Přirozená imunita v disentu - zpět na článek

Počet komentářů: 299

  1. Se od D-FENSe těším na reakci ohledně městapa v Budějkách a on místo toho přijde s dalším antivax článkem, pro které se už dfens-cz přes rok nedá číst :(.

    1. A tak proc ten clanek nenapises sam?

      1. Každý nemá ten spisovatelský talent…

        1. Jenze tohle neni komecni server, tohle je platforma pro sdileni soukromych clanku. Takze pokud se nekomu zda, ze se to tady neda cist, ale sam psat neumi, pak mu nezbyva, nez se, nelezt.

          1. Tak já to vnímám tak, že je dost škod, že dýfens plýtvá talent furt na to samé téma. To můžou v klídku pokrýt ostatní a mistr pera může stvořit nějakej pořádnej fejeton pro pobavení v této blbé době.

            1. Jenze je to tady jeho obyvak a jeho vec, co chce napsat a sdelit. A o5 plati, ze komu se to nelibi, necht to necte.

              1. A komu se nelíbí, že píšu do diskuze, že se mi to nelíbí, ať mě smaže a zakáže :-)

                1. Tady je to postavene opacne. Pis si co chces, ale nediv se :-)

                2. Tady nikdo nic nikomu nezakazuje, klidně svou blbost prezentujte veřejně… ;-)

      2. Na rozdíl od D-F nebydlím u ČB, čekal jsem zde nějaký úhel pohledu na tu událost, dva roky dozadu by tu byl, proto jsem sem chodil. Teď je 6 z 9 článků na titulce o kovidu, gratuluji, další web podělaný kovidspamem. Podobně byla monotematizována a tím zlikvidována řada dřív zajímavých skupin na facebooku, odkudsi přišli antivaxíci různého stupně a jedou a jedou, normálové šli jinam. Jak dále píšete, už tu nemám co dělat, rok jsem zde nebyl, od té doby, co to tu antivax rozjeli.

        1. Tak jo, sbohem a satecek.

        2. Já ti to vysvětlím sám a velice rychle.

          Městský fízl praštil ženskou.
          Někdo ho natočil.
          Radnice fízla postavila mimo službu a přislíbila jeho vyhození.
          PČR to dostala k „vyšetření“, které proběhne stylem nechat chvíli vyhnít a pak to zamést pod koberec.
          Suspendovaný fízl se buď vrátí ke své „práci“ nebo přejde na magistrát „řešit“ přestupky.
          Konec.

          1. Jo, stejně do dopadlo i s „podivnou smrtí“ po zásahu městapa v Březnici.
            Oficiální verze – MP zasahovala na pouťové zábavě. Použila pepřák a jeden z hostů „nějak divně“ zkolaboval a v nemocnici zemřel.
            Neoficiální verze – Ten mrtvý měl na krku popápeniny od paralyzéru. Příčínou smrti byl otok mozku.
            Ticho po pěšině.
            Konec.

        3. Zajímavé, takže lidé se dělí na antivax a normály? Tak to já pořád doufám, že se tady nerozjede, že norma je očkování plus bambilion posilovacích dávek.

          1. Zatim to ale presne tak vypada. Normalni bude jit 3x rocne na opich.

            1. Zlatá Církev. Ta chtěla i v nejtemnějších rocích pobělohorského temna je jednou ročně zpověď a svaté přijímání.

    2. Další provax mamlas? Tyhle ukňourané komentáře bez pointy nálepkující všechno jako „antivax“ se nedají prostě číst :D

  2. To je sice hezke, ale konecne pochopte, ze TO. NIKOHO. NEZAJIMA. Pravda je to, co rikaji v televizi (resp. na Fekalbooku) a v ni rikaji, ze ockovani je JEDINA. MOZNA. CESTA. VEN. Politici, media i jejich loutkovodici po cele planete uz do tohoto narrativu investovali tolik casu, penez a politickeho kapitalu, ze ani nemuzou rikat neco jineho. V ramci CR by teoreticky mohl Fiala zmenit narrativ az prevezme moc (tj. cele vakcinacni fiasko hodit na Babise), ale to by nesmel byt predposrana bezpaterni Bruselska/globalisticka loutka. No, treba Fiala prekvapi, ale osobne cekam pozvolne zesilovani pro-vakcinacni hysterie az do okamziku, kdy neco opravdu osklive „praskne“ tak, ze to nepujde nijak skryt. Spolecenske skody (ekonomicke, ale i mezilidske vztahy) ale uz pochopitelne zustanou… :-/

    1. Nic nepraskne. Jen se to bude to pytlíkovat do léta, kdy strašlivý čínský mor opadne.

      1. Tak nejak. S vizi, ze pravda se drape na povrch se bude muset s ockovanim zapnout turbo. Mozna budou lidi prepadat nejake skupiny ozbrojene vakcinami, nebo deti ze skol budou unaseny a vraceny opichane, nebo nejaky jiny projev demokratickeho statu v ramci EU.

  3. DF poněkud vylévá dítě i s vaničkou – pozitivně testovaný, zvláště PCR není ekvivalent nemocný, živě si dovedu představit doom, kdyby bylo PCR na chřipku. Pro zájemce rozebíráno i zde. Tj. zajímavé jsou hospitalizace (jakási jistota obtíží, ono z těch souhrných dat se to hodnotí blbě). V nich kategorie prodělal+očko zjevně je průserová, že … U hospitalizovaných, resp JIP je poměrně důležité věkové rozdělení. Vede 60+, vcelku to kopíruje to, že senioři hold už mají slabší imunitu, spousta z nich dostala AS, a šlendrián Kubků a spol, kteří vědí, že by se mělo fungování vakcíny nějak ověřit, … třeba protilátkami.

    Pokuď je smyslem článku dovodit zjevnou skutečnost, že to co nás ochrání je imunitní systém, tak za 12bodů. Ale na mně to působilo dojmem dokázat, že očkování nefunguje, což je poněkud hloupé i na technicky orientovaného. To že nefungují vládní odborníci a jejich slogany ví snad už všichni.

    1. Smyslem clanku je jen ukazat, ze media a vlada si serou do huby, pricemz jedine, co to muze nejak logicky vysvetlit, je spekulace, ze jsou nejak financne motivovani. DF nepsal, ze ockovani nefunguje. Psal, ze jsou nam zamlcovana data.

      1. Ano, vzít jako základ vládní strategie pár částečných studií, že Pfizer funguje na 90+procent a je protektivní proti nakažení (ve smyslu slizniční imunity) je na zlatý bludný balvan, zásada předběžné opatrnosti jim nic selektivně neříká. Ono i při účinnosti 90% tady bude pobíhat 600tis neočko s platným certifikátem. Byla by to první takto dokonalá vakcína.
        Zatímco reál nám ukazuje, že kromě inovativního principu funguje podobně dobře či špatně jako běžné vakcíny proti chřipce. Od DF bych ale čekal jakýsi tah na branku, podobně jako zásobníky na zmetky, poněkud se to tu zvrhává k oplakávání svobody ignorovat vlastní riziko.

        1. A ten inovativní přístup, kdy sou lidi s mozkem, co do sebe nechali cosi naprat, pokládání za nepřátele lidu a je proti nim vedená účelová likvidační kampáň, zatímco ti co do sebe nechali naprat polofunkční experimentální sračku (případně někteří možná fýzák, esli probíhá tendleten výzkum a eviduje se to) i kdy sou prokazatelně nemocní a chrchlají kolem sebe svinstvo, tak sou papírově zdraví a nesmí se nijak řešit, natož testovat?

          To je úplně fpohodě, jo, to tě nechává ledově klidným.

          1. *NEnechali naprat

    2. Ano. Pozitivně testovaný není automaticky nemocný. Na druhou stranu pod radarem prolétlo těch skutečnejch infekcí ještě větší množství. Už na jaře mělo protilátky 51 % populace:
      https://www.muni.cz/pro-media/tiskove-zpravy/studie-proseco-ukazala-dynamiku-protilatek-proti-sars-cov-2-v-ceske-populaci-do-brezna-2021

      Studie na 30 tisících dobrovolnících. Třetina lidí s protilátkama si nevšimla příznaků.

      Kus ze studie:
      „Výsledky první fáze studie ukázaly rychlý nárůst seropozitivity demonstrující rozsáhlou expozici české populace viru SARS-CoV-2 během dramaticky probíhající druhé vlny pandemie: zatímco v říjnu a listopadu 2020 mělo sledované protilátky pouze 28 % dobrovolníků, v prosinci 2020 a lednu 2021 to bylo 43 % a v únoru a březnu 2021 už 51 %. To znamená, že v březnu 2021 už nebyla podstatná část české populace k infekci SARS-CoV-2 imunologicky naivní“, komentoval výsledky Vojtěch Thon z Masarykovy univerzity, který nad studií převzal odbornou záštitu. „Rostoucí trend souhlasí s celostátními daty o kumulativním počtu pozitivních PCR testů a potvrzuje průběžně zveřejňovanou dynamiku vývoje epidemie. Naměřená data nicméně indikují, že procento populace, které bylo do března 2021 exponováno viru SARS-CoV-2 bylo významně větší, než by vyplývalo z přímých odhadů založených pouze na datech z PCR testování“, dodal Ladislav Dušek, ředitel ÚZIS. Nejméně jedna třetina účastníků, u kterých byly nalezeny protilátky, nezaznamenala žádné příznaky onemocnění a 28 % seropozitivních jedinců nikdy nebylo na PCR testu.

      1. jsem jeden z těch, co -asi- měli a prolétli pod radarem. Karanténa je pro mně neřešitelná záležitost kvůli venčení psa. To že se ignorují protilátky, coby alespoň částečný indikátor imunizace je imho právě ta zásadní chyba Burešovy a spol. strategie. Alespoň u vytipovaných rizikových skupin prostě mohly a měly být měřené, …

        1. Mrdat protilatky.

          Jestli se chtej lidi tohodle zbavit tak musej poslat bily mrdky DO HAJZLU. Musej proste prosazovat premisu ze kazdej je svyho stesti strujcem. Pokud je nekdo vystrasenej z toho ze vonemocni at sedi doma na hajzlu s 15 facemasks na drzce, spuntem v prdeli, a zauzlovanym curakem (ten kdo ho ma moc kratkyho na zauzlovani can put a fucking clamp on it).

          Neni mozny prijmout premisu ze kazdej je asymptomaticky nemocnej a musi prokazovat ze neni nosicem nejakyho neexistujiciho viru a na zaklade toho lidi davat do vezeni.

          Jestli se toho nekdo chce zbavit, musi vsecky tyhle sracky odmitnout a poslat je s tim do hajzlu. V momente kdy pristoupite na tu hru o viru tak vas drzej za koule a umlatej vas falesnejma statistikama.

  4. Čekal bych, že při autorově vzdělání bude mít aspoň nějaké základy statistiky. Ignorováním podmíněné pravděpodobnosti (Bayesova pravidla) se staví argumentačně na roveň BLM, kteří dokazují rasizmus tím, že ve věznicích je černých více, než jsou černí zastoupení v populaci. Případně dementům, kteří podobně argumentují v případě Izraele.

    1. Premyslim, jestli A) neumis cist, B) umis cist, ale nerozumis obsahu, C) jsi troll.

      Sam nevim.

      1. Pro méně chápavé, autor tvrdí: „… a nyní jsme na konci teorie „očkování chrání před hospitalizací“.“, aby to vzápětí popřel statistikou: „Aktuální skóre (31.10.2021) v nemocnicích je 797 neočkovaných a 619 očkovaných.“, to vše při proočkovanosti 60% (v obecné populaci), která je ale v postižených skupinách mnohem vyšší.

        1. Tím hůř pro „vakcíny“. Nejvíc proočkovaná skupina taky končí nejvíc ve špitále.

          1. (facepalm)

            1. Už ti došlo, jakej seš vůl, jo?

        2. Jak jsem psal, A, B, C, vypada to na B.

          Pokud vim, tak media rvou, ze je nutne se ockovat, aby nedoslo k zahlceni JIP. To je fakt.

          Ze statistiky vidime, ze zatim mame na JIP pomer, neodpovidajici mire proockovanosti danych vekovych skupin. To je take fakt.

          Pochopitelne, te rvani medii nelze vyvratit pokusem, kdy vsichni lide budou naockovani a presto se nam JIP pretizi nemocnymi pacienty, protoze nikdy nebudou proockovani vsichni. To je take fakt.

          No a posledni fakt je, ze naprosto jednoznacne zasadni vliv ma ziskani protilatek prodelanim nemoci. Je to mnohonasobne ucinnejsi, nez vakcina. Nejde o to, ze by se lidi meli nakazit (je to de facto picovina, pokud nevime, jaky prubeh by to pak u jedince melo), ale je to dukaz, ze bud verchuska neumi pracovat se statistikou a pak zoglovani o procentualnim zastoupeni jedincu v ramci svoji skupiny je vyssi divci pro nase zakonodarce a nebo je tlak na ockovani bez ohledu na jakykoli racionalni argument, ze lide s vlastni imunitou je picovina ockovat. Pak je to uplne normalni svinstvo.

          1. „Ze statistiky vidime, ze zatim mame na JIP pomer, neodpovidajici mire proockovanosti danych vekovych skupin.“ – z které, jak to neodpovídá? Nejohroženější skupiny jsou naočkované z 80%, tj. pokud by případy na JIP byly 50% neočkovaných na 50% očkovaných, znamenalo by to 4x nižší pravděpodobnost pro očkované osoby, což je v rozporu s autorovým tvrzením.
            Nekritizuju ostatní vývody článku, jen zásadní nedostatky v základních tvrzeních na začátku, kvůli kterým to nevypadá příliš chytře, jemně řečeno.

            1. na to, že to mělá bét henta zázračná teškáááá, je teda 4× nižší pravděpodobnost pěkně ubohá, co, ty blbečku? :o)

              a to je ZATÍM, před pár tejdnama byla 20× nižší, si pamatuju poobný blekotání nedávno, teď už 4×, za pár tejdnů bude 4× větší, že i třikrát vopíchání zařvou, než nevopíchaní – co nám přídeš poblekovat potom, šašku?

              1. To byl jednoduchý příklad pro lidi bez vzdělání ve statistice, ale jak vidno, u vás se fakt není čeho chytit. Skutečná čísla vychází lépe, co jsem se teď díval.
                V mém příkladu by to znamenalo, že vakcína chrání z 80%, což není daleko od oficiálních statistik.

                1. DaveTheAlien 1.11.2021 v 14:01

                  Cituji:…“jak vidno, u vás se fakt není čeho chytit.“

                  Vida!
                  To, co si myslím, se dá vyjádřit i slušně.
                  Děkuji.

                2. Jak vidno, tak se po ygňorkovsku rejpeš klackem v hovně, ale že big picture je, že to je naprosto irelevantní, protože během dvou měsíců bude nutný i podle stádem bůhvíjak vlastně falšovanejch vlastní čísel uznat, že ty píchací hračky jsou vlastně hozený do kanálu, to ti naprosto uniká.

                  Tak si tam přehrabuj nějaký čísílka, ale s ohledem na drtivej vývoj se za pár tejdnů ukáže, že všechny ty experimentální srajdy chrání hlavně zainteresovaný osoby od práce, jak se v těch prachách budou moct koupat, medicínkskej vliv bude v lepším případě blízkej nule, v horším zápornej, a špitály budou plný prakticky jenom vopíchanců.

                  Ale todle je nejspíš mimo tvoje vnímání, asi autista.

                  1. Čau Behemote,

                    můžeš tedy vysvětlit, jak k Izraeli po několika vlnách nákaz (málo očkovaní ortodoxní, Arabové atd) díky očkování zbytku populace a masivní třetí dávce dostali počty na 600 nakažených denně, když předtím jich měli 10x tolik? A o promoření se bavit nemůžeme – Izrael ležel v tvrdých uzávěrách přes rok.

          2. Věrchuška bohužel se statistikou pracovat vůbec neumí, věrchuška má problémy i s matematikou na úrovni střední školy, což jsme viděli už na začátku celé této storky, kdy nikdo z vlády nevěděl, jak funguje exponenciela, dokud nepřišel Člověk s Matematickým Modelem(tm).

            To má pak za následek, že generují nesmyslná opatření; bohužel z toho pak mnozí lidé mají tendenci vyvozovat věci, že přece ti nahoře nemůžou být tak blbí a proto je to celé část sofistikovaného spiknutí.

            1. Nevim jakym zpusobem dokazes pracovat ze statistikou, nicmene tvoje schopnost logicky uvazovat je pod bodem mrazu. Aplikujes mozna spravny mechanicky postupy na naprosto nesmyslny premisy.

              VSECHNY STATISTICKY DATA ohledne udajny nemoci BS-1984 jsou NAPROSTY HOVNA A SRACKY. Jsou postaveny na premise ze existuje jakasi udajna nemoc BS-1984, coz je tvrzeno na zaklade naprosto nesmyslnych a totalne fraudulentnich PCR testu (tady si vo tom neco pocti – https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-tanzania-idUSKBN22F0KF; https://off-guardian.org/2021/09/22/30-facts-you-need-to-know-your-covid-cribsheet/).

              Veskery cisla ktery jsou publikovany jsou vytazeny z prdele nejakyho dementa nekde v nejaky instituci ktera v tom podvodu jede, coz jsou vsecky. Jediny cisla ktery lze povazovat za vicemene vypovidajici realitu je all-cause mortality. Tyto cisla ukazujou ze zadna smrtelna pandemic neprobiha, ze neprobiha VUBEC KURVA DO PICI NIC, fucking rien, nada, zilch, big fucking zero.

              Jediny co probiha je masova hysterie lidi ktery se posrali z toho jak ty mrdky strasej.

              Ty se jevis jako functional idiot potazmo useful idiot kterej bez toho aby examinoval zakladni premisy toho co se deje swallows the basis of the official narrative in a hook, line, and sinker fashion a na zaklade tech hovno-premis spradas nesmyslny uvahy. Jesitnost a Dunning Krueger effect ti neumoznujou vnimat to jak jsi totalne mimo.

    2. Poměr očko/neočko v nemocnicích odpovídá zhruba poměru očko/neočko v populaci. Ačkoliv je toto zjištění statisticky nepoužitelné, covid mafie lže tak moc, že na vyvrácení jejich lží stačí i toto velmi povrchní zjištění. Nebo máš dojem, že po ičoštění dat a použití zpřesňujících algoritmů tenhle fakt nějak výrazně změníš? Jestli ano, tak šup – do toho. Pokud to dokážeš, písemně se ti omluvím.

      1. Vůbec netuším, jak je to s covidem a účinností očkování, ale dovolím si malou demonstraci té podmíněné pravděpodobnosti, o které hovořil Davethealien.

        Stanovme si nejprve předpoklady – vstupní parametry.

        Očkování nepochybně není jediný faktor, který určuje, zda bude někdo hospitalizovaný.

        Dejme tomu, že
        – v populaci je 10 % rizikových a 90 % bezrizikových jedinců
        – pro rizikového jedince je pravděpodobnost hospitalizace bez očkování 10 %, pro bezrizikového 0,1 %
        – naočkujeme 90 % rizikových jedinců a 50 % bezrizikových, tj. 54 % celkové populace
        – očkování snižuje pravděpodobnost hospitalizace o 80 % pro rizikové i bezrizikové (tj. očkovaný rizikový bude mít pravděpodobnost hospitalizace 2 % a očkovaný bezrizikový 0,02 %)

        Pak bude v populaci o velikosti 100 000
        – 10 000 rizikových a z toho
        – 9 000 očkovaných a z toho 180 hospitalizovaných
        – 1 000 neočkovaných a z toho 100 hospitalizovaných
        – 90 000 bezrizikových a z toho
        – 45 000 očkovaných a z toho 9 hospitalizovaných
        – 45 000 neočkovaných a z toho 45 hospitalizovaných

        Hospitalizovaných bude tedy:
        – 180 očkovaných rizikových
        – 100 neočkovaných bezrizikových
        – 9 očkovaných bezrizikových
        – 45 neočkovaných bezrizikových

        Hospitalizovaných je tedy 189 očkovaných a 145 neočkovaných tj. z hospitalizovaných je 57 % očkovaných při celkové proočkovanosti populace 54 % při účinnosti vakcíny 80 %.

        Podíl očkovaných z hospitalizovaných bez dalšího je úplně naprd údaj.

        1. No, a teď mi řekni, kde v tom má význam to pod tlakem rvát do všeho od tří let věku? Nejsme náhodou celou dobu v jedné ze dvou situací:

          – buď to zázračně funguje a pak je cíle (neplný špitály) dávno dosažený
          – je to stejně k hovnu a pak je jedno esli komanda se samopalama vopíchají klidně 120 % ovčanů

          1. Můj příspěvek se týkal výhradně matematiky. Cílem bylo pouze ukázat, že tvrzení „Poměr očko/neočko v nemocnicích odpovídá zhruba poměru očko/neočko v populaci“ a „očkování významně snižuje riziko hospitalizace“ nejsou tak nutně v rozporu, jak snad cítil Sumo64, na kterého jsem reagoval.

            1. S ohledem na to, že dochází co týden k drtivýmu posunu v neprospěch celé té šaškárny, tak moc nezadržuj dech – za chvílu se to ukáže v plné nahotě.

              1. Ted jde jen o to, aby to i BFU pochopil. Uz jsem videl kdesi vyklad stylem „kdyby 100 % baraku melo protipozarni system, tak samozrejme ty, co vyhori, budou mit protipozarni system. To ale neznamena, ze protipozarni system nefunguje“. To clovek nestaci zirat. Barak, kterymu funguje protipozarni system a on vyhori, je prece normalni vec, ktera potvrzuje funkcnost.

                1. Sysop 2.11.2021 v 9:11

                  Hm, myslel jsem, že jste hlavně technik, a vy jste srovnatelně zručný mnipulátor.
                  To člověk nestačí zírat.
                  Taková nepatrná manipulace s pojmy „má“ a „funguje“.
                  Všichni lidé mají imunitní systém, který ovšem případ od případu funguje různě spolehlivě, což ale přece neznamená, že nefunguje.
                  Myslel jsem, že jediný, kdo tohle nechápe, je Jacq, který tvrdí, že kdyby viry způsobovaly nemoci, tak by v prostředí, které obsahuje v nahodilé koncentraci viry, byli všichni lidé pořád nemocní.

                  1. Nazdar trolle ygnore, jestli tady nekdo neco nechape, tak jsi to ty trolle. Specificky ze pokud neco tvrdis, tak je potreba k tomu mit nejakou empirickou evidenci. To je dogmaticky trolle podstata te „vedy“ kterou ty tak rad invokujes trolle.

                    Takze trolle, kde mas nejakou empirickou evidenci toho ze flusnutim udajneho viru, napr. udajneho (ve skutecnosti neexistujiciho) viru SARS-CoV-2, jednim clovekem na jineho se zpusobi nemoc.

                    Predem trolle dekuji za „vedeckou“ referenci. Pokud bys chtel srat nejaky hovna zes neco extrahoval z lidi a smichal to s vopicima bunkama v nejaym smrticim koktajlu, tak to ty demente tak nejak nedokazuje ze doslo k transmisi neceho flusnutim.

                    Zkousel sis nekdy vyhahnout hlavy z prdele ttroll?

                2. Your problem Sysopovici se jmenuje „SEMANTICS“. Liberalni pouzivani slov bez toho abys chapal jej zaich vyznam respektive abys ho precizne definoval. Ty jen tak chodis svetem a pronasis slova jako bys sral hovna.

                  V tvem blabolu vyse pouzivas slovo „funguje“. Co to vole kurva do pici znamena? Pokud „funguje“ ma znamenat ze zadny dum s protipozarnim systemem nema vyhoret a nejaky barak vyhori tak system kurva do pici NEfunguje. Pokud to ma znamenat ze system se aktivuje nicmene nezabrani aby dum vyhorel, tak formalne „funguje“ nicmene je na picu takze logicky NEfunguje.

                  Zkus si ty sracky v tvoji hlave nejak srovnat pred tim nez zase zacnes srat intelektualni hovna.

                  Do nejakejch uvah o vaccination nebo viruses se radsi nepoustej. That’s obviously way over your head. Also, beware of the fallacy of false analogy – your favorite.

                3. To máte samozřejmě pravdu. A jsou i horší věci, než protipožární systémy. Nejstrašnější věc je asi chleba – je prokázáno, že více než 99,9 % zemřelých v ČR ho před smrtí jedlo. To nemůže být náhoda.

                  1. Ále, co chleba, ten není tak kritickej, však si můžeš dát třeba koláče.

                    Ale takovej oxidan, bez toho pojdeš za chvilku a dyž ho užíváš pravidelně, tak nakonec taky. To je výběr co?

            2. +1 (Storch)

      2. „Poměr očko/neočko v nemocnicích odpovídá zhruba poměru očko/neočko v populaci.“ – ne, neodpovídá, ani vzdáleně. Pokud pak vezmete jen skupiny, kterých se to týká, tj. nad 60 let, proočkovanost nad 80%, vychází to zhruba tak, jak oficiální zdroje uvádějí.

      3. Jinak tady je to podrobně z Izraele. I když před pár měsíci, metodika je pořád stejná: https://www.covid-datascience.com/post/israeli-data-how-can-efficacy-vs-severe-disease-be-strong-when-60-of-hospitalized-are-vaccinated

        1. Vida, konecne nazorne zpracovana statistika.

          Nicmene furt to nic nemeni na faktu, ze v breznu zvanili o „vakciny z 96% zabranuji prenosu“ a behem leta to hezky potichoucku zmenili na „vakciny z 90% zabranuji tezkemu prubehu“. Ze tim ty ne-vakciny vytvareji evolucni tlak na nove mutace pro jistotu nerikaji vubec. Tak abychom se nedivili, az se v roce 2022 narrativ zmeni na „vakciny z 90% zabranuji smrti.“ A v roce 2023 na „vakciny z 90% zajistuji, ze po smrti nepujdete do pekla.“ Aneb Markuv efekt v praxi, kdy opakovane pouzivani ne-vakcin udelalo jeden ptaci virus tak smrtici, ze zabije 100% neockovanych kurat:

          https://en.wikipedia.org/wiki/Marek%27s_disease#Prevention

          Na druhou stranu, pro farmaceuticke korporace by to byl dar z nebes… tak nakupujte akcie, tohle je prilezitost, ktera prijde 1x za zivot! :-P

          1. Že politici změnili narativ je možné, veřejný prostor zas tak nesleduju. Všimnul jsem si jen Klause, který se dopustil stejné prasárny, jako pan domácí tady (ignoroval „priors“ / podmíněnou statistiku), ale ten má vzdělání v oboru. Takže to buď udělal schválně nebo už mu to tak nemyslí.

          2. Caleb 1.11.2021 v 20:38

            Na Markovu nemoc pojde v neočkovaných chovech až 100 % kuřat jen někdy a jen u některých plemen.
            Pokud by byla pravdy to, co tvrdí Wikipedie, nebyl by možný domácí chov drůbeže – vakcína se prodává v baleních pro dvacet tisíc kusů (dvacet pět tisíc?), takže z drobných chovatelů neočkuje nikdo.

            1. Nejsou náhodou kuřata z těch chovů, co si pak lidi koupijou do kurníku, vočkovaný v těch chovech? Aha!

              1. Dobře, ale co potom kuřata, co se vylíhnou v chovech domácích? Jinak už ze samé podstaty se mi zdá jako nesmysl, aby (přirozeným způsobem) vznikla libovolná nemoc, která sama o sobě vykosí celou populaci.

              2. Behemot 3.11.2021 v 11:07

                Ano, pokud si někdo koupí na doma kuře z velkochovu, je očkované.
                Napsal jsem: „Na Markovu nemoc pojde v neočkovaných chovech až 100 % kuřat jen někdy a jen u některých plemen.“ ne náhodou.
                Plemena chovaná drobnými chovateli nejsou ta, která jsou vhodná pro průmyslové velkochovy.
                Dokážete poskytnutou informaci zpracovat, nebo se ve vašem případě opravdu není čeho chytit? (Thx DaveTheAlien 1.11.2021 v 14:01)

  5. Tedy nevím, ale jaká je pravděpodobnost že když někdo chytil covid, překonal ho aniž by skončil v nemocnici (a nebo i umřel), tak když ho chytí podruhé, tak v té nemocnici skončí ? Tedy pokud má člověk dostačnou imunitu aby si s Covidem poradil při prvním kontaktu, jak moc je pravděpodobné, že při druhém kontaktu si s tím tělo neporadí a skončí v nemocnici ? To asi moc velká pravděpodobnost nebude, že ? Tedy lidé, kteří skončili při minimálně druhém onemocnění covidem v nemocnici, musí být ti, kterým se za poslední rok imunita výrazně zhoršila (ať už z důvodu jiné nemoci nebo prvním covidem). Dohromady to tedy pouze dokazuje, že pokud jste s covidem neskončili v nemocnici poprvé, pravděpodobně tam neskončíte ani po druhé. O účinnosti očkování to ale neříká prakticky nic.

    Nicméně to je takové užitečné zjištění jako že někteří lidé mohou kouřit krabku denně, dožít se 90 let a umřít na něco jiného než rakovina. Jsou takový lidé a pokud vám je 90, kouříte krabku denně a zatím nemáte rakovinu, tak zjevně můžete kouřit vesele dál. Problém je, že nevíte předem zda se i přes kouření dožijete 90. Takže pokud už jste Covid prodělali, tak super, asi vás dalších pár let neohrozí. Nicméně pokud jste ho ještě nechytli, tak nevíte zda to bude pro vás „rýmička“ nebo skončíte na JIP, takže spoléhat pouze na svou imunitu ji poněkud riskantní strategie.

    1. V te statistice i tato varianta je. Je skutecne zanedbatelna, nicmene, neznamena to, ze dotycny ma najednou fprdeli imunitu. On ji klidne muze mit stale stejnou, jen dostal napodruhe vetsi naloz.

    2. Co v mem zivote neni risk? Treba nevalet penize ve strozoku a radeji je dat do kampelicky? Koupit cenne papiry Kreditni banky Plzen?

    3. @Jimmyx
      Jo dobrý pokus, ale očkování je zlo!
      Za 5 let Vám upadne ruka, dostanete infarkt nebo Vás přejede sanitka.
      Neočkovaní jsou největší borci, nasazují životy aby nám ukázali cestu, vybudovali tudlenctu kolektivní imunitu a bylo zase jako dřív.
      Takže nyní si to seřadíme.
      1. Neočkovaní neprodělanci – největší borci v 1. linii, co jim všichni házejí klacky pod nohy ač riskují životy (teda jen někteří, zbytek ani nevěří na covid), samé testy, zákazy, a přitom jen oni nás všechny zachrání.
      2. Neočkovaní prodělanci, sůl této země, nikdo jim neuznává protilátky, jen blbých 180 dní po prodělání mají stejný status jako očkovaní, pak o5 občani 2. kategorie.
      3. Očkovaní prodělanci – zrádci imunity od přirození, srabi co podlehli propagandě, přežili a pak se posrali, no snad aspoň trochu pomáhají bájné kolektivní imunitě.
      4. Očkovaní prodělanci – ovce co za všechno můžou, těch peněz co to stálo a hovno z toho a na to všechno museli ti neočkovaní makat.
      A nyní vážně, co tu absolutně chybí jsou opravdu přesné statistiky a jakákoliv, i špatná, strategie.
      Chaotické ad hoc opatření, co se furt mění a ani nedávají smysl vedou opakovaně do prdele.
      Mnohdy zkratkou.
      Očkovaní se mají testovat stejně jako neočkovaní, platit si to má každý sám, a komu se to nelíbí ať sedí doma se všemi důsledky.
      Doktoři ať léčí a neordinují po telefonu, nemocnice ať po dosažení kapacity prostě vyhlásí stop stav a kdo zemře, ať s tím neotravuje média.
      Ale to by zase dopadlo, doktoři by zrušili praxe, nemocnice naprali zdroje příjmů i do kantýny a kotelny a přetížení hrobníci by odmítali kopat hroby a před kremačkami by stály chlaďáky a všechno by to dávali live ve všech TV.

      1. edit
        4. očkovaní neprodělanci

      2. Obávám se, že kdyby nemocnice vyhlásily stop stav, tak budou lidé umírat na slepák, žlučník a podobné věci, které by za normálního stavu byly prkotiny, což může vést k opravdovým honům na neočkované („kdyby nebylo vás prevítů, co jste zacpali nemocnice, tak moje teta mohla ještě žít!“)

        1. Jo, lidi si cil vzdy najdou. A kdyby byli vsichni ockovani, pujdou veset treba ty s brejlema.

        2. Bylo myšleno zhruba takto, máme covid oddělení plné, sorry jako, chcete morfium nebo ivermektin?

      3. Proč by se měli lidi na cokoli vůbec testovat asi víš jenom ty sám, co?

  6. Kompletní statistiky UZIS denně ještě zde:
    https://github.com/HlidacStatu/UZIS_COVID_DATA
    předává jim taky někdo od pirátů

  7. Zrovna ta čísla JIP očko/neočko dost podporují očkování, pokud už nebylo dosaženo imunity přirozenou cestou.

    1. Mas na mysli to, kde 3:2 je neocko:ocko pri vekovem prumeru 70:60? Tam mi nejak unika ta proklamovana ucinnost ockovani 85 %. To totiz nevychazi, ani kdyby mezi sedesatniky nebyl ockovany nikdo a mezi sedmdesatniky vsichni. Realita je 85 %: 75 %. Neco tedy asi bude spatne. Ba naopak jako trumfove eso pro obe skupiny funguje imunita z prodelani nemoci, protoze techto lidi je vzdy na JIPce minimum, at uz ockovanych, nebo neockovanych.

      1. A kdes vzal ten poměr věkového průměru?
        Řekněme, že aspoň 3/4 60+ jsou očkované. Kdo se teda válí na JIPce za neočkované, aby tam vyšel ten poměr? Buďto „skoro všichni neočkovaní“ (rozuměj statisticky významně) 60+, nebo ještě hůř – průřez věkových skupin. Ale špitály tvrdí, že jsou to hlavně 60+. Takže 1/4 z 60+ tvoří většinu JIPky za neočkované, menšinu pak berou 3/4 z 60+ očkovaných. To nezní dobře pro odmítače bez přirozené imunity.

        1. Statistika proockovanosti podle veku je na te strance taky.

          1. Dneska uz jdu spat a jsem linej se ted pripojovat pres VPN a hledat ten Excel, kde jsem si pocital procentualni rozdil obou skupin, ktery by mi udal ucinnost vakciny. Problem byl, ze mi vyslo neco okolo 35 %, ne 85 %. Pak jsem narazil na Netu na vypocet prave podle doby od ockovani a z toho mi vyslo, ze ano, ockovani funguje, ovsem pokud budu pocitat kulminaci 85 % dva tydny po druhem vpichu, pak mi klesa rychlosti 10 %/mesic. Cii treba muj otec, ktery byl ockovan podruhe v dubnu a prakticky kveten a pulku cervna stravil po spitalech diky nasledkum, ma dneska ochranu cca 25 %. O dalsim ockovani nechce ani slyset a lituje, ze se neucastnil nejake infekcni party pred tim uzasnym ockovanim. Ted nevi, co by to s nim udelalo.

  8. Omlouvám se, ale to není správně. Nebere to v úvahu počet očkovaných a neočkovaných a věkové rozdělení; to je doslova sčítání hrušek a jablek.

    Viz například detailně například https://www.covid-datascience.com/post/israeli-data-how-can-efficacy-vs-severe-disease-be-strong-when-60-of-hospitalized-are-vaccinated.

    Když bych to aplikoval na ČR, tak velmi zhruba a zjednodušeně:

    celkem lidí v ČR: 10702000
    plně očkovaní celkem v ČR: 6085000
    neočkovaných v ČR tedy: 4617000

    Předpokládejme, že:

    – děti do 12 let to neskolí natolik, aby musely do nemocnice, takže je třeba odečíst tyto děti z neočkovaných (jinak by vyšla účinnost nesprávně nízká).
    – do 12 let se nikdo neočkoval

    Podle údajů ČSÚ (https://www.czso.cz/csu/czso/vekove-slozeni-obyvatelstva-2020) je v republice 1497051 dětí pod 12, tedy:

    neočkovaných v ČR bez dětí: 4617000-1497051 = 3119949

    neočkovaných lehlo celkem: 797
    z neočkovaných tedy leží: 797/3119949 = .00026 = 0.026%

    očkovaných lehlo: 619
    z očkovaných tedy leží: 619/6085000 = .00010 = 0.010%

    poměr lehlých neočko/očko: 0.00026/0.00010 = 2.6, tedy na jednoho očkovaného, co lehl, připadá 2.6 neočkovaných

    tzn. ta vakcína není tak špatná.

    1. Fajn, a kde mas tech 85 % ucinnosti? Tady jsi secetl hrusky a jablka a zprumeroval zcela ruzne proockovane skupiny a zcela ruzne dlouho po ockovani bez ohledu na citlivost vuci infekci v jednotlivych skupinach.

      1. Ano, je to velmi zjednodušený výpočet, jsem si toho vědom. Jenže výpočet s ohledem na všechny faktory, které by se měly vzít v úvahu, by měl několik stránek a jsem hluboce přesvědčen, že by to nikdo nečetl. (Po zkušenosti, že nikdo neklikne ani na link, který pošlu.)

        Navíc je pravděpodobné, že s dalšími faktory bude vycházet spíš ve prospěch vakcinace, protože s věkem se bude zvedat poměr vakcinovaných a tím to procento vakcinovaných hospitalizovaných bude relativně čím dál menší (protože počet hospitalizovaných známe přesně).

        Když ono je to těžké. V normálním světě by ty výpočty zajímaly jen pár specialistů, protože by fungoval zdravý rozum, který by člověku napověděl, že vakcína obvykle před chorobou docela chrání, i když ne úplně, a že sice vakcína může mít vedlejší účinky, i vážné, ale stává se to jen výjimečně. Nevím, kam se poděl ten rozum a kde se vzal ten koncept „existuje tu rozsáhlé celosvětové spiknutí statisíců politiků, doktorů, úředníků a dalších lidí, kteří všichni jsou placeni Sorosem a Gatesem, aby předstírali, že existuje nebezpečný virus a fiktivně proti němu naočkovali stovky milionů lidí, a to proto, aby zcela přetvořili světovou ekonomiku, předělali světové vlády a nastolily celoplanetární diktaturu“. Jako… vážně? Fakt tomuhle někdo věří?

        1. Vzyvaci dabla se vynori vsude, kde se jim da prostor. Lidi jsou debilni, to prece vime. Jenze prave tohle by mel resit stat. Pokud se tady sermovalo s tim, ze Covid je hustostrasnej vir se smrtnosti pomalu jak dymejovej mor a tim padem musime do lidi nacpat experimentalni vakciny a to jeste pro jistotu na principu, kterej nikdy na lidech vyzkousenej nebyl, pak ale taky se melo jasne rict, kdo pak zatahne cejch.

          To se ale nestalo. Ruce pryc od zaruk, naopak narvat to do vsech co nejrychleji a ruzne signaly, ze to neni uplne koser vcetne vedlejsich ucinku zamest pod koberec. No to je zivna puda pro vyznavace Sorosu, Aeronety a dalsi podobne zdroje.

          A jako tresinka na hovne pak prohlaseni, ze kdo se nenaockuje, tak nedostane ve spitale ani vodu. Supr. A toto plati treba i pro karcinom delozniho cipku? nebo chripku? Nebo meningitidu? Ne? A proc ne?

          1. Jistě, souhlasím s tím, že naše vláda (ale zdaleka ne jen naše) podělala jak informování veřejnosti, tak opatření snad nejhůř, jak to šlo. Co mě mrzí, že řada lidí – i těch, kteří jsou zoceleni komunismem a tudíž byli svědky třeba Husákových hlášek – bohužel nepřijala nejlogičtější zdůvodnění, že vláda jenom naprosto neví, co dělá ani co říká, ale že tu přesto existuje nějaký reálný problém. Bohužel se zdá, že hodně lidí zvolilo myšlenkovou zkratku „vláda blábolí, je to všechno vymyšlené“ a od ní dospěli k té představě celosvětového sofistikovaného spiknutí.

            Krom toho na začátku se o viru vědělo velice málo a předpokládalo se, že smrtnost bude někde okolo původního SARSu. To sice není, ale zase, šíří se o dost úspěšněji než ten původní SARS, takže svinstvo to je i tak.

            1. Problém? A kde že přesně?

          2. Dodatek: po zkušenosti si myslím, že očkování by mělo být vždy dobrovolné – s tím, že veřejnost by měla být seznámena s nejnovějšími odhady účinnosti, vedlejších účinků a prognóz, jak moc bude či nebude potřeba to zopakovat – a rovněž podniky by si měly samy rozhodovat, zda budou nutit zaměstnance k očkování nebo ne, dtto restaurace. Ale na druhé straně, Rusko tímto stylem dlouho jelo a teď jsou v prdeli, takže… nevím.

            1. Dansko ma tusim nejvyssi proockovanost v EU, nejak pres 80 % a stejne ted prichazi restrikce a ve vzduchu visi lockdown. Takze Rusko je jeden extrem, Dansko druhy. A nefunguje ani kompromis.

              Kazdy v tom ockovani vidi to svoje. Ja mam problem s nucenim do neceho bez zaruk a s lhanim ohledne tvrdych dat. Tim padem je to pro mne neduveryhodne a neakceptovatelne. Klidne podepisu reverz, ze nemam zajem o lecbu na JIP, pokud budu mit Covid a tim padem at mi polibi prdel.

              Ze vlada nevi, co dela, neni ani duvod, ani omluva. To je normalni, ze nase vlada nevi, co dela. Ale jakmile se mi zacne srat do meho zdravi, tak bude problem. A ne muj.

              1. Přesně tak. Ono totiž už dávno nejde o to, zda je to pochybné očkování k něčemu či je součástí nějakého megaspiknutí. To je už dávno totiž úplně jedno.

                Jde o to, že slušnému člověku, když v televizi vidí byť jen 5 minut veřejnoprávního „zpravodajství“ nebo nedej Bože mentálně retardovaného Křena žvanícího totální kraviny o neexistující „morální povinnosti“ nechat do sebe píchat jakékoli nesmysly ve jménu pravdy a lásky se prostě musí zvedat kufr.

                Všechna opatření této vlády v souvislosti se SARS-CoV-2 a EU jsou absolutně nepřijatelná, popírají všechny principy ústavně-právního státu i principy samotného fungování demokratického práva. Z toho pohledu se tedy bezpochyby jedná o ZLOČINNÉ SPIKNUTÍ ve smyslu trestně právního. Ti lidé prostě páchají trestnou činnost a patří za mříže.

                Covid se stal záminkou pro omezování Ústavou zaručených lidských práv a tedy automaticky vše, co s ním a zejména s „bojem“ proti Covidu (es ist noch einmal Mein Kampf???) souvisí, je pro mě nepřijatelné už ze samého principu. I kdyby to plodilo zlatá jablka. Jestli je očkování skvělé nebo k ničemu je úplně jedno, očkování = vstup do NSDAP, Hitlerjungend, SSM, KSČ a podobně. Nepřijatelné, odporné, zločinné!

                Holt, kdo seje hovna, nesmí se divit, že sklízí sračky.

                1. Vicemene spravne zavery.

                  Proc ale pises o „TETO VLADE“? To neni otazka TETO VLADY. Je to na celem svete to same. Cela tahle falesna pandemie je rizena skrze WHO pomoci mechanismu ktere jsou budovany desetileti a kterym se vicemene zadna vlada nemuze branit.

                  Zlocinne spolceni? Good luck trying to prove that. Naprosta vetsina zalob treba na fraudulentni PCR testy byla neuspesna nebo je soudy ani neprijaly nebo neprojdnavaly. Vono totiz neni uplne jednoduchy jen tak nekoho za neco zalovat. Plandemie je navliknuta velice dobre. A pokud nahodou na neco dojde, tak soudy jsou tak zkorumpovany ze to vyhodej.

                  Staty de facto prestaly existovat – svet je rizenej WHO. Je to global coup d’etat. (https://www.youtube.com/watch?v=sm4DJyZ_R7M)

                  A mimochodem, ceska vlada si v tom jak se snazila proklickovat to co ne globalisti uvalujou vedla celkem dobre. Ocekavam ze nova vlada bude o hodne horsi. Brace yourself for a real shitstorm. (https://ourworldindata.org/grapher/covid-stringency-index?tab=table&stackMode=absolute&time=2020-01-22..latest&region=World)

                2. Kdyby jenom ústavní a právní, ale to popírá i samotný základy vědy, medicíny a veškerýho předchozího poznání a zavedené praxe.

                  1. Behemot 1.11.2021 v 13:56

                    Nikoliv.
                    Opatření této, tedy budoucí bývalé, vlády striktně vycházejí ze základů vědy, medicíny a veškerého předchozího poznání a zavedené praxe.
                    Bohužel jsou aplikována cestou čiré bezradnosti, tedy nahodile a bez jakékoli zpětné vazby.
                    Pro pořádek se sluší dodat, že populismus sice aplikací zpětné vazby jest, ale pouze v politice.

                    1. „Opatření této, tedy budoucí bývalé, vlády striktně vycházejí ze základů vědy, medicíny a veškerého předchozího poznání a zavedené praxe.“

                      Takhle dobře jsem se už dlouho nepobavil :-)

                    2. UF7 1.11.2021 v 15:13

                      Děkuji, tak jsem to zamýšlel.
                      Dokázal byste přičinit nějakou doplňující poznámku, abych se mohl alespoň trochu na zábavě podílet?

                    3. Urcite ygnore. Jak jsem te jiz zadal, vjedce, mohl bys poskytnout nejaky empiricky dukaz ze ta sracka kterou extrahovali z plic nemocnyho cinana o ktery tvrdej ze je „virus“ kterej zpusobuje „nemoc“ skutecne je nejaky pathogen ktery nemoc zpusobuje? Kdy a kde a jak bylo neco takovyho dokazano – jako ze nekdo prskne tu aforementioned sracku na jinyho cloveka a ten z toho vonemocni?

                      Predem dekuji vjedce za poskytnuti predmetnych podkladu, vjedce ygnore trolle vole.

                    4. To si trochu protirečíš:
                      – striktně ze základů vědy, medicíny…
                      – čiré bezradnosti, nahodile a bez zpětné vazby…
                      To sú dve opačné veci, nedá sa uplatňovať oboje naraz.

                      V „mäkkej“ vede, ako je medicína sa nedá považovať za vychádzanie strikne zo základu vedy, keď zobierem výsledok výskumu o laboratórnom obmedzení šírenia baktérií pomocou rúška a aplikovať ho ako prostriedok na zamedzenie šírenia vírusu niekde v prostredí napr. školy. To je ako zobrať extrakt čučoriedky, pichnúť ho myši do krvi a keď následne myš dostane zápal pečene, tak povedať, že konzumácia čučoriedok ľuďmi spôsobuje hepatitídu. Práveže veda strikne hovorí, že takto sa výskum aplikovať nemá a oni to presne takto robia.
                      Opatrenia sú vyhlasované strikne v rozpore s vedou a doterajším poznaním.

                    5. Psycho(pathy), prekvapils me. V podstate mas naprostou pravdu.

                      Problem ze lidi naprosto nechapou termin „veda“. Totalni semanticke zmateni. Kazdy kdo se v necem hrabe je „vjedec“. Pritom veda je hlavne o striktni metodologii.

                    6. Pathy 2.11.2021 v 10:33

                      Nesouhlasím. Ostatně, právě na tomto webu se právněně kritizují opatření zavedená vládou podle mnou popsaného principu.
                      Ostatně, svým příkladem v příspěvku mi dáváte za pravdu. Uvedu ještě jeden příklad: šíření přenosných nemocí lze zabránit karanténou. Vláda tedy nechá uzavřít obchody s obuví a ponechá otevřená květinářství. Je to uplatnění opatření, které je v souladu s vědou a dosavadním poznáním, nicméně vyhlášené selektivně podle nahodilých kritérií na základě bezradnosti a bez potřebné zpětné vazby (v květinářství se nakazilo 5 % kupujících, je nutno je zavřít, případně: v prodejně obuvi se nenakazil nikdo, mohou mít otevřeno, atd.).

                    7. To je práve ten omyl o ktorom ti hovorím. Nemôžeš napísať „šíření přenosných nemocí lze zabránit karanténou“ a povedať, že toto tvrdí veda. Toto veda ani náhodou netvrdí.

                    8. Pathy 2.11.2021 v 14:33

                      Až dosud jsem žil v bludu, že karanténa je základní opatření proti šíření přenosných (nakažlivých) nemocí, třeba virových onemocnění rostlin, jak nás učí agronomie, tedy soubor vědních oborů zkoumající rostlinnou výrobu po jejím oddělení od biologie.
                      Podobně zootechnika v oboru vědeckého zkoumání chovu hospodářských zvířat.
                      Ale možná, že to tyto dvě vědecké popelky tvrdí jen náhodou, nebo to ani žádné vědy nejsou.

                    9. Trolle vjedce ygnore, absolutne nechapes pojem veda.

                      Na vzdelani v tomhle ohledu doporucuju nasledujici presentaci: https://www.youtube.com/watch?v=hTrldEasgDA

                      To ze tvrdojisne opakujes ze nejaky udajny vedni obor neco zkouma neni veda per se.

                      Veda by bylo examinovani premisy ze nakazlive (communicable) nemoci existuji ve svetle toho ze existuje sizeable body of evidence ZE TOMU TAK NENI. Jmenovite fakt ze zadny experiment nikdy nikde nedokazal ze prenos nemoci tak jak to vjdeci tvrdi se tak skutecne deje – teda tim ze nekdo na nekoho flusne virus.

                      Skutecne veda by tedy examinovala hypotezu ze to tak neni a pokud by se prislo pomoci empirickych pokusu ze to tak skutecne neni (COZ UZ BYLO UCINENO), tak by se hledalo co teda ty communicable diseases zpusobuje. Namisto toho, vjedci (tobe podobni vyjebani dogmatici) adheruji k dogmatu prenosu nemoci via pathogeny (viry), coz je NEVEDECKY dogmaticky blabol. Ve svy podstate uplne stejny jako tvrzeni ze Zeme je placata.

                      You are the flatearther of the present fucking time, trolle ygnore.

                    10. Takto vo všeobecnosti povedaná definícia karantény ale platí iba pre „dokonale guľaté teleso vo vákuu“. Medicína ako veda pracuje s úplne iným jazykom. Takže vôbec neviem, čo tým myslíš, že vychádzajú striktne z vedy. Možno z nejakej inej vedy, ale z (evidence-based) medicíny určite nie.

                    11. Pathy 2.11.2021 v 15:46

                      No, od doby, kdy jsem si představoval „hmotný bod na nehmotné niti“ již nějaký čas uplynul. Jak zde občas, a dosud se mi zdálo, že nadbytečně, přiznávám, jsem obyčejný vidlák, tomu odpovídá i jazyk, s kterým pracuji a byl jsem vyučen v bludu, že „aplikované vědy“ se zabývají praktickým využitím poznatků získaných učenci zabývajícími se vědami obecnějšími.
                      Mezi mě známé „aplikované“ vědy patří:
                      – technické vědy (např. strojnictví, hydraulika, informatika, statika, mechanika)
                      – lékařské a veterinární vědy
                      – zemědělské vědy (např. agronomie, zootechnika, lesnictví, pedologie)
                      Domníval jsem se, že můj příspěvek v 15:04 to ozřejmil dostatečně.

                      Tím si dovolím skončit, nerad bych se zde časem dobral k tomu, že existuje jediná věda, a to filosofie (jak se mi již přihodilo).

                    12. ygorek
                      2.11.2021 v 12:44

                      vyhlášené selektivně podle nahodilých kritérií na základě bezradnosti a bez potřebné zpětné vazby

                      esli todle je podle tebe vědeckej základ a sám děláš podle podobnejch vědeckejch principů, tak se tím možná začíná něco vysvětlovat :o)

                    13. Behemot 3.11.2021 v 11:12

                      Skvělý postřeh.
                      Mohl byste se prosím pokusit v druhém kroku stejně brilantně analyzovat zbytek mého příspěvku a po čase, až dospějete, se pokusit o syntézu?
                      Děkuji předem, protože tuším, že kýžené syntézy se velmi pravděpodobně nedožiji.

                    14. Trolle ygnore, jsi totalne semanticky zmateny do miry ze vubec nechapes vyznam slov.

                      „Veda“ neni nejakej tobe podobnej dogmatickej curak mrdajici s test tube nybrs neustaly skepticky process proverovani statutu quo, proposovani hypotez, overovani hypotez, a rejectovani toho co je shledano jako nespravne a embraceovani toho co je shledano jako spravne. A tak to jde ty dogmaticky debile furt dal a dal.

                      Nic takovyho se ty tupy blbce nedeje. Prosazuje se dogmaticky nesmysl o viru jako puvodci nemoci a lide zpochybnujici tohle dogma jsou likvidovani podobne jako flatearthers likvidovali lidi typu galilea.

                      Ty jsi takovy maly zasrany napomahac ted dogmatickych flatearthers. Takovej podavac sirek nejaky mrdky co ty skutecny vedce upaluje.

                3. Předně zaručená práva jsou dle LZPS nikoli Ústavou a i tyto můžou být omezena zákonným způsobem, víme? Jmenujte jakýkoliv článek z hlavy druhé LZPS a já Vám 1-2 příklady zákonného omezení práv zaručených v tom daném článku.

                  1. LZPS je ovšem součástí Ústavy, bez ní by to mělo váhu potištěnýho hajzlpapíru. Vlastně to má stejně, oh, wait…

                  2. Správně, mohou být omezena ZAKONNYM ZPUSOBEM. A k tomu existuje něco jako test proporcionality apod. Ale tím se nikdo neobtěžuje. A proto jsme tam, kde jsme.

              2. Né, névíc provočkovaný je Portugalsko.

        2. je to neuvěřitelné, ale fakt tomu dost lidí věří …

          1. Lidi verej i v ruzne bohy. A to i dost vzdelani.

            1. A dokonce i v evoluci …

              Tato teorie se dokonce ve školách vyučuje ne jako teorie, ale hako fakt …

              Pak už se člověk nemůže divit ničemu.

              1. Ja jsem se ve skole ucil i o komunismu. A take to byl pry fakt, ze bude vsude na svete.

        3. Tak je pomerne dost tvrde evidence ze a) zadna pandemie neexistuje a b) ze medialni hysterie – virtualni pandemie byla umele vytvorena. Jsou popsany mechanismy jak to bylo udelane. Soros v tom zas az tak nefiguruje, Gates naprosto jiste. Ten ovlada WHO, dokonce pozadoval aby on sam mel status zeme (je nejvetsi sponzor).

          WHO desetileti pripravuje pudu pro to aby skutecne bylo mozne skrze neexistujici pandemic (definice je naprosto gumova a muze znamenat cokoli, treba i zarazeny prdy) ovladnout svet. A to se taky presne deje. Staty v podstate neexistuji – svet je ovladany skrze WHO.

          To ze nejaky debil czechbluebear je tak indoktrinovany, ignorantni informaci to the foregoing effect, a zabedneny v kleci sveho limitovaneho uvazovani na tom nic nemeni.

          To co probiha je WWIII, global coup d’etat, nazvete si to jak chcete. Rozhodne NE nejaka PANDEMIE.

          Vaccina chrani akorat tak pred hovnem protoze zadna nova nemoc neexistuje. Vaccine je experimentalni sracka a v urcitych cohorts zpusobuje extremne tezke/fatalni adverse effects. Na vaccinaci touhle srackou zemrelo asi trikrat vic lidi nez vsichni lidi co zkapali po ockovani za celou dobu co se tohle monitoruje (VAERS/Eudravigilance).

          Lidi kteri navzdory vyse napsanemu (coz je vsechno podlozeno tvrdymi daty) zvani o pandemii, nemoci, a prosazuji vaccinaci jsou zkurveny kolaboratsky mrdky.

    2. Btw, i kdyby ta vakcina mela 100% ucinnost, pak ale:
      – je kazdeho vec, jestli si ji necha dat, protoze chrani jen a pouze sebe. Vliv na prenos na druhe je srovnatelny s ostatnimi faktory, jako je pocasi, vzdalenost, atd.
      – je logicke uznat hladinu protilatek jako rovnocennou (kdyz uz ne lepsi) ochranu, protoze pokud vakcina vytvari protilatky a protilatky lze ziskat i nemoci, pak by argumentace mela byt srovnatelna a ne, ze jedny protilatky neuznavame, druhe prosazujeme ale nemerime a ve finale se nam ve spitale potkaji nejvic lide, kteri nemaji protilatky z projiti nemoci, ale potkavaji se hlavne a predevsim lide, kteri bud jen jsou, nebo nejsou ockovani.

      1. Ve druhém bodě souhlasím, protilátky z prodělané nemoci by měly být uznávány také, ale s tím, že je potřeba je občas přeměřit, protože na rozdíl od vakcíny, kde je definovaná dávka, u prodělané choroby nikdo neví, jak byl ten člověk vystaven a tudíž je těžké posoudit, jak dlouho ještě bude chráněn.

        Nesouhlasím s tím, že očkovaný chrání pouze sebe. OK, když je vystaven viru, tak ho nějakou chvíli bude roznášet, protože se virus krátkodobě pomnoží na sliznicích, než ho imunita stačí vymlátit. Ale vymlátí ho poměrně velmi rychle, takže bude infekční podstatně kratší dobu a pravděpodobně i množství šířeného viru bude menší (ale vím, že toto bylo pár studiemi zpochybněno, takže tady mám otazníček).

        1. V kombinaci PCR test a vakcina je vysledek testu prakticky stejny s neockovanym clovekem. Test je extremne citlivy i na RNA segmenty neaktivniho viru, nebo na vir, ktery jen ulpel na sliznici, ale dal se nikam nedostal a tedy neni to vir sireny nemocnym clovekem. Takze System si musi hodit korunou, koho hodi pres palubu. Jestli ockovani, nebo testovani. V teto kombinaci je to totiz picovina, ktera nema medicinske opodstatneni.

          Soucasne mRNA/vektorove vakciny nezpusobuji sliznicni imunitu, takze sliznici vir projde i ockovanemu. Nez se imunitni system vybudi, ockovany produkuje a siri viry. Pak je to jen o tom, jestli ockovany infikuje citlivejsiho jedince stejne, jako neockovany mene citliveho. Praxe ukazuje, ze jen 20 % infekci mezi neockovanymi probehlo v rodine.

        2. Jo a stran tech protilatek – paklize jsou protilatky stejne, pak na ne ma byt i stejny metr, vcetne uznani, ze jejich hladina se meni. Takze ma byt fuk, jakym zpusobem nekdo protilatky ziskal. Jenze toho se System boji jak cikan prace, protoze by se ukazalo, ze i u vakcinace protilatky rapidne klesaji. Dokonce se zda, ze u ockovani klesa rychleji – nejsem odbornik, odborny clanek vysvetloval, ze je to trosku jina skladba tech protilatek.

          1. To ano; bohužel mi připadá, že Systém je u nás nastaven (spíše už dlouho vybudován) tak, že předpokládá, že občané jsou nesvéprávní idioti a musí dostat všechno příkazem, jinak by si nedokázali ani utřít zadnici. To generuje množství nesmyslných předpisů, na které se lidí naučili kašlat, což Systém vnímá jako důkaz, že občané opravdu jsou nesvéprávní idioti a musí jim každý rozkaz ještě osolit pohrůžkou velkého trestu, na což lidé reagují tím, že považují Systém za nepřítele číslo jedna a hledají, jak ho ochcat, a takhle se to točí v kruhu už dlouho.

            Samozřejmě, že jediná logická cesta by byla dívat se na protilátky a ne na to, kdo má jaký papír, jako se to dělá dnes. Občan s papírem, plně očkovaný, na kterého před půl dnem někdo flusnul čerstvou dávku virů, může roznášet virus stejně dobře jako občan bez papíru, to je nesporné. Jenže bohužel to je už realita našeho byrokratického aparátu, že je schopen vnímat především ten papír a to ostatní je jen takový šum v pozadí.

            1. Ja jsem byl proti minule totalite a hledal, jak s ni vymrdat, po kratke radosti a nadechnuti v prvni polovine 90ek jsem hned dostal po tlame od nove totality a pochopil, ze jsou to stejni lide, stejne motivy, jen pry jiny system. Takze tak, jako jsem 30 let jednal s FU a celym Systemem, holt ted musim se Systemem zase jednat, kdyz jde o zdravi moje a moji rodiny. Nejhorsi je, ze ta hydra je cim dal tim vetsi, protoze tashle vakcinacni zlodejina neni cesky vynalez a i kdyz fura lidi u nas si na ni masti kapsy, tak ale majorita jde ven. A vetsi prachy zase udelaji vetsi fasismus, takze ockovani by za chvili mohlo byt kazdy tyden na cokoli.

              Drive bylo ockovani normalni vec a to se ockovalo proti mnohem horsim vecem, nez je Cinska chripka. Ale melo to nejakou stabni kulturu a taky zaruky. Tahle nova verze je jen ultrasvinstvo jako stroj na prachy a zotroceni lidi. A to za tim nevidim zadnyho Sorose, jen proste typky, co vymysleli produkt. At se jmenuji jakkoli.

              1. Aké záruky malo povinné očkovanie detí či už za minulej totality, počas krásnych rokov slobody v 90-tkach, alebo za tejto totality. Pediatrička to chcela našľahať do detí hneď v prvý možný deň kedy jej to tabuľka dovoľovala. A pri otázke čo že to všetko je v tej vakcíne tak siahala po reklamnou letáku….. Ale je pravda, že väčšina tých povinných detských vakcín bola rokmi preverená. A hádam aj normálne otestovaná a odkontrolovaná (hoci tu by som bol opatrný). A aj tak bolo / je / bude určité percento (kedysi sa hovorilo o 2 percentách) detí / ľudí tou overenou vakcínou ohrozených na zdraví či živote.

                1. Tehdy se dalo snad ještě věřit tomu, že to je nařízeno a praktikováno s něčím jako s dobrým úmyslem – a to jakkoliv mohou být kolem očkování celkově pochybnosti (hlavně co se týká rozložení jednotlivých očkování v čase). Což se dneska s tím jakože anticovid lektvarem říct nedá ani náhodou. A i ty 2 % u konvenčního očkování mi přijdou docela hodně, na to že to stát vynucuje.

        3. No každopádně infekčnost tam nějaká je. Imho to ale není úplně podstatné – podstatné je, že covid vakcíny jsou experimentální, mají dost nepříjemné a někdy i potenciálně fatální vedlejší účinky. Vnucovat lidem vakcínu, která je může zabít (neznámá pravděpodobnost díky urputnému informačnímu šumu), aby je částečně, možná, snad, asi chránila před nemocí, která je může zabít (velmi malá pravděpodobnost) je prostě amorální.

          1. no já soudím, že porovnat riziko smrti následkem očkování a následkem covid-19 umí každý, kdo měl z matematiky alespoň trojku.

            1. Zda se, ze neumi. A to i dost vzdelani lide to neumi porovnat a stale zapominaji, ze to, ze to clovek chyti, je pouze pravdepodobne, zatimco pokud se dostavi na ockovani, tak je ockovani jiste. A pak teprve ma smysl polemizovat o rizikovosti obou jevu.

              1. Sysop 2.11.2021 v 9:27

                …to, ze to clovek chyti, je pouze pravdepodobne, zatimco pokud se dostavi na ockovani, tak je ockovani jiste a to, že se dostaví nežádoucí účinek, je pouze pravděpodobné. A pak teprve ma smysl polemizovat o rizikovosti obou jevu.

                1. Ale ovsem, vsak to tak pisu. Nema smysl diskutovat o pravdepodobnosti vedlejsich ucinku vakciny pro neockovaneho stejne, jako o moznem umrti na Covid u nekoho, kdo se prakticky nema kde nakazit. Tedy nejprve srovnat tyto dve podminky. Pak se mohou srovnavat nejake pravdepodobnosti vyskytu jevu.

                  1. Abych to napsal po lopate – nejprve musim zajistit, aby oba objekty dostali do tela latku, ktera muze zpusobit vazne problemy. Ze chytim Covid, je pouze mozne. Ze ale budu ockovan, pokud se tam dostavim, je prakticky jiste. Kdo neni ockovan, nemuze mit ani vedlejsi ucinky ockovani, tedy alespon predpokladam.

                    1. Ony na to existují přístupy, které se tohle snaží postihnout. Třeba počet osob, které musím opíchat abych zabránil, onemocnění, vážnému průběhu či smrti. Proti tomu se staví počet nežádoucích účinků, slabých vážných a smrtelných po vakcíně. Kdysi jsem tady jednu studii dával, moc dobře to pro očkování nevycházelo a ted ze současných dat mám obavu, že to bude ještě horší.

                    2. Kazde ockovani ma nejake nezadouci ucinky. S tim se proste musi zit. Ale na druhou stranu ty ucinky se nesmi ututlavat, aby prave behem experimentalni faze se bud prokazalo, ze ty ucinky jsou zanedbatelne a lidi do toho rizika dobrovolne sli, nebo aby se prokazalo, ze je to sracka a je potreba se vratit k vyzkumu do laboratore.

                      Jenze tady se vsechno bagatelizuje a vyroba frci na plne obratky. Taky bych rad vyrabel neco, co bez jakychkoli zaruk muzu nechat povinne napumpovat do lidi. A to se obhajit neda.

            2. …a jeste drobnost… pro porovnani je treba mit validni data. Muj tatik napriklad se svym postvakcinacnim problemem nikde ve statistice nefiguruje. Kolik takovych lidi je? O mrtvem na Covid se dozvime prakticky vzdy, ale dozvime se i, kolik lidi bude mit zasadni problemy po vakcinaci?

              Pokud ne, co se ma vlastne s cim a jak srovnavat?

              1. ano, naštěstí taková data mám

                není to vědecká studie, nicméně vzorek celkem velký, data spolehlivá a závěr je jednoznačný …

                1. Vazne? V tom pripade bych se mel k tobe modlit, protoze jsi Buh.

                  Mel bys vstoupit do mysli lidi, kteri uz ockovani jsou a meli hodne neprijemny prubeh plus doposud ruzne trable. Jak se tady uz psalo, kupodivu tech lidi je docela dost. A stran tech vzorku, ja neznam osobne nikoho, kdo zemrel na Covid, zato znam osobne uz 4 lidi, kteri maji problemy po ockovani. A to se nebavime o dlouhodobych vedlejsich efektech, ktere nezna nikdo, krome tebe, pane Boze.

              2. ad Váš otec: je pravděpodobné, že kdyby se místo vakcíny potkal s koronavirem, dopadl by hůř …

                a pravděpodobnost toho, že by se s ním potkal, s časem stoupá …

                1. Koronavir mel pred rokem. To byl i duvod, proc se nechal ockovat. S koronavirem lezel doma, po ockovani ve spitale.

                  Zkus neco jinyho.

                  1. Pravděpodobné neznamená jisté.

                    „Statiskika“ z mého okolí ukazuje opak, ovšem nikdy bych ji nevydával za skutečnou statistiku.

                    Statistika na velkých souborech dat mi také vychází jednoznačně ve prospěch vakcinace, i když odpůrci každou odchylku (způsobenou poklesem ochrany časem, další mutací apod.) prezentují jako selhání …

                    1. *“Statistika“

                    2. Kdyz ma zanet srdecniho svalu pani Novakova z Kotehulek, je to statistika.

                      Kdyz mas yanet srdecniho svalu ty, je to pruser.

                      A to je presne ten rozdil, o kterym je rec. A je uplne fuk, co vychazi z BigData, jejichz smyslem je prave ta anonymizace.

                    3. „Smrt jednoho člověka je katastrofa, sto tisíc mrtvých je statistika.“

                    4. Kdyz te fetak nekde v tmavym prujezdu podrizne, je pravdepodobne, ze pujde sedet. Kupodivu ale, lide se radeji tmavym prujezdum vyhybaji.

                    5. to prirovnani moc nesedí …

                      zkousel jsem vymyslet jine, ale uz se do toho zamotavam

                      zkratka myslim, ze riziko

                      1) ze chytim covid a budu mit nasledky, je nizsí, nez ze se

                      2) necham ockovat a budu mit nasledky, at uz diky vakcine nebo covidu, ktery i presto treba chytnu

                      a že:

                      1) ze chytim covid a zemřu, je daleko nizsí, nez ze se

                      2) necham ockovat a zemřu, at uz diky vakcine nebo covidu, ktery i presto treba chytnu

                      a v tomto bych se raději spolehl na Big Data, toť vše ..

                    6. a já osobně do toho započítávám i to, že můžu (s větší pravděpodobností) nakazit někoho dalšího, pak mi to vyznívá ještě jednoznačněji …

                2. „dopadl by hůř “

                  Tahni s tim strasenim do pici. Zadny SARS-CoV-2 neexistuje a uz vubec ne nejaka nemoc COVID-19 jak ty tvoje debilni hemzy implikujou.

                  Lidi jsou normalne nemocny plus je pomerne znacne mnozstvi pripadu nemoci exacerbovane psychosomatickym efektem toho jak mrdky jako ty lidi strasej smrtelnou nemoci, i.e. za normalnich okolnosti by si clovek myslel ze ma nachlazeni a za par dni by se uzdravil. Kdyz posloucha takovy roznasece hysterie a strachu tak si mysli ze ma smrtelnou nemoc a moc dobre se mu ty mamrde uzdravovat nebude. The chances are kinda high that he’ll get a panic attack, which entails breathing deficiency, end up in hospital, get put on a ventilator by some asshole doctor, and be dead in a couple of weeks.

                  Shove that „dopald by hur“ up your fucking ass.

                  1. Jo, na to jsem úplně zapomněl, díky za připomenutí.

        4. Seres hovna czechbluebeare. Yeadon, coz by se dalo nazvat jako skutecna authorita, prave rika ze nikdo nevi jaka bude response lidi na alleged vaccine. Ze o davkovani vedi naprosty hovno.

          https://rumble.com/vo3188-dr.-michael-yeadon-on-government-lies..html

        5. Přirozený protilátky klesající k nule jsou normální a žádoucí stav. Trvale přítomný protilátky ve velké míře na nějakej patogen znamenají dvě věci:
          – patogen je všude vokolo furt
          – v organismu je něco kurva špatně

          Nechceš si to teda eště párkrát promyslet?

    3. Dopouštíte se stejné chyby (či klamání), která se s Covid-19 vakcínou táhne od samého jejího začátku. Myslím ten nešťastný výpočet relativní účinnosti vakcíny. Nikdo z nás totiž neví, kolik a jakému množství zátěže byli vystaveni jednotliví příslušníci obou hodnocených skupin v běhu reálného života. Proto jsou tahle čísla dobrá tak pro starou Blažkovou nebo k falešnému utěšování již naočkovaných nešťastníků.
      V situaci, kdy víme, že v nemocnici a na JIPkách leží vedle sebe svorně očkovaní vedle neočkovaných a že tedy vakcína rozhodně NEPLNÍ to, co bylo slibováno, tedy ochranu před Covid-19, tak jediná data, která má ještě smysl porovnávat, je poměr očkovaných/neočkovaných zemřelých za nějaký ten časový interval, od začátku očkování. Samozřejmě s vyloučením úmrtí, která ani covid, ani vakcína nemohou způsobit, jako třeba dopravní nehoda či vražda. No a UK data naznačují, že očkovaní nemají vůbec žádné dobré vyhlídky.
      Takže kdybych byl teď očkovaný (což Vy zřejmě jste?), tak bych místo klamání sebe sama falešnými statistikami spíše začal hodně hlasitě řvát na politiky. Času je totiž málo. Snad by bylo ještě možné nějakým škodám zabránit.

  9. Je úplně jedno, co propaganda hlásá. Propaganda už funguje, jen aby řeč nestála, zatímco si režim dělá, co chce.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025