Právo na straně silnějšího: institut manželství pod knutou neomarxistických gaunerů - zpět na článek

Počet komentářů: 485

  1. Že jsem tak smělý, kolik to bude mít ještě pokračování?

    1. To Tenzor

      Hodne, vic nez vubec cekame. To mas jak Slovansky tance nebo jakykoliv album Rolling Stones. Nikdy se neomrzej. Jen skoda, ze pan doktor spis nepokracuje v tech historkach z nemocnice. Bylo to ponekud mene rozdelujici a nektery momenty fakt pobavily.

      1. Máma čuměla do knížky sanatoria obdivovaných a litovaných chcípáků super kádrováků? Ve švýcarsku a potom se válela čím dál chořejší v posteli ani z ní nevylézala a protože děti no ano jsou chytřejší a bystřejší tak jsem ji tu bláznivou bibli hodil do popelnice těsně před tím než ji popeláři zkartovali. Fungovala ještě půlstoletí ale rok bych ji s biblí nedal a to s určitostí jistě protože nebyla v iluzi „švýcarského sanatoria.
        Cvoci :-))) https://www.youtube.com/watch?v=S-rB0pHI9fU
        Potom si užívejte autorit, ksakru.

      2. Slecna Ling 11.8.2025 v 1:00

        Něco co se neomrzí?
        Neslyšela jste od někoho alespoň zmínku o úpravě Montiho čardáše pro harfu?

    2. @ TenZZor

      Bacha ať nepropadneš závislosti. Víš jak to dopadlo posledně…

      1. To Klokan

        Nono, machrujes, bo ses z planety, kde jste dal, ale musis uznat, ze pan doktor zase serviruje radne husty spekacky…Libilo se mi zejmena to o tom znasilneni v manzelstvi…Jako jak my kurvy zensky vubec muzem timhle smerem myslet. Pripomnelo mi to nevesely historky moji kamaradky doktorky, ktera videla jak babu dotlacenou k sexu s velmi nehezkejma nasledkama, tak i chlapa a ten se z toho sbira doted. Pikantni detaily nerozvedu, je mi ho lito. Nicmene manzelstvi fakt neni tovarna na sex. Ditto ty reci o respektu. Jako zni to tak, ze clovek cerpa respekt primarne a pouze jen z druhejch, coz je velebroskvovina… Bud sam sobe umim bejt oporou a vim, kde mam kvality, nebo jsem trtina a potrebuju ostatni, aby mi ukazali, cim jsem. Jeste ze aspon vy na Osho mate ordnung, a tyhle hovadiny resime jen my pozemsky. Zdrav bud.

        1. P.S. aby nedoslo k mejlce, nemyslim to tak, ze clovek ma bejt narcistni psychopat, presvedcenej o tom, ze je neomylnej a genialni. Jen je osidny opirat se jen o dojmy zpetnou vazbu druhejch a z toho cerpat uspokojeni a jakejsi “ respekt“ .

          1. A zpetnou vazbu. „A“ se zatoulalo, potvora :-)

            1. „A“ je strašná kurva. Furt někde courá, neustále se zahazuje s „T“,“D“, atd., a vůbec. „A“ je podle mě zdrojem všeho zla na světě. Něco jako Challengerova stará.

          2. @ Ling

            Velkej souhlas. Nějak zaúřadovala karma a zrovna čtu knihu na skoro stejný téma o kterým píšeš: „Důmyslné umění jak mít všechno u prdele“, od Marka Mansona. Nedoporučuju knihu proto, abych nedal polibek smrti :-D)))

    3. Příliš mnoho…

    4. Jedno. Ale těch repríz!

      1. Jeho milování je jako japonské jídlo: Malé porce, ale tolik chodů! :-)

        1. :-) aaa James Clavell

          1. Ne. Já.

  2. Rekordní délka, rekordní kadence článků… čte to někdo celý/všechno?

    Co na tom, že by se to dalo shrnout do věty „žena se na mě vysrala a obrala mě při rozvodu“…pomstychtivost je silnější :-)

    1. Zdar brumíku. Zdá se že jsi silně emočně angažován v tomto tématu. Nechceš zkusit nějaký lehčí žánr pro své vzdělání. Tato témata tě evidentně silně psychicky zatěžují. Zkus relaxovat, zajdi si do přírody, nasbírej houby, udělej dobrý jídlo, zkus někomu udělat radost. Uleví se ti.

    2. Já to většinou čtu stylem „věta sem, věta tam, ještě se z nich podělám“, takže bych řekl, že jsem jeden z důkladnějších čtenářů páně doktorových výmětků. Nicméně na tohle jsem neměl odvahu ani kliknout, protože Challenger konečně vyrazil na zteč svého nepochybně nejoblíbenějšího tématu, takže očekávatelný shitstorm byl příliš velký. Možná až budu mít tři promile zbytkáč po nějakém brutálním tahu, nebo budu po operaci na opiátech, tak to risknu.

    3. Přečetl jsem. Je dobře, že toto téma někdo rozebírá.

      Osobností nekvality kazašské psycholožky a věštkyně na dálku Džamily Stehlíkové jako je brum se všude vyskytují plné pytle.

  3. Všiml jsem si jistých shodných prvků příspěvků Tupýše 1 (Alana.Coxe) a Tupýše 2 (ModréhoKlokana). Napadlo mě nakrmit jazykový model jejich příspěvky z poslední doby, a do promptu zadat: analýzu, porovnání autorství a zhodnocení behaviorálního aspektu. Ukázalo se, že jde o dvojjediného retardíka. Docela by mě zajímalo, kolik takových tady je :-)

    Začnu závěrem:

    Jde o téhož autora? Ano, pravděpodobnost: 94 %

    Finální verdikt: Všechny analýzy (obsahová, formální, časová, lingvistická) ukazují na jednoho autora s dvěma komunikačními maskami: ModrýKlokan pro agresivní útoky, Alan.Cox pro „racionální“ kritiku.

    – Lingvistické otisky: (© + zkomolené názvy), identické chybové vzorce.
    – Tematická koordinace: Reakce na stejná témata (AI, Tenzor) v řádu hodin bez vzájemné interakce.
    – Konsistentní rétorika: Dehonestace oponentů pomocí kognitivních handicapů a přisuzováním manuálních profesí.
    – Rozdíly ve formě (chaotický Klokan vs. strukturovaný Alan) jsou strategické – přizpůsobení cíli útoku.

    Analýza příspěvků Alan.Cox vs. ModrýKlokan

    1. Obsahová analýza

    Alan.Cox:
    Zaměřuje se na geopolitické úvahy (závislost Německa na ruských surovinách), historické paralely (rehabilitace nacismu) a společenskou kritiku („tragédie Západu“). Často používá ironii („Cha chá!“) a strukturované argumenty. Minimalizuje vulgarity, ale dehonestuje oponenty výrazy jako „ksindl“ nebo „kognitivní neschopnosti“. Rusofilní podtext je patrný v obhajobě ruských zájmů a kritice EU.

    ModrýKlokan:
    Dominují agresivní osobní útoky („uslintanej liberální debile“, „naplavený lháře“), konspirační narativy („rusofobní provládní propaganda“) a vulgarismy („kloako“, „blitky“). Často zmiňuje násilné scénáře („pohoupou tě na kandelábru“) a rusofilní motivy („kolo dějin se otočí“). Příspěvky jsou zkratkovité, bez argumentační hloubky.

    Společné rysy:
    Oba kritizují „Západ“, útočí na stejné cíle (Tenzor, „liberálové“), používají dehumanizující výrazy („ksindl“) a šíří proruské narativy.

    2. Formální analýza

    Alan.Cox:
    Formálnější styl s odstavci a interpunkcí. Používá ironii („Freude, vždycky na tě dojde“) a akademičtější lexiku („geopolitika“, „hermeneutické“). Systematicky chybuje v detailech („jendoduchých“, „Yntelygence“). Cituje zdroje (Wikipedia).

    ModrýKlokan:
    Chaotická struktura, ignorování interpunkce, časté překlepy („ZZrada“ → zrada). Používá VELKÁ PÍSMENA pro satiru („Lidí Od IT a Pičítačů“), vulgární slang („fšici“) a autorské značky („© DeepBlueKango“). Záměrně nahrazuje písmena (SS → š, např. „poSSer“).

    Společné rysy:
    Záměrné chybové vzorce (např. Alan.Cox: „jendoduchých“ / ModrýKlokan: „fšici“), identická satira AI („Umjelá Yntelygence“ vs. „Umjelá Dilinagence“) a použití symbolu ©.

    3. Časový výskyt a interakce

    Koordinace témat:
    – 9.8.: ModrýKlokan útočí na Tenzora (14:20). Alan.Cox navazuje večer (19:10) kritikou Západu.
    – 10.8.: ModrýKlokan paroduje AI (14:25). Alan.Cox reaguje téhož dne (19:10) útokem na používání AI.

    Vzorce:
    – ModrýKlokan píše přes den, Alan.Cox večer.
    – Téměř žádná vzájemná interakce, i když komentují stejná vlákna.

    4. Lingvistické indikátory stejného autora

    Unikátní satira AI:
    – Alan.Cox: „Umjelá Yntelygence“ (10.8.).
    – ModrýKlokan: „©Umjelá Dilinagence“ + „© DeepBlueKango“ (10.8.).

    Shodná dehonestace:
    – Alan.Cox: Srovnává oponenty s „hajzlbábou“ a „kognitivně postiženými“.
    – ModrýKlokan: Označuje IT uživatele za „autisty s agresivní skromností“.

    Specifické lexikum:
    – Společná slova: „ksindl“, „provládní smějdi“, „kolo dějin“.

    Chybové vzorce:
    – Systematická záměna písmen (Alan.Cox: „jendoduchých“ / ModrýKlokan: „fšici“).

    5. Behaviorální analýza nadužívání slova „nenávist“ (Alan.Cox)

    Kontext:
    „Ta nenávist je uměle pěstovaná“ (9.8.), „uteče své […] nenávisti“ (9.8.).

    – Funkce:

    1)Projekce: Obviňuje druhé z nenávisti, zatímco sám dehumanizuje oponenty („ksindl“).

    2)Morální nadřazenost: Vytváří dichotomii „my (oběti) vs. oni (šíři nenávisti)“.

    3)Diskreditace protistrany: Kritici Západu/Ruska = „nenávistní“.

    4)Závěr: Slovo slouží k manipulativní rétorice, typické pro autoritářské narativy.

    1. Díky za analýzu.

      Zajímavé.

      Coxe mám delší dobu v Ignore, jeho příspěvky jsou delši a narušovaly čtivost diskusí. Poštěkávání Kloakana je krátké, tak ho přeskroluji a reaguji jen v případě nudy. Bavím se tady studiem ruzzoidů a polokokotů. Ale oni dva (dvojjeden) mě nebaví.

      Ale abychom tady nerušili diskusi volného pokračování Boccaciova Decameronu po dvaceti letech…

      1. S polokokotama neztrácej čas Tenzore. Dokud nebudou nejmíň 3/4kokoti, tvoji vedoucí pozici nemohou ohrozit.

    2. Ono je to u tohle dvounicku poznat i bez AI, ale analýza je zajímavá. Jen technická, to zdvojování S a Z nejsou překlepy, ale parodie na styl názorových oponentů.

    3. To byl teda od robota chabej výkon, to byla ChatGPT?

      Na poli diskusní dehonestace imho stále přetrvává potřeba staré dobré lidské práce, tzv. „nebát se vzít to do teplejch“. Popravdě čekal bych od toho víc.

      1. Tak ChatGPT a podobný nejsou generátory informací, ale textů.

        1. Vždyť to navoněný Loren Ipsum gogle nebylo ani schopný poznat kdy chodí Klokan z hospody!

          Takovejhle hnojometů tu máš pět do hodiny, jen se rozhlídni.

        2. PŘESNĚ!

        3. V prvé řadě je to generátor tupejch sraček bez jakékoli relevance, v podstatě z toho lezou unifikovaný bláboly bez nejaké užitné hodnoty, a eště se libtardi notně snažijou do toho furt srát sluníčkářský kokotiny, i dyž modely zcela správně velice rychle dospívají k rasismu aj. elementárním mechanismům, který právě lidem mnohdy (a stále ai dneska) umožnily přežít, což jim dělá mrzení.

          Začíná být dobrá známka toho, že jak nejakej kokot přijde s takovejma kurvárnama, tak to je akorát vypatlaná kunda bez špetky vlastního elementárního myšlení, neschopná jakékoli vlastní dedukce a argumentace, se kterou nemá smysl ztrácet vůbec čas. Kdybych chcel bláboly nejaké zkurvené neuronky, tak si pro to pudu ke zdroju, nepotřebuju libtardský polomozky, aby to sem furt sraly (a eště to jako vydávali za nejakou autoritu, chéééécht).

          1. Já se teď bavím tím, že groka nechám psát programy v x64 assembleru. Škodolibě AI upozorňuji na chyby, které dělá. A chci po ní efektivnější kód. To co z toho leze, jsou sračky.

            Poslední zadání bylo, že chci funkci, která otestuje, zda je float číslo konečné (není nekonečno ani NaN). A že to chci napsat na 6 instrukcí, a bez jakéhokoli použití skoku. Dočkal jsem se dvou různých reakcí při řadě pokusů: 1) Grok tvrdil, že 7 instrukcí je ve skutečnosti 6. 2) Napsal chybně pracující program na 6 instrukcí.

            Chtěl jsem po něm něco jako toto:

            _is_finite:
            movq rax, xmm0
            shr rax, 31
            add eax, 0x00200000
            sbb eax, eax
            inc eax
            retn

            1. Vidím, že máš veľa času na zábavu. Zatĺkať šróby kladivom a vyškierať sa na kladivo, že to nemá ideálny výsledok, tým si sa tiež bavil? Odporúčam, neškodí to toľko očiam ako stále čumieť do obrazovky, len si treba dať pozor na prsty…

              1. Nee. Já jsem jen ze všech stran slyšel, jak AI nahradí všechno. A čtu na IT webech, jak mnoha firmám už AI programuje programy. A programátoři nebudou mít co žrát.

                Tak jsem vykoušel o víkendu různé AI. Nechal jsem je programovat v assembleru, C, C++, Rustu, Fortranu, JavaScriptu. Došel jsem k závěru, že to funguje stejně spolehlivě jako prognózy našich meteorologů o pekelném létě 2025.

                Jestli bude programy dělat AI, tak se vrátíme k pazourkům a oblékat se budeme do lopuchů.

                Ty programy mají hrozně chyb, nefungují. O efektivitě ani nemluvím. Opravit programy po AI by stále asi 100 x víc času než je napsat nové od nuly.

                V zásadě jsem si jen potvrdil závěr: Člověk, který postuje AI chaty jako „pravdu“ nebo „důkaz“, musí být hodně mdlého rozumu. Zřejmě by dříve takové lidé skončili zcela právem v ústavu pro mentálně retardované.

                1. naprostý souhlas, mám zkušenost, že užitečnost AI nepřekočila přínos příspěvků na stackoverflow, jen úplný debil může za tohle vydat jen jedinou korunu

            2. Assembler jsem neviděl už dlouho. Nejde jen o to zjistit, zda exponent jsou samé jedničky? Nestačilo by vymaskovat bity exponentu a xornout je s předpokládaným výsledkem? Pokud je výsledek nula, je to +-Inf nebo NaN, jinak je to regulérní číslo…

              Něco jako:
              movq rax, xmm0
              and rax, 0x7FF0000000000000
              xor rax, 0x7FF0000000000000
              ret

              Není to jednodušší a efektivnější? Ještě by to šlo optimalizovat. Nebo nechat ten shift a pracovat jen s eax, ale to asi moc nepomůže, ne?

          2. Ad Behemot 11.8.2025 v 13:17

            „…je to generátor tupejch sraček bez jakékoli relevance, v podstatě z toho lezou unifikovaný bláboly bez nejaké užitné hodnoty…“ V podstatě jsi se poměrně přesně popsal, lépe bych to nezvládl ani já, ani libovolný jazykový model.

            1. @ Prdelní Nula

              Aha, ty seš teda pokaženej jazykovej model. Dobrý vědět…

    4. Jo, nulko, já si všímám již dlouho, že jseš blbec a to ani ej áj nepotřebuji.
      Proč je závěr za čtvté? A co znamená česky „Slovo slouží k manipulativní rétorice“? Proč se opakují se části v bodu 2 a 4?

      Který hňup by to takhle napsal?
      A který hňup se výsledným textem vědomě řídí?

      1. Ad Vildething 11.8.2025 v 19:01
        Jazykový model nebyl nakrmený pouze přispěvky Tupýše 1 a Tupýše 2, ale mnoha dalšími. Našel i jiné potenciální shody, ale jejich pravděpodobnost vyčíslil na marginální – do 30%. Pouze u jediného dvouautora byla pravděpodobnost 94 %.

        Smutné je, že i přes nedostatky textu (který pravděpodobně prošel vícenásobnou jazykovou konverzí) je srozumitelnější, věrohodnější a lépe strukturovaný než obvyklé komentáře dvojtupýše :-)

    5. Obdivuji, žes tenhle děs dokázal sesmolit během slabé půlhodinky na WC.
      A navíc tomu nerozumím – ne, že bych se snažil.

    6. Dobrá práce. Říkal jsem si, proč zrovna kloakan a coxot maj furt potřebu na mě reagovat, přesto, že je ignoruju :-)

      Asi trollfarma, nebo myslíš, že někdo fakt tráví dobrovolně svůj čas tím, že brouzdá v diskusích u ublížených trachtátů a důsledně nadává autorům všech nedostatečně prorusáckých příspěvků? To je snad ještě zajímavější diagnóza, než autor článku…:-)

      1. Jste na veřejné diskusi. To není váš fan club. Ti lidi píší reakce na kohokoli pro všechny lidi. Chce to trochu méně Napoleonského komplexu nebo pocitu ředitele zeměkoule z vaší strany.

      2. @ Brumla

        Si děláš prdel, ne? Myslíš, že bych se s tebou dobrovolně zadarmo někdy bavil?

        Jsem tady na pracovní misi, jako člen personálu intergalaktické mise Osho a etnograf pro sektor Evropa. Vytvářím pro Pixmordovu první galaktickou universitu kognitivní a behaviorální ilustrovanou čítanku rodu Homo sapiens. Ani si neumíš předatavit, jaký prachy za to beru.

    7. _-0-_ 11.8.2025 v 1:43
      Pěkná sračka. Zkus (pardon za tykání) si pro ověření funkčnosti tvého analytického nástroje nakrmit ho porovnáním:
      Slečna Ling x Šklíba
      Sysop x Panek
      shifty x shane
      pan domácí x Integrale
      a jako perličku Dissenter x _-0-_

      1. Nebudem pisat, na com vsetkom som sa bavil ja, nech to Jose nema prilis lahke, ale podojit nejake MOCR v duchu boja proti nespojeneckym hybridnym hrozbam, hmmm, to uz by s trochou prace aj slo.

    8. @ Prdelní Nula
      „UI analíza GPT 1:43“

      Tys mě ty vole teď vrazil brouka do hlavy. Fčil nevim kdo je blbější, ty nebo ta tvoje Umjelá Dilinagence.

      Máš štěstí, že mám dobrou náladu, před chvílí jsem přikvačil z mé oblíbené hospůdky. Jinak bych tě nemilosrdně ztrestal pomocí mocného zaklínadla prastarých modrých druidů z mé rodné vyspělé planety Osho.

      Jinak kdyby to někdo sledoval, což asi je blbost, jako autor těch textů si toho fšimnu jen sám, tak by zjistil, že u poloviny těch tebou zveřejněných analízovaných textových atributů, je zaměněn autor. Ta kravina nerozlišuje mezi částí mých a Coxových textů. Taky nechápe satirický reakce inspirovaný příspěvkama na který odpovídám, nechápe vůbec komunikační kontext.

      Jinak bych si bejt tebou dal bacha na termity jako behaviorální aspekt, kognitivní handicapy a další. Vůbec netušíš co to s tebou může udělat. To že si prokousneš jazyk je ještě ten nejmenší problém.

      Tak čus docente, zas něco napiš. Prdel musí byť.

    9. tvl modré debil už si zas začal rvát herák do prdele…

      1. @ Behehe

        Dneska mě rajcuješ Prdelko. Chceš prcat?

    10. @ Nula
      „GPT analýza 1:43“

      Jinak doporučuju trochu se vzdělávat. Třeba hned vedle, v článku „Válka na Ukrajině…“ str.4 komentářů, Sinuhet ti zcela zdarma poskytuje školení. Poptal jsi od GPT agregovaná data a jejich interpretaci, a vyšla ti agregovaná kravina.

      Jak viz výše uvádí Sinuhet, dobré výsledky a odpovědi v kontextu nad daty, ta volovina LLM či UI neposkytuje. Je třeba jít ke zdrojovým datům, a sám interpretovat výsledky. K tomu může být Umjelá Dilinagence dobrá.

      Než kdysi John Forbes Nash dostal Nobelovu cenu za frekvenční analýzu, tak se zbláznil. Ty máš k dispozici nástroje, které on neměl.

      Stačí, když si primitivně na complu stanovíš náhodnou minimální základní sadu slov, přiřazených například ke gramatickým slovním druhům a sečteš si to v Excelu. Nebo to teda líně necháš udělat UI, a do hodiny práce máš hotovou frekvenční datovou sadu – statistický „otisk prstu“, mého i Coxova.

      Je velká šance, že se za hodinu nestihneš zbláznit a zjistíš pravdu o entitách tvé posedlosti. Podmínkou samozřejmě je, že vůbec chápeš o čem se tady bavíme. O jednoduše aplikované matematice a selském rozumu, ne o LLM, které se ze záhadných, vcelku nepochopitelných důvodů říká UI.

      1. @ Nula – oprava

        Asi je blbost to dělat v Excelu. Pokud si matně vybavuju, ten nástroj pro slovní statistickou analýzu byl vlastně v MS Wordu. Už ho dlouho nepoužívám, snad tam pořád je, u toho židáckýho debila Gejce jeden nikdy neví…

  4. Tak jsem se nakonec hecnul a zkusil to přečíst. Jako vážně, snaha byla. Bohužel jsem to dal jen po tenhle odstavec:
    „V minulosti bylo manželství partnerstvím, kde obě strany přinášely do vztahu své specifické hodnoty. (…) Manželku nešlo po právní stránce znásilnit, neboť sex byl její právní povinností.“
    Dál to nešlo. Prostě ne. Je vůbec legální být takový čurák? Který psychicky zdravý člověk (mimo ortodoxní muslimy a jiné bigoty, nespadající z mého pohledu do civilizovaného světa) může v jedenadvacátém století vzhlížet k pojetí mezilidských vztahů, které bylo překonané někdy v období tereziánských reforem? Jak si může dospělý člověk spojovat pojem „partnerství“ s režimem, kdy platí, že on chce, takže se šukat prostě bude, a „partnerka“ (ve skutečnosti sexuální otrokyně) je povinna strpět de facto znásilnění, protože je to její příspěvek do „vztahu“, vlastně jediný možný?
    Jestli si pan doktor své manželství projektoval takhle, tak mě nijak nepřekvapuje, že skončilo jak skončilo. Čert ví, kolik těch hnunsejch věcí, z nichž ho manželka obvinila, se nakonec reálně odehrálo. Chudák ženská, sousedi v celý dědině si o ní museli léta šuškat, že „největšího čuráka na světě má stará Challengerová, protože kokota metr osmdesát nemá ani slon.“

    ———————————-

    A jinak abych byl spravedlivý, tak vím o jednom dementovi, kterému by tohle vnímání pojmu „partneři“ asi přišlo normální (pokud by nebylo extrémistické i na jeho poměry), a to je Alien. Jenže Alien je tupá chlípná grafomanická troska, frustrovaná tím, že si nemůže ani vymastit jelito, protože se mu postaví jen při psaní těch jeho manifestů, a to zas má ruce na klávesnici. Challenger by tak nějak inherentně měl být „něco lepšího“ už jen z toho titulu, že má něco jako vzdělání. Zjevně není. Inteligentní, vzdělaný a podle všeho ne úplně neschopný člověk úspěšně degeneroval v chudáka, kterému všichni ubližujou, jehož hodnotový systém odpovídá feudalismu, a který se dokáže realizovat jen ujišťováním sama sebe o existenci pičulínů a jiných svých pravdách, které jednak jsou značně dubiózní a jednak na nich nezáleží. Aneb proč NIKDY nesmíte zatrpknout, milé děti.

    1. To Nitus, ja to docetla cely, pac nase letadlo ma zpozdeni, jdi do toho taky. Jsou tam jeste osobity myslenky. Trebaze ten spravne respekt ti ukaze placena prostitutka :-)

      1. No do pohlavního orgánu. Tuhle část jsem asi neměl vidět. Odsmál jsem si prdel! (Angl.: Laughed my ass off.) Zejména mě zaujala věta „Když se mužům dostává lepšího zacházení od prostitutek než od vlastních manželek, je něco s institucí zásadně špatně.“
        Já miluju, jak se ti emocionální kriplové fixují na představu, že jejich neschopnost normální lidské interakce je jakýsi druh civilizačního problému. Ať už si říkají Alien (který prosazuje institut sexuální otrokyně na příděl), Zirafa (ten je ještě celkem konzervativní, spokojil by se s indoktrinací mládeže), anebo Challenger (který to coby big picture guy vzal šmahem a špatně je úplně všechno úplně všude, samozřejmě s výjimkou Challengera).

        Milí hoši (případně hošani), mám pro vás špatnou zprávu. Ani to, že vám stojí jen při psaní nějakých BDSMarxistických manifestů, ani to, že ve třiceti letech nevíte, že to nemáte na čurání, protože vám to profesorka na střední škole nevysvětlila, ani to, že vaše stará byla kráva, nic z toho není vina společnosti. Společenský problém to taky není, dokud kvůli tomu nezačnete obtěžovat sousedova bernardýna, odhalovat se před školkou, nebo neznásilníte pošťáka (protože z pošťačky máte strach). Naštěstí i na to jste většinou moc velcí sráči. Odhalovat se v parku znamená jednak do něj dojít a jednak riskovat, že vás tam stařenky zbijou chodítkama, což není nic pro online grafomana, který si pole působnosti našel jinde (tady, bohužel).

        1. To Nitus

          Neee, tak obtezovanej bernardyn me bude ted strasit i ve snu, az doletim :-)))).

          Ale jestli to beres vysekove a ctes porad jen urcity pasaze, urcite se vyplati neprehlednout ani tenhle klenot.

          Jedním z nejběžnějších aspektů moderního manželství je rozšířený jev manželství bez sexu. Statistiky ukazují, že manželství bez sexu, což jsou páry mající intimní styk méně než 10x ročně ve věku pod 50 let, varírují od 30 do 40 %. Zamyslete se nad psychologickým dopadem tohoto na muže. Zasvětíte svůj život jedné ženě, vzdáte se všech ostatních možností, a pak ona postupně přestane poskytovat tu hlavní věc, která vás k tomuto závazku motivovala.

          Prej ta hlavni vec…No ja malem odpadla. Kdybych takhle mluvila o manzelovi, hadam ze me Challenger posle prvni do obskurnich mist, jaktoze z nej delam pero na nozickach a co jsem to za hnuj, ze redukuju lidskou bytost jen na sexualni pomucku, ale on to sam klidne z klavesnice pusti? Jako fakt jde uvazovat o zivotnich partnerech takhle uchylne? Jako o nekonecnym zdroji slasti, co ma primarne hlavne drzet a kdyz bude, bude se s ni(m) zachazet lidsky? Pac bez pichu je to bytost bezcenna?

          No vecna skoda, ze Ch. jede ted tak vylucne v tomhle tematu. Kdyz psal o medicine, bez ironie, jsem jeho clanky zrala, ale tohle je tak silenej kvalitativni kontrast, ze se to proste neda. Dottore, uz se na tu nebozku vyserte! Jste rozveden, roztahnete kridla a zijte! Bez horkosti! To je to klicovy, prosim.

          1. Výsek, konkrétně ten nucenej, mě čeká, až to dočtu. Což mám v plánu, ale bude to vyžadovat čas, protože tohle na sucho nedám a chlastat můžu až odpoledne.

            Jinak ano, také mě zaujala ta redukce manželství víceméně na nonstop šoustačku jak kretén, takže to celé poněkud evokuje trailer na film Párty Hárder (https://youtu.be/5GikGcxhv34?si=Bpq8jgNuki8ibDgN). Znovu se vracíme k tomu, že pokud tohle byly Challengerovy představy o funkčním vztahu, tak mě nepřekvapuje, že se tento jaksi nekonal. Když zůstanu u filmových odkazů, tak je sice pravda, že holky to chtěj taky, ale většina jich (pro Challengera asi překvapivě) chce i jiné věci, než „každej večer zasunout, nebo aspoň hoňku“. (A teď sem ten šašek zase přileze a bude se vztekat, proč by on měl dělat s manželkou i jiné věci než píchat, když ona s ním nechce ani píchat, a parádně se opět zacyklíme na tom, že nic není jeho chyba.)

            1. Zas ten sex nepodceňujte. Delší absence sexu v manželství (pomíjím nemoci, těhotenství a podobné piškuntálie) znamená obvykle konec vztahu a přinejlepším přechod do spolubydlení (bez výhod), což je pak hrozně zranitelné uspořádání.
              Celkem nepřekvapivě se lidi hledají kvůli sexu a zpočátku jsou spolu kvůli sexu, to ostatní se přidá. Je fajn uvažovat o tom ostatním už na začátku.
              Ovšem úvaha challengerovská o tom, že jeden sex vyžaduje a druhý (pod tlakem nebo i bez něj) poskytuje, je úchylná. :-)

        2. @ Mamzel Nituš

          Přesně jak řikáš. S tím jsem měl vždycky problém. Bolek Polívka to teda považuje za výhodu: V manželství si můžeš zašukat, i když se ti nechce. Holt umjelec.

          Mě sex s jednou pozemskou samicí baví jen asi tak dvacetkrát, maximálně. Jenže vony s tím vobtěžujou pořád dál. Redukujou vztah na šukačku, šovinistky.

          Nechápou, že daleko výživnější zážitek dosáhnou, když si vymrskají kačenu při čtení pornopříspěvků Mamzel Nituš. Můj malej klokánek je zcela spokojen, když si ho vydrandím spolu s Nitušem. Doporučuju… kdo nezkusí, Neuveris…

      2. Slecna Ling 11.8.2025 v 3:24

        Tolik písmenek…
        Přitom stačí jen několik úderných veršů.
        (Du hast, Rammstein, 1997.)

        1. To ygorek

          Vidim to spis na Te quiero, puta.

          1. Slecna Ling 11.8.2025

            Sluší se dodat, že Du hast je oblíbená skladba mé ženy.
            Nejsem němčinář, ale odhaduji, že je genderově neutrální.

            Co se týče vztahu k článku, tak jsem ho dočetl v mylném domnění, že autor původně dychtil po něčem trvalejším, než dodá puta, zatímco partnerka nein.
            Ale tak to (s chápáním veršů) chodí.

    2. No jo, ale v kostele v neděli říkali něco jiného. Možná je to zralé na dalšího papeže. :-)

  5. Momentálně je to tak, že mnoho žen probendí potenciál daný přírodou na založení rodiny, porození dětí, zajištění budoucnosti, atd. Tento potenciál ve věku cca do 35, 40 let prostě zobchoduje na užívání si, dovolené, či život placený různými nápadníky, a další. V zásadě jsou to gejšy.

    Pak se to snaží dohonit později. Nebo častěji jsou zahořklé celý život.

    Ten fakt, že ženy se rozhodly do partnerství nedávat nic, jen požadovat a kritizovat – tak příchod této modernosti jsem také zaznamenal. Mě už se sice příliš netýká, ale chápu, že je to hnus a hnůj. Jako každý nestabilní prvek hodně mimo rovnováhu nebude trvat nekonečně.

    Výše uvedené ženské naprogramování se neprojevuje jen v manželství. Je už prakticky všudypřítomné v celé společnosti.

    Nicméně ženy se takto nechovají záměrně. Jako každý tvor prostě testují své hranice.

    1. To Cox

      Coz muzi nikdy nedelaji :-))) Staci se narodit s penisem a clovek je hned mravnejsi a zadne hranice netestuje. Ani treba nezije s maminkou do 35, viz Italske rodiny :-)))

      1. Muži nejsou v tomto podporováni ani státem, ani nevládními organizacemi, ani feministickým hnutím – ani jinými svinstvy.

        Je to jako s Ruskem versus USA. USA dělá daleko větší sviňárny než Rusko. Ale zároveň USA neustále dští kritiku Ruska. Stejné je to s muži versus ženami.

        Je vlastně zvláštní, že jak nerovnováha požadavků na muž x žena, nebo na Rusko x USA došla už do tak exkrémních výkyvů, že se první z těch dvojic prostě už rozhodli jednat.

        Už jsem to psal několikrát – mamánkyň je mnohonásobně více než mámánků. Mamánkyně jsou mnohem destruktivnější pro rodinu.

        Mamánkyň je více. Vdají se pak často proto, aby maminka se starala o její pocity a emoce, zatímco muž byl jejich kasička a servisman. Hodina pravdy se často ukáže v době úmrtí maminky.

        Ženy už často kašlou i na své děti. Množství žen, které se věnují jen krafání, mobilu a kafíčkování je naprosto enormní. Když ženy vedou dítě nebo jedou s kočárkem, dítěte si téměř nevšímají, protože by musely odložit mobil a hovory s kamarádkami, kterou vedou snad od ráno až do usnutí.

        Včera jsem potkal maminu, která to dovedla k dokonalosti. Kočárek otočila dítětem na opačnou stranu, a nebyla tak harantem rušena. Harant brečel a dožadoval se maminky, uzurpátor a sobec jeden! Ale bylo mu to houby platné i během těch několika hodin, co jsem byl svědkem. Mamina nedoložila mobil, a dítě prostě mělo smůlu.

        Už teď se ženy a společnost diví, že muži začínají být pasivní, neženou se do svatby, a mnohdy už ani do sexu. Brzy totéž ženy zažijí od vlastních dětí, které nemají přednost před mobily. A až budou potřebovat podporu od dětí, možná se mnohé budou sakra divit.

        Jinak nezapomeňte zase napsat psychologický názor na mě. Mně je to sice u zadku, ale proč to nezkoušet, že ano.

        1. To A. Cox

          To je mile. Takze jste si to precetl. Tedy si s tim vasim americkym pobytem rozumime :-))). To jsem rada, ze oba vime.
          O maminky s kocarkem se nebojte, mozna pani aplikovala ponekud stredovekou metodu Nechat vyrvat. Ale je uzasny, ze jste u toho stal nekolik hodin :D. Ze jste nic nerekl?

          1. Zřejmě čím dál větší počet mamin se rozhoduje nechat dítě bez zájmu. Přeci nebude otravovat maminku.

            Ještě jedné věci jsem si všiml. Cikáni se svými dětmi v kočárcích nebo malými dětmi komunikují zcela po staru a hojně. Dokonce se na ně i usmívají. To ignorování nejen dětí, ať si ti smradi nemyslí že je tu máma pro ně, provádějí výhradně české matky.

            Proč nic neřekly ostatní ženy? Asi proto, že i ony se věnovaly mobilům.

            Cizí muž, který bude upozorňovat maminu na to, že má dítě, a měla by se mu věnovat – to dokáže navrhnout asi jen Slecna Ling. Už chybí jen návrh, abych to dělal i večer v parcích a nočních ulicích.

            1. to A. Cox

              Musime trochu zbrzdit, sice uz sedim v Uberu, ale pokecala jsem si smichy halenku. Tak vy stojite nekolik hodin ( vase slova ), kolem cizich deti, ale pak vypotite posledni vetu. Alane, vy proste ve vsem lzete jask cervenej pes :-)))). To fakt neni moje chyba, ze jste takova kecka a jeste si prd pamatujete. Ale mam ty vase historky rada, nechcete zas zabrousit do mediciny, posledne jste ohromil i hellfire, a ze ten je vostrej dost a jen tak ho neco jako zkusenyho doktora ze sandalu nevyhodi.

              1. Vy jste jen pavlačová štěkna. Napište si na mě názor jaký chcete, mně je to fuk. Jste jen vtírák, co se snaží kydat na všechny špínu.

                Já budu na ostatní i na vás reagovat na věcné argumenty. Ale jinak si kdákejte své dehonestační kecy. Třeba vás to uklidní.

                1. To A. Cox

                  Ale ne? Opravdu? To je desny. Budu o sobe premejslet. Nicmene, vite, jak byste me utrel? Ze byste treba konkretne popsal, co obnasel ten vas pobyt v USA, kde jste tak rozhodne byl, i kdyz tvrdosijne mlzite kde presne, a jaky formulare a za kolik k tomu vyplnil. Ja jejich obsah znam, takze bych se pak jeste samozrejme na par veci doptala :-) Ony jsou tam tricky questions.

                  Ale vy jenom kecate na efekt, jako ve vsem :-) Nedivte se, ze z vas mam prdel.

                2. Ad Alan.Cox 11.8.2025 v 6:53
                  Blbýši, na tebe nikdo špínu kydat nemusí, o to se umíš postarat sám.

                  Kdy vytáhneš ModrýhoKlokana? Jo, napado mě, byl také dlouho v USA, že? :-)

              2. Slečna Ling: šel jsem do toho hrdinně prsama nepřihlášen, tvé teze plně podporuji: kokeš v USA buď nikdy nebyl, nebo tam neuspěl, nejspíš jako ilegál, zametající Walmart. Že lže je zřejmé z té zoufalé vyhýbavosti, ač jinak je děsnej udernik, co všude byl a od všeho má dvoje klíče. Co píše tady nevím, musel jsem se přihlásit, ale asi furt to stejný.

                1. To fatdwi

                  Vid? Nicmene sorry za diskomfort z techhle nasich postekavacek, ono je to ve vysledku blbost, nicmene jsem rada za tvuj nazor a navic nesnasim, kdyz ze me nekdo dela trotla. Lze, az se mu od huby prasi. Vsad se, ze do vecera si nastuduje imigracni formulare a neco tady ubleje, ale right here, right now, chycen s rukou v trenzrkach vi kulovy.

                2. fatdwi: Má to jen jednu vadu. Já se tu prezentuji svými názory, znalostmi a zkušenostmi. Jsem tu anonymně, útoky na osobu jsou fuk.

                  Takže si klidně podpořte nějakou slečnu s jejími útoky. Třeba vám pak dá, nebo aspoň nechá sáhnout na prsa.

                  Určitě dostanete podrbání za ouško. A možná i piškotek.

                  1. Tak on je tu leckdo anonymně, třeba slečna ani není slečna (ne že bych jí teda nepřál to nejlepší, mluvím jen hypoteticky).
                    Anebo naopak jste slečna Vy a úspěšně nás vodíte za nos.

        2. Několik hodin čučet na matku a dítě, to může mít jen dvě motivace, děsivou a děsivější
          – tu matku
          – to dítě

          1. V Alanově případě připadá v úvahu i nejděsivější motivace, a to těch několik hodin. Co lepšího by taky měl dělat, že. Stejně se vrátí domů a bude podporovat Challengera v diskusi na D-F, tak to je to čumění po veku možná lepší.

          2. tak kdybys nebyl kádrovácká pyča, co bude vostatním diktovat, co smí dělat…no nic…:DDDD

        3. Rozlízá se to jak moc, pýče kafrají nekde kdoví kde, už ani né vosobně, ale jak řikáš přes šmrdlokrám, zatímco děcka se jim motají všude možně. Pak ti to vběhne pod kola a ty seš budeš 5 let soudit tvl za to, že pýča se vo děcko vůbec nestará. Není to vo tom, že se vohlídneš a děcko fuč, to voni jsou svině malý rychlý, ale že ho prakticky ignoruje dlouhý úseky času zcela programově. A zvlášť u malejch jsou nasraný, že se vo něj musí starat a že furt neco chce, jak přetlakovanej papiňák před explozí. Pak nejsou schopný výchovnýho zásahu, ale jenom sprostýho řvaní.

          A když to není přímo děcka, tak náhradní – chlupatý děcko. Včerá sme s týpkem večer neco většího stěhovali, při vodjezdu – velkej autobus v malejch uličkách, skoro tma a dementi tam čokle bez vodítek co se motali centimetry vokolo sedmimetrovýho autobusa tvl.

        4. Potkat někoho a hodiny čumět na to, jak se (ne)věnuje dítěti je zvláštní.

          Každopádně u malých dětí asi ano, kontakt je fajn, u starších dělají dnešní rodiče pravidelně tu chybu, že je moc otravují, málo vypouštějí ven a nechávají je objevovat svět. Každý dětský pláč nemusí (a neměl by být) ihned rodičem brán na vědomí a eliminován. Každá dětská potřeba by neměla být ihned uspokojována.

          1. Jdete stejnou cestou (přes kilometr) jako velká řada lidí. Pak strávíte dlouhý čas v obchodním středisku. Pak je zase potkáte na stejné cestě. Atd. Tak prostě vidíte jednu cizí paní a x dalších lidí třeba dvě hodiny víceméně v kuse.

            Nebo byste si divila jak dlouho dokážete v kuse vidět a opakovaně potkávat určité ženy, když něco zařizujete na náměstí velkého města.

            To je to, co Slečna Ling v USA nezažije. V USA jsou sto let za opicemi, což si Slečna Ling vůbec neuvědomuje.

            Ono vůbec nejde o to, jestli se konkrétně děje to či ono. Jde o to, že pokud dítě nebude mít ranou citovou vazbu k matce, tak to není dobré.

            Dělá se dokonce i test připoutání pro děti. Jak se chová dítě po rozloučení s matkou, poté samo, a pak po opětovném příchodu s matkou. To bývá zklamání!

            1. Nebudeme už to téma pitvat, ale jak se 2×1 kilometr táhne (tlačí) kočárek tak, aby byl k matce odvrácenou stranou od dítěte, a ta nebyla harantem rušena? :-)

              1. Zkuste si najít různé typy kočárků v internetových obchodech. Řada kombinovaných typů umožňuje mít dítě k sobě i od sebe, a přitom kočárek v pohodě tlačit.

                Nikdy by mě nenapadlo, že lidé si nedokáží představit ani to, že vidíte cizího neznámého člověka v centru města víceméně hodiny v kuse.

                Nešlo by v diskusi řešit podstaty témat?

                1. ten, kdo vam vycita, ze jste neco neudelal, je ten stejnej curak, co kdyz neco udelate, tak vas bude buzerovat, co se do toho serete kdyz vam do toho nic neni. Nereste to, kreteni jsou a budou.

      2. Ad Slecna Ling 11.8.2025 v 5:39

        Možná jste narazila na příčinu nárůstu transsexuality :-)

      3. „Ani treba nezije s maminkou do 35“. Já se lekl, že to mamči je těch 35. To by nebylo tak hrozné se utrhnout z domu ve dvaceti letech.

  6. „Moudri muzi se nezeni“ – je hlaska z nejakeho filmu…

    Jinak clanku nemam co vytknout, vidim to stejne.

    Podle me ma manzelstvi jednoho muze a jedne zeny smysl, je to dobre pro deti, je to dobre i pro chlapy ze si navzajem nekradou manzelky, a je to dobre pro zenske, ze maj tu „jistotu“. Chlapum k motivaci do prace staci sex, a „tradicni manzelstvi“ teto muzske slabosti vyuzivalo.

    Ovsem napric generacema, za poslednich 100 let +, se v tom jednoduchem konceptu udelal totalni bordel, zrejme zamerne, a dnes jsme tam kde sme. Muzske slabosti se jiz nevyuziva, dnes se doslova „zneuziva“.

    Vsak on vam to Pan Buh vrati na detech :-)

    PS: Historicky podle me se tyto stavy zpravidla vraci do vychoziho „patriarchalniho modelu“ – uderem valky nebo nejake jine katastrofy. Ve valce chlapi pomrou, a po valce jsou muzi nedostatkovym zbozim o ktere zeny musi „bojovat“ – pak nastava ten tradicni „patriarchat“

    Feminismus totiz, zda se, funguje pouze za predpokladu, ze jsou k dispozici „zdroje“ ktere lze „vyuzit“. Az tyto zdroje nebudou, feminismus opet skonci u „tradicni rodiny“.

    Feministky samozrejme muzou rict, ze „zdroje jsou vzdycky“, avsak historicky lze dolozit, ze zdroje vzdycky nebudou.

    1. Feminismus je spíše plodem světových válek. Nedostatek mužů donutil ženy obsazovat tradiční mužská místa. A přebírat moc.

      1. No nevim, matriarchat fungoval v mnoha spolecnostech (nejen lidskych) a nekde funguje dodnes. Feminismus je proste extrem, podobne jako gajprajt nebo drakskvin.

        1. Matriarchát nefungoval nikde a nikdy. Snad s výjimkou kmenů na úrovni paleolitu (nikoliv neolitu!) ztracených uprostřed Amazonie.

          Protože je společenství v podstatě na animální úrovni. A mezi zvířaty „matriarchát“ fungovat někdy může. Ale i tak je pro stádní zvířata spíš charakteristický „patriarchát“.

          1. Nemalo selem ma matriarchaty. A pokud si nekdy udelas dovolenou treba v Kalabrii, sleduj lidi a rodiny okolo sebe.

            1. Nejen šelem. Vůdčí samice není neobvyklá ani u stádních býložravců. O kudlankách nemluvě, tam maj matriarchát až za hrob. Nebo včely, žáno.

              1. To je prdel, kdyz obcas pozoruju sousedovo hovezi stado. Bejci tam pobihaji a tvari se dulezite, ale kravy si ve finale stejne delaji, co ony chteji. A stran vychovy telat maji stejne hlavni slovo ony. Kolikrat mam pocit, ze tem bejkum nechaji to jejich sebevedomi jen proto, aby se jim postavil.

                1. Tak ony ho hlavně využívaj jako toho zlýho poldu. Mezi náma – je to debil. Pamatuju zdemolovanej traktor – jedinej plech nezůstal rovnej. Bejk buď nabyl dojmu že přijel aby mu ojel krávy nebo se mu prostě jenom tak nelíbil takříkaje z předsudečný opatrnosti. To kráva neudělá, pokud neni jednooká. Tak si hezky počká až se dostaneš na dostřel a pak jeb – vystřelí tou pazourou že si ani nevšimneš odkud to přilítlo. Umí kopat i dopředu, bacha na ně!

                  1. To vim, jako kluk jsem dostal behem dojeni nekolikrat od kravy ocasem po tlame, kdyz ho mela pekne od hoven a pochcanej. A na nohy si davam majzla doted.

                    1. Ideálně když má sračku z řepky. :))))

                    2. Jo, to je primo ekologicka facka :-D

                2. To je zdegenerovaný přešlechtěný dobytek.

                  Když se koukneš třeba na původního koně převalského chovaného pokusně u Orenburgu ve stepi, tak tam kobyla co chce utéct ke konkurentovi vůdčího hřebce stáda, regulerně dostane od toho vůdčího hřebce nakládačku, že si to rychlé rozmyslí.

                  Asi jako když Máňa dostane na tancovačce mrouskací náladu a až moc pošilhává po svobodném Lojzovi odvedle. Taky je odvedená domů, kde dostane po hubě od manžela nebo od tchýně. Že si to příště sakra rozmyslí.

                  No a my jsme zjevně jak ten přešlechtěný zdegenerovaný dobytek.

                  1. Chápeš rozdíl mezi krávou a koněm ty komiku? Alespoň přibližně?

                    1. Okrem toho, niekde som začul, ak si dobre pamätám, že u koní je aj rozdiel divoký vs. „domáci“ – u divokých koní je typickejší patriarchát, zatiaľ čo kone chované v zajatí z nejakých dôvodov tiahnu k matriarchátu. Ale ja som pôvodne chlapec z mesta, tak netvrdím, že sa tomu rozumiem.

                    2. Divokými koňmi myslíš zdivočelé? Podle testů DNA je i ten Przevalák zdivočelé plemeno a ne původní divoký kůň

                    3. Možná myslel třetihorní nikdy nevíš, sice nezná rozdíl mezi sudokopytníkem a lichokopytníkem ale odborník na etologi to von je na slovo vzatej. Akořát mu zbývá vysvětli ty hřebčí stáda u převaláků ale on to dá, já v něj věřim.

                    4. Úprimne povedané, netuším. Ako som napísal, „niekde som začul“ a „neviem, či si dobre pamätám“, tak tá informácia možno znela úplne inak…

                    5. Spíš se to zasi ztratilo v překladu. Že by hřebec vedl stádo je volovina. Ale má nějaký kompetence obranný. No a u domácích koní na psatvině tohle už není potřeba, tam už v podstatě jenom opruzuje kobyly a tak se odděluje. Možná se to zase s častějším výskytem vlků změní, kdoví.

                    6. zatracený větvení, zase mi uniklo kdo na koho reaguje, ta reakce 13:39 nebyla v souvislosti s grg

                    7. get:
                      Samozřejmě že majitel hřebčína nemá zájem aby se drazí plemenní hřebci mezi sebou mlátili a vykousávali si chomáče srsti v bojí o dominanci. Tak je vyšlechtil jako zdegenerované bez výrazné samčí dominance.

                      A úplně stejně nás šlechtí „majitelé Země“ na poslušný pracující dobytek a na bezkoulé hafíky.

                      Jak vidno tak velmi úspěšně.

                      Stejně jak u těch přešlechtěných zdegenerovaných býků je tu samec spíš za šaška který si na vůdčího samce jen hraje a i samicím je spíš pro smích a předstírají to jen aby byl klid.

                      Viz. hranatá pseudo-alfa Turek, s latentně homosexuálními sklony, co dělá ramena, ale pak se podělá když o něco opravdu jde a jede přesně dle notiček jeho páníčků.

                      K tomuhle nás šlechtí přes 1000 let pomocí křesťanství apod. Proto tu nejsou už žádní skuteční chlapi. Pomocí válek, genocid, převratů a revolucí je vyřadili s plemenitby. A zbyl tu jen tažný skot, co si nechá dát na tlamu náhubek, nosošťour, napíchá se šmakuládou a budoucnost svých dětí bez mrknutí oka obětuje za zájmy války na ukrajině.
                      Prvotřídní šlechtěním zdegenerovaný a o zdravé instinkty sebezáchovy připravený tažný dobytek.
                      Který je protestuje ani když jede v dobytčáku na jatka.

                    8. Ntpč. Zlatej Brehm.

                    9. psssst nevyplaš to, třeba se dozvíme jak se šlechtili hřebci na nedominanci.

                    10. to je matros ten jantar… :DDD

                    11. shifty11.8.2025 v 20:06
                      to je matros ten jantar… :DDD
                      —–
                      Je to kaBrnak

                    12. To hellfire

                      Ze jo :-)?!? Ty myslenky jsou jak pres kopirak.

                    13. Arnold J Rimmer 11.8.2025 v 14:59

                      Jak?
                      Přijel školený odborník, Ludva Sauschneider, vytáhl emaskulátor a bylo vyšlechtěno.
                      Neříkej, že ho nemáš eště schovanej.

                    14. (facepalm)
                      Zoologie a etologie vysoké školy života.

                    15. Jantar 11.8.2025v 14:42

                      Inu, s kravským potahem jsem se jako hoch ještě svezl, ale 2 km/h, to je děsná nuda.
                      Volské potahy pamatovala matka, ale údajně nedosahovaly vyšších ruchlostí, produktivitu zachraňoval vyšší tonáž.
                      Upřímně opravdu rád bych viděl práci vozky Jantara se spřežením přešlechtěných degenerovaných býků, bez ohledu na výši vstupného.

                  2. Jantar 11.8.2025 v 12:05

                    Ach ano, skazky z doby, kdy byli koně ještě masožravci, ty mám rád.
                    Dychtiv dovzdělání, vždy se diskutujících odborníků ptám, co je to ten přešlechtěný zdegenerovaný dobytek (nebo pšenice, slepice či brambory) a jak ho v chlévě či na pastvině poznám.
                    Vždy s nulovým výsledkem.
                    Mohu teď zkusit štěstí u vás?

            2. Sysop: „Nemalo selem ma matriarchaty. A pokud si nekdy udelas dovolenou treba v Kalabrii, sleduj lidi a rodiny okolo sebe.“

              Matriarchát je všude, kde muži / šelmy houfně riskují, válčí a umírají. Pak je jasné, že řízení a stabilita rodů / kmenů / rodin je víceméně na ženách / samicích. Muži / samci jsou v situacích, kdy často umírají, a nedá se s nimi počítat jako s konstantou.

              Proto jsem psal, že k feminismu přispívají mohutně války.

              Pokud Západ rozehraje válku s Ruskem, pak tu budete mít jako vedlejší efekt kromě bídy, chudoby také další následnou vlnu feminismu. A to se budou pak dít se zdivočelými ženami věci, že Challengerovi bude hořet klávesnice, až to bude zpracovávat do článků. Protože dnešní již tak na houby ženy budou pořád ještě zlato proti tomu, co se stane.

              Mám dojem, že Bůh se na to už nemůže dívat. A rozhodl se rozšířit na Západ islám. Ten nahoře dal západním společnostem (mužům i ženám) vybrat. Buď umravní ženy po dobrém, a nebo to dokáží burky, kamenování, právo šaríja, a další prostředky islámu. Ultimátum a čas na rozmyšlenou se už krátí.

              1. To je prostý Darwin. Pokud společnost zregeneruje na úroveň, kdy bezkoulé hafíky buzerují a programují zvířecí chtivé feny, tak ji snadno převálcuje něco tak hloupého jako islám.
                Chytřejší požírá hloupějšího.

                V lidské historii se toto stalo mnohokrát. Zženštělé řeky přemohli římani, aby za pár století dopadli stejně. Senátory ovládaly manželky, milenky nebo ambiciozní matky, a zbytek byl „na chlapečky“.
                Egypt dopadl snad ještě hůř a od Cézara dostal ránu z milosti.

                A pak to tu převzali „barbaři“ – zjevně životaschopnější než zdegenerovaní římani.

                I tak to tu byl docela chaos, takže nakonec to převzalo křesťanství a nastal temný středověk.

                Vlastně se zhroutily velké říše, celá keltská civilizace a po ní i slovanská. Pěkně se to tu mlelo těch cca 1000 let.

                A vše proto, že neexistovali silní a schopní muži schopní vést kmen/národ k prosperitě.
                Ten problém tu je už 2 000 let, zjevně.

                Nikoliv femiprasnice, ale neschopní slabí chlapi. Přičemž feminismus či pád říše/národa, je už jen důsledek. Silný chlap takové patologické jevy ve společnosti nedopustí.

    2. Vtip je v tom, že tento „tradiční koncept“ vnucený nám před 1 000 lety křesťanstvím, nebyl nikdy funkční.

      Tudíž se na něj nelze odvolávat jako na něco k čemu je třeba se vrátit.

      Tím zároveň netvrdím že nějaký free hippísácký polygamní mrdník je alternativou.
      Naopak, sexuální osvobození ženy dostalo naši (bílou) civilizaci do srabu.

      1. Já si hlavně myslím, že zdravý selský rozum je diktátorský koncept, který nám vnutilo – já nevím křesťanství?, nebo nějaký komunista?, nebo nějaký jiný třídní nepřítel?

        Každopádně tím pádem se na zdravý selský rozum nelze odvolávat jako na něco, k čemu je třeba se vrátit.

        To by tak ještě hrálo!

        1. Samozřejmě. ZSR tu už 2 000 let vypalují žhavým železem z myslí lidí a nahrazují nějakými ideologickými náboženskými floskulemi. Jeho přítomnost je zcela nežádoucí. Kdo disponuje ZSR, ten by na slavné desatero přišel i sám a i na mnohem víc.
          O tom to je, nahradit zdravé myšlení programy. Programy vyhovující parazitům.

          Dříve byl náčelník/šaman vybíraný jako nejschopnější a i na základě toho že disponoval ZSR , tedy intuicí v rozhodování a řízení. Toto zničili a nahradili dědičnou šlechtou. Takže váš potomek byl opět u koryta, ať byl sebeblbější a sebeneschopnější. Hlavní bylo že poslouchal rozkazy z vatikánu.

  7. Feminismus: The concepts appeared in the Netherlands in 1872,[23] Great Britain in the 1890s, and the United States in 1910. – https://en.wikipedia.org/wiki/Feminism

    Feminismus svetove valce uzce predchazel, tudiz spis lze rict ze „svetova valka“ je plodem feminismu ;-)

    1. …to byla odpoved Alanu Coxovi

      1. To je jen oficiální verze historie. Realita je jinde.

        Realita je v tom, že muž i žena má zadrátované chování, a feminismus už tu tisíckrát byl v době, kdy lidé neznali ani písmo. A zase bude. Příčinou lidského chování je firmware lidí, který se víceméně mění jen velmi minimálně.

        Feminismus v mnoha proměnlivých podobých tu byl co lidstvo existuje. Stejně jako tu byl i patriarchát. Málokdy jedno nebo druhé v čistě teoreticky syntetické podobě, většinou jako různé směsky obého. Podoba se také hodně měnila dle okolní situace.

        V Indii najdete mnoho kmenů a skupin, kde vládnou ženy.

        Cikánské rody řídí víceméně staré cikánky. Když se mladá cikánka přivdá, nerozhoduje ani ve své rodině. Pravidla ale zná: když porodí několik dětí, cikánská komunita jí trochu možností rozhodovat ve své rodině nechá.

        Totální feminismus máte od samého začátku mezi židy. Muži jsou určeni pouze k hromadění materiálních prostředků, ideálně kořistěním a okrádáním mezi podřadnými góji. Ale židem jste po matce, všechno je podle matriarchální linie. Stejně jako mnoho dalších věcí.

        Dnešní doba, tedy to je nazýváno oficiálně feminismem, je jen v tom, že ženy svou nadvládu dělají hloupě a krátkozrace. Ženy se ve své hlouposti rozhodly, že budou vládnout přímo mužským způsobem, a to zkrachuje až na to budou ženy koukat jako sůva na drát.

        Ženy odjakživa zákulisně ovlivňují muže i ženy tak, že je většinou po jejich. A přitom to ovlivňování popírají, před autoritami se lísají, hrají si na slabé a neschopené – a přitom 99 % věcí se děje podle nich. Tak to fungovalo a funguje po velké části světa i historie lidstva. Ženy to dělají instinktivně, není to zcela záměr.

        Lidi, kteří jsou zcela pod vlivem jiných žen (muži i ženy, asi tak 20 % lidí), je dobré se v zájmu každého naučit rozeznávat. Nemůžete se nikdy spolehnout na jejich slovo, povahu, nic. Jít s takovým člověkem do podnikání nebo společné zakázky je masochismus – pokud je totálně nedržíte pod krkem.

        1. Ja s vami vicemene souhlasim, podle me se to historicky preleva sem a tam…

          Kdyz staroveci Rekove narazili na Etrusky v Italii byli pry „zhrozeni“ mirou rovnopravnosti, ktere se dostavalo Etruskym zenam. Pak, za nekolik set let – po „klasickem Recku“ nam zde zbyly pojmy jako Lesba a o Athenach se vypravi jak tam kvetla sexualni promiskuita …

          Takze doby kdy to ktere pohlavi ma navrch, nebo alespon celkove usporadani, se alespon v lidske spolecnosti meni, lide nejsou zcela zavisli na „instinktech“. Ale lide „instinkty“ stale maji, ale vybiraji si jestli budou poslouchat nebo ne…

          Tudiz – ono je to vlastne od zacatku prakticky ve vsech starovekych textech.

          On kdyz ten „krestansky Buh“ rika „strezte se svetskych slasti“ – ve skutecnosti rika „nesmite si ujizdet na drogach“, nesmite ty svoje drogy poslouchat.

          „…protoze jsi uposlechl hlasu zeny sve, a jedl jsi ze stromu ze ktereho jsem ti zakazal jist, prokleta je Zeme pro tebe…“

          Takhle ten pribeh zacina :-)

          A pak je tam mnoho prikladu jak se to cele „zesere“

          Samson a Delia, David a Bathsheba… Kdyz nejsilnejsi bojovnik zacne zcela slouzit cizi holce, nebo kdyz kral osuka zenu jednoho ze svych nejvernejsich bojovniku…

          Nebo kral Artus a Lancelot – tam to bylo zase naopak… Kdyz nejvernejsi bojovnik osukal kralovnu…

          Ale to se bavime o lidech kteri si mezi sebou dopisovali pismem.

          Skutecne „matriarchaty“ – jako napriklad to co pry existovalo mezi indiany v Teepee anebo mezi divochy v rovnikove africe – se podle me vyznacuji nulovou inovaci. Jako vosy porad patlaj ty svoje chatrce z blata, protoze zenska chce chatrc, a chlap chce sukat… Mozna to ma nulovou inovaci, ale zase je to stabilni model.

          Trochu vyspelejsi civilizace tento model instituovaly do centralnich „bordelu“ zvanych „mesta“…

          Sranda je, ze vzdycky kdyz ty mesta „zfeminizovaly“ – historicky zcela zretelne prisla nejaka nova „kultura dominantnich samcu“ – a ta je zabrala. I ti Germani co obsadili Rim byli slavni tim jak byli sexualne stridmi – az asketicti.

          Nevim, ale podle me zde jsou dva stavy patriarchat/matriarchat – jenz se z hlediska „dominance“ prelevaji sem a tam, s tim ze kazdy pusobi jinak. Muzi jsou jako ohen, hybou vodou. Ale voda zase ohen chladi a hasi. Proto pravdepodobne musi existovat nejaky rovnovazny stav a ten je pravdepodobne nejlepsi, protoze kolem nej se to toci.

  8. Tohle už není arteterapie, ale čirý masochismus. Všichni už přece víme, že autor je hafík, proč to neustále připomínat? „Hele koukejte na mě, jakej jsem sráč a chudinka, co mě ubližují feminacistky“. Tentokrát 23 ns a kousek, takže ten ubrečený kolovrátek zase nešel číst.

    Nitus: díky za pobavení, jsem u důchodkyň s chodítky málem probudil drahou :-)

    Challengere, ukažte, jakej jste chlap a běžte zase s přítelkyní nakupovat boty a pak o tom napište něco pořádně ukníkanýho, aspoň na 30 ns, ať je to hutný jako Hegel a ne pořád ty průjmy, co tenhle váš Looserville Tak jde čas obsahuje.

    1. To je další paradox. Chlapi kupují ženě drahé oblečení a boty a šminky, aby se ona v nich předváděla venku před nadrženými slintajícími hafíky.
      A doma chodí v teplákách, natáčkách a pleťové masce (aka strašidlo do zelí)
      Absurdita.

      Opravdový chlap kupuje ženě oblečení výhradně v sexshopu :-)))

      Protože to si pak užije s ní večer doma on. A ne náhodní slintající hafíci na ulici.
      Nehledě na to že luxusní sexy oblečení nošené na ulici, nezdravě posiluje i tak přebujelé ženské sebevědomí, aroganci a pocit moci nad muži.

      1. No ja osobne kupuju hezke hadry zene rad, abych se pochlubil, jak peknou zenu mam. Doma chodim v teplakach taky, venku bud v radiovce, nebo usance, taky necekam, ze z toho bude moje zena vlhnout.

        Prijde mi normalni se na ulici prezentovat vizazi a oblecenim, nez v teplakach vyrvavat, jak ja ho mam velkyho a ona udela pet orgacu za pul hodky.

        1. Njn, jenže ty nejsi asociální incel.

      2. Ženy se předvádějí hlavně před jinými ženami.

        Všimněte si, že v reklamách na ženské zboží jsou hlavně zobrazeny ženy. Markeťáci, reklamní specialisté a další si už miliónkrát vyzkoušeli, že chlap v reklamě pro ženy téměř nefunguje, zatímco žena ano.

        Když žena získá uznání od jiné ženy, je to pro ni tisíckrát větší lichotka než od muže.

  9. Co takhle založit nadaci, která by zabezpečovala psychoterapii pro frustrované a mentálně nevyrovnané grafomany? Terapie by vypadala tak, že by se dotyční vypsali na papíry, které by pak určená osoba posbírala a prohnala skartovačkou. A nikdo by pak nemusel číst tady ty ukňourané slovní průjmy. Kdysi se to tady dalo číst a byly tu zajímavé věci. Teď se tady jednou za čas zastavím, jenom abych se ubezpečila v názoru, že se to tady proměnilo na sbírku zpruzených sexuálních frustrátů jako je autor článku a několik jeho podkuřovačů v diskuzi.

    1. založ

    2. Tak az se priste stavis, vem s sebou rovnou nejakej svuj clanek, at nastavis novou ideovou linii a standard qality. Jako fakt, kazdej clanek dobrej. Dik. Tenhle server ma tu mouchu, ze autori nejsou placeni ani reklamou, ani politickym pozadim, takze pokud sem nikdo nic nenapise, nebude tady co cist.

      1. Dobrej jako startér diskuze. Jinak je to tak z devadesáti procent ztráta času.

        1. Bezpochyby. Jen mi prijde, ze uz jsme moc stari na to, kdyz se clovek vratil na cimru, vysvlikl stejne jako vsichni okolo smradlavy maskace, ponozky, ve finale se usral a pak pohorsene prohlasil „doprdele tady je ale rychna!“.

          1. Njn. Na tom něco je. Krom toho, valná většina článků tu stojí za prd už od doby, co Dfens přestal soukromničit a poskytl prostor i jiným grafomanům. Takže nic nového pod sluncem.

            1. Což bude už pomalu čtvrt století

            2. To tak je, kazdej autor se jednou vypise, pokud ho pravidelne neliba muza. A ti dnesni autori to maji o to horsi, ze „to uz tady bylo“.

              Proto si rikam, ze je lepsi, kdyz je clanek odpad, nez zadnej clanek. Preskocit ho muzu vzdycky, nekdy si ho muzu precist podobne, jako treba cucet na kulinarske umeni Ladi Hrusky proste jen proto, ze mam naladu na neco totalne debilniho.

              Dneska ma treba v bedne clovek nepreberne mnozstvi poradu 24/7, muze prepinat mezi stovkama kanalu… a pritom treba ja na bednu skoro vubec necumim. To, co bych tam videl rad, to tam neni. Kdybych nemusel platit televizni dan, tak nad tim jen mavnu rukou a nebudu travit cas kritikou jednotlivych kanalu s tim, ze „jeste pred 30 lety tech kanalu byla sotva desetina a bylo na co koukat“.

              Ze je to smutny? No je. Jsem rad, ze jsem zazil lepsi casy? No jasne, ze ano. A to plati i v mnoha jinych smrech. Jenze tady si mame moznost to aspon trosku ovlivnit. Bud tim, ze budeme sami tvorit (na coz se 99 % lidi vysere – at uz z jakehokoli duvodu) a nebo aspon tim, ze nebudeme porad horekovat, jak je to blby. No je, no.

              1. Já jsem od d-fense žádnou odpověď při zaslání článku nedostal. Zkoušeno 3 x. Všechny tři články nakonec vyšly jinde.

                1. Ad Alan.Cox 11.8.2025 v 16:10
                  Blbýši, co myslíš, proč asi vyšly (pokud) jinde?

              2. Sysop 11.8.2025 v 12:05

                Před třiceti lety byla těch kanálů sotva desetina a bylo na co koukat.
                Dnes je těch kanálů desetkrát tolik a na všech běží dokola stále to, co běželo před těmi třiceti lety.
                Je tedy na co koukat, ale kdo by to chtěl podstupovat?

                1. Před třiceti lety se na televizi koukalo.

                  Dnes je televize pro většinu lidí jen kulisa k puštění na pozadí.

      2. Takže když je to zadarmo, tak to může být na hovno, jestli tomu správně rozumím. No, v tomto případě tomu tak vskutku je, takže vlastně nemám co rozporovat :)

        1. Když je to placené, je to zásadně záruka kvality. Čím dražší, tím kvalitnější.

          Naprostá špička v drahotě a tím pádem v kvalitě je naše česká armáda.

          A kolik nás stojí EU a Lejenová! To musí být špičková kvalita ve vesmíru.

    3. Ad Mngwa 11.8.2025 v 7:51

      Nejen autorovi článku, ale i Tupýšovi (1+2) a několika dalším by to prospělo.

      Btw., sousloví „zpruzenýc sexuálníc frustrát“ obohatilo můj slovník :-)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025