Přirozená imunita v disentu - zpět na článek

Počet komentářů: 299

  1. Pekný článok, a pekný záver článku :
    „Pravda si vždy najde nějakým způsobem cestu.“

    – problém však je, že PRAVDA nie je to, čo je v zhode s realitou. Dnes je „pravda“ to, čo natlačia politici pomocou médií do hláv svojim poddaným, ovčanom.

    1. Blbost. Pravda jako taková je jen a pouze jedna, nanejvýš se na ni dá pohlížet z různých úhlů. To, o čem ty mluvíš, není pravda, ale manipulace a indoktrinace a prohlašování lží za pravdu. Úplně něco jiného.

      1. Franta – ‚Kdyby sis to auto zamykal, nikdo by ti ho neukradl‘
        Lojza – ‚Kdyby se nekradlo, nemusel bych si to auto zamykat‘

        Kdo ma pravdu? Je jen jedna?

        1. 1+1=2 – fakt
          2 = 1+1 – pravda, ale ne fakt

  2. Chápu ta čísla správně? Když to proděláte a pak se necháte očkovat, tak si tu přirozenou imunitu dokurvíte?

    1. Omyl. Vakcíny člověka vylepšují, protože se do světa plného démonů rodí jako neduživý kripl a vakcíny z něj dělají plnohodnotného Božího tvora. Hexakřest uvádí tohoto kripla mezi slušné občany a odlišuje ho od malomocných.

      Odpírači jsou zavrženíhodní heretici a patří na hranici. Amen.

      1. Zatím zákaz obživy (vyhladovění = upálení) neprošel. Budu to sledovat, kam až ti korporátní demokrati zajdou. Proti covidrezurexitu za sebe ještě něco určitě vymyslím. Pak se uvidí. Vakcína není žádná spása, proto ty termíny.
        Za mě říkám, bežte s tím do prdele. A jestli dojde na děti, tak pošlu do prdele celou rodinu. Moje 9 letá dcera tuhle věc nepotřebuje a tudíž ji ani nedostane. Přes mou mrtvolu. Respektuji rozhodnutí dospělých osob. O Viole rozhoduji já. A opovažte se vy bolševické kurvy. Opovažte se…

        1. Mam to podobne. Uz ted je vsude videt, ze sice ty pichance nejak fungujou, ale hodne to dre a drhne. Navic kde jsou ty pindy o tecce za kovidem, o bezinfekcnosti, o nemoznosti nekoho nakazit (zdravim Blataka), atd…? Je videt, ze nikdo, absolutn enikdo z tech, kdo o tom rozhodovali, nemel vubec paru, co to dela a jak. Takze uplne stejne to vidim se serioznosti pruzkumu vedlejsich efektu, zejmena tech dlouhodobych. Je jasne videt, ze clovek byl transfomovan do prvku statistiky. Dite? Vase dite? Ale kdez, jen statisticka polozka – prezilo/poskozeno/mrtve. Jede se dal, tady jde o miliardy. Ale ne lidi, dolaru.

          Mam ve zvyku bojovat oklikou a napadat zezadu. Nikdy nebojuju tam, kde to nepritel ceka a kde je pripraven. Takze na ockovaci natlak mam rodinu pripravenu. Dokud to pujde, budu se Systemem vymrdavat, vsak je to ferovka. A nedej Boze, aby neco udelali moji rodine. Pak si udelam seznam.

        2. Tak to budeme dva. Nejen, že nejsme riziková skupina, ale ještě jsme si kovídka prodělali jako banální virózu. Tak nás nechte kurva na pokoji.

        3. Správně pantáto, ten shit je plný sraček a lidí maj kliku když jim to spíš neposere jejich organtilismus nebo je to rovnou nezabije, což je chudobná loterka takového druhu jako Ruská ruleta, ale tak s dvaceti komorama plnýma a jednou prázdnou.
          Batches se liší podle toho, kde to vyrobí, děs se toho, co vyrábí Pajeet, to bys nedal ani tchýni.
          Ne nadarmo mají tihle hoši přezdívku streetshitters, tak si představ ten humus, ve kterém to tam míchají. Jožin z bažin má čistší kuchyňku.
          Mimochodem paní doktor dělala rozbor a celá pseudovakcina pěkně smrdí, do mě to nenaperou ani omylem.
          https://brandnewtube.com/watch/dr-madej-more-info-on-the-nanobots-amp-parasites-in-vax-vials_gjMc8z5IKs1guDQ.html

          1. I don’t know if I’d trust Dr. Madej – she reeks of controlled opposition. This Russian doctor talks much more sensible (https://www.twitch.tv/videos/1194708474)

            As to differences in batches, lire le suivant … https://nouveau-monde.ca/etats-unis-100-des-deces-dus-au-vaccin-covid-19-ont-ete-causes-par-seulement-5-des-lots-produits-selon-les-donnees-officielles-du-gouvernement/

      2. Dneska mne pobavil Vlk. Celou dobu propaguje opichani a dneska ma clanek, jak je rozcarovanej, ze mu nenamerili zadne protilatky. A hned na to nasklada hafo grafu o pozitivite. Ja ho beru jako cloveka, ktery se celkem dobre orientuje v politice, byt do toho dava ten svuj socialnelevicacky nadech. Ale budiz, snazi se zdrojovat a nepise vedome bludy. Bludy pise jen tam, kde se proste myli, ale budiz mu odpusteno.

        Jak jde ale o vir a vakciny, tak je uplne vedle jak ta modrin. Nepripousti, ze delta se chova jinak, nez lonska mutace a stale se ohani pozitivitou, pricemz pozitivni bude na PCR i stul, u nejz nejakej Kovid chrchla sedel. Z hlediska Vlkova chapani je tedy stul nemocnej.

        1. Stejně Petr Hampl. Jak dojde na nežádoucí účinky resp. z dlouhodobého hlediska neověřenou bezpečnost těchto vakcín, hned jste aktivista a konspirátor.

          1. To je typickej clovek dokazujici, ze LGBTQIA+ ma racionalni zaklad. Navenek vidime chlapa, ale chovani ma hystericke zenske.

            1. A co teprve svazák za seznamu Gibiš. Ten doporučuje články rovnou mazat! https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Uz-zacal-rev-5000-paralyz-po-vakcinach-padlo-v-Rozhlase-A-jeste-vic-682094

              „V americkém systému evidence je například dohledatelných 5000 případů nervové paralýzy po vakcinaci. Hotové prý nejsou ani všechny studie. Pro podzim a zimu doporučuje lékař dostatek vitamínů. Svým rozhovorem už však popudil novináře a zastánce očkování, Vojtěcha Gibiše.“

              1. Hoši, já svou dceru nedám, ať už je pravda kdekoliv, tak fanatickému katolíkovi L. Pasteurovi ji nesvěřím. Jestli ji má zahubit zlá příroda, staň se, odnesu si zodpovědnost. Farmaceutická církev pro mě není žádným zákonem. Nebudu se tím řídit. Nejsem si jist, že příroda klohní démony, aby své „produkty“ zahubila. Tahle křesťanská představa dobra a zla, se mi nelíbí. Nelíbí se mi představa, že proti virům je třeba bojovat, je mi sympatická představa, že je třeba viry pochopit.
                Můžete mě upálit za to, že nesdílím zjevenou pravdu. Tohle je moje volba. Nejsem si tím jistý, ale musím nějak volit v kritických okamžicích ano/ne, kdy nemohu posoudit, zda je správně ano, či ne. Tuhle globálni korporátní vesnici neuznávám, tak si ty vakcíny strčte do prdele. Jestli se mýlím, je to možné, ale fiktivnímu kolektivnímu blahu se v tuto chvíli odmítám přizpůsobit.

                1. Někde jsme slyšel hezkou myšlenku. Ti, co se báli, že budou mezi tím málem co zemře na covid a očkovali se, ukazují na ty, kteří se bojí, že můžou mít potíže po vakcíně, věří imunitě a nechcou dokola očko. Proč jsou jen jedni předmětem agrese státu? Kdo tu rozhoduje, který strach je opravněný a akceptovatelný a který ne?

                  Tohle co se nyní děje, je dost otázka strachu a emocí a ten problém je tak složitý, že nikdo nemůže zatím nic tvrdit jistě. Ale děje se to – tvůj strach je míň než můj strach a ty na něj nemáš právo.

                  1. Nejsem schopen tuhle věc rozlousknout, odcházím do defenzívy. Tady jsou dvě barikády, nedám prostor víře. Nechám to bejt.

  3. Méňe těch narážek na popírače reality a všž apod. jsem prostě nezvládl, kdo si to chce přečíst, tak to prostě musí překousnout.

    Zkouším vymyslet, jak přesvědčit ty „neočkované“, samozřejmě myslím v případě, že bude pokračovat hra na dobrovolnost.

    Jsem ten „antivaxer“ s „vysokou školou života“ (říkám si, alespoň, že to mám, přijde mě, že někdo nemá ani tu). Snažím se sám sebe přesvědčit, že rizika vakcíny jsou alespoň stejná jako její výhody.

    Na začátek rovnou napíšu, asi to bude šok, když by bylo tak, že si nechám dát injekci a buď umřu nebo ne a vyřešeno, tak největší pohda, prostě vyřešeno, z mého pohledu lepší než žít ve fašistické totalitě být mrtvý.

    Největší novinka je teď argument, že injekce brání váženému průběhu, no snažil jsem tedy zjistit co to znamená, ale neúspěšně. Tak jsem se bavil s popíračem reality (tak já, popírač říkám těm, co jim někdo říká ovce a tak). A ten říká, s vakcínou máš 16x [resp. podlě věku až 20x …] menší šanci, že skončíš v nemocnici.

    Tak jo, tak jak to spočítat?
    Tak jednoduše ne, vlezu na https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19 a projdu všechny data co tam jsou a z toho to spočítám, tak našel jsem tam různé věci, tak jsem vzal

    „datum“: „2021-10-31“,
    „hospitalizovani_celkem“: 104,
    „hospitalizovani_bez_ockovani“: 66,

    a vyšlo mě, že teda ochrana proti nemocnici je **1.6x** … nic moc

    tak popírač reality na to
    „Musíš vzít proočkovanost populace v určitým věkovým spektru.
    V nemocnici je jeden očkovaný a 16 neočkovaných v daném věkovém spektru = očkování snižuje šanci být v nemocnici vůči neočkovaní 16x“

    No nevzal sice popírač reality sám v potaz tu proočkovanost jak předtím říkal, ale za mě dobrý, mám teorii popírače reality, tak to zkusím spočítat aby to bylo nejlíp prostě jak popírači reality chtěj. A co píše uznávám dáva smysl.

    Na https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19 potřebná data nejsou, na [https://data.gov.cz/datové-sady](https://data.gov.cz/datov%C3%A9-sady) jsem je taky nenašel, tak dobře, tak já vezmu https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky data tady, ale od této chvíle je celý výpočet pro mě jen orientační a **nevěřím mu** (chtěl jsem napsat, že je pro mě nedůvěryhodný, ale nevím jestli by to lidi bez vysoké školy života pochopili), tak ale pokračujeme

    Zvolil jsem skupinu 40-50, je uprostřed

    Počty očkovaných dle věku – Plně očkovaní (bohužel nevím co myslí tím plně očkovaní, nyní už v usa jedou 4. dávku, ale budeme to brát prostě jako, že plně očkovaní znamená očkovaní)
    40-44: 61,5 %
    45-49: 68,6 %
    tzn. výpočet 40-49 plně očkovaní: (61.5+68.6)/2 = 65.05% populace očkováno – uf, tohle jsem s vysokou školou života i tak od oka zvládl

    Tak teda teda kolik lidí je v nemocnici [nedá mi to nezmínit, že si myslím, že vážným průběhem se spíš myslí skončit na jip, ale tak jedu to podle toho popírače reality a sám si nejsem jistý co tím vážným proběhem myslí, takže proč ne a ono je to jedno]

    Srovnání očkovaných a neočkovaných za minulý týden podle zastoupení v populaci – Hospitalizovaní
    40-49 neočkovaní: 65
    40-49 „plně očkovaní“: 9

    tak a teď moje výpočty, kde musí být chyby, protože to prostě nevychází.
    40-49 neočkovaní z celkové populace 40-49 lidí: 100 – 65.05 = 34.95 %
    40-49 plně očkovaní z celkové populace 40-49 lidí: 65.05%

    teďka přijdou ty výpočty co musím mít špatně:

    takže musím teď ty hospitalizované 40-49 opravit aby čísla odpovídali počtu očkovaných pro 40-49 z celku:
    Takže pro VŠŽ si to napíšu 
    neočkovaných z celku X je zhruba 1/3 a v nemocnici je jich zhruba 7 násobek
    také to tady můžeme napsat jako
    kolikrát je 64 z 0.35 víc než 9 z 0.65?

    A přiznávám, že se s VŠŽ mě dala tato slovní úloha docela zabrat.

    zas mě to vyšlo, že očkování chrání „před nemocnicí“ **13.2x** a ještě pro připomenutí co jsme počítali, počítali jsme ochranu před nemocnicí (nemocnice něco je prostě něco jako nemoc, člověk se před ní musí chránit) pro jednu konkrétní věkovou skupinu z nedůvěryhodných a neoficiálních dat.

    Když by ochrana před nemocnicí byla od 800x víc, tak bych to bral jako alespoň částečně funkční. Hlavní problém těchto injekcí je, že zjevně nesplňují definici vakcíny. Ale asi by se to dalo nazvat profilaxí, i když známe efektivnější profilaxi proti sars2 dokonce, ne proti covid19.

    to je fakt dost dobrý, že oficiální rétorika je covidu 19 se zbavíme jen očkováním *wishful thinking* v i v nejoptimističtějším případě, ivermectin je fake, přitom ivermectin by právě mohl sars2 zabít :D

    1. Já na to včera koukal na ty data taky, možná bych se i v něčem s tebou shodnul. Dle mne stručně – věkový průměr co končí a „zahlcuje“ nemocnice je z dat 60-75 let. Tato skupina je přes 80 procent očko. O čem se chceme bavit? Z dat vypadá, že očko v této skupině jaksi zabírá, můžou si dát booster, čím jiným to chceme celé vylepšit? Očkováním mladých dětí a těhotných? Jinak nechávám stranou a vůbec se tu teď nebavím o nežádoucích účincích očko. To je samozřejmě třeba brát v potaz a ne bezhlavě píchat. Abychom časem třeba neřekli, co jsme způsobili očkováním za ohromné škody. To si nikdo nepřipouští a nemmluví se o tom moc.

      1. Tady v Nemecku ted plati kuriozni situace, kdy pokud nachcipany ockovany bude mit kontakt s neockovanym, tak ho tim posle do karanteny, kterou si ten neockovany bude platit ze sveho. No nekup to.

        1. Konečně si to budou moct ty očkovaní s těma neočkovanejma vyřídit jak se patří…

        2. Bezvadný je, že všechny tyhle skopčácký fašismy samozřejmě jsou časem i u nás. Akorát u nás maj aspoň nějaký lidi koule to řešit přes soudy a soudy zatím docela fungují. Tohle opatření taky samozřejmě platit za pár dní nebude, ze zákona nemá nikdo právo znát tvůj zdravotní stav.
          https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/restaurace-covid-trzby-omezeni-koronavirus-kontroly-opatreni.A211101_165907_plzen-zpravy_pp

        3. Ale včera jsem to schválně odpoledně obešel a kde jsem řekl, že bumážku nemám, tam mi pivo nenalili. No tak se uvidí jak s tím zamávaj ty tržby. Samozřejmě to ve finále akorát pocítí zaměstnanci v gastru, jako vždy.

          1. Nechci úplně říct „dobře jim tak“, ale… pokud jim tržby opravdu půjdou dolů, což by bylo velice žádoucí, třeba se aspoň semknou a půjdou aktivně proti těm debilním nařízením – ať už jakkoliv.

            1. Tak oni jsou v pasti. Provozák z Mansfelda prostě má nařízeno od vedení to kontrolovat, takže co má dělat? Já tyhle lidi docela po Plzni znám, taky jsem trošku z oboru (já vína, ne pivo :) ). Ale udou na tom zase bitý, to je jasný a bylo by dobré, kdyby se semkli a srali na to. Mě to je vlastně fuk, otečkovat se nehodlám a jsou hospody, kde to neřeší :)

              1. Ale jistě, já to chápu. Proto jsem taky neřekl to „dobře jim tak“ striktně. Mají kudlu na krku, ale pokud by začali krachovat, možná by to už byl dobrý stimul se coby celý gastro segment semknout a jít si to s těmi škůdci z vlády vyřídit. Ať už nějakou pořádnou protestní akcí, nebo prostě hromadným ignorováním těch nařízení, s čímž už by asi těžko systém něco udělal.

                1. je to tak…

                2. Divim se, proč nezasáhne nějaká jejich profesní organizace (já nevím co o maj) a neřekne, že hospodskýmu neni nic do zdravotního stavu kunšofta, a nepostaví se za prvního obviněnýho/obžalovanýho nebo co to vlastně vznikne tímhle přečinem. To by měl být přesně ten případ, kdy je dobrý se oborově sdružovat.

                  1. Hlavně mám pocit, že už to zase vyhnalo minimálně polovinu zákazníků restaurací zpět k balenému jídlu.

                  2. ja slyšel naposled v radiu rozhovor mluvčiho z gastra, ten celkem kritizoval přijate nařízeni kontrol a tak, ale ten vůl komentator ho opravoval že: vy řikate že počet nemocnych se nezvyšuje ale my mame ted takovyhle čisla ..bla.no dal bych do držky tomu kecalovi z radia.
                    ty jedou na kovid vlně a pekne tomu kotli podtápí, v aute radší přepnu na muziku jak to posloucham.

                  3. To je takova kuriozitka v Nemecku, ze nikdo nemusi svuj stav nikde sdelovat, je to prece jeho osobni vec. Ovsem pokud ockovan neni, tak musi dodrzovat urcita omezeni. Ten kruh je tedy o tom, ze pokud bude nekde mela, tak fizlove se podivaji do databaze ockovanych a je to vyresene – obcan sam nikde nic prozrazovat nemusi.

                    Ve finale fura lidi na to sere do hodpod chodit, protoze kdo muze, nazere se jinde. Ockovany nebo neockovany. U nas v praci komu nejede zadne ze tri jidel v kantyne, tak se proste napise do seznamu objednavek pro nektere ze dvou hospod v okoli, ktere pak jidla privezou.

          2. @shifty 2.11.2021 v 12:40
            Tipla bych si, že do pár dnů vyměknou, to se jen zřejmě v první den platnosti oprávněně obávali buzeračních kontrol. Případně si někdo vymyslí nějakou švejkárnu, jako obvykle… např. „pivo sebou“ :o)

            1. Tak jasně. Jak říkám, zrovna provozáka z Mansfelda znám, dal sem si u nich pivo sebou do skla venku, k nim prý ty kontroly fakt chodí hned ten první den po nařízení, tak pro to mam pochopení. To je jasný, že se to zase bude vochcávat, ostatně hned vedle hotelu u Zvonu je legendární Budino, tam se nic nezměnilo, Davida taky dobře znám…
              https://www.ceskatelevize.cz/porady/10101491767-studio-ct24/220411058301215/ od 09:30 :-))

            2. Mne dnes očko kolegyně vytáhla na oběd, má v telefonu navedeno víc lidí (asi 4) na tu tečku, jak byli někde spolu na dovolené. Tak bych případně dělal, že jsem třeba její manžel… :-)

              1. Já tuhle hru hrát nechci. Dneska v hospodě, kam chodím víc jak 20 let, chtěli OTN, nebo jak tomu říkaj a nic jsem nedostal.

                1. Já taky ne. Sama se nabídla, ať nejde sama… :-) Jinak je to samozřejmě smutné – nevím jak jinak to nazvat.

                2. Tak nic, no ne?
                  Taky se mě to týká, takže teď nedělám chytrého. Pokud to jde, a u nálevny ano, tak vynechat, opomenout, svou nepřítomností znevýhodnit. = Podle toho jak se ke mně kdo chová, diskriminovat. Je to nenásilné, demokratické a funguje to stopro, zejména pokud je masově uplatněno.

                  1. Jo nic, není host, nebude útrata. Za mě dobrý.

          3. V rádiu hned druhej den nějakej brečel že ze dne na den tržby 70 % dolů a že to teda asi jako zavřou. Že to nezavřeli dávno, co po roce a půl od těch kund čekali?

      2. „Abychom časem třeba neřekli, co jsme způsobili očkováním za ohromné škody.“

        No právě. Ať se to radši nestane, ačkoliv ta možnost tu je a asi ne zrovna malá.

      3. A v čem nesouhlašíš? Si někde našel oficiální čísla nebo co?

        pravda je proste ze kdyz by existovalo ockovani, a existovala hrozna nemoc co na ni nejsou leky, tak by asi nebyl problem s presvedcovanim lidi

    2. Nespocitas nic, protoze ti chybi informace. Budes presne zonglovat s nepresnymi cisly a to je cele.

      To rozhodnuti neni o tom, jestli vakcina nejak funguje, nebo nefunguje vubec. Je to o:

      – akceptuju, ze kdyz to poskodi moje zdravi, kazdej mi da hovno? Nejakej cas mne budou tahat po spitalech, ale jestli se budu deset let zadejchavat, nebo mit srdecni problemy, nikoho to nebude zajimat, protoze jsem do toho sel dobrovolne
      – je konkretne pro mne riziko, ze skoncim ja JIP, nebo v penalu skutecne hodne pravdepodobne? Mam nejake predispozice?
      – co budu delat za nejake 4 mesice, az hladina protilatek spadne, pujdu znovu? Pocitam s tim, ze poroste pravdepodobnost, ze se mi to projevi negativne na zdravi?

      A pak si clovek muze v klidu zvazit, jestli ano, nebo ne. Nic vic, nic min.

      1. To jsi nepochopil co jsem psal, pokud jsi to vůbec četl.

        1. Cetl a pochopil, vim, ze nejsme vepri :-), jen rikam, ze to pocitani nikam nepovede, byt se snazis sebevic, protoze se nesleduje pocet lidi s nezadoucimi ucinky. Hraje se to na JPP.

          1. + samozřejmě ty problémy co daná osoba má přece nemehou být bezpečnou a efektivní injekcí

            1. Pochopitelne, protoze ti, co tvrdi, ze maji nejaky hen ty vedlejsi ucinky, jen usiluji o rozvraceni hodnot budovanych delnickou tridou a o sabotaz zaveru XIX. sjezdu… eh… nechal jsem se unest… predbiham udalosti :-)

              1. „Zkrachovacici a zaprodanci“

                Už by to chtělo zase nahnat naši kulturní frontu do Národního aby ty živly odsoudila. A místo Švorcový by to mohl moderovat třeba Táborský ..

                1. To už by tam kulturní fronta byla potřetí, jestli se nepletu.

                  Poprvé za Heydricha

                  Podruhé za Antichartu – to někteří stihli obojí

                  Spacáky s pastevcem Rumlem na Kavčích horách nepočítám.

                  Vytlemený Táborský nemá na zázraka přírody Kořena, ten je nejlepší.

                  1. Taborsky by tomu dal nezapomenutelnou tecku, jeste bych ho nezatracoval. Ja jde o prachy, tak je hodne presvedcivej.

  4. pravda je proste ze kdyz by existovalo ockovani, a existovala hrozna nemoc co na ni nejsou leky, tak by asi nebyl problem s presvedcovanim lidi

    1. Tahle logika mi připadá správná, sám to tak vidím. Nevěřím, že kdyby tu byla nějaká hrůza, že by byla potřeba taková masivní propaganda, po které stále zůstavá pěkné procento neopíchaných. To mám věřit, že tu byla taková epidemie a tyhle cca 3 miliony (nepočítám děti a mladé) lidí jsou v klidu, nepotkali se s jejími hrůznými následky někde v rodině či blízkém okolí nebo se vzhledem ke svému věku a zdravotnímu stavu nemají jen důvod bát či covid prodělali a přemýšlí proč se vůbec očkovat nebo to některým rozmlouvají v rodině? Asi to bude od každého něco, ale pořád je to hromada lidí, co nevidí při té apokalypse důvod utíkat pod jehlu…

      1. Někde jsou vidět lidi umírající na covid, někde lidi co si covidem prošli (bez vážnějších následků), pak se po 180 dnech nechali opíchat aby měli pokoj od testů a byli 2 týdny mimo provoz. Lidi co to prodělali vakcinací prakticky nic nezískají (zvýšení jejich imunity bude zcela minimální), ale jen riskují různé vedlejší reakce. Tuhle skupinu je jednak těžké přesvědčit, jednak to ani nedává smysl (imunitu už mají lepší než očkovaní)

      2. Já osobně jsem byla s opravdu nemocnou osobou(ne jen nakaženou, jak tomu říkají)celej týden v jednom bytě, koukaly jsme na filmy atd.
        Po tom, co jsem pár dnů očekávala, kdy teda ztratím čich a chuť, nepřišlo jaksi nic, jen jakejsi možná psychosomatickej pocit rozlámanosti a jakýsi imunitní odpovědi, ale nemoc nepřišla. Od té doby a po pár dalších rizikových kontaktech (který s tím víceméně bez následků lehly), kdy zas nic nebylo, se covidu prostě už nebojím. Vadí mi, že mi jiní lidi chtějí vnutit strach. Nepovedlo se, můžou to zkusit zejtra.

        1. Z osobních setkání vím těchto případů vícero. Jeden z manželů nemocný, žádné velké izolace a opatření, možná teda vynechali jednu středu… :-) A ten druhý vůbec nic…

          1. Lidi se proste nemuzou jeden od druhyho nakazit. Tim ze na sebe budou neco flusat nebo ze spolu budou. NIKDY NIKDE NEBYLO NIC takovyho prokazany. Naopak, experimenty kdy nemocny lidi flusali na zdravy byly provedeny a NIKDY SE NIKDO NENAKAZIL.

            Chapu ze je to tezky pro lidi zkousnout, ale je to tak.

            https://www.twitch.tv/videos/1194708474

            1. Já ti tedy nevím, ale tohle video je řekl bych už docela za hranou. Ta teorie kolem virů, proč ne. Ale ty 5G sítě, grafen a tak… to docela potom shazují. Alternativní informace jsou třeba, konspirační teorie nemusí být až tak teoretická, ale řekl bych, že je na to třeba aplikovat kritické myšlení, stejně jako na oficiální propagandu.

              1. Osobne si nechavam vsechno otevreny.

                Vcetne 5G nebo cehokoli jinyho. Fakt je ze zadny velky testovani nebezpecnosti electromagnetic radiation se nedelaj. Obecne je to odbyto referencema na ionizing a nonionizing radiation, etc. To je jako veda? Akorat hovno. Veda by byla kdyby se studovalo jestli nejakej vliv neni. A to poradne, do hloubky, with no bias. Podobne dalsi veci – hypotezy by se mely proverovat a ne zesmesnovat a delat z lidi kteri je poposujou konspiracni teoretiky a tinfoilhat wearers.

                Jinak absolutne souhlasim s tim ze clovek nesmi nekriticky verit nicemu. Vsechno se musi proverit a kdyz to nejde tak se aspon ptat cui bono, etc.

                1. Souhlasím. Testovat by se to asi mělo, ale domnívám se, že by to v současnosti dost narazilo na to, kolik toho současná „věda“ vlastně ví o působení elmg. pole na živé organizmy. Pokud vím, tak doposud, pokud ti někdo nedá k hlavě mikrovlnku, je povětšinou názor takový, že se nic moc neděje, ačkoliv já bych si to nedovolil ani zdaleka tvrdit, v dnešním téměř širokospektrálním všudypřítomném elmg. smogu (a to i při zohlednění zvyšujícího se útlumu při průchodu prostředím vzhledem k frekvenci a poklesu výkonu se čtvercem vzdálenosti). Další věc je, že se neví (a dost možná to ani nelze při velkém množství přítomných proměnných prozkoumat), co to dělá v kombinaci třeba se stresem, škodlivinami z prostředí/jídla atp., a hlavně dlouhodobě a kumulativně. Tomuhle všemu jsem otevřený a radši budu za blázna s alobalovou čepičkou než si někde zbytečně naběhnout na vidle. Ale to jsem trochu odbočil od tématu.

                  Ovšem v tom videu to je, na základě mnou doposud nasbíraných znalostí, už spíš směrem k tomu extrémnímu spektru, které je dost možná tvořené cíleně, aby se s jeho pomocí pak daly zesměšnit i všechny legitimní obavy.

                  1. Ja ti rozumim a shodneme se. Cejtim tam – a nejenom tam – ze kdyz dojde na otazku co teda zpusobuje ty nemoci tak se misto toho aby se reklo „nevim“ vytahnou faktory, ktery, jak poznamenavas, asi hrajou roli, ale neni to empiricky overeny (z 1000+1 duvodu) a presentuje se to vicemene jako fakt. Nebo zpusobem kterej na mne pusobi divne. A samozrejme ze v nekterejch pripadech jsou ruzny teorie, ktery muzou bejt i pravdivy, pripadne castecne, zneuzivany k tomu aby zesmesnily cely sdeleni.

                    At je to jak chce, to co ta doktorka rika v podstate uplne coinciduje s tim jak to vidim. Ani COVID ani ockovani neexistuje respektive nic nezpusobuje, problemy jsou accidentalni, a ucel je psychologicky rozesrat lidi. Neni pochyb ze to co se deje ted je overture pro neco uplne jinyho, dalsiho, presne tak jak to ta zenska naznacuje.

                    Podrizeni statu globalni kontrole, pripojeni lidi na Big Brother, etc. To jsou takovy ty celkem jasny a predvidatelny veci. Ale muzou bejt dalsi a dalsi. To ze prijde ekonomicka krize muselo bejt kazdymu myslicimu cloveku jasny. To ze muze prijit nejakej konflikt, treba valka bylo taky celkem predvidatelny nebezpeci. To ze to navliknou skrze nemoci, pandemic, tak to jsem teda necekal a myslim ze ani naprosta vetsina ostatnich, ne-li vsichni. Takze si dokazu predstavit ze vylezou s necim naprosto neocekavanym.

                  2. To Uf

                    Nabízí se hejbání s ekosystémem, byť mírným. Každý nový technologický produkt, co něco vyzařuje, mění prostředí. Nakolik, to nikdo neví.

                    1. Historicky byla kazda etapa ‚elektrifikace‘, introdukce telegrafu, electricke dopravy v mestech, radia, etc. doprovazena chripkovou pandemii. Causation se nikdy nikdo neobtezoval prokazovat, correlation tam zjevne existuje.

                      Soucasna ‚pandemie‘ se stala v okamziku kdy byla spusteny 5G. Ja se obecne celkem dobre vyznam v electronice kterou jsem se zabejval v mladym veku, ale nevim co ma znamenat ze 5G ma vyuzivat „pulsation“. Tomu nerozumim, respektive nevim co to je. Nevi to nekdo a nemohl by to vysvetlit?

                    2. Jacq:
                      „…Ja se obecne celkem dobre vyznam v electronice kterou jsem se zabejval v mladym veku,…“
                      – – –
                      Chlapečku, neházej tu takové machry. Zrovna tady debatuje dost lidí, kteří se v tomto směru opravdu kvalifikovali a snadno poznají, kdo blamuje…

                      :OD

                    3. Tahni do pici zasrany zlovolny zkurvysyne. Uz te mam ty zmrde plny zuby. Najdi si nekoho jinyho na ventilovani svejch treskutejch mindraku.

                      Kdyz nevis odpoved na otazku vyse tak drz hubu.

                    4. Tak si upleť skafandr z pletiva, abys měl faradayovu klec a budeš v pohodě.

                    5. Aplikuje se na tebe to samy co na toho druhyho zmrda. Bud odpovez na otazku nebo tahni do hajzlu zoufaly zakomplexovany zvanile.

                    6. Jacq:
                      Hodláš se zde ZCELA VÁŽNĚ začít bavit na technické téma, i.c. elektrická radiová zařízení…?

                    7. corona:
                      Jestli vis co znamena pulsation v kontextu 5G tak to napis. Jestli vis hovno tak drz hubu. Se svou fascinaci moji virtualni osobou mi vyliz prdel.

                    8. Jacq:
                      1.
                      Ano, znám ten termín – laskavě ukaž celou větu, kterou jsi někde četl. Jak zněla, je důležité, protože ten termín může mít ve vztahu k radiokomunikačním zařízením více významů.

                      2.
                      Laskavě si odpust vulgární výrazy, pokud hodláš vést diskusi na odborné technické téma.

                    9. Nehodlam s tebou vest zadnou diskuzi. Vis hovno a jses zamindrakovanej hajzl.

                      Nuff said. Fuck off once and for all.

                    10. Jacq:
                      Ukaž znění textu, kde jsi na ten výraz narazil.

                    11. Jacq:
                      Takže znění textu, jehož smysl jsi chtěl osvětlit jsi neuvedl.
                      Tento případ ukazuje, že se nehodláš za žádných okolností donutit k normální diskusi.
                      Budu sem odkazovat jako na příklad každého, kdo by byl na pochybách…

                      .

                    12. Kdo by byl na pochybách o čem?

                    13. UF7:
                      Na pochybách o platnosti té předchozí řádky.

  5. Ted mi někdo poslal odkaz na fb, tak jsem na něj klikl…

    Markéta Pekarová Adamová
    59 min ·
    Ne, násilí nikdy není v pohodě.

    Před pár dny jsem tady kritizovala útoky na očkovací týmy, od slovních po fyzické, které se podle lékařů dějí až příliš často. Reakcí jsem dostala celou řadu. Od těch, že násilí na lékařích je ospravedlnitelná reakce, až po ty, že bych měla viset.

    Jestli někdo nesouhlasí s očkováním, je to jeho rozhodnutí a nemusí se nechat očkovat. To skutečně jde i bez házení kameny na lékaře nebo výhružek smrtí!

    Přesto si uvědomme tu nejpodstatnější věc: JIP se v naprosto převažující míře plní neočkovanými covid pozitivními pacienty. Na to jsou tvrdá data. Jakmile takových pacientů bude příliš mnoho, kapacita JIP se naplní a nebudou schopny poskytovat péči všem, kteří ji nutně potřebují. A to je moment, kdy lidé začnou zcela zbytečně umírat.

    Právě proto by měl každý z nás očkování zvážit.

    A když ne kvůli sobě, tak kvůli svým blízkým. Kvůli svým dětem, kamarádovi nebo sousedovi, kteří budou, třeba kvůli úrazu, jedinkrát v životě potřebovat jednotku intenzivní péče.

    Je na každém z nás, abychom přispěli k tomu, aby tam pro ně bylo místo.

    1. Ach jo, tyhle hry na city, to nikdy neomrzí.

    2. Jeli tečkovat do ghetta, a pak z jednoho cigánětě házejícího šutry (jako by je tam neházely po všech bílejch bez rozdílu)udělají organizovaný bezprecedentní útok.

      1. To, ze fnuka, je dukazem bezmocnosti jakekoli ucinne obrany proti agresivni etnicke mensine.

    3. Aha tvl, „násilí nikdy není v pohodě“, říká představitel státu, instituce, která by bez násilí neexistovala ani týden.

  6. https://cnn.iprima.cz/porady/co-cech-to-politik/02112021-marian-vojtko-radovan-vavra-milan-kubek

    A tohle je tak síla – doporučuju čas 20:40, ten chlap mít knírek – hotový Hitler

    1. Už opravdu chyběl jen ten knírek, vydržel jsem to ještě k tomu čurákovi Kubkovi s prohlášením „vrátíme se do středověku, umírat budeme ve třiceti, třetina dětí umře“.

      No s tím středověkem se možná trefil, aktuálně se třetina papalášů prsí ve Skotsku jakej je to průser s oteplováním a 400 soukromejch tryskáčů se ani nevešla na ranvej. Ať už jdou všichni do hajzlu.

      1. 18:50 Kubek tam hlásil ještě – „nebýt očkování jsme už v prdeli, v nemocnici by už neležel nikdo jiný než lidi s covidem tohle prej má reprodukční číslo 7.“ Brzo dojde dřevo, počítám..

        1. Doufám, že on má reprodukční číslo ideálně 0.

            1. Ktera pica si pod tohle muze lehnout? 8-o

              1. Přistoupil zezadu.

                1. Tak to jo, vepredu uz to mela vytreny, tak co ji zbejvalo…

              2. Jedině nějaká běhna – „Manželka Lenka Kubková je zdravotní sestra a amatérská maratonská běžkyně, která jako první Češka uběhla šest hlavních světových maratonů“

              3. Sysop: To jsem si taky říkal. Ale asi prostě platí, že „každé zboží má svého kupce“.

                1. Aaano, kandej curak nejakou picu najde. Pravda.

      2. A jak jsme tedy přežili podzim 2020? Šmejd jeden.

        1. Všichni jsme umřeli, ani o tom nevíme.

          1. Ten posmrtnej život ňák stojí za hovno, Kubek je v něm taky.

      3. třetinu s papalášema jsem tam naklepal v rozrušení s Kubkem :-)

      4. Vaše poslední věta je vox populi. Ale na odkazovaný záznam se nekouknu. Fakt ne. Stačí sbírat textové výňatky těhle blitků, se kterými se teď roztrhl pytel. Stejně dopadl dnešní náhodně natrefený rozhovor s kdysi Julínkovým mluvčím Cikrtem. Chudák jeden: „očkování je akt lásky… „.
        Podobný stav mysli má člověk při čistění záchodové mísy. Ale to je jinak něco úplně jiného. Jednak čistím mísu vlastní a protože chci, jednak je výsledkem hajzlík téměř výstavní, ze kterého má člověk radost.

        1. Tohle bych viděl spíš na pocity při každodenním úklidu veřejných WC. A i tak se to asi srovnávat nedá.

          1. To se nedá srovnávat s ničím užitečným, byť třeba ne příjemným. Je to směs údivu, nespokojenosti, naštvání a upozaděné obrany. Stav, který dlouhodobě není slučitelný s přežitím. Buď příčina pomine, nebo se napětí uvolní při obraně. Nebo ten, kdo na to má, použije nějaký svůj Ráj srdce, dle Komenského. Variantou je se oběsit či zastřelit.

        2. Akt lásky. Tak ten nasadil laťku hodně vysoko.

          1. Chudák to nemá ze své hlavy. Ale to ho neomlouvá. Stejně jako toho chlapa, co měl papírnický obchod. (DVŠ na policejním ředitelství)

          2. My, kdoz nepatrime do LGBTIQAXCGYÜVHDD:+*-& holt nemuzeme znat vsechna zakouti lasky, ze…

  7. V práci se nám začíná rozmáhat takovej nešvar. Plně očkování jsou nějak často zase covid pozitivní, jak píšou odborníci, nakažení. Kde se kurva stala chyba?

    1. Já bych to viděl docela jasně. Vůbec si té skvělé vakcíny (navíc zdarma!) neváží, jsou neukáznění, a pak to takhle dopadá.

    2. Ona to asi není chyba. Opíchaní jsou ze hry. O „nemoc“ nejde. A jestli se po opichu opíchaní nakazí (tedy laboratoř napíše, že test na nějaké smetí podobné jako něco z toho viru vyšel jako že jo): proč proboha se účastní testů, když nemusí? Žádný test, žádný kovid, pokud jde o opíchané. Opíchaný, dokud nepojde, ať si dělá třeba psí kusy. Źe možná něco rozšiřuje, pokud to chytí? Nezájem, to se předpokládá a podporuje. (Kde se berou ty tisíce testovaných? Že tzv. positivních, tedy nakažených, je jedno. Co test, to nakažený, příkaz zní jasně.)
      Tedy – nechme si píchnout a budem‘ taky mimo zájem všech kovid štváčů. Vlhký sen všech -ologů. Dokonce prý je návrh, že za pětset či co, jsem dneska zahlédl. To je zbytečné. Masy stojí fronty i bez kaček (aby byli svobodné) a rozumní se kysele pousmějí nad prostotou Kubků a ostatních jemu podobných. Jestli vydržíme nechodit tam, kde jsou vládně konformní, tak to bude dobré. Do háje s nimi všemi.

      1. Ale oni nás nenechají, neopíchaní jsou třídním nepřítelem. A s tím je třeba zatočit.

        1. Reminiscence není nezbytná.
          Neopíchaní jsou nepřítelem globální elity. Jejich společenské postavení a vše ostatní, včetně jejich vztahu k výrobním prostředkům a světonázor je vedlejší. Globální elita pak prostřednictvím svých poslíčků buntuje proti neočkovaným mentálně omezené očkované, ti se nechají. Možnost se takto uplatnit mnohé z nich aktivuje – např. blbka, postižená fyzicky i psychicky, schopná se s pomocí společnosti částečně živit, celý život na okraji společnosti, je najednou skoro – orgán. No, neberte to.
          To je celý kovid zázrak. Trapné, fak‘.

          1. Očkovaní nejsou mentálně omezení, prostě uvěřili tomu, že je očkování spása, konec covidu. No není a nebude, proto třetí, čtvrtá a další dávka pěkně v řadě, vcelku s nejasným výsledkem. Proto obracejí svůj hněv k těm nezodpovědným odpíračům, antivaxerům. Jsou agresivní, hlášky „Stejně vás donutíme“, „V Itálii a Rakousku se s tím neserou“, „Táhnete ke dnu celou společnost“ slyším od lidí do kterých bych to nikdy neřekl. I od kamarádů, bohužel.

            1. Člověk ale tak nějak odmítá sebe zařadit na stejnou úroveň s těmi, „co uvěřili“. Nějaká odlišnost, a to velká, nikoliv jen v barvě kapesníku apod., v tom bude.

              Jasně, řada z nich je pravděpodobně vzdělaná, fyzicky silná, talentovaná pro 100+1 činnost, ale – „uvěřila“.
              Soráč, tohle není dobré. Domnívám se, že nelze „uvěřit“ a zůstat tím nějakým původním. A domáhat se uznání být původním.

              K tomu není třeba se orientovat v biologii, chemii a počtech. I prostý člověk znalý čtení se dopátrá současné, aktuální informace:

              (1) očkování – které má povzbudit obranyschopnost organismu proti viru SARS-CoV-2 – chrání /možná, pravděpodobně, někdy a někoho/ proti horšímu průběhu němoci COVID-19,

              (2) i očkovaní mohou obsahovat virus SARS-CoV-2 a mohou jej rozšiřovat.

              Do háje, jsou-li pravdivé informace, tak jaképak „táhnutí společnosti ke dnu“? Jo, „uvěřili“. STEJNĚ jako pan Josef Novák v Bohnicích uvěřil, že je Napoleon XXIII. Rozdílu mezi nimi není.

            2. Po téhle stránce jsem docela ráda, že mám jen kousek přes 30. Než se vakcína dostala i k mojí věkové kategorii, už se začalo ukazovat, že proti přenosu to, oproti Blaťákovo kecům, nefunguje. Takže jsem se mohla v klidu šprajcnout a jestli mi kdo chtěl tvrdit, že se tím víc podílím na přenosu viru, tak prostě od začátku vím, že kecá. S těma hrozbama ze strany politiků bych se šprajcla tak jako tak, ale když vím, že se nepodílím na přenosu víc než ostatní, šprajcuje se lépe.

              1. Na „prenosu“ se nemuzes podilet protoze zadny prenos nemoci skrze viry neexistuje. Nic takovyho nikdy nebylo prokazany. Je to MYTH. Chapu ze pro lidi je tezky to zkousnout, vsichni vyrostli v tom ze nemoci se „chytaj“ ale proste a jednoduse to tak je.

                Tohle je vedecky/medicinsky podvod jako prase, datuje se uz od doby kdy germ theory „vyhrala“ nad terrain theory.

                1. Teď nejde asi o to, jak přenos funguje, jestli jo nebo ne. Ani o správnost všech používaných pojmů, postupů atd.

                  Ale o blbý – nejméně jeden – předpoklad, který znehodnocuje celý ten uvědomělý kovid závěr, totiž že zodpovědné, pro ochranu společnosti, je se nechat očkovat. Včetně všeho společenského svinsta, co vylezlo na povrch (vizte např. výše příspěvek diskusního kolegy Brundibára 4.11.2021 v 20:22).

                  Pokud je VLÁDNÍ pravdou, že (2) očkovaní mohou virus SARS-CoV-2 obsahovat a jej šířit, pak je očkování vhodné už jen k tomu, což je druhá VLÁDNÍ pravda, (1) aby průběh nemoci COVID-19 nebyl těžký.

                  Tedy je očkování prospěšné_přímo_jen_očkovanému.

                  Pokud se uvědomělý neočkovaný vzdá nároku na JIP v případě svého COVIDU-19, pak z hlediska společnosti není_co_řešit.

                  Dokud tohle někdo nevyvrátí, a to kvalifikovaně, nikoliv provaření -ologové, další experti a mrdky mediální, tak – nic.

                  1. O tom ze oficialni narrative je obrovska hromada hoven neni pochyb. To co pises je samozrejme pravda. Pokud by nicmene lidi treba podepisovali prohlaseni ze se vzdavaji prava hospitalizace v pripade onemocneni COVID-19 (coz je absurdni protoze takova nemoc neexistuje a muze to bejt cokoli), tak ty kundy prijdou s tim ze ty lidi neumerne zatezuji pohrebni system nebo ze spalovani jejich mrtvol produkuje excesivni mnozstvi CO2 coz v dusledku zpusobuje klimaticke zmeny a ty potom zabijou babicku. Dovolis si umrit? Jses vrah ty sobecky covidiote! Zadna absurdita neni v tyhle sracce dost absurdni, anything goes. Imbecilu ktery jsou ochotny spolnout cokoliv je celkem dost.

                    1. Jo, proto jsem psal, že nehodnotíme správnost definic ad., prostě bereme ty kecky tak, jak se teď používají – pro nutnou jednoduchost našeho závěru.

                      Máte pravdu v tom, že nepřesností či chyb, omylů a polopravd (extrémisticky řečeno lží) bylo už dost na to, aby se protagonisté ekonomického a mimoekonomického donucování k dobrovolnému očkování šli klouzat.

                      To, že jimi vymýšlené uličky jsou pouze slepé naznačuje i Vaše úvaha o excesivním množství CO2: psaw, z_každého, i z Gatese, Sorose, Autotesly, všech těch Brunhild, Gudrun van Woser a ostatních pojebů z brusele i zdejších bude mrtvolák, a to jen_jeden. Jestli teď nebo zítra, nebo bohužel až později, na tom nesejde. Takže babiččiny klimakterické změny se dostaví tak jako tak, se všemi důsledky.

                      Ovšem je bohužel i pravda, že – pokud místní aktivisté hlásí nekonformní nálevny, jak tu někdo psal – je možné lidi oblbnout už vážně čímkoliv, hlavně že to bude řečeno večer v TV. Třeba že „Inteligenti škodí republice a brejlatý jsou inteligenti.“ To bylo tuším jednu dobu v Kambodži. Po letech člověk vidí, že realizace nemusí být tak složitá. Ale dožít se tohohle poznání nemusel.

                  2. Ani to, že průběh není těžký, neplatí.. Navíc ta sračka časem ztrácí účinnost, takže je třeba dalších dávek. A taky to nezabere všem. Logickou úvahou, pokud leží v nemocnicích nebo jsou umřelí dle dat, vesměs skupiny 60+ a to v poměru cca půl na půl očko neočko, tak i když je naočko v této jasně nejvíc rizikové skupině 4x více, tak logicky tam musí být čtvrtina z těch očko, které to asi vůbec nezabralo nebo jim to vyprchalo, když z toho vylezlo do nemocnic a rakví stejně ze skupiny neočko 60+.

  8. Děkuji za skvělý článek ;-).

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025