Naštěstí nejsem incel a ty náznaky mají pouze objektivní důvody neřešitelné při mé věrnosti téměř po půlstoletí. Děti máme dvě a zaplať bůh normální tíhnoucí také k prosté reprodukci, když už ne k rozšířené. Asi dobrý příklad pro každého v patřičném věku. On totiž pouhý sex ani sex ožralů či zfetovaných je pouze vstupenkou do klubu frustrátů z nepovedeného díla.
Naturopat
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit pravidelné cvičení, zaměřené na nabrání síly, powerlifting, případně nějaký crossfit, kalisteniku, aštangu apod. Zvedne to sebevědomí, zvýší hladinu testosteronu, zažene chmury – člověk se stane atraktivnějším pro opačné pohlaví, i když se vizuálně téměř nezmění. Dále nastudovat si nějakou knihu o neverbální komunikaci, aby člověk rozpoznal signály, které samičky vysílají. Podle nich už dopředu ví, jestli je zájem z druhé strany a nemusí se bát odmítnutí. Před prvním sexem je vhodné využít placených služeb, aby se toho člověk nebál. Pak už stačí se ženami komunikovat a sledovat jejich reakce. Obchody, restaurace, sportoviště, úřady, všude se vyskytují ženy, se kterými je možné začít komunikaci.
Alan.Cox
Helejte … a není možné … to prostě nebrat tak tragicky vážně?
No, tak mě nějaká holka / žena pošle do prdele při pokusu o seznámení, no a co? Zhroutil se kvůli tomu svět?
A jestli bych něco opravdu nechtěl, tak prožít první sex s prostitutkou namísto s holkou / ženou, kterou miluji a se kterou to jiskří. Také jsem se poprvé bál a co? Ale zato jsem dostal něco, co si za prachy nekoupíte – milování s někým, koho máte rádi. Nikdy jsem v životě nevyužil služeb prostitutky. Proč bych si měl kupovat ženu, proboha?
Pokud se bojíte udělat chybu nebo dostat odmítnutí a mít všechno jisté – dostanete kulové a dopadnete podle toho. Bez neúspěchů nejsou úspěchy.
Souhlas. Vyjímku bych tam ovšem viděl. Například vozíčkáři. Jasně, že někteří mají vztahy, s chodícími i hendikepovanými ženami. Jenže jejich možnosti, jak si vyladit na tyhle vztahový vopičárny psychiku, jsou hodně posunuté od ostatních „chodících“. Když si teda na nějaký prolomení vlastních mentálních bariér zaplatí službu nějakých „erotických masáží“ či co, tak na tom nic špatnýho nevidím. Je to snad oboustraně dobrovolný obchod, ne?
Alan.Cox
Ať si to každý dělá jak umí a jak mu to vyhovuje. A pokud je někdo handicapovaný, má to samozřejmě těžší.
Jenom je potřeba říci, že čím dál více rad je zaměřeno špatně.
1) Nijak jsem moc nepochopil, jak má v úspěšném prvním sexu pomoci předchozí návštěva prostitutky. Mně naopak přijde škoda prožít první noci s komerčním produktem tržního zboží než se ženou, o kterou stojím.
2) V poslední době se rozmohly i rady, že po běžném (zdůrazňuji: běžném) rozchodu je třeba brát antidepresiva, aby to člověk zvládl. Řekl bych, že se pomalu začíná objevovat jádro pudla – lidi nejsou schopní už překonat vůbec nic.
Mně to totiž přijde celé na hlavu. Pokud chcete sex, je ho dnes pro průměrného člověka relativně snadné získat. Pokud ovšem chcete ženu na skutečný vztah, je miliónkrát větší problém. Pokud máte v hlavně temno a pud vám velí jen souložit a nic jiného v myšlenkách nemáte – pak se snadno stanete incelem, ale důvodem je absolutní závislost, kdy nemyslíte na nic jiného. Nejste nad věcí, bojíte se odmítnutí, seznámení, všeho.
jizlivec
Alan.Cox 28.12.2024 v 17:21
„Proč bych si měl kupovat ženu, proboha?“
Technická: ženu si ve většině civilizačních okruhů už dlouho nekoupíte…
V případě prostitutky kupujete službu, nanejvýš by šlo hovořit o pronájmu těla…
Arnold J Rimmer
Jízlivec: technická na technickou.
Asi by bylo vhodné doplnit „za peníze“
Samice s pohlavím víceméně zastřeně kšeftují odnepaměti, je to přirozené a nikterak pobuřující a nejen lidské. Zaptejte se tebas lemčíka hedvábného jak se ten chudák musí nadřít a co všechno nanosit aby si vrznul!
deacon
Dneska ovsem se moznosti posunuly. Driv to bylo tak, ze ti holka rekla ne, v nejhorsim ztropila nejakou scenu v baru(napriklad), ty ses propadl studem a bylo. Dneska? Neni problem, aby holka nahrala nesmelej pokus o seznameni, dodala tomu grady nejakym lepsim strihem a pak z tebe udelala ne interfernetu neschopnyho pitomce. A to je jeste ten lepsi pripad, obcas to na zapade skonci opletackama s fizlama.
Je teda fakt, ze tohle se v CR jeste moc nedeje, ale prebirani vymozenosti ze zapadu umime dobre, takze cekam, ze se to casem dostavi.
alfonz19
Milý autore! Je pravdou, že situace je dnes nesnadná (a byla už za nás), ale myslím že na to jdeš trochu špatně. Kontext: mě je přes 40, mám 2 děcka a dobrý 15 letý vztah, který musel leccos překonat. Samozřejmě tomu dostatečně nerozumím, ale jen pár stručných postřehů, které by mohli pomoci:
1) neřeš věci mimo tvou oblast kontroly. Je úplně jedno proč tak věci jsou, řeš svou věc. Analýza příčin je dobré intelektuální cvičení pro pochopení a nalezení cesty pro sebe, ale řešit budeš muset sám. Stát apod. maximálně zdaní pornhub atp. A např. zmiňovaná existence středních škol určitě není problém; pochybuju, že pepa zapoměl šoustat kvůli studiu integrálů… Každý rodič se musí postarat o výchovu svého dítěte, a každý puboš je zodpovědný sám za sebe. Kdo si to posral, musí si to spravit; aby staří vynakládali svůj majetek (!) na řešení obecného problému…wtf? Když 80% mužů jedné generace zemře, neznamená to pro společnost zhola nic. Nepřeceňuj svůj význam.
2) lidé uzavírají svazky proto, že jeden řeší „problém“ druhého. Líná a nevzdělaná matka samoživitelka 3 dětí má velmi konkrétní problém, který potřebuje řešit, tady se uplatnit by neměl být žádný významný problém. Současně je to ovšem problém, které je dobré přenechat někomu jinému. Teď to možná zabolí. Jaký problém jsi schopen vyřešit? „Nedostatečně vydělávající muž v občasném ‚před-důchodu‘, který často paří na PC“ není myslím odpověď na jakýkoli problém, který by měla libovolná žena. A bohužel doba není pro muže snadná. Feministické organizace doslova radí ženám, že muže nepotřebují, stát pak zdarma jako poslední instance vytrhne trn z paty libovolné ženě, která se dostane do problému. Toto vše vede na situaci, kdy ženy v testu ohodnotí 80% mužů jako „below average“(podprůměrný). Samy nemají žádný problém, i tlustá samice prodá foto či tejden starý trencle na webu, či stát pomůže. Muže díky tomu opravdu nepotřebují. Stejně tak muž[v původním významu slova] nepotřebuje bábu co se kurví, nevaří, děcka nechce. Proto se děje to co se děje; nepotřebujeme se. — Je třeba si ujasnit, kdo jsem a co chci, jaké mám možnosti(kdo by mne mohl potřebovat a proč) a podle toho jednat. Začít situaci vnímat ve 32 je velmi pozdě, ale pořád existuje mnoho žen, kterým ‚problém‘ můžete vyřešit, či jako muž máš sdostatek času stát se někým, kdo ‚něčí problémy‘ bude umět řešit. Problémem může být cokoli: absence skutečného otce[hrajícího onu roli], někdo kdo umí přečíst knihu, cokoli. Kupř. v 80 je muž, který dýchá a nepomočuje se, mezi damami ceněný artikl! Ale to, že ve 32 letech jsi sám a neodháníš nápadnice bohužel znamená, že neřešíš žádný jejich existující problém. To je třeba změnit.
3) uvedl jsi příklad: „manžel má manželku, ale ona na něj pouze křičí a sex už neměli ani nepamatuje. A tak manžel má tři možnosti: zavraždit manželku, pokusit se rozvést a nebo si prostě najde milenku.“ — pokud je cíl tradiční rodina, tak ta už je zde po smrti, protože on přestal plnit roli muže a ona roli ženy. Toto většinou nemá řešení a sem se nesmíš dostat. — vztahy tě neuspokojují, protože nemáš co nabídnout a druzí naopak tobě (buď jsi chytřejší, nebo hloupější, to je jedno; jsi jiný než pro ně máš být). Pokud tedy nemáš lokálně nikoho a chceš někoho, chce se to tedy přestěhovat do toho japonska za tou streamerkou, nebo se změnit pro ty, co jsou tady. Až budeš vědět „kdo jsi a kým chceš být“, „jaký a čí problém řešit“, pak můžeš snáze někoho najít: pokud chceš tradiční rodinu a chceš s rodinou+dětmi dělat ultramaraton, určitě nemá smysl chodit na diskotéku; tam běhny sice jsou, ale běhat nebudou a děti taky spíš mít nebudou.
4) obecná seznamka je pro muže proherní strategie. Tedy, já sám jsem tam našel, ale vzhledem k poměru oslovených:vyhovujících:získaných bych to jednoznačně označil za extrémní časově velmi náročnou náhodu. Už před 20 lety tobě přišly 0-3 odpovědi za den, jí 80. Budeš muset hodně vyčnívat mezi ostatními a být hodně lepší než ostatní. Pokud budeš chtít ženskou bez cízích děcek, bude potřeba snížit vlastní požadavky, nabízet co ony chtějí/potřebují, a jít tam kde jsou. Tj. pokud dnes nabízíš ‚pravděpodobně nic co chtějí‘ a nejsi u toho vidět, protože jsi doma, toto logicky nemůže fungovat. Kupř. na fejsu jsou horolezecké/fotografické aj. setkání, či. spec. seznamky. Plus vztah jako vedlejší produkt. Dělej něco, co tě zlepší a co ti vztah může s vyšší pravděpodobností přihrát, ale kdyby nepřihrálo, ať i toto je přínosem. Posilka, kurz plavání, kurz vaření, cestovatelská seznamka, co já vím. I kdyby to nakonec nevyšlo, budeš nabušenej, umět plavat+vařit, a vobjel jsi svět. Není to ideální, ale dobrej alternativní scénář. Nepočítej s tím, že někde najdeš ženu, která bude pro tebe ideální či jen dobrá. Vzít si můžeš ± naprosto kohokoli, kdo chce být s tebou, a zbytek je výsledkem neúnavné a nekončící práce, konfliktů a ústupků. Poučení si ber např. od starších párů, rozhodně neposlouchej „rady“ mladých playboyů či v nejhorším případě rady vztahových psycholožek :D
5) jistě že i žena může být incel a jistě i jí se bude někdo pošklebovat, že v 35 furt nemá borce. Všichni mají problémy. Muži i ženy, dnes i dříve. Fakt nevěřím, že dřív to bylo nějak podstatně snazší. A i kdyby, nic to nezmění.
Kar43
Dobrej článek, díky, i když s pár věcma nesouhlasím. Z incelovství jsem se sice už před časem vymanil (s trochou štěstí a notnou dávkou vlastní snahy!), ale pořád myslím na to, jak zatraceně těžký to je a téma považuju za svoje.
Snad jenom bych poznamenal, že asi nemá smysl míchat do toho bezdětnost a nízkou porodnost obecně. To je současnej trend, kterej se prolíná s „incel“ jenom částečně.
A problém incelů snese srovnání nejvíc asi s osamělými důchodci… žijou a mají materiální dostatek a tak bezprostřední pomoc nepotřebujou. TEORETICKY si vždycky můžou někoho najít. Skoro nikdo zvenčí jejich problém nechápe a reálně se pak nenajde nikdo, koho by zajímali.
Samm91
Nečetl jsem všechny komentáře, ale za sebe bych zmínil dvě věci.
První souzní s řadou ostatních, že je třeba nesedět doma a prdeli a účastnit se něčeho, kde lze ženské reálné potkat. A to něco může být konkrétní koníček. Někdo chodí do kina, někdo do divadla, někdo jezdí na vodu, někdo plácá rekreačně volejbal, někdo chodí do přírody a do hospod poblíž 🙂
Pokud člověk najde partnerku takto přes společnou zálibu, má to rovnou jako bonus do vztahu.
Že ta záliba ne vždy partnerce vydrží, to už je jiná věc…
Alan.Cox
Hledám ženu se zálibou v paličkování a ve studiu Hilbertových prostorů.
Forge
Kožojed:
AC/HD je už nudné.
Dobrý den a ahoj!
ModrýKlokan
@ Alan.Cox
Medvídku zanech paličkování a pojďme spolu vést romantickou konverzaci. Od Hilbertových prostorů si pojďme zalaškovat s Banachovými prostory. Lipschitzovská zobrazení hrají důležitou roli v současné nelineární funkcionální analýze. Jsou rozumnou relaxací lineárních spojitých operátorů, a tak nacházejí celou škálu teoretických i praktických aplikací. Jsem tak šťastná, že mám konečně s kým relaxovat, Miláčku! Až mi spočítáš tuhle atraktivní kvadratickou rovnici, proveď dvě derivace a běž umýt nádobí. Já zatím rozestelu.
Samm91
A druhá věc: Autor na jedné straně naříká, že vymizely rituály dospělosti a na druhé straně volá po zrušení svatby, která je reálně tím hlavním přeživším rituálem.
Tim ale nemyslím svadbu ve čtyřech před nějakým ouřadou! Myslím tím svadbu minimálně v rozsahu rodin ženicha a nevěsty včetně prarodičů, tet a stryců, plus pár přátel každého ze snoubenců. I když vynechám všechny věci okolo víry a svatebních zvyků, tak rituál to rozhodně je:
– musíte být odhodlání jej provést.
– musíte obětovat – čas, peníze, psychické vypětí.
– Vždy se něco podělá a musíte to nějak překonat.
– Sejde se řada lidí, kteří si upřímně přejí, abyste rituálem úspěšně prošli. A i oni museli pro účast na vašem rituálu něco obětovat. Kolikrát se vám to v životě stane?
Věřte, že na svadbu vzpomínat budete a nenechá vás bez následků – jako pravý rituál 😊
Arnold J Rimmer
Svatba jako přechodový rituál? Překonávání překážek jako že třebas nepřivezli koblihy nebo chybí teta Lída z Liberce???? Psychické vypětí jestli se nepokecam polívkou???
To myslíte vážně, nebo jsem jenom nepochopil sofistikovaný humor?
ygorek
Arnold J Rimmer 28.12.2024 v 19:25
Proč?
Já se Samm91 souhlasím.
Potíže, které vypsal, pravidelně překonávám, když se mi „prská“ koza. Tedy snad až na to srocení davů…
Arnold J Rimmer
Nevim, přijde mi to legrační, složitý asi jako krást oříšky ze zimní veverčí spižírny. Jako přechodový rituál si představuju něco jako přeprání žraloka holýma rukama, zapilování zubů sopečným sklem vlastnoručně přineseným ze soptícího vulkánu, nebo alespoň strčit ho do úlu a zabouchat, nebo tak něco. Nebo alespoň pět návštěv tchyně.
Pokud je ta teorie se svatbou správná pravdivá, jsem tedy už několikrát bez zváštní námahy po přechodu.
Hint na kozu mám. Je dobré přivyknou ji ke koním. Pak může jít k puklovi na volno přes pole a zpátky poběží smraďoch taky bez odmluvy za svým stádem, plná vzpomínek a ještě něčeho jiného. Úspěšně vyzkoušeno, netřeba na ni sahat.
Samm91
Takovým alespoň trochu zažitým českým, nebo spíše moravským rituálem by mohla být ZABÍJAČKA Mlydik by musel ulovit nebi jinak obstarat prase, vlastnoručně jej skolit a šaman-řezník by pak rituál dokončil 🙂
Rozhodně by měl v rámci rituálu ještě obrátit a vyprat střeva.
Arnold J Rimmer
@ygorek
Modří už vědí. To bych byl asi eventuálně ochoten uznat namísto uškrcení zřaloka holýma rukama.
jizlivec
Technická: ke škrcení je nutné škrtidlo…
Uškrtit/podříznout/zastřelit holýma rukama je zázrak…
Arnold J Rimmer
Námitka se uznává a guma od vlastních trenýrek je tedy napříště povolena.
jizlivec
Jít na žraloka v trenýrkách bez gumy je špičkový rituál…
Kdo to zvládne, měl by se stát rovnou králem ostrova…
Arnold J Rimmer
Jako malí kluci jsme se chodili koupat na adama k jezu. Ovšem až do doby než jsem si uvědomil že voda je poměrně kalná a štika není zrovna nejostřejší tužka v penálu…
princdrson
to jakože .. záhryz? dětská noční můra
Arnold J Rimmer
Koukni na ty zuby! Jak to chceš sundavat, o škodách nemluvě?
servisdok
Po spirále vytočit? :D
Ale jinak 1++ :D
Samm91
Jo, myslel jsem to vážně. Uznávám, že je to oproti žralokovi vcelku slabota, ale:
– Kolik lidí před tím přesto uhne? Že to prostě nějak ušmudlá a ten veřejný rituál nepodstoupí?
– Aby byl rituál co platný, musí být na něm v dané společnosti alespoň minimální shoda (i když je trapný, nemoderní apod.) Pokud není, stává se z něj jen individuální exhibice.
Arnold J Rimmer
Obtížnost osvědčení zmužilosti formou absolvování jednoho dne na v podstatě širší rodinné slavnosti jsem možná dostatečně nedocenil. Možná se nad tím zamyslím ještě jednou.
K svatebnímu ritu u nás jako takovému mám značné výhrady co do formy, zvrhlo se to v okolí poslední dobou spíše v přehlídku snobství. Myslím že by mladé páry ty peníze mohly užít lépe, ale je to jejich věc, uznávám a nechci se v tom příliš hnípat.
Alan.Cox
Asi tak. Svatba ztratila vnitřní význam, zato se stala jen vnější namalovanou slupkou – Potěmkinovou vesnicí.
ygorek
Arnold J Rimmer 28.12.2024 v 21:10
U nás je to ještě v pohodě.
Rituál, který má na mysli Samm91 a který bych nedokázal absolvovat, je ukrajinská svatba. Bratranec dostal od svědka osmihodinové video a nutil nás shlédnout ho nejen v rámci představení novomanželky, ale i v rámci oslav prvního a druhého výročí svatby…
Arnold J Rimmer
@ygorek
Neznám, ale zní to neobyčejně děsivě. Odteď si budu na bratrance dávat pozor.
shane
8 hodin svatebního videa je teda brutál. To už je snad horší než vogonská poezie. Nicméně osmihodinová svatba mi přijde vcelku normální i u nás, včetně oběda, gratulací, svatebních zvyků a nějaký večerní zábavy to klidně 12 hodin hodí. Ale jednou jsem byl pozvanej na hinduistickou svatbu a ta normálně trvá tři dny. Je teda fakt, že pro hosty je to průchoďák a ty tři dny tam musej vydržet akorát manželata, protože za tu dobu musej podstoupit celou řadu různejch rituálů. To už bych jako přechodovej rituál vcelku uznal. Zvlášť když jde o předem domluvenou svatbu :)
princdrson
hinduistická svatba je obchodní úkon. Když to pak chlapovi dojde, že na zboží není záruční doba, tak založí sektu a prohlásí se za svatého. Když má štěstí, podaří se mu zdrhnout za oceán.
Alan.Cox
Problém toho svatebního rituálu je, že je dnes lživý od začátku do konce. Neplní svou funkci.
Ten svatební rituál dříve muže a ženu k něčemu zavazoval. To nebylo jen hujsasá se převést den nebo pád dní před tetičkami a příbuznými, a uspořádat žranici. Ten svatební rituál byl závazek, který dával povinnosti do budoucna.
Nemluvě o tom, že dříve bylo součástí toho rituálu také předtím přesvědčit rodiče muže a rodiče ženy, že jsou vhodní partneři pro jejich dítě. A rodiče a příbuzní rozhodně netrpěli růžovými brýlemi a nedali se většinou opít rohlíkem.
A to nemluvím o tom, že ženich měl být zajištěn pro budoucí manželku. A žena měla dostat věno.
Dříve byla svatba sakra odvaha. Člověk se pro ní musel snažit.
Dnes je to jen ubohý folklór ála masopustní slavnost nebo natáčení den televizního seriálu. K ničemu.
ygorek
Alan.Cox 29.12.2024 v 2:13
Přesně.
Svatba, o které píšete, je rituálem feudálním a jde v něm o slučování majetků.
Věno žena dostávala od rodiny a přinášela ho manželovi.
V případě zapuzení manželky se žena vracela otci včetně věna.
V případě úmrtí manžela se ženy ujímal bratr manžela, jinak se žena vracela k otci i s věnem.
Takto pojaté manželství v průběhu staletí ztrácelo význam a stalo se pouhým úředním aktem.
Před lety jsem slyšel rozhlasové pásmo (dobový pojem) o zavedení občanského rozvodu s patřičnou oslavou – rodiče se rozloučí, děti přednesou básničky, svědci podepíší, varhany zahrají, proběhne hostina s oslavou…
Na závěr: k svatbě není odvahy zapotřebí, odvaha a odpovědnost (Jsi odpovědný za to, cos k sobě připoutal, Malý princ, Antoin de Saint-Exupéry, 1943) jsou nutné k dodržení slíbeného „v dobrém i zlém…“
Není odvaha něco slíbit a za rok to na úřadě zrušit.
Arnold J Rimmer
„A pro ten čas, který jsi své růži věnoval, je ta tvá růže tak důležitá.“
(Mám tu knížku taky v oblibě…)
Jimmyx
O tom jak svatba k ničemu nezavazuje si promluvte s někým kdo už se rozvedl. Kamarád se rozváděl asi 5 let než se vše vyřešilo.
Na druhou stranu sestra po jednom cca 10 letém vztahu bez svatby odcházela relativně rychle ale „s holým zadkem“ přestože spolu s partnerem postavili barák.
Která varianta je lepší je tedy otázka úhlu pohledu, že ? Ten partner bez svatby byl určitě rád že nepodstoupil žádný rituál.
Alan.Cox
Fakt si myslíte, že nemůžete odejít s holým zadkem z jakéhokoli vztahu s více dětmi?
Guhijo
Tuto reakci jsem napsal ve chvíli, kdy tu ještě nebyl žádný komentář. Pár dní trvala registrace a mezi tím podstatu diagnózy už jiným způsobem popsal Yoker.
Mám 54 let a to, co popisujete, nevidí jen slepý. Diagnóza není složitá. Chorobou je patologická porucha celé společnosti. Zmrdi, kterým se dlouhodobě věnuje zakladatel tohoto webu, jsou jedním z následků této choroby. Jako u každé choroby, je prvním krokem k úspěšné léčbě pochopení toho, co člověk, v tomto případě společnost, dělá špatně. Je to jak v pohádce Mrazík, kdyby Ivan nebyl hlupákem, nestal by se medvědem.
Vy tu patologii společnosti částečně vidíte a uvědomujete si ji. Jen se děsíte traumat z léčby. Těm se při žádné léčbě vyhnout nedá. Už jste to zažil, když jste vysadil porno. Ale lekl jste se projevů uzdravování. I při chřipce se dějí příšerné věci. Máte skoro čtyřicítky horečky, nemůžete se pohnout a trpíte jak zvíře. Cesta k uzdravení těla i duše vede vždy přes trauma. Vždy! Zahajte obtížný detox od mobilu a počítače. Úplně! Pařit hry je stejná sračka jako tvrdé drogy. Vytrvejte! Ta příšerná bolest a šílené myšlenky vás naučí zdolávat obtížné úkoly.
A najít, poznat a získat si blizkého člověka není vůbec snadné. Překonat mnohá odmítnutí není pro psychiku žádná hitparáda. Pokud zvládnete digitální detox, naučíte se lépe nést neúspěch. Cenné věci v životě jsou obtížné, aby si jich člověk vážil. Když po všech frustrujících peripetiích získáte sympatie děvčete, se kterým je vám dobře a hlavou vám neběhají nevysvětlitelné otazníky, máte šanci na dobrý vztah. Dlouhodobý vztah je vůbec to nejobtížnější v životě.
Držím vám palce! Vaši hlavní povinností nechť je pravda a radost ze života. Jo a na společnost se vyserte, té není pomoci. Ta jde ve vyspělém světě do prdele od sedmdesátých let minulého století. Teď už se jen zřetelně projevují nevyhnutelné následky. Že společnost padne na hubu je jistota, jako když ráno vyjde slunce a večer zapadne. Ke konci je vždy zapotřebí jít s úsměvem.
yoker
Četl jsem váš komentář. V zásadě souhlasím. Zlom nastal kolem roku 1970. Snažím se dát dohromady článek, který by osvětloval zásadní změnu ve společnosti, ke které došlo.
japan
Je to uplně v klidu, já si to vodmrdal za vás všecny. V průměru jsme si všichni přiměřeně zasouložili.
ModrýKlokan
@ japan
Hele Kotě tím mě nevoblafneš. Na průměr ti prdím. Chci vědět, kde je medián! Ať vím, kde to stojí.
japan
Stálo to dobře, ale už to není, co bývalo. Léta běží. Ale vybírat a obdivovat ženskou krásu mohou pořád. Ale s aktuálním oznámením redakční rady si ještě počtem ve speciálu „psychické poruchy“. To akorát dokresluje, co se tady slejzá. Líp už taky bylo.
Black Wolf
To jako fakt? Na úvodní stránce další zbytečné kecy k něčemu, co pro nás bylo úplně samozřejmé? Už jsem tady tedy přečetl všelicos, ale tohleto, to je top… Celým osm stran diskuze k běžné věci…
Naštěstí nejsem incel a ty náznaky mají pouze objektivní důvody neřešitelné při mé věrnosti téměř po půlstoletí. Děti máme dvě a zaplať bůh normální tíhnoucí také k prosté reprodukci, když už ne k rozšířené. Asi dobrý příklad pro každého v patřičném věku. On totiž pouhý sex ani sex ožralů či zfetovaných je pouze vstupenkou do klubu frustrátů z nepovedeného díla.
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit pravidelné cvičení, zaměřené na nabrání síly, powerlifting, případně nějaký crossfit, kalisteniku, aštangu apod. Zvedne to sebevědomí, zvýší hladinu testosteronu, zažene chmury – člověk se stane atraktivnějším pro opačné pohlaví, i když se vizuálně téměř nezmění. Dále nastudovat si nějakou knihu o neverbální komunikaci, aby člověk rozpoznal signály, které samičky vysílají. Podle nich už dopředu ví, jestli je zájem z druhé strany a nemusí se bát odmítnutí. Před prvním sexem je vhodné využít placených služeb, aby se toho člověk nebál. Pak už stačí se ženami komunikovat a sledovat jejich reakce. Obchody, restaurace, sportoviště, úřady, všude se vyskytují ženy, se kterými je možné začít komunikaci.
Helejte … a není možné … to prostě nebrat tak tragicky vážně?
No, tak mě nějaká holka / žena pošle do prdele při pokusu o seznámení, no a co? Zhroutil se kvůli tomu svět?
A jestli bych něco opravdu nechtěl, tak prožít první sex s prostitutkou namísto s holkou / ženou, kterou miluji a se kterou to jiskří. Také jsem se poprvé bál a co? Ale zato jsem dostal něco, co si za prachy nekoupíte – milování s někým, koho máte rádi. Nikdy jsem v životě nevyužil služeb prostitutky. Proč bych si měl kupovat ženu, proboha?
Pokud se bojíte udělat chybu nebo dostat odmítnutí a mít všechno jisté – dostanete kulové a dopadnete podle toho. Bez neúspěchů nejsou úspěchy.
s vosobou, kerou máš vopravdu rád, poudáš? tomu se neřiká hoňka? :o)
To ale není se ženou, kterou máš rád. Ledaže byses prohlásil za nějaké LGBTQ pohlaví.
to tam ale přímo v dotyčné větě nepsal ;o)
@ Alan
Souhlas. Vyjímku bych tam ovšem viděl. Například vozíčkáři. Jasně, že někteří mají vztahy, s chodícími i hendikepovanými ženami. Jenže jejich možnosti, jak si vyladit na tyhle vztahový vopičárny psychiku, jsou hodně posunuté od ostatních „chodících“. Když si teda na nějaký prolomení vlastních mentálních bariér zaplatí službu nějakých „erotických masáží“ či co, tak na tom nic špatnýho nevidím. Je to snad oboustraně dobrovolný obchod, ne?
Ať si to každý dělá jak umí a jak mu to vyhovuje. A pokud je někdo handicapovaný, má to samozřejmě těžší.
Jenom je potřeba říci, že čím dál více rad je zaměřeno špatně.
1) Nijak jsem moc nepochopil, jak má v úspěšném prvním sexu pomoci předchozí návštěva prostitutky. Mně naopak přijde škoda prožít první noci s komerčním produktem tržního zboží než se ženou, o kterou stojím.
2) V poslední době se rozmohly i rady, že po běžném (zdůrazňuji: běžném) rozchodu je třeba brát antidepresiva, aby to člověk zvládl. Řekl bych, že se pomalu začíná objevovat jádro pudla – lidi nejsou schopní už překonat vůbec nic.
Mně to totiž přijde celé na hlavu. Pokud chcete sex, je ho dnes pro průměrného člověka relativně snadné získat. Pokud ovšem chcete ženu na skutečný vztah, je miliónkrát větší problém. Pokud máte v hlavně temno a pud vám velí jen souložit a nic jiného v myšlenkách nemáte – pak se snadno stanete incelem, ale důvodem je absolutní závislost, kdy nemyslíte na nic jiného. Nejste nad věcí, bojíte se odmítnutí, seznámení, všeho.
Alan.Cox 28.12.2024 v 17:21
„Proč bych si měl kupovat ženu, proboha?“
Technická: ženu si ve většině civilizačních okruhů už dlouho nekoupíte…
V případě prostitutky kupujete službu, nanejvýš by šlo hovořit o pronájmu těla…
Jízlivec: technická na technickou.
Asi by bylo vhodné doplnit „za peníze“
Samice s pohlavím víceméně zastřeně kšeftují odnepaměti, je to přirozené a nikterak pobuřující a nejen lidské. Zaptejte se tebas lemčíka hedvábného jak se ten chudák musí nadřít a co všechno nanosit aby si vrznul!
Dneska ovsem se moznosti posunuly. Driv to bylo tak, ze ti holka rekla ne, v nejhorsim ztropila nejakou scenu v baru(napriklad), ty ses propadl studem a bylo. Dneska? Neni problem, aby holka nahrala nesmelej pokus o seznameni, dodala tomu grady nejakym lepsim strihem a pak z tebe udelala ne interfernetu neschopnyho pitomce. A to je jeste ten lepsi pripad, obcas to na zapade skonci opletackama s fizlama.
Je teda fakt, ze tohle se v CR jeste moc nedeje, ale prebirani vymozenosti ze zapadu umime dobre, takze cekam, ze se to casem dostavi.
Milý autore! Je pravdou, že situace je dnes nesnadná (a byla už za nás), ale myslím že na to jdeš trochu špatně. Kontext: mě je přes 40, mám 2 děcka a dobrý 15 letý vztah, který musel leccos překonat. Samozřejmě tomu dostatečně nerozumím, ale jen pár stručných postřehů, které by mohli pomoci:
1) neřeš věci mimo tvou oblast kontroly. Je úplně jedno proč tak věci jsou, řeš svou věc. Analýza příčin je dobré intelektuální cvičení pro pochopení a nalezení cesty pro sebe, ale řešit budeš muset sám. Stát apod. maximálně zdaní pornhub atp. A např. zmiňovaná existence středních škol určitě není problém; pochybuju, že pepa zapoměl šoustat kvůli studiu integrálů… Každý rodič se musí postarat o výchovu svého dítěte, a každý puboš je zodpovědný sám za sebe. Kdo si to posral, musí si to spravit; aby staří vynakládali svůj majetek (!) na řešení obecného problému…wtf? Když 80% mužů jedné generace zemře, neznamená to pro společnost zhola nic. Nepřeceňuj svůj význam.
2) lidé uzavírají svazky proto, že jeden řeší „problém“ druhého. Líná a nevzdělaná matka samoživitelka 3 dětí má velmi konkrétní problém, který potřebuje řešit, tady se uplatnit by neměl být žádný významný problém. Současně je to ovšem problém, které je dobré přenechat někomu jinému. Teď to možná zabolí. Jaký problém jsi schopen vyřešit? „Nedostatečně vydělávající muž v občasném ‚před-důchodu‘, který často paří na PC“ není myslím odpověď na jakýkoli problém, který by měla libovolná žena. A bohužel doba není pro muže snadná. Feministické organizace doslova radí ženám, že muže nepotřebují, stát pak zdarma jako poslední instance vytrhne trn z paty libovolné ženě, která se dostane do problému. Toto vše vede na situaci, kdy ženy v testu ohodnotí 80% mužů jako „below average“(podprůměrný). Samy nemají žádný problém, i tlustá samice prodá foto či tejden starý trencle na webu, či stát pomůže. Muže díky tomu opravdu nepotřebují. Stejně tak muž[v původním významu slova] nepotřebuje bábu co se kurví, nevaří, děcka nechce. Proto se děje to co se děje; nepotřebujeme se. — Je třeba si ujasnit, kdo jsem a co chci, jaké mám možnosti(kdo by mne mohl potřebovat a proč) a podle toho jednat. Začít situaci vnímat ve 32 je velmi pozdě, ale pořád existuje mnoho žen, kterým ‚problém‘ můžete vyřešit, či jako muž máš sdostatek času stát se někým, kdo ‚něčí problémy‘ bude umět řešit. Problémem může být cokoli: absence skutečného otce[hrajícího onu roli], někdo kdo umí přečíst knihu, cokoli. Kupř. v 80 je muž, který dýchá a nepomočuje se, mezi damami ceněný artikl! Ale to, že ve 32 letech jsi sám a neodháníš nápadnice bohužel znamená, že neřešíš žádný jejich existující problém. To je třeba změnit.
3) uvedl jsi příklad: „manžel má manželku, ale ona na něj pouze křičí a sex už neměli ani nepamatuje. A tak manžel má tři možnosti: zavraždit manželku, pokusit se rozvést a nebo si prostě najde milenku.“ — pokud je cíl tradiční rodina, tak ta už je zde po smrti, protože on přestal plnit roli muže a ona roli ženy. Toto většinou nemá řešení a sem se nesmíš dostat. — vztahy tě neuspokojují, protože nemáš co nabídnout a druzí naopak tobě (buď jsi chytřejší, nebo hloupější, to je jedno; jsi jiný než pro ně máš být). Pokud tedy nemáš lokálně nikoho a chceš někoho, chce se to tedy přestěhovat do toho japonska za tou streamerkou, nebo se změnit pro ty, co jsou tady. Až budeš vědět „kdo jsi a kým chceš být“, „jaký a čí problém řešit“, pak můžeš snáze někoho najít: pokud chceš tradiční rodinu a chceš s rodinou+dětmi dělat ultramaraton, určitě nemá smysl chodit na diskotéku; tam běhny sice jsou, ale běhat nebudou a děti taky spíš mít nebudou.
4) obecná seznamka je pro muže proherní strategie. Tedy, já sám jsem tam našel, ale vzhledem k poměru oslovených:vyhovujících:získaných bych to jednoznačně označil za extrémní časově velmi náročnou náhodu. Už před 20 lety tobě přišly 0-3 odpovědi za den, jí 80. Budeš muset hodně vyčnívat mezi ostatními a být hodně lepší než ostatní. Pokud budeš chtít ženskou bez cízích děcek, bude potřeba snížit vlastní požadavky, nabízet co ony chtějí/potřebují, a jít tam kde jsou. Tj. pokud dnes nabízíš ‚pravděpodobně nic co chtějí‘ a nejsi u toho vidět, protože jsi doma, toto logicky nemůže fungovat. Kupř. na fejsu jsou horolezecké/fotografické aj. setkání, či. spec. seznamky. Plus vztah jako vedlejší produkt. Dělej něco, co tě zlepší a co ti vztah může s vyšší pravděpodobností přihrát, ale kdyby nepřihrálo, ať i toto je přínosem. Posilka, kurz plavání, kurz vaření, cestovatelská seznamka, co já vím. I kdyby to nakonec nevyšlo, budeš nabušenej, umět plavat+vařit, a vobjel jsi svět. Není to ideální, ale dobrej alternativní scénář. Nepočítej s tím, že někde najdeš ženu, která bude pro tebe ideální či jen dobrá. Vzít si můžeš ± naprosto kohokoli, kdo chce být s tebou, a zbytek je výsledkem neúnavné a nekončící práce, konfliktů a ústupků. Poučení si ber např. od starších párů, rozhodně neposlouchej „rady“ mladých playboyů či v nejhorším případě rady vztahových psycholožek :D
5) jistě že i žena může být incel a jistě i jí se bude někdo pošklebovat, že v 35 furt nemá borce. Všichni mají problémy. Muži i ženy, dnes i dříve. Fakt nevěřím, že dřív to bylo nějak podstatně snazší. A i kdyby, nic to nezmění.
Dobrej článek, díky, i když s pár věcma nesouhlasím. Z incelovství jsem se sice už před časem vymanil (s trochou štěstí a notnou dávkou vlastní snahy!), ale pořád myslím na to, jak zatraceně těžký to je a téma považuju za svoje.
Snad jenom bych poznamenal, že asi nemá smysl míchat do toho bezdětnost a nízkou porodnost obecně. To je současnej trend, kterej se prolíná s „incel“ jenom částečně.
A problém incelů snese srovnání nejvíc asi s osamělými důchodci… žijou a mají materiální dostatek a tak bezprostřední pomoc nepotřebujou. TEORETICKY si vždycky můžou někoho najít. Skoro nikdo zvenčí jejich problém nechápe a reálně se pak nenajde nikdo, koho by zajímali.
Nečetl jsem všechny komentáře, ale za sebe bych zmínil dvě věci.
První souzní s řadou ostatních, že je třeba nesedět doma a prdeli a účastnit se něčeho, kde lze ženské reálné potkat. A to něco může být konkrétní koníček. Někdo chodí do kina, někdo do divadla, někdo jezdí na vodu, někdo plácá rekreačně volejbal, někdo chodí do přírody a do hospod poblíž 🙂
Pokud člověk najde partnerku takto přes společnou zálibu, má to rovnou jako bonus do vztahu.
Že ta záliba ne vždy partnerce vydrží, to už je jiná věc…
Hledám ženu se zálibou v paličkování a ve studiu Hilbertových prostorů.
Kožojed:
AC/HD je už nudné.
Dobrý den a ahoj!
@ Alan.Cox
Medvídku zanech paličkování a pojďme spolu vést romantickou konverzaci. Od Hilbertových prostorů si pojďme zalaškovat s Banachovými prostory. Lipschitzovská zobrazení hrají důležitou roli v současné nelineární funkcionální analýze. Jsou rozumnou relaxací lineárních spojitých operátorů, a tak nacházejí celou škálu teoretických i praktických aplikací. Jsem tak šťastná, že mám konečně s kým relaxovat, Miláčku! Až mi spočítáš tuhle atraktivní kvadratickou rovnici, proveď dvě derivace a běž umýt nádobí. Já zatím rozestelu.
A druhá věc: Autor na jedné straně naříká, že vymizely rituály dospělosti a na druhé straně volá po zrušení svatby, která je reálně tím hlavním přeživším rituálem.
Tim ale nemyslím svadbu ve čtyřech před nějakým ouřadou! Myslím tím svadbu minimálně v rozsahu rodin ženicha a nevěsty včetně prarodičů, tet a stryců, plus pár přátel každého ze snoubenců. I když vynechám všechny věci okolo víry a svatebních zvyků, tak rituál to rozhodně je:
– musíte být odhodlání jej provést.
– musíte obětovat – čas, peníze, psychické vypětí.
– Vždy se něco podělá a musíte to nějak překonat.
– Sejde se řada lidí, kteří si upřímně přejí, abyste rituálem úspěšně prošli. A i oni museli pro účast na vašem rituálu něco obětovat. Kolikrát se vám to v životě stane?
Věřte, že na svadbu vzpomínat budete a nenechá vás bez následků – jako pravý rituál 😊
Svatba jako přechodový rituál? Překonávání překážek jako že třebas nepřivezli koblihy nebo chybí teta Lída z Liberce???? Psychické vypětí jestli se nepokecam polívkou???
To myslíte vážně, nebo jsem jenom nepochopil sofistikovaný humor?
Arnold J Rimmer 28.12.2024 v 19:25
Proč?
Já se Samm91 souhlasím.
Potíže, které vypsal, pravidelně překonávám, když se mi „prská“ koza. Tedy snad až na to srocení davů…
Nevim, přijde mi to legrační, složitý asi jako krást oříšky ze zimní veverčí spižírny. Jako přechodový rituál si představuju něco jako přeprání žraloka holýma rukama, zapilování zubů sopečným sklem vlastnoručně přineseným ze soptícího vulkánu, nebo alespoň strčit ho do úlu a zabouchat, nebo tak něco. Nebo alespoň pět návštěv tchyně.
Pokud je ta teorie se svatbou správná pravdivá, jsem tedy už několikrát bez zváštní námahy po přechodu.
Hint na kozu mám. Je dobré přivyknou ji ke koním. Pak může jít k puklovi na volno přes pole a zpátky poběží smraďoch taky bez odmluvy za svým stádem, plná vzpomínek a ještě něčeho jiného. Úspěšně vyzkoušeno, netřeba na ni sahat.
Takovým alespoň trochu zažitým českým, nebo spíše moravským rituálem by mohla být ZABÍJAČKA Mlydik by musel ulovit nebi jinak obstarat prase, vlastnoručně jej skolit a šaman-řezník by pak rituál dokončil 🙂
aby prase neulovilo jeho tvl :D
Samm91 29.12.2024 v 6:35
Rozhodně by měl v rámci rituálu ještě obrátit a vyprat střeva.
@ygorek
Modří už vědí. To bych byl asi eventuálně ochoten uznat namísto uškrcení zřaloka holýma rukama.
Technická: ke škrcení je nutné škrtidlo…
Uškrtit/podříznout/zastřelit holýma rukama je zázrak…
Námitka se uznává a guma od vlastních trenýrek je tedy napříště povolena.
Jít na žraloka v trenýrkách bez gumy je špičkový rituál…
Kdo to zvládne, měl by se stát rovnou králem ostrova…
Jako malí kluci jsme se chodili koupat na adama k jezu. Ovšem až do doby než jsem si uvědomil že voda je poměrně kalná a štika není zrovna nejostřejší tužka v penálu…
to jakože .. záhryz? dětská noční můra
Koukni na ty zuby! Jak to chceš sundavat, o škodách nemluvě?
Po spirále vytočit? :D
Ale jinak 1++ :D
Jo, myslel jsem to vážně. Uznávám, že je to oproti žralokovi vcelku slabota, ale:
– Kolik lidí před tím přesto uhne? Že to prostě nějak ušmudlá a ten veřejný rituál nepodstoupí?
– Aby byl rituál co platný, musí být na něm v dané společnosti alespoň minimální shoda (i když je trapný, nemoderní apod.) Pokud není, stává se z něj jen individuální exhibice.
Obtížnost osvědčení zmužilosti formou absolvování jednoho dne na v podstatě širší rodinné slavnosti jsem možná dostatečně nedocenil. Možná se nad tím zamyslím ještě jednou.
K svatebnímu ritu u nás jako takovému mám značné výhrady co do formy, zvrhlo se to v okolí poslední dobou spíše v přehlídku snobství. Myslím že by mladé páry ty peníze mohly užít lépe, ale je to jejich věc, uznávám a nechci se v tom příliš hnípat.
Asi tak. Svatba ztratila vnitřní význam, zato se stala jen vnější namalovanou slupkou – Potěmkinovou vesnicí.
Arnold J Rimmer 28.12.2024 v 21:10
U nás je to ještě v pohodě.
Rituál, který má na mysli Samm91 a který bych nedokázal absolvovat, je ukrajinská svatba. Bratranec dostal od svědka osmihodinové video a nutil nás shlédnout ho nejen v rámci představení novomanželky, ale i v rámci oslav prvního a druhého výročí svatby…
@ygorek
Neznám, ale zní to neobyčejně děsivě. Odteď si budu na bratrance dávat pozor.
8 hodin svatebního videa je teda brutál. To už je snad horší než vogonská poezie. Nicméně osmihodinová svatba mi přijde vcelku normální i u nás, včetně oběda, gratulací, svatebních zvyků a nějaký večerní zábavy to klidně 12 hodin hodí. Ale jednou jsem byl pozvanej na hinduistickou svatbu a ta normálně trvá tři dny. Je teda fakt, že pro hosty je to průchoďák a ty tři dny tam musej vydržet akorát manželata, protože za tu dobu musej podstoupit celou řadu různejch rituálů. To už bych jako přechodovej rituál vcelku uznal. Zvlášť když jde o předem domluvenou svatbu :)
hinduistická svatba je obchodní úkon. Když to pak chlapovi dojde, že na zboží není záruční doba, tak založí sektu a prohlásí se za svatého. Když má štěstí, podaří se mu zdrhnout za oceán.
Problém toho svatebního rituálu je, že je dnes lživý od začátku do konce. Neplní svou funkci.
Ten svatební rituál dříve muže a ženu k něčemu zavazoval. To nebylo jen hujsasá se převést den nebo pád dní před tetičkami a příbuznými, a uspořádat žranici. Ten svatební rituál byl závazek, který dával povinnosti do budoucna.
Nemluvě o tom, že dříve bylo součástí toho rituálu také předtím přesvědčit rodiče muže a rodiče ženy, že jsou vhodní partneři pro jejich dítě. A rodiče a příbuzní rozhodně netrpěli růžovými brýlemi a nedali se většinou opít rohlíkem.
A to nemluvím o tom, že ženich měl být zajištěn pro budoucí manželku. A žena měla dostat věno.
Dříve byla svatba sakra odvaha. Člověk se pro ní musel snažit.
Dnes je to jen ubohý folklór ála masopustní slavnost nebo natáčení den televizního seriálu. K ničemu.
Alan.Cox 29.12.2024 v 2:13
Přesně.
Svatba, o které píšete, je rituálem feudálním a jde v něm o slučování majetků.
Věno žena dostávala od rodiny a přinášela ho manželovi.
V případě zapuzení manželky se žena vracela otci včetně věna.
V případě úmrtí manžela se ženy ujímal bratr manžela, jinak se žena vracela k otci i s věnem.
Takto pojaté manželství v průběhu staletí ztrácelo význam a stalo se pouhým úředním aktem.
Před lety jsem slyšel rozhlasové pásmo (dobový pojem) o zavedení občanského rozvodu s patřičnou oslavou – rodiče se rozloučí, děti přednesou básničky, svědci podepíší, varhany zahrají, proběhne hostina s oslavou…
Na závěr: k svatbě není odvahy zapotřebí, odvaha a odpovědnost (Jsi odpovědný za to, cos k sobě připoutal, Malý princ, Antoin de Saint-Exupéry, 1943) jsou nutné k dodržení slíbeného „v dobrém i zlém…“
Není odvaha něco slíbit a za rok to na úřadě zrušit.
„A pro ten čas, který jsi své růži věnoval, je ta tvá růže tak důležitá.“
(Mám tu knížku taky v oblibě…)
O tom jak svatba k ničemu nezavazuje si promluvte s někým kdo už se rozvedl. Kamarád se rozváděl asi 5 let než se vše vyřešilo.
Na druhou stranu sestra po jednom cca 10 letém vztahu bez svatby odcházela relativně rychle ale „s holým zadkem“ přestože spolu s partnerem postavili barák.
Která varianta je lepší je tedy otázka úhlu pohledu, že ? Ten partner bez svatby byl určitě rád že nepodstoupil žádný rituál.
Fakt si myslíte, že nemůžete odejít s holým zadkem z jakéhokoli vztahu s více dětmi?
Tuto reakci jsem napsal ve chvíli, kdy tu ještě nebyl žádný komentář. Pár dní trvala registrace a mezi tím podstatu diagnózy už jiným způsobem popsal Yoker.
Mám 54 let a to, co popisujete, nevidí jen slepý. Diagnóza není složitá. Chorobou je patologická porucha celé společnosti. Zmrdi, kterým se dlouhodobě věnuje zakladatel tohoto webu, jsou jedním z následků této choroby. Jako u každé choroby, je prvním krokem k úspěšné léčbě pochopení toho, co člověk, v tomto případě společnost, dělá špatně. Je to jak v pohádce Mrazík, kdyby Ivan nebyl hlupákem, nestal by se medvědem.
Vy tu patologii společnosti částečně vidíte a uvědomujete si ji. Jen se děsíte traumat z léčby. Těm se při žádné léčbě vyhnout nedá. Už jste to zažil, když jste vysadil porno. Ale lekl jste se projevů uzdravování. I při chřipce se dějí příšerné věci. Máte skoro čtyřicítky horečky, nemůžete se pohnout a trpíte jak zvíře. Cesta k uzdravení těla i duše vede vždy přes trauma. Vždy! Zahajte obtížný detox od mobilu a počítače. Úplně! Pařit hry je stejná sračka jako tvrdé drogy. Vytrvejte! Ta příšerná bolest a šílené myšlenky vás naučí zdolávat obtížné úkoly.
A najít, poznat a získat si blizkého člověka není vůbec snadné. Překonat mnohá odmítnutí není pro psychiku žádná hitparáda. Pokud zvládnete digitální detox, naučíte se lépe nést neúspěch. Cenné věci v životě jsou obtížné, aby si jich člověk vážil. Když po všech frustrujících peripetiích získáte sympatie děvčete, se kterým je vám dobře a hlavou vám neběhají nevysvětlitelné otazníky, máte šanci na dobrý vztah. Dlouhodobý vztah je vůbec to nejobtížnější v životě.
Držím vám palce! Vaši hlavní povinností nechť je pravda a radost ze života. Jo a na společnost se vyserte, té není pomoci. Ta jde ve vyspělém světě do prdele od sedmdesátých let minulého století. Teď už se jen zřetelně projevují nevyhnutelné následky. Že společnost padne na hubu je jistota, jako když ráno vyjde slunce a večer zapadne. Ke konci je vždy zapotřebí jít s úsměvem.
Četl jsem váš komentář. V zásadě souhlasím. Zlom nastal kolem roku 1970. Snažím se dát dohromady článek, který by osvětloval zásadní změnu ve společnosti, ke které došlo.
Je to uplně v klidu, já si to vodmrdal za vás všecny. V průměru jsme si všichni přiměřeně zasouložili.
@ japan
Hele Kotě tím mě nevoblafneš. Na průměr ti prdím. Chci vědět, kde je medián! Ať vím, kde to stojí.
Stálo to dobře, ale už to není, co bývalo. Léta běží. Ale vybírat a obdivovat ženskou krásu mohou pořád. Ale s aktuálním oznámením redakční rady si ještě počtem ve speciálu „psychické poruchy“. To akorát dokresluje, co se tady slejzá. Líp už taky bylo.
To jako fakt? Na úvodní stránce další zbytečné kecy k něčemu, co pro nás bylo úplně samozřejmé? Už jsem tady tedy přečetl všelicos, ale tohleto, to je top… Celým osm stran diskuze k běžné věci…