Zmrzlý úsměv včeličkářů aneb Tečka s úsměvem v praxi - zpět na článek

Počet komentářů: 179

  1. https://www.novinky.cz/domaci/clanek/kubek-neco-se-omezit-musi-v-cesku-se-nedodrzuje-vubec-nic-40378715

    „Ukázalo se, že imunita získaná proděláním nemoci nebo očkováním klesá rychleji, než jsme si přáli. Takže současná třetí dávka očkování je doplnění očkovacího schématu,“ řekl Kubek Novinkám.

    Lež jako kráva, imunita neklesá ani zdaleka tak rychle jako očkování. A tohle radí vládám a říká něco se omezit musí?

    Jsem zvědavej jak dlouho to bude trvat, než v někom bouchnou saze… v zemích okolo se to už rozjíždí.

    1. Je super, že je tady odborná shoda, to se člověk hned může kvalitně rozhodnout a nemusí být hen za toho popírače…

      https://zivotvcesku.cz/profesor-jiri-beran-testovat-by-se-mel-jen-clovek-s-priznaky-uvedl-co-pred-delta-mutaci-chrani-trinactkrat-vic-nez-ockovani/

      „Od začátku byla chyba v tom, že všichni říkali, že očkování je tečka za koronavirem. Já se přiznám, že se mi ježily všechny chlupy na těle, když vystupoval jeden z těch lékařů a říkal, ať se lidé nespoléhají na onemocnění, protože je nezachrání, ať se nechají očkovat a pokud možno 7 dní po prodělání nemoci. To se ukázalo jako obrovská špatnost a není možné to takhle dělat. Víme, že lidé, kteří onemocnění prodělali, tak jejich ochrana vůči delta mutaci je třináctkrát větší než ochrana dvěma dávkami vakcíny. Když ty lidi přeočkujete, ochranu jim zvednete jen dvakrát. Zásadní je přirozená ochrana, ale tu nelze praktikovat u lidí, kteří jsou z rizikové skupiny, což jsou starší 60 let a všichni mladší s chronickým onemocněním typu cukrovky či hypertenze. Tyto lidi je třeba očkovat,“ dodal mezinárodně uznávaný profesor Jiří Beran pro ŽivotvČesku.cz.

      1. No 0ne:
        Hm.
        A jsi dobrý matematik…?

    2. 28.11. odpoledne na Letné velký protest

      1. Stojí za ním kdo?

  2. Další expert – a je kovid konformní.
    Aspoň naoko by mohli mít nějakou tu různorodost, pluralitu názorů.
    Ale nesází se na vliv diskuse (samože správně řízené), na nějakou důvěryhodnost.
    Věrchuška si nechala zjistil, jak na tom tady lidi jsou a po zjistění existence převahy stádní debility, ať už zjevné nebo bezpříznakové, exekutiva jede jak rychlík Praha – Košice. Výsledek voleb to potvrdil a současný stav jistí (Mámo, musíme do toho centrumu, neš ho zavřou, jinak je s kultůrou konec, řikal v televizi takovej ten víš kerej. Pudem hnet ráno).

    „Nově zvolený poslanec KDU-ČSL, expert na oblast zdravotnictví a člen Anticovid týmu koalice Spolu Tom Philipp už v neděli večer na Twitteru napsal, že vláda bude jednat i o vyhlášení nouzového stavu.“ (www.idnes.cz)

    1. Domnívám se, že to může být vcelku rozumný přístup. Pokud_je člověk v dobrém_stavu, proč ne. V podstatě jde o lidovou variantu původního Jennerova postupu, zjemněnou buděnkou a přiostřenou použitím echt hnusky*, ne její slabší sestry.
      Není to v této oblasti asi běžné řešení, ale lidé tak reagují na kovid část příprav nového světa způsobem ona způsob nažraného vlka a celé kozy.
      * pokud tedy ten SARS-CoV-2 existuje

    2. Ano, pokud i u nás zavedou výhradně očkování nebo prodělání, předem říkám, že dost pravděpodobně udělám totéž.

      Z principu.

      Protože vyděračům, zločincům, pučistům a apartheidu se neustupuje.

      A protože Ústava, právní stát a svoboda se vždycky hájila i s nasazením vlastního života.

      Ostatně viz https://mrcasik.wordpress.com/2021/08/17/cim-vic-meses-a-vlada-vydiraji-a-poslapavaji-ustavu-tim-vice-musim-vzdorovat/

      1. Kurva Mrdko, prestan blabolit. To je sileny co mektas.

        1) Garantuju te ze se COVIDEM nenakazis. Proste to tak nefunguje vole. Nemoci proste nakazlivy nejsou. Schvalne to zkus. Mam kamaradku a ta uz se vo to snazi ja nevim jak dlouho. Zvejka po lidech zvejkacky, liza lizatka, snad i volizuje kliky, nedivil bych se kdyby performovala fellatio jak ji znam, a kde nic tu nic. Je zdrava jak ripa vole. Nemoci maj proste jiny priciny nez nejaky viry ty virophilni pablbe.

        2) Takze princip jo? Really, you sure you’re not shooting your mouth? Takze z principu se podridis tomu co ti stat nakazuje? Kdybys byl skutecne principialni, tak bys rek „nasrat a namrdat ja zadny vockovani nepodstoupim a na nejakej vas covid se vam vyseru“. Tim ze se clovek podda uz je digitalne pripoutanej k Big Brotherovi.

        Nerikam ze to treba neni dobra strategie nebo jediny vychodisko. To co mektas vo strategii vuci ockovanym semi-covidistum dava celkem smysl. Ale nemektej hovna vo principu.

        Principialni je rict „No fucking pasaran“ a neuhnout.

        1. „No fucking pasaran“ a neuhnout – Je super, ale obyčejný člověk má bohužel životní omezení, za které jít znamená konec. A takový je třeba šetřit na nějakou, jedinou, situaci, která za to bude stát.
          Navržení řešení je tedy kompromisem mezi správným a ještě únosným. Ale vždyť už to, že se o něm uvažuje, je dobré. (Z hlediska hodnocení současnosti naopak špatné. V knize „21. století“ to bude popsáno v tom smyslu, že začátek 20. let stál za hovno.)
          Vaše jistě generálně správné řešení si může dovolit miliardář, byť jen i korunový.

          1. Ja jsem pouze rekl ze jedine takovy postoj je principialni. Ze vochcat to principialni neni.

            Priznavam ze vochcat to je nicmene ted asi lepsi strategie.

  3. Taxem si myslel, že články pana Vohnouta jsou bezkonkurenční. Jim podobné např. některé glosy editora Stránského jsou odvarem, a jak se říká, slabým. Nehraje roli, že glosy jsou z druhého břehu.
    Laskavostí paní dr. Zahumenské stavbeznouze.cz/blog/tak-nam-sepsali-antichartu-pani-mullerova/ jsem se teď dostal k petici – a je to síla. Tedy, byť na druhý břeh, kloboukem mávám tomu, kdo dal ten úderný text dokupy. Je to nádhera. Pokud by se podepisovalo líbí-nelíbí, tak podepisuji, že líbí.

    K myšlence samé: domnívám se, že to nikdo vážně nemůže – myslet_vážně. Zejména, jde-li o člověka akademicky vzdělaného, a tedy se orientujícího v informacích.

    Chápu, že ne mnozí, ale všichni takoví se zřejmě rozhodli buď po vyhodnocení závažnosti rozkrytí s nimi souvisejícího kompra, nebo slíbených výhod v novém světě – až přijde. Obdobně postupům zde možná používaným před rokem 89 a jejich obdobě vždy a všude worldwide, jak to tak chodí. Ale to je neomlouvá.

    Případná masami vyjadřovaná masová podpora se nepočítá. HSP předkládané spontánní projevy mas jsou směšné. A bohužel tomu tak bylo i v dávnější minulosti přesto, že to bývalo na škodu dobré věci. Jakoby se ti bývalí transformovali do frikulínů o dvě generace mladších mrdek mediálních a dalších, resp. jejich řídících orgánů.

    1. Tohle není kompro ani překvapení, Bobiku.

      100% veškeré represe a útlaku dnes přichází z akademického prostředí, z univerzit. Sleduj ten seznam.

      Globální oteplování a ideologii dekarbonizace si vymysleli na East Anglia University v polovině 80. let a získali pro to Thatcherovou.

      Genderovou teorii a LGBTQ vymysleli na University of California v Berkeley, kde dělala profesorku Judith Butlerová.

      Zákaz všech průmyslových látek coby karcinogenních či jinak škodlivých, a přírodní zákony popírající ideologii „no threshold“ neboli „zabijácké je i homeopatické množství olova“ si vymysleli na environmentálních studiích v Norsku a Německu a Kalifornii.

      Systematický rasismus, Kritickou Rasovou Teorii a Intersekcionalismus (=tabulku útlaku) si vymysleli na Columbia State University a dokončili na Unversity of California San Diego.

      Gain-of-function výzkum virů si vymysleli na nizozemském Erasmus University Medical Center a na University of Wisconsin.

      Ideologii totálních nekonečných Lockdownů vymysleli na Royal College of London.

      Už to chápeš? Akademici jsou šedé eminence a strůjci veškerých represivních a totalitních ideologií. Protože v dnešním světě neexistuje církev ani nezávislá filosofie – 100% zdrojem 100% všech myšlenek a doktrín jsou výhradně a jedině univerzity.

      Univerzity se tak považují za vládce vesmíru a jediný zdroj poznání a autority, a akademici získali pocit, že oni sami by měli řídit celý svět protože jsou to supervzdělané Elity s patentem na pravdu, kdežto demokracie je na obtíž.

      „To není bug, to je featura“, jak se říká v IT.

      1. Co kdybys Mrcasíku už konečně vytáhl hlavu z prdele? Obří nadnárodní farmaceutické koncerny jsou podle tebe „akademické prostředí“ ?
        Bill Gates a George Soros je taky „akademické prostředí“ ?
        Klaus Schwab je zdřejmě taky akademik a WEF v Davosu kde tyhle věci byly prezentovány je podle tebe asi vědecké sympozium.

        Celá tahle banda miliardářů jsou podle tebe asi tlupa nějakých ichtylů z vysokých škol.

        Nevím kdy naposledy jsem potkal někoho vzdělaného a inteligentního jako ty kdo by byl tak totálně odtržený od reality.

        Vůbec nic jsi nepochopil. Univerzity jsou jen takové „razítka“ které mají těm svinstvům co vymysleli mocní tohoto světa, dát punc oficiálnosti a vědeckosti. K ničemu jinému ty univerzity a akademici neslouží. Jsou to jen obyčejné podržtašky co to svinstvo mají „vědecky“ legalizovat u ovčanů. K ničemu jinému tyhle instituce neslouží.
        Jsou pouhým ideologicko-faktologickým nástrojem skryté vládnoucí nadnárodní oligarchie.

        Ale to by jsi musel napřed vědět, co to je ovládání lidí a složitých sociálních supersystémů na 3. faktologické prioritě, na 2. chronologické prioritě a na 1. světonázorové prioritě.

        1. Dobře že zase píšeš, kabrňáku. Už jsi konečně našel tu stránku ve Schwabeho knize, kde se píše to, co tvrdíš že tam je?

          1. Dospel jsem k nazoru Mrdko ze jsi jenom asi vo milimetr mensi kreten nez ygnorek.

            Bazirovat svoje mysleni na to co nejakej would-be vladce sveta nenapise v nejaky knize muze skutecne jenom naprostej idiot. V jednu chvili jsem si myslel ze neco na tom co produkuje je, ale jsou to v podstate naprosty sracky. Nejenze data z ktery cerpas jsou extremne pofiderni ale tvuj rozhled konci na konci tvyho zaneradenyho rypaku.

          2. To není odpověď na moje námitky, že teorie o tom jak současný svět řídí nějací druhořadí vojenští felčaři jako Prymula, je naprosto mimo realitu.

            Kromě toho sem cpeš pořád statistiky zfalšované soukromou organizací CDC napojenou na farmaceutické koncerny které ji skrytě ovládají. A pak tě člověk má brát vážně, když si permanentně nedokážeš zajistit relevantní a kvalitní zdroje.

            1. Kdybys trochu přemýšlel tak ti dojde, že pokud I ZASTÁNCE covvakcín a oficiální autorita CDC, před kterou se plazí MZČR jako žáček před profesorem, uzná určité počty závažných efektů vakcín, je to číslo, které ani nejzarytější píchač covvakcín nemůže zpochybnit.

              Že je to nikým a ničím neokecatelný a nezpochybnitelný MINIMÁLNÍ počet těch závažných negativních následků.

              Kdežto bombastická čísla účinků vakcín z Aeronetu nemají žádnou argumentační hodnotu, protože jim uvěří pouze čtenáři Aeronetu a ty už není potřeba přesvědčovat.

              Taktika, víš? Když chceš někoho přesvědčit, musíš mu to dozdrojovat ze zdrojů, které jsou pro něj důvěryhodné. Nikoli pro tebe.

              Ale je to marný, je to marný, je to marný.

              1. No, do jisty miry mas pravdu, nicmene zasadni problem v tom co kokrhas je to ze CDC ti vole zejtra rekne neco uplne jinyho a ty budes vole kde vole? F pici vole.

                Argumentovat cislama CDC je to samy jako bojovat valku na battlefieldu vlastnenej nepritelem a pucovat si vod nej na to jeho zbrane.

                Argumentovat se musi datama ktery jsou z inherentnich duvodu verifikovatelny nebo corroborable. Tedy argumentama ktery jsou samy o sobe pravdivy. Ne nejakejma cislama ktery si vytahne z prdele fucking garden gnome Fauci.

                Jses prisernej myopic Mrdko.

                1. Hele Jacqu, ono to není úplně od věci. Pokud chceš někoho přesvědčit o jeho pravdě a je zabedněný, pak mu nemůžeš předkládat objektivní zdroj dat (pokud jej on sám nepovažuje za důvěryhodný), protože to s ním prostě nehne. Pokud ale najdeš pro svůj záměr vhodný zdroj dat, byť je to klidně žumpa, a poukážeš na něj, už to s dotyčným zabedněncem může hnout. Je to psychologie, je to o pochopení myšlení protistrany a její nakrmení způsobem, který očekává. Samozřejmě je ideální si v čase z toho dělat snímky (buď lokálně nebo přes web.archive.org – na něj se dá snadno odkazovat a snad ho nebudou zpochybňovat ani očkovači – doufám).

                  1. Jo, a ještě bych k tomu dodal, že pokud i data z oficiálních propagandistických zdrojů (CDC, MVČR apod.) vypovídají příznivě pro to, co chceš argumentovat, pak samozřejmě skutečnost je ještě několikanásobně dál směrem podporujícím tvé argumenty. Takže bych se nebál to ve vhodných případech použít jako přesvědčovací nástroj.

                  2. Tak ja jsem psal ze do jisty miry ma pravdu ale popsal jsem to zasadni uskali.

                    A znova opakuju ze mnohem lepsi je argumentovat s pouzitim argumentu ktery jsou inherentne validni, teda bez toho aby bylo potreba se opirat o third-party statistiky. Neni to uplne jednoduchy, ale jde to. Pokud jde o cisla tak to treba jde s all-cause mortality – s tim se tak moc carovat neda.

                    Mimochodem sleduju Urmie Ray v interview s Dr. Kohnlein. Rika super zajimavy veci – HIGHLY RECOMMENDED!!!!

                    https://www.youtube.com/watch?v=tiSSpGN9FlE

                    1. Jacq:
                      Hele, brepto, dobrej další nick by byl „Fénix“…

                      :OD

                    2. corona: Kdo se tě prosil o další dávku mouder? Pokud dobře koukám, tak vůbec nikdo.

                    3. UF7
                      23.11.2021 v 19:32

                      corona: Kdo se tě prosil o další dávku mouder? Pokud dobře koukám, tak vůbec nikdo.

                      – – –
                      Podívej se, ty megapřezdívko, ten Fénix by byl dobrej. Vždycky vzplane, shoří a objeví se další…

                      :O)

                    4. corona: To už je fakt diagnóza.

                    5. UF7
                      23.11.2021 v 19:47

                      corona: To už je fakt diagnóza.

                      – – –

                      Ano, opravdu je tohle tvé chování zařazené pod nějakou diagnozou. Nejsi první, koho jsem takto vymákl.

                    6. …že jdu tak kolem, neměli bychom se domluvit, kdo z nás bude Fénix 1, 2 a 3. A můžu mít eventuálně dvojku? Kujuuu

                    7. Slecna Ling
                      23.11.2021 v 19:38

                      …že jdu tak kolem, neměli bychom se domluvit, kdo z nás bude Fénix 1, 2 a 3. A můžu mít eventuálně dvojku? Kujuuu

                      – – –

                      Jen do toho. Čím víc, tím líp. To přece znáš, seš vystudovaný matematik…

                      (:o/)

                    8. Kéž by. Ale lichotí mi to :-) No když myslíš, mňau.

                    9. Ale jo, ale jde i o to, že co ty považuješ za third-party, druhá strana může považovat za Svatý Informační Zdroj. Jak říkám, psychologie, jinak pochopitelně máš pravdu. Jo a to video zcela jistě bylo zajímavé – už tam není (údajně „Uživatel video odstranil“).

                    10. Potkal jsem se v životě s jedinou matematičkou vzděláním a povoláním (programy pro sálový počítač, kdysi) a ač to byla svým způsobem svérázná osoba, naštěstí se vůbec nepodobala té ve videu vpravo.

                    11. „Svatý Informační Zdroj“

                      Vzhledem k tomu ze Svaty Informacni Zdroje jsou z podstaty veci sracky, tak idealni strategie je identifikovat inherentni kontradikce a operovat s nima. Bohuzel ani to vzdycky nefunguje protoze lidi jsou v transu. Na takovy lidi nicmene neplati vubec nic a je lepsi se na ne vysrat.

                      Treba takova „corona“ je dobrej priklad. To je uplne jedno co mu reknes. Je tak tragicky blbej a tak tragicky se na nem projevuje DunniNg-Krueger effect ze je uplne jedno co mu reknes. Bude mektat dal furt to samy. A jeste si mysli jak ma za usima. Idealni se na nej vysrat,.

                    12. Tomu nepomůže ani svěcená voda, to je totálně ztracený případ. Ty kontradikce můžou fungovat a nemusí, v rámci náboženství ti je protistrana klidně popře, že tak je to v pohodě. Celkově jde o to, že to je psychologická válka, takže aspoň jak já to chápu, je třeba na přesvědčování lidí jít taky nějak „psychologicky“, aby to odpovídalo jejich rámci a způsobu myšlení, jinak to nebude kompatibilní a nepadne to na úrodnou půdu.

                  3. Ano, na Archive.org to samozřejmě všechno sypu. Už jsem se poučil.

              2. Potíž Jane Mrcasíku je v tom, že ta tvoje taktika se zdá výhodná. Jenže v dlouhodobém horizontu je to cesta do pekel. Když covidovému vohnoutovi jednou ukážeš místo zcela lživého blábolivého zdroje jako je ČT, Flégr a spol. napůl lživý zdroj, který občas zveřejní něco pravdivého aby ho lidi brali vážně a nezdiskreditoval se úplně, typicky třeba CDC, tak se stane jedna věc.
                Ty víš že CDC jsou jen mazaní lháři, jenže covidový vohnout na základě tvého článku kde ukazuješ statistiky CDC nabude dojmu, že CDC je relevantní zdroj na který se dá spolehnout. A tudíž když třeba iniciativně covidový vohnout půjde na stránky CDC, nebo mu v ČT dají odkaz přímo na CDC s tím že musí naočkovat svoje dvouleté děti. A vohnout tomu na základě tvého článku kde jsi dall CDC jako relevantní zdroj, uvěří.
                Proto říkám že používat pololživé zdroje je z dlouhodobějšího hlediska cesta do pekel.

                Protože než se lidi z těch lží a polopravd vymotají, tak už nebude co a koho zachraňovat protože tahle země už bude komplet rozvrácená, od ekonomiky, zdravotnictví, přes sociální služby až po ekonomickou situaci každé rodiny. Pokud se budem pořád takhle prcat okolo polopravd a lží kolem neexistujícího covidu.
                Myslím že ty cílené „great reset“ opatření do jara definitivně zlikvidují sektor služeb, a veškeré drobné podnikání. Střední podnikání a menší firmy to zabalí o půl roku později, dle mého střízlivého odhadu.

                1. Ale kdež. Množina „nevím co je CDC? ale když na ně odkazuje Mrcasík, tak jsou naprosto důvěryhodní“ má přesně 0 členů. Neexistuje.

                  Lidé se dělí na ty, co CDC nekriticky věří, a na ty co už nevěří nikomu.

                  A mimochodem, CDC se pořád alespoň trošku snaží o jakous takous objektivitu. Jsou těžce podjatí, ale pořád jsou tam lidi, kteří se nezaprodali.

                  Oproti FDA to je nebe a dudy – FDA doslova vyházela odborníky, kteří si drze dovolili neodhlasovat jednomyslně požadovaný závěr.

                  1. CDC se snazi o objektivitu … ja se poseru

                    https://www.twitch.tv/videos/1213802957

      2. Universita, její ústavy, možná může něco vydělat z výzkumu, ale z větší části je závislá na přísunu zvnějšku. Že přitom hoví choutkám mecenášů je pochopitelné. Je to zřejmě všechno vzájemně výhodné.
        Škoda, že střízlivé a jak se zdá, doložitelné vysvětlení všech souvisejících techtle-mechtlů nevyužila či nevyužívá nějaká politická síla, aby tu zdejší soutěž zahustila. Bylo by parádní něco takového podpořit. Ne koblihy, párky nebo kozy a zadečky na Maledivách, ale něco střízlivého, šedivého až nudného – ale takového, co prostě sedí a hnout s tím nelze. S protagonisty stejných vlastností. Týýýýý vado, kdyby se to peklo, tak by věrchuška vyhlásila v rámci pankatastrofického stavu zákaz dýchání.

  4. MUST WATCH

    Dr. mluvi o hoaxu HIV/AIDS a COVID … Proc mame excess mortality a.k.a. nadumrti …? Bily mrdky zabijej lidi skrze nesmyslnou lecbu.

    https://www.twitch.tv/videos/1213802957

  5. Sorráčko, jen abych věděla…Jak se díváš ve světle tohohle na HIV nouzovou profylaxi? Je to už léčba nebo stejnej level jako třeba postinor ? A kde je hranice léčby a osobní volby? Nevyrejvám, jen jsem zvědavá, což není poprvý.

    1. To ma bejt jako na me? Vubec nevim co to je. Na HIV se nedivam nijak. V cem by mela bejt hranice mezi lecboy a osobni volbou? Jako nucenou lecbou? Na udajne nakazlivou nemoc? Tak zjevne se ukazuje ze tkzv. nakazlivy nemoci ve skutecnosti vubec nejsou nakazlivy, respektive ze je to mnohem komplikovanejsi a ze vjetci vjedi kulovy hovno.

  6. Nechal jsem si předepsat Isoprinosine hned druhý den po positive testu.
    (Ne můj praktik mi ho nenabídl, ta mě pouze sdělila že se mám na 2 týdny ztratit a vše důležité mi prý sdělí hyena a zbytek najdu na netu.)
    Beru to druhý den /bere se hodně, 4x 2ks na den v případě Corona, dle MUDr.Berana/ a už od dnešního rána se cejtim jako vyměněný.
    Pokud nepřijde nějaký nepříjemný zvrat, pak v mém případě korona byla otázkou cca 5ti dnů a 1000kc za krabičku 100ks Isoprinosine 500mg. Ivermektin 10ks ve formě léků (ruská krabička) jsem sehnal taky.

    Co mě vážně sere:
    -misto aby se do rodiny fasovala krabička léků, co jsou na našem trhu pro posílení imunity schválené
    -misto aby se rozdávaly vitamínové balíčky, kvetla osvěta ve formě toho, co si člověk může doma vyrobit sám (kefíry, kysané zelí, kimchi,…)
    -misto aby se praktik zajímal a pomáhal aktivně svým ovečkám

    Ty kurvy nás prostě nechají chcípat a ničí životy i dalším generacím! Kdo je za tohle bude soudit?! Je mi jedno jestli to dělají z vlastní chtivosti, nebo se prostě jen bojí vydat jinou cestou, než jde zbytek světa. Měli by se ztratit z veřejného života a BÁT SE. Opravdu SE BÁT!!!

    1. Pokud už jdeš do této cesty, prosím zvaž podpůrné léky uvedené na https://covid19criticalcare.com/covid-19-protocols/i-mask-plus-protocol/ (D3, C, zinek, případně quercetin).
      A nepředávkuj se tím ivermektinem, na to pár lidí v USA zařvalo.

    2. Perunwit: kde jste sehnal isoprinosine a invermectin? Jestli nechcete veřejně, tak prosím mail na fatdwi kyselá rybička centrum.cz, díky.

  7. Obávám se, že lidi co se nechali naočkovat, jsou teď něco jako očkovaná šlechta a těžko jim něco vykládat. Byl jsem oenhdy s přáteli v restauraci a překvapilo mě, s jakou zlobou, nenávistí, posměchem a nadávkami, se vyjadřují o neočkovaných. Těm to nevysvětlíš, nanejvýš tě budou mít za pitomečka, který podléhá hoaxům.

    1. Normalni ockovany to neresi. Zejmena, pokud mu opravdu slo o jeho zdravi. Pokud ale to nekdo delal z prospechu a ted je frustrovanej, ze ty slibovane vyhody se zacinaji okrajovat, tak plive, kam muze. To je ale ciste jeho chyba, ze veril Systemu.

    2. Odkopali se? Trapné.
      Lze je v tom nechat a v_klidu počkat, co přinese budoucnost.
      Vždyť donedávna nikoho nezajímalo, zda je člověk očkován proti chřipce, zánětu mozkových blan či malárii apod., natož, aby podle toho byl svým okolím hodnocen. A nemoc covid-19 není sama_o_sobě jiná. Její jinakost je krutohustě artificiální a mediální. Nebýt pozitivní diskriminace této nemoci, tak po ní pes neštěkne.
      Není důvod to bezpříznakově či zjevně debilním spoluobčanům vysvětlovat. Ať si žijí ve svém světě s Tečkou.

      Podle ministra zdravotnictví spojených německých zemí Jensne Spahna zde budou do jara očkovaní, uzdravení nebo mrtví. (22. 11. 2021, seznamzpravy.cz) Ty 4 měsíce a fous možná přežijeme a uvidíme, kolik jakých to bude.

      1. Ti uzdraveni jsou problem, nejsou soucasti konzumniho retezce vakcin.

        1. V současných pravidlech, čísel z křišťálové koule, je 6 měsíců.
          Možná, že v nejbližších letech bude výrobě a prodeji stačit obrat vytvářený očkovanými po třech měsících a uzdravení se zatím nechají plavat.
          Bylo-li by těch uzdravených časem nebezpečně mnoho, tak se dá pauza kratší. Buď jen tak, nebo na základě nejnovější studie, lépe studií. Ale po letech to bude možné i bez studií. Si myslím, že budoucí přeživší očkovaní už budou přemýšlet jen o tom, o čem budou muset/smět a nepřijde jim to zvláštní.

  8. Já se ani nedivím, že jdou čísla tak nahoru. Pár příkladů z mého okolí: Známému bylo blbě, ale na ten volejbal musí, přese nebude kazit hru. Tak tam šel a nakazil 3 lidi. Jednomu z nich bylo pak sice o víkendu blbě, ale do práce se musí, že ano, no a tam nakazil 4 lidi, co je s nimi v kanclu. Jedna z nich byla ženská, která pak doma nakazila rodinu. Jejímu klukovi bylo za pár dní sice blbě, no ale do školy musí, aby nezameškal, a ve škole nakazil 4 spolužáky a učitelku. Moje neteř jela na víkend s chlapem do termálů, sice měla nějakou rýmu no ale přece to nenechají propadnout. Děti poslala k mojí 75-letý mámě na hlídání no a teď je pozitivní, naštěstí má lehký průběh. Mimochodem všichni zmínění kromě mojí mámy nejsou očkovaní. Já kovid měl v lednu, pak se nechal v červenci naočkovat, se všemi jsem byl v kontaktu a nic.

    1. Ruda je pravdepodobne provokater. Takovouhle sracku nemuze myslici clovek napsat.

      Nikdy nikde nebylo dokazane ze se tkzv. nakazlive nemoci prenasi, napriklad prsknutim na jineho cloveka. To je mytus, pavedecka teorie. Proste to tak nefunguje. Zadny experiment to nikdy nikde nedokazal. Nakonec kazdy urcite ma zkusenost ze sveho zivota pripadne z okoli. Vcetne toho ze dnes je spousta lidi kteri se CHTEJI tim neexistujicim covidem nakazit a furt nic. A treba i volizujou kliky. Tak to proste nefunguje. Co zpusobuje nemoci kdyz ne viry? No svet proste a jednoduse NEVI. Vime hovno. Respektive existuji hypotezy ale ty nejsou potvrzene protoze veskery vyzkum jde to virophilni teorie ktera NENI VEDA ale DOGMA.

      Rudo, ty jdi se svym skuhranim do prdele. Na tyhle sracky ti nikdo neskoci.

      1. Hmm, kapénkový přenos choroby je běžně uznávaný způsob šíření nemocí – https://cs.wikipedia.org/wiki/Kapénková_infekce. Mimochodem proč ta sprostá slova a útočný tón?

        1. Protoze mi ty tvoje hemzy serou.

          Laskave si nedelej prdel s tim co povazuje za bezne uznavany nejaka zasrana wikipedia. Poskytni odkaz na EMPIRICIKY dukaz toho ze kapenkovy prenos byl nekde potvrzen. Nic takovyho neexistuje, naopak vsechny pokusy nakazit lidi timhle zpusobem selhaly. Infekce se dovozuje z toho ze lidi kteri jsou nemocni maji ty samy sracky v tele a na zaklade toho DOGMATICTI VJEDCI usuzuji ze musi existovat pathogen ktery ty nemoci prenasi.

          Jo, correlation urcite existuje, causation HAS NEVER BEEN PROVED. Nemoci muzou bejt zpusobovany 1000+1 jinejma vecma.

          1. Pošlete mi prosím nějakou referenci na ten neúspěšný pokus o přenos viru kapénkovou cestou. Odkud čerpáte.

            1. Cesky si o tom muzes precist treba zde. Jinak nejsem bezplatny vyhledavac zdroju. Ty si vyhledavej sam. Hint: v mass mediich relevantni informace NENAJDES

              https://resetheus.org/konec-infekcniho-mytu-1-cast-experimenty-dr-rosenaua-se-spanelskou-chripkou-1918/

              1. Stejne je bozi, jak tohle funguje. Existuje par fejkovych videi / textu, ktere putuji ruznymi www, ktere se ruzne zakladaji a odkazuji na dalsi stejne www a tim se vzajemne „potvrzuji“. Na obrazkach stale podobni lide, fotky typicky z fotobank …
                Chapu, ze tomu pak par dementu i uveri :-)
                Ale nejak mi unika smysl toho vseho, no mozna se tim nekdo dobre bavi. Spis to ale vidim jako nejakou cilenou akci, par tipu, ktere vlady by tohle chtely vytvaret, bych mel…
                Skoda, ze asi nezjistime, jestli ty jses tak blbej, nebo to delas za penize. Osobne u par lidi tu si jsem temer jisty, ze to delaj za penize, ale u tebe nevim, ty vypadas, ze bys mohl byt vazne tak blbej…

                1. Kretene, neser hovna. V textu referencovenym vyse jsou odkazy na OFICIALNI ZDROJE.

                  Fotky z fotobank? Myslis ty figuriny na JIPkach …?

                  1. :-)
                    Hele, jen pro drobne info, a trebas jako drobna rada pro nekoho, kdo podobne www zaklada. Je totiz potreba to delat alespon malicko lepe, nez na urovni „uplnej debil“
                    Trebas, kdyz v kontaktech je napsano, ze je nekdo „clen predstavenstva“ a podobne, nebylo by uplne spatne, kdyz uz zakladam kvuli tomu tu organizaci, aby opravdu ten clovek BYL clen predstavenstva :-D Take kdyz je (neexistujici) clen predstavenstva CESKE organizace Torsten Engelbrecht , a nebo Kamala Taris , tak to nepusobi uplne nejduveryhodneji a cloveka to zbytecne zavede na myslenku, ze by se podival na rejstrik, jestli to sedi nebo je to fejk…
                    To jsou takove uplne zaklady, rekl bych.

                    1. Covidisticky Soudruhu Lojzo, you’ve missed the point.

                      Neni to o tom kdo je the fucking chairman of the board ty bezmezny idiote, ale o informacich v textech. Skuhrani o predstavenstvu si zaraz do svoji obezni vyzrany prdele (vychazim z info na tomto foru ze jsi nechutnej tlustoprd).

                    2. Nene, ja jsem chutnej tlustoprd, nechutnej jses ty. Jses uplne fucking fucked fuck nechutnej.
                      No, a kdyz uz nejakej fucked dela fuking fuck podfuck, tak by fuckt mel nikoliv fuckovat, ale pohlidat si, aby ho kdejakej chutnej tlustoprd neodhalil za fucking 10 sekund.
                      No, tak si bez za self-fuckovat a pak doporuc svym kamaradum fuckerum, at mene fuckuji a radsi vice fuckuji.

                    3. ty ses az takovej debil, ze ani neumis poslat funkcni odkaz na web :-D :-D :-D Co ty musis byt za retarda :-D :-D :-D

                2. https://www.researchgate.net/publication/352837543_Analysis_of_COVID-19_vaccine_death_reports_from_the_Vaccine_Adverse_Events_Reporting_System_VAERS_Database_Interim_Results_and_Analysis

                  „Despite this, there were only 14% of the cases for which a vaccine reaction could be ruled out as a contributing factor in their death.“

              2. Děkuji, už chápu.

                1. Myslim ze chapes hovno. You have no idea what’s at stake, dimwit. I bet that you have no fucking idea about the germ/terrain theory controversy.
                  Educate your dumbo self:

                  https://odysee.com/@drsambailey:c/koch's-postulates-germ-school-dropout:a

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025