Blažcore - zpět na článek

Počet komentářů: 554

  1. V čem je jako plavání na kapalným betonu nebezpečný? Beton je tak hustej, že je velice náročný NEplavat na jeho povrchu. Slabší vosoby můžou mít trochu poškozenou pokožku, přece jenom není neutrální (navíc při tvrdnutí uvolňuje trochu tepla).

    1. Pochybnosti nutno vyvratit pokusem.

        1. Holt to misto emerickejch, chtelo italsky machry pres beton :-)

    2. doporučuji vyzkoušet, ale zajistěte si záchranu, doporučuji minimálně psí kšíry a jeřáb. ano, lidské tělo s menší hustotou (objemovou hmotností) v kapalině s větší hustotou plave, čili starej archimédes funguje. ovšem v kapalině větší vizkozity (my betonáři říkáme „konzistence“) plave těleso v klidu, těleso v pohybu beznadějně klesá. všichni ti pocestní zbloudilí v močálech a utopení v rašelině by mohli vyprávět. ostatně, mnozí betonáři už takhle utopili mobilní telefon, když jim vypadl z ruky s vibračním vyzváněním.

      1. Už byla řada jinejch, co zkoušela. Malá věc, navíc vibrující, může způsobit vytlačení těžších částic ze svýho okolí, který zaplní řidší voda (von se ten i dobře promíchanej beton pořád umí trochu odsedimentovat) a v té se foun rád utopí, samo. Ale čelavěk je trochu věčí vobjekt a obvykle neumí vibrovat.

        Ve většině rašelinišť a tzv. bažin taky můžeš plavat. Samozřejmě ne ve všech, záleží co v tom všecko je, různý lepivý mazlavý bláto může být problém. Je to všeobecně trochu literárně a kinematograficky až fantasticky přehnaná věc. Asi jak tlumiče u zbraní jsou ve filmech naprosto fikčně perfektní werk, v praxi takový vůbec nejsou (dobře udělaný tlumiče, třeba fabrický, a subsonický střelivo, můžou ztlumit vo půlku, to je tak zatím fyziální limit, ale furt je to hóóódně slyšet!)

        1. Takhle… byls nekdy v raselinisti? Ono totiz je raseliniste a raseliniste.

          Varianta A:

          Krasny jezirko, cista voda, okolo nejaky masozravky, pod hladinou v nejakych cca 20 cm vidis krasne zeleny slahouny raseliny s lesknoucimi se zelenymi listecky. Zadne bahno, zadnej sajrajt. Pokud tam skocis, aniz bys vyslechl nekoho mistniho, ze ta kaluz ma bratru patnact metru hloubku, tak zjistis, ze ty zkurveny slahouny se ti uplne vsude namotaji a jaxebou meles, stahuje te to dolu, protoze ten slahoun sice nema koren, ale zacina nekde x metru pod tvejma nohama. Takze postupne se promenis v zelenej kokon pod hladinou.

          Varianta B:

          Kasny jezirko, cista voda, okolo nejaky masozravky, pod hladinou v ruzne hloubce vidis hnedocerny dno. Zadny bahno, zadnehj sajrajt. Pokud tam skocis, aniz bys vyslechl nekoho mistniho, ze nikdo nevi, jak je to hluboky, byt je to plny uz zetlele raseliny, tak zjistis, ze nektera ta raselina je lehci, nez tvoje telo, takze se sere nahoru. Ale vetsina dost tezka na to, aby se na tebe lepila a pritom zvedala hmotnost tveho tela. Protoze ale to raseliniste neni zhutnely, propadnes se v nem kamsi do pekla.

          Neni to zadne blato, sracky, ala Kral Sumavy. Naopak, raseliniste jsou velmi krasna a doporucuji se k nim zajit podivat. Take ale doporucuji se k nim nepriblizovat, obvykle je to hrana a ne self.

          1. Tohle jsem zažil ve Wisconsinu na rybách. Místní to znaj a jsou na to zvyklý, našinec by se snadno utopil.

            Krásný lesní jezírko, radost pohledět. Jdeš blíž, najednou se půda začíná trochu houpat…a najednou v tom zmizíš a jsi jen v černým oblaku bordelu a rašeliny. Srostlej koberec vodních rostlin, na tom nános zetlelýho listí a pod tím tři metry vody a bahna. Taky jsou tam běžně k vidění utopený kusy zvěře. Blbý je, že když se pod to propadneš, tak nevíš, kde je volná voda, všude bordel, klacky a kořeny, šlahouny vodního sajrajtu…

            1. Jojo, tak nejak to vypada. Proto hluboce smekam pred typkama, co si tohle umeli projit s klackem a ledovym klidem, aby tudy pak umeli jit i v noci a mlze.

            2. Mmchdm, na nemeckych horskych jezerech jsou qideni plovouci ostrovy. Taky dobra vyjebavka, pokud si nevsimnes, ze se ti houpe zem pod nohama a naburacis na to. Neni to sice na utopeni, ale na nasrani to driv urcite bylo. Dneska je to vsechno v ochrannych pasmech.

          2. sračky no, nicméně dyž se nezapatláš do sraček, na té vodě mužeš v klidu plavat :o)

        2. jenom se zeptám – viděl jste někdy beton? skutečnej beton, ne nějakou ulitou srágoru co si domkář míchá v kýblu?

            1. ok, máte to mít. třeba C35/45 SCC, XC3 XD3 XA3 XF4 XM3, 380 kg CEM I na kubík, w/c 0,42, max. zrno 16, vzduch 5%. anebo míst SCC můžete uvažovat konzistenci S5, a tím pádem cement třeba jen 350 kg.

              1. no dobře, ale bavíme se hlavně vo tekutým a plavání na něm, jaký tam máš kamenivo? vidim frakcu 16, OK, sice nevíme jakýho, ale dobře no, dyž ti to nalejou na hlavu, tak to je trochu podobný jak ti tam sypat fůru štěrku žejo? :D

                jde teda vo to, esli na tebe ten beton lejou a máš nejakou šancu plovat, nebo ho na tebe sypou žejo ;-)

                1. scc beton je beton tak tekutým že je samozhutnitelný, S5 je sednutí abramse více než 210 mm. když už o tom víte venkoncem houno (QED)a chcete diskutovat a neuříznout si ostudu, tak třeba spánembohem aspoň gůglujte.

          1. No taky mi moc neni jasný jak by v tom chtěl plavat.

          1. to byl celkem dobrej seriáln

        3. Behemot 21.8.2025 v 14:36

          Člověk vibrovat umí.
          K porušení stavu vznášejícího se tělesa v klidu a jeho změnu v potápějící se vibrující těleso stačí zvýšená srdeční činnost a bohužel také dýchání.
          Při praktické betonáži se vibrátorem z betonové směsi ve formě (bednění) vyženou vzduchové bubliny, „rozmísení“ směsi trvá poměrně dlouho.

    3. Von ten ciment dost jako tu kůži vysušuje. Kontrolní otázka. Jaký to má pH?

      1. Viděl jsem chemické spáleniny od betonu, kde reálně hrozila amputace nohou. Nakonec mu ty nohy zachránili.

        1. to je trošku extrém, ne? to si nedovedu u dospělého člověka neindisponovaného moc představit. u vápenné malty je to věrohodnbé.

          1. Kdybych ty jizvy (nohy v úrovni, kde končí holínky) neviděl na vlastní oči, nevěřil bych. Prý se na pokoji v nemocnici sešli dva.

            1. nojo, to je běžná (ale kurva rozvinutá) betonářská „zákopová noha“ zpocená v holince a rozedřená okrajem holinky.

          2. Vápno ti zkraje normálně rozežere takovou tu kůžičku u nehtů a pak jde dál. V ruským vyhlazováku ve vápence měli muklové údajně životnost tak tři měsíce. Dýl to žádnej nevydržel. Tušim Ekibastuz nebo taknějak.

      2. ph 12-13, podle toho, jaký je v tom cement, ale není to nějak zvlášť rychle agresivně žravé. když strčíte ruku do betonu, tak se zas tak moc neděje (když ji vyndáte včas a nenecháte ten beton zatvrdnout). to vápno je jiná liga.

        1. Já vim jaký to je. Byly časy kdy jsem si ruce betonem umazával. I do vápna jsem si pracky namáčel. Ditto do hydrátu.

  2. Článek dobrej.
    Jen by mne zajímalo, zda si pan domácí představuje, že třetina populace opravdu vyndá hlavu z prdele a začne volit čistokrevnou alternativu. Běžná populace, která se o politiku v podstatě nezajímá a myslí si, že v oficiálních médiích jsou informace.*
    Nejdřív je třeba systém narušit, teprve poté se dá změnit. V praxi to znamená, že fakt není jedno, zda bude příští koalice ANO+ODS nebo STAN, nebo ANO+opozice.
    * Ony tam teda jsou, ale tak zašité a rozkouskované, že si je člověk, který se tím nebude vědomě zabývat, stejně neposkládá.

    1. Je to stále stejné: v roce 1989 si museli komanči tu „revoluci“ taky zinscenovat v pátek 17. 11. sami, protože všude kolem nás ten reálnej marxistickej socialismus padal, bylo jasný, že se ho už nezastane ani Satan sám, ani nikdo jiný (hroutilo se to všude včetně Číny), a co na to Češi? Podávali vesele přihlášky do KSČ a točili televizní inscenace o přešťastných socialistických soudruzích, jako by se kolem nic nedělo! Chudáci komunisti už byli tak zoufalí, že do toho museli napojit svoji televizi, aby se alespoň něco málo v týhle zemi pohnulo.

      A teď to bude úplně stejný. Až budou eurosvině potřebovat zmizet od válu (na rozdíl od RVHP ale pořád je ještě z čeho brát – ono skoro 50 let sociálního kapitalismu nadělalo kurevsky hodně bohatství – na straně druhý na rozdíl od RVHP nemají k dispozici téměř nic z nevyčerpatelných surovin, jako měl SSSR), tak budou muset udělat nějakou podobnou rošádu – takový další díl světové války by se dost hodil, a pak budou muset v těch svých televizích změnit program, jako onehdá komanči.
      Ale do tý doby očekávat, že národ zmoudří… podívejte se, v jaký prdeli bylo Slovensko po těch eurosviních, téměř na pokraji státního bankrotu (jako ti komouši v 89) a pořád tam najdete skoro polovinu obyvatel, kteří by zase ty eurosvině volili. To prostě hlava nedá, ale levicový volič se zásadně nerozhoduje hlavou!

      1. Myslím si něco hodně podobného, jen bych řekl, že předání moci bude hladké, žádná válka.

        Právě tak jako komouši v podstatě museli odevzdat zkrachovalý stát, tak i EU přejde do nějaké formy ESCUDO s vyšší autonomií států, zrušením bruselských struktur a prostým ekonomicko-sociálním diktátem Německa s vládnoucí NSDAP, pardon AfD.

        Co považuji za jisté je krach levicově-sociální politiky západních států a návrat k tvrdému kapitalismu.

        Blbé snad jedině, pokud to nastane oklikou přes komunistickou doktrínu Francie, která je až odporně nakažlivá. Tam totiž reálně hrozí nějaká pěkná revoluce, n’est-ce pas?

        1. Oui.

        2. Porad rikam, ze doochodu se nedoziju.

        3. EDIT

          ESUO, samozřejmě…swiftkey

        4. Obávám se, že nikoli.
          Jaký je principiální rozdíl mezi EU a RVHP? Komunisti víc uplatňovali bič, EU víc uplatňuje cukr.
          Po pádu RVHP bylo jen pár lokálních ozbrojených konfliktů (většinou nacionálního původu) proto, že bič většině lidí ani moc nechyběl. Jenže EU hlavně cukruje, a to se bude likvidovat hůř, protože lidí, co mají tlamu samej cukr je hodně – mrkněte na všechny příjemce dotací…
          Naopak proto očekávám, že konec EU bude násilný. Velmi násilný, protože lepšolidé se svých bezpracných prebend dobrovolně rozhodně nevzdají. S koncem komunismu málokdo o něco skutečně přišel, ale s koncem EU přijde obrovská hromada příživníků o své bezpracné zisky. A to jim bude setsakramentsky vadit.

          1. V ramci RVHP jsme na tom jako CSSR byli jeste dobre, protoze jsme nebyli soucasti Svazu a bolsani nam tu nerozkradli a neodvezli prumysl. To v ramci EU ma tuhle funkci Nemecko, takze tam jsme na urovni Litevske SSR v dobe RVHP.

          2. Integrale 21.8.2025 v 15:45

            Nedávno jsem ve zprávách veřejnoprávního rozhlasu zaslechl, jakou částku zadržuje EU Maďarsku. To mi jako vámi zmiňovaný cukr rozhodně nepřipadalo.

            1. 22 miliard Euro. No, Zelensky by mozna rekl, ze je to stav uctu nejakeho jeho kamose.

            2. Tak nepíšu, že EU nepoužívá bič vůbec nikdy, píšu, že používá víc cukr (co jsou ty dotace jako jinýho?) než používali komanči.

      2. Mozna uz ted sedi nekde v lochu novej adept na balkon Melantrichu. ‚Nejsme jako my!’… jako bych ho slysel.

  3. Takhle v ČR funguje policie a soudy už minimálně od zatčení Ratha na politickou objednávku.
    Neuvěřitelné, že si toho někdo všiml až teď.
    To vysvětluje, proč to v ČR vzalo takových konců, že máme vládu národních škůdců a vlastizrádců.

    1. Tak ono si toho všimlo víc lidí. Zajímavé je, že to někdo napsal takhle natvrdo, a že ten někdo byl zrovna exministr za ODS.

      1. Třeba Pecinův paragraphos je dokonalý zdroj informací o tom jak fungují fízlové a justice. Pak to ještě ví každý, kdo se s nimi někdy potkal. Ale vidět to v novinách je takové osvěžující. Už si toho všimli…

        1. Jo. Ještě bych ocenil medializaci causy Pšenák, protože to je zřejmě daleko větší svinstvo. Jenže kdo by se staral o práva nějakýho dezoláta, žejo, zvlášť, když v tom média jedou taky.

          1. Myslím že to se stává jen v nějaké alternativní realitě. Když má instalatér milenku je to teoreticky stejná situace jako když ji má premiér, ale v novinách to taky nenajdete. A není to ani žádným spiknutím.

            1. Jasný, ale když někdo znásilní instalatérovu manželku a zatčená je za to ta manželka, to by asi trochu pozornosti vzbudilo, ne?

              1. To bude zajímat právní aktivisty nebo známé. ne, že by z toho presstitut nevykřesal senzaci, ale když totéž bude premiérova stará…viz výše

                1. Ale jo, jen je i něco mezi senzací a hrobovým tichem. A taky je jasný, že premiérovu starou by nezatkli. Do očí bije dvojí metr, ne míra publicity, ta bude rozdílná vždy.

                  1. Premiérovu starou (dlouholetou milenku) už u nás zatkli, nepamatujete? Dokonce to byla stejná partaj jako je současný premiér.

    2. leon: zatčení Ratha bylo jen takové podružné intermezzo pro pobavení plebsu.
      Kdopak tu začal se zneužíváním silových složek státu proti obyvatelstvu v roce 1996 a rozjel to naplno pod krycím názvem „Čisté ruce“ v 98? Aha? Nebyl on to dnes velký dezolát Milošek Zemanů? Samozřejmě, že byl! A pak se divil, když ještě větší svině začaly kácet i v jeho lese! Najedno už Milošek není eurofederalistou? Japa vono k tomu došlo?

      Pravda, můžeme tomu křivákovi příčíst k dobru, že neježe změnil spoustu názorů, ale dokonce se dokázal veřejně omluvit Srbům za naši okupaci. Tím si možná část hříchů někde nahoře smyl a třeba ho nakonec čeká jen očistec… ale začal s tím on a ta jeho levičácká sebranka ČSSD. A dobrá polovina tohohle národa mu tleskala!

      Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.

      1. „a třeba ho nakonec čeká jen očistec…“

        Očistec prý neexistuje. A peklo, to je to, co tu kolem máme.

      2. Ta posledni veta je nefer, to jiste vis.

        Ja osobne nejsem zadnej narod. A ackoli volim nevladni strany, s narodem trpim. Zaslouzim si to?

      3. Jako že chtít aby konečně začala fungovat policie a soudy, a zloději a podvodníci pěstovaní ODS skončili ve vězení bylo špatně??
        Tak to vše vysvětluje proč jste stále dokola volili mafiánskou ODS. K akci čisté ruce bohužel díky ovčanům nedošlo, tak co tady plácáš něco o zneužití silových složek??
        ČSSD by si nikdy nemohla dovolit sviňárny jako ODS, to znamená někoho stíhat a zavřít na politickou objednávku, jelikož neměla mediální krytí.
        Jak funguje mediální krytí je skvěle ukázáno na Fialové vládě národního neštěstí a katastrofy.
        Jaké si to ovčani udělali, takové to máme!

        1. Proboha leone, co to je za zvrácený smysl pro humor tvrdit, že k Zemanově Akci čisté ruce nedošlo? Já tedy chápu, že někdo popírá holocaust, chápu fakt ledacos, ale Akce čisté ruce zlikvidovala to málo českého kapitálu, co za Klause vzniklo (způsob neřešme, prostě něco málo vzniklo) a začala dávat zahraničním korporacím peníze českých truhlářů, sklenářů a zemědělců. Co jinýho je TPCA? A TPCA vygenerovala kolínské dluhy a problémy a kolínské dluhy a problémy vygenerovaly Vítka Rakušanů. Podívejte se na všechny ty zemanovy „investiční pobídky“: buď je to dávno zarostlý kopřivama, nebo ty provozy koupil někdo úplně jinej a nebo my všichni platíme jejich vlastníkům za to, že u nich smíme otročit. Vy jste fakt slepej, hluchej a to třetí, že to sakra nevidíte?

          1. Je fascinující co si vy „uvědomělí“ „inteligentní“ pravičáci dokážete vymyslet. A jestliže se těmi svými výmysly řídíte ve volbách a ještě tomu nahrávají závislá neobjektivní média šířící lži, mýty a polopravdy, pak se nemůžeme divit že je ČR totálně v řiti.

            Z jednoho webu: Akce Čisté ruce končí v totálních rozpacích

            Do rubriky „český politický paradox“ můžeme nyní připsat další položku. Dalo by se začít i jinak, titulkovitě – znělo by to: „Bitevní loď sociálně demokratické předvolební rétoriky šla ke dnu“. Slavná akce „Čisté ruce“ končí, aniž vlastně kdy začala. Málo na tomto tvrzení změní slova premiéra Miloše Zemana o tom, že analytická skupina vedená odcházejícím ministrem Jaroslavem Baštou podala stovky podání.

            1. Jojo, všichni jsme debilové, jenom ty jsi letadlo.

              1. Jak se to stalo, že máte vymyté mozky a píšete sem lži, mýty a pověry a nejste ani schopni si zjistit fakta?

                1. Jsme všichni tupý hovada, to jenom ty Prozřel a jsi Osvícen ó Velký Jantare!

            2. Současná fialová hrůzovláda gaunerů a mafiánů na výplatní pásce CIA, je jen důsledkem toho, že Zeman odpískal akci čisté ruce, která by ty devadesátkové kriminálníky poslala do tepláků.

              A ještě se mu za to CIA odvděčila tím že mu později zcela zcela rozložila jeho stranu nastrčenými agenty zevnitř (agent Rudý svetr apod.)

              ČSSD totiž nebyla zcela kompatibilní se svinstvy ,které se na naší zemi momentálně dopouští ODS a další tlupy devadesátkových mafiánů ve slepenci jménem Pětikoalice.

              Vše jen proto že neproběhla za Zemana ani později velká čistka mafiánů a privatizátorů.
              Je otázka kdo a čím mu pohrozil, že to odpískal. Mocenské páky na to měl.

          2. Přesně tak, Zemanova „legislativní smršť“ poslala jakžtakž se (díky Klausovi) konstituující českou ekonomiku do kytek. K Zemanovým průserům bych přidal výprodej bank, zvláště kauza IPB byla šťavnatá.

            1. Zemanově vládě nezbylo nic jiného, než vykradené banky po Klausově bankovním socialismu rychle prodat.
              Takže to nebyl Zemanův průser ale Klausův.
              Pak už to byla taková tradice, že každá vláda ČSSD musela řešit průsery po předchozí „rozpočtově zodpovědné“ vládě ODS.

  4. Chtěl jsem to napsat už pod minulý článek pana domácího, ale nějak jsem se k tomu nedostal – totiž udivuje mně, že i lidé co tady jsou déle než já stále nějak věří, že se „systém“ zlepší výměnou jedinců u kormidla. Není mi ještě ani 40, ale celý život vidím – hlavně před každýma volbama – že je potřeba konečně ty zlé vyměnit za ty dobré, že teď jde o všechno, ale přitom se jedná pokaždé o stejný scénář. Prohodí se politici, ale u kormidla jsou pořád ti špatní, a je potřeba s tím u voleb něco udělat. Strana A je problém, strana B je taky problém, tak zvedněte prdele a volte někoho jiného! (třeba stranu X nebo Y? A příště bude X a Y problém, a bude potřeba zase volit A nebo B?)
    Vážně tomu od srdce věříte? Vážně?

    1. No rozumné je předpokládat, že se to nezmění, nicméně volby jsou jako loterie. Cena za los je minimální, pravděpodobnost výhry mizivá, ale šance tam je. A nic to nestojí, tak proč to nezkusit.

      1. Volby só spíš jako reality show.
        Ať vyhraje jeden nebo druhé, hovno se změní a už se chystá natáčení další série…

    2. Jestli něčěmu vážně věřim – tak hlavně tomu, že systém jednoho krásnýho dne padne ekonomicky na prdel. A zároveň s tim i politicky.

      Stádo to rozhoduje zhusta na základě emocí, ty můžeš jenom hrát to, co máš na ruce jak nejlíp umíš. Zbytek neovlivníš, pokud teda nechceš mezi ty psychopaty nahoře.

      1. jo, taky to mám tak trochu podobně. Jen nevím, jestli se toho dožiju. Zatím se aspoň snažím dělat maximum pro to, aby stáda, politici a státy zasahovaly do mého života co nejméně, to můžu ovlivnit docela dobře.

        1. Já jsem taky v letě 89 netušil že se budou komouši pakovat. A vono jo.

          Ale mam pro vás blbou zprávu. Reset zařídí v tom nejlepším případě jenom pár let pár let kdy se bude dát dejchat (aka devadesátky) a pak to zase pošlou do hajzlu. V tom lepším případě.

          Neni důvod si myslet že ekonomický krach způsobí že a) lidi dostanou rozum a b) jim vydrží.

          1. Ale že jednoho dne „půjdou od válu“, to jsi věděl, ne? Ten systém byl otravný, nefunkční a přežilý, přes všechno dobré, čeho dosáhl, 90% lidí ho mělo plné zuby, jen se čekalo na jiskru v prachárně.

            1. Čeho všeho dobrého ten systém dosáhl prosím? Čím se západu alespoň vyrovnal?

              1. shifty: vyráběl hromadu tanků, to HDP muselo být strhující. Sice teda soudruzi tohle odpískali sami ještě před sametem, protože zjistili, že se toho nikdo nenají a není to udržitelné, ale na papíře to muselo být super. Blbýši leon s kokešem si dokonce myslí, že tady komanči 40 let budovali a zlí kapitalisti to rozkradli, takže něco pozitivního se přece udělat muselo. Prostě muselo. Každej se mohl hned v prosinci 1989 ve Vídni přesvědčit, jaká je tam bída, svrab a neštovice a domů se večer vracel s pocitem, že to chce honem rychle zase zadrátovat hranice, aby nám sem ten hnus nevlezl.

                1. Kdyby jen tanky. Adast mel narvany jeskyne raketama, ze to pretejkalo. Jako jo, Nemci se nas bali. Ale u nas se odpocitaval cas krachu.

                  1. Práve preto sa čudujem tým, ktorí totožný koncept na dnešnom Rusku obdivujú ako niečo pozitívne (pre Rusko)…

                    1. Tak z pohledu Rusa to neni uplne spatne. Zapad je nerozkradl, ani se mu nepodarilo nacpat si zakladny na UA, dokonce se spojili v BRICS, zivotni uroven se v Rusku pomaloucku pomalu skrabe nahoru vlastni silou,… co se s Rusama bavim, tak to uplne spatne nevidi. Ja teda mam zname na zapade Ruska, ne ve Vladivostoku. A na tom zapade jsou spokojeni. Jo, ted maji drahe brambory, my mame zase drahe vejce a zdrazi nam topeni. Vsude je neco. Ale fakt je, ze ani zdaleka nenadavaji na vladu tak, jako my. Zrejme jim ten jejich svet vyhovuje.

                    2. Sysop: jakého „Rusa“? Z pohledu moskala možná, z pohledu toho, co je na tom tak bídně, že jde chcípat na frontu, je to katastrofa.

                      Jako chápu, že se vidíš mezi těmi, co jim systém konvenuje (proto nechápu, že se tolik vymezuješ proti tomu místnímu, protože na rozdíl od rusáckého z něj těžíš silně nadstandardně a jistotu, že bys prosperoval v tom rusáckém nemáš), ale aby ses nedivil. Jeden známej, velkej zachránce planety a propagátor uhláků má současně jedno dítě lehce postižené. On sám se má díky tomu, co dělá, velmi dobře, ale to postižené dítě to nikdy dělat nebude. A v sežraném socialistickém bordelu možná ještě jednou tatínka prokleje, byť zatím je to materiálně cajk (i zabezpečení těch dětí různými investicemi, ale ty stát snadno ukradne nebo znehodnotí, bude-li chtít).

                    3. Ja nemam jistotu nikde. Ani v Risi, ani v Cesku, ani bych ji nemel v Rusku. Par zemi jsem v zivote prolezl a nikde jsem nenabyl dojmu, ze bych tam bez problemu naskocil na vlnu soukrome ekonomicke prosperity. Neco umim, takze prezil bych asi vsude, ale on je rozdil zit a prezit, ze.

                      Ano, z hlediska vojaka, ktereho na fronte zabijou, je to nahovno. Bez ohledu na to, kdo ho tam poslal a proc. To je jasne.

                      Rekl jsem, co mi o jejich pohledu rikaji Rusove, se kteryma se obcas bavim. V pondeli jsem dokonce oprasil jeden kontakt, ktery byl 18 let mrtvy. Potesilo, nicmene jsem si u toho uvedomil, jak jsem vlastne stary a jak rychle to utika, kolixe toho mezitim zmenilo.

                      Tak nebo tak, je celkem zbytecne resit, jak problem s UA vidi Rusove, nebo Ukrajinci. Podobne se muzeme bavit s Reky na Severnim Kypru, nebo treba se Srby vystehovanymi ze Srebrenice, nebo Gazany, nebo Afganci, nebo kyhovyra.

                      Nam sem Rus nejde a nepujde, nema na nas zadny vliv, pisu to porad dokola. Pokud tady nejakej pruser nastane, pak je jen nas. Grg nechape, ze nekdo vidi na Rusku neco pozitivni. Proc ne? Ja vidim neco pozitivniho treba na Texasanech, neco jineho na Bavorech, neco jineho na Rusech… kazdy system ma neco fajn. I na te Kube jsou nektere veci fajn.

                      Jde ale o to, co si o tom mysli ti, kteri tam ziji. Pokud je Kubanec spokojeny (a to neni, vime), pak je to jeho vec a nam je do toho mcaca. Pokud je Rus spokojeny (ti, co znam, ano), pak je nam do toho mcaca. Atd. Bavoraci jsou taky v Bavorsku spokojeni, aspon ti, co je znam a pritom soused Svab, kterej bydli o par chalup od moji, by v Bavorsku nikdy nezil a nechape, co na Bavorsku nekdo vidi pozitivniho.

                      No a? Proste kazdej ma nejakej nazor. Nebudu prebirat nazory nekoho jineho, kdo v dane zemi nezije. Ja taky ty svoje nikomu necpu.

              2. Shifty, buďme fér. Docílil velmi slušné kulturní a vzdělanostní úrovně obyvatelstva včetně nemalé řemeslné zručnosti. Točily se výborné filmy, které jsou koukatelné ještě dnes, na rozdíl od spotřebního zboží posledních dvou desetiletí. Vycházela dobrá zahraniční literatura v kvalitních překladech v dobré tiskařské úrovni, vycházely parádní časopisy (ABC)…

                Komunisté společnost dusili, ale ta produktivní energie, která vytryskla v devadesátkách, ta nevznikla z ničeho.

                1. To jo. Některá literatura dokonce vycházela i na pěkným modrým cyklostylu. Ta byla u nás doma ale v takovým opovržení že se radši dávala k Rychlým šípům pod postel aby to někdo neviděl.

                  Jiná zas na sobě měla otisk rezervy od auta, to bylo sběratelsky ozvlášť cenný taková ex libris.

            2. Vypadali že jsou tady zabetonovaný nafurt. Já jsem nečekal že půjdou komunisti snadno a dobrovolně doprdele, čekal jsem od nich že radši zmáčknou třetí světovou válku.

              1. To byla klika v Gorbovi. Ja jsem ho tehda za sociku videl v Pze, komari okolo nej poskakovali, ale on nemel ty moresy, co vladci Kremlu pred nim. Proste si jel svou.

                Nasi komari by byvali nezmackli nastesti vubec nic.

                1. Nebyla to nejostřejší tužka v penálu, ale věřim že to bylk poctivej chlap ze vsi, žádná aparátčická svině jako ty před nim a po něm.

                  Naši komouši dělali co se jim řeklo byli jsme fakticky gubernie, samosprávná vocaď pocaď, to je jasný.

                  1. …smutný teda bylo, že si Rusové dokázali v ČR podržet relativně velkej vliv i nadále, postačilo zkorumpovat ty správný lidi…nevím, jak intimní vztah s nimi má Pavel, ale Miloš byl úkolován a exploatován, aniž by se to snad Rusové snažili nějak skrývat.

                    Inu, řemeslníci diplomacie.
                    Nemyslím si, že by tahle planeta někdy nosila lepší diplomaty, než ty z Ruska.

                    1. Cinani taky nemaji uplne spatny diplomaty, bohuzel pro nas.

                    2. Mají bezesporu vynikající.

                      Navíc ještě mistrně hrajou s kulturními rozdíly mezi národy.

                    3. Nevim jestli zrovna „diplomaty“ ale jinak jo. Dlouhý prsty oni vždycky měli. To by se počítám lidi divili kdyby se jim ztratily výplatnice.

                      BTW: tuhle jsem narazil v jiné souvislosti na informaci že o Hitlera se pokoušeli prokazatelně minimálně od roku 1933, hluboko ještě před nocí dlouhých nožů.

                    4. AJR
                      Mno, říkejme jim tak. Je to jednodušší.

                      Ostatně, hlavním úkolem diplomata je přece hájit zájmy vlastní země. A musím uznat, že ruská škola patří mezi špičku.
                      Nenapadá mě nikdo, koho by si Lavrov nedokázal namazat na prsa. I když – pravda – on je ten nejvyšší.

                    5. To vis, kdyz mas malou garsonku a nemuzes si dovolit nemeckyho ovcaka, no tak mas aspon krysarika a volas na nej Lipanku.

                    6. Childeater:

                      Asi to dělá dobře protože bych toho arogantního parchanta milerád z fleku odprásknul. :)))))))

                    7. @AJR:

                      Pokud myslis Serjozu Viktorovice, tak naopak je skoda, ze si takoveho cloveka neumime zaplatit, kdyz uz si ho neumime vychovat.

                    8. No kdyby byl táta ještě živ zeptam se jestli neví něco o mladším bráchovi a jestli si je jistej že děda nikdy nebyl v Rusku.

    3. Volby jsou každé čtyři roky proto, aby se horší vláda nahradila lepší vládou.
      Ale jestliže se několikrát po sobě lepší vláda nahradí horší vládou, která si pak dokonce začne upravovat ústavu a zákony podle toho jak se jí to zrovna hodí, tak v tom stádiu už opravdu volby jsou jen na okrasu.
      Byla doba, kdy volby mohly něco změnit, kdyby v populaci nepřevažovali ovčani.

      1. Ale podstata demokracie není, že si lid vybere lepší vládu, ale že si lid vládu může vybrat.

        Vtip dnešní liberální demokracie je v tom, že volby jsou podobný cirkus jako v KLDR, nakonec bude vládnout stejná liberální oligarchie, stejný bordel jen s jinýma kurvama. I když i v tom bordelu je rozdíl, jestli jdeš na pokoj a mladou a hezkou, nebo se starou a tlustou.

        1. No on je to dokonce takovej bordel, ze si zaplatis za mladou stihlou, ktera je dole u bordelmama na plakate, ale nahore ceka smradlava tlusta a chlapi okolo rikaj, ze mas bejt rad aspon za to, ze bordel se neopousti, protoze venku by sis nevrznul vubec.

        2. mladou a hezkou, to myslíš nejakou konkrétní hnusnou a rozhodně-už-ne-mladou fuchtlu?

          1. Dřív platilo, že mladé a hezké mají syfla a jsou nakažlivé. Staré měly také syfla, ale už nebyly nakažlivé, protože syfl v pozdějším stadiu už skoro nakažlivý není. To si zapište za uši, třeba jednou nebudou antibiotika.

        3. A já snad někde píšu, co je podstatou demokracie??
          Aby demokracie fungovala dobře, je k tomu potřeba lid nezblblý propagandou a „správnou“ ideologií. Což jak je očividné není případ ČR.

          Proč Pražáci volí jako zfetovaní komedianti https://www.petrhampl.com/praha-voli/

          https://www.novarepublika.cz/2021/10/vyberovy-efekt

          Pavel Janíčko případně píše: …když jsem viděl, jak se někteří invalidní důchodci a obyčejné zdravotní sestry radují nad tím, že prohrál Babiš a komunisté, dal jsem za pravdu ještě dalšímu citátu, který jsem si přečetl na internetu o tom, jak se pozůstalí radují na vlastním pohřbu. Všechny tyto a podobné výroky mají podobný smysl a obsah, totiž poukazují na to, že objektivně vzato většina voličů koalice Spolu i PirStanu volila v rozporu se svými zájmy.
          Trochu se nabízí jednoduchá zkratka o intelektuální nedostatečnosti české populace, která nerozpozná vlastní zájmy, ale je přece jen třeba připomenout, že tato populace je celých 30 let vystavena masivní jednostranné propagandě, ve která byly dějiny socialismu v ČSSR, SSSR a dalších zemích zredukovány na permanentní represe a zcela byly ignorovány jeho pozitivní momenty a zvláště fakt, že tyto „diktatury“ byly z hlediska většiny obyvatel demokratičtější než současnost.

          1. aháááá, takže je potřeba vyměnit ty lidi a pak už bude ta kdemohkradcia fungovat, jó? kde já už sem to jenom slyšel…

            1. Bohužel cca polovinu národa nevyměníš.
              Jestli někdo po řádění pravicových vlád pod vedením mafiánské ODS potřebuje volební kalkulačku k rozhodnutí komu to hodit, tak to vše vysvětluje proč to v ČR vypadá jak vypadá.
              Buď chci aby pokračovala ve vládnutí pravice – hodím to kterékoliv pravicové straně.
              Nechci aby pokračovala ve vládnutí pravice – musím to hodit levicové straně.
              Tak jednoduché to je.

    4. zzw30: v principu máte pravdu, ale podívejte se třeba do Maďarska. Nebo se podívejte na rumunskou rošádu. A mrkněte, jak se to rýsuje v Holandsku, Rakousku, Itálii. V Polsku „je to padesát na padesát, Maurici“. A čekají nás volby ve Francii, kde je to už taky skoro půlka, AfD neustále roste, byť má zatím sotva čtvrtinu… ale je vidět, že to jde. Že to není nutný, daný a neměnný. Je to sice zatím chcaní proti větru, ale jde to. Hlasování o důvěře Uršulce už zdaleka nebylo přesvědčivým vítězstvím, byť zatím vítězstvím ještě stále ano. Příští Eurovolby, pokud nepropukne násilí (o což se tedy eurosvině snaží zuby nehty) by už mohl být Cordon Sanitaire prolomen…
      A hlavně: podívejte se do US. Taky to vypadalo, že to nepůjde, že to je marný… a vono to šlo! Stačilo jen jít a hodit to bez ohledu na všechny ostatní žvásty!

      Není právě ta Vaše totální rezignace vodou na mlýn těm totalitářům?

    5. nejsou ai v relativně blízkým vokolí země, kde to nevedou až tak moc do prdele a stád (a všeci stádní paraziti) ovčana apriori všude nebuzerujou a nedrezírujou jak pejska? tam negde bych hledal tu naivní přectavu, že by to třeba snad šlo aspoň takle nejak podobně

  5. Zkusil jsem volební kalkulačku (chacha) a vyšel mi téměř identický výsledek (+- 10% shoda) pro vládnoucí strany i budoucí opozici, utekl jsem jen Pirátům a Přísaze.

    Takže – koho volit, táži se? A myslím to vážně.

    O žádné rozumné pravici konzervativního ale svěžího střihu nevím. A ne, fakt to nejsou Motoristé.

    1. jojo, vždycky jen vrtím hlavou, jak spousta inteligentních a pro život použitelných lidí propadne představě, že kousek od Vlašimi pukne zem a z ní se vyhrnou blaničtí rytíři, moudří, čestní, akční a neúplatní.

      řečeno po mariášnicku – nemudruj co by kdyby a hraj s tím co máš v ruce. kdo chtěl být v politice, ten už v ní dávno je.

      1. Jj, tak to je.

        Dá se to krásně pozorovat v komunální politice, pindalů spousta, ale těch který by si chtěli vyhrnout rukávy pro blaho druhých fakt není moc.

        Ale ta komunální politika má aspoň výhodu v tom, že tam dvojnásobně platí to, o čem hovořil Sysop – můžeš volit podle osobností, ne podle stranické nebo jiné příslušnosti.
        Na vesnici nebo ve městě je vlastně jedno, jakej dres ten zastupitel má.

        1. A hlavně jsou hned vidět výsledky, jak úspěchy, tak průsery, navíc i obyčejný člověk vidí, jestli se po opravené silnici jezdí dobře.
          Vládnutí v terénu EU, to je jiná káva.

          1. Nu toť.
            Proto ten náš zařizovač Kuba dostal asi 47%, nebo kolik. Dálnice, povodně, parkování, babičky, dochtoři, školy, péče.

            A i když tu naší hlubockou větěv ODS fakt nemusím, tak se skřípěním zubů přiznávám, že se mu (Kubovi) toho opravdu hodně povedlo, a to i co se týče jeho vlastního politického marketingu.

            1. Kuba me sere se svym fanatickym pacifismem. Jinak by docela ulezl.

              1. Jo, on je orálně protizbraňovej, respektive po tý univerzitní střelbě byl. Nejsem si jist, jestli to veřejnost nějak oceňuje, asi cítil že se od něj čeká, že se takhle vymezí.

                Jinak je to ovšem ukázkovej příklad chlapa, kterýho sežehla vysoká hra v Praze, aby se pokorně vrátil domů a dělal to, co mu za podpory u Hluboké jde nejlépe.

            2. SLyšel jsem jeho názory na zbraňovou legislativu a od tý doby ho mam v šuplíku „populistický hovado“. Ale dělejte si tam na jihu co chcete. Eto vaše dělo.

              1. U mě jsou zbraně taky citlivý téma, ale myslím si, že naprostou většinu lidí Kubův názor na zbraně vůbec nezajímá a jde jim spíš o to, že si můžou přes appku nahnat doktora, aby jim napsal mast na hemeroidy.

                Po pravdě, volil jsem ho i přes jeho pacifismus, protože jsem po pečlivé úvaze naznal, že na zbraňovou legislativu nemá Kuba sebemenší vliv.

                1. No bylo by dobry, aby se rochnil v tom jihoceskym rybnicku a svoje nazory na zbrane neventiloval do verejnopravnich medii. Paxnim nemam problem.

                  1. To by bylo fajn, ano.

                2. Tak já nevim, doktorce normálně napíšu maila, ráno pošle recepis, nabo napak napíše „chci tě zítra vidět, naklusej sem“, problem solved. Jinak se vidíme každejch pět let když potřebuju štempl na zdravotní způsobilost. Takhle to funguje už hodně let, akže úplně nevim co konkrétně vylepšil.

                  Já vám tu volbu vymlouvat nebudu, nevím, nežiju tam, je validní jako kterákoli jiná. Ale mam kamarádku, vedoucí pracovnici v jeho okruhu a ta je z něj imrvére na prášky. Což pochopitelně taky nemusí znamenat nic. Ale ty zbraně jsou pro mne osobně prostě jasný déčko. To je třeba mýtit v zárodku tyhlety nápady. Nikdy nevíš kdo všechno je jeho kámoš.

                  1. Mozna to Johocesi vidi tak, ze po Kunim Xichtu je to jinej level. A to bezpochyby je.

                  2. Já to mám stejně, ale teď jsem třeba zařizoval kamarádovi (64 let) praktika – jeho lékařka skončila a on se dostal pod křídla zdravotní agentury s cestujícím ukrajinským doktorem. Peklo.

                    Pro spoustu lidí, třeba starších a nezvyklých se ozvat, byla ta Kubova appka dar z nebe.

                    1. Jaj, zdravotní agentura, tak to může být ošklivý, uznávam.

    2. Childeater: pokud máte nějakou (a to dokonce téměř 50%!!!) shodu se současnou extrémně levicovou vládou, tak proč hledáte stranu konzervativního střihu? To přece nedává žádný smysl! Buď jste srdcem i dusí levičák, a pak by bylo přece logické volit levicovou stranu, nebo jste konzervativec, ale pak se nemůžete se se současnou extrémisticky levicovou vládou shodnout vůbec na ničem, ne?
      Problém bych tedy nehledal v politických stranách, ale ve Vaší hlavě, tam je nějaký zakopaný problém.

      1. Zkoušel jsi někdy nějakou volební kalkulačku?

        1. Childeater: řekl bych, že ne, pak by se nedivil.

          Integrale: schválně si to zkuste, jednu na hovinkách a druhou na lžidnesu a uvidíte sám. Jako v jakékoliv jiné anketě, výsledek neurčuje respondent, ale výběr otázek.

          1. Samozřejmě, že jsem si tu legraci nemohlnechat ujít!
            Já to mám jednoznačný, s vládními stranami nemám žádný průnik.
            Jsem pravičák jak řemen!

            1. Jo, me vladni partaje vysly nekde okolo 20 %, tusim. Nechce se mi to delat znovu.

            2. Integrale: jako vážně? Nula? Mě i ti zmrdi Piráti vyšli tuším 22% a STAN dokonce o něco víc (byli to ovšem dvě nejnižší). Průnik třeba se Stačilo mám na jednom o 20 % vyšší než na druhém, mimochodem (v obou případech ale vyšší, než právě se STAN a Piráty, to je minimálně proklamačně ta nejhorší levicová sebranka).

              1. Tak nula kecám, tuším, že to bylo taky kolem 20 % u Pirátů a STAN. Některé formulace jsem nějak vůbec nepochopil (např.: Zvýšení legální migrace je zásadní pro český trh práce a ekonomický růst. Nevím, zda „rozhodně souhlasím“ znamená, že chci více migrace nebo méně?).
                Ale to bude asi tím, že jsem natvrdlej. Pro mě je prostě socialismu škoda.

    3. vono taky trochu záleží, kdo tu karkulaču dělá, že? dyž to záměrně nastaví, aby to dycky vyšlo libtaskejm zmrdům, tak…

      no jistě, pořád může být možný, že seš taky libtardskej dement, žejo :DDD

  6. Jistě jste také zaregistrovali, že policajti u Jiříkovskýho zabavili vysoké částky v hotovosti (snad desítky milionů eur). To je důkaz, že ty údajně označené bitcoiny bezcenné nejsou. A z toho zase plyne, že určitě ve velkém plynuly i ostravsko-brněnskému gangu Staňura-Blažek-Fiala.

    1. Samozřejmě, že ty bitcoiny stále mají hodnotu, sleduje se jejich stopa a peněženky s nimi spojené, samotné bitcoiny nijak značené nejsou. A je několik metod na jejich dokonalé vyprání. Navíc Jiřikovský měl nemalé množství dalších kryptoměn, které dnes mají značnou hodnotu, a ty mu byly ponechány.

    2. cocoqg: jistě jste také zaznamenal, že 14. června 2013 proběhla razie na úřadu vlády ČR, a – cituji:
      „Zapojeno bylo kolem čtyř set policistů z Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu i dalších jednotek. Proběhlo 31 domovních a nebytových prohlídek. Bylo zajištěno 120 až 150 milionů korun v hotovosti, desítky kilogramů zlata a dokumenty pro další vyšetřování, (prohlásil na tiskové konferenci ředitel útvaru Robert Šlachta. “

      Jen stručná: kde jsou ty prachy, kde jsou ty desítky kilogramů zlata a další dokumenty?
      A po zodpovězení této kontrolní otázky se můžete začít postupně od toho ozbrojeného puče eurojunty postupně prokousávat směrem k dnešku…

  7. A kázání o zahnívajícím kapitalismu jste zažili? Někteří určitě ano. Tak teď ho vidíte na vlastní oči.
    A k tomu rozjímání o levici a pravici: Je jedno, z kterého chlívku svině kouká. Pořád je to svině.

  8. https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-znacky-pro-150-km-h-za-desitky-milionu-neumeji-co-se-slibovalo-40534877

    42 otáčecích značek z roku krále klacka za 54 milionů. No ta tak se tu máme… někdo čerpá, někdo ne.

    1. Novinky – a zase lži už v druhým odstavci. Že zvýšení nejvyšší dovolené rychlosti umožňuje jakási nová úprava? Hovno! Už od první verze zákona č. 361 Sb. bylo možné zvýšit nejvyšší dovolenou rychlost až o 20 km, tedy – simsala bim, světe div se – na rovných 150 km/h na dálnici s limitem 130 km/h (protože 130 + 20 bylo odjakživa 150, i když to asi v hovínkáchnetuší…).
      Že máte vůbec sílu ty sračky číst…

      1. Tak mě jen zaujalo to provedení značek a poměr cena/kvalita. Jak jsem psal, někdo maká, někdo čerpá..

      2. Teď som si je neni jisty, ale není to tam hlavně na města a vobce? Taková dálnice vedoucí polem a lesem se zrychluje trochu blbě. Si nemyslim, že to, proč NIKDY NIGDO rychlost nezvedl ani mimo dědinu třeba na kilo, na rychlostkách na 120, a tak, bylo pže nikdy nikdo nikde nechcel ;-) Vobčas by neměli nechávat prchlivost až tak moc cloumat majestátem :D

        1. No, samozřejmě, že to nikdo nechce! Přece sami sebe neoberou o peníze! Že by jako dálniční policie řekla: jasně, zvyšte rychlost na dálnicích, my budeme měřit u škol. Je to sice víc práce za mnohem míň peněz, ale my se s tím nějak vypořádáme. Asi ne, že?

          1. ne, fak je, pár úseků silnic co vypadalo skoro jak rychlostka a stejně tam (ani na krátkým úseku) nebylo kilo (a ani tam nigdy nigdo nic nekasíralo), dtto s rychlostkama/dálnicema, a tak

            Za desítky let a tisíce silnic by se musela najít aspoň jedna. Ale vono to je tím, že to fakt je POUZE pro intravilán. Takyže páteřních komunikací uvnitř měst, kde je 70 bo 80 (maximálka nad padinu), sou tři prdele. Jenom v Pze mám pár vyjmenovat? V extravilánu ale vo ničem nevim. Náhoda?

  9. Řekl bych že Blažek tímhle preventivně signalizuje protistraně v rámci svého stáda, aby ani nepomýšleli na to pokusit se ho obětovat, protože je všechny bez zaváhání vezme sebou. A že při tom rozhaluje a v plné kráse ukazuje ten aparát, který předtím systematicky využíval, a nabourává současně iluzi o současném stavu státu, je mu samozřejmě naprosto jedno. Jednak proto, že Blažek nezná studu, a jednak proto že ví, že už se do kola nikdy nevrátí, takže za tím lejnem může klidně spláchnout. Teď je priorita náhodou to nějak neodnést, aby si mohl užít svých nasyslených statků, a po mě potopa. Kápo, který dokázal stvořit takovou radioaktivní hrůzu jako je náš nejvyšší autista, a vypustit ji na naši vlast, je schopný naprosto všeho.

    1. nigdy je docela dlouho, tak dlouhou paměť vohnouti nemajou, šak se podival, co za figurky zkoušijou recyklovat jinde…libtardský kreténi tam sou schopný naházet kdejakej ksindl furt dokola

      1. V Blažkově případě myslím, že ten už se pobavil dost, a nahrabal taky, že ho spíš potkáme jako zákulisního kmotra než aktivního politika. Po bitcoinovém štychu bude mít dost drobných na hraní. Sebemrskačství na čele politického exhibicionismu mají zapotřebí hňupi co si neuměli dost nakrást, a pervezní masochisti/pozornostní kurvy, co potřebují to bičování.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025