rozhodně by nezaznělo nic ve smyslu „máme síť v prdeli a bez českýho uhlí / jádra umřeme zimou“, četli bychom výlevy typu „ukazuje se, že je potřeba ještě více posílit alternativní zdroje blebleble…“

        1. Se podívej, jak to bylo s posledním führerem. Dokud se mu dařilo, nadšeně ho skoro všichni podporovali, nějaký odboj neměl šanci na úspěch, o atentát se pokoušeli jen osamocení jednotlivci. A když se dařit přestalo, šli za ním bis zum bitteren Ende, protože v tísni jej nemůžeme opustit a uprostřed brodu se nepřepřahá…

  2. Mě vychází pořád nejlíp (kromě dřevoplynu) namontovat do auta CNG flašky. A při větší rodině a více autech už by se vyplatila i malá plnička CNG. Sice to stojí přes 50 litrů, ale pořád předpokládám, že to nejhorší šílenství nás mine a zemní plyn bude mít pořád nižší zdanění.

    1. Nebo situaci uchopit jako příležitost, viz mafie a prohibice … reálná cena produktu 10-12Kč a k tomu 60Kč daně, to už má slušný potenciál.
      Jinak každý má nějaká přání, někdo by třeba chtěl poslat zelené maoisty do nějakého zkrachovalého státu, aby nám tu nekurvili životy.

      1. Nikam neposílat, to je jako vysypat popelnici cizím lidem před vchod, nebo házet hovna přes plot k sousedům. Vždycky nejlepší řešení bylo věšet na kandelábry.

        1. Tak to přeju hodně štěstí. Ti co tohle šílenství řídí ze svých luxusních soběstačných haciend na opačném konci zeměkoule ti sem za každého zlikvidovaného „zeleného maoistu“ kterého používají jako loutku, pošlou další 3.
          Takových neziskovkářských vyfetel a netáhel s mentalitou nejlacinější prostitutky z E55, jako jsou v Pirátské straně, mají zásoby mraky.
          Kdyby se ti podařilo zlikvidovat Sorose, tak by se jim ten plán aspoň trochu zpomalil. Možná.

          Ikdyž… koukněte na ty zombie na ulici, ti ten gree deal a great reset a konec naší civilizace uskuteční svojí blbostí naprosto sami.

  3. Rekl bych ze tohle je hodne myopicka analyza. Zdrazeni benzinu na 44 Kc/l by bylo neprijemny, ani ne tak kvuli benzinu ale spis jak by se to promitlo do vseho ostatniho. Ale rekl bych ze z mid- a long-term perspektivy to bude the least of our problems.

    O tom ze ty mrdky chtej lidi vozebracit, zvotrocit neni pochyb. Co vsechno jsou schopny udelat lze tezko predvidat. A muzou to delat pekne postupne, jako uz to cely desetileti delaj. Salami-slice tactic. Lidi si zvyknou a nebudou remcat. A jestli jo, tak prijde dalsi vlna co-fucking-vidu a pudou pod zamek.

    Dnes jsem byl v Praze ve pharmacii. V shopping mallu jsem byl snad jedinej bez toho skurvenyho nahubku. Z pharmacie me vyhodili, respektive jsem odesel protoze jsem byl milimetr od toho abych nejakymu curakovi co me sermoval pazourou pred oblicejem ji ulomil a zarazil do chrtanu. Lidi na me cumeli zpoza tech zasranejch respiratoru jak na zjeveni. Ty uz jsou vsichni v pice, odepsany. Stacilo rok a pul a hadr na drzce je pro ne normalni a kdo ho nema je nepritel proti kterymu zurive bojujou. Mrdky.

    Tyhle sheeple ani nehlesnou kdyz jim zvysej dane, seberou nebo nejak rafinovane omezej osobni vlastnictvi, cokoli. Jsou to genericky kusy humanoidni sracky, bez osobnosti, bez kouli.

    Pokud vim, tak plan je takovej ze lidi se nechaj totalne vykrvacet, zustanou zavisli na statu, a stat se o ne „postara“ s tim ze budou muset odevzdat vlastnictvi. Za to jim budou odpusteny dluhy, ale nikdy nebudou moc nic vlastnit. A document to that effect was leaked from the Liberal Party of Canada – unconfirmed as to authenticity, but makes sense.

    Co se tyce volby nejaky zasrany politicky strany, tak predstava ze se tim neceho dosahne je naive. Demokracie je chimera, utopie. Nemluve o tech ziliarach peachusu z vymytejma mozkama s respiratorem na drzce, 15 davkama ockovani v sobe, spuntem v prdeli, a zauzlovanym curakem. Ty v poklidu zvolej nejakou mrdku ktera bude ochotne executovat to co jim jejich vrchnost nakaze.

    1. To je bohužel pravda. Je to pár dní, co jsem jel sockou busem. V nástupní stanici mi ovladač koláče odmítl otevřít nástupní dveře. Když jsem nastoupil prostředníma, tak začal řvát

      „Pane, nekruťte tou hlavou, kdo vás pak bude vozit, když nemáte respirátor? To budete chodit pěšky?“

      Lidi jsou tak vymydlený, že nepotřebujou žádný fízly, postaraj se o ten „pořádek“ sami. To je prostě realita.

    2. Orwell 1984 … strana má naději v proletech. Proleti jsou ti jednoduší lidé, co si nechají všechno líbit, protože prostě nad tím nepřemýšlí. Strana to dělá pro jejich dobro.

    3. Tak já nevím. Já tedy od začátku této fake pandemie žádnou roušku nenosím. Nikde, tedy nikde v krámech, nebo na úřadech. V krámech bez problémů, v úřadech každému kdo má kecy ukáží takový malý sprej co mám v kapse a řeknu, mám astma. Nikdo nic nekontroluje a jsem v pohodě. MHD nejezdím. Ale již nejsem sám. Ještě před takovými 14 dny, když jsem šel do Tesca ve Vršovicích u Edenu, byl jsem sám. Dneska jsem tam byl a potkal jsem již nejméně 8 lidí bez hadru. Zajímavé, vše to byly ženy středního věku. Nikdo z ostatních lidí, ani z personálu, nebo securiťák, nic nikomu z nás neřekl.

      1. Na rousku seru. Predstirat ze mam asthma nebudu. Seru jim na to. Ja nastesti ziju dost mimo spolecnost takze nemusim moc nikam chodit, do zamestnani nechodim, ale hadr na drzce nosit nebudu a kdyz me nejaka mrdka bude nutit, budu se branit.

        1. Na štěstí na to sere pořád víc a víc lidí. Nečekal jsem to, ale zatímco před rokem jsi v nákupáku nebo v tramvaji nepotkal nikoho bez náhubku, dneska už potkáš klidně 2-3 lidi za den. Tuhle ve vlaku si to odhadem 15 % lidí sundalo a nikdo nic neříkal.

          1. https://www.youtube.com/watch?v=4BWY7gbw-Tk&t=357s

            Tak je bych povazoval za optimisticky kdyby v supermarketu dva-tri lidi hadr na drzce meli a ne vice versa.

            Obavam se ze cesi se se sanitarni totalitou vicemene smirili. Asi jako to udelali v historii. Vetsina drzi hubu a krok a mumla si pod fousy ze Babis je vul. Par kretenu si mysli ze kdyz zvolej nejakyho jinyho soudruha neco se zmeni a zurive vo tom debatujou. Mizivy procento lidi se snazi vzdorovat nebo aspon neposlouchat.

            Vcera mi psala kamaradka z Parize ze ve Francii je resistance jako za WWII. Cesi jeste nepochopili que c’est le temps de resister. Je sice pravda ze ve Fracnii je to mnohem horsi, jako asi mozna vsude jinde, v CR je enforcement skoro nula, nicmene docvaknout by to lidem mohlo. Je jisty ze po volbach nastane zasadni utahovani sroubu. Probudej se lidi pak? Tezko. Udelaj to co delaj vsude a vzdycky. Obratej se proti dissenterum – nevockovanejm lidem. A budou je upalovat jako to delala Inquisition.

            1. Rychle se ani pes nevysere. Musí se postupně a pomalu. Už to spoustu lidí přestává bavit. S tím odporem ve Francii bych byl opatrnější, jestli tam alespoň nevyhazujou do vzduchu očkovací centra a nestřílej kolaboranty. Le temps de résister est déjà longtemps.

    4. Tak do lékárny ani jiné zdravotní instituce, které jsou pevnou základnou covid teroru, bych bez náhubku asi nelezl.
      Loni v létě jsem taky málem profackoval jednu pindulínu v bílém plášti, která na mě začala ječet, že si to mám přetáhnout i přes nos.
      Ostatní to měli víceméně na háku, ale znáš to, stačí jeden šílenec na 10 rozumných lidí, kteří ale ze zbabělosti drží hubu… a je to v prdeli.
      Tohle je především epidemie naprosté předposranosti a zbabělosti.

      Možná jsi mohl zkusit klidným sametovým hlasem říct: „Vážený pane, domníváte se, že vás ten hadr na hubě ochrání před tím, aby vám ten na kterého si takhle vyskakujete, vymlátil zuby z huby?“
      Protože ti nepříčetní kriplové se fakt domnívají, že rouška na hubě je jako by měli před sebou policajt, nebo celou státní mašinerii.
      Je třeba je decentně vyvést z omylu.

      Je tu ještě drsnější varianta: „Vážený pane, víte kolik lidí u sebe dnes nosí pistoli? A připadá vám moudré se takhle navážet do potenciálně ozbrojeného člověka? Než přijede sanitka, tak byste z těch střelných zranění mohl taky vykrvácet.“

      Ikdyž tedy nelze úplně odhadnout, kdy tímto kripla zklidníme, a kdy ho to naopak dovede k ještě větší zuřivosti a ty zuby mu budeme doopravdy muset vymlátit.

      1. Machrovat pistolkou na autobusáka je nejlepší způsob, jak nám zachovat právo nosit zbraň. Achjo

        1. Ty si vážně myslíš, že vám „za dobré chování“ ty vaše ocelové pictolkové šidítka/dudlíky nechají?
          To je fakt naivita.
          Ostatně, to že „za dobré chování“ něco dostanu, nebo mi něco neseberou, je mentalita mukla v kriminálu, který se snaží podlézáním bachařům domoct se teplé sprchy 2x týdně, cely kde tolik netáhne a nebo podmínečného propuštění v polovině trestu.

          To si vážně někdo myslí, že v době kdy nám chtějí vraždit děti smrtícími injekcemi, někdo bude dbát na to aby nám za dobré chování nechal právo se tomuto bránit se zbraní v ruce?

          1. To si nikdo nemyslí, ale machrovat se zbraní je nejjednodušší způsob, jak o ní okamžitě přijít a nedostat možnost jí třeba ztratit.

            1. Noseni zbrane povazuju za zbytecny. Nikdy v zivote jsem ani zdaleka nebyl v situaci ktera by se nedala vyresit bez zbrane. Vcetne mist ruzne na svete ktery jsou nepopsatelne vic nebezpecny nez jakykoli misto v CR. Nosit zbran pripadne ji pouzit prakticky kdekoli v CR je spis velky potencialni problem pro nositele. Navic, ja osobne jsem cholerik a to by nedopadlo dobre. Na vetsinu veci je lepsi se vysrat nez je nejak „resit“.

              Co se tyce teoretickyho vlastnictvi zbrani jako ochrany pred governmentem, tak to je vicemene naprosty silenstvi. The government ma takovou firepower ze nejaka pistolka bude cloveku tak akorat na hovno a co je dulezitejsi je to ze dejiny pisou vitezove. Takze pokud by nekdo chtel jit touhle cestou, tak by si mel bejt vedomej do ceho jde. Vzhledem k tomu jak tady slysim hejkani o zkusebnich komisarich nebo o pravnim rozboru jestli si nekdo muze prelepit EU vlajku na cisle vod auta, tak mam obavu ze revoluci tu nikdo vosnovat nebude.

              Uprimne receno, pokud mi nejaka mrdka bude blemcat neco o tom ze si mam nasadit respirator, tak by asi nebylo adekvatni ani mu dat pres drzku – no to mozna jo … ha ha – ale vytahovat na nej zbran nebo vyhrozovat ne.

              My 2 cents …

              1. Jo s tím bohužel souhlasím. Proti vládě tu zbraň nikdo nezvedne, ale mohla by se hodit, až budou bojovat všichni proti všem (a to je jen otázka času). Já jsem nedělal zbroják proto, že bych se cejtil ohroženej, ale proto, že mě zbraně baví a rád chodím střílet. Možná budu první, kdo půjde do lágru, ale ostatní mě budou brzy následovat, ať už zbraně někdy měli nebo ne.

                1. Tak ja chapu individualni duvody i kdyz u mne se neaplikujou. I’m a bad tempered short fuse motherfucker a kdybych mel zbran, nebylo by to dobry. Asi ani nekde ne schovanou doma. Vyse napsane se nicmene aplikuje.

                  To co nastane jestli prijde totalni chaos je dobra otazka. Jako silnejsi vyhrava. Dokazu si dost dobre predstavit ze to ve skutecnost tak bude. Za nejakou delsi dobu az se covidismus zacne rozpadat tak se treba zformujou nejaky silny osobnosti a ty budou fungovat podobne jako feudalove. Na jednu stranu chranit a na druhou zvotrocovat. Tohle relativne mirumilovny obdobi ktery svet v poslednich cca 100 nebo vic letech prozil se asi hned tak nebude vopakovat. Pokud se covidistum-kretenistum nepodari lidi totalne zdecimovat, zabit v nich touhu po svobode.

                  1. Vzhledem k tomu, jak jde celej západ rychle do prdele, je možný, že se prostě jednou probudíš a zjistíš, že stát už neexistuje a že si každej dělá, co chce.

                    Už dneska mívám občas silný pocit, že se pohybuju po nepřátelském území a jediné, co tenhle stav odlišuje od války, je, že se zatím ještě nestřílí. Vzhledem k tomu, jak se k sobě lidi už dneska chovaj, vůbec nepochybuju, že kdokoliv z nich by byl jednou schopen na mě tu zbraň vytáhnout. Záleží jenom na okolnostech. Ty se můžou změnit rychleji než počasí.

                    1. To si myslim ze hned tak nenastane. Ted jsou fizlove hodne silny a tvrde se nastoluje totalita. Ale jestli prijde bida, tak se na to i ty fizlove driv nebo pozdejc vyserou a silny osobnosti vezmou veci do svejch rukou.

                      Stat pak treba existovat prestane a bude anarchie.

                      Stat jde stejne do pici. Staty jsou paper tigers. Zmuzou hovno – COVID je case in point. Za nitky taha par zmrdu z tech nejvetsich korporaci. Black Rock etc.

                    2. Tak jediný, co každej režim drží po hromadě, jsou právě ozbrojené složky. Jakmile na to policajti rezignujou a vyklidí pole, tak nastane šílenej deathmatch.

      2. Někdo to uslyší a máš na krku soud.

        1. Jojo, kouzelny je, ze k vyhrozovani zbrani ani tu zbran nemusis vytahnout, nebo ji dokonce u sebe mit. Mam jednu takovou zkusenost za sebou.

          1. Takovéto poodhalení kabátu/pláště/saka jako ve filmech.

            1. U mne stacilo, ze typkovi, kterej do mne rachnul, kterej mi nafal ze 1/4metru do xichtu jsem ukazovakem tuknul na celo a rekl mu, ze se ho bojim a ze se budu muset branit zbrani. A kdyz jsem pak byl privolanej na dopravku, tak fizl zjistoval, „jak to bylo s tim vyhrozovanim strelnou zbrani“. Ono po mesici se to blbe dokazuje, ze jsem ji u sebe vubec nemel. Ale nekde v papirech uz to je.

              1. To nemuseli soudruzi sprostému podezřelému nic dokazovat?

              2. V zásadě: „Nic takového nebylo ani náznakem. Ani nic takového, co by si ten pán mohl špatně vyložit. Pane příslušníku. Pravděpodobně mne tak z tohoto obvinil ze msty, že on je tím viníkem nehody a ne já. Je tedy zřejmé, že svoji výpověď účelově zkreslil, neboť sleduje vlastní subjektivní zájem, kterým je pomsta. Prosím proto, aby na jeho výpověď bylo dále nahlíženo, jako na výpověď osoby podjaté.“

                1. A to to fakt nikdo nemusí dokazovat? Záleží teda čistě na policajtovi, jak si to přebere a šmitec?

                  1. Policista to řeší strojově. Tedy má oznámení „poškozeného“, které je rovno svědecké výpovědi. A proti tomu má vysvětlení podezřelého, který si však může říkat co chce, ale není mu to nic platné. To není slovo proti slovu (1:1). To je svědectví proti „obhajobě“ (1:0). Podezřelý si tak musí bud opatřit svědka, aby vyrovnal skóre (1:1) a tím to dostal alespoň do pochybností, nebo musí znevěrohodnit svědka nejlépe pro podjatost a vyrovnal tím skóre (0:0).
                    Cokoli, co vede ke skóre, kdy vedou „domácí“, smrdí dalším postupem = usnesením o zahájení tr. stíhání.
                    Univerzální pravidlo, když neumíme hrát tento fotbal, je MLČET a nedat si tak vlastence.

                    1. Tak jestli to tak je, tak poslední věta nedává moc smysl, protože jestli to dobře chápu, tak stačí kohokoliv falešně obvinit a má smůlu, pokud nebude mít jak dokázat svou nevinu. Jak za protektorátu. Pokud gestapo nepojme podezření, že si z něj denunciant dělá legraci, tak má ten chudák, kterého udal, automaticky rezervované místo před popravčí četou. Důkazní břemeno se přesouvá na sprostého podezřelého. Super!

                    2. Stačí i nestačí. Prvně to musí být uvěřitelné. V tomto případě stačí, že se setkali. Pan „poškozený“ tak popisuje skutečnost, která se určitě stala (bourali a diskutovali spolu, záznam o nehodě + další věci = prokázáno, že skutečně se setkali), a popisuje jí, tak jak ji vnímal svými smysly, tedy „svědčí“ o tom, co se tam dělo. Pokud by jen přišel na PČR a tam řekl, že dne toho a toho mi pan Sysop vyhrožoval zbraní, tak by to jen tak neprošlo, pokud by si pan Sysop v rámci podání vysvětlení nedal vlastní gól, protože orgán by v tu chvíli neměl prokázáno, že ke skutečnosti skutečně došlo.
                      Ale pravda je taková, že pokud si nějaký hajzl všechno dobře připraví, tak Vás potopí, nebo alespoň pěkně vykoupe. Jednou mne osobně poučovala Pavlína Danková (tenkrát jí mimochodem ještě nebylo ani 40), jak se dá lehce zneužít bankovní výpis, který Vám někdo vytáhne ze schránky.

                    3. Tak vymyslet uvěřitelnou historku nebude zas takový problém. Stačí hádka se sousedem. To se stává v každým druhým filmu. Tak jestli tohle stačí k tomu dostat někoho před soud, potažmo do kriminálu, tak to pane jo. Tohle jsem fakt netušil a docela mě to šokuje. Pořád jsem si naivně myslel, že je to tvrzení proti tvrzení, když nejsou svědci a důkazy. To, abych se bál s někým pohádat.

                    4. Poslední věta smysl dává. MLČET je zlaté pravidlo, které zajistí to, že nenapácháme škody. A pokud by se to posunulo v řízení dál, má pak právník lehčí práci, protože jsme si v rámci toho, že se v dobré víře něco snažíme mermomocí vysvětlit, vstřelili ukázkového vlastence.

                    5. Jo takhle, to potom jo. Já jsem to pochopil tak, jakože nikomu nevyhrožovat. V okamžiku, kdyby na mě někdo vyrukoval s tímhle obviněním, tak bych bez právníka ani nepozdravil.

        2. Tak minimálně to uslyší pan „poškozený“. A vzhledem k tomu, že se již jal vychovávat osobu bez roušky, bude i ochoten volat policii ohledně té výhružky.
          Machrovat se zbraní umí každej, ale dělaj to jen čuráci.

          1. A taky existuje nenulové riziko, že dotyčný „poškozený“ nosí, vyhodnotí si to v kebuli jako útok a bude tasit první.
            Ne, ne, kvérem se nikdy nevyhrožuje.
            Jedině v krajním případě se rovnou jedná a se všemi příp. důsledky samozřejmě.

            1. Já mám tu zkušenost, že ti, co legálně nosí skrytě zbraň, se do takové skoro konfliktní situace ohledně blbejch roušek ani nezapojí. Ani na straně bez roušky a už vůbec ne na straně mravokárce. Nevím, jak to tam máte vy, ale u nás mají lidi se zbrojákem rozum.

              1. Je to tak, ti největší zbabělci jsou ti co mají zbroják. Protože jsou podělaní z toho, že když budou reálně využívat institut nutné obrany, tak jim ty jejich ocelové šidítka seberou, a oni si pak budou moct akorát cucat palec u nohy.

                Vyjímky z toho pravidla budou, ale obecně platí, že nejvíc se bojí ti co nosí pistoli. Proto si pictolku pořídili, jako náplast na svůj strach. Místo toho aby se se svým strachem poprali.
                A taky jsou úplně nejvíc servilní vůči státu a systému, chovají se jako hadi a snaží se těmi opatřeními prokličkovat jako hadi. Vše mají desetkrát promyšlené aby se někde proti nějaké vyhlášce nebo zákonu neprovinili.

                Jedna z mála vyjímek kterou znám, je zde Dfens s jeho webem. Jinak ze zdejších pictolkářů ta předposranost přímo čiší.
                To běžný franta lopata co dělá výkopy, má odvahy jako deset takových pictolkářů dohromady.

                1. Tak Franta lopata hlavně většinou má hodně odvahy, ale nemá buňky na to, aby udělal zkoušky na ZP. Takových namachrovanců, co znaj všechno a kluci v hospodě jim to můžou potvrdit, těch znám. Ale většinou tihle, když přejdou přes test, tak je zkušební komisař má tak otypovaný, že je nenechá projít přes praktickou část. Takových, co tisknou kohoutek, aby z laufu vyletěla kulka, těch jsou plný výkopy.

                  1. Fasinuje me jak jsi vysranej z tech „zkusebnich komisaru“, jak davas na odiv jak ses pekne nabifloval ty jejich poucky, pravidla, a prikazy.

                    You are one obedient motherfucker, man!

                    1. Je vidět, že Víte hovno a nedokážete si věci ani domyslet. Ani na chvíli jste třeba neuvažoval, že já jsem ten zkušební komisař?

                    2. To jsem neuvazoval, to mas pravdu. Ty jses zkusebni komisar …?

                    3. Ne, nejsem.

                    4. Tak ve vztahu ke zbranim je zajimavy tohle.

                      https://les7duquebec.net/archives/266856

                      „…. , comment diable les globalistes comptent-ils contrôler une insurrection américaine composée de vétérans entraînés au combat et de tireurs civils expérimentés utilisant des tactiques de guérilla urbaines dans une série de mégalopoles?“

                      „Les événements en Afghanistan montrent qu’un tel contrôle est presque impossible à maintenir sur une population armée et que, du moins aux États-Unis, ils finiront par perdre… gravement.“

            2. Tak. Se zbrani jako se sexem. O tom se nekeca, to se bud dela, nebo se drzi huba.

          2. To jo, ale když to bude tvrdit jenom on, tak je to tvrzení proti tvrzení, ne? Nebo už je důkazní břemeno na obhajobě.

        3. Toto bylo:

          a) starostlivé poučení občana se zjevně nedostatečnými sociálními schopnostmi na to, že v dnešní době u sebe řada lidí nosí pistoli a jakékoliv agresivní jednání se mu tudíž může stát osudným

          b) upozornění na institut nutné obrany, dle kterého se při napadení z jeho strany, či vyhrožováním napadením, mohu já řídit a může to mít nepříjemné důsledky pro jeho osobní tělesnou integritu, přičemž toto bude v souladu se zákonem

          Ikdyž asi nejlepší řešení je mu oznámit, že pokud nepřestaně se svým agresivním chováním a omezováním mé osobní svobody, tak ihned volám policii za napadení a vyhrožování, přičemž si ho celou dobu natáčet mobilem. Lidi jsou stejně nejvíc zesraní z policajtů a státních orgánů.
          A jak jsem uvedl, rouškomrdi si na vás dovolují jen proto že si myslí že mají zákon i fízly na své straně. A zjištěním že jsou na tom druhém konci provazu, je může náležitě zchladit.

          Nejlepší je se ale konfliktu vyhnout. Ale za cenu vlastního sebepoškozování dusítkem?

          Je to prekérní situace.

      3. Pokud bude někdo kafrat, tak stačí připomenout, že nařízení o nošení náhubků má 31 výjimek a že jedné z nich využíváš.

        Pokud budou chtít šťourat, tak na kontrolu nemají právo (to má jen hygiena) a hrozí jim za to šťourání až 2 roky natvrdo – je to § 328 trestního zákoníku: „kdo vykoná úkon, který může být vykonán jen z … jiného orgánu veřejné moci, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.“

        1. A jsou lidi, který nějaký výjimky nebo právní předpisy nezajímají. Oni prostě jen tak buzerují bez ohledu na cokoliv. Když na ně půjdeš podat trestní oznámení, tak se ti na fízlárně vysmějou a ještě budeš mít na krku přestupek ty.

          1. Tyhle šťouraly ale většinou chceš buď ignorovat nebo (pokud jsou moc dotěrní) je nějak slovně odpálkovat (hrozba 2 roky natvrdo by je mohla od dalšího konfliktu odradit) a jít si po svém. Ne se s nimi rvát.

            1. A když ti prostě ten autobusák řekne, že jsi čurák a že dál nepojede a cestující v tom autobuse se postaví na jeho stranu, protože pospíchají, tak budeš dělat co?

              Nebo když ti zmrd průvodčí řekne, že na další zastávce si buď vystoupíš, nebo zastaví vlak a zavolá fízly, tak co? Ty jsi sice v právu, ale tady žádný právo už neexistuje, protože na něj všichni serou, včetně těch policajtů, který tam přijedou.

              1. dnes mi v arrivě průvodčí pod dlouhé době řekl ať si to nasadím, já respík opravdu zapomněl bo to nenosím pokud nejsem vyzván.. tak mi dal okamžitě svůj nový.. xD kecal něco o tom že na ně chodí kontroly, mám se tam s ním prát? Chápu že to jsou spíš kecy on se taky smál, jak jsme se o tom pak bavili, prostě v pohodě hodil jsem to pod nos na ty dvě zastávky.. Hrotit to dle mne nemá smysl.. agrese spíš celkově tu situaci zhorší.. pokud se nikdo opravdu cítí ohrožen na životě, tím že někdo nemá respirátor jak asi dopadne takový vyhrocený spor? Na minutu si to nahodím a za chvíli o něm nevím.. S blázny se nemá smysl hádat.. Jinak ani třeba v lékarně mi nic neřekli minulý týden bez respíku..

                1. Right, he’s just doing his job. So, he’s excused. FUCK THAT!

                  Ten pruvodci propasl moznost se divat na druhou stranu a nemrdat te s nejakym respiratorem. Rozhodl se bejt prodlouzena ruka mrdek nad nim. Zadny velky slitovani s nim nemam.

                  A von ho s tebou taky mit nebude. Pokud by dostal prikaz ze te ma na miste zastrelit nebo poslat do koncentraku tak to taky udela a bude zvatlat neco o tom ze „I’m just doing my job“.

                  Fuck your job and fuck you too. It’s time to pick sides.

                  1. Já ti rozumím.. když mu řeknu jdi pičo do prdele mrdám tě.. :D situace se vyvine zřejmě zcela jinak.. Celej vlak to měl na držce a jen čuměli co jako bude, ale to mi je fakt jedno.. Třeba bych šel těm lidem příladem, že jo? Je to totálně rozesrané všecko.. nejvíc mne dojal, jak vytáhl pohotově ten svůj fungl nový respík… :D

                    1. Myslim ze jo. Ze je potreba jit prikladem.

                      Myslim ze hodne lidi z ruznejch duvodu chape ze COVID je sracka, ze to nedava smysl. Jsou takovi kteri ohledne toho maji informace a chapou ze tahle hra na viry je picovina z podstaty, pak jsou lidi kterym nedavaj smysl cisla (protoze jsou to vsecko sracky) a pak jsou lidi kteri proste nevidi zadny funebraky s dvoukolakama odvazejicima mrtvoly do nejblizsi telocvicny konvertovany na marnici a velice rozumne usoudili ze zvasty o pandemic jsou crock of putrid shite. Ale vetsina techhle lidi se podvolila establishmentu. Voli cestu mensiho odporu. Nicmene pokud by nejaka critical mass lidi rekla, kurva do pici DOST! Tahnete s tema respiratorama do hajzlu, zarazte si je do prdele. Tak by nastal snowball effect a la the emperor has no fucking clothes.

                      A naprosto jasnejch pochopitelnejch argumentu ktery clovek muze dat, if need be, je 1000+1.

                      Mimochodem, tohle bez konfrontace neskonci. Maybe better sooner than later.

                    2. Ten, kdo to nechce nosit, tak to nenosí sám z vlastního rozhodnutí. Ještě se mi ale nestalo, že by si to někdo při pohledu na mě sundal. Kdyby tomu průvodčímu v reakci na incident s tebou 10 lidí řeklo: „naser si, blbečku!“, tak se to brzo rozpadne. Jenže to se nestane. Nikdo tě nepodrží, i když sám tuší, že je to píčovina. Ty lidi buď budou držet hubu anebo se postaví proti tobě, protože je to prostě nařízený a ty z nich, z jejich pohledu, děláš debily.

                2. Tímhle to začíná a končívá to tím, že se jednou takhle společně zasmějete, až se za konopný provaz kolem krku budete popadat.

                  Pane, vy nemáte šátek abyste si zavázal před popravou oči? Tak já vám půjčím vlastní. Řekl galantní kat před popravou.

                  1. JO, Hitler prej taky říkal Židům, že jen si dáte hvězdu a bude to dobrý..

                    1. Po pravdě, 18 sliboval Židům, že pokud bude světová válka, skončí to zničením židovstva v Evropě.

                    2. Oni lidé si na pana Hitlera stěžují, že toho spoustu nasliboval, a nic nesplnil. Já ale musím říci, že co nám Židům slíbil, to splnil do slova a do písmene!

                    3. Hostinský Palivec by řekl, že taková čestnost stojí za hovno.

                    4. To máte jako u nás; tady taky jeden pán už dávno jasně říkal, že malé a střední firmy jsou klišé a kecy a na prd. Dohromady nikdo tomu tehdy nedopřál sluchu, a teď se všichni diví.

                      Nedávno zase jiný exemplář říkal něco o konzervativních bílých páprdech se sklony k fašismu; málokdo to bohužel bere dnes v potaz, a divit se ještě budeme všichni :(

                    5. Já to tedy v potaz beru a svůj prach udržuji suchý.

                    6. Re: ocs14.9.2021 v 23:31

                      Duslednost, duslednost mu chybela.

              2. Zatím jsem se nesetkal s ničím „horším“ než blbé kecy (a ani to ne moc často), takže osvědčený recept na jednání s pitomci odzkoušený nemám.

                1. Pokud jde o nějakého blbečka, se kterým se vůbec nemusím bavit, tak se s ním prostě nebavím. Nemá to smysl. To, co jsem popsal je extrém, ke kterému naštěstí dochází poměrně málo, ale stát se to může. Obojí už jsem osobně zažil. Všechno je o lidech. Když narazíš na narcistickýho kreténa, kterej má funkci a moc vysoký sebevědomí, tak za kratší provaz vždycky taháš ty. Zaměstnavatel i úřady se za něj postaví, i když všichni vědí, že nemá pravdu. Prostě páchá vyšší dobro a přes to nejede vlak.

              3. Tak pokud někdo pro to, co dělá a jak žije potřebuje souhlas skupiny neznámých lidí nebo se řídí tím “co by řekli lidi” tak ať si náhubek radši nasadí a už ho nesundává.
                Ale třeba výpravčího bych vlak zastavit nechal. Už jen pro tu prdel.
                Přečti si ty výjimky a zařiď se podle toho.
                Nebo pokud máš strach tak si na tu minutu náhubek nasadím, nechám výpravčího odejít a sundám. S fanatickým dementem nemá cenu diskutovat.

              4. autobusák? průvočí? co to je? nějaká divoká zvěř?

        2. NASRAT!

          Ja jsem se v hodne mladym veku rozhold ze budu zit svobodny zivot a taky ho cely zivot ziju. Absolutne nehodlam nejakymu zmrdovi lhat o tom ze mam nejakou vyjimku. Seru ne nej. Jsem svobodnej clovek a nebudu se podvolovat nejaky kunde, curakovi, zmrdovi, atakdale.

          1. A jak to děláš že jsi se s tímto přístupem dožil tohoto věku?
            Tady v čechystánu je prakticky nemožné s tímto přístupem přežít, ani existenčně. Tady jsi buďto zmrd nebo vohnout. Hrdinům se chodí dávat kytky na náhrobek. Děsnej marazmus tady. Ještě že jsi emigroval v raném věku.

            1. Je úžasný jak navzdory emigraci kamsi, tvrzení že nikam nechodí, ani do práce, natož ježdění sockou to Jacq krutopřísně multijazičně nakládá nepřítomnému revizoru v diskuzi na dfensovi =D

              1. Angry_Muf 14.9.2021 v 14:56

                Pokud k tomu připočítáme jeho naprosté a zásadní odmítání všech testů a zkoušek s příhlédnutím k tomu, že popisuje získání řidičského oprávnění a tvrdí, že po ČR jezdí Octavií, získáme kompletní portrér trolla.

                1. https://www.youtube.com/watch?v=99Ptctl5_qQ&t=78s

                  Klidne se nech testovat a zkouset az se z toho poseres ygnore. Ja nemam potrebu aby me nejaka mrdka tvyho typu testovala. Stahni wocas mezi nohy a alou zpet do bolsevickyho kolektivu.

                  Octavia je super auto. Nikdy jsem nemel lepsi. Nikdy se mi nestalo ze bych nekam nedojel. Opakuju NIKDY. Neco te na nem sere vole? Navic, Octavia – ta prvni – je takovej symbol osvobozeni Ceska po padu komunismu. Kdyz jsem tehda tady byl poprvy tak si pamatuju jak byli cesi nadseny ze maj konecne poradny auto. A popravde, v ty dobe byla Octavia jedno z nejhezcich aut around. Spousta zemi vubec svoje vlastni auto nema. Treba Canada …

                  Tak se z toho neposer, nablbliku a upaluj se biflovat na pristi testy a zkousky you sheeple par excellence.

                  1. „Navíc, Octavia – ta první – je takovej symbol osvobozeni Ceska po padu komunismu.“ – tyvole tu měl můj táta dávno před převratem. Pochybuju, že tento vůz, ač jistě krásný, v té době třicet let starý, byl nějakým symbolem sametu. Na to jak multijazyčně nadáváte všem okolo, jste zjevně jen namachrovanej cucák..

                    1. Urcite, jsem cucak, namachrovanej, …., …. (fill in the most hateful fucking adjective you can think off, imbecile, and then some).

                      Mas idealni prilezitost se na me vysrat.

                    2. Angry_Muf:
                      Neber cvoka s nicky Jacq, zrg1, Meayor aj. vůbec vážně. Příklad máš přímo před sebou – on opravdu nemyslel tím výrokem „…Octavia – ta prvni – je takovej symbol osvobozeni Ceska po padu komunismu…“ tu starou Octavii vyráběnou od konce 50. do začátku 70. let. Je blbej, v autech se ani neorientuje a vůbec neví, že Octavia I odvozená z VW Golf se vyráběla až od podzimu 1996, takže těžko mohla symbolizovat pád režimu.

                      Nemá řidičák, to se už ukázalo v debatách podle toho, že nezná ani pravidla. Navíc věří na chemtrails, je to regulérní blázen…

                    3. Cau corono a.k.a. Kundo!

                      Na dobu 1990s si pomerne dobre pamatuju, poprve jsem tehdy navstivil CR. Co se tyce aut, tak si pamatuju ze lidem se libila Felicie, ale to byl porad ten komunisticky Favorit (coz mne prislo jako celkem dobry auto, podobny VW Rabbit kterejch jsem mel celou radu). Teprve kdyz Skoda zacla vyrabet Octavii, tak to lidi prijali jako ‚prvni opravdovy auto‘.

                      A nepodcenuj to, ty zasrany pitomce. To jak dobre byly Skodovky v Evrope pripadne ve svete prijaty melo celkem dulezity vliv na kolektivni cesky sebevedomi. Octavia byla jednim z tech krucku diky kterym se cesi dnes citi mnohem sebevedomejsi, v podstate ztratili ten historicky pocit podrazenosti, prevazne dany komunistickou minulosti. A asi i udalostma pred tim.

                      Takze Octavia skutecne jednim ze symbolu osvobozeni se od komunisicky minulosti je.

                      Co se tyce tech tvejch pravidel, tak ti na ne seru. Zaraz si pravidla do prdele pripadne o nich skuhrej s nejakym testovacim komisarem.

                  2. Tak Kanada měla třeba svoje letadla a vlaky, ale rozprodávají se za živa na součástky, předpokládám, že za pět let z toho zůstane tak díra v zemi a přesto hromada dluhů.

              2. Do prace jsem chodil jen jako kluk, jo-jo summer jobs. Jedno leto jsem treba jezdil s autobusem na letiste. Vod ty doby ne. Co te na tom sere vole? Am I telling to quit your miserable useless job, which probably translates into kissing up to your boss if not sucking his dick? No. Do I give a shit? No. So, focus on whatever the issue is and stop snooping asshole.

    5. Napr. moja starká (nech jej je zem ľahká) nemala proti rúšku žiadne námietky. Ako povedala, aspoň nie je vidieť aká je stará :) Kopec žien to určite nosí z „estetického“ dôvodu. Nemusia aspoň vyhadzovať toľké prachy za Dermacol.

      1. Ony ty muslimky nejsou blby. Navenek to vypada, ze vladnou chlapi, ale my vime svoje…

  4. Inu spousta zdejších čtenářů volí ODS, která vysává pravocévé hlasy ve prospěch sprosté chamradi. Tak ty ksindly prostě nevolte, a je to.
    Kvůli podobným experimentům vznikly ve Francii nepokoje Yellow Vests.
    Je na čase začít nakupovat vestičky.

    1. Jenže většina vohnoutů si raději nakoupí plnej šuplík náhubků.

      Jako neočkovanej si začínám připadat jako albín.

  5. JÁ TEDA NEVÍM, Ale celkem se proslýchá, že po volbách bude měnová reforma, takže jaká cena paliva?

    1. Na měnovou reformu je ještě brzo, ale deset let tímhle tempem… Každopádně koupit semtam zlaťák nebo stříbrňák neuškodí.

      1. Takový optimizmus už jsem dlouho neviděl :)
        Nezapomínejme, co tu prezentoval před rokem Zrg1. A situace se o dost zhoršila od té doby.
        Oni v podstatě potřebovali vše převést na totalitní policejní stát (covidovou diktaturu), aby mohli provést ten manévr s měnovou reformou.
        Čili otázka není jestli, ale kdy.
        A myslím že Zrg1 se tu bude smát jako poslední.

        To co se děje a k čemu se schyluje už začíná být o dost horší, než prorokoval Zrg1. A jen slepý to nevidí.

    2. Měnová reforma se nikdy neproslechne. Ta je utajovaná do poslední chvíle.

    3. Měnová reforma jako v padesátkách asi ne, ale brutální inflace (která ty peníze znehodnotí plusminus stejně) asi ano.

      1. Pádivá, správné slovo je pádivá inflace.

      2. Přesně tak, měnová reforma probíhá, jen se to nyní nedělá přes noc, toho by si lid všiml a mohl začít divočit.

        1. Vuci ojru si nestojime nijak spatne. Takze bud pak prijde velka rana a nebo je v tech uvahach neco spatne.

  6. Však to eko je, nový diesel auta jsou fuj, takže se vyrabí hlavně benzínový, tak se lidi vrátí ke starým autům, blbý, že ten diesel dělá fakt hluk a smrdí.

  7. Něco mi ta dvojí sazba (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/cs/qanda_21_3662) využití jako pohonné hmoty / využití pro vytápění připomíná. Kausa LTO?

    1. RK 13.9.2021 v 23:46

      Starší čtenáři si navíc mohou vzpomenout na socilistické poukázky na topnou naftu.

      1. Ještě v r. 2008 jsme vyúčtovávali spotřebo LTO na topná tělesa a celníci nám vraceli spotřebku.

  8. Jsem rád, Herr Mrcasík, že se konečně začínáte zabývat místními věcmi, které jsou jednoznačně a dlouho vystavené a pro všechny přístupné na nástěnce na Proxima Centauri.
    Dovoluji si upozornit, že celý problém se netýká pouze benzínu (kde jste zapomněl zmínit i to, že převoz a dovoz paliva bude také patřičně zdaněn, neb nebude platit výjimka pro paliva v rámci EU), takže cena 50Kč/litr bude spíše optimistickou.
    Zároveň si dovoluji upozornit na nenápadný, leč důležitý odstavec „Proč osvobození od daní a jejich snížení pro některá paliva a odvětví představují problém?“, který odkazuje na to, že největší podíl na CO2 emisích má vytápění, které je třeba řešit hlavně, takže ekoodpustky se dotknou palivového dřeva (a veškeré biomasy), plynu, topného oleje a především uhlí a protože se tím zruší i blokové výjimky pro teplárny (ty nevětší jsou do zelené loterie zahrnuty už teď), tak ceny topení půjdou kam, halík? No půjdou doprdele.
    Máte si zateplit a koupit velké soláry, o jejichž zdanění se zvolna začíná mluvit také.
    Vyhledem k tomu, že součástí všech těhle litanií je to, že máte občany oholit dočista do čista je také to, že „potřebným“ je nutno tyto peníze dávat (přičemž o tom, kdo je potřebný a kolik dát bude rozhodovat nějaký lokální úředník), je nad slunce jasné, že záměrem není vůbec žádná ekologie, ale zdanění bohatých a dotace „potřebným“, čili „sociální rovnost“ a zavedení nejkřišťálovějšího komunismu.
    EU identifikovala také to, že okolní fuj fuj neekologické státy by dovážely výrobky nezatížené tou hezkou eko daní, takže je třeba na hranicích zavést mechanismus, který „narovná podmínky pro výrobky z EU“, tedy čti „zavede se clo takové, aby brutálně zdaněné výrobky na lokálním trhu EU byly alespoň trochu konkurenceschopné“.
    Nikdo tu přece nevydrží, že? Ale jděte. V rámci opatření proti daňovým rájům se omezí vývoz hotovosti a cenin (první fáze již implmentována) a převody majetku mimo EU a zatíží daní téměř 100 procent. Takový elektronický devizový příslib. Takže si občane táhni klidně s pánembohem, ale s holou prdelí. Majetek nám tu necháš pro potřeby státu.
    Jak jsem již psal, tyto klimatické radosti zvolna nabíhají a s plnou silou udeří v roce 2025, takže kdo byl za bolšouna v rusku a ještě pamatuje na způsoby přežití v daném systému, bude ve výhodě, ale ne úplné, protože možnosti kontroly od té doby silně vzrostly (a ještě vzrostou v rámci daňových balíčků). Bolševické rusko padesátých let bude proti EU něco jako esence blahobytu. Jen PS VB nebudou mít samopaly a čeka nebude muset do terénu osobně.
    Co se týká ODS a jejich brekotu, že s tím nejde nic dělat. Ano, nejde s tím nic dělat. Veškeré tyto radosti jsou vydávána jako nařízení evropské unie. Nařízení evropské unie je přímá obdoba Rozkazu Vůdce. O tom se nehlasuje, nediskutuje, to se implementuje nejméně v síle, jaká přišla z EU a podle aktuálního výkladu legislativy je nařízení platné od okamžiku jeho platnosti v EU, i když dosud není implmentováno v místní legislativě daného státu (dar evropského soudu pro lidská práva). Může být i přísnější, ale volnější nikoliv (na sprostý poddaný, na stát to pochopitelně neplatí). Nařízení EU byla třeba GDPR. To je dáno smlouvou o EU a aktuálním výkladem legislativy.
    Jak se to mohlo stát? Jednoduše – účast u voleb do EU necelých 40 procent a faktickým výtězem piráti z frakce, která je autorem, iniciátorem a motorem všech těhle zkurvenin.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025