Tak dneska se válka taky nekonala - zpět na článek

Počet komentářů: 919

  1. Prave ted Biden na tiskove konferenci rekl,ze je presvedcen,ze Putin se rozhodl pro invazi na ukrajinu!!!Takze je zmena,uz Biden nerika,ze rusko zautoci ve stredu ve tri hodiny rano,ale uz pouze ZAUTOCI na ukrajinu,ale kdy to bude?????Zitra pozitri za mesic za rok?????Muze me nekdo vysvetlit ty americke hybridni valky proti rusku,kdy amici porad vyhlasuji nejake ruske utoky……Opravdu tomu nerozumim,jsem zmaten?????

    1. Vyčkej času. Faktem je, že Rusko u hranic s Ukrajinou skutečně soustředilo poměrně hodně jednotek. To už teď stalo obrovské náklady. Taky je faktem, že vybudovalo celou podpůrnou infrastrukturu, nemocnice a začalo shromažďovat více krve. Realitou taky je, že teroristé/separatisté chrlí jednou informaci o údajných masových hrobech a provokacích ze strany Ukrajiny, vedle druhé (jestli s rámci domluvy s Ruskem, nebo s tím, že sami Rusko chtějí zatáhnout do války, to kdo ví). Kromě toho Rusko pravděpodobně lže o stahování svých jednotek a naopak je ještě posiluje.

      Ona se dnes samozřejmě dá jenom těžko utajit příprava na invazi, vzhledem k množství satelitů. Tak to Rusko hraje jak může. Jestli se nakonec opravdu odhodlá k útoku nebo ne, to uvidíme. Určitě to co dělá, ale nedělá jen tak pro prdel a není to ani cvičení. Je to regulérní příprava na invazi.

      1. Jak vis,ze je to regulerni priprava na invazi Reakcionari???Ted prave ctu na mainstreamovych seznam.cz,ze ambasady vsech evropskych zemi vyzivaji sve obcany aby opustili ukrajinu a co dela Putin,no nedela vubec nic!!!On sedi jen v kremlu a se svymi generaly se smeje naivnim zmanipulovanym hlupakum jako jsi ty co tady porad neco melou o nejake INVAZI!!!Uz jsem to napsal,nerozumim tem americkym hybridnim valkam,kdy se vsichni snazite od svych pocitacu prinutit Putina k invazi🤣😂🤣😂

        1. Takže ruské jednotky obkličujíci Ukrajinu jsou co, když ne příprava k invazi? Ať už je to jenom provokace, nebo skutečná příprava, je to čistě a jenom Rusko, kdo tu situaci vytvořil a kdo ji eskaluje. Západ tady jenom reaguje.

          1. Muzes mi prosimte ukazat na mape, kde presne u te ukrajinske hranice ty jednotky jsou, at se od neceho odpichneme? Prosim ale nejaky verohodny zdroj, se seznamem cvicist, ne nejaky bulvar s vybuchama, koleckama a hvezdickama na ukrajinske hranici, kdyz se pak ukaze, ze konkretni cviciste je 160 km od statni hranice Ukrajiny (Hovinky, Lzidnes,…). Dekuju.

            Mimochodem, jedno ze cvicist je u Voroneze. Pokud se Ukrajina citi timto byt ohrozena, pak takova Moldavie je rovnou pod ukrajinskou okupaci, protoze srovnatelna vojenska sila je v Odese.

            Rusove tato cviceni delaji kazde dva roky. A kazde dva roky se v nasichvasich mediich uplne stejne vysiluje. Kecam. Letos se vysiluje nejvic, i kdyz Rusove maji stale stejne stavy vojaku na cviceni. Ale pry je to tim, ze tentokrat si privezli i krevni konzervy. No, tak za dva roky to uz bude valka tutovka, jestli si Rusaci privezou i krabici s valecnymi metaly.

            Kdyby to bylo poprvy, asi bych byl nervozni. Ale to je, jako kdyby obyvatele Chvalsin u Krumlova kopali protiatomove bunkry, protoze kdesi za kopcem se strili.

            1. Počkej, dej mi dva týdny, zajedu do Ruska k hranicím a na mapě ti to vyznačím.

              1. Neni problem, pockam i tri tydny.

            2. https://www.rferl.org/a/satellite-images-belarus-ukraine-russia-military-activity/31707879.html

              Satelitní snímky jsou taky zfejkovaný předpokládám…
              Kterej zdroj je ti dost dobrej, sysope? Napiš a já to tam zkusim najít.

              1. No kurva ja to otevru a hned se u druhyho obrazku dozvim, ze je to na ‚okupovanem‘ Krymu? A jdu dolu a drtiva vetsina obrazku zase z Krymu. Uplne vidim, jak Rusko zahaji utok na Ukrajinu z Krymu. A pak Belorusko… Jako jo, cviceni s Belorusama meli Rusove udelat za Uralem. Pokud by tam ovsem FRE/RL nenasli nejakyho ohrozenyho ukrajinskyho turistu.

                Pak chapu, proc se nekomu tezko vysvetluje, jaxme to tady meli v 68 blby, kdyz nas skutecne okupovali.

                Sorry, ale dal to zkoumat nebudu.

                1. V německu kolegové souhlasí, že tam ruská armáda u hranic není? Já jen, že třeba tady v čr máme mylný informace, ale v Deutschlandu předpokládám věděj…

                2. Pokud nechápeš, že rusákům jde o spojnici Donetsk – Sevastopol a proto tam teď dělaj ramena, tak o tom co se tam děje zřejmě moc představu nemáš.

                3. Sysop 20.2.2022 v 16:05

                  Ty snímky jsou podle mého laického názoru hlavně z míst, kterým jsme v ZVS říkali „tankáč“.
                  Zajímalo by mě, jestli hromadění vojsk ČSLA a jejich pohyby (manévry) považovali tehdy „pravděpodobní nepřátelé“ za své ohrožení, přípravu invaze a tak.
                  Nácviky útoků probíhaly na Šumavě do kopce a končily těsně u hranic NSR.
                  Některé cílové plochy byly v tehdejší době „za dráty“, bylo to pozemkům na německé straně opravdu blízko.

                  1. To byl přeci účel – že kdyby se šlo do útoku, tak ideálně ze cvičení, aby byl protivník ukolébán že o nic nejde.

                    Teda čo to tárám, Varšavská smlouva by nikdy nezaútočila, nene, my bychom jen protiútočili po zákeřné agresi NATO.

                    1. Jan Mrcasik 20.2.2022 v 21:14

                      Aha. Nejsem stratég, jsem obyčejný vidlák, ale troufám si odhadnout, že pokud jste ZVS absolvoval, tak po plyšáku.

                    2. Ze cvičení Rusko obsadilo Osetii na Gruzii, stejně tak ze cvičení posílalo Rusko jednotky na Ukrajinu. Nejdříve cvičení a z něj frr do boje.

                      NATO mělo za studené války normálně pracovní týden, takže ideální příležitost k útoku by bylo také nestínované cvičení o víkendu.

                  2. Vsak to rikam – tankove cviceni na tankodromu u J. Hradce je jasny signal, ze chceme prepadnout Rakousko. Rakousko by melo chtit do NATO.

                    1. Tak Puťka si zatím o Rakousku nedovolil ani špitnout. Ani o švýcarsku, ani o Finsku…. asi náhoda.
                      Zřejmě je to způsobené tím, že ty dané země se k Putinovi lísají a on je tím pádem blahoskkloně přehlédne. Božský bá
                      ťuška, strážce míru na zemi!!!

                    2. Finsko se lisa k Rusku? Tak to jsou mi veci… jeden se furt uci.

                    3. Ironie, tos nepochopil?

                    4. Třeba si myslí, že se tím mejou vokna :)

          2. Opravdu Revolucionari rusko situaci eskaluje????A neni to nahodou ukrajinska armada ktera se srocuje u donetskych a luhanskych hranic a ti nacisti z batalionu AZOV jiz zcela verejne rikaji,ze az obsadi Doneck a Luhansk tak budou ruskojazycne obyvatelstvo vrazdit tak jak za druhe svetove valky vrazdili banderovci polaky???Takze az se ukrajinska armada stahne zpatky do kasaren tak se i rusove se stahnou!!!Revolucionari ty moc sledujes ty ruzna mainstremova media typu idnes,seznam,novinky a uplne ti vymyli mozek!

            1. Skoro bych se vsadil, že podobnou hloupost, jako že nějaký batalion Azov už se třepe na to, jak bude vyvražďovat rusáky, netvrdí ani ruská vládní propaganda typu Sputnik, ale rodí se to v hlavách hlupáků píšících na Aeronety a podobné konspirační cance.

              1. V 2014 chcela Timmosenkova na Doneck a Luhansk hadzat atomovky. Este ze ich UA nemala.

                1. Kdyby je měla, tak by je stejně neházela, žádnej Doněck a Luhansk by nebyl

                  1. To si len myslime a nastastie sa to neoverilo. Ale nerozpakovali sa rozstrielat delostrelectvom vlastne mesta a obyvatelstvo, takze sanca na to ze by toho boli schopni existuje.

              2. Zase nemas pravdu revolucionari,tohle neni zadna propaganda od sputnka….Ja ti reknu co prohlasil pred dvema tydny velitel batalionu azov v Odese Ihor Klymenko Cituji,Po obsazeni ukrajinskou armadou uzemi ktere ovladaji pro rusti separatiste,budou se muset vsichni rusove a jejich privrzenci odstehovat do ruska a pokud to neudelaji tak budou fyzicky zlikvidovani…To je,ale krasny demokraticky nazor revolucionari co.Ten projev je na youtube,muzes si to klidne najit.Uplne stejne keci mel v roce 2014 jeden z velitelu batalionu azov Yaroslav Babych,taky ho ruske specialni jednotky o rok pozdeji v Kijeve zlikvidovali.Jinymi slovy,kdyby se rusove na donbasu nebranili tak by tam probehla GENOCIDA takze asi tak revolucionari,takze prosim te vytahni hlavu z prdele,prestan sledovat skorumpovana mainsteamova media a zacni logicky uvazovat!!!

            2. A kde to ti náckové říkají?

              1. V TASSu.

    2. Vtipné je že je to přesně naopak. USA zoufale potřebují invazi do Ruska. Rus to ovšem ví, a tak shromáždil na hranici svoje vojska, očekávaje nápor vyhecovaných ale mizerně vyzbrojených a vycvičených kyjevských neo-banderovců. Aby ochránil obyvatele DLR a LLR.
      Putinovi v podstatě stačí udělat veškeré bezpečnostní přípravy, a pak si jen dát kafíčko a čekat až se USA a západ ekonomicky sesype, což nastane nejpozději do konce roku.

      Málokomu dochází základní vojensko-taktická věc, že vojsko rozvinuté podél hranice není použitelné k invazi do vnitrozemí sousedního státu, ale k ochraně hranic, v tomto případě ochraně příhraniční oblasti LLR a DLR.
      Naopak, invazní vojska se koncentrují dále ve vnitrozemí na letištích a klíčových logictických bodech, koncentrovaní na jednom místě, ne rozptýlení na linii. Aby bylo možné rychle je nalifrovat do letadel, vlaků, lodí, a rychle přesunot do vnitrozemí, do Kyjeva.

      Copak si vážení nevzpomínáte jak probíhalo obsazení ČSSR v roce 1968 ? Byla tam snad nějaká frontová linie co postupovala od Dukly až na Prahu?

      1. Větší hloupost tu asi ještě nikdo nenapsal.

  2. Vždyť je to celé kopie scénáře Fall Grün. Není to Henlein, ale separatisté. Není to Hitler, ale Putin. Není smlouva Československo-sovětská z 1935, ale Memorandum o bezpečnostních zárukách pro Ukrajinu s jejím přistoupením ke Smlouvě o nešíření jaderných zbraní z 2014. A kdyby NATO postavilo polovinu všech svých vojáků na hranice Litvy, Lotyšska, Estonska, Polska a Slovenska – To by byl fičák. Jediný rozdíl je v tom, že v 1938 měl Hitler na ČR připraveno 37 Divizí – asi 1 000 000 chlapů.
    Ale jinak všichni v Evrově tvrdili, že když tomu bömische frajtrovi vyhovíme, válka nebude. On si před si jenom na svém území šoupe vojáčky….

    1. memorandum = nezávazné prohlášení.

      1. To je zjevné. Pokud by Ukrajina chtěla využít jaderný arzenál, vrhli by se na ni všichni. Pokud je třeba garantovat jejich územní celistvost, kupodivu dostane přes hubu zase Ukrajina. Na konec ani Mnichovská dohoda 1938 kromě ČSR vlastně nikoho k ničemu nezavazovala. Aby se kruh uzavřel jedná se o Ukrajině opět v Mnichově…

        1. Tak rusaci by hlavne necekali, az ukrajinci ty zbrane dokonci a/nebo nasadi. Kdyz Izrael muze bombardovat iranska jaderna zarizeni, tak Rusko muze bombardovat ta ukrajinska. Jinymi slovy, kdyz se takove izraelske akce povazuji za „pravo na obranu“, tak se maji pravo timto zpusobem branit i rusaci.

          Hmm, nebo ze by ne?

          1. Oficiální představitelé Íránu zcela oficiálně deklarují, že jejich cílem je zničit „sionisty“, čímž myslí Izrael. Ukrajina Ruska nic jiného nechce, než aby jí rusáci dali pokoj.
            Z toho důvodu jsou samozřejmě preventivní útoky Izraele zcela legitimní, protože jim jde beze vší pochybnosti o svoji vlastní obranu. Kdežto Ukrajina Rusko naprosto nijak neohrožuje. Proto je jakákoliv agrese ze strany Ruska naprosto nepřijatelná. Ano, pokud začne Ukrajina prezentovat to, že chce zničit Rusko a kvůli tomu vyvíjí jaderné zbraně, bude útok Ruska legitimní.

            1. To je marný, je to diskuse, jak na Aeronetu, Sputniku nebo Našem Rusku. To bych tady nečekal. Časy se mění.

              1. Nemění, jen tu už dlouho nikdo zasírače a rusomily nebanuje, tak se tihle dementi nasrali i sem …

            2. Rusko na nejakou legitimitu utoku sere podobne, jako legitimita utoku na IRak nebo Libyi. Deal with it.

            3. To je totiz ten spin, ze nejde o narody, alebrz o staty. Jenze tim se problemy narodnostnich mensin vysvetlit nedaji.

  3. Valka se kona, akorat to myopicti idioti s propensitou zvanit o hovne nevidi respektive nechteji videt protoze maji propensitu zvanit o hovne.

    Osud lidstva, tedy jestli se podari nastolit dystopickou sanitarni totalitu nebo jestli vyhraji lide a poslou je s tim do prdele, se momentalne rozhoduje v Canadskem hlavnim meste Ottawa. Tam se protestujici snazi odolat presile zbesilych fizlu a nenechat se zatknout a odvlect.

    Pokud vyhraji, tak covidismus pujde v celem svete do prdele a vice versa.

    1. V Ottawě se o ničem nerozhoduje. Rozhodnuto bylo už když kamioňáci vyrazili. Jen doteď nepochopili že prohráli už na začátku. Protože celá tato perace byla řízena globalisty. A cíl byl splněn – další utažení šroubů, posílení policejního státu, bezpráví, šmírování, bezhotovostní a čipové totality. Užiteční idioti v kamionech to vše jen urychlili a přilévali olej do ohně.
      To bylo pro mě jasné od samého začátku.

      Jestliže STB měla už v roce 1989 v celé demonstraci a v celém tom protestním havloidním hnutí nastrčené svoje lidi, aby to celé šlo kýženým směrem a žádnému komoušovi se nezkřivil jediný vlas na hlavě a veškeré národní bohatství jim spadlo komplet do klína, tak by bylo naivní se domnívat, že tyto metody nepoužívají i na západě dodnes.

      Jak dopadlo hnutí „Occupy wallstreet“ ? V podstatě komplet zlikvidováno do základů.
      Kdyby protest kamioňáků byl skutečně lidově spontánní a neřízený shora, tak by ho udusili po prvních 200 kilometrech a rozprášili stejně jako OW.

      1. Protesty tohohle typu nedavaji smysl. Miliony lidi v celym svete chodej po ulicich na prochazky a vykricet se a…a co jako? Zmenilo se neco? Jsme uz dva roky v globalni valce, vlady bojujou proti vlastnim obcanum. Revulerni by bylo,kdyby demonstranti pochopili, ze je valka a zacali se adekvatne k tomu chovat. Aby misto transparentiku a vlajecek meli v rukach jiny nastroje, adekvatni k tomu, jake nastroje drzi v rukach armada nepritele-policejni slozky.
        Kamionisti to mysleli mozna dobre, ale jen mozna. Kdyby chteli udelat skutecnou blokadu,tak jednoduse nevyjedou. Mesic,dva,klidne tri. Vsichni. Ne jen par… Vsichni by meli vybrat vsechny svoje penize z bank. V hotovosti a naraz. Stat nema paky jak donutit pul milionu lidi nastartovat motory stejne jako nema paky jim zabranit vzit si svoje.

        1. Jaky nastroje presne myslis?

          Tohle je INFORMACNI valka. Bojovat nasilnosti je idiocie. Bojovat se da jedine NEPOSLUSNOSTI, ODMITNUTIM. EN MASSE. Presvedcenim co nejvi lidi at se jim na to vyserou.

          To prave truckers skvele pochopili a delaji to. S nasilnostmi je establishment schopny se jednoduse vyporadat. S peaceful disobedience nemuzou udelat vubec nic.

          Vybrat penize z bank respektive prestat banky pouzivat by nicmene bylo spravny.

          https://rumble.com/vv1bna-justin-au-pays-de-mao.html?fbclid=IwAR1K6q43g7q1biIhQuz3sDPqfOXk2pR4Swtku8OcA41nzPcMwHO-UApAv9w

          1. To je sice pravda, ale jen z části. Neposlušný a odmítající můžeš být jak chceš, ale co tím zmůžeš proti politikům kteří v ruce drží miliardové rozpočty a silové složky? I kdyby tu milion lidí chcípalo hlady bez topení a elektřiny, tak oni si budou sedět ve svých luxusních rezidencích v pohodě, s přístupem k rezervním zásobám státu, a před domem jim bude parkovta Pandur s vojenskou posákou co je bude hlídat před revoltujícími občany.
            Proč si myslíš že ta pizda sotva se dostala na ministerstvo, hned vypisuje tendr za 5O miliard na 200 obrněných BVP.
            https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/bojova-vozidla-armada-obrana-podminky-nesplneni_2111051513_til

            Proti regulérní armádě jsou k ničenu, ale proti revoltujícím občanům naprosto skvělé.

            1. Proti lidem kteri odmitnou poslusnost jsou nejaka obrnena vozidla uplne k hovnu.

              Kurva je potreba pochopit jak bojovat tuhle valku. Silou ne.

      2. Tak s tim nesouhlasim. Do ty miry do ktery tam lidi jsou, tak je to naprosto spontanni.

        Ma to obrovsky vliv na verejny mineni a potencial privest na stranu svobody nerozhodny lidi.

        https://rumble.com/vv1bna-justin-au-pays-de-mao.html?fbclid=IwAR1K6q43g7q1biIhQuz3sDPqfOXk2pR4Swtku8OcA41nzPcMwHO-UApAv9w

        1. Přemýšlím jak bych ti to vysvětlil. Ale obávám se, že bez pochopení toho jak funguje skutečné globální řízení této planety, si prostě neporozumíme.
          Nejstručněji a polopaticky je to uvedené v tomto videu:
          https://rutube.ru/video/37674113ca740b46e688e5535e315a10/

          Dokud toto lidi nepochopí, tak budou jen dělat užitečné idioty na spontánních demonstracích a podobných akcích. Kam sice přišli naprosto dobrovolně, ale de facto tak plní scénář který jim naplánoval někdo hodně vysoko postavený. Viz video.
          Protože podstatou užitečného idiota je, že svojí neznalostí a blbostí, plní agendu někoho jiného, a to zcela dobrovolně, aniž by nad ním stál policajt s obuškem či samopalem.
          Takhle si užiteční idioti sami řežou větev na které sedí. Třeba bez tohoto stupidního konvoje by vláda neměla záminku k utahování šroubů a zavádění dalších totalitních manýrů. Tuto záminku jí poskytli právě tito užiteční idioti, jak kamioňáci, tak ti co je podporují. Reálně se nic nezměnilo k lepšímu, jen k horšímu.

          A když vláda bude chtít, tak zavede benzín jen na příděl, a nepůjde demonstrovat nikdo nikam. Což se tak jako tak časem stane, se zavedením Systému sociálního kreditu a bezhotovostní totality. Jen to teď užiteční idioti urychlili.

          1. Z toho co pises vyplyva ze kazdy by mel sedet na prdeli protoze kdyz nahodou neco udela muze toho nekdo zneuzit.

            Hovno.

            Tahle valka se da vyhrat jedine tak ze se na to vetsina nebo co nejvic lidi vysere. V tomhle ohledu je Freedom Convoy huge success.

            To co globalisticky mrdky udelaj se uvidi a pak se tim budeme zaobirat. Ted jde o to dostat co nejvic lidi na stranu svobody a to se dari. Jestli je nekdo idiot tak je to Trudo (globalisti) kteri pouzivaji brutalni silu cimz se odhaluji a proti sobe postvavaji nerozhodny lidi.

  4. Tak jsem si přečetl článek a diskusi a protože je sobota, venku svítí sluníčko, tak pro odlehlčení nabízím článeček, který jsem napsal již v roce 2019 – Jak se bude dělit Ukrajina. Přejí všem hezký zbytek víkendu, sedám do mé popelnice a padám ven.

  5. Pro všechny, kteří si z dvacátého století pamatují jen Mnichov, doporučuji jednu hutnou, ale přesto čtivou knihu:

    https://www.databazeknih.cz/knihy/namesicnici-jak-evropa-v-roce-1914-dospela-k-valce-201969

    Pokud se vám nechce čít více než půl tisíce stránek, pusťte si alespoň alespoň poslední film Otakara Vávry „Evropa tančila valčík“
    „ti dole na Balkáně rozumí jen ráně šavlí“
    „bude jen taková malá válka, vlastně spíš kárná výprava“

    1. Tak já tedy na to školy nemám, jsem jen obyčejný úzce zaměřený odborník na stavbě. A jestli snad mohu svůj názor…

      1. Rusko bylo, je a asi ještě dost dlouho bude všech lumpů futrál, imperialista, a pokud situace dovoluje, tak imperialista agresivní, bezohledný a nebezpečný.

      2. A ZÁROVEŇ platí, že nikdo, nikdo na světě, kdo má špetku sebeúcty a špetičku síly, by si nenechal antagonistický vojenský svazek přikráčet až na svoji hranici.

      Kurva, to je ten Západ tak příšerně pitomej, že to nechápe? Co se sere do Ukrajiny, proč tam chce svoji přítomnost, proč vůbec připustí nějaké hloupé žvásty o možnosti přijetí Ukrajiny do Nato?! Proč dráždí hada bosou nohou?! Jsem z toho perplex. Nesrat se západ do Ukrajiny, nemusela vůbec vzniknout tato situace značně napatá.

      A mimochodem. Poslední prezident Spojených států, hodný toho označení, byl Reagan. Pak už jen úpadek. Nic už není, jak bylo. Jeden si nechá přeblafnout od Moniky a je tak pitomej, že si kvůli tomu přivodí impeachment. Horrible! Pak negr. Negr prezidentem USA! Pak ukřičenej zbohatlickej blonďák – DVA impeachmenty!! A nakonec dědeček, takovej Zemanův brácha. Přivodí Rusku bolestné sankce! Já padnu. Snad špatně slyším. Normálně je mi stydno za něj. Proč mu pánajána někdo neřekne, že směšně blábolí?

      1. Impeachemennt nebyl kvůli tomu, že se Clinton nechal přeblafnout od Moniky – ale proto, že vědomě lhal pod přísahou. A navíc byly tehdy v okolí CLintonů dost podezřelé vraždy, sebevraždy a finanční delikty.

        Že „šlo jen o sex s Monikou“ byl právě dokonalý mediální spin, který odvedl pozornost od podstatného:
        http://www.virtually.cz/clanky2/3179.html

        1. Jene, přitom taková obluda! Jako president si mohl vybrat na přeblaf onačejší materiál, kurva president bere jen to nejlepší a ne nějakou řadovou stážistku s prdelí jak štýrský valach!

          Takový JFK, ten měl kurva aspoň vkus, Marylin by si nechal líbit naprosto každý chlap, v jakémkoli století a letech. A tak, jak byla – naprosto bez plastik, pysků jak hradní trubač a všeho možnýho – to byla aspoň kočka, tahle Norma Jeane. Však jsem se něco nahonil u jejího plakátu z Brava :D

          1. @servisdok
            Podle jedné legendy měl Clinton před ochrankou Moniku chválit, že prý má takový tah, že by vcucla tenisák přes zahradní hadici.
            Podle mě dobrá volba, tahle nebyla nápadná a na kuřbu nemusí být krasavice.
            Koneckonců v devadesátkách prý kuřila v Perlovce nejlíp sedmdesátka s volejbalovými nákoleníky…

  6. https://www.nord-stream2.com/media-info/news-events/gazprom-basf-eon-engie-omv-and-shell-sign-shareholders-agreement-on-the-nord-stream-2-project-2/

    Zatímco západní a ruští korporáti uzavírají obchodní spolky, politické loutky haraší zbraněmi a proameričtí a proruští znalci soutěží v tom, kdo je větší kretén v tomto mediálním kabaretu.

  7. Tak dneska už se nevyhlašujou konkrétní termíny, ale Johnson i Fiala odříkávají do médií básničku o tom, že jsme na pokraji války a Rusko může uděřit kdykoli. :-D

    1. A to je k smíchu, jo?

      1. Je to k smichu. Misto tech hadek a dotahovacek co nas tim uz tri mesice zasobujou uz se mohli davno porvat a mohlo bejt uz dva mesice vsechno jasny. Tohle je takovy smesny pomerovani pindiku jako za minuly studeny valky. Z jedny strany kolik ma Rusko tanku a vojaku, z druhy strany kolik ma NATO protitankovych Javellinu..z jedy strany tam posilame munici, z druhy strany si tam vozej kanonenfutter..pomerovani pindiku jak ve skolce. Sranda…

        1. Je mi lito tech lidi, co tam zijou.

          1. To mě taky. Ale půlka země holt chce doprava a půlka doleva. Co naděláš.

            1. tak si tam mají kurva nakreslit čáru a čau

              1. Tak to dopadne, to je jasný. Jenže mezitím tu zemi rozjebou, protože Rusák dělá poslední dobou moc ramena a tady Nato už prostě nemůže dělat, že to nevidí, jako to doteď bývalo obvyklé třeba na blízkým východě atd. Reálně samozřejmě je Ukraina ruský nárazníkový pásmo a zrovna tak, jako nejsou ruský základny v Mexiku, tak Ukraina nebude nikdy v Nato, to je nesmysl.

                1. Prijde na to, co bude de iure a co bude de facto. Pokud budeme Ukrajinu podporovat zbranema, skolenim a delat ji zazemi pro leceni ukrajinskych vojaku, tak pak uz tak velkej rozdil nevidim. Nechapu, proc se na nase mrzaky sbiraji vicka od PETek, ale Ukry mame lecit zadara.

                  1. Jeste by mohli v bedne pak udelat prehlidku jmen a fotek tech vojaku, pokud by se u nas lecili a rovnou delat celonarodni sbirky, ne? Jako hlavni porad v sobotu v osm.

                  2. Dobrovolná sbírka je něco jako start up na nějakou píčovinu. Ať si každej dělá co chce. Jinak jedeme noty EU a hlavně Německa, takže mě fascinuje, z čeho seš jako překvapenej. Možná by sis to měl prodebatit s kolegama v reichu, třeba bys to pak pochopil líp. Ale tak trošku si myslím, že ty ramena co děláš tady v diskuzích s tvým chováním za čárou tak úplně nekorespondujou. Rád bych se plet, ale …

                    1. Ti moji kolegove na to cuci jak vul na kopec. A kriticti jsou stejne, jako my tady.

                    2. @Sysop
                      A co kritizují?
                      Rusy, Ukry nebo Amis, potažmo NATO?
                      Kritizují taky greendeal nebo Energiewende?
                      A co Wir schaffen das?
                      Sorry ta země je ztracená, závěr učiněn po 29 letém pozorováni Nürnberg Hbf, rozdíl mezi zářím 1990 a prosincem 2019 by byl kulturním šokem nebýt postupné aklimatizace v cca dvouletých intervalech.
                      Tak jako procházka po Frankfurtu, Hamburku 2020.
                      Emden a Brémy l.p. 2019 taky nic moc.
                      Ještě to pár desítek let potrvá, ale ess kommt der tag.
                      Zum bittere ende.

                    3. díky meistere, ale obávám se, že nělkterým věřícím to stejně nepomůže :-)

                    4. Tak ze to Germani dotahnou az do totalni prdele, o tom rozhodne nepochybuju. Tim myslim narod jako celek.

                      Nicmene kolegove v zasade maji nazory podobne, jako ja. NATO je nam v Evrope k hovnu, jedinej nebezpecnej je tady Turek a ten v NATO stejne je. Zeleny je potreba rozvesit po stromech. Energiewende je picovina, ktera v praxi nemuze fungovat. Angelina politika vitacstvi se ukazala jako uplne nahovno – vzrostla kriminalita, decka maji strach bejt ve tride se cmoudama a duchodce ma mensi duchod, nez imigrant davky. Zakaz polygamie plati jen pro starousedliky. Situace na Ukrajine je veci Ukrjaincu, sami si ve svoji zemi neumeji udelat poradek s oligarchy a ti beztak muzou i za Majdan a Doneck. Stran Rusaku je to spis tak, ze nikomu z mych kolegu zadnej Rusak nic neudelal, takze maji Rusaky na haku.

                      Tady v Bavorskem pohranici je to samozrejme cajicek proti Norimberku.

                    5. @Sysop
                      Tam máte nějakou AfD tajnou buňku v abteilungu?
                      A u voleb to kvůli zmatení nepřítele hodí CSU?
                      Ale hovno, jako Češi, brblají a pak to hodí Babišovi.

                    6. božští němci na to čumí jak vůl na vocas? teda na kopec?

                      WOW. Tak já čekal, že to tam je jak na drátkách….ty vole …..

                    7. Jojo, hovno hovno, slavny soude. Jejich problem je, ze informovanej je tak jeden z patnacti. Kdyz primhourim obe usi, tak jeden z deseti. Zbytek nevi nic. Staraji se o svoje zivutky a furt se divi. Se ze zdrazuje, ze zase nejaky novy omezeni, ze zase nejaky novy narizeni, ze auta na elektriku,… furt nevychazeji z uzasu.

                      Ale jako na dratkach, to zase jo… do prdele smrduty to frci, presne podle planu.

                    8. To je na tom národě to nejděsivější, jak jde za tím svým lídrem jak lumíci a prostě věří a jen se diví…
                      Byl nám je čert dlužnej, tyhle němce.

            2. „půlka země holt chce doprava a půlka doleva“

              Všechnu čest Mečiarovi a zejména Klausovi, s jakým taktem, velkorysostí a dobrou vůlí dokázali rozdělit Československo.

              1. @JH
                Pravdu díte.
                Proti byl tehdy jistý tlučhuba, který se pak dal k socanům…

                1. Jak jsem se mýlil v politice…

      2. Je to iracionální hysterie, a hysterie je trapná vždycky a od kohokoli.

        1. Ja myslim, ze tam jsou velky zakulisni tahy. Kdo s kym proti komu, co za to a tak. Neco jako Vrbetice a stopka na atom.

    2. To neni basnicka, to je zaklinadlo. A oba maji zavreny oci, kejvou se u toho vklece a doufaji… doufaji…

      1. V co kdo doufá? I kdyby půlku ukrainy rusko zabralo, tak se v podstatě nic nestane. Nebo aspoň tu třetinu, co je pro ně tak strašně důležitá… je to jen přeměřování pindíků, kšeft je svatej a to platí pro všechny.

        1. Záleží jenom na tom, kolik užitečných idiotů dá aktivně najevo svou ochotnu udělal blbce ze sebe a své země, jako Černochová, Vystrčil nebo Lipavský. Aspoň k tomu je to dobré. Je vidět, kdo je ko.

          1. Je to jen protipól rusákům. Niv víc a nic míň. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Nechápu, že zrovna tady to lidi nejsou schopný pochopit.

          2. No tyvole já hledím – co se to na tomto webu rozběhlo? Jedním článkem! Kartousovci mají BOPO?

            1. Jestli mě chceš spojovat s tou bonzáckou píčou Kartousem, tak ti teda pěkně děkuju :-(

              1. Nene, tos špatně pochopil. Já myslel to nasazení, s jakým tady tapetujou. To tu dlouho nebylo.
                Nevíte čistě náhodou někdo, kdo toho Kartouse platí?

            2. Kartousem myslíš toho magora, jak si ho Vávra na youtube namazal na chleba? Elfa? Pak mi ten smysl příspěvku jaksi uniká…

        2. Ten anglickej necesanej se vylozene tesi, az zase bude UK nekde hrat prim. Pokud Rus prdel nezvedne, tak bude Anglie za debily. Ja myslim, ze do toho jdou nasevase media prsama, aby se konecne zadarilo a medved vylezl z nory. To je takove to kopani do spoluzaka tak dlouho, az ten se ozene a pak vsichni utikaji sousce zalovat, ze von je bije.

          1. To víš že jo. Rusáci jsou neporazitelná velmoc a celá Evropa potažmo Nato by jim měla lízat prdel jako ty Putinovi, ohýbat před nimi hřbet a modlit se, aby jsme si je náhodou nenaštvali. Jen se klanět a chodit po špičkách, oni se pak slitují. Ono to lezení do prdele velmocím je opravdu účinná a kvalitní strategie. Například ty čínský investice tady jsou jasným důkazem, jak se vyplatilo jim nalýzt do prdele až po kotníky a vytrvale se tam držet.

            facepalm

            1. nepřátelským velmocím, tzn. těm co nejsou v Nato, Eu, atd…

              1. tak eště, že ty Stády sou přátelská velmoc a nesnaží se to tady taky ždímat, jak to jenom jde (silná Evropa jim FAKT není k ničemu dobrá)

                1. Třeba to německo ty stády po druhej světovej vyždímaly až do dna. Zatímco Sovětský svaz nám zajistil prosperitu, z které tyjeme doteď!

                  Vám z Wall Streetu

                  Lid povolal nás do zbraně, my opustili frézy a uniformy navlékli si místo kombinézy. Stojíme pevně, v oku žár, vstříc slunci píseň letí, střežíme práci dělníků a šťastný spánek dětí. Kdyby snad vrazi z Wall Streetu přepadli nás jak saně, poznají záhy lidu hněv, promluví naše zbraně!

                  1. neska seš nákej jetej, na čem frčíš?

                    1. Ocitovat klasiku a připomenout dějiny, které jsme reálně zažili, to nejsou drogy Behemote, ale paměť.

                    2. shifty
                      20.2.2022 v 20:55

                      esli sis v těch dějinách ráčil všimnout, že svět byl rozparcelovanej už zhruba od třia-čtyřičtyřicátýho, už se začala chystat studená válka a ta západní půlka říše jaksi měla v tom všem svůj účel

                      (a rozhodně to nedělali pro milosrdenství, ale proto, že si u toho taky ukrutně nahrabali)

                    3. toho jsem si všimnout ráčil, díky za připomenutí.

                    4. Drogy mi spíš přijde že berete vy všichni, který si myslíte, že v rámci boje a nasranosti vůči EU a úpadku západu je cestou velebit Rusáky. To je za mě teda silnej matroš.

                    5. Určitá část populace prostě vidí svět binárně. Buď C.k. Rakousko, nebo Rusko. Buď Říše, nebo Sajuz. Buď Brusel nebo Moskva. Buď zakázáno, nebo přikázáno. Buď je to komunismus, nebo kapitalismus. Buď je to mor a zhouba, nebo naprosto neškodná chřipečka. Buď je to absolutně dobré, nebo absolutně škodlivé.

                      V principu nic proti, jako puberťák jsem také viděl svět černobíle a moralistně se vymezoval proti těm gaunerům alibistům, co furt rozpíjí Pravdu a Spravedlnost v šedi nějakých kompromisů a třetích cest. A každý z puberty asi vyrůst nemůže, no.

                  2. Tu prosperitu, z které tyjeme doteď, jsme si zvolili dobrovolně v roce 1946 a pak v únoru 1948. Na rozdíl od Poláků, Maďarů a koneckonců i Slováků.

                    Pokud národ někdy nešvejkoval, pak v roce 1948.
                    Rio Preisner

                    1. Já neříkám, že ne. Ale kam tohle partnerství vedlo snad všichni víme ne? Jak jsme na tom byli v roce 1938, potažmo v roce 1946 a jak jsme na tom byli v roce 1990 si snad ještě všichni dobře pamatujeme.

                    2. V roce 1968 už to tak všichni nechtěli a jak to dopadlo si taky pamatujeme. Nebo ne?

                    3. Bez 1946-48 by nebyl ani osmašedesátý. A co dělala po zuby ozbrojená ČSLA? Odešli chlapi do hor?

                    4. Byla oddaná režimu, co jinýho by armáda měla dělat?

                    5. My jsme vyzbrojovali hlavně ty kolem, sami jsme až tak moc vyzbrojený po 45 nebyli.

                    6. Československou armádu považovali za nejlépe vyzbrojenou a vycvičenou (vedle východoněmecké) i Američané. Tedy v šedesátých letech, po čistkách to už bylo něco jiného.

                    7. Jihočech Honza
                      20.2.2022 v 21:23

                      no já nevim, v 60. letech se eště dovyřazovávaly T-34ky a podobný obskurnosti

                    8. Zase tu byl OT64

                    9. Ještě koncem 70.let byly v některých NZ skladech ČSLA ještě hakly. Ve spojovacích skladech byly bedny s krátkovlnnými komplety Wehrmachtu, včetně náhradních dílů. V bednách přiložené seznamy v němčině a s českým překladem.
                      Zajímavý na tom bylo například to, že tolik let od války nebyly gumové svrchní pláště koaxiálních káblů zteřelé a patice elektronek nebyly zoxidované.
                      Netroufám si spekulovat o funkčnosti, ale už s ohledem na ten vnější stav toho zařízení i dílů, je vysoce pravděpodobné, že by to fungovalo. Rotační měniče měly přívod 24-28V jako tehdejší „moderní“ zařízení ČSLA. Strávil jsem u toho poměrně dost času (šikovná zašívárna) a tak vím, že zrovna ty rotační měniče (až 5 hladin, výkon od 300 do 1500W) neměly zarezlé či nějak jinak neschopné části.
                      Vlastně ani netuším, proč tehdy někdo nařídil, že se má druhoválečný kořistní materiál takto skladovat a ošetřovat. Všecka ta zařízení byla papírově vedena pod kódovými názvy souběžně s ruskou technikou, ne pod originálními německými označeními. Když jsem se na to mého náčelníka dílen ptal, tak nevěděl, prostě „enzety“ a hotovo, o těch se nediskutuje..

                2. Mně „silná Evropa“ také není k ničemu dobrá – ba co víc, bojím se jí jak čert kříže.0

                  Protože „silná Evropa“ = jednotná Evropa (pod taktovkou Německa). A jednotná Evropa = nesvobodná Evropa (kór pod taktovkou Německa).

                  Hlavní síla Evropy byla vždycky právě v nejednotnosti a frakčnosti – tisíc paralelních vývojových větví a historie ukáže, co mělo smysl a co byla slepá ulička.

                  Kdežto silná jednotná Evropa = Němec zavelí do slepé uličky a všichni befehlem následují za nimi až do sebevraždy.

                  1. Ve finále budem ještě rádi za posraný frantíky…

                    1. To je taky zajímavý paradox.

                    2. Jo to je. Vlastně jim začínám fandit. Minimálně nejsou posraný a když demonstrujou, tak teda pořádně. Žlutý vesty maj u mě celkem obdiv, ať už ty výsledky jsou jakýkoliv. Věrchuška by se měla bát a mít ze svých chlebodárců trošku respekt. Ne jako ty zmrdi u nás, co se můžou posrat, když někdo na demošku veme maketu šibenice…

                    3. Takovejch sraček na něj bude ještě hodně. Ale šanci má a velkou. lidi v produktivním věku mu dost věří a není jich zrovna málo.

                      Veselo to tam bude bez debat.

                    4. @JH
                      A co agent Minařík!?

                    5. „Ve skutečnosti se zdá, že někteří zemmouristé“.

                      Takže nikoli Zemmour, ale „někteří“ lidé pracující pro jeho organizaci.

                      Tudíž stejná manipulace, jako napsat článek s titulkem „Češi jsou rasisti požadující genocidu“ – a potom doplnit, že si to myslel jeden Čech, na kterého dotyčný novinář narazil v nádražní hospodě.

                      Halt moderní média. Nepřekvapilo.

                    6. JM to všichni víme, že to tyhle woke hovna BUDOU CHTÍT ZVRÁTIT.
                      Otázkou je, jak moc hroší kůži ten konkrétní pán má. Bejt to Zeman, tak ty volby dá a vyhraje…. tak uvidíme :)

                      Dějou se pomalu věci nevídaané. Sem tomu rád… a držim pěsti :)

                    7. Dle mého názoru vše záleží na tom, zda bude druhé kolo voleb.

                      Pokud ne, Macron bere vše protože opozice se roztříští.

                      Pokud by ale bylo druhé kolo, opozice by se sjednotila a pokud by se ještě přidalo další barevné video, jak Makarónovi SNBáci mlátí demonstranty, mohl by to projet.

                    8. je to malá šance, ale je tam. to by mohlo evropě pomoct jako nic jiného … sakra! To je představa pánové!

                    9. Ano. Francie je potenciální mlýnský šutrák v soukolí EU/Německého šílenství.

                      Proto by se měl za prohru Macrona a vítězství antizeleného anticovidistického kandidáta/tky modlit i ateista ;-)

                    10. Já se za to modlit budu :)

            2. shifty:
              Se mi tvý příspěvky líbí. Fakt. Muhehé.
              Zkrátka ti moc a moc sedí, ty slavoji…

              :OD

              1. Mě stojí. Jak by měl sedět to netuším :)
                Ty korono :)

                1. shifty:
                  Ale to já vím, že ti dělá problém pobrat, že podmět obsahuje předchozí věta.
                  Proč asi píšu „ty slavoji“? Taková vcelku zaběhlá přezdívka pro nepříliš inteligentní plzeňský řezníky a podobný hroudy…

                  :O)

                  1. Musím tě zklamat, tohle si právě teď vymyslel a tady na plzeňsku se to nepoužívá. Ale klidně se někdy stav a já ti kamarády řezníky rád představím. Není problém, my jsme zvyklý se hrabat v hovnech.

                    1. shifty:
                      A já snad tvrdil, že právě na plzeňsku…?
                      Seš přesnej „slavoj“ – hodně moc lokálpatriot, ktereje si ani neuvědomí, že krom tý jeho špinavý díry s pivovarem existuje i něco okolo…

                      :O)

                    2. a navíc jsem narozenej v Praze a mam tam i většinu rodiny. Tos nečekal viď? :)

                      Ty tvoje Df svodky nic moc teda, slabota. Ale pokračuj, rád se nechám dál bavit hloupou zrůdičkou tvého typu :)

                    3. shifty:
                      Fuk, kde narozenej – v Praze se rodilo dost lidí z celý republiky, třeba různý rizikovky aj.
                      Kde má kdo příbuzný je fuk – třeba já v Brně, Praze, HK, okolí ČB, v Litoměřicích i v okolí tý tvý špinavý ďoury.

                      O hlouposti to nezkoušej, s inteligencí seš na štíru a místo rukou máš řachny. Nedosahuješ ani průměrnou plzeňskou zručnost (průmysl tam lidi dost naučil, znám jich desítky a možná stovky).

                    4. díky za lichotky korono :)

                    5. Co máš proti Slavoji Vyšehrad?

                    6. shane – já mam radši Slavoj nad zimákem, tam maj dobrou plzeň :)
                      Proti vyšehradu nic, i když ta jejich poslední posila nic moc… :D

                    7. shifty: bylo na koronáče. By s tím řazením měli něco udělat. Nebo holt budu muset začít psát oslovení. cifix

                    8. sorry, nějak se v tom ztrácím. Ono to řazení fakt nefunguje koukam…

                    9. shifty:
                      Jo, přesně ten Slavoj, tam nad zimákem. Já to tam znám hodně dobře. I tu velkou budovu kousek níž vedle zimáku mám prolezlou, celkem nedobrovolně.
                      V tvý špinavý díře jsem strávil hodně času a nikdy jsem ji rád neměl, stejně jako ty vymletý vymetače náleven s kňákavým přízvukem.

                    10. můžeš se lísat jak chceš korono, ale další kostičku už nedostaneš :)

                    11. shifty:
                      Překupníka chlastu nepotřebuju.

                    12. tak se nelísej, nikdo se o tebe neprosí ty vlezdoprdelko

                    13. Sorry pani, ked sa tak divam ako si nadavate v zavislosti na mieste povodu na tak malom placku, je mi do smiechu.
                      Ale uznavam, na tom ze clovek nevylezie z okolia miesta narodenia nie je nic zle.

                    14. Wild – já nikomu nenadávám, jen jsem se trošku rozvášnil s místním trolíkem…chudák byl v Plzni vodvedenej a má z toho trauma :) Pivo nepije a je to debil, tak to chápu, že tu moc kamarádu neměl :) odkud je nevím a je mi to fakt jedno. Jen je vtipné, jak si tu na každýho vede svodku, jednou tu člověk napíše, že je vyučenej řezník a k tomu z Plzně a hned ti to omele o hubu. To mě pobavilo. Ostatně není to tak dlouho, to tu stalkoval servisdoka.

                    15. shifty 20.2.2022 v 22:03

                      Hehe, keby tak vedel ze ja sa teraz v podstate zivim cistenim sraciek, hehe.
                      Odteraz mi to bude otlkat o hlavu.

                    16. Hm tak to mě mrzí Wilde. To jsem Ti nepomohl moc :( Já se toho taky nebojím… popravdě si myslím, že lapol jako takový by rozsekla tady každýho. Z toho sem se poblil i já pomalu.
                      Ale upřímně blahoželám k tej bronzovce, ať už hokej sleduješ, nebo ne, to je pro Vás malý Nagánko. A kurva krásný, tak užívejte :-)

                    17. Já myslel, že corona má nick právě po tom mexickém pivu?

            3. Binarni vizi sveta fakt nesdilim. Ale chapu, ze jsou lide jako ty, kteri takto tridi vsechny a vsechno okolo sebe.

    3. Fiala a jeho nohsledi, hlavně teda Lipavský, by akutně potřebovali udeřit.
      Táta by řekl „štýlkem od pantoka po kulách“

      1. Lipavsky je debil, to vsichni vedeli a vedi. Ale ze naskrobenej Fiala si prave maze gel na hlavu, aby mu to slo lip, to jsem az tak uplne necekal. Ale priznavam, ze jeho partaj mne pred volbama nezajimala. Ja jak vidim nejaky brejlicky a navonenyho panaka, co pomalou mluvou se snazi budit dojem serioznosti, tak odchazim.

        1. Ty prostě potřebuješ toho silnýho lídra. Já ne, radši budu mít toho pomalu mluvícího blekotu, než silnýho zmrda co nás zadlužil víc než ODS za 25 let a ještě mu to dementi žerou.

          1. už seš rovnou v módu, že silnej lídr bude automaticky levičácká svině, co prodá všechny, jenom, aby si rodinka stihla nahrabat aspoň do konce života? to je už docela smutný

            1. Babiš jak vyšitej. Ale toho já nevolil.

              1. Bureš žádnej silnej lídr není. Leda tak hubou. Ve skutečnosti je to oportunistická sračka co nakonec každýmu všechno odkejve, protože ho držej za koule skrz ty jeho kšefty a zlodějny. Zemanovi, EU… Se koukněte jak ANO v EU parláči hlasuje. Akorát mu kobliháči žerou ty jeho pindy, jak za nás děsně bojuje. I když je to takový to „Praštil jsem ho pořádně nosem do kolena a když jsem ho celýho zakrvácel, tak jsem ho hnal za sebou až k lesu.“
                Fialáč toho zatím moc nepředved, ale když mu Zeman kafral do složení vlády, tak s ním rychle vyběh. Když byl v tý samý situaci Bureš, takse to táhlo víc jak měsíc a nakonec Bureš Zemanovi ustoupil.

                1. jsme v tom zajedno, já to všecko vím….

                  Ale některejm to přijde tak, že je Bureš silnej lídr a nekecá a maká a tak… a chtěj to….a mylsí si, jak za nás v EU bojuje a tak. A jak to za něj tady šlo nahoru…. když prožral největší konjukturu která tady díky EU kdy vůbec byla.

                  1. Mě nejvíc fascinuje ten lidový názor Ten je bohatej, ten nepotřebuje krást. To je něco jako Ten je tlustej, ten nepotřebuje jíst. :)

                    1. přesně :D tvl teď sem si poprskal klávesnici :D

                    2. Jo. Přesně a pouze díky tomuto tragickému omylu, se dostal do politiky.
                      Zajímavý na tom je, že to žádný novinář nikdy nenapsal ani nevyslovil (že už nepotřebuje krást), ale přesto si to nemalá část spoluobčanů myslela. Minimálně teda ta, co volila ANO.
                      Že je to sice spolek zlodějů, ale už tak bohatých, že už krást nebudou.
                      Tipnul bych si, že šlo o jeden z největších omylů po tom trapáckém kotrmelci 89. Tehdy si lidi třeba taky mysleli, že všichni ti zlí estébáci, se najednou přemění na hodné a budou lidem pomáhat honit imperialistický darebáky, co nám to tady chtěli nabourávat…

                    3. díky, dost trefné od Tebe. bohužel to asi je tak :( co na to mam říct, mě neni ani 40…. a sere mě to fest. Tak se snažím ve svém okolí. Víc asi nedovedu

                    4. To je dobrej postřeh, servisdoku. Lidi si prostě mysleli, že komunisti někam zmizí. Asi zpátky na jinou planetu, odkud tenkrát přiletěli. (Si všimni, že když se o tom mluví, tak je to vždycky My,Češi,lidi vs Oni, komunisti.)

            2. Silnej lídr je super, když dělá to, s čím souhlasím. Jinak je to dost v piči. Se koukni na Austrálii, jak je prima mít silnou vládu co se s tím nesere.
              Takže za mě radši měkkotu.

              1. no tak právě, to asi píšu ne?

                1. já to píšu Behemu. Ono to řazení je trochu nepřehledný.

          2. Z Burese mi bylo na bliti, coz, pravda, zatim u Fialy necitim.

            1. Já u Fialy cítím vztek. Bureš byl slizký, ale alespoň se netvářil že dobro je zlo, a spíše ustupoval (tedy tam, kde neměl osobní ekonomické zájmy).

              Kdežto Fiala vysloveně jede na sílu prosazovat prasárny (GND, NovoPandu) a ještě všem drze lže do očí, jak je to úžasné a jak to potřebujeme. Protože kámošové akademici z Masaryčky říkali a protože Němci říkali.

              1. Nj, jenže nezapomeň, že Bureš je ekonomicky neoddělitelně spojen s EU, především s Francií a tvým milovaným Německem. Krom toho je navíc napojenej i na Čínu. Takže proti EU v ničem důležitém nepůjde. Navíc je díky svým kostlivcům ve skříni vydíratelný jako nikdo. Babiše drží za koule každej, kdo si na něj dokáže sehnat slušnej intel. Což na úrovni státních zpravodajských služeb není velký problém.
                Pokud jde o lhaní – Fialáč jde s kůží na trh a na rovinu ti řekne, co podepsal a proč. Babiš něco v EU podepíše a doma huláká, že nám to škodí a že on je proti a on se bude za nás bít a že je to kampaň a jak tak koukám, tak mu to žerou nejen koblihové.
                A co se týče prosazení silou… Babiš je majitel ANOfertu a jeho poslanci dělají co jim řekne. ODS je strana s vnitřní demokracií, její předseda není neomezeným pánem a jeho spolustraníci ho klidně odvolají, když je bude tlačit do něčeho co nechtějí.
                No a pokud se týče prosazování něčeho co chtějí, tak jsou všechny strany stejný.

              2. Co se týče novopandy, Bureš by ho prosadil taky. Tím si buď jist. A i horší věci. Kdo že to prosadil povinné očkování? Kdyby to Fialáči nezrušili, tak by teďka fízlové v lese naháněli se sítěma servisdoka (nic ve zlým, ale jsi jediný místní senior, jehož nick si pamatuju. Tak sorry), aby mu štábarct ve špinavý zástěře moh vpálit včeličku. I když možná by mu to šoupli tou narkotizační puškou.
                Asi nejhorší co jsem v politice slyšel byla loni ta Babišova opice co na tvrdku řekla, že POČÍTAJÍ s tím, že jim to nařízení soud zruší, ale do té doby ho budeme muset poslouchat, a o to že jde. Sorryjako, ale tomuhle arogantnímu zblitku se pětikolka ani neblíží.

      2. Dobrý voják Lipavský. Třeba se toho nějaký spisovatel ujme.

        1. Humorny to ale urcite nebude. Spis nejaka forma tragedie.

          1. On ten Švejk taky není kdovíjaká řachanda.

            1. Ale jednou za rok se na to divat da. Na Snemovnu se neda divat nikdy.

            2. Teď jsem si přečet tu Poláčková tetralogii o první válce. Okresní město, Hrdinové táhnou do boje, Podzemní město, Vyprodáno… Cywe, dobrý, ale neskutečná depka od samého počátku. Proti tomu je Remarque nenapravitelný optimista. On ten Švejk je fakt geniální dílo, tím svým spojením hrůzy a legrace. A to pominu, že u toho Poláčka je navíc ještě to vědomí, že i když Štědří válku přežijí, tak za čtvrtstoletí stejně vyletí komínem někde v Osvětimi.

  8. Mně spíš přijde jako hodně inovativní, nebo spíš hodně pitomé, začít nepřátelskou invazi řešit ve chvíli, kdy jejich armády skutečně překročí hranice.

    Před 83 lety si asi taky někteří mysleli, že z toho, že Němci obsadili pohraničí, vydávají ultimáta a hromadí armádu na hranicích, ještě nevyplývá, že chtějí zaútočit.
    Ale asi si to nemysleli dlouho.

    1. Správně, ovšem pokud je vaše obvinění namířeno proti USA, musím vás zklamat:
      nejvíce invazí v historii podniklo Spojené království Velké Británie. Američané jsou až druzí. Ale dávám vám za pravdu, že v současnosti mají Američané nasáčkované svoje vojáky v mnohem větším množství zemí na světě (včetně Ukrajiny), než Britové. A mělo by se proti jejich agresi rázně zakročit.

      1. hlavně v UK už jsou rádi, že sou rádi, tam už žádný dělat nebudou – takže je Stádi pohodlně doženou a předeženou

      2. To je ovšem dáno i tím, že za vrcholných časů Impéria těch států na světě byla tak třetina než dnes.

      3. Rule Britannia! Bývaly to před první světovou lepší časy.

        1. Njn. Takový optimističtější. Zachovej nám Hospodine…

          1. Jo. Babču ale nakazili bolševickým morem. Bez babči to půjde do prdele

            1. Držím palce. Banka musí přežít ještě aspoň dva roky, aby se stala nejdéle vládnoucím panovníkem v historii. Zatím vede ten žabožrout Ludva Čtrnáctý.
              On je naštěstí William dost populární. Bez něj by asi monarchie v UK skončila.

              1. Babča

  9. Hoši, tady je překlad řeči Zelenského na včerejším mnichovském setkání. Málokdy se čte něco tak otevřeného, přímočarého a na komoru.

    1. Jojo, třeba to, „že nás v Evropě nikdo nečeká“ je trefné.

      Jak říká vrána v tom vtipu: „Co machrujete, když nemáte křídla?“

    2. To je ten pan, co ma dohlizet na plneni dohod z Minsku, na ktere Ukrajina ale totalne sere? A navic – ma on vubec jeste nejakou realnou moc na Ukrajine? Ale i kdyz jsem to necetl, tak predpokladam, ze do Nemecka jel s necim, co se dobre v nemecku posloucha. Znam takove projevy.

      1. „Klaun, to je klaun, burácely děti!“
        I když vzhledem k jeho předchozímu povolání…

        Taky je vtipné, jak tu svou rozvrácenou a rozkradenou zemi představuje jako Gondor, odrážející Mordor a Harad.

          1. Mluví tam o Ukrajině jako o štítu, bránícím Evropu. Hotový Boromir.

            1. Nesmí?

              1. Mluvit? Jen ať mluví, hlavně ať proboha nic nedělá.

                1. Asi nas Ukrajina brani proti tem raketam z Iranu. Kdyz uz jsme prosrali ten radar, tak aspon Ukrajina.

                  1. Vy?

                    1. No ja jsem ten radar nechtel, takze jsem tu sanci bejt jim chranenej zrejme prosral.

                  2. Keď chceš vedieť, čo je drina, kúp si kolo Ukrajina!

      2. „Ale i kdyz jsem to necetl, tak predpokladam, ze do Nemecka jel s necim, co se dobre v nemecku posloucha.“

        Hleďme, jak si i pan všeznalý Sysop může mýlit.

        1. No, tak jsem si ten jeho plac precetl. Nemylil jsem se.

          Je fajn, jak se dovolava jen toho, co se mu hodi. Proste klaun, mel pobavit.

          1. V Německu se ta jeho řeč nicméně as dobře neposlouchala. Nebyla vůči Německu poslušná. Sorry. Měl sis to přečíst dřív, než jsi reagoval, takhle jednoduchý to je, tak to kua uznej :))

            1. Ale prd. Nemecko neni jen FAZ, nebo Bruselska linie. Ba naopak. Proc myslis, ze Nemci poslali jen helmy?

              1. Neboli stylovo oznacene dvomi bleskami? Hodilo by sa to k nektorym ukrajinskym kruhom..

        2. @podotek
          Však je chválil, 5000 přileb ocenil, trochu mamral kvůli Severnímu Proudu 2, ale jinak byl takový konstruktivní, i Makrelu zmínil, muselo se to v Mnichově dobře poslouchat.
          Navrhuji tam svolat konferenci 4 mocností, Čína, USA, Rusko a EU, Ukrajina odevzdá levý břeh Dněpru a celé pobřeží Černého moře a bude jí garantováno cokoliv si bude přát.
          S tím papírem si pak Zelenskij cestou do exilu v USA může utřít prdel nebo z něj udělat vlaštovku.

          1. Jo, to sedi.

          2. Málo. Ještě se musí zapnout se Nordstrým. Žádnej plyn fašistům.

            1. @AJR
              správně, na co taky potřebují plyn, mohou si koupit elektrické sporáky!

              1. Beztak ho akorát kradou, fašisti jedny!

                1. Nemecko by melo Ukrajine pomoct a prodavat ukrajinskou elektriku Ukrajincum na burze v Lipsku. Aspon by konecne meli zivotni uroven, jako treba Cesi.

                  1. Ty vyrábíš elektřinu? A někdo ti diktuje prodejní ceny?
                    Ne? Tak proč bys to chtěl dělat jiným?

                    1. Ukrajina prece chce do EU, vzdyt quli tomu byl Majdan.

                    2. Asi se ti motá hlava, takže znova.
                      Ty vyrábíš elektřinu? A někdo ti diktuje prodejní ceny?
                      Ne? Tak proč bys to chtěl dělat jiným?

                    3. Asi nechapes, tak znova. Zelenskyj brecel, protoze chce podporu Nemecka. A Ukrajina chce do EU. Tak muze Nemecko pomoct treba tim, ze na Ukrajine zavede evropskej model obchodovani s elektrinou. Jestli ti to ani ted nezapalilo, tak to nechme plavat…

                    4. Ty vyrábíš elektřinu? A někdo ti diktuje prodejní ceny?
                      Ne? Tak proč bys to chtěl dělat jiným?
                      Jestli ti to nedocvaklo, tak buď děláš službu, nebo jsi mě zklamal.

                    5. Pust to z hlavy. Ja s potomkama taky nektery slozitejsi temata radeji neresim.

                    6. Jasně. Plná huba keců Trhu, ale jak jde o energie, je to najednou národní My.

                    7. Fakt, ser na to. Ja o koze a ty o holinkach. S elektrikou jsme udelali nebetycnou picovinu a myslim si, ze CEZ by se z lipske burzy vyvazat dal, kdybychom meli koule treba jako Polaci. A jak jsem to myslel s Ukrajinou, to jsem napsal 2x.

                    8. My většinoví akcionáři ČEZ? My výrobci energie v ČR? Kdo je to „my“?

                    9. Ceska republika, vetsinovej akcionar CEZ.

                    10. Umí se vyrovnat s žalobou těch menšinových, že jim kvůli nějaký politice zhatila investice a sundala zisky? Umíse vyrovnat s žalobou ostatních výrobců, že podtržníma cenama kazí soutěž? A Sysop teda chce státního výrobce, co ostatní výrobce energií nějakou regulací podrazí?

                    11. Mas proste dojem, ze Tykac, Jyrka, nebo snad Topol vydelavaji na FVE malo a je tedy potreba ceny elektriny jeste vice navysit? A jak tedy ziji chudaci soukromi majitele FVE v Nemecku, s polema do 15 kVA, kteri to splaceli treba 15 let?

                      Ja se vubec nebavim o regulaci. At CEZ, jako podnik patrici vetsinove nam vsem, prodava elektrinu za naklady plus mirny zisk. Ale ne, ze ji proda na burzu, kde ji my musime kupovat mnohem draz. Ti spekulanti jsou vetsinove Nemci, ne Cesi.

                    12. Kdo se baví o FVE?

                    13. Jako myslis treba Prazskou energetiku? No tak takhle do detailu mne jit fakt nenapadlo. Myslim si, ze cenu urcuji nejvetsi hraci na trhu a burza.

                    14. é?

                    15. „Ať se prodává za náklady plus mírný zisk“ je bolševismus. Trh je „ať se prodává, za kolik je to někdo ochoten koupit“. Souhlas?

                    16. Jein. Stat ma slouzit k tomu, aby poskytoval netrzni sluzby.

                    17. Král zasíračů

                    18. 2podotek
                      Pokial zarabas tolko co nemec alebo nemecka fabrika tak mozes kupovat elektrinu na burze. Ibaze tu to tak nie je a potom nas nemci jednoducho prevalcuju vyrobnymi nakladmi. Tie nam tu teraz rastu tak, ze az. My sme si atomky nezavreli a nenajebali sme kopec penazi do podpory OZE, toto je nemecka slamastika a pomocou burzy si ju na nas ukor kompenzuju.

                    19. ani nemeckej fabrike to nie je po voli.. oficialny udaj je, ze energie stupli v voci februaru minuleho roku nasledovne – plyn zdrazel o 112%, elektrina 66%, lahky vyhrievaci olej 56%.. to je najvacsie zdrazenie v historii BRD od zavedenia DM a wirtschaftswunderu.

                  2. Německo ať jde už konečně do hajzlu, už toho posralo dost a dost.

                    1. Souhlas. Ale jak to zaridit, kdyz my jsme chvatali s odpustenim nemeckejch povalecnejch reparaci a vlezli jim do prdele?

                    2. Je mi jedno jak si to zaříděj, ale už ať tam proboha jsou.

                    3. To ale neni chyba Nemcu. U Nemcu je to vlastnost. Chyba je to nase, ze jsme jim do te prdele vlezli.

                    4. ¨hele to taky nebyla úpa volba sysope -ů—

            2. Ať jedí koláče!

          3. 5000 přileb ocenil? Dyť se jim vysmál!

        3. @podotek

          Tak fajn. Poučení z dějin, OK.
          Seš připravenej na eventuální jadernou výměnu?

          1. ech, teď nevim, proč bych měl bejt a na co reaguješ.

            1. No jde mi o nějaký řešení tý krize.

              Slova jsou hezký, projevy jsou hezký, ale v určitým okamžiku už jsou na hovno a je potřeba vymlátit hospodu. Což v případě rusáků znamená že jestli si něco začnou, je nutný reagovat aby se jenom nekecalo, což fakticky s jistotou znamená nasazení ZHN. Čili se ptám podruhý: Jsme připravený i na tuhle variantu?

              1. Já myslím, že na tuhle variantu nejsme připravený ani my, ani oni;
                a pokud k tomu dojde, platí, že nejsme připravený ani my, ani oni.

                1. Pak to ovšem logicky končí vystrčenou Ukrajinou jako štítem a dodávkou přílb… plus hromadou keců a projevů.

                  1. No a dyť?

                    1. No tak mi řekni k čemu ten projev je?

                      Západ vyklidil Ukrajinu, na tahu je kremelskej trpajzlík. Teď je otázka jeho morálu.

                    2. Že jim to aspoň někdo řekne do ksichtu a budou to mít v životopisech. Za mě dobrý.
                      Jakej by měl bejt jinej smysl projevů? Zlevňuje se jima chleba?

                    3. No to je toho. Jak jsem řek. Je čas keců a je čas lítajících židlí…

                      Takovej Georges Bonnet to měl v životopisu taky. A co? Myslíš že chodil pro penzi s červenejma ušima?

                    4. Je čas možnosti panáčkovat a čas možnosti naflusat.
                      Že v důsledku je vobojí nahovno, neni volba ani šance ke změně.

                      Takže asi tak, na týhle úrovni se vede řeč.

                    5. Aspoň teďka vim jak bylo pradědkovi v létě 1914 a dědkovi v létě 1938 :(

                    6. No, a cos myslel, že dědek moh vstát a říct „hergot, neblbněte“?

                    7. Když je to nasucho, neni to takový, neřikej že tohle nevíš.

                    8. Zapad Ukrajinu nevyklidil, ba naopak do ni ted cpe i matrijal, doposud to byly jen prachy (ktere koncily cert vi kde, takze kde skonci ty zbrane… tezko rict). Ale Zelenskyj by rad, aby se do toho zapad oprel vic a ten vychod jim zase prihral zpet. Coz zapad nema, proc by delal. Zapad chce vysachovat Rusko a ne nekde chcipat za ukrajinske oligarchy.

                      A Putin a moralka… no… to moc dokupy nejde. Je to politik, oligarcha a bejvalej tajnej.

                    9. Jj, dík za info.

                    10. Proč a jak chce západ vyšachovat Rusko z Ukrainy, dej mi jeden relevantní argument. Logiku to vážně nemá. Důvod? Sorry, nechci se opakovat, ale zase meleš Sysope úplný kraviny. Aby pak mohla EU nebo Nato tu rozjhebanou sem, co je v piče, sanovat?

                    11. rozjebanou zem .:)

                    12. No ja nevim, ale kdyz vidim ten hysterickej rev, jak Vladimir chce exhumovat SSSR, tak snad zapad chce, aby Rusko neudelalo ani krok na zapad, ne? Pokud vim a ctu, tak podstata toho strasnei Rusem je hlavne v tom, ze se musime my vsichni tady branit, aby nas zlej Putin nenapadl, protoze on vlastne nic jinyho nedela, nez ze planuje valku na zapad. Nebo je snad nejakej jinej duvod zapadem podporovat ukrajinsky fasisty, aby vyhrali na Donbase?

                  2. Jestli jsi to čet, tak to tam Zelenskyj natvrdku řiká. „Tvl, my se tady mastíme s rusákama a vy nám furt cpete, že máme dveře otevřený, ale hovno, tak to doprdele řekněte na férovku a nepičujte.“

                    1. No čet, akorát nevim co čeká od impotentního západu a speciálně od impotentního Německa. Kolik mají funkčních stíhaček?

                    2. Nic. Ale tvl, aspoň jim to někdo řek. Jestli se nestane nic když neřekneš a nic když řekneš, tak za mě má Zelenskyj 100 bodů, srry.

                    3. Ale jo, no. Až ho rusáci dostanou může mít pocit morálního zadostiučinění.

                    4. Zatimco kdyby řek, jak je happy Evropan, řek by si po tom zatčení, že těm NATO hlavounům měl aspoň říct to, co Z. včera řek. Za mě furt dobrý, cwe.

                    5. Zatýkat ho asi nebudou…

                      Jsou to politici, tudíž profesionální kundy. Steče to, ani se nezačervenaj. Sázka?

                    6. M, tim spíš je fajn, co řek. Dyť se nevtíral, naopak.

                    7. Ale jo, no.

                    8. Na te stejne mnichovske konferenci Borrell pripomnel, ze EU za ukrajinu od Majdanu vysmrkla uz 17 miliard eur. A ze to je docela dost. Cili kdyby si Zelenskyj udelal Ordnung ve vlastni zemi, aby se ty prachy nerozkradly, davno mohl neceho dosahnout.

                    9. Jo, vono se v rozesraný zeni dělá ordnung úplně nejlíp, žejo.

                    10. A tak proc tam teda nateklo tech 17 mld euro, kdyz tam Ordnung udelat vlastne nejde? K cemu pak je ten brek Zelenskyho, kdyz to teda nejde?

                    11. ¨Protože je to tajný ty vole blbej ….

                    12. No tajny to asi nebude, kdyz to tomu kasparovi vmetli do xichtu.

      3. Co může BTW kohokoli lucidního vést k reakci „i když jsem to nečetl, myslím si, že se tam říká to a to?“

        1. Predpokladat lze snad cokoli, nebo ani to uz ne? Vychazim z urcite zkusenosti, ktere mam se spektakularnimi projevy v Nemecku, ktere jsou prijatelne a ktere ne. Nemecko je tak na pul cesty mezi realitou a keep smiling. Takze projevy urcene Nemcum tomu odpovidaji. Obcas se jim neco lehce vycte, ale Orban to byt nesmi.

          1. Tak pokud reaguji na konkrétní podnět, buď si ho přečtu, nebo mlčím, a svět smyšlenek si nechám na jindy a jinam.

            1. Dobre, vsak to tak delej, na tom neni nic spatneho. Ja Zelenskeho sleduju od jeho zvoleni, takze si troufam odhadovat. Dneska uz ho neberou Nemci vazne ani jako Gretu. Od pocatku byl jen figurka, aby vytvoril iluzi demokraticke zeme Ukrajina.

              1. @Sysop
                vážně Vám těch max. 5 min k přečtení bude chybět?

                1. Vsak pisu, ze jsem to pred chvili precetl. A nemylil se. Breky, breky, breky a fakta jen tak zlehka, jak se to klaunovi hodilo. Co jako cekal, ze snad se Nemci potahnou za nos? Nemci, ani Francouzi nevymahali dohody z Minsku. Uplne na ne srali. Jak to bylo podepsany, tak Britove zacali rvat, ze Rusove je neplni (jakoby snad Rusove byli stranou smluv) a prali sankce, coz byl jedinej ucel, proc se to divadlo udelalo. Jo, a na chvili se stahla tezka technika z fronty, coz tehdy ocenil Pornosenko jako timeout pro naplneni svych opravaren praci.

                  Dneska uz po tom nestekne pes.

                  1. Člověče, to není Vám ani trochu líto tu celý den protrollit a nejít raději dělat něco užitečnějšího či jen prostě „na vzduch“?
                    To na tý Šumavě není potřeba řezat /sekat dřevo atd., prořezávat ovocné stromy, likvidovat krkince, že máte takového času a energie pořád dřepět u PC?
                    Ačkoli otázka jestli jste tam vůbec někdy byl a historky z Reichu jsou vůbec Vaše, že? :-)

                    1. Ne, neni mi meho casu lito. A neni ti lito tveho casu, cist moje trolleni? Nebo snad to mas v naplni prace, soudruhu?

                    2. Na tú poslednú možnosť tu už toho narozprával priveľa a nejaká zjavná nekonzistencia sa tam neobjavila.

    3. „Zahajuji konzultace v rámci Budapešťského(…) jejich výsledky nezaručí bezpečnost naší země, bude mít Ukrajina plné právo se domnívat, že Budapešťské memorandum nefunguje a všechna rozhodnutí o balíčku z roku 1994 jsou pochybná.“

      Bylo by skoro směšné, kdyby na konci všeho USA uvrhly paralelně sankce jak na Rusko za anexi Krymu – tak sankce na Ukrajinu za porušení/vypovězení Smlouvy o nešíření JZ.

      Byla by to poměrně trefná ilustrace komplexity a chucpe moderního světa.

      1. Ukrajina je uplne mimo hru. Svuj ukol splnila. Ted uz je to hra na vyssim levelu, kde na Ukrajinu serou uplne vsichni. Pokud bude chtit zapad hodit na Rusko dalsi sankce, tak to proste udela. Dneska uz beznej BFU taky nema prehled, za co jsou vsechy ty minule. Ostatne sankce se na Rusko vyhlasuji bez dukazu. Rusko naopak si haji svoje zajmy a dela to ruskym stylem. Ukrajinci jsou u toho jen za divaky.

      2. Budapešťské memorandum je něco jako pragmatická sankce blahé paměti.
        Kníže Evžen tehdy upozorňoval, že silná armáda a plná státní pokladna jsou nade všechny smlouvy…

        1. @JH
          Dnes by dodal a jaderné zbraně.
          Když to zvládli kozomrdi z Pákistánu a za misku rejže Korejci ze severu, tak Ukři by taky mohli.
          Trochu bude problém s dopravou na cíl, ale i to asi půjde vyřešit.
          Koneckonců do Doněcku to doletí i katapultem. ;-)

          1. A s dekontaminací mají zkušenosti z Černobylu.

            1. @JH
              Bať.
              V Pripjati se prý moc daří živočichům, nikdo je neruší, bude to takové opravdové ekologické bombardování když to humanitární se nelíbilo.

              1. Národní jaderný park.

                1. S cyklostezkama. To se ujme.

                  1. Jecheché, to jsme se posmáli.

                    1. No vidis, ze mas i smysl pro humor :-) Takovi lide jsou vsude vitani.

          2. A o tom, jak morgoši vyrobili atomovku, byl natočen i docela pěkný film (pokud snášíte Bollywood):
            https://www.youtube.com/watch?v=-PDi7lF7nJw

      3. Smlouva o nešíření JZ je ovšem jiná smlouva, která mimochodem zakládá právo signatářům, již se zřeknou držení JZ, býti držiteli JZ ve svých útocích jimi opomenuti.
        Jak se s tím srovnává rusácká výhrůžka „zařazujeme si vás mezi jaderné cíle, ahá“, co myslíte?

        1. Jojo, ‚pravo‘, na to se da spolehnout.

          1. A kdo ho flagrantně porušuje? Nejsou to náhodou tví kámoši z Ruska?

            1. V čem Rusko porušuje „krásné právo strany silnější“?

              1. U nas take mame pravo, napriklad projevu. Ale policii zrejme mame ruskou, dle metod soude.

            2. Moji kamosi v Rusku, pokud vim, zadne pravo neporusuji. Jo, obcas platej pokuty za rychlost, co vim. Ale jinak… asi ne.

            3. Na mezinarodni scene si s mezinarodnim pravem vytiraji prdel vicemene vsichni alespon ramcove duleziti. Jenom za poslednich 20 let lze vzpomenout utoku na Irak, Libyi a Ukrajinu(jestli zautoci :D )

              1. Tak. Na mezinarodni scene se omrdavaji navzajem podle toho, kdo se zrovna cejti bejt vetsi pes.

                1. V Brně ano.

                  1. Mezinarodni scena v Brne? Povidej, prehanej.

              2. Já nemluvím o nějakém mezinárodním právu, já mluvím o konkrétní mezinárodní dohodě coby o jednom z jeho pramenů. Dokážete ten rozdíl postihnout?

                1. Deacon to ale presne tak myslel. Sum nebude na jeho prijimaci.

                  1. V podstate asi jo, byt asi byl sum na obou prijimacich :D Ja osobne vidim mezinarodni pravo nadrazene dohodam, resp. mezinarodni dohoda bude vymahana skrz mezinarodni pravo a kdyz se sere na mezinarodni pravo, tak jsou mezinarodni dohody platne jenom do doby, nez se to nekomu s velkym klackem prestane libit.

                    1. Ja osobne to beru tak, ze ty velky klacky rozhodujou o tom, kdo bude uznavat mezinarodni pravo. Nic vic, nic min. Ostatne jako model treba slouzi to, ze USA neuznavaji Haag. Cina dtto. Velci kuci maji jiny pravidla.

                    2. A jak byste, pane Sysope, definoval mezinárodní právo?

                    3. Uplne stejne, jako to lokalni, cesky. Rozdil je jen v tom, ze v Cesku ma monopol na nasili nas stat jako jediny, kdezto v mezinarodnim meritku je tech rafanu vic a podle toho vypada vymahatelnost.

                    4. Jojo, to mi pripomnelo, jak se sepsala kupni smlouva s bremenem o zrizeni lepsi pristupove komunikace a naslednemu odprodani pozemku pod komunikaci budoucim majitelum nemovitosti. Po x letech a snad milionu v prdeli soud finalne rozhodl, ze se smlouva plnit nemusi :D :D

                    5. Však to „medzinárodné právo“ je ukážkou, ako vyzerá ten slávny teoretický ankap v praxi.

                2. OK, tak ja ti to napisu jinak.
                  1) Precti si tu dohodu: https://www.iaea.org/sites/default/files/publications/documents/infcircs/1970/infcirc140.pdf (TREATY ON THE NON-PROLIFERATION OF NUCLEAR WEAPONS)
                  2) Pak zjistis, ze „nemireni atomovkama na cile bez atomovek“ je neformalni dohodou puvodnich signataru, coz nikdy nebylo formalizovano.

                  Pokud nejsem slepej, tak se v te dohode nikde nepise, ze se atomovkou muze mrdnout jenom proti statu s atomovkou. A i kdyby, vzdy lze uzit Iracky model – nase tajne sluzby tvrdi, ze ty zbrane maji ;)

                  Kazdopadne mluvis o konkretni mezinarodni dohode, tedy dodej signatare dohody a text dohody. JA dodal dohodu o nesireni atomovych zbrani a tam nic takoveho neni.

                  1. Ostatne osklive poznamenam, ze US of A oficialne mirily atomovkama na Severni Koreu pres 50 let. (pokud nemiri dodnes) A to i v dobe, kdy Pchongjang podepsal a jeste nevystupil.

                  2. Jinak jsem docela slepej, ta dohoda, byt kratka, je nudna a je po pulnoci, takze moznost, ze to tam je a ja to sproste nevidel, prijimam :D Mozny to je =) (ovsem i WIKI tvrdi, ze jde pouze o neformalni dohodu dobreho gesta. A protoze vim, ze WIKI neni hodnotny zdroj, tak jsem sel po textu. UN mel zrovna udrzbu(NAHODA), nastesti IAEA ten text ma taky)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2025