Hele, ty pobaltsky republiky ja docela chapu. Patrily pod Finsko, prisel chamtivej Rusak a od Finska je koupil a od te doby to tam jde zugrund. Jak jim mohlo pod Finy byt dobre! Vzdyt i sdileli s Finy stejne hodnoty behem 40. let minuleho stoleti.
Alan.Cox
Finsko patřilo pod Švédsko. Nebýt Rusa.
quadra
Pokial viem, stale maju sochu Alexandra II. v Helsinkach na namesti.
Hacendado
Kdo? Podceňujete sílu propagandy. Ta jede v mainstrýmu ve dne v noci. Televize, noviny, weby jako iDnes. Ve školách od vysokých po základní. Vidím to u příbuzných, vidím to v práci. Nevadí jim, že nemají zubaře, za rok dva ani praktika, platí dardu za energie, ale na 4 demolici nebo EU nedají dopustit. Když už nemají argument, tak za to může Rusko. Prostě tihle lidé musí padnout na dno. Otázkou je, kde to dno je. A proč tam musíme my ostatní padnout s nimi.
Mira
V mainstreamu se už dávno psalo, že pětikoalice patří mezi nejméně populární vlády v historii republiky. Skutečných příznivců má málo; už v předchozích volbách těžila z toho, že jedinou alternativou je ten zmrd Babiš. A i zde již bylo popsáno, že ta jeho parta je opozice jen na oko – tzv. šestikoalice.
Sysop
Lidi jsou vetsinove neuveritelne tupi. Tech chytrych je malo a moudrych jeste min.
jungvoj
ja sa hlasim k tej větčině, tedy asi k tym uplně tupým, k čemu se hlasite vy pane Sysop?
Sysop
Nebyl bych subjektive objektivni, necht to posoudi druzi. Ja sam jsem si do debila nadaval naposledy v sobotu.
Dachsmeister
@Sysop
jste chytrý, ale rád byste byl moudrý! ;-)
Sysop
Do moudrosti musim jeste dozrat :-)
Hupert
To je rozhodně dobrý cíl.
Sysop
Bohuzel hodne vzdaleny :-)
jungvoj
tý jo, taková hnusná odporná prorussácká propaganda, ten vladivostok je nahranej naopak, maryipol je vytvořen umělou inteligencí, tedá co to plácám, v russácku není žádná iteligence , natož umělá, a když, tak je to placeno z primitivní těžby surovin, sice v česku neumíme těžit ani to uhle, bo se zaviraj fšecky doly, ale co už,,,russy nemá nikdo rád, proto se tam vystěhovalo Xmilionů ukrajinců aby je vyjedli, a tím proti nim bojovali, jo a žijou v zemljankách a pyjou vodku , a jsou negramotní, já například taky nemám rád russáky, hlavně ty mezi někde Košicama a Dněprem, ale jinak ukrajince mylujy, taky mylujy bolivijce a paragvajce, inuty fčetně groňanů, a i dokonce valachy a chody myluju, a aby nedošlo k omylu, myslím tím hlavně valašky a chodky atd,
Sysop
Chody taky miluju. Obvykle zacinam tim predkrmem.
Karlsberg
Proti jich hlasovalo 31, např Kovářová, Canov, Ludková,…
Hehehe, a to jsem někde na diskuzích četl: „…kouknetě se na slovensko jak to tam dopadá ta legislatíva, to by se u nás stát nemohlo – MY MÁME SENÁT!“
jinrys
Já to nechápu. Senátorka Marvanová byla v rozpravě proti a tak se zdržela. Senátor Canov byl v rozpravě proti a tak hlasoval pro. To vážení senátoři neznají (obdobu) rčení „soudek medu, kapka jedu, v tomhle s vámi nepojedu“? Pět hodin se vymezovali a pak si řekli že jako celek dobrý nebo „špatný ale nebudu vyčuhovat“?
(zdroj https://www.echo24.cz/a/H2hcC/zpravy-domov-kritika-trestny-cin-cizi-moc-dockaji-zasahl-blazek-pavel )
fatdwi
„Ty kurvy“, tedy Fialu, Babiše a dříve např. Paroubka nebo Kalouska volí „průměrný volič“. Takovej zase nenávistnej blábol na 10 normostran kvůli něčemu tak zjevnému? Samozřejmě, spotřeba „prasat“ více, než dvě na stránku, k tomu alespoň 3 další nadávky, klasika, číst se to nedalo (přečetl jsem začátek a pak závěr, zbytek AI, bláboly o rozvoji Ruska (facepalm)).
Příště bych Challengere doporučil podrobně rozepsat zase něco nepochopitelného, třeba proč se tolik lidí nechalo očkovat fajzrem a dalšími šmakuládami proti covidu. Ne, vůbec to nebylo ze stejných důvodů, tedy že podlehli reklamě. Myslím, že jeden doktor si tady dokonce měl potřebu své rozhodnutí racionalizovat článkem. Tedy by si jeden myslel, že Vám myšlenkové pochody stáda nejsou cizí ;-)
Neptej se, co může udělat tvá země pro tebe, ale co můžeš udělat ty pro svou zemi. JFK.
fatdwi
jenyk: adoraci ruského HDP jsme tu už probírali víckrát, nechápu, že to ještě někdo omílá jako pozitivum. Jasně, že země ve válce, která vyrábí zbraně má HDP skvělé. Jen jaksi běžnému člověku je to k hovnu, když se to HDP mění na bojišti ve válečný šrot. Úplně jinak je na tom USA, kde se HDP, generované zbrojařským průmyslem, mění v prachy a šrot z toho na bojišti dělají jiní.
Adorace válečného HDP u Rusáků a jak jim prospěly sankce a válka je zhruba na úrovni toho, že tady vyrábíme škodovky, ale místo, abychom je prodávali, je vozíme rovnou do šrotu. To by bylo HDP, výroba a ještě výkony šroťáků, no pohádka a země pečených holubů, lítajících rovnou do pusy. Běžný bulík ale chápe, že by to asi byla blbost. Jakmile přijde na Rusko, najednou je to super věc, hodná obdivu.
PS: ano, uvědomuju si, že v případě Ruska jde o investici, protože samozřejmě čekají, že co nakradou na Ukrajině jim ty díry zalepí. Proto taky Vovka nemůže jen tak kývnout na ukončení války bez pozitivního výsledku, protože ty hromady prošustrovaných prachů si nemůže dovolit odepsat.
Jihočech Honza
On americký (a britský) HDP vytvářený finančními machinacemi není o mnoho lepší, jsou to jenom čísla, která mají mazlíčci rádi.
O životní úrovni vypovídá ledaccos jiného, například průměrná délka života, životní spokojenost, ale třeba průměrné IQ nebo velikost úspor, iniciativě se meze nekladou.
fatdwi
JH: nějak jsem si nevšiml, že by tady někdo adoroval HDP na západě, to je téma místní putinovské úderky. Normální člověk ví dávno, že HDP je ošidné a je nutné jít hlouběji. Nicméně po stránce zbraní platí, co jsem napsal – je obrovský rozdíl, jestli je prodávám a měním tak HDP v peníze nebo je používám pro vlastní válku a měním ho v šrot.
ygorek
fatdwi 28.1.2025 v 10:37
Zajímavé.
Adorace HDP západních států zde probíhala léta, ne?
Nepočítal jsem a ani to nehodlám dělat, kolikrát se zde zdůrazňovalo, že HDP Ruska nedosahuje HDP Itálie, Kalifornie atd. Horní Voltu jsem také zaznamenal, ale ta se obvykle do západních států nezahrnuje.
Ale je možné, že už ano, konečně, The Times They Are A-Changin‘.
fatdwi
ygorek: párkrát jsem se již dávné minulosti s některými chytnul, detaily si nepamatuji. Nicméně vnímám jako rozdíl, jestli probíhá diskuse mezi zeměmi v mírovém stavu (kde je i tak spousta faktorů, kvůli kterým takových srovnání příznivcem nejsem) a jestli někdo vychvaluje válečnou ekonomiku a glorifikuje dopad sankcí, Vy ne? Zkuste kdyžtak reagovat věcně, jestli s něčím, co jsem napsal, nesouhlasíte.
ygorek
ftdwi 28.1.2025 v 11:14
-nějak jsem si nevšiml, že by tady někdo adoroval HDP na západě…
— kolikrát se zde zdůrazňovalo, že HDP Ruska nedosahuje HDP Itálie, polovinu HDP Kalifornie atd…
Tedy prosté vyvrácení tvrzení. V porovnáváním s HDP Itálie atd. nikdy nebyl zmíněn mírový nebo válečný stav.
Reagoval jsem věcně, nesouhlasil jsem s vaším tvrzením a uvedl, proč.
Poukazem na své vnímání rozdílu jste nevyvrátil nic.
Vyvozuji poznatek, že někdy se nemusí mávat červeným hadrem, stačí jen ukázat klůcek.
Co se týče HDP, neargumentoval jsem jeho výší v žádné diskusi. Ledaže byste prokázal opak.
fatdwi
ygorek: proč by někdo zmiňoval válečný stav v diskusi, ve které v něm nikdo není?
Pokud považujete válečnou a mírovou ekonomiku za srovnatelné, pak nevidím smyslu další diskusi, neb nejste schopen vůbec pobrat téma a tedy co je nebo není „vyvrácené“ nemáte jak zhodnotit. Resp. udělal jste to, ale asi jako když dítě zhodnotí stav jaderné elektrárny. Nakonec co je názor už říkal Larry Flint, co byste taky jeden neměl.
Upřímně jste mě rozesmál tím, že bych já Vám měl něco dokazovat:-) Vím, že jsem se takových diskusí účastnil a vím taky s jakým názorem (stále stejným). Pokud si to nepamatujete, můžete si to dohledat. Ale já Vám sekretářku dělat nebudu:-)
ygorek
fatdwi 28.1.2025 v 16:12
Téma tedy udržet nedovedete, doufám, že s močí jste na tom lépe.
Ale vážně: slavně jste zvítězil, blahopřeji, sbohem.
Alan.Cox
ygorek: Ještě jste zapomněl na častý idiotský ygorgův pokus „dejte mi zdroj na vaše tvrzení“.
No jen jestli ten deepSeek nebude stejný švindl jako „svobodný a nezávislý“ Bitcoin spravovaný IT firmami v Číně.
A jen se to provalí až po letech, jako s Bitcoinem.
@fatdwi
Город-герой Мариуополь… https://youtu.be/GMUzLgS2p9c?si=JeNiZMNBVcHIw9dd
Já bych třeba tak nejásal, kdyby Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej obklíčily Český Těšín, místo humanitárního koridoru za Ostrawicu granicu jej leteckým bombardováním a dělostřelectvem osvobodily a pak tam naši milí severní sousedi postavili 100 nových białoczerwonych paneláků a 10 Biedronek.
Ale chápu, že internetovým sociopatům se to může líbit…
Nejsem si ovšem jistý, zda by se jim líbila mzda lékaře v hlavním městě země zaslíbené, která je poněkud nižší než v Čekoprasečáku, nedejbože v Severním chalifátu. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-to-musi-byt-vic-putin-nechtel-verit-starostovym-slovum-o-prumerne-mzde-v-moskve-40506249
ygorek
Dachsmeister 28.1.2025 v 10:46
Jistě.
Na druhou stranu mi ředitel městského podniku služeb (úroveň tuzemského okresního města) v nedalekém „stánu“ říkal, že si může ten statek a „záhumenky“ dovolit, protože rodiče se usadili v Moskvě, odkud to financují. Na stravu a oděv mu plat stačil, to zase ano.
Dachsmeister
@ygorek
Ech, Bůh vysoko, Moskva daleko…
Historek jak z Gogola se jistě najde přehršel.
ygorek
Dachsmeister 28.1.2025 v 12:14
To rčení znám, ale nechápu, jak souvisí s mou historkou.
Spíš jsem očekával námitku týkající se klíčového slova (průměrná).
Dachsmeister
@ygorek
sám Gosudar se podivil, že je nízká, když mu ji pan starosta prozradil.
A to průměr hlavního města budou táhnout státní zaměstnanci, dále ti z velkých firem a i lékař na velké klinice asi bude mít víc než v oblastní nemocnici za Uralem.
Koneckonců je to obecný jev nezávislý na režimech, že hlavní města se vyznačují vyššími mzdami i platy.
Nemaje dat, nehodlám tu analyzovat mediány, průměry v oborech, spotřební koše apod.
Ani rozporovat svědectví z gubernie.
ygorek
Dachsmeister 28.1.2025 v 16:29
Poskytnutím jedné praktické zkušenosti pro zpestření si nemohu činit nároky na diskusi o mediánech a spotřebních koších.
Rozporovat poskytnuté svědectví nemůžete, protože jste u toho nebyl a dotyčného člověka neznáte. Rozporovat obecné poměry v gubernii byste mohl, ovšem kdybych je zmiňoval.
Ale je docela nízký tlak, 939 milibarů, a na diskusi je to vidět.
Zajímavé, možná se to dá použít v diskusi o klimatické změně.
Dachsmeister
@ygorek
howgh
fatdwi
Dachsmeister: to je všechno jen fašistická propaganda fašistické kozy. Ve skutečnostni díky monstróznímu HDP bere moskevský lékař okolo 200k měsíčně jak místní doktor-politolog-incel a v Mariupolu by chtěl žít každý, ty AI upravené záběry Rusáky vybombardovaného města jsou dezinformace. Každej ví, že mírovej kinžál nebo ořešák nemůže žádné město poškodit.
Kdyby došlo na Cieszyn Zachodni, který teď nějakým nedopatřením okupuje a utlačuje pozůstatek Československa, nemusíte se ničeho bát, na destrukci by nedošlo. Místní hrdinové by v zájmu zachování míru obratem – ovšem neradi a se smutkem v duši i hlase – podepsali zvací dopis a správu polského území přenechali moudré Varšavě. Naštěstí by si toho nikdo nevšiml a tak by se nemohlo stát, že si další kousky zaberou jejich právoplatní vlastníci. Třeba Posselta by nic nenapadlo ani kdyby se to náhodou z novin dozvěděl.
Dachsmeister
@fatdwi
uf, tak to su klidné, koneckonců já se polsky domluvím, dcera chodí aspoň na nepovinnou polštinu, žena má polskou základku, tak ukřižují enem mě, díky bohu že jsem ateista a tak je riziko, že ze mě bude mučedník malé.
Myslím, že očkovanému MUDr.lantovi křivdíte, incel není, onehdy se tu přiznal, že nějakou osobu s ženským pohlavím píchá…
fatdwi
Dachsmeister: žádnej strach, stačí se řídit radami místních moudrých i pokud jde o akceptaci nového míru – když budete držet hubu a krok, nic se Vám nestane. Hlavně nikoho neprovokujte a pokud budete, můžete si za to sám. Pak samozřejmě ukřižování je jediné správné, věděl jste, do čeho jdete.
Ad MUDr.lant: no, píchá, patří tam skutečně přítomný čas? Mě přišlo, že spíš ne, což mu dalo přehršel volného času a podnítilo Tourettovo grafomanství. Někde kolem toho článku o pičulínech, to mu zase ujely nervy a neustál svou neutěšenou životní situaci, ve které se – podobně jako žirafa – nachází naprosto nezaslouženě a nespravedlivě.
„Na druhou stranu tu také nejsou žádní hladoví Moskvané ležící na ulicích, takže ve skutečnosti lidé vydělávají dost na to, aby se vůbec uživili, a to i při moskevských cenách a úrovni výdajů. Samozřejmě se bavíme o šedých příjmech, které do statistik nespadají. Pravděpodobně, kdyby nebylo šedého trhu, by sociální situace byla dnes úplně jiná, protože úřady samozřejmě z lidí vysávají, co mohou, a ženou je do naprosté chudoby,“ uzavírá Nesmijan. …nevysávají, co mohou, a ženou je do naprosté chudoby…nebyt šedé ekomoniky…co mně to jenom připomíná? a to vo tom, jak 2/3+ lidí nedošáhnou na průměr už je jenom, jak řiká sysop, třešinka na hovně
Jj, taky se jim tam neválí smrdutí vágusáci, žebráci a podobně, fetky lidem třikrát do dvou let nevykrádají auta, co vim, tak město je čistý a vo stavu metra a MHD celkově si můžou lidi i fpráglu nechat tak leda zdát. A je to čímdál horší teda, lešení kolem padajících baráků přibejvá značným tempem, infrastruktura v Pze naprostá katastrofa, X mostů na spadnutí, roky v kuse rozmrdaný páteřní komunikace stylem přijde banda debilů to rozmrdat na několik měsíců, udělá klidně i na šířku dvou pruhů novej povrch, sotva to vodevřou tak za tři tejdny přijde jiná banda kriplů a ten novejch povrch rozmrdá zase, a tak pořád dokola. Proč kurva nejsou na maggisrále u mňůzea konečně aspoň tři funkční pruhy? Šířka víc jak dvou je tam zabraná naprosto k hovnu, ta šulínová sračka tam si vegetí za plůtkem a do tech dalších X metrů šířky vůbec nezasahujou!!
Alan.Cox
Rozkradlo se a vytunelovalo to, co vybudovali komunisté do 1989. No a už není co krást a tunelovat. Vše dobré, co bylo do 1989 už se rozkradlo a prošustrovalo. Komunisti museli být úžasní, když se po nich dalo Česko desítky let rozkrádat a rozebírat. Ale všechno jednou dojde. Teď už lze jen okrást samotné lidi – na majetku, na daních.
leon
Nesmí se zapomenout na to, že jsme se měli tak špatně, že mnozí dokonce vlastnili k trvalému bydlení ještě chatu k relaxaci na víkendy. A ne jen šlechta a aristokracie jako kdysi.
jo tvl nekerý ty odporný otřesný boudy sou fak letní sídla aristokracie no :D co ty bereš tvl, crack smíchanej s jedem na krysy?
leon
Vidím, že tě každá zmínka o tom, že jsme se neměli za socíku až tak špatně, rozčílí. Copak já za to můžu, že to tak bylo?
Mám takový pocit, že si to nepochopil. Oproti předchozí době „báječného“ kapitalismu si chatu k relaxaci mohl dovolit i dělník.
Sice neměl dostatek banánů a toaletního papíru, ale za to si mohl dovolit postavit chatičku.
Sysop
Kdyz budes chtit videt jen jednu stranu, tak ji proste uvidis. On ten socik taky mel tu nevyhodu, ze jsi se mohl treba posrat, ale legalne a moralne by sis svoji zivotni uroven zasadne nezvysil, i kdybys byl sebesikovnejsi. Jo, tak mozna pokud jsi se jmenoval napriklad Gott, ale kolik takovych bylo.
Ja jako pravicak sice chapu, ze ten kolektivistickej system mel nektery klady – lidi xobe meli bliz, bylo min stresu, drobne jistoty pro vsechny, atd., ale taky vidim ty zapory.
Asi by to chtelo nemotat dohromady vyvoj spolecnosti se spolecenskym zrizenim. Kdyby se socik nesesypal rizene na konci 80ek, tak by se sesypal nerizene nejpozdeji o deset let pozdeji. A to by bolelo kurva hodne. Neco ve stylu Argentiny.
Takze jsou v soucasnosti problemy, ktere by tu byly take, i kdyby byl socik. Ty bych nemotal do vlastnosti kapitalismu.
Osobne si myslim, ze schopnej a pracovitej clovek prezije velmi dobre jak za sociku, tak za kapiku. Takze pokud nekdo breci, mel by hledat chybu hlavne v sobe.
Alan.Cox
Sesypal se asi tak jako dnešní západní kapík se sype jak domeček z karet. Ono to chce nevidět jen jednu stranu.
To okno, kdy sis mohl zvýšit svou životní úroveň byla omezená doba ve světě. Už ani v SSA není snadné se vypracovat. Všechno se monopolizuje, oligarchizuje. Těžko konkurovat korporátům v oboru. A leccos se už také nedá dělat v garážích jako ve 20. století.
Ta možnost zvýšení úrovně bylo především omezené časové okno. Teď už je to velice nesnadné, ačkoli to občas i jde, ale chce to obrovskou porci štěstí.
Forge
Chaty měli většinou lufťáci a ti bydleli v nájmu ve státním.Dílem ukradeným, dílem postaveným.Moc venkovanů, co by jezdili z baráku někam na chatu sekat trávník asi nebylo.
Sysop
Tak. Jen u nas v rodine co bylo chaticek a vsechno od panelakovejch familii. Jasne, v sedesatkach to sbouchali nekde v lese, v devadesatkach pretahovani o pozemek, ale fakt je, ze dneska neco takovyho za par susnu teda fakt nepostavis.
Jenze… socik ukradl lidem pozemky, aby pak nekterym jinym dovolil na nich postavit chaticku. Jako vyhodu bych to teda fakt nevidel.
Alan.Cox
Kradou všichni, a nejen pozemky.
Celý Západ teď ukradl Rusům přes 300 miliard dolarů majetku. Když jsem byl v SSA, tak dražili luxusní jachtu zabavenou nějakému Rusovi. Prostě mu jí SSA sprostě šlohlo.
Izrael sprostě ukradl Sýrii Golanské výšiny. Teď si ukousává jižní Libanon. Nemluvě o tom, že Izrael tu zemi sprostě šlohl při svém založení.
SSA krade syrskou ropu.
Donald Trump bez začervenání prohlásil, že Dánsku šlohne celé Grónsko. A Panamský průplav si také znárodní jen tak mýrnix týrnix.
Ale hlavně, že se bude furt šít do komunistů. Přičemž ti komouši byli jen příáštipkáři pro kapitalistickému Západu a Židům.
Mimochodem, to vysávání celého světa skrze mezinárodní měnu dolar je také majstrštyk od SSA! To kdyby měli Leninovci, tak jsou nejbohatští stát na světě, a socialistická soustava států je pevnější než Čína s SSA dohromady!
Sysop
Marcusant, nebo kdo to byl, by ti vysvetlil, ze kradou jen Rusaci, napriklad uzemi. V pripade zapadu se o zadnou kradez nejedna, napriklad ta ropa v Syrii se jednou preklopi do investice v rozvoj lokality.
Ja mam to stesti, ze mam pestry zivot a poznavam peci ruznych systemu v case (mnohdy ale se stejnymi lidmi, na stejnych, byt ruzne nazvanych, pozicich). Kdyz jsem byl maly, soudruh z MNV prisel kontrolovat, jestli nemame v dobe nadbytecnou bytovou jednotku, v soucasnosti se hodny dredar zajima, jestli nemam nadbytecnou bytovou jednotku, pripadne jini soudruzi se staraji, abych treba neplatil prilis nizke dane z nemovitosti, protoze jak by k tomu ti nemajetni prisli.
Alan.Cox
Mám hlavně dojem, že ty ideologické a uvědomělé řeči o tom kdo je dobrý/špatný – typu socialismus/kapitalismus, Západ/Východ, stát/soukromník, atd. narážejí na slepotu. Že připisované vlastnosti těm či oněm jsou spíše přání otcem myšlenky. A že s pravdou to nemá pranic společného.
Aniž bych se chtěl komunismu/socialismu jakkoli zastávat. Protože zastávám názor, že jediný dobrý režim je tam, kde se nevyskytují žádní lidé. Na typu společenského zřízení záleží jen pramálo. Ale lidi to kazej.
a) Komunismus/socialismus padl hlavně proto, že staří fachmani, odborníci a budovatelé odcházeli a přicházeli mladí z 80. let, kteří už se jen vezli. Spolu s tlakem Západu se to pak složilo.
b) Dnešní Západ padá ze stejného důvodu. Ti, kdo poháněli pokrok byli nahrazeni mladými, kteří namísto práce či cíle pěstují 100 pohlaví, mají představu o likvidaci aut a elektráren, a svou tulení nemoc dávají najevo „prací“ v neziskovkách a woke aktivitách. Do toho jim hází vidle Rusko a Čína, potažmo celá Asie, kde jim ty svině dávají Západu najevo, že jsou máčky.
Procesy jsou úplně stejné bez ohledu na režim.
a) Komunismus na začátku něco znárodnil, ale pak s tím docela dobře hospodařil. Ale nakonec je převálcovalo to, že nikdo si ničeho nevážil.
b) Západ staletí kradl, loupil – jeho bohatství je vysloveně koloniální lupičství. Pak s tím nějakou dobu dobře hospodařil. A teď už všichni chtějí jen krást druhým. Západ chce krást ve zbytku světa. Korporace a neziskovky chtějí vysávat dotace a nic užitečného neposkytovat (potřebné se nakoupí z Číny). Banky chtějí spekulovat, a případné ztráty si nechat socialisticky nahradit státem. Půlka lidí chce destruovat a ničit – cancel culture, woke aktivismus, konec aut, konec uhelek a jaderek, … Nikdo si už ničeho neváží.
Procesy jsou úplně stejné bez ohledu na režim.
A tak dále.
Sysop
Protoze ty rezimy jsou jen divadlo, fasada. Ve finale za tim je porad to samy – jaxe mit dobre na ukor ostatnich. Nekde staci lidi zblbnout, jinde je musis postrcit a onde mlatit.
Pro BFU musi byt mesidz jednoducha, stylem Banik pyco, takze nemuzes mu vysvetlovat, proc je tento system lepsi treba z dlouhodobeho hlediska. Diky vseobecne klesajicimu vzdelani musis pouzit jednoduche rovnice a hesla. Russak je peklo pyco, Unije nas zachrani pred sklenikem. Do propagandy zapojis jinde neuplatnitelne lidi a jedes.
A az se to cely posere, znovu se rozdaj karty a to je cely.
Na druhou stranu – peklem kazdeho hospodarstvi je nasyceny trh. Stroje, ktere dlouho vydrzi, narvane vojenske sklady v miru, vaznouci spotreba. Valcicka ma sama pozitiva – znovu se rozjede prumysl (zbrojni, stavebni,…), dojde k prerozdeleni majetku a moci, lidi si prerovnaji hodnoty,… a tech par milionu mrtvol? Lidi je jako sracek, Kefalin…
Marty...
Protoze ty rezimy jsou jen divadlo, fasada. Ve finale za tim je porad to samy – jaxe mit dobre na ukor ostatnich. Nekde staci lidi zblbnout, jinde je musis postrcit a onde mlatit.
Pro BFU musi byt mesidz jednoducha, stylem Banik pyco, takze nemuzes mu vysvetlovat, proc je tento system lepsi treba z dlouhodobeho hlediska. Diky vseobecne klesajicimu vzdelani musis pouzit jednoduche rovnice a hesla. Russak je peklo pyco, Unije nas zachrani pred sklenikem. Do propagandy zapojis jinde neuplatnitelne lidi a jedes.
A az se to cely posere, znovu se rozdaj karty a to je cely.
Na druhou stranu – peklem kazdeho hospodarstvi je nasyceny trh. Stroje, ktere dlouho vydrzi, narvane vojenske sklady v miru, vaznouci spotreba. Valcicka ma sama pozitiva – znovu se rozjede prumysl (zbrojni, stavebni,…), dojde k prerozdeleni majetku a moci, lidi si prerovnaji hodnoty,… a tech par milionu mrtvol? Lidi je jako sracek, Kefalin…
Velice pěkně popsáno…..
leon
Akorát že socialismus se nesesypal kvůli nějakým podivným ideologiím ani z ekonomických důvodů jako se dnes sype kapitalismus, ale jen proto, že ho převálcovala západní propaganda.
Bohužel tehdy si málokdo uvědomoval jak Západ ke svému bohatství přišel a že zločinný je právě kapitalismus a ne socialismus.
A že navzdory tomu, že Západ škodil ČSSR ze všech sil jsme byli úspěšní v mnoha oborech.
grg
Prevalcovala ho kozia ekonomika, ale nenechajme si faktami kaziť pekný príbeh.
Ako to povedal tuším Reagan? „USA dokážu naraz zbrojiť aj kŕmiť obyvateľstvo, sajúz si musí vybrať.“
Cerny Mor
Tak „Sajúz Něrušímij respůblik svabódnych“ si už stovky let vždy vybere zbrojení a války, načež tu válku nebo zbrojení prosere a k tomu má na krku hladový soudruhy občany. Takže pak chvilka klidu, reporem, než se ekonomika trochu zotaví a potom další kolo zbrojení a válčení a hladu.
(Na vysvětlenou – pod pojmem „ekonomika“ v Rusku rozumíme těžbu ropy, plynu, surovin a vývoz zbraní – nic víc nemaj.
Sysop
Tak tak, Rusak valci vsude na svete. Jen tech zakladen, co vsude ma, hajzl jeden. Smrt bolsevikum!
Cerny Mor
Sysop:
Jasně, Rusáci nejsou a nebyli v Sýrii, v Podněstří, v Gruzii, na Ukrajině, Vágnerovci nikdy nepůsobili v Africe, nikdo nikdy nepodporoval íránský terorist
Pokud je mně známo, do Sýrie byli pozváni legitimní vládou a majou tam řádně pronajatou základnu. Podobně ve většině zemí Afriky, kam jsou oficiálně pozvaní. Co kde dělají neoficiální bojůfky je jaksi zcela jiná věc, anžto ty sou mezinárodně neukotevený a mimo právní neřády tak nejak všecky, tušim, že průkopníkem v tom byla jakási žabácká cizinecká legia a jiný černyvody.
Ukravína je celkem známá, a Gruzia to samý v bledě modrým. KoZa odmítá uznat právo na sebeurčení separátů v nekolika regionech (pže se jim nehodí do krámu stabilní vlastní státy, za to chcou mít co nejvíc žhavejch želez pro kutí, kdykoli se jim to namane, aby to mohli RF rozesírat za humny) a tak se gruzáči rozhodli to řešit dělostřeleckou čistkou. (podobnost s chochlovským ostřelováním Donbasu a chystanou inzvazí čistě náhodná). No tak rusáci udělali to, co jim mezinárodní právo založený na pravidlech (:D) diktovalo – vstoupili do toho a humanitárně separáty vochránili. Přesně po vzoru UŠAndů, dyž ti chránili kosovský slimáky vražděním civilů v Bělehradě z křídel humanitárních bombardérů, no né?
Íránský teroristi sou kerý, mužeš menovat?
Sysop
Re: Behemot 29.1.2025 v 12:22
Jaky upirani prava na sebeurceni? V EU? Co blaznis?
Tudle prece ti Spanele, co chteli vyhlasit samostatnost, se jmenujou jak hen ty cesky vysavace… nikdo jim prece nebranil. Kdyby se blbci nezdrzeli v lochu, vsechno krasne probehlo. Mavat nekde fanglema, jo to by jim slo. Ale zalozit konecne republiku, to ne.
Sysop
Re: Cerny Mor 29.1.2025 v 12:01
Kdyby jen to, BlackWater jsou taky prevleceni Rusaci. Vsude, vsude jsou! A co teprve takovy francouzsky legie, tam je, panecku, spotreba borsce!
Ceskou armadu do Afganistanu taky nikdo nezval, vsechno infiltrovani Rusaci. Vsechno, vsechno! Smrt bolsevikum!
leon
Jo místo aby se Rusové pokorně vzdali, když jsou napadení „mírumilovným“ Západem, tak si zvolí válku. Co to je za národ!
Arnold J Rimmer
Soudruhu politruku, i ten nejblbější frontovik ví , dokonce i ten idiot Váňa ví, že útočník je ten, co první den postoupí!
Sysop
Re: leon 29.1.2025 v 11:34
To je prave to, ze maj uplne jiny hodnoty, nez my – u nas se staci slusne zeptat a slozime zbrane ihned. Tak je to spravne, tak to ma byt!
Panek
Stejně jako Norsko. Nebo si myslíte, že jeho ekonomiku táhne export lososů?
tak tak, a eště zapomněl na vodku a zemljanky! ty jaderný elektrárny na klíč, pokročilý palivový tyče do nich, a další věci, šmejdi nakupupujou beztak u rejžáků, a eště jim je dokážou prodat na zpátek, tak sou vychcaní…
akorát eště nevim, kde se jim tam bere tolika toho obilí, mouky, cukrovky/cukru, hnojiv, paliv, zpracovanejch kovů, a tak, dyž to nemajou? to budou určitě náký čárymáry!
Panek
Stojí soudruh před zeleným plátnem a pomocí CGI tam namalují kosmodrom se startující raketou Angara A5. Glonass je taky fejk. Sojuz připojený k ISS je taky bota jak hrom. Měla to být ponorka, ale ta svině jim uletěla.
Cerny Mor
Panek: jó, jako děti jsme museli chodit na VDNCH („Výstava úspěchů národního hospodářství“), tam nás takhle krmili, už před 40 lety. Sice Rusáci neměli co žrát, ale hlavně že lítali do vesmíru. Je fakt, že když je hlad, tak si to hladový ovčani nějak vysvětlit musej – třeba jako daň za „raketový inženýrství“.
Mimochodem Koroljov se jmenoval Korolev, byl to Ukrajinec a studoval v Kyjevě. A když zemřel, tak ty jejich plány na cestu na Měsíc skončily obří blamáží a vyhozením neskutečnym množstvím peněz za vybuchující rakety.
Ale tak to v Rusku chodilo, chodí a chodit bude: sice hovno do huby, ale zato imperialismus.
Mimochodem důchod je v Rusu běžně třeba 15.000 rublů, na naše asi čtyři tisíce. Všem nespokojenym doporučuju se tam přestěhovat a žít z toho.
Sysop
Re: Cerny Mor 29.1.2025 v 12:18
Kdyz jsem si posledne odskocil v Seremetevu ven projit nejake kramy, tak zradlo v prepoctu na jejich mzdy az tak nedostupny nebylo. Jo, kdyz jeden chce origo holandsky syr, to je pak jina. To v Cesku koupis vagon za hubicku.
Ta arogance Západu a posmívání se Rusku je vrchol hnusu vzhledem k tomu, co Rusko (SSSR) zkusilo od „demokratického“ „mírumilovného“ Západu. Zničené bestiální válkou, kterou vyvolal Západ.
A místo zpytování svědomí zločinný Západ štval proti SSSR a vyvolal studenou válku.
fatdwi
leon: určitě na to budou nějaký prášky. Marcusante, kde jste?! Rok sotva začal, určitě jste limit na pro bono terapie ještě nevyčerpal.
Sysop
Re: leon 29.1.2025 v 12:52
Coz o to, Rusaci taky nejsou zadni svatousci a maji svoje zajmy.
Ale predevsim – i kdyby celej ten jejich narod vychcipal hlady, tak je to jejich vec a nam je do toho uplny s prehazovackou. Jenze to je takove to oblibene krmeni pro plebs: necum, ze te tvoje vlada okrada, cum na to, jak se maji Rusaci spatne.
Ze jsou ruzne vlady sveta ruzne debilni, je fakt, tak to fuguje, fungovalo a fungovat bude. Ale kdyz se bude kazdej starat hlavne sam o sebe, bude o vsechny dobre postarano.
Na mne Rusak zadnej vliv nema, takze at si dela co chce. Mne zajima, kdy mne prestane ojebavat nase vlada, kdy se mi prestane Brusel srat do zivota a kdy to tady bude aspon tak stejne dobry misto k zivotu, jako jeste pred 1/4 stoletim bylo.
Sysop
Re: Panek 29.1.2025 v 12:08
Kdovi, jak to bylo s tim Kuznecovem. Tipuju na uhelnou teplarnu s fabrickym letistem nekde na nezpevnenym pobrezi.
To už je osud velkých měst (nejen) v Evropě. Přes většinou solidní MHD jsou doslova přecpaná auty a opravy se nestíhají.
Když jsem viděl Londýn, Edinburg, Manchester a Sheffield, tak jsem nad bídným stavem infrastruktury kroutil hlavou. Myslel jsem, že Britové na tohle prachy mají. No nemají, jejich infrastruktura je dlouhodobě podfinancovaná.
Magistrála od mostu KG až po Václavák je obecně v bídném stavu, omezení rád strpím, když budu vědět, že tam nakonec bude tišší povrch a vozovka v dobrém stavu.
V civilizaci neco takovýho nepřipadá v úvahu. Londonistán plnej negrů z buše vč. jejich manýrů není civilizaca dávno.
Bude tam hovno, jako obvykle, a není sebemenší důvod proč to není vodevřený DYŽ JE TO HOTOVÝ tvl.
Nitus
Náhodou, na poměry autora to je nečekaně přijatelné. Kdyby pan doktor trošku ubral jednak s prasatama, jednak se stíhama, a především pak s myšlenkovou vatou, tvořenou de lege ferenda úvahami o něčem, co skoro jistě nenastane, tak by se tím článek „stylisticky očistil“, a především by se přirozeně zkrátila jeho neúnosná délka, čímž by vznikl článek na zdejší poměry řekněme nadprůměrný. Rozhodně by to byl menší „Captain Obvious“ moment, než polovina článků od Vymazala, a oproti zde již tradičním ulítlým prcgumám by to byl jiný vesmír. Bohužel, Challenger (opět) neunesl frustraci z toho, že normální lidi žijou a občas napíšou něco na internet, zatímco on píše na internet a občas žije, a tak je z toho již u něj běžná grafomanická slátanina, kterou nikdo normální nedočte do třetího odstavce. Ale nemuselo to tak být…
Jantar
Normální prasátka spokojené chrochtají u svých korýtek a netuší, že za chvíli ty korýtka budou nejen prázdné ale i rozbité. A že si na ně už (halal?) řezník brousí kudlu.
Zatímco inteligentní zkušení chlapi jako Challenger ví do jakého průseru se řítíme, a píšou tomu odpovídající články.
A panika a zděšení jsou tak na místě.
Na rozdíl od narkotického spokojeného poklimbávání napapaného a pivem napojeného českého prasátka.
Alan.Cox
Češi padají z vrcholu mrakodrapu na beton. A zatímco padají volným pádem na ten beton, říkají si v letu „ještě je to dobrý, nestrašte nás“.
Jihočech Honza
To, že padáme na beton, je ošklivá konspirace a prorusssská dezinformace!
Sysop
Souhlas, posledni dobou jsou dezinformace jen casove odlozenou pravdou.
Alan.Cox
Dezinformace může být i pravdivá. Jak nám tvrdí naši fact-checkeři. Stejně jako tvrdí parazitičtí akademici na univerzitách vyučující kritické myšlení, dezinformace, hybridní boje, extrémismus – a další křivácké univerzitní předměty a obory. Stejně jako tvrdí soudní znalci. Stejně to tvrdí i Foltýn.
Integrale
Napsat to bez osobních injektiv, hrubých slov (i když chápu, že člověk by musel mít hodně pevný nervy, aby je smazal) a nekonfrotačním způsobem, tak by to byl super volební projev pro nějakou konzervativní stranu.
Ale přece i u nás v 90. letech vlády uváděly do provozu 40–60 km dálnic ročně, dalších 50–100 km komunikací ročně opravovaly (stavěly znovu), stavěly jadernou elektrárnu, renovovaly přehrady, odsiřovaly elektrárny a teplárny… a to vše s rozpočtem ve stejné výši, jako jen suma loni vyplacených dotací!
Tato vláda sice uvedla (po cca 15 letech) do provozu kus dálnice a vyměnila nějaké mosty, ale za cenu drastického zvyšování daní a brutálního státního zadlužení.
Je zcela nepochopiltené, že ten rozdíl 90 % obyvatel této země prostě nevidí.
Jihočech Honza
Klasická salámová technika, každý rok je o trochu hůře, než ten předcházející, a o trochu lépe, než ten následující. Američan z padesátých let by taky svoji zemi nepoznal.
leon
To je důsledek toho, když lepší vláda je nahrazena horší vládou. Protože ovčani víc věří tomu, co jim tlučou do hlavy „objektivní“ „nezávislá“ média než tmu, co sami zažili. Takže budou opět volit ODS protože z médií slyší jak se mají čím dál lépe.
Pak se nemůžeme divit, jak to v ČR vypadá a že je to čím dál horší.
web přestal fungovat, buď jen dočasně nebo ho vypli.
Dachsmeister
@Integrale
za mzdy kolem 500DM, později 400€ měsíčně, s nízkymi cenami materiálů a výrobků a s nerozbujelým sociálním systémem.
Důchody tehdy200-300DM.
A ty krachující podniky co v nich banky projebaly stovky miliard Kč se kupodivu podařilo novým vlastníkům ještě zpeněžit, některé i v desítkách milard Kč.
Namátkou OKD, MUS,NH(KG)
Jantar
To je pravda. Challenger si sice ulevil, já s většinou i souhlasím, ale výsledek je pak ten, že článek je zcela nepoužitelný mimo okruh čtenářů Dfensova webu.
A nehrozí že bych ho mohl přeposlat nějakému „normálovi“ k přečtení a probuzení.
Což je velká škoda.
@Behemot
Protože to vypadá, jako že se autor nezná vzteky, a protože se spoustě lidí nechce číst záplavu nadávek a vulgarismů, takže to číst prostě nebudou.
Forma prostě snižuje potenciální dosah.
To máš stejný, jako kdyby tam byla spousta pravopisných chyb. Lidi si řeknou, že je to debil, a nebudou to brát vážně. Ani někteří z těch, kteří by to vážně brali.
@ Behemot
prasata, zmrdi (ne ve významu D-F), smradi atd.
Klidně to může bejt i pravda, ale představ si, že někdo za tebou dojde se zakázkou, přičemž tomu moc nerozumí, a ty ho oslovuješ laskavým „debile“. Bude to fungovat?
Nebo obecně nevypustíš z huby slušný slovo. Jo, pokud jseš super fachman a on to ví, třeba ten kšeft nakonec dostaneš, ale u jinejch lidí ti to zavře dveře.
Myslíš, že když já jednám v práci s rodičema, že můžu říct „ten váš Kuba je akorát pako, ale poslouchá Vojtu, to je hajzl“? Přitom „pako“ a „hajzl“ je obojí pravda.
no a tomu nerozumí, pže je debil? pak moc nevidim důvod s rtardem ztrácet čas, ne?
Bahnak
BTW jedna ze zásadních chyb lepšolidí je jejich arogance k těm, co je nevolí. Pokud chci někoho získat na svoji stranu, nemůžu mu vykládat, že je socka s podprůměrnou inteligencí, i kdyby to byla pravda. Hulvátstvím můžeš někoho zastrašit, ale musíš na to mít páky. Proto si (5-1)K pořizuje ty páky jako pendrekovej zákon.
Alternativa nikoho zastrašovat nemůže, moc mají ti druzí. Musí přesvědčit ty, kdo třeba politiku moc nesledují a doteď věřili tomu, co slyšeli v televizi. Pokud jim ale někdo předloží něco podobného tomuhle článku, oni se bloknou.
Hele, já s tím článkem v podstatě soushlasím, i když se mi forma moc nelíbí. Jenže já jsem zvyklej na tenhle web i doktora. Když jsem o dost mírnější D-Fensův text o Nutelákovi ukázal známý, co fakt není fialová, odpověděla mi, že tohle teda ne. Argumenty pana domácího šly do kytek, a to ten jeho článek nebyl na místní poměry nijak drsnej a měl recht.
fatdwi
Bahnak: proč je to chyba „lepšolidí“? Babišoidi to nedělají? Řekl bych, že to je vlastnost všech věřících, neuznávají žádnou alternativu, pravda je jen ta jejich a pro ostatní jsou jen dvě možné alternativy – konvertovat nebo chcípnout. Proto taky nemá šanci žádná rozumná strana, protože volby nevyhrává mozek. Naopak kdo není ani losnovec, ani mažňákovec, toho obě strany svorně nenávidí, protože nejhorší je mít vlastní názor.
Nakonec, sice jako nick jste v diskusích novej, ale pokud jste sem chodil dřív, tak jste to musel během všech voleb vidět. Naposled hysterie kolem hradního komanče, kdo jednoho z nich volit nechtěl, to byl úplně nejhorší blbec, který svým nevolením jednoznačně volil toho druhého. Babišoidi se od rozvědčíkovců ničím nelišili.
Bahnak
@ fatdwi
Lepšolidi to dělají častěji. Doby, kdy největší hovada na netu byli zemanovci, je pryč. IMHO je to tím, jak se po dvojí volební porážce Demoblok zavřel do sebe a neustále se ubezpečoval, jak jsou všichni ostatní dementi.
Vulgarita (a taky etnická nenávist, mimochodem) je u nich silnější mj. proto, že je v tom podporuje mainstream, který je na ně podstatně mírnější. Kdysi ještě když jsem chodil na Novinky (to už je pár let) jsem dostal ban za doslovné ocitování výroku jednoho z nich v uvozovkách s dotazem, zda to myslí vážně. Dotyčný žádný ban nedostal, pochopitelně.
S tím, že kdo není losnovec nebo mažňákovec, může bejt zrádce pro obě strany, mi ukázal jeden, co mi opakovaně vykládal, že mám řídícího důstojníka. Ptát se ho, odkud jako má ten řídící důstojník být, by nemělo smysl, odpověděl by mi, že není moje sekretářka.
Jinak jsem Hroch_bahenni, při změně nicku jsem to napsal. Pořád se to pletlo s tím původním Hrochem. A taky mi to přišlo dobrý kvůlivá Losnovi a Mažňákovi.
tvl režim jim nadává do sviní, támdle prase co ryje v řepách eště horší hovna (plus neco vo střílení apod., takový vymaštěnce nesleduju), a voni si hrajou na pravdolásku? no tak jako dyž na to nahlížijou takle, tak bude nakonec fak i správně, až jim všem slimáci uřežou palice a naserou do krku, pže zdegenerovaný sračky evolučně musí zaniknout (a todle není než chování a jednání zdegenerovanejch sraček, sorryjako)
Bahnak
@ Behe
Přesně to s těmi sviněmi jsem jí napsal. Nepomohlo.
Hele, já to popisuju tak, jak to je. Pokud tady nemá být koncentrák, je potřeba, aby se změnila vláda, a ne, ANO+ODS fakt nestačí. Na to potřebuješ hlasy. Přesvědčovat přesvědčené je ztráta času a peněz. Potřebuješ přesvědčit střed.
Občas nakouknu na Neviditelnýho psa. Komentáře se dost změnily co do názoru, i u lidí napravo od středu. Podle mýho jedním z hlavních důvodů je žumpa, co mají místo hlasivek komentátoři jako Ganaur, Mach nebo Havelka. Je to pomalu na Орден Дружбы :)
jak už psal nekdo jinej možná pod jiným článkem, tak holt až padnou na držku, tak se jim konečně rožne…že tam padnem všeci vostatní s něma, no…
cool
https://pravyprostor.net/smrtici-naivita-ukrajinskeho-komika/
Je to pyjanista virtuóz jako náš sociální vědec, vlastními slovy. Děkujeme, „pobavilo. K nebytí & vječnému spočinutí jejich hordami k smrti unuděných nezaměstnaných korporátníků exbehemotů NWO OSN WHO MMF „digitálního světa *umjelé inteligence nadcvičených kryplátory zdebiliriátů mRNAce gnobiontů – nelidi sobě nestvůr hrůz zrůd egotautologií „pomazanými obludária užranovů fatall total error.
Zasmějte se ale až po trénincích skoků do hrobu a finální zrealizaci.
cool
& nové společenské vskutku zřízení – TRUBKARIÁT, digoš třetího informačního milénia
Hátramatamatami, trátramatra ta matamatama usviňozdebiliriády zběsile pádivých získaných encefalitid mozků z očkování ala etalon šperk big pharmy klenot zajíkající se žvástal o překot mrmla etalon pavlík bojový multicar. Místo jazyka mu mají nastřelit datový kabel s optickými vlákny a z buferu by jste se po transformaci dozvěděli dějiny vesmíru a lidstva a každý jeden kádrování všech o všech do smrti ale museli by jste být na kapačkách uváděni do umělého spánku, samozřejmě by jste byli naplnění na spočinutí po zlomku.
🥀💖🌿😂😅👍❣️🍀👋🙏
A nehrňte pořád kvaki koňák, zase spíťaři.
Hele, ty pobaltsky republiky ja docela chapu. Patrily pod Finsko, prisel chamtivej Rusak a od Finska je koupil a od te doby to tam jde zugrund. Jak jim mohlo pod Finy byt dobre! Vzdyt i sdileli s Finy stejne hodnoty behem 40. let minuleho stoleti.
Finsko patřilo pod Švédsko. Nebýt Rusa.
Pokial viem, stale maju sochu Alexandra II. v Helsinkach na namesti.
Kdo? Podceňujete sílu propagandy. Ta jede v mainstrýmu ve dne v noci. Televize, noviny, weby jako iDnes. Ve školách od vysokých po základní. Vidím to u příbuzných, vidím to v práci. Nevadí jim, že nemají zubaře, za rok dva ani praktika, platí dardu za energie, ale na 4 demolici nebo EU nedají dopustit. Když už nemají argument, tak za to může Rusko. Prostě tihle lidé musí padnout na dno. Otázkou je, kde to dno je. A proč tam musíme my ostatní padnout s nimi.
V mainstreamu se už dávno psalo, že pětikoalice patří mezi nejméně populární vlády v historii republiky. Skutečných příznivců má málo; už v předchozích volbách těžila z toho, že jedinou alternativou je ten zmrd Babiš. A i zde již bylo popsáno, že ta jeho parta je opozice jen na oko – tzv. šestikoalice.
Lidi jsou vetsinove neuveritelne tupi. Tech chytrych je malo a moudrych jeste min.
ja sa hlasim k tej větčině, tedy asi k tym uplně tupým, k čemu se hlasite vy pane Sysop?
Nebyl bych subjektive objektivni, necht to posoudi druzi. Ja sam jsem si do debila nadaval naposledy v sobotu.
@Sysop
jste chytrý, ale rád byste byl moudrý! ;-)
Do moudrosti musim jeste dozrat :-)
To je rozhodně dobrý cíl.
Bohuzel hodne vzdaleny :-)
tý jo, taková hnusná odporná prorussácká propaganda, ten vladivostok je nahranej naopak, maryipol je vytvořen umělou inteligencí, tedá co to plácám, v russácku není žádná iteligence , natož umělá, a když, tak je to placeno z primitivní těžby surovin, sice v česku neumíme těžit ani to uhle, bo se zaviraj fšecky doly, ale co už,,,russy nemá nikdo rád, proto se tam vystěhovalo Xmilionů ukrajinců aby je vyjedli, a tím proti nim bojovali, jo a žijou v zemljankách a pyjou vodku , a jsou negramotní, já například taky nemám rád russáky, hlavně ty mezi někde Košicama a Dněprem, ale jinak ukrajince mylujy, taky mylujy bolivijce a paragvajce, inuty fčetně groňanů, a i dokonce valachy a chody myluju, a aby nedošlo k omylu, myslím tím hlavně valašky a chodky atd,
Chody taky miluju. Obvykle zacinam tim predkrmem.
Proti jich hlasovalo 31, např Kovářová, Canov, Ludková,…
To máte bohužel špatné info:
https://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=22758&O=15
Hehehe, a to jsem někde na diskuzích četl: „…kouknetě se na slovensko jak to tam dopadá ta legislatíva, to by se u nás stát nemohlo – MY MÁME SENÁT!“
Já to nechápu. Senátorka Marvanová byla v rozpravě proti a tak se zdržela. Senátor Canov byl v rozpravě proti a tak hlasoval pro. To vážení senátoři neznají (obdobu) rčení „soudek medu, kapka jedu, v tomhle s vámi nepojedu“? Pět hodin se vymezovali a pak si řekli že jako celek dobrý nebo „špatný ale nebudu vyčuhovat“?
(zdroj https://www.echo24.cz/a/H2hcC/zpravy-domov-kritika-trestny-cin-cizi-moc-dockaji-zasahl-blazek-pavel )
„Ty kurvy“, tedy Fialu, Babiše a dříve např. Paroubka nebo Kalouska volí „průměrný volič“. Takovej zase nenávistnej blábol na 10 normostran kvůli něčemu tak zjevnému? Samozřejmě, spotřeba „prasat“ více, než dvě na stránku, k tomu alespoň 3 další nadávky, klasika, číst se to nedalo (přečetl jsem začátek a pak závěr, zbytek AI, bláboly o rozvoji Ruska (facepalm)).
Příště bych Challengere doporučil podrobně rozepsat zase něco nepochopitelného, třeba proč se tolik lidí nechalo očkovat fajzrem a dalšími šmakuládami proti covidu. Ne, vůbec to nebylo ze stejných důvodů, tedy že podlehli reklamě. Myslím, že jeden doktor si tady dokonce měl potřebu své rozhodnutí racionalizovat článkem. Tedy by si jeden myslel, že Vám myšlenkové pochody stáda nejsou cizí ;-)
Se zpraskem má autor naprostou pravdu. Z Rakušana a i dalších se mi obrací žaludek. Ve zbytku vylévá s vaničkou i dítě a svůj žlučovitý iracionální vztek. Například zbraně nejsou tak easy (odkaz: https://www.reddit.com/r/AskARussian/comments/10hoxel/gun_ownership_in_russia/ ), s tím HDP na hlavu bych také Rusko neadoroval (odkaz: https://www.imf.org/external/datamapper/NGDPDPC@WEO/OEMDC/ADVEC/WEOWORLD , odkaz: https://www.nihilistanabalkonu.cz/l/pruvodce-ruskem-pro-pana-blahu-1/ a další díly tamtéž).
Neptej se, co může udělat tvá země pro tebe, ale co můžeš udělat ty pro svou zemi. JFK.
jenyk: adoraci ruského HDP jsme tu už probírali víckrát, nechápu, že to ještě někdo omílá jako pozitivum. Jasně, že země ve válce, která vyrábí zbraně má HDP skvělé. Jen jaksi běžnému člověku je to k hovnu, když se to HDP mění na bojišti ve válečný šrot. Úplně jinak je na tom USA, kde se HDP, generované zbrojařským průmyslem, mění v prachy a šrot z toho na bojišti dělají jiní.
Adorace válečného HDP u Rusáků a jak jim prospěly sankce a válka je zhruba na úrovni toho, že tady vyrábíme škodovky, ale místo, abychom je prodávali, je vozíme rovnou do šrotu. To by bylo HDP, výroba a ještě výkony šroťáků, no pohádka a země pečených holubů, lítajících rovnou do pusy. Běžný bulík ale chápe, že by to asi byla blbost. Jakmile přijde na Rusko, najednou je to super věc, hodná obdivu.
PS: ano, uvědomuju si, že v případě Ruska jde o investici, protože samozřejmě čekají, že co nakradou na Ukrajině jim ty díry zalepí. Proto taky Vovka nemůže jen tak kývnout na ukončení války bez pozitivního výsledku, protože ty hromady prošustrovaných prachů si nemůže dovolit odepsat.
On americký (a britský) HDP vytvářený finančními machinacemi není o mnoho lepší, jsou to jenom čísla, která mají mazlíčci rádi.
O životní úrovni vypovídá ledaccos jiného, například průměrná délka života, životní spokojenost, ale třeba průměrné IQ nebo velikost úspor, iniciativě se meze nekladou.
JH: nějak jsem si nevšiml, že by tady někdo adoroval HDP na západě, to je téma místní putinovské úderky. Normální člověk ví dávno, že HDP je ošidné a je nutné jít hlouběji. Nicméně po stránce zbraní platí, co jsem napsal – je obrovský rozdíl, jestli je prodávám a měním tak HDP v peníze nebo je používám pro vlastní válku a měním ho v šrot.
fatdwi 28.1.2025 v 10:37
Zajímavé.
Adorace HDP západních států zde probíhala léta, ne?
Nepočítal jsem a ani to nehodlám dělat, kolikrát se zde zdůrazňovalo, že HDP Ruska nedosahuje HDP Itálie, Kalifornie atd. Horní Voltu jsem také zaznamenal, ale ta se obvykle do západních států nezahrnuje.
Ale je možné, že už ano, konečně, The Times They Are A-Changin‘.
ygorek: párkrát jsem se již dávné minulosti s některými chytnul, detaily si nepamatuji. Nicméně vnímám jako rozdíl, jestli probíhá diskuse mezi zeměmi v mírovém stavu (kde je i tak spousta faktorů, kvůli kterým takových srovnání příznivcem nejsem) a jestli někdo vychvaluje válečnou ekonomiku a glorifikuje dopad sankcí, Vy ne? Zkuste kdyžtak reagovat věcně, jestli s něčím, co jsem napsal, nesouhlasíte.
ftdwi 28.1.2025 v 11:14
-nějak jsem si nevšiml, že by tady někdo adoroval HDP na západě…
— kolikrát se zde zdůrazňovalo, že HDP Ruska nedosahuje HDP Itálie, polovinu HDP Kalifornie atd…
Tedy prosté vyvrácení tvrzení. V porovnáváním s HDP Itálie atd. nikdy nebyl zmíněn mírový nebo válečný stav.
Reagoval jsem věcně, nesouhlasil jsem s vaším tvrzením a uvedl, proč.
Poukazem na své vnímání rozdílu jste nevyvrátil nic.
Vyvozuji poznatek, že někdy se nemusí mávat červeným hadrem, stačí jen ukázat klůcek.
Co se týče HDP, neargumentoval jsem jeho výší v žádné diskusi. Ledaže byste prokázal opak.
ygorek: proč by někdo zmiňoval válečný stav v diskusi, ve které v něm nikdo není?
Pokud považujete válečnou a mírovou ekonomiku za srovnatelné, pak nevidím smyslu další diskusi, neb nejste schopen vůbec pobrat téma a tedy co je nebo není „vyvrácené“ nemáte jak zhodnotit. Resp. udělal jste to, ale asi jako když dítě zhodnotí stav jaderné elektrárny. Nakonec co je názor už říkal Larry Flint, co byste taky jeden neměl.
Upřímně jste mě rozesmál tím, že bych já Vám měl něco dokazovat:-) Vím, že jsem se takových diskusí účastnil a vím taky s jakým názorem (stále stejným). Pokud si to nepamatujete, můžete si to dohledat. Ale já Vám sekretářku dělat nebudu:-)
fatdwi 28.1.2025 v 16:12
Téma tedy udržet nedovedete, doufám, že s močí jste na tom lépe.
Ale vážně: slavně jste zvítězil, blahopřeji, sbohem.
ygorek: Ještě jste zapomněl na častý idiotský ygorgův pokus „dejte mi zdroj na vaše tvrzení“.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cinske-ai-zjeveni-deepseek-ukrojil-z-hodnoty-nvidie-za-jediny-den-14-bilionu-40506484
No jen jestli ten deepSeek nebude stejný švindl jako „svobodný a nezávislý“ Bitcoin spravovaný IT firmami v Číně.
A jen se to provalí až po letech, jako s Bitcoinem.
coto zas blekotáš
@fatdwi
Город-герой Мариуополь…
https://youtu.be/GMUzLgS2p9c?si=JeNiZMNBVcHIw9dd
Já bych třeba tak nejásal, kdyby Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej obklíčily Český Těšín, místo humanitárního koridoru za Ostrawicu granicu jej leteckým bombardováním a dělostřelectvem osvobodily a pak tam naši milí severní sousedi postavili 100 nových białoczerwonych paneláků a 10 Biedronek.
Ale chápu, že internetovým sociopatům se to může líbit…
Nejsem si ovšem jistý, zda by se jim líbila mzda lékaře v hlavním městě země zaslíbené, která je poněkud nižší než v Čekoprasečáku, nedejbože v Severním chalifátu.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-to-musi-byt-vic-putin-nechtel-verit-starostovym-slovum-o-prumerne-mzde-v-moskve-40506249
Dachsmeister 28.1.2025 v 10:46
Jistě.
Na druhou stranu mi ředitel městského podniku služeb (úroveň tuzemského okresního města) v nedalekém „stánu“ říkal, že si může ten statek a „záhumenky“ dovolit, protože rodiče se usadili v Moskvě, odkud to financují. Na stravu a oděv mu plat stačil, to zase ano.
@ygorek
Ech, Bůh vysoko, Moskva daleko…
Historek jak z Gogola se jistě najde přehršel.
Dachsmeister 28.1.2025 v 12:14
To rčení znám, ale nechápu, jak souvisí s mou historkou.
Spíš jsem očekával námitku týkající se klíčového slova (průměrná).
@ygorek
sám Gosudar se podivil, že je nízká, když mu ji pan starosta prozradil.
A to průměr hlavního města budou táhnout státní zaměstnanci, dále ti z velkých firem a i lékař na velké klinice asi bude mít víc než v oblastní nemocnici za Uralem.
Koneckonců je to obecný jev nezávislý na režimech, že hlavní města se vyznačují vyššími mzdami i platy.
Nemaje dat, nehodlám tu analyzovat mediány, průměry v oborech, spotřební koše apod.
Ani rozporovat svědectví z gubernie.
Dachsmeister 28.1.2025 v 16:29
Poskytnutím jedné praktické zkušenosti pro zpestření si nemohu činit nároky na diskusi o mediánech a spotřebních koších.
Rozporovat poskytnuté svědectví nemůžete, protože jste u toho nebyl a dotyčného člověka neznáte. Rozporovat obecné poměry v gubernii byste mohl, ovšem kdybych je zmiňoval.
Ale je docela nízký tlak, 939 milibarů, a na diskusi je to vidět.
Zajímavé, možná se to dá použít v diskusi o klimatické změně.
@ygorek
howgh
Dachsmeister: to je všechno jen fašistická propaganda fašistické kozy. Ve skutečnostni díky monstróznímu HDP bere moskevský lékař okolo 200k měsíčně jak místní doktor-politolog-incel a v Mariupolu by chtěl žít každý, ty AI upravené záběry Rusáky vybombardovaného města jsou dezinformace. Každej ví, že mírovej kinžál nebo ořešák nemůže žádné město poškodit.
Kdyby došlo na Cieszyn Zachodni, který teď nějakým nedopatřením okupuje a utlačuje pozůstatek Československa, nemusíte se ničeho bát, na destrukci by nedošlo. Místní hrdinové by v zájmu zachování míru obratem – ovšem neradi a se smutkem v duši i hlase – podepsali zvací dopis a správu polského území přenechali moudré Varšavě. Naštěstí by si toho nikdo nevšiml a tak by se nemohlo stát, že si další kousky zaberou jejich právoplatní vlastníci. Třeba Posselta by nic nenapadlo ani kdyby se to náhodou z novin dozvěděl.
@fatdwi
uf, tak to su klidné, koneckonců já se polsky domluvím, dcera chodí aspoň na nepovinnou polštinu, žena má polskou základku, tak ukřižují enem mě, díky bohu že jsem ateista a tak je riziko, že ze mě bude mučedník malé.
Myslím, že očkovanému MUDr.lantovi křivdíte, incel není, onehdy se tu přiznal, že nějakou osobu s ženským pohlavím píchá…
Dachsmeister: žádnej strach, stačí se řídit radami místních moudrých i pokud jde o akceptaci nového míru – když budete držet hubu a krok, nic se Vám nestane. Hlavně nikoho neprovokujte a pokud budete, můžete si za to sám. Pak samozřejmě ukřižování je jediné správné, věděl jste, do čeho jdete.
Ad MUDr.lant: no, píchá, patří tam skutečně přítomný čas? Mě přišlo, že spíš ne, což mu dalo přehršel volného času a podnítilo Tourettovo grafomanství. Někde kolem toho článku o pičulínech, to mu zase ujely nervy a neustál svou neutěšenou životní situaci, ve které se – podobně jako žirafa – nachází naprosto nezaslouženě a nespravedlivě.
„Na druhou stranu tu také nejsou žádní hladoví Moskvané ležící na ulicích, takže ve skutečnosti lidé vydělávají dost na to, aby se vůbec uživili, a to i při moskevských cenách a úrovni výdajů. Samozřejmě se bavíme o šedých příjmech, které do statistik nespadají. Pravděpodobně, kdyby nebylo šedého trhu, by sociální situace byla dnes úplně jiná, protože úřady samozřejmě z lidí vysávají, co mohou, a ženou je do naprosté chudoby,“ uzavírá Nesmijan. …nevysávají, co mohou, a ženou je do naprosté chudoby…nebyt šedé ekomoniky…co mně to jenom připomíná? a to vo tom, jak 2/3+ lidí nedošáhnou na průměr už je jenom, jak řiká sysop, třešinka na hovně
Jj, taky se jim tam neválí smrdutí vágusáci, žebráci a podobně, fetky lidem třikrát do dvou let nevykrádají auta, co vim, tak město je čistý a vo stavu metra a MHD celkově si můžou lidi i fpráglu nechat tak leda zdát. A je to čímdál horší teda, lešení kolem padajících baráků přibejvá značným tempem, infrastruktura v Pze naprostá katastrofa, X mostů na spadnutí, roky v kuse rozmrdaný páteřní komunikace stylem přijde banda debilů to rozmrdat na několik měsíců, udělá klidně i na šířku dvou pruhů novej povrch, sotva to vodevřou tak za tři tejdny přijde jiná banda kriplů a ten novejch povrch rozmrdá zase, a tak pořád dokola. Proč kurva nejsou na maggisrále u mňůzea konečně aspoň tři funkční pruhy? Šířka víc jak dvou je tam zabraná naprosto k hovnu, ta šulínová sračka tam si vegetí za plůtkem a do tech dalších X metrů šířky vůbec nezasahujou!!
Rozkradlo se a vytunelovalo to, co vybudovali komunisté do 1989. No a už není co krást a tunelovat. Vše dobré, co bylo do 1989 už se rozkradlo a prošustrovalo. Komunisti museli být úžasní, když se po nich dalo Česko desítky let rozkrádat a rozebírat. Ale všechno jednou dojde. Teď už lze jen okrást samotné lidi – na majetku, na daních.
Nesmí se zapomenout na to, že jsme se měli tak špatně, že mnozí dokonce vlastnili k trvalému bydlení ještě chatu k relaxaci na víkendy. A ne jen šlechta a aristokracie jako kdysi.
jo tvl nekerý ty odporný otřesný boudy sou fak letní sídla aristokracie no :D co ty bereš tvl, crack smíchanej s jedem na krysy?
Vidím, že tě každá zmínka o tom, že jsme se neměli za socíku až tak špatně, rozčílí. Copak já za to můžu, že to tak bylo?
Mám takový pocit, že si to nepochopil. Oproti předchozí době „báječného“ kapitalismu si chatu k relaxaci mohl dovolit i dělník.
Sice neměl dostatek banánů a toaletního papíru, ale za to si mohl dovolit postavit chatičku.
Kdyz budes chtit videt jen jednu stranu, tak ji proste uvidis. On ten socik taky mel tu nevyhodu, ze jsi se mohl treba posrat, ale legalne a moralne by sis svoji zivotni uroven zasadne nezvysil, i kdybys byl sebesikovnejsi. Jo, tak mozna pokud jsi se jmenoval napriklad Gott, ale kolik takovych bylo.
Ja jako pravicak sice chapu, ze ten kolektivistickej system mel nektery klady – lidi xobe meli bliz, bylo min stresu, drobne jistoty pro vsechny, atd., ale taky vidim ty zapory.
Asi by to chtelo nemotat dohromady vyvoj spolecnosti se spolecenskym zrizenim. Kdyby se socik nesesypal rizene na konci 80ek, tak by se sesypal nerizene nejpozdeji o deset let pozdeji. A to by bolelo kurva hodne. Neco ve stylu Argentiny.
Takze jsou v soucasnosti problemy, ktere by tu byly take, i kdyby byl socik. Ty bych nemotal do vlastnosti kapitalismu.
Osobne si myslim, ze schopnej a pracovitej clovek prezije velmi dobre jak za sociku, tak za kapiku. Takze pokud nekdo breci, mel by hledat chybu hlavne v sobe.
Sesypal se asi tak jako dnešní západní kapík se sype jak domeček z karet. Ono to chce nevidět jen jednu stranu.
To okno, kdy sis mohl zvýšit svou životní úroveň byla omezená doba ve světě. Už ani v SSA není snadné se vypracovat. Všechno se monopolizuje, oligarchizuje. Těžko konkurovat korporátům v oboru. A leccos se už také nedá dělat v garážích jako ve 20. století.
Ta možnost zvýšení úrovně bylo především omezené časové okno. Teď už je to velice nesnadné, ačkoli to občas i jde, ale chce to obrovskou porci štěstí.
Chaty měli většinou lufťáci a ti bydleli v nájmu ve státním.Dílem ukradeným, dílem postaveným.Moc venkovanů, co by jezdili z baráku někam na chatu sekat trávník asi nebylo.
Tak. Jen u nas v rodine co bylo chaticek a vsechno od panelakovejch familii. Jasne, v sedesatkach to sbouchali nekde v lese, v devadesatkach pretahovani o pozemek, ale fakt je, ze dneska neco takovyho za par susnu teda fakt nepostavis.
Jenze… socik ukradl lidem pozemky, aby pak nekterym jinym dovolil na nich postavit chaticku. Jako vyhodu bych to teda fakt nevidel.
Kradou všichni, a nejen pozemky.
Celý Západ teď ukradl Rusům přes 300 miliard dolarů majetku. Když jsem byl v SSA, tak dražili luxusní jachtu zabavenou nějakému Rusovi. Prostě mu jí SSA sprostě šlohlo.
Izrael sprostě ukradl Sýrii Golanské výšiny. Teď si ukousává jižní Libanon. Nemluvě o tom, že Izrael tu zemi sprostě šlohl při svém založení.
SSA krade syrskou ropu.
Donald Trump bez začervenání prohlásil, že Dánsku šlohne celé Grónsko. A Panamský průplav si také znárodní jen tak mýrnix týrnix.
Ale hlavně, že se bude furt šít do komunistů. Přičemž ti komouši byli jen příáštipkáři pro kapitalistickému Západu a Židům.
Mimochodem, to vysávání celého světa skrze mezinárodní měnu dolar je také majstrštyk od SSA! To kdyby měli Leninovci, tak jsou nejbohatští stát na světě, a socialistická soustava států je pevnější než Čína s SSA dohromady!
Marcusant, nebo kdo to byl, by ti vysvetlil, ze kradou jen Rusaci, napriklad uzemi. V pripade zapadu se o zadnou kradez nejedna, napriklad ta ropa v Syrii se jednou preklopi do investice v rozvoj lokality.
Ja mam to stesti, ze mam pestry zivot a poznavam peci ruznych systemu v case (mnohdy ale se stejnymi lidmi, na stejnych, byt ruzne nazvanych, pozicich). Kdyz jsem byl maly, soudruh z MNV prisel kontrolovat, jestli nemame v dobe nadbytecnou bytovou jednotku, v soucasnosti se hodny dredar zajima, jestli nemam nadbytecnou bytovou jednotku, pripadne jini soudruzi se staraji, abych treba neplatil prilis nizke dane z nemovitosti, protoze jak by k tomu ti nemajetni prisli.
Mám hlavně dojem, že ty ideologické a uvědomělé řeči o tom kdo je dobrý/špatný – typu socialismus/kapitalismus, Západ/Východ, stát/soukromník, atd. narážejí na slepotu. Že připisované vlastnosti těm či oněm jsou spíše přání otcem myšlenky. A že s pravdou to nemá pranic společného.
Aniž bych se chtěl komunismu/socialismu jakkoli zastávat. Protože zastávám názor, že jediný dobrý režim je tam, kde se nevyskytují žádní lidé. Na typu společenského zřízení záleží jen pramálo. Ale lidi to kazej.
a) Komunismus/socialismus padl hlavně proto, že staří fachmani, odborníci a budovatelé odcházeli a přicházeli mladí z 80. let, kteří už se jen vezli. Spolu s tlakem Západu se to pak složilo.
b) Dnešní Západ padá ze stejného důvodu. Ti, kdo poháněli pokrok byli nahrazeni mladými, kteří namísto práce či cíle pěstují 100 pohlaví, mají představu o likvidaci aut a elektráren, a svou tulení nemoc dávají najevo „prací“ v neziskovkách a woke aktivitách. Do toho jim hází vidle Rusko a Čína, potažmo celá Asie, kde jim ty svině dávají Západu najevo, že jsou máčky.
Procesy jsou úplně stejné bez ohledu na režim.
a) Komunismus na začátku něco znárodnil, ale pak s tím docela dobře hospodařil. Ale nakonec je převálcovalo to, že nikdo si ničeho nevážil.
b) Západ staletí kradl, loupil – jeho bohatství je vysloveně koloniální lupičství. Pak s tím nějakou dobu dobře hospodařil. A teď už všichni chtějí jen krást druhým. Západ chce krást ve zbytku světa. Korporace a neziskovky chtějí vysávat dotace a nic užitečného neposkytovat (potřebné se nakoupí z Číny). Banky chtějí spekulovat, a případné ztráty si nechat socialisticky nahradit státem. Půlka lidí chce destruovat a ničit – cancel culture, woke aktivismus, konec aut, konec uhelek a jaderek, … Nikdo si už ničeho neváží.
Procesy jsou úplně stejné bez ohledu na režim.
A tak dále.
Protoze ty rezimy jsou jen divadlo, fasada. Ve finale za tim je porad to samy – jaxe mit dobre na ukor ostatnich. Nekde staci lidi zblbnout, jinde je musis postrcit a onde mlatit.
Pro BFU musi byt mesidz jednoducha, stylem Banik pyco, takze nemuzes mu vysvetlovat, proc je tento system lepsi treba z dlouhodobeho hlediska. Diky vseobecne klesajicimu vzdelani musis pouzit jednoduche rovnice a hesla. Russak je peklo pyco, Unije nas zachrani pred sklenikem. Do propagandy zapojis jinde neuplatnitelne lidi a jedes.
A az se to cely posere, znovu se rozdaj karty a to je cely.
Na druhou stranu – peklem kazdeho hospodarstvi je nasyceny trh. Stroje, ktere dlouho vydrzi, narvane vojenske sklady v miru, vaznouci spotreba. Valcicka ma sama pozitiva – znovu se rozjede prumysl (zbrojni, stavebni,…), dojde k prerozdeleni majetku a moci, lidi si prerovnaji hodnoty,… a tech par milionu mrtvol? Lidi je jako sracek, Kefalin…
Protoze ty rezimy jsou jen divadlo, fasada. Ve finale za tim je porad to samy – jaxe mit dobre na ukor ostatnich. Nekde staci lidi zblbnout, jinde je musis postrcit a onde mlatit.
Pro BFU musi byt mesidz jednoducha, stylem Banik pyco, takze nemuzes mu vysvetlovat, proc je tento system lepsi treba z dlouhodobeho hlediska. Diky vseobecne klesajicimu vzdelani musis pouzit jednoduche rovnice a hesla. Russak je peklo pyco, Unije nas zachrani pred sklenikem. Do propagandy zapojis jinde neuplatnitelne lidi a jedes.
A az se to cely posere, znovu se rozdaj karty a to je cely.
Na druhou stranu – peklem kazdeho hospodarstvi je nasyceny trh. Stroje, ktere dlouho vydrzi, narvane vojenske sklady v miru, vaznouci spotreba. Valcicka ma sama pozitiva – znovu se rozjede prumysl (zbrojni, stavebni,…), dojde k prerozdeleni majetku a moci, lidi si prerovnaji hodnoty,… a tech par milionu mrtvol? Lidi je jako sracek, Kefalin…
Velice pěkně popsáno…..
Akorát že socialismus se nesesypal kvůli nějakým podivným ideologiím ani z ekonomických důvodů jako se dnes sype kapitalismus, ale jen proto, že ho převálcovala západní propaganda.
Bohužel tehdy si málokdo uvědomoval jak Západ ke svému bohatství přišel a že zločinný je právě kapitalismus a ne socialismus.
A že navzdory tomu, že Západ škodil ČSSR ze všech sil jsme byli úspěšní v mnoha oborech.
Prevalcovala ho kozia ekonomika, ale nenechajme si faktami kaziť pekný príbeh.
Ako to povedal tuším Reagan? „USA dokážu naraz zbrojiť aj kŕmiť obyvateľstvo, sajúz si musí vybrať.“
Tak „Sajúz Něrušímij respůblik svabódnych“ si už stovky let vždy vybere zbrojení a války, načež tu válku nebo zbrojení prosere a k tomu má na krku hladový soudruhy občany. Takže pak chvilka klidu, reporem, než se ekonomika trochu zotaví a potom další kolo zbrojení a válčení a hladu.
(Na vysvětlenou – pod pojmem „ekonomika“ v Rusku rozumíme těžbu ropy, plynu, surovin a vývoz zbraní – nic víc nemaj.
Tak tak, Rusak valci vsude na svete. Jen tech zakladen, co vsude ma, hajzl jeden. Smrt bolsevikum!
Sysop:
Jasně, Rusáci nejsou a nebyli v Sýrii, v Podněstří, v Gruzii, na Ukrajině, Vágnerovci nikdy nepůsobili v Africe, nikdo nikdy nepodporoval íránský terorist
Cerny Mor
29.1.2025 v 12:01
Pokud je mně známo, do Sýrie byli pozváni legitimní vládou a majou tam řádně pronajatou základnu. Podobně ve většině zemí Afriky, kam jsou oficiálně pozvaní. Co kde dělají neoficiální bojůfky je jaksi zcela jiná věc, anžto ty sou mezinárodně neukotevený a mimo právní neřády tak nejak všecky, tušim, že průkopníkem v tom byla jakási žabácká cizinecká legia a jiný černyvody.
Ukravína je celkem známá, a Gruzia to samý v bledě modrým. KoZa odmítá uznat právo na sebeurčení separátů v nekolika regionech (pže se jim nehodí do krámu stabilní vlastní státy, za to chcou mít co nejvíc žhavejch želez pro kutí, kdykoli se jim to namane, aby to mohli RF rozesírat za humny) a tak se gruzáči rozhodli to řešit dělostřeleckou čistkou. (podobnost s chochlovským ostřelováním Donbasu a chystanou inzvazí čistě náhodná). No tak rusáci udělali to, co jim mezinárodní právo založený na pravidlech (:D) diktovalo – vstoupili do toho a humanitárně separáty vochránili. Přesně po vzoru UŠAndů, dyž ti chránili kosovský slimáky vražděním civilů v Bělehradě z křídel humanitárních bombardérů, no né?
Íránský teroristi sou kerý, mužeš menovat?
Re: Behemot 29.1.2025 v 12:22
Jaky upirani prava na sebeurceni? V EU? Co blaznis?
Tudle prece ti Spanele, co chteli vyhlasit samostatnost, se jmenujou jak hen ty cesky vysavace… nikdo jim prece nebranil. Kdyby se blbci nezdrzeli v lochu, vsechno krasne probehlo. Mavat nekde fanglema, jo to by jim slo. Ale zalozit konecne republiku, to ne.
Re: Cerny Mor 29.1.2025 v 12:01
Kdyby jen to, BlackWater jsou taky prevleceni Rusaci. Vsude, vsude jsou! A co teprve takovy francouzsky legie, tam je, panecku, spotreba borsce!
Ceskou armadu do Afganistanu taky nikdo nezval, vsechno infiltrovani Rusaci. Vsechno, vsechno! Smrt bolsevikum!
Jo místo aby se Rusové pokorně vzdali, když jsou napadení „mírumilovným“ Západem, tak si zvolí válku. Co to je za národ!
Soudruhu politruku, i ten nejblbější frontovik ví , dokonce i ten idiot Váňa ví, že útočník je ten, co první den postoupí!
Re: leon 29.1.2025 v 11:34
To je prave to, ze maj uplne jiny hodnoty, nez my – u nas se staci slusne zeptat a slozime zbrane ihned. Tak je to spravne, tak to ma byt!
Stejně jako Norsko. Nebo si myslíte, že jeho ekonomiku táhne export lososů?
Cerny Mor
29.1.2025 v 11:22
tak tak, a eště zapomněl na vodku a zemljanky! ty jaderný elektrárny na klíč, pokročilý palivový tyče do nich, a další věci, šmejdi nakupupujou beztak u rejžáků, a eště jim je dokážou prodat na zpátek, tak sou vychcaní…
akorát eště nevim, kde se jim tam bere tolika toho obilí, mouky, cukrovky/cukru, hnojiv, paliv, zpracovanejch kovů, a tak, dyž to nemajou? to budou určitě náký čárymáry!
Stojí soudruh před zeleným plátnem a pomocí CGI tam namalují kosmodrom se startující raketou Angara A5. Glonass je taky fejk. Sojuz připojený k ISS je taky bota jak hrom. Měla to být ponorka, ale ta svině jim uletěla.
Panek: jó, jako děti jsme museli chodit na VDNCH („Výstava úspěchů národního hospodářství“), tam nás takhle krmili, už před 40 lety. Sice Rusáci neměli co žrát, ale hlavně že lítali do vesmíru. Je fakt, že když je hlad, tak si to hladový ovčani nějak vysvětlit musej – třeba jako daň za „raketový inženýrství“.
Mimochodem Koroljov se jmenoval Korolev, byl to Ukrajinec a studoval v Kyjevě. A když zemřel, tak ty jejich plány na cestu na Měsíc skončily obří blamáží a vyhozením neskutečnym množstvím peněz za vybuchující rakety.
Ale tak to v Rusku chodilo, chodí a chodit bude: sice hovno do huby, ale zato imperialismus.
Mimochodem důchod je v Rusu běžně třeba 15.000 rublů, na naše asi čtyři tisíce. Všem nespokojenym doporučuju se tam přestěhovat a žít z toho.
Re: Cerny Mor 29.1.2025 v 12:18
Kdyz jsem si posledne odskocil v Seremetevu ven projit nejake kramy, tak zradlo v prepoctu na jejich mzdy az tak nedostupny nebylo. Jo, kdyz jeden chce origo holandsky syr, to je pak jina. To v Cesku koupis vagon za hubicku.
Sysop
29.1.2025 v 12:45
není to tady vobdobně s kaviárem?
Re: Behemot 29.1.2025 v 13:34
Kaviar, ten pravej, jsem zminovat nechtel, ten je v Rusku levnejsi.
Sysop
29.1.2025 v 13:46
vidiš tam to kaviár TADY? :oDDD
Ta arogance Západu a posmívání se Rusku je vrchol hnusu vzhledem k tomu, co Rusko (SSSR) zkusilo od „demokratického“ „mírumilovného“ Západu. Zničené bestiální válkou, kterou vyvolal Západ.
A místo zpytování svědomí zločinný Západ štval proti SSSR a vyvolal studenou válku.
leon: určitě na to budou nějaký prášky. Marcusante, kde jste?! Rok sotva začal, určitě jste limit na pro bono terapie ještě nevyčerpal.
Re: leon 29.1.2025 v 12:52
Coz o to, Rusaci taky nejsou zadni svatousci a maji svoje zajmy.
Ale predevsim – i kdyby celej ten jejich narod vychcipal hlady, tak je to jejich vec a nam je do toho uplny s prehazovackou. Jenze to je takove to oblibene krmeni pro plebs: necum, ze te tvoje vlada okrada, cum na to, jak se maji Rusaci spatne.
Ze jsou ruzne vlady sveta ruzne debilni, je fakt, tak to fuguje, fungovalo a fungovat bude. Ale kdyz se bude kazdej starat hlavne sam o sebe, bude o vsechny dobre postarano.
Na mne Rusak zadnej vliv nema, takze at si dela co chce. Mne zajima, kdy mne prestane ojebavat nase vlada, kdy se mi prestane Brusel srat do zivota a kdy to tady bude aspon tak stejne dobry misto k zivotu, jako jeste pred 1/4 stoletim bylo.
Re: Panek 29.1.2025 v 12:08
Kdovi, jak to bylo s tim Kuznecovem. Tipuju na uhelnou teplarnu s fabrickym letistem nekde na nezpevnenym pobrezi.
Panek
29.1.2025 v 12:08
a co teprv takovej Start-1 nebo Rokot se satelitama Gonets :o)
leon
29.1.2025 v 8:36
se keré sajůzké prdele ste vy čuráci vylezli?
To už je osud velkých měst (nejen) v Evropě. Přes většinou solidní MHD jsou doslova přecpaná auty a opravy se nestíhají.
Když jsem viděl Londýn, Edinburg, Manchester a Sheffield, tak jsem nad bídným stavem infrastruktury kroutil hlavou. Myslel jsem, že Britové na tohle prachy mají. No nemají, jejich infrastruktura je dlouhodobě podfinancovaná.
Magistrála od mostu KG až po Václavák je obecně v bídném stavu, omezení rád strpím, když budu vědět, že tam nakonec bude tišší povrch a vozovka v dobrém stavu.
V civilizaci neco takovýho nepřipadá v úvahu. Londonistán plnej negrů z buše vč. jejich manýrů není civilizaca dávno.
Bude tam hovno, jako obvykle, a není sebemenší důvod proč to není vodevřený DYŽ JE TO HOTOVÝ tvl.
Náhodou, na poměry autora to je nečekaně přijatelné. Kdyby pan doktor trošku ubral jednak s prasatama, jednak se stíhama, a především pak s myšlenkovou vatou, tvořenou de lege ferenda úvahami o něčem, co skoro jistě nenastane, tak by se tím článek „stylisticky očistil“, a především by se přirozeně zkrátila jeho neúnosná délka, čímž by vznikl článek na zdejší poměry řekněme nadprůměrný. Rozhodně by to byl menší „Captain Obvious“ moment, než polovina článků od Vymazala, a oproti zde již tradičním ulítlým prcgumám by to byl jiný vesmír. Bohužel, Challenger (opět) neunesl frustraci z toho, že normální lidi žijou a občas napíšou něco na internet, zatímco on píše na internet a občas žije, a tak je z toho již u něj běžná grafomanická slátanina, kterou nikdo normální nedočte do třetího odstavce. Ale nemuselo to tak být…
Normální prasátka spokojené chrochtají u svých korýtek a netuší, že za chvíli ty korýtka budou nejen prázdné ale i rozbité. A že si na ně už (halal?) řezník brousí kudlu.
Zatímco inteligentní zkušení chlapi jako Challenger ví do jakého průseru se řítíme, a píšou tomu odpovídající články.
A panika a zděšení jsou tak na místě.
Na rozdíl od narkotického spokojeného poklimbávání napapaného a pivem napojeného českého prasátka.
Češi padají z vrcholu mrakodrapu na beton. A zatímco padají volným pádem na ten beton, říkají si v letu „ještě je to dobrý, nestrašte nás“.
To, že padáme na beton, je ošklivá konspirace a prorusssská dezinformace!
Souhlas, posledni dobou jsou dezinformace jen casove odlozenou pravdou.
Dezinformace může být i pravdivá. Jak nám tvrdí naši fact-checkeři. Stejně jako tvrdí parazitičtí akademici na univerzitách vyučující kritické myšlení, dezinformace, hybridní boje, extrémismus – a další křivácké univerzitní předměty a obory. Stejně jako tvrdí soudní znalci. Stejně to tvrdí i Foltýn.
Napsat to bez osobních injektiv, hrubých slov (i když chápu, že člověk by musel mít hodně pevný nervy, aby je smazal) a nekonfrotačním způsobem, tak by to byl super volební projev pro nějakou konzervativní stranu.
Ale přece i u nás v 90. letech vlády uváděly do provozu 40–60 km dálnic ročně, dalších 50–100 km komunikací ročně opravovaly (stavěly znovu), stavěly jadernou elektrárnu, renovovaly přehrady, odsiřovaly elektrárny a teplárny… a to vše s rozpočtem ve stejné výši, jako jen suma loni vyplacených dotací!
Tato vláda sice uvedla (po cca 15 letech) do provozu kus dálnice a vyměnila nějaké mosty, ale za cenu drastického zvyšování daní a brutálního státního zadlužení.
Je zcela nepochopiltené, že ten rozdíl 90 % obyvatel této země prostě nevidí.
Klasická salámová technika, každý rok je o trochu hůře, než ten předcházející, a o trochu lépe, než ten následující. Američan z padesátých let by taky svoji zemi nepoznal.
To je důsledek toho, když lepší vláda je nahrazena horší vládou. Protože ovčani víc věří tomu, co jim tlučou do hlavy „objektivní“ „nezávislá“ média než tmu, co sami zažili. Takže budou opět volit ODS protože z médií slyší jak se mají čím dál lépe.
Pak se nemůžeme divit, jak to v ČR vypadá a že je to čím dál horší.
https://www.spisovatelskelisty.cz/stanislav-hudsky/ktery-ministr-financi-nejvic-zadluzil-cr/
Tento web není dostupný
Zkontrolujte, zda v adrese http://www.spisovatelskelisty.cz nemáte překlep.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
web přestal fungovat, buď jen dočasně nebo ho vypli.
@Integrale
za mzdy kolem 500DM, později 400€ měsíčně, s nízkymi cenami materiálů a výrobků a s nerozbujelým sociálním systémem.
Důchody tehdy200-300DM.
A ty krachující podniky co v nich banky projebaly stovky miliard Kč se kupodivu podařilo novým vlastníkům ještě zpeněžit, některé i v desítkách milard Kč.
Namátkou OKD, MUS,NH(KG)
To je pravda. Challenger si sice ulevil, já s většinou i souhlasím, ale výsledek je pak ten, že článek je zcela nepoužitelný mimo okruh čtenářů Dfensova webu.
A nehrozí že bych ho mohl přeposlat nějakému „normálovi“ k přečtení a probuzení.
Což je velká škoda.
proč, že seš sračka?
@Behemot
Protože to vypadá, jako že se autor nezná vzteky, a protože se spoustě lidí nechce číst záplavu nadávek a vulgarismů, takže to číst prostě nebudou.
Forma prostě snižuje potenciální dosah.
To máš stejný, jako kdyby tam byla spousta pravopisných chyb. Lidi si řeknou, že je to debil, a nebudou to brát vážně. Ani někteří z těch, kteří by to vážně brali.
nadávek? a mohla bych je vidět?
@Behemot
jedna je v titulku.
Baník pičo!
Předpokládám ovšem, že to nepovažujete za nadávku, jinak bych si nedovolil…
je to nadáfka dyž je to pravda?
To mi pripomnelo:
Kdesi na nadrazi u pokladny: „Lystek, pyco!“ „Ostrava Svinov nebo hlavni?“
😁 ten jsem neznal.
jo takle, už asi chňápu…je to pravda, proto je to nadáfka? :o)
Kurva je pracovnice, ktrera za prachy udela prakticky cokoli, co jinak spolecnost (mnohdy pokrytecky) odsuzuje.
Neshledavam nesoulad.
platíš škopek :D
@ Behemot
prasata, zmrdi (ne ve významu D-F), smradi atd.
Klidně to může bejt i pravda, ale představ si, že někdo za tebou dojde se zakázkou, přičemž tomu moc nerozumí, a ty ho oslovuješ laskavým „debile“. Bude to fungovat?
Nebo obecně nevypustíš z huby slušný slovo. Jo, pokud jseš super fachman a on to ví, třeba ten kšeft nakonec dostaneš, ale u jinejch lidí ti to zavře dveře.
Myslíš, že když já jednám v práci s rodičema, že můžu říct „ten váš Kuba je akorát pako, ale poslouchá Vojtu, to je hajzl“? Přitom „pako“ a „hajzl“ je obojí pravda.
no a tomu nerozumí, pže je debil? pak moc nevidim důvod s rtardem ztrácet čas, ne?
BTW jedna ze zásadních chyb lepšolidí je jejich arogance k těm, co je nevolí. Pokud chci někoho získat na svoji stranu, nemůžu mu vykládat, že je socka s podprůměrnou inteligencí, i kdyby to byla pravda. Hulvátstvím můžeš někoho zastrašit, ale musíš na to mít páky. Proto si (5-1)K pořizuje ty páky jako pendrekovej zákon.
Alternativa nikoho zastrašovat nemůže, moc mají ti druzí. Musí přesvědčit ty, kdo třeba politiku moc nesledují a doteď věřili tomu, co slyšeli v televizi. Pokud jim ale někdo předloží něco podobného tomuhle článku, oni se bloknou.
Hele, já s tím článkem v podstatě soushlasím, i když se mi forma moc nelíbí. Jenže já jsem zvyklej na tenhle web i doktora. Když jsem o dost mírnější D-Fensův text o Nutelákovi ukázal známý, co fakt není fialová, odpověděla mi, že tohle teda ne. Argumenty pana domácího šly do kytek, a to ten jeho článek nebyl na místní poměry nijak drsnej a měl recht.
Bahnak: proč je to chyba „lepšolidí“? Babišoidi to nedělají? Řekl bych, že to je vlastnost všech věřících, neuznávají žádnou alternativu, pravda je jen ta jejich a pro ostatní jsou jen dvě možné alternativy – konvertovat nebo chcípnout. Proto taky nemá šanci žádná rozumná strana, protože volby nevyhrává mozek. Naopak kdo není ani losnovec, ani mažňákovec, toho obě strany svorně nenávidí, protože nejhorší je mít vlastní názor.
Nakonec, sice jako nick jste v diskusích novej, ale pokud jste sem chodil dřív, tak jste to musel během všech voleb vidět. Naposled hysterie kolem hradního komanče, kdo jednoho z nich volit nechtěl, to byl úplně nejhorší blbec, který svým nevolením jednoznačně volil toho druhého. Babišoidi se od rozvědčíkovců ničím nelišili.
@ fatdwi
Lepšolidi to dělají častěji. Doby, kdy největší hovada na netu byli zemanovci, je pryč. IMHO je to tím, jak se po dvojí volební porážce Demoblok zavřel do sebe a neustále se ubezpečoval, jak jsou všichni ostatní dementi.
Vulgarita (a taky etnická nenávist, mimochodem) je u nich silnější mj. proto, že je v tom podporuje mainstream, který je na ně podstatně mírnější. Kdysi ještě když jsem chodil na Novinky (to už je pár let) jsem dostal ban za doslovné ocitování výroku jednoho z nich v uvozovkách s dotazem, zda to myslí vážně. Dotyčný žádný ban nedostal, pochopitelně.
S tím, že kdo není losnovec nebo mažňákovec, může bejt zrádce pro obě strany, mi ukázal jeden, co mi opakovaně vykládal, že mám řídícího důstojníka. Ptát se ho, odkud jako má ten řídící důstojník být, by nemělo smysl, odpověděl by mi, že není moje sekretářka.
Jinak jsem Hroch_bahenni, při změně nicku jsem to napsal. Pořád se to pletlo s tím původním Hrochem. A taky mi to přišlo dobrý kvůlivá Losnovi a Mažňákovi.
tvl režim jim nadává do sviní, támdle prase co ryje v řepách eště horší hovna (plus neco vo střílení apod., takový vymaštěnce nesleduju), a voni si hrajou na pravdolásku? no tak jako dyž na to nahlížijou takle, tak bude nakonec fak i správně, až jim všem slimáci uřežou palice a naserou do krku, pže zdegenerovaný sračky evolučně musí zaniknout (a todle není než chování a jednání zdegenerovanejch sraček, sorryjako)
@ Behe
Přesně to s těmi sviněmi jsem jí napsal. Nepomohlo.
Hele, já to popisuju tak, jak to je. Pokud tady nemá být koncentrák, je potřeba, aby se změnila vláda, a ne, ANO+ODS fakt nestačí. Na to potřebuješ hlasy. Přesvědčovat přesvědčené je ztráta času a peněz. Potřebuješ přesvědčit střed.
Občas nakouknu na Neviditelnýho psa. Komentáře se dost změnily co do názoru, i u lidí napravo od středu. Podle mýho jedním z hlavních důvodů je žumpa, co mají místo hlasivek komentátoři jako Ganaur, Mach nebo Havelka. Je to pomalu na Орден Дружбы :)
jak už psal nekdo jinej možná pod jiným článkem, tak holt až padnou na držku, tak se jim konečně rožne…že tam padnem všeci vostatní s něma, no…
https://pravyprostor.net/smrtici-naivita-ukrajinskeho-komika/
Je to pyjanista virtuóz jako náš sociální vědec, vlastními slovy. Děkujeme, „pobavilo. K nebytí & vječnému spočinutí jejich hordami k smrti unuděných nezaměstnaných korporátníků exbehemotů NWO OSN WHO MMF „digitálního světa *umjelé inteligence nadcvičených kryplátory zdebiliriátů mRNAce gnobiontů – nelidi sobě nestvůr hrůz zrůd egotautologií „pomazanými obludária užranovů fatall total error.
Zasmějte se ale až po trénincích skoků do hrobu a finální zrealizaci.
& nové společenské vskutku zřízení – TRUBKARIÁT, digoš třetího informačního milénia
Hátramatamatami, trátramatra ta matamatama usviňozdebiliriády zběsile pádivých získaných encefalitid mozků z očkování ala etalon šperk big pharmy klenot zajíkající se žvástal o překot mrmla etalon pavlík bojový multicar. Místo jazyka mu mají nastřelit datový kabel s optickými vlákny a z buferu by jste se po transformaci dozvěděli dějiny vesmíru a lidstva a každý jeden kádrování všech o všech do smrti ale museli by jste být na kapačkách uváděni do umělého spánku, samozřejmě by jste byli naplnění na spočinutí po zlomku.
🥀💖🌿😂😅👍❣️🍀👋🙏
A nehrňte pořád kvaki koňák, zase spíťaři.