Taky mě děsí jak se mediální scéna propadla do bičování toho nejhoršího, co se dá v lidech najít. Mam kolem sebe vysokoškolsky vzdělané lidi, kteří když přijde řeč na Rusko začnou muvit jak Konopníková se Škopkovou. Ale to asi nebude souviset se vzděláním, že…
Bahnak
Ono je to částečně tím, jaký póvl se do médií dostal. „Póvl“ míněno ne materiálně chudí lidé, jak by to si chápali libertariáni, ale lidi hloupí a/nebo povahově hnusní. Měl jsem párkrát tu čest osobně, nešlo o politiku.
Kromě toho mi přijde, že přesně tohle mají za úkol.
Sysop
Davno pryc je doba, kdy existovala nejaka novinarska etika. Pokud tedy vubec nekdy vzesla v praxi, ze. Noviny se musely prodavat, takze to chtelo senzace. A teprve kdyz to lidi hltali, byla prodejna i reklama.
Je to porad stejny. Lidem se musi nacpat to, co budou hltat. Pravda je obvykle nudna a malo kdy se nekomu hodi, krome obvineneho. Zato kydani spiny je jednoduche a bez hranic.
Ta chyba neni jen na strane presstitutu, ale i na strane konzumentu. Ti do toho vnaseji penize a tim padem davaji motivaci.
corona
Sysop:
„Pravda je obvykle nudna…“
– – –
Naopak ji mám za velmi zajímavou. Srovnat se s ní je ale někdy potíž…
Téma Lidic a Ležáků patří do politicky závadné historie. Již brzy bude vymazáno i z Trubky.
Alan.Cox
Ale no tak. Historie se úspěšně přepisuje.
Věděli jste, že za vystřílení Lidic nemohou Němci? Ani ti co vyvraždili obyvatele, ani ti co vydalo rozkaz ke zničení Lidic? Může za to lidická žena!
Já sem jen zkopíruji, co jsem si v roce 2020 napsal do své databáze událostí:
——————————————————————————
Nechutná kauza „historika“ Vojtěcha Kyncla, který 10. června 2019 v pořadu České televize „V předvečer tragédie“ vysílaného k 77. výročí vypálení Lidic, sdělil sprosté obvinění. Za lidickou tragédií prý může lidická žena Alžběta Doležalová, která gestapu udala židovskou dívku Štěpánku Mikešovou. To se mělo stát těsně před vystřílením Lidic, a důvodem mělo být toto udání. (https://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/219452801240021/0/66320-v-predvecer-tragedie/)
Já sice chápu konstantní a neustálý tlak na vyviňování masových vrahů zvaných Němci. Zfanatizovaní Němci způsobili obrovskou tragédii zvanou 2. světová válka, jejíž výsledkem je 62 miliónů mrtvých, totálně zničená Evropa, a nejlepší lidé Evropy zplynovaní nebo zdrhnuvší do USA. Chápu, že Němci už před dvěma dekádami koupili většinu hlavního českého tisku. A tak razí propagandu o tom, jak Němci byli chudinky, oběti, a ti nejlepší lidé na planetě. Doufám, že to chápou i Lidice, Ležáky, Terezín, Osvětim, stejně jako třeba Čapek nebo Vančura. A téměř 400 000 lidí umlácených esesáky za Protektorátu Čechy a Morava.
Chápu, že se mlčí o „Konečném řešení české otázky“, stejně jako je ticho při výročích německé agrese. Nedávno bylo výročí počátku 2. světové války. Také bylo výročí Mnichovské zrady 1938. V českých médiích ticho jako po pěšině. Ani hlásek se nepohnul. Zato až bude výročí srpna 1968, to bude měsíc hysterie jak v psychiatrické léčebně.
Česká televize se samozřejmě snaží všechny proněmecké verze historie hájit, a nedat jí ani možnost, natož se jí omluvit.
Sysop
Ale ovsem, vsak za atentatem na Heydricha stala Anglie s Francii, zejmena ale ta Anglie, vsak neni v EU, tak co, ne? Dokonce pres varovani ceskeho odboje vycvicili ceske teroristy a Heydricha nechali oddelat. Cesky odboj varoval, ze bude peklo. Takze co chudakum Nemcum zbyvalo, kdyz si chteli udrzet autoritu, ze? Ze takovi Frantici nesejmuli nejakeho nemeckeho pohlavara v prvni desitce, vsaxe jich tam motalo. A i ti Anglani prece meli prilezitost, kdo to k nim letel – Hess v 41? A Anglani nic…
Atd., atp…
misaka
Hess k nim odletěl sám, na tajnacku, důvod sejmout? Modlili se za takové, Adolfa chytal psotník, když to zjistil.
K těm ostatním: Philippe Herriot, Ritter, Hotz…nic? Fr odboj nebyl tak zlý.
Pokud to vztahujes k první desitce, pak sorry, máš moc silný kritéria, nikdo jiný to nedokázal. a Anglie chvíli byla v EU …
Takže?
Integrale
Jenže atentát na Heydricha byl nutný k tomu, aby „prokázal“ německou agresi, resp. nedobrovolnost československé spolupráce s Německem. Bez něj by byl problém po válce obnovit hranice ČSR v původní podobě.
Ono je to totiž ještě poněkud hnusnější: jakýsi Lord Woldemord (tedy lord Walter Runciman) sice konstatoval, jak strašně ČSR utlačuje chudáky Henleinovce, a že je nezbytně nutné vydat Československá území Německu (v důsledku pak i Polsku a Maďarsku), jenže když do Paříže jako první vjely plzeňské tanky s křížem na boudě, tak se to zase otočilo, že prej ČSR vyzbrojovala Hitlera (v ČSR byla hromada německého kapitálu), a tak, že jsme si to podstoupení hranic s Německem vlastně sami dojednali a je to OK.
Největší výhoda byla, že postoupení sudet nerozhodl Parlament, ale jen prezident, který k tomu neměl právo; nicméně ten zase potřeboval potvrdit nespolupráci s nacistickou mocí, a k tomu právě sloužil ten atentát.
Takže to máte těžký. Na jedný straně nastala Heydrichiáda vlastně dost zbytečně (každý ouřada je snadno nahraditelný), ale na druhé straně to pomohlo k definitivnímu očištění týhle republiky, že ta válka nebyla z jejího popudu (o což Führer hodně usiloval).
Je zvláštní, jak se úloha Anglie na vzniku Velké války (resp. obou jejich dílů) v našem dějepise nejen dnes, ale vlastně i za komančů tak nějak potlačovala…
Bahnak
JJ, Heydrich, Lidice a Ležáky byly takovou demonstrací, že Češi nejsou spojenci Německa. Slováci se svezli, taky díky SNP. Jinak bychom nemuseli jako stát dopadnout dobře.
Alan.Cox
Demonstrací?
a) Protektorát Čechy a Morava vyráběl 1/4 všech zbraní, kterými Němci bojovali.
b) Protektorát Čechy a Morava byl výrazným zásobovatelem Třetí říše.
—
1) Kdyby Hitler nedostal Československo, kdyby nebyla Mnichovská zrada 1938, tak by Hitler mohl na jakékoli vojenské výboje rovnou zapomenout.
Heydrich byl zde právě proto, aby to fungovalo jako na drátkách. Hitler i celý nacistický štáb si uvědomoval, že bez Česka jsou úplně v hajzlu.
2) Kdyby Rusové nepřišli do Polsko poté, co polská generalita zdrhla 10 dní po napadením Německem. A neposbírali včas polské zbraně, které tam Poláci nechali, aby se nedostaly německým nacistům do rukou, tak to Hitler vyhrál.
Západ, který podporoval, a dodnes podporuje nacismus. A dodnes se zalyká vzteky, že byl Hitler poražen. Tak ten Západ to nemůže Sovětům zapomenout. Sověti tímto jednoduchým způsobem v březnu 1939 takto snížili šance Hitlera na polovinu během pár týdnů.
Vzteklý Západ teď přerámovává tuto akci Sovětů „napadením Polska“. Ačkoli v době, kdy Sověti vstoupili do Polska, bylo Polsko už poražené, polské vojenské velení dávno v exilu, a Sověti tím pádem ve skutečnosti napadli Německo a Hitlera.
Bahnak
Jo, demonstrací. Právě kvůli tomu, co píšete. Na Mnichov by se zapomnělo a Češi by byli za lakýrníkovy dělníky.
Integrale
Dost ČSR přeceňujete. Ale pravdu máte právě v tom, že těch českých zbraní bylo u Wehrmachtu hromada. Proto ten atentát.
Ale netvrdil bych, že bez čs. zbojovek by Německo prohrálo válku.
Prohráli proto, že se USA spojily se SSSR.
Ostatně, zanedlouho nás čeká repete… již brzy ve vašich kinech.
A Vaše přesvědčení o tom, jak SSSR doběhl Západ jsou úplně mimo realitu. Sovětské impérium prohrálo studenou válku, v první řadě ekonomicky a politicky, a následoval jeho rozpad. Nešlo o nějaké vnější spiknutí (ne snad, že by nikdo z venku nikdy o porážku komunismu neusiloval – to popírat nelze a spíš by bylo divné, kdyby to tak nebylo), komunismus položili lidé, kteří v něm byli nuceni žít, protože jim a jejich dětem příšerně kurvil život. Idea třídního boje a společenského vlastnictví výrobních prostředků jakož i věčný boj proti vnějším a vnitřním nepřátelům prostě už všechny srala.
I lidi v Ostbloku chtěli nakupovat u Neckermanna, měnit po třech letech nový auto, po pěti letech nový nábytek a dvakrát ročně jezdit na dovolenou do Thajska či do Alp, jak to viděli ve francouzsko-italských filmech s Belmondem nebo Delonem.
Že to všechno vezme ale úplně opačný vítr a z RVHP se stane EU, to tehdy málokdo předpokládal.
Pohodar
mi kdysi řekla jedná stará advokátka, pravda není sekera, aby se s ní každá oháněl
archaik
:-)
Alan.Cox
Ale houby.
To je důsledkem toho, že máte média řízená / vlastněná ze zahraničí. Taková média samozřejmě půjdou proti zájmu Čechů.
Byly doby, kdy si státy hlídaly kdo jim vlastní média. Bylo jim jasné, že pokud jim zahraniční média budou sázet zahraniční propagandu, udělají jim ze státu kůlničku na dříví.
V Česku máte kyperská média Seznam a Novinky. Spousty švýcarských novin Bakaly. Slovenský Deník Nenávist. Mnoho webů placený Sorošem. Atd.
Proto také EU strašně řve, když chcete zavést zákon FARA (zveřejnění zahraničních peněz pro nevládní a mediální organizace).
Sysop
Jako, ze Lukacovic je cizinec?
Alan.Cox
Je Čech úplně stejně jako Zdeněk Bakala nebo Viktor Kožený.
Seznam má sídlo na Kypru. Seznam zcela evidentně prosazuje protičeské věci ve prospěch elity.
Sysop
No prave. Takze je to horsi – jsou to zajmy Cechu proti Cechum. Neni se na koho vymlouvat.
Jasne, ze se do toho tlacej i prachy zvenci a FARA je belzebub. Ale zaklad je v tom, ze si to kurvime my Cesi sami.
Integrale
No, sídlo na Kypru má spíš tedy z daňových důvodů…
Alan.Cox
Oficiálně se jedná o kyperská média, nikoli česká.
Kdyby byla česká vláda co k čemu, tak toho okamžitě využije k pacifikaci Seznamu a Novinek. Každá svéprávná a suverénní vláda se chrání proti přílišnému zahraničnímu vlivu.
Je zajímavé, že kdyby Lukačovič z daňových důvodů přesídlil své sídlo do Moskvy, najednou by česká vláda asi jednala.
Integrale
Jen technická: kterápak média si myslíte, že jsou nejsledovanější a z hlediska reklamy nejvytěžovanější?
corona
Bahnak:
„… hloupí a/nebo povahově hnusní. Měl jsem párkrát tu čest osobně, nešlo o politiku.“
– – –
Totéž zažito. Napíše zcela zavádějící nesmysl (zpravidla v oblasti vozidel či dopravy), při upozornění je arogantní a kope kolem sebe.
Bahnak
@ corona
Nebo na upozornění, že je to jinak, se zeptá, jak to teda, a příště zase napíše ty staré lži, a ještě překroutí, co bylo ve tvým dopise.
BTW pan Harryp na Kose je úplně stejná kurva, není to jen v mainstreamu.
Sysop
Propaganda cili na pudy a emoce, nic noveho. To tu bylo vzdycky.
TCH
To je jasné. Zajímavé spíš je, proč musí režim nasazovat propagandu. Podle mě se vyčerpal stejně jako ten předchozí. Taky už neumí nabídnout žádný smysluplný cíl dalšího rozvoje společnosti (nezřízený hédonismus nebo možnost měnit si pohlaví podle aktuální nálady, to není cíl ani pro jedince, ne to pak pro celek). A tak se nám opět obrátilo paradigma. Režim tu není pro lidi, ale lidi pro režim. A protože lidi mají stále tendence dělat si co sami chtějí, opět je potřeba je převychovávat! A proto propaganda a osvědčené postupy jako vnést do lidí pocity strachu, viny, ohrožení vnějším nepřítelem atd. Takže jako za komunistů zbrojíme a snažíme se kontrolovat co si lidi myslí.
:-(
Pohodar
už jsem to tu psal, stejná podstata (lidi se nemění), jen prostředky se modernizují. jinak politika (formou propagandy a jinak) vytváří problémy, aby je řešila a tím odůvodnila svou existenci. to je možná trochu jiné než ve středověku, tam mi přijde, že si existencí panovníci byli více jistí resp. jich bylo tak nějak více potřeba pro zemi, teď se podle mně více dělá kouřová clona, aby někoho poprávu nenapadlo, že vlastně bez politiky by bylo všem líp
Cerny Mor
TCH:
a tou „prorežimní propagandou“ ráčíte myslet SEZNAM.CZ a jeho majitele LUkačeviče? Ročně vydělá miliardu čistýho, ten Seznam vlastní jako zlatou slepici pro výdělek, kromě toho má třeba super aplikaci WINDY.COM a asi leccos dalšího. Myslím, že konkrétní režim je mu u zadku. Má určitě podrobnou analýzu návštěvníků svých webů, co se jim líbí nebo nelíbí, a podle toho cílí články i zpravodajství, protože de facto vlastní taky PRÁVO a tím pádem má zdroj článků. A na to vše prodává firmám reklamu.
Kdyby si myslel, že mnohem víc vydělá jinak, už by to udělal. Když mu to takhle vydělává Kromě toho i na Seznamu jsou různé sračkoidní podrubriky – erotické, motoristické, technické, zahraniční překlady. Asi má spočteno, že nějak zaměřený čtenáři jsou cílovka pro bonitní reklamy, místo nějakejch dezolátů se třema exekucema na krku.
StaPo
ale kdepak,
pamatuju si, jak za jiné vlády (Zeman, Paroubek, Babiš) do nich Kypřan a jím placená skvadra šili, co to jen šlo, a protěžovali tehdejší opozici, až to bylo blbé.
Peníze jsou v tom taky, ale mnohem méně, než si myslíte. Ten ideologický podtón je tam ale stále zřetelnější, čím dál tím více si připadám jako uprostřed osmdesátých let, jen se změnily barvy…
Cerny Mor
StaPo:
no je možný, že na každýho z nás vyskakujou jiný články, to jsem si všiml, že když přečtu něco tematickýho, tak se dál objevujou podobný.
Ovšem že bych si všimnul oslavných textů na profesora Nutellu a jeho vládu, to teda ani ne. O současném problému s emisními povolenkami se tam píše nestranně a kriticky. Samozřejmě platí, že psát kriticky o agentu Burešovi a spol. je mnohem jednodušší, než nudné rozbory dopadů nějakých novel nějakých zákonů.
Sysop
Hele, nekdy pred deseti lety, nez jsem tam dostal trvalej ban, jsem si vsiml, ze pokud jsem nadaval na urcite politiky, nic se nestalo. Jakmile jsem uplne stejne nadaval na chranenou skupinu – pic a uz byl jednodenni ban. Ani omylem to nebylo ‚padni komu padni‘. Leda hovno. Taxem je poslal do prdele, dostal trvalej ban a sel sam do jiny. Ted jsem koukal ze tam jeste maji dalsi fenomen pro blbecky – vysvetlovani kontextu. Jakmile nekdo napise neco, s cim cenzor nesouhlasi, tak v soft verzi k tomu prilepi ‚sporny obsah‘ a nejakej vyblitek, v tvrdsim da autorovi ban a prilepi tam barevne kecy o hovne. Prevychova musi byt.
Jako jo, az EU zavede totalitni cenzuru, Seznam je ready a prezije. Jako projekt se neslozi, o tom zadna.
Bahnak
Podobná zkušenost, mimo politiku. Měl jsem na krku trolla, jakmile jsem něco napsal (stejným stylem jako tady, takže slušně), měl jsem na krku nadávky – uložil jsem si skoro stovku obtěžujích příspěvků, přestože jsem neodpověděl ani na jeden. Někde kolem sedmdesátky mne to už přestalo bavit a napsal jsem na redakci zdvořilý dotaz, zda ještě pořád platí ten jejich kodex, speciálně bod o obtěžujích a napadajících komentářích. Prý ano a proč se ptám.
Podobnou zkušenost měla i jedna známá.
Byly tam nicky, které mohly cokoli. Vulgarity, výhružky… a jiná známá dostala doživotní ban za koment, že jim sousedi Ukrajinci dělají bordel v baráku plus ještě jeden podobný. To teda bylo asi před dvěma rokama, to už jsem na weby Seznamu dávno nechodil.
Sysop
V Nemecku to melo takovej prubeh, ze nejprve tvrda cenzura vseho, co se tykalo novych imigrantu a Turku. Ani Polizei nesmela uvadet statistiky kriminality imigrantu. A lidi jeli suskandu mezi sebou, do toho prisla AfD, zacala jit volebne nahoru a taxe soudruzi v Reichstagu poskrabali za uchem, ze jako co s tim. No tak zacali pomalinku, polehounku poustet tyto informace ven. Tudle vybehla nejaka policejni statistika, tuhle dokonce ARD ukazala bordel v nejakym ghettu… ale AfD sla dal nahoru s tim, ze ‚o tomhle celou dobu mluvime, tak tady to vidite, ze uz ani oficialni media to nemuzou udrzet!‘ a tak znovu zasedli soudruzi v Reichstagu a ze bude potreba hen tu AfD zakazat.
U nas mame to samy, jen trosku v mensim. Mensi problemy s Ukry, misto AfD mame SPD a tak. Ale cenzura a snahy o zakaz partaje jakbysmet.
Jsem napjatej na dalsi vyvoj.
TCH
To jste mi ráčil podsunout co si myslím a pak jste to srdnatě vyvrátil. :D
„Mám mít radost, že v Rusku spadlo letadlo?“ Rozhodně ano. V porovnání s válkou na Ukrajině jsou v tomto případě ztráty na lidských životech marginální, ale propagandistický (nechtěně a negativně) dopad dovnitř RU federace zanedbatelný není. Stejný princip, jaký za bolševika vyjadřovalo heslo „Čím hůře, tím lépe.
Veškeré problémy (tragédie, nedostatky, nepříjemnosti…) na území RU federace byť po téměř neznatelných dávkách přispívají v jejich součtu k nestabilitě systému – co jiného si mohu přát? Bude-li jich dost, povedou k přehodnocení aktuálních imperiálních cílů, protože bude systém potřebovat prvořadě stabilizovat a udržet vnitřní mocenské struktury. Je naděje, že budou potom Rusáci vraždit méně lidí za hranicemi a soustředí úsilí na represe a vyvražďování vlastní populace (s tím mají dost zkušeností zejména z epochy genosse Stalina).
Co na to zdejší pátá kolona? :-)
Nitus
Nerad ti kazím tu matematicky přesnou, téměř až vulkánsky logickou iluzi, ale takhle propaganda nefunguje a ta ruská už vůbec ne. Přesně tohle je ta chyba, které se dopouštějí chciválkové formátu Vymazala: Posmívají se (jak už to oni umějí) „chápačům Ruska“, jako kdyby znát svého nepřítele byla ostuda. Ale Rusko je potřeba pochopit. Pak by obyvatelům Evropy, ekonomicky zdevastované svými vlastními regulacemi, došla spousta důležitých věcí, například že „vsjo ravnó, nás mnógo“ není nějaký stalinistický bonmot, ale každodenní realita, a že zkoušet opotřebit takového protivníka je fakt nevděčný úkol. Opravdu věříš, že když v Rusku spadne dostatečně velký počet civilních dopraváků, tak to povede k nějaké vnitřní krizi? Dokud při leteckých nehodách nezemře tolik Rusů v produktivním věku, aby to ohrozilo ekonomickou stabilitu země, tak jsou to jen lidské tragédie, nedobré k naprosto ničemu.
Sysop
To chce, aby Nula nekdy mrknul na to, jak to funguje treba v prirode. Tuhle jsem na vylete svacil a koukal, prede mnou si to po ceste sinula velika housenka. Docela spechala. Si rikam, kam ten spech a hele… oni za ni mazali mravenci. Dobehli ji a zacali ji kousat tak, az z ni tekly strevnosti. a hned pribihali dalsi a zacali ten matrijal hbite odnaset do velikeho mraveniste, co bylo pobliz. Hlava housenky a vubec celej predek jeste s sebou mlel a chtel utyct a zadek uz z pulky chybel a byl i odnesen. Tech mravencu proste bylo moc. Housenka byla velka, ale bylo ji to plat prdny. Malej mravenec – litat to neumi, ruzne se to zmatene mota, vsude jich je jako sracek,… ale jaxe zacnou sikovat, zacnou se dit velky veci.
Dissenter
Kolik má obyvatel EU? A Kolik USA?
Potřebujeme našeho Putina.
ModrýKlokan
@ Dissenter
A k čemu prosím tě potřebuješ Putina? Abysise do něho zamiloval a s láskou nechal přesvědčit k dobrovolnému odvodu do zákopů? V tom ti nic nebrání už teď.
Mimochodem svého Putina už máš, jen se nechce ukazovat na kamery. Místo sebe posílá fon Lejno, Schmerze, Mikróna, Starmera…
Sysop
Jako, ze RF potrebujeme nestabilni? S temi skoro 6000 jadernymi hlavicemi?
Ale jinak doma vsichni zdravi, ne?
Nitus
Jo, to je další věc, že si pravdoláskomilové nějak ne a ne uvědomit, že tahle planeta není dost velká a Rusko není tak daleko, aby bylo jedno, co se tam odehraje, takže až po sobě oligarchové začnou navzájem střílet taktickými jadernými hlavicemi, tak ten radioaktivní spad bude pršet na hlavy i jim, případně jejich dětem (mají-li jaké, což je vlastně špatná zpráva samo o sobě). O možnosti, že se podaří realizovat scénář filmu „Pravdivé lži“, ovšem bez těch Harrierů, které na konci zachrání den, ani nemluvě. Ono se to naštěstí nestane, přesněji řečeno, dřív se stane spousta jiných věcí, díky nimž nám to bude jedno, protože chcípneme už při nich, ale i tak to není úplně optimální scénář.
Dissenter
Našim zájmům nejlépe vyhovuje Rusko jako za Jelcina. Jaderný strach je imho přehnaný.
Jihočech Honza
Ale pro jistotu Irák, Írán nebo Sýrii vybombardujeme, když začnou stavět ošklivouššké reaktory.
Bahnak
Ale TO JE PŘECE NĚCO JINÝHO! My můžem, my tím šíříme demokracii.
Dissenter
Holt máme demokracii, tak musíme získat většinový souhlas (nebo alespoň hodně menšinový odpor).
Pro samotnou akci to ovšem podstatné není. Jestliže jsme členy jedné smečky, vlastní leností jsme nechali vedlejší smečku se pomnožit tak, že začala být nebezpečná a zdroje nejsou, nezbývá než se:
1) sluníčkářsky smířit se zchudnutím
2) poprat se o místo na světě
Příliš dlouho jsme si bahnili v představě, že jsme natolik silní, že můžeme měřit svým protivníkům stejně benevolentním metrem jako nám. V jistém smyslu mám i škodolibou radost, jak se politická garnitura kroutí, aby základní princip – silnější pes mrdá – vysvětlila svým občanům, jejichž sluníčkovost ještě před 20 lety pěstovala.
ModrýKlokan
@ Dissenter
Stále ti unikají základní informace. To co si ty přeješ, na tom přece nikomu vůbec nezáleží.
My nejsme členy jedné smečky Západu. Jsme kolonie Západu. Pro Západ nejsme členy smečky, či klubu, jsme pro ně spotřební materiál a nepřátelé. Z taktických důvodů nás zatím označují za přátele, ovšem nechovají se podle toho.
Máš v tom stále neuvěřitelnej hokej. Přitom jsi podle toho co říkáš, docela študovanej. No jo no, ve škole mozek nenajdeš.
Gorgussien
Jsem fascinován, jak na jednu stranu brilantně popisuješ, že jde jen o statky, ale jinak v tom máš bordelmjaksvina
Bahnak
Na souhlas občanů se nikdo nikdy neptal.
Jinak netuším, jak bychom zchudli například tím, že bychom nedodávali zbraně syrským teroristům.
quadra
Lenze beznym Rusom nevyhovovalo ci nevyhovuje Rusko ako za Jelcina, co s tym?
Dissenter
Já psal o našich, ne o ruských zájmech.
Alan.Cox
On je v naší vládě někdo, kdo hájí naše zájmy?
Vzbudil jsi mou zvědavost!
Alan.Cox
Současná doba má, přes všechny trable, jednu nespornou výhodu. Lidé se odkopávají, a ukazují jací skutečně jsou.
Psychopaté se odhalí, protože si myslí, že psychopatie je ctnost.
Nenávistníci se odhalí, a ještě si myslí, jak si dělají dobré image.
misaka
Naprosto souhlasím.
Atomovku na Paříž, či jak to znělo?
Cox ví, co píše…
corona
misaka:
Tebe do bahna k Pokrovsku. Jde přece o VŠECHNO…!
:OD
misaka
Bylo to dopravní letadlo, ty kolono.
Nemař čas uvažováním, co jsi plácl špatně.
Jihočech Honza
Jaké vraždění lidí za hranicemi, Rusko vyhání okupanty ze své půdy.
Tenzor
Ruzzocechu Gonzo, na to prisel jak? Snad ne myslidlem?
Alan.Cox
Třeba nedávné bombardování města Záporoží uvádí česká média s titulky článků jako „Rusové bombardují Ukrajinu“. To je lež jako věž.
Od 30. září 2022 je Záporožská oblast součástí Ruské federace, jak se vyjádřila vůle jejich obyvatel v referendu.
Rusové tedy bombardováním Záporoží pouze bombardují své území, nikoli ukrajinské. Vyháněním ukrjainských vojáků pouze vyhánějí cizí armádu na svém území.
Je takovým hezkým zvykem, že když se nepovoleně objeví zahraniční armáda na území, kde nemá co dělat – je dobré ji zničit.
grg
Že z teba obvykle lezú sračky a kokotiny, to sme si už zvykli, ale teraz si sám seba výrazne prekonal!
Kedyže sa konalo referendum v meste Záporožie a aký bol výsledok?
Asi usporiadame referendum v Lanžhote (na správny priebeh aj výsledok dohliadnu naši dobrovoľní hasiči s halapartňami) a na základe výsledku pričleníme celý juhomoravský kraj k Slovensku…
ModrýKlokan
@ grg
Krk, žgrk, tady není vodpovědna zdarma škytale, za data se platí. Běž somrovat na hlavas.
Alan.Cox
Jdi to Ruské federaci a Putinovi vysvětlit, jak to má být. Spoléháme všichni na tebe. Určitě to zařídíš.
princdrson
tenhle bude statečně Banderovat, a až potká v Praze stařenku, která z Ruska utekla, tak si na ni vyleje žluč. Takových známe.
grg
Jáj, tak to si mal napísať rovno, že Putin povedal, a nie nejaké drísty o referende. Cez Putinovu reč nejde vlak, chvalabohu, že si do ústavy nepridal aj nejaké československé oblasti, to by nás smel bombardovať úplne legálne.
Alan.Cox
Na území Záporožské oblasti bylo uspořádáno referendum, kterého se účastnilo 541’093 lidí, což je 85,4 % obyvatel.
Z toho se celkem 93,11 % lidí v referendu vyjádřilo pro připojení k Ruské federaci.
Tomu se, milý grgu, říká DEMOKRACIE. Najdi si to ve slovníku cizích slov. Ve Švýcarsku to znají běžně, a nediví se tomu.
Chápu, že jsi zvyklý jen na to, že v ČR se už dlouho razí narativ: Politik, který koná vůli českých občanů je ohrožením demokracie. Což je v podstatě diktatura jako vyšitá.
Chápu, že u grga vyvolává skutečná demokracie zděšení, strach, paniku, hrůzu, zoufalství. To je ale tvůj problém, který bys měl léčit.
grg
Koxote, otázka znela: „Kedyže sa konalo referendum v meste Záporožie a aký bol výsledok?“
(k tomu ostatnému, demokraciu podobného strihu nie je ťažko zaistiť, koľko percent mávali kandidátky Národného frontu, a koľko získali KSČ/KSS po 1989-om? A iné staré príslovie znie, nie je dôležité, kto hlasuje, ale kto počíta hlasy. Toľko k tý výsledkom)
Alan.Cox
Jak říkám, jsi prostě nacista. Odmítáš přijmout reálnou situaci, protože se zalykáš nenávistí k Rusům.
Buď aspoň od té dobroty, a nevměšuj se do rozhodnutí lidí, kteří v Zápoarožské oblasti žijí. Tobě je do toho hovno, co se tam děje. Oni chtějí žít, i když bys raději pro tvé hodnoty viděl půl miliónu mrtvol ubitých kyjevskými nacisty.
Ve jménu tvé klidné eurohodnotné duše myslíš stejně jako balkánská řeznice Albrightová. Půl miliónu mrtvol, aby měl grg dobrý pocit, je pro tebe skvělá cena. Raději utopíš stovky tisíc lidí v krvi, protože jsi psychopat.
—
Jakási pracovnice na USA ministerstvu zdravotnictví Židovka Viktorie Nulandová se rozhodla vysloužit si kariéru a zásluhy tím, že zařídí nejdříve genocidu a občanskou válku na Ukrajině a poté skutečnou válku s Ruskem. Oficiálně dokonce ve veřejném projevu sdělila, že zařízení barevného převratu 2014 na Ukrajině bylo velice levné. Jen 5 miliard babek.
Na Ukrajině probíhala genocida a občanská válka od 2014, která byla důsledkem toho, že Anglosasové provedli barevnou revoluci Majdan 2014. Židovský oligarcha a mediální magnát Ihor Kolomojskij financoval a cvičil paramilitární nacistické oddíly, které vyvražďovaly východní polovinu Ukrajiny.
Za takové situace dali lidé přednost životu, který jim nabízí Ruská federace, před likvidací, kterou jim nabízí Ukrajina. Každý normální zdravě myslící člověk by jednal stejně.
grg
Koxote, chuju drevený, otázka znela: „Kedyže sa konalo referendum v MESTE ZÁPOROŽIE a aký bol výsledok?“
ModrýKlokan
@ krk žgrk
Ty jelito, město Záporoží je součástí Záporožské oblasti. Beztak je to jedno, na tvý nimrání v hovnech sere Bílej tesák.
Alan.Cox
Dodal bych, že těch půl miliónu lidí, co si přálo připojení k Ruské federaci – si přáli hlavně žít.
Nebyli zvědaví na to, že je nějaký Kyjev nebo paramilitární oddíly Azovu, Ajdaru a dalších zgenocidují do masokostní moučky. Byli šťastní jako blechy, že uniknou časem té hysterické genocidě, kteou vyhlásil prezident Petro Porošenko: „Na východě Ukrajině je několik miliónů zbytečných lidí, je potřeba je zabít.“
Klidně může grg jít, a vysvětlit lidem, že když budou rozsekaní od kyjevských nácků, tlít někde na hnoji – že je to eurohodnotné a západněhodnotné. Žít a mít šťastný život je proruské a prokremelské, a to je fuj!!!
Já se ani nedivím, že čím dál více miliard lidí na světě považují západní hodnoty a morálku za psychickou nemoc. Oprávněně.
quadra
Naco by mu bolo nejake zaprdene byvale Ceskoslovensko?
grg
A skorumpovaná neschopná, a dnes už aj rozbitá Ukrajina mu je načo? Denacifikovať sa dá kľudne aj Československo, náckov tu pár určite nájdeme, alebo vyrobíme.
Jihočech Honza
To už je taková tradice černomořského regionu, hlavně zabránit tomu, aby ho mohl využívat někdo jiný.
Alan.Cox
Ukrajina je taková, jaká sama chtěla být. Za to Rusko nemůže.
mykovec
Jaký velký mentální čurák asi musí být autor takového zvratku?
Nitus
Hm, tak tohle se panu domácímu nepovedlo. Ale jakože vůbec. Ten článek na Seznamu jsem četl a musím konstatovat, že na poměry Seznamu je to dobrý článek, jehož autor, jakkoliv to zjevně není žádný E. E. Kisch, čtenáři nezkoušel nic podsouvat, a už vůbec ne že má z havárie a počtu obětí mít nějakou radost. Ta zmínka o sankcích opravdu nedává příliš smysl, ale zdaleka to není takový blábol, jaký z toho D-FENS zkouší udělat, a téměř bych řekl, že Seznam v tomto případě nikým nemanipuluje, na rozdíl od D-FENSe. Trochu mi to připomnělo článek o „české gun free zóně“, ten D-FENS taky víceméně vykonstruoval z ničeho v rámci akutní potřeby cosi odsoudit bez ohledu na to, že není proč.
archaik
Mam uplne stejnej pocit. Cetl jsem to snad 4x, abych se presvedcil, jestli jsem to nejak nectl blbe nebo co. Ale mistni rusofilni krouzek nadsene chrochta blahem.
princdrson
v BISce zase mají úkol, viď, nestydí se za tebe tvoje děti? Tady dožíval StBák, a děti se k němu opravdu nehlásily.
archaik
ani ne, muj zamestnavatel ma sice tripismennou zkratku, ale existuje podstatne dyl nez tvoje biska a je to kapitalisticky zahranicni podnik. Vic ti do toho neni.
no já jenom že esli to korporát je, tak s kapitalismem by to nemělo moc společnýho, tak to je docela kruciální informace k tomu určit, esli nejseš akorát další pokryteckej kokot :o)
archaik
Do toho, kde delam ti je kulovy.
princdrson
mám zelenat závistí? ESG školení absolvována ve správném termínu a pořadí? a já si na zahradě lehnu to sítě a budu na tebe vzpomínat
Nitus
Tak tohle bylo pod úroveň i na tvý poměry, a to už je co říct, Drsoni…
Honza ZZR
Antonov je Ukrajinská firma, která Rusy pustila jen tam, kde to bylo nutné a pustila jim jen ty informace, které potřebovali.
To, že se zřítilo letadlo s 50 lidmi je hrozná věc a ani se mi nechce takovou situaci si představovat v jakékoli roli – ať cestujícího, nebo pozůstalého. Kdo to má jinak a upravuje své pocity podle toho, kdo má jaký pás, tak je u mě dobytek.
ND i nové zboží se do Ruska dostávají přes třetí země.
Moje kamarádka z Petrohradu si koupila dva roky staré Audi TT na benzín z Finska, od soukromníka (je to blízko a nechala ho dovézt bazarníka-dovozce) a nechala ho komplet prohlédnout a vyměnit spotřebák u Audi. Protože je to tam relativně levné, zaplatila za olej, filtry, svíčky, rozvody a chladicí kapalinu s nižším bodem mrznutí asi tolik, co kolega za stejný ponákupní servis u benzinové Dácie Duster 1.6 u dealera ve značkovém servisu.
Používá např. telefon i tablet Samsung, TV mají Sony.. a jejich trpaslík má Pampersky Premium care, které jsou k dostání na internetu, takže má půl palety plínek dvou velikostí. Za cenu asi 4,3 a 4,6kč/ks podle kursu. Zaplatila na e-shopu kartou. Plínky jsou „Made in EU“.
Tolik k tomu, jak jsou účinné ty idiotské sankce.
Sysop
No ucinne jsou, ne ze ne. Mame drazsi plyn, ropu a ropne derivaty, hlinik, titan, mosaz,… zcela prokazatelne ty sankce vliv maji.
Skoro bych řekl že nebudou voblby ale třeba dám termín protroublým „begberiáda jatých kalergiády a šlus, sbohem a šáteček trénujících skok do hrobu.
Tenzor
No tak je v Ruzzakove vsechno v poradku a ani trochu netrpi. Dokonce pani ulovila jedno z poslenich produkovanych TeTecek.
Proc je pro pani pouzivat Pampers a ne lokalni rassijskyie prosravaci propriety necht je prenechano ji. Navic neceho tak nesmyslneho kupovat pul palety…
Hlavne at Ruzzoidi nejezdi k nam. Clovek si v EU letoviscich uz od te nevychovane svoloce uplne odvykl. Vyrvavajici radijoprijemniky na plazi a vodrzle barysni u hotelovych bufetu mi fakt nechybi.
Zda se, ze trpi pouze Ukrajinci, kdyz kamaradi kamaradu te pani posilaji iranske drony a ruzzke rakety na jejich mesta.
Slecna Ling
To Tenzor
Jakej je rozdil mezi Ukrajincem a Rusem v letoviscich? Ja zadnej nevidim. Ten temperament i zlozvyky jsou obdobny. Stejne teda jako treba mezi Nemcem a Rakusakem. Taky podobna natura. Smim mit vase know how?
Tenzor
No, Ukrajinci jsou take azbuci. Netvrdim, ze jsou chodici cisterny naplnene cnostmi. V letoviscich aspon v hotelich, kam jezdime moc videt nejsou (ne, nejezdime do luxusu, ale do stredni tridy – co je za rohem – Recko, Spanelsko (Kanary), Italie – nechci davat za letni dovo vice nez 6kEUR, anzto jsem skrt).
Tvrdim, ze nebyt debilni ruzzoidni valky, nikdy by se k nam nedostali v takovych mnozstvich. Jejich uprk pred strachem a nekdy pri te prilezitosti proste jen za lepsim byl/je docela logicky. Bylo a je spravne je prijmout. I se vsemi dusledky nahle supermasove migrace (pretizeni vsech systemu: socialni, trh s byty, skolstvi, zdravotnictvi,… you name it). Kdyz si vzpomenu, jak zamaval v roce 2015 s Nemeckem migracni arci zlocin asi nikdy neodsouzene Merkelove, tak se s tim Ceska republika vyrovnala pro me zcela neuveritelne dobre. Srovnej 1 mio vlna migrantu vs 80 mio Nemcu, vs 0,5 Mio vlna migrantu v CR s 10 mio Cechu. U nas se nerekvirovaly telocvicny, nestavely nafukovaci haly (jako v nasi Gemeinde).
O to vic lze ruzzaky hnuzzaky santuzzaky nenavidet. Jejich zkurvena valka nas stala mraky penez a ukrajinstinu/rustinu clovek slysi na v Praze na kazdem rohu (a to k nim necitim prvoplanovou nenavist). A samozrejme jako velka skupina lidi bez zazemi budou Ukrajinci nadprumerne prispivat ke kriminalite. Taktez logicky. Az se vrati i vojaci se zkusenostmi z fronty (idealni pesaci pro mafiany, kteri zamavaji i s elitnim policejnim komandem), bude v Cechach docela horko…
Slecna Ling
to Tenzor
Dekuji za uprimny popis. Ja se priznam, ze nejsem milovnik ani jednech, ale je fakt, ze se pracovne potkavam s tou bohatejsi sortou. A ta ma sklony chovat se obhrouble, arogantne, panovite a s nulovym respektem ke kazdemu, koho si zaradi, jako sobe podrizeneho. Tam si opravdu ani Rusove ani Ukrajinci nemaji co vycitat. Dacani a primitivove jsou to stejni. Je zajimavy, ze mezi bohatsima Ameicanama nebo Kanadanama eventualne Mexicanama tolik nacitenejch kokotu nepotkavame. Rusove a Ukrajinci, potazmo Arabove na letu jsou ovsem vzdycky trouble. Tedy temer vzdycky, zas nechci prehanet. A par milejch jsem zas taky potkalo, to zas at nelzu.
Slecna Ling
potkala
Foundryman
Zaujalo mě v ukrajinském tisku na téma „Ukrajina – náš vzor“:
„…Tak, jako je možno trestně stíhat téměř všechny poslance, úředníky a soudce za nedůvěryhodné deklarování majetků a nezákonné obohacování, je možno zrovna tak trestně stíhat významnou část dospělého obyvatelstva státu a prakticky všechny podnikatele za daňové úniky a s tím související trestnou činnost.“
V tom článku rozebírají důvody, proč se Zelenský tak úporně snaží omezit pravomoci protikorupčních složek.
Ale nedělám si iluze, že u nás neplatí minimálně vzhledem ke státnímu aparátu to samé. Jen je to zatím omezeno na vyšší patra mocenské pyramidy, zatímco na Ukrajině je i řadový zaměstnanec třeba FÚ majitelem několika nemovitostí a úctyhodného vozového parku.
Tenzor
JJ, clovek se snazi vyhybat predsudkum, ale zivotni zkusenost k nim bohuzel dost vede. S velkou mirou sebezapreni se tim snazim bojovat pri prvnim kontaktu, abych se nepripravil o tech malo vyjimek, ktere jsou fajn.
Ono k tem dacanum muzeme zaridit i balkance. Kdyz jsme u Azbuku: kluk byl na turnaji kousek na sever od Mnichova. Co se nestalo, nejaci dacani vyhrozovali rozhodcimu presdrzkou. U hry ani ne desetiletych kluku. Dacani patrili ke klubu operujici zadnym jinym jmenem, nez SK Srbija München. Prisla diskvalifikace a kontumacni prohra se vsemi tymy. Trochu to tam bublalo a jeden supervyzrany a jeden as dvoumetrovy srb tam malem upravili fasady poradatelum (takova ta komunikace ze vzdalenosti na kterou normalni oko nezaostri). Pak se protrhli i jinak velmi multikulti uvedomeli Nemci: „To za nas bylo taky, proto se hrala oddelena liga Ausländeru a nasich, protoze s Ausländery to vzdy skoncilo Schlägerei :=).
Arnold J Rimmer
Příšerný burani. Oboje. Zdravit to neumí, oblíct se to neumí, chovat se to neumí, ale ego to má ýbrmenše. Nevim proč. A spratci jsou pak kapitola sama pro sebe.
Ne všichni, ale většinově ano.
princdrson
jestli to nebude tím, že bohatí dobytčákem, ve kterém roznášíte cmundu a cmrdu, nelétají
Slecna Ling
To princdrson
Tak my samozrejme cekame jen na vas, pak se ta uroven radikalne pozvedne, vy opravdovej prachaci. Cmundu vam ale bude muset udelat manzelka, je videt, ze jste gurman a svetak.
Alan.Cox
„Jakej je rozdil mezi Ukrajincem a Rusem v letoviscich? Ja zadnej nevidim.“
1) Ukrajina je soubor asi tří různých typů lidí. Západ Ukrajiny a Východ Ukrajiny jsou totálně rozdílné.
2) Rusa od echt západního Ukrajince poznám na první pohled. Ten rozdíl mají vepsán do tváře, do jazyka, do chování.
„Stejne teda jako treba mezi Nemcem a Rakusakem.“
3) Rakušan je takový německy mluvící Čech / Brňák. Mají také velkou tendenci dost ponižovat lidi, když mají příležitost, a zkoušet jejich trpělivost. Němci jsou zase takoví intaktní a robotičtí. Podle mého se dají s určitou šancí dost rozeznat.
StaPo
u těch Němců je často dobré zjistit, odkud jsou – hodně se liší severní a jižní Němci (z mého pohledu více než západní a východní). Vy mluvíte spíš o těch severních – ti jižní mi víc připomínaj Rakušáky.
Zacinam podezirat domaciho, ze jeho cilem bylo pichnout do vosiho hnizda. To se mu opet povedlo. Nic mene je presne v komentarich videt, kdo ten clanek fakt peclive prostudoval a kdo si precetl jen recenzi od Dfense. Kazdej se tady srdnate bije za svou pravdu. Vsichni presne vi, jak to bylo s Lidicemi, jak jsem se tady docetl. Nebo jak nebozi Rusaci museli zautocit na Ukrajince, protoze tam vrazdili jejich zeny a deti a stenatka. Za sebe muzu rict, ze jsem to nevidel. Prectl jsem si spoustu ruznejch analyz a stejne z toho nejsem moudrej. Hraje se o slovicka jako co je jeste nacismus a co integralni nacionalismus. A hele, je mi to fakt u prdele. Je mi to uplne burt. Lidi se na zemi vrazdili vzdycky a malokdy to bylo ze vznesenych duvodu. Obvykle je po bitve kazdej general, takze soudit historii umi i skladnik ve sroubarne.
Za sebe muzu rici a za tim si stojim, ze by bylo fajn, kdyby se vsichni Rusaci a Ukrajinci laskave odstehovali zpatky. Po cikanech muzem chtit totez, tam to asi bude slozitejsi, nebot tito jsou v Evrope uz od 13. stoleti. Slovaci at tahnou samozrejme taky a nezapomenou sebou vzit Andreje. At si kazdej vyresi svoje sracky doma a nesere s tim svoje sousedy nebo dokonce kohokoliv na druhy strane sveta, kteryho to vubec nezajima.
CBATbI CTOKOKOTOB
A co Japonci?
archaik
at si to tady vyfotej a mazou taky
Black Wolf
Byl bych mnohem raději, kdyby spadl někam do pole soukromý tryskáč, kterým letěla nacistická svině von der lejno z Wien do Prešpurku, aby „ušetřila“…
Jihočech Honza
Klidně s celou Evropskou komisí.
quadra
Teraz bola usluzne podavat golfove palice Trumpovi kdesi v Skotsku a uzavrela ten uzasny deal storocia s clami.. skoda, ze lietadlo s nou nespadlo do mora.
Jihočech Honza
Jak psal Šimek ve známé povídce|: za 5000 Kčs pohřbím celý ÚV sám.
Integrale
Odpověď na obě otázky zní, že příslušné díly se vyrábějí na území RF nebo na územích, které mají s RF standardní obchodní styk.
Nevím přesně, jak je to u letadel, ale u těch Octavií je to tak, že na území RF jsou dvě továrny na jejich výrobu. Jednu získalo ruské konsorcium, druhou kazašská společnost. Obě vyrábí nejen kompletní auta, ale i náhradní díly.
Obě továrny byly od VW „odkoupeny“, jedna za cca 8 a druhá za cca 10 % tržní ceny.
Důvodem „odprodeje“ byly právě sankce uvalené na RF ze strany EU.
Pro zajímavost: před jejich prodejem, v době Covidu a nedostatku čipů byla určitá část těchto vozidel dovezena z RF do ČR, a jejich kvalita byla k nerozeznání od místní produkce.
Pokud vím, stejně dopadla Lada (vlastnil Renault) a hromada dalších továren, postavených společnostmi z EU a Kanady.
Na rozdíl od „zmrazeného“ ruského majetku v podobě jachet, bank a nemovitostí nebudou muset být tyto továrny nikdy vráceny původním majitelům, protože byly řádně odkoupeny, zatímco všechen „zmrazený“ ruský a běloruský majetek na území EU bude po konci války muset být buď vrácen, nebo bude muset být poskytnuta odpovídající náhrada škody.
Na území RF se v minulosti stěhovalo hodně energeticky náročnějších provozů z EU jednak z důvodů ceny energií, ale rovněž z důvodu nižších cen a lepší dostupnosti materiálů, zejm. hutních a chemických oproti EU.
Bahnak
Ty Lady se v ČR normálně prodávají jako Lada Niva Legend, s tím, že je to vyrobeno v Ázerbajdžánu. Předpokládám, že v tom Ázerbajdžánu namontují stěrače nebo tak něco. Motor normální VAZ.
Cena příznivá, bohužel se tam málo vejde.
Taky mě děsí jak se mediální scéna propadla do bičování toho nejhoršího, co se dá v lidech najít. Mam kolem sebe vysokoškolsky vzdělané lidi, kteří když přijde řeč na Rusko začnou muvit jak Konopníková se Škopkovou. Ale to asi nebude souviset se vzděláním, že…
Ono je to částečně tím, jaký póvl se do médií dostal. „Póvl“ míněno ne materiálně chudí lidé, jak by to si chápali libertariáni, ale lidi hloupí a/nebo povahově hnusní. Měl jsem párkrát tu čest osobně, nešlo o politiku.
Kromě toho mi přijde, že přesně tohle mají za úkol.
Davno pryc je doba, kdy existovala nejaka novinarska etika. Pokud tedy vubec nekdy vzesla v praxi, ze. Noviny se musely prodavat, takze to chtelo senzace. A teprve kdyz to lidi hltali, byla prodejna i reklama.
Je to porad stejny. Lidem se musi nacpat to, co budou hltat. Pravda je obvykle nudna a malo kdy se nekomu hodi, krome obvineneho. Zato kydani spiny je jednoduche a bez hranic.
Ta chyba neni jen na strane presstitutu, ale i na strane konzumentu. Ti do toho vnaseji penize a tim padem davaji motivaci.
Sysop:
„Pravda je obvykle nudna…“
– – –
Naopak ji mám za velmi zajímavou. Srovnat se s ní je ale někdy potíž…
… např. tohle asi na ČT dávat nebudou:
https://www.youtube.com/watch?v=TNtUeky0dGU
@ corona
Téma Lidic a Ležáků patří do politicky závadné historie. Již brzy bude vymazáno i z Trubky.
Ale no tak. Historie se úspěšně přepisuje.
Věděli jste, že za vystřílení Lidic nemohou Němci? Ani ti co vyvraždili obyvatele, ani ti co vydalo rozkaz ke zničení Lidic? Může za to lidická žena!
Já sem jen zkopíruji, co jsem si v roce 2020 napsal do své databáze událostí:
——————————————————————————
Nechutná kauza „historika“ Vojtěcha Kyncla, který 10. června 2019 v pořadu České televize „V předvečer tragédie“ vysílaného k 77. výročí vypálení Lidic, sdělil sprosté obvinění. Za lidickou tragédií prý může lidická žena Alžběta Doležalová, která gestapu udala židovskou dívku Štěpánku Mikešovou. To se mělo stát těsně před vystřílením Lidic, a důvodem mělo být toto udání. (https://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/219452801240021/0/66320-v-predvecer-tragedie/)
Já sice chápu konstantní a neustálý tlak na vyviňování masových vrahů zvaných Němci. Zfanatizovaní Němci způsobili obrovskou tragédii zvanou 2. světová válka, jejíž výsledkem je 62 miliónů mrtvých, totálně zničená Evropa, a nejlepší lidé Evropy zplynovaní nebo zdrhnuvší do USA. Chápu, že Němci už před dvěma dekádami koupili většinu hlavního českého tisku. A tak razí propagandu o tom, jak Němci byli chudinky, oběti, a ti nejlepší lidé na planetě. Doufám, že to chápou i Lidice, Ležáky, Terezín, Osvětim, stejně jako třeba Čapek nebo Vančura. A téměř 400 000 lidí umlácených esesáky za Protektorátu Čechy a Morava.
Chápu, že se mlčí o „Konečném řešení české otázky“, stejně jako je ticho při výročích německé agrese. Nedávno bylo výročí počátku 2. světové války. Také bylo výročí Mnichovské zrady 1938. V českých médiích ticho jako po pěšině. Ani hlásek se nepohnul. Zato až bude výročí srpna 1968, to bude měsíc hysterie jak v psychiatrické léčebně.
Od doby hyenistického obvinění Vojtěcha Kyncla, které se opírá o pochybnou výpověď esesáka po válce, který se snažil lží vyvinit ze svých zločinů, se snaží dcera pomluvené Alžběty Doležalová – Marie Šupíková – očistit svou maminku. (https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Zasadni-dopis-do-CT-Zvrat-v-kauze-udani-Lidic-a-Wollnera-Prezivsi-zena-se-durazne-ohradila-639967)
Česká televize se samozřejmě snaží všechny proněmecké verze historie hájit, a nedat jí ani možnost, natož se jí omluvit.
Ale ovsem, vsak za atentatem na Heydricha stala Anglie s Francii, zejmena ale ta Anglie, vsak neni v EU, tak co, ne? Dokonce pres varovani ceskeho odboje vycvicili ceske teroristy a Heydricha nechali oddelat. Cesky odboj varoval, ze bude peklo. Takze co chudakum Nemcum zbyvalo, kdyz si chteli udrzet autoritu, ze? Ze takovi Frantici nesejmuli nejakeho nemeckeho pohlavara v prvni desitce, vsaxe jich tam motalo. A i ti Anglani prece meli prilezitost, kdo to k nim letel – Hess v 41? A Anglani nic…
Atd., atp…
Hess k nim odletěl sám, na tajnacku, důvod sejmout? Modlili se za takové, Adolfa chytal psotník, když to zjistil.
K těm ostatním: Philippe Herriot, Ritter, Hotz…nic? Fr odboj nebyl tak zlý.
Pokud to vztahujes k první desitce, pak sorry, máš moc silný kritéria, nikdo jiný to nedokázal. a Anglie chvíli byla v EU …
Takže?
Jenže atentát na Heydricha byl nutný k tomu, aby „prokázal“ německou agresi, resp. nedobrovolnost československé spolupráce s Německem. Bez něj by byl problém po válce obnovit hranice ČSR v původní podobě.
Ono je to totiž ještě poněkud hnusnější: jakýsi Lord Woldemord (tedy lord Walter Runciman) sice konstatoval, jak strašně ČSR utlačuje chudáky Henleinovce, a že je nezbytně nutné vydat Československá území Německu (v důsledku pak i Polsku a Maďarsku), jenže když do Paříže jako první vjely plzeňské tanky s křížem na boudě, tak se to zase otočilo, že prej ČSR vyzbrojovala Hitlera (v ČSR byla hromada německého kapitálu), a tak, že jsme si to podstoupení hranic s Německem vlastně sami dojednali a je to OK.
Největší výhoda byla, že postoupení sudet nerozhodl Parlament, ale jen prezident, který k tomu neměl právo; nicméně ten zase potřeboval potvrdit nespolupráci s nacistickou mocí, a k tomu právě sloužil ten atentát.
Takže to máte těžký. Na jedný straně nastala Heydrichiáda vlastně dost zbytečně (každý ouřada je snadno nahraditelný), ale na druhé straně to pomohlo k definitivnímu očištění týhle republiky, že ta válka nebyla z jejího popudu (o což Führer hodně usiloval).
Je zvláštní, jak se úloha Anglie na vzniku Velké války (resp. obou jejich dílů) v našem dějepise nejen dnes, ale vlastně i za komančů tak nějak potlačovala…
JJ, Heydrich, Lidice a Ležáky byly takovou demonstrací, že Češi nejsou spojenci Německa. Slováci se svezli, taky díky SNP. Jinak bychom nemuseli jako stát dopadnout dobře.
Demonstrací?
a) Protektorát Čechy a Morava vyráběl 1/4 všech zbraní, kterými Němci bojovali.
b) Protektorát Čechy a Morava byl výrazným zásobovatelem Třetí říše.
—
1) Kdyby Hitler nedostal Československo, kdyby nebyla Mnichovská zrada 1938, tak by Hitler mohl na jakékoli vojenské výboje rovnou zapomenout.
Heydrich byl zde právě proto, aby to fungovalo jako na drátkách. Hitler i celý nacistický štáb si uvědomoval, že bez Česka jsou úplně v hajzlu.
2) Kdyby Rusové nepřišli do Polsko poté, co polská generalita zdrhla 10 dní po napadením Německem. A neposbírali včas polské zbraně, které tam Poláci nechali, aby se nedostaly německým nacistům do rukou, tak to Hitler vyhrál.
Západ, který podporoval, a dodnes podporuje nacismus. A dodnes se zalyká vzteky, že byl Hitler poražen. Tak ten Západ to nemůže Sovětům zapomenout. Sověti tímto jednoduchým způsobem v březnu 1939 takto snížili šance Hitlera na polovinu během pár týdnů.
Vzteklý Západ teď přerámovává tuto akci Sovětů „napadením Polska“. Ačkoli v době, kdy Sověti vstoupili do Polska, bylo Polsko už poražené, polské vojenské velení dávno v exilu, a Sověti tím pádem ve skutečnosti napadli Německo a Hitlera.
Jo, demonstrací. Právě kvůli tomu, co píšete. Na Mnichov by se zapomnělo a Češi by byli za lakýrníkovy dělníky.
Dost ČSR přeceňujete. Ale pravdu máte právě v tom, že těch českých zbraní bylo u Wehrmachtu hromada. Proto ten atentát.
Ale netvrdil bych, že bez čs. zbojovek by Německo prohrálo válku.
Prohráli proto, že se USA spojily se SSSR.
Ostatně, zanedlouho nás čeká repete… již brzy ve vašich kinech.
A Vaše přesvědčení o tom, jak SSSR doběhl Západ jsou úplně mimo realitu. Sovětské impérium prohrálo studenou válku, v první řadě ekonomicky a politicky, a následoval jeho rozpad. Nešlo o nějaké vnější spiknutí (ne snad, že by nikdo z venku nikdy o porážku komunismu neusiloval – to popírat nelze a spíš by bylo divné, kdyby to tak nebylo), komunismus položili lidé, kteří v něm byli nuceni žít, protože jim a jejich dětem příšerně kurvil život. Idea třídního boje a společenského vlastnictví výrobních prostředků jakož i věčný boj proti vnějším a vnitřním nepřátelům prostě už všechny srala.
I lidi v Ostbloku chtěli nakupovat u Neckermanna, měnit po třech letech nový auto, po pěti letech nový nábytek a dvakrát ročně jezdit na dovolenou do Thajska či do Alp, jak to viděli ve francouzsko-italských filmech s Belmondem nebo Delonem.
Že to všechno vezme ale úplně opačný vítr a z RVHP se stane EU, to tehdy málokdo předpokládal.
mi kdysi řekla jedná stará advokátka, pravda není sekera, aby se s ní každá oháněl
:-)
Ale houby.
To je důsledkem toho, že máte média řízená / vlastněná ze zahraničí. Taková média samozřejmě půjdou proti zájmu Čechů.
Byly doby, kdy si státy hlídaly kdo jim vlastní média. Bylo jim jasné, že pokud jim zahraniční média budou sázet zahraniční propagandu, udělají jim ze státu kůlničku na dříví.
V Česku máte kyperská média Seznam a Novinky. Spousty švýcarských novin Bakaly. Slovenský Deník Nenávist. Mnoho webů placený Sorošem. Atd.
Proto také EU strašně řve, když chcete zavést zákon FARA (zveřejnění zahraničních peněz pro nevládní a mediální organizace).
Jako, ze Lukacovic je cizinec?
Je Čech úplně stejně jako Zdeněk Bakala nebo Viktor Kožený.
Seznam má sídlo na Kypru. Seznam zcela evidentně prosazuje protičeské věci ve prospěch elity.
No prave. Takze je to horsi – jsou to zajmy Cechu proti Cechum. Neni se na koho vymlouvat.
Jasne, ze se do toho tlacej i prachy zvenci a FARA je belzebub. Ale zaklad je v tom, ze si to kurvime my Cesi sami.
No, sídlo na Kypru má spíš tedy z daňových důvodů…
Oficiálně se jedná o kyperská média, nikoli česká.
Kdyby byla česká vláda co k čemu, tak toho okamžitě využije k pacifikaci Seznamu a Novinek. Každá svéprávná a suverénní vláda se chrání proti přílišnému zahraničnímu vlivu.
Je zajímavé, že kdyby Lukačovič z daňových důvodů přesídlil své sídlo do Moskvy, najednou by česká vláda asi jednala.
Jen technická: kterápak média si myslíte, že jsou nejsledovanější a z hlediska reklamy nejvytěžovanější?
Bahnak:
„… hloupí a/nebo povahově hnusní. Měl jsem párkrát tu čest osobně, nešlo o politiku.“
– – –
Totéž zažito. Napíše zcela zavádějící nesmysl (zpravidla v oblasti vozidel či dopravy), při upozornění je arogantní a kope kolem sebe.
@ corona
Nebo na upozornění, že je to jinak, se zeptá, jak to teda, a příště zase napíše ty staré lži, a ještě překroutí, co bylo ve tvým dopise.
BTW pan Harryp na Kose je úplně stejná kurva, není to jen v mainstreamu.
Propaganda cili na pudy a emoce, nic noveho. To tu bylo vzdycky.
To je jasné. Zajímavé spíš je, proč musí režim nasazovat propagandu. Podle mě se vyčerpal stejně jako ten předchozí. Taky už neumí nabídnout žádný smysluplný cíl dalšího rozvoje společnosti (nezřízený hédonismus nebo možnost měnit si pohlaví podle aktuální nálady, to není cíl ani pro jedince, ne to pak pro celek). A tak se nám opět obrátilo paradigma. Režim tu není pro lidi, ale lidi pro režim. A protože lidi mají stále tendence dělat si co sami chtějí, opět je potřeba je převychovávat! A proto propaganda a osvědčené postupy jako vnést do lidí pocity strachu, viny, ohrožení vnějším nepřítelem atd. Takže jako za komunistů zbrojíme a snažíme se kontrolovat co si lidi myslí.
:-(
už jsem to tu psal, stejná podstata (lidi se nemění), jen prostředky se modernizují. jinak politika (formou propagandy a jinak) vytváří problémy, aby je řešila a tím odůvodnila svou existenci. to je možná trochu jiné než ve středověku, tam mi přijde, že si existencí panovníci byli více jistí resp. jich bylo tak nějak více potřeba pro zemi, teď se podle mně více dělá kouřová clona, aby někoho poprávu nenapadlo, že vlastně bez politiky by bylo všem líp
TCH:
a tou „prorežimní propagandou“ ráčíte myslet SEZNAM.CZ a jeho majitele LUkačeviče? Ročně vydělá miliardu čistýho, ten Seznam vlastní jako zlatou slepici pro výdělek, kromě toho má třeba super aplikaci WINDY.COM a asi leccos dalšího. Myslím, že konkrétní režim je mu u zadku. Má určitě podrobnou analýzu návštěvníků svých webů, co se jim líbí nebo nelíbí, a podle toho cílí články i zpravodajství, protože de facto vlastní taky PRÁVO a tím pádem má zdroj článků. A na to vše prodává firmám reklamu.
Kdyby si myslel, že mnohem víc vydělá jinak, už by to udělal. Když mu to takhle vydělává Kromě toho i na Seznamu jsou různé sračkoidní podrubriky – erotické, motoristické, technické, zahraniční překlady. Asi má spočteno, že nějak zaměřený čtenáři jsou cílovka pro bonitní reklamy, místo nějakejch dezolátů se třema exekucema na krku.
ale kdepak,
pamatuju si, jak za jiné vlády (Zeman, Paroubek, Babiš) do nich Kypřan a jím placená skvadra šili, co to jen šlo, a protěžovali tehdejší opozici, až to bylo blbé.
Peníze jsou v tom taky, ale mnohem méně, než si myslíte. Ten ideologický podtón je tam ale stále zřetelnější, čím dál tím více si připadám jako uprostřed osmdesátých let, jen se změnily barvy…
StaPo:
no je možný, že na každýho z nás vyskakujou jiný články, to jsem si všiml, že když přečtu něco tematickýho, tak se dál objevujou podobný.
Ovšem že bych si všimnul oslavných textů na profesora Nutellu a jeho vládu, to teda ani ne. O současném problému s emisními povolenkami se tam píše nestranně a kriticky. Samozřejmě platí, že psát kriticky o agentu Burešovi a spol. je mnohem jednodušší, než nudné rozbory dopadů nějakých novel nějakých zákonů.
Hele, nekdy pred deseti lety, nez jsem tam dostal trvalej ban, jsem si vsiml, ze pokud jsem nadaval na urcite politiky, nic se nestalo. Jakmile jsem uplne stejne nadaval na chranenou skupinu – pic a uz byl jednodenni ban. Ani omylem to nebylo ‚padni komu padni‘. Leda hovno. Taxem je poslal do prdele, dostal trvalej ban a sel sam do jiny. Ted jsem koukal ze tam jeste maji dalsi fenomen pro blbecky – vysvetlovani kontextu. Jakmile nekdo napise neco, s cim cenzor nesouhlasi, tak v soft verzi k tomu prilepi ‚sporny obsah‘ a nejakej vyblitek, v tvrdsim da autorovi ban a prilepi tam barevne kecy o hovne. Prevychova musi byt.
Jako jo, az EU zavede totalitni cenzuru, Seznam je ready a prezije. Jako projekt se neslozi, o tom zadna.
Podobná zkušenost, mimo politiku. Měl jsem na krku trolla, jakmile jsem něco napsal (stejným stylem jako tady, takže slušně), měl jsem na krku nadávky – uložil jsem si skoro stovku obtěžujích příspěvků, přestože jsem neodpověděl ani na jeden. Někde kolem sedmdesátky mne to už přestalo bavit a napsal jsem na redakci zdvořilý dotaz, zda ještě pořád platí ten jejich kodex, speciálně bod o obtěžujích a napadajících komentářích. Prý ano a proč se ptám.
Podobnou zkušenost měla i jedna známá.
Byly tam nicky, které mohly cokoli. Vulgarity, výhružky… a jiná známá dostala doživotní ban za koment, že jim sousedi Ukrajinci dělají bordel v baráku plus ještě jeden podobný. To teda bylo asi před dvěma rokama, to už jsem na weby Seznamu dávno nechodil.
V Nemecku to melo takovej prubeh, ze nejprve tvrda cenzura vseho, co se tykalo novych imigrantu a Turku. Ani Polizei nesmela uvadet statistiky kriminality imigrantu. A lidi jeli suskandu mezi sebou, do toho prisla AfD, zacala jit volebne nahoru a taxe soudruzi v Reichstagu poskrabali za uchem, ze jako co s tim. No tak zacali pomalinku, polehounku poustet tyto informace ven. Tudle vybehla nejaka policejni statistika, tuhle dokonce ARD ukazala bordel v nejakym ghettu… ale AfD sla dal nahoru s tim, ze ‚o tomhle celou dobu mluvime, tak tady to vidite, ze uz ani oficialni media to nemuzou udrzet!‘ a tak znovu zasedli soudruzi v Reichstagu a ze bude potreba hen tu AfD zakazat.
U nas mame to samy, jen trosku v mensim. Mensi problemy s Ukry, misto AfD mame SPD a tak. Ale cenzura a snahy o zakaz partaje jakbysmet.
Jsem napjatej na dalsi vyvoj.
To jste mi ráčil podsunout co si myslím a pak jste to srdnatě vyvrátil. :D
Pro odlehčení:
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fdc6vj9m4jsff1.jpeg
„Mám mít radost, že v Rusku spadlo letadlo?“ Rozhodně ano. V porovnání s válkou na Ukrajině jsou v tomto případě ztráty na lidských životech marginální, ale propagandistický (nechtěně a negativně) dopad dovnitř RU federace zanedbatelný není. Stejný princip, jaký za bolševika vyjadřovalo heslo „Čím hůře, tím lépe.
Veškeré problémy (tragédie, nedostatky, nepříjemnosti…) na území RU federace byť po téměř neznatelných dávkách přispívají v jejich součtu k nestabilitě systému – co jiného si mohu přát? Bude-li jich dost, povedou k přehodnocení aktuálních imperiálních cílů, protože bude systém potřebovat prvořadě stabilizovat a udržet vnitřní mocenské struktury. Je naděje, že budou potom Rusáci vraždit méně lidí za hranicemi a soustředí úsilí na represe a vyvražďování vlastní populace (s tím mají dost zkušeností zejména z epochy genosse Stalina).
Co na to zdejší pátá kolona? :-)
Nerad ti kazím tu matematicky přesnou, téměř až vulkánsky logickou iluzi, ale takhle propaganda nefunguje a ta ruská už vůbec ne. Přesně tohle je ta chyba, které se dopouštějí chciválkové formátu Vymazala: Posmívají se (jak už to oni umějí) „chápačům Ruska“, jako kdyby znát svého nepřítele byla ostuda. Ale Rusko je potřeba pochopit. Pak by obyvatelům Evropy, ekonomicky zdevastované svými vlastními regulacemi, došla spousta důležitých věcí, například že „vsjo ravnó, nás mnógo“ není nějaký stalinistický bonmot, ale každodenní realita, a že zkoušet opotřebit takového protivníka je fakt nevděčný úkol. Opravdu věříš, že když v Rusku spadne dostatečně velký počet civilních dopraváků, tak to povede k nějaké vnitřní krizi? Dokud při leteckých nehodách nezemře tolik Rusů v produktivním věku, aby to ohrozilo ekonomickou stabilitu země, tak jsou to jen lidské tragédie, nedobré k naprosto ničemu.
To chce, aby Nula nekdy mrknul na to, jak to funguje treba v prirode. Tuhle jsem na vylete svacil a koukal, prede mnou si to po ceste sinula velika housenka. Docela spechala. Si rikam, kam ten spech a hele… oni za ni mazali mravenci. Dobehli ji a zacali ji kousat tak, az z ni tekly strevnosti. a hned pribihali dalsi a zacali ten matrijal hbite odnaset do velikeho mraveniste, co bylo pobliz. Hlava housenky a vubec celej predek jeste s sebou mlel a chtel utyct a zadek uz z pulky chybel a byl i odnesen. Tech mravencu proste bylo moc. Housenka byla velka, ale bylo ji to plat prdny. Malej mravenec – litat to neumi, ruzne se to zmatene mota, vsude jich je jako sracek,… ale jaxe zacnou sikovat, zacnou se dit velky veci.
Kolik má obyvatel EU? A Kolik USA?
Potřebujeme našeho Putina.
@ Dissenter
A k čemu prosím tě potřebuješ Putina? Abysise do něho zamiloval a s láskou nechal přesvědčit k dobrovolnému odvodu do zákopů? V tom ti nic nebrání už teď.
Mimochodem svého Putina už máš, jen se nechce ukazovat na kamery. Místo sebe posílá fon Lejno, Schmerze, Mikróna, Starmera…
Jako, ze RF potrebujeme nestabilni? S temi skoro 6000 jadernymi hlavicemi?
Ale jinak doma vsichni zdravi, ne?
Jo, to je další věc, že si pravdoláskomilové nějak ne a ne uvědomit, že tahle planeta není dost velká a Rusko není tak daleko, aby bylo jedno, co se tam odehraje, takže až po sobě oligarchové začnou navzájem střílet taktickými jadernými hlavicemi, tak ten radioaktivní spad bude pršet na hlavy i jim, případně jejich dětem (mají-li jaké, což je vlastně špatná zpráva samo o sobě). O možnosti, že se podaří realizovat scénář filmu „Pravdivé lži“, ovšem bez těch Harrierů, které na konci zachrání den, ani nemluvě. Ono se to naštěstí nestane, přesněji řečeno, dřív se stane spousta jiných věcí, díky nimž nám to bude jedno, protože chcípneme už při nich, ale i tak to není úplně optimální scénář.
Našim zájmům nejlépe vyhovuje Rusko jako za Jelcina. Jaderný strach je imho přehnaný.
Ale pro jistotu Irák, Írán nebo Sýrii vybombardujeme, když začnou stavět ošklivouššké reaktory.
Ale TO JE PŘECE NĚCO JINÝHO! My můžem, my tím šíříme demokracii.
Holt máme demokracii, tak musíme získat většinový souhlas (nebo alespoň hodně menšinový odpor).
Pro samotnou akci to ovšem podstatné není. Jestliže jsme členy jedné smečky, vlastní leností jsme nechali vedlejší smečku se pomnožit tak, že začala být nebezpečná a zdroje nejsou, nezbývá než se:
1) sluníčkářsky smířit se zchudnutím
2) poprat se o místo na světě
Příliš dlouho jsme si bahnili v představě, že jsme natolik silní, že můžeme měřit svým protivníkům stejně benevolentním metrem jako nám. V jistém smyslu mám i škodolibou radost, jak se politická garnitura kroutí, aby základní princip – silnější pes mrdá – vysvětlila svým občanům, jejichž sluníčkovost ještě před 20 lety pěstovala.
@ Dissenter
Stále ti unikají základní informace. To co si ty přeješ, na tom přece nikomu vůbec nezáleží.
My nejsme členy jedné smečky Západu. Jsme kolonie Západu. Pro Západ nejsme členy smečky, či klubu, jsme pro ně spotřební materiál a nepřátelé. Z taktických důvodů nás zatím označují za přátele, ovšem nechovají se podle toho.
Máš v tom stále neuvěřitelnej hokej. Přitom jsi podle toho co říkáš, docela študovanej. No jo no, ve škole mozek nenajdeš.
Jsem fascinován, jak na jednu stranu brilantně popisuješ, že jde jen o statky, ale jinak v tom máš bordelmjaksvina
Na souhlas občanů se nikdo nikdy neptal.
Jinak netuším, jak bychom zchudli například tím, že bychom nedodávali zbraně syrským teroristům.
Lenze beznym Rusom nevyhovovalo ci nevyhovuje Rusko ako za Jelcina, co s tym?
Já psal o našich, ne o ruských zájmech.
On je v naší vládě někdo, kdo hájí naše zájmy?
Vzbudil jsi mou zvědavost!
Současná doba má, přes všechny trable, jednu nespornou výhodu. Lidé se odkopávají, a ukazují jací skutečně jsou.
Psychopaté se odhalí, protože si myslí, že psychopatie je ctnost.
Nenávistníci se odhalí, a ještě si myslí, jak si dělají dobré image.
Naprosto souhlasím.
Atomovku na Paříž, či jak to znělo?
Cox ví, co píše…
misaka:
Tebe do bahna k Pokrovsku. Jde přece o VŠECHNO…!
:OD
Bylo to dopravní letadlo, ty kolono.
Nemař čas uvažováním, co jsi plácl špatně.
Jaké vraždění lidí za hranicemi, Rusko vyhání okupanty ze své půdy.
Ruzzocechu Gonzo, na to prisel jak? Snad ne myslidlem?
Třeba nedávné bombardování města Záporoží uvádí česká média s titulky článků jako „Rusové bombardují Ukrajinu“. To je lež jako věž.
Od 30. září 2022 je Záporožská oblast součástí Ruské federace, jak se vyjádřila vůle jejich obyvatel v referendu.
Rusové tedy bombardováním Záporoží pouze bombardují své území, nikoli ukrajinské. Vyháněním ukrjainských vojáků pouze vyhánějí cizí armádu na svém území.
Je takovým hezkým zvykem, že když se nepovoleně objeví zahraniční armáda na území, kde nemá co dělat – je dobré ji zničit.
Že z teba obvykle lezú sračky a kokotiny, to sme si už zvykli, ale teraz si sám seba výrazne prekonal!
Kedyže sa konalo referendum v meste Záporožie a aký bol výsledok?
Asi usporiadame referendum v Lanžhote (na správny priebeh aj výsledok dohliadnu naši dobrovoľní hasiči s halapartňami) a na základe výsledku pričleníme celý juhomoravský kraj k Slovensku…
@ grg
Krk, žgrk, tady není vodpovědna zdarma škytale, za data se platí. Běž somrovat na hlavas.
Jdi to Ruské federaci a Putinovi vysvětlit, jak to má být. Spoléháme všichni na tebe. Určitě to zařídíš.
tenhle bude statečně Banderovat, a až potká v Praze stařenku, která z Ruska utekla, tak si na ni vyleje žluč. Takových známe.
Jáj, tak to si mal napísať rovno, že Putin povedal, a nie nejaké drísty o referende. Cez Putinovu reč nejde vlak, chvalabohu, že si do ústavy nepridal aj nejaké československé oblasti, to by nás smel bombardovať úplne legálne.
Na území Záporožské oblasti bylo uspořádáno referendum, kterého se účastnilo 541’093 lidí, což je 85,4 % obyvatel.
Z toho se celkem 93,11 % lidí v referendu vyjádřilo pro připojení k Ruské federaci.
Tomu se, milý grgu, říká DEMOKRACIE. Najdi si to ve slovníku cizích slov. Ve Švýcarsku to znají běžně, a nediví se tomu.
Chápu, že jsi zvyklý jen na to, že v ČR se už dlouho razí narativ: Politik, který koná vůli českých občanů je ohrožením demokracie. Což je v podstatě diktatura jako vyšitá.
Chápu, že u grga vyvolává skutečná demokracie zděšení, strach, paniku, hrůzu, zoufalství. To je ale tvůj problém, který bys měl léčit.
Koxote, otázka znela: „Kedyže sa konalo referendum v meste Záporožie a aký bol výsledok?“
(k tomu ostatnému, demokraciu podobného strihu nie je ťažko zaistiť, koľko percent mávali kandidátky Národného frontu, a koľko získali KSČ/KSS po 1989-om? A iné staré príslovie znie, nie je dôležité, kto hlasuje, ale kto počíta hlasy. Toľko k tý výsledkom)
Jak říkám, jsi prostě nacista. Odmítáš přijmout reálnou situaci, protože se zalykáš nenávistí k Rusům.
Buď aspoň od té dobroty, a nevměšuj se do rozhodnutí lidí, kteří v Zápoarožské oblasti žijí. Tobě je do toho hovno, co se tam děje. Oni chtějí žít, i když bys raději pro tvé hodnoty viděl půl miliónu mrtvol ubitých kyjevskými nacisty.
Ve jménu tvé klidné eurohodnotné duše myslíš stejně jako balkánská řeznice Albrightová. Půl miliónu mrtvol, aby měl grg dobrý pocit, je pro tebe skvělá cena. Raději utopíš stovky tisíc lidí v krvi, protože jsi psychopat.
—
Jakási pracovnice na USA ministerstvu zdravotnictví Židovka Viktorie Nulandová se rozhodla vysloužit si kariéru a zásluhy tím, že zařídí nejdříve genocidu a občanskou válku na Ukrajině a poté skutečnou válku s Ruskem. Oficiálně dokonce ve veřejném projevu sdělila, že zařízení barevného převratu 2014 na Ukrajině bylo velice levné. Jen 5 miliard babek.
Na Ukrajině probíhala genocida a občanská válka od 2014, která byla důsledkem toho, že Anglosasové provedli barevnou revoluci Majdan 2014. Židovský oligarcha a mediální magnát Ihor Kolomojskij financoval a cvičil paramilitární nacistické oddíly, které vyvražďovaly východní polovinu Ukrajiny.
Za takové situace dali lidé přednost životu, který jim nabízí Ruská federace, před likvidací, kterou jim nabízí Ukrajina. Každý normální zdravě myslící člověk by jednal stejně.
Koxote, chuju drevený, otázka znela: „Kedyže sa konalo referendum v MESTE ZÁPOROŽIE a aký bol výsledok?“
@ krk žgrk
Ty jelito, město Záporoží je součástí Záporožské oblasti. Beztak je to jedno, na tvý nimrání v hovnech sere Bílej tesák.
Dodal bych, že těch půl miliónu lidí, co si přálo připojení k Ruské federaci – si přáli hlavně žít.
Nebyli zvědaví na to, že je nějaký Kyjev nebo paramilitární oddíly Azovu, Ajdaru a dalších zgenocidují do masokostní moučky. Byli šťastní jako blechy, že uniknou časem té hysterické genocidě, kteou vyhlásil prezident Petro Porošenko: „Na východě Ukrajině je několik miliónů zbytečných lidí, je potřeba je zabít.“
Klidně může grg jít, a vysvětlit lidem, že když budou rozsekaní od kyjevských nácků, tlít někde na hnoji – že je to eurohodnotné a západněhodnotné. Žít a mít šťastný život je proruské a prokremelské, a to je fuj!!!
Já se ani nedivím, že čím dál více miliard lidí na světě považují západní hodnoty a morálku za psychickou nemoc. Oprávněně.
Naco by mu bolo nejake zaprdene byvale Ceskoslovensko?
A skorumpovaná neschopná, a dnes už aj rozbitá Ukrajina mu je načo? Denacifikovať sa dá kľudne aj Československo, náckov tu pár určite nájdeme, alebo vyrobíme.
To už je taková tradice černomořského regionu, hlavně zabránit tomu, aby ho mohl využívat někdo jiný.
Ukrajina je taková, jaká sama chtěla být. Za to Rusko nemůže.
Jaký velký mentální čurák asi musí být autor takového zvratku?
Hm, tak tohle se panu domácímu nepovedlo. Ale jakože vůbec. Ten článek na Seznamu jsem četl a musím konstatovat, že na poměry Seznamu je to dobrý článek, jehož autor, jakkoliv to zjevně není žádný E. E. Kisch, čtenáři nezkoušel nic podsouvat, a už vůbec ne že má z havárie a počtu obětí mít nějakou radost. Ta zmínka o sankcích opravdu nedává příliš smysl, ale zdaleka to není takový blábol, jaký z toho D-FENS zkouší udělat, a téměř bych řekl, že Seznam v tomto případě nikým nemanipuluje, na rozdíl od D-FENSe. Trochu mi to připomnělo článek o „české gun free zóně“, ten D-FENS taky víceméně vykonstruoval z ničeho v rámci akutní potřeby cosi odsoudit bez ohledu na to, že není proč.
Mam uplne stejnej pocit. Cetl jsem to snad 4x, abych se presvedcil, jestli jsem to nejak nectl blbe nebo co. Ale mistni rusofilni krouzek nadsene chrochta blahem.
v BISce zase mají úkol, viď, nestydí se za tebe tvoje děti? Tady dožíval StBák, a děti se k němu opravdu nehlásily.
ani ne, muj zamestnavatel ma sice tripismennou zkratku, ale existuje podstatne dyl nez tvoje biska a je to kapitalisticky zahranicni podnik. Vic ti do toho neni.
korporát?
to si necham pro sebe ;-)
no já jenom že esli to korporát je, tak s kapitalismem by to nemělo moc společnýho, tak to je docela kruciální informace k tomu určit, esli nejseš akorát další pokryteckej kokot :o)
Do toho, kde delam ti je kulovy.
mám zelenat závistí? ESG školení absolvována ve správném termínu a pořadí? a já si na zahradě lehnu to sítě a budu na tebe vzpomínat
Tak tohle bylo pod úroveň i na tvý poměry, a to už je co říct, Drsoni…
Antonov je Ukrajinská firma, která Rusy pustila jen tam, kde to bylo nutné a pustila jim jen ty informace, které potřebovali.
To, že se zřítilo letadlo s 50 lidmi je hrozná věc a ani se mi nechce takovou situaci si představovat v jakékoli roli – ať cestujícího, nebo pozůstalého. Kdo to má jinak a upravuje své pocity podle toho, kdo má jaký pás, tak je u mě dobytek.
ND i nové zboží se do Ruska dostávají přes třetí země.
Moje kamarádka z Petrohradu si koupila dva roky staré Audi TT na benzín z Finska, od soukromníka (je to blízko a nechala ho dovézt bazarníka-dovozce) a nechala ho komplet prohlédnout a vyměnit spotřebák u Audi. Protože je to tam relativně levné, zaplatila za olej, filtry, svíčky, rozvody a chladicí kapalinu s nižším bodem mrznutí asi tolik, co kolega za stejný ponákupní servis u benzinové Dácie Duster 1.6 u dealera ve značkovém servisu.
Používá např. telefon i tablet Samsung, TV mají Sony.. a jejich trpaslík má Pampersky Premium care, které jsou k dostání na internetu, takže má půl palety plínek dvou velikostí. Za cenu asi 4,3 a 4,6kč/ks podle kursu. Zaplatila na e-shopu kartou. Plínky jsou „Made in EU“.
Tolik k tomu, jak jsou účinné ty idiotské sankce.
No ucinne jsou, ne ze ne. Mame drazsi plyn, ropu a ropne derivaty, hlinik, titan, mosaz,… zcela prokazatelne ty sankce vliv maji.
A hlavně ten pocit, jak jim to nandaváme…
Hmm mhH
https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025/videos/1899725380820344
Skoro bych řekl že nebudou voblby ale třeba dám termín protroublým „begberiáda jatých kalergiády a šlus, sbohem a šáteček trénujících skok do hrobu.
No tak je v Ruzzakove vsechno v poradku a ani trochu netrpi. Dokonce pani ulovila jedno z poslenich produkovanych TeTecek.
Proc je pro pani pouzivat Pampers a ne lokalni rassijskyie prosravaci propriety necht je prenechano ji. Navic neceho tak nesmyslneho kupovat pul palety…
Hlavne at Ruzzoidi nejezdi k nam. Clovek si v EU letoviscich uz od te nevychovane svoloce uplne odvykl. Vyrvavajici radijoprijemniky na plazi a vodrzle barysni u hotelovych bufetu mi fakt nechybi.
Zda se, ze trpi pouze Ukrajinci, kdyz kamaradi kamaradu te pani posilaji iranske drony a ruzzke rakety na jejich mesta.
To Tenzor
Jakej je rozdil mezi Ukrajincem a Rusem v letoviscich? Ja zadnej nevidim. Ten temperament i zlozvyky jsou obdobny. Stejne teda jako treba mezi Nemcem a Rakusakem. Taky podobna natura. Smim mit vase know how?
No, Ukrajinci jsou take azbuci. Netvrdim, ze jsou chodici cisterny naplnene cnostmi. V letoviscich aspon v hotelich, kam jezdime moc videt nejsou (ne, nejezdime do luxusu, ale do stredni tridy – co je za rohem – Recko, Spanelsko (Kanary), Italie – nechci davat za letni dovo vice nez 6kEUR, anzto jsem skrt).
Tvrdim, ze nebyt debilni ruzzoidni valky, nikdy by se k nam nedostali v takovych mnozstvich. Jejich uprk pred strachem a nekdy pri te prilezitosti proste jen za lepsim byl/je docela logicky. Bylo a je spravne je prijmout. I se vsemi dusledky nahle supermasove migrace (pretizeni vsech systemu: socialni, trh s byty, skolstvi, zdravotnictvi,… you name it). Kdyz si vzpomenu, jak zamaval v roce 2015 s Nemeckem migracni arci zlocin asi nikdy neodsouzene Merkelove, tak se s tim Ceska republika vyrovnala pro me zcela neuveritelne dobre. Srovnej 1 mio vlna migrantu vs 80 mio Nemcu, vs 0,5 Mio vlna migrantu v CR s 10 mio Cechu. U nas se nerekvirovaly telocvicny, nestavely nafukovaci haly (jako v nasi Gemeinde).
O to vic lze ruzzaky hnuzzaky santuzzaky nenavidet. Jejich zkurvena valka nas stala mraky penez a ukrajinstinu/rustinu clovek slysi na v Praze na kazdem rohu (a to k nim necitim prvoplanovou nenavist). A samozrejme jako velka skupina lidi bez zazemi budou Ukrajinci nadprumerne prispivat ke kriminalite. Taktez logicky. Az se vrati i vojaci se zkusenostmi z fronty (idealni pesaci pro mafiany, kteri zamavaji i s elitnim policejnim komandem), bude v Cechach docela horko…
to Tenzor
Dekuji za uprimny popis. Ja se priznam, ze nejsem milovnik ani jednech, ale je fakt, ze se pracovne potkavam s tou bohatejsi sortou. A ta ma sklony chovat se obhrouble, arogantne, panovite a s nulovym respektem ke kazdemu, koho si zaradi, jako sobe podrizeneho. Tam si opravdu ani Rusove ani Ukrajinci nemaji co vycitat. Dacani a primitivove jsou to stejni. Je zajimavy, ze mezi bohatsima Ameicanama nebo Kanadanama eventualne Mexicanama tolik nacitenejch kokotu nepotkavame. Rusove a Ukrajinci, potazmo Arabove na letu jsou ovsem vzdycky trouble. Tedy temer vzdycky, zas nechci prehanet. A par milejch jsem zas taky potkalo, to zas at nelzu.
potkala
Zaujalo mě v ukrajinském tisku na téma „Ukrajina – náš vzor“:
„…Tak, jako je možno trestně stíhat téměř všechny poslance, úředníky a soudce za nedůvěryhodné deklarování majetků a nezákonné obohacování, je možno zrovna tak trestně stíhat významnou část dospělého obyvatelstva státu a prakticky všechny podnikatele za daňové úniky a s tím související trestnou činnost.“
V tom článku rozebírají důvody, proč se Zelenský tak úporně snaží omezit pravomoci protikorupčních složek.
Ale nedělám si iluze, že u nás neplatí minimálně vzhledem ke státnímu aparátu to samé. Jen je to zatím omezeno na vyšší patra mocenské pyramidy, zatímco na Ukrajině je i řadový zaměstnanec třeba FÚ majitelem několika nemovitostí a úctyhodného vozového parku.
JJ, clovek se snazi vyhybat predsudkum, ale zivotni zkusenost k nim bohuzel dost vede. S velkou mirou sebezapreni se tim snazim bojovat pri prvnim kontaktu, abych se nepripravil o tech malo vyjimek, ktere jsou fajn.
Ono k tem dacanum muzeme zaridit i balkance. Kdyz jsme u Azbuku: kluk byl na turnaji kousek na sever od Mnichova. Co se nestalo, nejaci dacani vyhrozovali rozhodcimu presdrzkou. U hry ani ne desetiletych kluku. Dacani patrili ke klubu operujici zadnym jinym jmenem, nez SK Srbija München. Prisla diskvalifikace a kontumacni prohra se vsemi tymy. Trochu to tam bublalo a jeden supervyzrany a jeden as dvoumetrovy srb tam malem upravili fasady poradatelum (takova ta komunikace ze vzdalenosti na kterou normalni oko nezaostri). Pak se protrhli i jinak velmi multikulti uvedomeli Nemci: „To za nas bylo taky, proto se hrala oddelena liga Ausländeru a nasich, protoze s Ausländery to vzdy skoncilo Schlägerei :=).
Příšerný burani. Oboje. Zdravit to neumí, oblíct se to neumí, chovat se to neumí, ale ego to má ýbrmenše. Nevim proč. A spratci jsou pak kapitola sama pro sebe.
Ne všichni, ale většinově ano.
jestli to nebude tím, že bohatí dobytčákem, ve kterém roznášíte cmundu a cmrdu, nelétají
To princdrson
Tak my samozrejme cekame jen na vas, pak se ta uroven radikalne pozvedne, vy opravdovej prachaci. Cmundu vam ale bude muset udelat manzelka, je videt, ze jste gurman a svetak.
„Jakej je rozdil mezi Ukrajincem a Rusem v letoviscich? Ja zadnej nevidim.“
1) Ukrajina je soubor asi tří různých typů lidí. Západ Ukrajiny a Východ Ukrajiny jsou totálně rozdílné.
2) Rusa od echt západního Ukrajince poznám na první pohled. Ten rozdíl mají vepsán do tváře, do jazyka, do chování.
„Stejne teda jako treba mezi Nemcem a Rakusakem.“
3) Rakušan je takový německy mluvící Čech / Brňák. Mají také velkou tendenci dost ponižovat lidi, když mají příležitost, a zkoušet jejich trpělivost. Němci jsou zase takoví intaktní a robotičtí. Podle mého se dají s určitou šancí dost rozeznat.
u těch Němců je často dobré zjistit, odkud jsou – hodně se liší severní a jižní Němci (z mého pohledu více než západní a východní). Vy mluvíte spíš o těch severních – ti jižní mi víc připomínaj Rakušáky.
Ahá, evropu neničí oni ale malorusové z okrajiny – periferie. A bilderberg club kalergiády výměny obyvatel evropy, nevolenými úředníky s tanečníčky na dvoře absolutistické neofeudální šlechty pro jejich pobavení s tlačenicí tam i s lokty podlokajníků. Co na místo kde byli kácí bobky a musí i ze stanov ..globalisty? Kontinentální niktoši bez jakékoliv relevance na zřetel „sebevyvolenými.
https://cz24.news/ursula-slozila-evropsky-slib-chudoby-do-rukou-trumpa-poslusne-odevzdala-uplne-vsechno
https://pravyprostor.net/temny-den-pro-evropu
Jauvaysiryjáda
https://www.michalapetr.com/map-2367-nato-reaktivovalo-hitleruv-tajny-program-otto-nabiullina-konec-dolaru-analyza
A sice starší, ale v roli věštce – ještě si zastřílíte.
https://www.youtube.com/watch?v=g1N5ModMtPI
Zacinam podezirat domaciho, ze jeho cilem bylo pichnout do vosiho hnizda. To se mu opet povedlo. Nic mene je presne v komentarich videt, kdo ten clanek fakt peclive prostudoval a kdo si precetl jen recenzi od Dfense. Kazdej se tady srdnate bije za svou pravdu. Vsichni presne vi, jak to bylo s Lidicemi, jak jsem se tady docetl. Nebo jak nebozi Rusaci museli zautocit na Ukrajince, protoze tam vrazdili jejich zeny a deti a stenatka. Za sebe muzu rict, ze jsem to nevidel. Prectl jsem si spoustu ruznejch analyz a stejne z toho nejsem moudrej. Hraje se o slovicka jako co je jeste nacismus a co integralni nacionalismus. A hele, je mi to fakt u prdele. Je mi to uplne burt. Lidi se na zemi vrazdili vzdycky a malokdy to bylo ze vznesenych duvodu. Obvykle je po bitve kazdej general, takze soudit historii umi i skladnik ve sroubarne.
Za sebe muzu rici a za tim si stojim, ze by bylo fajn, kdyby se vsichni Rusaci a Ukrajinci laskave odstehovali zpatky. Po cikanech muzem chtit totez, tam to asi bude slozitejsi, nebot tito jsou v Evrope uz od 13. stoleti. Slovaci at tahnou samozrejme taky a nezapomenou sebou vzit Andreje. At si kazdej vyresi svoje sracky doma a nesere s tim svoje sousedy nebo dokonce kohokoliv na druhy strane sveta, kteryho to vubec nezajima.
A co Japonci?
at si to tady vyfotej a mazou taky
Byl bych mnohem raději, kdyby spadl někam do pole soukromý tryskáč, kterým letěla nacistická svině von der lejno z Wien do Prešpurku, aby „ušetřila“…
Klidně s celou Evropskou komisí.
Teraz bola usluzne podavat golfove palice Trumpovi kdesi v Skotsku a uzavrela ten uzasny deal storocia s clami.. skoda, ze lietadlo s nou nespadlo do mora.
Jak psal Šimek ve známé povídce|: za 5000 Kčs pohřbím celý ÚV sám.
Odpověď na obě otázky zní, že příslušné díly se vyrábějí na území RF nebo na územích, které mají s RF standardní obchodní styk.
Nevím přesně, jak je to u letadel, ale u těch Octavií je to tak, že na území RF jsou dvě továrny na jejich výrobu. Jednu získalo ruské konsorcium, druhou kazašská společnost. Obě vyrábí nejen kompletní auta, ale i náhradní díly.
Obě továrny byly od VW „odkoupeny“, jedna za cca 8 a druhá za cca 10 % tržní ceny.
Důvodem „odprodeje“ byly právě sankce uvalené na RF ze strany EU.
Pro zajímavost: před jejich prodejem, v době Covidu a nedostatku čipů byla určitá část těchto vozidel dovezena z RF do ČR, a jejich kvalita byla k nerozeznání od místní produkce.
Pokud vím, stejně dopadla Lada (vlastnil Renault) a hromada dalších továren, postavených společnostmi z EU a Kanady.
Na rozdíl od „zmrazeného“ ruského majetku v podobě jachet, bank a nemovitostí nebudou muset být tyto továrny nikdy vráceny původním majitelům, protože byly řádně odkoupeny, zatímco všechen „zmrazený“ ruský a běloruský majetek na území EU bude po konci války muset být buď vrácen, nebo bude muset být poskytnuta odpovídající náhrada škody.
Na území RF se v minulosti stěhovalo hodně energeticky náročnějších provozů z EU jednak z důvodů ceny energií, ale rovněž z důvodu nižších cen a lepší dostupnosti materiálů, zejm. hutních a chemických oproti EU.
Ty Lady se v ČR normálně prodávají jako Lada Niva Legend, s tím, že je to vyrobeno v Ázerbajdžánu. Předpokládám, že v tom Ázerbajdžánu namontují stěrače nebo tak něco. Motor normální VAZ.
Cena příznivá, bohužel se tam málo vejde.
Jen technická: motor normální Fiat (Lampredi).