Oficiální cíl „denacifikace Ukrajiny“ podle Rusů samotných: likvidace ukrajinských elit a armády, ztrestání civilistů, vygumování státnosti - zpět na článek

Počet komentářů: 1 643

  1. Kecky ukr presidenta o tom, co strašného všechny ještě čeká a jak ještě strašnější bude odveta (ukr úředně ozbrojených kriminálníků), předpokládám, že ruské okupační/osvobozenecké síly pošlou do kytek důkladnou dokumentací stavu jimi dalšího opuštěného prostoru. Tahle „informační válka“ je na pytel. Už se přišlo na to, jestli se fialové setkání opravdu uskutečnilo v Kyjevě?

    Není herec jako herec, takový Reagan hrával vesměs správné chlapy, ukrajinský bambas player je jiná kategorie.
    https://www.youtube.com/watch?v=oua0Puihrkc
    Anebo
    https://tsarizm.com/news/eastern-europe/2022/04/02/old-video-surfaces-of-ukrainian-president-zelenskiy-dancing-in-homo-erotic-comedy-music-opera/.
    Někoho to prý oslovuje, zejména prý „inteligentní mladé lidi“. Budiž, ať si žijí, jak chtějí, není jich škoda. Ale měli se ukájet svou „kulturou“ a vůbec ničit vše kolem sebe jen ve svém a za svoje – a to je už problém. Kolik z těch obyčejných lidí tam i tady, kteří jsou obírání jak o výsledky své práce, tak o čím dál tím větší část svého přírodou jim vyměřeného vcelku krátkého života, jsou na stejné vlně, jako tahle ništarija (ништарија)? Česky asi póvl, ale jihoslovanské slovo se sem hodí víc.

    1. Ten naleštěnej panák s fotkou v polským lůžkovým kupé samozřejmě v Kyjevě být nemohl. Je to hlavně nesmysl z hlediska času. Vlak z polských hranic do Kyjeva jede min. 10 hod. jedna cesta. Na těch jejich rozflákanejch kolejích to ani rychleji nejde. A pokud se tvrdilo, jak je to strašně odvážný a hrdinský celosvětový čin v době ostřelování a bombových útoků, tak je to 3,14čovina na entou. A navíc by přeci pan profesor nebyl takový sobec, že by se válel sám v kupé, zatímco se uprchlíci tísnili po chodbičkách v narvaným neosvětleným vlaku :-)

      1. Ale s letadlem k hranicím a potom s nějakým spešl trýtmentem by to snad mohlo být zvládnutelné, včetně případného přesedání do širších vagonů? Jistě, je to s otazníky. Zatím má navrch fialová verze akce a její zdebilizovaní příznivci. Na leccos se čekalo léta, tak se i tohle provalí. Zajímavé je, že málokoho, možná nikoho z příznivců nezajímá, proč se ceny zvyšují, když je – by mohlo být – bez problémů pro všechny tady dost a za rozumnou cenu, tak jako v minulosti.

        1. Nepřesedá se, vyměňují se podvozky. Nevím jestli ještě jezdí či bude jezdit, ale 2x týdně jezdil vcelku luxusní lůžkový vlak Moskva-Varšava-Bohumín-Břeclav- Linz-Milano-Monte Carlo-Nice a prostě se na hranicích s Polskem vymění podvozky a jede to dál, ani se nemusí vystupovat. Jede to dva dny. Jel jsem podobným vlakem z Prahy do Moskvy a výměna podvozků proběhla v Čierne nad Tisou. Všechno jsou to ruský vagóny, takže je vlastně možná i další ptákovina, že by byl širší podvozek na polským voze.

          https://rail.cc/sl/night-train/moscow-nica-en-17b-409/447

          Tenhle vejlet za chvilku nebude vůbec nikoho zajímat, všichni budou mít úplně jiný starosti.

          1. Nejde o výlet jako takový, výlet vem čert, ale o důvěryhodnost těch, co to tu demokraticky vedou. Tak, jako zdebilizovaným příznivcům kovidu nezbylo, než se stáhnout (byť kovid pokračuje v ukr stínu samočinně a s mlčením – souhlasem ovčanské společnosti), tak by to mohlo dopadnout i s ukrajinskou aférou.

            1. To neklapne. Stačí se podívat na MHD a téměř všichni nasaděj automaticky náhubek. Na podzim zase pod jehlu do fronty. S UA to dopadne ještě hůř. Náhubek a jehla se dala jakžtakž sabotovat, ale mio nových našich ne. Takový all inclusive by neodmítnul nikdo. Ale do hor ne, tam nejsou města.

              https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-stat-nabizi-chaty-i-zotavovny-z-bydleni-v-horach-maji-ale-uprchlici-obavy-196989

              1. Tak tam bych to vzal hned, že já vůl si nezařídil ukrajinskej pas.
                Ale vážně, pokud zdrháš s rodinou, tj. s dětma, tak je logický, že hledáš město, jsou tam krámy a školy, dvě základní věci. Tak nějak doufáš, že tam to ustojíš lépe. Vídrholec, kam se dokope Lada Niva jenom v létě je hezká pro mě, ne pro ně.
                V malých obcích s blízkým městem v okolí tohle neplatí.
                Tím nehodnotím vhodnost přijímání a související rizika, jenom přemýšlím tak, jak by přemýšlela ženská s dvouma dětma na zadní sedačce po cestě z Chersonu do Čech.

                1. Taky nevím. U nás v „obci“ je uprchlíků asi 500 (přiznaných, mladých mužů nepočítaně), je tady všechno, ale otázkou zůstává, jak dlouho a kdo to všechno zacvaká. Pediatři, zubaři, školky, školky byly dosud na knop, sehnat místo ve školce byl zázrak. Samozřejmě povinnost trvalého pobytu, jinak nemělo ani smysl někam chodit. Kdo, kdy a jak to bude řešit?
                  Takže na Vídrholci může být nakonec ještě líp.

                  1. „Kdo, kdy a jak to bude řešit?“

                    Nikdo. Pojede to samospádem jako většina věcí za posledních minimálně deset let.

                    1. To je mi jasný.

                    2. Njn, holt válka je blbec. Těm lidem co zdrhají so moc nedivím, spíše těm našim. Viděl jsem a vidím to na vlastní oči u nás. Tohle nejsou inženýři z Mogadišu.
                      Zatím jsem neviděl ale žádnou strategickou analýzu na více než pár měsíců. ČR to dokáže krátkodobě pobrat (humnanitární pomoc), stejně to Fiala zase vyřeší prachama z Bruselu, ale co dál? Co když bude opotřebovávací válka na dva, tři a více let? A volební právo? Ntvl.
                      Nějak postrádám tyhle výhledy.

                    3. Politika jako performance…
                      Tady každý umí akorát „gesta“ – odstranit pomník, přejmenovat ulici, vyvěsit vlajku, jet do Kyjeva, poslat prastaré zbraně (nemodernizovaný T72 není nic než pojízdná rakev) a podobně.

                      Ukrajina je už tak v zoufalé demografické situaci a my jim chceme přetáhnout mladé lidi ve fertilním věku? A ještě se radujeme, jak nám budou vydělávat na důchody.
                      O co nám vlastně jde na Ukrajině?

                    4. Já nevím, o co tam jde Vám. Mě třeba není Ukrajina nijak zvláště sympatická, ale v minulých letech se mi nezdálo, že by tu plánovala svou zónu vlivu. Takže mě jde o to, aby RF dostala klepec a na chvíli se stáhla a lízala si rány.

                      Myslím, že pokud by UK nemodernizované T-72 nechtěla, tak je nepřijme, nebo nepoužije. Tady leží ve skladech, takže proč je tam neposlat (a proč tam neposlat pár Dan).

                    5. No, mohli jsme je „zapůjčit“. Taky jsme je nedostali zadarmo a smlouva o zápůjčce by nebyla marná.
                      Ostatně i ty kolikrát zmiňovaná letadla jsme Izraeli nedali ale prodali a trošku za vyšší cenu, což se taktně nepřipomíná.
                      Tady se šavluje majetkem za miliardy. Nechci být za účtožrouta, ale stejným fofrem dodal Amík Stingery do Afghu v osmdesátkách aby je dostal zpět ve vzduchu o pár let později a nebylo to bankovním převodem. Korupce je na Ukrajině proslulá, nevím, zda nemá smysl si nechat nějakou kontrolu.
                      Nemám rád hurá akce, z principu.
                      PS: doposud bylo vše postaveno na tom, že tanky jsou vlastně rakve, protože obránci mají Javeliny. Opravdu potřebují zastaralé T-72, pokud nemají čisté nebe a Rusáci mají rovněž protitankové zbraně? Nevím, nakolik je to přínosný dar, ale třeba na tom Východě (u LLR a DLR apod.) ten styl boje bude jiný. Neznám.

                    6. re: Misaka

                      Půjčit jsme je mohli, ale po válečném použití je budeme chtít zpátky a provádět jejich údržbu? Spíše nikoliv. Rozumný trh na ně není.
                      Tank podle mého názoru (a nejsem sám) není v současné době nahraditelný zejména v útoku (a to včetně protiútoků). Že by potřebovaly lepší tanky, o tom není sporu, ale třeba najsou způsob, jak je použít.

                    7. Pořád bych to viděl jako lepší variantu, zápůjčka.
                      Abysme je pak za pár let neviděli třeba v akci v Mali, prodané za dobrou cenu….

                    8. Proč vlastně tam posílat zbraně a střelivo?
                      Aby jimi UA armáda, co taky není zrovna svatá, na proruském Donbase a v proruských oblastech mohla pozabíjet víc lidí?
                      Nebo snad proto, že si potřebujeme s „rusákem“ dodatečně vyřídit nějaké účty z minulosti?

                      Znova tady, už po několikáté opakuju, že VVP není Brežněv, RF není Sovětský svaz, co nemá pod palcem ostatní vojska VS.
                      Vidíte – proč vlastně po zániku VS, nepřestalo jako „obranná aliance“ existovat i NATO?
                      Už přece nebylo proti komu se bránit, když hlavní protivník po uzbrojení uznal porážku a zapakoval to.
                      A sliboval to veřejně i VH, že teď už určitě nepolezeme do žádných „spolků“, ale půjdeme si jako svobodný národ svou vlastní cestou – tou, která pro nás bude nejvýhodnější.

                    9. Servisdok: jenom v bodech:
                      – termín proruský Donbas je asi stejně pravdivý jako propolský-český Těšín či proarménský-azerdbájdžánský Náhorní Karabach.
                      – VVP není Brežněv, byl uvážlivější, než se do něčeho pustil, podíval se do kasáren, zajistil si místní schopné Quislingy a udržoval si bystrou rozvědku
                      – zánik NATO – nevím, možná protože pořád zůstala na mapě komunistická Čína a další země? Nevím, do téhle debaty se nenechám vtáhnout, možná jenom podotknu, že ve sportu se vítězná sestava nemění
                      – VH – naprosto bezvýznamná figurka na geopolitické mapě a v geopolitické historii, sere pes na to, co kdy kde řekl. Pokud to bereš lokálně – buď to lhal nebo se mýlil – pokud by to myslel vážně, udělal by z nás neutrální zemi jako Rakousko, na což v té době moc měl – neudělal, nestalo se. Más ti obhajovat lži každého politika za posledních třicet let v perimetru Evropy, abys získal pocit, že máš pravdu? To nevíš, že politici lžou a žerou děti?

                    10. Co má Čína společného se severním Atlantikem?

                    11. Jihočech Honza: společného mají asi totéž co Itálie, Řecko, Severní Makedonie, Černá Hora nebo Albánie, kteří jsou členy – houby. Jméno uskupení NATO mělo být původně Washingtonská dohoda, dle místa podpisu první smlouvy.
                      Toto jméno je asi zvoleno historicky dle místa nejexponovanějšího kontaktu se silami VS, tj. ponorkovými a letadlovými silami nebo podle toho, kudy proudily konvoje na WWII do Evropy, co já vím. Spíš nevím a neupínám se na to, jméno vzal čert.
                      Nehledej tam něco, co postupem let změnila geopolitická situace.

                    12. re: Servisdok

                      Ta tady bych si dovolil citovat studenoválečnické heslo, které jsem četl na výstavě v jednom militari museu v NL (volně, nemusím si pamatovat nutně přesně): Lepší mít raketu za barákem, než ruský tank na dvoře).

                      Jestli mám řadu výhrad k západu, pak to neznamená, že bych se cítil být rozradostněn představou, že by mě medvěd považoval za svou zónu.

                      Takže opakuji – já jsem rád za Ukrajinu, je to další země mezi mnou a Ruskem. Rusko není SSSR, ale jeho šéf řekl, že by byl rád, kdyby bylo (volně přeloženo). No a já bych byl rád, kdyby nebylo. Názor jako názor.

                    13. Existovalo ovšem taky studenoválečnické heslo „better red than dead“.

                      Naštěstí si obě strany uvědomovaly, co by použití těch raket znamenalo a po zkušenostech z karibské krize ve sférách životních zájmů operovaly velmi opatrně. I sporná politika detente přinesla snížení napětí.

                    14. Politika vždy taková nebyla, rychlá gesta jsou na kosočtverec.
                      Přetáhnout kohokoliv jsme neměli zapotřebí, beru to tak, že Češi tradičně dobře reagují na humanitární krize. Ale nemusíme být zase za Hujery.
                      Nechat zde kohokoliv na „furt“, to už mi hlava nebere. Není to zapotřebí a není to žádoucí. Fertilní věk je super, jenže tihle lidé mají vazby, postoje, výchovu, příbuzné a zájmy jinde než my. A nerad bych se dožil toho, aby měli i voličské právo.

                    15. Voličského práva se s panem profesorem zcela jistě dočkáme. Máme na to dost času.

                2. taky potřebuješ nějakou práci. V prdeli kde chcíp pes ji většinou sháníš blbě. I místní většinou někam dojížděj. A bez auta seš v těhle dírách v hajzlu, autobus tam jezdí dvakrát tejdně. V úterý a v březnu.

                  1. Ty ano, protože tobě prachy zadarmo nikdo nedá. Ale oni sem rozhodně nepřijeli pracovat. Takže mít ukrajinskej pas, tak jdu klidně bydlet na hory a do města budu jezdit taxíkem.

                    1. Rozhodně. Bůra na měsíc a vstupenka do zoo, to je fakt terno.

                    2. „Ale oni sem rozhodně nepřijeli pracovat.“
                      Miluju tyhle statementy.

                    3. zase ubytování, jídlo, teplo zdarma. plus pětka… byli na tom v UA líp? Byli na tom líp v utečeneckych lágrech v Rakousku za socialismu?

                    4. Jak na tom byli v UA nebo v lágrech nevím, ale tady by leckdo zdejší, kdo nemá zrovna štěstí, bral 5 k Kč kapesného měsíčně, mimo jídlo, ubytování, vzdělání a pravděpodobně veškeré dostupné lék. péče.
                      Ne každý se pohybuje ve skupině, ve které je samozřejmostí auto pro každého, zahraniční dovolená, bar, solárko, fitko, golf a děvky pro pána a syny, kosmetika, fitko a nájezdy do nákupních galerií pro dámu a dcery a placené vzdělání pro všechny potomky.
                      To, že věrchuška ze společného nad poměry „pomáhá“ a ne všem místním se přitom žije snadno, není správné.
                      K tomu vymazání do té doby jakžtakž – aspoň zjevně – dodržovaných pravidel vedení války a její podpory. A fialová lež o přímo osudově nevyhnutelně drahém plynu a elektřině v Čechách. O jídlu napřesrok se zatím moc nemluví. Co jakože naděláme, když Putin?
                      Tohle je vyšší úroveň než kovid. Ten byl skrz ty všechny prymuláty ad. jen znepříjemněním života, buzerací, byť nedávno drtivou většinou všeho lidu (?!) demokraticky uzákoněnou.
                      Bude-li to fialově pokračovat, půjde o krk. Ti, co jsou v balíku, podnikatelé a jiní, si možná myslí, že na ně nedojde. To se jistě domnívali i ti na východě, co se pak dostali do blízkosti internetového Ruslana Mironjuka a dalších podobných. Ne každý bude ve správný okamžik na správné straně.

                    5. Bůra možná tak na den.

                    6. A k tomu zadarmo doprava a bůh víc co všechno ještě. Dneska jsem viděl, jak jeden ukazoval v supermarketu pokladní pas. Nevím, proč přesně jí ho ukazoval, ale předpokládám, že ne proto, že by se chlubil.

                    7. Nechtěla po něm drzá pokladní potvrdit, že je mu 18? :-)

                    8. Tak jestli jemu nebylo 18, tak já ještě budu asi pár let na houbách.

                    9. V krámech na UKR pas nic zadarmo nepořídíš – máš to ve svém věku zapotřebí?

                    10. V Pelhřimově byla cca 14 dní zpátky v Kauflandu s ukrajinkami drobná polízanice, že nebudou nic platit, protože prý mají nárok na nákup zdarma. Nakonec volali PČR. Ale nebyl jsem u toho, nemohu potvrdit pravdivost. Taky to může být přifouknuté. Taky z toho nejde dělat obecné názory. Blbci a vychcanci se najdou všude.

                    11. Třetí větou to zabíjíš.
                      Utečenci nemají žádný nárok na bezplatný nákup na základě UKR pasu.

                    12. však nemaj, proto volali PaChy. Jo to jsem nenapsal – volali PaChy právě na ty ukrajinky, že nechtěly platit.

                    13. Třetí věta je: “ Ale nebyl jsem u toho, nemohu potvrdit pravdivost.“

                    14. no však jasně… proto jsem to psal, že jsem u toho nebyl a nemohu potvrdit. To ale nevylučuje, že se to stalo. V čem je problém? Jen jsem potvrdil, že je možné, že se může někde objevit ukrajinec, který se prokazuje pasem doufajíc, že dostane nákup zdarma. Důvodů může být více: 1) vyčůranost, 2) chyba nějakého aktivního potrhla, který mu něco nakukal, 3) nepochopení lámaných českoruských vět. Nebo to chcete odzdrojovat? Tady je to někdy jak u státnic.

                    15. A hele, jak si ty famy zijou vlastnim zivotem :-D Nejprve to bylo, ze nechteli zaplatit v restauraci….ted uz se to presunulo do obchodaku…. :-D

                    16. Problem je v tom, ze to chodi v retezovejch mailech pravidelne, a pokazdy, kdyz se to nekdo pokusi overit, tak se ukaze ze PCR, dotceny (Kaufland, penzion, samoska, hotel…) ani udajni svedci o nicem nevi. Takze ano lze si dat na konec prispevku, ktery to s jistotu tvrdi on, „pry“. Ale je to dost pokrytecky. Takovy nestalo se to tak, ale mohlo by.

                      PS: Jedina potvrzena je bordel od nejakejch UK cigosu, a i ta byla trochu jinak…

                    17. leta čekám, kdy mi přijde ten řetězový mail, ale pořád mi nic nechodí. Taky je to fáma? Já ho nikdy neviděl.

                    18. Tak sis to precet na FB, dostal jsi to SMSkou, rek ti to kamos v hospode nebo sis to precet na tvem oblibenem webu co pise pravdu? Kdyz uz jsi se uchlylil k teto trapne vymluve, tak jsi nam ten zdroj alespon mohl prozradit.

                    19. zdroj prozradím: Mr.Mr. 6.4. 22:54 „Dneska jsem viděl, jak jeden ukazoval v supermarketu pokladní pas. Nevím, proč přesně jí ho ukazoval, ale předpokládám, že ne proto, že by se chlubil.“ reakce byla na něj s doplněním, že se údajně něco podobného děje a že příčiny nemusí být (ale i mohou) na straně toho úkáčka. Klíčové sdělení od Mr.Mr. je tohle: „Dneska jsem viděl…“. Předpokládám tedy, že Mr.Mr. je očitý svědek a nemám důvod mu nevěřit. Třeba podle vás lže, co já vím… je mi to jedno. Do patřičných míst (novinky) jsem již byl odeslán, s tímto si můžete ušetřit čas.
                      a propos… fb nemám, do hospody chodím hrát mariáš, smsky tohoto typu mi nechodí. přesto nebudu tvrdit, že neexistují. tady se někdy s tou korektností roztrhl pytel.

                    20. Ok, chápu, tak jinak – zaregistroval jste někde jinde než ve svém okolí, že by ti ukroši toto dělali? Že by jako cikáni (což jsem už několikrát slyšel a v Písku i dvakrát viděl) někam nakráčeli, nasáčkovali si košíky a projeli kasou s tím, že oni platit nemusí? Ano či ne? Já nechci odkazy, na to seru.
                      Přiznejte chlape, že jste něco slyšel. Jasně, může se stát, vychcánci jsou všude – ale je to standard, co standard, bylo to někde zaregistrováno, řešeno PČR či MP?
                      A to si pište, že bulvár by se nad tím vyřádil, to se dobře prodává.
                      Leda hovno.

                    21. Nezlobte se, ale děláte z toho zbytečný konflikt. Psal jsem, že jsem ubtoho nebyl už asi třikrát, což může znamenat to i to. Urban legends je spousta, ale můžete i nemusíte je úplně vyloučit. Jediné, co jsem chtěl tím příspěvkem říct je to, že je taková věc možná, ale že příčiny mohou být různé.

                    22. Já z toho nedělám konflikt, to vy jste poukázal na něco, co jste reálně neviděl a ve spolupráci s Mr.Mr. jste se z toho pokusili udělat realitu, právě tu urban legend.
                      Tady nejste na novinkách.cz.

                    23. ach jo. nebudu vám upírat vítězství. skočím si chvilku na novinky.

                    24. Tady fakt nejde o výhru, z mého pohledu spíš o prohru.
                      Takhle se to děje a každý třetí trouba to pak bere za pravdu. Pak to volí.

                    25. misaka
                      7.4.2022 v 0:01

                      už vo tom ty vymrdanej kreténe píšou asi tejden i hovinky a jiný lžidnes, pokud se to objeví tady na těch stádovi-do-prdele lezoucím plátcích, tak proto, že je to tak rozšířený, že už se to nedá dál tutlat

                    26. misaka
                      6.4.2022 v 23:13

                      jo ty píčo, ale zprávy vo tom, jak voblízají naprosto všechno a všude a dožadujou se všeho zdarma, vod chlastu, cigaret, žrádla až po ájfouny, slýchám jenom asi obden zatím od Prahy po holomóc

                      co sis jako myslel, dyž zas pizdy u kormidla vodevřou dveře dokořán za řevu wilkommen, wir schaffen das!, a místo do nějakejch urpchlíváckejch stanovejch táborů, jako asi dycy a všude v historii, teda až doteď, je ubytujou na hotely s kapesným a lékařskou péčí nejvyšší úrovne zdarma, že se bude dít?

                    27. Už o tom psal dokonce i vlk, který se podobnými lapáliemi běžně nezabývá.
                      Nejde si nevšimnout, že právě vlk poslední dobou píše (na jeho běžný zvyklosti) až skoro neuvěřitelně nezaujatě a kromě tradičního používání různých přezdívek pro politikáře, skoro úplně přestal používat tři a více vykřičníků :D
                      Ale vážně – vlk je momentálně asi jeden z mála webů, kterému zatím nehrozí vypnutí, nebo z jeho strany autocenzura. Ta by snad byla, s ohledem na jeho věk a zkušenosti i pochopitelná – ale přesto s ní nezačal a zřejmě ani nehodlá. Za mě palec nahoru.

                      Od tohoto momentu se předem omlouvám za následující delší příspěvek, ale vlk mě tak pekelně nasral, že jsem k tomu musel něco málo napsat, protože do ranku, o kterém bude řeč, trochu vidím díky svému oboru.

                      Sere mě tím svým neomaleným tlačením, spojeným s doslovným somrováním peněz pro ten slavný slobodný vysielač, co je ovšem slobodný jen tehdy, pokud se sejde 8.000 eur měsíčně, jinak je se slobodou šlus.
                      Mám spolehlivě zjištěno, že měsíční pronájem o něco lepšího kanálu pro stream, než který SVSK používá, vychází na Slovensku na necelých 300 eur, čili téměř jako za podobný kanál u nás v ČR. V korunách, podle garantované rychlosti (má vliv na zvukovou kvalitu, která je u SVSK sakramizerná) a podle kapacity zhruba okolo té osmičky. V korunách, připomínám.

                      Kromě toho si osobně myslím (ale je to skutečně a čistě jen můj názor), že pokud bych chtěl v dobré vůli a pro své podobně smýšlející spoluobčany něco opravdu přínosného dělat, budu to dělat na vlastní náklady. To mi pochopitelně zcela rozváže ruce a já si tam budu moci pozvat k diskusi naprosto kohokoli, ať to bude Kotleba, Landa, Urza, fízl, bývalý estébák, nebo nějaká špína z fotrových koulí z Antify.

                      Sám vlk to zdůvodňuje, pro mne opět naprosto nepochopitelně, takto:

                      „A pro pořádek dodávám: Pokud se někomu z nováčků zdá, že 8.000 eur je děsný balík a že jako majitelé rádia si za to žijí v luxusu, pak vězte, že Slobodný vysielač vysílá každý den 24 hodin denně. Takže v běžném měsíci 720 hodin. Nejméně. V březnu a dalších měsících s 31 dny 744 hodin.
                      8000:720 = 11,11 eur/vysílací hodina. V Kč=272 Kč/hod. Se vším všudy. S celou režií, což jsou zejména energie, poplatky, atd.atd.atd.
                      Jen pro pořádek uvádím, že ta hodinová sazba odpovídá platu řádově 41 000 Kč měsíčně nebo 1666 Eur. Pořád se Vám to zdá hodně?

                      1./ Ano, zdá se mi to fakt kurva hodně. Na 41.000,-Kč měsíčně v ČR nedosáhne jen tak někdo.
                      2./ Nechápu, proč „majitel“ vysílá defacto balast, sračky, slovenský normalizační popsračky, případně točí smyčky z těch večerního vysílání a 24h denně.
                      3./ Neumím si představit vůbec nic pod tím výrazem atd.atd.atd. ve zdůvodnění nákladů.
                      Je to totéž, jako by jiný řekl „je vám po tom hovno“, přičemž ale normální majitel takového rádia, pokud už by se nechával sponzorovat obyčejnými, řadovými občany, vlastními posluchači, tak by jim měl předložit maximálně průhledné, přehledné a detailní vyúčtování financí, které mu občané poslali.
                      Ne tak ovšem „Borísek“ a celá ta kurevsky podezřelá skvadra, co se okolo toho rádia motá a vlk tomu z ČR přicmrdává třetími houslemi.

                    28. Také jsem si říkal, že těch 8k éček pm je jaksi mimo. Optimalizace by rozhodně neuškodila. V těchto projektech by měla být trvalá optimalizace min. nákladů z dobrovolných příspěvků jasnou morální povinností. Osobně tam, kde cítím, že tomu tak není, nepřispívám. Jinak Vlk palec nahoru.

                    29. A proč by to měl zdůvodňovat? Například, když napíšu: LWGho médium (jakékoliv) bude veřejně dostupné, pokud dostanu v součtu alespoň X měsíčně (libovolná částka dle mého uvážení), je mi putna, zda od jednoho člověka nebo tisíce lidí, tak je to fér nabídka, ne? Každý může přispět podle své úvahy nebo nepřispět vůbec.

                    30. Tady jde o ten podmiňovací způsob.
                      Jestli se nesejde 8.000 eur, tak přijdete o zaručeně pravdivé, nezkreslené a nezávislé informace.
                      Umím si totiž dobře představit, jak tohle funguje na ještě starší lidi, než jsem já. Viděl jsem to v některých situacích na svých rodičích – a to vlastně o nic nešlo.

                    31. Aha, takze ti prijde, ze ten clovek ma povinnost to delat zadarmo, ci za min penez? Jako od tebe bych to i ocekaval, ze si to budes myslet, to je fakt…

                    32. Zkopírováno bez úprav:

                      „A ještě něco, zejména pro nováčky. Slobodný vysielač funguje pouze na základě dobrovolných darů svých posluchačů. Nemá žádný jiný příjem než to, co mu pošlou jeho posluchači. A na každý měsíc svého života potřebuje minimálně 8 000 eur. Je sice teprve asi 1/4 běžného měsíce, tedy žádný důvod k panice, ale Borískův finanční tachometr vykazuje hodně mizernou hodnotu – asi 1/8 potřebného obolusu.
                      Obracím se dnes tímto na nově příchozí – pokud chcete dostávat jiné informace než ty oblbovací z oficiálních medií, jinak byste nechodili na Kosu a případně si nezapnuli Slobodný vysielač, pak se zapojte do financování SVSK.
                      Zejména, máte li pocit, že proti tomu temnu, v kterým jsme nyní zavaleni, je potřeba něco dělat. Ti druzí vybírají na zbraně pro Kyjev!!! Já vás žádám o přispění na svobodné šíření nezávislých informací, které jinde nedostanete.“

                      Tohle, tedy tento text, to je tedy co, podle Vás?

                    33. Co by to melo byt? To je neco jako „my vam tu dodavame tyhle a tyhle sluzby, potrebujeme (= chceme) za to tyhle a tyhle penize. Kdyz nam ty penize neposlete, tak vam ty sluzby nebudem dodavat.
                      V cem je nejaky problem?

                    34. Jenom bych jeste podotkl, ze timto zpusobem dneska funguje znacne mnozstvi sluzeb, kdy lide neco delaji, jini lide jim za to dobrovolne plati, a dokud plati, tak to ti prvni delaji… Typicky veci na internetu jsou na toto vhodne, znam filmoveho recenzenta, ktery timto zpusobem funguje, znam umelce, kteri timto zpusobem funguji, znam politicke komentatory, kteri timto zpusobem funguji, znam lidi, co vysvetluji vedecke veci, co takhle funguji…Nova doba no, lidi maj moznost se sami rozhodnout, jestli nekomu zaplati ci ne, a ten zas ma moznost se rozhodnout, jestli bude dodavat sluzby, ci ne…
                      Imho je to to nejlepsi, co existuje. Je to absolutne fer

                    35. -> servisdok 7.4.2022 v 7:06
                      To je zajímavé téma. Jistěže to je plně na úvaze toho, kdo ty stránky vyrábí.
                      Říkali jsem si tady, že chybí denní tak hodinové zprávy (včetně „Události a názory“), tak třeba kolem 21 hod. a pak ke stažení (pro druhou a třetí směnu, nebo ranní ptáčata, co chodějí spát hodně brzy). Něco na způsob kdysi Volá Londýn, Deutschlandfunku nebo Hlasu Ameriky, ale raději serioznější, ale zase více ke společenskému dění, než bývalo Volá Kanada. Poslouchaje zprávy člověk může dělat lecjakou práci, je to mnohem_výhodnější, než přiblblá_televize, bavící zdebilizované svými na nic jsoucími vizuálními efekty.
                      Tvůrci by tak vyhověli svému téměř neodolatelnému nutkání dodávat spřízněným duším informace a nutné navenek plynoucí náklady by byly přiměřené. Denně_hodina provozu toho nějakého potřebného serveru, bez demokraticky plně zákonné buzerace ze strany správců poplatků za muziku, protože by se žádná nekonala. (A když, tak klidně pošle ty správce do prdele, napíše-li deset minut brkání, sám to zahraje a zaznamená). Amatérské sbírání, hodnocení a zpracování informací a související služby (vaření kávy a pečení francouzských brambor, tedy budou-li brambory a káva za fialové vlády důchodcům dostupné) mohou zajistit duševně čilí důchodci, šťastní, že mohou být užiteční vně státní kovid „péče“ o naše nejstarší nejzranitelnější. Péče, která je směřuje do penálu před přírodou určeným termínem.
                      Ke stažení by se mp3, denně hodinka v kvalitě AM rozhlasu (max 100 MB), umístily do jakéhokoliv spolehlivého úložiště mimo zájmovou sféru zdejších strážců státní pravdy.
                      Nevím, zda se nakonec nesložíme a nevsadíme, doufajíce, že se nám podaří dát dokupy „vstupní kapitál“.

                    36. Otázky toho spolehlivého úložiště, ale i serveru, na kterém něco takového provozovat, jsou zde naprosto zásadní. Zvláště, když už víme, co místní správci domén „neudělali“.
                      Já bych jim i věřil, že žádný papírový příkaz nebyl a neexistuje, mohl by kompromitovat vládu jako celek a čučkaře zvlášť. Nedal bych ohnutý hliníkový pěťák za to, že v tom mají pazoury i ti zasraní kartousovci a jim podobní. Těch part je tu podle pravidelných (postižených) návštěvníků sociálních sítí o dost víc, jenom je prý těžší je spolehlivě identifikovat.
                      A nejsem si zcela jist, jestli by byl spolehlivým řešením nějaký monacký, lucemburský či třeba litevský hosting. Zemí, kde na provozovatele nedosáhnou, valem ubývá. Kdysi dávno bývaly „kontroverzní“ weby hostované v USA, ale z občas probleskujících zpráv z IT světa už ani tam není „svoboda a bezpečno“.
                      Jsem v tomto sektoru elektroniky jen trochu víc poučenější BFU, takže bych velmi uvítal relevantní komentář (nikoli výkřiky) někoho, kdo je buď sám malým providerem, pracuje pro něj, nebo tyhle zkušenosti s hostingy v jiných zemích má.
                      Protože je nabíledni, že tady už bezpečno není.

                    37. Podělím se ještě o jednu zajímavou zkušenost, ohledně té bezpečnosti internetů :

                      Toto pondělí, jsem u jednoho českého součástkového distributora, PŘÍMO mailem, objednával ne úplně běžné, smd tantalové kondenzátory AVX 22uF/16V.
                      Podotýkám, že to proběhlo zcela bez použití jakéhokoli prohlížeče/vyhledávače – přímo mailem. Už minulý týden v pátek, jsem se tam telefonicky informoval a věděl tak, že jsou skladem.
                      Je to velmi, velmi seriózní firma, co mě nikdy neotravovala ani newslettery, pokud jsem si jejich zasílání neobjednal, nikdy neotravovala nevyžádanou reklamou, nebo neprovozovala podobné sviňárny, jako je prodej databází zákazníků jinam.

                      Na druhý den, v úterý ráno, mám už po prvním načtení, prohlížeč z větší poloviny vytapetovaný tantalovými kondenzátory!!
                      Jak kurva provozovatel toho prohlížeče ví, co přesně obsahoval můj soukromý mail distributorovi??? Vyplývá mi z toho jen jedna možnost, kterou se snad i bojím napsat.

                      Nebylo to totiž úplně poprvé.
                      Ještě v relativně „svobodném“ roce 2019, dlouho před vypuknutím šílení okolo bolševické chřipečky (bylo to někdy počátkem léta), jsem u jiného, opět velmi seriózního distributora, opět přímo MAILEM, opět bez použití nějakého vyhledávače/prohlížeče, objednával jiný materiál.
                      Bylo to celkem hodně druhů/typů od různých firem a bral jsem jich i větší množství (a sakra dobře jsem udělal, jak se následně ukázalo).
                      Tentokrát to byla MAILOVÁ objednávka, vytvořená na základě jimi MAILEM zaslaného, zazipovaného, aktualizovaného kompletního .xls výpisu jejich skladu.

                      O den později – vytapetován prohlížeč naprosto přesně těmi typy součástek, které jsem MAILEM objednával.
                      Připomenu znova, že vše probíhalo pouze na úrovni MAILŮ, zcela bez použití prohlížeče/vyhledávače/srovnávače, či eshopu.

                      Už tehdy, v r. 2019, mi z toho vzniklo nepříjemné mrazení v zádech, stejně jako tento týden v to úterý, když jsem to na obrazovce uviděl.

                      Někdo, kdo provozuje ten prohlížeč, strojově čte obsahy mailové korespondence a někam to ukládá, aby podle toho pak cílil reklamu – to jediné mi z toho vychází, pohromadě s tou úterní zkušeností.
                      Máte někdo podobnou zkušenost také?

                    38. a jaky pouzivas mail? Ja tohle na Seznamu nezaznamenal nikdy…

                    39. používáš poogle? a máš jistotu, že nikdo na trase, ani ta firma, nepoužívá poogle?

                      protože dneska je 98 % všech naprosto vypatlanejch a naserou si tam pooglovskejch a jinejch šmejdskejch kódů skoro víc, jak svýho vlastního zdrojáku, prostě kokot vedle debila, jenom támdle vzadu dva debili vedle sebe

                    40. Reklamu podle mejlů ne, aspoň ne tak, abych si toho všimnul.
                      Donedávna (tedy tak asi 2018) jsme měli ve starém programovém vybavení zdejších IBM PC kompatible nastavené blokování všemožných addů či čeho a rozsahů adres tak, že jen to minimum potřebného jakžtakž fungovalo. Třeba Gogle a vše s ním zjevně spojené se neukazovalo vůbec. Vzhledem k našemu chápání elektro vymožeností to nevadilo.
                      Když druhé strany bohužel přešly na takovou úroveň fičurek, že se staly na naší straně nefunkční, přešli jsme na modernější platformu. A i když bereme to nejnutnější, už se vůbec neorientujeme v tom, co se kam posouvá.
                      Ale všude dáváme najevo, že nestojíme o to podporovat frikulíny, aby „díky analýze provozu neustále zlepšovali funkce, výkon a použitelnost“ apod.
                      Ale jdeme proti proudu, neb, jak se domnívám, ovčanům, natož zdebilizovaným, vyhovuje, mají-li před nosem svůj tablet či chytrý mobil nastavený přesně podle svého domnělého gusta, navíc aniž by se o to museli nějak aktivně snažit.
                      Nechápu, jak může někomu vyhovovat, že když si jednou za život objedná třeba bronzovou součástku, má v následujících dnech na výběr z desítek podobných, místo obvyklých prošívaných dek, finančních služeb a pilulí pro zaručenou dvoudenní erekci.

                    41. Ja jsem nikdy nepochopil jednu vec….proc nekomu vadi, kdyz se mu zobrazuje nejaka konkretni reklama v okamziku, kdyz se mu tam nejaka reklama stejne zobrazi? Me je docela jedno, co se mi tam zobrazuje, stejne jsem na to myslim v zivote nekliknul…

                    42. Já tušil, že ty budeš jediný, kdo vůbec nepochopí, o čem píšu.

                    43. Tohle nebyla otazka na tebe, ale na prasatko Bobik
                      Tebe jsem se ptal, jaky pouzivas email, ze se mi to na Seznamu nedeje

                    44. Ono to asi tak nějak bude.
                      Jistěže je v podstatě jedno, co po straně mrká. Lépe by bylo, kdyby nemrkalo, neb není zájem ani o nabízené, ani o tahání souvisejících nul a jedniček drátem.
                      Řešeným problémem byl náš vztah k zájmu kohosi o obsluhu. Zájem obsluhou nechtěný a motivovaný vejvarem pro kohokoliv, kromě obsluhy.
                      Tím není řečeno, že to vadí všem. Kdo chce, ať si zvolí cokoli, co pro_sebe uzná za vhodné.

                      Obdobně, kdo se chce_nechat opíchat – budiž, třeba i petrolej pod kůži (Švejk). Za svoje a uříznout ruku pod loket v tomto případě také.
                      Obdobně, kdo se chce rozdat pro Ukry, případně jít střílet po Moskalech – budiž, svým jménem a na svůj účet.
                      Obdobně, kdo nechce plyn a elektřinu za rozumnou cenu – ať je nemá (a topí třeba vzduchosuchými hovny, to je 100% eko. Možná bude mít grýndýlový problém s uhlíkem, ten nechť též řeší ve vlastní režii.

                      Takhle nějak si představuji samozřejmé každodenní dílky z demokracie.

                    45. NJn, a jses ochotny misto reklamy platit penezma? Ja to nekde delam, reklamy tam nenam, a jsem spokojeny.
                      A jinak me docela vyhovuje, ze muzu platit za sluzby tim, ze mi nekde blika reklama, povetsinou. Lepsi, nez penezma, tolik jich nemam, abych byl schopny platit vsude :-)

                    46. Hele, za co platit? Za obchodníkův elektrický katalog, tedy elektrický obchod, mnohdy kromě ceny obsahující – nic?

                      Jo, kvalitní tištěný katalog, to je jiné kafe. Prior katalogy (populární) a odborné, třeba Tesla katalogy tu byly běžně, po 89 Conrádův, pak GMe, FK technics a další, též z jiných oborů a přes ně i speciální, i když dost drahé. Ale plné_informací, o kterých zdejší obchodníci neměli zdání. Což se bohužel dodnes nezměnilo a odborná úroveň masy odborníků za pultem se vyrovnala úrovni Tranga, Trinha, Trunga a dalších, kteří byli zřejmě jejím vzorem.

                      Ještě i platit přímo či nepřímo třeba za používání poštovního serveru, který kromě důkladného sbírání informací (viz výše), což je jeho hlavní účel, neručí vůbec za nic? [méně slušné slovo začínající na „N“, v infinitivu]

                      Takže v tomto máme jasno. Ale jak už bylo napsáno, nechť si to každý řeší, jak chce.

                    47. Nevim, jestli si rozumime. Trebas tenhle web, na kterem ted diskutujeme. Jeho majitel umistil na tento web nejake reklamy, predpokladam, ze tyto mu generuji nejake penize. On tento web spravuje atd, tedy je logicke, ze pokud chce platit za tyto sluzby (tedy za sluzbu, kterou nam poskytuje, abychom si tu mohli cist a diskutovat), tak je to jeho plne pravo.
                      A my mu vsichni platime tim, ze se nam zobrazuji nejake reklamy.
                      Jak rikam, nektere weby maji moznost, ze budto jim clovek plati tim, ze se mu zobrazuje reklama, a nebo plati napriklad penezi – sam to u nekterych webu takto mam, napriklad u Youtube.
                      Jinak samozrejme povazuji za spravne platit i postovnimu serveru, pokud to jeho majitel pozaduje. Ostatne, u bezne fyzicke posty take clovek plati a neprijde mu to nijak divne.
                      Naopak mi prijde divne, ze si nekdo mysli, ze tyhle sluzby na netu se asi nejak vytvareji sami a nikdo s tim nema zadne naklady, nebo tomu nerozumim, jak si to lide predstavuji

                    48. Lojza: protože to znamená, že tě někdo aktivně šmíruje, profiluje, posuzuje a odsuzuje – a pak tyto informace a své domněnky popř. pomluvy o tobě prodává jiným.

                    49. Dobre a ty bys radsi platil penize v radu rekneme desetitisicu mesicne, abys zaplatil poskytovatelum sluzeb, ktere konzumujes, a tohle by se nedelo?
                      Ja trebas ne. Reknu to otevrene. Ja jsem si vedom, ze za to, ze mam ty sluzby zdarma, platim tim, ze nekdo jiny vi, na co se divam na internetu, jake zbozi si vyhledavam a podobne. A je to pro me mnohem lepsi, nez kdybych mel za vsechny sluzby platit hotove.

                    50. Já používám Protonmail, který má 500MB zdarma, nešmíruje maily ani je neumí číst, a kdybych chtěl více prostoru, halt si připlatím. Opravdu ale ne destitisíce.

                      Pamatuješ počátky freemailů? Kdy byla standard schránka 50MB? Nebo předtím 10MB? Gigabytové schránky přinesl Google a to právě proto, aby mohl šmírovat obsah mailů.

                      Byl jsem tehdy jeden z lidí, co se dostali na Gmail v úvodní várce pozvánek pro IT sektor. Byl jsem totiž nevzdělaný v oblasti NLP a myslel jsem si, že hodnotí jen klíčová slova, no jéje, to je toho. Neměl jsem vůbec ponětí, že NLP Google umí chápat celý text a jeho význam podobně, jako člověk. Ignorant jsem byl.

                    51. Servisdok:
                      tak pokud jsi předtím kdekoliv na browseru sjížděl jakékoliv stránky, které se týkaly objednávaného zboží, tak si tě zaměřily reklamní mechanismy, to je bohužel běžné. Když se mi teď rozbila sušička a hledal jsem jednu součástku, od té doby mi po stranách neustále nabíhá Datart či Alza s nabídkou bílého zboží….to je bohužel standard posledních osm let.

                    52. servisdok: používáš seznam nebo google mail? Pokud ano, tak věz že skenuje text všech mailů a hledá v něm produkty a skládá tvůj osobnostní, ekonomický a zájmový profil.

                      Onehdá jsem četl rozhovor s chlápkem, co pro Seznam šéfoval internetové reklamně. Říkal, že když nastoupil do své práce a zjistil, co Seznam dělá, sleduje a umí, zrušil si smartphone a radikálně omezil internet.

                    53. Zvlastni, ze tedy Seznam mi nikdy v zivote nepoustel zadne reklamy podle toho, co jsem psal v mailu.

                    54. servisdok
                      otevři si freemail u protonmail.com. Všechny emaily jdou zašifrované, že je nepřečte žádný provider během cesty od Tebe k příjemci. Navíc u nich dostaneš free VPN s možnosti volby USA, NZ, Japonsko.

                    55. To platí jen pokud protistrana také používá Protonmail. V opačném případě se maily posílají nešifrovaně v plaintextu jako jakékoli jiné.

                    56. A neslyschas to od kolegu, co si take zapomneli vzit prasky, jako ty?

                  2. Někde bych vyštrachal knížku Jana Pelce „A bude hůř“. Někam zdrhat žádnej med nebyl. Pokud se nepletu, tak je náš stát dostatečně vstřícnej. Nabídka ubytování, vcelku štědrá finanční pomoc měsíčně na osobu, státní zdravotní pojištění.

                    Jasně, válka.

                    1. Hrdina knížky pana Pelce opravdu nikam nejel pracovat, ostatně tuhle činnost neprovozoval ani doma, jen chlastal a voprcal vlastní sestru.

                    2. Miluju tyhle statementy.

                    3. Mr.Mr.: tak já tu knihu četl, ty taky? Neřekl bych.
                      Vynechal jsem taky fet BTW.
                      Ano, bylo tam taky popsáno to, jak utíkali Češi přes Jugošku a jak se mu tam nabídla jedná ženská (ležící vedle svého manžela) ať jí opíchá, když jí převede a na toho troubu vedle se vykašle.
                      Leitmotiv knížky je samozřejmě touha po svobodě, o tom žádná, ale okolnosti a motivy pro útěk jsou / byly u různých postav trošku jiné. I smysl celé knížky, která je mimochodem super, je na míle daleko od UKR/RUS války.
                      Tohle chceš srovnávat s těma lidma, co zdrhají z válečné zóny?

  2. by člověk neřek kolik směšnejch buzniček milujících putina se tu objeví

    1. Konečně pořádnej chlapák… rowexy oprcej mě prosíííím…

      1. Sakra co teď s tím ?

  3. Tucker Carlson: Smutný osud Joe Bidena: obrátili se proti němu nejen demokraté, ale i levičácká média.

    (Upozornění: drastické záběry od stopáže 3:13 !)

    1. skoro mě ho bylo líto, ale nakonec jsem se stejně rozesmál. mohlo by to být vnímáno, že je to ode mě cynické, ale nesmál jsem se starému člověku, nýbrž tomu, jak se chovají k vlastní hlavě státu a nejmocnějšímu muži planety.

      1. Tak aj on starý Joe mal mať viac rozumu než ambícií, zvážiť svoj vek a stav, a radšej niekde kľudne oddychovať hrať golf. Ale zas ho chápem, môcť sa stať americkým prezidentom, to by málokto odolal.

        Skôr majú teda maslo na hlave v strane, že ho tam nominovali, to tam nikto mladší a pružnejši nie je?

        1. „Dříve nebo později se dostanete do funkce, na kterou nestačíte. Pak budete dělat vše proto, aby to nikdo nepoznal. Ty, kteří by vás mohli ohrozit, musíte eliminovat.“ Už nevím, z které knížky (článku) to mám.

          V případě Bidena platí první věta. Už je starej a neumí (nechce) si to přiznat. To se starým chlapům stává (obvykle v souvislosti s řízením auta nebo s mladšími ženami), ale vypadají pak směšně. Tady je tragika v tom, že šéfuje mocnosti.

          1. „Dříve nebo později se dostanete do funkce, na kterou nestačíte.“
            Toto je tzv. Peterův princip, podrobně popsaný v knize „The Peter Principle: Why Things Always Go Wrong“ (https://en.wikipedia.org/wiki/Laurence_J._Peter)…
            I když možná to máte odjinud, je to dost často citováno a odkazováno…

            1. děkuji za info;-)

            2. Tak Joe Biden je loutka, to je mimo diskusi. Tohle zdaleka není jen smutný příběh starého pána, kterého na stará kolena opustila soudnost.

              Více mě děsí ta síla loutkovodičů, která protlačili senilního starce ke kufříku s červeným tlačítkem. Jsou to lidi spojení se zbrojním bussinesem. S farmaceutickou lobby. S tajnými službami. Lidi, kteří vytunelovali americký bankovní systém v roce 2008 a nic se jim za to nestalo. Jsou to obrovské korporace s neomezenými finančními zdroji. Jejich korupční potenciál se zdá být neomezený. Mají koupený média, školství které místo vzdělávání produkuje progresivistické vypatlance. Koupili si 64 pohlaví, změnu klimatu i s Grétou. Můžou si, bohužel, koupit volby v evropských zemích (jen na Maďary to cosi nefunguje :), mohli si dosud koupit lokální válku kdekoli ve světě. Pokud Covid nevyrobili, pak ho přinejmenším beze zbytku kapitalizovali. Teď si koupili volby v USA a zaplatili si na UK proxy válku s Rusem; jistě počítají, že to je dobrá investice. Psychologicky to mají dobře promyšlený, koupili si strach: ovčani jim to žerou a nadšením hýkají.

              Technicky a finančně si můžou koupit i tu světovou válku, která by byla poslední. I pro ně – a tudíž nerozumím nedostatku pudu sebezáchovy, který biologie předpokládá u každého parazita.

              1. to kundohlav: 1+

                Vyvolání masové emoce strachu, je definitivně potvrzený způsob dokonalého ovládání ovčanů

                Ovšem ovčané to nechtějí slyšet

          2. Buď rád za Bidena, protože krotí Jestřáby. Pokud ho nahradí jeho viceprezidentka, budeš ještě koukat.

            1. Slyšeli jste Slovo Analytikkovo… Amen pravím vám… Jděte v pokoji

            2. dědek je rád, že dokáže chodit, ten toho teda moc nenakrotí, ti povim

              1. Při pohledu na něj by mě zajímalo, jaký skutečný vliv má teda americký prezident. Tenhle rozhodně jako nejmocnější na planetě moc nevypadá.
                Že lze mít zombie za prezidenta chápu u nás v prdelákově, ale netušil jsem, že si jde i v USA udělat z Bílého domů pečovatelský ústav.

                1. Zůstal jsem zkoprnělý, když sebou dědek na schůdcích do letadla AF1 třikrát šlehnul a až se tedy vydrápal nahoru, tak těm dole zasalutoval. Výmluvné.
                  Netuším vůbec, jak to v USA mají s užíváním vojenského pozdravu civilisty, kteří v minulosti prošli vojenskou službou a i v civilu jsou vrchními veliteli armády.
                  Přijde mi to v civilním oděvu nepatřičné a myslím, že ani generál Svoboda, už ve funkci presidenta, toto v civilu nikdy nedělal. Ale třeba to má Amerika jinak – nečteš, nevíš..
                  U Trumpa a tuším ani u Bushů, jsem si tohoto nikdy nevšiml. Ale možná, že má Trump „modrou“, fakt nevím :D

  4. Prorussti podlidi jsou nejaci neklidni v diskuzi. To je sama denacifikace a porazka fasismu, ale rusak se zatim projevuje jako nacek samotny. Asi pokracuje v nikdy nevypovezenem paktu Ribbentrop/Molotov a plete si pojmy.

    1. Jako když někdo vede válku tak je nácek?… ty tisíce válek v historii lidstva vedli nacisti?… co si pod slovem nácek vlastně představuješ?… nic, že… hlavně že ti paní učitelka za vzorné memorování nazpamět dala razítko do notýsku

  5. O víkendu zkusím vše pročíst.
    Nicméně nyní doporučuji:
    https://www.novinky.cz/krimi/clanek/kopani-do-tela-biti-kamera-zachytila-drsny-utok-na-aktivisty-v-praze-40392893#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.hp&dop_req_id=hXveDudsFwz-202204062102&dop_id=40392893
    A za sebe říkám, díky některým lidem jako JM (vyberu, co se mi hodí, trochu to zkreslím, apod.), jsme tak, kde jsme.
    „Požadavkem aktivistů je, aby vláda přijala nařízení, podle kterého musí firmy a instituce vytápějící plynem nastavit teplotu na zákonem dané teplotní minimum. To je 20 °C v kancelářích a školách a 18 °C tam, kde lidé vykonávají lehkou fyzickou aktivitu.“
    To je šílenství v přímém přenosu a někteří toto podporují a ještě u toho blaženě hýkají (samozřejmě z kanceláře, kde mají 22°C vč. prebend).

    1. To se mi nějak nezdá…. Rusko je nyní fuj a oni chtějí, aby ve školách a kancelářích byla zima jak v Rusku? Nebo je součástí požadavků i zákaz tohoto přirovnání?

        1. Aktivisti – už to slovo dává rozměr k dalšímu hodnocení.
          Využívají situace na Ukrajině, ale udělali by to stejně i tak, stačila by jim Greta (kde vůbec je ten fracek?).
          Mají štěstí, že jsou chytré telefony a kamery všude – tak jak by dostali přes držku bez tohoto důkazního materiálu při první blokaci jízdních pruhů, to by bylo na stomachirurgii vyššího řádu a odradilo by je to.
          Tam stojí kolony aut lidí, co jedou z/do práce.

          1. mají je vyvést policajti dřív, než řidiči. Zákon přece chrání zájem bezpečnost a plynulost silničního provozu. jenže tady se kdejaký aktivista staví nad zákonem a někteří politici je za to plácají po zádech.

          2. Greta teď píše knihu. Teda spíše sbírá názory dalších aktivistů a pak tu knihu vydá. V některých státech ta kniha bude možná i součástí učebních pomůcek na školách. Takže se časem o Grétě dočteme častěji ve Forbesu než v Greenpeace magazínu.

            1. Spíš bych řekl, že s ohledem na celkovou opožděnost jejího vývoje, má teď to škvrně víc starostí samo se sebou, jestli s ním mlátí hormony od zdi ke zdi.
              Ale nepochybuju o tom, že díky rodičům o něm ještě uslyšíme.

        2. Len BTW, najlepšie sa mi spáva pri takých 16-17 °C pod slušným páperovým paplónom.

          1. To je hodně individuální, kamarád i s ženou jsou schopni bydlet v krátkém tričku a kraťasech při osmnácti stupních, co mají malé děti, tak přidali asi na devatenáct a půl. Někomu je zima při dva a dvaceti.

            Ale souhlasím s tím, že v ložnici má být zima.

      1. Co s tim ma spolecneho JM? ER se proste snazi zneuzit soucasnou vlnu, a sympatie to moc nebudi.

      2. To mi pripomnelo ten telefonat, jak tehda Makrela volala Putinovi:

        – Vladimire Vladimirovici, tady ctu ve Frankfurter Allgemeine, ze tam ted mate v Moskve hrozny mraz! -40 °C!!
        – Ahoj Angelo, to bude nejaka blbost… jo, tak minus deset, jasne. Mooozna minus dvacet, ale min ne…
        – ne, to neni mozny, tady to vidim, auta pod krustou ledu, lidi sotva chodi…
        – ahaaaa! Ty myslis venku! No tak to jo….

    2. Škoda, že nešli blokovat dopravu, když tady stát popravoval lidi smrtící injekcí.

  6. A pro autora článku:
    Ukrajinské elity musí být fyzicky zlikvidovány, civilisté musí být ztrestáni válkou.
    Dále dle autorova textu.
    Jak dlouho působili Banderovci po konci války a to i na území ČSR?
    Jen aby tato informace tak nějak opět „nezapadla“. Za chvíli se dozvíme, že dokonce chtěli osvobodit část Slovenska. :-)

    1. Pro RK: tam se dostali vývojem válečné situace, tam kde by být chtěli, už to nešlo. Tak byli tam, kam je dotlačila fronta….nebo?

      1. Než začnete odpovídat, zkuste si prosím nejprve informace zjistit. Fronta třeba v 46??? Možná tak okluzní.

        1. Fajn, te

          1. Fajn, teď se trošku ztrácím, můžete mi lépe vysvětlit, co jste měl na mysli? Já poukazoval na výskyt Banderovců v IIWW, tj. že se vyskytovali na územích, kde nebyly tyto útvary založeny, tj. původně nebojovaly. Možná pak se chytnu.

        2. Z míst, kde chtěli být a působit je vytlačili Sověti a Poláci. Takže měli celkem jasnou volbu nechat se postupně pověsit doma (Ukrajinská SSR, Jihovýchodní ukrajinské Polsko) nebo se zkusit probít do západní okupační správy a tvářit se jako bojovníci proti komunismu. Slovensko a Morava byly jen v cestě.

          1. Ale svinstiev tu narobili dost.

  7. Četl jsem to na Konzervativních novinách. Je to příšerné. Rasismus v krystalické podobě. Nadlidi mluví o podlidech. A nemylme se, my jsme podlide také a až se vypořádají s Ukrajinou, přijde řada na nás.

    1. A napadne nas tradicne zapad, nebo tradicne vychod?

    2. to: jenyk

      Tak nenávist a dehumanizace nepřítele je odjakživa součástí každého konfliktu, stejně jako jsou vojenské operace (minimálně od časů starověkého Říma) doprovázeny propagandou. Paradigma my nebo oni už od pravěku zajišťuje, že jsme tady my a nikoliv oni. Ukrajinci o Rusech si myslí nejspíše totéž, co Rusi o Ukrajincích, anebo muslimové o křesťanech. (vsuvka: Bohužel muslimové už i v Evropě, naše chyba a naše slabost, která může způsobit, že tu budou oni a ne my.)

      Já mám spíše problém pobrat ten doublethink zaznívající v oficiálních mediích (a také ve vašem příspěvku):

      1. Rusko je vojensky slabé, Ukrajinu podcenilo, zabředlo, nepostupuje a je na Ukrajině odsouzeno k porážce.
      2. Rusko je vojensky nebezpečné celé pokrokové Evropě, “ až se vypořádají s Ukrajinou, přijde řada na nás.

      1 a 2 přece nemohou platit současně, to je logický spor.

  8. Hovada jsou v každý armádě, ale víc se přikláním k Ruský verzi toho, co se děje na Ukrajině, protože majnstrýmový vymývání mozků je do nebe volající. Jsem zvědavej na 5. a 8.5., už jsem zaregistroval, že se někde ruší oslavy osvobození, ale slavit se určitě bude, že nás ve 45 osvobodili Němci před Ruskýma okupantama.

    1. Spíš bychom si mohli připomenout hrdinnou wehrmacht, bránící evropskou civilizaci před asiatskými hordami.

      https://i.redd.it/p1jbyx4m9u871.jpg

      https://i.redd.it/1owk69a58fw71.jpg

      https://imgur.com/fwsrRw2

    2. Ale výročí osvobození wehrmachtem připadá na 15. března. To už jsme krapet prošvihli.

      1. Nabízí se výročí 22. června.
        https://i.redd.it/d714z9q6ys671.jpg

    3. Svět není černobílý a já si nedělám iluze, že prasí obě strany. Jen jsme jednostranně informováni.

      Video, které už jste možná viděli. Warning graphic 18+ .
      Spoiler: Podřezaní RU vojáci (s bílými páskami) neumírají okamžitě, UA kombatanti je dostřelují, skandujíc Sla-vá Ukra-ýně.
      https://media.gab.com/system/media_attachments/files/103/404/970/original/6b8e14bbd4d1b4e6.mp4

      1. Jasný fake, natočený Mosfilmom, s mizernými hercami a rekvizitami.
        (ruský postoj obrátený naruby).:-)

        1. Není možnost to ověřit. Chtěl bych mít takovou jistotu.

          1. A nie je to jedno, či je to pravé alebo nie?
            Netreba zabúdať na to podstatné. Vojna prebúdza v ľuďoch to najhoršie, na jednej aj druhej strane. Podstatné ale je, že túto vojnu začalo Rusko, ktoré má na svedomí tisíce mŕtvych ukrajinských vojakov a civilistov, rozbitú Ukrajinu a má na svedomí aj tisíce svojich vojakov.

            1. Jen tak mimochodem, kdo podle tebe začal za I. světovou válku?

              1. Přece Franta Pepa Jednička. A jen čirou náhodou byli všichni kolem zrovna natěšení, vyzbrojení a mobilizovaní, tak se taky přidali :-)

              2. bohužel chudák Gavrilo Princip je v hodinách dějepisu na ZŠ stále poažován za hybatele dějin.

            2. A to Rusko to zacalo 2014?

              1. No tak minimálně to nyní vyeskalovalo teritoriálně někam, kam vůbec nemuselo.
                Příčina, důsledek.
                To svinstvo je někde od Kyjeva, nebo se mýlím? Nevím, ještě jsem neviděl potvrzení. Pokud ano, u Kyjeva by neměl žádný ruský voják co dělat.

                Ale je to debilní, takhle by se vojáci chovat neměli. Měli ho zajmout a zavolat zdravotníka, koneckonců na výměnu je potřeba živej.

        2. Держкіно toci lepsie?

        3. Video bylo ověřeno, někteří účastníci byli identifikováni a začátek incidentu byl dokonce natočen ukrajinským dronem.
          Zajímavé je pak i svědectví jednoho Ukrajinského vojáka, který přiznal, že z ruského obklíčení vyvázli tak, že se převlíkli do civilu. Ale cestou k jejich jednotce je zachytili v Buče, kde je šacovali a hledali na nich tetování.
          Nebo to glorifikování babči, co otrávila ruskou jednotku svými pirohy. No to je fakt úžasnej nápad, otrávit frustrovaný, vystrašený, unavený a hlavně ozbrojený vojáky. Asi čekala, že všichni civilové ve vesnici dostanou za to od rusáků dostanou tabulku čokolády jako odměnu.

          1. tak už to leze ven, koukám

      2. Bez ohledu na pravost videa si troufnu předpokládat, že soldatesky obou stran budou mít řadu excesů. Mimochodem věty „nebylo možno odvést zajatce“ nebo „neměli možnost brát do zajetí“ většinou neznamenají, že zajatec, který nemohl být dopraven do bezpečí, byl propuštěn, jak si to představují autoři konvencí a něco takového je v historii snad všech bojů.

        1. to předřečníci:
          Shodujeme se, že prasárny patrně dělají obě strany, problém je s jednostrannou informovaností.
          A nyní zamrzlo peklo ! Novinky pustily chybu v Matrixu a píšou, že to video, o kterým se tu bavíme, patrně není fejk.
          https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/na-sitich-koluje-video-ukrajincu-vrazdicich-ruske-zajatce-zrejme-je-prave-40393167

          1. Smarja… to je prece klasicka taktika propagandy.

            – to video jako prvni pustili Amici, kteri, na rozdil od nas, nemaji cenzuru
            – zacalo to kolovat mezi lidma a tim padem to propaganda musela nejak osefovat
            – kdyby to zatloukli, tak je z toho mezi lidma senzace. Tim, ze to pustili, tak se o tom chvili pokeca a bude klid.

            1. Sorry Sysope, ale pustili to.
              Rusáci někdy někde něco pustili?
              To je strašně lehké považovat to za taktiku (kterou to možná je, i když riskantní). Nějak nevidím spojitost se setrvalým zatloukáním Ruska ohledně čehokoliv a zejména naprosto komickým pojmenováváním zjevné agrese takovými pojmy jako „denacifikace“ apod.
              Je tu i možnost vyšetřování, což je u ruské strany něco, o čem se diskutuje možná tak anarchistických kruzích :)
              Mimochodem začínám vidět spojitost mezi různými, zdánlivě nesouvisejícími událostmi. BLM nazývalo rabování obchodů bílých obchodníků „bojem proti rasismu“. VVP nazývá tuhle rezavou křížovou výpravu „bojem proti nacistům“. Ani jedno ve skutečnosti nenastalo a nenastávalo.

              1. to: misaka

                Jeden rozdíl tu přeci jenom je: BLM jsou ti hodní správní hoši, které je třeba ocenit, ba pokleknout před nimi. Ovšem VVP je arcilotr, jehož názory je zakázáno si jen poslechnout, ne tak ještě nad nimi samostatně přemýšlet. Je to ukázkový dvojí metr: VVP lež nesmí projít, zato BLM klidně ano.

                Jinak ale máte pravdu, spojitost tam je, režiséři jsou stejní, stejně jako cíl: dostat nás do všechny do morální a ekonomické prdele, to sedí.

    4. Tak ja nevim, nebude ted novej statni svatek 30. dubna? Cerny vlajky na pul zerdi a tak… porad jeste nevim, jak moc se ta pravda ted meni.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025