Vánoční příběh *Přežít/Stay Alive!* - zpět na článek

Počet komentářů: 163

  1. Je to nějaký ublížený.

    1. Je to sice už 20 let, ale ten chlap nekecá…slovo od slova….

  2. špatně jste si vybral a můžou za to soudy a sociálka? :-O

    1. Spatna volba urcite nebola jedina autorova chyba, ako sa na tu snazi nakukat.

    2. Přesně. Ale té frustraci z důsledků neuváženého výběru partnerky je třeba popustit ventil. Ale pokud to splnilo účel…

      1. musí se v tom vyráchat, aby se z toho poučil, popouštění je v tomto případě kontraproduktivní. Popustit ventil může leda tak, že půjde za roh a nafackuje si, druhá varianta je tlouct hlavou o zeď, jak svou blbostí zavařil svým dětem, když se bude vypisovat z toho, jak jsou všichni proti němu, tak si moc nepomůže. :-)

        1. To jsou dvě na sobě nezávislé věci.
          1. Autor neměl dobrou ruku při volbě partnerky a je to jeho věc
          2. Úřady, soudy a podobná pakáž je obsazená morálně vadnými lidmi, v daném segmentu ponejvíce morálně vadnými osobami ženského pohlaví.

          S tím prvním se musí popasovat autor, na to druhé může někdy narazit kdokoli z nás.

          1. Bod 2 je ale obecne znamy fakt, ba co vic, je to princip fungovani statniho aparatu. Nikdo zdravy, normalni a mensevicky myslici, se nenecha platit statem, pokud to neni zachranar, nebo nejaky jinak uzitecny prvek.

      2. Jojo, sytý hladovému nevěří. Já dělím vztahy lidí na ty, které zatím fungují a na ty, které se už posraly. To, že máš pocit, že ti vztah, manželství a rodina dneska funguje, neznamená, že to tak bude na věky. Za dva roky se naprosto ideální vztah může rozsypat na prach ani nevíš jak.

        1. Kamarádka právnička říká, že je ráda, když přijde domů a zjistí, že dneska to ještě funguje. Ale to je se zdravím, podnikáním, kamarády…

    3. Jasně, je to jeho chyba, „neměl si ji brát“, blbec…

      Když ženský rupne v kouli a chlapa vyžene (a rozbije dětem domov), je to jeho chyba, protože si ji neměl brát.

      Když nadto omezuje kontakt dětí s otcem, nebo je proti němu rovnou štve (protože on nás opustil, je to hajzl a kdesi cosi), je to opět jeho chyba, protože si špatně vybral a neměl si ji brát.

      Když je na sociálce kráva podobného ražení jako exmanželka, takže místo aby jednala v zájmu dětí, spojí se s exmanželkou proti otci, protože chlapům je potřeba zatopit, hajzlům, je to opět jeho chyba, protože si tu krávu přece neměl před deseti rokama brát…

      Když se mu podaří natrefit na soudkyni podobného smýšlení, opět, může si za to sám, neměl si ji brát…

      Kdykoliv nějaká ženská něco posere, může za to chlap, tak určitě.

      (Ano, mám svoje zkušenosti, vyprávět bych mohl dlouho, v mém případě jsem ale natrefil na soudkyni, která jedná opravdu v zájmu dětí, takže soud o úpravě styku probíhal tak, že exmanželka odcházela s brekem, soudkyně jí slušně umyla hlavu. Od té doby mám papír s kulatým razítkem a už neexistuje žádné „já ti děti nedám“.)

      1. „může za to chlap, tak určitě“

        Inu patriarchát.

      2. nesmysl, o to vůbec nejde. Někoho si najdeš, myslíš, že je skvělý nápad si ho vzít a ono to nevyjde. To se může stát, potud v pořádku, ale co vás vede k tomu, že najednou vaše vztahy a děti vyřeší sociálka a soudy? Protože se nemůžete dohodnout? To dá rozum, ono vyhrožování soudem, sociálkou, odebráním dětí a dalšími stupiditami rozhodně nedláždí cestu k pohodlné dohodě. Řešíš stejně i jiné vztahy?

        1. moussa: A kdo to podle tebe vyřeší? Otec po rozvodu vždy tahá za kratší konec, pokud jde o děti, matka považuje děti za svůj majetek (některé krávy dokonce argumentují před soudem, že děti jsou jejich, protože „já jsem je porodila“), současně je používají jako rukojmí („dej mi peníze nebo děti neuvidíš…“ – a to ne v situaci, kdy by otec něco dlužil)…

          A „protože se nemůžete dohodnout“ = protože matka se dohodnout nechce, raději bude dělat naschvály, veškeré dohody prostě shodí ze stolu, aby se otci, hajzlovi jednomu, pomstila, že ji opustil (což sice není pravda, ale proč by si měla přiznávat, že je to ona, kdo to posrala a proč jsme se vlastně rozvedli).

          Já to mám všechno za sebou, docela rozumně jsme spolu vycházeli na začátku, ale zahodila to. OSPOD je instituce na hovno, nejužitečnější je, když nedělá nic, všechno, co jsem potřeboval, jsem si musel zařídit sám. X zápisů z jednání, kde bylo jak se matka chová, X písemných dohod uzavřených na OSPODu před sociální pracovnicí (která vzápětí řekla matce „tohle není právně závazné, ani vymahatelné“ = dělejte si co chcete, třeba si s tím papírem vytřete prdel).

          Děti musely zažít X scén, kdy matka při předávání dětí na mě před nimi řvala, že mi je příště nedá. Starší dcera uzlíček nervů, psychické problémy a chronická zácpa a když jsem ji chtěl vzít k doktorovi, matka to zakázala „děti mi po doktorech tahat nebudeš, jsou naprosto zdravé“.

          Neustálé stupňující se omezování kontaktu s dětmi, nakonec jsem je měsíc neviděl, protože jeli na hory a že tenhle víkend mají být u mě, nezájem, máš smůlu. To byla poslední kapka.

          Takže mi zbyl jen ten soud, kde si soudkyně velice rychle udělala obrázek, jak se věci mají. Třeba na otázku, proč nemůže otec vozit děti po víkendu u něj v pondělí ráno děti do školy, matka odpověděla „dětem to nevyhovuje“. Soudkyně jí zostra uzemnila „v čem?“ Matka pípla „musí si balit věci…“ Soudkyně „tak jim to sbalte, to neumíte dětem sbalit věci?“ Pak jsem si chtěl prosadit aby polovinu letních prázdnin byly děti u mě, na to matka argumentovala, že jsou ještě malé a že tři týdny v kuse u otce by psychicky nezvládly… což je jednak nesmysl, nikdy se jim u mě po mámě nestýskalo (zato se mi stalo, že k ní nechtěly zpátky), ale hlavně, řekl jsem soudkyni, že jsem ten poslední, kdo si může vybrat, kdy budou děti u mě o prázdninách, protože dovolenou si první vybírá matka, na to jí soudkyně řekla „tak jak si to má táta zařídit?“

          Jak už jsem napsal, odcházela s brekem, protože před soudkyní byla za krávu a ta na ní nenechala nit suchou.

          Ale jo, mousso, pouč mě, že jsem to udělal blbě, když matka mých dětí se za každých okolností chovala jako kráva a rozumně dohodnout se s ní nebylo možné. Můžu přidat historku, jak jsme prodávali byt, to je taky zábavná story.

          1. Máte můj obdiv a gratulaci. (ano vím že je předčasná a kdykoliv Vás štěstí/síla/.. může opustit..) Já jsem na takový boj neměl. Ale taky jsem ani neměl štěstí na takovou soudkyni..

        2. Když systém funguje tak že „chudinky matky“ mají 99% podporu systému rozvodového/opatrovnického průmyslu a i si vzájemně radí co a jak podnikat, vypovídat, atd. aby dosáhly všeho co chtějí, tak jediná možná dohoda je že naprosto se vším muž souhlasí.
          A ony to vědí. Pokud ne, tak si to rychle a jednoduše zjistí.

  3. A tak kdyz to nekoho bavi, muze si zaridit i takovyto zivot, proti gustu nic…

  4. Takže sis k ní dal boty a teď nemáš v čem chodit. Příště, až si zase něco začneš, tak si musíte ujasnit statusy. „Zlato, je hezký, že mi ho na druhém rande tak skvěle kouříš, ale přístup k účtu ti nedám, OK?“

  5. No, ona se ta ženská povaha špatně odhaduje. Mám kamaráda, co prožil dost podobné drama, i když ta jeho za mlada vypadala, že má docela zdravé životní návyky.

    1. Rozvádíš se s někým úplně jiným, než koho si bereš.

      1. Rozumny chlap tesne pred tim, nez poprve zasune, se poradne zamysli, jestli drzi pevne oprate. Moje matka delala prisedici u soudu cca 15 let, delala rozvody a socialky, takze jsem si tech zivotnich pribehu vyslechl azaz.

        Moje manzelstvi funguje, obcas se postekame, pak borime postel a celkove to mame na italskou notu. Moje zena vi, ze kdyby si nasla nejakyho frajtra, tak jeho uz by nenasel ani Google a ona by dopadla taky hodne blbe. Na druhou stranu ja bych ji nezahnul a to ona taky vi. Trumfy v ruce drzim ja od samotneho zacatku. A nemame vetsi problem. Ty male vztah spise utuzuji.

      2. Přesně. Když ptáčka lapají…

    2. To platí o lidech obecně.

  6. Co dodat.
    Mé oblíbené přísloví: ČLOVĚK JE BUĎ KLADIVEM NEBO KOVADLINOU.

  7. „Kdo má po krachu rodiny dál kde bydlet, co jíst, kde pracovat, zbývá mu po zaplacení výživného pár korun navíc, pravidelně vidí své děti a nezabil bejvalku, její kamarádku, tchýni/babičku, nějakého amanta, soudkyni, babu sociálku nebo sebe, tak je Mistr bojových umění.“

    Sem čtyřikrát ženatej, mám tři děti (každý má svojí vlastní maminku), dvě motorky, byt, chalupu, barák se zahradou v Praze, dvě auta (teď už vlastně jen jedno) a žádnej úvěr. Tak ti nevim, vole.

    1. v kolikátém roce jste spáchal poslední rozvod?

      1. * ale já mám vždy před uzavřením (kromě toho socialistickýho) předmanželskou smlouvu, holt někdy musí romantika ustoupit praktičnosti, no.
        Vono je pak to manželství (i když se nepovede) takový kultivovanější.

        1. No tak jste chytrej a všechny jste přechcal. Budiž vám to ke cti.
          Mimochodem, také jste se poučil z předchozích nezdarů – vsadím se, že do prvního manželství jste také šel naivně, že vám to vyjde. Pokud to vaše exsoudružka zabalila po roce, moc velkého majetku jste jí nevydělal. Ale představte si, že to soudružka zabalí třeba po 20 letech. Tak to zavání pro normálního chlapa bezdomovectvím velmi reálně.

          1. Tak soudružka byla hlavně chytřejší, starší, vzdělanější a movitější, a majetku jsem jí vydělal pramálo, ale kluk se vyved.

            1. Tak to Vám gratuluji, že jste mohl být dárcem spermatu.
              V 99% případů je to ale naopak. Soudružka je mladší a méně movitá.
              Vzdělání ani IQ nehraje v soudní při velkou roli – spíše očekávání.

              1. Já sa vždycky dohodnul už před pří. Vono je to pro děti nejlepší.
                A taky je to nejlevnější.

                1. Svatá pravda.

                2. Umění se dohodnout a nechat emoce za dveřmi je v podstatě v tomhle neocenitelné. Jít proti ženský stylem hlavou do zdi je sebevražda a bez šance na úspěch. A ani vlastně takovej „úspěch“ ani nechceš..

        2. Pokud si chlap umí správně oblíct kalhoty a patřičně si v nich upravit koule, není předmanželské smlouvy potřeba.

          1. „Pokud si chlap umí správně oblíct kalhoty a patřičně si v nich upravit koule, není předmanželské smlouvy potřeba“
            ….řekl si Alien (autor článku) a teď brečí do polštáře.

            1. Nic ve zlým, ale postoj „s ženskejma se to muší umět, já už jsem třikrát rozvedenej, tak vím, o čem mluvím“ je divnej. Teda pro mne.

              1. Nevidim to divny. Neskoncil pod mostem a o deti je dobre postarano. Na svatbu i na rozvod jsou potreba dva. Dukazem umu neni trvaly vztah, alebrz neklesajici zivotni uroven.

                1. No, od tebe mne to nepřekvapuje. V případě, že tvé polovičce už nebudeš dost dobrý a zahne (což málokdy bývá jenom její vina, pokud nemáš echt kundu), tak amanta necháš zmizet. Taky smysluplný.
                  Ale bez emocí. Neklesající (alespoň) životní úroveň je snad cílem asi každého. Ani CNN nemůže přes svou „vychytralost“ s PS uvádět, že ty rozvody něco nestály, alespoň logisticky. Tedy že bez nich by na tom byl materiálně lépe. A jestli pro ty děcka je v pohodě, že jsou materiálně zabezpečený, když táta už není doma, o tom snad ani diskutovat nebudu – mám jinou představu o tom, co normální děcko chce a co je schopno v dětském věku pochopit a pobrat.
                  Pokud tedy CNN nebere manželství jako sport – tj. jde do toho za účelem dokázat si, jestli s tím dokáže vyjebat líp než s rozvodem posledně – a to si nemyslím. Jestli chce šukat víc žen, tak si je přece nemusí brát…čili rozvod asi nebyl ani v jednom případě cílem žádného z jeho zkrachovalých manželství.
                  Čili pro mne pořád divný.

                  1. Pausalizovat to asi nejde. Ja jsem za „divny“ zacal spis videt vztahy Nemcu, kdy jsou to az neuveritelny kombinace, pricemz vsichni ucastnici jsou kupodivu v pohode. Jeden spolupracovnik moji matky, stastne zenatej, si do bytu k manzelce a dvema detem privedl jeste milenku, ktere behem roku a pul take udelal dite. Pak se vsichni usnesli, ze to 3+1 je proste nahovno a koupili si chalupu na horach, kde zili na jedne hromade dal, ale ve vetsim prostoru. To treba prijde divny me :-)

                    Btw, pokud nekdo zahne a neni to standardni vlastnost dotycneho, kterou mel i pred snatkem, pak je samozrejme chyba na obou stranach (ted nemyslim manzelku i tchyni :-)). Ale tyhle veci nepadaji z nebe, predchazi jim nejake signaly a pokud je clovek prosere, tak si holt musi nafackovat sam. Ja jsem mel na mysli situaci, kdy jeden den suka zena s manzelem a je sama laska a druhej den si jde vrznout za milencem.

                    Ja bych zivot jako CNN neumel. Stalo se mi dvakrat v zivote, ze mi pri chozeni s pritulkyni byla nabidnuta trojka s jeji kamoskou, pricemz obe zucastnene s tim byly v pohode, zatimco ja jsem na ferovku proste rekl, ze tohle neumim a je to na mne slozity. Parkrat jsem fiknul holku, ke ktere jsem nic necitil a stalo to za hovno. A milovat dve zaraz neumim. Takze tyhle nestandardy jdou mimo mne. Od toho se pak odviji, ze jit z jednoho manzelstvi do druheho a dale a dale je na mne slozity, otravny a unavny. Doba, kdy jsem se seznamoval, presvecoval, vysvetloval, prevychovaval a prizpusoboval se, je proste davno pryc a presne v okamziku, kdy jsem si rekl, ze mne to sere a unavuje, jsem se ozenil.

                    Jen jsem glosoval to „umeni“, ze z toho nevychazi na konci jako oskubanej pes. Jak je to s jeho detmi, nemohu posoudit. Ano, pokud deti neznaji fotra, tak jim ho prachy nenahradi. Na druhou stranu mam kamarada, kterej ma tri syny, kazdyho s jinou zenskou a vsechny tri je bral spolecne kazdej rok v zime na hory a v lete na jachtu ruzne na more. Uzili si to vzdycky vsichni.

                    1. Trošku mícháš sex a manželství. S trojkou jsem problém neměl, souhlas byl a složitý to není – jenom se zvýšil počet použitelných otvorů a prostor pro pozdější gerojství ….neříkej, žes sex podmiňoval vztahem v telecích letech :). Problém byl spíš ve výskytu, já to zažil jenom jednou a to jsem čuměl.
                      Jeho umění se nenechat oškubat uznávám, co neuznávám je, že se mu zatraceně dobře daří se do podobného rizika vůbec dostat. To nesvědčí o velkém umění vztahů a znalectví žen jako takového. O morálních hodnotách – to je jiná diskuze a jiný hřiště, to je věc vnitřní integrity, výchovy a žebříčku hodnot každého soudruha.
                      Pořád je to pro mne divný a poslední, o čem by měl CNN poučovat, je manželství. Protože on umí akorát nastoupit a vystoupit. Jízdu moc nezvládl.

                    2. Rozumim, tak, jak to pises, to logiku ma. Ja slovo „divny“ subjektivne jinak chapu, v tom byl problem. CNN je „dobrej“ v tom, ze na rozdil od autora clanku si vi rady a neni za vola. Moralni stranka toho „umeni“ je ovsem neco uplne jineho. Neni umeni se na to vysrat. Umeni je to zvladnout a posunout dal, samozrejme.

                      Stran toho sexu v telecich letech – inu, poluce to u mne asi mely jednodussi :-D, ale v realu jsem mel problem fiknout holku, ktera se mi nekde na dyze libila, ale nic jsem o ni nevedel. U mne to jde vsechno pres hlavu, proste nahovno :-(. Pritom jsem se pohyboval ve spolecnostech, kde se s tim nikdo moc nesral a holky si i samy rekly, kdyz to chtely, ale proste… nemusim ji zrovna milovat, ale musi to bejt treba aspon kamoska, nebo tak neco. Uplne cizi jsem proste nikdy pichat neumel. Nevim, proc to tak mam. I kdyby to byla sebevetsi kost a ja ji znal minutu, tak mam pul sesty. Jo, dame veceri, pokecame, a pak je to jiny. Kdyz ji znam, vlitnem na to treba ve vytahu. Asi jsem divnej. Cili neslo o vztah, ale o nejake poznani, ci tak neco. Pro mne by nemelo smysl chodit do bordelu. Leda, ze bych si tam sel nejprve jeden vecer dopredu pokecat :-D, ale to by mne pak asi vyslo kurva draho…

                    3. Nikdo z nás k tomu nikomu okolo nesvítil, čili víme hovno a točíme se na svých názorech. Já svůj vyjádřil – nejsme vepři.
                      btw znal jsem jednoho, co chodil do bordelu spát, po třech dnech kalby. Přišlo to draho, ale prý nikde jinde ani ťuk…to víš, 90´ Dneska slušný to občan, až se někdy směju…v tý době king of the kings…

                    4. Sysop
                      28.12.2020 v 20:47

                      Kestingův speciál?

                    5. Sysop
                      28.12.2020 v 20:47

                      „CNN je „dobrej“ v tom, ze na rozdil od autora clanku si vi rady a neni za vola. Moralni stranka toho „umeni“ je ovsem neco uplne jineho. Neni umeni se na to vysrat. Umeni je to zvladnout a posunout dal, samozrejme.“

                      To jako, že rozvod dohodou je morálně pochybnej? Nebo, že setrvat v jednom manželství celej život je morální? A vostatní amorální? Nebo jak si to myslel?

                    6. Rozvod je selhani a troufnu si tipovat, ze ve valne vetsine pripadu je to proto, ze nekdo proste nechce delat kompromisy. Jenze manzelstvi je jako podnikani – jeden je malo a dva jsou moc. Bez kompromisu to nejde. Ono ani tak nejde o to manzelstvi coby papir, ale o souziti se stejnym partnerem celej zivot.

                      A uprimne, kdo dokaze s nekym stravit celej zivot a to i bez papiru, tak pred nim smekam. On ten „papir“ obcas byva ta posledni meta, ktera velke krize nakonec nejak urovna. Bez nej se odchazi lip a driv.

                    7. Sysop
                      29.12.2020 v 20:48

                      Co to má společnýho s morálkou?

                    8. CNN: samozřejmě. Manželství je založeno manželským SLIBEM a ten, kdo poruší vlastní slib, navíc složený po pečlivé pvaze před svědky, je nemorální a selhal.

                      Nebo jsi „podepsal a řekl něco co jsi nečetl a nechápal“?

                    9. Jan Mrcasik
                      29.12.2020 v 22:18

                      To se pleteš. Manželství je uzavřeno prohlášením orgánu státu. A jen orgán státu ho může zrušit.
                      Snoubenci jen musí potvrdit, že do manželství vstupují dobrovolně.
                      Žádnej slib není potřeba.

                      Takže přečet i pochopil.

                    10. CNN: takže ty jsi nesliboval, že si svou (své) nastávající bereš „v dobrém i ve zlém, v bohatství i chudobě, ve zdraví i v nemoci“ atd. atp., nýbrž jsi pouze řekl „berete si zde přítomnou ze své svobodné vůle – ano“?

                      Inu, pokud jsi pojal manželství takto, potom na jeho zrušení samozřejmě nic nemorálního není. Jeden den jsi dobrovolně koupil a nic neslíbil, další den se ti to přestalo líbit a tak jsi zrušil, morální závazky žádné, jen právní.

                      Abych však citoval klasika, „taková forma manželství zdá se mi být poněkud nešťastná“.

                    11. „stastne zenatej, si do bytu k manzelce a dvema detem privedl jeste milenku, ktere behem roku a pul take udelal dite“

                      Nejsou to modrooký blonďáci? Že by nenápadně pokračoval projekt Lebensborn.

                    12. Nic novýho…co Rath?

              2. To ne. Manželství je obchodní smlouva mezi dvěmi individui, definovaná zákonem velmi vágně, neuplatnit možnost zpřesnění podmínek smlouvy je pak nerozum.

                Každej ať si provozuje vztahy jak chce, jen říkám, že rozvod nemusí být psychická a ekonomická katastrofa.

                1. Zabils..:)
                  Manželství je obchodní smlouva?
                  A vlastně je, měl bys to vědět, tys jí tolikrát musel zrušit…nějak si špatně vybíráš obchodní partnery.
                  S tebou musí být radost obchodovat.
                  1) není, manželství je zákonem potvrzený vztah, dříve hodne diskreditovaný státnickými či majetkovými zájmy, v současnosti zcela dobrovolný – někým mimo okruh tvého nastavení hodnot i chtěný jako udržitelný, třeba za účelem soustavné výchovy dětí či spokojenosti s tou, kterou si dotyčný vybral;
                  2) popsán je v platných zákonech naprosto dostatečně – to, že není v praxi zcela dodržován, nezneplatňuje první větu – zde oprávněná kritika;
                  3) PS ti taky může být hodně k hovnu, pokud se advokát protistrany soustředí na současné příjmy – jsi v piči i s rolničkama.
                  Ale jdi i do čtvrtého rozvodu, tobě tam tam soudkyně snad musí i tykat.
                  Zde je jasně vidět, co od manželství kdo očekávává…a co dostává…umřeš sám.

                  1. „Manželství je obchodní smlouva?“
                    No jistě, sice se zřizuje za účelem „vzájemné pomoci a podpoře partnerů, založení rodiny či výchově dětí“, ale upravuje majetkové poměry zúčastněných a budoucích členů (dětí, někde i manželek:)) ve firmě „rodina“, které pak přiznává stát určité výhody (majetkové i nemajetkové).
                    Špatným výběrem partnera (a chválabohu, že mě se to nestalo) můžeš zruinovat nejen sebe, ale i svoje další blízké. Příčin konců manželství je celá řada a mohou nastat kdykoliv, předcházet škodám je tedy rozumné.

                    Pokud máš právníka a dohodu, tak soudkyni ani nepotkáš.

                    „Zde je jasně vidět, co od manželství kdo očekávává…a co dostává…umřeš sám.“
                    Když s někým žiju 15 let a mám s ním dítě a pak uzavřu manžeství, co se podle tebe jako změní kromě majetkovejch poměrů?
                    Každej nakonec umře sám, ale v tom smyslu jak to míníš ty určitě ne.

                    1. Myslím, že ano – myslím, že umřeš sám, opuštěn, třebaže dobře zabezpečen na stáří.
                      Pokud dopustíš stav, kdy máš tři děti a každé s jinou ženou, tak nečekej ani sebeméně, že by k tobě aspoň jedno z těch dětí pociťovalo náklonnost, neřkuli lásku.
                      Počítám, že nejméně dvě z těch dětí utrpěly příslušně zaměřenou výchovu maminky, kde budeš za největšího hajzla na světě, kterého patří jen oškubávat či využívat.
                      A pokud se s tebou budou děti z předchozích vztahů vůbec stýkat, bude to zase jen na základě rácia, striktně dle pokynů bývalých partnerek.
                      Je možné, že potomek z toho posledního, ještě nerozvedeného manželství tě nebude tak nenávidět, jako dva nevlastní sourozenci.
                      Ale připrav se na to, že s tímhle přístupem k životu i manželství, zvláště pokud je poslední odlovená sqvav výrazně mladší, tak že zemřeš úplně sám, v samostatném pokoji luxusního hospicu, kde se luxusně placené pečovatelky budou všemožně snažit předstírat, že tě mají rády a že jim bude líto, až umřeš.

                      Tvé tři děti, každé od jiné maminky, se nezastaví ani o narozeninách, svátcích, o Vánocích apod. Jedině tehdy, pokud z té návštěvy skoro cizího, smradlavého dědka budou mít nějaký profit, jak už to často v životě tak chodí.

                      Vidím to měsíčně, v průběhu dvou, těsně po sobě následujících odpolední – ty řady zaparkovaných, krásných auťáků vedle místního, skoronového a velkého pečovateláku.
                      Tušil jsem odpověď, ale stejně, úplně jak nějaký dementní kokot, jsem se optal jedné fešné, tamní služebné, co že to tam pravidelně pořádají za akce, že se tam sjíždí tolik příbuzných??

                      Je to opravdu velký „Dům-s-Pečovatelskou-Službou“ Při hodně teplém jaru, třeba zrovna loni, a hlavně pak v létě – na zahradním altánu, nebo při škaredém počasí ve společenském sále, tam často hrávají i malé „živé“ kapely, rozličné varianty Evy a Vaška.
                      Tuším tam párkrát točila i televize Schlager, skrze info místních lidí i personálu, sem doběhl bouchat uřícený poslíček od techniky, že se pan šéf Peterka nechává poroučet a že by prosil půjčit pár „maličkostí“, co si zapomněli.

                      „A co bys tak čekal, že tam děláme měsíčně a pravidelně tak zajímavého?
                      Pošťácké auto hromadně doveze důchody, milý příteli. Většina našich klientů /jak odosobněný termín/ nemá žádné účty, ani je nechce, nebo mít nemůže. Ta mobilní část, si nechává důchody posílat šekovou poukázkou a pak mají aspoň důvod, se projít na poštu či jinam.
                      Těm imobilním to pošta hromadně vozí a vyplácí, teď už za přítomnosti pověřeného člověka od nás, na ruku.“
                      Následoval dlouhý popis a vysvětlení funkce všelijakých opatření, /některá imho na hraně zákonnosti, ale výhradně pro dobro klienta/ která u některých klientů musí následovat, aby je laskavá rodinka, nebo i někdo, kdo se opravdu silně podobá vnoučkovi, neobrala úplně o všecko a zbylo jim aspoň na kafe.
                      Byli prý svědky situací, kdy vlastní vnuk babičce, co mu nechtěla dát peníze na údajný nový počítač /pamatovala si, že už mu na něj dávala/, ve skutečnosti na drogy, s vytřeštěnýma očima doslova obrátil vybavení pokoje vzhůru nohama, při hledání babiččiných peněz.
                      Tatáž babička ale potom personálu bránila, zavolat fízly i přes jejich přesvědčování, že jí příště třeba může ublížit. Tak jsem se také dozvěděl, že na přání klienta či rodiny může existovat seznam, kdo může dotyčného navštívit. A dokud je vnouček na seznamu příbuzných, tak ho dovnitř holt musí pustit..

                      Někteří z nás skončí takto, jiní snad lépe, ale mnozí o hodně hůře.
                      S třemi bývalkami, čtvrtou nejspíš výrazně mladou a dětmi, které mají každé jinou maminku i výchovu, bych na tvém místě počítal s nejhorším.

                    2. V hospicu respektive v důchoďáku? Já hodlám umřít se zasunutym vocasem v nějaký roštěnce, vole.:-)

                      A jinak hezkej rozbor, nejseš trochu frustrovanej? Minule si tady byl krutopřísně homofobní.

                    3. Jako, ze budes zastrelen in flagranti? :-)

                    4. To, co jsem napsal, se s mou hustokrutopřísnou homofobií přece nijak nevylučuje.

                    5. Máte tam u vás nějaký levný důchoďáky že tam klientům z toho důchodu ještě něco zbyde. Tohle by se v Praze nestalo, tam příbuzný ještě doplácej.

  8. Přeji vám hodně síly. Jak staré jsou děti a jaká je vzdálenost mezi Vaším bydlištěm a bydlištěm Vaší exsoudružky?

    Co se týče tohoto: „Ale můžeme tě ujistit, že na dítě z toho půjde celé 1% podobně jako z dávek a pokud mu boty, oblečení, hračky, sportovní nářadí nekoupíš ty, tak bude chodit nahé a hrát si s rohlíkem, zatímco bejvalka s amantem budou mít na chlast, cigára, značkové hadry, kosmetiku vždy.“ – můžete to dokázat? Pokud ano, navštívíme spolu OSPOD a myslím, že bych i byl schopen vysoudit Vám kontrolu nad alimenty a vyúčtování. Záleží jak jsou velké, jaké jsou potřeby dětí. V zásadě je ovšem povinnost použít alimenty pro potřeby dítěte. Pokud můžete prokázat, že tomu tak není, jedná se z pozice matky v podstatě o zpronevěru. Ne že by justiční bolšáni kvůli tomu matce něco udělali, ale jistá šance na kontrolu nad výdaji na děti tu je.

    Důrazně doporučuji Vím nic navíc dětem nekupovat, neboť by se mohlo stát, že vám bolševicko-feministická justice alimenty zvýší.

    1. Kontrola výdajů na dítě? Vyúčtování výživného? … Ještě tam máte nějaké SCI-FI?
      Když důvodem pro zvýšení výživného je že v době nulové nezaměstnanosti chudinka nemůže sehnat práci, je osm měsíců na pracáku a z jediného příjmu příspěvku na bydlení 2700 dokáže zaplatit nájem 6500, energie, potřeby sebe, dítěte, psa a právní zastoupení… a soud to bere jako pravdu pravdoucí…

  9. Chlapů, kteří mají po rozvodu kde bydlet, za co žít, atd. jsem potkal řadu. V mé praxi jsou ti, kterým je styk s dětmi odpírán, v poměrně výrazné menšině.

    Ne, že bych takovéto příběhy neznal, ale v mé praxi nejsou obvyklé.

    1. Nejde jen o to, zda mají „za co žít“ a „kde bydlet“. Jde o to, jak moc proporcionálně postihla porozvodová chudoba muže a ženu.
      Pokud exsoudružka „vysoudí“ děti, což je pravda cca v 86% případů, pak za ní jdou i veškeré benefity ve formě porozvodového dělení majetku, neboť:
      – pokud zůstane v bytě s dětmi a nemá na vypořádání SJM, pak ji nikdo z bytu nevyhodí a chlapovi splácí bezúročně de facto v minimální částce.
      – pokud chlap bez dětí zůstane v bytě a nemá na vypořádání SJM? dojde k nucené dražbě bytu (pozor na exekutorské predátory!) a dostane 1/2. Z této 1/2 ještě zaplatí alimenty, neboť jde o příjem, což mu při 2 dětech sežere z vypořádání ještě další 1/3.

      Takže nakonec skončí na ubytovně, kde pochopitelně nemůže mít ani ty děti, což jeho exsoudružku, která mezitímně prodává romanci nějakému jinému chlapovi a mnohdy z něj tahá další peníze, dovede k názoru, že mu děti dávat nebude, protože pro ně nemá příslušné podmínky. V takovém případě nestojí na chlapově straně nikdo – když si najde právníka, ten ho akorát ojebe o peníze a nevysoudí zhusta vůbec nic.

      Diskrepance mezi tím, jak rychle soudy rozhodují, když návrh podá chlap (většinou střídavka nebo snížení alimentů) a mezi tím, kdy návrh podá žena, je myslím, dobře doložitelný.

      Čili nejlepší přirozeně je sňatek vůbec neuzavírat, protože v takovém případě nehrozí aspoň to, že přijde úplně o vše, majetek mu většinou zůstane. O děti většinou přijde – pravděpodobnost, že přijde o děti je cca 33%, soudě dle rozvodových statistik. To samozřejmě zahrnuje i chlapy, kteří o děti zájem nejeví, bohužel nedokážu zjistit, jak moc velká skupina to je.

      U Vaše rozvodová guru „rodinná advokátka“ (kurva, fakt nevím, proč se to jmenuje rodinný advokát a ne rozvodový advokát) Daniela Kovářová tvrdí, že kalamitních je asi 30% rozvodů. A asi 5% rozvodů se hraje na level 5, tedy s involvementem trestního řízení a médií. Z těch zbývajících 70% je asi 40% bodů tzv. smluvené rozvody (tedy je preexistentní dohoda o dětech a majetku) a asi 30% jsou takzvané pohrůžkové rozvody (že většinou chlapa pod pohrůžkou sankcí dotlačí do „konsenzuální situace“ soudkyně svými výhrůžkami).

      Upřímně řečeno, nelíbí se mi tón některých kriplů na tomto webu, kteří mají legraci z toho, že stát toho muže o vše připravil.

      1. Myslim, ze soudruh Himmler byl toho nazoru, ze snatek je pro stat velmi dulezity a pokud nektery SSoudruh s timto jeste ve triceti letech vahal, pak se mu pozastavil postup a zvysily dane. Ostatne, tento system Rise drzi dodnes a jejich danove tridy se od onoho roku ’35 vyrazne nezmenily. Nutno ovsem dodat, ze Nemci si z Himmlerova odkazu mnoho neodnesli, protoze teprve az danovy tlak poslednich cca 15 let zacal snizovat rozvodovost na soucasnych cca 35 % (tusim).

        V Cesku na Himmlera fakujeme, protoze zit na psi knizku s ditetem se ve finale vyplaci (vyssi podpora soudruzky).

        1. .. a proto je v Česku 70% rozvodovost. Vyšší je jen v Dánsku a severských zemích, ale tam zase nemaj takové problémy s kalamitními opatrovnickými řízení a roky trvajícími řízeními o vypořádání SJM.
          Někdejší reprezentant Jan Kodeš kvůli průtahům jeho exsoudružky dokonce podal žalobu na stát, neboť za ta léta průtahů se cena nemovitosti zvýšila 5x.

          1. Od kdy je to 70%? Nedávno to bylo snad něco pod 50%.

            1. 70%, neboť se to nepočítá jako počet uzavřených a počet rozvedených manželství nýbrž jako pravděpodobnost, že jeden z manželů, který kdy uzavřel sňatek, zemře jako poprvé ženatý. Nástrojem není zlomek počet uzavřených/počet rozvedených ale time-to-event analýza – kupř. Kaplan-Meierova analýza nebo Coxova regresní analýza. Některá manželství je naopak třeba počítat jako „doposud nerozvedená“, ale rozvedená v budoucnu.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025