Libtardí lobotomie - zpět na článek

Počet komentářů: 491

  1. No tak to je nářez. Kdo jsi, autore, a co jsi udělal s D-Fensem???

    1. Asi tak.

      Mlácení slaměných panáků, přičemž někteří z nich ani libtarda nepřipomínají…

      Jaký je rozpor v posílání zbraní ukrajinské armádě? Libtardi usilují o odzbrojení civilistů, ne státních silových složek, ještě navíc čelících útoku diktatury.

      Co mění bojkot jedné značky, kvůli dezolátským názorům jejího majitele, na postoji k elektromobilitě?

      Větší veletoč, než cokoliv co předvedli libtardi, je autorův přerod z:

      „Okupanty je třeba postřílet a jejich mrtvoly pochcat“

      na:

      „Nějaké lokální půtky Putinkina se Zeleninovem nejsou žádný big deal“

      1. Když začala speciální vojenská operace, tak v Kyjevě se rozdávaly zbraně přišlé od Západu. Kdo přišel, dostal zbraň. Kdybyste tam přišel vy, dali by vám ji také. Kdybyste si přišel dvacetkrát, dali by vám postupně 20 kulometů. Nikdo nezkoumal kdo jste, kam jdete, a kam si zbraň odnesete a co s ní uděláte. Jestli jste voják nebo civilista. Prostě tak jak bezdomovci chodí pro polévka zdarma, tak si kdokoli přišel pro kulomet a náboje zdarma.

        1. a že to dotáhli daleko, co? vrchnost si staví rezort na umělým ostrově na dněprdu, zatímco už ai prorežimní plátky začínají chřestit, že posílat násilím odvedenej plebs zdechat naprosto bezdůvodně na jatka, co mimo desítek tisíc zmasakrovanejch nepřinesou absolutně NIC, je už kurva krapet přes čáru https://www.michalapetr.com/map-1855-ukrajinska-vojska-utrpela-kolosalni-ztraty-pri-pokusu-prekrocit-dnepr-ukrajinsti-nacionaliste-se-vcera-zacali-bourit-proti-generalum-kteri-je-zbytecne-poslali-na-jistou-smrt/

          1. Všechno je v pořádku a jak má být. Bidenovic rodina, stejně jako elitní nadnárodní korporace se pohádkově nakapsovali na Ukrajině, ale také na Evropě.

            A že přitom vyrobili milión mrtvých, několikrát tolik mrzáků, a poslali celý Západ do recese jakou svět neviděl? Koho to zajímá?

            Celý rusko-ukrajinský konflikt se neřídil podle zásad vojenství, ale podle mediálních skečů. To byla taková vekslácká záležitost. Ty, Zeleneský, dodáš vobrázky západním libtardům, jakože ty západní hodnoty, vole, a dostaneš love. A až budeš chtít další, tak zase dodáš nějakej ten materiál, jak je Rusko fuj a Ukrajinci nejlepší a nejvyhrávanější ve vesmíru. Mezitím oligarchové nakupovali vily, jachty, mejdanili, a jejich ženštiny utráceli na Západě jako Rotschildové.

            To je kapitalsmus ve své syrové podobě. Korporace a firmy mají první přikázání „cokoli ve jménu zisku“. I milióny mrtvol zbytečně poslaných na smrt k ničemu. Zisk je prostě na prvním místě, zcela pravicově, zcela kapitalisticky. Je snad lidský život víc než zisk? Všichni souhlasíme, že účelem existence firem je zisk, alespoň ti, co jsou pravicoví a kapitalističtí. Tady se to ukázkově děje.

            1. Urza by ti vysvetlil, ze pokud se to nekomu nelibi, muze se svobodne branit.

              1. Takže anarchokapitalismus je jen pouhé právo silnějšího, které se dá shrnout do „silnější pes mrdá“?

            2. v pšonkově teď mají krystalicky čistou ukázku kapitalismu…zvlášť když zákazník je úplnej debil (nebo odpovědní lidi podmazaní) a nenechá si dát zdrojáky https://badcyber.com/dieselgate-but-for-trains-some-heavyweight-hardware-hacking/

              předpokládám, že nekdo vysoudí pár bambilard a dementní výrobce bude rád, že přežije vodškodnění a ty kontroly, co si budou podávat dveře :o) takovej pšonkovskej bójink :D

      2. Já jsem zvědav, jestli USA ideologie „malý stát sousedící s velmocí si může dělat svobodně co chce“ jako v případě Ukrajiny a Ruska, bude platit i v případě Kuby s ruskými jadernými raketami mířícími na USA. Kdysi dávno v 60. letech z toho USA poněkud vyvádělo.

        A dnes je tam USA má zase! Rakety Zirkon na Kubě, Venezuele a Nikaraguy. Rusko pochopilo, že je třeba USA držet trochu v šachu. A že USA potřebuje být trochu ohroženo na svém vlastním území, jinak dělá hlouposti jako nechává za sebe válčit Ukrajinu, Česko, Polsko, Izrael, a další. Že kdyby náhodou librardům v USA ruplo v kouli, tak aby z toho nevyšli živí. Asi tak.

        Jsem jen zvědav, zda pro Kubu, Venezuelu a Nikaraguu bude platit stejná svoboda vůči USA, že jsou svrchovaný stát jako pro Ukrajinu vůči Rusku. Beru popcorn, hranolky, hambáč a kolu a jdu sledovat. Hlavně převlékání kabátů libtardů.

        1. Alan.Cox: to se k Vám přidám, akorát nepiju colu, tak si vezmu něco svého. Jsem zvědav, jestli USA vjedou s tanky do Venezuely/Nikaraguy/na Kubu a jestli to taky bude znamenat, že museli a že Venezuela/Nikaragua/Kuba je ruská loutka, kde se bojuje za Moskvu. Taky čekám hromadu řečí, že se hlavně nesmí případně bránit a měli by to vzdát, protože USA jsou jaderná velmoc a ta si může dělat, co chce.

          Uvidíme. JH, Ko-za, servisdok a další jsou určitě připraveni rvát se za právo Američanů na svou obranu.

          1. Ale samozřejmě, že Američané mají právo (tedy přesněji moc) hájit své bezpečnostní či velmocenské zájmy. Pak se ale nemají stavět do pozice „posledního spravedlivého“, nezávislého, nezaujatého arbitra, který včechna „pravidla“ bezvýhradně dodržuje.

            1. Pokud se na to policajtovani ovsem USA vyserou a do toho jim Arabove postupne zacnou srat na obchody v dolarech, tak z toho mohou mit problem vetsi, nez za Nixona.

              1. USA (je otázka kdo USA vlastně je, USA stát a vláda už je spíše jen zotročená servisní organizace pro pár miliardářů a bankéřů) ale udělala vše pro to, aby se tak stalo.

                Kdyby USA nebylo hloupé, tak nikdy nezabavovali ruský majetek na Západě, nebo nezneužili SWIFT pro sankce. USA normálně jeblo, protože si podřízli slepici, která jim nesla (v podobě dolaru coby světové měny) pohádkové peníze. Namísto toho ukázali Arabům a Východu, že dolary jsou jedovaté.

                USA nebylo a není nic svaté. Cokoli měli a mají v moci, se nerozpakují použít pro nátlak za své zájmy – a přemýšlejí přitom jen krátkodobě. Postupně si vyrobili většinu světa coby nepřítele USA, a zcela zaslouženě.

                Ostatně nebude trvat dlouho, a Evropa bude rovněž nenávidět USA. Ukázkové vysávání Evropy ze strany USA zájmů je zcela zjevné. Teroristický útok na Nord Stream ze strany Bidena. Morální hodnoty ála protiruské sankce nebo ekoterorismus, který slouží k přesměrování průmyslu a peněz do USA. Nebo nucené výpalné ve formě nákupu židovsky předražených USA tanků a letadel, které stojí za exkrement. A to ještě demonstrativně v době, kdy stát a lidé raketově chudnou a padají na hubu.

          2. Je fakt, ze do Nikaraguy nikdy nevkrocil vojak vycviceny na uzemi USA a u Kuby taktez. I kdyz… moment…?

            Uplne bude ke srande stacit, jestli volby vyhraje Biden nebo nejaky jeho nohslednik a nasledne staty jizni casti USA budou delat referenda o odtrzeni, jak slibovaly. Pak bychom mohli videt velmi zajimavy tanec.

            1. Sysop: „vycvičený voják“ a „útok armádou“ vidím jako dvě různé věci. Každopádně obojí je cajk, Američan musel, má svý práva a hlavně by se mu neměl nikdo bránit. Jo a ještě jsem zapomněl, že si za to můžou sami, neměli Američana provokovat. Vůbec tyhle moskevský loutky, který útočí na Američany, nemají nárok na svou existenci a bylo by pro ně lepší, kdyby je USA anektovaly. Tolik let měli na svůj rozvoj a dotáhli to tak na pár mafiánských rodin a ještě vyvolávají války, hnus tohlencto.

              1. Nastesi my s Russsakem zatocime. Tudle jsem cetl, ze ho drti nase sankce, na rubly pro chleba aby jeden bral kufr a tak. Byl to sice par mesicu starsi clanek, ale to nevadi, pravdy EU plati univerzalne a pani Lejnova to rekla jasne, ze Rusko rozdrtime. Pritom to cele muzeme krasne sledovat z pohodli a tepla gauce a nestoji nas to ani vorla. Vcera jsem cetl Scholze, ze s Ruskem je potreba utnout veskerou obchodni spolupraci, vsak prece on byl ten, kdo zastavil dodavky plynu do Nemecka a neotevrel NS2. Ma pravdu pan Scholz, at si Rusak bez obchodovani chcipne a uz nebude mit na zbrojeni ani kopejku!

                1. Sysop: se nám z toho nějak vytratila na Nikaragua, ne? Nicméně souhlas, Rusáka případná podpora Nikaragui taky nebude stát ani kačku a taky na to bude moct koukat z gauče a bude poslouchat, že se tam válčí za něj. Nebo si myslíš, že tam by to bylo jinak?

                  Scholzovi zjevně totálně hrabe, uvidíme, kam nás tyhle už poněkud zoufalé grýndýl fašistické sračky zavedou. Teoreticky by to mohla být dobrá zpráva, protože uhlomobilitě teče do bot, rozpočtu teče do bot, průmysl se přesouvá, vědci se bouří… Takže hysterické hulákání jako další level je pochopitelné. Vymáčknou z toho soudruzi ještě něco? Nebo jsme na začátku změny? Ukáže čas. Zatím moc optimista nejsem, zelenorudé struktury se zatím drží velmi pevně a obsazené mají vše podstatné. Ale třeba…

                  1. fatdwi: Nevím, jestli se nepletu, ale nejsi ohledně zelenorudých struktur jeden z těch, co je/jim podržel nákupem e-mobilu?

                    1. Hupert: jako, že já bych měl uhlák? :-) Si najděte můj článek o Tesle a 12 kg uhlí na 100 km a myslím, že bude zřejmé, že se pletete.

                    2. fatdwi: Za mýlku se omlouvám.

                    3. Hupert: v poho, za mě z toho plyne příjemné zjištění, že si na mě nevedete složku jako jeden místní kádrovák:-)

                    4. fatdwi: To by byla duplicitní práce. Koupit se dá jistě od každého, kdo ji na tebe vede.

                    5. „Od každého“ jsem asi přestřelil. U tvého milého deníčku by mohl být zádrhel.

                    6. @fadtwi
                      já jsem líný složkovat, ale matně si vzpomínám, že máte MX 5.

                    7. Dachsmeister
                      12.12.2023 v 18:26

                      to je ta teplovodivá pasta? bych čekal, že tímdle tempem už teda bude na trhu MX 15?

                  2. Scholz ma hluboke zkusenosti s vojenskou strategii a planovanim, vsak armadu absolvoval uspesne, byt jako civilku v domove doochodcu. Takze ja verim, ze nas bude prekvapovat pravidelne. Ostatne Habeck je pro zmenu magistr literarni etiky, takze pro prumysl je to take muz na spravnem miste.

                    1. Sysop: Scholzova role není vést armádu, na to tam má jiné kádry, které by předpokládám v případě nějaké akce upřednostili uhlíkovou stopu před baterkami a těhotnými tankistkami.

                      Bohužel tahle ideologická doktrína obsazování ministerstev neschopnými, zato politicky poslušnými kádry je klasická socanská záležitost a lepší to nebude, dokud se to neposere. Stačí se podívat na vzdělání našich představitelů od starostů nahoru. To je jeden odborník na řízení vedle druhého, čím větší debil, tím větší svazák.

                2. Sysop 10:08
                  Povšiml jsem si zajímavé věci.
                  Když se naneštěstí přimotám do debaty o Russsku a Ukrajině, obvykle vyslovím názor, že mi je válka v Sovětském svazu úplně uprdele, že nemám rád ani Ukrajince ani Rusy a jsou pro mě jeden národ, kterej se nakonec bude muset nějak domluvit, lhostejno jak. Ukrajinu jsme politovali, trochu i pomohli a více bychom se neměli vměšovat.

                  Nu, a pak se i ten největší militant obvykle tak nějak zamyslí a praví…“víš…já to mám vlastně nějak podobně…“

                  1. Nejspíš to bude tím internetem a sockasítěmi, které jednak shlukují lidi do houfů a jednak oceňují (lajkují?) ty nejradikálnější pozice. Když vy brisolit, tak my kachlíčky, když vy přistavět, my to poženeme do štoku, když vy inženýrku…

                    PAradoxně západní zásahy všechno jen zhoršily. Co měla být kárná výprava se změnilo v opotřebovávací válku velkého rozsahu. A na bylo a je Rusko se svými zdroji a průmyslovým potenciálem připravené podstatně lépe, než ppostmoderní Západ s ekonomikou založenou na službách.

                    1. Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala.

                    2. spíš to je tak, že dyž libtardská svoloč ovládá ve stádu už takřka VŠECKO a snaží se jet násilím cenzurní klačenku s jedinou správnou pravdou, tak samozřejmě tím víc lidí aplikuje sílu stejně velkou, ale opačně orientovanou; akce a reakce

                    3. @JH
                      tak moment, máte to nějak popletený, NATO přece obkličovalo Rusko, vyzbrojilo Ukrajince a Rusko nevede žádnou válku, ale speciálně operuje a hodně ofafrně, aby nezkřivilo dobrým rusky mluvícím civilům, kteří úpí pod banderovci, ani vlas na hlavě.
                      Jinak by už dávno byli v Užhorodu na letišti a ze západního konce ranveje by chcali na Slovensko, dokud by jim Fico nedonesl borovičku.
                      A než by bylo území okolo Užhorodu navráceno Orbánovi, neb bylo po staletí uherské a místní menšinu banderovci taky utlačovali.

                    4. NATO těžko mohlo obkličovat Rusko, když na severu je Severní ledový oceán, na jihu Čína, Mongolsko a středoasijské čvargistány, Kaspik a Kavkaz. Něco jiného je západ. Bylo rozšiřování NATO vůči Rusku přátelským aktem? Jak tomu měli Rusové rozumět?

                  2. Ackoli Nemci dostali od Rusaku nakopano vyrazne vic, nez Cesi, tak jsou v tech debatach jednoznacne u nazoru „melo by se to zastavit, nikomu normalnimu to nic neprinese“. Od uplneho pocatku, unora 22 sledovali Nemci i nemeckou a svycarskou alternativu.

                    Zato v Cesku se od pocatku mohutne prikladalo pod kotel.

                    1. Sysop: tady je dobré si uvědomit, že Germánovi nic nehrozí. Přinejhorším bude Rusák zase na stejné čáře jako před 30 lety a nějaké ty investice by bylo nutné odepsat, ale to je tak všechno. Oproti tomu zbytek bývalé východní EU, pardon RVHP, to vidí pochopitelně jinak a anexe Ukrajiny je jen precedentem pro další rozšiřování rusákova vlivu. Příště bude „majdan“ třeba v Košicích a pak bude potřeba „denacifikovat“ Slovensko. Nebo Pobaltí, Maďarsko, Moldávii, Rumunsko…

                    2. Ale houby, zbytek východní Evropy je rád, že to může dát Rusákovi sežrat a pomstít se za roky 39, 40, 45, 56 68, a vůbec za posledních pár desítek, v případě Polska i pár stovek, let. Protože teď mají velkého kámoše za oceánem s jadernými zbraněmi.

                    3. JH 12:14
                      …přesný.

                      Akorát se taky může stát, že se USA na celý NATO vysere. A pak holt nastane chvilku šoupání židlema.

                    4. JH: my něco Rusákovi dáváme „sežrat“? My jsme někam vlezli? Rusák vlezl na Ukrajinu, chápete to? Už léta tam vysírá, štve lidi proti Kyjevu s využitím „Henleinovců“, zabral Krym s využitím zrmdů v uniformách, co tam prý vůbec nebyli a teď vlezl na Ukrajinu s armádou a Vy budete mlít o tom, jak mu něco dáváme sežrat?

                      Byste měl použít mozek taky občas.

                    5. A v čem je to náš problém? Rusko je cizí země, Ukrajina je cizí země. Západ má krve na rukou taky dost, a nikdo takhle nevyváděl. Pravda, kvůli Iráku byly ještě demonstrace, ale ostatní intervence prošly prakticky bez povšimnutí, i když za sebou nechaly příšernou spoušť. A teď najednou se všichni mohou zbláznit.

                      Myslíte, že Američanům jde o Ukrajinu? Nebo o nějaká jejich „pravidla“? Ne, chtějí Rusko oslabit, a my se hned ochotně přidáme.

                    6. JH: třeba v tom, že jsme hned vedle Slovenska tak jako oni a jiní hned vedle Ukrajiny. Američanům nejde „o Ukrajinu“, proč by mělo? Nicméně Američan nikam nelezl, lezl Rusák k nim, chápete to?

                    7. fatdwi: Takže není pravdou, že NATO se rozšířilo až na Ukrajinu? Není pravdou, že Amík lezl až k hranicím Ruska se svými vojenskými základnami?

                    8. Alan.Cox: a co z toho vyvozujete?

                    9. fatdwi: Nic. Jen že vyvražďování ruského a maďarského etnika na Ukrajině je skvělé. A že sliby / smlouvy Západu a Amíků, jako je „NATO nepostoupí ani o píď na východ“, nebo Minsk I, Minsk II a další jsou prostě křivácké. Stejně tak jako že je skvělé, když máte na Ukrajině třeba biolaboratoře na vývoj smrtících biozbraní, což potvrdil přímo Biden.

                      Prostě je skvělé genocidovat etnika na území Ukrajiny. Tak si toprostě Rus, zcela v souladu s mezinárodními dohodami a mandátem OSN pořešil. On ne každý je takový psychopat jako vy, kde milióny vyvražděných je ok, a proč se tím vůbec zabýváme.

                      Ukrajina má dnes z původních cca 60 miliónů obyvatel stěží čtvrtinu. Už dekádu Ukrajinci utíkají co mohou, už dávno v době před vstupem Ruska na Ukrajinu. Vědí proč to dělají.

                      Ale pro fatdwi: Ukrajina je nejdemokratičtější země na světě. Bez jakékoli korupce. Dodržují se tam zákony, všichni jsou spokojeni. Zvyšuje se tam životní úroveň na luxus.

                    10. Alan.Cox: to jste z toho vyvodil? Hmm, gratuluji.

                      V tom závěru si poněkud protiřečíte. Něco Vám ráčilo spadnout na hlavičku?

                    11. Re: fatdwi 12.12.2023 v 11:53

                      O tom, kde bude, nebo nebude Majdan, nerozhoduje Kreml. To je plne v gesci soudruzky Nulandove. Tyhle hypotezy, co Rusak udela a neudela, tak nejak padly s vestbama o vyvoji valky na UA. Bludy a kecy, aby se kola tocily a zbrane prodavaly. Specialne pokud jde o Cesko, tak takovou vostinu do prdele si fakt Vovka zarazit nechce. Ja myslim, ze dodnes se v Kremlu traduje, jak vypadala navsteva Jakovleva v ’88 v Praze a jaci kokoti to tady jsme.

                    12. Sysop:
                      Nepodceňuj vztah rusů k České republice.
                      Nahodou, nás hned po USA zařadili mizi „nikoliv přátelské země“.
                      A nejmíň půl roku jsme tam byli s USA sami.
                      Asi až do SVO kdy tam po nějaké době zařadili nějaké další suportéry kyjevské bandy.

                      Dodnes si nejsem zcela jistý, čím jsme si zrovna my vysloužili takovou poctu.
                      Jestli to mělo co dělat s Čukem a Gekem ve Vrběticích či likvidací koněvova pomníku… ?

                    13. kaBrnak: Máte dojem, že stát, který dodává nejvíce peněz zbraní na obyvatele na Ukrajinu, se kterou bojují – není dostatečný status pro nepřátelský stát?

                      Nebo snad Česká republika nezačala sankce proti Ruské federace? My jsme nezkrachovali ze dne na den české pobočky banky Sbarbank? A další podniky? My jsme nezabavili ruské majetky?

                      Nemluvě o řadě přímých akcí, kdy jsme se snažili Ruské federaci naznačit, že je nepřítel. Přejmenování ulice, kde sídlí ruská ambasáda. Ničení jejich pomníků, kdy nás osvobodili. Akce řeporyjského prasete. Atd.

                    14. Sysop: tak jistě, kam vlezou ruští agenti, o tom rozhodují v Americe. Už jsem tu psal víckrát, že Putin je teda Bidenova loutka? Nikdy na to nikdo (ani ty) nereagoval. Proč pořád plácáš něco o Nulandové, když Rusák vlezl na Ukrajinu? Jaký „co Rusák udělá nebo neudělá“, on na té Ukrajině není nebo co jako? A řekla mu to teda Nulandová? Ta poslala Putinovi seznam vojclů k vyznamenání za Krym a nařídila mu SVO?

                    15. fatdwi: Helejte, rozčiloval jste se stejně, když Amík vlezl do Íráku? Nebo když Amík napadl každou z těch desítek zemí?

                      Mě třeba docela vadí i menší věci. Třeba když USA ambasáda v Praze organizovala protesty proti demokraticky zvolenému českému prezidentovi Milošovi Zemanovi. Soudný člověk to považuje za hrubé vměšování USA do České republiky.

                    16. Alan.Cox: tyhle dětské argumenty, co jsem (ne)měl říkat u něčeho úplně jiného jsou sice pro primitiva lákavé, ale tady nejste doma, kde Vám to asi žerou. Takže se držte tématu, otázek najdete v mém příspěvku dost a máte-li zájem, rád si přečtu, co si o tom myslíte. Co si myslíte o něčem jiném je mi v tuto chvíli šumafuk.

                    17. fatdwi: Diskutujete ve veřejné debatě, vy veličenstvo. Všechno co píši jako reakce na vás, píši pro všechny lidi co si přečteou debatu. Nebuďte tak sebestředný a egoistický.

                    18. Alan.Cox: nepřistihl jste mě při ničem, protože jsem nenapsal nic, z čeho byste to mohl dedukovat. Klidně si své „vítězství“ užijte, máte-li dojem, že tím, že jste se snažil odvést diskusi jinam (nota bene způsobem hodným děcka), jste jej dosáhl;-)

                    19. fatdwi: Nezapomínejte zasírat diskuse vatou. Kdyby vám něco vadilo, tak to téma vytáhnete. To se ani po dvou příspěvcích nestalo, takže dál toto vlákno nechám vám. Vyhrál jste! Užijte si ho! Hodně vaty, hodně vaty, člověče!

                    20. Alan.Cox: zareagoval jste na můj příspěvek Sysopovi. Nenapsal jste nic k věci. Nyní píšete o tom, že moje výzvy na držení se tématu jsou „vata“. Co jste si od toho sliboval? Tady fakt nejste mezi dementama (a.k.a Vám rovnými), tady jsou docela inteligentní lidi a nedá se říct, že byste tentokrát začal lépe a podařilo se Vám zapadnou, Johne/LVM. Řekl bych, že příště to třeba bude lepší, ale nebude, Vy jste tak průhlednej, že nedokážete držet přestrojení ani jeden den. Na jak dlouho máte přístup k internetu?

                    21. fatdwi: Třetí vatovitý příspěvek? Tady opravdu nejste mezi dementy, tady jsou docela inteligentní lidi. A nebudou číst příspěvky někoho, kdo už třetí příspěvek zasírá předlouhé vláknou vatou. Tak se mějte, a užijte si to!

                    22. Alan.Cox
                      12.12.2023 v 16:25

                      šak ti ho taky mají v ygňoru dávno :o)

                    23. Východ Evropy to nevidí jinak, to jen nepravdivě extrapolujete české postoje na celý východ EU.

                      Češi si hrajou na ublížence. Štengrují hystericky do štkavých tónů srpen 1968. Ale tímto třeba Slováci a Slovensko netrpí nijak zvlášť. Češi a Moravané provozují hraní si na ublíženost až do konce vesmíru. Zbylé státy to moc nedělají. Jde to dokonce tak daleko, že lezeme do zadku Němcům a nacistům, 360 000 zavražděných Němci je ok, zatímco o 4 až 5 řádů nižší počet v době komunismu je něco nesmiřitelného. Češi se svou ublížeností vůči době před 1989 sebezničí – a dobře jim tak. Třeba nás nahradí nějaký normální národ, který bude více chránit své zájmy a méně hysterčit nad tím co bylo – Darwin je prostě Darwin.

                      Polsko spolehlivě chce válku v každé době a zabrat Rusko, Česko a kus Německa, a to minimálně. Na to je spolehnutí.

                      Maďarsko zase, když má možnost, by rádo jižní Slovensko a další státy, protože se jim nelíbí Trianonská smlouva 1920.

                    24. Alan.Cox: proč si hrajete na ublížence nevím a popravdě je mi to fuk, koho štengrujete zatím taky (jedna kontrolní: John/LudvafonMises?) a zbytek toho blábolu nějak nemám jak v kontextu diskuse komentovat, tedy to nechám být. Jen mi přijde, že jestli Vás nahradí někdo normální, tak to pro nás další normální bude docela dobrá zpráva.

                    25. fatdwi: Jste geniální v tom, že jste napsal příspěvek pouze vatou, bez jakékoli věcné informace. Byl by z vás dobrý zástupce páně Cempery nebo jistého představitele Evropských hodnot. Bohužel není na co reagovat, protože informační hodnota vašeho výplodu je nula bajtů.

                    26. Alan.Cox: já jsem geniální i ve spoustě jiných věcí, díky, že jste si všiml, Johne.

                    27. Sysop
                      „Od počátku“ je minimálně 10 let. Propaganda se plynule stupňovala, zrovna tak obvinění všech nesouhlasících, že jsou v Putinově žoldu.
                      Stačí se podívat na produkty Demobloku nebo neziskovek dejme tomu z roku 2020, nebo i dřív.
                      Co přesně to způsobilo, nevím.
                      Částečně určitě komplex sedláka povýšeného na lokaje („A teď jim ukážu!!“), částečně uzavření Demobloku do bubliny s pozitivní zpětnou vazbou, asi i nějaký vliv zvenčí.
                      S 68. rokem to nesouvisí – to by časem muselo slábnout, ne se stupňovat. ’68 je jen záminka.

                    28. Hroch_bahenni
                      12.12.2023 v 11:53

                      ale hovno; celej slavnej převrat udělala ta samá klika, co dělala vosumašedesátej a dostala tam přes držku, přes což se nikdá nepřenesli, vypěstovali si v makovicích naprostou nenávist a v tomdle módu vychovávali svoje fagany a hádej, kdo to tady potom po kotrmelcu dědičně vole převzal

                    29. To nijak nevyvrací to, co jsem napsal.
                      Čas by to musel otupovat, ne posilovat.

                    30. Hroch_bahenni
                      12.12.2023 v 12:59

                      máš pocit, že čas neco třeba votupuje u Kima? silná indoktrinace má hodně velkou setrvačnost a řada toho ksindlu se k moci dostává teprve teď, tak možná i vo to rychlejš musí dát průchod své frustraci

                      samozřejmě je to notně usměrňovaný k tomu správnýmu působení tak, jak se to UŠAndům hodí do jejich geopolitiky

                    31. Behemot 13:45
                      O Kimovi se momentálně prakticky nemluví. Jasně, je používanej jako strašák, i když kdoví, jak to tam vypadá doopravdy.
                      O tom usměrňování právě píšu. Přijde mi to jako dost reálná hypotéza.
                      „Dostává se k mocí teprve teď“ – no vždyť jo, 8 let byli v opozici a hecovali se tam do nenávisti. O tom taky píšu.

                    32. Hroch_bahenni
                      12.12.2023 v 14:14

                      kdepak vosum let, nekeří čekali desetiletí, vem si třeba tu semetriku, co má „konečně svho prasezidenta“ – co na to, že kdyby tehdá dostal rozkaz, tak bez hnutí brvy jí dá přes držku gumoléčbu VUMLem :o)

                    33. Behemot 12.12.2023 v 18:22
                      Třeba by ji to vzrušovalo.

                    34. Re: Hroch_bahenni 12.12.2023 v 11:53

                      Podle mne ma nejvetsi ucinek domaci propaganda. Nevetsi bojovnici proti Russsku jsou ti, kteri se narodili po roce ’89. Protoze demokracie ukazuje, ze vetsina lidi jsou proste blbe ovce, tak cilenim prave na ne ma propaganda uspech.

                      Chapu, ze drzet si Rusaka od tela je v poradku. Dtto plati pro Nemce, Madara, Amika, Cinana… uplne stejne. Kazdej si s nama vytira prdel, jen pouziva trosku jine prostredky.

                      Ja jsem taky pro „ja pan, ty pan‘. Ale na to nase propaganda a chcivalkove nehraji.

                    35. Sysop: Musíte povinně ostře nenávidět Rusy. Musíte povinně nad všechno milovat Ukrajince, Židy. Co je na tom nejasného?

                      Židé poprvé zavedli cenzuru v Čechách. Prosadili kolem roku 2010 skrze Uhla trestnost antisemitismu, což je úplně všechno na světě, kdy do nebe nechválíte Židy. Jakákoli, i sebemenší kritika Židů je trestná. Tak vznikla první vlaštovka, která nás postupně zcela vrátí do bolševické cenzury, jak se na ní jako sněhová koule nabalí další a další trestné myšlenkové zločiny.

                    36. Sysop 12.12.2023 v 13:22
                      Mám to stejně.
                      Domácí propaganda určitě roli hraje. A kasání se před soudruhama, že jsem ještě uvědomělejší, než oni.

                    37. Sysop 11:27
                      To je proto, že Čech má prasečí radost z čehokoliv, co podebere Rusa. Ukrajinci jsou Čechům volní, ale když střílej Rusy, tak jen houšť a větší kapky.
                      U nás je ten historickej komplex z arogantních Rusů, kteří si s námi vytírali prdel a vlastně to dělají doteď.
                      Ostatně, ta svině Zmejevský byl odjakživa zvyklej rovnat Hrad do latě, a to bez servítek.
                      Přes to se Čech nikdy nepřenese.

                    38. to Childeater
                      Akorát že v 90. letech ta nenávist takhle silná nebyla. Tenkrát lidi celkem chápali, že problém byla komunistická iddeologie. Postupně se to převrátilo do nenávisti k etniku.
                      Že nenávidí komunisty, takže nenávidí Rusko, klidně prohlásí mlaďoch v tričku s Che Guevarou.

                    39. Hroch
                      Revoluční mládí je samostatný téma.
                      Někde v binárním světě jsem zachytil článek, jak se v USA někdo ptal studentů, jestli tušej co to znamená „od řeky k moři“, když to hulákaj. Snad půlka z nich neměla ponětí a když jim to vysvětlil, tak tuším 60% z nich změnila názor (dohledávat se mi to nechce).
                      Stačí když je to romantický a z toho volno ve škole.
                      Já to asi i chápu, taky jsem byl mladej a blbej… :-D

                    40. Childeater
                      Jasný, ale do těch mladejch někdo pumpuje propagandu.

                    41. JH 13:37
                      Ach ano, to je ono.
                      Díky.

                    42. Nic nove pod slnkom.. vonehda sa tiez spievalo von der Maas bis an die Memel.

                    43. Re: Childeater 12.12.2023 v 12:35

                      Tahle ceska vlastnost funguje univerzalne. Driv byl cilem Rakusak, pak Nemec, ted Rus a kdyz bude nejhur, budou Cesi aspon plivat jeden na druhyho navzajem.

                      Ze se nasel a dodnes najde nejakej bolsevickej curak, rozhodne nevyvracim, ale taky podotykam, ze ho nemusim nutne najit jen na vychod od nas. Takovy Timmermans, to je sulin uplne stejneho formatu a pritom v Kremlu neni.

                      Nakonec, Rusak ma na nas zivot minimalni, pokud vubec nejakej politickej vliv. Kdyz na nej budeme srat, bude reciprocne delat totez. Ale nemisto toho, abychom umeli nakopat do prdele lidi, kteri nam skutecne delaji ze zivota peklo, tak radeji okopavame kotniky Rusakum.

                    44. Sysop 13:25
                      Ano, to je pravda.
                      Ale povšimni si, jak obrovskej šok teď Timmermans zažil. Celou dobu mohl točit klikou, nevolenej, nesmrtelnej.
                      Teď když proběhly volby, který měly bejt jen stairway to heaven a proměnily se highway to hell…

                      Možná ještě není ztraceno vše.

                    45. K těm Rakušáků: dokud byl pevně na trůně Fratišek Josef, projevovali Češi (nebo alespoň jejich noviny a političtí představitelé) až nevkusnou devótnost.
                      Blíže zde: https://www.databazeknih.cz/knihy/zachovej-nam-hospodine-cesi-v-rakouskem-cisarstvi-1804-1918-182448
                      A když se Rakousko rozsypalo, najednou to bylo třistaleté úpění a žalář národů.

                      A co Rusko? Kdeže to stála největší socha Stalina mimo SSSR?

                    46. JH 13:42
                      Je až úsměvné, že z doby kterou zmiňuješ, pochází slovo „flastenci“, nyní nadužívané jako všeobecná nadávka.

                    47. Aj taky prepity sudruh Juncker ma obcas svetle chvilky rozumu.. ked pred par dnami utrusil vo Svajciarsku, komediant isiel do vyvrtky a jeho podrztazka Jermak uz vyblakoval.

                      Anyone who has had anything to do with Ukraine knows that this is a country that is corrupt at all levels of society.

                  3. Childeater 12.12.2023 v 10:31

                    – – –

                    Nezkoušej to…

                    .

                  4. trochu i pomohli? ty pýčo, kdyby to nebyly stamiliardy, vo který berou u huby doochoce a podobný, a kdyby tady invazivních ukravínců nebyly vysoký statisíce, co akorát tak opět kurví podmínky domácím, tak bych si snad nemyslel, že seš úplnej kretén, ale takle…

              2. No přesně takhle se to odůvoďovalo v Sýrii, Afghu apod.
                A pak ještě univerzální argument (cit.) „americký útok na tu zemi byl nutný, protože to tam rozesrali rusáci“.
                Teda oni neříkali „útok“, samozřejmě. „Zásah“ nebo tak nějak.

                1. intervence

                    1. Jsem včera koukal na dokument o F-14. Tam zaznělo, že letadlová loď Nimitz svojí přítomností u břehů severní Afriky vynucovala změnu stanoviska vůdce Libie.

                2. Docela dobře se pamatuju, třeba na tu pomatenou opici, jak šermovala u kecpultu ampulkou v ruce..

                  1. Powell tehda maval docela velkou sklinkou, vypadalo to jak voda z jeho ponozek a zrejme v tom i byla.

          3. Na Američany se můžu tak akorát vysrat.

  2. Dobrá práce. Potrefený husy kejhají jako sirény

    1. Jihočech Honza:

      „…drul…“

      – – –

      Stačí předvolený řetězec znaků a už se startuje…

      :OD

        1. Frantíci jsou kokoti.
          Krásná země, dobrý víno, zvrhlý ženský a oni to stejně dokážou zkurvit importem subsaharské Afriky.

          1. A ještě sejry :-)

            Dokážu pochopit, že v šedesátých letech zachraňovali „harkis“, kterým by jejich souvěrci národně-osvobozenecky podřízli krk. Dokážu pochopit i gastarbeitery v době nedostatku pracovních sil v sedmdesátých. Co nedokážu pochopit, že nezastavili imigraci ani v době, kdy se ukázalo, že nedokážou integrovat ty muslimy, které už v zemi mají, že nezavřeli hranice a nesnažili se to nějak vyřešit.

            1. Já taky ne.
              Asi se nedokážeme vžít do těch sebemrskačských pocitů bejvalých kolonistů.

              1. Mozna jsou za tim tlaky zvenci. Ty, ktere napriklad odposlouchavaly Makrelu a nasledne ji vodily jak pejska.

                1. Ona je také otázka, proč třeba Kolář „poradce po boku prezidenta“ nemá prověrku. A zřejmě je pro USA lepší, aby nebyl prověřován, neb by se mohlo objevit mnoho políbení prstenů v Langley, což by se při prověrce nedalo utajit. To by neutajil nikdo ani při síle sto čučkařských Koudelků, něco by prosáklo ven.

                  1. Kolář prověrku dostat nemůže. Už jen ty veřejně známé skutečnosti ho vylučují jako osobu ovlivnitelnou až vydíratelnou.

                    1. Tomu nějak nerozumím: těžko někoho ovlivňovat či vydírat veřejně známými skutečnostmi…
                      Tím se nebavím o reálné míře ovlivnitelnosti ani vydíratelnosti dotyčného…

                    2. Veřejná informace může být třeba i účast na podezřelé zakázce. Nebo angažování ve společnosti s nejasnou vlastnickou strukturou.
                      Vydírací fráze pak může znít třeba: „Pokud nám nezajistíte přísun zájmových informací, předáme důkazy o Vašich tichých společnících OČTŘ.“

              2. to bych chápal u těch fakt kolonistů (postupně turci*), španělé**), portugalci, holanďani, francouzové, belgičani, britové). němci moc kolonií neměli, to byla ostatně jedna z (mnoha) příčin velké války – snaha přerozdělit kolonie. němci mají zase své komplexy (a fakt nepobírám, jak dnešní německý prvovolič může za to, že jeho pradědeček byl coby nezletilý jinoch organizován v mládežnické přípravce politické strany)

                *) turci přišli o statut prvořadé mocnosti se spoustou kolonií strašně dávno, že už se dávno z komplexů voklepali a chtěli by zase. oni nakonec velmocí (regionálně) nepřestali být nikdy.
                **)španělé přišli o kolonie tak dávno, že snad už žádné pořádné koloniální komplexy nemají. ale dostatečně nedávno na to, aby nevyskakovali.

              3. Francouzské republiky je mi opravdu líto, jak zčernala, zhrubla a namířila si to přímo na jatka.

                1. servisdok 12:32
                  Sladká Francie si vždycky jednou za čas naordinuje reset. Akorát si v tomto případě vůbec nejsem jistý, jak vlastně bude vypadat.

              4. Tak už si všimnul i Marian K.:
                https://kechlibar.net/2023/12/12/dlouhe-stiny-nad-francouzskou-skolou/

                Ale my budeme bojovat s Ruskem až do roztrhání těla. Co mi to jen připomíná? Východní Řím v.s. Persie, a třetí se smáli….

            2. Co je na tom kurňa k nepochopení ?

              Plán globalistů je „evropský islámský chalifát“ , tak všechno směřuje k vytčenému cíli.

              Bez ohledu na nějaké vyřvávající vohnouty na náměstích, byť by jich tam protestovaly miliony.

              Od odstranění DeGaulla to tam jde tímto směrem.

            3. Jestli nebude problém v tom, že Republika se k Harkis chovala stylem „po použití zahodit“. Repatriovanou (menší) část alžírských loajálních Arabů zavřela do internačních táborů na „dobu neurčitou“, větší pak ponechala na místě svému osudu. To nevypadá na pokus o integraci, spíš o koncentraci a eliminaci problému.
              Francouzi jimi opovrhují, Alžířané taktéž, považují je za zrádce. Těžko můžete tímto postupem očekávat zrod loajality dané komunity k republikánskému zřízení.

  3. K těm posledním dvěma:
    1. Nevím kdo si ještě myslí, že ruská armáda je 2. nejlepší na světě, když v přímém přenosu vidíme její výkon na Ukrajině. Fakt má někdo pořád pocit, že Rusko je na úrovni Číny nebo USA?
    Na druhé straně asi nikdo nerozporoval, že ruská armáda je, alespoň na papíře, silnější než armáda Ukrajiny.
    (Ostatně proto bylo asi pro všechny velké překvapení, že ruská armáda nedokáže dobýt ani východní Ukrajinu.)

    2. Pokud jde o ty kované levičáky, nevšiml jsem si, že by ohledně Hamásu museli něco měnit.
    Řeknou prostě: Zabíjet lidi od Hamásu nebylo hezké, ale ona ta situace je složitá a není to černobílé a podívejte se, co dělá Izrael.

    1. Joker 10:58
      Možná se to bude zdát komický, ale ruská armáda se chová (na svoje poměry) velmi umírněně. Je evidentní, že nechce zničit klíčovou infrastrukturu ani pobít příliš civilistov.
      Chovaj se tak, aby se to dalo ještě někdy v budoucnu urovnat.

      1. …a to i presto, ze jsou tam typy jako Medvedev, kterej by na ne nejradeji mozna hodil atom a typy s lampasama, co by to radi udelali na lusknuti prstu (uplne stejne, jako jini lampasove v nekterych armadach NATO). Chladit tyhle kokoty musi bejt taky kumst.

        1. Medvěděv je klasický „zlý polda“.

          1. Medvěděv ja klasický trockista a podpindos. Který poškozuje Rusko kde může.
            Proto si ho Putin drží u těla, aby ho měl pod kontrolou a tento nenapáchal ještě větší škody.
            Jak se to stalo za medvěděvova p-rezidentství. kdy dodnes Putin nedokázal napravit jeho řádění ve stítní správě, kosmickém programu, likvidaci ruského leteckého průmyslu, posílení gubernijních oligarchů atd atd…
            Ty škody jsou vář´žně nedozírné.

            1. já bych ty ruský načálniky z nějakého -ismu nepodezíral, snad maximálně z oportunismu. trockista je nadávka otřepaná skoro jako fašista a její uživatelé si zpravidla významem slova nejsou moc jisti.

              1. Trockij byl především USA agent, kterého poslalo USA do ruských krajin, aby zajišťoval zisky a zájmy pro USA. Ten význam trockista je pak poměrně jasný a přímočarý. Trockista je zejména ten, kdo pracuje proti Rusku a pro USA.

                1. vítej, vyslanče z alternativních světů! jsou-li tam žáby taky?

                  1. Naivní člověče, přišel jsi z Marsu včera?

                    Nikoho nezajímá ideologie – ani u trockistů, ani jinde. Všechny zajímají jen mocenské vlivy, suroviny a prachy.

                    Jakmile někdo začne filozofovat o -ismech, tak je to naivní trouba. Kolem toho se svět netočí.

        2. Se podívejte, co Medveděv říkal dřív. Podle mě to je spíš jen člověk, který se snaží nevypadnout z okna.

    2. pod tíhou reality vidím, že jenom skutečně extrémně vypatlaný hovada furt budou sedět na svejch pravdoláskovejch žvástech, když v přímým přenosu RF uzbrojuje celej kolektivní západ, kterej nalil do ukravíny nepředstavitelný bambiliardy, hromady zbraní a eště větší slíbil, ale tak na příštích asi pět let to neumí vyrobit, díky čemuž RF uzavírá zbrojní kontrakty se svejma obchodníma partnerama na dekádu dopředu, zatímco mimo přímejch vazalů vod UŠAndů všichni přestávají brát, protože to je očividně všecko totálně předraženej naprosto obskurní šmejd, takže buď to nakoupí u někoho na východě, nebo si to vyvine sám a sám bude prodávat ostatním

      pravda, sypat neco do rozkrádačské černé díry (stejné nebo horší, než jsou africký negerstány!!) a čekat, že to k něčemu bude, bylo od počátku zdráhám se řčíct naivní, protože todle je na zavření do kazajky a umístění do kulaté místnosti, ať si sedne do rohu, taky si zaříznout suroviny z RF a pak se divit, že není z čeho vyrábět, jako, checht :D

      tak nám eště neco peknýho pověz, ať se zasmějem, na tom dávání se obveselovat debilkama a jinejma zrůdkama fakt neco je :o)

      1. Ale to je účel!

        Státy nasypou do Ukrajiny a NATO prachy sebrané zejména prostým lidem a střední třídě. Následně ty prachy budou převedeny z většiny na účty a kšefty miliardářů! To je skutečný důvod, proč se válčí. A proč USA vyvolává mnoho válek jednu za druhou!

        To je čirý kapitalismus! Miliardáři a korporace mají velké zisky! Náklady ponesou jiní. A ty milióny mrtvých, to jsou holt collateral damage, které ale nákladově nenesou miliardáři a korporace, takže je to cajk.

        Nikomu nejde o lidi, ale o zisky! To je prostě kapitalismus a pravičáctví v ryzí podobě! Naprosto čisté kapitalistické a pravicové ideály – jak ryzí zlato!

        Myslíte, že jde Západu o Rusko? Ne, o jejich suroviny, které tam mají. Navíc nekapitalisticky Rusové nechtějí předat svá naleziště americkým miliardářům a bankéřům! To dělají Rusové špatně! Jen proto je máte nenávidět. Naposledy to zkusil Chodorkovskij, ale Putin s ním zatočil, protože Putin hájil práva Rusů, ne USA Židů. Nedávno Putin podobně zatočil se zahraničními majiteli ruského podniku na výrobu hořčíkových slitin – a hezky k tomu využil vyvlastnění ruského majetku a jachet na Západě coby argument.

        1. To nie je o kapitalizme, ale o imperializme. USA sú krajinou dobrodruhov, ktorí sa tam zliezajú z celého sveta už od nepamäti. Určite každý má aspoň jedného známeho, ktorý to tam zapichol. Akej povahy sú to ľudia? No určite nie typ „mama hotel“ alebo „nedá sa = nechce sa mi“. Sú to novodobí dobyvatelia a taký je aj celý štát. Oni tú svoju politiku berú ako sväté právo na ktoré majú nárok. To, že sme už v 21.storočí im žily netrhá.
          Lenže svet už nemôže počúvať na imperialistickú politiku, nie pri 8 miliardách obyvateľov planéty. Všetko je strašne prepojené a systém je menej odolný voči abnormalitám či hrubým zásahom. Ak si nedajú povedať vplyvom nejakej-tej evolúcie v premýšľaní, budú musieť proste dostať na budku. Ale vo svojej krajine, nie zase niekde v džungli alebo na púšti desať tisíc km od ich kontinentu.

    3. „Bojujeme proti druhé nejlepší armádě světa“ prohlásil Zelenský v rozhovoru s reportérem Associated Press.
      https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-protiofenziva-neprinesla-ocekavane-vysledky-bojujeme-proti-druhe-nejlepsi-armade-na-svete-pripustil-zelenskyj-40452907

      A předpokládám, že úplně nejlepší armádu na světě má v současnosti Afghánistán, soudě podle toho, jak chaoticky odsud probíhala evakuace „té úplně nejlepší armády na světě“ v srpnu 2021.

      1. @dante003
        hmmm, jsem zmaten.
        Když tedy 1. místo drží lstiví Afgánci, jsou pořád specielní operatéři druzí?
        A co strejda Si?
        A kterej je Tchajwan?
        A co severní Kim, co zásobuje operatéry municí?
        Samé otázky…
        Byla jednou jedna 4. nejlepší armáda na zeměkouli, prověřená nerozhodným bojem se silnějším protivníkem a tak dostala na prdel, až hanba…

        1. Nejlepší armáda je ta, které velí Černochová a generáluje Lipavský.

  4. Mimochodem si všimněte, jak podobná je argumentace stoupenců Hamásu a Ruska:
    „Jako to napadení možná nebylo úplně sluníčkové, ale ono je to složité a vlastně nikdo neví jak to přesně je a teď hlavně musíme napadenému znemožnit obranu a zafixovat současný stav nějakým příměřím (aby útočník mohl přezbrojit a později zaútočit znovu)“

    1. A není to snad pravda? V levantě žili všichni sluníčkově a v míru a najednou se zničeho nic vynořiz z Gazy zlý Hamás a začal unášet, znásilňovat a vraždit? Z druhé strany, izraelská armáda jen tak, pro nic za nic začala Gazu rovnat se zemí?

      Nakonec se každý rozhoduje podle svých sympatií. Zastánci Ukrajiny zase jásají nad každou mrtvolou, výbuchem, atentáty, travičstvím…

      1. Ledacos je relativní, ale prostě to, co dělá Hamás, je ryzí terorismus.
        Prostě když Hamás má cíl povraždit nebo vyhnat židy, a podle hesla účel světí prostředky tomu klidně obětuje i palestinské civilisty, tak o čem se s nimi dá vyjednávat?

        Rusko vs. Ukrajina pro nás černobílé je.
        Protože Rusko nechce východní Ukrajinu, ani celou Ukrajinu.
        Jak to podává Kreml, oni válčí proti NATO (takže i proti nám), jejich cíl je rozložit NATO a získat „ruský svět“ na území někdejšího Východního bloku.
        Pro nás je výhra, že se Rusáci zasekli už na východní Ukrajině.
        V podstatě je nesmysl tvrzení, že vyhazujeme peníze na pomoc Ukrajině, protože to pro nás je ta lacinější varianta proti tomu, co by nás stálo, kdyby Ukrajina prohrála.

        1. Ale on to přece VVP říkal dlouho předtím, jasně a nahlas.
          Že za současného stavu na UA, buď bude po jeho (tedy UA neutrální), nebo prostě UA jako fungující stát nebude.
          Při sledování toho, čemu chochli původně říkali ATO, tedy naprosto bezuzdné řádění nácků v ruskojazyčných oblastech, ale i mimo ně, se dalo docela dobře očekávat, čím to skončí.

          Dalo by se to ostatně prakticky vyzkoušet i jinde: Zkusme třeba, pod oficiální hlavičkou „boje proti terorismu“, začít ostřelovat třeba určitý oblasti Marseille, či některé oblasti větších švédských měst, z raketometů ala Grad. Jak a čím to asi skončí…

          1. Ty pohádky, že když nebudeme pomáhat ukrajinským nácků, tak nás Putin sežere šíří politici právě proto, aby lidi tomu bububu uvěrili a nechali se dál okrádat.

          2. Ukrajina jako stát nebude. Ukrajina nemá ani na svůj provoz. ČR okrádá důchodce i podnikatele, a peníze posílá na Ukrajinu, aby byly vypláceny důchody tam, a aby stát mohl platit svůj provoz. Další západní státy dtto.

            Navíc Poláci, Maďaři a další už se bouří, aby dotovali svými krachy (konkurence jedovaté ukrajinské pšenice, salmonelózové kuřecího masa, a další) Ukrajinu. To je Češi jsou tak blbí, že to dopustí. Navíc si nechají zkrachovat Českou poštu, aby uvolnili místo ukrajinské Ukrpost. (https://www.finance.cz/547211-ukrajinska-posta-nova-post-ceska/)

            1. nepotřebuječ prosperitu, máme přece tamty, hovnoty!!

            2. V nějakém štvavém plátku jsem dokonce viděl, že to má dělat 5M USD denně, jen na provoz státu.
              Takže tam svět sype 5M doláčů denně a dostává za to co – plesnivý předloňský obilí, co se už nehodilo ani na zkrmení? Na celé UA se přece neválčí, loni proč nezaseli a nesklidili? Když mohou produkovat kuřecí, tak proč nejede ostatní a svět se skládá na něco, co je jenom černá díra na prachy? Ze kterých stejně nikdy nic nebude?
              Teďka jsem četl, že prý Rus začíná – teď 12. prosince – systematicky ničit energetiku.
              Když budu odvážně tvrdit, že od loňské zimy, se provizorně povedlo dát dokupy třeba 50% sítí, tak bude po této zimě ještě vůbec co likvidovat? Neměl by někdo na UA vstát, hodit ručník a říct: „Tak stačilo, my tady za ty vaše posraný doláče mrznout nebudem“?

              1. prachy tam jdou na stádní správu (=rozkrádačky), zisky z prodeje komodit (jo, voni to eště prodávajou) jdou na přímý nákupy zbraní a munice (teda přímý, no, přes rozkrádačky :D)

              2. Svět za to dostává rozšíření parku nemovitostí Zelenského a dalších oligarchů.

          3. Akorát „neutrální Ukrajina“ s dovětkem, že ruská představa o „neutrální“ je něco na způsob Běloruska.

            No jo, „bezuzdné řádění nácků v ruskojazyčných oblastech“ proti ruským vojákům, kteří tam zrovna náhodou byli „na dovolené“ i s technikou.

            „ostřelovat třeba určitý oblasti Marseille, či některé oblasti větších švédských měst“
            Tak pokud vím, ve Švédsku ani v Marseille žádná cizí armáda nedovolenkuje.

            1. Mexiko je tiez neutralne na americky sposob (a nemoze si svojvolne vyskakovat ci menit politiku).. o americkych poradcoch (aj s technikou) dovolenkujucich v strednej/latinskej Amerike by sa dali pisat romany.

              USA aj Rusi sa spravaju rovnako, co sa tyka zabezpecnia svojho okolia.. stale mi potom nie je jasne, co mali za problem USA pred 60+ rokmi s nejakymi ruskymi raketami na Kube, Kuba si predsa mohla slobodne zvolit co si da na svoje uzemie, podobne ako Ukrajina nie? A to boli americke zelene gumy ochotne ist do tretej svetovej.

              1. Jestli USA náhodou nemají „ruskou“ představu o kontrole celého amerického světadílu až k Ohňové zemi:

                (https://cs.wikipedia.org/wiki/Monroeova_doktr%C3%ADna)

                Jak by se krásně diskutovalo, kdyby tu neexistoval všudypřítomný doublethink a dvojí metr.

                1. Samozřejmě mají, ale původně to snad mělo být spojeno s nezájmem o dění na druhé polokouli…
                  Což ovšem v praxi nemůže fungovat, pže nějaké vlnky* se cestou světových oceánů vždy přelejí…
                  A taky je ta koule takňák čím dál menší…

                  * Případně cunami/tsunami/tunami…

                  1. Uznejte, že USA má výhodnou polohy na zeměkouli.

                    1) Prostě rozesere cokoli na jiných kontinentech, a jeho se válka nedotkne.

                    2) Nebo si vstoupí do jiné války v okamžiku, kdy je to výhodné, a většinu práce už udělal někdo jiný (třeba Rudá armáda), a USA hlavně sklidí smetanu.

              2. quadra: jen se tak zeptám – díval jste se někdy na mapu Ameriky? A pokud ano, nevšiml jste si drobných odlišností od mapy Evropy?

                Současně by mě jen tak zajímalo, kdy naposled napadlo Mexiko Američany tím, že tam vletěli Američani s armádou?

                1. Otazka znela, co vadilo USA na ruskych raketach na Kube (pomocka – to iste vadi Rusom na americkych „obrannych“ raketach v Rumunsku, Polsku a pripadne Ukrajine).. pokial viem, tak isty Pershing so svojou armadou napochodoval do Mexika pred 105 rokmi, aby tam urobil poriadok.

                  1. Pozor! S těmito argumenty uspějete jen u soudného a objektivního člověka. Ne u člověka, který rozděluje svět na nadřazené rasy a podřadné rasy. Tam uspějete jen s dvojím metrem podle stylu Evropských hodnot.

                  2. quadra: nenapadlo by mě, že vytáhnete něco staršího než WW2, ale vlastně jako potvrzení toho, co jsem chtěl říct, je to docela dobré, díky.

                    Pokud jde o to, proč vadil USA Rusák na Kubě: je to nějaký ten pátek a byla trochu jiná doba. Argumentačně to nemůže obstát, protože jak už i zde mnohokrát padlo, NATO má základny i blíž než by mohla být hyptotetická na Ukrajině, tedy jako omluva rusácké agrese to neobstojí.

                    Teď zase na oplátku můžete Vy odpovědět na mou otázku.

                    1. Byla jiná doba. A až bude USA zase někdy dělat něco co dělá Rus, bude jiná doba a proto to nevadí. U USA je to vždy v oukeji, a bude jiná doba než když to dělá Rus.

                      Debata s fatdwi je zábavné šou…

                    2. „je to nějaký ten pátek a byla trochu jiná doba. “

                      To jsou roky 1933-1945 taky, že.

                    3. Nepochybujem o tom, keby nedajboze v Mexiku dostali chut robit „nezavislu“ politiku od vole mocneho suseda, tak by americki demokrati velmi rychlo zasiahli.. a zase tie casy sa az tak nezmenili, americke zaujmy v 1916 neboli velmi odlisne ako dnes, akurat mali vtedy este mensie prostriedky na ich realizaciu (financne ci vojenske), ale rychlo to za tych vyse 100 rokov dohnali.

                      Je niekolko krajin v strednej Amerike, ktorym bolo velmi rychlo a dorazne vysvetlene, ake su zaujmy USA demokratov (a ich sponzorov a oligarchov, pardon uspesnych podnikatelov), americka historia „demokratickych“ angazmanov a exportu demokracie je bohata za poslednych 60 rokov, a to nespominam angazovanie sa v mene „demokracie, ludskych prav“ a podobnych propagandistickych sr*ciek po celom svete.

                      Nevidim v tomto jediny rozdiel spravania sa velmoci, ci je to Rus alebo American.

                    4. Rozdíly jsou jen v metodách, nikoli principech.

                    5. Jihočech Honza
                      12.12.2023 v 19:25

                      tak tak, dyž už nejakej ten kokotek, zaraženej v americké prdeli až po kotníky, pod přehradovou palbou argumentů uzná, že prostě obě dvě strany mají svoje zájmy a žádná univerzální pravdolásková spravedlnost není, nebyla a jen tak nebude, tak si stejně vodplivne, že russssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssácí sou stejně blbá svoloč a měli tam poslat víc prachů na barevnou revolucu místo tanků :o)

                    6. Koho vazal jsi, toho hodnoty a propagandu zpívej.

                    7. quadra: o čem pochybujete nebo ne není zas tak podstatné, jako argument je to tedy velmi slabé (omlouvat to, že Rusák začal válčit na Ukrajině tím, že „by to Američan určitě taky udělal“ je prostě hloupé, sorryjako).

                      Ano, o Perkinsovi jsem tu psal mockrát, schválně si tu Confession of an Economic Hitman přečtěte. Taky jsem tu psal, co si o tom myslím, nicméně současně jsem tu také psal, že tyhle metody zaprvé Rusák taky používá a zadruhé kdyby těmito metodami zvládl Ukrajinu, OK. On to ale nezvládl a právě proto na tu Ukrajinu najel tanky = potvrzení neschopnosti vlastní diplomacie.

                      Pokud nevidíte rozdíl mezi ovládnutím země skrze politiku nebo nějakou vládnoucí mafii a válkou s nasazením armády, pak nejspíš už dál není co diskutovat. Nicméně Vás nepovažuji za idiota a myslím, že ve chvíli, kdy by Vám střechu nad hlavou odvála raketa byste si ten rozdíl uvědomil.

              3. no zrovna vo tech dovolenkařích i s technikou v latinské amerike pár desítek románů i odbornejch publikací napsáno bylo…;-)

            2. Slovo „džihád“ jsi nikdy neslyšel?

        2. Že to co dělá Hamás je ryzí terorismus, o tom není sporu. Ale asi nebudu sám, komu připadá divný, že černý huby dva roky trénují tyhle útoky izraelcům v podstatě za plotem a oni si ničeho nevšimli ani s jejich technikou a nejlepší tajnou službou na světě?

          1. na druhé straně, dělaly černý huby z humásu nekdy neco jinýho, než tréninky vraždení židáků za plotem?

            1. To patřilo sem, jako reakce na Behemota:

              Hamás, pěkně prosím, založil Izrael a USA. Hamás byl vycvičen v západních vojenských jednotkách. Protože Hamás založil Izrael a USA, a to původně jako bojovníky proti Fatáhu, který byl v podstatě neškodný. Dodnes je Hamás štědře financován Západem, mimo jiné i EU a USA, a to nepřímo skrze Katar, aby to nebilo do očí.

              Není proto divu, že když Izraelci potřebovali false flag ve stylu „zapálení říšského sněmu“, že to udělali skrze organizaci Hamás, kterou sami založili a financují, přes Hamás. Nedokáži si představit, že by Izraeli, který má Gazu prošpikovanou senzory a agenty, a neunikne jim ani toulavá kočka – nezjistili, že Hamás půl roku zbrojí a trénuje. Navíc jim nechali nestřeženou část Izraele, prostě proto, že Izrael potřeboval světu ukázat, že jejich genocida okolí je o něco oprávněnější.

              1. V tom ma USA bohatu tradiciu.. kto financoval, cvicil a zasoboval Taliban ci Saddama Husseina? Len sa to potom americkym sudruhom nejako vymklo z ruk..

                1. Je veřejné tajemství, že Islámský stát alias Daeš vytvořilo USA. Že ho také financovalo, vyzbrojilo, vycvičilo. A jak se na Blízkém Východě hodil.

                  No a teď se hodí Hamás pro operace pod falešnou vlajkou. Třeba jako záminka pro likvidaci a stěhování Palestinců. Čeká se, kdo bude tak velký blbec, aby si je k sobě vzal. Egypt to odmítl, tak je asi nacpou do Evropy.

    2. šak ukravínci přezbrojovali a přeskupovali se vole vosum let, místo federalizování Donbasu se chystali tam vrhnout tanky, tak je půťa předběhl

      1. Hamás, pěkně prosím, založil Izrael a USA. Hamás byl vycvičen v západních vojenských jednotkách. Protože Hamás založil Izrael a USA, a to původně jako bojovníky proti Fatáhu, který byl v podstatě neškodný. Dodnes je Hamás štědře financován Západem, mimo jiné i EU a USA, a to nepřímo skrze Katar, aby to nebilo do očí.

        Není proto divu, že když Izraelci potřebovali false flag ve stylu „zapálení říšského sněmu“, že to udělali skrze organizaci Hamás, kterou sami založili a financují, přes Hamás. Nedokáži si představit, že by Izraeli, který má Gazu prošpikovanou senzory a agenty, a neunikne jim ani toulavá kočka – nezjistili, že Hamás půl roku zbrojí a trénuje. Navíc jim nechali nestřeženou část Izraele, prostě proto, že Izrael potřeboval světu ukázat, že jejich genocida okolí je o něco oprávněnější.

      2. To byl spíš time-out pro Rusáky, když to v 2014 zdaleka nešlo podle snů o tom, jak se území až k Dněpru odtrhne a bude nadšeně vítat ruské osvoboditele.
        Plán, že postačí vyzbrojit a zásobovat davy čekajících nadšených separatistů, vybouchl, neoficiální nasazení ruské armády „na dovolené“ zajistilo jen malé území neschopné samostatně fungovat a na skutečnou válku tehdy zřejmě Putin nebyl připravený.

        Ale je pravda, že Ukrajinci projevili méně zabedněnosti než třeba většina politiků v EU, která žila v tom, že se s Putinem půjde nějak dohodnout. Někteří z nich prakticky až do invaze.
        Zeman pronášel z dnešního pohledu úplné fantasmagorie o tom, že by Ukrajina mohla dostat za to obsazené území nějaké odškodné a jako že dobrý.

        1. dyby ukravínci místo zbrojení a prorůstání nacistickejch ksindlů do stádní správy skutečně dali donbaskejm republikám autonomiu, ostatně jak svatosvatě slíbili podpisem smluv MINSK2 a spravedlivě rozdělily prachy, tak není potřeba, jenže kyjevská soldateska radši tamní lidi vzala u huby eště hůř, než kdykoli přetím (tak, že by bez zahraniční pomoci třeba důchodci pochcípali hladem), neustále jim házela na hlavu granáty, a všecky prachy stejně rozkradla, to je překvápko, že po tomdle skutečně všichni běželi do náruče RF, co to šlo

          1. „dyby ukravínci […] dali donbaskejm republikám autonomiu […] a spravedlivě rozdělily prachy“

          2. „dyby ukravínci […] dali donbaskejm republikám autonomiu […] a spravedlivě rozdělily prachy“

            Kdyby ve 30. letech vláda ČSR víc ustupovala Henleinovi, dopadlo by to jak?
            Úplně stejně, Hitlera nezajímalo lepší postavení Němců v ČSR, ale zničení ČSR.
            Takže Henlein, pokud někde uspěl, přinášel další a další požadavky.

            Stejně na Ukrajině, nějaké postavení Donbasu v rámci Ukrajiny bylo irelevantní.

            1. @joker
              že jim tu autonómiu nedal doněcký exgubernátor v té době prezidentJanukovyč třeba hned po Euro 2012…
              Kdy dá Fico autonómiu hen tym Maďarom co už mají od kámoše Orbána ty pasy?

            2. Kdyby čsl. vláda dala sudetoněmeckým sociálním demokratům dobrovolně to, co neochotně a pod tlakem nabízela Henleinovi, nemuselo to tak dopadnout.

              1. No, já nejsem přesvědčen, že když nabízíte skupině lidí s nekonečnými požadavky cokoli – že je to skvělá taktika. Ani v reálném vesmíru splnitelná mise.

                Ale nakonec to dopadlo dobře. Kdo chtěl taťku Hitlera, tak byl prostě odvelen heraus do prostoru říše.

                1. S Henleinem se jednat nedalo. Ve dvacátých letech byla situace jiná.

                  1. Já ale nemluvím o Henleinovi, ale o dekádách před 2. světovou válkou.

                    Já jsem prožil dětství v Sudetech, a ono natírání sudetských Němců na růžovo je sice progresivní a žádaná neomarxistická disciplína, ale realita je poněkud jinde. Dost se to podobá natírání Ukrajiny na demokratično a bezkorupčno. Nicméně propaganda nechce realitu o sudetských Němcům.

                    Ono je ostatně pro Čechy příznačné, že každému leze do zadku, i když je to zzzfíííněěěě. Protože vždy to Čech mohl udělat lépe – se dozvíte od Čechů sypajících si popel na hlavu. Přijde mi to, že když vám někdo vyvraždí rodinu, budete si sypat popel na hlavu, protože za to můžete vy – třeba jste mu mohl nabídnout ke znásilnění dceru a manželku a převést na něho barák, takže jste vinen.

                    Já tyhle kecy nemám moc rád, protože jsem prožil realitu. Kdyby se o ní pravdivě psalo, zejména o sudetských Němcích, tak tyhle kydy o sudetských Němcích si nedovolíte ani napsat. Prostě se čeká, až vymřou všichni pamětníci, a pak se může do alelujá lhát ve vašem stylu.

                    1. Jsem moc mladý na to, abych německé Sudety zažil, ale část mé rodiny odtud pochází a v nějaká vyprávění jsem slyšel. V zásadě se tam žilo dobře a měli více přátel mezi Němci než mezi Čechy. A pak během jednoho roku tihle lidé úplně zblbli (nebo je zblbnul ten Henlein?) a na tom začátku října 38 museli utíkat v noci s tím co měli na sobě, aby je tam neumlátili. Arogance a nadřazenosti z německé strany bylo dost, ale nebyli to všichni a stálo za to to zkusit. Sudetští Němci tu byli doma, nebyli to ani trpění hosté, ani nevítaní vetřelci.

                    2. Zdaleka ne všichni pohraniční Němci (přestanu používat prohitlerovský temrín Sudety) byli po válce odsunuti. Zůstal jich tu velký počet.

                      Ale pokud máte takové tendence „vědět“ – tak se to dost podobá na internetu tomu, že nejvíce trpěli za komunisti lidé narození až po roce 1989. Na vašem místě bych tuto část historie nechal spát, protože nerozumíte reáliím té doby. Tím méně bych vynášel na vašem místě soudy, co měli Češi dělat a co nikoli.

                      Pohraniční Němci se dobrovolně připojili k Hitlerovi / Henleinovi, a to zcela vědomě a informovaně. V době, kdy viděli co byl Hitler zač a nebylo nejmenších pochyb. Pro vaši informaci, připojili se ne proto, že by s nimi Češi zacházeli tak či onak, ale protože byli zblblí vidinou, že by se stali součástí velké německé říše sahající minimálně přes celou Evropu. A pod touto vidinou pohraniční Němci zradili a byli ochotní zradit kohokoli, bez ohledu na to, jak dobře s nimi byli zacházeno.

                      Podobá se Ukrajincům, kteří nahecovaní Západem, byli ochotni vraždit po statisících své občany jiných etnik (zdaleka nejen ruských), pro etnicky čistou Ukrajinu.

                      Na vašem místě bych nacistické choutky hecované ze zahraničí neomlouval „špatným zacházením místních obyvatel“, protože takto lidé, psychologie, ani historie nefungují.

                    3. Pokud se pamatuju, tak do odsunu nešlo cca 10 % sudetských Němců. Kdysi jsem chodil se slečnou, co měla prarodiče z jedné strany neodsunuté Němce.
                      Zajímavé je, že třeba v Krkonoších byli z odsunu vyňati ti, co uměli svážet dřevo na saních z hor.

                    4. Hroch_bahenní: Ono hodně záleželo také na tom, jak se pohraniční Němci chovali za války. Tam, kde pohraniční Němci brutálně vraždili, a zneužívali svůj nadstatus třetí říše, tam jim ke konci války byla od místních Čechů docela horká půda.

                      Když se někdo z Čechů za Němce po válce zaručil, že nekolaboroval s nacisty, obvykle nebyl odsunut.

                      Dnešní propaganda bohužel je nakloněná nacismu a ublíženosti pohraničních Němců. Ale realita byla jiná.

                      Ostatně nacistické Němce po válce odsunulo také Polsko.

                    5. Alan Cox 13.12.2023 v 0:45
                      To je pravda.
                      Vlastně ani nevím, proč zrovna tihle nebyli odsunuti, tenkrát mne na tý holce zajímalo něco jinýho než rodinná historie )
                      Ono to z bezpečnostních důvodů ani nešlo riskovat, zkušenosti z války byly moc čerstvý. Nakonec děda jednou vyváznul jen kvůli perfektní němčině, jinak bych tu nebyl… jel po Mnichovu za kšeftem a omylem zajel do Sudet, málem to nepřežil. Tohle nikdo nechtěl znova zažít.

                    6. Re: Hroch_bahenni 14.12.2023 v 20:59

                      Nejvetsi problemy delali bezni delnasi, co meli hovno vejdelek a najednou videli, ze v Risi to jde ze sracek nahoru. Takze ti byli radikalni az az.

                      Umim si predstavit, ze soucasna EU-propaganda vymeje beznejm lidem mozky, ze za vsechny jejich problemy muzou ti, co sviti/topi/jezdi/zerou/etc… a lidi s hyposkama na krku, inflaci a potencialni ztratou zamestnani se budou vyvztekavat na kazdym, kdo treba jen pojede v aute.

                      Lidi jsou porad stejni kreteni. Meni se jen motivy a cile. Cechy zblbnes uplne stejne, jako ty sudetacky nacky.

                    7. Sysop 14.12.2023 v 21:04

                      Čechy nezblbneš tolik jako sudeťácké Němce. Ten fanatismus Němců prostě Češi nemají.

                      On je v tom prvek, že Němci patří k velké Říši – to platilo i pro sudeťáky. Češi sami sebe nazývají Čecháčky, a připojení k velké říši se tu neobjevuje.

                    8. Hroch_bahenni:

                      „… z odsunu vyňati ti, co uměli svážet dřevo na saních z hor.“

                      – – –

                      Podobně jako v důlních oblastech horníci.

                      .

                    9. Re: corona 14.12.2023 v 20:52

                      Muj deda byl taky vyrazenej z odsunu, protoze se do politiky nikde verejne nesral, o Adovi si myslel svoje, z valky se vyvliknul tim, ze delal v tiskarne a propaganda musela frcet. Obcas pomohl nejakyu sousedovi a po valce tim padem mu po krku nesli. Navic nemel typicky nemecky jmeno (byt v Nemecku bezne existuje). No a nakonec nebyl v pohranici, kde se odsouvalo vsechno, nenej nemecky, aby bylo volny pasmo.

                    10. Velmi pěkně to zachytil seriál „Vlak dětství a naděje“.
                      Umím pochopit, že soplivci to nemuseli vidět, ani se o tom učit. A co není na internetech, jakoby nebylo, jasně.
                      Nechtěl bych zažít ani pětinu toho, co ta ústřední rodina v seriálu.
                      Ani ti předchozí, ach tak zlí komunisti, si nemohli dovolit, dát na plátno všecko.
                      To je dneska nějaká nová móda zmrdů – všecko relativizovat podle internetů?

                    11. Sudeťáci dostali, co si zasloužili. Je to samozřejmě obrovská lidská, kulturní i ekonomická ztráta, ale co se stalo, nedá se odestát. Oni nebyli vystěhováni jen tak náhodou, stejně jako jen tak náhodou se nenastěhovali Židi do Palestiny, a jen tak z ničeho nic nevpadli Rusové na Ukrajinu.

                    12. Re: Jihočech Honza 14.12.2023 v 20:31

                      Ano, sudetaci dostali, co si zaslouzili. At si rekneme, ze tak nebo tak byli mezi mlynskymi kameny, tak ale vysledek valky byl proste proti nim.

                      Jde ale take o to, abychom si uvedomili, ze presne takovi sudetaci jsme dnes my vuci Rusum. Pokud se, nedej Boze, Rusum podari podporit pad Evropy na kolena (ja vim, EU se snazi sama, ale Rusak proste muze cekat a koukat), pak je dobre si uvedomit, ze na nas to pak take padne, jako na ty sudetaky. Asi nas nikdo nevystehuje, ale uslysime ‚dostavate, co jste chteli‘. A nikdo to prebirat nebude, kdo chtel a kdo ne.

                    13. Rusák to samozřejmě podporuje, a není se mu co divit. Chtěli jste studenou válku 2.0, tak si ji užijte.

                      Ty už jsi dost starý na to, abys vzpomínal na Gorbačovovy vize o evropském domě od Vladivostoku po Belfast…
                      Na začátku tomu fandil i Havel (rozpustila se Vaaršavská smlouva, rozpusťme i NATO). Tehdy mluvil ze srdce, ale pak buď zblbnul, nebo ho nahradili generátorem proamerických frází (viz četník a mimozemšťané).

                    14. Re: Jihočech Honza 14.12.2023 v 21:02

                      Gorbu i s Raisou jsem videl zive. To byl proste naiva, ale to bolsevicky podhoubi na nej v podstate cekalo jako na smilovani. Tim myslim to kremelsky. V Praze narazil, tady byli komari bolsevictejsi, nez bolsevici. Proto sem pak Gorba v 88 poslal Jakovleva, aby to tady soudruhum poradne vysvetlil.

                      Myslenka ‚od Vladivostoku po Belfast‘ je v Evrope nesmysl. Na druhou stranu ale, BRICS neni nic jineho. Uvidime, jestli se jim do BRICS podari naroubovat i Irance a dalsi naprosto neslucitelne narody, jako mame my tady v Evrope.

                    15. BRICS nemá vizi superstátu a vykořeněného světoobčana. Proto se tam může potkat Saúdova Arábie s islamistickým Íránem. Rusko dodá zbraně, Čína spotřební zboží, musulmani plyn a ropu. A nepřítele mají společného. Jsme jím my.

                    16. Re: servisdok 14.12.2023 v 20:23

                      Kdyby jen to, dneska neco reknes a sopel ti odpovi: ‚link?‘

        2. Rovnaky timeout bol pre chochlov, ti podpisali Minsk, aby ziskali cas (a po vyprasku, co dostala chocholska armada).. ved to verejne priznali aj Merkelova a Macron.

          A co urobili chochli za cele obdobie od majdanu (okrem toho, ze miliony zdrhali z toho raja na zemi)? Korupcia sa este zvysila, kradne sa, ako by nebolo zajtrajska.. aj za 30 rokov chocholskeho megabordelu, korupcie, mafie a rozkradania mozu Rusi? Ved Ukrajina zacinala bez dlhov po rozpade Sojuzu.

          1. viz ten komentář, co jsem tu už jednou dával:

            mám mocnostmi garantovánu neutralitu, mám strategickou polohu (kohoutek s kasičkou na potrubí), žírné lány, skromné postkom obyvatelstvo, hodnotnou energetiku, průmysl, kooperující Rusko, …

            Za třicet roků ve „svobodném světě“ si všechno poseru a umřu.

            1. JH:

              „…neutralitu, mám strategickou polohu (kohoutek s kasičkou na potrubí), žírné lány, skromné postkom obyvatelstvo, hodnotnou energetiku, průmysl, kooperující Rusko, …“

              – – –

              Lepší:

              – „uhlíkovou neutralitu“
              – polohu blíž k Banderovi
              – lány zbrocené krví
              – uprchlé či pozabíjené obyvatelstvo
              – zničenou energetiku
              – neexistující průmysl
              – nepřátelské Rusko

              Just Evropa…!

              :OD

              1. Takzvaný totální grýndýl. Vladimir Putin je opravdu největší osobností naší doby. Nejprve uzdravil Evropu z covidu a nyní úspěšně dekarbonizoval druhou největší evropskou zemi.

              2. Tak třeba to zachrání integrace transgeder osob do armády.

            2. Třeba jen chtěli jinou, pevnější měnu… jako tenhle:
              Pavel Šafr z Fora 24 v diskusi o zachování koruny:
              ‚Je to naprosto absurdní a zaostalá stupidita. Od sedmi let jsem chtěl mít v kapse marky, a ne koruny. Koruna je dětinská a trapná kulisa kreténského národního státu, který už naštěstí reálně neexistuje. Žije už jenom v hlavách zbolševizovaných vlastenců.‘
              Za starých časů se za vlastizradu střílelo, ale co dnes Šafrovi brání přestěhovat se do bývalého NDR?

              1. Nebyl by placen za nicnedělání a kecy proti Čechům od Němců – to je celé.

  5. k tomu jehelníčkovýmu rozhovoru ve vodkazech, ty sračky nekdo dal aspoň do půlky – bez přeskakování? dyk to sou samý propagandistický vopicejná žvásty, se z toho člověku dělá akorát gzblití; esli tam je nekde neco zajímavýho, tak čas, nepotřebuju poslouchat kydy a vatu

    vytáhnu jenom ty slavný rámy, uhnijníma předpisama sou takový sračky JEDNOZNAČNĚ ZAKÁZANÝ, takže si můžou všichni včetně tohodle prolhanýho zmrda blábolit co chcou, ale NEEXISTUJE ŽÁDNEJ ZPŮSOB, jak ten shit zlegalizovat – snad vyjma přivázání molitanové matrace na předek, jako vochrány choců :D

  6. STRUČNÝ PŘEHLED CO SE DĚJE S ČESKÝM PRŮMYSLEM

    Krachující Nová huť Klementa Gottwalda – ArcelorMittal Steel – Liberty Steel Ostrava
    Vratimovská 689/117, Ostrava Kunčice. Založena 31. prosince 1951. Den na to slavnostně zapálili první vysokou pec, ze které na začátku března 1952 vyteklo poprvé surové železo.
    Vláda Vladimíra Špidly (ČSSD) prodala v roce 2003 Indovi Lakšmí Mittalovi státní majoritní 52% podíl v Nové huti za pouhých šokujících 175 milionů korun. Krátce před tím stát nalil do ostravských hutí téměř 5 miliard korun… 😛
    Již v roce 2004 začali indičtí vlastníci ArcelorMittal vyvádět z ostravských hutí peníze formou půjček. Příjemcem peněz v objemu až 14 miliard korun byla firma LNM Technologies registrovaná v daňovém ráji na ostrově Mauricius. V roce 2018 Ind Mittal prodal hutě bílému koni, Indovi Guptovi, Liberty Steel, Gupta chtěl z hutí udělat elektrické hutě… Nyní v roce 2023 krachují a dluží 1 miliardu Kč dodavateli elektřiny.
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-soud-vyhlasil-u-liberty-ostrava-ochranu-pred-veriteli-firma-dluzi-za-energie-240777
    Sandžív Gupta chtěl vyměnit čtyři tandemové pece (palivo koks) za elektrické, aby hutě byly uhlíkově neutrální a Green Deal.
    https://ekonomickydenik.cz/obri-investice-na-spadnuti-liberty-ostrava-uz-zna-jmeno-dodavatele-hybridnich-peci/
    comment image

    Sklárna v Květné po 230 letech končí s výrobou ručního skla. Výpověď dostala většina zaměstnanců
    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-sklarna-v-kvetne-ukonci-vyrobu-40453858

    Kvůli ministerstvu financí krachují Vítkovice Steel, ostravská ocelářská legenda, největší evropský výrobce stavebních ocelových štětovnic
    Válka na Ukrajině zasáhla mnoho firem, ale pro Vítkovice Steel to byla zvlášť krutá rána. Akcie společnosti byly jako domnělý majetek Ruska zmrazeny FAÚ Ministerstva financí ČR, ministr ODS Zbyněk Stanjura a banky jí odmítly poskytovat provozní financování.
    https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/vitkovice-steel-miri-do-insolvence-jeji-akcie-ma-prevzit-indicky-vulcan-steel-1411408
    Kdo je skutečný majitel Vítkovice Steel? Stopy vedou k ruské státní rozvojové bance
    https://www.info.cz/zpravodajstvi/cesko/kdo-je-skutecny-majitel-vitkovice-steel-stopy-vedou-k-ruske-rozvojove-bance

    Krach Velvety Varnsdorf v roce 2022, poslední výrobce manšestru v Evropě
    Manšestr vyráběný ve Varnsdorfu za socialismu šel z 95% do Británie, kde na to nalepili etikety, že je to jejich výrobek, a distribuovali do celého světa.
    https://archiv.hn.cz/c1-67101380-dalsi-krach-v-textilnim-prumyslu-v-insolvenci-je-varnsdorfska-velveta-podnik-s-245-let-starymi-koreny

    Desítky malých pekáren v Česku krachují kvůli předraženým energiím
    https://www.irozhlas.cz/ekonomika/pekarny-krach-ceny-energii-podnikani-v-cesku-potraviny_2302222315_kac

    Krach Vítkovických strojíren v roce 2020, stroje do šrotu
    Vítkovice Heavy Machinery (VHM) privatizéra Jana Světlíka, klíčová firma původního holdingu Vítkovice, zbankrotovala v březnu 2020. V březnu 2021 je získala v dražbě za 1,2 miliardy korun firma SKATLOP lichvářů z Olomouce Hubáčků, Karel Hubáček a Pavel Hubáček jsou bratranci, miliardy “vydělali” na spotřebitelských půjčkách a solárních elektrárnách. Výroba ve VHM skončila. „SKATLOP nebude pokračovat ve strojírenské ani žádné jiné výrobě. Bude likvidovat veškeré zařízení, rozprodávat majetek. Zhruba 250 zaměstnanců, kteří tady zůstali, se bude podílet na likvidaci, to znamená odvozu šrotu, prodeji majetku, strojů a dalších věcí.

    1. kaBrnak:

      Nač špinavý průmysl, když budem těžit z vysoce přidaných hodnot práce politologů, sociologů, filozofů, žurnalistů a marketérů…?

      :OD

      1. Jinak bychom té uhlíkové neutrality nedosáhli. Teď jen jak vyrobit ty miliony granátů a tisíce tanků a vozidel.

        1. JH:
          „… jak vyrobit ty miliony granátů a tisíce tanků a vozidel…“
          – – –
          No, jak to dělaj obchodníci? Zadá se to Číně…

          :OD

          1. A pak si odplivneme, jak rákosníci ohřívají planetu. Mohli by na to téma uspořádat další konferenci.

  7. :o)))) Dnešní zpráva ČTK mě rozesmála:

    „EU bude méně závislá na dovozu klíčových surovin, rozhodli europoslanci“

    No a je to. A když europoslanci zavelí, tak začne pršet. A vítr se otočí o 180º :o))) A diamanty budou padat z drtivě sevřených půlek :o))))))) Šecko bude :) A pak, že nemají plán :o)))))))))

    1. nechápu, že dávno neuzákonili prosperitu a že se mají befelem všichni skvěle…

      1. Aneb jak říkal Stalin, žije se nyní, soudruzi, lépe. Žije se veseleji. A když se žije veseleji, dílo se daří…

    2. Hovno není z uhlíku vole.

      1. Vážně? :) Já si dovolím nesouhlasit

      2. Při vyšší teplotě je z hovna čistý uhlík – v krystalové soustavě odpovídající tlaku sevření půlek.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025