Škoda pane domácí, přidaná hodnota ve Vašich článcích bohužel stále klesá. Čtu Vás již hodně dlouho a těším se na každý Váš článek. Ale čím dál častěji produkujete generické články s nulovou přidanou hodnotou, kterých se na internetu v sekci „Alternativa“ válí tuny. Nechtěl byste se vrátit zpět k tématům praktické techniky a praktické právní obrany s příklady ze života? Mají tyto témata, kvůli kterým sem chodím, ještě nějakou budoucnost. Nebo mě čeká opuštění webu a zařazení do kategorie „Stále stejné mlácení politické slámy co nestojí za můj čas“? Doufám že se tak nestane, a budou zde ještě vycházet informace, které mají hodnotu pro praktický život.
S pozdravem
Hupert
Nevíš, co je demokracie, technokrate? Vláda lidu. Tak si sežeň lid, odhlasujte si, že chcete zpátky ta jedině správná témata a pak to autorovi jednoduše nařídíte, ať se mu to líbí, nebo ne. To by tak scházelo, aby si tu dfens psal o něčem, co dnes přijde důležité jemu a nerespektoval přání liberální technokracie.
Hupert
Jestli jsem se nesek. Jsi technokrat nebo autokrad?
Bakendrid
Eh? Proč bych měl autorovi něco nařizovat? Jen dávám svoji zpětnou vazbu autorovi, že přestává dělat to v čem je dobrý a čeho je málo, a začíná stále více produkovat balast který je všude, v průměrné kvalitě? Dříve byly tyto články alespoň vtipné, teď jsou nijaké. Jestli si z toho něco vezme je na něm a já se zařídím podle toho.
Fakt mě nebaví sledovat dvě bandy opic, kdy jedna řve libtardi, druhá dezoláti a vzájemně po sobě hází svoje hovna.
Hupert
Zdá se mi chlapče, že ti uniká smysl i vlastních slov. Zpětnou vazbou se dá tvůj komentář totiž nazvat jen z nepatrné části, která se týká přímo článku. Zbytek jsou jakási tvá přání, že bys chtěl číst něco jiného nebo jinak atd. Mnozí se dnes domnívají, že slušnost je snad jen nemluvit sprostě nebo se nikoho slovem nedotknout, ale nějak pomíjejí, že slušnost je především nežádat po jiných, aby uspokojovali moje vlastní tužby či potřeby. Neslušnosti v daném případě říkám parazitismus. Pravdou je, že procházíme převratnou dobou a záleží na mnoha okolnostech a lidech, do čeho se současný stav převrátí, zda do nové totality anebo slušnější a spravedlivější podoby. Přiznám se, že když vidím kolem množící se kvanta lidí, co svoje parazitické sklony nevnímají jako negativum a leckdy se i chlubí tím, jak na někoho vyzráli a zneužili ho pro svůj prospěch, nejsem zrovna optimista. Linie přání-požadavek-donucení-zotročení jinak v totalitě samozřejmě nekončí, a ta může slušnost zahubit zcela. Pro příklad nemusím chodit daleko. V manželství může nekorigovaný parazitismus skončit i sebevraždou slušnějšího jedince.
Takže, jsi schopný najít si někde články, co tě zajímají? Pokud ano, neotravuj. Pokud ne, taky neotravuj, jinak totiž přivedeš svět k totalitě.
Hupert
oprava „jinak než v totalitě nekončí“
Bakendrid
Hezké :)
Tolik písmenek o slušnosti, ale hned první čtyři slova jsou tvrdý útok, který mě má vykreslit jako někoho nízkého věku a tím vzbudit dojem že jste nějaký moudrý učitel a já žáček, který potřebuje poučit. S tím běžte na procházku staroušku.
Ale ten závěr je vážně brilantní.
Potom, co jste si dal tolik práce s obhájením, cituji: „slušnost je především nežádat po jiných, aby uspokojovali moje vlastní tužby či potřeby“ napsat: „Pokud ano, neotravuj. Pokud ne, taky neotravuj, jinak totiž přivedeš svět k totalitě.“ To je prostě nádherné popření svých vlastních argumentů. Téměř jste naplnil tu svoji linii „přání“(chcete abych nepsal svůj subjektivní pohled na D-FENSovu tvorbu)-„požadavek“(neotravuj abych nemusel číst něco, co se mi nelíbí)-„donucení“(hrozba, výhružka že můžu být zodpovědný za strašnou situaci)-(„zotročení“-tak daleko jste se nedostal, ale při osobním kontaktu by bylo zajímavé sledovat vaši reakci).
A jedno malé přísloví na závěr – „Zameť si před vlastním prahem“
;)
Hupert
Právě jsem se vrátil z procházky a musím uznat, že logicky vzato máš pravdu a já si naběhl. Dobře mi tak, když jsem se nevyjádřil přesně, že ve věci uspokojování zmíněných vlastních tužeb či potřeb považuji za nemravné požadovat, aby to místo mně zařídil svou prací bezplatně někdo jiný. Jistě sis všiml, že od tebe žádnou aktivitu nepožaduji, ale uznávám, že chtít po někom nečinnost je vlastně taky jistá forma vměšování.
Toho chlapce si tak neber, oslovuji tak na hřišti nebo v putyce i starší kusy, než jsem sám a občas jim vysvětlím, jak věci vnímám, já a jindy zas oni vysvětlí, jak to vidí, mně.
Hupert
před „a jindy zase oni“ by měla být ,
MiB
Tolik sracek z tvy strany! Taky mi tenhle clanek prisel oproti jinym spis nuda bez velky pointy, trochu jako bych cetl uz patej prvni pokus na trendy tema „klasifikace zmrdu“. Na povzdechu, ze dfens umi i mnohem lepsi, neni nic spatnyho, nevim, proc lidi kvuli picovine chytas za ptaka.
Hupert
A nedělej si iluze, hodnotu života pár informacemi o starém železe nikam výš neposuneš.
Pirath
Dřív bylo normální, že hlupáci někde makali rukama a blázni byli zavření. Dnes jsme těmito dementy obsadili redakce médií, politiku i veškeré vzdělávací ústavy.
dritchie
Dokonalé shrnutí. Naprosto přesně vyjádřená podstata těchto lidí.
…ne, myslet nezačnou. Ti z nich, kteří by i měli čím, se bojí, aby nevypadali špatně před sobě podobnými.
Co by tomu bublina řekla, žeáno…
Mira
Kolik procent společnosti tito libtardé tvoří?
dritchie
Překvapivě velké. Bohužel.
Jednotky procent kovaných fanatiků, ale k nim musíte připočíst několik desítek procent lidí z tzv. střední třídy, kteří sice mají na to, aby to prokoukli, ale chtějí vypadat „dobře“.
Pak dalších několik desítek procent buřtožroutů a megapůšvih je zajištěn.
..nejsem ve formě, nadydlatropil jsem i 36. aktualizací gramatik termínu ale dohromady už to historicky dá víc fakt, béci. Jdu radši roštovat. https://www.youtube.com/watch?v=BoKdpvEZNUg
a přitom je to naprosto opačně. U té lopaty Liberála víte pořád na čem jste. Zato u chytrých Demokratů jen žasnete co teď převádějí a co vše jsou schopni popřít a zapomenout.
Tá lobotomia by to vysvětlila eště docela dobře, ve skutečnosti je to smutný. Tí lidí prostě žádné vlastní názor nemajó.
Tak jak v minulosti byla doba stěhování národů, umožňená tem, že národy nic nevlastnily a tak nemňely problém vopustit bídnó blatem vopaplanó kuču a vodehnat ty svoje dvě hubený kravky jinam.
Tak neska máme dobu stěhování názorů, kdy se lidí chytnó nejaké kraviny co gdosi náhodó vymyslél, a tak nemajó problém tu kravinu zase vopustit a chytnót se zase nejaké jiné.
Dřív dělala z lidí tupany víra „vo tem negómé, to je boží“
neska to dělajó soc sítě „vo tem negómé, to pišó všecí“, výsledkem je ale furt tupan.
Článek o Deutsche Bahn z odkazů – co to proboha je? „Nejdřív nás poněkud překvapilo, že si z Prahy nelze koupit jízdenku až na místo, ale pouze do Regensburgu a tam si zbytek dokoupit. Vzpomínali jsme, že i za totáče jsme jeli vlakem až do Paříže nebo Londýna s jízdenkami na vlak u nás koupenými.“
Lístek do Frankfurtu samozřejmě koupit lze, jak na cd.cz, tak na DB. Super vidět, jak zasloužilý soudruh v láskou vzpomíná, jak jezdil na západ za minulého totáče (jedno oko nezůstane suché) a tohle individuum bude držkovat na dnešní dobu na základě vylhaných argumentů?
Přečetl jsem tak dva odstavce a dál to nešlo. Jsem docela „avid critic“ ČD, zkušenosti nic moc a hlavně cenová politika v poslední době příšerná. Ale ty pohádky, které dal dohromady pan Atapana, to je nářez a své publikum asi považuje za úplné dementy – nedal to do odkazů Behehe? Tomu by odpovídala i ta již minulý týden diskutovaná píčovina od michalopetronetu o migrantech, kterou do diskuse vložil také on.
V poslední době mi přijde, že v odkazech se nachází hodně sračkoidní materiál a moc mě to netěší. Jasně, můžu jít klidně pryč, ale víc by mě potěšilo, kdyby tam byly věci jako dřív. Ne de facto odkazy na bláboly á la aeronet, jejichž sofistikovanost neodolá ani prvnímu dotazu do googlu.
hellfire
Mě vcelku pobavilo, že pán jede na pohřeb, ale hovoří o hledání hospody na oslavu(sic). Jinak myslím, že článek tady odkazoval nedávno Jihočech Honza.
fatdwi
hellfire: možná dědil:-)
Jo_Do
Patrně jste ještě neslyšel o tzv. pohřební hostině.
hellfire
Patrně jsem ještě neslyšel nic o pohřební oslavě.
fatdwi
hellfire: +1, hostina a oslava mají poněkud jiný význam, ale jak vidět, někteří to vnímají jako synonyma. Nedivil bych se, kdyby Jo_Do běžně používal, že někdo „zemřel díky…“, „zranil se díky…“, „prohrál díky…“ a další typické konstrukty. Každopádně v jeho zájmu doufám, že až na něj přijde chystání pohřební hostiny, nebude to tam vypadat jak na narozeninové oslavě. Možná bude jediný rozdíl v tom, že jich bude o jednoho méně, ale i tak bych čekal, že to nebude rozdíl jediný, aspoň pokud jde o výzdobu.
shifty
Po pohřbu je to kar. Ne oslava nebo hostina, i když hostina asi může být u každé příležitosti.
fatdwi
shifty: pohřební hostina = kar, aspoň v křížovkách to tak vždycky bylo:-) Na pár pohřebních hostinách jsem byl, na karu ani jednou, ten jsem zatím viděl vždy jen v těch křížovkách. Každopádně jsem zatím nikdy nebyl na pohřební oslavě a doufám, že ani nikdy nebudu. I když jak vidno, pro některé běžná věc. Možná takoví lidé taky chodí na promoční činnost nebo pietní jednání.
Sysop
Nevim, jak to funguje jinde, ale v te moravske prdeli, kde jsem vyrustal, to bylo tak, ze pred pohrbem se rodina slezla v bydlisti zemreleho, tam dostali neco napit a lehce pojist (zadny velky jidlo, ale aby jim nekrucelo v brise behem obradu), vsechno samozrejme ve smutecnim duchu, zadna muzika, cerny barvy. Po obradu v kostele pruvod na hrbitov, klasicka funebracka muzika, brek, smutek a tak. Jakmile byl neboztik v zemi a odchazelo se, tak kapela zahrala do kroku veseleji a doprovodila az k hospode. Nekdo mel kapelu i behem karu, nekdo ne. Kazdopadne na karu uz se nebrecelo, vlastne ani nesmelo, byla to takova uvolnenejsi zabava. Ne veselice jako svatba, ale proste smutek skoncil s neboztikem v hrobe.
Asi bych to jako ‚oslavu‘ primo nenazval, protoze mi to subjektivne prijde pitomy, nicmene neni to rozhodne nejake vypousteni narku. Spis to pripomina takovy vetsi rodinny obed. Takhle jsme to my v rodine meli trikrat a i na tech pohrbech, kde jsem byl na kar pozvan, to bylo stejne.
Mozna je to v Cechach jinak, to nevim. Tam jsem byl na pohrbu jen jednou a to bylo komplet bez muziky, na konci jen maly kar pro asi deset lidi, ale nalada stala za hovno, bo ucastnici se navzajem spolu uz leta nebavili a prijeli jen na posledni cestu zemreleho.
fatdwi
Sysop: tak to máme dost podobné zkušenosti. Na pohřební hostině byla vždy nakonec sranda. To z toho ještě nedělalo oslavu a ani tomu tak nikdo neříkal.
shane
A tak když můžou lidi upřímnou soustrast přát…
fatdwi
shane: možná to jde odtud, tj. kdo přeje upřímnou soustrast, může nabýt dojmu, že je na oslavě.
shane
Spíš si dotyčný nemoh vzpomenout, jak se ta funebrální žranice a chlastanice vlastně nazývá.
fatdwi
shane: to můžeme u Jo_Do úspěšně vynechat, protože ten naopak razí tvrzení, že „pohřební hostina = oslava“. Takže nelze vycházet z toho, že by na něco zapomněl. To tak možná autor toho blábolu, jak si nemohl koupit lístky, když tenkrát za totáče cestou do Londýna nebo Paříže neměl problém.
shane
Jo, já myslel toho autora.
semancko
Romovia to maju ako oslavu, neboztikovi uz je dobre a tak mu na rozlucku urobia oslavu kde sa zabavia.
Sysop
Hm, vzhledem k tomu, ze jsem jeden cas mel pritelkyni v Brne na Francouzske a tam cikani slavili na ulici kazdej vecer, bych cekal, ze uz davno museli vymrit.
jizlivec
Sice se to běžně nepoužívá, ale docela bych chápal, že pohřeb někoho slavného může být pojat jako slava téhož…
jizlivec
Oslava…
Neboli slavnost, neboli ceremonie…
Sysop
Pokud jednou zaklepe backorama Fijala, tak jestli jeaste budu ziv, budu zcela jiste slavit.
Jo_Do
Zajímavé, osm blbců co mám v ignore, si hned pospíšilo psát svá moudra. Jsou tam seřazení pěkně pod sebou, ordnung muss sein. Asi jen náhoda.
Sysop
Ona je to takova pekna smaltovana cedule, na ktere stoji ‚Ordnung und Sauberkeit muss sein, um die Qualität und Leistung zu halten!‘. Ted nam pribyla dalsi – ‚Denke an den KVP!‘, coz znamena ‚Denke an den kontinuierlichen Verbesserungsprozess!‘
Dachsmeister:
ad reportáž: vidím, že to lze popsat i výrazně smysluplněji bez kravin na začátku
ad nemožnost koupě jízdenek: nevidím spojitost (že to nejde na něco od Rakušáků nijak neimplikuje, že by to nešlo do Frankfurtu a jak říkám, jde to, osobně vyzkoušeno)
ad Osvětim: horší bude, až to nebude zastávka, ale konečná
Dachsmeister
@fadtwi
konečná je v pohodě, horší bude až nekoupíte zpáteční jízdenku a ve stanici nebude pokladna ani možnost výměny lístku za zlaté zuby…
ygorek
fatdwi 11.12.2023 v 14:47
Zajímavé.
Autor reportáže měl tedy pravdu, což jste se snažil vyvrátit argumenty ad hominem, bez pokusu o zjištění faktů.
V poslední době mi přijde, že v diskusích se nachází hodně sračkoidní materiál a moc mě to netěší. Jasně, můžu jít klidně pryč, ale víc by mě potěšilo, kdyby tam byly věci jako dřív.
Dachsmeister
@ygorek
hmmm kampak se ti čerchmanti poděli?
Stran Reichsbahn, eee DB, mám podobné informace od přátel z okolí Norimberka a Lipska.
Ale já myslím, že ess kommt der tag a i Dopravce národů, potažmo Regiotryskáč a Haméexpres dosáhnou stejné úrovně.
Necestuji vlaky tak často, ale už jsem zažil pár situací, kdy jsem se coby zákazník podivoval.
Zatím ovšem převažují pozitivní zážitky.
ygorek
Dachsmeister 12.12.2023 v 20_54
To mě na předmětném případě zaráží. Od přátel jsem měl v minulosti informace opačné a pokud jsem jel v ČR mezinárodním rychlíkem DB, vagony byly viditelně čistší, topení a klimatizace funkční (v zahraničí jsem vlakem nejel).
V článku popisované problémy se asi nevyskytují jen v Německu, bratranec mi něco podobného popisoval v září po návratu z dovolené ve Španělsku.
Co se týče vámi zmiňovaného Dopravce, soudím, že národ žádného dopravce nemá a mít nemůže.
Dachsmeister
@ygorek
myslím, že se mýlíte.
Např. Reichsbahn byl typický dopravce židovského národa v rámci speciální operace „Zpáteční lístky neposkytujeme“.
Kam nás v budoucnosti dopraví České dráhy, Národní dopravce zatím není zcela jasné.
ygorek
Dachsmeister 13.12.2023 v 11:50
Potom tedy byly národními dopravci i Českomoravské dráhy a Slovenské železnice.
Tento zajímavý úhel pohledu tvůrce označení „Národní dopravce“ zcela pominul…
Kam nás v budoucnosti dopraví České dráhy, je otázka, jen se bojím, aby onu dopravu nepřevzala ČD Cargo.
fatdwi
ygorek:
fatdwi: článek lže, prý nejdou koupit lístky do Frankfurtu. Ověřeno pokusem o nákup na ČD i DB.
ygorek: článek má pravdu, fatdwi se nepokusil zjistit fakta
Hustý. Nevím, zda ta příkladná sebekritika, kterou jste projevil v závěru příspěvku měla nějak reflektovat Vaši vlastní tvorbu, nicméně v tom případě jste přece nemusel psát vůbec nic a mohlo tu tedy být víc věcí „jako dřív“, ne?
Dachsmeister
@fadtwi
to je tak, když na hajzlu (WC) nespláchnete a pak si stěžujete, že jsou lidi prasata…;-)
Tak jako někteří krmí zdejší trolly a zjevné magory, vedou s nimi zbytečné sračkoidní diskuse o hovnu, a pak fňukají, že ty diskuse upadají a někteří diskutéři mizí…
fatdwi
Dachsmeister: tak to zas ne, ygorka nemám ani za magora, ani za trolla. Ale občas si, pravda, nerozumíme.
Dachsmeister
@fadtwi
to nebylo myšleno na ygorka, ač s ním často nesouhlasím, drží(me) určitou úroveň.
Ale nerad bych po coronovsku vytvářel seznamy, myslím že náš průnik množin zdejších magorů bude docela početný…;-)
Sysop
Ten link jsem DF poslal ja, pricemz jsem ten clanek nejprve prelozil v praci kolegum a ti mi potvrdili, ze to tak skutecne je, protoze nekteri vlakem jezdi. Dokonce sveho casu jezdil do Mnichova nas pan majitel, dokud tam mel druhy dum a rikal, ze jeste pred patnacti lety to bylo prijemne svezeni, kdyz nemusel ridit. Ted ze je to o cas i zivot, takze vlakem uz ne.
fatdwi
Sysop: myslím, že ta moje citace jasně říká, o čem především píšu. Důvěryhodnost toho zbytku možná není tak špatná, jako toho začátku, ale když zasloužilý soudruh začne lhaním, moc důvěry ve zbytek textu to nevzbudí. Můžeš to srovnat s popisem od Dachsmeistera, kde žádné bláboly o nemožnosti koupě jízdenek a úžasných možnostech cestování na západ před sametem nejsou.
“ „Šovinisté vylézají nyní z temnot.“ Halík se ve svatém Vítu nedržel zpátky “
…že by dostal „tanec svatého víta“ ? Mě spíš připadá že tohle nastavení mysli má permanentně když ho někdo neprozřetelně pustí k libovolnému mikrofonu, ať už k tomu v kostele či na nějaké havloidní sešlosti v přítomnosti médií…
…havloidi se zcela utrhli ze řetězu, od doby co mají na hradě svého stejně morálně nastaveného soudruha…
„„Karel Schwarzenberg by měl vejít do naší historické paměti jako vychovatel naší soudobé české společnosti,“ uvedl Halík. Zesnulého označil také za šlechtitele veřejného života.“
“ „I v našem blízkém sousedství, i u nás doma, populisté, demagogové a šovinisté vylézají nyní z temnot a jako mloci v prorockém románu Karla Čapka zvedají své hlavy,” pokračoval s narážkou na Maďarsko a Rusko. “
„„Karel Schwarzenberg celoživotně čelil těm, kteří by chtěli vytrhnout náš národ z rodiny sjednocující se Evropy a způsobit tak morální, politickou, kulturní i hospodářskou sebevraždu naší zemi. Viděl dříve než jiní, že naše členství v Evropské unii a atlantickém obranném společenství je pro nás naprosto vitální nezbytností a hlavně národním zájmem,“ „
Jo_Do
Byli jsme před Evropskou Unií, ale zatím to bohužel vypadá, že nebudeme po ní.
Škoda pane domácí, přidaná hodnota ve Vašich článcích bohužel stále klesá. Čtu Vás již hodně dlouho a těším se na každý Váš článek. Ale čím dál častěji produkujete generické články s nulovou přidanou hodnotou, kterých se na internetu v sekci „Alternativa“ válí tuny. Nechtěl byste se vrátit zpět k tématům praktické techniky a praktické právní obrany s příklady ze života? Mají tyto témata, kvůli kterým sem chodím, ještě nějakou budoucnost. Nebo mě čeká opuštění webu a zařazení do kategorie „Stále stejné mlácení politické slámy co nestojí za můj čas“? Doufám že se tak nestane, a budou zde ještě vycházet informace, které mají hodnotu pro praktický život.
S pozdravem
Nevíš, co je demokracie, technokrate? Vláda lidu. Tak si sežeň lid, odhlasujte si, že chcete zpátky ta jedině správná témata a pak to autorovi jednoduše nařídíte, ať se mu to líbí, nebo ne. To by tak scházelo, aby si tu dfens psal o něčem, co dnes přijde důležité jemu a nerespektoval přání liberální technokracie.
Jestli jsem se nesek. Jsi technokrat nebo autokrad?
Eh? Proč bych měl autorovi něco nařizovat? Jen dávám svoji zpětnou vazbu autorovi, že přestává dělat to v čem je dobrý a čeho je málo, a začíná stále více produkovat balast který je všude, v průměrné kvalitě? Dříve byly tyto články alespoň vtipné, teď jsou nijaké. Jestli si z toho něco vezme je na něm a já se zařídím podle toho.
Fakt mě nebaví sledovat dvě bandy opic, kdy jedna řve libtardi, druhá dezoláti a vzájemně po sobě hází svoje hovna.
Zdá se mi chlapče, že ti uniká smysl i vlastních slov. Zpětnou vazbou se dá tvůj komentář totiž nazvat jen z nepatrné části, která se týká přímo článku. Zbytek jsou jakási tvá přání, že bys chtěl číst něco jiného nebo jinak atd. Mnozí se dnes domnívají, že slušnost je snad jen nemluvit sprostě nebo se nikoho slovem nedotknout, ale nějak pomíjejí, že slušnost je především nežádat po jiných, aby uspokojovali moje vlastní tužby či potřeby. Neslušnosti v daném případě říkám parazitismus. Pravdou je, že procházíme převratnou dobou a záleží na mnoha okolnostech a lidech, do čeho se současný stav převrátí, zda do nové totality anebo slušnější a spravedlivější podoby. Přiznám se, že když vidím kolem množící se kvanta lidí, co svoje parazitické sklony nevnímají jako negativum a leckdy se i chlubí tím, jak na někoho vyzráli a zneužili ho pro svůj prospěch, nejsem zrovna optimista. Linie přání-požadavek-donucení-zotročení jinak v totalitě samozřejmě nekončí, a ta může slušnost zahubit zcela. Pro příklad nemusím chodit daleko. V manželství může nekorigovaný parazitismus skončit i sebevraždou slušnějšího jedince.
Takže, jsi schopný najít si někde články, co tě zajímají? Pokud ano, neotravuj. Pokud ne, taky neotravuj, jinak totiž přivedeš svět k totalitě.
oprava „jinak než v totalitě nekončí“
Hezké :)
Tolik písmenek o slušnosti, ale hned první čtyři slova jsou tvrdý útok, který mě má vykreslit jako někoho nízkého věku a tím vzbudit dojem že jste nějaký moudrý učitel a já žáček, který potřebuje poučit. S tím běžte na procházku staroušku.
Ale ten závěr je vážně brilantní.
Potom, co jste si dal tolik práce s obhájením, cituji: „slušnost je především nežádat po jiných, aby uspokojovali moje vlastní tužby či potřeby“ napsat: „Pokud ano, neotravuj. Pokud ne, taky neotravuj, jinak totiž přivedeš svět k totalitě.“ To je prostě nádherné popření svých vlastních argumentů. Téměř jste naplnil tu svoji linii „přání“(chcete abych nepsal svůj subjektivní pohled na D-FENSovu tvorbu)-„požadavek“(neotravuj abych nemusel číst něco, co se mi nelíbí)-„donucení“(hrozba, výhružka že můžu být zodpovědný za strašnou situaci)-(„zotročení“-tak daleko jste se nedostal, ale při osobním kontaktu by bylo zajímavé sledovat vaši reakci).
A jedno malé přísloví na závěr – „Zameť si před vlastním prahem“
;)
Právě jsem se vrátil z procházky a musím uznat, že logicky vzato máš pravdu a já si naběhl. Dobře mi tak, když jsem se nevyjádřil přesně, že ve věci uspokojování zmíněných vlastních tužeb či potřeb považuji za nemravné požadovat, aby to místo mně zařídil svou prací bezplatně někdo jiný. Jistě sis všiml, že od tebe žádnou aktivitu nepožaduji, ale uznávám, že chtít po někom nečinnost je vlastně taky jistá forma vměšování.
Toho chlapce si tak neber, oslovuji tak na hřišti nebo v putyce i starší kusy, než jsem sám a občas jim vysvětlím, jak věci vnímám, já a jindy zas oni vysvětlí, jak to vidí, mně.
před „a jindy zase oni“ by měla být ,
Tolik sracek z tvy strany! Taky mi tenhle clanek prisel oproti jinym spis nuda bez velky pointy, trochu jako bych cetl uz patej prvni pokus na trendy tema „klasifikace zmrdu“. Na povzdechu, ze dfens umi i mnohem lepsi, neni nic spatnyho, nevim, proc lidi kvuli picovine chytas za ptaka.
A nedělej si iluze, hodnotu života pár informacemi o starém železe nikam výš neposuneš.
Dřív bylo normální, že hlupáci někde makali rukama a blázni byli zavření. Dnes jsme těmito dementy obsadili redakce médií, politiku i veškeré vzdělávací ústavy.
Dokonalé shrnutí. Naprosto přesně vyjádřená podstata těchto lidí.
…ne, myslet nezačnou. Ti z nich, kteří by i měli čím, se bojí, aby nevypadali špatně před sobě podobnými.
Co by tomu bublina řekla, žeáno…
Kolik procent společnosti tito libtardé tvoří?
Překvapivě velké. Bohužel.
Jednotky procent kovaných fanatiků, ale k nim musíte připočíst několik desítek procent lidí z tzv. střední třídy, kteří sice mají na to, aby to prokoukli, ale chtějí vypadat „dobře“.
Pak dalších několik desítek procent buřtožroutů a megapůšvih je zajištěn.
Hodně. Podle mě to bude víc jako 30 %.
Čtěte HAmpla, ten se „nové aristokracii“ a jejím lokajům věnuje celkem dlouho a jako jeden z mála tady v kotlince:
https://www.petrhampl.com/publikovane-prace-knihy/
Nejdydelnatější dydlační dydlotropní dydlí dydlotropie dydlační dydlatý dydlavý dydlantůry dydlavantůrních dydlotropních dydlií dydlavosti dodydelnatosti zdydlaných dydloskopů dydlamie dydlů dodydlaných dydlodorantů dodydlofinalizacenterů dydlosingularistů dydlozdrbačních DYDLACE.
..nejsem ve formě, nadydlatropil jsem i 36. aktualizací gramatik termínu ale dohromady už to historicky dá víc fakt, béci. Jdu radši roštovat.
https://www.youtube.com/watch?v=BoKdpvEZNUg
https://www.youtube.com/watch?v=YbBU06irWT8
a přitom je to naprosto opačně. U té lopaty Liberála víte pořád na čem jste. Zato u chytrých Demokratů jen žasnete co teď převádějí a co vše jsou schopni popřít a zapomenout.
Tá lobotomia by to vysvětlila eště docela dobře, ve skutečnosti je to smutný. Tí lidí prostě žádné vlastní názor nemajó.
Tak jak v minulosti byla doba stěhování národů, umožňená tem, že národy nic nevlastnily a tak nemňely problém vopustit bídnó blatem vopaplanó kuču a vodehnat ty svoje dvě hubený kravky jinam.
Tak neska máme dobu stěhování názorů, kdy se lidí chytnó nejaké kraviny co gdosi náhodó vymyslél, a tak nemajó problém tu kravinu zase vopustit a chytnót se zase nejaké jiné.
Dřív dělala z lidí tupany víra „vo tem negómé, to je boží“
neska to dělajó soc sítě „vo tem negómé, to pišó všecí“, výsledkem je ale furt tupan.
@vltava
lobotomie je staré libtardské eee konzervativněkatolickékennedyovské řešení.
https://medium.seznam.cz/clanek/eva-slachova-tragicky-osud-rosemary-kennedy-lobotomie-mela-nezkrotne-krasce-pomoci-stal-se-pravy-opak-11287
Článek o Deutsche Bahn z odkazů – co to proboha je?
„Nejdřív nás poněkud překvapilo, že si z Prahy nelze koupit jízdenku až na místo, ale pouze do Regensburgu a tam si zbytek dokoupit. Vzpomínali jsme, že i za totáče jsme jeli vlakem až do Paříže nebo Londýna s jízdenkami na vlak u nás koupenými.“
Lístek do Frankfurtu samozřejmě koupit lze, jak na cd.cz, tak na DB. Super vidět, jak zasloužilý soudruh v láskou vzpomíná, jak jezdil na západ za minulého totáče (jedno oko nezůstane suché) a tohle individuum bude držkovat na dnešní dobu na základě vylhaných argumentů?
Přečetl jsem tak dva odstavce a dál to nešlo. Jsem docela „avid critic“ ČD, zkušenosti nic moc a hlavně cenová politika v poslední době příšerná. Ale ty pohádky, které dal dohromady pan Atapana, to je nářez a své publikum asi považuje za úplné dementy – nedal to do odkazů Behehe? Tomu by odpovídala i ta již minulý týden diskutovaná píčovina od michalopetronetu o migrantech, kterou do diskuse vložil také on.
V poslední době mi přijde, že v odkazech se nachází hodně sračkoidní materiál a moc mě to netěší. Jasně, můžu jít klidně pryč, ale víc by mě potěšilo, kdyby tam byly věci jako dřív. Ne de facto odkazy na bláboly á la aeronet, jejichž sofistikovanost neodolá ani prvnímu dotazu do googlu.
Mě vcelku pobavilo, že pán jede na pohřeb, ale hovoří o hledání hospody na oslavu(sic). Jinak myslím, že článek tady odkazoval nedávno Jihočech Honza.
hellfire: možná dědil:-)
Patrně jste ještě neslyšel o tzv. pohřební hostině.
Patrně jsem ještě neslyšel nic o pohřební oslavě.
hellfire: +1, hostina a oslava mají poněkud jiný význam, ale jak vidět, někteří to vnímají jako synonyma. Nedivil bych se, kdyby Jo_Do běžně používal, že někdo „zemřel díky…“, „zranil se díky…“, „prohrál díky…“ a další typické konstrukty. Každopádně v jeho zájmu doufám, že až na něj přijde chystání pohřební hostiny, nebude to tam vypadat jak na narozeninové oslavě. Možná bude jediný rozdíl v tom, že jich bude o jednoho méně, ale i tak bych čekal, že to nebude rozdíl jediný, aspoň pokud jde o výzdobu.
Po pohřbu je to kar. Ne oslava nebo hostina, i když hostina asi může být u každé příležitosti.
shifty: pohřební hostina = kar, aspoň v křížovkách to tak vždycky bylo:-) Na pár pohřebních hostinách jsem byl, na karu ani jednou, ten jsem zatím viděl vždy jen v těch křížovkách. Každopádně jsem zatím nikdy nebyl na pohřební oslavě a doufám, že ani nikdy nebudu. I když jak vidno, pro některé běžná věc. Možná takoví lidé taky chodí na promoční činnost nebo pietní jednání.
Nevim, jak to funguje jinde, ale v te moravske prdeli, kde jsem vyrustal, to bylo tak, ze pred pohrbem se rodina slezla v bydlisti zemreleho, tam dostali neco napit a lehce pojist (zadny velky jidlo, ale aby jim nekrucelo v brise behem obradu), vsechno samozrejme ve smutecnim duchu, zadna muzika, cerny barvy. Po obradu v kostele pruvod na hrbitov, klasicka funebracka muzika, brek, smutek a tak. Jakmile byl neboztik v zemi a odchazelo se, tak kapela zahrala do kroku veseleji a doprovodila az k hospode. Nekdo mel kapelu i behem karu, nekdo ne. Kazdopadne na karu uz se nebrecelo, vlastne ani nesmelo, byla to takova uvolnenejsi zabava. Ne veselice jako svatba, ale proste smutek skoncil s neboztikem v hrobe.
Asi bych to jako ‚oslavu‘ primo nenazval, protoze mi to subjektivne prijde pitomy, nicmene neni to rozhodne nejake vypousteni narku. Spis to pripomina takovy vetsi rodinny obed. Takhle jsme to my v rodine meli trikrat a i na tech pohrbech, kde jsem byl na kar pozvan, to bylo stejne.
Mozna je to v Cechach jinak, to nevim. Tam jsem byl na pohrbu jen jednou a to bylo komplet bez muziky, na konci jen maly kar pro asi deset lidi, ale nalada stala za hovno, bo ucastnici se navzajem spolu uz leta nebavili a prijeli jen na posledni cestu zemreleho.
Sysop: tak to máme dost podobné zkušenosti. Na pohřební hostině byla vždy nakonec sranda. To z toho ještě nedělalo oslavu a ani tomu tak nikdo neříkal.
A tak když můžou lidi upřímnou soustrast přát…
shane: možná to jde odtud, tj. kdo přeje upřímnou soustrast, může nabýt dojmu, že je na oslavě.
Spíš si dotyčný nemoh vzpomenout, jak se ta funebrální žranice a chlastanice vlastně nazývá.
shane: to můžeme u Jo_Do úspěšně vynechat, protože ten naopak razí tvrzení, že „pohřební hostina = oslava“. Takže nelze vycházet z toho, že by na něco zapomněl. To tak možná autor toho blábolu, jak si nemohl koupit lístky, když tenkrát za totáče cestou do Londýna nebo Paříže neměl problém.
Jo, já myslel toho autora.
Romovia to maju ako oslavu, neboztikovi uz je dobre a tak mu na rozlucku urobia oslavu kde sa zabavia.
Hm, vzhledem k tomu, ze jsem jeden cas mel pritelkyni v Brne na Francouzske a tam cikani slavili na ulici kazdej vecer, bych cekal, ze uz davno museli vymrit.
Sice se to běžně nepoužívá, ale docela bych chápal, že pohřeb někoho slavného může být pojat jako slava téhož…
Oslava…
Neboli slavnost, neboli ceremonie…
Pokud jednou zaklepe backorama Fijala, tak jestli jeaste budu ziv, budu zcela jiste slavit.
Zajímavé, osm blbců co mám v ignore, si hned pospíšilo psát svá moudra. Jsou tam seřazení pěkně pod sebou, ordnung muss sein. Asi jen náhoda.
Ona je to takova pekna smaltovana cedule, na ktere stoji ‚Ordnung und Sauberkeit muss sein, um die Qualität und Leistung zu halten!‘. Ted nam pribyla dalsi – ‚Denke an den KVP!‘, coz znamena ‚Denke an den kontinuierlichen Verbesserungsprozess!‘
Sysop:
Cedulu „Alle Räder für den Sieg!“ už vodělali?
@fadtwi
mno na této trase je to spíše standard
https://zdopravy.cz/reportaz-cesta-expresem-do-bavor-jako-zkouska-nervu-187259/
To by se Reichsbahn s Judenexpresem nestalo.
https://zdopravy.cz/mezinarodni-blamaz-s-novymi-nocnimi-vlaky-jedou-pres-cesko-jizdenku-do-nich-vsak-nekoupite-187118/
Ale již bylo aplikováno konečné řešení pro smějící se bestie chtivé cestování teutonskomuslimskými expresy.
https://zdopravy.cz/leo-express-zastavi-v-osvetimi-regiojet-vynecha-ceskou-trebovou-186780/
Koneckonců kdo bude brblat, nechť si v Auschwitz vystoupí…
Dachsmeister:
ad reportáž: vidím, že to lze popsat i výrazně smysluplněji bez kravin na začátku
ad nemožnost koupě jízdenek: nevidím spojitost (že to nejde na něco od Rakušáků nijak neimplikuje, že by to nešlo do Frankfurtu a jak říkám, jde to, osobně vyzkoušeno)
ad Osvětim: horší bude, až to nebude zastávka, ale konečná
@fadtwi
konečná je v pohodě, horší bude až nekoupíte zpáteční jízdenku a ve stanici nebude pokladna ani možnost výměny lístku za zlaté zuby…
fatdwi 11.12.2023 v 14:47
Zajímavé.
Autor reportáže měl tedy pravdu, což jste se snažil vyvrátit argumenty ad hominem, bez pokusu o zjištění faktů.
V poslední době mi přijde, že v diskusích se nachází hodně sračkoidní materiál a moc mě to netěší. Jasně, můžu jít klidně pryč, ale víc by mě potěšilo, kdyby tam byly věci jako dřív.
@ygorek
hmmm kampak se ti čerchmanti poděli?
Stran Reichsbahn, eee DB, mám podobné informace od přátel z okolí Norimberka a Lipska.
Ale já myslím, že ess kommt der tag a i Dopravce národů, potažmo Regiotryskáč a Haméexpres dosáhnou stejné úrovně.
Necestuji vlaky tak často, ale už jsem zažil pár situací, kdy jsem se coby zákazník podivoval.
Zatím ovšem převažují pozitivní zážitky.
Dachsmeister 12.12.2023 v 20_54
To mě na předmětném případě zaráží. Od přátel jsem měl v minulosti informace opačné a pokud jsem jel v ČR mezinárodním rychlíkem DB, vagony byly viditelně čistší, topení a klimatizace funkční (v zahraničí jsem vlakem nejel).
V článku popisované problémy se asi nevyskytují jen v Německu, bratranec mi něco podobného popisoval v září po návratu z dovolené ve Španělsku.
Co se týče vámi zmiňovaného Dopravce, soudím, že národ žádného dopravce nemá a mít nemůže.
@ygorek
myslím, že se mýlíte.
Např. Reichsbahn byl typický dopravce židovského národa v rámci speciální operace „Zpáteční lístky neposkytujeme“.
Kam nás v budoucnosti dopraví České dráhy, Národní dopravce zatím není zcela jasné.
Dachsmeister 13.12.2023 v 11:50
Potom tedy byly národními dopravci i Českomoravské dráhy a Slovenské železnice.
Tento zajímavý úhel pohledu tvůrce označení „Národní dopravce“ zcela pominul…
Kam nás v budoucnosti dopraví České dráhy, je otázka, jen se bojím, aby onu dopravu nepřevzala ČD Cargo.
ygorek:
fatdwi: článek lže, prý nejdou koupit lístky do Frankfurtu. Ověřeno pokusem o nákup na ČD i DB.
ygorek: článek má pravdu, fatdwi se nepokusil zjistit fakta
Hustý. Nevím, zda ta příkladná sebekritika, kterou jste projevil v závěru příspěvku měla nějak reflektovat Vaši vlastní tvorbu, nicméně v tom případě jste přece nemusel psát vůbec nic a mohlo tu tedy být víc věcí „jako dřív“, ne?
@fadtwi
to je tak, když na hajzlu (WC) nespláchnete a pak si stěžujete, že jsou lidi prasata…;-)
Tak jako někteří krmí zdejší trolly a zjevné magory, vedou s nimi zbytečné sračkoidní diskuse o hovnu, a pak fňukají, že ty diskuse upadají a někteří diskutéři mizí…
Dachsmeister: tak to zas ne, ygorka nemám ani za magora, ani za trolla. Ale občas si, pravda, nerozumíme.
@fadtwi
to nebylo myšleno na ygorka, ač s ním často nesouhlasím, drží(me) určitou úroveň.
Ale nerad bych po coronovsku vytvářel seznamy, myslím že náš průnik množin zdejších magorů bude docela početný…;-)
Ten link jsem DF poslal ja, pricemz jsem ten clanek nejprve prelozil v praci kolegum a ti mi potvrdili, ze to tak skutecne je, protoze nekteri vlakem jezdi. Dokonce sveho casu jezdil do Mnichova nas pan majitel, dokud tam mel druhy dum a rikal, ze jeste pred patnacti lety to bylo prijemne svezeni, kdyz nemusel ridit. Ted ze je to o cas i zivot, takze vlakem uz ne.
Sysop: myslím, že ta moje citace jasně říká, o čem především píšu. Důvěryhodnost toho zbytku možná není tak špatná, jako toho začátku, ale když zasloužilý soudruh začne lhaním, moc důvěry ve zbytek textu to nevzbudí. Můžeš to srovnat s popisem od Dachsmeistera, kde žádné bláboly o nemožnosti koupě jízdenek a úžasných možnostech cestování na západ před sametem nejsou.
Feldkurát Katz zase perlí…
https://echo24.cz/a/H9YVY/zpravy-domov-chvala-schwarzenberg-capek-mlovi-sovinismus-halik-vit
“ „Šovinisté vylézají nyní z temnot.“ Halík se ve svatém Vítu nedržel zpátky “
…že by dostal „tanec svatého víta“ ? Mě spíš připadá že tohle nastavení mysli má permanentně když ho někdo neprozřetelně pustí k libovolnému mikrofonu, ať už k tomu v kostele či na nějaké havloidní sešlosti v přítomnosti médií…
…havloidi se zcela utrhli ze řetězu, od doby co mají na hradě svého stejně morálně nastaveného soudruha…
„„Karel Schwarzenberg by měl vejít do naší historické paměti jako vychovatel naší soudobé české společnosti,“ uvedl Halík. Zesnulého označil také za šlechtitele veřejného života.“
“ „I v našem blízkém sousedství, i u nás doma, populisté, demagogové a šovinisté vylézají nyní z temnot a jako mloci v prorockém románu Karla Čapka zvedají své hlavy,” pokračoval s narážkou na Maďarsko a Rusko. “
„„Karel Schwarzenberg celoživotně čelil těm, kteří by chtěli vytrhnout náš národ z rodiny sjednocující se Evropy a způsobit tak morální, politickou, kulturní i hospodářskou sebevraždu naší zemi. Viděl dříve než jiní, že naše členství v Evropské unii a atlantickém obranném společenství je pro nás naprosto vitální nezbytností a hlavně národním zájmem,“ „
Byli jsme před Evropskou Unií, ale zatím to bohužel vypadá, že nebudeme po ní.
Dejte čas 34:50
https://www.youtube.com/watch?v=2MwWILFjLcU
°!° 43:50 ciba :-)