V říjnu 69 byly otištěna v dětském časopise „Mateřídouška“ dětská říkanka „Lapkové“.
Žije,žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou.
Ať sem na nás nelezou.
A k tomu moc hezky namalovaný obrázek Rusáků. Časopis okamžitě vyprodán, autorovi Jiřímu Pištorovi zrušena smlouva na vydávání dětských knížek ve vydavatelství Albatros.
Pamatuju se na to, škoda, že se v naší rodině toto číslo nedochovalo.
Nastal opravdu vydařený rozruch, ovšem autor Jiří Pištora spáchal ve věku 38 let sebevraždu…
Aktuální tehdy jako dnes.
Větší kameňák si dovolili už jenom Š+G v povídce „Soutěž jedlíků“.
„….nabízím remízu, Budulínku nechutný, řekl jsem a nacpal poslední knedlík pod tvář.
„My Ukrajincy remizu ne znájem“, řekl.
Pochopil jsem, že je vše ztraceno. Ten člověk měl trénink, o jakém se mi ani nesnilo…“
(Píšu z paměti, omlouvám se za případnou nepřesnost citace)
RomanL
Seš si jistej, že na tom obrázku nebyl Ukrajinec? ;-)
Hroch
Tehdy bylo vše trochu jinak, existoval Sovětský Svaz, a jeho občanům jsme tady říkali Rusáci, třeba když jsme hráli se Sovětským Svazem hokej nebo sem přijely tanky.
Jednotlivé národnosti se u nás tolik nerozlišovaly, ale vzpomínám si, že otec jednou domů pozval Ukrajince, kolegy letecké odborníky, kteří se důrazně a téměř dotčeně ohradili proti tomu, že je nějakým trapným omylem označil za Rusy.
fatdwi
Hroch: to není pravda, Ukrajina neexistovala a nikdo na Ukrajině se k tomu nehlásí. Jsou tam samí Rusáci a k tomu pár zápaďáckých hrdlořezů, placených a řízených z Langley. Váš příspěvek tedy hodnotím jako sluníčkovskou dezinformaci.
shifty
Bacha, prej nově z Downing Street 10, tu někdo psal … je třeba zachytávat aktuální trendy, protože kdo chvíli stál, již stojí opodál… :-D
fatdwi
shifty: vývoj „myšlení“ putinovské úderky místy nestíhám sledovat, poslední vývoj tedy klade Putinova řídícího důstojníka do staré dobré Anglie? A ví to vůbec Putin, že se mu vyměnil šéf? Čte aeronet, aby měl vždy čerstvé zprávy a mohl „řídit“ vojenské operace v souladu s notami? Otázky, samé otázky:-)
Dachsmeister
@fatdwi
srandičky, srandičky a ubohé děti kremelských hrdinů musí trpět na dekadentním KoZa, neb si to MI6,CIA & spol. přejí…
fatdwi
Dachsmeister: no takhle, ty dětičky dostaly zvací dopis a tedy jim nezbylo, než přijet marnit život západní bídou. Drahé jídlo, drahé energie a povolávací rozkazy zatím nikdo nevydává, takže kromě bídy je tu i nuda. Být v područí Anglie není žádný med, Putin denně lituje, že to podepsal a na týdenních speciálně-operačních-nikoliv-však-válečných poradách se omlouvá spolupracovníkům, jak jejich rodinám zpackal život.
Hroch
Vzpomínka je stará nějakých 55 let, byl jsem tehdy malý chlapec, ale bylo to tak.
Ukrajince jako národ jsme nevnímali my tady, pro nás to byli „Rusáci“.
Š+G mňeli podobnéch hlodů víc.
V jedné povídce bylo neco jako:
Když jsem v mládí přemýšlel, čím budu, napadlo mne, že napodobím Komenského, který utekl za hranice, a stanu se jako on učitelem.
Jantar
Aby pak Šimek po revoluci založil Š+B politickou satiru, když zjistil že kapitalizmus je tak 10x prohnilejší a zkorumpovanější než socializmus.
misaka
To je slaba zkratka, on tu politickou satiru chtel delat a delal vzdy, jenze drive to tak nejak neslo delat na plnou hubu.
corona
misaka 28.3.2025 v 17:51
– – –
Tak porád nevíš, jak je rok dlouhej…?
misaka
To je dispecing?
corona
misaka:
Mlels něco, že se tu rok neukážeš. Pak ses objevil asi po měsíci, a pak znovu a znovu, zpravidla po několika týdnech…
Slecna Ling
to corona
Hele vy to tu nejak vedete, ze vas to tak sere? Nebo jste placenej za kazdej mesic, co tu Misaka neni? Mimochodem jsem jeste chlap nebo uz umite priznat, jak jste si taky nakakal do pusy?
fatdwi
Slecna Ling: je to pán seznamů, velkej šéf. Takže logicky i rozhoduje o tom, kdo by tady měl být, jak dlouho a jestli vůbec. Mentalita bachař, kádrovák, prostě klasická špína.
Vy jste samozřejmě chlap, navíc multinick kaJantara :-D
Slecna Ling
to fatdwi
Zvazuju identitu Karel. Prodavac syrecku a uzenyho ze Zizkova. Ve volnym case posloucham Ortel, sesivam patchwork deku Konfederace a koukam holkam na kozy a nesnasim 5k. Doufam, ze ted uz jsem v ocich coronky hodnotnejsim obcanem. Jo a na Hadrfouse samozrejme nablit.
corona
Slecna Ling 28.3.2025 v 20:19
– – –
Hey, bro…! Nic tu nevedu. Ten misaka mě tu kdysi začal popichovat, když zjistil, že nejsem progresivní libtard. Jinak bych mu to nevracel.
Co se týká tebe, bylo by dost nestandardní, aby se tu vykecávala reálná letuška z USA českýho původu. Sice se snažíš házet termíny ve snaze budit dojem, že to tak je, ale já to nespolknu. Pohybuješ se hlavně v Praze…
Slecna Ling
hey sissy, no to se te musim jako experta zeptat, jak dlouho behem cekani na GC a po porodu clovek muze cestovat? Bud konkretni. A jinak jaky terminy sim te sem hazim? A vazne by te nekdy zabilo uznat chybu?
corona
Slecna Ling 28.3.2025 v 20:46
– – –
Nevím, jak dlouho. Mimochodem, i skutečná letuška musí z provozu znát něco, co běžný člověk těžko ví a jsou způsoby, jak tě oťukat, takže stačí pár dotazů a víš co asi…
Slecna Ling
jo, takhle pupiku…jak jsi ze me tahal informace, jak to chodi u nas ve spolecnosti a ja te poslala k ledu? No to udelam jeste klidne dvacetkrat. Tak zas nekdy a uz si najdi neco jinyho nez Dfens. Stejne te tu nejsme hodni, kriketaku.
misaka
Treba budeme jednou stejni…to ja kdyz jsem v 2024 odbavila tri lety denne, sama, to vy dnes v 2055 s temi svymi roboty, umite hovno, to my rozeni v 1982, to chtelo fistrona.
Necum a trikrat zatleskej, at me ta masina prebali, jsem se tak rozcilil…hele tleskni ctyrikrat, ono je to vahu..
corona
Slecna Ling:
„..chodi u nas ve spolecnosti ..“
– – –
Stačí klepnout na správný detail, určité technické minimum musí znát i ten poslední člen létajícího personálu. A v takovém bodě je fuk, o jakou jde firmu…
Slecna Ling
coronko, ty to furt nechapes. Nejsi muj kamos, ani ti nic nedluzim. Proc si porad o vsech / to uz neni jenom o mne /, myslis, ze ti musej neco dokazovat, prinaset ti dukazy, ospravedlnovat se? Nejsi trosku narusenej? Ja si o tobe treba fakt uz leta myslim, ze jsi gay, ale taky te asi nenapadlo dokazovat mi opak, vid? Ono to bude nejspis tim, ze je mi po tom hovno and the same rule pls apply on others.
misaka
Well said, ale zbytecne.
Slecna Ling
to misaka
Jeste nad nim nelamu vetev. Treba se nam jednou omluvi, sotek. Jich jinak zdravim, at uzivaji rodinou smecku i pohodu a maji se tak, jak si zaslouzej. Tedy kralovsky. Je mily, videt jich zpatky. Krasnej vecer.
corona
Slecna Ling:
„.. je mi po tom hovno and the same rule pls apply on others..“
– – –
… jako jacq, jacq, jacq…!
:OD
Slecna Ling
No ty ses vocas :-) To se hned pozna anál-ytik
corona
Slecna Ling:
„…ses vocas :-)… se hned pozna…“
– – –
Se právě pozná jacq, jacq, jacq…!
:OD
Slecna Ling
Si nejak zamluvil toho gaye…. :-) Tak co, je nejaky rande na obzoru?
Nomad
A tak samozřejmě, jak někdo mluví americky, tak je hned jasný, že je to Jacq. Sice si nejseš moc jistej, jestli to náhodou nebyla tadleta francoušťyna, ale stejně by to byl jacq, tak je to jedno.
Zůstávej bděle na stráži a nenech si nic líbit! Bez tebe by to tu nebyla taková prdel.
corona
Nomad 29.3.2025 v 1:51
„…hned jasný…“
– – –
Ale to víš, že tam je ještě jinej příznak. Just ho sem psát nebudu.
misaka
Nenechala cloumat svym majestatem. Pravda je, ze jsem ohlasil rocni prestavku potom, co mi cumacek Behemot popral prani rakoviny. Mezitim se u mne doma neco odehralo, pak mi otrnulo. Pravda, porusil jsem avizovane. Mozna mi mezitim doslo, jak je to cele prastene do hlavy, zatimni zachvat povercivosti.
Mam toho hodne a rozcilovat se nad dusevnim mrzakem, na to nemam cas. Uzila den :). PS: ptat se corony z Jeji strany, kdyz on Jí ma za chlapa…slepa ulicka.
corona
misaka 28.3.2025 v 20:33
„… Behemot popral…“
– – –
Beheháč tak, já zas onak – smrt v ukrajinským bahně. Z toho jsem neslevil, chodils sem po nocích „bojovat“ (tvoje slova).
misaka
Ja pres den zivim rodinu, ale to je vedlejsi. Stret generaci a nazoru na vliv data narozeni, taky trocha etiky…nic na co by mi zbyval cas.
42, odpoved na nejzasadnejsi otazku vsehomira, z Pruvodce po galaxii…je mozne, ze jsi tu odpoved z roku 2022 nepochopil?
Boze…
Ty asi nemas rucnik, nebo jsi to necetl.
corona
misaka 28.3.2025 v 20:51
– – –
Ano, správně. Nečetl. A tedy jsem nevěděl, že jakési „42“, ručník a Stopařův průvodce po Galaxii.
Čtu jiné, na fantasmagorie nemám čas.
misaka
Tak proc to sem postujes, kdyz jsi nepochopil vubec smysl mnou tehdy prezentovanych odpovedi? Sorry, ale jsi spolu s RK opravdu tak … jak to nazvat .. omezeny, ze kdyz neco neznam, tak je protistrana idiot? Vis kdy ta knizka byla mapsana a jak moc lidi ji zna? Uz hodne davno, na to aby ji znal clovek s rozhledem (tak se prezentujes) znal. Ale hlavne ze vis, ze po 1968 se dobreho nenarodilo. Uz takhle je mi zle, ale z tebe hur.
corona
misaka 28.3.2025 v 21:12
– – –
Ale já opravdu nemám čas na fantasmagorie. Místo Pán prstenů je Rána z milosti, místo Harry Potter třeba Tichý Don nebo Bídníci. Někdo čučí na nějaký StarDance nebo Hra o trůny, já si čtu rozbory nehod. Číst žvásty žurnalistů o výstavách na Autosalonu mi nebere, raději si přečtu servisní příručku na Hillman Minx…
misaka
Tim se nechlub. Licha odpoved, ja jsem napriklad magor na ceske divadlo, do 1989. A nehraju si tady na mistra. Bidniky, ac/i ty fr, znam vsechny verze. Z nejakych taskaric komercnich televizi – tam mne fakt jako divaka nenaleznes, mozna jenom jako pruzkumnika dna.
Do tohoto vlakna jsem vstoupil jenom kvuli pochybnostem klokana o simkovi a memu podezreni, ze jen placa, aby adoroval socialismus oproti kapitalismu. K probrani tohoto tematu jsem se vsak jiz nedostal, coz je priznacne posledni dobou zde, i kvuli lidem, jako jsi ty.
corona
misaka 28.3.2025 v 21:30
„..kvuli lidem, jako jsi ty..“
– – –
Do divadla jsem nikdy sám od sebe nevkročil. Ale baví mě zrežírovat si scénu sám – jak to asi vypadá, když řidič auta nic netuší a na rovné polní cestě vletí do bariéry z pneumatik? Jak se tváří dvojice zigen, kterým někdo vykradl rozdělovač ze Š-120, když šli na čorku? Jak si zanadává příslušník SOOŽ, když sebou šlehne o zem díky připravené pasti?
Co se týká -ismu proti -ismu, na rozdíl od tebe můžu hodnotit. Zažil jsem obojí. Teď jsme na sestupu a jdem na držku, jako národ jsme likvidováni. Neseš na tom podíl viny…
misaka
O hodne jsi prisel, coz je videt.
corona
misaka 28.3.2025 v 21:54
„O hodne jsi prisel, coz je videt.“
– – –
Neřekl bych. Scén vidím každý den dost, reálných.
misaka
Hodnotis jen dle sebe, vse jine je „nepratelstvi“ ci „neznalost“.
Dost uz, stacilo se pospinit, ne se zcakat cely bahnem.
corona
misaka 28.3.2025 v 22:13
„Hodnotis jen dle sebe, vse jine je „nepratelstvi“ ci „neznalost“.“
– – –
Jo, to víš – V. Havel zde položil základy nenávisti k řadovému občanu, tedy se musím bránit podobnými způsoby…
Slecna Ling
to corona
to corona
Ne, podil si neses sam. Utrpne snasis devastaci svy zeme, misto toho abys chlapsky bouchl do stolu a odesel jinam nebo prispel ke zlepseni. Jsi na to starej, pohodlnej, nekvalifikovanej…A je mnohem jednodussi picovat na jevy vnejsi, nez se sam o sebe postarat. Klidne si hnij tam, kde ti to nevyhovuje a stekej kolem. Ze nemas koule s tim cokoliv udelat a ani moznosti uz jsi priznal. Ale tenhle web kurva neni terapeuticke okynko typu : Mila Sally…
corona
Slecna Ling 28.3.2025 v 22:21
– – –
Jsem řadovým občanem, pouhým voličem. Bouchy do stolů a změny zaměstnání mám za sebou…
Slecna Ling
ale ten odchod jinam ne. Ergo nedelas dost. Furt se tu prezentujes, jako desne znalej, takze teoreticky bys svym odchodem mnoho lidi poskodil a nasral…leda ale ze bys nam tu kecal, a kazdymu to bylo u prdele a tva spolecenska vyznamnost byla na urovni olejovek.
corona
Slecna Ling:
Odcházet jsem nikdy nechtěl. V 80. letech mě spolupracovník lanařil, měl kanál. Později jej skutečně použil a bydlel v Rakousku. Ani později jsem nešel, ač jsem mohl vydělat balík proti tomu, co u nás. Patřím sem, ne někam jinam. A cizince zde mi nevadí, pokud jsou tu jako turisté…
Slecna Ling
Fajn…Kvituju s povdekem zmenu tonu, tedy vam zase zacnu vykat. Zkuste mne ale nenasrat, nebo se vratime na zacatek. Moje otazka je, proc jste nesel? Chapu, ze citite, ze patrite do CR, ale mozna by vam tam bylo lip…A rodinu jste si mohl castecne pretahnout. Tvrdite, ze mate vyjimecne znalosti…Proc tedy za koruny, kdyz jste mohl mit shillingy. To jste prece musel tusit, ze CR bude vzdycky malej hrac.
Forge
SL:
Ke klidu…
Co potomek?Už se začínají projevovat dědičné sklony?
Slecna Ling
Zdravim te zdvorile, doufam, ze se mas. Nicmene sklony ktery? Vasen pro brie a do(brie) blues a rock anebo potirani blbosti a hnupu?
Forge
SL:
To ty přeci víš nejlíp.Nějaký projevy jsou a někdo se v nich třeba vidí.
U nás to jde bohužel ob generaci.Je to naše prokletí, ale zase hodně tajemství.
Slecna Ling
To Forge
U nas v generaci. Ty nejblizsi. Jestli je to dobre, to ti taky nevim ale mlade prave posila spikleneckej skleb jako Sid.
No nic. Pomuckej za nas kocoura a povez, na cem delas, az bude chvile. Furt nabytek nebo kovarna?
karban
Tak oni humoristi použijou nebo vymyslí ledacos. Tady zrovna Šimek s Grossmannem Ukrajince. Jo, nebo třeba ty Náhlovskýho Krušnohorci, to byla tak sranda.
misaka
Cesky smysl pro humor je ojedinely. Oznacit ctvrt za Stalinovou sochou Zaprdeli je … vserikajici, stejne jako Fronta na maso. Jsme krasne se smejici bestie.
corona
misaka:
“ Jsme krasne se smejici bestie.“
– – –
Volič Schwarzenberga, hadrfouse, Tibet+, Havel+, virtuální bojovník za banderovce – takový si rád plivne…
Slecna Ling
ty si flusnes taky, ale absolutne nenabizis reseni, co s cim delat. Takze udrz klavesnici, nez zas neco vypotis. Jsi akorat pozer, nic vic. A to jsem si na zacatku naivne myslela, ze treba vis, co s cim delat a taky to nabidnes. A nez yacnes jako obvykle vztekle prskat – me rozhodne z voleb Pepy, petidemolice nebo vstupu do EU vinit nemuzes. Kamalu jsem taky nechtela, ditto zeleny sracky.
orin
Jaroslave Zamazale. Či so zbraňami alebo bez nich chce Amerika anektovať Grónsko, Panamu Mexiko. Tak ako amerika chce rozšíriť sféru svojho vplyvu tak chce aj Rusko rozšíriť sféru svojho vplyvu preferovanú ruským obyvateľstvom anektovaných častí čo ti na tom nie je jasné? Veľká Británia, Francúzsko a časť západnej Európy investovali obrovské čiastky do rozkradnutia ukrajinského územia teraz im tie peniaze chýbajú. Za všetkým hľadaj peniaze, nie Putinovu svojvôľu. Povedal by som, že tvoj odhad geopolitickej situácie je na stupnici od 1 do 10 na leveli 0.5
Hroch
Je zkrátka velikou radostí, narodit se jako občan velmoci…
To raději třeba v maličkém Monaku.
leon
„Dosavadní sledování války na Ukrajině jasně potvrzuje onu nepřekvapivou informaci, že Putin měl po celou dobu možnost uzavřít mír, ale nechtěl…“
…ty kráso! Co si někdo dokáže vymyslet…?!
Sysop
…dosavadni sledovani hospodareni statu jasne potvrzuje onu nepreqapivou informaci, ze urednici meli celou dobu moznost pracovat hospodarne, ale nechteli…
u mě ukři definitivně skončili. Link dávám, protože jsem línej hledat jinej.
Rád bych viděl všechny co tak milují Ukrajinu, aby rusákovi ukázali jací jsou chlapi. Táhněte na frontu, vy kurvy, at vás tam mongoloidi postřílí.
Howg, domluvil jsem.
princdrson
link dáváš, protože si placenej debil
Hroch
Nesmíš zase všemu tolik věřit, chlapče.
Sysop
S eeeronetem pozor. Je to takova vestirna tvorici senzace z casto nepodlozenych a ruzne vyspekulovanych informaci.
Vzdy je potreba tu informaci nejprve overit nejlepe ze dvou dalsich, na sobe nezavislych zdroju. A tim myslim klidne i ofiko ruskou televizi, tak je porad bliz pravde, nez Aeronet.
cool
Singularista o5.t vytáhne kolik chcete iterací na nekonečný „seroš multiverza z unitárního prostoru a nebude o tom mluvit protože lidi by se zvencli kdyby neměli bloky aby viděli skutečná dění, ach jo. Vlastně spustí přesto svou podporovanou verzi iterace a zas ho vyžírače budou vyčkávat od lednice, jabadaba dů.
karban
Jo, aeronet. To nejsou moc důvěryhodný zprávy. Často je to prostě ruská propaganda. Něco jako ta ukrajinská (všechny ty Buči a spol. nebo kecy vzápětí odvolaný ombudsmanky o počtu znásilnění) akorát naruby.
Zkrátka na aeronet ani nekoukám, objektivita asi jako Česká televize. I když aspoň nezvyšujou poplatky.
Kdyby propaganda, ony jsou to bohuzel strasne casto uplne zvasty. Jedine, co se z toho nekdy da pouzit, je puvodni zdroj informace, pokud se ovsem pak VK namaha ho sdelit a pokud clanek neni vylozene autorska tvorba.
Zrovna ten ajronet se často odkazuje na známé ruské zdroje či virální videa natočené přímo vojáky v terénu.
Asi si tu budeme muset zažít řádění banderovců na vlastní kůži, aby si lidi vytáhli hlavu z prdele.
Sysop
Jedna vlastovka jaro nedela. Tuhle tam mel senzacni clanek, jak Zelenskyj koupil Orli hnizdo. Kompletne fake.
corona
jerry.mysak 28.3.2025 v 7:36
„…rozkopu držku.“
– – –
Hm, tohle chce jinak.
V následujících volbách neházet do urny zlodějsko-podvodnické partaje (5K a další podobné,kdyby někdo nevěděl). Nebrat vážně jejich mediální žvásty, hledat si informace jinde. Nepodléhat manipulacím typu „přispějte“ či „vstupte do armády“. Nepodporovat pochybné spolky pořádající demonstrace jako Milion chvilek. V rámci vlastních možností nedávat zelenou různým „influencérům“, chodícím do škol agitovat či pořádajícím různé semináře a sezení, jejichž cílem je prosazovat příliv migrantů a pseudoekologické nesmysly.
Nee, treba sa obratit na francuzskych sudruhov v Areve/EdF, light verziu EPR reaktora uz maju v powerpointe.
Sysop
To jsou ti, co maji s Rusama joint venture, takze pro mensi vykony dodavaji rusky reaktory?
quadra
To je zlozita historia.. povodne to bol Framatome (ak sa dobre pamatam, zacinali pred 60 rokmi s Westinghouse), potom vstupil Siemens.. Framatome upgradoval riadiace a havarijne systemy VVER reaktorov, co zostali v EU (napr. v Bohuniciach upgradovali vsetky VVER V1 aj V2.. V1 VVER 440-230 boli upgradovane a splnali zapadne standardy (okrem absencie betonoveho containmentu) a boli na vyssej urovni ako niektore starsie nemecke reaktory, co boli vtedy v prevadzke.. ale vdaka vydieraniu schnitzlerov pri vstupe do eurobordelu ich bolo treba odstavit)
Z Framatome potom Siemens vycuval pred 20 rokmi, bola to Areva.. ktora skoncila v krachu vdaka EPR v Olkiluoto (kedze museli platit milardy EUR pokuty Fortumu za meskanie uvedenia do prevadzky), musel ju zachranovat francuzsky stat/EdF (honosne sa to nazvalo restrukturalizacia).. no a historia Orana (byvala cast Arevy, co tazi a spracuje uranove palivo) je tiez zaujimava, napr. ako ked kupili za miliardy uranovu banu v Afrike, aby potom zistili, ze v nej dokopy nic nie je.
Jednoducho bezny francuzsky socializmus a bordel.
Jihočech Honza
A to jsme si dělali srandu z přahazování písku z jedné hromady na druhou:
Blabol tydne, aneb Novinky informuji:
/Na Ukrajinu se vrátila těla 909 vojáků, kteří byli zabiti při obraně země před ruskou agresí./
/Rusové podle serveru Meduza informují o převzetí 43 těl/
A ted vyvod jakoze novinare v clanku:
/Nepoměr v počtu předávaných těl vyplývá ze skutečnosti, že Ukrajina se převážně brání a ustupuje před útočícími ruskými vojsky. Ale tyto počty neodrážejí reálnou úroveň ztrát. Ty má Rusko nyní větší, protože útočí./
Tyhle picoviny jim snad uz nemuze zrat nikdo, nebo?
corona
Jiri Troska:
„Tyhle picoviny jim snad uz nemuze zrat nikdo, nebo?“
– – –
Asi jako Martin Svárovský:
„…Úspěšně provedený ústup z Kursku mění situaci spíše v prospěch než neprospěch Ukrajinců🇺🇦…“
Pockej, pockej.
To jsi okopiroval z Völkischer Beobachter vydaneho jaro 1944?
Strategicky ustup, zkracovani fronty…to uz jsem nekde cetl :)
Jisty Joseph s dojebanou nohou to nechaval psat…
corona
Jiri Troska:
On je Martin takový ten velice zapálený týpek, energie z něj přímo srší. Něco jako Tomáš Etzler, Jiří Forman, Otakar Foltýn…
Sysop
Nezapominejte, ze mlada generace nejen, ze nezazila valku, ale ani vojnu. Takze furu veci si nepripousteji, nebo je proste nevedi a tim padem nesrovnalosti ignoruji.
Ostatne, i to je jednim z duvodu, proc je tlak na to, aby uz 16leti mohli volit. Duchodci jsou problem, nemaji v hlavach tolik nasrano. Mladez se utahne na varene nudli.
fatdwi
Sysop: největší podporu má ANO u lidí na 44 let věku. To bude tím, že nemají v hlavách nasráno nebo jak tomu rozumět?
Ne každý chce, aby volili mladí. Logicky to chtějí především ti, pro které jsou zajímavou voličskou skupinou. S tím, kdo má v hlavě nasráno to ale zjevně moc nekoreluje, protože 100 % zúčastněných voličů v poslední prezidentské volbě to hodilo komančům a v poslední parlamentní volbě to 83.46 % zúčastněných hodilo nějaké formě komančů (SPOLU, ANO, KSČM, pirstan, Přísaha a ČSSD). Pro pořádek, SPD a TSS volilo 12.32 % (nepovažuji za odrůdu komančů ani jedno) a zbývajících 4.22 % volilo všechny ostatní (tam nějací komanči taky můžou být, ale to už výsledek nijak neovlivní).
leon
Proč by nemělo mít ANO podporu u lidí? Že by proto, že mainstream vede proti Babišovi špinavou dehonestující kampaň?
princdrson
protože ANO je zločinné spolčení za účelem obohacení mafiána, nemajitele a Štbáka Bureša
ModrýKlokan
@ princdrson
Velmi interesantní mischlenka. A co ty ostatní partaje? Sedm mrtvejch Dozimetru jako v Sarajevu, to má bejt co? Výuka kinderstube v nedělní škole?
princdrson
Klokane, ty debile, že tě platí šmejdi neznamená, že nejsi také šmejd.
ModrýKlokan
@ princdrson
Ses do toho krapet zamotal, Prdelko. Bacha na složitá souvětí. Nebo máš na mě chuť? Chceš prcat?
leon
Jestliže to, podle tebe, zločinné spolčení udělalo za jedno volební období pro ČR víc než všechny mafiánské vlády ODS, tak proč ho nevolit, že?
To jak proti Babišovi štvala opozice prostřednictvím médií jen dokazuje, že nebyl nikým dosazen, tudíž nemusel hájit cizí zájmy (na rozdíl od Fialove vlády).
A proto ho bylo nutno odstranit. Podobnost s Ficem čistě náhodná, akorát po Babišovi nestříleli.
Sysop
To, co Bures predvadel behem kovitu, nazyvas ‚zasluhy‘?
Aha. Tak to pak jo.
ygorek
Sysop 29.3.2025 v 17:17
Leon nazývá zásluhami Babišovu aplikovanou bezradnost během kovitu?
Kde?
Sysop
Kua… mas recht Cecilko, kde jsem to videl? Himlherrgottkruzifixelement…
servisdok
Problém může být to, co už jsem párkrát okolo zaslechl.
Vlivem nasranosti na fialový Dozimetry a té neustálé kampaně proti estébákovi, se docela dost lidí chystá, hodit to právě jemu.
Občani jsou fakt nasraní – a to se Motol a všecky ostatní óbr-rozkrádačky mediálně tlumí, jak se dá…
Lidi z mé generace (ne všichni, ale většina) ho chtějí volit jakoby dozimetrům natruc. Jak děcka, tyvole.
Prej když už nic jiného, tak aspoň nám zpátky přidá na důchodech, který nám dozimetři protizákonně pokrátili. A mluví jako my, prej.
Je to složité.
Bahnak
servisdok
Taqoni nic jinýho neznaj, žejo.
Většina lidí nehledá alternativní informační kanály. Prostě konzumují mainstream. Většinou tomu věřej, a nemluvím jen o politice. Když už to moc bije do očí nebo je to v přímým rozporu s jejich osobní zkušeností, tak volí naopak, ale stejně toho, kdo je v bedně/na Novinkách, takže Babiše nebo Okamuru. Konečnou většinou už ne, protože to je přece komunistka, ale někdo přece jen jo, protože je taky v bedně jako strašák.
Vymlčování politiků alternativy je efektivní. Lidi je nebudou volit, protože o nich prostě nic nevědí.
Ovšem ta efektivita slábne a alternativní média pomalu, ale jistě sílí. V tom má Vidlák pravdu. Akorát zřejmě nesílí dost rychle, aby dostala lidi do ulic, až tady Rakušan zařídí volby pro Aspen.
Co se týká Babiše, přece jen není v prosazování těch kokotin tak svazácky aktivní jako Fiala a spol., a hlavně se při střídání garnitur získá trochu času. I když samozřejmě Babiš je jen o trochu menší zlo, není řešení, ale součást problému.
leon
Sysop
Předváděl to, co předváděli všichni. On si nemohl dovolit být za hrdinu a ignorovat hysterii kolem covidu. Nemá na své straně média, naopak.
Akorát Fialova vláda si může dovolit „hrdinně“ bojovat proti Rusku, ničit ČR jelikož má mediální krytí.
Kdyby alespoň ti zoufalci místo Babiše nevolili mafiánskou ODS a její pomocníky. Čeho všeho bychom opět byli ušetřeni.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Slecna Ling
To Leon – jasny, jenom vlastnil mafru a radio Impuls, ale kde by vzal nejaky media, chudera mala bezmocna…Zavrtte si nad sebou hlavou za me
ygorek
Slecna Ling 30.3.2025 v 4:30
Leon tvrdil, že média nebyla na Babišově straně, což si pamatuji a platí to dodnes. Pravda, mohl dodat, že především ta nehmotná – rozhlasové a televizní stanice.
To, že některá média vlastnil, na celkové situaci kupodivu nezměnilo nic. O vlastnění leon nepsal, nelze to tedy rozporovat.
Je pravda, že o Impulsu vím, že existuje, pouze z plakátů podél dálnic, takže jeho vliv na veřejnost nemohu posoudit.
fatdwi
leon: to je pravda, takový dluhy, jako nasekal za jedno volební období Babiš, o tom se nikomu před ním ani nesnilo. Jen vymaštěnej kokot to ale může považovat za pozitivum.
leon: pro echt vymaštěné debily to sem napíšu ještě jednou:
Odkazovaný článek je napsaný v roce 2012 a aktualizovaný v polovině roku 2019. Estébák trhal rekordy 2020 a 2021. Nepřekvapuje mě, že autor, původně hledající bič na Kradlouska, článek již dále neaktualizoval. Jen skutečný tupec to může nevidět.
leon
Jestli on ten Babiš netrhal rekordy kvůli okolnostem, že. Nepřekvapuje mě, že to nechápeš. Jen tupec nevidí souvislosti.
On snad může za to, že kdesi v Číně jedli nedovařeného netopýra.
fatdwi
leon: jen tupec nevidí, že na „okolnosti“ lze hodit i toho Kradlouska. Ale na to bys nesměl mít dvojí metr.
Sysop
Re: leon 29.3.2025 v 20:05
Tvl…neke, ze ty jsi posledni Cech, co veri na tu pohadku s netopejrem. Vzdyt i Amici uznali, ze s nejvetsi pravdepodobnosti slo o unik z mistni labiny! Ostatne to rekl i Fauci, kdyz si myslel, ze ma Bidetovu amnestii v kapse.
A cos e Burese tyce, tak ten tomu bordelu sel hrde v cele. To nebylo tak, ze by se nekde drzel v pozadi, nebo aspon pochyboval. Tyhle reci ‚von za to nemohl, to voni‘ neberu. To jsem slysel o kdekom v historii. Pokud to videl jako prasarnu, mohl slozit mandat. Jenze tim by stornoval to, proc tam lezl. Sorry jako.
leon
Sysop
Že zrovna ty nepochopíš sarkazmus jsem nečekal. Babiš si nemohl ten luxus dovolit, pochybovat. Že stál hrdě v čele jsou jen tvé pocity.
Jestli ČR není totálně v řiti proto, že se lidi rozhodují na základě lží mainstreamu a svých chybných pocitů a dojmů.
Jako například ty, jakýsi ignorant fatdwi a spousta dalších.
A když vám pod nos strčím důkazy že je všechno jinak, tak ty vaše vymyté palice to odmítají přijmout.
To je chování zaslepených fanatiků.
Slecna Ling
Ale hovno…Baba tu zavadel veci, ktery v celym zapadnim svete nemely precedents. Mam treba pripominat ten bordel s nakupen senioru? Rousky v else? Rousky u porodu? No tak!!!
Slecna Ling
Rousky v lese, nakupem
fatdwi
leon: ano, je chování fanatika vidět realitu a neustále ji popírat lhaním o tom, že Babiš nebyl nejhorší. Popsal ses výborně, i s tou svou vymytou palicí, co to odmítá přijmout. A ten rekord mu nesebere ani Fiala, ten je proti němu žabař, z pohledu jednotlivých let patří dvě první příčky estébákovi.
Foundryman
Kdyby měl Babiš nějaké pochybnosti o oprávněnosti a přiměřenosti covidových „opatření“, jak té diktatuře eufemisticky říkali, v životě by nemohl oprášit a znovu cpát dopředu zmrda Vojtěcha.
Sysop
Re: leon 29.3.2025 v 22:21
Bures si samozrejme pochybovat dovolit mohl. Pokud by vedel, co je to moralka, kdyz uz ne ustavni poradek. Tim, ze delal presny opak, jen ukazal, co je zac.
karban
Foundryman 29.3.2025 v 22:34
Jenže si pamatuju, jak se o Vojtěchovi s trpkým úsměvem říkalo, že nejlepším ministrem zdravotnictví za covidu byl vlastně on – muzikant. Nechci se ho zastávat, ale je prostě fakt, že rezignoval na podzim 2020 – a ta největší buzerace včetně hovadin jako lockdown, že se celostátně nesmělo ven z okresu, se rozjely až na konci února 2021 za ministra Blatnýho (po Vojtěchovi byl ministr Prymula, ale jen chvíli, než se nechal načapat v hospodě). Po Blatným ještě krátce šaškoval Ahrenberger, Vojtěch se pak vrátil do úřadu v květnu ’21, kdy už se zase „rozvolňovalo“.
Foundryman
Vojtěch byl hlavně jak hadr na holi, dělal, co se mu řeklo.
karban
To jo. Ale věděl bych o jednom, kterýho tenhle přístup plus bílej plnovous dostaly až na Hrad.
ygorek
fatdwi 29.3.2025 v 19:54
Zvýšení státního dluhu ČR za pět let vlády ANO bylo nižší než zvýšení státního dluhu za čtyři roky vlády SPOLU. O tom se Babišovi ani nesnilo, to je pravděpodobné.
Pamatuji výroky opozičních politiků, kteří Babišovi vyčítali, že proti kovidu „dělá málo“ a milionových chvilkových opozičníků, kteří mu chodili malovat kříže „před barák“, aby obecenstvu připomněli nečinnost vlády v boji proti infekční chorobě.
Velmi brzy mi ukázali, co by tak asi dělali oni a kde a jak hluboko dnes ČR mohla být.
fatdwi
ygorek: v reálu je to poněkud jinak – Babiš zvládl za dva roky tolik, že na to Fiala potřeboval tři. Nevím, kde byl ten pátý rok vlády Babiše…?
Současně velkou část Fialovy sekery zatnul sám Babiš nehorázným rozhazování státním zaměstnancům, on to nemohl jen tak zrušit (není to samozřejmě omluva, ale není to úplně nepodstatné).
A pokud jde o to, o čem se estébákovi nesnilo, s velkou pravděpodobností si o tom budeme mít možnost popovídat v dalších 4 letech.
ygorek
fatdwi 29.3.2025 v 20:54
Máte pravdu, ve víru vášně jsem se přenáhlil, ačkoli to nemělo vliv na závěr a v reálu to poněkud jinak vůbec není.
Tedy:
Babiš zvládl za dva roky tolik, že na to Fiala potřeboval tři. Fiala pak zvládl za ony tři roky tolik, že to Babiš nestihl ani za celkem čtyři roky.
„Za Babiše“ si kolega stěžoval, že: „…já makám v bagru deset hodin denně šest dní v týdnu a ženská se válí za stejný prachy doma…“ Státními zaměstnanci nebyl ani jeden z nich.
Za Fialovy vlády narostl dluh od konce roku 2021 do konce letošního září o 884 miliard, na historicky rekordních 3334 miliard korun (viz graf níže). Za celou dobu Babišovy vlády, tedy od konce roku 2017 do konce roku 2021, to bylo o 828 miliard korun. Za necelé tři roky vládnutí Fialova kabinetu se dluh zvýšil více než za celé čtyři roky Babišovy vlády. Fialova vláda také bude historicky první, za jejíhož působení vzroste státní dluh o více než bilion korun.
Uvedením původce citátu vás pochopitelně nebudu zatěžovat.
Foundryman
Taky se sluší připomenout, že od roku 2014, kdy nastoupil Babiš jako ministr financí, do roku 2019 se státní dluh snížil jak v poměru k HDP, tak i absolutně. To se předtím povedlo jen Klausovi v letech 1993-1996. Pak to ovšem všechno spláchl do hajzlu panikařením za covidu.
Foundryman
Nebo ještě kumulativně – Babiš za dobu, kdy byl u koryta (2014-2021) zaťal sekyru 801 miliard Kč. Fiala se Stanjurou za pouhé 3 roky (2022-2024) přihodili dalších 919 miliard Kč. Kdyby měl snad někdo namísto dojmů zájem o reálná čísla, tak třeba zde: https://www.kurzy.cz/cnb/ekonomika/SRUMB00402C/
shifty
Taky chce trošku vidět třeba celosvětovou situaci, krizi 2008(kterou pak Kalousek ještě dosral), konjukturu od 2013-14, množství peněz z fondů EU atd. Pak teprve se dá dělat obrázek. Kdo tady vykrmil a rozbujel státní správu do toho obřího nenasytnýho molocha, atd..
Ano, za covidu pouze rozhazoval, panikařil a dělal nesmysly, ale protože se všem napojeným na státní cecík rozhazování líbilo, i ostatní chtěli rozhazovat. Ods by taky panikařila, ale možná by rozhazovala míň(třeba by nedával obří prachy do firem, co normálně jely atd..). To to ještě jakž takž byla ta „stará“ ODS. To už dneska neexistuje, dneska je ano, spolu, stan a další jedno a to samé – liberálně víceméně levicový pro EU spolek. Tzn. je vlastně u prdele, komu z těch to tam kdo hodí. Výsledek bude + – vždy stejný, viz. historie s greeen dealem atd.
fatdwi
Foundryman: a proč by se to slušelo připomenout, když to nemá žádnou relevanci? Plus by se v takovém případě slušelo připomenout, že v době svého ministrování zavedl zaklekávání, KH a EET.
fatdwi
ygorek: v kontextu diskuse je připomínání Fialy zbytečné, asi jako „a Vy zase bijete černochy“, navíc zde nejsme nijak ve sporu. Můžeme se dohadovat, jak by estébák pokračoval, kdyby 2021 vyhrál, nedělám si absolutně žádné iluze. Současně že něco „nestihl ani za čtyři“ je hloupost, myslel bych Vás nehodná, ale nešť (dávalo by to smysl, kdyby Bureš dva roky magořil a pak přestal, ne ve chvíli, kdy po dvou dalších projebaných letech konjunktury začal magoři a pak přišel o mandát magořit dál).
Citát je zbytečný, nejspíš jste si všiml, že počítat umím a data za jednotlivé roky jsou mým zdrojem. Navíc já mám nulovu motivaci omlouvat zrovna Fialu, o němž jsem tady od cca jara 2021 tvrdil, že ta jeho „změna“ bude tak maximálně k horšímu (o čemž mě přesvědčil svým prvním krokem, schválenou pandou).
Uvidíme, jestli se nejhorší vláda překoná, i Babiše po Fialově řádění čekají další veselé „okolnosti“, ale pokud nejsou polehčujícími pro Fialu, pak pochopitelně očekávám, že nebudou ani pro Babiše (tj. že tady nebudete vykřikovat něco o tom, co všechno fuj fuj udělal Fiala a chudáček estébáček za to nemůže).
ygorek
fatdwi 30.3.2025 v 8:09
Reagoval jsem na vaše: „…to je pravda, takový dluhy, jako nasekal za jedno volební období Babiš, o tom se nikomu před ním ani nesnilo.“
Moje chyba je, že jsem věnoval pozornost tomu „za jedno volební období“.
Časový postup „magoření“ jiný být nemohl, protože covid jindy nepřišel.
Jelikož jsem gentleman, poznámky o bití černochů, hloupostech a mém vykřikování jsem jako nečetl.
fatdwi
ygorek: můžeme dát „za jeden rok“ a schválně, kdy se to někomu povede překonat.
Právě proto, že časový postup nemohl být jiný bylo Vaše tvrzení nesmyslné. Za 4 roky by toho stihl hravě víc, o tom nepochybuji. Nebo Vy si myslíte, že kdyby 2021 vyhrál, dluhy sekat přestane?
A klidně i napište, jestli si myslíte, že je přestane sekat 2026. Klidně se s Vámi vsadím o slušnou whisky (rum, koňak…), že pokud Babiš letos vyhraje, 2026 zatne další sekeru.
Karkulka
Porovnávání „ten udělal to a ten zas tohle“ má vadu v tom, že nemáme dvě reality, kde v jednom bude vládnout Karel a v druhém Alfons, a my budeme moct porovnat výsledky. Řečeno blbě, takoví solární baroni jsou ze kdy, 2008? A platíme na to i dnes.
Porovnávat ekonomické výsledky je ošemetné. Bába slízl druhý největší boom který tu byl od plyšáku, a přesto se na kase podepsal jak to šlo. Ne že by Fiala byl lepší. Co u mě rozhodně hraje proti Babišovi je ale, že kvůli své snaze vyhrát rozjel zase marketingové kydání špíny, a výsledek je, že začalo zase klasické štvaní zaměstnanců proti živnostníkům a OSVČ, lidí proti důchodcům atd. Protože to jsou šrámy ve společnosti, které se budou zase hojit sakra dýl, než jedno nebo dvě volební období.
Bahnak
To je fakt, Fiala by špínu nikdy nekydal. Představa, že by někdo z Fialovy vlády označoval lidi za šváby nebo svině je zcela absurdní. To řekl Babiš, fialoví neee!
ygorek
fatdwi 30.3.2025 v 14:09
Jistěže můžete dát místo „za volební období“ třeba „za jeden rok“ nebo i „za sekundu“, ale proč?
Jistěže můžete nepochybovat o správnosti svých tvrzení při zavedení libovolných „kdyby“, ale proč?
Jistěže bych vám mohl napsat, cokoli budete chtít, ale proč?
Jak jsem v jiné diskusi uvedl, Babiš je pro mě nevolitelný, protože je můj třídní nepřítel.
To neznamená, že bych z toho úhlu pohledu musel sledovat křivku vývoje státního dluhu. Tedy popis něčeho, co se již stalo.
leon
„Nástup Zaorálka na zamini a příchod Babiše ohrozil tajné dodávky Daeš z ČR do Libye a Sýrie Zaorálek se totiž etabloval jako politik, který nešel na ruku Američanům tak, jako předtím jim šel Karel Schwarzenberg ve vládě Petra Nečase, a Američané dostali strach, že Sobotkova socialistická vláda s účastí pragmatického oligarchy Andreje Babiše, který se několikrát pozastavil nad tím, proč vojenské sklady spravují v ČR soukromé firmy, by mohla začít vyvíjet aktivity na návrat muničních skladů ve Vrběticích zpátky pod křídla českého ministerstva obrany, což by znamenalo provést inventury.“
Každému kdo nemá v hlavě průvan muselo být divné, proč by měl vadit kapitalista oligarcha Babiš pravicovým stranám a pravicovým médiím až tak, že bylo nutné proti němu vést špinavou kampaň a honit ho po soudech kvůli Čapímu hnízdu.
Může ještě někoho překvapovat jak to v tomto státě vypadá, když v národě převažují tupci.
Není ani tak těžké někoho oklamat jako přesvědčit ho, že byl oklamán.
Hupert
Leon: Ať ANO volí, pokud chtějí koncentrák a když k tomu chtějí chroustat suchej chleba, mohou volit Spolu a Stan.
Sysop
S tim chlebem i suchym bych byl ofafrnej, soudruh Bures ma pod palcem jak pecivo, tak maslo, tak salam na nej.
Hupert
Bolševik dokázal znárodňovat, „kapitalista“ zvládne reprivatizovat.
Karkulka
Nemá pod palcem jen finální produkt, on má pod palcem i třeba hnojiva. Penamu se vyhneš. Dokážeš se vyhnout Lovochemii?
h72
Měl i Léčiva Praha. Asi ten penicilín tolik nenese.
ModrýKlokan
@ Fawi 20:44
Máš zbytečný otázky. Ty jsi měl v hlavě nasráno v patnácti a stejně tak budeš mít nasráno i v důchodu.
Sysop
Ti, co budou volit ANO, maji hlavne sklerozu.
servisdok
Přesně.
Mám s ním zatracený problém. Zaprvé je to krysa jako člověk, zadruhé – obklopil se dalšíma krysama, které během chřipečky akorát víc ztučněly a chovaly se hůř, než ty origoš chudery krysy.
Paměť tady byla historicky vždycky selektivní a obecně zásadně krátká – že se to bude vztahovat i na takový průser, během kterého zařvalo 40.000 lidí, to jsem ale netušil ani já.
Sysop
Dneska mas informace plny mrtvol. Kovit, ockovani, Ukrajina, Gaza, Syrie,… lidi asi otupeli. Co ale nechapu je, ze i otupeli na ta nesmyslna narizeni a vytirani si prdele Ustavou. To je mi fakt lito.
fatdwi
Sysop: no tak výš jsi psal, že nemají v hlavě nasráno, teď že mají sklerózu, není to taky forma nasrání v hlavě?
Podle mě to ničím omluvit nejde. Lze to pouze vysvětlit a zrovna to, že mají v hlavě nasráno, to vysvětluje docela dobře. Takže bych důchodce zrovna nevyzdvihoval, nakonec soc bublina servisdoka to zjevně dokonale potvrzuje (zcela logicky a nepřekvapivě, když tady člověk čte ty jeho bláboly o Rusku).
Sysop
Tak ja to trosku rozlisuju. Mit v hlave nasrano povazuju za pokles inteligence, neresitelny. Skleroza – podle miry – se muze projevit i u inteligenta, staci mu nejaka fakta pripomenout.
Ale to je jen muj pohled na vec.
ygorek
Sysop 29.3.2025 v 21:45
Dovolím si s váženým kolegou nesouhlasit.
Mít v hlavě nasráno je absence inteligence, nikoli pokles.
K předpokládanému poklesu dochází v procesu nasrávání, kdy je mozková hmota postupně vytlačována exkrementy.
Skleróza, jak ji zřejmě máte na mysli, je porucha paměti, která nemusí být na překážku vyvozování alespoň dílčích správných závěrů.
Pokud používáte hovorovou češtinu, kde „nasráno“ je v daném kontextu rovnocenné spisovnému „nic“, zůstává moje these v platnosti beze změny.
fatdwi
Sysop: sorryjako, vážně mi chceš tvrdit, že ti, co „nemají v hlavě nasráno“ to háží Babišovi, protože mají „sklerózu“ a tos myslel vážně, ne jako eufemismus?
Tak jestli tady máme desítky procent sklerotiků v kategorii 44+, potěš koště. Přitom komické je, že zrovna estébák svou novou kampaň založil na „připomínání faktů“ (a tedy na základě „sklerózy“ voličů Fialy), proto by mě ani nenapadlo, že bys to myslel jinak. „Skleróza“ je pro mě eufemismus pro „nasráno v hlavě“, bavíme-li se o selektivní paměti průměrného voliče. A to je zase můj pohled na věc.
Hupert
fatdwi: Nevím, proč to omezuješ na 44+? V zemi je přes 60% zapíglovanejch a ti už mají v mozku implementovanou víru, že Babiš je, samozřejmě s podporou pětikolky, zachránil před jistou smrtí udušením na JIP. Když s nimi mluvím, je to od 20 do 80 u všech stejné.
fatdwi
Hupert: kontext! Sysop psal, že „důchodci jsou problém, protože nemají nasráno v hlavě“, tak jsem mu připomněl, že hlavní voličská základna ANO je 44+. Tedy za mě důchodci rozhodně nejsou „problém“ proto, že by na rozdíl od mladých měli mozek. Ten bohužel nemá prakticky nikdo, napříč věkovými skupinami, v tom se shodneme. Mlaďoši sice nejsou většinově anoidní, zato podporují zelené komanče (18-25 let tuším tvoří velkou část voličské základny pirátů).
Latimerie podivna
Mě by zajímalo proč si myslíte, že z pohledu důchodců volba Babiše není racionální volba.
Za Babiše proběhlo několik valorizací důchodů a Babiš to uměl prodat jako kdyby to snad dával ze svého. Sice se v kampani vytasil Fiala se sloganem „Babišova drahota“, ale za Fialovi vlády ceny stouply ještě víc. Fiala udělal „důchodovou reformu“ a každá „smysluplná“ důchodová reforma znamená, že důchody budou menší nebo později, protože na ně prostě není dost peněz a není kde brát. A jako třešničku na dortu Fiala „zdražil“ televizi a rozhlas.
Takže to vypadá, že Babiš se o ty důchodce „stará“ a ty důchodce si „opečovává“, i když často jen slovně. A tak je logické, že většina důchodců volí Babiše. Divné by bylo, kdyby to bylo jinak.
Bahnak
Latimerie
Plus Fialovi stoupenci důchodce s oblibou urážejí, dávají najevo pohrdání atd. Po Fialově vítězství se objevily i komentáře, že někdo konečně zatočí s gerontama. To je další věc – nejde jen o to, co kdo reálně dělá, ale taky jak to prezentuje, jak přistupuje k druhejm. To vlastně Vy píšete výše.
Když chci někoho přesvědčit a začnu ho urážet, jsem kretén. Namachrovaní mladí blbci tak dělají Fialovi celkem medvědí službu.
ygorek
Bahnak 30.3.2025 v 12:22
Ano, článků a diskusních příspěvků na téma zatočení s gerontama jsem si v různých zdrojích všiml.
Mám potomky, neteře, synovce… Jsem zvědav, kdy přestanu být žádaným strýčkem a místo doprovodu na „fesťák“ se mnou začnou „zatáčet“.
fatdwi
Bahnak: nezapomněl bych na to, že fialové a hlavně dredáči hrají na podporu u mladých pomlouváním starých, kteří jim ničí svým životním stylem planetu. Nezapomenu na nějakého německého herce, myslím měl 32 let, který si pochvaloval covid, že zabíjí důchodce, což je fajn, protože jezdili celej život autem a vypouštěli spoustu zlotřilého CO2.
Tak nějak by bylo fajn, kdyby taková špína skončila na ventilátoru, ale takhle to bohužel nechodí.
Nicméně obecně na tom nevidím nic divného, protože zase důchodci si rádi stěžují na mladé. Generační rozpory jsou staré asi tak jako lidstvo samo. „To za našich mladejch let nebylo!“ a „dědeček a babička, ujídají chlebíčka“ jsou dvě strany téže mince.
fatdwi
Latimerie podivna: já někde psal, že to není „racionální volba“? Kde? Myslím, že odpovídáte na něco, o čem diskuse nebyla.
Bahnak
Jako je fakt, že když se s nima o některých věcech (politice se vyhýbám) bavím, mají někdy hodně zvláštní představy. Jako kdyby pro ně svět začínal někdy předloni.
Přijde mi, že my byli v té historii ukotveni víc. Oni to mají takové útržkovité, a to ještě ti naši, kteří by měli být nadprůměrně inteligentní a vzdělaní.
Do řady praktických technických věcí, co dřív věděl snad každý kluk, taky většina moc nevidí.
corona
Bahnak 29.3.2025 v 11:21
„…Oni to mají takové útržkovité…“
– – –
Jsem vedl debatu s jedním *1970, u toho jeho kolega *1998. Téma vojenské objekty na jihozápadě Čech, zejména PVO(S). Mladší poslouchal a pak povídá:
„A jak je možný, že nás tady tak bombardovali, když jsme tohle všechno měli…?“
.
ModrýKlokan
@ corona
Tos mi neměl dělat. Děsivé. V těch liberálních gumových kebulích je větší vítr, než se původně zdálo.
corona
MK:
„..vítr..“
– – –
Já mu pak dal hádat, jaký mobilní telefon používal V. Havel v období 17. listopadu 1989. Jako jo, řekl že neví, ale pak zkoušel nějaký Nokie a tak…
ModrýKlokan
@ corona
Peklo bylo už za První republiky. Děsně pomalej internet.
Sysop
No… pomalej snad, ale zase bezkolizni komunikacni protokol, zadny viry, v nouzi provozovatelne bez elektriny…
Tak jsem si pustil to tvý video o Cimrmanově informačním šapitó. Dost dobrá prdel.
ModrýKlokan
@ Sysop
Nádhera. Miluju starý technologie.
Bahnak
A kdo že nás měl bombardovat?
corona
Bahnak:
Chlapec gen. „Z“ má v hlavě vír a nepochopil, že bomby, co leží dodnes kolem Plzně, Pardubic, Mostu aj. napadaly ve 40. letech, kdežto kvanta stanovišť PVO se začaly budovat o 15-20 roků pozdějc.
Bahnak
corona
Ale kdo si představuje, že nás bombardoval? Američani v 50. letech?
Že má dotyčnej v palici vyfoukáno nepochybuju.
corona
Bahnak:
On neřeší kdo. Viděl v TV likvidaci bomby v Mostě a v Plzni – ví tedy, že sem kdosi sypal. A pak poslouchá o raketách, který se zde instalovaly od 60. let. V makovici maglajs, orientace žádná.
leon
Ukronáckové hrdinně brání ruská území před ruskou agresí – to nevymyslíš :-)
Jiri Troska
Ale vymyslis i vetsi zmrdstva. Treba ze na Babyj Jar se dostanes po ceste Stepana Bandery.
To je realny fikot ukronacku.
corona
Fakt že jo, akorát poslední kus cesty se odbočí na Oleny Telihy…
Z několika stovek přežilo 28.
Co se týká místní diskuse, z tunajších aktivních vykřikovačů jich zažila vojnu jen menší část a to ještě v době, kdy se armáda už likvidovala.
Jiri Troska
Ano, patrim mezi tu likvidovanou cast. Ale hrde muzu rict, ze jsme dokazali na louce postavit Dalnou PAR-8 za par hodin. kdo vi, ten vi :)
Dat to stavet dnesnim 18ti letym mladikum, tak se bud pozabijeji a nebo to proste vzdaji.
20ti metrove stozary, postavit jen pomoci lidskych rukou. Sichta celkem :)
corona
Pěkná anténa. Tak to jsi ještě zažil i nějakou tu činnost. K anténám jsem se nedostal, jen jednou jsem pomáhal kotvit velkou teleskopku na pásovém spojovacím OT. Ale stavět průjezdné maskovačky, kopat postavení vozidel, tankovat PHM „bojovým způsobem“ aj. – toho bylo dost.
corona
Osádka 4 lidi a 90 min. rozvinutí ve dne?
Jiri Troska
Ano, to je standart ze Sovetskych manualu. Stavelo nas to asi 8-10 v cervenci 30st. Dustojnik nas jebal jak siroty a fakt to nebylo driv nez za 6 hodin. To opravdu nedas. Vedro, louka, hmyz, pot …
Ten sloup 20 metru….to se stavi pres paku zabitou v zemi hrebama.
Je to fakt sichta.
Pamatuju si dodnes, jak nas nekdo (uz fakt nevim kera sarze) jebal, ze rusi uz to maji davno postavene, dle prirucky , a my se stim porad jebeme.
Jiri Troska
Takova PAR-9 to byla jina. To byla Blizna a to bylo v Buchance s malou antenou.
Krabice MRM a vysilacka.
V říjnu 69 byly otištěna v dětském časopise „Mateřídouška“ dětská říkanka „Lapkové“.
Žije,žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou.
Ať sem na nás nelezou.
A k tomu moc hezky namalovaný obrázek Rusáků. Časopis okamžitě vyprodán, autorovi Jiřímu Pištorovi zrušena smlouva na vydávání dětských knížek ve vydavatelství Albatros.
Pamatuju se na to, škoda, že se v naší rodině toto číslo nedochovalo.
Nastal opravdu vydařený rozruch, ovšem autor Jiří Pištora spáchal ve věku 38 let sebevraždu…
Aktuální tehdy jako dnes.
Větší kameňák si dovolili už jenom Š+G v povídce „Soutěž jedlíků“.
„….nabízím remízu, Budulínku nechutný, řekl jsem a nacpal poslední knedlík pod tvář.
„My Ukrajincy remizu ne znájem“, řekl.
Pochopil jsem, že je vše ztraceno. Ten člověk měl trénink, o jakém se mi ani nesnilo…“
(Píšu z paměti, omlouvám se za případnou nepřesnost citace)
Seš si jistej, že na tom obrázku nebyl Ukrajinec? ;-)
Tehdy bylo vše trochu jinak, existoval Sovětský Svaz, a jeho občanům jsme tady říkali Rusáci, třeba když jsme hráli se Sovětským Svazem hokej nebo sem přijely tanky.
Jednotlivé národnosti se u nás tolik nerozlišovaly, ale vzpomínám si, že otec jednou domů pozval Ukrajince, kolegy letecké odborníky, kteří se důrazně a téměř dotčeně ohradili proti tomu, že je nějakým trapným omylem označil za Rusy.
Hroch: to není pravda, Ukrajina neexistovala a nikdo na Ukrajině se k tomu nehlásí. Jsou tam samí Rusáci a k tomu pár zápaďáckých hrdlořezů, placených a řízených z Langley. Váš příspěvek tedy hodnotím jako sluníčkovskou dezinformaci.
Bacha, prej nově z Downing Street 10, tu někdo psal … je třeba zachytávat aktuální trendy, protože kdo chvíli stál, již stojí opodál… :-D
shifty: vývoj „myšlení“ putinovské úderky místy nestíhám sledovat, poslední vývoj tedy klade Putinova řídícího důstojníka do staré dobré Anglie? A ví to vůbec Putin, že se mu vyměnil šéf? Čte aeronet, aby měl vždy čerstvé zprávy a mohl „řídit“ vojenské operace v souladu s notami? Otázky, samé otázky:-)
@fatdwi
srandičky, srandičky a ubohé děti kremelských hrdinů musí trpět na dekadentním KoZa, neb si to MI6,CIA & spol. přejí…
Dachsmeister: no takhle, ty dětičky dostaly zvací dopis a tedy jim nezbylo, než přijet marnit život západní bídou. Drahé jídlo, drahé energie a povolávací rozkazy zatím nikdo nevydává, takže kromě bídy je tu i nuda. Být v područí Anglie není žádný med, Putin denně lituje, že to podepsal a na týdenních speciálně-operačních-nikoliv-však-válečných poradách se omlouvá spolupracovníkům, jak jejich rodinám zpackal život.
Vzpomínka je stará nějakých 55 let, byl jsem tehdy malý chlapec, ale bylo to tak.
Ukrajince jako národ jsme nevnímali my tady, pro nás to byli „Rusáci“.
a to že vy ste tam byli čuráci má jak přesně prokazovat, že to tak bylo všeobecně a tudíž je to jako nejaká pravda?
Š+G mňeli podobnéch hlodů víc.
V jedné povídce bylo neco jako:
Když jsem v mládí přemýšlel, čím budu, napadlo mne, že napodobím Komenského, který utekl za hranice, a stanu se jako on učitelem.
Aby pak Šimek po revoluci založil Š+B politickou satiru, když zjistil že kapitalizmus je tak 10x prohnilejší a zkorumpovanější než socializmus.
To je slaba zkratka, on tu politickou satiru chtel delat a delal vzdy, jenze drive to tak nejak neslo delat na plnou hubu.
misaka 28.3.2025 v 17:51
– – –
Tak porád nevíš, jak je rok dlouhej…?
To je dispecing?
misaka:
Mlels něco, že se tu rok neukážeš. Pak ses objevil asi po měsíci, a pak znovu a znovu, zpravidla po několika týdnech…
to corona
Hele vy to tu nejak vedete, ze vas to tak sere? Nebo jste placenej za kazdej mesic, co tu Misaka neni? Mimochodem jsem jeste chlap nebo uz umite priznat, jak jste si taky nakakal do pusy?
Slecna Ling: je to pán seznamů, velkej šéf. Takže logicky i rozhoduje o tom, kdo by tady měl být, jak dlouho a jestli vůbec. Mentalita bachař, kádrovák, prostě klasická špína.
Vy jste samozřejmě chlap, navíc multinick kaJantara :-D
to fatdwi
Zvazuju identitu Karel. Prodavac syrecku a uzenyho ze Zizkova. Ve volnym case posloucham Ortel, sesivam patchwork deku Konfederace a koukam holkam na kozy a nesnasim 5k. Doufam, ze ted uz jsem v ocich coronky hodnotnejsim obcanem. Jo a na Hadrfouse samozrejme nablit.
Slecna Ling 28.3.2025 v 20:19
– – –
Hey, bro…! Nic tu nevedu. Ten misaka mě tu kdysi začal popichovat, když zjistil, že nejsem progresivní libtard. Jinak bych mu to nevracel.
Co se týká tebe, bylo by dost nestandardní, aby se tu vykecávala reálná letuška z USA českýho původu. Sice se snažíš házet termíny ve snaze budit dojem, že to tak je, ale já to nespolknu. Pohybuješ se hlavně v Praze…
hey sissy, no to se te musim jako experta zeptat, jak dlouho behem cekani na GC a po porodu clovek muze cestovat? Bud konkretni. A jinak jaky terminy sim te sem hazim? A vazne by te nekdy zabilo uznat chybu?
Slecna Ling 28.3.2025 v 20:46
– – –
Nevím, jak dlouho. Mimochodem, i skutečná letuška musí z provozu znát něco, co běžný člověk těžko ví a jsou způsoby, jak tě oťukat, takže stačí pár dotazů a víš co asi…
jo, takhle pupiku…jak jsi ze me tahal informace, jak to chodi u nas ve spolecnosti a ja te poslala k ledu? No to udelam jeste klidne dvacetkrat. Tak zas nekdy a uz si najdi neco jinyho nez Dfens. Stejne te tu nejsme hodni, kriketaku.
Treba budeme jednou stejni…to ja kdyz jsem v 2024 odbavila tri lety denne, sama, to vy dnes v 2055 s temi svymi roboty, umite hovno, to my rozeni v 1982, to chtelo fistrona.
Necum a trikrat zatleskej, at me ta masina prebali, jsem se tak rozcilil…hele tleskni ctyrikrat, ono je to vahu..
Slecna Ling:
„..chodi u nas ve spolecnosti ..“
– – –
Stačí klepnout na správný detail, určité technické minimum musí znát i ten poslední člen létajícího personálu. A v takovém bodě je fuk, o jakou jde firmu…
coronko, ty to furt nechapes. Nejsi muj kamos, ani ti nic nedluzim. Proc si porad o vsech / to uz neni jenom o mne /, myslis, ze ti musej neco dokazovat, prinaset ti dukazy, ospravedlnovat se? Nejsi trosku narusenej? Ja si o tobe treba fakt uz leta myslim, ze jsi gay, ale taky te asi nenapadlo dokazovat mi opak, vid? Ono to bude nejspis tim, ze je mi po tom hovno and the same rule pls apply on others.
Well said, ale zbytecne.
to misaka
Jeste nad nim nelamu vetev. Treba se nam jednou omluvi, sotek. Jich jinak zdravim, at uzivaji rodinou smecku i pohodu a maji se tak, jak si zaslouzej. Tedy kralovsky. Je mily, videt jich zpatky. Krasnej vecer.
Slecna Ling:
„.. je mi po tom hovno and the same rule pls apply on others..“
– – –
… jako jacq, jacq, jacq…!
:OD
No ty ses vocas :-) To se hned pozna anál-ytik
Slecna Ling:
„…ses vocas :-)… se hned pozna…“
– – –
Se právě pozná jacq, jacq, jacq…!
:OD
Si nejak zamluvil toho gaye…. :-) Tak co, je nejaky rande na obzoru?
A tak samozřejmě, jak někdo mluví americky, tak je hned jasný, že je to Jacq. Sice si nejseš moc jistej, jestli to náhodou nebyla tadleta francoušťyna, ale stejně by to byl jacq, tak je to jedno.
Zůstávej bděle na stráži a nenech si nic líbit! Bez tebe by to tu nebyla taková prdel.
Nomad 29.3.2025 v 1:51
„…hned jasný…“
– – –
Ale to víš, že tam je ještě jinej příznak. Just ho sem psát nebudu.
Nenechala cloumat svym majestatem. Pravda je, ze jsem ohlasil rocni prestavku potom, co mi cumacek Behemot popral prani rakoviny. Mezitim se u mne doma neco odehralo, pak mi otrnulo. Pravda, porusil jsem avizovane. Mozna mi mezitim doslo, jak je to cele prastene do hlavy, zatimni zachvat povercivosti.
Mam toho hodne a rozcilovat se nad dusevnim mrzakem, na to nemam cas. Uzila den :). PS: ptat se corony z Jeji strany, kdyz on Jí ma za chlapa…slepa ulicka.
misaka 28.3.2025 v 20:33
„… Behemot popral…“
– – –
Beheháč tak, já zas onak – smrt v ukrajinským bahně. Z toho jsem neslevil, chodils sem po nocích „bojovat“ (tvoje slova).
Ja pres den zivim rodinu, ale to je vedlejsi. Stret generaci a nazoru na vliv data narozeni, taky trocha etiky…nic na co by mi zbyval cas.
https://dfens-cz.com/ukrajinske-vejce/comment-page-3/?show=comments
42, odpoved na nejzasadnejsi otazku vsehomira, z Pruvodce po galaxii…je mozne, ze jsi tu odpoved z roku 2022 nepochopil?
Boze…
Ty asi nemas rucnik, nebo jsi to necetl.
misaka 28.3.2025 v 20:51
– – –
Ano, správně. Nečetl. A tedy jsem nevěděl, že jakési „42“, ručník a Stopařův průvodce po Galaxii.
Čtu jiné, na fantasmagorie nemám čas.
Tak proc to sem postujes, kdyz jsi nepochopil vubec smysl mnou tehdy prezentovanych odpovedi? Sorry, ale jsi spolu s RK opravdu tak … jak to nazvat .. omezeny, ze kdyz neco neznam, tak je protistrana idiot? Vis kdy ta knizka byla mapsana a jak moc lidi ji zna? Uz hodne davno, na to aby ji znal clovek s rozhledem (tak se prezentujes) znal. Ale hlavne ze vis, ze po 1968 se dobreho nenarodilo. Uz takhle je mi zle, ale z tebe hur.
misaka 28.3.2025 v 21:12
– – –
Ale já opravdu nemám čas na fantasmagorie. Místo Pán prstenů je Rána z milosti, místo Harry Potter třeba Tichý Don nebo Bídníci. Někdo čučí na nějaký StarDance nebo Hra o trůny, já si čtu rozbory nehod. Číst žvásty žurnalistů o výstavách na Autosalonu mi nebere, raději si přečtu servisní příručku na Hillman Minx…
Tim se nechlub. Licha odpoved, ja jsem napriklad magor na ceske divadlo, do 1989. A nehraju si tady na mistra. Bidniky, ac/i ty fr, znam vsechny verze. Z nejakych taskaric komercnich televizi – tam mne fakt jako divaka nenaleznes, mozna jenom jako pruzkumnika dna.
Do tohoto vlakna jsem vstoupil jenom kvuli pochybnostem klokana o simkovi a memu podezreni, ze jen placa, aby adoroval socialismus oproti kapitalismu. K probrani tohoto tematu jsem se vsak jiz nedostal, coz je priznacne posledni dobou zde, i kvuli lidem, jako jsi ty.
misaka 28.3.2025 v 21:30
„..kvuli lidem, jako jsi ty..“
– – –
Do divadla jsem nikdy sám od sebe nevkročil. Ale baví mě zrežírovat si scénu sám – jak to asi vypadá, když řidič auta nic netuší a na rovné polní cestě vletí do bariéry z pneumatik? Jak se tváří dvojice zigen, kterým někdo vykradl rozdělovač ze Š-120, když šli na čorku? Jak si zanadává příslušník SOOŽ, když sebou šlehne o zem díky připravené pasti?
Co se týká -ismu proti -ismu, na rozdíl od tebe můžu hodnotit. Zažil jsem obojí. Teď jsme na sestupu a jdem na držku, jako národ jsme likvidováni. Neseš na tom podíl viny…
O hodne jsi prisel, coz je videt.
misaka 28.3.2025 v 21:54
„O hodne jsi prisel, coz je videt.“
– – –
Neřekl bych. Scén vidím každý den dost, reálných.
Hodnotis jen dle sebe, vse jine je „nepratelstvi“ ci „neznalost“.
Dost uz, stacilo se pospinit, ne se zcakat cely bahnem.
misaka 28.3.2025 v 22:13
„Hodnotis jen dle sebe, vse jine je „nepratelstvi“ ci „neznalost“.“
– – –
Jo, to víš – V. Havel zde položil základy nenávisti k řadovému občanu, tedy se musím bránit podobnými způsoby…
to corona
to corona
Ne, podil si neses sam. Utrpne snasis devastaci svy zeme, misto toho abys chlapsky bouchl do stolu a odesel jinam nebo prispel ke zlepseni. Jsi na to starej, pohodlnej, nekvalifikovanej…A je mnohem jednodussi picovat na jevy vnejsi, nez se sam o sebe postarat. Klidne si hnij tam, kde ti to nevyhovuje a stekej kolem. Ze nemas koule s tim cokoliv udelat a ani moznosti uz jsi priznal. Ale tenhle web kurva neni terapeuticke okynko typu : Mila Sally…
Slecna Ling 28.3.2025 v 22:21
– – –
Jsem řadovým občanem, pouhým voličem. Bouchy do stolů a změny zaměstnání mám za sebou…
ale ten odchod jinam ne. Ergo nedelas dost. Furt se tu prezentujes, jako desne znalej, takze teoreticky bys svym odchodem mnoho lidi poskodil a nasral…leda ale ze bys nam tu kecal, a kazdymu to bylo u prdele a tva spolecenska vyznamnost byla na urovni olejovek.
Slecna Ling:
Odcházet jsem nikdy nechtěl. V 80. letech mě spolupracovník lanařil, měl kanál. Později jej skutečně použil a bydlel v Rakousku. Ani později jsem nešel, ač jsem mohl vydělat balík proti tomu, co u nás. Patřím sem, ne někam jinam. A cizince zde mi nevadí, pokud jsou tu jako turisté…
Fajn…Kvituju s povdekem zmenu tonu, tedy vam zase zacnu vykat. Zkuste mne ale nenasrat, nebo se vratime na zacatek. Moje otazka je, proc jste nesel? Chapu, ze citite, ze patrite do CR, ale mozna by vam tam bylo lip…A rodinu jste si mohl castecne pretahnout. Tvrdite, ze mate vyjimecne znalosti…Proc tedy za koruny, kdyz jste mohl mit shillingy. To jste prece musel tusit, ze CR bude vzdycky malej hrac.
SL:
Ke klidu…
Co potomek?Už se začínají projevovat dědičné sklony?
Zdravim te zdvorile, doufam, ze se mas. Nicmene sklony ktery? Vasen pro brie a do(brie) blues a rock anebo potirani blbosti a hnupu?
SL:
To ty přeci víš nejlíp.Nějaký projevy jsou a někdo se v nich třeba vidí.
U nás to jde bohužel ob generaci.Je to naše prokletí, ale zase hodně tajemství.
To Forge
U nas v generaci. Ty nejblizsi. Jestli je to dobre, to ti taky nevim ale mlade prave posila spikleneckej skleb jako Sid.
No nic. Pomuckej za nas kocoura a povez, na cem delas, az bude chvile. Furt nabytek nebo kovarna?
Tak oni humoristi použijou nebo vymyslí ledacos. Tady zrovna Šimek s Grossmannem Ukrajince. Jo, nebo třeba ty Náhlovskýho Krušnohorci, to byla tak sranda.
Cesky smysl pro humor je ojedinely. Oznacit ctvrt za Stalinovou sochou Zaprdeli je … vserikajici, stejne jako Fronta na maso. Jsme krasne se smejici bestie.
misaka:
“ Jsme krasne se smejici bestie.“
– – –
Volič Schwarzenberga, hadrfouse, Tibet+, Havel+, virtuální bojovník za banderovce – takový si rád plivne…
ty si flusnes taky, ale absolutne nenabizis reseni, co s cim delat. Takze udrz klavesnici, nez zas neco vypotis. Jsi akorat pozer, nic vic. A to jsem si na zacatku naivne myslela, ze treba vis, co s cim delat a taky to nabidnes. A nez yacnes jako obvykle vztekle prskat – me rozhodne z voleb Pepy, petidemolice nebo vstupu do EU vinit nemuzes. Kamalu jsem taky nechtela, ditto zeleny sracky.
Jaroslave Zamazale. Či so zbraňami alebo bez nich chce Amerika anektovať Grónsko, Panamu Mexiko. Tak ako amerika chce rozšíriť sféru svojho vplyvu tak chce aj Rusko rozšíriť sféru svojho vplyvu preferovanú ruským obyvateľstvom anektovaných častí čo ti na tom nie je jasné? Veľká Británia, Francúzsko a časť západnej Európy investovali obrovské čiastky do rozkradnutia ukrajinského územia teraz im tie peniaze chýbajú. Za všetkým hľadaj peniaze, nie Putinovu svojvôľu. Povedal by som, že tvoj odhad geopolitickej situácie je na stupnici od 1 do 10 na leveli 0.5
Je zkrátka velikou radostí, narodit se jako občan velmoci…
To raději třeba v maličkém Monaku.
„Dosavadní sledování války na Ukrajině jasně potvrzuje onu nepřekvapivou informaci, že Putin měl po celou dobu možnost uzavřít mír, ale nechtěl…“
…ty kráso! Co si někdo dokáže vymyslet…?!
…dosavadni sledovani hospodareni statu jasne potvrzuje onu nepreqapivou informaci, ze urednici meli celou dobu moznost pracovat hospodarne, ale nechteli…
až zase zaslechnu SLÁVA UKRAJINĚ, tak dotyčnýmu rozkopu držku.
Po tomhle
https://aeronet.news/ruska-armada-nasla-v-kurske-oblasti-hromadu-popravenych-ruskych-rodicu-s-malymi-detmi-kteri-se-stali-obeti-etnickeho-zacistovani-okupovane-kurske-oblasti-od-ruskeho-obyvatelstva-sokujici-zabery/
u mě ukři definitivně skončili. Link dávám, protože jsem línej hledat jinej.
Rád bych viděl všechny co tak milují Ukrajinu, aby rusákovi ukázali jací jsou chlapi. Táhněte na frontu, vy kurvy, at vás tam mongoloidi postřílí.
Howg, domluvil jsem.
link dáváš, protože si placenej debil
Nesmíš zase všemu tolik věřit, chlapče.
S eeeronetem pozor. Je to takova vestirna tvorici senzace z casto nepodlozenych a ruzne vyspekulovanych informaci.
Vzdy je potreba tu informaci nejprve overit nejlepe ze dvou dalsich, na sobe nezavislych zdroju. A tim myslim klidne i ofiko ruskou televizi, tak je porad bliz pravde, nez Aeronet.
Singularista o5.t vytáhne kolik chcete iterací na nekonečný „seroš multiverza z unitárního prostoru a nebude o tom mluvit protože lidi by se zvencli kdyby neměli bloky aby viděli skutečná dění, ach jo. Vlastně spustí přesto svou podporovanou verzi iterace a zas ho vyžírače budou vyčkávat od lednice, jabadaba dů.
Jo, aeronet. To nejsou moc důvěryhodný zprávy. Často je to prostě ruská propaganda. Něco jako ta ukrajinská (všechny ty Buči a spol. nebo kecy vzápětí odvolaný ombudsmanky o počtu znásilnění) akorát naruby.
Zkrátka na aeronet ani nekoukám, objektivita asi jako Česká televize. I když aspoň nezvyšujou poplatky.
https://fastshare.cloud/d197c6adda96a6d288b1790904d52d61f99518157ab0ae364d4430675fdbed39719b420954cda5ba622e5c02783e07a8f9af68c19b9d00d6363b520c35b709c46741c5c5
Kdyby propaganda, ony jsou to bohuzel strasne casto uplne zvasty. Jedine, co se z toho nekdy da pouzit, je puvodni zdroj informace, pokud se ovsem pak VK namaha ho sdelit a pokud clanek neni vylozene autorska tvorba.
Tak zrovna tady je sklep plný mrtvol lidí co tam žili:
https://m.youtube.com/watch?v=l-gdUkBN3XE
A takových videí je na ruských internetech docela dost.
Zrovna ten ajronet se často odkazuje na známé ruské zdroje či virální videa natočené přímo vojáky v terénu.
Asi si tu budeme muset zažít řádění banderovců na vlastní kůži, aby si lidi vytáhli hlavu z prdele.
Jedna vlastovka jaro nedela. Tuhle tam mel senzacni clanek, jak Zelenskyj koupil Orli hnizdo. Kompletne fake.
jerry.mysak 28.3.2025 v 7:36
„…rozkopu držku.“
– – –
Hm, tohle chce jinak.
V následujících volbách neházet do urny zlodějsko-podvodnické partaje (5K a další podobné,kdyby někdo nevěděl). Nebrat vážně jejich mediální žvásty, hledat si informace jinde. Nepodléhat manipulacím typu „přispějte“ či „vstupte do armády“. Nepodporovat pochybné spolky pořádající demonstrace jako Milion chvilek. V rámci vlastních možností nedávat zelenou různým „influencérům“, chodícím do škol agitovat či pořádajícím různé semináře a sezení, jejichž cílem je prosazovat příliv migrantů a pseudoekologické nesmysly.
Dejte si chechtavého čaulida, nakonec. A budete mít nejlepší kariéru v životě.
A jste ozáření.
S rubešem pomašírujete a ani se nebudete stačit oblíznout a zorientovat ze stožárů vysílačů soustruhátů na 3 000% druhými ZDROJE JSOU, všichni to říkají.
https://www.youtube.com/watch?v=Oh5ifFvmNhg
https://pravyprostor.net/je-normalni-nestarat-se-o-valku-na-ukrajine/
tak schválně, postaví to Rosatom?
https://www.newstream.cz/nazory/lukas-kovanda-cesko-v-projektu-stoleti-vsadilo-na-spatneho-kone
Nee, treba sa obratit na francuzskych sudruhov v Areve/EdF, light verziu EPR reaktora uz maju v powerpointe.
To jsou ti, co maji s Rusama joint venture, takze pro mensi vykony dodavaji rusky reaktory?
To je zlozita historia.. povodne to bol Framatome (ak sa dobre pamatam, zacinali pred 60 rokmi s Westinghouse), potom vstupil Siemens.. Framatome upgradoval riadiace a havarijne systemy VVER reaktorov, co zostali v EU (napr. v Bohuniciach upgradovali vsetky VVER V1 aj V2.. V1 VVER 440-230 boli upgradovane a splnali zapadne standardy (okrem absencie betonoveho containmentu) a boli na vyssej urovni ako niektore starsie nemecke reaktory, co boli vtedy v prevadzke.. ale vdaka vydieraniu schnitzlerov pri vstupe do eurobordelu ich bolo treba odstavit)
Z Framatome potom Siemens vycuval pred 20 rokmi, bola to Areva.. ktora skoncila v krachu vdaka EPR v Olkiluoto (kedze museli platit milardy EUR pokuty Fortumu za meskanie uvedenia do prevadzky), musel ju zachranovat francuzsky stat/EdF (honosne sa to nazvalo restrukturalizacia).. no a historia Orana (byvala cast Arevy, co tazi a spracuje uranove palivo) je tiez zaujimava, napr. ako ked kupili za miliardy uranovu banu v Afrike, aby potom zistili, ze v nej dokopy nic nie je.
Jednoducho bezny francuzsky socializmus a bordel.
A to jsme si dělali srandu z přahazování písku z jedné hromady na druhou:
https://oenergetice.cz/nazory/elektrarna-moorburg-symbol-energiewende
Blabol tydne, aneb Novinky informuji:
/Na Ukrajinu se vrátila těla 909 vojáků, kteří byli zabiti při obraně země před ruskou agresí./
/Rusové podle serveru Meduza informují o převzetí 43 těl/
A ted vyvod jakoze novinare v clanku:
/Nepoměr v počtu předávaných těl vyplývá ze skutečnosti, že Ukrajina se převážně brání a ustupuje před útočícími ruskými vojsky. Ale tyto počty neodrážejí reálnou úroveň ztrát. Ty má Rusko nyní větší, protože útočí./
Tyhle picoviny jim snad uz nemuze zrat nikdo, nebo?
Jiri Troska:
„Tyhle picoviny jim snad uz nemuze zrat nikdo, nebo?“
– – –
Asi jako Martin Svárovský:
„…Úspěšně provedený ústup z Kursku mění situaci spíše v prospěch než neprospěch Ukrajinců🇺🇦…“
orig:
https://www.facebook.com/p/Martin-Sv%C3%A1rovsk%C3%BD-1278684483/
Pockej, pockej.
To jsi okopiroval z Völkischer Beobachter vydaneho jaro 1944?
Strategicky ustup, zkracovani fronty…to uz jsem nekde cetl :)
Jisty Joseph s dojebanou nohou to nechaval psat…
Jiri Troska:
On je Martin takový ten velice zapálený týpek, energie z něj přímo srší. Něco jako Tomáš Etzler, Jiří Forman, Otakar Foltýn…
Nezapominejte, ze mlada generace nejen, ze nezazila valku, ale ani vojnu. Takze furu veci si nepripousteji, nebo je proste nevedi a tim padem nesrovnalosti ignoruji.
Ostatne, i to je jednim z duvodu, proc je tlak na to, aby uz 16leti mohli volit. Duchodci jsou problem, nemaji v hlavach tolik nasrano. Mladez se utahne na varene nudli.
Sysop: největší podporu má ANO u lidí na 44 let věku. To bude tím, že nemají v hlavách nasráno nebo jak tomu rozumět?
Ne každý chce, aby volili mladí. Logicky to chtějí především ti, pro které jsou zajímavou voličskou skupinou. S tím, kdo má v hlavě nasráno to ale zjevně moc nekoreluje, protože 100 % zúčastněných voličů v poslední prezidentské volbě to hodilo komančům a v poslední parlamentní volbě to 83.46 % zúčastněných hodilo nějaké formě komančů (SPOLU, ANO, KSČM, pirstan, Přísaha a ČSSD). Pro pořádek, SPD a TSS volilo 12.32 % (nepovažuji za odrůdu komančů ani jedno) a zbývajících 4.22 % volilo všechny ostatní (tam nějací komanči taky můžou být, ale to už výsledek nijak neovlivní).
Proč by nemělo mít ANO podporu u lidí? Že by proto, že mainstream vede proti Babišovi špinavou dehonestující kampaň?
protože ANO je zločinné spolčení za účelem obohacení mafiána, nemajitele a Štbáka Bureša
@ princdrson
Velmi interesantní mischlenka. A co ty ostatní partaje? Sedm mrtvejch Dozimetru jako v Sarajevu, to má bejt co? Výuka kinderstube v nedělní škole?
Klokane, ty debile, že tě platí šmejdi neznamená, že nejsi také šmejd.
@ princdrson
Ses do toho krapet zamotal, Prdelko. Bacha na složitá souvětí. Nebo máš na mě chuť? Chceš prcat?
Jestliže to, podle tebe, zločinné spolčení udělalo za jedno volební období pro ČR víc než všechny mafiánské vlády ODS, tak proč ho nevolit, že?
To jak proti Babišovi štvala opozice prostřednictvím médií jen dokazuje, že nebyl nikým dosazen, tudíž nemusel hájit cizí zájmy (na rozdíl od Fialove vlády).
A proto ho bylo nutno odstranit. Podobnost s Ficem čistě náhodná, akorát po Babišovi nestříleli.
To, co Bures predvadel behem kovitu, nazyvas ‚zasluhy‘?
Aha. Tak to pak jo.
Sysop 29.3.2025 v 17:17
Leon nazývá zásluhami Babišovu aplikovanou bezradnost během kovitu?
Kde?
Kua… mas recht Cecilko, kde jsem to videl? Himlherrgottkruzifixelement…
Problém může být to, co už jsem párkrát okolo zaslechl.
Vlivem nasranosti na fialový Dozimetry a té neustálé kampaně proti estébákovi, se docela dost lidí chystá, hodit to právě jemu.
Občani jsou fakt nasraní – a to se Motol a všecky ostatní óbr-rozkrádačky mediálně tlumí, jak se dá…
Lidi z mé generace (ne všichni, ale většina) ho chtějí volit jakoby dozimetrům natruc. Jak děcka, tyvole.
Prej když už nic jiného, tak aspoň nám zpátky přidá na důchodech, který nám dozimetři protizákonně pokrátili. A mluví jako my, prej.
Je to složité.
servisdok
Taqoni nic jinýho neznaj, žejo.
Většina lidí nehledá alternativní informační kanály. Prostě konzumují mainstream. Většinou tomu věřej, a nemluvím jen o politice. Když už to moc bije do očí nebo je to v přímým rozporu s jejich osobní zkušeností, tak volí naopak, ale stejně toho, kdo je v bedně/na Novinkách, takže Babiše nebo Okamuru. Konečnou většinou už ne, protože to je přece komunistka, ale někdo přece jen jo, protože je taky v bedně jako strašák.
Vymlčování politiků alternativy je efektivní. Lidi je nebudou volit, protože o nich prostě nic nevědí.
Ovšem ta efektivita slábne a alternativní média pomalu, ale jistě sílí. V tom má Vidlák pravdu. Akorát zřejmě nesílí dost rychle, aby dostala lidi do ulic, až tady Rakušan zařídí volby pro Aspen.
Co se týká Babiše, přece jen není v prosazování těch kokotin tak svazácky aktivní jako Fiala a spol., a hlavně se při střídání garnitur získá trochu času. I když samozřejmě Babiš je jen o trochu menší zlo, není řešení, ale součást problému.
Sysop
Předváděl to, co předváděli všichni. On si nemohl dovolit být za hrdinu a ignorovat hysterii kolem covidu. Nemá na své straně média, naopak.
Akorát Fialova vláda si může dovolit „hrdinně“ bojovat proti Rusku, ničit ČR jelikož má mediální krytí.
Kdyby alespoň ti zoufalci místo Babiše nevolili mafiánskou ODS a její pomocníky. Čeho všeho bychom opět byli ušetřeni.
Komu není rady, tomu není pomoci.
To Leon – jasny, jenom vlastnil mafru a radio Impuls, ale kde by vzal nejaky media, chudera mala bezmocna…Zavrtte si nad sebou hlavou za me
Slecna Ling 30.3.2025 v 4:30
Leon tvrdil, že média nebyla na Babišově straně, což si pamatuji a platí to dodnes. Pravda, mohl dodat, že především ta nehmotná – rozhlasové a televizní stanice.
To, že některá média vlastnil, na celkové situaci kupodivu nezměnilo nic. O vlastnění leon nepsal, nelze to tedy rozporovat.
Je pravda, že o Impulsu vím, že existuje, pouze z plakátů podél dálnic, takže jeho vliv na veřejnost nemohu posoudit.
leon: to je pravda, takový dluhy, jako nasekal za jedno volební období Babiš, o tom se nikomu před ním ani nesnilo. Jen vymaštěnej kokot to ale může považovat za pozitivum.
Pro pomalejší ignoranty to sem dám znovu: https://web.archive.org/web/20190703193949/https://www.spisovatelskelisty.cz/stanislav-hudsky/ktery-ministr-financi-nejvic-zadluzil-cr/
leon: pro echt vymaštěné debily to sem napíšu ještě jednou:
Odkazovaný článek je napsaný v roce 2012 a aktualizovaný v polovině roku 2019. Estébák trhal rekordy 2020 a 2021. Nepřekvapuje mě, že autor, původně hledající bič na Kradlouska, článek již dále neaktualizoval. Jen skutečný tupec to může nevidět.
Jestli on ten Babiš netrhal rekordy kvůli okolnostem, že. Nepřekvapuje mě, že to nechápeš. Jen tupec nevidí souvislosti.
On snad může za to, že kdesi v Číně jedli nedovařeného netopýra.
leon: jen tupec nevidí, že na „okolnosti“ lze hodit i toho Kradlouska. Ale na to bys nesměl mít dvojí metr.
Re: leon 29.3.2025 v 20:05
Tvl…neke, ze ty jsi posledni Cech, co veri na tu pohadku s netopejrem. Vzdyt i Amici uznali, ze s nejvetsi pravdepodobnosti slo o unik z mistni labiny! Ostatne to rekl i Fauci, kdyz si myslel, ze ma Bidetovu amnestii v kapse.
A cos e Burese tyce, tak ten tomu bordelu sel hrde v cele. To nebylo tak, ze by se nekde drzel v pozadi, nebo aspon pochyboval. Tyhle reci ‚von za to nemohl, to voni‘ neberu. To jsem slysel o kdekom v historii. Pokud to videl jako prasarnu, mohl slozit mandat. Jenze tim by stornoval to, proc tam lezl. Sorry jako.
Sysop
Že zrovna ty nepochopíš sarkazmus jsem nečekal. Babiš si nemohl ten luxus dovolit, pochybovat. Že stál hrdě v čele jsou jen tvé pocity.
Jestli ČR není totálně v řiti proto, že se lidi rozhodují na základě lží mainstreamu a svých chybných pocitů a dojmů.
Jako například ty, jakýsi ignorant fatdwi a spousta dalších.
A když vám pod nos strčím důkazy že je všechno jinak, tak ty vaše vymyté palice to odmítají přijmout.
To je chování zaslepených fanatiků.
Ale hovno…Baba tu zavadel veci, ktery v celym zapadnim svete nemely precedents. Mam treba pripominat ten bordel s nakupen senioru? Rousky v else? Rousky u porodu? No tak!!!
Rousky v lese, nakupem
leon: ano, je chování fanatika vidět realitu a neustále ji popírat lhaním o tom, že Babiš nebyl nejhorší. Popsal ses výborně, i s tou svou vymytou palicí, co to odmítá přijmout. A ten rekord mu nesebere ani Fiala, ten je proti němu žabař, z pohledu jednotlivých let patří dvě první příčky estébákovi.
Kdyby měl Babiš nějaké pochybnosti o oprávněnosti a přiměřenosti covidových „opatření“, jak té diktatuře eufemisticky říkali, v životě by nemohl oprášit a znovu cpát dopředu zmrda Vojtěcha.
Re: leon 29.3.2025 v 22:21
Bures si samozrejme pochybovat dovolit mohl. Pokud by vedel, co je to moralka, kdyz uz ne ustavni poradek. Tim, ze delal presny opak, jen ukazal, co je zac.
Foundryman 29.3.2025 v 22:34
Jenže si pamatuju, jak se o Vojtěchovi s trpkým úsměvem říkalo, že nejlepším ministrem zdravotnictví za covidu byl vlastně on – muzikant. Nechci se ho zastávat, ale je prostě fakt, že rezignoval na podzim 2020 – a ta největší buzerace včetně hovadin jako lockdown, že se celostátně nesmělo ven z okresu, se rozjely až na konci února 2021 za ministra Blatnýho (po Vojtěchovi byl ministr Prymula, ale jen chvíli, než se nechal načapat v hospodě). Po Blatným ještě krátce šaškoval Ahrenberger, Vojtěch se pak vrátil do úřadu v květnu ’21, kdy už se zase „rozvolňovalo“.
Vojtěch byl hlavně jak hadr na holi, dělal, co se mu řeklo.
To jo. Ale věděl bych o jednom, kterýho tenhle přístup plus bílej plnovous dostaly až na Hrad.
fatdwi 29.3.2025 v 19:54
Zvýšení státního dluhu ČR za pět let vlády ANO bylo nižší než zvýšení státního dluhu za čtyři roky vlády SPOLU. O tom se Babišovi ani nesnilo, to je pravděpodobné.
Pamatuji výroky opozičních politiků, kteří Babišovi vyčítali, že proti kovidu „dělá málo“ a milionových chvilkových opozičníků, kteří mu chodili malovat kříže „před barák“, aby obecenstvu připomněli nečinnost vlády v boji proti infekční chorobě.
Velmi brzy mi ukázali, co by tak asi dělali oni a kde a jak hluboko dnes ČR mohla být.
ygorek: v reálu je to poněkud jinak – Babiš zvládl za dva roky tolik, že na to Fiala potřeboval tři. Nevím, kde byl ten pátý rok vlády Babiše…?
Současně velkou část Fialovy sekery zatnul sám Babiš nehorázným rozhazování státním zaměstnancům, on to nemohl jen tak zrušit (není to samozřejmě omluva, ale není to úplně nepodstatné).
A pokud jde o to, o čem se estébákovi nesnilo, s velkou pravděpodobností si o tom budeme mít možnost popovídat v dalších 4 letech.
fatdwi 29.3.2025 v 20:54
Máte pravdu, ve víru vášně jsem se přenáhlil, ačkoli to nemělo vliv na závěr a v reálu to poněkud jinak vůbec není.
Tedy:
Babiš zvládl za dva roky tolik, že na to Fiala potřeboval tři. Fiala pak zvládl za ony tři roky tolik, že to Babiš nestihl ani za celkem čtyři roky.
„Za Babiše“ si kolega stěžoval, že: „…já makám v bagru deset hodin denně šest dní v týdnu a ženská se válí za stejný prachy doma…“ Státními zaměstnanci nebyl ani jeden z nich.
Za Fialovy vlády narostl dluh od konce roku 2021 do konce letošního září o 884 miliard, na historicky rekordních 3334 miliard korun (viz graf níže). Za celou dobu Babišovy vlády, tedy od konce roku 2017 do konce roku 2021, to bylo o 828 miliard korun. Za necelé tři roky vládnutí Fialova kabinetu se dluh zvýšil více než za celé čtyři roky Babišovy vlády. Fialova vláda také bude historicky první, za jejíhož působení vzroste státní dluh o více než bilion korun.
Uvedením původce citátu vás pochopitelně nebudu zatěžovat.
Taky se sluší připomenout, že od roku 2014, kdy nastoupil Babiš jako ministr financí, do roku 2019 se státní dluh snížil jak v poměru k HDP, tak i absolutně. To se předtím povedlo jen Klausovi v letech 1993-1996. Pak to ovšem všechno spláchl do hajzlu panikařením za covidu.
Nebo ještě kumulativně – Babiš za dobu, kdy byl u koryta (2014-2021) zaťal sekyru 801 miliard Kč. Fiala se Stanjurou za pouhé 3 roky (2022-2024) přihodili dalších 919 miliard Kč. Kdyby měl snad někdo namísto dojmů zájem o reálná čísla, tak třeba zde: https://www.kurzy.cz/cnb/ekonomika/SRUMB00402C/
Taky chce trošku vidět třeba celosvětovou situaci, krizi 2008(kterou pak Kalousek ještě dosral), konjukturu od 2013-14, množství peněz z fondů EU atd. Pak teprve se dá dělat obrázek. Kdo tady vykrmil a rozbujel státní správu do toho obřího nenasytnýho molocha, atd..
Ano, za covidu pouze rozhazoval, panikařil a dělal nesmysly, ale protože se všem napojeným na státní cecík rozhazování líbilo, i ostatní chtěli rozhazovat. Ods by taky panikařila, ale možná by rozhazovala míň(třeba by nedával obří prachy do firem, co normálně jely atd..). To to ještě jakž takž byla ta „stará“ ODS. To už dneska neexistuje, dneska je ano, spolu, stan a další jedno a to samé – liberálně víceméně levicový pro EU spolek. Tzn. je vlastně u prdele, komu z těch to tam kdo hodí. Výsledek bude + – vždy stejný, viz. historie s greeen dealem atd.
Foundryman: a proč by se to slušelo připomenout, když to nemá žádnou relevanci? Plus by se v takovém případě slušelo připomenout, že v době svého ministrování zavedl zaklekávání, KH a EET.
ygorek: v kontextu diskuse je připomínání Fialy zbytečné, asi jako „a Vy zase bijete černochy“, navíc zde nejsme nijak ve sporu. Můžeme se dohadovat, jak by estébák pokračoval, kdyby 2021 vyhrál, nedělám si absolutně žádné iluze. Současně že něco „nestihl ani za čtyři“ je hloupost, myslel bych Vás nehodná, ale nešť (dávalo by to smysl, kdyby Bureš dva roky magořil a pak přestal, ne ve chvíli, kdy po dvou dalších projebaných letech konjunktury začal magoři a pak přišel o mandát magořit dál).
Citát je zbytečný, nejspíš jste si všiml, že počítat umím a data za jednotlivé roky jsou mým zdrojem. Navíc já mám nulovu motivaci omlouvat zrovna Fialu, o němž jsem tady od cca jara 2021 tvrdil, že ta jeho „změna“ bude tak maximálně k horšímu (o čemž mě přesvědčil svým prvním krokem, schválenou pandou).
Uvidíme, jestli se nejhorší vláda překoná, i Babiše po Fialově řádění čekají další veselé „okolnosti“, ale pokud nejsou polehčujícími pro Fialu, pak pochopitelně očekávám, že nebudou ani pro Babiše (tj. že tady nebudete vykřikovat něco o tom, co všechno fuj fuj udělal Fiala a chudáček estébáček za to nemůže).
fatdwi 30.3.2025 v 8:09
Reagoval jsem na vaše: „…to je pravda, takový dluhy, jako nasekal za jedno volební období Babiš, o tom se nikomu před ním ani nesnilo.“
Moje chyba je, že jsem věnoval pozornost tomu „za jedno volební období“.
Časový postup „magoření“ jiný být nemohl, protože covid jindy nepřišel.
Jelikož jsem gentleman, poznámky o bití černochů, hloupostech a mém vykřikování jsem jako nečetl.
ygorek: můžeme dát „za jeden rok“ a schválně, kdy se to někomu povede překonat.
Právě proto, že časový postup nemohl být jiný bylo Vaše tvrzení nesmyslné. Za 4 roky by toho stihl hravě víc, o tom nepochybuji. Nebo Vy si myslíte, že kdyby 2021 vyhrál, dluhy sekat přestane?
A klidně i napište, jestli si myslíte, že je přestane sekat 2026. Klidně se s Vámi vsadím o slušnou whisky (rum, koňak…), že pokud Babiš letos vyhraje, 2026 zatne další sekeru.
Porovnávání „ten udělal to a ten zas tohle“ má vadu v tom, že nemáme dvě reality, kde v jednom bude vládnout Karel a v druhém Alfons, a my budeme moct porovnat výsledky. Řečeno blbě, takoví solární baroni jsou ze kdy, 2008? A platíme na to i dnes.
Porovnávat ekonomické výsledky je ošemetné. Bába slízl druhý největší boom který tu byl od plyšáku, a přesto se na kase podepsal jak to šlo. Ne že by Fiala byl lepší. Co u mě rozhodně hraje proti Babišovi je ale, že kvůli své snaze vyhrát rozjel zase marketingové kydání špíny, a výsledek je, že začalo zase klasické štvaní zaměstnanců proti živnostníkům a OSVČ, lidí proti důchodcům atd. Protože to jsou šrámy ve společnosti, které se budou zase hojit sakra dýl, než jedno nebo dvě volební období.
To je fakt, Fiala by špínu nikdy nekydal. Představa, že by někdo z Fialovy vlády označoval lidi za šváby nebo svině je zcela absurdní. To řekl Babiš, fialoví neee!
fatdwi 30.3.2025 v 14:09
Jistěže můžete dát místo „za volební období“ třeba „za jeden rok“ nebo i „za sekundu“, ale proč?
Jistěže můžete nepochybovat o správnosti svých tvrzení při zavedení libovolných „kdyby“, ale proč?
Jistěže bych vám mohl napsat, cokoli budete chtít, ale proč?
Jak jsem v jiné diskusi uvedl, Babiš je pro mě nevolitelný, protože je můj třídní nepřítel.
To neznamená, že bych z toho úhlu pohledu musel sledovat křivku vývoje státního dluhu. Tedy popis něčeho, co se již stalo.
„Nástup Zaorálka na zamini a příchod Babiše ohrozil tajné dodávky Daeš z ČR do Libye a Sýrie Zaorálek se totiž etabloval jako politik, který nešel na ruku Američanům tak, jako předtím jim šel Karel Schwarzenberg ve vládě Petra Nečase, a Američané dostali strach, že Sobotkova socialistická vláda s účastí pragmatického oligarchy Andreje Babiše, který se několikrát pozastavil nad tím, proč vojenské sklady spravují v ČR soukromé firmy, by mohla začít vyvíjet aktivity na návrat muničních skladů ve Vrběticích zpátky pod křídla českého ministerstva obrany, což by znamenalo provést inventury.“
Každému kdo nemá v hlavě průvan muselo být divné, proč by měl vadit kapitalista oligarcha Babiš pravicovým stranám a pravicovým médiím až tak, že bylo nutné proti němu vést špinavou kampaň a honit ho po soudech kvůli Čapímu hnízdu.
Může ještě někoho překvapovat jak to v tomto státě vypadá, když v národě převažují tupci.
Není ani tak těžké někoho oklamat jako přesvědčit ho, že byl oklamán.
Leon: Ať ANO volí, pokud chtějí koncentrák a když k tomu chtějí chroustat suchej chleba, mohou volit Spolu a Stan.
S tim chlebem i suchym bych byl ofafrnej, soudruh Bures ma pod palcem jak pecivo, tak maslo, tak salam na nej.
Bolševik dokázal znárodňovat, „kapitalista“ zvládne reprivatizovat.
Nemá pod palcem jen finální produkt, on má pod palcem i třeba hnojiva. Penamu se vyhneš. Dokážeš se vyhnout Lovochemii?
Měl i Léčiva Praha. Asi ten penicilín tolik nenese.
@ Fawi 20:44
Máš zbytečný otázky. Ty jsi měl v hlavě nasráno v patnácti a stejně tak budeš mít nasráno i v důchodu.
Ti, co budou volit ANO, maji hlavne sklerozu.
Přesně.
Mám s ním zatracený problém. Zaprvé je to krysa jako člověk, zadruhé – obklopil se dalšíma krysama, které během chřipečky akorát víc ztučněly a chovaly se hůř, než ty origoš chudery krysy.
Paměť tady byla historicky vždycky selektivní a obecně zásadně krátká – že se to bude vztahovat i na takový průser, během kterého zařvalo 40.000 lidí, to jsem ale netušil ani já.
Dneska mas informace plny mrtvol. Kovit, ockovani, Ukrajina, Gaza, Syrie,… lidi asi otupeli. Co ale nechapu je, ze i otupeli na ta nesmyslna narizeni a vytirani si prdele Ustavou. To je mi fakt lito.
Sysop: no tak výš jsi psal, že nemají v hlavě nasráno, teď že mají sklerózu, není to taky forma nasrání v hlavě?
Podle mě to ničím omluvit nejde. Lze to pouze vysvětlit a zrovna to, že mají v hlavě nasráno, to vysvětluje docela dobře. Takže bych důchodce zrovna nevyzdvihoval, nakonec soc bublina servisdoka to zjevně dokonale potvrzuje (zcela logicky a nepřekvapivě, když tady člověk čte ty jeho bláboly o Rusku).
Tak ja to trosku rozlisuju. Mit v hlave nasrano povazuju za pokles inteligence, neresitelny. Skleroza – podle miry – se muze projevit i u inteligenta, staci mu nejaka fakta pripomenout.
Ale to je jen muj pohled na vec.
Sysop 29.3.2025 v 21:45
Dovolím si s váženým kolegou nesouhlasit.
Mít v hlavě nasráno je absence inteligence, nikoli pokles.
K předpokládanému poklesu dochází v procesu nasrávání, kdy je mozková hmota postupně vytlačována exkrementy.
Skleróza, jak ji zřejmě máte na mysli, je porucha paměti, která nemusí být na překážku vyvozování alespoň dílčích správných závěrů.
Pokud používáte hovorovou češtinu, kde „nasráno“ je v daném kontextu rovnocenné spisovnému „nic“, zůstává moje these v platnosti beze změny.
Sysop: sorryjako, vážně mi chceš tvrdit, že ti, co „nemají v hlavě nasráno“ to háží Babišovi, protože mají „sklerózu“ a tos myslel vážně, ne jako eufemismus?
Tak jestli tady máme desítky procent sklerotiků v kategorii 44+, potěš koště. Přitom komické je, že zrovna estébák svou novou kampaň založil na „připomínání faktů“ (a tedy na základě „sklerózy“ voličů Fialy), proto by mě ani nenapadlo, že bys to myslel jinak. „Skleróza“ je pro mě eufemismus pro „nasráno v hlavě“, bavíme-li se o selektivní paměti průměrného voliče. A to je zase můj pohled na věc.
fatdwi: Nevím, proč to omezuješ na 44+? V zemi je přes 60% zapíglovanejch a ti už mají v mozku implementovanou víru, že Babiš je, samozřejmě s podporou pětikolky, zachránil před jistou smrtí udušením na JIP. Když s nimi mluvím, je to od 20 do 80 u všech stejné.
Hupert: kontext! Sysop psal, že „důchodci jsou problém, protože nemají nasráno v hlavě“, tak jsem mu připomněl, že hlavní voličská základna ANO je 44+. Tedy za mě důchodci rozhodně nejsou „problém“ proto, že by na rozdíl od mladých měli mozek. Ten bohužel nemá prakticky nikdo, napříč věkovými skupinami, v tom se shodneme. Mlaďoši sice nejsou většinově anoidní, zato podporují zelené komanče (18-25 let tuším tvoří velkou část voličské základny pirátů).
Mě by zajímalo proč si myslíte, že z pohledu důchodců volba Babiše není racionální volba.
Za Babiše proběhlo několik valorizací důchodů a Babiš to uměl prodat jako kdyby to snad dával ze svého. Sice se v kampani vytasil Fiala se sloganem „Babišova drahota“, ale za Fialovi vlády ceny stouply ještě víc. Fiala udělal „důchodovou reformu“ a každá „smysluplná“ důchodová reforma znamená, že důchody budou menší nebo později, protože na ně prostě není dost peněz a není kde brát. A jako třešničku na dortu Fiala „zdražil“ televizi a rozhlas.
Takže to vypadá, že Babiš se o ty důchodce „stará“ a ty důchodce si „opečovává“, i když často jen slovně. A tak je logické, že většina důchodců volí Babiše. Divné by bylo, kdyby to bylo jinak.
Latimerie
Plus Fialovi stoupenci důchodce s oblibou urážejí, dávají najevo pohrdání atd. Po Fialově vítězství se objevily i komentáře, že někdo konečně zatočí s gerontama. To je další věc – nejde jen o to, co kdo reálně dělá, ale taky jak to prezentuje, jak přistupuje k druhejm. To vlastně Vy píšete výše.
Když chci někoho přesvědčit a začnu ho urážet, jsem kretén. Namachrovaní mladí blbci tak dělají Fialovi celkem medvědí službu.
Bahnak 30.3.2025 v 12:22
Ano, článků a diskusních příspěvků na téma zatočení s gerontama jsem si v různých zdrojích všiml.
Mám potomky, neteře, synovce… Jsem zvědav, kdy přestanu být žádaným strýčkem a místo doprovodu na „fesťák“ se mnou začnou „zatáčet“.
Bahnak: nezapomněl bych na to, že fialové a hlavně dredáči hrají na podporu u mladých pomlouváním starých, kteří jim ničí svým životním stylem planetu. Nezapomenu na nějakého německého herce, myslím měl 32 let, který si pochvaloval covid, že zabíjí důchodce, což je fajn, protože jezdili celej život autem a vypouštěli spoustu zlotřilého CO2.
Tak nějak by bylo fajn, kdyby taková špína skončila na ventilátoru, ale takhle to bohužel nechodí.
Nicméně obecně na tom nevidím nic divného, protože zase důchodci si rádi stěžují na mladé. Generační rozpory jsou staré asi tak jako lidstvo samo. „To za našich mladejch let nebylo!“ a „dědeček a babička, ujídají chlebíčka“ jsou dvě strany téže mince.
Latimerie podivna: já někde psal, že to není „racionální volba“? Kde? Myslím, že odpovídáte na něco, o čem diskuse nebyla.
Jako je fakt, že když se s nima o některých věcech (politice se vyhýbám) bavím, mají někdy hodně zvláštní představy. Jako kdyby pro ně svět začínal někdy předloni.
Přijde mi, že my byli v té historii ukotveni víc. Oni to mají takové útržkovité, a to ještě ti naši, kteří by měli být nadprůměrně inteligentní a vzdělaní.
Do řady praktických technických věcí, co dřív věděl snad každý kluk, taky většina moc nevidí.
Bahnak 29.3.2025 v 11:21
„…Oni to mají takové útržkovité…“
– – –
Jsem vedl debatu s jedním *1970, u toho jeho kolega *1998. Téma vojenské objekty na jihozápadě Čech, zejména PVO(S). Mladší poslouchal a pak povídá:
„A jak je možný, že nás tady tak bombardovali, když jsme tohle všechno měli…?“
.
@ corona
Tos mi neměl dělat. Děsivé. V těch liberálních gumových kebulích je větší vítr, než se původně zdálo.
MK:
„..vítr..“
– – –
Já mu pak dal hádat, jaký mobilní telefon používal V. Havel v období 17. listopadu 1989. Jako jo, řekl že neví, ale pak zkoušel nějaký Nokie a tak…
@ corona
Peklo bylo už za První republiky. Děsně pomalej internet.
No… pomalej snad, ale zase bezkolizni komunikacni protokol, zadny viry, v nouzi provozovatelne bez elektriny…
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pra%C5%BEsk%C3%A1_potrubn%C3%AD_po%C5%A1ta
Ale skutečné informační technologii jsme se přiblížili až r. 1910:
https://www.facebook.com/cimrmanologie.cz/videos/afrika-semin%C3%A1%C5%99-cimrmanovo-informa%C4%8Dn%C3%AD-%C5%A1apit%C3%B3/258013304898908/
@ minsc :-D))))))
Tak jsem si pustil to tvý video o Cimrmanově informačním šapitó. Dost dobrá prdel.
@ Sysop
Nádhera. Miluju starý technologie.
A kdo že nás měl bombardovat?
Bahnak:
Chlapec gen. „Z“ má v hlavě vír a nepochopil, že bomby, co leží dodnes kolem Plzně, Pardubic, Mostu aj. napadaly ve 40. letech, kdežto kvanta stanovišť PVO se začaly budovat o 15-20 roků pozdějc.
corona
Ale kdo si představuje, že nás bombardoval? Američani v 50. letech?
Že má dotyčnej v palici vyfoukáno nepochybuju.
Bahnak:
On neřeší kdo. Viděl v TV likvidaci bomby v Mostě a v Plzni – ví tedy, že sem kdosi sypal. A pak poslouchá o raketách, který se zde instalovaly od 60. let. V makovici maglajs, orientace žádná.
Ukronáckové hrdinně brání ruská území před ruskou agresí – to nevymyslíš :-)
Ale vymyslis i vetsi zmrdstva. Treba ze na Babyj Jar se dostanes po ceste Stepana Bandery.
To je realny fikot ukronacku.
Fakt že jo, akorát poslední kus cesty se odbočí na Oleny Telihy…
Kazdy, z tech chcivalku a podobnych sracu by mel videt tuto fotografii 100x denne.
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Farrqmfi34xx11.jpg
Z několika stovek přežilo 28.
Co se týká místní diskuse, z tunajších aktivních vykřikovačů jich zažila vojnu jen menší část a to ještě v době, kdy se armáda už likvidovala.
Ano, patrim mezi tu likvidovanou cast. Ale hrde muzu rict, ze jsme dokazali na louce postavit Dalnou PAR-8 za par hodin. kdo vi, ten vi :)
https://www.valka.cz/SOV-PAR-8-privodna-letecka-radiostanice-t63675
Dat to stavet dnesnim 18ti letym mladikum, tak se bud pozabijeji a nebo to proste vzdaji.
20ti metrove stozary, postavit jen pomoci lidskych rukou. Sichta celkem :)
Pěkná anténa. Tak to jsi ještě zažil i nějakou tu činnost. K anténám jsem se nedostal, jen jednou jsem pomáhal kotvit velkou teleskopku na pásovém spojovacím OT. Ale stavět průjezdné maskovačky, kopat postavení vozidel, tankovat PHM „bojovým způsobem“ aj. – toho bylo dost.
Osádka 4 lidi a 90 min. rozvinutí ve dne?
Ano, to je standart ze Sovetskych manualu. Stavelo nas to asi 8-10 v cervenci 30st. Dustojnik nas jebal jak siroty a fakt to nebylo driv nez za 6 hodin. To opravdu nedas. Vedro, louka, hmyz, pot …
Ten sloup 20 metru….to se stavi pres paku zabitou v zemi hrebama.
Je to fakt sichta.
Pamatuju si dodnes, jak nas nekdo (uz fakt nevim kera sarze) jebal, ze rusi uz to maji davno postavene, dle prirucky , a my se stim porad jebeme.
Takova PAR-9 to byla jina. To byla Blizna a to bylo v Buchance s malou antenou.
Krabice MRM a vysilacka.
No a ještě za dnešek dělárijofka j upíci.
https://www.facebook.com/61568186925363/videos/670140139070248