Plukovník na odstřel? - zpět na článek

Počet komentářů: 422

  1. Nic se nestalo. Faltýnek, majitel restaurace, Prymula i jeho řidič jsou totiž součástí svazku, který je pilotním projektem vícečlenného registrovaného partnerství*. A rodina snad k sobě může i bez roušek.
    *Domácí soužití pak vypadá zhruba takto: https://youtu.be/uKk8u89oBxc

  2. Konečně dobrý článek … moje resumé celé události je jen to, že Babiš je sračka, přizdisráč a kam vítr tam plášť. Jeho zorné pole zahrnuje jen dva faktory: 1-peníze pro mně a 2-aby mně zvolili ještě jednou, protože jinak mně zavřou.

    Lidi nechtěli roušky a opatření, tak je zrušil a doporučoval se dovolenkovat co hrdlo ráčí a pak strachy z camrání plebsu opatření tak dlouho dokládal, až se to posralo.

    Pak se bulvár opřel do Prymuly a než by si to ten blb Babiš srovnal v hlavě, tak tasil bez přemýšlení rychlostí pistolníka.

    Kurva vždyť je to předseda vlády a on zachází se svými ministry jak s onucemi místo aby je kryl vlasním tělem – sráč a zmrd je to.

    Celé extempore není o Prymulovi ale o Babišovi.

    1. Dokud bude Zeman prezidentem, tak Bureše nikdo nezavře. Bohužel koblih je tolik, že po Ovarovi bude dalším prezidentem Bureš. Jak je to legislativně se zavíráním prezidentů nevím, jen se bojím, že Bureš to má pojištěné nahoře jak na policii, tak na státním zastupitelství.

      1. To si piš, že to má vošéfnutý. Toho se jen tak nezbavíme. I když teď pujdou dolů a je otázka, čím si ty voliče zase naláká. Ale 20 – 25% tzn. skoro všichni důchodci, to má jistý. A upřímně se ani není čemu divit, jedinej zvedl trošku důchody.

        1. Pořád se ještě může nakazit a pak mít smůlu na těžký průběh.

          Češi jsou sice vesměs dost splachovací, takže konflikty alá Bělorusko tady snad nehrozí … ale důvěra v příčetnost vlády je na historickém minimu a netroufám si odhadovat co se všechno může posrat.

        2. Může to vyústit do nepěkného generačního konfliktu.
          Mladý budou řvát, že důchodci užírají chlebíčka a ještě se jim furt přidává. Do toho ti mladý nebudou moct sehnat práci, nebo spíš odpovídající jejich vzdělání – a za pár let je problém jaksviňa.

        3. Důchody zvedl trošku. Asi o 150-200. Valorizace duchodu a jeji výše je dána zákonem.

        4. Těch dalších 5.000 není dobrý nápad. Už ten první, 5.000 úplatek byl hodně blbý. Vůbec jsem nepochopil, co to „rouškovné“ má být. Je to blbý i jako příspěvek na ty zasraný roušky.

          1. Tech prvnich 5000 ale nakonec zamítli a tak to ted zkousej znova, ne?

            1. Ono to puvodne bylo tak, ze Bures nekdy (tusim) zjara slibil, ze doochodcum prida petikolo mesicne. Pak si ale spocital, ze bude levnejsi petilitr rocne a pritom lidi budou vic jasat.

          2. No furt špekuluju, co to má řešit?
            Krajské volby už byly a aktuálně není potřeba důchodce za něco uplácet, nebo cokoli slibovat. Tak jsem to myslel.

            1. Na jaře jsou další volby

    1. A nebo se konečně dozvíme, že to zase takovej problém není, ten náš slavnej covid? :)

  3. Pane domácí, tohle se Vám nepovedlo.
    Jak jste sám citoval v rozebírání argumentu přítomnosti v hospodě, jde o to přímo tento fakt. Nikolivěk že veřejnost a co to je. Hospoda je místo veřejnosti přístupné jaxi už z povahy věci.. teda krom hospody na mýtince co si ji postavil hospodskej co nemá rád lidi.. Spíše by mělo jít o to zda byla zavřená = veřejnosti nepřístupná, či nikoliv. Má na dveřích ceduli že je zavřeno kvůlivá temu koroňákoj třebás? Nebo bylo po provoní době = tedy zavřeno, či nikoliv?
    Slinták na xsichtě je jasná věc. Objevil neobjevil náhle či nenáhle… ehm, sůdruh plukovník přijel s řiditelem vozidla a najisto věděl že stejně odjede. Zachycen byl s ním a nikoliv náhodným záškodníkem provokatérem znenáhla se přivtělivším.. Jak ho řidič obskakuje věděl.. stačilo mu na vzdálenost povolenou říct aď si kecne ke kormidlu a po té co to udělal si sednout za zatmavená skla, kde jeho bezhadroxichtovost nikdo nevyblejskne.. Tohle okecá soudruh těžko.. tedy jsme v zemi kde nikdo za nic nemůže..že.. bych se nedivil, kdyby ukřižovali aktivního řiditele vozu.

  4. Jak to, že si ještě nikdo nevšiml, že opatření vlády ohledně nošení roušek neobsahuje výjimku pro konzumaci potravin a nápojů mimo provozoven stravovacích služeb a prostředky veřejné dopravy?!
    I při konzumaci potravin ve všech ostatních vnitřních prostorách, mimo domov, jsou tedy roušky povinné (jakkoliv je to nesmyslné).
    Z toho plyne jediné: buď Prymula byl ve stravovacím zařízení, které ovšem nesmělo být otevřeno (a pak během konzumace nemusel mít roušku), nebo místo v tu chvíli nebylo stravovacím zařízením, pak ovšem stále existovala povinnost roušku mít. Tak jako tak k porušení nařízení došlo (nepletu-li se, tak konzumaci hlavní aktéři potvrdili).
    A ještě jedno poučení z toho plyne: pokud se chcete najíst nebo napít, je potřeba z toho udělat umělecké vystoupení.

    Obecně to ale vypovídá o nesmyslnosti vládních opatření. Raději použiji vlastní rozum, než cár papíru. Pro případné správní řízení je ale dobré vědět, co v tom papíru je.
    Posledním usnesení vlády, které zakazuje volný pohyb osob aj., je toho bordelu také krásným příkladem.
    Že Babiš neumí říct smysluplnou větu, to už je obecně známé, ale že i (jeho) usnesení vlády č. 1102 bude začínat větou, která nedává žádný smysl, to mě stále ještě trochu překvapilo.
    Posuďte sami:
    „V návaznosti na usnesení …, kterým vláda … vyhlásila … nouzový stav …, pro řešení vzniklé krizové situace, rozhodla o přijetí krizových opatření, tímto ve smyslu ustanovení …“ Tečka.
    Může mi někdo udělat větný rozbor? Kde je podmět, přísudek a další základní větné členy?
    A že bod V/4 odkazuje na neexistující bod I/7, to je jen takový drobný detail.

    1. Tak nelogičností a redundance je tam více, např. se nemusí nosit roušky v bazénech, které jsou ale stejně zavřené.

      Ale s těmi rouškami u jídla mimo domov je to pravda, krom zavřených restaurací je povoleno bez roušky jíst jen v MHD, nebo venku (pokud je to v zastavěné části tak jen tam kde nejsou lidi blíž než 2 metry).

      Takže pokud budou mít přiznání nebo svědky že tam uvnitř na Vyšehradě jedl nebo pil (a neukecá to na autorské dílo), může ještě pokutu dostat.

      Přemýšlím, jestli by nestálo za to založit covidovou paralelu k road-fens – road-fens radí jak bojovat proti dopravní represi, teď by se možná hodilo mít někde sesumírované rady proti koronavirové represi.

      1. O to se hlasim taky. V souvislosti se zakazem vychazeni. Naprosto nerozumim, kdyz ani policajti nevi jak nebo co by meli obcane dokladat, jak je mozne, ze rozdali 180 pokut nebo co. Prece, kdyz du ven, dement me zastavi tak ukazu obcanku, zepta se kam du reknu nebudu odpovidat, tak je konec ne? Kdyz to policajt da do spravka tak tam reknu, ze slo o neodkladnou cestu kvuli ochrane majetku(jedna z vyjimek) a zas je konec. Co texh 180 lidi kurva udelalo, ze dostali pokutu. Jestli to nake pravnik sepise, staci v souvislosti s buzeraci policie a jen ty nejbeznejsi zalezitosti. Bylo by to super

        1. A vubec. Jakto, ze neni na internetu hromada pravnich analyz ke kazde restrikci. Jakto, ze novinky.cz nejsou plne rozhovoru s pravniky, soudci a tak?

          1. Protože lidi maj držet hubu, poslouchat a platit daně. Co bys vod socanů, komoušů a Babiše čekal jako jinýho? A media jim jdou pěkně na ruku.
            Jinak souhlas, pokud by se s nima nebavili, tak si myslím, že to u správka prohrát skoro nejde. Viděl bach to jako námět na článek pro DF třeba, jak to je.

            1. Jo, tohle je jeden z mála serverů, kde občas něco vyleze. Myslím, že sem to sem i sdílel předtím. Ale blesk, novinky, lidovky, idnes a regionální noviny nikdy nic takovýho nepíšou.

        2. Co těch 180 lidí udělalo?

          > Občane, porušil jste zákaz vycházení a hrozí vám pokuta až 2 miliony korun!
          > Ale pane strážníku, snad nebude tak zle, já jsem se jen šel projít protože mně naštvala manželka
          > Porušil jste zákon a přiznal to. Ale já tedy přimhouřím oko a když to tady bez řečí podepíšete, dám vám pokutu jen pár tisíc.

          1. Mě by zajímalo to správko …

            1. Správko se nekoná pokud občan podepíše příkaz na místě…

              1. no jasně

          2. Taky si to predstavuju takhle nejak. Policajti jsou z myho pohledu nejvetsi ludry v tomto state. A z toho clanku na Echo:

            „Pokud si nechce otravovat život občan ani policie, je samozřejmě lepší, není to povinné, ale lepší, když ten člověk má čím prokázat, že je na veřejnosti oprávněně v souladu s nějakou výjimkou,“ potvrdil i 1. náměstek policejního prezidenta Martin Vondrášek České televizi.

            Z jakou nonsalanci a lehkosti ten typek lze. A vytvari ve ctenari pocit, ze by si mel zhanet nake potvrzeni nebo jinou kravinu. Hlavne aby policie mela klid a pohodu na praci.Je mi z toho smutno.

            1. tohle. co jsi popsal, je cistoskvouci bolsevismus. Tuhle fazi maji leda tak na Ukrajine, taky je videt, kam to vede. My jdeme smerem TAM, zatimco Rusko jde smerem PRYC od toho.
              To je rozdil mezi tzv. „vyspeymi zapadnimi demokraciemi“ a „hnusnou ruskou diktatrurou“.
              Oni maji demokraticky zvoleneho prezidenta, ktery svou autoritu opira o sve uspechy, inteligenci, tvrdou praci a schopnost dotahnout znicenou zemi ala Rusko po Jelcinovi na svetovou supervelmoc, kterou je Rsko ted.
              My mame nekompetentni loutky, ulhana media a ofrkle policajty, kteri si mysli, ze hovno je jejich strejc.
              A samozrejme plosne zblble obyvatelstvo, protoze ti chvilkari na Vaclavaku nespadli z Marsu, i kdyz tak vypadaji.

        3. Stačí mít vhodnou neurčitou historku která sedí na omezení (může být i pravdivá :), kterou policajt nemůže vyvrátit a pak to ani do toho správního třeba ani nedojde.

          Ve Francii je třeba před vycházkou vyplňovat formulář.

          Tady se zatím stačí zamyslet jestli důvod nočního výletu náhodou není pokrytý omezeními, nebo by se mohl snadno stát (pokud po 21:00 vezu babičce vyprané prádlo, tak to neprojde, ale pokud k tomu přihodím vhodné léky, které babičce došly, tak je to už „z důvodu ochrany zdraví“). Setkávání někde venku po nocích asi bude blbě procházet, ale noční přesun z bodu A do bodu B bez potkávání lidí by se měl dát uhájit snad vždycky.

          1. Jestli to neni ten rasyyzmuz, protoze se ted nea ani chodit na medeny okapy.

  5. https://www.hegaion.cz/2020/10/kriticnost-fakta-proti-dohadum-obavam.html

    dobré čtení :) Kde je těch Flégrovo 1000 mrtvých denně, co tu mělo i v případě totálně tvrdého lockdownu být nevyhnutelně od zítra? Magor jeden…

    1. Mohl bych vidět odkaz na Flégrovu předpověď 1000 mrtvých denně na konci října?

      1. Ano, myslím, že se shifty nechal trochu unést. Každopádně Flégr v DVTV řekl, že 1. listopadu tu budeme mít minimálně 250 mrtvých denně a od cca 20 listopadu jich bude 1000 denně. A to bez ohledu na to, jak tvrdá opatření vláda zavede, protože ta opatření už nezabrání tomu (podle něj) vysokému počtu již nakažených lidí, u kterých ten průběh je už nezvratitelný. Takže podle Flégra tu bude zítra 250 mrtvých denně a poroste to až po 1000 mrtvých denně za tři týdny. Tolik k jeho aproximaci…

        1. Ahah, pardon, to bolo na 20.11.

          1. No a zítra není 20.11., oder?

        2. Cituji z článku z prvního odkazu:
          Protažením přímky zjistíme, že už 1. listopadu, tedy za 9 dnů, zemře za den asi 250 lidí

          1. Ano, zítra není 20.11. Takže buď chcete vyčítat shifty, že se nechal emocionálně unést. A nebo přiznáte, že Flégr se se svojí aproximací netrefil, protože tvrdil, že zítra umře 250 lidí.

            1. talarich: ale no, nechvalte dne před večerem. Flégr a jeho fanclub nakažených sednou do černých dodávek, objedou nemocnice s polštáři a těch potřebných +150 mrtvých na zadušení zařídí :D To by bylo, aby exponenciála nevycházela!

              1. Pocty mrtvych maji dost zpozdeni – at uz z jakehokoliv duvodu, meni se klidne jeste asi cca 7 dni po danem datu. Takze pocet mrtvych na/s Covidem 1.11. bude jakz takz znamy az 7-8.11.

                Do te doby nelze tvrdit zda Flegr mel/nebo nemel pravdu, kdyz cisla nebudou jeste finalni. Osobne si myslim, ze se 1.11. priblizime 200 mrtvym (ne, nemam z toho radost), 250 to asi nebude. 250 dosahneme dle meho nekde mezi 1.11 – 7.11.

                Ale opravdu uvidime az toho 7 nebo 8, to te doby nema smysl nad tim debatovat.

                1. Bez ohledu na to, zda Flegr pravdu bude mít nebo ne, je důležité denní počty mrtvých s/na covid dávat do souvislostí s celkovou denní úmrtností (průměr je 300os/den). Až tehdy to číslo zemřelých s/na covid má nějakou vypovídací hodnotu (přichází armagedon a nebo se jedná jen o běžnou úmrtnost a pak tedy nejsou drakonická opatření namístě).
                  Lze si však povšimnout, že média záměrně? celkovou úmrtnost neuvádějí a nám občanům toto číslo taky není dostupné (na webu https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr je úmrtnost spožděna o cca 2 měsíce oproti aktuálnímu stavu. Nyní je tam 36.týden a křivka zatím kopíruje loňský průběh, takže se k počátku září armagedon nekonal. Samozřejmě chápu, že ČSÚ chvilku trvá vstupní data zpracovat, krom těch covidových pacientů, tam to počítaj asi přednostně již v ten den…), abychom si to porovnali sami, ale na druhou stranu počet mrtvých s covidem je záhadně dostupný každý den. Sic! A troufnu si tvrdit, že jak se to takto prezentuje „jen počet mrtvých s/na covid“, se jedná o šíření poplašné zprávy prostřednictvím médií.
                  Ještě doplním, že pro celkový náhled na covid, je nutné též sledovat denní počty příchozích na ARO, JIP,… (čili těch co skutečně vyžadují lékařskou péči) a správně ty počty vyhodnocovat před zaváděním opatřeních! Jen uvažme, co by se stalo v roce 2018 (viz graf v odkaze výše), kdybychom měli již tehdy covid šílenství a nárůst mrtvých vzrostl z běžných 2100os/týden na 3000os/týden. To by se to zakazovalo a lockdownovalo… :-) A přitom se to tehdy obešlo bez jediného omezení (pochopitelně, v nemocnicích byly jako každý rok omezené návštěvy).

          2. Aha, pardon, já neměl sílůu si to znova pouštět, tuhle živou morovou ránu.
            Ano, tak 250 denně od zítra a za 3 týdny 1000. Dle všeho poslední 2 dny klesají jak počty nakažených, tak počty mrtvých. Takže se Flégr mýlil.
            viz. – https://www.idnes.cz/koronavirus/statistiky#mrtvych

            shifty si samozřejmě přeje, aby to nadále klesalo a aby bylo co nejlépe.

            1. Nic proti tomu, já jen že většina z těch bojovníků s Flégrem, bojuje s něčím co vůbec neřekl.
              Jinak si také myslím nebo alespoň doufám, že Flégrovy předpověďi na prosinec jsou mimo a dříve přijde obrat dolů.

                1. No to už jste odkazoval, tam je těch 250 a ne vašich 1000. Jinak, že Flégr je plašan se tvrdilo už když predikoval 1000 nakažených denně a pak znovu když predikoval 10000 denně.
                  Takže jinými slovy, budeme doufat, že se konečně plete.

                  1. To jo no, musim rict, ze to nevim, jestli se smat, nebo brecet, nad urovni mnoha lidi. Nejprve : To je debiiiil, 10 000 nakazenejch denne, no to nikdy nebude, to se posral ne, to je idiot, panikar, vubec ho nema cenu brat vazne….
                    O nejaky cas pozdeji, kdyz mame 15 000 nakazenych denen: To je debiiiiiil, panikar, vubec ho nema cenu brat vazne…
                    Prijde mi, ze nekteri lide jsou tak dobri v ignorovani reality, ze to asi nedokazu pochopit, jak to dokazou.

                    1. @ Lojza
                      No to Flegr mimochodem také velmi dobře vysvětluje. A taky říká, že až to těmto jedincům konečně docvakne, budou hysterčit mnohem více,než ti co jeho predikce berou vážně už nyní. :-)

                    2. Monday: ale nebudou. Protože narozdíl od tebe existují i lidé, kteří umí hodnotit poměr cena:náklady a kteří nehodlají žít ve zlaté kleci výměnou za pocítek úplného bezpečí.

                      A už vůbec nehodlají tolerovat snahy „zakázat smrt“ a „zakázat nemoc“.

                    3. Jan Mrcasik 30.10.2020 v 19:27

                      Monday: ale nebudou. Protože narozdíl od tebe existují i lidé, kteří umí hodnotit poměr cena:náklady a kteří nehodlají žít ve zlaté kleci výměnou za pocítek úplného bezpečí.

                      A už vůbec nehodlají tolerovat snahy „zakázat smrt“ a „zakázat nemoc“.

                      Lojza. To už je nějaká komedie ne?

                    4. No…uprimne receno, od nikoho z takovych jsem zatim neslysel, JAK presne to tedy hodnoti a pocitaji.
                      Ja napriklad nemam vubec nic proti tomu rict „no a co, tak umre xyz lidi, je to v poradku a nechceme proti tomu nic delat“. Akorat jsem jaksi neslysel zatim nikoho to rict.
                      Zkusme si udelat takovy drobny myslenkovy experiment.
                      Rekneme, ze z lidi, kteri se nakazi touto nemoci, umre 1 clovek ze sta. Beru prumer, mladi stari, proste jeden ze sta. Nemyslim si, ze toto cislo by bylo nejak prehnane, podle me se s nim da docela realne operovat.
                      Rekneme, ze tu mame 10 milionu lidi. Pokud se vsichni nakazej a nebude se to nejak zvlast resit, umre rekneme 100 tisic lidi.
                      Takze tu mame takovyto predpoklad. A otazka zni:
                      Jak hodnotis pomer cena:naklady? Ma smysl delat neco proto, aby tech lidi neumrelo 100 tisic, ale napriklad 10 tisic? Nebo trebas 1 tisic?
                      Je spravne nedelat nic a nechat ty lidi umrit, a nebo je spravne vsechno pozavirat doma, zachranit nejake ty lidi, ale mnoho jinych omezit na svobode?
                      Ja nestojim na zadne strane a zajima me odpoved od lidi, co si mysli a predevsim PROC si to mysli. Budu skutecne rad za kazdy nazor.

                    5. No já sem trošku už v jiný náladě, než abych ti tu nějak přesvědčivě argumentoval. Nicméně. Ochránit staré, nemocné, obézní(co si tak pamatuji, třeba to ty taky chápeš), to nikdo nerozporuje. Ano, pro tyhle lidi to je taková horší a asi nebezpečnější chřipka, ale i tam to sem tam klepne a sem tam ne. Třeba Michal Jančařík, co je na vozíku, nemá ledvinu a jeho zdraví opravdu není nic extra, řekl bych, to měl a nic. Je v pohodě, zbytek rodiny taky. No a pak je ta otázka co z tím zbytkem, co mu nic není, ale ani nesmí ekonomicky nic vytvářet a pracovat. Já sem samozřejmě strašně rád, že státní zaměstnanci jedou dál za 100% platu a seděj doma a že doochodcům pošleme bůra. Protože je jasný, že tohle jsou ty skupiny, který na tom byly bitý nejvíc, že?
                      Ale jen se bojím, až se dostatečně velký množství lidí, který reálně platí celej tenhle vymrdanej aparát, nasere, co bude pak. A měl sem pocit, že tenhle ekonomickej postoj chápeš Lojzo.

                    6. Ja chapu ledacos. Ale nevidim zde nejake jasne „ja jsem pro toto a toto a tolik atolik lidi umrit vadi a tolik a tolik lidi umrit nevadi a ty co nechceme nechat umrit, ochranime presne takto a takto“.
                      Uprimne receno takove ty prohlaseni typu „no jasne, je potreba tu a tam nekoho chranit. A zajistovat to budou ti japonci, panove To Se a By SeTo“

                    7. I kdyby byla jediná metrika počet mrtvých a na jiné věci (například finanční náklady) se nehledělo, tak je nějaké minimum mrtvých pod které se nejde dostat – další zpřísnění opatření sice zachrání pár lidí před covidem, ale bude stát více mrtvých jinde (sebevraždy, odložená vyšetření na rakovinu). Skoro bych tipoval, že tenhle bod jsme přešli, současná politika dávat další prostorová a časová omezení má pak jen za následek že zbylí lidé se budou více shlukovat v tom zbylém povoleném čase. Když jsou v neděli potraviny zavřené, tak místo aby půlka lidí nakoupila týdenní zásoby v sobotu a půlka v neděli, tak se všichni sejdou v sobotu v přecpaných obchodech (které navíc musí zavírat dříve, takže to má za následek ještě větší koncentraci lidí). Ať žije promořování…

                    8. Lojza: předstírat že existují pouze extrémy „1) nedělat vůbec nic“ a „2) zavřít všechny do vězení a popravit ekonomiku“ je mimořádně odporná demagogie a klam tzv. „falešné dilema“.

                      Navíc je to lež, protože řešení 2) způsobí řešení 1) – pokud ekonomika klesne o 20% a nezaměstnanost vystřelí na 25%, zdravotnictví zemře na nedostatek financí a nakonec se nebude dělat vůbec nic, akorát k tomu jako bonus bude ČR rozvrácená jako Jugoslávie za války nebo spíše Argentina za krize.

                    9. Naprosto s tebou souhlasim, vsak nic takoveho netvrdim, takze nemesis vyvracet slamnene panaky a muzes mi rict, jaky mas nazor na reseni, jak bys to resil, nejak konkretne…

                    10. Množství nakaženejch denně není vůbec podstatné a vůbec nic neznamená, i kdyby jich bylo 100 000 denně. Podstatný je, kolik lidí je ve vážnem stavu ve špitále kvůli covid, to je jediný relevantní číslo. A to se do žádnejch Flégrovo exponenciál nedostalo a nejspíš/snad/doufejme nedostane.

                    11. Jak pocty hospitalizovanych, tak pocty vaznych pripadu rostou exponencialne. Jen vazne pripady maji zpozdeni cca tyden za hospitalizovanymi a dalsi tyden az 10 dni maji pak pocty mrtvych.

                      Podivejte se na graf ve vhodnem meritku a je to jasne videt.

                    12. Vzhledem k tomu, že klesaj čísla nakaženejch(rozhodně už 6 dní nerostou, číslo R to magické klesá), tak logicky(teda jako pro jaderný fyziky co maj vesmír přečtenej líp jako pánbůh NE)budou i ty další čísla… klesat… nebo ne? Kde je ta PRAVDA? a Sdílej než to smažou!

                    13. 10000 čeho denně? tys zas vylezl ze které prdele?

                    14. Lojza..
                      Dveste v meste, trista z mista a jeho dacka logan..

                    15. Někteří lidé jsou hlavně dobří v tom, že na ta řešení, které ten pošuk navrhuje, prostě serou, protože to už je snad lepší si to rovnou hodit.

              1. Stačí se jen letmo podívat na ten jeho micikovej fanclub na fb, tolik debilů najednou co se těší na jeho Armageron nikde jinde není k nalezení…

                1. Armagedon. Pane profesore, jak dlouho si mám mýt ruce, při jaké teplotě? Jakou si máme koupit UV lampu? Jak dlouho dezinfikovat respirátor? Micik jim radi.

                2. Mě jeho Micíkovej fanklub nezajímá, já jsem pouze poukázal na čtyřnásobné nafouknutí jeho predikce. Setkávám se s tím často. Ono už občas stačí porovnat nadpis novinového článku se skutečným obsahem rozhovoru

                  1. Monday, tak znova: shifty se spletl a celkem obratem jsme si to vyjasnili. Každopádně tu stále zůstává to, že Flégr prostě kecal, respektive provedl aproximaci matematického modelu, který naprosto neodpovídá realitě a tím uvedl mnoho občanů v omyl a vyvolal přehnanou paniku. Jestli stále dokola chcete se točit na chybě, která nebyla záměrem, kdy se shifty spletl a místo 250 řekl 1000, tak klidně. Ale na mě to působí jako snaha o odklon diskuze od tématu, kterým je to, že Flégr kecal, nehledě na to, jestli shifty napsal 1000 nebo ne.

                    1. Neměl by za to bejt těžkej kriminál, dyž je to stanný právo?

                    2. Stanne pravo nelze vyhlasit od roku 1990 kdy byl tento institut v našem pravu zrusen.

                    3. Jo tak máme stanný právo co se nemenuje stanný právo, si snad děláš prdel, ne?

                    4. Optimisto:-))).

                  2. Spletl jsem se a uvedl sem to hned, jak si mně upozornil. Nicméně 90 není 250, takže Flégr se spletl taky.

                    1. No nad stovkou jsem téměř trvale už týden, takže úplně mimo taky není. Rozhodně je blíže než rozdíl mezi tím, co Flégr říká a tím co se říká že říká.

                    2. Sorry, jsme, autokorekce

                    3. Tvl ty seš jak praštěnej mondayi, nic se neříká, já sem se spletl v datumu, budeš se na tom točit pořád dokola? To nebylo úmyslně, chápeš? flégr tady strašil mrtvolami v ulicích, viz.

                      – Profesor evoluční biologie Jaroslav Flegr varuje, že se jeho předpověď plní. To, co nás čeká, je ale ještě horší, než si myslel. Mrazáky v ulicích podle něj opravdu budou, jen je otázka, jestli už za 10 dní, nebo za dva týdny. Stejně tak dojde i k tvrdému lockdownu. Pokud ho nenařídí vláda, přijde samovolně, ovšem s daleko horšími dopady. Lidé by podle Flegra měli být připraveni vzdát se některých svých práv.Rozhovor byl natočení 19.10.2020.

                      mrazáky v ulicích někde jsou, nebo budou?

                    4. @ shifty
                      no tak mi to nedalo
                      1) úvod rozhovoru: predikoval jste 10000 nakažených denně, co říkáte na současných 11000?
                      2) Odhad za týden v nemocnici 6000 lidí.(zveřejněno 21.10, natočeno??) Stav 28.10. byl 6604
                      3)takže tu budou tisíce mrtvých denně? odpověď: Ne to budou stovky. (čas 8.30)
                      A takto do dopadne pokaždé, když zdejší dojmologii porovnám se skutečným obsahem rozhovoru. Mimochodem, už jsem tu jednou jiný Flégrův rozhovor se zdejšími dojmy porovnával. No, ale přesto tu nějaký chytrák ve vlákně bude zatvrzele tvrdit, že měl slíbenej mrazák narvanej mrtvejma už příští pondělí.
                      Tolik tedy porovnání skutečného Flégra s tím slaměným.

                    5. Tak micik píše, že bude zitra 250 mrtvol, 20.11. už tisíc mrtvol, pak už jen tisíce a tisíce. Samozřejmě jen na Covid.

                    6. Zdroj Facebook Flegr

                    7. @Brundibar
                      no tak už zbývá jen Váš odhad a 21.10. si ho můžete porovnat s tím Flégrovým.

                    8. 21.10. za rok si to může porovnat? jako 2021?
                      sám ses nachytal….. Flégr prostě přehnaně straší. Na mrazáky v ulicích tu nedojde nikdy a já si troufnu říct, že na 1000 mrtvých, ani na 500 mrtvých denně, tu prostě nedojde NIKDY! Tak uvidíme

                    9. https://www.idnes.cz/koronavirus/statistiky zkus se na to podívat, zkus porovnat množství testů s počtem nakažených(to nejsou nemocní, nemocných je tak cca 1/4), zkus porovnat procento vážných případů, které od září klesají a nyní jsou na celkem růžových 16%, což je výrazně míň než 25 v dubnu nebo září. Možná, že se to zase zhorší, já doufám že ne.

                    10. patřilo pod
                      monday 30.10.2020 v 17:32

                    11. @shifty
                      To že počet vážných případů nijak dramaticky neroste jsem tu psal sám, tak mně nemusíte dokazovat, že nijak dramaticky neroste. To že mrazáky v ulicích nebudou již seznal již Flégr, taky jsem psal. Mimochodem, ani tehdy, když to z něj ten redaktor páčil, netvrdil, že to bude za 10dní-2 týdny, jak tu o kousek výše tvrdíte Vy. Asi zase omyl.
                      Počty pozitivně dignostikovaných je víceméně nezajímavé číslo, které závisí jen od počtu testů. % positivních spíše roste než klesá.
                      Počet mrtvých se odvíjí od počtu vážných případů a vážné případy se mohou odvíjet i od toho, jak zdravotnictví bude stíhat ty nevážné, aby se do těch vážných nedostali. Takže těch 500 si představit dokážu, ale jinak jsem psal, že si také myslím, že se Flégr o ohhadu počtu mrtvých mýlí. Mimochodem idnes právě píše mrtvých plus 323 a nikde jinde takové číslo není, takže uvidíme za pár dní.
                      Suma sumárum méně reagujte na jméno diskutujícího a více na to, co skutečně píše. Myslím, že se shodujeme např v tom, že jsme na vrcholu počtu nakažených, já ale vidím možný problém v tom, že nyní se nákaza přesouvá od ekonomicky aktivních k důchodcům a pokud uvážíte zpoždění v hospitalizacích i úmrtích, může to zdravotnímu systému ještě pěkně zatopit.

                    12. Theoreticky by se to s těmi mrazáky dalo stihnout, mají na to ještě 4 dny…

                    13. Jo, to flegr stihne.. nebo najde chybu a odlozi paniku o mesic treba..
                      V roce 95, nebo kolik.. to byt ted, tak ma flegr mrazaky plny jeste ve 2050..
                      To je proste parodie s touhle chripkou..

                    14. Jo, tak flegr ceka treti vlnu o vanocich..
                      Jestli tohle nedela za poradnej balik, tak bych mel strach, ze ho nekdo pohoupe..

                    15. Jinak pan profesor má na svých stránkách pěkně vymazleny testik. Kromě základních údajů věk pohlaví příjem počet dětí počet psů a koček predikce mrtvol krevní skupiny rh faktor souhlas s omezováním osobní svobody praskáním a dalších prkotin získáváte až 10 kočičích bobkoidu

                    16. Možná od Algidy, stačí rozdat nanuky…

                    17. @shifty
                      tak to nevstahujte na sebe. Já se zkrátka osobně opakovaně setkávám s tím, že lidé Flégrova vyjádření zkreslují, aby s nimi mohli bojovat. Na ten záznam se znovu dívat nebudu. Co si pamatuju, Flégr hovořil v tomto rozhovoru o stovkách mrtvých denně, od čehož zase tak daleko nejsme a ty mrazáky a desetitisíce mrtvých mu furt vnucoval ten novinář, kterej zkrátka potřebuje senzaci.
                      Ostatně od mrazáků v ulicích už Flégr dávno upustil,s tím, že u nás převažují kremace a krematoria to budou stíhat v pohodě.
                      Já Vám NETVRDÍM, že Flégr má pravdu, já bych pouze rád, aby se argumentovalo tím co skutečně říká a jeho tvrzení se rozebírala racionálně. Pro mě je Flégr zajímavý tím, že nárůst počtů pozitivně testovaných odhadl relativně přesně a proto je pro mě zajímavé si poslechnout co říká. Protože když Mrcasík nablábolí 10 stránek textu a závěr je to, že na základě znalosti třičvrtě ročních dat nejsme schopni predikovat vůbec nic, tak takové sdělení je úplně k hovnu. A znovu, že Flégr mele hovna, se všude říkalo, i když predikoval 1000 nakažených denně a i když predikoval 10000. Ano, chleba se láme v počtu hospitalizovaných, ale že by počty pozitivně testovaných vůbec nesouvisely s počty hospitalizovaných, je takový rádoby geniální závěr zdejšího Cvacha přes statistiku, kterýho tímto zdravím, ale mám ho v ignoru, takže dalších jeho geniálních závěrů zůstávám naštěstí ušetřen.
                      Když vezmu to co vidím já, tak:
                      1) naštěstí počet těžkých případů je stále lineární, ale i lineární nárůst může přetížit zdravotní systém.
                      2)nemyslím si, že bychom byli na vrcholu, protože když roste % pozitivních testů, tak nejspíš neklesá počet nakažených
                      3)nicméně doufám, že už jsme k vrcholu snad blízko, protože těch co se vrací do procesu je v mém okolí více, než těch co odpadávají. Ovšem, teď to od těch co to chytli v práci a uzdravují se, začnou přebírat důchodci.
                      4) to nejhorší si snad odbudeme v listopadu a prosinec snad již bude lepší, ale i tak bych nevylučoval, že v číslech na konec listopadu se Flégr o víc než 40% nesekne.

                    18. Flégr tvrdil 1.11. 250 mrtvých a 20.11. 1000 mrtvých denně. Takže zítra uvidíme, jak je od toho daleko. Co se týče predikce „nakažených“, tak to je zcela irelevantní, jak už se vám snažil vysvětlit shifty. Kdyby se totiž zítra například neprovedl žádný test, tak je nárůst nakažených 0 a Flégr lže? To asi ne, že? Takže je jasné, že číslo počtu nakažených je zcela irelevantní. A tvrdit o někom, že se trefil nebo netrefil s číslem nakažených, které není zcela průkazné, co vlastně znamená, je přinejmenším nefér. Obzvlášť, když opakovaně se tady mluví o počtu mrtvých. A tam řekl jasně to, co píšu v první větě tohoto příspěvku.

                    19. Děkuji ti talarich, já už na to nemam sílu, zase mě demagog ukýbloval a vzhledem k tomu, že jsem se sekl v datumu, tak i slavně vyhrál tuhle debatu. Já pevně doufám, že se tu za 2 -4 týdny budeme mít o 60 – 80% lépe, než si myslí mondayi, flégr, hanes a další a to si velmi přeju. Nic víc :) Tak buďte pozitivní, třeba to pomůže všem :)

                    20. Já už mám covid za sebou, takže já se budu mít za dva týdny výborně :-)

                    21. V mém okolí 40% plus to má za sebou. Nikdo to neměl horší než chřipku, za to jsem rád. Samozřejmě u obézních a 60+ lidí je to jiná polívka. Ale to by se možná dalo pořešit i jinak, než … no vlastně ne. Zlatej Flégr, ten nám pak pomůže :)

                    22. Kolik bude mrtvych za 1.11. uvidime ve statistice az nekdy 7 nebo 8. 11. Ty cisla jsou zpozdena a kazdy den mezi 1. – 7. se budou menit (zvysovat), jak se budou zpracovavat zpravy z dalsich a dalsich nemocnic, marnic atd. z cele republiky.

                    23. Hm, ale to bude asi míň, protože to poslední 6 dní stagnuje a spíš klesá, i když se dělá 2x tolik testů co v září. Určitě ale vir posiluje a za 3 tejdny tu bude 1000 mrtvejch denně. Vono by to sice bylo skoro 3 x víc(ale v tomhle ročním období spíš 2x)než obvykle, ale to ten smrťák covid dokáže. A když né tenhle, tak ten v prosinci určitě. Ten teda zná jenom Flégr, ale ten určitě taky přijde.

                      Jen prosím i pro dementy srovnejte počet nakažených a testů, potažmo počet vážných případů. Děkuji

                      https://www.idnes.cz/koronavirus/statistiky

                    24. No hele, ja bych docela ver ze nas do jara jeste jedna vlna čeká. Nevim jestli na Vánoce, spis bych rek pozdejc, ale jednak koncem zimy furt obcházej nemoci a navic, dnesni lockdown to sireni zpomali, ale jakmile se tp uvolní tak to zase zacne casem stoupat. Patrne uz ta vlna nebude tak silna jako ted, ale bude. Uklidní se to zase az tak v kvetnu.

                    25. Docela veril

                    26. Jasně, ale když koukneš na jaro, tak to zesláblo tak o půlku minimálně. A zesílit to asi nemá z čeho, já doufám…. snad to nějakej fannatickej monday s flégrem nenaboostí… :D vtípek

                    27. @shifty
                      fanatickej monday si pouze dovolil poukázat na rozpor mezi tím, co Flégr skutečně říká a mezi tím, jak je zdejší grupa schopná mluvenému a psanému slovu porozumět. A to jsem myslel, že tyto problémy mají jen dnešní maturanti. Ovšem už ta drzost, že umím porovnat to co Flégr skutečně říká s tím, co tu za jeho názory vydáváte, ze mě nejspíš dělá fanatického Flégrova uctívače.

                      O tom, že to zesláblo jsem tu také psal několikrát, když jsem poukazoval na to, že u nás je menší % hospitalizací, než v jiných zemích na jaře mrtvých. Když jsem tady na jaře psal, že Peková by mohla mít pravdu,protože zrovna ta struktura viru na kterou poukazuje, byla patentovná při vývoji nějakého léku, tak jste tu ze mě dělali spikleneckýho teoretika s alobalovou čepičkou.
                      Dnes je Dfens, Aeronet a Protiproud poslední baštou spikleneckých teoretiků, věřících, že covid je od toho, aby byly ovládnuty ovce celého světa.

                    28. Shifty se jen spletl a ty to tu zřejmě budeš psát ještě 5 let. Tak si to užij. Pomáhá něčemu nebo někomu, že tu budeme lidi strašit výroky a mrazácích v ulicích a o tisícovkách mrtvol? Pomůže to už tak zřejmě dost napnutému zdravotnictví, že tu lidi budou vyděšení a při prvním zakašlání si zavolají sanitku? Pomáhá něčemu, že kvůli strachu se do nemocnice vozí lidi, kteří sice mají covid, ale nic jim není?
                      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavirus-covid-19-zdravotnicka-zachranna-sluzba-vyjezd.A201021_153815_domaci_knn

                      komu tímhle lidi jako Flégr pomohli?

                    29. @shifty
                      5 let o tom psát nemusím. Já jen říkám, že lidé jeho výroky neustále překrucují. Protože ok, tu tisícovku jste spletl, pak sem hodíte odkaz na další rozhovor a zase se pletete, protože jste v něm zase viděl do 10 dní mrazáky v ulicích a realita v rozhovoru byla předpověď za týden 6000 lidí ve špitále, což se splnilo. A další 2 borci pod Vámi, jsou svatosvatě přesvědčení, že ty mrazáky byly slíbený už na pondělí, naprosto bez ohledu na to, co v rozhovoru skutečně padlo, halt se taky spletli.
                      Výkřiky komu to prospěje jsou jak z filmu Pelíšky. Takže pokud jste tedy konečně dospěl k poznání, že zdravotnictví je již tak dost napnuté, mohli bychom začít debatu, jestli k vytěžování nemocnic více přispívají Flégr a jeho uctívači nebo Šmucler a jeho uctívači.
                      A další otázka je, kdo může za to, že Flégr něco říká a příjemci mají opakovaně tendenci si opakovaně jeho předpovědi nafouknout, ale na druhou stranu mají nulovou tendenci, porovnat jeho předpovědi s realitou.
                      No a pokud se na základě jednoho článku opravdu domníváte, že za plný nemocnice může Flégr, tak to už snad nemá smysl komentovat.
                      A kdyby se za měsíc ukázalo, že se pleteme my dva a Flégr měl s předpovědí počtu neboštíků pravdu jako ve většině předchozích předpovědí, tak za vola bude prohlášen zase Flégr.

                    30. Takže jen demagogie. Ok, dál nemám co bych psal.

            2. Pocty mrtvych maji dost zpozdeni – at uz z jakehokoliv duvodu, meni se klidne jeste asi cca 7 dni po danem datu. Takze pocet mrtvych na/s Covidem 1.11. bude jakz takz znamy az 7-8.11.

              Cisla za posledni 2 dny jsou neuplne a ted pri rustove krivce vzdy mensi, nez na kolika se ustali po tom tydnu (cisla jsou upravovana kazdy den zpetne, tak jak chodi reporty z marnic, nemocnic, atd.)

              Takze z cisel za posledni 2 dny nelze vubec nic vyvozovat!

          3. Protažením přímky zjistíme, že už 1. listopadu, tedy za 9 dnů, zemře za den asi 250 lidí

            Cto eto takoje „Protažením přímky“
            Ja ne ponimaju. Ja nemluvit reci vaseho kmene.

            1. A slovo citace ponimajetě?

              1. ne ponimaju. Eto ocen sloznoje. высшая школа для девочек

  6. Vsechno je ztraceno. Neni o co bojovat. Prectete si tohle a placte.

    https://www.novinky.cz/zena/styl/clanek/petra-rackova-brzy-by-mel-nas-system-umet-nasilne-ciny-predvidat-40340084

    Tohle je ta nova nastupujici generace. Mlada, vzdelana a uplne vypatlana. A este na tom vydelava prachy. Doufam, ze ta firma brzo zkrachuje. Vcera bylo pozde

    1. Předvídat činy pána s peněženkou…jj, to už někdo natočil, ne?

      1. Artifical Intelligence Spielberg 2001

    2. Minority Report v praxi?

      1. Ne, spíše Malý Bratr od Coryho Doctorowa: paranoidní buzerace úplně všech, které algoritmus vyhodnotí jako podezřelé.

        Docela rutinně tahle AI např. usuzuje, že zavazování si tkaniček je předehra násilné loupeže a posílá policajty zbuzerovat takové jedince.

        Ale dokud není pro tyhle AI paranoidně-precrimová svinstva podpora v zákoně, naštěstí je možné prostě ignorovat, resp. odepřít součinnost tomu, kdo přijde „preventivně prudit“.

    3. Navíc evropská legislativa chránící vaše soukromí je nastavená velmi přísně.

      Tak to mě uklidnilo, paní je prostě naivní buď co do víry v legislativu, nebo co do víry v manipulovatelnost čtenářů. Doufám, že se to odrazí na její obchodním výsledku.

  7. Takže Flégr předpovídá již i třetí vlnu covid v prosinci. Poklesem teplot venku a při nízké vlhkosti vzduchu ve vnitřních prostorách budou kapénky vysychat a držet se ve vzduchu déle jako aerosol. Zajímavé.

    https://www.televizeseznam.cz/video/face-to-face/treti-vlna-prijde-uz-pred-vanocemi-virus-bude-mnohem-agresivnejsi-na-rousky-je-pozde-varuje-flegr-64106362

    1. nejsmutnější na tom je, že tenhle klaun, kterého média zneužívají pro sledovanost, myslí, že ho někdo bere vážně. Na druhou stranu, tyhle typy jsou dost agresivní a můžou být nebezpeční, tak je to asi dobře :)

    2. Zřejmě zbývá se jen podívat na Flégrovo obrázek a pak se buď oběsit nebo rovnou zastřelit. Já bych pana Flégra poslal tahat gumy do mišelinky. Velmi mě ta představa hřeje na srdci… https://www.youtube.com/watch?v=K1lgh62Smy8 :-D

      Třeba by pak zjistil, že tu jsou i lidé, co kvůli obživě pracovat musí, ne jen státní vyžírky. A až těm poteče do bot, tak uvidíte ten fofr.

    3. Na roušky je pozdě… vida, tak to bychom mohli ty hadry schovat ne?

      1. :-) má pravdu, předseda… ( a kam vůbec Panpředseda zmizel? A co Arnold J. Majzlík? :'(

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025